Henry minulý týden uvažoval o konci reprezentační kariéry

23.11.2009 12:33 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4599
Komentáře (250 / 0 nových)
smazaný uživatel
23.11.2009 12:37
#
chudáčik
jiricek8
23.11.2009 12:54
#
presne tak vzdyt on za nic nemuze on nic neudelal
vladis271
23.11.2009 13:47
#
smazaný uživatel
23.11.2009 12:38
#
Je mi ho líto,ikdyž dělal,co dělal.Byl v afektu,nedá se svítit,podle mého je to borec a borcem zůstane!
smazaný uživatel
23.11.2009 12:40
#
Tak podobný prohlášení se dalo čekat.
domingo
23.11.2009 12:42
#
Jj, no.
Vůbec všechny ty prohlášení mi přijdou jako nalinkovaný od nějaké agentury.
Arbiter
23.11.2009 12:58
#
$dolar$
23.11.2009 12:58
#
smazaný uživatel
23.11.2009 13:52
#
Na tohle nemusíš mít nějaké písálky.
jiricek8
23.11.2009 12:50
#
Jak vám ho muže byt lito ??? za to co udelal si to zaslouzí!!! Vsak ono to casem vyprchá, ale ted at si to vyzere
smazaný uživatel
23.11.2009 12:55
#
Ty asi budeš fanoušek Chelsea,viď ? To znamená IQ 50 a chtělo by to od tebe K Henrymu respekt !!
Arbiter
23.11.2009 12:58
#
smazaný uživatel
23.11.2009 12:59
#
Někteří fanoušci Chelsea jsou v pohodě,ale někteří
Arbiter
23.11.2009 13:01
#
A co já s tím? Tak je to u každé fanouškovské základny a jestli máš mindráky, tak se běž léčit...
smazaný uživatel
23.11.2009 13:04
#
Hele v klidu,nemám mindráky,ale kritizovat Henryho ?Proč nikdo nekritizuje rozhodčího ? A trošku respektu k Henrymu jako k člověku
jiricek8
23.11.2009 13:06
#
psal jsem ze kritiku si zaslouzí to je vsechno neumís císt???
smazaný uživatel
25.11.2009 08:14
#
Henry je ale pořád borec ale v Arsenalu byl lepší a je lepší člověk než Cristiano Ronaldo ten je namyšlenej akorát
$dolar$
23.11.2009 12:58
#
Ty asi budes fanousek MU vid, IQ 150 a pises jen chytre reci
smazaný uživatel
23.11.2009 13:02
#
Jsem fanoušek Arsenalu ale uživatel jiricek8 asi nebude mít víc jak 14 let
jiricek8
23.11.2009 13:05
#
Text příspěvku odporoval pravidlům pro komentáře a byl redakcí vymazán.
smazaný uživatel
23.11.2009 13:06
#
Je blbost ho kritizovat za ruku
jiricek8
23.11.2009 13:07
#
jo ??? takze ho mam chvalit?
smazaný uživatel
23.11.2009 13:10
#
Prostě k němu měj respekt!! Po zápse Henry:Omluvil se celému Irsku a přiznal ruku(Maradona byl takový srab,že to přiznal až za 20let) a hned po zápase Henry chtěl,aby se zápas opakoval!!
kubys
23.11.2009 13:11
#
jiricek8
23.11.2009 13:12
#
a ja k nemu nemam respekt protoze jsem napsal at si slize kritiku?? To ze chtel opakovat zapas a omlouval se je pekne ale to je pozde!! je to pan fotbalista a urcite skvelej clovek ale udelal chybu to se stane a s kritika která se na neho valí je zaslouzena'
$dolar$
23.11.2009 13:13
#
smazaný uživatel
23.11.2009 13:13
#
Velkohubé kecy, jak by se měl opakovat zápas apod. vyřčené z jeho úst jsou naprosto k smíchu. Svůj charakter jednoznačně ukázal na hřišti a tím to hasne.
Arbiter
23.11.2009 13:14
#
hned po zápase? Řekl to až poté, co bylo jasné, že FIFA zápas opakovat nechce...
Liquid
23.11.2009 13:44
#
alda.ali běž Henrymu postavit sochu a hoď tam nápis fotbal hraju líp rukama
jiricek8
23.11.2009 12:59
#
jsem fanousek barcelony. a henryho mam rad , ale za to co udelal tak at si to vyzere... mám ho snad litovat???
smazaný uživatel
23.11.2009 12:57
#
chtěl bych vidět v tu chvili tebe,frajere!
smazaný uživatel
23.11.2009 13:53
#
Za to co on udělal, on neudělal nic schválně, jen ten míč mu na ruku skočil, nijak zvlášť si ho nesklepával, tady by se měli být sudí klackama a né Henry, udělal by jsi v tom utkání to samý, teda možná kromě té oslavy.
smazaný uživatel
23.11.2009 13:54
#
To snad nemyslíš vážně? A co to následné pošťouchnutí, to nebylo úmyslné?
smazaný uživatel
23.11.2009 13:57
#
Už som sa s Arbitrom bavil o dvojitom efekte reflexu. Netvrdím, že v tom nebol úmysel ale prípadný dvojdotyk sa zdôvodniť dá a aj preto sa domnievam, že jednoducho ten úmysel preukázať nemôžeš. Kto sa s tým v praxi už stretol, vie, o čom hovorím.
Arbiter
23.11.2009 13:59
#
Arbiter potvrzuje, že jsme se o tom už bavili
smazaný uživatel
23.11.2009 14:02
#
Prokázat jej 100% asi nemůžu, to máš pravdu. Nicméně se přikláním k tomu, že o úmysl šlo a to mi nikdo z palice nevymlátí
smazaný uživatel
23.11.2009 14:03
#
Cez klávesnicu asi ťažko no...
smazaný uživatel
23.11.2009 14:06
#
Proto se to tak lehce konstatuje. Do reálné konfrontace se totiž zatím pouštět nehodlám
Arbiter
23.11.2009 14:06
#
myslím, že v tuto chvíli ani Ónry neví, zda to byl úmysl či nikoliv
smazaný uživatel
23.11.2009 14:06
#
Ale fakt, vysoko pravdepodobné
smazaný uživatel
23.11.2009 12:51
#
Další z kupy pouhých výkřiků do ztracena...
Zajda
23.11.2009 12:54
#
Je to borec. Dál nepokračuji
Arbiter
23.11.2009 12:57
#
Spartas
23.11.2009 12:58
#
Henry se k situaci postavil jako jediný z francouzkého týmu čelem (bohužel trvám na tom,že pokud nedošlo k opakování zápasu měl by být exemplárně potrestán tým Francie včele s Henrym) a samozřejmě i rozhodčí!!Jednalo se o evidentní selhání,chce se říct podvod a k určité satisfakci vůči Irům by mělo dojít,jinak lze říci,že fotbal je hra pro pitomce,jejichž jsem součástí Nicméně Henry je asi jediný z Francie,kterému věřím,že mu tato situace vadí.Frantíkům totiž nevěřím ani galskýho kohouta .Osobně mám li vybrat zmr** ve francouzkém týmu je jím DOMENECH.Doufám,že skončí ve skupině
hawk
23.11.2009 13:03
#
jj mohli by zopakovat úspěch z japonska a koreye
smazaný uživatel
23.11.2009 13:59
#
Opakovat zápas, to je blbost největší, trestat Francii za neschopnost rozhodčích, to jsou teda výroky, Fifa by měla zaplatit minimálně tučnou sumu, tak to v opravdovým světě chodí, poškodíš někoho a zaplatíš mu za to.
Jardin
23.11.2009 13:02
#
Spartas
23.11.2009 13:14
#
nikdo netvrdí,že se chyby nedějí,ale tohle bylo tak očividné a ve velmi závažné situaci,že to nelze nechat být.Samozřejmě,že Francii nenahrává,že šlo o velmi sledovaný zápas ale tomu měla odpovídat i delegace sudího.Ať chcete nebo ne jsou zápasy důležité a extra důležité.A na výše popsané poslaný link nic nezmění
smazaný uživatel
23.11.2009 14:09
#
Třeba jako Barcelona a Chelsea, kde sudí nadělali hromadu chyb a pokud vím, tak se nic sudím nestalo, to je jak u nás v politice, tam taky někde zahučí milióny, ale nic se neděje, řeknou si, ještě jich je dost.
smazaný uživatel
23.11.2009 14:38
#
Politiku bych sem raději necpal, bývá z toho jenom mela
smazaný uživatel
23.11.2009 13:56
#
Henry vs. Iři = 1:1
Tomanatura
23.11.2009 13:05
#
Henry Vychcané fotbalisty mám rád
$dolar$
23.11.2009 13:08
#
To leccos vypovida o tvem charakteru ...
smazaný uživatel
23.11.2009 15:54
#
Ty zas fandíš Cheslea...to je horší než jakákoliv špatná vlastnost
jiricek8
23.11.2009 13:10
#
v tom priprade jsou vsichni vychcaní??? kazdej by se zachoval stejne... ale to ho neomlouva!!!
Arbiter
23.11.2009 13:13
#
tohle není vychcanost, jelikož porušil pravidla
Tomanatura
23.11.2009 13:14
#
Však samozřejmě. Vychcaně, prošlo to
Arbiter
23.11.2009 13:17
#
pro mě je vychcanost, když se někdo pohybuje v pravidlovém vakuu- morálně to třeba není moc fér, ale zakázané to taky není. Tohle je pro mě ovšem podvod. I když na druhou stranu nikde není v pravidlech napsáno, že se musí přiznat. Pokud to bereš takto, tak je to vychcanost
Tomanatura
23.11.2009 13:30
#
Jistě. Ale každý hráč Irska je taky podvodník, protože faulují - porušují pravidla.
Jste směšní, vy máte pro něj jiné oslovení
Arbiter
23.11.2009 13:32
#
clinger
23.11.2009 13:19
#
z tebe mi je na .je vidět že se držíš hesla vítězství za každou cenu
Tomanatura
23.11.2009 13:41
#
Proč? protože mi to vůbec nevadí?
smazaný uživatel
23.11.2009 13:27
#
jj, třebas Materazzi
Pipo123
23.11.2009 13:16
#
Henry je hráč, ktorý toho dokázal strašne veľa a za to čo spravil si nezaslúži urážky ako tu niektorý uživatelia písali
Arbiter
23.11.2009 13:17
#
Hitler toho pro Němce taky udělal hodně
Pipo123
23.11.2009 13:18
#
NO aj toho mám dosť rád
smazaný uživatel
23.11.2009 13:19
#
Ale, ale...
Pipo123
23.11.2009 13:20
#
co je ?
Arbiter
23.11.2009 13:20
#
že já jsem na tu diskusi o Ónrym lezl
smazaný uživatel
23.11.2009 13:18
#
Dobre si to propocitava ted ma byt bran jako za mucednika ci co?Tahni kam patris,Domenech ti ukaze cestu a Eric Cantona vas tam nakopne, moc se me libilo co rekl Eric
clinger
23.11.2009 13:22
#
e Francii dělali průzkum co si o tom vlastně myslím fanoušci Francie a většina z nich se za Henryho styděli a uznali že Francie si nezasloužila postoupit.tak kdepak jsou ti co tu hlásali že Henry udělal to nejlepší pro svou zem a kdyby se přiznal tak by ho fanoušci sežrali
smazaný uživatel
23.11.2009 13:25
#
JJ tomu rikam fotbalovy narod,tohle me hodne prekvapilo,,Dobre Francouzi
smazaný uživatel
23.11.2009 13:27
#
To ma práve vôbec neprekvapilo. To snáď niekto čakal, že sa budú z toho radovať, keď na nich kydá celá Európa?
smazaný uživatel
23.11.2009 13:25
#
To vypovedá o dobrom charakterem, ale tak čo, to snáď mal ešte aj národ ukázať ako im na nikom nezáleží? Ver, keby to opakovali a skončilo by to v neprospech FRA, tie čísla by razom boli iné. Čudujem sa, že sa vám to ešte chce riešiť, keď už na tom nie je čo riešiť.
Arbiter
23.11.2009 13:27
#
za poslední větu
smazaný uživatel
23.11.2009 13:28
#
Predošlé nie? Škoda...
Arbiter
23.11.2009 13:30
#
jo i tá první část ale ten prostředek nějak hapruje, čísla by byla jiná, jenže nevíš, jestli by to nevzali sportovně
smazaný uživatel
23.11.2009 13:30
#
Čisto logicky asi nie, ale to samozrejme presne nevie nikto
Arbiter
23.11.2009 13:32
#
smazaný uživatel
23.11.2009 13:29
#
Celkem paradox vzhledem k tomu, že u tohoto tématu jsi jedním z nejčastěji přispívajících uživatelů
Arbiter
23.11.2009 13:31
#
dělám občas Getzyho práci
Arbiter
23.11.2009 13:34
#
jinak naprostá většiná mých příspěvků se de facto nevztahují k tématu...
$dolar$
23.11.2009 13:35
#
Bohuzel, protoze k tematu mas vetsinou dobre nazory
Arbiter
23.11.2009 13:36
#
takovou poklonu jsem nečekal
smazaný uživatel
23.11.2009 13:38
#
dolar určitě očekává vrácení své přihrávky
$dolar$
23.11.2009 13:39
#
Dolar to nepotrebuje
Arbiter
23.11.2009 13:40
#
smazaný uživatel
23.11.2009 13:40
#
Jinak, HSV to včera pěkně dosral :(
$dolar$
23.11.2009 13:42
#
Tj, aboslutne nechapu Ale musim rict ze je to u HSV uz takova tradice, chvili vevodit lize a pak se propadat
smazaný uživatel
23.11.2009 13:44
#
To sice jo, ale už mě to celkem sere.
$dolar$
23.11.2009 13:45
#
Tak na druhou stranu je to urcite i nedostatkem utocniku, tak snad nekoho vedeni v zime privede a nebo by se mohl nekdo uzdravit
$dolar$
23.11.2009 13:45
#
Zatim ta ztrata neni velka
smazaný uživatel
23.11.2009 13:48
#
Bohužel ale ani náskok před Bayernem a spol.
$dolar$
23.11.2009 13:32
#
smazaný uživatel
23.11.2009 13:30
#
Materazzi, Grosso, Henry-takové hráče musí mít rád každý pragmatický fanoušek
smazaný uživatel
23.11.2009 13:32
#
Henryho prrovnávať Matracu, tak to je príliš...
smazaný uživatel
23.11.2009 13:36
#
hm, to je pravda. Henryho totiž zatím nikdo nesejmul...
smazaný uživatel
23.11.2009 13:36
#
$dolar$
23.11.2009 13:37
#
Je pravda, ze mu tu svinarnu zatim bohuzel nikdo nevratil, ale doufam ze to nebude trvat dlouho
smazaný uživatel
23.11.2009 13:42
#
Človeče, ty chceš niekoho kritizovať pre charakter? To je výsmech.
$dolar$
23.11.2009 13:44
#
Bavime se o Henrym ne o me
smazaný uživatel
23.11.2009 13:46
#
Tak prečo potom adresuješ výčitku Tomanaturovi?
$dolar$
23.11.2009 13:48
#
Jestli to nechapes tak to neni moje vina...
smazaný uživatel
23.11.2009 13:53
#
Čo nechápem? Bavíme sa o Henrym, Tomanatura skonštatuje že vychcaných ako on má rád, za čo ho skritizuješ za jeho charakter a potom nižšie sa vyjadriš v zmysle, že želáš za Henryho ruku odplatu. Na to ti hovorím, že je výsmech kázať o charaktere inému, ak s čimsi podobným ako odplata súhlasíš a ty na to napíšeš, že sa bavíme o Henrym, nie o tebe? Si ty vôbec normálny? A ešte chceš hádzať na mňa, že niečo nechápem?
$dolar$
23.11.2009 13:56
#
Na to jak si tady na EF dovolujes si moc inteligence nepobral
smazaný uživatel
23.11.2009 13:58
#
Možno nejaká chyba v systéme, ale na práci nemám len čítanie tých tvojich hlodov
$dolar$
23.11.2009 14:00
#
Nevypada to na to ze bys mel nekde jinou praci...
PS: pokud si nepochopil tak si z tebe delam prdel
smazaný uživatel
23.11.2009 14:05
#
Nabudúce žarty bokom, kid.
Tomanatura
23.11.2009 13:55
#
Prootže mám špatný charakter a jsem kriminálník jako Henry
kubys
23.11.2009 14:09
#
Geniální argument.
$dolar$
23.11.2009 13:33
#
smazaný uživatel
23.11.2009 13:41
#
Zabudol si napr.na Messiho, Gerrarda a mnoho inych, ktori svojim simulovanim alebo niecim inym ziskali nejaku vyhodu.
jiricek8
23.11.2009 13:33
#
Henry jako hrac Henry jako clovek ruka proti irsku - za tohle si zaslouzí byt tercem kritiky vsak casem to odezní !!! skoda ze není primo nejaka diskuze k rozhodcimu dal bych si
smazaný uživatel
23.11.2009 13:33
#
Neměl sem ho nikdy rád, ale pravdou je, že fotbalista je to vyjímečný .... btw. kup si triko http://www.zazzle.com/henry_le_coq_handball_tshirt-235703940209096081
smazaný uživatel
23.11.2009 14:17
#
Si děláš srandu, koupit si tričko 37 dolarů, bych se musel picnout, pořád nechápu, jak si někteří lidé kupují tak drahá trika, kdyby ty peníze radši dali mě. Jinak, kdyby nestáli tolik, tak bych si určitě jendo koupil.
smazaný uživatel
23.11.2009 16:46
#
Dost dobre triko,kdyby bylo tady k mani nevaham
smazaný uživatel
23.11.2009 13:38
#
Komu hraje na city???
Arbiter
23.11.2009 13:39
#
On nehraje na city, on chce do City
smazaný uživatel
23.11.2009 13:41
#
$dolar$
23.11.2009 13:40
#
Je zajimave ze neskoncil, kdyz uz o tom tak dlouho uvazuje... Ted samozrejme uvazoval usilovne a skoro ale vazne skoro ji ukoncil. Bohuzel ne
Liquid
23.11.2009 13:47
#
on ze sebe prostě musí dělat mučedníka
vladis271
23.11.2009 14:04
#
Rád by som vedel, či mu niekto toto predstierané pokánie zbaštil.
smazaný uživatel
23.11.2009 13:42
#
Cantona se vyjádřil zajímavě .
smazaný uživatel
23.11.2009 13:43
#
Eric sa vyjadril podľa očakávania
Arbiter
23.11.2009 13:45
#
něco ve smyslu "zloděj křičí chyťte zlodějě"?
vladis271
23.11.2009 13:45
#

Pre svoje vlastné dobro si buď najmi profesionála na prehlásenia do médií alebo sa v nich nevyjadruj.
Spartas
23.11.2009 13:45
#
Jednoduše Motáte jabka s Hruškama
Liquid
23.11.2009 13:46
#
Dokonce 88 procent Francouzů se domnívá, že útočník Henry selhal, když si pomohl rukou zpracovat míč a přihrál Williamu Gallasovi do vyložené šance.
$dolar$
23.11.2009 13:47
#
smazaný uživatel
23.11.2009 13:47
#
Už sme to riešili vyššie.
smazaný uživatel
23.11.2009 13:50
#
Proč ho nenechájí být, je to chyba rozhodčího a ne Henryho, on udělal jen to co by za svou reprezentaci udělal každý, teda až na nějaké vyjímky, ale ty by se dali spočítat na prstech jedné ruky, bylo by dobré, kdyby si ti kritici sáhli do hlouby duše, jestli by to neudělali stejně. Vsadím, že kdyby se to stalo Irům, tak by taky drželi hubu po té ruce. Každopádně Fifa by si měla sáhnout na srdce a zavést kamery v pokutovém území, vždyť už s tím souhlasí snad každej člověk, jen ti nahoře, pořád nechtějí slyšet, že by sudí mohli udělat chybu.
jiricek8
23.11.2009 13:56
#
jo je to vina sudích a cele fify ze tohle ve fotbale v takovem dulezitem utkani muze projit o tom není sporu!!! Ale Henry si za tu ruku zaslouzí kritiku o tom není sporu!!!
Liquid
23.11.2009 13:51
#
On by snad čekal, aby francouzský fotbalový svaz vydal prohlášení : Podporujme házenkářsko-volejbalové prvky v našem fotbale???
vladis271
23.11.2009 14:06
#
Liquid
23.11.2009 13:55
#
dost mě mrzí, že není nikde vydání s komentem sudího, proč se nešel informatovat k Henrymu, když tolik hráčů Irska protestovalo, čárovýho bych se zastal, nemusel to viděl, mohl tam mít hráče tyč a tu ruku použil dost blízko kolene
jiricek8
23.11.2009 13:58
#
zajimaví nazor nad timhle jsem vubec neuvazoval... ale aby se rozhodcí ptal hrace jak to ma posoudit to se aasi nikdy nestane.. Ale nazor Henryho kdyby to nastalo by me hodne zajimal co myslíš priznal by se???
Liquid
23.11.2009 14:05
#
sem přesvědčenej, že by to podal tak aby ten gól uznal, možná by řekl ruka ale nastřelená....ale chyba rozhodčích to byla, a když je tolik protestů, tak mě přijde logický se jít zeptat hráče
minoLFC
23.11.2009 13:59
#
podobne ako to s tým opakovaným zápasom je aj toto trapné gesto mal by radšej mlčať
Arbiter
23.11.2009 14:02
#
vladis271
23.11.2009 14:06
#
smazaný uživatel
23.11.2009 14:03
#
palec nahoru pro Henryho nevinu!
smazaný uživatel
23.11.2009 14:05
#
Akú nevinu? Ruka bola preukázateľným porušením pravidiel.
smazaný uživatel
23.11.2009 14:25
#
Nechápu co se vám nelíbí.. byla to ruka, každý to viděl.. Když De Boer nafilmoval penaltu na ME00 proti nám, tak z toho v zahraničí taky nebylo takové pozdvižení. Takových situací se ve fotbale stává mraky, jenže u toho se dělá humbuk jako kdyby se měl stát konec světa. De Boera si taky každej pamatuje jako čestnýho týpka, přitom to nebyl jedinej jeho prohřešek. Nevím proč by se z Henryho mávnutím "kouzelnýho proutku" měl stát ničema..
smazaný uživatel
23.11.2009 14:30
#
Toto píšeš tomu nepravému, ja Titiho bránim do zdravej miery, no zas na druhú stranu, nikto nemôže očakávať, že sa budem tváriť, že je bez viny, lebo to v tomto prípade, samozrejme, nie je.
smazaný uživatel
23.11.2009 14:34
#
Rozhodně je nevinný v tom, že to neudělal schválně, aby potopil Iry.. Prostě se to stalo v zápalu boje, toť vše..
smazaný uživatel
23.11.2009 14:36
#
To už je ale vec úmyslu, zo spáchania priestupku voči pravidlám proste vinný je, či sa mi/ti/nám/im to páči alebo nie.
smazaný uživatel
23.11.2009 15:39
#
ty ses asi uplně blbej hochu asi nevíš ani co je fotbal... kolik lidí zahralo už rukou... nevíš co ja tky ne... je dost... OD ČEHO JE NA HŘISTI ROZHODČI!!!!!!!????
smazaný uživatel
23.11.2009 16:13
#
Hochu, ja som jedna z troch osôb, ktorí ho tu vehementne bránia a ty mi tu vybľuješ toto? No neuraz sa, ale drž jazyk za zubami, ja presne viem čo urobil, akú kritiku si zaslúži a akú nie.
smazaný uživatel
23.11.2009 14:05
#
jiricek8
23.11.2009 14:09
#
takze jeste jednou snad to vyjde... palec dolu pro tento nazor
smazaný uživatel
23.11.2009 14:10
#
Jak se říká, do třetice všeho dobrého
kubys
23.11.2009 14:10
#
Vynikající provokace.
smazaný uživatel
23.11.2009 14:12
#
Ani nie, k tomu sa prihlásil len marty aj to iba provokatívne. S tým nemôźe súhlasiť ani ten, čo Henryho v čomsi obhajuje (viď. ja).
kubys
23.11.2009 14:14
#
Lavina palců dolů podle mě ještě příjde.
Arbiter
23.11.2009 14:16
#
zatím jsou jenom dva
kubys
23.11.2009 14:16
#
Říkám, že příjde...nebo to snad mám opalcovat sám?
jiricek8
23.11.2009 14:16
#
jenom ja jsem dal 3
smazaný uživatel
23.11.2009 14:17
#
za 14 minut..
Arbiter
23.11.2009 14:31
#
na 1200 přečtených?
kubys
23.11.2009 14:34
#
Komu by se to tež chtělo scrollovat dolů...navíc já jsem asi tak 20 z těch přečtení
Arbiter
23.11.2009 14:43
#
nevím přesně jak to funguje, ale není to přečtení na jednu ip?
kubys
23.11.2009 14:46
#
Jojo, máš pravdu, jsem magor
Tomanatura
23.11.2009 14:18
#
A teď?
smazaný uživatel
23.11.2009 14:19
#
Jeden.
Tomanatura
23.11.2009 14:18
#
smazaný uživatel
23.11.2009 14:18
#
BAN.
Arbiter
23.11.2009 14:32
#
smazaný uživatel
23.11.2009 14:08
#
Vzdy bol, je a bude to provokater
smazaný uživatel
23.11.2009 14:12
#
Kurnik uz sem radsi nedavejte zadne clanky o Henrym do konce jeho kariery, tohle je des cist to tu
smazaný uživatel
23.11.2009 14:40
#

Ti z vas ktori hraju (alebo hrali) futbal a Henrymu vycitaju ze sa mal priznat su naozaj poriadny hlupaci. Pravidla porusil, rozhodca to pustil, 99 percent hracov by sa nepriznalo ani v nejakom krajskom prebore a nie este na takejto urovni kde uz nejde len o fazuky
smazaný uživatel
23.11.2009 14:47
#
to mas samozrejme pravdu, to by musel byt padnuty na hlavu...ale ta oslava bola naozaj nemiestna a len vystihuje jeho povahu
clinger
23.11.2009 14:59
#
kam na těch 99 procent furt chodíte kdybys napsal většina tak to beru ale takhle je to hovadina.
smazaný uživatel
23.11.2009 14:46
#
Škoda, že to padlo v rozhodujícím zápase. Kdyby to bylo v normálním, tak na to všichni do měsíce "zapomenou", jako na Messiho "hlavičku".
smazaný uživatel
23.11.2009 16:01
#
Jinak doufám, že se z toho nestane nějakej hon na čarodejnice, kdy se každá hra rukou tvrdě trestá. Když vymažeme veškeré sporné momenty, tak nakonec ubyde fotbal na emocích a ztratí kouzlo. Přece jen o tom ten fotbal je především, goly apod je jen prostředek, jak ty emoce dostat na povrch...
smazaný uživatel
23.11.2009 14:56
#
ach ty moralisti u pc
clinger
23.11.2009 15:00
#
tak rozhodně lepší moralista než někdo kdo uznává unfair jednání
smazaný uživatel
23.11.2009 15:03
#
moj nazot je taky, ze Henry nemal hrat rukou, mne sa to zdalo umyslene...a rozhodca mal piskat, takze...
smazaný uživatel
23.11.2009 15:12
#
Henry je dobry, toto fakt zmrvil, ale takovych připdu uz se stalo a vinici se NEPŘIZNALI , takze v tom je aspon lepší nez jini
smazaný uživatel
23.11.2009 15:25
#
Do prdele tahle aféra mě už tak mrdá, to už není možné jak jsou lidi vymaštění, nemyslím jen na této diskuzi ale v celém v tomto zasraném světě, nechi nijak Henryho obhajovat, jistě zahrál rukou, ale jak vy všichni do háje můžete vědět, že to udělal na schvál, bylo to v afektu, Henry si tohle nezaslouží, nezaslouží si takové pozvyžení kvůli jedné ruce.. Mnoho lidí píše jak se měl přiznat, pane bože, to tu fakt žijou takové paka nebo co ? ukažte mě jednoho, jednoho fotbalistu, který by se přiznal !! Chyba rozhodčího, né Henryho, každý by toho využil, i takový čestňak jako je Titi.. Všechno co udělal pro Arsenal, ale i pro svět je náhle zapomenuto, běžte do prdele... omlouvám se za sporsté slova, si pište co chcete, ale prostě nezaslouží si to ...
smazaný uživatel
23.11.2009 15:27
#
mám tam chyby, ano mám, k tématu se vyjadřujte..
Arbiter
23.11.2009 15:32
#
smazaný uživatel
23.11.2009 15:32
#
smazaný uživatel
23.11.2009 15:47
#
"takový čestňak jako je Titi" inak s tebou suhlasim...ale toto.. asi jeden z najvacsich rasistov v dnesnom futbale
Swarley
23.11.2009 15:49
#
ono to tak bohužel je...celej život můžeš být slušnej, chovat se příkladně, být vzorem...pak jednou šlápneš vedle a už ti to nikdo neodpáře...90% lidí si nebude pamatovat to dobrý, zapamatují si jen to šlápnutí vedle...
můj názor na to je, že Henry udělal totální prasárnu a bohužel za to musí nést následky...ta vlna kritiky co se na něj snesla je podle mě naprosto oprávněná...nemyslím ty ultramagořiny s useknutýma nohama a podobně, to jsou totální hovadiny...ale jestli někdo napíše, že se Henry zachoval prasácky, tak se na mě nezlob, ale má pravdu...
smazaný uživatel
23.11.2009 15:55
#
jo, ale i lidi se k němu chovají jako kdyby se choval prasácky celý svůj život, jak říkáš, je to tak a vždycky to tak bude, líp se pamatuje to špatné než to dobré, je mě s toho na blití.. Bohužel jsem viděl, že i nějací fanoušci arsenalu dost tvrdě zkritizovali Henryho, což sem silně nepobral Henry je pro mě frajer, každý má právo na chyby, on je taky člověk...
smazaný uživatel
23.11.2009 16:09
#
V tom má Gunners pravdu, aj mimo useknuté ruky sa k nemu spŕavajú až príliš a to hlavne preto o aký zápas išlo. Celé sa to násobí dôležitosťou Henryho osoby. Nuž a som rád, že ja budem medzi tými 10%. Neviem, či by ostatní mali byť pysní na to, že sú vo väčšine, keď sa aj v reálnom živote zvykne hovorievať, že každý si zaslúži druhú šancu a že odsudzovať ľudí pre jeden čin je zlé pokiaľ celý život odkazuje inak. Tým sa samotný skutok neospravedlňuje, ani nezjemňuje, prirodzene.
Swarley
23.11.2009 16:57
#
tak já určitě nebudu patřit mezi ty, co by měly Henryho zatratit...hrával sice za Arsenal, ale to nemění nic na faktu, že je to úžasný fotbalista...vždy patřil mezi mé oblíbence a i nadále bude...
to, co udělal je ale věc druhá...jak už jsem říkal, samotná ruka mi nevadila, protože na 99% bych v té situaci udělal to stejné...mě mrzí to jeho chování po gólu, celá ta jeho "omluva"...
smazaný uživatel
23.11.2009 17:06
#
Tá radosť, to mrzí aj mňa ale bolo jasné, kedy mu to doplo a to až po zápase. Na ihrisku je to lišiak, ale v skutočnosti je to len "obyčajný" futbalista s mierne nadpriemerným IQ. Keď mu to dorazilo, snaží sa to len ospravedlniť a verím, že mu to je ľúto, ale mal byť radšej ticho. Nie z pohľadu, že hovorí čosi zlé, ale z toho titulu, že tým len zbytočne dráždi jeho odporcov (to si ale dokáže uvedomiť len niekto...)
vladis271
23.11.2009 17:07
#
A ja ti poviem prečo to tak je alebo aspoň prečo u mňa Henry veľmi klesol a myslím, že aj u ostatních. Práve to,že sa počas kariéry choval ako gentleman mu je teraz na obtiaž. Ja by som niečo podobné čakal od Ronalda, môj názor na neho by to nezmenilo a vo svete by to rýchlo vyšumelo.
Ale ak niečo také spraví niekto od koho to nikto nečaká, srdce fanúšika sa cití urazené, podvedené a preto ostro reaguje. Ale tak je to aj v živote, ak ťa niekto sklame od koho to čakáš nebolí to tak, ako keď ta sklame dobrý priateľ od ktorého to čakáš.
smazaný uživatel
23.11.2009 17:18
#
Ja to chápem, ale až tak? To neberiem, všetko má svoje medze.
smazaný uživatel
23.11.2009 17:28
#
V tomto mas pravdu ale aj tak si myslim ze niektore reakcie nanho su prehnane. A este k tomu Ronaldovi, dufam ze myslis C.Ronalda pretoze Luis Nazario de Lima mi na to nejako nesedi
vladis271
23.11.2009 17:33
#
Samozrejme, že Crystínku.
Liquid
23.11.2009 16:30
#
Spartas
24.11.2009 06:37
#
Nezlob se,ale otázka přece nestojí jestli by to udělal každej!i u zlodějů platí,že zloděj se nesmí nechat chytit.Proti Henrymu je jasný důkaz a pokud nedošlo k potrestání Francie,musí dojít k potrestání Henryho.Chyby se dějí a dít budou a čas od času se stane nějaká takto vyhrocenou a pokud je to chyba,tak viníky nic neomlouvá.Navíc třeba já nevidím hlavní vinu u Henryho,ale u rozhodčích a FIFY,nicméně Francie vyvázla bez trestu a to je nepřípustné.A celá ta megalomanost situace souvisí s 2 fakty.Za 1) závažnost a důležitost utkání,které za 2) rozhodne tak evidentní porušení pravidel,které by potrestal i diletant.
vanGomm
23.11.2009 15:34
#
Když už tak se měl přiznat hned na hřišti.Při smyslech snad v tu chvíli byl.A né se přiznávat až se z toho vyspí.To už si mohl odpustit.Jenom si přeji,aby se takové případy množily a ať to potká také sem tam nějakou fotbalovou velmoc,protože pak se snad konečně zavede video.
mastakillah
23.11.2009 16:09
#
ještěže neskončil...Thierry
jiri - fcb
23.11.2009 16:11
#
skoro se bojím podívat do diskuse.
smazaný uživatel
23.11.2009 16:13
#
jiri - fcb
23.11.2009 16:14
#
proč jsi ě neupozornil?
smazaný uživatel
23.11.2009 16:22
#
Sorry
fantomas
23.11.2009 16:15
#
200. pro Titiho.
jiri - fcb
23.11.2009 16:16
#
já bych spíš dal 200. za ukončení té kauzy.
Arbiter
23.11.2009 16:19
#
smazaný uživatel
23.11.2009 16:22
#
Obom.
fantomas
23.11.2009 16:23
#
To samozřejmě taky.
Liquid
23.11.2009 16:24
#
Aboubacar Titi Camara
fantomas
23.11.2009 16:25
#
Aboucababar Who?
Liquid
23.11.2009 16:27
#
nedělej že ho neznáš... Titi říkaj Henrymu jenom čeští gunneři nebo i v zahraničí?
fantomas
23.11.2009 16:29
#
Řek bych, že i v zahraničí.
Godwinson
23.11.2009 16:31
#
ten Cantona se do něj pěkně obul ... :)
vladis271
23.11.2009 17:09
#
Oprávnene.
papanegra
23.11.2009 16:41
#
Henry udělal co udělat musel a Francie je na MS
smazaný uživatel
23.11.2009 16:46
#
Maji kritizovat rozhodci...Ty si toho meli vsimnout.
onze
23.11.2009 16:49
#
HENRY ALLEZ FRANCE
smazaný uživatel
23.11.2009 16:56
#
Proč je většina lidí nasraná na Henryho??? vysvětlete mi to!! Zahrál rukou, po zápase to přiznal....... to fakt většina z vás od Henryho očekávala, že to řekne rozhodčímu, ať to neuznává nebo co???
vladis271
23.11.2009 17:11
#
Väčsinu viac serú falošné, alibistické keci o túžbe opakovať zápas alebo o rozmýšľaní o konci kariéry ako samotná ruka.
smazaný uživatel
23.11.2009 17:25
#
pretože hral rukou, úmyselne. Bol si vedomý čo robí, úmyselne si nahral rukou, bol si vedomý že je na futbalovom ihrisku a nie na hadzánárskej palubovke...
smazaný uživatel
23.11.2009 17:31
#
Dokáž úmysel.
smazaný uživatel
23.11.2009 17:32
#
však si prihral rukou dokonca dvakrát!!! ty v tom nevidíš úmysel?
smazaný uživatel
23.11.2009 17:40
#
Ja v tom vidím možný úmysel, ale z praxe viem, že aj reflex sa prejavuje duálne tak sa pýtam, dokáž to. Aby som doplnil, čo si myslím, je jedna vec, čo je pravda môže byť vec druhá. Takže ešte raz: dokáž to.
smazaný uživatel
23.11.2009 17:45
#
prestan tu šaškovať, nič ti nedokážem, k tomuto nepotrebuješ žiadne justičné paragrafy, ja hovorím že to bol úmysel...a už sa k tomu nebudem vyjadrovať...
Arbiter
23.11.2009 17:50
#
to je jenom dobře, protože to, že něco říkáš nebo si něco myslíš nemusí být pravdou pravdoucí...
smazaný uživatel
23.11.2009 17:53
#
No comment. Nezačínaj s niečim, čo si nevies obhájiť. To, čo si myslíš totiž nikdy nemusí byť pravda a ak chceš, aby ju niekto tak akceptoval, musíš si to vedieť aj vyargumentovať. Vieš koho zaujímajú dohady, šašku.
Godwinson
23.11.2009 18:27
#
on nepotřebuje nic dokazovat, stačí se podívat na správný záznam té situace ... tohle je trapný, furt se o tom dohadovat, je to jasný, každý to viděl, každý to odsoudil ... furt tady plkat a filozoficky si přihrávat otázky, blbost ... druhá část toho příspěvku se vztahuje samozřejmě spíš na celou diskuzi než zrovna sem, ale pasuje i tak ..
smazaný uživatel
23.11.2009 18:38
#
Každý videl dotyk, každý videl úmysel, ale vie každý aj ten úmysel dokázať aj inak než len svojim tvrdením? To nie je žiadna filozofia (fakt neviem čo je na tom filozofické) to je reálne posúdenie situácie. Pokiaľ sa bavíme o vine, stačí nám konštatovať, že bol evidentný dotyk ruky a lopty, čo je priestupok voči pravidlám. Pokiaľ však chceme hovoriť o úmysle, musíme to aj dokázať. Takto je to len Henryho tvrdenie proti vašemu a nić vac.
Godwinson
23.11.2009 18:52
#
sorko, ale to přihrání balonu dlaní na nohu, tomu já reflex neřikám ... nejde tomu řikat reflex, protože to reflex nebyl, byla to čistokrevný hození míče na nohu :) když to přeženu ... nechci to tady moc roztahovat, už po patnácté, jen si myslim, že když napíšu "Je to chlapák, přiznal se", tak je to stejná blbost, jako, když tu někteří výše píší "Dyť to byl normální reflex, nic víc" ...
smazaný uživatel
23.11.2009 18:55
#
Nie je. Stretol si sa s tým v reálnom živote osobne? Asi ťažko, keď toto tvrdíš s úplnou istotou.
smazaný uživatel
23.11.2009 18:58
#
Aby som doplnil, tak normálny reflex to nebol určite ale aj nenormálny reflex môže byť reflex. Takže súhlas, vety: "Je to chlapák, přiznal se" a "Dyť to byl normální reflex, nic víc" sú blbé.
Godwinson
23.11.2009 19:02
#
to jsou, samozřejmě setkal, různé věci se různě dějí, neřikám to s jistotou , to bych si nedovolil, jen se snažim postavit svůj příspěvek na protiváhu těm, co Henryho s jistotou omlouvají tím, že to byl reflex ... to už jsme trošku zabředli do slovíčkaření, ale snad mou pointu pochopíš ...
smazaný uživatel
23.11.2009 19:10
#
Ja ju chápem, akurát to nepovažujem z tvojej strany za opodstatnené. Jediný, ktorý netvrdil len "bol to reflex" bez ďalšieho vysvetlenia som ja. Voči nim námietku mať môžeš, voči mne nie. Ale napíšeš to len mne, lebo vieš, že dostaneš spätnú väzbu. Je tak?
Godwinson
23.11.2009 19:12
#
:) dodal bych, že dostanu inteligentní zpětnou vazbu ... což se tu nepoštěstí tak často, bohužel :)
smazaný uživatel
23.11.2009 19:13
#
smazaný uživatel
23.11.2009 18:44
#
nikto to nedokáže že to bol úmysel, len samotný hráč...Ale ten samozrejme nepovie " áno bol v tom úmysel"... Ja v tom vidím úmysel, žiadny reflex či niečo také ako tu niekto tvrdí...Tu neexistuje pomer v percentách 50% úmysel-50% reflex, futbal sa nehrá duševne, tu platia princípy a pravidlá... Hráč je zodpovedný hraním rukou... Ale niektorí tu obhajujú Henryho len preto, že je to Henry...
smazaný uživatel
23.11.2009 18:47
#
Človek ti napíše niečo zmysluplné a vuálá aký pokrok... Akurát s poslednou vetou sa nedá celkom súhlasiť, to je individuálne.
vanGomm
23.11.2009 18:36
#
Čistě teoreticky.Toto kdyby provedl nám,to by tady moc zastánců určitě neměl.To by pak bylo počteníčko.
božský John
23.11.2009 18:52
#
Já bych všem hráčům v poli dal svěrací kazajky a auty by se kopaly, tim by se zabránilo ´těmhle švindlům...a diváků by taky přibylo
smazaný uživatel
23.11.2009 18:56
#
Zaujímavé, originálne, akurát by sa museli začať robiť potlače na kazajky. To by ale zaisto naštartovalo tento biznis aj v záchytných strediskách, veď kto by nechcel kazajku s menom Gerrarda či Henryho...
božský John
23.11.2009 18:59
#

Kazajska značky Doktor Chocholoušek
smazaný uživatel
23.11.2009 20:55
#
Nejlepší návrh měl merengues, na obě ruce čipy, při autech by se vypínaly.
smazaný uživatel
23.11.2009 21:06
#
Kongo
23.11.2009 19:58
#
Ze by se mu roztrasly kolena??Ten vyrok O´Shei(nevim jak se to sklonuje)ho asi vydesil
jiri - fcb
23.11.2009 20:20
#
Hm, Henry má fakt obrovskou šanci, že se ještě někdy v repre dresu setká s O´Sheaem v dresu Irska, a tak to kvůli němu chtěl zapíchnout. Dobrá teorie ...
smazaný uživatel
23.11.2009 20:54
#
Nejsem z těch, kdo by Henryho chtěl odsuzovat, mimo hřiště se jeví jako sympaťák, úžasný fotbalista, hraje za můj oblíbený klub. Ale jeho stinnou stránkou je, že na hřišti se jako gentleman moc nechová, především, když jde do tuhého, bohužel.
Snažím se na incident z kvalifikace dívat nezaujatě a pořád tam vidím ten úmysl si to rukou přihrát na nohu a to je sviňárna nejhlubšího zrna. Ne to, že to hned nepřiznal. (to by nepřiznal na takové úrovni NIKDO) ani to, že slavil, i když to bylo nemístné.
Viděl tam ten úmysl ještě někdo jiný nebo tady mají všichni reflexy jak z pomocné školy a myslí si, že podobným problémem trpí i Henry?
smazaný uživatel
23.11.2009 21:04
#
Ja tam ten úmysel vidím tiež, len tvrdím, že aj vzhľadom na prax to proste možno interpetovať aj ako double reflex A slovom svinárna to neoznačujem preto, že tým si predstavujem kostilámacie zákroky, kopnutia/sotenia bez lopty, zaucho, pľuvnutie, gól rukou a podobne. Bežná ruka, simulácia, prihraný súboj to je obchádzanie prípadne porušenie pravidiel, ale svinárnou by som to nenazval. Je to len slovíčkárenie, ale aj to je častokrát dôležité.
smazaný uživatel
23.11.2009 22:03
#
Takže gól rukou sviňárna je a gól jehož klíčem byla ruka, ne?
smazaný uživatel
23.11.2009 22:36
#
Je to vtipné ak je to tak napísané, ale ruka akákoľvek sa stane niekoľkokrát za zápas. Toto bola v smere skórovania podstatná ruka (a jej význam sa nesnažím zjemniť!) ale len ruka (navyše medzi ňou a gólom bola ešte asistenci nohou a zakončenie hráča). Priamo gól rukou, teda s jasným úmyslom je evidentné a 100% uvedomelý čin, takže by som ho priamo za svinstvo označil (najmä ako to poznáme od Messidony a Maradony). Znie to možno divne, ale ja to rozlišujem.
smazaný uživatel
23.11.2009 22:39
#
Inak v tomto prípade je skutočne tá ruka kľúčová, ale zahrať rukou na inom mieste, na rohu šestnástky (pričom potom by to ten hráč nechytil a nemohol nacentrovať na gól napr.) je tiež/nie je svinárna? To je proste sporné. Ja vdím vyslovene "svinárnu" tam kde som to popísal.
smazaný uživatel
23.11.2009 22:40
#
To, že žiadna ofiko definícia "svinárny" neexistuje, snáď ani spomínať netreba.
smazaný uživatel
23.11.2009 22:58
#
Dobre tak takto. Pre tych co ste niekedy hrali sutazne alebo aspon polosutazne futbal
Poznate ten pocit ked hrate dolezity zapas (napr. o zachranu alebo o postup), proste jeden z klucovych zapasov celej sezony ktory rozhodne o osude tymu. V takych zapasoch je citit o dost vacsi tlak nez v inych zapasoch, hraci sa viac snazia a robia aj veci ktore by inak urcite nespravili. V zapase je viac tvrdych subojov, filmovaciek a hraci sa vsetkymi moznymi prostriedkami snazia dat gol. V takom pripade je spracovanie rukou ake predviedol Henry reflex, bol v pokutovom uzemi a mohol ist do velkej sance tak si pomohol proste konal v zapale boja a bez rozmyslu urcite to nebolo z jeho strany umyselne svinstvo...
barosek
23.11.2009 22:59
#
Neprovinil se vůbec ničím, už žáčkům se říká hrej dokud rozhočí nepíská a to přesně udělal. Tohle byla pouze a jenom chyba rozhodčího popřípadě pomezního
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.