Do reprezentace se vrací Kalas, chybí Schick

05.11.2019 11:22, aktualizováno 05.11.2019 12:44 - Aktuality
Patrik Schick (© twitter.com)
 
V nominaci české reprezentace na závěrečné dva zápasy kvalifikace mistrovství Evropy s Kosovem a v Bulharsku chybí zraněný Patrik Schick. Útočník Lipska sice figuruje mezi náhradníky, ale jeho dodatečné povolání není příliš pravděpodobné. Trenér Jaroslav Šilhavý do dvacetičlenného výběru nezařadil žádného nováčka, nominaci ještě rozšíří o další tři hráče. Do týmu se vrací po zranění obránce Tomáš Kalas.

"Včera jsem s Patrikem mluvil, říkal, že už sám trénuje. Lipsko dnes hraje Ligu mistrů, není s nimi, ale tento týden by se měl snad už i zapojit. Nicméně ho to ještě trošku bolí. Šance je malá, vidím na to minimum procent. Má tréninkové i herní manko, je to spíš naše zbožné přání," řekl na tiskové konferenci Šilhavý.

Vedení Lipska podle německých médií Schicka odmítá uvolnit a tvrdí, že si zranění kotníku obnovil v říjnovém přípravném duelu se Severním Irskem, do něhož údajně podle dohody s českou stranou neměl nastoupit. To však manažer národního týmu Libor Sionko rezolutně popřel. "Do dnešního dne nás nikdo z Lipska nekontaktoval," uvedl Sionko.

V nominaci není příliš změn oproti říjnovému srazu, ve výběru figuruje hned sedm hráčů z týmu ligového lídra pražské Slavie. Vracejí se uzdravení obránci Tomáš Kalas, Filip Novák a Pavel Kadeřábek, naopak stále chybí zranění David Pavelka, dlouhodobě i kapitán Bořek Dočkal a Marek Suchý. "Teď jsem s Markem komunikoval. Vypadalo to, že bude dřív zdravý, bohužel mu ještě zdraví nedovolí být v nominaci," podotkl kouč.

Schází také plzeňský Jan Kopic, který figuruje po zdravotních problémech mezi náhradníky a mohl by být povolán dodatečně. "Tento týden by se měl zapojit do tréninku a uvidíme, jestli o víkendu nastoupí. Podle toho se rozhodneme," řekl kouč. Dodal, že nominaci doplní o jednoho útočníka, středového hráče a krajního záložníka. "Blízko na jedno místo má hráč ze Sparty," doplnil.

Šilhavý opět vsadil na útočníka Zdeňka Ondráška, jenž coby nováček v říjnu rozhodl vítězným gólem o domácí výhře 2:1 nad Anglií. Třicetiletému hráči skončila klubová sezona v Dallasu už 19. října.

"Týden po našem posledním srazu vypadli z play off. Tak jsme se domlouvali, jak to bude dál. V USA ještě chvilku jako tým trénovali. Pak se dohodl s (bývalým klubem) Wislou Krakov, kde se bude teď celý týden připravovat," uvedl Šilhavý.

Český celek po překvapivém vítězství nad Anglií drží před závěrem kvalifikace postupové druhé místo o bod před třetím Kosovem. Národní tým přivítá Kosovo 14. listopadu v Plzni a v případě vítězství si s předstihem zajistí účast na šampionátu. O tři dny později se reprezentanti představí v Bulharsku, které již nemůže postoupit.

V Sofii se bude hrát před prázdným hledištěm kvůli disciplinárnímu trestu pro Bulhary za rasistické projevy fanoušků při předchozím domácím duelu v říjnu s Anglií, který skončil 0:6.

Národní tým v úvodním vzájemném duelu v Kosovu prohrál 1:2. "Myslím, že nadcházející zápas bude jednoznačně ještě těžší, protože případná prohra by je definitivně vyřadila ze hry. Známe jejich sílu, víme, co od nich čekat. Věřím, že budeme připraveni to zvládnout," prohlásil Šilhavý.

Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5256
Komentáře (240 / 0 nových)
Miguel19
05.11.2019 11:33
#
Mezi náhradníky je i Václav Černý. To je nějakej novej talent nebo ten co už měl 4 roky zpátky táhnout repre?
Momo9
05.11.2019 11:35
#
To je ten co tam mel pred 4 rokama byt a ted tam nema co delat.
Nuno čomes
05.11.2019 11:59
#
Largo
05.11.2019 12:12
#
Messi14
05.11.2019 12:14
#
Liquid
05.11.2019 12:20
#
v Utrechtu jen sedí na lávce
TurboPlastik
05.11.2019 12:37
#
V zimě má jít hostovat do II. belgické ligy
sima.vok
05.11.2019 15:32
#
To je hroznej sešup teda.
Raylan
05.11.2019 16:52
#
To je hrozny
exse
05.11.2019 12:22
#
Wtf rozumnej příspěvek od Moma
Momo9
05.11.2019 12:30
#
I momové mají své dny
nebabisch
05.11.2019 12:45
#
Romové.
Momo9
05.11.2019 13:26
#
Ti maji kazdej den svuj den.
Largo
07.11.2019 15:37
#
duchnik
05.11.2019 13:07
#
Jednou se to podari i tobe, nevzdavej to
naheCZ
05.11.2019 12:24
#
RM1999
05.11.2019 13:13
#
montolivo
05.11.2019 14:22
#
icka
05.11.2019 14:51
#
Infi
05.11.2019 15:24
#
Nebelung
05.11.2019 15:25
#
sima.vok
05.11.2019 15:32
#
John Obi Mikel
05.11.2019 16:02
#
Dluznik
05.11.2019 16:26
#
tnt03
06.11.2019 16:42
#
mistr129
05.11.2019 11:44
#
to už tam rovnou mohl vzít Holzera
John Obi Mikel
05.11.2019 16:02
#
Tom11
05.11.2019 11:36
#
Nejsmutnější na té nominaci je, že o moc lépe vážně nešla udělat.
Y.N.W.A
05.11.2019 11:37
#
Tvl ti stopeři a útočníci prostě fakt nejsou
Gelímek
05.11.2019 11:43
#
No asi se špatně díváš, jsou tam dva útočníci Krmenčík a Ondrášek a stopeři jsou tam taky mezi těmi obránci, každý není stoper, ale Čelůstka, Brabec, Kalas a Kúdela, to jsou všechno podle mě stopeři, aspoň teda myslím.
Y.N.W.A
05.11.2019 12:15
#
no dyť říkám!
Messi14
05.11.2019 12:35
#
krmelec je padavka, ne utocnik pro repre - to jak by mel hrat mohl videt v kosovu u protivnika jak se podrzi mic, ohrozi brana a jak se dere za golem; ondrasek sice neni kdovijaky ostrostrelec, ale svoji snahou o uspech a zarputilosti je to o level lepsi utocnik nez krmelec

stejne tak kalas je ve fronte hned za suchym, to nejsou hraci pro repre brabec jako treti stoper budiz, na stoperech je to tragedie stejna jako v utocnicich, skoda hovorky, ktery hral dobre a bude rad, jestli mu tim nezrusili karieru

misto husbauera nebo krejciho bych vzal matouska a jako 8. zaloznika sevcika, husbauer si vystreli mozna proti bulharum, jinak tam je k nicemu, krejci je tam vicemene taky k nicemu, kdyz jede boril s novakem, na levy kridlo jsou tam lepsi hraci
rtr
05.11.2019 14:35
#
No ve většině případů s tebou souhlasím. Krmenčík má sice v repre solidní čísla, ale pro mě to na repre není. Ondrášek je bojovník, ale na to táhnout repre útok taky podle mě nemá a navíc už má po sezóně. Doležal, Kozák to je úplně mimo. V obraně Čelůstka poslední dobou není úplně jistej. Brabec od té doby co má zápasovou praxi, tak hraje v repre celkem spolehlivě. Hušbauera nechápu to bych tam raději viděl Ševčíka, kterej má aspon potenciál do budoucna.
Messi14
05.11.2019 15:10
#
utok by mel tahnout Shick, bohuzel stejne kvalitni utocnik tam neni, takze zatim diky projevu Ondraska bych tam postavil jeho
Dolezal je dlouhodobe mimo, Kozak se Skodou a Chorym to samy - to uz radsi Vydru, ktery v repre taky nikdy nehral nijak zvlast dobre a pamatuju si i zapasy kdy vypadal spis jako ze je nasranej, ze de na hriste , ale aspon je to jiny typ hrace nez tyhle kopyta
Celustka je za me v pohode, Silhavy ho postavi k Brabcovi a ukopou to
Husbauer tam je za zasluhy v lize, ale uprimne tohle jsou proste hraci jako Krmencik - lehce nadprumer ligy, maji dobry cisla, ale primarne tezi z prace celyho tymu, na repre urovni se Krmencik vali jak kdyby byl 15 kilova anorekticka a Husbauer postrada proste ty fyzicky kvality, ktery mu staci tak na tu kapr ligu.

Snad se trener pochlapi a vezme tam aspon nekoho z nich.
rtr
05.11.2019 15:42
#
Třeba nás dneska Hušbauer překvapí až zničí Barcelonu :D
DieryVonry
05.11.2019 12:58
#
nezapominejme na Martina Fenina
Sheldon
05.11.2019 11:42
#
Až na Krejčího pohoda.Nic lepšího nemáme
Beči
05.11.2019 13:33
#
Krejčí hraje v této sezóně zatím v základu Serie A, takže nemyslím, že by ta nominace byla nějak mimo.
montolivo
05.11.2019 14:27
#
icka
05.11.2019 14:52
#
andrew96
05.11.2019 14:57
#
Byť ta skepse asi hodně pramení z jeho výkonu proti Sev. Irům.
John Obi Mikel
05.11.2019 16:04
#
sima.vok
05.11.2019 15:32
#
Raylan
05.11.2019 16:53
#
Blasphemer
05.11.2019 11:42
#
návrat krále
DOM_RMD
05.11.2019 11:43
#
Moc nechápu nenominaci Ševčíka, ten kluk je naprosto skvělej
DOM_RMD
05.11.2019 11:45
#
Husbauer je skvělej na naší ligu, ale na repre mi to přijde hodně málo
Tom11
05.11.2019 11:59
#
Dle mého by Hušbauer mohl být v zápasech s Kosovem a Bulharskem dost platný. Sice to není žádný běžec, ale rozehrávku má asi že všech středních záložníků nejlepší, navíc je i v celku produktivní
Messi14
05.11.2019 12:39
#
max proti bulharum, kosaci by ho ubehali a porad si myslim, ze by podhrot mel hrat darida, pod nim kral se souckem, sevcika bych vzal bud misto husbauera nebo jako 8. + matouska - takovy typy hracu nam zoufale chybi, husbauer to sice v noze ma, ale je to malo
Tom11
05.11.2019 13:01
#
Upřímně Matoušek je určitě typ fotbalisty, kterých v Česku moc neběhá, ale přijde mi jako taková panenka. Ani v rámci U21 nijak extra nevyčnívá. Ševčík je určitě ok, ale já bych raději třeba Sadílka. Navíc si myslím, že lepší varianta by byla bez desítky. Ta trojice Souček, Sadílek a Darida by se mohla doplňovat. Nicméně Hušbauer by mohl hrát s Daridou a nejspíš Součkem, kdy ti dva to oěhají za něj a on bude rozdávat míče. Nikdy nejde úplně o formaci, ale spíš o úkoly pro jednotlivé hráče.
Messi14
05.11.2019 15:00
#
nevycniva no, musi si to srovnat v hlave, ale dal bych mu sanci proti bulharum jakozto nejslabsimu ze skupiny, treba by ho to nakoplo..

jasne, vzdycky je to jen o tom kolik hracu dostanes tam kam potrebujes, ale darida zezadu moc kazi, z toho stredu ma nejlepsi strelu, predfinalni fazi a meli by pod nim aspon jeden byt, protoze i tak je to pruchodak

v Sadilka taky casem doufam, zatim vypada hodne dobre, tak az jarda bude mit koule na to nekoho z tech stalejch posadit, tak ho snad vezme
Tom11
05.11.2019 17:59
#
Já si prostě nemyslím, že reprezentace by mělo být to místo, kde by se měl chytit. Dle mého by měl udělat sérii dobrých zápasu v Jablonci, a pak se o něm může reálné uvažovat. Stejně to vidím třeba i u Hložka. Viděl sem poslední dva zápasy U21 a upřímně od obou se čekal fakt dost, ale byl sem vysloveně zklamaný. Oba musí na sobě zamakat.
Naopak u Hušbauera mi ta kritika připadá přehnaná. Evidentně to není hráč do základu, ale pro jisté fáze zápasu. Já s tím problém nemám a zvlášť teď, kdy je platný i pro ten fyzicky náročný fotbal Slavie, tak může být i pro méně behavou repre.
dontcallmeandre
05.11.2019 20:04
#
Matoušek na mě působí jako druhý chramosta. Tak dlouho nadějný útočník, až je kariéra v prdeli
Messi14
05.11.2019 22:12
#
hlava dela 90%, zbytek je drina a talent je bonus, talent ma, k drine jsem skeptickej a u hlavy taky, ale pral bych si vzhledem k tymu, aby to srovnal dokud to jde, protoze ve spravnym rozpolozeni by vynikal
andrew96
05.11.2019 13:25
#
Blasphemer
05.11.2019 11:44
#
Ty vole, ale ti náhradníci, to je slušnej masakr. Holeš, Hořava, Kozák a další.
ttopi
05.11.2019 11:46
#
Proto je to psaný tak malým písmem, aby si toho nikdo nevšiml
ratusek
05.11.2019 11:46
#
Puskas
05.11.2019 12:11
#
naheCZ
05.11.2019 12:25
#
El-Pistolero-68
05.11.2019 12:29
#
Kang & Kodos
05.11.2019 13:03
#
frankiefcb
05.11.2019 13:40
#
martin1
05.11.2019 14:16
#
Dluznik
05.11.2019 14:20
#
montolivo
05.11.2019 14:28
#
Nebelung
05.11.2019 15:26
#
sima.vok
05.11.2019 15:33
#
Maminka říkala, že věci napsané malým písmem slušní lidé nečtou.
Largo
07.11.2019 15:34
#
John Obi Mikel
05.11.2019 16:04
#
ZB 07
05.11.2019 22:47
#
HalaMadrid_Flx
06.11.2019 13:30
#
8lampard8
06.11.2019 17:05
#
Largo
07.11.2019 15:35
#
ratusek
05.11.2019 11:49
#
No a já se lekl když sem četl Antonín... čekal jsem Fantiše
TurboPlastik
05.11.2019 11:58
#
Přesně, ty náhradníci to je skvost. Jak tam třeba může být Holeš, který prakticky nehraje. A hlavně CHORÝ, to je úplný žert
VP85
06.11.2019 09:20
#
Zmrhal také nehraje
Losinho
05.11.2019 11:58
#
Chorý se Škodou
Blasphemer
05.11.2019 12:22
#
Liquid
05.11.2019 12:24
#
Nuno čomes
05.11.2019 12:04
#
To je jen tak, tam napíšou každého, kdo má zdravé 2 nohy..
Messi14
05.11.2019 12:39
#
a beztak pojede kozak jako treti "kladivo" ale uderna smrst a mistr ofasjdove pasti
pingla
05.11.2019 12:49
#
Trávník tyvole
Uwe háže buly
05.11.2019 19:32
#
Podle mě jde postupně dost nahoru.. Na nominaci to určitě neni, ale v tý bídě muže být i mezi náhradníkama.
VP85
06.11.2019 09:22
#
Trávník se Spartě ještě zaplatí. Straně pracovitý hráč. Půjde pořád nahoru. Věřím mu.
TheMally11
05.11.2019 13:14
#
Chorý
rtr
05.11.2019 14:37
#
to není ani vtipný
ratusek
05.11.2019 11:46
#
Proč tam je pořád ta lemra Hušbauer? No jo kamarád ze Slavie
Sheldon
05.11.2019 12:07
#
Když vyhrál ve Spartě krále střelců, taky jsi mu nadával, že je lemra?Jako tohle psát o nejproduktivnějším hráči ligy není úplně normální.
Losinho
05.11.2019 12:23
#
Letos má 5+0.
Sheldon
05.11.2019 13:36
#
Tak to není jeho chba, má 30 přihrávek do gólovek, to, že to Škoda s Teclem nedávají není jeho vina.není to prostě lemra.To může napsat jen hlupák.
Losinho
05.11.2019 13:50
#
Taky to není nejproduktivnější hráč ligy..
ratusek
05.11.2019 17:24
#
tvl v repre je to lemra, i v evropských pohárech. na ligu stačí, ale jinde mu už ujel vlak
ratusek
05.11.2019 13:13
#
Nespletl sis reakci?
nebabisch
05.11.2019 12:11
#
Protože je to nejlepší ofenzivní záložník s CZ pasem. Nicméně místo Krejčího měl být Ševčík.
skrepeace
05.11.2019 12:15
#
ACSeRw!n
05.11.2019 15:19
#
John Obi Mikel
05.11.2019 16:06
#
A koho místo něj? Trávníka? Hořavu? Hrubého?
ratusek
05.11.2019 17:25
#
to si zrovna vyjmenoval srovnatelné či horší hráče

ale rád bych tam viděl Kalvacha
Tom11
05.11.2019 18:05
#
Kalvach hrál proti Irsku a jeho výkon byl docela špatný. Svou šanci tedy promarnil. Teď bude muset počkat na další. K jeho smůle je to dvojzápas, kdy není prostor pro zkoušení.
Dluznik
05.11.2019 11:49
#
Chory nahradnik v repre, to uz tam mohl byt i ten Droppa
Liquid
05.11.2019 12:24
#
pospech11
05.11.2019 11:51
#
Proč není mezi náhradníkama Petrášek?
TurboPlastik
05.11.2019 11:58
#
Hmm, to by si chtěl asi zase moc
TurboPlastik
05.11.2019 11:59
#
To už raději Lischka. Možná Jemelka
Nuno čomes
05.11.2019 12:02
#
No přímo. Dravec, co se vypracoval v Polsku. Tak místo toho vezme Kalase, který je v repre nic moc. A Simice odjebat klasicky.

No ono je to celkově bída, fakt na par jmen nic lepšího není k dispozici.
Tom11
05.11.2019 12:07
#
Tak Simic ukázal se Severním Irskem, že na to prostě nemá. Může hrát slušně v Chorvatsku, ale na mezinárodní úrovni fakt hořel. To už bych tam raději vyzkoušel Lischku, který se zvedá, i když to může být stejná písnička. Prostě kvalitních stoperů nemáme a musíme být rádi za to, že slušně kope teď Brabec.
nebabisch
05.11.2019 12:12
#
Lischka
Zark
05.11.2019 13:33
#
Lischka Bystrhouzska
Selänne
05.11.2019 14:33
#
Tady se jedou slušný perly.
pospech11
05.11.2019 17:26
#
No když tam můžou být hráči jako černý nebo škoda, tak proč ne on
Selänne
05.11.2019 18:43
#
Argument jak víno. To už tam můžu být i já, ne?
ratusek
05.11.2019 18:48
#
Když pošleš životopis Jardovi tak proč ne?
Zark
05.11.2019 12:00
#
Nééé, Kalase už prosím né
prokop
05.11.2019 12:01
#
ctrl + c, ctrl + v
Spalovač šancí
05.11.2019 12:02
#
Tak to by měl místo Schicka povolat Tecla
Hector17
05.11.2019 12:07
#
No Kalas zpátky. Zase je postup v ohrožení. Navíc asi zase bude hrát Souček, takže hrajeme v 10.
PaYaB
05.11.2019 12:34
#
Postup není v ohrožení ani náhodou, jde o to z jakého koše nás budou losovat. Z prvního jít nemůžeme, na druhý by bylo potřeba 2x vyhrát a dát dost gólů, aby jsme skončili před Ruskem, nejpravděpodobnější je 3. koš, no a při našich 3 bodech a shodě jiných výsledků je možný i poslední.
Hector17
05.11.2019 12:38
#
Jestli bude hrát Kalas a Souček, tak je naprosto reálná prohra s Kosovem.
PaYaB
05.11.2019 14:51
#
Souček je defenzivní pilíř a dává dost gólů ze standartek a Kalas má v Bristolu dobrý hodnocení, ale nepřenáší to do repre a stejně pravděpodobně proti Kosovu hrát nebude.
wyqinac
05.11.2019 15:10
#
marsoun
05.11.2019 12:11
#
Proč není aspoň mezi náhradníky Matějů? Hrává docela pravidelně a mezi náhradníky je polovina nekopů..
Salfovic
05.11.2019 12:45
#
Taky nechápu
Lemond Laws
05.11.2019 12:48
#
Jo, to pro něj musí být pořádná motivace. Hraješ Serii A a nevejdeš se mezi náhradníky..
TheMally11
05.11.2019 13:17
#
je moc mladej
Rob Roy
05.11.2019 13:29
#
Obzvlášť v tom kontrastu s Černým, který skoro nehraje v horší lize. Je to zvláštní.
Salfovic
05.11.2019 13:36
#
Asi agent moc nezaplatil.
Largo
05.11.2019 12:12
#
Nechápu Sadílka jako náhradníka. To je hráč s obrovským potenciálem. Ale my klasicky čekáme, až mu bude 30 a bude dostatečně starej na seniorskou reprezentaci
JacoBee
05.11.2019 12:19
#
Přesně tak. Do 28 nemá smysl stavět
Achašveróš
05.11.2019 12:49
#
Nehraje pravidelně za A PSV? to ho kvalifikuje víc než mnohé nominované
Largo
07.11.2019 15:11
#
Nepochopils
TurboPlastik
05.11.2019 13:01
#
Ať pomáhá 21 zatím. V Acku místo v základu nemá
Dluznik
05.11.2019 14:14
#
Pomaha cemu? 21 pomoc nepotrebuje, kdyz tam nejde o vysledky
sima.vok
05.11.2019 15:34
#
Lepší ho mít na klíčové zápasy v Áčku než na zápasy u21, kde ještě o tolik nejde.
Largo
07.11.2019 15:12
#
andrew96
05.11.2019 13:30
#
Záložníků celkově zatím nominoval málo, asi si nechává zadní vrátka a zatím povolal jen ověřené koně.
Nuno čomes
05.11.2019 13:53
#
no comment
Nebelung
05.11.2019 15:27
#
sima.vok
05.11.2019 15:33
#
John Obi Mikel
05.11.2019 16:08
#
A on je lepší než Souček, než Král, než Darida a než Kalvach?
Uwe háže buly
05.11.2019 19:39
#
A máme srovnání?
Puskas
05.11.2019 12:15
#
Mezi náhradníky několik hráčů, co maximálně střídají...
JacoBee
05.11.2019 12:20
#
Jde o to, že mají zkušenosti se sezením na lavičce. Ví jak ta na tý lávce zahr(ř)át.
Largo
07.11.2019 15:12
#
Liquid
05.11.2019 12:21
#
Kalas tam nemá co dělat, ale je docela hustý, že Holeš ze Slavie B to už dotáhl mezi náhradníky repre
Banger
05.11.2019 12:22
#
Liquid
05.11.2019 12:23
#
Chorý mezi náhradníky Milan Škoda co bohužel už taky téměř nehraje, boha ty náhradníky raději neměli zveřejňovat
VP85
06.11.2019 09:27
#
Přesně
Babacar:)
05.11.2019 12:28
#
Ještě že blbě vidím a nepřečtu ty nahrádníky
Puskas
05.11.2019 12:30
#
CHORÝ, ŠKODA, HOLEŠ ATD.
HorajzmAmmann
05.11.2019 12:39
#
když i ten Kozák tam mezi něma vypadá jako Ronaldinho
Zark
06.11.2019 08:03
#
A Beztak kozák>krmencik
Babacar:)
06.11.2019 17:44
#
HorajzmAmmann
05.11.2019 12:30
#
Holeš který odehrál 536 minut? Chorý? To fakt nemáme nikoho lepšího? Za chvilku tam bude i ten Váňa z Jablonce...
HorajzmAmmann
05.11.2019 12:36
#
doufám, že budeme hrát 4-3-3 a v útoku bude Doležal, Chorý i Škoda najednou...
Losinho
05.11.2019 12:47
#
A na lavičce rozcvičující se Kozák, všichni těžící z centrů Zmrhala.. this is my sen
Dluznik
05.11.2019 14:15
#
Nebelung
05.11.2019 15:28
#
Jardo, jsi to ty?
sima.vok
05.11.2019 15:35
#
Střed zálohy bude okupovat Lukáš Droppa a na stoperu připraven Kalas.
Largo
07.11.2019 15:12
#
Largo
07.11.2019 15:13
#
Jak by řekl Saruman. "Spojenectví Dvou (tří) věží nikdo nepřekoná. Trenérova taktika á la LOTR.
Liquid
05.11.2019 16:11
#
Váňa i s Železníkem
Lemond Laws
05.11.2019 12:49
#
Podle mě si Šilhavý myslí, že Matějů hraje za juniorku Brightonu, jinak si nedokážu vysvětlit, že se nevejde ani mezi náhradníky
Stannis Baratheon
05.11.2019 13:05
#
Jako fakt radši ať mezi ty náhradníky berou borce, co jsou důležitou součásti menších týmů jako Slovácko, Liberec a tak, než hráče, co tam jsou jen kvůli tomu, že jsou v nějakém klubu ale nehrají tam.
Riviera Kid
05.11.2019 13:05
#
Puskas
05.11.2019 13:08
#
Tak to už je moc, po tomhle ho tam nemůžou přece držet dále...
patas92
05.11.2019 13:14
#
Salfovic
05.11.2019 13:16
#
SpartaOvenka
05.11.2019 13:30
#
Fabregas@ole
05.11.2019 13:30
#
Puskas
05.11.2019 13:32
#
Ještě že se Masopust nejmenuje Josef, to by už měl podle něj Zlatý míč...
Reggie
05.11.2019 13:40
#
Neuvěřitelný
martin1
05.11.2019 14:21
#
sima.vok
05.11.2019 15:36
#
Frank Lampard 8
05.11.2019 16:05
#
Jen pro představu, čím dalším si tento komentátor přivydělává,

https://www.televizeseznam.cz/video/hudebni-masakry/lukas-kobza-211762
Pablos
06.11.2019 15:13
#
to je mega trapáček
John Obi Mikel
05.11.2019 16:09
#
r.mrazik
05.11.2019 16:35
#
r.mrazik
05.11.2019 16:35
#
"Na levé straně udělal krásnou kličku Zeman, který se krátce po přestupu do Plzně stal českým prezidentem..."
San Iker
05.11.2019 23:10
#
Mě zaujali ti Queens Punk Rangers
Largo
07.11.2019 15:33
#
maras93
05.11.2019 13:07
#
Toho Ševčíka je fakt škoda. Minimálně na lavici bych ho vzal, hraje podle mě dost dobře a v Evropě taky nezklamal (ani na jaře, ani na podzim), když hrál. Když vidim, co tam je za náhradníky, tak to je tragédie.
Fabregas@ole
05.11.2019 13:35
#
Jak těžké je pro fanouška Sparty přijmout fakt, že jejich miláček, hrající pravidelně bundesligu, zůstává v repre na lavičce místo slávistů Coufala, potažmo Masopusta?
Třeba pro mě je sakra těžký pochopit, že borec co si ani neškrtl v Genku a v podělaným tureckým Rizesporu je teďka repre stoper číslo 2
Salfovic
05.11.2019 13:38
#
To o tom, jak si Brabec neškrtl v Genku ani v Rizesporu je nějaká urban legend ?
Fabregas@ole
05.11.2019 13:49
#
I dont understand
"neškrtl" (aby to pro něj nebylo tak ponižující) můžeme nahradit "vůbec nehrál"
Fabregas@ole
05.11.2019 13:55
#
Dík
Hokaido
05.11.2019 14:36
#
Já s tím Kadym ani problém nemám. Samozřejmě bych ho v základu rád viděl, ale je to Šilhavého odpovědnost, pokud se nepostoupí na Euro/udělá se tam ostuda, tak za to ponese následky. Tenkrát říkal Deschamps, že nestaví all star výběr, ale co nejlepší tým.
Achašveróš
05.11.2019 17:54
#
Losinho
05.11.2019 14:56
#
Coufal a Masopust těží ze sehranosti přece.
Nebelung
05.11.2019 15:32
#
Vždyť byl v posledním zápase hrozný.
Fabregas@ole
05.11.2019 16:29
#
Brabec ve Zlíně, nebo kdo?
Nebelung
05.11.2019 16:41
#
Kadeřábek v reprezentaci.
Rolf
05.11.2019 16:08
#
Pro tebe je těžké pochopit i malou násobilku-pitomečku.Jarda tam nacpe i debílky,hlavně
že jsou ze Slavie.Suchý tam bude až se uzdraví a bude se kopat za uši.Brabec hrál
1.rok v Genku v základu,pak koupily 2 repre stopery z Afriky a na ty neměl.Kadeřábkovi
sahají ti dva tak ke kotníkům,výš ne!
Fabregas@ole
05.11.2019 16:31
#
Ok, někteří sparťani to horko těžko rozdýchávají. Dík, že ses ozval. Více vás
John Obi Mikel
05.11.2019 16:52
#
Cescu, tenhle se nepočítá. To není normální Sparťan.
Beči
05.11.2019 13:55
#
Když vidím ty náhradníky a uvědomím si, že je mezi nimi Černý, který nehraje ani v Utrechtu a není tam Matějů, který hraje v základu Brescie v Serii A...To je hodně smutné.
icka
05.11.2019 14:54
#
sima.vok
05.11.2019 15:36
#
OTASi
05.11.2019 15:46
#
Dluznik
05.11.2019 14:20
#
Mateju uz neoficialne ukoncil repre karieru? Nebo je na lavce opet dement, ktery nevidi dal nez za Krusne hory?
OTASi
05.11.2019 15:45
#
Zark
06.11.2019 08:01
#
Prece nebudem povolavat hrace z duchodcovske ligy
dave30
06.11.2019 10:49
#
Stejně na krajích budou Coufal s Bořilem. Náhradníci Kadeřábek a Novák. Takže místo koho? Hráč z podprůměrného týmu SA, nebo z předního týmu turecké ligy. Není to lehké rozhodování...
urbis_
07.11.2019 06:56
#
To snad ani nestojí za otázku. Hráč z turecké ligy nemá v repre co dělat. Je fakt, že teď už hraje alespoň EL, byť jsou tam tuším poslední ve skupině.
dave30
07.11.2019 09:41
#
Chtěl bych tě upozornit, že turecká liga je dlouhodobě v žebříčku ligových soutěží před tou naší.
urbis_
07.11.2019 18:57
#
Né o moc. A to má stačit na repre? Když máme hráče, co hrají v top světových ligách popř. LM, ale do repre se nedostanou? To jsou šílené paradoxy možné snad jen v českém fotbale.
dave30
07.11.2019 19:19
#
Matějů hrál ještě na jaře 2. italskou ligu a vypadá to, že celý tým si přenesl druholigovou formu i do ligy první... Kdo z jiných "světových" lig ti tam chybí? A kdo z hráčů, kteří hrají LM?
mickey mouse
06.11.2019 20:22
#
Prý nemají spolu ideální vztahy
PetrJ
05.11.2019 14:21
#
Já jenom doufám, že Král dostane zase 180 minut...


Losinho
05.11.2019 14:55
#
Proč teď nehrál? Nějakej speciální důvod?
Salfovic
05.11.2019 15:11
#
Asi se šetřil na repre.
PetrJ
05.11.2019 15:12
#
Prevence proti zranění. Týmoví lékaři nedoporučovali, aby nastoupil...
Losinho
05.11.2019 15:47
#
Dík
Rolf
05.11.2019 15:19
#
Všichni skauti z Premier League,ale i odjinud se slítli na něj podívat a on ho ten nový
trenér nepostavil,asi mu Jarda poručil,že ho potřebujem na Kosovo čerstvého,bez
něj bychom nevyhráli.
Rolf
05.11.2019 15:23
#
Dostane 360secund,to stačí,on je famozní.
Watto
05.11.2019 15:08
#
JacoBee
05.11.2019 16:28
#
done
Darth Weeder
05.11.2019 15:33
#
V případě Černého se ukazuje jako chyba rozhodnutí nejít do Slavie, věřím, že kdyby se rozhodl jinak byl by na tom teď lépe.. Ale kdo ví, jestli by ho teď chtěli oni.. Každopádně by zapadl do takové Boleslavi, relativně kvalitní tým, navíc by na něj nebyl takový tlak jak v SMS.. Škoda ho
sima.vok
05.11.2019 15:37
#
Hovorka bude hodně chybět. Bohužel se zranil zrovna v životní formě.
OTASi
05.11.2019 15:45
#
Matějů, Sadílek?
JacoBee
05.11.2019 16:26
#
Sadilkovi není 28 aby byl postaven, na mladý tu nehrajem
John Obi Mikel
05.11.2019 16:12
#
Až na Kalase, který ale asi hrát nebude, zatím v pohodě.

Ale bojím se, že z těch 3 náhradníků vytáhne nějaké ESO.
Rolf
05.11.2019 16:18
#
Se Suchým už komunikova,bohužel mu prý zdraví nedovolí aby reprezentoval.Je jedno,že
si v bundeslize ještě nekopl.Schází tam Tecl,Škoďák,Hromada,Hora a Yusuf,jako žhavé
želízko.Takového tupce jsme u repre v roli trenera ještě neměli.Za prachy jde dělat vše,jen
když to sype!!!
John Obi Mikel
05.11.2019 16:50
#
Tvl co to je za odstavce tohle. Forma ještě horší než obsah a to je, co říct.

P.S. Neboj, Bahrajnce Yusufa ani Slováka Hromadu do české reprezentace nepovolá. Děsíš se zbytečně.
Raylan
05.11.2019 16:56
#
Zbytečný na nej reagovat.
Fakt
05.11.2019 16:55
#
Andis
05.11.2019 17:27
#
Šilhavý tupec, Šilhavý tohle, támhleto, Eurofotbal best ....a pak porazí Anglii a zajistí postup z 2. místa na EURO
Rolf
05.11.2019 18:11
#
Pokud by té Anglii o něco šlo,domníváš se,že by ji porazili?
ratusek
05.11.2019 18:49
#
a z jakého jiného místa by z téhle skupiny měl postoupit? Splnil povinnost.
PaYaB
09.11.2019 14:41
#
Aha, takže fotbal je pro tebe cizí slovo.. Třeba Ukrajina postupuje z prvního místa před Portugalskem a v minulosti naši postoupil z 1. před Nizozemskem, Islandem a Tureckem nebo na EURO 2008 před Německem. Další příklady: Anglie nebyla na EURU 2008, Itálie na MS 2018(vypadla se Švédskem) nebo Dánsko na posledním ME (Byla tam třeba Albánie a Maďarsko). Takže žádných 100% povinností ve fotbale neexistuje. I to Kosovo, který je tady bráno jako "shit" team má plno fotbalistů v kvalitních soutěžích...
Kepy_FCB
05.11.2019 20:38
#
Kalas táhni!!!
montaigne33
05.11.2019 21:47
#
Kalas- snad se nedostane do hry...
Hiko
06.11.2019 06:15
#
OMG nespletl si trenér Aleše Matějů s Vencou Černým? Oba jsou z Příbrami, tak se mu to možná pomotalo.
ahinsy
06.11.2019 17:45
#
Zrejme - toho Alese taky nechapu - od zacatku sezony je az na vyjimku v zakladu a zrovna jeho strana v Brescii nehori. Nominovani jsou hraci, kteri nehraji, ale jeden, ktery hraje stabilne Serii A neni ani mezi nahradniky ://
Uwe háže buly
06.11.2019 19:34
#
Tak zas to má těžký. Jeho cesta vede max přes Nováka na lavičku, nalevo je předním Bořil, kterej je v životní formě a i když ho nemusim, tak na základ asi má a napravo duo Kadeřábek, Coufal, který jsou lepší hráči jak Bořil.
veikko
06.11.2019 13:21
#
S nominací samotnou problém nemám. Jak už tu někdo výše psal, je to trenérova odpovědnost a hráče máme, až na pár výjimek, lepší než Kosovo. Problém mám akorát s tím, že se vůbec uvažuje o Chorém jako o jedné z možností, koho nominovat do reprezentace. Jedině bych to pochopil v případě, že má Šilhavý v plánu ještě na konci zápasu zranit alespoň jednoho hráče Kosova.
h8_sfatto
06.11.2019 21:41
#
dvě tragické zprávy hned v nadpisu
Zark
07.11.2019 00:42
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.