LA LIGA - 19. KOLO

15.01.2006, 13:15, aktualizováno 15.01.2006, 21:08
Aktuality
V souboji třetího s druhým porazila Valencia Osasunu Pamplona a přiblížila se k ní v tabulce na tři body. V druhém sobotním duelu porazil posílený Betis utrápené Atlético Madrid. V neděli porazila Barca těsně Bilbao, Cádiz pomocí neférového gólu vyhrál v Málaze. Ještě vetším překvapením je výhra Alavésu v La Coruňi. Real porazil s divokým skóre Sevillu, Zidane dal svůj první hattrick v životě.




Tabulka:
1. FC Barcelona19144147:1646
2. Osasuna Pamplona19123426:1939
3. Valencia CF19106328:1736
4. Real Madrid19103633:2133
5. Deportivo La Coruňa1995526:1932
6. Villarreal CF1987425:1731
7. Celta Vigo1993720:2230
8. Sevilla FC1985622:1829
9. Real Zaragoza1969425:2327
10. Getafe CF1974824:2525
11. Racing Santander1958616:2123
12. Espanyol Barcelona1956817:2321
13. Real San Sebastian19631026:3621
14. Atlético Madrid1948718:2020
15. Cádiz CF1955914:2120
16. Real Betis1947815:2519
17. Málaga CF19451023:2817
18. Real Mallorca19451018:3217
19. Athletic Bilbao19361020:2715
20. Deportivo Alavés19361016:2915


Příští kolo
20.01.2008
Atlético Madrid - Real Madrid
Real Zaragoza - Real Murcia
Getafe CF - Sevilla FC
FC Barcelona - Racing Santander
Real Betis - Recreativo Huelva
Osasuna Pamplona - Athletic Bilbao
Real Valladolid - Espanyol Barcelona
UD Almería - Deportivo La Coruňa
Villarreal CF - Valencia CF
Levante UD - Real Mallorca



Tabulka střelců
18 - Eto'o
12 - Ronaldinho
11 - D. Villa
9 - Ronaldo, Tristán, Diego Milito
7 - Román, Baiano, Ewerthon
6 - X. Prieto, Nené
5 - Raúl, Canobbio, D. Guiza, Riki, Salva Ballesta, Tamudo, Antoňito, Arango



Autor: Radek Nosil

Komentáře (206)

Přidat komentář
smazaný uživatel

porazili jsme Pamplonu, ztrácíme na ní jen tři body, ale ty zranění....... k Eduovi, Ayalovi, Aimarovi a Barajovi se přidal ještě Vicente, to je prostě v háji..... Ne že by ho skvěle hrající Regueiro nedokázal nahradit, ale ....

Reagovat
smazaný uživatel

Opravdu mě moc potěšila, podle mě to byl jasný zápas pro Valencii, protože Osasuna byl poměrně oslavená.

Reagovat
HOST*Feanor

jenom Miloševič a Delporte

Reagovat
smazaný uživatel

Ale sice byli oslabený. To je jedno už musej ztrácet nějaký body. Osasuna se mi na vrcholu tabulky vůbec nelíbí. Pořadí tabulky: 1. Barca, 2. Real, 3. Valencia, 4. La Coruňa, 5. Villareal,...

Reagovat
HOST*Feanor

takhle by to mohlo dopadnout, jen Valencia bude asi určitě před Realem

Reagovat
smazaný uživatel

No podle mě se Real včas rozjede a uhraje to 2. místo.

Reagovat
HOST*

Real někde v sestupovém pásmu...

Reagovat
smazaný uživatel

vyskytli sa tu spravi, ze je na polrok zrraneny. co je na tom pravdy?

Reagovat
smazaný uživatel

Atlético už nevyhrálo deset zápasů v řadě

Reagovat
HOST*Andy

Reagovat
smazaný uživatel

Málaga-Cádiz 15' Medina puts Cadiz in front! Ball into the box from the left...Medina dives and his outstretched arm struck teh ball cleanly into the net. I can't believe they've allowed that goal. That was much more obvious than Maradona's handball in the 1986 World Cup.

tak na tomhle si zgustnu

Reagovat
smazaný uživatel

Depor i Villa prohrávaj

Reagovat
smazaný uživatel

Santander-Villarreal 45' ----------- Alfaro off for tugging back Sorin in the box. Penalty and a straight red. Riquelme's penalty is SAVED. There's shock around the ground!

Reagovat
HOST*Mandos.8

Villarelal mě neva, ale La Coruňa musí vyhrát.

Reagovat
smazaný uživatel

kdepak, příliš ohrožuje postavení Valencie

Reagovat
smazaný uživatel

Pinillos má červenou, Santander dohrává v devíti

zato se konečně chytají Alavéští střelci

Reagovat
smazaný uživatel

dobrý je to, Héctor Font to trošičku srovnal

Reagovat
smazaný uživatel

Goalllllll Franciscoooooooooooooooooo Llorenteeeeeeeeee

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
antimadrista

hehe..10 bodů

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
antimadrista

Reagovat
smazaný uživatel

...aneb jak praví klasik, "simulant dostal na pamětnou"

Reagovat
smazaný uživatel

NA pamětnou dostal Gurpegi A celé sestupující Bilbao, doufám, že už do konce žibvota nci neuslyší.

Deco byl nejlepší na hřišti...

Reagovat
antimadrista

Reagovat
antimadrista

Reagovat
smazaný uživatel

olééé...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*yarda

Barcelona se opět předvedla a Real taky...

Konečně jsme porazili po více než roce Sevillu, Zizou hattrick poprvé v životě

Deco prasí po odpískání a Eto´o plive na soupeře Co by tomu řekli culos, kdyby to provedl někdo z Realu?

Profesionálové jak má být opravdu

Reagovat
HOST*yarda

Ještě čekám, že bude trenér Bilbaa Clemente obviněn s rasismu, za poznámku, že na soupeře plivají ti, co právě slezli se stromu...

Ta express zpráva není přesná, protože on to nemířil přímo na Eto´a, ale obecně...

Reagovat
smazaný uživatel

Clemente už by do kocne roku neměl ve španělské lize co dělat...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty sji magor, to snad není možný.

Proč to s tím Decem tak překrucuješ? Vždyť si ten záaps viděl, tak proč lžeš? Neviděl si, že deco nci nedělal, dokud nebyl napaden on? Pročpak si to nezmínil?

A eEtoo na soupeře neplivnul, slina se ho ani nedotkla a i kdyby, tak jen tím líp...

Reagovat
HOST*yarda

Nevím, kdo je větší debil, když schvaluje plivání na soupeře! A ještě se utěšuje, tím, že Deco je vlastně chudáček

Reagovat
smazaný uživatel

A ti profesionálové zesměšnili celý "královský" madrid přímo na jejich stadioně, kdy se vám vysmál celý svět...3:0...tak se radši ani jakožto fanoušek klubu, který vá nejlepší léta prožil jen díky jisté pomoci zvenčí a jehož hráči si s tím vůbec nelámali hlavu a vklidu si hráli dál...Di stéfano asi musí mít vskutk učisté svědomí...možná se tím vysvětlujou ty jeho zdravotní problémy z poslední doby...

Jo a pokud se i nadále chystáš nepřímo se zastávat rasistů a sám jím tím z části být, tak bych taky klidně mohl říct "Dobře mu tak! "

Reagovat
HOST*yarda

Hm, tak odpověď na tuhle snůšku debilit si musím řádně rozmyslet...

Reagovat
HOST*yarda

Narážky na Di Stéfana jsou tou největší ubohostí, co jsem na téhle diskusi četl. Ano, Barcelona disponuje profesionálními hráči, právě proto je divné, že svou profesionalitu neprokázali při posledním utkání

Reagovat
smazaný uživatel

Mě celekm nezajímá, co ty považuješ za ubohé, já zas považuju za ubohé zastávání se rasistických řečí.

Reagovat
HOST*yarda

Reagovat
HOST*yarda

Včera jsme po dlouhé době hráli pěkně, ale jednou to nestačí, stejně jako dvakrát za sebou čtyři góly. Jsem si jistý, že Caro odvádí dobrou práci a že jdeme správnou cestou, ale po promarněné první polovině sezóny to bohužel nestačí...Ale stejně: Hala Madrid!

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, ale ty góly do naší sítě nemuseli vůbec spadnout, když jsme to měli tak hezky od začátku rozjetý. Taky ke konci utkání kdy vedeme tam dá místo Gravesena Soldada.

Ke konci dostáváme kontaktní gól a nervy fanoušků pak mohou jít do...je sice fajn, že jsme dvakrát za sebou vyhráli ale počkejme raději na někoho "silnějšího"...tím nechci shazovat kvality Sevilly, včera dokázala že má docela produktivní útok, ale my jsme zkrátka byly jednoznačně lepším mužstvem a zaslouženě máme tři body.

Hala Madrid!!!

Reagovat
HOST*yarda

Sevilla měla nejlepší obranu, co do vstřelených gólů a dali jsme ji čtyři...

Reagovat
smazaný uživatel

Ehm, nemělo by to být spíš obdržených?

Reagovat
HOST*yarda

Mělo

Reagovat
smazaný uživatel

Caro vám málem psoere zápas a ty jsi si jistý.

Reagovat
Mr.Jindros

Tak jednou špatně vystřídal. Stačí se podívat na výsledky a je zcela jasně patrné, že Real směřuje k lepším zítřkům.

Reagovat
smazaný uživatel

Třeba prohra se Santanderem? Doma? S takovou bych se na ty zítřky velmi těšil.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

netrepte real hraje poslední kola lepší fotbal než barca

Reagovat
smazaný uživatel

jj, třeba proti Villarealu to byl vskutku úžasný fotbal. A kdy jindy krom seville? Asi z nouze počítáte i pohár...

Reagovat
smazaný uživatel

Máš smůlu, je to tak

Reagovat
smazaný uživatel

V čem mám smůlu? Skončila nmám serie? Stáhli jste snad něco? jste snad na tom líp?

Nenech se vysmát...

Reagovat
HOST*Mára

cože si děláš srandu ne

Reagovat
HOST*Mára

to je na toho mistra mere

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi mírně mimo, proti Santanderu bylo mužstvo v prdeli a Caro u něj minimální dobu, za kterou mohl udělat leda velý prd.

Reagovat
smazaný uživatel

To mě nezajímá, psal podel výsledků...tak to neměl psát.

Reagovat
HOST*yarda

Tebe obecně nezajímá, co se ti nehodí

Reagovat
smazaný uživatel

On napsal podle výsledků, nebo ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Možná zapomněl dodat "poslední výsledky"

Reagovat
smazaný uživatel

To je ale už jeho chyba a tvoje tím pádem taky.

Reagovat
HOST*yarda

Moje ne, já poslední výsledky Madridu znám

Reagovat
smazaný uživatel

Tvoje taky, že ses ho pokusil takhle zastat i když to doapdlo tak jak to dopadlo...

ALe chápu, že cítíš s Jindrosem...

Reagovat
HOST*yarda

Myslel tutově poslední výsledky, že je prohra dobrý výsledek by přece nikdo neřekl...

Reagovat
smazaný uživatel

No jindros toho schopný očividně je. Děláš, jak dkyby ta prohra se Santanderem byla v prvním kole...

Reagovat
antimadrista

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak.

Reagovat
HOST*yarda

Deco je simulant a s.áč, nemusel by ani hrát za Barcelonu, stačilo mi co provedl při semifinále LM proti La Coruni... Pamatujete si to někdo?

Reagovat
smazaný uživatel

Presne, je dobrý hráč, ale simulant. Inak neviem prečo sa Katalánci rozčuľujú, ve´d Deco vie sám, že simuluje a hraje to na sudího a pokojne to v kabíne určite aj priznáva, takže o čom to je? Že rozhodca na to naskočil a dovolil si mu dať červenú? Žeby urazené ego?

Reagovat
smazaný uživatel

že by tady někdo neviděl zápas? Ono to nebylo za simulování, víš?

Reagovat
smazaný uživatel

Niekomu to trošku nedochádza, že? Samozrejme, že to nebolo za simulovanie, ale keby toľko nesimuloval, tak by nedošlo k sporu, ktorý vyvrcholil kartou.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby Gurpegui nenapadl Deca, tak je klid, Deco klidně seděl.

A jestli to mám brát jak ty, tak kdyby rozhodčí pískl alespoň polovinu z těch ajsných faulů na Deca, tak nemusí ke konci simulovat (narážky na jeho simulování si nch, několi kfaulů bylo jasných).

Reagovat
smazaný uživatel

Diskutovať s tebou je ohromne ťažká vec, lebo ty neuznávaš iné argumenty len svoje. Ale dobre, ešte si sa aj tak neomluvil za toho rasistu, takže tuto to balím...

Reagovat
ronaldinho_10

Včera jsem si pěkně zanadával, když jsem koukal na Real!!! V 90.minutě za stavu 3:2 mohli jít hosté dva na jednoho (ještě k tomu byly hráči tak postavený, že jednou přihrávkou šel útočník sám). Najednou se ozval hvizd rozhodčího. Chvíli předtím na půlce skákali dva hráči na hlavu, ale ani jeden nedoskočil, ani nedošlo k žádnému kontaktu. Přesto rozhodčí zapískal. Ještě lepší bylo, že ukázal, že kope Sevilla. Proč nepískal hned??? Nejdřív nechal výhodu a když najednou z toho byla tutová šance, tak odpískal a výhodu zrušil!!!! Sice neumím španělsky, ale oba komentátoři se jen smáli Bylo to dost komický a okatý. Za Horníka se na Žižkově taky pískaly různý penalty, ale takhle moc to snad nebylo. To by si ani náš Ivánek nedovolil....

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě klasika...stejně jak to, že realsiti nic nezmínili (asi si "nevšimli")

nojo, ale jak tady kdosi prohlásil: Real jde správným směrem.

Reagovat
smazaný uživatel

To je uplně jasný, podplatili sme všechny čtyři rozhodčí... A o vaší penaltě se ti nechce mluvit??? A když tady obhajuješ Deca, pamatuješ co si řikal když Bckham dostal červenou za potlesk rozhodčímu??? Jo a napsat, že Real "svý nejlepší léta prožil jen díky jisté pomoci zvenčí a jehož hráči si s tím vůbec nelámali hlavu a vklidu si hráli dál" (včetně tý trapný poznámky o Di Stefánovi), to je velká ubohost!!! Je mi tě docela líto...

Reagovat
smazaný uživatel

Mě je líto tebe, protože O Decovi sjem toho napsal ažaž a o penaltě taky. PEnalta byla jasná, změnil směr letu míče a ovlivnil tím hru, nebylo o čem debatovat.

Bekchamovi se zrušila červená i žlutá akrta a další zápas hrál, Decovi se nezrušilo nic, to ukazuej an dvojí metr.

Pomoc zvenčí byla, ale jaksi si nepochopil, kterou myslím...

Ono prostě policie v šatně soupeře v pořádku není a zapírat to je ještě horší...

Reagovat
HOST*

Hm, sem zvědavej co bys napsal kdyby takovouhle penaltu kopal Real...

Reagovat
HOST*yarda

Za co dostal červenou Beckham a za co ji dostal Deco? Rozlišuj konečně někdy!

Reagovat
smazaný uživatel

Oba za nesportovníé chování mimo hru, problém je, že Deco si narozdíl od Beckhama nezačal...

No ale Beckhamovi zrušili všechno (takže i ta žlutá, kterou jste dodnes nevysvětlili) a Deco dostal dva zápasy stop...nojo, jako obvykle.

Reagovat
HOST*yarda

To myslíš to tleskání rozhodčímu? To si děláš srandu, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jiným to neprošlo, ono kdyby to procházelo tak jak Beckhamovi, tak by to konečném důsledku skončilo tak, že by těh Frisků bylo mnohem víc.

Reagovat
HOST*yarda

Ale tu červenou aspoň dostal... Co dostal Eto´o?

Reagovat
smazaný uživatel

On ji dostal? a jak se to projevilo dalšíchj zápasech?

Reagovat
smazaný uživatel

Hehe ... a říkal ti ten rozhodčí taky, proč neodpískal tu penaltu na Robinha?

Reagovat
smazaný uživatel

A proč odpískal ten nesmysl na Baptistu?

Reagovat
smazaný uživatel

Viděls to vůbec?

Reagovat
smazaný uživatel

Ano viděl...moment, co říkal ronaldinho_10 ne, ale pentaltový faul ano a BAptista je se tam skácel dost směšně...ale ona už je to tradice, takže co...

Reagovat
HOST*yarda

Od někoho, kdo fandí týmu s Decem, to vážně sedí...

Reagovat
ronaldinho_10

Tak tomu Robinho hodně přidal! Kdyby normálně běžel a nechal se fakt sfaulovat, tak jo, ale snad jsi nečekal, že to by někdo písknul Pokud se takto hráč poroučí k zemi, tak bych mu to taky nepískal....

Reagovat
HOST*yarda

Promiň, penalta na Robinha byla... Sice ne tak zřetelná, ale byla...

Reagovat
smazaný uživatel

Řekni mi prosím tě co to tady píšeš za nesmysly??? Ještě řekni že jsme vyhráli neprávem či nějakým podvodem...

Jseš asi vševěd nebo co, ty jsi byl na Bernabeu na záchodcích a slyšel jsi jak tu výhru vedení realu domlouvá, že???Takoví jako ty jsou opravdu nej, rozumují tady v zápalu nepřejícnosti a podráždění z naší výhry...

Reagovat
smazaný uživatel

Podráždění z výhry týmu, ztrácejícího 13 bodů

A co tady melš o záchodcích? Proč si neokomentoval onu situaci?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v tom případě nevím proč píše takový blbosti a ty jako fanoušek Barcy se zastáváš nesmyslnýho názoru jen proto že to napsal Ronaldinho...fakt nevím co na to víc napsat

Reagovat
smazaný uživatel

A pročpak se nevyjádříš k oné situaci? Nebyla? Budeš lhát a tvrdit, že nic takového nebylo? Pokud bylo, tak co tady píšeš, ež ej to nesmysl?

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrá tedy: 1. Hlavní myšlenkou jeho článku bylo že sudí pískal špatně tudíž Real nevyhrál zaslouženě jelikož mohla Sevilla ke konci vyrovnat kdyby sudí nezapískal ofsajd=nesmysl (Real měl kvantum šancí z nichž proměnil čtyři...a chybělo trochu štěstí ve hře dozadu jelikož musiš uznat že ty dva góly nebyly z vyložených šancí či odměna nějakého většího nátlaku ze strany Sevilly)

2. Pokud byly chyby ze strany rozhodčího, tak prostě byly...a neznamená to hned že Real to uplatil. Kristepane rozhodčí k fotbalu patří stejně tak jako jejich chyby a omyly. Jsou to taky jenom lidi!!!V minulosti už bylo tolik chyb ba dokonce gólů, které neměly padnout a padly a platili!!!A znamenalo to hned že v tom byly peníze???Jasně že ne!!!Ale jelikož se to stalo Realu tak si musíte hned rýpnout...kdyby se to stalo Barce nebo jakémukoliv týmu z la ligy tak po tom ani pes neštěkne...Ale když myslíš že tvůj názor je ten správný tak já ti to brát nebudu

Reagovat
smazaný uživatel

bože bože...ono právě jde o to, co to vlastně zapískal. Nejdřív dal výhodu a pak ji bezdůvodně zrušil?

Reagovat
smazaný uživatel

Ok to jsem rozebral ve druhým odstavci ale jak vidím má snaha vysvětlit ti situaci byla marná...tak dal výhodu a pak ji zrušil...Kyslíku vážně věříš tomu že to Real uplatil???Vrať se please do reality

Reagovat
smazaný uživatel

BAvíme se o té situaci, ne o tom, co ji způsobilo...

Proč to tady nikdo z madristl nezmínil? Vždyť situaci s penaltou barcy tady zmiňoval každý....dvojí metr?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně jak jsi to řekl, bavíme se tady my dva...já zde nepíšu za madristy ale za sebe...o zápasu barcy se vůbec nebavím tak nevím proč odbočuješ...pro mě je situace s barcou pro tohle kolo uzavřená, prostě BOHUŽEL vyhrála a šmitec.nezajímám se jestli ta penda byly či nikoliv...A potom když jsme u toho odbočování tak místo tvého neutuchajícího zájmu o výkoně sudího v zápase real-sevilla by ses měl raději zaobírat chováním "vašich" hráčů Eto'oa a Deca-to co včera předvedli se musí ocenit

Reagovat
smazaný uživatel

Já sjme to osobně ocenil, Etoo flusl vedle, případ "deco" si asi neviděl celý...

Tvá reakce na ronaldinha byla taková, že ronadlinho_10 napsal totální blbost, přito mnapsal ěnco, co se orpavdu stalo (a tys to ěnjak zakecal s tím, ež to nebylo podplácení).

A já to nevidím tak nereálně, vždyť každý, kdo zná trochu historii realu, tak ví, jak to s Realem zvláště za Franca bylo...

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm takže jsou oba bez viny...Eto'o se netrefil proto je andílek...BLBOST!!! v tomto případě se oceňuje samozřejmě úmysl a ne to zda se trefil či nikoliv-to je ti doufám jasný...deco zkrátka jednoduše oplácel a tudíž pravidla hovoří červená bez diskuzí!!!

A s zkus si přečíst ten původní ronaldinhův článek ještě jednou a zamysli se nad tím co chtěl básník říct...opakuju že jsem zareagoval nikoliv na obsah článku ale na úmysl s jakým byl ten článek napsán. Rada: Přečti si zejména závěr a snad pochopíš

Reagovat
smazaný uživatel

s vacsinou v tomto prispevku suhlasim

Reagovat
ronaldinho_10

Tak já jsem neřekl, že to podplatili, akorát, že takovéto kousky se nedělaly ani za Horníka na Žižkově. A ještě k tomu nepískal ofsajd, ale faul pro Sevillu:

1) žádný nebyl, ten si vymyslel

2) odpískal ho po době, když už se Sevilla dostala do šance

Pokud teda skutečně viděl faul, proč čekal a nechával výhodu, když potom radši zapískal, jak z toho byla šance!

A ještě k Decovi a Eto´ovi! Nebylo to fér, ale to je fuk, ne? Vždyť dostanou jen červenou. Beckham ji taky dostal za urážky rozhodčího a další kolo mohl hrát. Takže vlastně o nic nejde. Pokud se měří Barce i Realu stejně, tak se karta smaže i Decovi a příští kolo hraje. Nebo se nebude měřit stejně? To by pak bylo divný, nemyslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Nedělěj teď tady na konci ze sebe chudáčka, narážka s Horníkem jasně vysvětluje jak jsi to myslel a jestli se mýlím tak příště tady nepiš tak infantilní narážky!!!

A případ s Beckhamem je úplně něco jiného nevím proč to tady zatahuješ??? Španělská federace uznala že se nejednalo o úmysl tak nevím co řešíš...zkrátka uzavřená kapitola 4 měsíce a ty to tady znova vytahuješ...nevím co si mám o tom myslet

Reagovat
smazaný uživatel

Trochu vidím rozdíl v tom, že Becks tu červenou aspoň dostal. Eto´o ji nedostal, takže ani není co rušit. Nechal bych ho zahrát v Africe, a pak 5 zápasů STOP! Pánové, vždyť to byl vážně humus! On mu trefil špičku nosu, já bych se asi poblil U Deca je to něco jiného, to už asi nikoho nepřekvapí. Jenom tak podtrhl svoji neoblíbenost mezi fotbalovými fanoušky.

Reagovat
smazaný uživatel

Aty podtrhl svoji blbost, protože Deco patří k nějoblíbenějším.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Jajinek

Mozan u fanousku Barcy.....ale u nestrannych fotbalovych priznivcu je Deco jeden z nejmene oblibenych hracu na svete....To nicim vevyvratis...

Reagovat
smazaný uživatel

U vlastních fanoušků je opravdu jedením z těch úplně nejoblíbenějších...a v celém Portugalsku je velmi popullární.

Reagovat
Jajinek

Presne jak rikam.....za ty co htaje ho milujou protoze jim nevadi jeho simulovani a exsesy....ale zbytek sveta ho nema rad....

Viz. Gattuso

Reagovat
HOST*RM

Zaco dostal vlasně Barthéz ten půlroční trest?

Reagovat
HOST*RM

Za co...

Reagovat
HOST*yarda

Nebylo to za to plivnutí v přáteláku v Africe?

Reagovat
HOST*RM

OK našel jsem si to, plivl na rozhodčího.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, dvojí metr je tu používán docela často. Jen si uvědomte, že z obou stran. Něco se stane a jedni brání svůj tým a druzí na něho útočí. Pak se stane něco na druhé straně a je to zase opačně. Je to tu pořád, jen si to asi neuvědomujete.

Reagovat
smazaný uživatel

Já o svém dvojím metru vím, ale vadí mi, když mi to ostatní otloukají o hlavu, když dělají to stejné (když mi to říkají ti, co se snaqží chvoat nezaujatě, takm mi to nevadí, mají pravdu a já o tom vím).

Reagovat
smazaný uživatel

No jo ale já dvojí metr nepoužíval, vždyť jsem ti jasně vysvětlil že jsem o penaltě Barci vůbec nediskutoval tak jakýpak dvojí metr

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
Shevchenko

No Deco a Eto'o to pěkně přehnali

Reagovat
smazaný uživatel

Manchester United starlet Cristiano Ronaldo has revealed he shunned approaches from Valencia and Juventus to stay at Old Trafford.

Reagovat
antimadrista

Viděli jste tu reportáž? To jsou taková hajzlové že to svět neviděl !

Reagovat
smazaný uživatel

jj tu reprtáž sem viděl - sice nevim co tomu předcházelo ale to co udělal Eto a Deco je docela humus a svědčí to o jejich povaze - Deco byl zmetek už v Portu ale do Etoa bych to neřek

Reagovat
antimadrista

Nevíš co tomu předcházelo !!! To je do nebe volající ! Tak radši mlč

Reagovat
HOST*yarda

A co přecházelo plivnutí Eto´a na Esposita??? Já nevím, nějak mi to uniklo, zatímco Deco byl jasný...

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně měl Tittelbach jednou pravdu Ostatně jak jsem zjistil, tak to takhle vidí každý nezaujatý fanda

Reagovat
HOST*Brl

Eto´o by mal dostať trest. To bol od neho humus. Pľujú len zbabelci. Ak ho urážal, mal

Deco červenú za oplácanie dostal oprávnene. Ale v situácii predtým išlo tiež o inzultáciu. A nakoniec o dofilmovanie. Keď filmoval Rivaldo na MS, všetci sa z toho skoro posr... Ale teraz niekto poriadne potiahne protihráča za vlasy, a ten sa zvalí, akoby ho oskalpovali a drží si ksicht, kde sa ho nikto ani nedotkol. Dalo by sa urobiť čítanie z pier. V Anglicku to zrealizovali a pár rasistov malo aj adekvátne tresty. (napr. Bosnich)

A Clemente je rasista.

Reagovat
HOST*Brl

oprava:

...mal mu trafiť. Upozorňujem, že som proti bitke na trávniku a nikdy som sa na futbale nepobil. Pritom som schytal pár pekne zákerných faulov a urážky lietajú poza chrbát rozhodcu stále. To vie každý kto hrá futbal. Aby bolo jasné a nevyhlasovali ma tu za pokrytca, len som porovnal pľuvnutie s prípadnou bitkou.

Reagovat
HOST*cracker

Tak všichni nadávaj na Deca? Neudržel se to je pravda, ale nedřív měl být vyloučen Gurpegi za nesportovní chování a až pak Deco za oplácení.

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, tak abych to nějak ze své strany shrnul.

Případ Eto´o: Eto´o je výborný hráč, Barcelona si velmi pomohla a Real velmi uškodil (dostali jsme sice 12 mega a v dané situaci bylo jeho hostování a následný prodej vysvětlitelné, ale v delším časovém horizontu to byla chyba jak vrata). Nicméně by měl hrát fotbal a hlavně nepoužívat moc pusu, z které mu buď vyletí nadávky nebo plivanec (mimochodem doporučuji jeho vysvětlení plivnutí po zápase).

S Expósitem Samík mírně zdržoval, pak se oba pošťuchovali a nakonec na něj Eto´o plivnul. Ať mi nikdo neříká, že si odplivnul z rozhořčení nebo že měl v sobě moc tekutin. To by se přece otočil od hráče, nebo ne? Nejhorší je, že za to od Federace nedostane žádný trest, ale jestli tohle není nesportovní chování, tak už nevím...

Případ Deco: Deco je výborný jako hráč. Z lidského hlediska je to ale pěkná mrcha, což dokázal při nejedné přiležitosti. Udělám jedno srovnání, které se jistě mnohým z vás nebude líbit. Deco mi připomíná Mourinha. Oba jsou výborní v tom, co mají dělat podle smlouvy, ale pokud jde o jisté vedlejší prostředky, tak je to hrůza. Mourinho je arogantní a vede proti svým soupeřům psychologickou válku. Deco, místo aby spoléhal na své hráčské dovednosti, simuluje, jakmile se mu naskytne příležitost. Viz poslední zápas proti Bilbau. Oni se s Gurpeguim porafali už předtím, tohle byla dohra. Červenou si nicméně zasloužil, má se chovat jako profesionál, kterým je.

Případ Kyslík: Jak jsem čekal obou těchto incidentů a obrany obou hráčů se ujmul Kyslík (přikyvovače Antimadristu nepočítám). Stejně jako oběma hráčům mu ujely dost fest nervy. Při množství fekálních výrazů na adresu hráčů Bilbaa bych si i dovolil tvrdit, že si i vzteky stříkl do textilu

Že se mně neustále snaží bezúspěšně dokazovat, že mě vytáčí ztráta Realu na Barcelonu, jsem si už zvykl. Daleko hůř ovšem nesu, že se snaží obviňovat z rasismu mě a Vasqueze. Vasquez to vyřešil po svém, já to vyřeším po svém taky. Takže, Kyslíku, panáčku, ty máš pořád plnou hubu keců, kdože mi dal právo říct to či ono, takže se tě teď ptám, kdo ti dává právo k tomu nařknout mě z rasismu? Nemáš ty takhle trochu nějaký komplex? Jak moc mě znáš, že si dovolíš říct něco takového? Mám kamarády jak bělochy, tak černochy, tak Asiaty a stejně tak dokážu odsoudit bělochy, černochy i Asiaty. Protože barva kůže nezvýhodňuje ani bělochy, ani černochy, ani Asiaty, aby si mohli dělat, co se jim zamane. Je to rasismus? Jakmile se totiž dotknu Eto´a, hned jsem rasista Upozorňuju tě, že bych to udělal i tehdy, kdyby byl Eto´o bílej nebo žlutej nebo fialovej z puntíčkama Ty dokonce to jeho plivnutí i jeho "projev" na konci loňské sezóny obhajuješ! To chce vážně silný žaludek Co mu Expósito udělal, že na něj musel plivnout? A Clemente řekl, že si myslel, že plivou jen ti, co slezli se stromů. Takže to museli být nutně černoši? Se stromů slezli přece všichni předkové člověka, ne? Takže, kdyby na Espósita plivnul Van Bommel, tak by pro něj přece platilo totéž!! Chápu, že primitivové si spojují černochy s opicemi, což je nesmysl. Na druhou stranu se zase občas obviňování z rasismu přehání a jsou jisté formulace, které, zejména v kontextu s hráči černé pleti, prostě platí jako rasistické. Třeba ta, co řekl Clemente (tj.se stromu slezly opice, opice = černoch, plivnul Eto´o a tím pádem je opice). Každopádně, hráč jako Eto´o si tohle nemůže dovolit, když má být příkladem, nemyslíš?

No, a pokud jde o Deca, tak kde bereš tu jistotu, že mu Gurpegui řekl něco rasistického? Nejsi už tím posedlý? A proč by mu to říkal? Říkal mu spíš, aby nechal toho simulování a zatáhl ho za dres (rozhodně ho nemlátil, to spíš Deco by se měl stydět za ten loket minutu předtím právě na Gurpeguiho), na což Deco reagoval naprosto neadekvátně. A proč je Gurpegui posera? Tvé extatické výkřiky typu "Deco je hrdina!" radši nekomentuju, protože musely vzniknout při dočasném zatemnění mysli. Hrdinové se chovají slušně a hlavně se umí ovládat. A to Deco neudělal. Takže hrdinou víkendu je Zidane

Reagovat
smazaný uživatel

gratuluji, jen abys byl dneska něco platný v práci

Reagovat
HOST*yarda

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, múdro napísané. Stále rozmýšľam jak prišiel na ten rasizmus, veď napr. ja som nikdy nič také nenaznačil. Ale nechcem to už ďalej rozpitvávať, nemá to cenu. Dobre si to napísal.

Reagovat
smazaný uživatel

tak kyslik je zvlastny clovek

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodom, kto nevidel ten pľuvanec, tak ten je nádherne vyfotený na as.com. To už na základe tej fotky nepoprie nikto, asi len slepý...

Reagovat
smazaný uživatel

tak kyslik je casto slepy. to uz je taka tradice.

inak mali by sme sa vratit spat k fotbalu, lebo sa bojim , aby tu nevzniklo to co vzniklo v repkovi

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne, ja ho ohovárať nebudem, konieckoncov som mu odpovedal, ale na rasizmus som citlivý a on na to trafil. Možno chcel len provokovať...ale prepískol to..

Reagovat
smazaný uživatel

ja len aby si si uvedomul suvis medzi istymi vecami. ono toto uz nie je hadka o fotbale, ale o tom aky je kyslik. nebudeme to vsak dalej rozvadzat

Reagovat
smazaný uživatel

ok

Reagovat
smazaný uživatel

Psal sjem, že chlustl, ale nijak ho nezasáhl...takže slepý jseš asi ty...

Stejněš jako zamindrákovaný, když mě tady zmiňuješ...

Och jaká lichotka...

Reagovat
smazaný uživatel

neplac

Reagovat
smazaný uživatel

jak bych mohl, když mi takhle neustále a přitom nechtěně zvyšuejš sebevědomí?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*

Někomu stačí málo ke zvýšení sebevědomí...

Reagovat
Xavi

Souhlasím, až na Tvé opakované domýšlení, co řekl Gurpegui Decovi!

Reagovat
HOST*yarda

Ani já, ani Kyslík nevíme, co si řekli, tudíž já můžu říkat, to co se mi zdá pravděpodobnější a zdá se mi pravděpodobnější - ne jisté!!! - to, co jsem napsal...

Reagovat
Xavi

Ty si seš jistý, že Gurpegui řekl Decovi, aby nechal toho simulování!? A zároveň se divíš, když si Kyslík domýšlí, co řekl Gurpegui...

Reagovat
Xavi

Tím nechci hájit Kyslíka! To bylo jen pro srovnání...

Reagovat
HOST*yarda

"zdá se mi pravděpodobnější - ne jisté" - ne, samozřejmě, že to není jisté, jen jsem řekl, co se mi zdá pravděpodobnější...

Reagovat
Xavi

Už chápu!

Reagovat
smazaný uživatel

Rasistického? Neřekl sjm, že mu Gurpeguei řekl ěnco rasistického.

vazquezovi slova o tom, jak Etoo je priomitiv, že to říkal vždycky a že Voler možná řekll něco rasistického ale nervy ujel Frankovi (ja kvíc můžou ujet nervy než někoho rasisticky urážet???)...

U tebe to stejné, okamžité zastávání se zcela evidentně rasisticky motivovaných řečí...

Ostatní už sjem probíral ěnkolikrát ,sám píšeš, že Decovi nejspíše řekli něco o simulování a když řekne někdo jiný, co mu teoreticky gurpegui řekl, tak to hned začneš říkat, jak to můžu vědět...

Náskok BArcy tě sere, ono tě sere celé katalánsko (jak si zhruba sám řekl) a to, že jejich symbol je před zbožnovaným Realem jen těžko neseš...

Reagovat
HOST*yarda

Já se to pokusil vysvětlit, tři normální lidi to pochopili (jeden fanoušek Madridu, jeden Valencie, jeden Barcelony), takže jsem to asi vysvětlil dobře. Že bys to uznal ty jsem stejně nečekal. Tvé výpady stran náskoku Barcelony a rasismu jsou naprosto liché. Můj postoj ke Katalánsku je dán hlavně vlastnostmi jejich obyvatel (ne všech), nikoli Barcelonou...

Reagovat
smazaný uživatel

kvantita nic neznamená, zvláště v podobných případech (mohl bych dát mnoho příapdů z minulosti).

Svoj jsem k tomu řekl a nemíním na tom nic měnit.

je irelevantní, proč je tvůj postoj jaký je...

Reagovat
HOST*yarda

Máš pravdu, měl jsem tě poslat do píčy rovnou, ušetřil bych si čas a výsledek by byl stejný

Reagovat
smazaný uživatel

Novidíš, příště se třeba poučíš, já už jsem psal, že to bez tvých reakcé přežiju můžeš hned začít.

Reagovat
smazaný uživatel

HM, MNĚ TVÁ REAKCE BYLA JASNÁ PŘEDEM, PROTOŽE CO EUROFOTBAL EUROFOTBALEM BĚŽÍ, NEPŘIZNAL SI NIKDY NIC, ŠLO MNĚ SPÍŠ O REAKCI FORA A TU JSEM ZÍSKAL

Reagovat
smazaný uživatel

Když ti šlo víceméně jen o ni, tak bys nepsl ten příspěvek nahoře...

A reakce fora byla jasná, můžeš to brát vážně, ale asi víš, kde je pravda...

Reagovat
HOST*yarda

...ano, samozřejmě že u tebe, jak bych mohl byť na vteřinu pochybovat Mírně si sice zpochybnil názory několika přispivatelů, ale to ti očividně nevadí

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, zpochybnil, ono je to docela evidentní...

Však ani ty je ver sktuečnosti nemůžeš brát na těžkou váhu, jen si vem, kolik je tady lidí, co se klidně ztrapní nějakým nesmyslem jen aby si zahojili svůj mindrák a když jim to nevyjde, hned musí napsat nový rádoby vtipný příspěvek o daném člověku...

No ale to jsem trošku odbočil, faktem je, že jiné odpovědi si vzhledem k situaci čekat nemohl, asi tolik.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

co všichni blázníte? zničíte ho, vždyt před půl rokem teprv debutoval v lize

Reagovat
smazaný uživatel

novinari.

a ide o to , aby real nezobral tie najvacsie talenty spanielskej narodnosti

Reagovat
antimadrista

Někdo se o něj postarat musí

Reagovat
HOST*yarda

Tak to může jít rovnou do Číny... Ale aby to pak neskončilo: Postaráte se mi o Raúla Garcíu? Bóbika

Reagovat
Mr.Jindros

Nezbývá mi než zopakovat - Kyslík je prachobyčejné děcko - puberťák, který si tady vylévá svoje hormony, protože se jinak nedokáže usměrnit. A předesílám - proti Katalánsku nic nemám - dokonce jsem tam byl na dovolené, Barcelona je krásné město. Navíc má zatraceně kvalitní fotbalový tým, který hraje z velkoklubů asi nejhezčí fotbal na světě. Což ovšem nijak nesouvisí s prvním souvětím.

Reagovat
smazaný uživatel

No nehledě na to, že je to zbytečný offtopic to taky opět potvrzuje a poodhaluje tvůj "menší" problém...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

směju se samozřejmě kyslíkovi

Reagovat
smazaný uživatel

No to vážně nikomu nedošlo.

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně aby to tobě konečně už došlo (to co napsal Jindros)

Reagovat
smazaný uživatel

jj. suhlas

Reagovat
smazaný uživatel

No problémy s chápáním tady má očividně někdo jiný...

Reagovat
smazaný uživatel

jj. suhlas

Reagovat
HOST*empty

takze pisu tady offtopic kdyby jste nevedeli, ale nejsou diskuze typu, flusl na hrace, oplatil faul, on je rasista, je to oblibeny hrac, neni to oblibeny hrac a dalsi podobne tematicky ladene sracky zbytecne? Co to proste neokomentovavat a napsat normalni prispevek a vyrikat si nazory na sebe na chatu? Nestacilo by okomentovat Eto'ovo flusnuti tremi a ne XX prispevky? Budte take tolerantni k nam normalnim zatim klidnym lidem, kteri si chteji precist zajimave prizpevky do diskuze a ne hadku zda je ci neni rasista. Kysliku, nekdy mi pripadas jako celkem inteligentni clovek, tak proc pises do diskuze picoviny, ktere zajimaj akorat toho koho si napadnul nebo kdo te urazil. Samozrejme nikdo nema pravo nekoho napadat, ale lidi, kurva proc to pisete sem? Jdete si to vyrikat na chat, a vyjadrujte se na foru k fotbalu a vecem s nim souvisejici. Vim Eto'ovo flusnuti s tim souvisi, ale znovu, musi to byt rozebrano XX offtopic prispevky?

Reagovat
smazaný uživatel

Eto´o nic, Clemente nic (zatím). Až bude někdo (Kyslík) bránit zase Deca, ať se podívá znovu na zápas, doporučuju tak dvě minuty před červenou a uvidí, jaký pěkný a úmyslný loket dal Deco pro změnu Gurpeguimu. Rozhodčí nic. Takže podle tvé filozofie Kyslíku, oko za oko (nebo taky: Fauluje Carlos, takže je dobře, že se zraní Woodgate - takzvaný nepřímý boží soud), to vlastně Decovi patřilo, že ho Gurpegui zatahal za dres a nadával mu.

Komentáře Galaxie si nevšímejte je špatný (rozlišení hráčů Bilbaa)

Reagovat
Xavi

Já myslím, že si počkají, až se Eto´o vrátí z afrického poháru nebo těsně před tím a napaří mu distanc až pak. Protože teď kdyby dostal stopku, tak by to bylo k ničemu...

Reagovat
antimadrista

Je to trapný, a to, kvůli čemu to vše začalo, zůstane nepotrestaný, spravedlnost je slepá

Reagovat
smazaný uživatel

Deco je u súpera neobľúbený pre to svoje simulanstvo. Súper to berie ako provokáciu, takže je to vlastne v pohode. Vzniklo to preto, lebo Deco simuluje a tým provokuje súpera.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak yardo, to už enmslší vážně. Loket byl bve hře, takže prosím něříkej, že byl úmylsný, TO bych také mohl říct, že ten skluz na něj o pět sekudn později byl taky úmylsný a těch xy faulů pžedtím taky...

Jediný, kdo azčl faulovat mimo hru byl právě Gurpegi...

Reagovat
HOST*yarda

Deco vybíhal zpoza Gurpeguiho, viděl moc dobře kde stojí a jak rychle běží, k míči by se dostal i bez loktu, ale on ho tam prostě dal. Takže Gurpegui na něj mohl mít pifku po právu...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty jseš mimo, bylo to ze hry, několikrát tam byl Deco sejmut předtí ma taky hned potom...KAždý, kdo zápas sledoval trošku pozorněji, věděl, že problémy spolu měli takřka celý zápas, takže dávat za začátek moment z 80. minuty je fakt ujeté...

Reagovat
HOST*yarda

Zápas jsem sledoval celý a tohle byla do té doby mezi nima ta největší prasárna, nevěřím, že to bylo neúmyslné...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak věř si čemu cheš, Gurpegi předtím Deca fauloval několikrát, tohle bylo normálně ve hře v souboji s míčem, takže prasárna těžko, asi si zápas nesledoval pořádně, což jen potvrzuje moji domněnku...

Reagovat
HOST*yarda

Loktem do ksichtu od něj Deco nikdy nedostal, prostě si Gurpeguiho loktem odstavil a mělo se to pískat...

Reagovat
smazaný uživatel

Písakt se to mělo, ale pískat se měla i penatla na Deca nebo ten faul, co předcházel tomu incidentu.

Reagovat
HOST*yarda

No, ten faul byl takový ten, kdy si pro něj hráč jde a navalí se do soupeře a čeká, kdy to rozhodčí pískne...

Reagovat
smazaný uživatel

dal mu tam tělo zcela jasně.

Reagovat
HOST*yarda

Tady je výňatek z rozhovoru s trénérem Bilbaa, týkající se Eto´a a jeho plivnutí:

¿No cree que sus palabras tienen tintes racistas?

Mis palabras relatan un hecho, y la gente cree que las hice porque se trataba de un hombre de color. Hablo del hecho en sí, no del futbolista.

Nemyslíte si, že vaše slova měla rasistický podtext?

Moje slova označila čin a lidé si myslí, že jsem to řekl proto, že se jednalo o člověka jiné barvy pleti. Mluvím o činu jako takovém, ne o hráči.

¿Entonces no llamó usted mono a Etoo?

El racista es el que dice que en los árboles sólo están los negros. No llamé mono a nadie. En el árbol están aquellos que no tienen inteligencia.

Takže jste nenazval Eto´a opicí?

Rasista je ten, kdo říká, že na stromech jsou jenom černoši. Nikoho jsem opicí nenazval. Na stromě jsou ti, kteří nevynikají inteligencí.

Reagovat
Mr.Jindros

Nechápu proč to vůbec někdo řeší... to jako nemůžu říct černochovi, že je idiot, když se tak skutečně chová, bez toho abych byl obviněn z rasismu? Čeho je moc... Rasismus odsuzuji, ale stejně tak podobný extrémní "lov" na něj.

Reagovat
smazaný uživatel

Podľa Dr. to povedať nemôžeš. Presne z podobného nedorozumenia som mal s ním včera spor.

Reagovat
HOST*RM

Prý na tebe nebude reagovat. Ty šťastlivče.

Reagovat
smazaný uživatel

No, ešte sme mali jeden rozhovor na chate, ale skončilo to tak isto, takže platí čo si napísal. Možno sa mi uľaví

Reagovat
smazaný uživatel

No požádal sjem ho, aby on nereagoval na mě, jenm pro upřesnění...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenež on neřekl, že je idiot, víš? To bys ale nesměl překládat něco, čemu nerozumíš...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*yarda

Nevyniká-li někdo inteligencí, může být i idiot (záleží na míře, té inteligence). A Jindroš nic nepřekládal, překládal jsem já...

Reagovat
smazaný uživatel

No tys to s tím překaldem zase nepochopil a to, že je něco možné, enznam,ená, že je to skutečřné, hájit to tím, že "může" je trošku...

Reagovat
HOST*yarda

Závorka vysvětluje, KDY to tak být může... Jedno jestli řekneš blbec, debil, imbecil nebo idiot, když není inteligentní, můžeš použít podle stupně jedno z výše uvedených slov...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, idiot nebo imbecil je ale něco jiného než narážka na stromy.

Reagovat
HOST*yarda

No, on to Clemente ale vysvětlil. Sice všichni víme, na koho tohle spojení debilové vztahují, ale mělo by platit pro všechny, a pak by to bylo v případě Clementeho v pořádku...

Reagovat
smazaný uživatel

TAk Clementeho vysvětlení snad nemůžeš brát vážně, co měl asi dělat aby se vyhnul problémům? Všechno se dá okecat...

Reagovat
HOST*yarda

...jedna ze zpráv hovoří o tom, že dokonce nevěděl, kdo to plivnul. A ty nemůžeš taky vědět, co chěl Clemente říct a brát ho a priori jako rasistu...

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, tak on nevěděl...A ve španělsku není rasismus nijak neobvyklý, nadávka měla rasistický podtext evidentně.

Reagovat
Mr.Jindros

Ale já přece nic nepřekládal. Dal jsem zcela obecný příklad... že ty sis zase ráno nevzal prášek co ti napsal ten hodný pan doktor v senatoriu?

Reagovat
smazaný uživatel

Obecný příklad jaksi mimo, on řekl něco úplně jiného...máš v tom trošku zmatek, tak moc se snažíš zastávat Realu až z toho vzniknou takové nesmysly jaké píšeš...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele