Krejčí a Sima jsou mezi padesátkou talentů podle UEFA

02.01.2021 18:30 - Aktuality
 
Sparťan Ladislav Krejčí mladší a slávista Abdallah Sima se dostali mezi 50 talentovaných hráčů, kteří by podle UEFA mohli v tomto roce zazářit. Evropská fotbalová unie sestavila seznam na základě výběru svých dopisovatelů. Oba zástupci české ligy se ocitli ve společnosti například vycházející dortmundské hvězdy Youssoufy Moukoka, který se v 16 letech stal nejmladším hráčem i střelcem německé ligy.

Jednadvacetiletý Krejčí přišel do Sparty předloni v létě z Brna a rychle se zařadil mezi stálice sestavy. Za letenský tým dosud odehrál 46 zápasů a dal pět gólů.

"Záložník je takřka neodmyslitelnou součástí sestavy Sparty. Zatím nemá na kontě žádný start v seniorské reprezentaci, ale určitě do ní nemá daleko po gólech v úspěšné kvalifikaci jednadvacítky," napsala UEFA o Krejčím.

Devatenáctiletý Sima se stal v dresu Slavie objevem podzimu. Po letním příchodu z Táborska nastoupil senegalský křídelní hráč v lize v osmi utkáních a dal sedm branek. V Evropské lize pomohl Slavii k postupu do vyřazovací části třemi góly.

"Sima je rychlý ve hře po zemi a vynikající ve vzduchu. V prosinci dvakrát skóroval ve vítězném derby proti Spartě," připomněla UEFA.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3482
Komentáře (121 / 0 nových)
Cipinho
02.01.2021 18:37
#
Krejčí
Futtoboru
02.01.2021 18:43
#
Krejčí jednou bude top stoper.
Ano, je herně celkem svině, ale to stoper prostě být občas musí. A věkem získá i ty zkušenosti, takže tam vyložených prasáren do budoucna bude méně a méně.
tnt03
02.01.2021 19:32
#
Y.N.W.A
02.01.2021 20:42
#
bojím se, že těch prasáren ubývat nebude... jinak jo, herně je dobrej
houdic
02.01.2021 22:33
#
Ramos chodí taky do soubojů loktama furt, cervenejch má spoustu a je povazovanej za nejlepšího stopera generace.
Remt
02.01.2021 23:07
#
Kým?
houdic
02.01.2021 23:52
#
Veřejností, řekl bych že se najde i pár expertů (novinářů a trenérů). Každopádně do top 5 stoperu posledni dekády patří stoprocentně
Uwe háže buly
03.01.2021 00:41
#
Do top 5 bych ho za posledních 15 let asi zařadil.
Remt
03.01.2021 00:46
#
Do top 5 stoperu nebo magoru?
Uwe háže buly
03.01.2021 00:42
#
I Když..
GAUČ()
27.02.2021 23:10
#
Kdo je lepší stoper Ramosovi generace smím-li se že zeptat?
Remt
28.02.2021 08:52
#
Tak především pro mě není top hráč borec co za kariéru dostane tolik stupidních červených karet + (a to buďme upřímní, protože to tak fakt je) měl by jich třeba o třetinu - polovinu víc kdyby nehrál za Real. Viz finále s LFC, loket brankarovi apod, to prochází jen jemu a pár dalším vyvolenym, ostatní za tyto prasárny chodí ven. Hraje sice dlouho, ano, dává nadprůměrné množství gólů na stopera, ale jako stoper nejlepší za mě určitě není, už jen Thiago Silva hraje podobně dlouho a drží si vykonnost, Marquinos je skvělý stoper, kterého vidím díky jeho výkonnosti výše než Ramose, to co předváděl Vvd před tím než ho Pickford zranil, takhle dominantní na stoperu Ramos nikdy nebyl.
El-Pistolero-68
02.01.2021 22:22
#
Proč myslíš, že stoper? Podle těch pár zápasů v U21?
Futtoboru
02.01.2021 22:37
#
Mně na tom stoperu sedí více, jako někdo kdo má zavřít ty dveře za sebou.
Uwe háže buly
03.01.2021 00:43
#
V tročlený obraně vypadal dobře.
Kiwi-21
03.01.2021 11:04
#
Těžko říct takového Řepku to tahalo celou kariéru
TurboPlastik
02.01.2021 22:24
#
Čemu se směješ?
Cipinho
03.01.2021 18:00
#
Že Krejčího vybrali do top50 talentů.
bobis21
02.01.2021 18:41
#
Zima > Krejčí. Navíc je na něm vidět mnohem větší pokrok.
Stannis Baratheon
02.01.2021 18:42
#
A hlavně to není psychopat.
meno
02.01.2021 18:47
#
AjaxFans
02.01.2021 19:14
#
Inamoto
02.01.2021 20:09
#
Y.N.W.A
02.01.2021 20:42
#
F.Torres
02.01.2021 20:09
#
Jednoznacne
Losinho
02.01.2021 20:13
#
Tak tam udělaly rozdíl góly za jednadvacítku, jinak by tam Krejčí nebyl.
bobis21
02.01.2021 20:20
#
Jasně, UEFA není žádný tým skautů, takže pracují s věcmi jako v jakém klubu hráč nastupuje, kolikrát nastoupil za repre, jaké má statistiky apod. Ideálně v soutěžích UEFA, aby si u toho ještě udělali promo.
dave30
02.01.2021 22:10
#
Kluivert9
02.01.2021 20:33
#
TurboPlastik
02.01.2021 22:26
#
Oba primárně hrají jiný post. Zima je dřevák, překáží mu míč. Něco jako Stronati, jen má oproti Ziovi výhodu, že je mladší
nebabisch
03.01.2021 04:31
#
Zima není dřevák, jen tak možná působí, ale je to po Kúdelovi nejlelší český stoper a mrdka jako Krejčí zaslouží tak akorát zûstat ve Spartě, kde hrají lehký nadprůměr. V EL ukázali co jsou zač. Nic.
Mass
03.01.2021 04:48
#
Poměřuješ obránce podle toho kolik udělá žonglů nebo podle čeho? Kdyby byl Zima dřevák, tak hodně fauluje, protože je všude pozdě. Zima v týhle sezoně nemá ani JEDNU! kartu v lize...
nebabisch
03.01.2021 04:50
#
Hlavně nekazí, vše odehrává naprosto jistě, podporuje útok, hraje čistě, roste zápas od zápasu... Porovnávat ho s Krejčím je urážka fotbalu.
Kiwi-21
03.01.2021 11:05
#
Však Zima je lepší z míčem jak Krejčí
TurboPlastik
02.01.2021 22:28
#
Proč tedy není Zima v žebříčku?
Mass
03.01.2021 03:57
#
Už ti na to odpoveděl bobis21 výše..
Rarášek
02.01.2021 23:09
#
Uwe háže buly
03.01.2021 00:44
#
Ten pokrok je právě víc vidět na Krejčím. Zima hraje pořád stejně.
nebabisch
03.01.2021 04:32
#
Krejčí jen vylepšuje zákeřnosti, Zima roste a na EURU bude v základu. Jestli zlodědkovi zase nejebne.
Losinho
03.01.2021 09:29
#
Zima se imho vypracoval na nejlepšího stopera ve Slavii. Před rokem hrál MSFL, nějakej progres tam myslím bude.
Uwe háže buly
04.01.2021 00:02
#
Beru to od startu v lize. Od té doby podle mě udělal větší pokrok Krejčí.
fabec1222
02.01.2021 18:46
#
Tam byl i Kadlec ne?
Thelvin
02.01.2021 18:53
#
Jop
Uwe háže buly
03.01.2021 00:51
#
Právem, talent to byl rozhodně větší jak Zima nebo Krejčí.
smazaný uživatel
02.01.2021 18:47
#
Krejčí nějaký progres udělal, když s ním bude Sparta pracovat jako se stoperem, tak by mohl mít možná i na ty horší týmy v PL či bundeslize. Pak je tu druhá věc a to ta, aby on sám pracoval se svojí hlavou.
adam95
02.01.2021 18:52
#
Krejčí
Uwe háže buly
02.01.2021 19:40
#
letitfly
02.01.2021 18:52
#
Tenhle žebříček ukazuje, jak je důležitý, aby česky týmy hrály evropský poháry. Krejčího výkony jako celek nebyly až tak úžasný, první zapas absolutní tragédie, pak se chytil a byl velmi dobrej. A i to stačí, aby se zapsal do povědomí v Evropě a případně si vydobil zajímavý angažmá. Snad se srovná v hlavě a využije toho
dave30
02.01.2021 18:55
#
Jenomže potom ho přijede někdo sledovat do kaprligy, tam vykramuje a má vystaráno...
letitfly
02.01.2021 19:48
#
To je možný, ale pořad je pro skauty z jinejch lig priorita to, jak se hráčům daří v Evropě a v repre. To, ze proti Příbramí bude hrát jak dement asi neovlivní rozhodnutí potenciálního kupce, kterej ho bude mít následovanýho z EL, Viz. Olayinka, jehož cena stoupá prave díky EL.
Ale mas samozřejmě pravdu, musí omezit ty svoje blikance
dave30
02.01.2021 22:09
#

Pokud se bavíme opravdu o lepších klubech, tak ty mají své skauty všude (nejen na zápasech EL či repre). Takže potom vyhodnocují zprávy třeba z 10-15 sledovaných zápasů (a navíc to musí být od vícero skautů).
Kiwi-21
03.01.2021 11:08
#
Ovlivní to
Nemůže proti Příbrami atd ukázat silné stránky ale zase slabiny ano a je pak na klubu zda si řekne zda ten bordel v hlavě srovná a nebo nestojí za to
letitfly
03.01.2021 11:48
#
Jasne že nemůže 20 zápasů v lize odehrát jak kokot. Ale když se mu nepovedou 2 zápasy jako například teď proti Pardubicím, kdy by zasloužil vykastrovat, nemyslím, ze by to mělo pro zahraniční skauty zastínit EL. I já si myslím, že Zima je lepší a má i vyšší výkonnostní strop, ale bohužel hrál celou sezónu až příliš konzistentně, nedělal zásadní chyby, ale ani nedával góly a “nevycnival” svým výkonem v TV. Krejčí je jak na houpačce. První zapas v EL doma červená karta a výkon na zabiti, ale třeba ve Francii gól a byl snad i v sestavě kola podle whoscored. Toho si proste skauti a “odborníci” všimnou a pak se dostane do takovýho žebříčku na úkor Zimy
Kiwi-21
03.01.2021 12:38
#
Jo z tím souhlasím
Beči
02.01.2021 18:56
#
Pokud budeme Krejčího stavět na stopera a ne na DM, tak by mohl být jednom opravdu velmi kvalitní a prosadit se v Evropě. Ano, má blikance a je to očividně trochu svině, o tom není pochyb, ale tak to má nastaveno hodně stoperů, včetně těch, kteří jsou na svém postu světová extratřída.

Sima momentálně skvělý, ale až čas ukáže, jestli to není jen one season wonder.
Futtoboru
02.01.2021 18:58
#
Thelvin
02.01.2021 19:00
#
Do Realu, až skončí Ramos
Futtoboru
02.01.2021 19:04
#
Bude jednou Ramos považován za legendu fotbalu (minimálně na pozici stopera)?
- španělskou ligu vůbec nesleduji, a španělskou repre jsem viděl v televizi jen dvakrát, proti Nizozemsku a potom když jim dal Plašil gól.
- a na základě ligy mistrů nechci vynášet soudy.

Tak bych rád o nějaký fundovaný názor.
Firkraag
02.01.2021 19:08
#
Jako stoper, kterej vyhrál 4xLM a dal snad 100 gólů.. asi nelze úplně opomíjet
Momo9
02.01.2021 19:11
#
Ne asi do pici
Jen tak mimochodem, vyhral i ME a ME.
Thelvin
02.01.2021 19:12
#
A dokonce i MS!
Mass
03.01.2021 03:49
#
Beči
02.01.2021 19:10
#
Určitě, je to jeden z nejlepších stoperů vůbec. Skvělý fyzicky, pozičně a návdavkem ještě dává vzhledem ke svému postu abnormální počet gólů. I ve svém věku si stále drží vysokou úroveň výkonnosti. Na druhou stranu je to svině a hraje zákeřně - ale jak jsem již psal výše, to mnoho stoperů.
letitfly
02.01.2021 19:39
#
I jako fanoušek Barcelony říkám, ze naprosto bez diskuze. Skvelej stoper, lídr a podle mě i spoluhráč
El-Pistolero-68
02.01.2021 22:24
#
Mass
03.01.2021 04:39
#
Těžko říct, podle čeho už seš legenda a podle čeho ne. Já ho považuju za 3. nejlepšího stopera současnosti (po Van Dijkovi a Koulibalym).
Mass
03.01.2021 03:59
#
Spíš hned do Atlética, teď tam končí Diego Costa.
adoxx
03.01.2021 00:53
#
roman1978
02.01.2021 19:03
#
Partu buzerantu (spartu) nesleduji, ale není lepší Hlozek?
Beči
02.01.2021 19:08
#
I když k nějakému klubu necítím sympatie, lze se k němu vyjádřit slušně, ovšem k tomu je zapotřebí určitá míra inteligence a nadhledu. To bude zřejmě tvůj problém.

Hložek tam není pravděpodobně proto, že je dlouhodobě zraněný.
doshcz
02.01.2021 19:13
#
já myslím že už tam byl loni nebo předloni
Beči
02.01.2021 19:14
#
Je to možné, já tyhle většinou nic moc vypovídající žebříčky moc nesleduji.
El-Pistolero-68
02.01.2021 22:24
#
adoxx
03.01.2021 00:54
#
Mass
03.01.2021 04:00
#
Je, ale už tam byl minulý rok.
Alons0
02.01.2021 19:04
#
Krejčí bude i v TOP 50 talentů MMA.
Vsadim gule
02.01.2021 19:22
#
Tvl Krejčí
RM1999
02.01.2021 19:45
#
To je ten seznam, co na něm byl v roce 1968 Zavadil?
Azazelo RD
02.01.2021 19:59
#
Jo, ale pak si v roce 2016 poranil koleno a talent vyšuměl.
Klokanomet
03.01.2021 04:05
#
El-Pistolero-68
02.01.2021 22:24
#
houdic
02.01.2021 22:35
#
8lampard8
02.01.2021 23:49
#
Mass
03.01.2021 03:54
#
Skalda29
02.01.2021 20:09
#
Talentovaný Wayne Rooney
nebabisch
02.01.2021 21:34
#
Krejčí. Taková sračka. Stejnej mrzák jako r.mrzák tady. Prostě lidský odpad. Místo něj tam jednoznačně patří Zima.
Uwe háže buly
03.01.2021 00:46
#
Krejčí je možná pro mnohé lidi nesympatický, nicméně talentem a herně je uplně na jiném levelu jak Zima
adoxx
03.01.2021 00:52
#
nebabisch
03.01.2021 04:28
#
Ano. Mnohem horší, zákeřný a zmrd. Ten se nedostane dál než ze Sparty, kde ho každý zápas chrání rozhodčí. Odporný koště. Zima je budoucí kapitán repre, stoper jakýho jsme dlouho neměli.
Mass
03.01.2021 04:32
#
Zima nemá talent nechat se vyloučit ve 23. minutě. Btw v lize nedostal ani jednu žlutou.
nebabisch
03.01.2021 04:46
#
Taky je to po Kúdelovi nejlepší český stoper.
Mass
03.01.2021 04:55
#
No vzhledem k tomu, že Slavia dostala jen 4 góly a to měla většinu sezony na beku Masopusta s Oskarem, tak nejspíš jo.
nebabisch
03.01.2021 04:57
#
Jestli se zlodědek nebude zase mstít, tak stoperská dvojice na EURO je jasná. Kúdela - Zima.
Mass
03.01.2021 05:06
#
To nebude, viděl bych to spíš na Čelůstka-Brabec
nebabisch
03.01.2021 05:07
#
Protože zlodědek se pořád mstí za konec ve Slavii. Raději nechá hrát horší, než ustoupit egu.
Mass
03.01.2021 05:27
#
To zas ne, on je konzervativní a nasadí stejnou sestavu jako doma proti Anglii. Stačí že mu budou lidi nadávat za Masopusta.
Uwe háže buly
04.01.2021 00:00
#
No Čelůstku neprosadí určitě, Brabec s Klausem by měli jednomu ze slávistů vyklidit misto
Mass
03.01.2021 04:57
#
A to ještě Kolář asi tak od tý doby co chodí s Tvrdíkovou dělá hrozný hrubice..
nebabisch
03.01.2021 05:00
#
Ale těžko mu to vyčítat, když jako tým fungují výborně.

Sparta má negramota Nitu, co neumí říct dalšímu blbovi Sáčkovi, ať na ten míč nesahá a nebo cedníka Heču.
Kiwi-21
03.01.2021 11:11
#
Mě je šumák jaký je povahově ale jako hráč je kvalitní ale Zima je alespoň o 1 level nad Krejčím
nebabisch
03.01.2021 11:20
#
Tak ono stačí, že Krejčí je v polovině soubojů pozdě a proto fauluje. Je špatnej a špatnej i zůstane.
oli9
02.01.2021 22:20
#
Vidím že mrdka Krejčí celkem oblíbený
Blasphemer
03.01.2021 01:18
#
Krejčí > Sima
doshcz
03.01.2021 10:22
#
Mass
03.01.2021 04:29
#
Já radši Zimu než Krejčího, je sice nenápadný, ale Slavia v lize nedostává góly a není to tím, že by ostatní defenzivní hráči byli nějak ve formě. Jinak defenzivní statistiky mají oba velmi podobný, např. % souboje Krejčí 68%, Zima 67% i další. Ani jeden to neni zrovna tvůrce hry, takže tam to porovnávat nemá moc cenu, protože ty jejich úspěšnosti přihrávek sou sice vysoký, ale daleko od vápna. Takže statisticky ty výkony sou hodně podobný a pak je otázka, jestli chcete disciplinovanýho hráče nebo ne.
nebabisch
03.01.2021 04:45
#
Já fakt nechápu, že se vůbec uvažuje, že ta mrdka Krejčí by mohl do A repre. Takovej imbecil s IQ Rolfa by byl vyloučenej při každým zápase. Přesně se to ukázalo v EL, kde Sparta neměla ochranu rozhodčích jako v lize.

Zkusil bych Krále na stopera, k němu Zimu a není 10-12 let co řešit. Hotovo 20. Krejčího uspat na na veterině.

A před ně Souček, Pavelka, Darida. Nahoru snad Karabec, Jankto, Barák, Beran, Hellebrand...

Krejčí by mohl tak do MMA, ale tam by dostal naloženo, takže zůstává jen u protekce v lize ve Spartě.
El-Pistolero-68
03.01.2021 12:20
#
No Beran s Hellebrandem zatím mají do repre dost daleko, to už Krejčí se Zimou jsou mnohem blíž.
nebabisch
03.01.2021 12:37
#
Tak myslím budoucnost, ne co je teď.

Zima tam teď patří, Krejčí ani omylem a s úplatkem.
El-Pistolero-68
03.01.2021 12:52
#
Krejčí tam do budoucna patřit může. A věřím mu víc než Hellebrandovi s Beranem.
nebabisch
03.01.2021 12:56
#
Nemá mozek v hlavě, kolektiv ho nemůže přijmout. Ale u zlodědka bych se nominaci nedivil.
El-Pistolero-68
03.01.2021 20:51
#
Já myslím, že je to v pohodě týpek do kolektivu.
nebabisch
03.01.2021 13:11
#
A nechápu co by tam dělal přes konkurenci Souček, Král, Kalvach.
El-Pistolero-68
03.01.2021 20:50
#
Může jít na stopera, tam přetlak není.
nebabisch
03.01.2021 22:11
#
Tak tam by měl hned místo v základu. Ono je to o tom aby muněkdl dal do huby a srovnal ho. Pak bude ok.
El-Pistolero-68
04.01.2021 00:17
#
může být
nebabisch
04.01.2021 14:38
#
Mně na něm vadí ty zákeřný fauly, a prostě se ukázalo hned v EL že to co projde v lize, tak tam neprojde. Tu červenou by mu v lize nedali ani s VARem.

A podle mě nesmí hráč Sparty dělat takový zákeřný zákroky jako dělá. Jen v létě v derby měl být vyloučenej minimálně po zákeřnosti na Ševčíka, ale když ho další bezmozek Štětina ještě hecuje...

Myslím, že prostě by měl hrát vedle Čelůstky, před gólmanem úrovně jako má Nita (ale bude mluvit alespoň anglicky) a ten Čelůstka si ho srovná.

Zima taky neroste sám od sebe. Roste díky Kúdelovi. Na Zimu se dá nadávat že je dřevák a topor, (ale to se říká i o Součkovi a kde teď je...), ale nedělá žádný zákeřnosti jako Krejčí. To podle mě není hodno dresu Sparty.
El-Pistolero-68
04.01.2021 15:01
#
Jako jo, ale pořád je mladý, může se zklidnit. A jak říkáš, pokud si ho usměrní třeba ten Čelůstka, může z něj být výborný stoper. Trojice Krejčí, Čelůstka, Hancko by se mi v 352 dost líbila.
nebabisch
04.01.2021 15:43
#
Je to o tom aby ho někdo srovnal. Čelůstka, Dočkal, Kotal... Těch autorit je hodně. A on pak bude výborný hráč.
El-Pistolero-68
05.01.2021 14:44
#
rufus
03.01.2021 13:28
#
Ty jsi solidně zamindrákovaná troska..
nebabisch
03.01.2021 14:29
#
Jelito, nech si to pro mamku. Krejčí je mrdka a hotovo 20.

Jinak v repre rád uvidím Hložka, Pavelku, Čelůstku a snad brzy i Karabce. Ale Krejčí na to nemá ani omylem.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.