Liverpoolu jsme nepovolili prakticky nic, pochvaloval si Ancelotti

04.10.2018 13:57 - Aktuality
Carlo Ancelotti (© fcbayern.de)
 
Neapoli se po herní a výsledkové stránce příliš nepovedla letošní letní příprava, s italským klubem se ovšem stále musí počítat a naplno to demonstroval včerejší večer. Svěřenci Carla Ancelottiho doma v rámci Ligy mistrů přehráli Liverpool a zaslouženě vyhráli 1:0, svému soupeři přitom nepovolili ani jednu přímou střelu mezi tyče...

"Tým si vedl dobře v průběhu celého zápasu, ani na moment jsme neztratili kontrolu nad utkáním, hráli koncentrovaně, dobře bránili a Liverpoolu nepovolili prakticky nic," pochvaloval si po závěrečném hvizdu Ancelotti.

Neapol během duelu neproměnila několik šancí a za hlavu se musel chytat například kanonýr Dries Mertens, který z malého vápna nastřelil jen břevno. Rozuzlení tak musela přinést až poslední minuta, po pravé straně unikl José Callejón a jeho pas dopravil do sítě Lorenzo Insigne.

"Měli jsme šance na to dát gól už dříve, ale nakonec jsme si to načasovali jak nejlépe to šlo. Skórovali jsme ve správný moment. Kdyby se o několik minut dříve trefil Mertens, zbýval by ještě nějaký čas a my mohli v závěru trpět," uvědomoval si Ancelotti velkou ofenzivní sílu Liverpoolu.

Ancelotti to na Liverpool v Lize mistrů umí a včera ho porazil ve čtvrtém z pěti vzájemných zápasů. To poslední měření sil přineslo po dvou poločasech remízu a následně radost anglického klubu, který ve finále Ligy mistrů v roce 2005 dohnal tříbrankové manko proti AC Milán a nakonec slavil po pokutových kopech.

Příští týden je na programu reprezentační přestávka a Neapol před ní hostí Sassuolo. Dobrým výsledkem si bude chtít pojistit průběžnou druhou příčku tabulky Serie A za stále stoprocentním Juventusem.
Autor: Tomáš Pavlík / football-italia.net
Počet zobrazení: 3546
Související články
Komentáře (139 / 0 nových)
Kixi Syhimour
04.10.2018 13:58
#
Beru na vědomí
Kixi Syhimour
04.10.2018 14:00
#
Nicméně tahle stategie se vyplatí pouze tehdy, pokud porazíme City, jinak to bylo na 2 věci
Sandstorm
04.10.2018 14:01
#
Ty mašiny z Liverpoolu a Tottenhamu se nějak zastavuji
pantondavo
04.10.2018 14:05
#
One season wonders no
biggpee
05.10.2018 07:07
#
cyppisek
04.10.2018 14:03
#
bohuzel je to pravda, ale na anfieldu to snad bude jina jizda
biggpee
05.10.2018 07:07
#
To rozhodně bude
olis
04.10.2018 14:06
#
pff, miestny fanusikovia Liverpoolu ti to vysvetlia ako to naozaj bolo
Kixi Syhimour
04.10.2018 14:09
#
No, nepustili nás k ničemu, nicméně si troufnu tvrdit, že jsem nehráli úplně naplno, což ale neubírá vašemu vítězství ani těm 3 bodům a faktu, že máte šanci postoupit.
Puskas
04.10.2018 14:17
#
Nehráli naplno v LM?
Jedi knight
04.10.2018 14:18
#
10
04.10.2018 14:27
#
zvlášť v týhle skupině...absurdní výmluva
kubys
04.10.2018 16:29
#
Kixi Syhimour
04.10.2018 16:39
#
A proč by to jako někdo neudělal, jen protože to je přeci "LM"? Promiň, ale v neděli nás čekâ podstatnější zápas a troufnu si tvrdit, že i náročnější (nic proti Neapoli). Proč bychom nemohli vypustit zápas LM na hřišti soupeře a dojet si pro remízu v lehčím tempu? V kontextu toho, že Neapol ztratil v Bělehradu mi to nepřijde jako nejhorší možné řešení. Mohl to být vcelku racionální krok. Absurdní je, že to nehodláš připustit, ostatně jako většinu věcí, která se týká SA proti PL, ještě k tomu proti LFC.
stas87
04.10.2018 16:56
#
Skor mi pride absurdne, ze sa Liverpool sustredi na zapas proti City na zaciatku oktobra. V CL mas len sest zapasov k tomu, zaistit si prve miesto do osemfinale, alebo aspon to druhe miesto. Takze casu na to napravit prehru vela nie je. Ale v lige zavahas a ten cas na napravu tam je x krat väcsi. Pokial ale Klopp neberie CL dostatocne vazne, tak potom chapem vcerajsok. Potom je ale otazne, na co CL hraju ked v nej pridu branit 0-0 na ihrisku Neapolu. Ta sutaz svoju prestiz ma. V PL mas 38 zapasov a ked prehra Liverpool v nedelu, tak casom prehra aj City. No a ked uz si vytiahol stratu Neapolu v Belehrade, tak o to väcsia motivacia ten tim odstrihnut z boja o postup, nie?
Kixi Syhimour
04.10.2018 17:05
#
V konečném součtu nás to třeba může stát postup. Nicméně chceme vyhrát Ligu a proti City se nesmí ztrácet, City neprohrají jak ty tvrdíš. Jsem názoru, že proti City se musí bodovat za 3, protože jde o přímou konfrontaci. Chceme samozřejmě úspěch v LM, ale prioritou je liga samotná. Soutěž prestiž má, ale v nynější situaci je pro nâs liga více. Poslední otázka je dobře položená, ale museli jsme šetřit proti, tak jsme šetřili zrovna proti Neapoli. Taky se mi ta prohra nelíbí, ale musíme si to dobře rozvrhnout, bohužel nás to může stát postup a mohli bychom i prohrât se City, což si myslím, že se stane. Ale nepřijde mi to jako nejhorší možné řešení.
vladino10
04.10.2018 17:13
#
Tak prečo teda nedostali šancu náhradníci, ktorí by mohli hrať naplno? Shaqiri, Sturridge..
Kixi Syhimour
04.10.2018 17:18
#
Protože jsme chtěli remízu, proto tedy hráli obránci se zálohou, útok je stále mimo a bez zálohy je úplně k ničemu. Klopp je znám tím, že neumí střídat a rotovat
vladino10
04.10.2018 17:46
#
No podľa mňa je stále lepšia varianta shaqiri so sturridgeom hrajúci naplno ako salah a mane hrajúci na 50%..
Kixi Syhimour
04.10.2018 17:57
#
No, jsem téže názoru
exot12
05.10.2018 06:23
#
Pripusťme na malý okamih, že máš pravdu a nehrali na plno. Ja si skúšam predstaviť, ako taký taktický pokyn asi znel. Mohol by si mi prosím priblížiť čo asi Klopp zverencom povedal?
Mňa by to vážne zaujímalo, moja predstavivosť je na hrane.
Ďakujem
Kixi Syhimour
05.10.2018 18:16
#
Ta mé zřejmě také.

Nejjednodušší by bylo jim sdělit, aby hráli na remízu a pokusili se betonovat. Hlavně si nevyplýtvat veškeré síly, aby byly připraveni n azápas se City.
10
04.10.2018 17:09
#
Sorry, ale vy fanoušci Liverpoolu jste docela často úplně mimo...to si jako představujete, že tam Klopp pošle nejsilnější možnou sestavu a řekne jim, ať tolik neběhají, že to zase tak důležitej zápas není, protože v neděli hrajete se City? V nejtěžší skupině LM, kde se klidně může rohodovat až v posledním kole o postupu, nemluvě o lepší pozici pro los? Kdyby to tak bylo, tak tam dá "béčkovou" sestavu a ten tlak vezme na sebe, řekně třeba, že byli hráči unavení, což je mnohem relevantnější "výmluva", než tenhle nesmysl, co tady zkoušíte
Kixi Syhimour
04.10.2018 17:17
#
Ano, Klopp totiž neumí rotovat ani střídat, je to jeho slabina. Jak je vidět ukázalo, že tam měl poslat spíš béćko. Nicméně on chtěl uhrát remízu betonem. Proto tam poslal střeďáky a obránce z áčka, protože ti tam byli podstatní, útok tam byl na naše protiútoky, ale znovu se ukázalo, e je bez formy. Je to méně důležitý zápas než ten se City. Navíc byl blízko remíze, která by nám dost pomohla. Může se tady bojovat v posledním kole, ale v PL taky. Navíc hrajeme s přímým konkurentem o titul, prostě vyhrát musíme, nic jiného by bylo špatně. S Neapolí si tu ztrátu dovolit můžeme víc než se City, může nás to stát postup, ale v současné situaci to znovu není nejhorší možnost.
10
04.10.2018 17:51
#
Klopp spíš nemá a nikdy neměl alternativu k tomu náročnýmu turbo fotbalu, neumí (on ani tým) přepnout tempo hry a když pak máte 3 náročnější zápasy během týdne, tak se to na vás logicky znatelně projeví, proto prohrajete i o víkendu. Tohle není o Neapoli ani City, to jsou jen vaše výmluvy.
Hristo Stoichkov
05.10.2018 09:15
#
Kixi Syhimour
05.10.2018 18:15
#
Nemohu souhlasit. Zdálo se mi, že ten tým byl úplně jinak připraven než na ostatní zápasy. Nepresoval, přihrávalo se jinak, záložníci se nevytahovali. Únava zřejmě sehrála důležitou roli, ale mé stanovisko zní, že součástí byly i taktické pokyny
Kixi Syhimour
05.10.2018 18:17
#
Nicméně, pokud budeme hrát proti City stejným stylem, můžu ti říct, že se nad svým názorem zamyslím
fenixLFC
04.10.2018 18:35
#
kixi je mimo. klopp postavil najsilensjiu zostavu lebo chcel vyhrat ale nedokazal ich skoncentrovat len na dany zapas a tak to vyzeralo ako vyzeralo
10
05.10.2018 08:47
#
už jsem myslel, že nám to "Kiwi Liverpoolu" nepřijde vysvětlit
fenixLFC
05.10.2018 09:05
#
vy ste dobre ubuleni ked vam niekto siahne na to vase taliansko a dovoli si ho spochybnit
10
05.10.2018 09:23
#
vidíš, to jsem si doteď myslel, že po tom zápase dělají už 3. den fanoušci Liverpoolu v čele s tebou
fenixLFC
06.10.2018 11:03
#
jj, ja ako hlavny kritik liverpoolu v nasom tabore som presne ten predstavitel
Kixi Syhimour
05.10.2018 18:13
#
Kixi Syhimour
04.10.2018 14:40
#
Jistě, čeká nás zápas proti MCFC
Anacron
04.10.2018 14:40
#
PL je totiž víc než všechno ostatní, takže na LM hážou bobek.
Ol!ver
04.10.2018 14:49
#
Dá sa to tak povedať, hráči zápas odflákli a hrali údržbu.
stuff
04.10.2018 15:34
#
kiwwi
04.10.2018 16:05
#
A udržali 0 bodov...
theChopix#
04.10.2018 16:06
#
No nevim hele Olivere jakoby
PBLead
04.10.2018 15:24
#
Seba02
04.10.2018 16:34
#
Gimme
04.10.2018 14:19
#
mayday
04.10.2018 14:33
#
To snad nemůžeš myslet vážně, těžká skupina, krásnej zápas v Neapoli v Lize mistrů! a Liverpool nehrál úplně naplno?
Kixi Syhimour
04.10.2018 14:40
#
Chtěli jsem hrát na remízu, nepovedlo se, tvrdím, že jsme nehráli na 100%
popltak
04.10.2018 15:12
#
kylo ren
04.10.2018 15:19
#
mayday
04.10.2018 15:35
#
Sorry, ale ty ses asi pomátl. Ano, určitě nehrál Liverpool ligu mistrů v Neapoli na 100 %
Kixi Syhimour
04.10.2018 15:54
#
Nedovedu si jiným způsobem vysvětlit, že hráči neběhali, resp. že jsem vůbec nepresovali. Dle mého to byla součístí taktiky, která byla špatně zvolená
dominik7
04.10.2018 16:19
#
Já s tím souhlasím, viděl jsem dost zápasů v této sezóně Liverpoolu a vůbec poprvé nepresovali na útočné polovině, Klopp to chtěl uhrát na remízu. Když se to srovná s tím, jak hráli například proti PSG nebo Chelsea, tak to včera odehráli tak na 50%. Jedna prohra pro ně nic neznamená, ještě s tím, když Neapol remizovala s Bělehradem.
Kixi Syhimour
04.10.2018 16:35
#
Děkuju
fenixLFC
04.10.2018 16:32
#
vole neapol je nejaky real ci co? proste sme k tomu zapasu pristupili neskutocne laxne a nesustredene
mayday
04.10.2018 18:41
#
Hráli špatně, rozhodně bych neřekl, že nehráli na 100 %. Je v tom rozdíl.
fenixLFC
04.10.2018 19:06
#
hrali spatne to suhlas. Ale tym, ze pozeram liverpool skoro kazdy zapas tak viem ze toto nebolo nieze 100%, ale ani 75%, mozno ani 50%. Zapasy ked hrame naplno a pritom hrame zle vyzeraju uplne inak nez toto
meezy5
04.10.2018 15:43
#
nedelej ze sebe kokota prosimte, fanousci live jsou tady jinak jedni z mala normalnich. proste priznej ze to byl jalovej zapas, takovej se cas od casu stane, ale zadny vymluvy. nesnizuj se na uroven trapnosti fanousku arsenalu nebo united.
fenixLFC
04.10.2018 16:33
#
ale ved on sa na nic nevyhovara, takto odchodeny zapas akopises sa cas od casu stane
Kixi Syhimour
04.10.2018 16:40
#
Seba02
04.10.2018 16:36
#
Naprostý souhlas
r.mrazik
04.10.2018 17:58
#
ja doted myslel,ze jediny normalni jsou fanousci arsenalu
Kyros MUFC / ACM
04.10.2018 20:18
#
z jeho úsudku by měli být "normální tábory" těch co nejsou v diskusi vidět... Watford, Bournemouth, Man City...
r.mrazik
05.10.2018 09:11
#
No zrovna to city...
TheTopFootbaler
04.10.2018 20:19
#
To jenom Counter, ostatní jsou šašci.
r.mrazik
05.10.2018 09:10
#
Kyros MUFC / ACM
04.10.2018 20:16
#
nejlepší označovat někoho jako normálního na internetu... v první řadě je to subjektivní, a za druhé by se mělo měřit domácí publikum (a to svatoušci nejsou, v Manchesteru mimochodem taky ne...) a ne nějaký nepatrný československý vzorek
oddy
05.10.2018 06:14
#
Možná proto píše "tady"
Mr.Jindros
05.10.2018 07:44
#
Kluivert9
04.10.2018 16:31
#
F.Torres
04.10.2018 16:55
#
olis
04.10.2018 18:20
#
tak uz sa stalo
bielsista
04.10.2018 14:06
#
Ahoj, pokusil jsem se rozebrat zápas Hoffenheimu s Manchesterem City.
Za přečtení a zpětnou vazbu budu rád. Díky
https://bielsistablog.blogspot.com/2018/10/hoffenheim-manchester-city-12.html
Puskas
04.10.2018 14:16
#
Perfektně zvládnutá taktika.
Aldeano
04.10.2018 18:32
#
Jedi knight
04.10.2018 14:18
#
Konečne veľkohubého Kloppa niekto uzemnil. Carlo
GAUČ()
04.10.2018 14:19
#
Nádherný zápas, na Neapoli je ještě znát Sarri, ale prostě krása.
Já být Klopp, tak posadím na 2-3 zápasy Salaha a pokusím se mu tatovsky vysvětlit, že celý tým nemusí spasit svými góly a přemírou snahy.
Loni hrál víc týmově a v klidu. Momentálně se trochu sesouvá pod tíhou zodpovědnosti, kterou si ale vytváří sám.
Egypťani to mají, bez urážky a se vším respektem, v krvi.
A je to škoda, trpí na to celá hra Liverpoolu a Shaqiri je možná lepší náhrada na křídlo než 0 Lallana, ale pořád nic moc. Götze si myslím, že by se Livecu snad i hodil.
cyppisek
04.10.2018 14:36
#
gotze to nemyslis vazne, mozna pred par lety
GAUČ()
04.10.2018 16:06
#
Samozřejmě že v momentální formě asi těžko, ale Klopp by to z něj mohl znovu dostat ... i když pravda. Nějaké ostřejší křídlo by bylo asi lepší
Frantszek
04.10.2018 21:26
#
miluju ostřejší křídla. Pořádná pálivá marinádička je topík.
GAUČ()
04.10.2018 23:02
#
Děkuju, jdu vyžrat lednici a snad si kvůli tomu jdu i v týhle .... zimě zapálit grill.
fenixLFC
04.10.2018 16:34
#
otrasny zapas, nie nadherny
Frantszek
04.10.2018 21:26
#
bohužel.
Snad nezačne být i namyšlený. To by byl jeho totální konec.
GAUČ()
04.10.2018 23:04
#
Podle toho co se o jeho povaze napsalo, tak myslím a doufám, že namyšlenost u něj ne. Jeho momentálně sráží psychika. A jak říkám, možná by bylo supr mu opatrně ukázat, že vše nestojí na něm.
popka
04.10.2018 14:33
#
Ukazuje sa Carlova skusenost z tazkych zapasov LM. Vyborne zahrany zapas a klobuk dole pre Neapol. Hrali obetavo a makali, v nasadenom tempe nepolavili ani raz, fyzicky velmi narocny zapas sa im oplatil. Kedze mam Carla rad uz od doby ked trenoval AC tak
Malresi
04.10.2018 14:38
#
S najväčšou pravdepodobnosťou sa rozhodne na Anfielde v poslednom zápase. Dáme im štvorku a bude kľud.
Action_Bronson
04.10.2018 14:46
#
Jasné, tak ako mali dostať štvorku aj teraz. Už sa prebudte a uvedomte si, že Neapol není C-čkovy klub.
Malresi
04.10.2018 14:50
#
Tak neviem kto to tvrdil, ja ne... Vedel som, že v Neapole to bude ťažké a bol by som rád aj za bod. Doma však hráme inak. Úplne inak
Frantszek
04.10.2018 21:28
#
Teď to bylo blankytné peklo, a v Live to bude rudé peklo.
Yanek
04.10.2018 16:26
#
Whitemedia
04.10.2018 14:41
#
Carlo je prostě nejlepší
CHONG
04.10.2018 14:50
#
SpartaOvenka
04.10.2018 14:53
#
KingMaster13
04.10.2018 16:33
#
Aldeano
04.10.2018 18:32
#
teenz
05.10.2018 08:22
#
raduinho
08.10.2018 12:17
#
REPLIKATOR
04.10.2018 15:14
#
Prodaný...
Neutron
04.10.2018 17:12
#
sucast taktiky, som niekde tuto cital...
FuckT
06.10.2018 17:00
#
Ja som zase pocul, ze to bolo bez naboja...
ED91
06.10.2018 03:47
#
korupčníci
mesyas
04.10.2018 15:43
#
co je s tím Salahem? I v zápase s chelsea byl mimo.
kylo ren
04.10.2018 15:44
#
Nehrál naplno ...
stuff
04.10.2018 15:53
#
Kluivert9
04.10.2018 16:32
#
Milan.B
04.10.2018 16:42
#
F.Torres
04.10.2018 16:55
#
SpartaOvenka
04.10.2018 17:57
#
REPLIKATOR
04.10.2018 18:40
#
theChopix#
04.10.2018 16:08
#
Ma zlomenou nohu
Jacks11
04.10.2018 16:24
#
one season wonder a hlavně jak mu chtěl každý dávat zlatý míč
technecium
04.10.2018 16:25
#
Jacks11
04.10.2018 16:30
#
jako já proti němu nic nemám je to sympaťák a velmi kvalitní hráč, ale ten HYPE kolem něj byl přehnanej navíc Pool nic nevyhrál....... něco jako když dá Hazard hattrick nějakým žebrákům a už je nejlepší hráč galaxie
Kixi Syhimour
04.10.2018 16:42
#
Aha, promiň, ale třeba takovými Rooneymu, Ronaldovi, Suarezovi se nepovedlo dát 32 gólů v sezóně. Takže nechápu snižování jeho loňských výkonů
kylo ren
04.10.2018 16:47
#
Kixi Syhimour
04.10.2018 16:48
#
Jacks11
04.10.2018 16:32
#
až tyhle výkonu budou předvádět 10 sezon za sebou vyhrajou svým týmům 4-5 Champions League tak se mohou porovnávat s Messim a CR
kylo ren
04.10.2018 16:33
#
Vsak salah nehraje naplno jinak by zlatý míč dostal...
fenixLFC
04.10.2018 16:34
#
zlaty mic sa dava za sezonu, nie za celozivotne zasluhy
Kixi Syhimour
04.10.2018 16:36
#
vladino10
04.10.2018 17:14
#
Leo Rekordman
04.10.2018 18:04
#
Ol!ver
04.10.2018 18:18
#
Gedofrey
04.10.2018 18:39
#
REPLIKATOR
04.10.2018 18:40
#
TheTopFootbaler
04.10.2018 20:20
#
cristiano.K.
04.10.2018 21:31
#
JessePinkman
04.10.2018 17:09
#
Stane se.. Ani hráči Liverpoolu nejsou stroje.
PROrock
04.10.2018 17:32
#
typický italský systém hry....ale pravdou je, že Live byl mimo celé utkání...odveta bude o něčem jiném..
Doni77
04.10.2018 17:41
#
Co se schovává pod pojmeme 'typický italský systém hry?'
PROrock
04.10.2018 17:43
#
zajištěná obrana, výsledek 0-0 nebo 1-0...prostě nuda...4-0 střely na bránu za utkání....
Doni77
04.10.2018 17:45
#
Že to byla nuda může především Liverpool, ne Neapol. Ta hrát chtěla. To úžasně ofenzivně hrající celek z nejlepší ligy světa zalezl a dojel pro 0:0.
PROrock
04.10.2018 17:47
#
hele, Liverpool nepředvedl vůbec nic...o tom žádná, s tím s tebou souhlasím...
Seba02
04.10.2018 18:13
#
Neapol mohla vyhrát víc jen měli smůlu v zakončení
Doni77
04.10.2018 17:44
#
Celkem mě dostává, jak se fanoušci Liverpoolu ohání tím, že tenhle zápas chtěli vypustit, že se šetří na ligu, že to byla taktika a podobně místo toho, aby přiznali, že Neapol není jen do počtu po LFC a PSG a že prostě s ní musí počítat jako s vyrovnaným soupeřem do boje o postup dál. Hlavně, že už teď ví, že jim doma dají 4-0, protože to bude o něčem úplně jiném.
Seba02
04.10.2018 18:18
#
Jen se vymlouvat aby to měli na co svést
fenixLFC
04.10.2018 18:38
#
pekna demagogia, len co je pravda. nikto netvrdi ze to liverpool chcel vypustit, ale ze to vypustil. nikto netvrdi ze sa setril na ligu, ale ze v hlavach mali skor zapas so city. to ze im daju doma 4:0 iste nie je, to je pravda, ale liverpool ma stale bez nejakeho stresovania vsetko vo vlastnych rukach a doma bude velkym favoritom
Furia Ceca
04.10.2018 18:40
#
100. pro drtivý víkendový vítězství City nad "vypuštěným" Liverpoolem
Kyros MUFC / ACM
04.10.2018 20:17
#
Ol!ver
04.10.2018 19:03
#
Zas tu ľudia väčšinou preháňajú. Oba tímy hrali v prvom polčase podpriemerne, v druhom polčase bol zas Neapol lepší (no nehral nejak excelentne) a zaslúžene strelil gól, ale určite to nebola zo strany SSC nejaká skvelá a svetoborná taktika. Zápas mal na pomery LM slabú úroveň. Liverpool podpriemer a SSC ľahký nadpriemer, to je celé. Carlo si priehrieva polievku, preto vyhlásenie tohto typu, čo mu ani nevyčítam, je to úplne normálne
Kixi Syhimour
04.10.2018 19:06
#
Swarley
05.10.2018 06:10
#
A to se jim jen nechtělo...kdyby foukalo a bylo suchý hřiště, tak dostanou pětku...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.