Fábregas prý po zápase plivl na asistenta Hullu

18.03.2009 12:52 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3890
Komentáře (185 / 0 nových)
Daniel
18.03.2009 10:56
#
"Nikdy jsem nic takového neudělal na hřišti,..."
http://www.youtube.com/watch?v=oNh67eCJ0A8
smazaný uživatel
18.03.2009 11:00
#
no třeba na něj jen dejchnul..
jiri - fcb
18.03.2009 11:02
#
jo, tak i přesto si musel ten Cescův dejch utírat z oblíčeje
Daniel
18.03.2009 11:03
#
Ano a preto sa Ballack hned odvratil ako by nanho naplul.
ruty
18.03.2009 11:27
#
nebo mu něco říkal a u mluvení prská ... takovejch lidí je
jiri - fcb
18.03.2009 11:01
#
trefam potopena
jiri - fcb
18.03.2009 11:08
#
každopádně se Ballackovi divím, že se nezvednul a nenapálil mu. Mě, kdyby takovej mladej spratek plivnul z půlmetru do ksichtu hned potom, co mě na place zbrousí kotníky, tak by ji měl na sto procent
vandertom
18.03.2009 15:24
#
Počkej na leto
jiri - fcb
18.03.2009 15:36
#
Raul07
18.03.2009 11:20
#
prase no
Ol!ver
18.03.2009 11:53
#
herbage
18.03.2009 12:11
#
Ještě než ho usmažíte zaživa, tak by mě docela zajímal zdroj, odkud autor článku čerpal a rád bych viděl doslovnou citaci v angličtině.
smazaný uživatel
18.03.2009 12:16
#
“I categorically deny that I spat at anybody after the match. I have never done this in my whole career on the pitch, so why would I do it when I am not even playing?

zdroj: oficiální stránky klubu
herbage
18.03.2009 12:20
#
Díky Tak už můžete rozpálit kotel s olejem
smazaný uživatel
18.03.2009 12:34
#
Třeba to fakt neudělal, nemůžeme ho jen tak odsoudit, ale všichni víme, co je zač :)...navíc si tímto vyjádřením opravdu najel :)
smazaný uživatel
18.03.2009 13:31
#
Na toho zmrda německyho bych si taky rád plivl...
smazaný uživatel
18.03.2009 13:46
#
To by od tebe bylo velice sportovní
N.Novo
18.03.2009 14:30
#
vandertom
18.03.2009 15:25
#
To je skunk
Juventus
18.03.2009 11:00
#
No já bych tomu i věřil proč by si něco takové někdo výmášlel
smazaný uživatel
18.03.2009 11:02
#
To by opravdu nebylo nic překvapujícího. On je už prostě takový.
Daniel
18.03.2009 11:03
#
Je to tak.
smazaný uživatel
18.03.2009 11:11
#
bohuzial je
Raul07
18.03.2009 11:20
#
smazaný uživatel
18.03.2009 11:47
#
A Gooneři ještě na svým webu parádně perlí. Jaký klub, takoví fanoušci :)
Deywid
18.03.2009 11:54
#
jj, Phil Brown je looser, Hull sú betonári, komentátori Nova Sport sú zaujatí a neprofesionálni...proste celý celučičký svet je proti Arsenalu
smazaný uživatel
18.03.2009 11:57
#
Tak na druhou stranu sranda musí být :)...oni za to prostě nemůžou. Holt se chybička někde vloudila :)
Deywid
18.03.2009 11:58
#
Deywid
18.03.2009 12:02
#
"Phil Brawn je obycajny looser,nevie co zo sebou ak jeho tym prehra ani jeden z
tymou premier league nie je taky ako HUll na zaciatku sezony im vyslo zdrzovanie
branenie ale dlhodobo sa to nevyplatí dufam ze cím skor opustia premier league
su hanbou sutaze...".....jednoducho geniálne
smazaný uživatel
18.03.2009 12:04
#
Číst to jeho učitelka slovenštiny, má určitě bezmeznou radost z dokonalého projevu...
Deywid
18.03.2009 12:08
#
ale angličtinu má výbornú...slovo looser napísal dobre..asi ho často vidí napísané na svojich veciach
kubys
18.03.2009 15:17
#
Ani to looser nenapsal správně, protože se to píše s jedním o
smazaný uživatel
18.03.2009 12:04
#
Mám něco lepšího, a to z fotbalportal : "Nech ide Phil Brown do piče aj stim jeho sluchatkem...Mal sedet na lavičke a ne na tribune kokotko..!"......
Deywid
18.03.2009 12:06
#
tak týmto si ma jednoznačne tromfol
smazaný uživatel
18.03.2009 13:27
#
Ol!ver
18.03.2009 13:30
#
jiri - fcb
18.03.2009 13:42
#
smazaný uživatel
18.03.2009 15:24
#
smazaný uživatel
18.03.2009 17:07
#
smazaný uživatel
18.03.2009 18:03
#
nejradsi bych napsal jen FUCK YOU,ale neudelam to,jelikoz chapu ze si tu delate srandu z nasich fans.Z vetsiny to jsou totiz maly kluci,kteri vedi o fotbale hovno...Taky me to sere.
smazaný uživatel
18.03.2009 13:25
#
Neviem kde sa jedna ,,myslienka" konci a druha zacina...Najdlhsia veta s jednou ciarkou aku som kedy videl.
Ol!ver
18.03.2009 13:29
#
smazaný uživatel
18.03.2009 19:48
#
ať chceš nebo nechceš, tak takových fanoušků má každý větší klub nespočetně.. nerad bych tu neco rozpoutal, ale když už pomlouváš gun*ers.cz, tak se podiv na český web manwhoo nebo chelsea a najdeš tam uplně stejné, ne-li vetší hlody.. nevim co tím jinak chtěls naznačit.. to je každému fanouškovi, který to trochu sleduje znalá věc..
smazaný uživatel
18.03.2009 11:57
#
Díky za tip, oplatilo se tam podívat. Hold, jsou to "sympaťáci"
smazaný uživatel
18.03.2009 11:57
#
fantomas
18.03.2009 15:28
#
No hold si opravdu nezaslouží.
jiri - fcb
18.03.2009 11:04
#
Jo a ten "sporný gól" je taky pěkné pojmenování gólu, který neměl platit naprosto jasně.

Uf, Cescu, teď jsi se vyznamenal ...
herbage
18.03.2009 12:19
#
Je ti lépe? Zápas Valencia-Barcelona, Hleb se vracel z ofsajdové pozice, doputoval k němu tečovaný míč obráncem a založil následnou gólovou akci. Zápas Barcelona-Mallorca, Xavi pálí do obránce, Gudjohnsen v ofsajdovém postavení úpřebírá zblokovaný míč a nahráva Iniestovi do prázdné brány. Včera brankář prokazatelně jako poslední tečoval míč, než doputoval ke Gallasovi, proto tedy gól měl platit, pokud máš na mysli faul na brankáře, tak to je sporné, proto název - sporný gól. Jinak naprosto zasloužený, jen za to trapné zdržování hráčů Hullu si ho zasloužili, ke konci zase běhali jak fretky. Trochu soudnosti prosím
jiri - fcb
18.03.2009 12:24
#
ten gól samozřejmě platit neměl a pokud zmiňuješ "ofsajd" Hleba, tak tam to bylo trochu jinak. Pokud si dobře pamatuju, tak Hlebovi nahrál přímo obránce, tam nešlo o žádnou teč. Tu další situaci se nepamatuju ...

Jinak mi líp není, stále stejná životní břečka

Oprávněnost výhry Arsenalu je naprosto jasná, protože, jak píšeš, Tygři zdržovali jako svině, ale na to se hold nehraje (ač je to krutý a taky se mi nelíbí, když někdo vyhrává nezaslouženě, či naopak lepší prohraje ....) a Arsenal vyhrál gólem, co neměl platit a říct, o tom gólu, že je "sporný"? No, nechám na posouzení
herbage
18.03.2009 12:32
#
To máš pravdu, že i když si Arsenal gól zasloužil, tak že to neznamená, že by měl neregulérní gól platit. Od toho je na hřišti rozhodčí a ten rozhodl tak jak rozhodl. Já bych ten gól neuznal, protože nemám rád takové strkanice ve vápně, gólmana by neměl nikdo v pohybu omezovat, ale rozohdčí nastavil takový metr a opakuji, brankář míč tečoval za sebe, tudíž se o ofsajd Gallase nejednalo. jinak s tím Hlebem, obránce mu nepřihrál, ale hráč Barcelony do něj napálil míč a od něj se jen k Hlebovi odrazil
jiri - fcb
18.03.2009 13:12
#
nemáš video? Co já si pamatuju, tak obránce jasně vypíchl Barceloňákovi míč ...
herbage
18.03.2009 13:15
#
Mám, ale tam to není. Myslím že to bylo něco mezi tím co řikám já i ty, hráči Valencie se pak ale hodně zlobili a chvilku nehráli, čehož jste využili, ale to je jiná věc. S gólme Gallase tedy nesouhlasíš kvůli domnělému ofsajdu nebo fauly na brankáře?
herbage
18.03.2009 17:15
#
No, tak jsem zadal do tubu valencia barcelona dani alves a hned to našlo ono video. Je vidět, že Yaya přihrával, bránící hráč byl nastřelen a odražený míč se dostal k Hlebovi, který byl v momentu přihrávky v jasnémk ofsajdu

http://www.youtube.com/watch?v=GXJ3u2PqLuE
jiri - fcb
18.03.2009 19:10
#
to si ze mě děláš ale srandu, že jo?

Nevím, cos viděl ty, ale já jsem viděl, že si Yaya chce zpracovat míč, možná nahrát doboku, ale určitě, ale zcela určitě nenahrával dopředu Hlebovi, což zařídil valencijský obránce, který mu vypíchnul balon. Je to přesně, jak jsem si to pamatoval. Tahle situace se s tou situací Gallasovou nedá srovnávat naprosto v ničem, promiň
herbage
18.03.2009 19:18
#
Tak Yaya samozřejmě nepřihrával Hlebovi, ale valecinjský hráč se k němu přiřítil, chtěl přihrávku vypíchnout jak řikáš, ale byl nastřelen a míč vůbec nenasměroval. Stejně tak hráč Arsenalu nepřihrával míč Gallasovi, ale střílle na bránu, gólman Myhill míč tečoval na hlavu Gallase a ten následně umístil míč do brány
jiri - fcb
18.03.2009 19:57
#
nevař z vody, tohle jsou naprosto odlišné situace - Yaya naprosto nechtěl hrát dopředu a dopředu ten míč kopnul obránce, kterej (i z toho záznamu a i si to tak pamatuju) nebyl nastřelen, ale prostě míč vypíchnul, zatímco tady ten útočník jasně hrál dopředu a jelikož v cestě stál Gallas, není, co řešit ... Nehledě na to, že ta teč gólmana je, no, buď žádná, nebo zcela minimální, naproti tomu hráč Valencie je sám iniciátorem té přihrávky ...
herbage
18.03.2009 22:06
#
Nevařím z vody. Pusť si to ještě jednou a uvidíš, že ten hráč Valencie vběhne do tý přuhrávky a ta se náhodně odrazí od jeho kolena či stehna. Kdyby přihrával dozadu, tak vzápětí nebude mávat rukou na rozhodčího jak zběsilej, nemyslíš?
jiri - fcb
19.03.2009 06:53
#
ale on dozadu nepřihrával. Vypíchnul balon a až viděl, kam balon letí, tak věděl, že je zle.
vitasrp
18.03.2009 13:17
#
Samozřejmě, že to ofsajd byl, brankář sice míč tečoval, to ale na situaci nic nemění.. Pokud v době přihrávky(tedy v tomto případě hlavičky hráče Arsenalu) je hráč v ofsajdovém postavení a do hry se zapojí, ofsajd to je i přes to, že se míč na té trase k němu klidně 3x tečuje.. Co já vím, tak včera při té standartce hlavičkoval jeden z útočících hráčů Arsenalu jen do vybíhajícího golmana, od něj se míč obloukem odrazil ke Gallasovi, který těžil ze svého ofsajdové postavení gol proto neměl platit.. Tady se ta teč bere stejně jako když míč vyrazí brankář, tam taktéž pokud je hráč v ofsajdu v době střely, tak se ani přes dotek soupeřova hráče ofsajd neruší a případný gol neplatí..
herbage
18.03.2009 13:24
#
To potom ano, ale letos jsem se potkal s dvěma podobnými případy, kdy se teč posoudila jako hra bránícího hráče a o ofsajd se poté nejednalo. Byl bych rád, kdyby ve výkladu pravidel byli rozhodčí v tomto zajedno.
Amos
18.03.2009 16:21
#
Líbí se mi,jak tu všichni píšete , že jsme nevyhráli regulérně,právem atd.. Jen se do nás navážíte... A nezkoušejte mi tady psát,že herní projev Hullu se vám líbil,kdy Hull dal LUCKERSKY gol a poté se stáhl a v 10 hráčích bránil.. My jsme ještě dokázali skvělou prací Bendtnera a AA23 vyrovnat a WG zaslouženě strhl vítězství na svou stranu ikdyž z ofsajdu , tak gol plati rozhodci ho uznal , a tak nevidím důvod tady brečet,že jsme vyhráli neprávem! Kdyby takhle vyhrála například "božská" Barcelona nebo Man.Utd , kterej dal nespočet gólů z offsidu , tak byste ani necekli... Pokud máte chuť si řešit komplexy vůči Arsenalu , tak si běžte do hospody podívejte se na tu naší "speciální" ligu GL dejte si Gambáče a tam se štamgastama nadávejte , jakej je Arsenal nespravedlivej a že si to i přes tu smůlu kterou měl v každym zápase nezasloužil ... řekl bych , že je to celkem ubohé,jelikož Arsenal společně s Man.Utd jako jedinej v Anglii hraje otevřenou hru a nekempí to v 10 lidech! Naopak bych ocenil to , že jsme dokázali vyhrát a ukážeme tím těm lamkám alá Hull,Stoke,Sunderland aj.. , že s kempící taktikou to bude ještě horší a donutí je hrát utočně... A rádoby fanoušci fotbalu s kecama,že Bendtner ani neví,jak ten míč dokopal by raději měli mlčet a šoupat nohama , protože to jen ukazuje jejich "velice vysokou" inteligenci...
jiri - fcb
18.03.2009 16:58
#
človče, tak tohle je blbost od začátku dokonce. Ale vypíchnul bych ty "komplexy z Arsenalu". To je teda blbost nehorázná
vandertom
18.03.2009 17:00
#
O inteligenci bych byt tebou moc nemluvil
Amos
18.03.2009 17:08
#
Rozhodně ¨tady bezduvodne neurazim Arsenal!
vandertom
18.03.2009 17:09
#
Bezduvodně nikdo
muzajs
18.03.2009 20:05
#
Běž do háje, když Arsenal nedokáže ty "lamky" z Hull City rozdupat, tak si žádný velký oslavy nezaslouží. Ale to je jedno, já jsem spokojenej, že dal Barmby celkem pěknej gól a čtvrtfinále taky není špatný.
Tomanatura
18.03.2009 12:27
#
Za celý první poločas snad Arsenal nevystřelil na branku... Za toto si to zasloužili? Určitě ne.
jiri - fcb
18.03.2009 12:29
#
byl lepší, to je jasné
Tomanatura
18.03.2009 12:34
#
Tojo, ale až v druhém pločase. Ta výhra zasloužená zas tak moc nebyla...
herbage
18.03.2009 12:38
#
Právě az ten druhej, kdy Hull nevylezl skoro za půlku Nato, že skoro hodinu hrál Arsenal se středem Diaby - Song, to byl ještě celkem koukatelnej fotbal
Tomanatura
18.03.2009 12:46
#
Nojo. Ale kdyby v tom prvním uznal gól Hullu (který sice platit nměl, ale potom uznal stejnou situaci stejný pomezní Arsenalu) a dal ještě standartku, a tuším jště jednu velkou šanci, tak se nikdo nemůže divit, že by Arsenal prohrával o dost. Z mého pohledu to prostě tolik zasloužené vítězství není, i když samozřejmě Arsenal druhou půlku hlavně útočil.
herbage
18.03.2009 13:01
#
Tys ten zápas za a)neviděl, za b)viděl a v jedné ruce držel plyšového tygříka v druhé zuřivě točil šálou Hull City. Žádný pomezní Arsenalu nebyl, dokonce i rozhodčí neustále nepískal fauly na hráče Arsenalu, ale nutno dodat, že zachoval stejný metr i na druhou stranu a hru moc nekouskoval. Hull měl jediné šance právě v první půli, první gól haluz jak prase, nákop Sagny z první na Barmbyho, ten s pomocí teče lobnul Fabianského, přímý kop Geovaniho byl stejnou šancí, jako v druhé půli přímák Van Persiho a ten neuznaný gól Hullu byl nuznán pro ofsajd, zatímco gól Gallase v žádném případě gólem z ofsajdu nebyl, maximálně se jednalo o faul na brankáře, takže nevím o jaké analogii u obou gólů hovoříš a co do toho pleteš pomezního, který správně nemával
Tomanatura
18.03.2009 13:13
#
Rozhodně jsem neměl v úmyslu říct, že pomezní byl hráčem Arsenalu, ale měl jsem na mysli fakt, že taky díky němu uznal Arsenalu gól hlavní rozhodčí, ale Hullu ne.
herbage
18.03.2009 13:16
#
Ok
vitasrp
18.03.2009 13:19
#
Ofsajd to byl jasný, viz to co jsem psal kousek výše..
smazaný uživatel
18.03.2009 11:06
#
dejte mu nekdo par facek...
smazaný uživatel
18.03.2009 11:08
#
No tak syneček nám začína machrovat...
Juventus
18.03.2009 11:09
#
No ten pomezní to pěkně zdupal proboah co dělal on zrovna asik v momentu přihrávky mrkl a neviděl ten metrovej ofsajd
smazaný uživatel
18.03.2009 11:17
#
Tam maj dobrou bandu v tom Arsenalu, Wenger nepodá ruku a pořád brečí, Fabregas plive, Bendtner je taky od pohledu jasnej a mohl bych pokračovat. A oni se diví, že nic nevyhrajou. Prostě spratkové, kterejm se jejich arogantní chování nevyplácí. Dokud neodejde Wenger, tak se tam nic nezlepší. Budou nadějný, budou hrát pěknej fotbal, ale nic nevyhrajou, protože si tam tahá samý trotly. Za dvanáct let vyhrát dva tituli, to neni nijak úžasná bilance. No ale třeba v lize mistrů překvapí, uvidíme.
smazaný uživatel
18.03.2009 11:19
#
Ještě bych dodal, že oni se nechovaj nepřátelsky jen na soupeře, ale i na sebe navzájem viz Gallas, Adebayor vs Bendtner atd.
Raul07
18.03.2009 11:22
#
jo mas recht sou to spratkove navic ted prisel arshavin kterej ma taky super povest ale ten mi prijde jako kvalitni posila zatim no aspon nekdo komu neni 16-20 let...neco na tom je no docela s tebou souhlasim
Juventus
18.03.2009 11:23
#
ruty
18.03.2009 11:25
#
napsat o někom, že je od pohledu jasnej, z toho mi vychází, že jasnej seš tady ty
Juventus
18.03.2009 11:26
#
jj t je jediná věta kterou sem nepochopil al ejinak napsal to pěkně.
smazaný uživatel
18.03.2009 11:35
#
Jo máš máš recht, jsem jasnej, a díky tomu poznám i u někoho jinýho, když je jasnej . Bendtner ale nemá v Arsenalu moc dobrou pověst, jednou se porafal s Adebayorem, Henry ho prý neměl rád. Taky jsem zvědavej, co se stane až tam Wenger skončí, přijde mi, že to bude obrovskej zásah do chodu klubu, větší než když skončí v man Fergusen. To bude zemětřesení.
ruty
18.03.2009 11:48
#
Hmm, tak na tuhle teorii jsem nepomyslel, že jasnej pozná jasnýho

Zásah to bude, ale stejnak oba v klubech skončej až smrtí, protože jinou možnost jejich odchodů z klubů snad nevidím
herbage
18.03.2009 12:06
#
titulY
afc
18.03.2009 12:07
#
3
herbage
18.03.2009 12:26
#
Máš pravdu, současná hráči hrající za Arsenal nejsou dvakrát sympatičtí, nepůsobí jako tým, ale jako soubor 11 individualit. Přesto Wenger odvádí skvělou práci a když kádr spolu pár let pobude, věřím, že nějakého velkého úspěchu určitě dosáhnou.
j_mrazik
18.03.2009 13:04
#
Rád bych tomu věřil, ale tohle se psalo před rokem, před dvěma... a popravdě: teď se mi zdá Arsenal nejslabší za poslední 4 roky. To ale neznamená, že se nemůžou vytáhnout, srovnat hlavy a dřít. Hlavně Fabregas by potřeboval vypleskat hlavu.
afc
18.03.2009 13:12
#
pred dvoma sa to nemohlo pisat ani omylom,kedze v tej dobe prebiehala generacna vymena,v minulej sezone uz Arsenal ukazal svoju kvalitu dlho to vyzeralo nadejne,posralo sa to toto leto,ked odisli klucovi hraci a Wenger nijako ten tim neposilnil,prave opacne,neskutocne ho oslabil a ked sa pripocitaju k tomu zranenia v tejto sezone, tak sme tam,kde sme
Juventus
18.03.2009 11:24
#
Arsenal potenciál má jejich největší chyba je že ten potenciál neudrží
smazaný uživatel
18.03.2009 11:27
#
ze zacatku sem to precetl pil na asistenta hullu
Juventus
18.03.2009 11:28
#
smazaný uživatel
18.03.2009 11:51
#
verim tomu ze keby nieco taketo povedel Arsene Wenger nikdo by mu neveril ani slovo ale ked neaky tigrik obvini najvecsiu hviezdu Arsenalu tak su toho plne noviny...sa z toho neposerte setci!! ....Come on CESC!!!
smazaný uživatel
18.03.2009 11:52
#
Uplakánku
smazaný uživatel
18.03.2009 11:53
#
tys musel posnidat hodne vtipne kase
jiri - fcb
18.03.2009 11:59
#
Souhlas. Doufám, že bude Cesc pokračovat a třeba se ještě vylepší a příště mu tu nohu rovnou poblije
Daniel
18.03.2009 14:01
#
Kapřík
18.03.2009 14:31
#
smazaný uživatel
18.03.2009 14:47
#
smazaný uživatel
18.03.2009 11:54
#
se divim ze si wenger nestezuje ze jim tam rozhodci dotlacili jenom jeden gol, ale me to nevadi, byl to posledni zapas na listku tak dobre 300
herbage
18.03.2009 12:09
#
No, nebudu jako někteří zde o tom mít hned jasno. Co se tam doopravdy stalo nikdo z nás neví a nemůžeme tvrdit, kdo z nich má pravdu jen na základě sympatií, to je naprosto zcestné
jiri - fcb
18.03.2009 12:20
#
tak pokud se Cesc ohání tím,ž e to nikdy neudělal, tak prostě lže, což samo o sobě jasně neříká, že to udělal, ale minimálně to ukazuje na jeho charakter
herbage
18.03.2009 12:23
#
To ano, ale neznamená to automaticky, že to udělal, to bys mohl vědět. Stejně tak bych mohl vytáhnout nějakou špínu na Browna, že třeba ve 12 lhal, že tu čokoládu nesnědl a pak z toho vydedukoval, že lže dodnes
jiri - fcb
18.03.2009 12:26
#
"což samo o sobě jasně neříká, že to udělal"

výňatek z příspěvku, na který reaguješ ...

Chápu, když někdo přehlídne větu v příspěvku o dvaceti řádcích, ale přehlídnout větu ve dvouřádkovém komentu ...
herbage
18.03.2009 12:35
#
Aha, tak to se shodnem. Jinak na tom videu nahoře vypadá Cesc velmi mladě, tuším tak na 16, to se lehce zapomíná
jiri - fcb
18.03.2009 13:15
#
to jo no, v mládí člověk udělá věci ... Ale pravdou je, že se Ballackovi fakt divím. Jsem asi málo disciplinovanej, nekolegiální, netýmovej, labilní atd. atd. ale mě by ta červená za tu bombu stála
herbage
18.03.2009 13:19
#
No, nevím, každopáně se Ballack zachoval jako prefesionál
smazaný uživatel
18.03.2009 12:17
#
to je takowy kkt
smazaný uživatel
18.03.2009 12:47
#
Mohlo a nemuselo se to stát, Cesc je vztekloun to všichni víme a moc bych se nedivil, kdyby se to opravdu stalo..
Na druhou stranu od 13. minuty, kdy vstřelil Hull gól, tak soustavně zdržovali a provokovali tím nejen hráče na hřišti, ale i celou naší lavičku.. Že si AW s Brownem nepodal ruku se vůbec nedivím, protože Brown je arogantnější a hubenější kopie Sama Allardyce a všichni si vzpomenou, jaký antifotbal pod ním hrál třeba Bolton (nejlepším argumentem je účel světí prostředky, ale to co včera předvedl Hull bylo fakt na ).. Tím chci říct, že po zápase ve kterém prohráli golem z offsidu, po kterém si AW s Brownem nepodal ruku a ve kterém bylo tolik emocí, může to také může být pohý výmysl manažera Tigers.
Nevím co si o tom myslet, ale já věřím, že tohle náš kapitán neprovedl
smazaný uživatel
18.03.2009 12:51
#
Hullu se moc nedaří, padají dolů, bojují o záchranu a jejich kádr je možná nejslabší v lize. Nechápu ty, kteří si myslí, že budou hrát na krásu. Kdyby tak hráli, tak by na tom byli ještě hůř než byl Watford....opravdu naivní.
Tomanatura
18.03.2009 12:53
#
Nech toho, oni prostě pochopit nedokážou, že někdo je na defenzivní taktiku odkázaný. Radši budou po každém zápase prskat
herbage
18.03.2009 13:06
#
On prská ale na zcela něco jiného. Ať si klidně zalezou v 11 všichni do brány, ale ať stadardky z půlky nezahrává gólman, který se tam anvíc sune jak šnek a zpátky sprintuje jako Bolt
j_mrazik
18.03.2009 13:07
#
Bolt, the superdog.
smazaný uživatel
18.03.2009 12:58
#
Zrovna o tobě Aarone vím, že máš hodně rád anglický styl fotbalu.. A jestli do stylu ostrovní hry patří věčné polehávání, zdržování rozehrávky od brány a standartních situací
Kdybych se chtěl dívat na tohle pustím si španělskou diver ligu..
Jasně, budeš argumentovat tím, že Arsenal taky nehraje typickou ostrovní hru, ale aspoň bojuje normálními zbraněmi a ne podváděním!
Tomanatura
18.03.2009 13:01
#
Já nevím, jak ještě chceš pochopit, že Hull prostě na víc nemá. A jestli nechce dostat 20 gólů, tak prostě musí použít toto. Já vážně nevím, proč se tomu ještě někdo diví, když je to úplně normální. Až tady se ukáže, jaký je Arsenal celek, kdy jim prostě soupeř neustále hází klacky pod nohy.
smazaný uživatel
18.03.2009 13:05
#
Dobře.. teď už sem nenarážel na jejich defenzivní taktiku, ale na to, jak celý zápas zdržovali a jak arogantně se chovala lavička Hullu a speciálně ten cunt Brown..
Když potom rozhodčí nastavil 5 minut, divili se že je to málo.. ale proč, když celý zápas nechtěli hrát? Na Ashbourton Grove bude vždycky většina týmů jezdit s defenzivní taktikou, ale rozdíl je bránit a rozdíl je zdržovat 75 minut hry!
Tomanatura
18.03.2009 13:09
#
Když dáš rychlý gól proti favoritovi, tak je naprosot jasné, že se to budeš snažit co nejvíc udržet. To je logické.
herbage
18.03.2009 13:12
#
Tak pokud to neuhraješ čestnými prostředky, tak si potom nezasloužíš postoupit. Postup na úkor masakrování protihráčů, polehávání a zdržování je každého klubu nedůstojný.
Tomanatura
18.03.2009 13:15
#
Nedůstojný, ale naprosto obvyklý jev. A divit se tu tomu po každém víkendu, to je prostě blbé.
herbage
18.03.2009 13:27
#
No je to ale vyloženě trapné pro klub samotný, když hráči zalezou přes půl zápasu do ulity a zdržují seč můžou a pak náhle po inkasování ožijou a běhaj jak divý. Kdyby hráli takto po celou dobu, měli by určitě větší šanci uspět. Nevím, proč nenavázili na hru z první půle, to bych jim postup i přál
smazaný uživatel
18.03.2009 13:02
#
Zápas jsem včera neviděl, takže nevím, co se tam přesně dělo. Pokud hrál Hull unfair, tak se mi to rozhodně nelíbí....spíš jsem měl na mysli jejich hru. Ono, když je tým pod velkým tlakem a nejsou na tom moc psychicky dobře, tak se vždycka hraje blbě. Proto je taky obhajuji...každopádně na nějaký zdržování a polehávání nesnáším. Až to u nich uvidím, zkritizuju je :)
herbage
18.03.2009 13:07
#
smazaný uživatel
18.03.2009 13:08
#
Jak sem napsal výše, defenzivní taktiku chápu.. i když někdy už je to prostě moc.. Ale hlavně sem narážel na tohle jejich podvádění, to prostě nemám rád a ať to uvidím u jakéhokoliv klubu, vždycky budu říkat, že tohle do Anglie nepatří
smazaný uživatel
18.03.2009 13:12
#
Donedávna se třeba nestřídalo někdy v 93. minutě apod...teď je to už v EPL skoro běžné jako po celém světě. Pokud fakt Hull až tak zdržoval, jak říkáš, tak je to špatná vizitka nejen klubu, ale i celé soutěže, která jde opravdu na hovno směrem.
fantomas
18.03.2009 15:30
#
Já nevim, koukal sem asi 15 minut a po tu dobu oni vystřelili třikrát, zatimco my jedinkrát. Nepřišli mi jak nějaký betonáři, to spíš Arsenal vypadal docela nemohoucně.
muzajs
18.03.2009 20:16
#
V první půlce možná, v druhé nás Arsenal dusil.
fantomas
18.03.2009 21:48
#
Pravda, byl to konec prvního poločasu.
vodka
18.03.2009 16:18
#
Ptal jste se Cesca zda to udělal?

AW: Nic neudělal. Nic jsem neviděl, rychle jsem odešel a opravdu jsem nic neviděl.
fantomas
18.03.2009 16:20
#
Jak Ujfaluši..."Nic jsem neplatil, ta částka absolutně nesouhlasí".
smazaný uživatel
18.03.2009 16:25
#
aj pre Wengera, to musela byť nadzvuková rýchlosť, čo vyvinul...
Tomanatura
18.03.2009 12:51
#
OT:
Anglický klub FC Sunderland potvrdil zájem o útočníka Atletika Madrid Diega Forlána. Reprezentant Uruguaye by podle španělských médií mohl odejít na britské ostrovy již v letním přestupovém termínu.
To má být nějaký vtip?
j_mrazik
18.03.2009 13:10
#
Tak Sunderland je 3 body od sestupu... Zájem mít mohou, nedivím se jim, ale on do horšího týmu nepůjde. Informace napůl pravdivá, ale zbytečná.
jiri - fcb
18.03.2009 13:17
#
evidentně jo. Přestřelili a to hodně. Forlán by musel mít lobotomii, kdyby to vzal
smazaný uživatel
18.03.2009 14:50
#
Tak když tam šel Cisse,tak proč ne Forlan.
jiri - fcb
18.03.2009 15:23
#
protože Cisse a Forlán je jiná liga a mají naprosto jiné postavení v týmu - Cisse v Marseille nehrál a Forlán je nejlepší střelec týmu ...
smazaný uživatel
18.03.2009 15:27
#
Hm nevěděl jsem jak byl na tom Djibril v Marseille.Ale před sezonou tu hodně lidí spekulovalo o tom,že Sunderland může být i na 5.-.7místě. Jak je vidět,je to trochu jinak...
smazaný uživatel
18.03.2009 16:04
#
35 zápasům v sezóně 07/08 říkáš nehrál?
jiri - fcb
18.03.2009 17:00
#
a hrál to v základu?
smazaný uživatel
18.03.2009 17:32
#
Co já vím, tak ano, navíc dal 16 branek, to by se z lavice dávalo špatně.
jiri - fcb
18.03.2009 19:12
#
aha, takže je porucha na mém příjmači. To se omlouvám. Já jsem myslel, že Cisse v Marseille nehrál ...
smazaný uživatel
18.03.2009 20:09
#
herbage
18.03.2009 17:44
#
V 29 z nich nastoupil v základu, průměrně odehrál 78 minut za zápas, letos má Messi průměr 81 minut na zápas, kdy se dostal na plac, jen pro představu
smazaný uživatel
18.03.2009 13:00
#
Tomu,co se stalo udajne v tunelu bych se nevidil,vzhledem k povaze a aroganci hracu Arsenalu.Nicmene,vitezny gol Gunners je regulerni.Mic se naposledy otrel o brankarovy rukavice nez jej Gallas uklidil do branky.O faul se urcite nejednalo,jelikoz se Myhil srazil ve vyskoku s hostujicim zadakem,tudiz v tom nevidim zadny problem.
vitasrp
18.03.2009 13:21
#
Jasný ofsajd..
Liquid
18.03.2009 13:10
#
Fabregas Wenger Van Persie zbytek Arsenalu Brückner Sparťan co hází dělobuchy Řepka
Raul07
18.03.2009 13:15
#
slavie josef fritzl kluk co me predbeh ve fronte na obed asistent rozhodciho co uznal ten gol repka
jiri - fcb
18.03.2009 13:18
#
jen pro informaci: za co má Řepka " "?
Mr.Jindros
18.03.2009 13:22
#
Za to, že je.
jiri - fcb
18.03.2009 13:44
#
ne, mě to tak taky přijde. Nevím, že by zase něco provedl
jiri - fcb
18.03.2009 13:45
#
místo "ne" má být "no". Fakt bych si to měl po sobě číst, nebo už fakt zavěďte EDIT. Sice by diskuse ztratila takový ten živelný ráz, ale zase by to bylo bez těch chyb a překlepů kultivovanější
Liquid
18.03.2009 14:10
#
teď seká dobrotu, to ale neznamená, že ho musím mít rád, prokázal svůj intelekt tolikrát, že to nemá smysl už ani komentovat, btw. čekal sem příspěvky typu "Liquid " a ne že mi to teď sem šoupnete
jiri - fcb
18.03.2009 14:23
#
chápu, ale nesouhlasím
Kapřík
18.03.2009 14:44
#
Řepka a Bückner zásadní nesouhlas, Van Persie mě dokáže vždycky vytočit doběla když Arsenal zachrání na konci zápasu a pod., ale fotbalista je to vynikající, zbytek AFC bych taky šmahem neodsoudil, protože Toure, Aršavin, Walcott, Nasri, Ramsey a Wilshere si tohle podle mě nezaslouží (zatím)...ale zbytek jo .
smazaný uživatel
18.03.2009 13:13
#
I pres to ze jsem fanousek Arsenalu,gol nemel platit,predstav si,ze kdyby nekdo mic tecl,ofsajd by neplatil,kdes to videl,to by pak obranci,kteri se snazi zasahnout mic ani nemuseli hrat a pochybuji,ze Myhil mu to tecl na hlavu umyslne.A k Fabregasovi je to tvrzeni proti tvrzeni.Ale neni takovy jen Fabregas viz.A.Cole,Gerard.
Liquid
18.03.2009 14:12
#
ale ty se rvou když se napijou, Fabre snad pod vlivem nebyl, jinak takovej rapl je ještě El-Hadji a Totti
Liquid
18.03.2009 14:12
#
*ti
afc
18.03.2009 14:17
#
Fabregas sa niekedy bil?
smazaný uživatel
18.03.2009 14:18
#
Ať Phil Brown předloží nějaký důkaz, jinak je pro mě pouze tlučhuba a lhář...Taky si můžu cokoli vymyslet a vypustit to do médií, to umí každej...
R22
18.03.2009 14:43
#
čekáš, že si sliny Fabregase schoval do nějaký zkumavky či co?
smazaný uživatel
18.03.2009 15:01
#
Jenom říkám, že pokud nemá žádnej důkaz tak ať radši drží tlamu...Já prostě nezačnu hned na Cesca nadávat jenom proto, že ňákej Brown něco řekl...
smazaný uživatel
18.03.2009 14:51
#
To je strašné, človek si už ani odpľuvnúť nemôže Pred zhliadnutím obsahu článku som už už chcel pochváliť Fabregasa, že dostrelil až s tribúny, to, že pálil z bezprostrednej blízkosti ma sklamalo Zamyslel sa vôbec niekto nad tým, že pokiaľ je to samozrejme pravda, môže sa jednať o náhodu? Mne sa taktiež už podarilo nechtiac opĺuť spoluhráča... No čo už, vietor je sviňa vec
fantomas
18.03.2009 15:28
#
Nedělal bych z toho takové drama...
vandertom
18.03.2009 15:29
#
Phil Brown Fabregas strči s přehledem Tottiho do kapcy. To video mi stačí, ani nepotřebuju vědět, esi to teď udělal nebo ne, ale toto video mě přesvědčilo, že je to nehorázný idiot. A ty výroky jeho. Je fakt, že mu to leze na mozek. Teď nevím esi ta ,,slava" nebo to zranění. A ten gol Gallase
smazaný uživatel
18.03.2009 16:02
#
No každopádně kdo to včera viděl, ten musí uznat, že Arsenal udělal velký skok. Z toho matného seskupení jakým celou tuhle sezonu byli je to opět ten starý trapný Arsenal ze sezony 06/07. Kulečník slušný, ale vyložených šancí si vytvořili prachmálo a když už, tak to skončilo zblokovanou střelou nebo zkaženou přihrávkou....jediné z čeho opravdu hrozili byly standartky...však ty góly - náhodně odražený míč o kterém Bendtner doteď neví jak se mu dostal k noze a dvoumetrový ofsajd - proti nováčkovy ligy jsou opravdu roztomilé.. O tom incidentu se nechci moc spekulovat, snad jenom že to považuju za pravděpodobné....Samozřejmě si zas někdo z Arsenalu nezapomněl poplakat jak ten soupeř hrál hrozně a betonoval.....kdyby oni hráli tak strašně úžasně, tak si na tohle nemusí vůbec stěžovat...
smazaný uživatel
18.03.2009 17:45
#
On si jen odpliv a spadlo to na něj
Counter
18.03.2009 17:54
#
Teda ten Fábregas, to je hovado, zlatý Stevie Gerrard, který jen mlátí bezbranné disžokeje
vandertom
18.03.2009 20:21
#
smazaný uživatel
18.03.2009 19:27
#
bulvár
smazaný uživatel
18.03.2009 21:05
#
Budte uz sticha!!! Urážejte si někoho jiného!!!
Fabregas je jeden z nejčestnějších hráčů součastnosti . Je jasné že na nikoho neplivl, ale akorát Hull neunesl porážku a potřeboval si vybít zlosz a tak to hodil na cesca!!!
A co třeba Gerrard ten mlátí týpki v baru a v zápase s Chelsea furt simuloval a po odpískání kopl míčem úmyslně Bosingwu do slabin
Takže si neotevírejte hubu na Cesca GO ARSENAL!!!
vandertom
18.03.2009 21:06
#
GO ARZENAL GO
jiri - fcb
18.03.2009 21:13
#
"týpki" je krásné slovo.

Daniel
18.03.2009 21:37
#
/
Tomanatura
18.03.2009 23:00
#
Nejsi náhodou z jižní Moravy?
fantomas
18.03.2009 23:12
#
smazaný uživatel
19.03.2009 00:11
#
Tomuto příspěvku se snad ani nedá uvěřit
smazaný uživatel
19.03.2009 16:23
#
Já jestli nejsu z jižní moravy???
smazaný uživatel
19.03.2009 16:24
#
nebo kdo???
smazaný uživatel
19.03.2009 16:40
#
Jo já jsem z moravy ze Zlína
smazaný uživatel
19.03.2009 19:25
#
Souhlasím vy věříte tomu co každej řekne to sand nee se nad sebou zamyslete 100% souhlasím s tímto výrokem: Budte uz sticha!!! Urážejte si někoho jiného!!!
Fabregas je jeden z nejčestnějších hráčů součastnosti . Je jasné že na nikoho neplivl, ale akorát Hull neunesl porážku a potřeboval si vybít zlosz a tak to hodil na cesca!!!
A co třeba Gerrard ten mlátí týpki v baru a v zápase s Chelsea furt simuloval a po odpískání kopl míčem úmyslně Bosingwu do slabin
Takže si neotevírejte hubu na Cesca.
Tadyten chlap co to napsal to ma v hlavě 100% v pořáadku tady každej nadává ARSENALU jenom ty co Arsenalu nefandí nejdříve se koukněte co provedli hráči ve vašem oblíbeném týmu jj?ARSENAL GOO
smazaný uživatel
19.03.2009 19:31
#
Nebo ne ze nadavj celemu Arsenalu ale jenom kdyz se v Arsenalu stane konflikt tak kazdej je chytrej jako by u toho snad byl a pisou proste ze fakt plivl ze to udelal to si snad delate srandu a potom tady ukazujou video co udelal pred nekolika lety snad nevim kolika lety ale na tom videu vypada hodne mlade a jeste stary dresy,snad kazdej fotbalista neco udelal co nemel nekdy se to prejde jakoby nic a k tomu meli i dukazy . Tady nemaj nic jenom slovo 2 chlapu tak hlavne nepiste ze to fakt udelal ze plivl
vandertom
19.03.2009 20:08
#
Cesc je hovado a plivl na něj !!! Teď mi dej
smazaný uživatel
19.03.2009 21:09
#
jj jakej máš oblíbenej tým???komu fandíš
Janča4
20.03.2009 20:38
#
já vás nechápu věříte každé kravině ... sou svědci co viděli že si odplivl na zem tak daleko od toho mentoša co si vymýšlí že by ho to ani za boha nemohlo trefit ... jo a mimochodem "Vedoucí komunikačního oddělení Bayernu Mnichov, Markus Hoerwick, rovněž popřel, že Cesc Fabregas plivnul v roce 2005 na Michaela Ballacka."
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.