LA CORUŇA PROTESTUJE

04.10.2005 20:17 - Aktuality
 
Deportivo La Coruňa podalo oficiální protest proti Barceloně. Deportivu se totiž nelíbí to, že Argentinec Leo Messi může nastoupit ve španělské lize a to i přesto, že Barca už má tři hráče ze zemí mimo Evropskou unii.

Vedení La Coruni se nelíbí, že osmnáctiletý talent získal španělské občanství po přestupním termínu, startem v utkání se Zaragozou podle nich porušil pravidla. Měl by si počkat až do prosince, v tento měsíc bude otevřen přestupní termín.

Proč protestuje právě La Coruňa? Snadná odpověď, právě tento týden se má utkat v soutěžním zápase s Barcelonou a právě rozjetý Messi má být jednou z největších zbraní katalánského velkoklubu.

Messi už kvůli tomuto problému vynechal pět ligových duelů, nastoupit může jen v Lize Mistrů. V úterý by měla vše projednat španělská fotbalová federace, komu dá za pravdu?
Autor: David Kubáň
Počet zobrazení: 1733
Komentáře (174 / 0 nových)
Shevchenko
04.10.2005 20:22
#
Co do toho má hrabat la Coruňa, je to její hráč? není!
HOST*
04.10.2005 20:35
#
Zmrdi zavidijou,nemaji takove hrace,tak jsou posrani!Doufam,ze daji za pravdu nam!A Lionel bude moci dal kouzlit!Forca Barca
smazaný uživatel
04.10.2005 20:35
#
Jsou to trapky.
Mr.Jindros
04.10.2005 20:56
#
No a v nějakých oficiálních stanovách je, že se musí počkat do přestupního termínu...?
smazaný uživatel
04.10.2005 21:03
#
asi to tak je....
Mr.Jindros
04.10.2005 23:10
#
No pokud to v těch pravidlech fakt je, tak není vůbec co řešit, že.
antimadrista
04.10.2005 21:02
#
Ať si La Coruňa políbí *rdel
smazaný uživatel
04.10.2005 21:03
#
No jo no, mají prostě strach.
HOST*
05.10.2005 18:48
#
a nebo taky Barcelona
antimadrista
05.10.2005 19:59
#
A mebo taky ty...
smazaný uživatel
04.10.2005 21:10
#
Sakra, měli s tím počkat třeba až na konec podzimu a pak by vám odečetli skoro všechny body
smazaný uživatel
04.10.2005 21:12
#
Akorát brzděj talenty jako je právě Messi jen kvůli 3 bodům!!
Ale Barca je stejně pejede i bez něho
smazaný uživatel
04.10.2005 21:29
#
Doufam, ze se Barca proti La Coruni ukaze v pravem svetle... Ut jim ukaze, zavistivcum!
HOST*
10.10.2005 09:25
#
HOST*Kuchta
04.10.2005 21:50
#
Zkurvená La Coruňa Tady je jenom vidět jejich zoufalost.Brzdej neuvěřitelnej talent.Doufám,že dá španělský svaz za pravdu Barce.FORZA BARCA!!!
HOST*
28.11.2005 10:09
#
doufam v noveho Maradonu
PJ
04.10.2005 22:55
#
A co když má Depor s těma pravidlama pravdu? Tady všichni jen křičíte, jaký jsou to hajzlové a podobný, ale přemejšlel někdo z vás, jestli to neni opravdu tak, jak řikaji?
smazaný uživatel
05.10.2005 11:15
#
dobra otazka, uvidime, jak to dopadne, ale Depor to asi projede - vedeni ligy by ze sebe udelalo pitomce, uznat jejich protest
HOST*
05.10.2005 18:49
#
naprosto s tebou souhlasim
HOST*yarda
04.10.2005 23:39
#
Barceloňáci uklidněte se. Nárok na vznesení protestu má jakýkoli klub La Ligy. Že se to Deporu hodí do krámu, je další věc. Ale uteklo vám, že protestoval i Alavés, s kterým už jste hráli. UEFA má jiná pravidla než šp.liga. A ty sprosté kecy si ušetřete, je to chyba vedení nebo lépe řečeno administrativy vaší milované Barcelony, že Messimu nezařídila občanství dřív. Prostě lemplárna z vaší strany, tak si nestěžujte.... Být to u jiného klubu, řvete zase vy. A nezkoušejte teorie, že za to může Madrid, protože si za to můžete sami
HOST*Eto - starší
05.10.2005 08:17
#
Ti barcelonisti jsou ale sviiiněěě!! .
HOST*alan
05.10.2005 12:00
#
Snaží se vyhrát podvodama. Že jím není hanba. Jsem si myslel, že je barca větší formát. To mě teda zklamali.
smazaný uživatel
05.10.2005 14:43
#
Nojo, ty abys zas neměl nějaké připomínky, protestovala Zaragoza, Alaves ne, to se jen říkalo, že by protestovat mohl.
HOST*yarda
06.10.2005 10:51
#
Doporučuji si přeložit pro sebe větu "Zaragoza no impugna"
smazaný uživatel
05.10.2005 08:33
#
Ať si La Coruňa klidně stěžuje, stejně dostane na hubu i bez Lionela Messiho!!!!
smazaný uživatel
05.10.2005 16:54
#
Ty jsi nejak jisty... Tys nevidel zapas s obycejnou Zaragozou? Taky normalni tym, myslim, ze Depor a Alaves jsou horsimi tymy nez Depor a jak to dopadlo...
vazquez
05.10.2005 12:16
#
Ja by som im zobral bod a hotovo.Pravidlá sú pravidlá-aj tak ho získali len vďaka rozhodcom, tak čo...
HOST*RM
05.10.2005 14:55
#
Souhlasím
smazaný uživatel
05.10.2005 12:28
#
Celý je to nesmysl, nač čekat na přestupní termín, vždyť Messi nikam nepřestupuje, dostal občanství, tak co řešit? Pokud je v pravidlech nějaký takový omezení, tak je to blbost. Jiná věc je to, že by se asi takhle kupčit s občanstvím nemělo, je to pakárna, aby měl člověk dvě občanství. Kolik hráčů v La Lize má dvojí občanství? Mraky. Já bych to zatrhul, stejně si na tom akorát mastí kapsu Španělský úředníci a do ligy se tahá až moc cizinců. Souhlasil bych třeba s udělením občanství když tam ten hráč hraje dejme tomu 7 let, ale ne kvůli tomu, že někde vyhrabe nějakou pra pra pra pra bábu, která kdysi měla pra pra pradědka Španěla.
vazquez
05.10.2005 13:12
#
Trochu odbočím k Realu.Pred časom som tu spomínal stavbu nášho nádherného tréningového centra no a je tu čas .Perez za účasti viacerých významných hostí slávnostne otvoril prvú časť komplexu. Tie obrázky sú zatiaľ vcelku slušné..
HOST*RM
05.10.2005 14:57
#
Jaké nové hvězdy nám vyrostou?
smazaný uživatel
05.10.2005 15:05
#
zadny, pac jim nedate sanci hrat
HOST*RM
05.10.2005 15:43
#
Pošleme je na hostování.
smazaný uživatel
05.10.2005 13:38
#
Nechápu všechny ty kteří tady napsali že Deportivo jsou závistivci a tak.. Pravidla jsou pravidla ne??!! Kdyby treba jste nechali takové pravidlo Chelsea aby si mohli brát hráče v průběhu sezóny tak si vzala jakéhokoli hráče s momentalní super formou-a to je teprv ta blbost o které tady píšete!!
smazaný uživatel
05.10.2005 14:31
#
nesoudnost zdejších barceloňáků je obrovská
smazaný uživatel
05.10.2005 14:44
#
No ti si teda chytrý, když my jsme tak nesoudní, tak jak je možné, že to španělská federace povolila, aby hrál?
smazaný uživatel
05.10.2005 19:46
#
jdi se vycpat, nesoudní nejste kvůli tomu Messimu, to si snad musel pochopit. hlavně nezapomeň zase něco chytrýho odepsat
smazaný uživatel
05.10.2005 20:07
#
No já si počkám, až mi nějak vysvětlíš tu šp. federaci.
smazaný uživatel
05.10.2005 21:25
#
žádnou španělskou federaci ti vysvětlovat nebudu, neznám přesně tu kauzu
smazaný uživatel
05.10.2005 22:24
#
všiml jsem si
smazaný uživatel
05.10.2005 14:45
#
Nevím, co tady melete o pravidlech, očividně o tnich víte hovno (jako já v tomhle případě) ael stačí se trochu zamyslet a pochopíte, že když šp. federace dala povolení, tak to asi tak být může.
smazaný uživatel
05.10.2005 14:46
#
Aspoň jde vidět, jak nám ho všichni závidí a to nejen madristi, ale i ve Valencii nebo Turíně ( i když s tím se utkat nemůžem), jste posraní až za ušima
vazquez
05.10.2005 15:01
#
No tak žeby sme ho zrovna závideli U nás by bol aj tak iba náhradník..
HOST*yarda
05.10.2005 15:34
#
Jsi posedlej chudák, kterej kolem sebe vidí samý zavistivce. Lituju tě. A že šp. federace dala povolení? Na to jsou dvě vysvětlení: buď jsou úplně blbí anebo v tom má prsty pan president Villar, který je s Laportou jedna prdel Jestliže je na něco termín a Barcelona chce něco provést po něm, tak to posral jak svaz tak Barcelona a pravdu má Depor... A ty, Kyslíku, pokud přiznáváš, že víš o zmíněném pravidlu hovno, pak nechápu, kde bereš tu drzost a ještě si otvíráš hubu
smazaný uživatel
05.10.2005 15:37
#
Beru tu drzost podle toho, že španělská federace dala povolení. Já nejsme tak vypatlaný jak někteří zde, co o tom ví hovno stejěn jako já a očividně i ty a říkají, že to není podle předpisů.
A chudák jseš možná ty, když tady tvrdíš, jak je to jen ze známsoti a podobné hovadiny a možnsot, že by to bylo regulerní vůbec nepřipoušíš, to jen dokazuje tvou zaslepenost.
PJ
05.10.2005 19:02
#
Hmm a kde ty si připustil, že by to neregulérní bejt mohlo? Když o těch pravidlech víš prd, tak si nemůžeš bejt jistej, a když teda nepřipouštíš možnost, že by měl Depor pravdu, tak bys musel bejt úplně stejně zaslepenej jako yarda, kterej naopak nepřipouští možnost, že to je v pořádku. Přemejšlej trochu...
smazaný uživatel
05.10.2005 19:08
#
Jenže já jsem předtím o yardovy taky neříkal, že je "posedlej chudák", jako on o mně.
HOST*yarda
06.10.2005 09:49
#
Posedlej chudák se vztahovalo na tvé řeči o tom, jak vám víceméně MUSÍME závidět Ronaldinha, Puyola a další, a že když nezávidíme, tak jsme v koutku duše posraní závistí. Takže doporučuji standardní proceduru: třít se froté ručníkem a omývat si ..... vlažnou vodou, ono tě to pak možná přejde...
smazaný uživatel
06.10.2005 15:26
#
O Puylovi tady nepadla ani zmínka, máš přehanou fantazii, mluvil jsem o Messim, což snad bylo všem krom tebe jasné.
HOST*yarda
06.10.2005 15:33
#
Ten patřil do "a další" Dovolil jsem si udělat souhrn, přece bych tě takto nenazval po jediném příspěvku
antimadrista
05.10.2005 20:47
#
A pan diplomat
smazaný uživatel
05.10.2005 22:27
#
no to nevím, ale vůl je to stejný
smazaný uživatel
05.10.2005 22:32
#
tohle patří k tomu fc barca, to není na PJe
smazaný uživatel
07.10.2005 23:55
#
Mr.Jindros
05.10.2005 15:55
#
Mohl bys mi za prvé říct, čím sem tady naznačil závist? Evidentně narážíš na mě. Jen jsem se ptal a pak reagoval. V Barce není krom Rnha (kterej by v Turíně nezapad a ani tam takřka určitě nikdy hrát nebude) nic k závidění. Zrovna teď je situace úplně perfektní.
smazaný uživatel
05.10.2005 15:57
#
No když teda není co závidět na BArce, tak to potom asi vážně nic
antimadrista
05.10.2005 20:02
#
To si ujel.Ale vážně. Promiň,ale Barca má nejnadanější tým v Evropě, mladý, perspektivní, plný super talentů. To nemá žádnej jinej tým na světě.
Mr.Jindros
05.10.2005 21:10
#
No, tak doufám, že předvedete výsledky jako žádný jiný tým na světě a to v pozitivním slova smyslu...
smazaný uživatel
05.10.2005 22:27
#
On psal nejnadanější...
HOST*yarda
06.10.2005 10:00
#
A k čemu je nadání, když nemáte výsledky?
smazaný uživatel
06.10.2005 15:27
#
Tak to je snad zas jiná kapitola, nehledě na loňský titul.
HOST*yarda
06.10.2005 15:34
#
...po trošku delší pauze
smazaný uživatel
06.10.2005 15:40
#
Však mluvíme o momentální situaci, předtím ti najdějní byli ještě takřka děcka.
HOST*yarda
06.10.2005 15:45
#
Před dvěma lety?
smazaný uživatel
06.10.2005 15:45
#
Messi měl 15/16.
yarda
06.10.2005 15:50
#
Tak řekni Messi a nemluv v plurálu
smazaný uživatel
06.10.2005 15:53
#
Dos Santos měl 14.
Mr.Jindros
06.10.2005 15:59
#
Já psal v budoucím čase.
smazaný uživatel
06.10.2005 16:01
#
Talent není záruka úspěchu.
Mr.Jindros
06.10.2005 16:05
#
Máš není, což nám podle mě předvede Barcelona v praxi.
smazaný uživatel
06.10.2005 16:23
#
A nezapomeň říct, že proti ní nic nemáš
Mr.Jindros
06.10.2005 18:00
#
Takže to musim všude psát, že Barcelona všechno vyhraje, i když to podle mě není pravda? Můj odhad výsledku nesouvisí se sympatiemi k jednotlivým klubům.
smazaný uživatel
06.10.2005 20:24
#
Zvláštní, že ať ten tým hraje jakkoli dobře, tak máš typy vždycky proti němu. Ale což, já ti to stejěn nemám jak dokázat, měn to ani vůbec nevadí, jsem clekem rád, že zrovna ty jsi fanoušek Realu a ne Barcy (jo dobře, Realu nefandíš, ani to nemusíš psát).
smazaný uživatel
05.10.2005 16:57
#
Trochu prehanis, ne? Abys ses z neho...
smazaný uživatel
05.10.2005 18:10
#
No to je teda ohormná sranda
antimadrista
05.10.2005 20:45
#
Nejseš ty ten bývalej provokatér z našich stránek?
smazaný uživatel
06.10.2005 18:28
#
Ne. nejsem...
antimadrista
06.10.2005 19:30
#
Nevěřim
smazaný uživatel
07.10.2005 23:38
#
A proc ne? Ja tobe taky neverim, neverim lidem, ktere neznam...
smazaný uživatel
07.10.2005 23:42
#
Aha, ty myslis ty fanatiky z toho fora? Jo, tak tam jsem chodil, ale az jsem zjistil, ze se tam neda rozumne bavit, odesel jsem...
smazaný uživatel
07.10.2005 23:50
#
Este nekoho si z toho fora pamatuju: Los kulkos, Dr. Kyslik...
antimadrista
09.10.2005 17:14
#
Neodešel jsi, vykopli sme tě
HOST*
05.10.2005 18:57
#
vždyť jsi úplně mimo mísu ... proč by ho měl závidět Real nebo Juventus ... oba maji výborné útočníky ... možná trochu Valencie ... ale to nic nemění na faktu, že si bokem
smazaný uživatel
05.10.2005 19:06
#
No Messi ale ej úplně jiný typ útočníka, hlavně jde o to, že on může být lepší bnež všichni ze zmiňovaných týmů, ale vzhledem k tomu, že se neumíš ani podepsat, tak se nedivím tvým nedostačujícím informacím
HOST*Mára
05.10.2005 19:37
#
bože Jindros to je hrozný hovado!! Kyslíku co si mu udělal,že tak nenávidí Barcu (myšleno ve srandě)
smazaný uživatel
05.10.2005 20:04
#
No já nevím, nicméně je srandovní, že dokáže kvůli pár lidem v česku takřka nenávidět jeden tým v katalánsku
Mr.Jindros
06.10.2005 15:57
#
Nevím co tě vede k tomu, že si myslíš, že (ehm) Barcu nenávdím. Není to pravda.
smazaný uživatel
06.10.2005 15:58
#
To s prominutím nakecávej někomu jinému.
Mr.Jindros
06.10.2005 16:04
#
Proti klubu FC Barcelona nemám ani popel. Proti chování některých exotů na tomto fóru a fandící tomuto klubu už ano.
smazaný uživatel
06.10.2005 16:23
#
Ale prosímtě, tvé názory, které píšeš ohledně barcy a realu jsou úplně trapné. Celou dobu se na diskuzích k záapsu neobjevíš a když remizujem tak tam hned přitáhneš.
Nehledě na to, ež si sám přiznal ,že barcu kvůli fanouškům nemšá rád.
Mr.Jindros
06.10.2005 16:29
#
Nemít rád (a ještě kvůli debilním fanouškům, že) a nenávidět je zatraceně velký rozdíl.
smazaný uživatel
06.10.2005 16:45
#
Jednak slovíčkaříš a jednak z tvého chováí vxplívá něco úplně jiného.
Mr.Jindros
06.10.2005 17:58
#
To není slovíčkaření, to je úplně normální čeština. Nejen že nevíš jaký je rozdíl mezi "nemít rád kvůli fandům" a "nenávidět", ale i "slovíčkařit" ti dělá problémy. Ty tady svými hádkami "do poslední kapky krve- příspěvku" vypadáš jako tupec, ale já vím, že v reálu jím nejsi.
smazaný uživatel
06.10.2005 20:18
#
Dáváš velmi často nejvo svou dobře jak chceš "neoblíbenost" vůči barce, mně to přijde jako nenávist.
HOST*
06.10.2005 16:55
#
Tvé názory jsou ale také velice trapné ... to by sis měl už konečně uvědomit.
smazaný uživatel
06.10.2005 16:56
#
a ty by ses mohl konečně podepsat. Patří to k základům slušného chování.
smazaný uživatel
06.10.2005 18:48
#
Já ho znám, heč Ale jenom přezdívku
smazaný uživatel
06.10.2005 20:20
#
Tím bych se moc nechlubil Já mám typ na to, kdo to je. Je to stejný vůl jak g-unit, znalosti jsou taky stejné, nebo lépe jsou stejně mizivé. Neříkám, že to je on, ale vůl je to stejný.
smazaný uživatel
07.10.2005 23:57
#
S tim souhlasim... Par VyVolenych a rozumnych se tu najde, myslim ty osoby mimo ty fanaty...
smazaný uživatel
08.10.2005 14:10
#
smazaný uživatel
07.10.2005 23:48
#
Plst, Kyslik vi vsechno jako muj deda Vseved, na neho bacha!
antimadrista
05.10.2005 20:00
#
To ne no, nemá cenu někomu něco vysvětlovat, když onen ani neví jak se jmenuje
HOST*
05.10.2005 21:02
#
no tak jestli ty se jmenuješ antimadridsta tak to tě fakt lituju ... mimochodem kdy máš svátek ... takové jméno ani přece nemůže být v kalendáři
smazaný uživatel
05.10.2005 22:26
#
A odkdy je každé jméno v kalendáři? To máš teda dost úzký přehled o jménech
smazaný uživatel
07.10.2005 23:43
#
smazaný uživatel
07.10.2005 23:53
#
Prosim! Ja to vim... Moment... Je to presne 35.13.!Jo, to je presne datum!
smazaný uživatel
08.10.2005 00:00
#
A je to vyjimecne jmeno "Antimadrista" pac se slavi jednou za 3 roky! Sranda...
HOST*
05.10.2005 21:04
#
Nedostačující informace máš ty, protože pak by si věděl, že v Realu hraje Robinho a Mesi lepší než Robinho nebude.
smazaný uživatel
05.10.2005 22:25
#
A co teda dokázal zatím Robinho? Opomeneme li teda, že je Robinho o tři roky tsarší.
HOST*yarda
06.10.2005 09:45
#
Robinho přes své mládí táhnul Santos. A pokud chceš supervýsledky po šesti kolech ligy a dvou LM, s celkem odlišným stylem, kde ten váš Messi už hraje nějaký ten pátek, a zase toho taky tolik nedokázal, tak jsi dost otrlý...
smazaný uživatel
06.10.2005 15:28
#
Messi se stal enjlepším hráčem mistrovství světa ve svých 17/18, navím to MS i vyhrál. Robinho akorát táhl Santos.
HOST*
06.10.2005 14:59
#
myslim, že yarda ti to vysvětlil dobře ... jen bych ještě dodal že taky táhne Real
smazaný uživatel
06.10.2005 15:33
#
táhne Real Z lavičky je koučuje, ne?
HOST*yarda
06.10.2005 15:35
#
V prvních třech zápasech byl nejlepší na hřišti, "udělal" Cádiz, ale to ti očividně ušlo...
smazaný uživatel
06.10.2005 15:42
#
V prvním záapse odehrál dvacet minut, takže je to dost pofiderní. A co si budem nalhávat, pak už to bylo horší a horší.
smazaný uživatel
06.10.2005 15:44
#
NApříkald proti Celtě vypadal, že je nejlepší, pak ej ovšem divné, že jediné goly, co Real dal byli po jiných akcích, než těch od Robinha, ten neměl zásluhu ani an jednom golu.
yarda
07.10.2005 14:09
#
Něco jako Maxi proti Chelsea?
smazaný uživatel
07.10.2005 14:11
#
jono.
HOST*
06.10.2005 16:51
#
No tady se jasně ukazuje žes ho ještě v Realu hrát neviděl ... takže o něm víš ho*no ... a navíc lituju tvých fotbalových znalostí, když nevíš že Real trénuje Luxemburgo.
smazaný uživatel
06.10.2005 16:56
#
Viděl jsem všechny letošní zápasy Realu, jsem přesvědčený, že ty nikoli. A proč bych jako neměl vědět, že Real trénuje Luxembourgo? Jseš normální? Z nouze co...
smazaný uživatel
07.10.2005 23:45
#
Souhlas!
smazaný uživatel
05.10.2005 20:53
#
www.fcbarcelona.cz/zpravy/a_zpravy/c_ostatni/004_messigate
HOST*yarda
06.10.2005 10:08
#
Hm, nejdřív se chci zeptat Barceloňáků, jakýže to má Messi status - profesionála nebo juniora? Pravidla říkají, že soupisky na ligu musí být hotové k 31.srpnu. Hráč, který je profesionál a má dvojí občanství K TOMUTO DATU, hrát ligu může, aniž by zabíral místo hráčům ze zemí mimo EU. Problém je ten, že Messi k tomuto datu NEMĚL dvojí občanství (přes jeho nedávné bleskové získání) a podle všeho by měl hrát až od ledna. Takže tady něco smrdí... Pokud Messi nemá status profesionála, musí být junior, což zase vylučuje prodloužení kontraktu, který podepsal jako profesionál. Takže se v tom vyznejte. Můj zdroj není ani Marca ani As, nýbrž nestranné španělské periodikum, pro ty kteří by do toho chtěli šťourat. A mimochodem Alavés se podle tohoto zdroje přidal ke stížnosti Deporu...
smazaný uživatel
06.10.2005 15:30
#
Hmmm, zajímavé, jak mi teda pak vysvětlíš, že to federace povolila? Uričtě to někdo podplatil, že?
Ono se totiž tak ukazuje, že případ Messi už je od července, kdy o to požádal. Takže žádfné bleskové získání, trvalo to 3 měsíce.
HOST*yarda
06.10.2005 15:43
#
Ano, NORMÁLNĚ to trvá ROK, viz R.Carlos a dále Ronaldo a Baptista, kteří musí čekat poněkud déle...
smazaný uživatel
06.10.2005 15:44
#
Srovnávat baptistu a Messiho, to snad nemyslíš vážně. Messi je tady od dětství.
HOST*yarda
06.10.2005 15:46
#
Hm, takže v tom případě na to měla Barcelona fůru času, ale zvysoka na to srala a teď se diví, proč si někdo dovolí stěžovat
yarda
06.10.2005 15:50
#
Navíc to nemá co dělat s kvalitou hráčů, je to čistě administrativní záležitost
smazaný uživatel
06.10.2005 15:52
#
No však já jsem o žádné kvalitě nemluvil, jde o to, že Messi je tu od dětství.
yarda
06.10.2005 15:56
#
Pak viz výše...
smazaný uživatel
06.10.2005 15:59
#
To nic nemění na tom, že tři měsíce je dost času an vyřízení tak jasně záležitosti.
HOST*yarda
06.10.2005 23:36
#
Ano hráč Barcelony čeká tři měsíce, ostatní rok, to je pane spravedlnost jak noha u prdele
smazaný uživatel
07.10.2005 14:01
#
Nerad bych tě nějak odsuzoval, ale to, že je rozdíl mezi Messim a Baptistou (v tom, že Messi je tu od děttsví) bys vědět měl, nehledě an to, že jsem ti to tu i psal.
yarda
07.10.2005 14:11
#
Pak tedy platí "HOST*yarda, 06.10.2005 15:46:16"
smazaný uživatel
07.10.2005 14:13
#
A já můžu zopakovat, že tři měsíce je dostatek času.
HOST*yarda
07.10.2005 14:41
#
No to určitě je, tak proč se to nestihlo do konce srpna a bylo by po hádkách
smazaný uživatel
07.10.2005 16:05
#
To ti může být jedno.
HOST*yarda
07.10.2005 22:51
#
Mně možná, ale Deporu třeba ne
smazaný uživatel
07.10.2005 23:09
#
A nám může být jedno, že to Deporu není jedno, ať si klidně stěžuje
smazaný uživatel
06.10.2005 15:39
#
Smrdí to pořádným podvodem
vazquez
06.10.2005 12:55
#
Zaujal ma jeden príspevok Mr.Jindrosa/5.10. 15.55/.Keď sa nad tým zamyslím v podstate má pravdu, pretože Barcelončania sa tu oháňajú a sú zaslepení vo svojom uzavretom svete.Povedať, že majú najnadanejší tím sveta a stále ho vynášať do neba chce aj niečo viac ako jeden titul v lige za 5 alebo 6 rokov.Takých mužstiev je v Európe veľa , čo si môžu o svojom mužstve tvrdiť, že je z nejakého dôvodu naj..Takže Mr.Jindros má bohužiaľ pre Kataláncov pravdu, pretože aj ja si myslím, že jej výkon a hra do veľkej miery závisí od toho, ako hrá Ronaldinho a má pravdu aj v tom, že Barcelončania by nemali o svojom mužstve rozprávať štýlom ako keby iné mužstvo na svete ani neexistovalo, lebo okrem spomínaného titulu nič nevyhrali.
smazaný uživatel
06.10.2005 15:32
#
Tady se opět ukázaly tvé takřka mizivé znalosti barcelony. Nejenže si ani neznal halvní střelce loňska, ale ani vůbec nevíš, jak je to s Ronadlinhem.
Loni první tři kola chyběl, další koal hrál na půl plynu kvůli zranění, přesto všechny tyto zápasy doapdly pro Barcu velmi dobře, zvláštní, ne? Je bohužel pravda, že zatím rozhodně není náš nejlepší hráč.
vazquez
07.10.2005 14:43
#
Ja netvrdím, že vaše mužštvo nie je najnádejnejšie, ale ani si nedovolím tvrdiť/tak ako vy /že je.Proste beriem Barcu z nadhľadu, čo ty logicky nemôžeš lebo si jej zarytý fanda.A prepáč, že som nevedel vášho druhého naj strelca.. Nestačí, že som vedel toho prvého?To si mám pri každom mužstve pamätať všetky takéto veci?Nie som encyklopédia..
A k Ronaldinhovi..tie zápasy dopadli dobre, však v pohode ale ja tvrdím, že DLHODOBO by neúčasť Ronaldinha u vás znamenala najmenej 15% dolu-a to je pri terajšej vyrovnanej špičke veľa.
smazaný uživatel
07.10.2005 16:07
#
Nesouhlasím, ROnaldinho nám pomohl vybudouvat tým, vytáhl nás ze dna, ale jeho absence by neznamenala víc než neúčast Lamaprda v Chelsea.
HOST*yarda
07.10.2005 22:52
#
Nauč se psát!!! Chudák Lampard, co si to z něj udělal
smazaný uživatel
06.10.2005 15:33
#
A ještě jedna věc, tvrdíš, že barca nemá nejnadějnější tým? A kdo potom teda?
smazaný uživatel
06.10.2005 15:37
#
Chelsea
smazaný uživatel
06.10.2005 15:41
#
Chelsea kupuje ač mladé, tak už hotové hráče, nemůžu si pomoct, ale jestli někdo čeká nějaký velký skok od Essiena nebo SWP.
smazaný uživatel
06.10.2005 15:53
#
Tak to už je trochu hra se slovíčky Já si myslím, že nejnadějnější tým má ten, kdo má celkem nízký věkový průměr (ideál 24-25) a reálnou šanci sbírat trofeje v dalších x letech. A To Chelsea rozhodně má. Jestli má Barca nejvíc hráčů, kteří ze současného průměru možná jednou vyrostou do světové špičky, tak toho moc nemá. Momentálně jí to totiž vůbec nepomůže a do budoucna nikdo nevidí. Chelsea má mladé a narozdíl od vás i hotové hráče, proto má perspektivnější tým než vy.
smazaný uživatel
06.10.2005 15:53
#
Messi, Dos Santos a Iniesta budou lepší.
smazaný uživatel
06.10.2005 16:00
#
Messi, Iniesta i Dos Santos mají všechyn předpokaldy být lepší než kdokoli z Chelsea.
smazaný uživatel
06.10.2005 16:01
#
To má být dole, nevím proč to furt skáče sem.
HOST*yarda
07.10.2005 08:49
#
Hm, ty předpoklady měl třeba Saviola taky. A kde je...
HOST*RM
07.10.2005 13:54
#
Riquelme.
smazaný uživatel
07.10.2005 14:02
#
No však ale o tom se tu nikdo nebaví.
yarda
07.10.2005 14:10
#
To máš pravdu, jen ty tu pořád naznačuješ, jak je Robinho k ničemu...
smazaný uživatel
07.10.2005 14:12
#
No to sis teď vymyslel, nikde jsem to neřekl. Jen má podle mě Messi na to být lepší.
vazquez
07.10.2005 14:45
#
To je subjektívne, to nemôže vediať nikto, zvlášť teraz, keď sú na začiatku..
smazaný uživatel
07.10.2005 15:57
#
Já to nevím, já si to myslím.
antimadrista
06.10.2005 19:53
#
A ona si ty talenty dělá jo? To neni žádný umění si je jednodušše koupit
HOST*PUYOL
06.10.2005 20:21
#
Za preprate peniaze....
Dnes som cital,ze pan Abramovic na majetok 26 mld USD,vraj predal Sibneft{Druhy krat}???!!!!
Ved este pred rokom mal 5,5 mld GB.
antimadrista
06.10.2005 20:43
#
Abramovič má špinavý peníze, vždyť musel z Ruska prchnout, Putin by ho jinak zavřel
HOST*paja
06.10.2005 23:30
#
Divím se že se hádáte!!!Real i Barca jsou nejlepší!!! Hrajou pořádnej fotbal.
HOST*RM
07.10.2005 14:02
#
No jo ale nemůžou být 2 nejlepší. A to je potom věc názoru, já například fandím Realu nicméně to neznamená že bych Barce nepřál to 2. nebo 3. místo v lize (samozřejmně nesmí být před Realem).
smazaný uživatel
06.10.2005 15:35
#
To je výborný názor, svatý vazquezi
ronaldinho_10
07.10.2005 15:03
#
Vážení, nejdříve si prostudujte pravidla, než budete říkat, že je někdo porušil. Přestupní termín slouží k zavedení registrace hráče na svazu v daném týmu. A kdyby jste se trochu namáhali, tak víte, že Messi v Barceloně byl už dávno. Teď získal pouze občanství a to neznamená, že by se tím vymazala jeho registrace.


Pokud svaz povolí jeho start, tak asi ví, že může hrát, nemyslíte? Bordel je pouze v Čechách, kde se třeba zavede v hokeji pravidlo o zakázaném uvolnění a za chvíli se odvolá. Jsem zvědavý, kdy se zase odvolá odvolání. No a většina z Vás už je z toho taky zblblá. Zajímalo by mě, kdo z Vás četl stanovy španělského svazu, když tady píšete o pravidlech. Nic takového, že by hráč musel získat občanství před přestupním termínem tam napsáno není!!! Pokud chcete oponovat, tak mi napište přesně, kde to v těch stanovách je, ať se můžu podívat. Já to tam nenašel, ať jsem dělal, co jsem dělal...
smazaný uživatel
07.10.2005 15:24
#
za chvilu pribehnu vlci
HOST*yarda
07.10.2005 15:49
#
Vaúúúúúúúúúúú, už jsme tu! Ronaldinho_10, je to někde na internetu? Já četl o těch sporech v celkem důvěryhodném zdroji (žádný AS nebo Marca), tak mi sem kdyžtak hoď nějakou adresu, jo?
HOST*yarda
07.10.2005 15:54
#
Mimochodem mi přijde logické, že zároveň s registrací se vyřídí i občanství, aby to bylo v cajku před sezonou, ne? Jak už jsem řekl, Barcelona na to občanství měla fůru času před tím, zvlášť když je Messi ve Španělsku dlouho...
smazaný uživatel
07.10.2005 16:04
#
To je snad její věc, jak vidíš, tak podle pravidel je vše v pořádku.
smazaný uživatel
07.10.2005 15:24
#
za chvilu pribehnu vlci
smazaný uživatel
07.10.2005 15:25
#
a kua zweimal
smazaný uživatel
07.10.2005 15:52
#
Tak opravdu máš můj obdiv, Dinho, přečíst celé stanovy . To je záležitost tipuji tak minimálně na celé tři dny A ten blbec Lendoiro to nezvládl za celý svůj život
smazaný uživatel
07.10.2005 16:03
#
pěkně. Tak a někteří experti mají po renomé.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.