Jsme v kritické situaci, řekl kapitán Busquets po prohře Barcelony s Benficou

30.09.2021 09:59 - Aktuality
Sergio Busquets (© fcbarcelona.com)
 
Kapitán Sergio Busquets po středeční porážce 0:3 na hřišti Benficy označil situaci Barcelony za kritickou. Katalánci jsou ve skupině Ligy mistrů po dvou zápasech poslední bez bodu. Podle španělského reprezentanta jsou zodpovědní všichni v klubu, ne pouze kritizovaný trenér Ronald Koeman.

Barcelona neodčinila minulý domácí debakl 0:3 s Bayernem Mnichov a prožívá nejhorší vstup do Ligy mistrů. Úvodní dva duely v evropských pohárech prohrála teprve podruhé v historii, předtím se jí to stalo v prvním kole Poháru UEFA s Portem v ročníku 1972/73.

"Je pravda, že jsme v kritické situaci. Odehráli jsme dvě utkání v Evropě a máme nula bodů. Je třeba se dívat dopředu. Musíme vyhrát oba duely s Dynamem Kyjev," citovala Busquetse španělská média.

Defenzivní záložník se postavil za Koemana. "Je snadné vidět vinu v kouči, ale zodpovědnost neseme všichni," uvedl Busquets. "Změna trenéra není řešení. Ale není na mně, abych mluvil o Koemanovi. Z téhle situace se můžeme dostat tím, že budeme tvrdě pracovat a budeme jednotní jako tým," řekl další barcelonský středopolař Frenkie de Jong.

Koeman o své pozici nechtěl mluvit. "Cítím od hráčů podporu, i z jejich přístupu. Mohu komentovat pouze práci s týmem. Nevím, co si myslí vedení klubu, takže nemohu říct nic o své budoucnosti. Nechci odpovídat na podobné otázky, protože to není v mých rukou," prohlásil nizozemský kouč.

Benficu poslal do vedení už ve třetí minutě Darwin Núňez. V 69. minutě zvýšil Rafa Silva a deset minut nato přidal třetí domácí gól znovu Núňez z penalty. Těsně před koncem byl vyloučen hostující Eric García po druhé žluté kartě.

"Konečné skóre se těžko akceptuje, ten výsledek neodpovídá dění na hřišti. Navzdory tomu, že jsme brzy inkasovali, jsme hráli dobře až do stavu 2:0. Měli jsme jasné brankové příležitosti," konstatoval Koeman, jehož svěřenci jsou ve španělské lize na šestém místě neúplné tabulky.

"Zápasy se rozhodují v obou šestnáctkách a my jsme si tam nevedli dobře. Svoje šance jsme neproměnili a v takovém případě toho soupeř může využít," dodal Busquets.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5060
Související články
Komentáře (152 / 0 nových)
Y.N.W.A
30.09.2021 10:06
#
jasný, že Barca teď má nižší kvalitu, změny v kádru navíc tým ovlivní i tím, že dříve upozadění hráči teď mají větší role s větší zodpovědností, ke který potřebujou čas... na druhou stranu ten tým není zase tak vybrakovaný, aby s ním schopný trenér ukázal aspoň bojovnost a nějakej systém, což Koeman neukázal... dobrej trenér dokáže uplácat kuličku i z hovna (opakovaně třeba u nás Vrba a trpišovský, když dokázali látat díry po odchodech, ale systém fungoval a jen do něj dávali hráče) a to Koeman evidentně neumí
kilobyte
30.09.2021 10:13
#
Jenže systém v Barceloně byl "přihrajte to Messimu". Závislost na tomhle systému vedení řešilo tím, že vzali 100+ mega a koupili hráče, který se u nich trápil, protože ideální místo pro něj by bylo Messiho místo.
Beči
30.09.2021 11:08
#
Y.N.W.A
30.09.2021 11:21
#
bohužel poslední roky jo, ale právě proto, že tam žádnej systém od Valverdeho nebyl, těch 6 let za Bartomeua je strašná doba temna, kterou právě genialita Messiho osvětlovala, ale bylo jasný, že to rupne...
Ranoth
30.09.2021 10:30
#
presne tak... aj ked to uz nieje Barca s Messim, Xavim a Iniestom tak furt tam je nejaka kvalita a nie, ze oni za 2 zapasy LM maju nielen 0 bodov, 0 golov ale este ktomu aj 0 striel na branu ved take statistiky moze mat v LM nejaka Žilina a nie Barcelona
protiproudu
30.09.2021 10:54
#
Y.N.W.A
30.09.2021 11:22
#
LAĎA_Z_MADRIDU
30.09.2021 11:44
#
Pěkný úpadek teda.
Kucka
30.09.2021 13:11
#
Spasitel
30.09.2021 14:19
#
Rikomescudi
30.09.2021 15:15
#
celeb
30.09.2021 11:42
#
je vybrakovany! Ved z utocnikov neostal nikto (zo zdravych), inak nas ma drzat nad vodou 19 rocny Fati (ktory bol zraneni skoro celu sezonu), Depay, ktory prisiel zadarmo, Aguear - zadarmo, ktory je poslednu dobu viac zraneny nez na place a k tomu lazar Dembele, ktory je zraneny furt (a stale nenaplnil ocakavania, o cene je zbytocne sa bavit).
Luuk de Jong nehral zaklad ani v Seville, ta sa ho rada zbavila a vcera to bolo vidiet, 2 super-sance zakoncil hrozne.

Zaloha: 33 rocny Busquets, ktory sa vie dostat do formy na par mesiacov za sezonu. Vdaka za to, ze minulu sezonu sa do nej dostal a hned sa na nas dalo lepsie divat. Kazdym rokom straca rychlost, pohyblivost, vie vykuzlit paradne pasy, lenze zatial niet na koho.
Roberto - no commet, sledujem ho od jeho nastupu s Rafinhom do A-timu - pomaly alibista, ktory nevie zabranit jedinemu centru ak hra beka, smerom dopredu takisto k nicomu, 2 centre vcera, ked ho dobre vyzval Pedri prihravkou do volneho priestoru pokazil. Najviac ho limituje pomalost a nechut k agresivnejsiemu pressingu (co mi vadi aj na Puigovi).
Potom uz su tam vsetko mladi hraci.
Frenkie de Jong - bojovnik s hernou inteligenciou, obavam sa, ze ho neudrzime.
Pedri - 18r. - spolu s DJ dvojica zaloznikov s buducnostou, ktori maju aj na Ligu Majstrov.
Dalsi mladasi pod 20 r. na ktorych by TOP klub nemal stat teraz, ale pocitat s nimi do buducnosti. Gavi - 17r, Nico - 19r, ....
Puig - 24r hype, ktory nepresvedcil ani 1 z 3 trenerov, ze je lepsi nez ostatni hraci. Ma rychlost, pekne vedenie lopty, lenze smerom dozadu je slaby ako caj a az na vynimky vzdy po strate 'vypne' a kym sa restartuje a zacne klusat dozadu branit je uz neskoro. Navyse aj smerom dopredu mu to moc nejde, aj ked ma aj smolu. Navyse vynasal informacie zo satne a v klube su silne tlaky na trenerov aby hraval. Co potom vyzera tak, ze aj Fati po gole sa radsej obrati od neho a oslavuje s inymi.
Coutinho - v srackach so sebavedomim, najhorsia kupa Barcy ever. Nechapem, preco klub neinvestuje do psychologov, ktori by sa mu exkluzivne venovali. Pri jeho plate a investiciach do neho by mohol mat okolo seba suitu specialistov za zlomok tej ceny.
Beci - keby Dest hral napravo, tak to vyzera ovela lepsie, len tam musel hrat 3. kapitan Roberto ... a na lavo mame zranenych Albu s Baldem.
Jedine stoperov mame pkkt, ale 100% sa da spolahnut jedine na Arauja. Pique bude pomaly odchadzat, Umtiti trucuje a pobera najvacsi plat v klube, Lenglet mal velmi zlu poslednu sezonu, EG je mlady a potrebuje cas.

Navyse situacia v klube je ZLA a ovplyvnuje to aj A-tim.

https://www.goal.com/en/news/barcelona-salary-limit-dramatically-reduced-to-one-eighth-of/1cfr3jnjmwdxd1can3nlwopl4a

Nas budget na sezonu je za Bilbaom ci Sockami a zufalci tuzia po Martinezovi, ktoreho bude treba vykupit, vyplatil Koemana a dostaneme trenera, ktory mal priblem dosahovat s Belgickym superkadrom adekvatne vysledky. Ked prijde do Barcy a uvidi, kolko penazi mame na platy (nieto posily), tak sa rovno moze otocit a odist.
Xavi by mohol pomoct v tejto situacii, ale mozno sa Koeman najviac hodi na zapracovanie mladych hracov do timu. To mu ide a nic ine nam ani neostava. Za 2-3 roky z nich mozu vyrast borci, ktori nas znovu vratia tam, kde patrime.
Momentalne sme srackach, lenze tie nevznikli na ihrisku, ale vo vedeni, z kade potom metastazovali do celeho klubu.
Y.N.W.A
30.09.2021 11:44
#
Antalab
30.09.2021 13:40
#
Pekne zhrnute.
LAM
30.09.2021 14:01
#
Jinak k Frenkiemu.Ten má smlouvu až do 2026,takže v poho.
Jordi Alba
30.09.2021 14:36
#
To je sice hezký, ale jenom to ho tu neudrží.
dextroza_m
30.09.2021 14:16
#
Sorry, ale Puig dozadu rozhodne spatny neni...
TheTopFootbaler
30.09.2021 14:49
#
Manny
30.09.2021 15:37
#
umtiti si taky nechal snizit plat ne? po te ostudne sikane medii a fanousky
Eichel
02.10.2021 11:05
#
stále sa písalo len, že si plánuje ale zatial si nemyslím, že k tomu skutočne došlo
pantondavo
30.09.2021 11:51
#
Viděl si ten zápas? Já jen souhrn, ale dyť mohli dát aspoň 8 gólů, neřekl bych, že scházela bojovnost, sppíš měli obránci a golman životní formu, stejně jako Sheriff proti Realu, to byl větší průser.
Gazdo
30.09.2021 13:47
#
Ty sa zastavas Barcelony??
pantondavo
30.09.2021 13:51
#
O mrtvých jen dobře
Gazdo
30.09.2021 14:00
#
My teda mrtvi ani zdaleka nie sme. Skor sme momentalne na muciacom stole a niekto nam do guli pribija klince
pantondavo
30.09.2021 19:58
#
Pace to P.M.
30.09.2021 17:08
#
Mercury
30.09.2021 10:17
#
Koeman je za mě nejhorší trenér Barcelony za poslední dvě dekády. Ponechávám teď stranou kvalitu kádru, ale prostě musí dokázat pracovat i s tím co má. A pochopit, že někteří zasloužilí hráči už prostě nemůžou hrát základ, když nestíhají tempo současného fotbalu. Zas tak špatný ten tým na papíře není, ale Ronaldovy sestavy, taktické schopnosti, střídání a další věci jsou prostě tristní až bezradné. Díky a už si dál nekaž reputaci a svůj status v rámci klubu. Groningen volá.
Beči
30.09.2021 11:09
#
Y.N.W.A
30.09.2021 11:25
#
už Valverde to pohřbíval, ta jeho neschopnost v LM s takovým týmem byla děsivá
Mercury
30.09.2021 11:31
#
To je pravda, ale tam to spíš než herní a trenérská neschopnost byl nedostatek dynamiky, fyzického fondu a hlavně mentální blok. Ty výbuchy v LM byly hrůzné, ale vyjma nich ta hra celkem dávala smysl.
Kokesh
30.09.2021 10:18
#
Hráli jsme dobře a měli držení míče 40:60. A vovovovovo tom ten fotbal přece je, to dá rozum.
valloire
30.09.2021 12:21
#
anonym
30.09.2021 13:54
#
Že tě tu s valoirem člověk vidí zrovna po Tiraspolu
Lemiux66
30.09.2021 10:23
#
Poté, co stáhl Frankieho dozadu, jsem taky přestal věřit na jakékoli větší, taktické dovednosti trenéra.
bobis21
30.09.2021 10:46
#
Frenkie se poprvé do áčka Ajaxu prosadil jako stoper a odehrál tam celou sezonu. Několikrát i hrála stoperská dvojice de Ligt - de Jong (např. když jednomu bylo 18 a druhému 20 v pohodě ubránili tehdy rozjeté PSV). Je to úplně normálně jeho pozice, v Ajaxu téměř nehrál jinde než jako stoper nebo defenzivní záložník.
Beči
30.09.2021 11:10
#
Nejdříve si zjisti informace, než začneš plácat moudra. De Jong v Ajaxu na stoperu mnohokrát nastoupil a neměl s tím problém. Koeman to určitě ví a proto se nebál ho tam stáhnout.
Sergi Samper
30.09.2021 11:13
#
EaP
30.09.2021 11:16
#
Hej, ale keď tam hral Frenkie ( v Ajaxe ) tak záloha bola Zyjiech, De Beek, a pod. Ale včera on s Pedrim ( v prvom polčase ) boli jediný , kto dokázal dať tej hre myšlienku. A on ho posunie na stopéra. Mal tam Minguezu ktorý by to zahral rovnako ak nie lepšie na tej pozícii . A tak odrovnal jak obranu tak aj útok a zálohu jedným ťahom . Gaviho poslal na práve krídlo miesto Róberta ktorý ten zápas ani nemal dohrať a keď už chcel stiahnuť Róberta do zálohy mal dať hore Demira a Fatiho ….. atd
Reggie
30.09.2021 12:26
#
Pointa možná byla v tom, že včera náš jediný nebezpečný hráč (díky náběhům) musel hrát CB a rozehrávat od brány, pak to bylo tuplem marný.
SunFells
30.09.2021 13:45
#
Že tam alternoval v Ajaxu je nyní fakt bezvýznamné. Nejdůležitějšího hráče pro přechod do útoku (náběhy jsou vedlejší) prostě nebudeš limitovat na stoperu.
Reggie
30.09.2021 15:16
#
přesně tak. Nemluvě o tom v zápase, kdy od začátku prohráváš a potřebuješ vyrovnat
Lemiux66
30.09.2021 15:43
#
LAM
30.09.2021 14:02
#
Lemiux66
30.09.2021 15:42
#
No ještě, žes mi to prozradil.
Bavim se, samozřejmě, pouze v souvislosti s vývojem utkání…
RychlejFred
30.09.2021 10:32
#
Smáli jste se Realu na podzim 2018, v jakých byl sračkách, teď si to pořádně vyžerte zpátky
Ranoth
30.09.2021 10:33
#
oni budu este v daleko vacsich srackach nez vy
Kenneth
30.09.2021 10:37
#
V utery jsme zazili dalsi historickou blamaz. Budeme bojovat o postup ze skupiny tak jako Barca. Z tech sracek nejsme venku...
CHONG
30.09.2021 10:50
#
Ostudný, ale smolný zápas, ze skupiny postoupíme v suchým triku
misinho7
30.09.2021 11:08
#
valloire
30.09.2021 12:22
#
RM1999
30.09.2021 13:24
#
Ed_Hazard
30.09.2021 19:17
#
misinho7
30.09.2021 11:08
#
ale pls
king23
30.09.2021 11:40
#
jak toto může napsat fanoušek Realu, kor v sezoně, kde jsme prohráli porvé, to nechápu
Kucka
30.09.2021 13:14
#
pantondavo
30.09.2021 11:52
#
Kdyby Inter vyhrál, tak ok, ale takhle je to pořád na začátku, Sheriff si vybral svoje štěstí a budou rádi za 3. místo.
madridcan
30.09.2021 12:27
#
Z tých sračkách sme vonku. Nechápem, že byť Real Madrid znamená bojovať na všetkých frontoch. Tri Ligy Majstrov za sebou mne osobne stačia a chcem len ligu. Náš futbal ma baví viac ako centre do vápna hoc odišiel človek, ktorý ma k Realu doviedol. Ligu Majstrov budem chcieť keď toto, čo Carlo formuje bude mať kvalitu Mourinhovského Realu 2012 a vtedy ju budem čakať. Úplne jednoduché.

Camavinga sa cbytá, Thibo si vie usporiadať obranu, Militao bude líder po Ramosovi, Valverde prebere byť líder zálohy.

Ži s Realom 20 rokov a nebudeš nenažraný. Sme najlepší tím v tej súťaži, ale pomaly začína krívať liga. Nie, vážne už nie sme Zidane, Figo, Ronaldo.
janinho
30.09.2021 13:25
#
vysledok toho zapasu je hanba, ale ak vyhras na strely 30:4 a hra sa 70% casu pred 16tkou supera, tak je to trosku ina kava, nez sucasna barca, ktora za 180 minut nevystrelila ani raz na branu. urcite mame aj my VEEELMI daleko k idealnemu stavu, ale to co Barto napachal v barcelone, to je normalne na atentat.
Baronne
30.09.2021 13:42
#
Gazdo
30.09.2021 13:48
#
Dody10
30.09.2021 15:17
#
Ed_Hazard
30.09.2021 19:17
#
Lemiux66
30.09.2021 10:46
#
abyste z ty skupiny nakonec postoupili hele
Y.N.W.A
30.09.2021 11:27
#
Barcelona spadne na větší dno než nedávno Real, ale díky tomu zase vybuduje dobrej tým odchovanců, zkrátka historie se po 20 letech bude opakovat
Neutron
30.09.2021 12:18
#
Nebude
cihi
30.09.2021 15:53
#
Prvne vsak musi prijit v Evropske lize remiza v Puchove.
Y.N.W.A
30.09.2021 16:11
#
ou jé, pamatuju
SIRBRANIKE
30.09.2021 16:30
#
Ranoth
30.09.2021 10:34
#
hola hola Martinez vola
The Krupy
30.09.2021 10:39
#
A to som si ešte nedávno myslel, že Juve je vo väčších sračkách než Barcelona.
DelPiero137
30.09.2021 14:49
#
Mozeme byt este radi
Jkb
30.09.2021 10:45
#
Barcelona první musí uklidit ten bordel co tam má, zbavit se zbytečných hráčů s velkými platy, potom vybudovat nový tým. Jejich současná situace je jen důsledek špatného vedení klubu posledních 6 let, možná víc. I když vyhodí Koemana, někdo je dočasně pozvedne ale za rok budou zase ve stejných problémech, čím častěji budou měnit trenéry, tím déle jim potrvá najít stabilitu.
milan78
30.09.2021 10:56
#
Beči
30.09.2021 11:10
#
EaP
30.09.2021 11:12
#
To som si dosť dlho hovoril aj ja. Ale ak nieje schopný po zápase s Levante pochopiť, že hrať priposrato sa neoplatí a ani to nevedia, tak nieje otcom. V nedeľu hrali mladý, behavi chlapci ktorý stihali ako útočiť tak aj brániť a malo to grady . A príde zápas kedy si to vyslovene pýta behavu zálohu a on tam jebne LdJ, Róberta a Busquetsa. Miesto perfektne a rýchlostne vybaveného Minguezu pošle Erica ktorý ma rýchlostný deficit. Pedriho super hneď nech sa okamžite odjebe fyzicky a Frenkieho ako najnebezpečnejšieho záložníka presunie na stopéra . Toto je už ale fakt diletanstvo
südkurve
30.09.2021 11:22
#
Ty by jsi mohl být politik. Tisíc slov o ničem:
uklidit ten bordel
zbavit se zbytečných hráčů
vybudovat nový tým
důsledek špatného vedení
někdo je dočasně pozvedne
najít stabilitu

Už ti tam chybí jenom důchodová reforma a máš volební program.
Jkb
30.09.2021 11:43
#
Za těmi slovy musí být práce, kterou někdo trošku schopný odvede a nějaký čas to zabere, to je fakt. Já jen říkám, že pro Barcu tam není zkratka. Každý klub si tím prochází, je jedno jestli je to Juventus, AC Milán, Inter, Real nebo Barca. Ale je mi jasný, že většina fanoušků nemá trpělivost a chtějí všechno hned.
EaP
30.09.2021 13:04
#
Nemyslím si, že chceme všetko hneď . Ale jednoducho nemôžme akceptovať 3:0 od súpera ktorý nemá taký kvalitný káder . Toto ide za Koemanom ktorého , mimochodom , som dlho obhajoval. Ale včera opäť takticky zlyhal proti súperovi , pri všetkej úcte , druhého sledu.
Jkb
30.09.2021 13:12
#
Máš pravdu, že nemají úplně nejlepší mužstvo, na druhou stranu to mají velice dobře poskládané pro to co chtějí hrát. Letos ještě neprohráli 11 vítězství a 2 remízy, loni 33 vítězství, 9 porážek a 11 remíz. Barca má několik zraněných hráčů a do ideální formy daleko.
Benfiku bych nepodceňoval.
dextroza_m
30.09.2021 14:38
#
Uz pri pocatecni sestave mi bylo na grcku..
Selänne
30.09.2021 12:18
#
Y.N.W.A
30.09.2021 11:27
#
jo, ale ten trenér je taky klíčovej a Koeman na to nemá
Free_player
30.09.2021 12:29
#
asi čekal, že to pude samo ... ukazuje se dost neschopně zatím
janinho
30.09.2021 13:28
#
z velkej casti mas pravdu, ale koeman proste na to aj tak nema. co on dosiahol ako trener? ved aj v tom evertone hral velke hovno.. to ze bol skvely hrac a klubova legenda z neho automaticky nerobi dobreho trenera.
navyse je to totalny saso a tie jeho tlacovky su viac trapne nez zaujimave. tam by potrebovali podla mna niekoho ako ten hag, ktory aj s malym rozpoctom dokazal poskladat velmi kvalitny tim v ajaxe, ktory prisiel len o minuty o finale LM ked dokazali vyklepnut aj real a juve.
Csaplárova past
30.09.2021 10:51
#
Polovicni platy, polovicni vykony
johan14
30.09.2021 11:18
#
PH8
30.09.2021 11:14
#
Inspirujte se Arsenalem.
Csaplárova past
30.09.2021 12:17
#
Kdyby se inspirovali Arsenalem, tak současné postavení v lize a Evropě není žádná kritická situace
Beči
30.09.2021 11:16
#
Fanoušci Barcelony, sundejte růžové brýle a začněte se na situaci dívat realisticky. Koeman absolutně nenese zodpovědnost za současnou situaci Barcelony.

Barca už prostě není ten tým jako před pár lety a dlouho ještě nebude, potřebuje kompletní přestavbu a Koeman dělá, co může. Snaží se zapracovávat mladé hráče, dává jim šance se ukázat mnohdy je i staví na úkor slavnějších jmen. Nic jiného mu ani nezbývá, klub nemá prachy a nikoho mu koupit nemůže, takže vaří z toho, co má. Nehledě na to, že má i spoustu zraněných hráčů, kteří by jinak pravděpodobně hráli základ (Agüero, Dembelé, Alba apod.), což je v této situaci také obrovská komplikace.

Kecy typu, že musí hrát skvěle i s tím co má jsou nesmysly. Ten kádr prostě hraje přesně to na co má a to je realita. Naivně si zřejmě myslíte, že kdyby Koemana vyhodili a přišel by např. ten Xavi, tak by se situace zlepšila. To je hrozná hloupost. Možná by to dalo krátkodobý impakt, ale poté by se klub dostal ještě do větších sraček, než teď. Otevřete oči...
Mercury
30.09.2021 11:21
#
Koeman dělá co může, ok. Tohle je úplná hloupost, ten tým má pochopitelně svůj strop, který je logicky mnohem níž než kádr z před 5 nebo 10 let, ale Koeman je jako trenér, který tomu má dát nějaký řád a myšlenku, naprosto clueless. Otevři oči...
Beči
30.09.2021 11:33
#
Samozřejmě se najde dost lepších trenérů, než je Koeman. Ale kdo z nich by reálně šel do současné Barcelony, která se celkově jako klub topí v obrovských sračkách? Nikdo.
südkurve
30.09.2021 11:37
#
Má vůbec barca peníze na vyplacení Koemana a zaplacení noveho trenera?
Gazdo
30.09.2021 11:48
#
Verim tomu ze keby nevyhodili Pimientu a zobrali ho ako trenera Acka tak si jednak nebude pytat raketu plat a jednak by ta hra vyzerala lepsie ale to uz nezistime
Salfovic
30.09.2021 12:34
#
Spíš jestli by ho mohli zaregistrovat.
Largo
30.09.2021 16:05
#
Y.N.W.A
30.09.2021 11:30
#
nesouhlasím, ok, ten tým hrát skvěle nemusí, ani nemůže, to je logický, protože oslabil... ale bojovnost týmu, systém a smysluplná střídání a vedení zápasu, za to už trenér zodpovědnej je a Koeman toto neumí...

absolutní nesouhlas s tím, že když přijde Xavi, bude to krátkej impact a pak větší sračky, naopak, spíš si myslím, že to bude ze začátku špatný, ale bude vznikat nějaká herní tvář a pak půjde tým nahoru dlouhodobě... pod Koemanem jsem si ještě nevšiml, co by chtěla Barca hrát
Mercury
30.09.2021 11:32
#
Beči
30.09.2021 11:34
#
Proč si to myslíš? Myslím to s Xavim.
Už jsme viděli, že tyhle věci u klubu ve sračkách nefungují. Viz. Pirlo, Lampard, Seedorf, Henry a podobné pokusy.
Y.N.W.A
30.09.2021 11:42
#
jj, spousta jich nefunguje, viz Pirlo, Henry, Seedorf... naopak Lampard či Gerrard ukazují, že to jde, nemluvě o Enriquem, Zidanem či Guardiolovi.... Xavi na mě i z rozhovoru působí, že ví, co chce a fotbalově takticky je vyspělý (pravda, jako třeba Pirlo), navíc si dal od Barcy časově velký odstup a sbírá zkušenosti jinde (pravda, pouze v Asii, kdyby si prošel béčkem Barcy co nejdříve, stejně jako Guardiola či Enrigue, bylo by to lepší)... jo, mýlit se můžu, může to bejt trenér kvalitní jako Pulpit, ale teď není čas ho zatracovat, teď je naopak čas to vyzkoušet
ttopi
30.09.2021 11:59
#
"Podle deníku Marca by se mohl stát novým trenérem Xavi Hernández, současný kouč katarského celku Al Sadd, který má být prioritou Barcelony.

V cestě však stojí několik překážek včetně té, že bývalý skvělý středopolař nechce s klubem začít jednat ve chvíli, kdy je Koeman stále hlavním koučem. Xavi tvrdí, že nechce „zradit“ někoho, jako je Koeman. Také by vedení Barcelony muselo dnes 41letou legendu přesvědčit, aby opustil Katar, kde se usadila jeho rodina a je zde velmi spokojená. Mezi varianty patří také Roberto Martínez, Antonio Conte či Phillip Cocu."

S Xavim to dle výše citovaného nebude jednoduché, ale kde je vůle, tam je cesta. Mně by nevadil ani Conte. Jestli si u někoho můžeme být jisti, že umí hráče srovnat do latě, tak u Conteho. Kam přišel, tam slavil, což určitě není náhoda.
Beči
30.09.2021 12:12
#
Conte je pro Barcu v současné situaci nesmysl. Je to vynikající trenér, ale striktně požaduje některé věci, která mu momentální Barca dát nemůže. Například koupi přesně těch hráčů, které se on vyhlédne. Barca mu ale v současnosti nemůže pořídit vůbec nikoho. A víme, že Conte nemá žádné skrupule s tím, aby z klubu odešel ihned, jakmile to nejde podle jeho představ.
Beči
30.09.2021 12:13
#
A Martíneza či Cocu vůbec nekomentuji. To už je vyloženě vtip.
Y.N.W.A
30.09.2021 12:35
#
ok, tak to se nedivím, že se Xavi nehrne... no a na ty ostatní fakt teď nejsou prostředky, jak píše Beči, plus vykoupit Koemana... asi se to musí vydržet a hledat smysluplná spolupráce s Koemanem - dávat mladý, což dělá, a dát tomu nějakou tvář (což dle mýho nedělá, ale tak já nevidím dovnitř no)
Gazdo
30.09.2021 11:52
#
No ono my ani nemame moc co stratit. Horsie to nebude a pokial to vyjde tak dobre len pre nas. Nas jedine co moze zabrzdit je to ze mozno ani nebudeme mat na to vyplatit Koemana
ZoidyMe
30.09.2021 12:17
#
xavi je totalna picovina, vsak trenuje v horsej lige ako je preboha naša. Navyše má team čo mal najvyššiu hodnotu do príchodu Jamesa. Barcelona nemala od odchodu Rijkarda poriadneho trenera, Pepa ten sa na top vypracoval v Barce.

Je čas na Conteho. Sekeru, trenera čo pošle do pice rad radom kazdeho a urobi bordel v kadri.
Gazdo
30.09.2021 13:56
#
Akoze keby si mam vyberat medzi Xavim a Contem tak tiez beriem Conteho bez zavahania ale narazal som len na to ze namiesto Koemana tam moze byt aj cvicena opica a horsie to nebude. Conte je za mna uplne v pohode kandidat ja zas nie som nejak neni fanatik na tikitaka mne staci fotbal kde budeme nebezpecny cely zapas. Ci uz budem mackat supera na jeho 16 ako citron alebo budeme zo zabezpecenej obrany podnikat jeden smrtiaci protiutok za druhym je mi jedno hlavne nech sa u toho bavim
Neutron
30.09.2021 16:11
#
Bordel v kadri snad uz vacsi nepotrebujete
Reggie
30.09.2021 12:43
#
Koeman stojí úplně za hovno. To, že staví mladý je logický, pokud se ten tým má někam během pár sezón posunout, protože hráčů jakou Coutinho nebo Umtiti se stejně potřebujeme zbavit. Navíc tam moc alternativ není.
Opakovaně staví Luuka de Jonga, kterýmu se mimo vápno i spoluhráči bojí přihrát (to bylo včera krásně vidět), protože ten má do fotbalisty hodně daleko a Roberta, kterej včera neudělal snad jedinou věc dobře a to už je teda jinej extrém.
Proti Levante se hrálo 4-3-3 a podle výsledku to fungovalo (zápas jsem neviděl a ano Levante asi nebylo úplně meřítko) a mohlo se od toho aspoň trochu odpíchnout, místo toho tam zase nasere Roberta na pravej kraj a hraje 5-3-2? To jako do píči profesionální TRENÉR nevidí, že to tak kurva nejde??? Nebudu ho tady urážet, ale ať jde pryč.
Lemiux66
30.09.2021 15:53
#
Když už nic jinýho, aspoň je s tebou sranda.
LyEX
30.09.2021 12:11
#
Strašná bieda, väčšina hráčov pešie tempo, odkedy je F. De Jong tak lenivý hráč, v Ajaxe mi prišiel o dosť živší. Garcia som tak rád, že odišiel zo City, nechápem kto na ňom čo videl, že si ho chcel Guardiola nechať.
slanina
30.09.2021 12:17
#
to vobec neni o kvalite , tá tam stále je sice su tam mladsi hrači ale to neznamena ze nemaju kvalitu problem je len vo vedení ktore ich nevie zapracovať no proste klasická barcelona s hlupym manazmentom
valloire
30.09.2021 12:24
#
Až přijde Xavi, tak to bude válec z tý Barcy.
Y.N.W.A
30.09.2021 12:37
#
cítím ironii a zatuchlost
Salfovic
30.09.2021 13:00
#
To bude bláto na hřišti.
Baronne
30.09.2021 13:05
#
To z něj cítíš SPD
valloire
30.09.2021 17:24
#
to je svěží vítr
pantondavo
30.09.2021 19:58
#
Free_player
30.09.2021 12:27
#
To, že tam skončí jednou skončí éra Messiho a dalších hráčů s tím se muselo počítat i s jejich současnou finanční situací to se ze dne na den prostě nestalo ... tak není moc čemu se divit
Na druhou stranu ten tým sice vypadá extrémně bídně v porovnání s minulostí, ale na druhou stranu by se měl ukázat trenér jak si s tím poradí - těch mladších, šikovných hráčů tam je mraky tak nebrečíme
eder
30.09.2021 12:36
#
Ty jsi v kritické situaci posledních deset let, ty Buqvice...
Reggie
30.09.2021 12:43
#
Koeman stojí úplně za hovno. To, že staví mladý je logický, pokud se ten tým má někam během pár sezón posunout, protože hráčů jakou Coutinho nebo Umtiti se stejně potřebujeme zbavit. Navíc tam moc alternativ není.
Opakovaně staví Luuka de Jonga, kterýmu se mimo vápno i spoluhráči bojí přihrát (to bylo včera krásně vidět), protože ten má do fotbalisty hodně daleko a Roberta, kterej včera neudělal snad jedinou věc dobře a to už je teda jinej extrém.
Proti Levante se hrálo 4-3-3 a podle výsledku to fungovalo (zápas jsem neviděl a ano Levante asi nebylo úplně meřítko) a mohlo se od toho aspoň trochu odpíchnout, místo toho tam zase nasere Roberta na pravej kraj a hraje 5-3-2? To jako do píči profesionální TRENÉR nevidí, že to tak kurva nejde??? Nebudu ho tady urážet, ale ať jde pryč.
Antalab
30.09.2021 13:54
#
To, ze zacinas svoj komentar slovami "Koeman stojí úplně za hovno" a koncis ho slovami "Nebudu ho tady urážet" vypoveda o kvalite tvojich argumentov dostatocne aj bez ich podrobnejsej analyzy.
Reggie
30.09.2021 15:18
#
Jo, to jsem si pak všiml, že mě uteklo trošku . Ale jsem rád, že z takový kraviny jsi vydedukoval, jak kvalitní mám argumenty . Budeš asi dobrej. Klidně argumentuj, jestli máš čím a můžeme se tu kvalitu zjistit.
Igli
30.09.2021 13:15
#
Pirlo do barcy?
dextroza_m
30.09.2021 14:40
#
Tak tam uz by jen chyběl Okamura místo Laporty
Godbless
30.09.2021 15:11
#
Bartoš by byl ideální.
cihi
30.09.2021 15:51
#
Tak ten by tam postavil kompaktni multikulturni tym a postaral by se o dokonalou travu na stadionu.
dextroza_m
01.10.2021 08:01
#
Bakary3
30.09.2021 16:07
#
Mára Vít
Unai
30.09.2021 13:38
#
No Braithwaite, no fun
Maximm9
30.09.2021 13:46
#
Ja osobne si to treba uzivam. Nekdy jsem mel pocit, ze si barcelonsti mysli, ze jejich zlata era nemuze nikdy skoncit, ze Messi nikdy neodejde a bude hrat do 50 a vlastne se prestavba tymu nikdy nebude muset konat.
fabec1222
30.09.2021 14:24
#
Jste v prdeli
Rich
30.09.2021 14:43
#
Je jasný, že Barcelona je v háji a bývalé vedení doslova vytunelovalo klub... Navíc utrácení za hráče, který má cenovku 100 a více je šílený... Včera se mi líbil názor Straky. Nebudu ho přesně citovat, ale co si Barcelona pomůže, když odvolá Koemana? Prostě ten tým je úzký, zranění tam jsou... Coutihno tuším zase střídal... Chápu frustraci fanoušků Barcelony, ale koho reálně by chtěli na post trenéra, aby s tím polepeným kádrem něco udělal?
Jordi Alba
30.09.2021 14:47
#
Celkem se nabízí to pustit Kyjevu a vyhnout se pak ještě nějakýmu trapnějšímu vypadnuti z EL.
pantondavo
30.09.2021 19:59
#
vceradnesazitra
30.09.2021 14:54
#
Karma za koupený zápas proti čelzí 2009. Shořte v pekle https://www.youtube.com/watch?v=TFWOrY_kd9c
rominhoFCB
30.09.2021 15:03
#
Rozhodca v tom zapase urobil chyby a urobil ich asi v prospech Barcelony, ale keby to bolo kupene zo strany Barcelony, tak by urcite piskol ruku Ballacka v 8. minute zapasu, ktora predchadzala vsetkym spornym situaciam na druhe strane. Zaroven by nezmyselne nevylucil Abidala.
Benfica
02.10.2021 14:18
#
Lemiux66
30.09.2021 15:48
#
FC Internazionale*
30.09.2021 14:55
#
Tak včera som zrovnal čítal, že platový strop na túto sezónu má Real vyše 700 mil. eur a Barcelona necelých 100 mil. eur
Godbless
30.09.2021 15:16
#
Je úplně jedno, kdo to bude trénovat. Chce to dávat šance mladíkům a prodat ty šašky natahaný za miliardy dokud mají ještě nějakou cenu. Takovej Fati strci do kapsy Dembeleho s Coutinhem raz dva.
südkurve
30.09.2021 15:29
#
Myslíš Ansu Fati? Ten co za poslední dva roky jeden rok promarodil?
Pace to P.M.
30.09.2021 17:13
#
Nech Vam to vydrží
Remt
30.09.2021 17:18
#
OT: Kluci poradil by někdo s výběrem/nákupem lístků na Evropskou ligu? Rádi bychom s kamosem jeli na Rapid Vídeň - West Ham, pokud ještě sezeneme listky. Kde kupujete tyto listky za nejakou fér cenu? Budu rád za rady, dekuji:-)
Remt
30.09.2021 17:30
#
Případně přes ofišl web West Hamu? dá se? případně jen členové klubu/ permanentkáři?
Maximm9
30.09.2021 18:46
#
viagogo muzu jen doporucit. Nikdy jsem s tim nemel zadny problem pres web West Hamu podle me nemas sanci si koupit listek, jestli nejses pernamentkar.

Remt
30.09.2021 18:56
#
oka, diky, nikdy jsem takhle na zapase LM nebyl, takze netusim zda toto jsou ok ceny, nebo jsou lacine, nebo jsou drahe a daji se sehnat i levneji, nemam v tomto poneti. Tak pokud to stihnem, objedname odsud
Godbless
30.09.2021 20:49
#
Určítě bych doporučil ofiko stránky Rapidu viz. odkaz. https://www.rapidshop.at/spticket/sk-rapid-wien-dinamo-zagreb-europa-league-gruppenphase-2021-22-gruppenphase.htm

Vždycky kupuji vstupenky pouze přes ofiko weby, Viagogo apod. ze zkušenosti známých spíše nedoporučuji.
8lampard8
30.09.2021 22:45
#
Remt
01.10.2021 00:55
#
Dokonce když jsem tuto stránku teď zkusil nanečisto použít, tak mi to naslo lístky za bránu za 31 euro, 2 za 62, tj cca 1500, to je méně než za polovinu než na viagogo, díky za radu, možná jsi mi ušetřil par kil Uvidím jestli tam dal nebudou ještě nějaké poplatky
Visca el barca
01.10.2021 07:42
#
Koeman musí skončit hned. Nejhorší trenér co pamatuju. Ona ta hra do střídání Piqueho dávala i smysl. Ale co předvedl pak? Jeho klasika, opět rozjebal celý tým. O Luukovi a Robertovi se nechci ani bavit. Ti na moderní fotbal absolutně nemají.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.