GAMBRINUS LIGA - 13. KOLO

04.11.2006, 19:08, aktualizováno 06.11.2006, 19:13
Komentáře a souhrny
Liberec udržel vedení v tabulce, i když s druhou Spartou doma jen remizoval 0:0. Mladá Boleslav si připsala třetí porážku v řadě, neuspěla v Ostravě. Slavia znovu ztratila doma, Příbram si odvezla bod. Body se dělily i v duelech Budějovice - Zlín a Olomouc - Teplice, Brno přestřílelo Jablonec, Kladno šokovalo výhrou v Mostě, v problémech se topící Slovácko podlehlo Plzni.


Tabulka:
1. Slovan Liberec1384120:428
2. Sparta Praha1375115:526
3. FK Mladá Boleslav1381420:1325
4. Slavia Praha1364319:1122
5. 1. FC Brno1356211:821
6. České Budějovice1363415:1621
7. FK Teplice1354422:1719
8. Baník Ostrava1353518:1718
9. FK Jablonec1346314:1318
10. Viktoria Plzeň1345414:1617
11. Siad Most1335516:2014
12. SK Kladno1342712:2114
13. Sigma Olomouc1333711:1912
14. Marila Příbram1325610:1611
15. Tescoma Zlín132477:1610
16. 1. FC Slovácko1312107:195

Příští kolo
24.11.2007
České Budějovice - Slovan Liberec
Siad Most - Viktoria Žižkov
1. FC Brno - Sparta Praha
Bohemians 1905 - Tescoma Zlín
Slavia Praha - Sigma Olomouc
FK Mladá Boleslav - FK Teplice
FK Jablonec - Viktoria Plzeň
SK Kladno - Baník Ostrava


Autor: Petr Starý

Komentáře (93)

Přidat komentář
smazaný uživatel

sestup

Reagovat
smazaný uživatel

Tady bych jenom podotkl - dobře jim tak! Upozorňuju hlavně na to, jak někdo občas narážel, že Slavia dlouho čekala na stadion a třeba právě Slovácko ho postavilo. Nějak to soudruzi z Moravy nedomysleli a teď nemaj ani na hotel nebo energie...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže na to měli, ale to se cajzlům moc nehodilo. Ztrátu takového sponzora by ustál málokterý klub

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, Slovácko mělo výborný tým. Stačilo posílit na pár postech a mohli klidně bojovat o stupně vítězů, možná i o titul.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, Slovácko mělo výborný tým. Stačilo posílit na pár postech a mohli klidně bojovat o stupně vítězů, možná i o titul.

Reagovat
HOST*ital

To přece nemyslíš vážně!Kdyby tam zůstal Valenta,tak hráli o titul a ne o záchranu.Mnoha vlivným osobám tam ten člověk vadil,tak ho pomocí korupční aféry odstřelili.Ono mít pod jednou "střechou" sázkovku a prvoligový klub je už tak podezřelé.Zajímavostí je,že korupční aféra vypukla v době,kdy Synottip představil novinku v podobě terminálů.Jestli to byla náhoda už posuď sám.

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

přesně tak, Slovácko to odneslo i za Slavii

Reagovat
smazaný uživatel

Spíš než nějaké terminály je zajímavé, že to přišlo chvíli po tom, kdy vyhlásili, že další rok chtějí bojovat alespoň o předkolo LM.

Reagovat
smazaný uživatel

U těch terminálů jde o to,že odpadají výdaje na obsluhu a taky odpadá určitá část nájmu za pobočku.Teoreticky mohly být v každé hospodě,stejně jako výherní automaty.A toho se hooodně bály ostatní sázkovky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty seš fakt divnej. Slovácko se MUSÍ udržet. Tohle mohl bejt super českej klub. Má krásnej staďák, zázemí, tréninkovou akademii a hlavně diváckou podporu. Mám rád, když se hraje fotbal pro lidi a ne pro tisícovku zoufalců jako na Strahově. Ale chápu, proč tě Slovácko tak žere, mají prostě všechno, co nemáte vy . Fandím jim. Oni to zvládnou.

V lize jsou týmy, který do ní nepatřej. Namátkou Zlín, Slávie, Kladno, Most ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě do ligy nepatří Příbram

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě do ligy nepatří Příbram

Reagovat
exmafie

Jak je možný, žes vyjmenoval všechny kluby, který mi v 1. lize taky neseděj, nejvíc Zlín a Příbram, ale souhlasím i s tím zbytkem...

Reagovat
smazaný uživatel

Asi proto, že tomu prostě rozumíme

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě do ligy nepatří Příbram

Reagovat
smazaný uživatel

Hele, uplakánku, asi takhle: možná sis toho nevšiml, ale stadion stavíme, stavíme tak, aby sme kvůli tomu nekrachli. Že je někdo takovej idiot a postaví něco, na co nemá prachy, tak ať mi teda všichni políbíte řiť, ale podle mě je to jeho problém, může si za to sám a zaslouží si krach.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak oni na to měli, stadion mají zaplacenej, dluhy neměli. Ale pak odešel Valenta a Řezník a spol. musí teď nejen shábět finance pro klub, ale také splácet Valentům za prodej.

Reagovat
smazaný uživatel

Což mě ale vůbec nezajímá, když na to nemaj, tak do toho neměli chodit. Ten lůzr si tu bere do huby Slavii, přitom ví piču a ohání se tu stadionem, kterej se a.) staví b.) nestavěl se protože na to nebyly prachy a klub nechtěl po restrukturalizaci dospět opět do týhle fáze, kdy neni ani na provoz

Reagovat
Shevchenko

1. liga

15. Příbram

16. Slovácko

2. liga:

1. Vikoria Žižkov

2. HFK Olomouc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

co ?

Reagovat
HOST*1860

Trefil se nam kluk jeden umazanej...

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

ještě, že tak - frustrace s arogancí z něj v poslední době jen srčela. TeĎ už to bude lepší

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

ještě, že tak - frustrace s arogancí z něj v poslední době jen srčela. TeĎ už to bude lepší

Reagovat
smazaný uživatel

Je to škoda, měli jednu šanci a dali dva góly , naopak jich mohli dostat snad osm...

Jinak tohle kolo mi zatím dělá velkou radost, už chybí jen ta zítřejší trojka v Blažkově (Grigarově?) síti

Reagovat
smazaný uživatel

...a červená pro Řepku, ať je to show.

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

stačí dvojka

Reagovat
smazaný uživatel

Soufám, že budeš zklamanej. Sparta je sice možná psychicky dole po tý Belgický ostudě, ale Libe taky dostal parádně přes kule, takže uvidíme, kterej tým se z toho líp zvedne

Reagovat
Shevchenko

KONEC Mladoboleslavské éry ...

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

neříkej, že ti to je líto

Reagovat
smazaný uživatel

To muselo přijít. Dlouhodobě hrát nad svoje možnosti nemůžeš ...

Reagovat
smazaný uživatel

To si říkám u Sparty taky, proto dnes očekávám tu trojku

Reagovat
smazaný uživatel

To je fakt, Libe taky podle kádru patří na max. 5. místo. Ale že bysme jim měli dát u nich trojku? To nevím. Já myslím, že max. 2:1. Víc ne. Přecejenom tam napadl sníh a tak bude terén vyhovovat víc libereckejm kopyťákům než našim letenskejm virtuozům

Reagovat
smazaný uživatel

S tebou je sranda Btw. v sobotu jedu do Třebíče na hokej, kdyby sis chtěl promluvit tváří v tvář

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je fajn. Na hokej už nechodím, ale pokud bys tam byl ty, tak udělám výjimku. Rád bych viděl člověka, kterej fandí Madridu ... .

Kontaktuj mě pls na ICQ: 330151331 a nějak se dohodneme

Reagovat
smazaný uživatel

Mimochodem: nunčaky a bejsbolku nechej doma. Dáme si normálně férovku (takže max. nějakej menší nůž)

Reagovat
smazaný uživatel

ty ses divnej, spartansti virtuozove.. vetsi hovadinu uz sem slysel snad jen od Shevy..

Reagovat
Shevchenko

díky

Reagovat
smazaný uživatel

Proč bych měl bejt divnej? Tys asi poslední dobou neviděl Spartu, že ne? Hezčí fotbal abys pohledal - kličky, narážečky, souboje jeden na jednoho. Prostě koncert ... Nejlepší je v tomhle Libor "Ronnie" Došek a Karol "Kaká" Kisel. Ty jsou hráči, kteří už dávno přerostli rámec naší ligy, ti už měli hrát někde ve Španělsku nebo Anglii. Slyšel sem, že se o Doškovi uvažuje jako náhrada za Samuela v Barce. Eto´o se nechal slyšet, že se sice konkurence nebojí, ale spekuluje se, že po příchodu Doška by mohl přijít o místo v základu. No a Karolko? Ten by měl údajně zase vyřešit problém Realu ve středu zálohy. Fabio na něj prej čeká jak na smilování ...

Takže nevím, o co ti jako jde!

Reagovat
Mr.Jindros

Mám se smát, nebo brečet? Nevystřelit v zápase o první místo na bránu, to je k zamyšlení...

Reagovat
smazaný uživatel

Já teda brečím, tohle nebyl fotbal

Reagovat
smazaný uživatel

Čekal jsem od toho alespoň průměrnou úroveň, ale i tak jsem byl šíleně zklamán. Co to tam plácal po zápase Víťa?

Reagovat
smazaný uživatel

mě aspoň bavilo to bučení na Řepu , taky jsem si zabučel ... jinak fotbal stál za starou belu, to byla bída se vším všudy

Reagovat
smazaný uživatel

No to mi povídej. Takhle slabej Liberec bysme porážet měli.

Jinak dneska zasloužená plichta, páč se mančafty předháněli v tragédnosti. U nás se mi líbil Maty, Kadlec, Blažek a kupodivu Kolář. Řepka se zlepšil, ale pořád z je z něj cejtit jakási nejistota. Sivok na stoperu není špatnej nápad, ale chce to ho tam nechat sehrát. Pospěch mnohdy pěkně hořel. Středy záloh byly tragické na obou stranách. Došek se snaží, ale dneska vůbec nic. A rezek? To je prostě Rezek ... KATASTROFA. Nechápu, proč nestaví Lustrigóla. Dává branky a že se nepředře na tréninku? Na to Bílkovi seru. Útočník je od gólů a to Lustr umí

Na druhý straně největší tragéd Košťál a jeho lokty a věčněrukamamávající Parker.

Sudí celkem v pohodě, kromě pár zákroků - na Parkera 2x na jedný straně a loket Košťála do Pospěchova xichtu a Košťálovo zavalení Doška na straně druhý, ještě zmíním, že to remplování Matyho při jeho šanci je sice nepříjemný, ale taky nepískatelný

Reagovat
smazaný uživatel

No a samo musím umínit idiocii Libe fandů. Za celej zápas párkrát zařvali Slovan a jinak nadávali a nadávali. Hold fandění může vypadat všelijak ...

Reagovat
smazaný uživatel

Řepka ven!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Je ti líp, mindráčku

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

ano, pražáčku

Reagovat
smazaný uživatel

těsně vedle, mindráku

Reagovat
HOST*Andy Conceicao

co máš pořád s těma mindrákama? Mindrák z mindráků máš možná tak ty

Reagovat
smazaný uživatel

jo a Parker měl pravdu, Sivok je prase

Reagovat
smazaný uživatel

Sivok je tragickej. Ze Sparty se mi nejvíc líbili Kadlec, Hušek, Kolář. Kolář hrál kvalitní zápas, z něj jednou něco bude. Rezek je vylízanej, ten jeho šlapák byl jak ze čtvrtý anglický ligy.

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
smazaný uživatel

Teda tohto experta som videl 3x , ale hrať futbal ani raz. Okrem toho, že má dobrú postavu na hrota a výzor Ibrahimoviča, tak nič. Keby aspoň vyhrával tie súboje / lebo asi na to tam je /, ale ani to nie...To tam môže nastúpiť rovno Horst Siegl z lavičky, toho mám zapísaného v dobrom.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to jsi asi Horsta neviděl, jak dává gól stehnem, bokem, prsem, nosem, okem, uchem, chlupem, konečníkem a kdoví čím ještě

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Na tom zápase mě nejvíce pobavily dvě věci. Zaprvé transparent "IQ Sparta" a zadruhé vyvolávání libereckého kotle: "Řepko, ty si kopyto, v hlavě máš nablito!"

Reagovat
smazaný uživatel

A nejlepší na tom je, že si za to může sám!

Reagovat
smazaný uživatel

No, já se nechci libereckého diváckého osazenstva nijak dotknout, ale tím výrazivem hravě Řepku v idiocii trumfli. Když chtějí odsuzovat něčí blbost, měli by to dělat aspoň chytře.

Ale oni obecně moc fotbal "nežerou". Za poslední roky, kdy byli dvakrát mistři neměli snad nikdy vyprodáno a i na zápas podzimu přišlo jen 7 litrů (a to ještě kdo ví jestli, mám dojem, že tam bylo až moc volnejch sedaček ... ) a to ještě v drtivý většině debilové .

Reagovat
smazaný uživatel

O inteligenci spartanských fanoušků radši nemluvím, at si každý udělá obrázek sám, že... A taky, mistrovských sezonach Letná rozhodně mockrát vyprodána nebyla.

Reagovat
smazaný uživatel

To by nebyla ani teď, kdyby to půlka lidí neměla zadarmo

Reagovat
smazaný uživatel

Nejdřív to bylo jenom pro Homolky, teď už skoro pro všechny.

Reagovat
smazaný uživatel

Na druhou stranu ale musím uznat, že v Česku je realita taková, že se nikde nechodí, ani kdyby to bylo zadarmo.

Reagovat
smazaný uživatel

To mi vysvětli: za déčko je to vždy jen pro určitou skupinu lidí, ne? Tzn. že jednou to jsou vojáci, Homolkové atd. Vím, že chceš trochu ty sparťanské návštěvy shodit, ale kdo ví, ten ví ... . Prostě má teď Sparta průměr někde nad 10ti tisícovkama, ikdyž se nedaří. Co, až se dařit začne ...? Jen dodám, že když Křéťa asi rok zpátky vyhlašoval, že jeho cíl je, mít v obecenstvu průměrně 15 litrů, tak se mu všici smáli (i já jsem kurevsky pochyboval), ale je jasný, že je na dobrý cestě .

Například: když to srovnám se slávistickou diváckou politikou, kterou prezentoval na ČT 4 Doležal, kterej tvrdil, že když prej vyženeme z hlediště chuligány, tak že už jim tam nepřijde nikdo

Reagovat
smazaný uživatel

U nás je to hlavně problém stadionu. Přiznávám, že ty návštěvy vám i závidím, je to ale dobře pro celou ligu.

Reagovat
smazaný uživatel

A toho Doležala jsi slyšel? CO tomu říkáš? Já se smíchem málem potrhal

Reagovat
smazaný uživatel

Ten pořad jsem viděl jenom chvíli, myslím, že to běželo současně s Magazínem Premier League, takže jsem to moc neviděl. Tuto hlášku jsem neslyšel, nicméně jestli to řekl, tak je to opravdu k zasmání, i když bych jako fanda Slavie měl spíš brečet. Když jsem tam viděl toho osla Károlyiho, takm jsem to po chvíli přepnul, ten jel zas ten svůj tradiční kolovrátek...

Reagovat
smazaný uživatel

to jo, no. Karoliy mluví, mluví, mluví, ale když se nad tím ve finále zamyslíš, tak nic neřekl. Tenhle člověk by se uplatnil v politice, přesně řečeno, jako pravá ruka Jirky Pablbka. Tam by se mohlo klidně říkat: "Paroubek, Karoliy - stejné chyby, stejné známky"

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak, když se k tomu navíc přičtou ty nepřiměřené tresty a jejich následné obhajování, určitě by se k Paroubkovi do týmu hodil...

Reagovat
smazaný uživatel

No, nebudeme se snad přít, kteří fandové dělaj v lize největší bordel. Je to nad Slunce jasný, že vaši Baníkovci. Ale to je v tuhle chvilku irrelevantní, páč o imbecilii tvrdýho jádra Sparty, Baníku a Brna se ví. Liberečáci se svou hloupostí přidali až teď. Proto mě to asi tak překvapilo

Reagovat
smazaný uživatel

A čím jako Řepku v idiocii trumfli? Podle mě to bylo vtipné a ani to nebylo sprosté. Rozhodně lepší než "Jude Slavia" či Smrt Spartě". Ale co jsem tak četl, tak se prý řvalo smrk Spartě.

Reagovat
smazaný uživatel

No já nevím, ale zdá se mi, že když jdu na fotbal, tak jdu podpořit svůj tým a ne nadávat protihráčům. Tímhle fanděním asi Liberec moc nepodpořili, co říkáš?

Reagovat
Xavi

Tady ale nešlo o Liberec! Jen vyjádřili, co si každý normální, soudný člověk myslí o Řepkovi! Řepka hraje jak nejvědší prase, říká si co chce, řve na koho chce a v jeho případě nějaké peněžité potrestání je směšné! Názor fanoušků ho ale potrestá.

Reagovat
smazaný uživatel

To, že "nějaké peněžité potrestání je směšné" myslíš jako, že mu je to jako jedno, protože mu jako na účet chodí opravdový peníze. Třeba narozdíl od hráčů jednoho nejmenovanýho pražskýho klubu?

Prosímtě vzpomatuj se. To, že je Řepka mozkovnou za míň, je asi pravda, ostatně jako drtivá většina fotbalistů. Ale tahle teze, že hraje jako prase je už směšná. Prosímtě pěkně vypíchni mě nějaký tyhle údajný prasácký zákroky z jeho posledních zápasů. Jsem na to ohromně zvědav, páč si ho víc všímám a žádný tyhle snad už legendární prasečiny jsem u něj neviděl. Takže tě poprosím o stručnej výčet jeho prasečin z posledních zápasů. Myslím, že to nebude taková makačka najít, pokud takhle hraje furt, že?

A ještě něco: Řepka zařval: "Vyhoď toho kreténa", za což ho oflastrovali 50 litrama. Zeptám se tě: Hraješ fotbal? Tam totiž normálně lítají jinší výrazy, než je "kretén". Každej zápas uslyšíš p..., k....., č....., zkur...., zpič.... atd. atd. Fotbal není hra pro panenky. Proč se řešil zrovna Řepka? Odpověz si sám. A mimochodem: když hrál v lize ještě blahé paměti Piták, tak to bylo taky slušný kvítko. Jednou zařval na pomezního před kamerama: "Ty čuráku zkurvenej". Všechno bylo v ruchovejch mikrofonech náááádherně slyšet a hádej jakou kartu dostal. Ano uhodls, žádnou. A hádej, jakou potom dostal pokutu. Ano, opět správně, žádnou ... .

To, že se tyhle "výstřelky" žeší jen u někoho je otázka pro novináře, ne pro Řepku ...

Reagovat
Xavi

Na českou ligu už jsem celkem zanevřel, takže když už se na něco podívám, tak Sparta to určitě není. Viděl jsem jí ale v poháru UEFA s Espanyolem, kde se Řepka předvedl likvidační kosou, která byla klasickou ukázkou přímé červené karty! Bylo tam ale spousta dalších nečistých zákroků z jeho strany... Ten chlap je naprosto nefotbalový a fakt mě tady o opaku nepřesvědčíš.

Fotbal jsem hrával a vím jaká tam panuje atmosféra : Nejdřív si před zápasem všichni podají ruky a pak se z nich stanou pi.., ču... atd Je ale takové nepsané pravidlo, že na trenéra se takové věci neřvou, ať už na vlastního nebo na soupeřova. Ono to ale nebylo vše, zapomněl si říct, jak se pan Řepka choval u disciplinární komise... Sorry, ale ten člověk je naprostý magor! Ano je sledovaný víc než ostatní, ale proč? Protože je to bývalý reprezentant, protože má zkušenosti z Itálie, Anglie a vrátil se s dobrými referencemi, takže by měl jít jako vzor pro mladé fotbalisty, proto je tak sledovaný.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže usuzuješ z jednoho jedinýho zápasu, kde udělal Řepka jeden zákrok, kterej byl sice na ČK, ale jinak nevím, co na něm bylo prasáckýho, normálně zezadu zaháknul nohu protihráče, kterej zakopl, zvednul se a nic mu nebylo. Prasárna? Nikoli

Překvapuje mě, že nesleduješ českou ligu, takže Řepkovi údajný prasárny nevidíš, ale stále se jimi oháníš. To ve mě vyvolává dojem, že ti někde něco nabulíkoval a ty si to přifoukneš a pošleš to dál. A takhle asi vznikají ty mýty o Řepkovejch kriminálních zákrocích, který sice nikdo neviděl, ale každej o nich mluví. Prostě má Řepka nálepku problémového, tak je to zákonitě prase a hraje jak dobytek, co?

Máš pravdu, že nadávat trenérovi by se nemělo, ale stojím si za svým, že "kretén" není žádná hrubá urážlivá nadávka. Po zápase se omluvil, pokutu zacáloval. Kauza vyřešena

A mimochodem: co říkáš na toho Pitáka? Důkaz nemám, ale dám krk, že tyhle slova řval a kartu nedostal, pokutu neplatil, za dobytka ho nikdo neprohlásil. Kde je teda chyba?

Reagovat
smazaný uživatel

Řepka měl těch zákroků mnohem víc. S Espanyolem to byla kosa jak prase, žádné zaháknutí nohy. Co předvedl v derby zezadu tuším na Standu Vlčka, to taky nemělo obdoby. Těch zákroků je ještě mnohem víc, teď si moc nevzpomínám, ale určitě se jich ještě pár najde. Za toho kreténa se po zápase neomluvil, to není pravda. Dělal blbého ještě i na disciplinární komisi, což je vrchol. Kdyby se k tomu alespoň postavil jako chlap, přešlo by se to mnohem rychleji. Piták se tak choval docela často, nicméně to se dá říct i o Poborském, Kuličovi a určitě ještě více hráčích, které mají v naší lize statuty hvězd. O Sivokovi raději ani nemluvím, tentoho napáchal snad víc, než celá liga dohromady... Na co si jako hraje, měl by pochopit, že je to hráč a ne člen sparťanských hooligans, i když by byl možná raději tím druhým. Jak ten se mohl dostat do reprezentace, to ví snad jen Bruckner s Košťálem.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on má Řepa průměr kolem půl karty na zápas, což hovoří jasně. K tomu bych ještě přičetl to, že rozhodčí jsou na něho docela mírní, třeba památné derby se Slávkou nebo v Boleslavi vůbec nemusel dohrát

Reagovat
smazaný uživatel

No, jestli to taky není částečně v tom, že je víc na očích a tak ho sudí asi i víc řežou, že jo?

Mimochodem: stejnej případ sme řešili u madridskýho Ramose nebo našeho Baroše. Sudí je maj zaškatulkovaný a tak se k nim i chovaj

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to se budu hádat. Omluvil se, ale ten "kretén" Večeřa řekl, že prej, když neví, za co, tak že omluvu nepřijímá. Tohle už není Řepova chyba, co myslíš? Ten faul na Vlčka v derby se pamatuju, to bylo tvrdý a prasácký, ale je to taky už půl roku. Takže by mě zajímlo, proč vytahuješ půl roku starou věc, když hraje jako prase pořád

Konečně jsi napsal přesně to, co jsem si chtěl přečíst. A to totiž to, že takovejch lidí, co řvou, nadávají a nedávají si pozor na hubu jsou mraky (k těm, co jsi napsal by se dal zařadit Zelenka z Brna, Verbíř, teď i Dosoudil s Vlčkem a Petrákem atd. atd. atd. atd. Pak vyvstává otázka: Proč lidem leží v žaludku jen Řepka a Sivok? Notabene, když Řepa za svou prostořekost a (nebojme se to říct) blbost už dvakrát cáloval u disciplinárky a ostatní ne ...

Reagovat
smazaný uživatel

Standu do toho netahej, toho je mi jako jediného z té naší trojky opravdu líto.

Reagovat
smazaný uživatel

Večeřa to udělal dobře, protože Řepka prohlásil, že se omlouvá, i když teda neví za co - to je typická arogantní hláška.

Reagovat
Xavi

Tak za mě už celkem odpověděl sterda.

Jinak asi jsem se špatně vyjádřil. Českou ligu sleduju, ale už to není to, co to bývalo. Dřív jsem chodil pravidelně na zápasy, když bylo něco v telce tak jsem se díval a moc mi toho neuniklo. Dnes už na fotbal u nás chodím jen svátečně, občas se podívám na nějaký ten přenos, ale jen chvíli, né celý přenos, noviny jen proletím, jediné co mi vydrželo, tak že pořád sleduju Dohráno.

S tím Pitákem:

Jak už jsem psal, tak je rozdíl jestli zařvu na rozhodčího, který může zvednout praporek přivolat hlavního a můžou to vyřešit hned a nebo seřvat soupeřova trenéra, který se bránit může až dodatečně.

Reagovat
Xavi

No každopádně, jestli něco takovýho řekl, tak měl být potrestanej, ale kdo ví, jak to u nás funguje...

Reagovat
smazaný uživatel

No já nevím. mě se zdá, že i soupeřův trenér může klidně zavolat sudího a nabonzovat to, ne? Takže se bránit může úplně klidně. Ale podle mě si toho při zápase ani nevšiml a vyvádět začal, až to začal rozpitvávat nějakej novinář. Ono je to vůbec nějaký divný.Mělo se to údajně odehrát na půlce u laviček a nikdo kromě toho jednoho novináře nic neslyšel. Dokonce ani ruchový mikrofony, který jsou přímo u laviček nic nezaznamenaly ... Neříkám, že se to nestalo, ale mohlo to být klidně tak, že si to Řepka zvolal sám pro sebe a k lavičkám to ani nedoletělo. A řešilo se to jen proto, protože Řepka ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je pěkně nesmyslná teorie...

Reagovat
smazaný uživatel

Proč nesmyslná? Protože by zbortila ten mítus o Godzilořepkovi?

Reagovat
smazaný uživatel

Podle toho, co jsem četl já, to slyšeli úplně všichni kromě rozhodčího a delegáta.

Reagovat
smazaný uživatel

ne, ne, myslím, že to bylo tak, že to slyšel jen nějakej novinář

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ne, ne, slyšelo to mnohem více lidí.

Reagovat
smazaný uživatel

kuwa, neštvi mě, nebo to budu muset najít (a pak se možná prohlásit za hlupáka )

Reagovat
smazaný uživatel

Potvrdili to novináři z deníků Sport, Mladá Fronta a Právo, kteří vystupovali jako svědkové Navíc to slyšela jihlavská lavička a taky celá hlavní tribuna.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechce se mi to hledat, takže přiznávám omyl

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele