Jones se upsal Manchesteru United na další čtyři roky

08.02.2019 10:15 - Aktuality
Phil Jones (© manutd.com)
 
Obránce Phil Jones z Manchesteru United prodloužil s klubem smlouvu do roku 2023 s opcí na další sezonu. "Jsem nadšený," řekl Jones pro klubový web.

"Manchester United je součástí mého života. Jsem tu osm let a miluji prostě všechno, co souvisí s tímto klubem," vyznal se Jones, který do Manchesteru přišel v roce 2011 z Blackburnu za 17 milionů liber.

Od té doby se stal na Old Trafford v mnohém kultovní postavou. Nejen pro své grimasy v obličeji a neortodoxní zákroky jako je hlavička vleže, ale především díky spolehlivým výkonům, které ho vynesly až do anglické reprezentace. Za tu odehrál zatím 27 zápasů.

"Phil ví, co to obnáší být hráčem Manchesteru United. Jsme nadšení, že se rozhodl spojit svou budoucnost s naším klubem. Vyhrál tady Premier League, FA Cup i Evropskou ligu a patří už ke zkušeným hráčům. Přitom mu bude 27 let, takže jeho nejlepší roky teprve přicházejí," řekl manažer Ole Gunnar Solskjaer.

"Těším se na nové výzvy, které před námi leží. Chtěl bych také poděkovat Olemu a celému realizačnímu týmu, kteří mě podporují a pomáhají mi se neustále zlepšovat," dodal Jones.
Autor: Jiří Fišara / skysports.com, espn.com
Počet zobrazení: 4731
Komentáře (205 / 0 nových)
petasino
08.02.2019 10:16
#
Malresi
08.02.2019 10:17
#
Sorry, tak toto som zakríkol.
janinho
08.02.2019 10:17
#
jemu mala onedlho koncit zmluva? pochopil by som predlzenie aby za neho mohli pytat odstupne, ale kvalitu na klub ako ManU podla mna urcite nema.
petasino
08.02.2019 10:18
#
když podepsal do 2023 tak mu měla končit 2019
janinho
08.02.2019 10:22
#
nevidim tam sice nikde spomenute ze predlzil o 4 roky, ale ok. ak mu mala koncit toto leto tak ten krok chapem. dokonca aj matovi tusim planuju predlzit len aby o neho neprisli zadarmo. nie zeby ManU mal nudzu o peniaze, ale kazdy milionik sa hodi.
petasino
08.02.2019 10:24
#
máš to hned v nadpisu
janinho
08.02.2019 10:28
#
ze predlzil do 2023. kde je tam napisane do kedy mu platila stara? ved mohol kludne predlzit z 2022 do 2023. neviem co je tu akoze na smiech
Vsadim gule
08.02.2019 10:40
#
“Jones se upsal Manchesteru United na další čtyři roky”
Nevím ale asi jsou na slunci nějaké erupce ze lidi tak blbnou
icka
08.02.2019 10:53
#
janinho
08.02.2019 11:06
#
OK, teraz to uz vidim, tak beriem spat. Ale mohli by ste chlapci trochu ubrat. Nevsimnut si nieco v nadpise sa moze stat kazdemu a slusne som sa na to opytal, tak neviem preco mas hned potrebu pisat o blbnuti a podobne snahy byt nasilu vtipny... ale v pohode, niekedy ti to pripomeniem
Bucky
08.02.2019 15:49
#
“Jones se upsal Manchesteru United na další čtyři roky”
A kde bereš jistotu, že to znamená konec smlouvy 2019? Může to znamenat také prostě to, že nová smlouva zajistí, že bude za United hrát další 4 roky. To samé by se dalo napsat i kdyby smlouva končila 2021 a podepsal teď novou. Kdyby tam bylo, že prodloužil smlouvu o 4 roky, tak je to jasné. Ale upsat se na další 4 roky znamená podepsat smlouvu, která ho tam zavazuje další 4 roky.
Vsadim gule
08.02.2019 17:31
#
Ještě ze už je pátek..
SIRBRANIKE
09.02.2019 00:31
#
petasino
08.02.2019 10:26
#
Mata chce prej novou delší smlouvu, ale klub mu chce dat jenom na rok jak říkáš aby ho ještě dobře prodali a to on prý nechce přijmout..tak snad se ho v létě zbavíme..
janinho
08.02.2019 10:30
#
pokial je o hracov ako Mata zaujem, tak nechapem tie tlaky na predlzenie o rok. takto sa real ofajcil na Pepem... nechali ho odist zadarmo lebo mu nechceli predlzit o 2 roky ale len o 1. pritom kvalitu na real stale mal a keby aj dostal tu 2rocnu tak stale ho v lete mohli strelit za 5-10 mil. bez problemov. bolo to rok potom co bol na ME kde Portugalci vyhrali podla mna ich najlepsim hracom.

matu by podla mna tiez nebol problem predat za 5-10 mil. hociktory den v tyzdni.
LegaliseRape
08.02.2019 10:19
#
Pokud by byl zdravej, tak urcite kvalitu na United ma. Ale bohuzel je neustale na marodce.
janinho
08.02.2019 10:26
#
su tam aj vacsi kandidati na predaj, ale pokial hovorime o ManU ktory ma bojovat o titul tak s Jonesom podla mna asi nie. Pokial ide o ManU ktory bojuje o TOP4 tak s prizmurenymi ocami OK. ale ked si prebehnem ostatne kluby z top6 tak neviem ci by som mu niekde inde nasiel miesto v zaklade (mozno v arsenale vedla koscielneho). napr. tham ma podla mna az 3 lepsich stoperov.
Busby babes
08.02.2019 10:30
#
i kdyz je zdravej, tak tu kvalitu ma jednou za 3 zapasy a to je malo.,
jjnovo
08.02.2019 12:37
#
na United kvalitu má, ale na ty, který vidáme od odchodu SAF
jjnovo
08.02.2019 12:36
#
Ramos stárne a prej po Jonesovi pokukovali velkokluby, dobře, že Ed zakročil
Ol!ver
08.02.2019 10:18
#
Smalling aj Jones podpísaní
ClancyWiggum
08.02.2019 10:18
#
Chjo
Manik...
08.02.2019 10:19
#
elChe
08.02.2019 10:20
#
Sala, ted toto... Dneska jedna zprava horsi jak druha...
mithro
08.02.2019 10:20
#
Tolstobik
08.02.2019 10:21
#
Vypada to, ze novy stoper neni v planu....nakonec budem radi, kdyz se zbavime aspon Roja, Valencii a Darmiana...
FC Porto FC
08.02.2019 10:22
#
To jsou komici
r.mrazik
08.02.2019 10:22
#
pokud bude prvni dvojice Lindelof x Bailley...tak by se to dalo...
pravy obrance je vetsi nutnost nez novy stoper..ale i tak verim,ze Toby v lete prijde
petasino
08.02.2019 10:28
#
oba krajní beci podle mě jsou nutnost..udělal bych přesně to co Pepek kdysi a prodal všechny krajní beky co máme kromě Dalota a koupil nové
Tolstobik
08.02.2019 10:33
#
Wtf, k cemu kupovat levyho beka, kdyz je tam Shaw...
r.mrazik
08.02.2019 10:37
#
neni potreba tu hrat pepkovo skvelou koncepci
petasino
08.02.2019 10:49
#
Tak zrovna tuhle koncepci s bekama co udelal bych rozhodne prijmul. Funguje to a zajistili si tim top beky na dalsi roky. A tim spis, kdyz se podivas na nasi obranu, z ktere v lete odpadnou min. 3 hraci, tak proc ne.
r.mrazik
08.02.2019 10:54
#
no vidis...a stejne v lete chce koupit dalsiho beka...
ja beru,ze nasi krajaci jsou krome shawa dost marny...ale menit to vsechno je podle me zbytecny
staci poradny hrac na pravou stranu...a pak mas univerzalniho younga a dalota jako backup
sunakashi
08.02.2019 12:10
#
přesně...ale ten pravý bek je fakt nutnost,pokud už třeba nepřipravujou Dalota ,že bude jednička...což bych bral raději, než vidět další Youngův zkurvený centr
r.mrazik
08.02.2019 12:28
#
dalot by se potreboval vyhrat, skoda,ze nemame vekove nekoho mezi...ze je to bud "stari" nebo moc mlady
Seydou Doumbia
08.02.2019 21:32
#
Walker s Danillem oka....Zinchenko se brzy bude pakovat, Mendy furt zrakvený a chtějí zase přivést Chilwela nebo Wan Bissaku...takže 100% se to vyřešit za jedno přestupové nedá
Vsadim gule
08.02.2019 10:46
#
Protože nový je vždycky lepší??
Paddington
08.02.2019 10:32
#
zmluva pre Jonesa nie je problem, asi tazko za jedno leto posleme prec celu obranu a kupime uplne novu, koncila mu zmluva, tak sa moze predat trebars o rok kludne
Busby babes
08.02.2019 10:36
#
proc celou obranu? Valencia, Darmian, Jones, Smalling, Rojo out. ani jeden neni/nemel by byt hrac zakladu.

Posily na CB a RB, Tuanzebe z hostovacky domu a jsme uplne v pohode.
petasino
08.02.2019 10:38
#
presne tak. A nad Shawem bych taky dost uvazoval o prodeji, pokud chceme konkurovat tak jsou mnohem lepsi beci. Kazdopadne zatim pod Olem nehraje spatne a pockal bych si na to jak se predvede do konce sezony, hlavne v LM.
vodka
08.02.2019 11:43
#
Jací leví beci jsou dostupní a mnohem lepší?
LFC & STEVEN 8
08.02.2019 12:21
#
chilwell
Rarášek
08.02.2019 13:02
#
Tierney?
Tolstobik
08.02.2019 13:45
#
Navic Shaw ma porad 23 teprve a momentalne hraje dost slusne podle me....nekteri tady by byli mnohem spokojenejsi jako fanousci City si rikam...
Paddington
08.02.2019 10:39
#
Jj, akurat skoda, ze takto to nefunguje, ani s Olem a ani keby prisiel niekto novy.
Busby babes
08.02.2019 10:42
#
nefunguje? koukni na City. A proc by tohle nemohlo fungovat? hraci, co u nas nehrajou nebo hrajou spatne, tak je mame drzet? proc?

Darmian, Valencia a Rojo v lete pujdou urcite. Pokud prijde stoper, jakoze vsechny zpravy rikaj, ze chceme top CB a hlavni kandidat je ten z Neapole, tak mame poradi stoperu: Posila, Lindelof, Bailly, Jones a Smalling. A mit na pozici 4 a 5 hrace se platy okolo 150K tydne? To je preci uplnej nesmysl.
Paddington
08.02.2019 10:46
#
Uplne zbytocne debaty, kedze to takto nie je a nebude. Nikto za jedno leto nepreda to vsetko co si vymenoval, odide Valencia, Rojo, Darmian, nikto nebude este predavat aj Smallinga s Jonesom.
Busby babes
08.02.2019 10:47
#
to se tesim na to, jak budou spokojeni s tim, ze si moc nekopnou.
Paddington
08.02.2019 10:52
#
Vsak cela ich kariera v United je taka, to ma byt pre nich dvoch nejaka nova situacia, s ktorou by boli nespokojni? Nikdy neboli( s mensimi vynimkami) a nikdy nebudu prve volby do zakladu, obaja to vedia a nemam pocit, ze by im to vadilo, navyse ked i tak si zahraju kazdu sezonu dost.
Busby babes
08.02.2019 11:01
#
to neni pravda. nikdy nebyli v pozici kdy by byli volby cislo 4 a 5. koukni kolik maji v jednotlivych sezonach odehrano minut. vzdycky v top 3 ze stoperu, krome jedne, kdy byl Jones porad mimo a posledni mistrovske. A druha vec je, ze srovnavat situaci, kdy jim bylo 22 a pred nima treba Rio se situaci, kdy maji byt na vrcholu kariery se neda.
Kixi Syhimour
08.02.2019 15:42
#
Ten z Neapole , jo tak Busby
r.mrazik
08.02.2019 10:41
#
s tim,jak jsme podepsali mikea a jonese,tak si axel nejspis moc nekopne...tam to vypada na prodlouzeni hostovani,coz by spatne nebylo,kdyz tam hraje a je chvaleny
Busby babes
08.02.2019 10:42
#
tim spis bychom mu meli dat sanci aby ukazal, jestli na to ma nebo nema. O Jonesovi a Smallingovi to uz vime.
r.mrazik
08.02.2019 10:47
#
ja s timhle souhlasim...jen tomu neverim
Busby babes
08.02.2019 10:48
#
ja doufam, ze jeden z nich v lete odejde.
r.mrazik
08.02.2019 10:54
#
tak mozne je vsechno,u kvetaka to taky vypadalo vselijak a je pryc
Busby babes
08.02.2019 11:16
#
no prave. Nevime kdo bude manager, nevime kdo bude DoF. Tohle jsou jen smlouvy aby nesli zadarmo.
r.mrazik
08.02.2019 11:18
#
wild
08.02.2019 10:24
#
Kohout-NL
08.02.2019 10:24
#
Tak to už snad musí být Ole víceméně potvrzený na trvalo, ne? Nebo kdo tam jakože rozhoduje o těchhle věcech?
LegaliseRape
08.02.2019 10:26
#
Hlavni slovo bude mit Woodward a s Olem to mozna zkonzultovali, ale to je tak vse.
Paddington
08.02.2019 10:31
#
Preco by niekto s mozgom v hlave chcel poslat prec Shawa?
Paddington
08.02.2019 10:34
#
Sorry, vyssie malo byt
mithro
08.02.2019 10:28
#
u nas o tom rozhoduje uz davno Edo, DOF
Busby babes
08.02.2019 10:31
#
pochybuju. ale koncila mu smlouva, takze aspon nepujde zadarmo.
Kohout-NL
08.02.2019 12:44
#
Tak pokud přijde manažer, který s ním nebude počítat a Jones se nebude mít k odchodu, tak bude zadarmo drahý, no.
Kluivert9
08.02.2019 10:25
#
jenage
08.02.2019 10:28
#
Klubový lékař má asi málo práce.
9augi9
08.02.2019 10:51
#
kilobyte
08.02.2019 11:24
#
Na někom se musí trénovat.
nani92
08.02.2019 10:30
#
skvelá správa pre klub, fanúšikov, spoluhráčov
9augi9
08.02.2019 10:51
#
Ale ktorého klubu teraz.
Seydou Doumbia
08.02.2019 21:34
#
všechny proti kterým nastoupí ne?
vodka
08.02.2019 11:41
#
lukas.st
08.02.2019 10:48
#
niflheim
08.02.2019 10:49
#
ManUnited
08.02.2019 10:50
#
Jsem asi jedinej ale já jsem spokojenej, že bude pokračovat. Na hřišti vždycky nechá všechno a srdcařů jako je on není v týmu nikdy dost. Nejspíš nebude první ani druhou volbou na stopera, ale zrovna on s tim nebude mít problém a v kabině nebude dělat bordel
Kostomlat
08.02.2019 10:51
#

já su taky rád, že zůstává
wishmaster
08.02.2019 10:56
#
určite nie si sám, nerozumiem celkom tým reakciam aj od fanúšikov MU
Busby babes
08.02.2019 11:03
#
u nasich stoperu nikdy nebyl problem, ze by na to srali. Problem je v tom, ze delaj chyby a zrovna Jones je v tomhle chodici kalamita. ja ho mam rad, je to sympatak, co mel v kariere velkou smulu na ruzna zraneni a toho asi taky dost pribrzdilo. Ale proste uz to neni nadejny mladik a jeho vykonnost se proti tomu, kdyz prichazel nijak nezvedla. Tak bych se proste posunul dal a dal sanci jinym.
Sandstorm
08.02.2019 11:07
#
Na jednu stranu jo, ale na druhou stranu potřebuješ mít v týmu i nějaký hráče širšího kádru a nemůžeš nakoupit najednou tři stopery s potenciálem hrát v základu. Navíc MU nikdy nebyl klub, který by výrazně a ve větším počtu měnil hráče. Hodně hráčů u nás vydrží několik let.
Busby babes
08.02.2019 11:15
#
proc tri stopery? Posila, Lindelof, Bailly, Tuanzebe. Jeden stoper. Pripadne JEDEN z dvojice Jones - Smalling. drzet oba je dle meho zbytecny.
r.mrazik
08.02.2019 11:18
#
ale tak..je mu teprve 26...pro me teda prekvapive...
Busby babes
08.02.2019 11:22
#
no jo, prisel v 18 ti.
Rišty
08.02.2019 11:31
#
ty voe, tak totok jsem ještě neviděl, díky za novou zkušenost
Busby babes
08.02.2019 11:34
#
sila zvyku.
Manny
08.02.2019 13:20
#
osmnacti ti??
Manny
08.02.2019 13:27
#
no ano, mas to blbe
Busby babes
08.02.2019 13:34
#
to jsem uznal uz vejs.
Sandstorm
08.02.2019 11:03
#
Jako člen širšího kádru bude hodně platný. Spis by měl odejít Smalling, Rojo, Darmian a Valencia. Samozřejmě ještě Young, ale to se nestane. A je možný, že zůstane i Smalling.
Nikikrew
08.02.2019 11:05
#
Sandstorm
08.02.2019 11:08
#
Nevím čemu se fanoušek Arsenalu směje. Tam by byl Jones nejlepší obránce.
J0EL
08.02.2019 11:19
#
ClancyWiggum
08.02.2019 11:24
#
Nikikrew
08.02.2019 11:49
#
jj takze vas 4 stoper by bol u nas najlepsi pritom sme dostali az 1 gol navyse ako vy. Tvoja logika je na vysokej urovni
Busby babes
08.02.2019 12:01
#
Lepsi je u vas akorat Koscielny.
Nikikrew
08.02.2019 12:10
#
Plus Sokratis a Holding
J0EL
08.02.2019 12:14
#
Busby babes
08.02.2019 12:22
#
nai jeden neni lepsi. U Sokratise teda jeste tezko rict.
J0EL
08.02.2019 12:29
#
Obaja su lepsi.
Busby babes
08.02.2019 12:41
#
dle me nejsou ale je to fuk, nejak zvlast netouzim o tom vic debatovat. rozdil mezi nima neni velkej.
kubys
08.02.2019 12:55
#
Sokratis je rozhodně lepší.
owny
08.02.2019 13:00
#
a v čem? nic neukázal v Arsenalu ještě
Busby babes
08.02.2019 13:08
#
asi tak. muze se klidne ukazat, ze lepsi bude, ale zatim rozhodne nepredvedl, ze by byl...
Manny
08.02.2019 13:34
#
a samozrjeme mustafi, ktery je z nich nejlepsi..
Nikikrew
08.02.2019 13:58
#
Irónia?
Manny
08.02.2019 14:15
#
ne.
Nikikrew
08.02.2019 14:38
#
Mustafi fakt ee, na neho nie je spolah. Mal par vybornych zapasov ale vacsinou je to prusvih
Mastný Chobot
08.02.2019 14:20
#
tjn
owny
08.02.2019 13:03
#
na tebe nemá, ty jsi argumentační král
Nikikrew
08.02.2019 13:59
#
Njn ja sa aspoň snažím vždy svoje tvrdenie podložiť faktami ty šašo
Nr.Nobody
08.02.2019 11:51
#
C-M@ster
08.02.2019 11:55
#
Svatej
08.02.2019 12:00
#
db18
08.02.2019 12:06
#
bbbauch
08.02.2019 12:44
#
skoro jo
Zark
08.02.2019 12:46
#
pingla
08.02.2019 12:50
#
owny
08.02.2019 13:03
#
Paddington
08.02.2019 13:07
#
tak to je snad jasne
Manny
08.02.2019 13:21
#
Ondiis
08.02.2019 13:26
#
Kos, Sokratis a možná i Holdini jsou lepší. A se schopností zůstat zdravý jsou na tom tak všichni stejně
Euphael
08.02.2019 14:00
#
Mathers
08.02.2019 14:20
#
DeformFCB
08.02.2019 16:09
#
Svatej
08.02.2019 11:18
#
Tak abychom uz odpovedeli Hazardem. Ta vcerejsi fotka cfc stranky insta, jde byl Hazard za oponou + vyjadreni Fabregase mi dodalo zas trochu nadeje
Busby babes
08.02.2019 11:19
#
Moyes contract expires in June. Extend it too.
t0mmy33MCFC
08.02.2019 11:26
#
vodka
08.02.2019 11:41
#
vodka
08.02.2019 11:42
#
klíčové je, aby vystřelili Darmian s Rojem..
Oliver Roland
08.02.2019 11:42
#
Bojovník a srdcař
forward
08.02.2019 11:44
#
Kdo mate nasledovano poradne United? Tento clovek je pro me jeden ze symbolu netechniky a kopytovosti v kombinaci s fotbalovym nemyslenim
ACSMan
08.02.2019 12:54
#
To on je, ale musím říct že mě moc ten hráč baví. A přeci takové hráče chceš aby tě bavilo je sledovat.
scheeza
08.02.2019 11:51
#
Skvělý není nad to podepsat hráče kterej strávil za 8 let co je u United víc času na rehabilitacích než na trávníku,fakt směšný od vedení a jasně to ukazuje kam chtějí směřovat
Nikikrew
08.02.2019 12:10
#
Thelvin
08.02.2019 12:21
#
jj, fakt hrůza podepsat hráče který miluje klub, je anglčan, má kvalitu na třetího stopera a nestěžuje si, že nehraje
BílíAndelDrcKo
08.02.2019 12:29
#
nechaj tak chlapci hraju FM.... ako keby SAF roky v time nedržal priemerákov
Thelvin
08.02.2019 12:31
#
Stačí vzpomenout třeba na Toma Cleverleye
Mastný Chobot
08.02.2019 12:53
#
by ma zaujímalo, ako si toto nahlas vyslovil, keď si to napísal
Thelvin
08.02.2019 12:54
#
Napitchu, ale prsty byly rychlejší
scheeza
08.02.2019 13:19
#
Takže borec by si měl ještě stěžovat že nehraje? :D Co to jako sakra je,on je v United 8 let a odehrál necelých 200 zápasů jen kvůli jeho bolístkám,super že je Angličan ale to byl zmíňenej Cleverley taky a jestli má kvalitu na to být 3tí volba v největším klubu v Anglii? Tím si opravdu nejsem vůbec jistej,stopér kterej dal do vlastní sítě víc gólu než leckterej útočník do sítí soupeřů a zavinil nespočet penalt,by měl mít podle mě daleko větší kvality než má Jones aby plnil roli 3ky,navíc k čemu je týmu prostěšnej třetí stopér kterej bude stejně marod víc než půlku sezóny
bbbauch
08.02.2019 12:46
#
Nejlepsi je hezky po Arsenalovsku nechat dobehnout kontrakt a pustit zadarmo
KingMaster13
08.02.2019 12:33
#
ty vole proč, vždyť je marnej
Gedofrey
08.02.2019 12:43
#
Busby babes
08.02.2019 12:44
#
https://www.football365.com/news/the-2018-19-premier-league-title-race-expose-the-fraud

Tohle je vybornej clanek o nasich reakcich na kazdou ztratu bodu... A da se to aplikovat i na jina odvetvi nez jen fotbal.

Social media has enabled antisocial people to become social. Someone who would normally have had an outrageous opinion dismissed can now find like-minded (and often anonymous) individuals who share it. When those opinions are given undue prominence (as in this BBC example), they inevitably propagate.
seberkrém
08.02.2019 13:49
#
Tohle pošli prosim do španělský sekce
Busby babes
08.02.2019 13:56
#
to tam nasdilej. Ja tam nechodim.
Johnny Bravo
08.02.2019 16:51
#
Tam neuměj anglicky
Zark
08.02.2019 12:47
#
pamatuju, jak byl jednu dobu vysmívaný i Chiello u nás a postupně se vypracoval, dal do toho vše a obranu bez něj si už ani neumím představit
petasino
08.02.2019 14:00
#
to Smalldini zná taky
owny
08.02.2019 12:49
#
LFCfan10
08.02.2019 12:50
#
Dúfam, že v tomto United nasledovať nebudeme a nepredlžime zmluvu našim priemerákom.
r.mrazik
08.02.2019 12:55
#
myslis,ze vykopnete hendersona?
Ol!ver
08.02.2019 13:11
#
Nepredĺžiť zmluvu znamená vykopnúť?
Mathers
08.02.2019 14:19
#
To by Klopp asi neurobil
petasino
08.02.2019 13:58
#
to by vám tam pak nikdo nezbyl
EXoRcIsT
08.02.2019 13:30
#
Tie zranenia ho strasne zbrzdili ale nevadi mi ze u nas ostane dlhsie
Miguel19
08.02.2019 13:39
#
Tihle hráči mají kliku, že jsou Angláni..
adam95
08.02.2019 14:08
#
BREAKING: @ManUtd manager Ole Gunnar Solskjaer named @PremierLeague Manager of the Month for January. #SSN
petasino
08.02.2019 14:10
#
zaslouženě
Mathers
08.02.2019 14:18
#
Pred mesiacom nevyzerala LM reálne, ale teraz
Busby babes
08.02.2019 14:21
#
C-M@ster
08.02.2019 14:37
#
Cartmanova máma
08.02.2019 14:45
#
Kovi81
08.02.2019 15:05
#
EXoRcIsT
08.02.2019 15:12
#
ClancyWiggum
08.02.2019 15:42
#
R22
08.02.2019 16:41
#
Zasloužený, bohužel
Kixi Syhimour
08.02.2019 18:42
#
Johnny Bravo
08.02.2019 16:52
#
Coddy
08.02.2019 17:29
#
iamek
08.02.2019 14:49
#
Paráda . Rojo, Valencia a Darmian out. Tuanzebe zpět. Poresit jedno cb a rb a půjde to.
Busby babes
08.02.2019 15:08
#
A Rashford hracem mesice.
EXoRcIsT
08.02.2019 15:12
#
adam95
08.02.2019 15:15
#
Cartmanova máma
08.02.2019 15:40
#
ClancyWiggum
08.02.2019 15:42
#
Johnny Bravo
08.02.2019 16:52
#
bbbauch
08.02.2019 15:40
#
Je taky fajn, ze k tem smlouvam vedeni snad vzdycky pridava tu opci na jednorocni prodlouzeni. Nehrozi u nas tak pripad Ramsey apod, ze bysme za hrace nedostali vubec nic.
Swarley
08.02.2019 16:13
#
Bailly, Lindelof a Jones jsou z těch aktuálních v pohodě...tam je to z mého pohledu rozhodování jestli Jones nebo Smalling a já bych si taky radši nechal Jonese...zbytek prodat a koupit stopera přímo do základu, protože na Jonese s Baillym se moc kvůli zraněním nedá úplně spoléhat...pak budou stoperi vyřešení...
Johnny Bravo
08.02.2019 16:52
#
Já bych teda radši nechal Smallinga. Dle mého spolehlivější stoper jak herně, tak zdravotně
Busby babes
08.02.2019 17:44
#
Chong je v tymu pro Fulham. Jsem celkem zvedavej na tu rotaci. Minule jsme to prehnali a na Burnley to nestacilo. Ale v tydnu PSG, tak by me opet neprekvapila velka rotace. Tipnu ze vepredu bude Mata, Lukaku, Alexis. Otazka je, kdo v zaloze. Pogba a Matic by si mohli oddechnout. Fred, Herrera, Andreas? A rad bych taky videl Dalota vpravo. Ale to uz je tech zmen asi moc.
adam95
08.02.2019 18:12
#
Upřímně řečeno, ne že bych nám proti PSG nevěřil, doufám v postup, nicméně pořád je důležitější liga, kde se musíme kvalifikovat do LM, takže bych určitě moc sestavu neměnil, možná 2 max 3 změny.
Busby babes
08.02.2019 18:16
#
zas letosni Fulham musi porazit prakticky jakakoliv sestava...
mithro
08.02.2019 21:04
#
no obrana bez Viktora momentalne bude velka vyzva
Busby babes
08.02.2019 21:09
#
Lukaku hattrick, neda se nic delat. jsem na to zitra zvedavej, jak nastoupime.
Busby babes
08.02.2019 18:17
#
a pokud jsi cetl rozhovory s Olem, tak jeho postoj je celkem jasny: je to trofej, chcem ji vyhrat. ctvrty misto nikoho nezajima.
Busby babes
08.02.2019 18:50
#
a jeste bych dodal jednu vec. Ole si bere velkej priklad ze SAFa a jeho pristupu. A SAF byl schopnej na plac poslat totalne sileny sestavy, kdyz bylo treba dat oraz hracum ze zakladu. Je otazka, jak dobre prave tuhle vec zvladne Ole. No a pak posledni a mozna uplne nejdulezitejsi vec, kterou jsem mel rict na zacatku: nestoji to tak, ze bud liga nebo LM/FA cup. Tenhle klub a tenhle kadr musi byt schopnej vyhrat vsechno a v tenhle moment sezony rozhodne neuprednostnovat ligu pred ostatnima soutezema. Kadr je dostatecne sirokej.
Cartmanova máma
08.02.2019 18:58
#
Tenhle kádr musí být schopen vyhrát vsechno?
Busby babes
08.02.2019 19:05
#
nebylo mysleno tak, ze cekam, ze letos vyhrajem LM. ale rozhodne na tom nejsme tak, abychom si pred zapasem s Fulhamem rikali: sem musime poslat to nejsilnejsi co mame, protoze v LM jsme bez sance. Proste nesouhlasim s tim, ze si musime vybirat, kam uprit svou pozornost. Hrajeme 3 souteze, ambice by mela byt vyhrat ve vsech (v lize teda vyhrat vsechny zbyvajici zapasy).
Cartmanova máma
08.02.2019 20:24
#
Ambici mít můžeme, ale ten kádr podle mě na reálný boj na třech frontách nemá. Ani v nejlepší sestavě nemáme celoupravou stranu a prvního stopera. To je prostě mega průser.
Busby babes
08.02.2019 20:34
#
ja myslim, ze nase nejlepsi sestava ma na to, aby PSG vyradila. To neznamena, ze se to podari, muzeme klidne dostat nakladacku, je to porad sport. A nase prorotovana sestava zas ma na to, aby porazila o vikendu Fulham. Opet, nemusi se to povest. Ale nevidim duvod, proc bychom meli delat volbu: bud PSG nebo Fulham.
Sandstorm
08.02.2019 21:10
#
Ale vždyť žádnou volbu dělat nemusime V obou zápasech předpokládám tak 3-4 změny v sestavách. A to změny typu Bailly / Jones, Alexis/ Martial, Rashford /Lukaku. Je úplný nesmysl abych stavěli na Fulham nějaký béčko.
Busby babes
08.02.2019 21:29
#
vsak ja reaguju na to, co zaznelo na zacatku: " nicméně pořád je důležitější liga, kde se musíme kvalifikovat do LM, takže bych určitě moc sestavu neměnil, možná 2 max 3 změny."
Sandstorm
08.02.2019 21:15
#
Na Fulham
DDG, Dalot, Linde, Jones, Shaw - Matic, Pogba, Herrera - Alexis, Lukaku, Mata

Na PSG
DDG, Young, Linde, Bailly, Shaw - Matic, Pogba, Herrera - Martial, Rashford, Lingard.
Kixi Syhimour
09.02.2019 12:35
#
To už je lepší ten Dalot na PSG, ne?
Sandstorm
08.02.2019 19:13
#
Tak v obraně a v záloze bych žádný velký rotace nedělal. Je to pořád venkovní zápas a Fulham má hodně o co hrát. A zrovna té záloze jakou si napsal by mohl dělat problém i Fulham.
iamek
08.02.2019 18:39
#
Darmian a Valencia out. Čtvrté místo ohroženo
kiwwi
09.02.2019 00:37
#
tak taky Pep sa uz stihol vyplakat, ze hra 2 roky bez LB chudak
Busby babes
09.02.2019 00:12
#
kiwwi
09.02.2019 00:37
#
ak by to malo znamenat, ze Jones sa stane stvrtym resp. piatym stoperom spolu s Axelom, tak to kvitujem - samozrejme prva trojka v zlozeni posila, Lindelof a Bailly

odchod Smallinga aj Roja je ale v tomto pripade nevyhnutny, comu proste nevedim a tym padom bud nedojde posila alebo nebude sucastou timu Axel

takze zatial rozporuplne pocity
Makiii
09.02.2019 09:05
#
Posile, Bailly, Lindelof, Jones, Smalling, Axel - Rojo pustit - kvuli IP.

Pri nasem stesti a slozeni stoperu, tak at radsi jich mame vic. Kdyz pulka z nich je schopna byt furt out. Vsichni jsou pod novejsi smlouvou, takze kdyby nahodou neco, daji se dobre strelit dal.
Makiii
09.02.2019 09:06
#
*posila
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.