Coufal má nabídku z Freiburgu, čeká na vyjádření Slavie

03.06.2019 17:59 - Aktuality
 
Slávistický zadák Vladimír Coufal má nabídku z německého Freiburgu. Šestadvacetiletého reprezentačního obránce by Bundesliga lákala a nyní podle něj záleží na pražském klubu, jak se k situaci postaví.

"Nabídka je na stole, teď záleží, jak se k tomu postaví Slavia. Řeší to agenti se Slavií a Freiburgem," řekl Coufal novinářům na dnešním srazu reprezentace v Praze před domácími zápasy evropské kvalifikace proti Bulharsku a Černé Hoře.

"Musíte si to minimálně promyslet. Když vám přijde nabídka z Bundesligy v 26 letech po první sezoně (ve Slavii), nemůžete říct, že nepůjdete. Zatím jsem nepoznal jediného hráče z českého týmu, který by řekl na Bundesligu ne," dodal Coufal.

Do Slavie přišel před rokem z Liberce a v Edenu má smlouvu ještě na dva roky. Ihned se zabydlel v základní sestavě a stal se jednou z opor týmu, s kterým vyhrál ligový titul i domácí pohár a v Evropské lize s červenobílými došel až do čtvrtfinále. V létě slávisty čeká závěrečné 4. předkolo Ligy mistrů a boj o vysněnou skupinu prestižní soutěže.

"Abych řekl pravdu, tohle se ve mně trochu pere. Liga mistrů je velké lákadlo, nicméně já šel do Slavie pro titul. Pohár byl navíc, jsem rád, že jsme po 77 letech udělali double. Sezona byla výjimečná," řekl Coufal.

Freiburg skončil v uplynulé bundesligové sezoně třináctý. "Na druhou stranu v Německu se můžete každý týden měřit s top kluby, máte tam Dortmund, Bayern Mnichov, Schalke, Lipsko. Týmy z Ligy mistrů, takže tam hrajete svým způsobem Ligu mistrů v té soutěži. Ještě s Freiburgem, který není tak na výši jako top kluby. Tyto zápasy vám možná dají ještě víc," přemítal Coufal.

Ve Freiburgu by se v případě přestupu představil jako čtvrtý český hráč po Pavlu Krmašovi, Václavu Pilařovi a momentálně zraněném reprezentantovi Vladimíru Daridovi. "Škoda, že tu na srazu není Vláďa, mohli jsme o tom víc pokecat. Bavil jsem se o tom už v minulosti v Liberci s Vencou Pilařem, jak tam byl. Teď mi i Pavel Kadeřábek říkal, že to je krásné město v horách, že mají takový útulný stadionek. Koneckonců já tam hrál i s Libercem Evropskou ligu, takže něco vím," řekl Coufal.

S vedením Slavie zatím o nabídce osobně nehovořil. "Mají to na starosti manažeři, já se teď soustředím na reprezentaci. Trenér (Slavie Trpišovský) asi bude mít opačný postoj než já, to se dá čekat," prohlásil Coufal.

"Nedokážu říct, kdy by mohlo být jasno. Doufám, že to vyjde tak, ať jsou všechny strany spokojené, to je to nejdůležitější. Kdyby to vyšlo, tak by bylo ideální, abych tam byl od začátku přípravy. Nemyslím, že na mě budou čekat až do skončení kvalifikace Ligy mistrů," dodal hráč se čtyřmi starty v reprezentačním A-týmu.

Po oslavách zisku double se Slavií si pár dní odpočinul a už se těší na zápasy reprezentace. "Oslavili jsme to dostatečně. Myslím, že jsme to zvládli v duchu profesionalismu. Žádná ostuda nevyšla na povrch a ani žádná nebyla. Oslavy trvaly dva dny po tom závěrečném zápase. Za týden jsem si teď odpočinul s rodinou, mám chuť na fotbal, těšil jsem se na kluky. Všichni víme, proč tu jsme. Musíme zvládnout následující dva zápasy, pak teprve může začít dovolená," dodal Coufal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5739
Komentáře (271 / 0 nových)
Greny
03.06.2019 18:02
#
No takze Holeš do Slavie?
Jay
03.06.2019 18:04
#
ratusek
03.06.2019 18:05
#
taky myslím, Coufi tímhle jasně řekl, že chce jít pryč.
Greny
03.06.2019 18:22
#
no jeste zalezi co na to Jarda...
Bex5
03.06.2019 18:24
#
To je fakt
r.mrazik
04.06.2019 09:31
#
ze slavie chtelo odejit uz hracu...a jak to dopadlo...
KingMaster13
04.06.2019 12:48
#
No ale některým jsme taky museli ustoupit. Barák, Pavlenka třeba
r.mrazik
04.06.2019 13:09
#
nemeli ve smlouvach nahodou vykupky?
KingMaster13
04.06.2019 13:15
#
Neměli, jen Luftner měl. U něj jsme to nemohli ovlivnit. Tamti si ten přestup vydupali
r.mrazik
04.06.2019 13:21
#
ok
Andis
03.06.2019 18:05
#
Pro Coufala skvělá adresa a stanice pro přestup do Bayernu, City atd. ....za 3 2 1 ...ted
Posledni Kovboj
03.06.2019 18:10
#
mel by ses zabit
Andis
03.06.2019 18:11
#
Nemůžu sem Poslední Kovboj na mezi
cr7sux
03.06.2019 18:23
#
Jardman
03.06.2019 18:50
#
Já se klidně zabiju, už nad tím přemýšlím 2 měsíce, poté, co mě opustila přítelkyně, již bývalá pochopitelně, nějaké rady jakou metodu mám zvolit?
Posledni Kovboj
03.06.2019 19:05
#
tak kvuli holce bych to nedelal leda bys to naraficil aby sla sedet
Jardman
03.06.2019 19:09
#
Asi se na to mám moc rád, to je pravda.
Zark
03.06.2019 19:25
#
jsi sobec, proto te opustila !
Jardman
03.06.2019 20:00
#
Taky prej frajírek, po 6 letech
Zark
03.06.2019 20:08
#
takové čůzy jsou jedině v Plzni ne?
Losinho
03.06.2019 19:23
#
ať radši zabije jí
Euphael
03.06.2019 19:24
#
ratusek
03.06.2019 19:42
#
Posledni Kovboj
03.06.2019 21:55
#
KingMaster13
03.06.2019 23:32
#
HorajzmAmmann
04.06.2019 23:02
#
ratusek
03.06.2019 19:42
#
Heresy
03.06.2019 19:11
#
nebud divny , zadna za tohle nestoji , najdes si jiny sukaci vak ...
Strojmír
04.06.2019 14:45
#
sima.vok
03.06.2019 19:31
#
napsat o tom na EF je dozajista skvělý první krok
Momo9
03.06.2019 20:02
#
Terapie Eurofotbalem.. zabírá..
Zark
03.06.2019 20:07
#
tady v tomto spolu uspesnych docela jo no
Kejza
03.06.2019 20:42
#
Kapřík
03.06.2019 19:53
#
Většinou pomůže si najít jinou a tu predchozi si umyslne v hlave zhnusit. Vlitni hned na Tinder, eDarling atd. To dáš
Bex5
03.06.2019 20:50
#
Hlavne ne ten teplej Tinder ... to by sis ji nezhnusil
Momo9
03.06.2019 20:01
#
Lidí je jak sraček vole.. a polovina z toho jsou baby.. přece se z jedné neposereš
Ruprecht
03.06.2019 20:06
#
Padni za vlast.
Blasphemer
03.06.2019 20:21
#
Sebeupálení je docela frajeřina.

Ale kvůli holce by to frajerský vlastně nebylo ani trochu.
JarousFCB
03.06.2019 20:56
#
Raději otep řepky a prubnout to na Václaváku.
HorajzmAmmann
04.06.2019 23:04
#
ondrasch77
03.06.2019 20:55
#
Jdi do lesa, najdi pěknej strom, ne moc vysokej, abys tam vůbec vylez, ne moc strouchnivělej, aby ti nerupla větev až se zhoupneš, nezapomeň na pořadnou smyčku z horolezeckýho lana (to koupíš v každém lepším sport. krámě). Pak na ten strom vylez, dej si smyčku kolem krku a vyhrabej ze sebe ten kopec odvahy k tomu, aby si skočil...
Nebo něco méně náročného na ty věci kolem..., mrkni, jak u vás jezdí vlak a v příhodnou dobu se mu za zatáčkou postav... Posral by ses, už kdyby zahoukal

Ne, teď vážně, žádná kunda za to nestojí..., buď rád, že jsi živej a zdravej a nevymejšlej píčoviny Za půl roku se tomu s jinou buchtou zasměješ...
KingMaster13
03.06.2019 23:33
#
Rezan
04.06.2019 09:18
#
Vzpomeň si na všechny pěkný holky, který si neoslovil, protože jsi byl zadaný, seber se a běž to zkusit na tu nejlepší z nich.
Jardman
04.06.2019 09:59
#
Díky za rady kluci, ještě vám řeknu jednu věc, že se tak rozhodla na základě věštby od kartářky, která jí zamávala kyvadlem u hlavy a to jí řeklo, že už ju rok podvádím, na to řeknete co? Pro její obranu, už se mnou nebyla šťastná nějaký měsíc.
Jardman
04.06.2019 10:00
#
Ještě pro její obranu, je vysokoškolsky vzdělaná...
Bakary3
04.06.2019 10:53
#
Teď se neuraž - a přesto blbá...
Začni si gratulovat, že odešla.
Jardman
04.06.2019 11:33
#
Blbost, je strašně moc chytrá. Už tomu nevěří, ale stejně se rozhodla jít dál.
ondrasch77
04.06.2019 12:01
#
A proto šla ke kartářce
Jardman
04.06.2019 12:16
#
Bohužel kartářka přišla za ní, neboť je to tchýně jejího bráchy...
lichna.
04.06.2019 12:22
#
Pryč z takové rodiny..
ondrasch77
04.06.2019 12:31
#
KingMaster13
04.06.2019 12:37
#
HorajzmAmmann
04.06.2019 23:04
#
ondrasch77
04.06.2019 12:34
#
Co to je proboha za rodinu? Cigoši nebo white trash family? Sorry, ale nikdo "normální" snad nemůže mít v rodině kartářku, která to "myslí" vážně...
Jardman
04.06.2019 12:40
#
Hele ona se tím pánové neživí, podle mě to dělá jen když se doma nudí, rodina je to naprosto suprová, dá se říct, že se tam furt pracuje a jsou tam furt samé rodinné sešlosti, tak jak to má být.
ondrasch77
04.06.2019 12:42
#
ondrasch77
04.06.2019 12:02
#
HorajzmAmmann
04.06.2019 23:03
#
2 měsíce od rozchodu jsou málo, počkej ještě půl roku a pak si ani nevzpomeneš....
Mumloch
03.06.2019 20:13
#
PsYchr
03.06.2019 20:16
#
Ty si exponát
Raylan
03.06.2019 18:06
#
To vysvětluje ten zájem o Holeše
Bex5
03.06.2019 18:24
#
A tady zase zalezi, co rekne Mira
ondrasch77
03.06.2019 20:55
#
40 na stůl...
tnt03
03.06.2019 21:16
#
Bex5
03.06.2019 21:57
#
Pro min bych se ani neschejb ...
ondrasch77
03.06.2019 22:07
#
RM1999
03.06.2019 22:33
#
Teď když ví, že Slavia Holeše nutně potřebuje, by si měl říct aspoň o 80.
ondrasch77
03.06.2019 22:37
#
Asi tak, když si řekl Spartě o 45 mil. za Trávu, tak radši koupila Láďu Krejčího z Brna za 5 mil.
Donald
03.06.2019 18:12
#
Nikam a basta!!!
exse
03.06.2019 18:12
#
Cuf nikdy nebyl můj oblíbenec, ale musím uznat, že ve Slavii šel nahoru, maká snad ještě více než u nás a už se mu povede třeba i každej třetí centr, což bych nikdy nevěřil. Freuburg by pro něj byl ideální a možná by se tam i prosadil. Zároveň Slavie si s Holešem vůbec nepohorší.
Euphael
03.06.2019 18:29
#
Momo9
03.06.2019 20:02
#
Tady ty výkřiky do tmy miluju
ondrasch77
03.06.2019 20:56
#
TurboPlastik
03.06.2019 21:31
#
S Holešem si polepší
Donald
03.06.2019 18:12
#
Až nabídnou 6 mega na ruku, tak se máme o čem bavit.
Pepe1911
03.06.2019 18:14
#
daj vám tak 3.5
Euphael
03.06.2019 18:30
#
daji tak 70
Uwe háže buly
04.06.2019 11:55
#
3.5-4
mistr129
03.06.2019 18:17
#
Konspiracni teoretik
03.06.2019 18:26
#
To je kampaň..
pobody's nerfect
03.06.2019 18:31
#
Za týden bude zpráva, že to nestačí, protože Kalousek znehodnotil kurz vicek
ondrasch77
03.06.2019 20:58
#
Baronne
03.06.2019 18:54
#
Co to kurva je
Shottack
03.06.2019 19:33
#
Smějící se bestie
Říkal to už Heydrich...
Mumloch
03.06.2019 20:15
#
Manny
03.06.2019 22:38
#
precetli jste si to vubec?
ondrasch77
03.06.2019 20:59
#
perfektní, to budu sledovat...
Obr Koloděj
03.06.2019 21:01
#
To je sranda článek že jo? Prosím
Spejbl
03.06.2019 22:42
#
Není. Sbírání víček byla u nás vždy vážná, seriózní věc.
Po ukončení sběru si pak Andrej s ANO podmaní celou EU tím, že prosadí, že budou vybraná víčka sloužit jako oficiální měna EU, namísto €...
ondrasch77
04.06.2019 07:15
#
Lof
04.06.2019 09:15
#
Mada
05.06.2019 12:46
#
r.mrazik
04.06.2019 09:32
#
Mada
05.06.2019 12:46
#
LegaliseRape
03.06.2019 18:18
#
Nemel by i na lepsi tym v ramci Bundesligy? Freiburg je takovej nijakej. Nedivil bych se, kdyby meli pristi sezonu problemy se zachranou.
ShowMan
03.06.2019 18:24
#
Měl by, ale nikdo větší ho chtít nebude
Rarášek
03.06.2019 18:28
#
Momo9
03.06.2019 20:03
#
Freiburg úplně ideál.
ondrasch77
03.06.2019 21:00
#
Dal nabídku Slavii Dortmund?
pobody's nerfect
03.06.2019 21:13
#
I kdyby, stejně by coufala poslali na hostování do freiburgu
ondrasch77
03.06.2019 21:16
#
Těžko říct..., ale ta jeho otázka je úplně hloupá... Freiburg je jediný tým, který předložil konkrétní nabídku, tak je naprosto zcestné se zabývat tím, zda by měl na lepší klub... Protože se nikdo "lepší" neozval...
TurboPlastik
03.06.2019 21:32
#
Jako třeba na Bayern místo Kimmicha ne
Kang & Kodos
03.06.2019 18:20
#
Slavie by ho měla střelit. Když tam měl první rok problémy i Kadeřábek, což je o dvě třídy lepší hráč, tak je velká šance, že ho maj za rok zpátky
Donald
03.06.2019 18:23
#
Kaderabek je hovno obránce, vepředu se.mu to líbí, ale vzadu nestíhá a je podprůměrný.
icka
03.06.2019 18:37
#
O dve tridy lepsi je mozna az ted. Pred prestupem byl na tom podobne bych rekl.
Trapný diskutér
03.06.2019 18:47
#
co to?.. kadeřáb byl vždycky o dvě třídy lepší.. když řádil v mládežnickejch repre, coufal teprve tahal kačera za vocas.
Hokaido
03.06.2019 19:41
#
Nn, Kady byl tenkrát určitě lepší. Byl možná nejlepší hráč ligy, i když do defenzivy určitě rezervy měl.
Blasphemer
03.06.2019 19:46
#
icka
03.06.2019 19:49
#
tež pravda
Kapřík
03.06.2019 19:51
#
Ruprecht
03.06.2019 20:17
#
tak
Kang & Kodos
03.06.2019 20:18
#
Fyzicky jsou oba na českou ligu famózní, ale Coufal je oproti Kadeřábkovi úplný kopyto. I když umí malinko víc dozadu.
Firkraag
03.06.2019 20:20
#
Souhlas, a to i Kadeřábek je de facto kopyto.
KingMaster13
03.06.2019 23:35
#
Coufal ale tou jeho zabejčenou povahou kdy dokáže hrát i přes zranění a tím, že žere trávu by se jim ale v Německu líbil Takovému Magathovi obzvlášť
ondrasch77
04.06.2019 07:16
#
Posledni Kovboj
03.06.2019 21:57
#
Losinho
03.06.2019 22:36
#
KingMaster13
03.06.2019 23:35
#
kiciN
04.06.2019 00:01
#
db18
04.06.2019 07:50
#
r.mrazik
04.06.2019 09:33
#
to tedy ne...kader v dobe prestupu byl na takove urovni,ze dost ligu prevysoval...coz se o coufalovi rict rozhodne neda
salami
04.06.2019 16:25
#
Coufal na podzim teda jo, jaro slabsi. Ale jinak souhlasim, ze Kaderabek byl jeste o kategorii vejs, rychlostne, obratnostne a prestoze ma Coufal fyzicku vybornou, i tu mel Kaderabek lepsi, v podstate hral kvuli Dockalovi celou lajnu sam. co se tyce fotbalovosti/techniky si nejsem jistej, Kaderabek zadnej fvelkej technik neni.
r.mrazik
04.06.2019 17:02
#
tak...ani coufal neni zadny uzasny technik
jinak souhlas
salami
05.06.2019 22:16
#
Ja nemyslel, ze by v tom byl Coufal lepsi, spis, ze jsou na tom technicky hodne podobne. Akorat u Kaderabka je tendence to trosku nadhodnocovat, ale i jeho to limituje, proto treba v repre nehraje na kridle, mit techniku, tak patri k uplny svetovy spicce.
r.mrazik
06.06.2019 09:06
#
typove jsou podobni,to mas recht....ale i tak mi prijde kader kvalitnejsi...uz tehdy byl a hranim v nemecku tomu pridal

coufal by taky potreboval hrat lepsi ligu nez tu nasi...snad mu ten prestup vyjde
h8_sfatto
03.06.2019 18:20
#
dřív byl Freiburg lepší než Frankfurt nebo Slavie, dnes je tato nabídka výsměch
vteco
03.06.2019 18:24
#
Hrát pravidelně v BL je výsměch?
Donald
03.06.2019 18:24
#
Když za rok spadnou, tak jo.
ShowMan
03.06.2019 18:25
#
Bandita_Harry
03.06.2019 21:43
#
no a nie ? radsej hrat o titul v ceskej lige a hrat LM pri najhorsom EL sa mu moze ozvat aj neskor... vasa liga nejaku uroven ma
ShowMan
03.06.2019 18:24
#
než Slávie je furt
fantomas
03.06.2019 18:24
#
"Žádná ostuda nevyšla na povrch a ani žádná nebyla" je takový nový "Nic jsem neplatil a ta částka nesouhlasí", ne?
Bex5
03.06.2019 18:27
#
Rajt
Euphael
03.06.2019 18:33
#
primo
mistr129
03.06.2019 18:36
#
Greny
03.06.2019 18:37
#
Kang & Kodos
03.06.2019 18:38
#
LegaliseRape
03.06.2019 18:45
#
Tak on je takovej lidovej. Suprove ho nachytal moderator pri oslavach. Kazdyho hrace se ptali na nejakou vec a on dostal otazku "kolik je v klubu cernejch?" Trochu ho to zaskocilo a pak rekl 4. A moderator ho opravil a rika 3 - Radek Cerny a jeste dalsi dva z realizacniho tymu na nejaky pozici, ktery uz si nepamatuju, co se jmenujou obdobne.
fantomas
03.06.2019 18:46
#
REPLIKATOR
03.06.2019 19:07
#
Posledni Kovboj
03.06.2019 19:11
#
mistr129
03.06.2019 20:00
#
Ruprecht
03.06.2019 20:14
#
Dluznik
03.06.2019 20:17
#
Mumloch
03.06.2019 20:18
#
Obr Koloděj
03.06.2019 21:02
#
Coutinho10
03.06.2019 21:18
#
na to jsem už úplně zapomněl
Coutinho10
03.06.2019 21:22
#
na tohle nesmí chybět link...to se musí vidět, kdo tam nebyl nebo to nesledoval
https://www.youtube.com/watch?v=L6jhTIuUf8s&feature=youtu.be&t=2233
Mex88
03.06.2019 21:49
#
ty vole ten Simon jak to tam dává
Coutinho10
03.06.2019 21:53
#
ten byl boží taky
LegaliseRape
03.06.2019 21:50
#
KingMaster13
03.06.2019 23:36
#
db18
04.06.2019 07:51
#
Infi
04.06.2019 15:37
#
Infi
04.06.2019 15:38
#
Zaschrona
05.06.2019 02:14
#
SpartaOvenka
03.06.2019 19:04
#
REPLIKATOR
03.06.2019 19:06
#
JessePinkman
03.06.2019 19:42
#
Komix
03.06.2019 19:52
#
Frank Lampard 8
03.06.2019 21:46
#
Zaschrona
05.06.2019 02:14
#
Greny
03.06.2019 18:30
#
OT : https://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2018-19/364438/ardeleanu-o-barazi-tendence-proc-bych-to-delal-vysvetlil-obracene-fauly.html
ma nekdo plnou verzi ? kazdopadne nejsem asi soudnej clovek.. ale pozval bych ho do Brna na pivo :) docela by me zajimalo zda by odjel v poradku domu
Coutinho10
03.06.2019 18:37
#
to, aby si člověk fakt to premium koupil ...jsem se divil, že rozhovor s Coufalem byl přístupnej
mistr129
03.06.2019 18:41
#
Taky jsem si chtěl na iSportu a Echu koupit Premium, ale očekával jsem tak poloviční ceny. Za ten jeden článek měsíčně mi to nestojí.
Coutinho10
03.06.2019 18:50
#
j právě...kdyby tam člověk ty rozhovory, který ho zajímaj četl denně, tak jo, ale tak častý to zase neni to využití
mistr129
03.06.2019 18:38
#
Zrovna to nastavení udělal dobře, příště si diváci dvakrát rozmyslí dělat bordel. Ten faul v 93. na Fantiše byl samozřejmě komický
Losinho
03.06.2019 18:40
#
"Souhlasím, že by sedělo o minutu delší nastavení"

Greny
03.06.2019 18:48
#
Měl strach z fanoušků
ratusek
03.06.2019 19:45
#
on je prostě klasik. Zápas totálně zkurví, ve finále pískne penaltu nepenaltu a po zápase řekne, že být neměla. Ten to kurví schválně, a ještě se všem směje do xichtu s tím, jak to vesele vše přizná
mxyzptllk
03.06.2019 19:21
#
tyjo prosim, zkopírujte to sem prosím někdo, kdo má plnou verzi. Nasral mě jenom u těch pár prvních řádků, chci vidět, co z něho ještě vyleze...
sima.vok
03.06.2019 19:34
#
isport chce premium

Dost by mě zajímalo vyjádření Nenadála o našem zápase, ten tam toho má víc co obhajovat.
Losinho
03.06.2019 18:35
#
Lepší liga, horší klub. Ale jestli je to s bonusy až 6 mega (a ty bonusy jsou nějak reálný), tak hned prodat a vzít Holeše.
mistr129
03.06.2019 18:39
#
Tak milion by mohli dát za to, že nebude dělat v Dachau ostudu a vyřvávat o zas*anejch Židech
20DollarsInMyPocket
03.06.2019 18:56
#
Ty bonusy podle mě budou nějaký přestřelený. Pokud to bude za odehraný zápasy a tak, tak proč ne.
Coutinho10
03.06.2019 18:58
#
to bych fakt chtěl vědět za co...aby to nebylo třeba za to, že je dostane do EL
Losinho
03.06.2019 19:26
#
Tak zrovna to tam bývá skoro vždy.. pak ještě nějaká suma za odehraný zápasy atp
Coutinho10
03.06.2019 19:37
#
j, právě, což není až tolik reálný, ale aspoň nějaká část z těch 3 mega by třeba za ty odehraný zápasy mohla klapnout ...tak uvidíme, jak to dopadne
Blasphemer
03.06.2019 18:38
#
A Smola v Baníku.
Kang & Kodos
03.06.2019 18:57
#
20DollarsInMyPocket
03.06.2019 18:59
#
Předtím ultrazmrd, ale teď bude pro pár baníkovců největší modla.
Cukroušek
03.06.2019 19:05
#
Tradicne uplne mimo.
20DollarsInMyPocket
03.06.2019 19:19
#
Tradičně se musí ozvat trevorkův věrný lokaj.
Cukroušek
03.06.2019 19:23
#
Tradicne bez argumentu - tradicne nastupuje neotrely pokus o... o co vlastne?
20DollarsInMyPocket
03.06.2019 19:39
#
S tebou fakt věcně diskutovat nechci Psal jsem pro pár baníkovců, to že sis to hned stáhl na sebe, je tvůj problém a tvoje nepochopení textu.

A věř mi, že to tak bude, viz Coufal, na kterýho se dost kydalo, když hrál proti nám v Libe a řezal to hlava nehlava a teď ho ti samí fanoušci vynášej do nebes.
HorajzmAmmann
03.06.2019 20:05
#
většinou bude záležet na výkonech... jsou hráči, které bych v Baníku nesnesl (Řepka, Matušovič,..) Smola ale mezi ně určitě neptří a dnas si na něj zvyknu... že bych si přál někoho jiného je už samozřejmě věc druhá.
20DollarsInMyPocket
03.06.2019 20:06
#
Zark
03.06.2019 19:22
#
HorajzmAmmann
03.06.2019 20:03
#
Losinho
03.06.2019 19:24
#
bude stačit pár gólů na začátku ligy
Zark
03.06.2019 19:25
#
ratusek
03.06.2019 19:45
#
Ale piču. totální zmrd, nechápu, co na tom vedení sleduje. Do toho asi teda zůstane Bob, příští rok budem rádi za skupinu střed
HonzaBanik
03.06.2019 19:49
#
Útočníka Baník potřeboval, že je to Smola je prostě fakt, ani jsem ho prakticky neslyšel mluvit, takže až po nějaké době ho můžu zhodnotit, jaký je mimo hřiště. Na hřišti to bylo to největší hovado rivala. Pokud bude dávat góly, tak třeba za rok může být nepostradatelný, kdo ví. Vy jste taky asi nenáviděli Hušbauera a teď ho milujete.
Stejně si myslím, že pokud Baník nevymění trenéra, tak bude to, že jsme přivedli vysokou věž do útoku spíš kontraproduktivní, jak na bodech, tak hlavně na hře, ta může jít do hajzlu ještě víc než teď...A to nejsou zrovna optimistické vyhlídky když vím co Baník "hraje" teď
20DollarsInMyPocket
03.06.2019 20:05
#
"Vy jste taky asi nenáviděli Hušbauera a teď ho milujete."

Přesně, ale to neplatilo pro všechny slávisty. Mě byl Hušby takovej volnej, ani jsem ho moc tehdy nechtěl, ale že bych ho nesnášel kvůli tomu jak hraje?

Paradoxně byl největší hejt od fanoušků, který ho teď zbožňujou To samý mi přijde, že se stane i u Smoly.
HorajzmAmmann
03.06.2019 20:06
#
tak asi jediný kdo ho vyloženě nesnáší je lichna no...
HonzaBanik
03.06.2019 20:11
#
Je to možné, ale Baník a my jako jeho fanoušci musíme teď řešit trenéra, to je základ. Jinak ta toxická atmosféra z tribun tým rozloží, plus ten antistyl Páníka to úplně pošle do kytek...Mám z toho opravdu hodně špatný pocit. Takže bych teď neřešil nějak extra snad ani Řepku
Losinho
03.06.2019 22:42
#
Tak tehdy byly ve Spartě o dost horší hráči, on spíš Hušbauer většinu nastal tím prvním půlrokem, kdy byl úplně hroznej a korunoval to ještě nějakou neproměněnou penaltou v závěru, která nás stála dva body.

S tou jeho pověstí lenocha to prostě jinak nešlo.

Přirovnal bych to asi k tomu, že by dnes přišel Sáček, Drchal nebo Nita. Nadšení by nepanovalo, ale Kanga nebo Frýdek by byly neporovnatelně jinde.
20DollarsInMyPocket
03.06.2019 22:48
#
Fuj Frýdek. Toho bych fakt nerozdejchal.
Kang & Kodos
03.06.2019 22:57
#
Frýdka za Řeháka
Losinho
03.06.2019 22:58
#
Za Řehákem
KingMaster13
03.06.2019 23:39
#
Frýdka s Řehákem do ringu
salami
04.06.2019 00:09
#
Ja mel vzdycky Husbauera docela rad a chtel jsem ho k nam uz z Baniku, pak nastalo obdobi, kdy byl ve Sparte, to jsem ho samozrejme nijak zvlast nemiloval, ale ani ve Sparte mi nevadil, jako kokot se nikdy neprojevoval. ja jsem jeho prichod vital, jak to jenom uspartana jde.
lichna.
03.06.2019 19:00
#
Zmrde
Blasphemer
03.06.2019 19:07
#
Na tebe jsem si vzpomněl jako na prvního.
Nihilister
03.06.2019 19:11
#
lichna.
03.06.2019 22:59
#
KingMaster13
03.06.2019 23:39
#
Rarášek
03.06.2019 19:14
#
sima.vok
03.06.2019 19:34
#
lychna pls
Hokaido
03.06.2019 19:42
#
mistr129
03.06.2019 19:59
#
Kang & Kodos
03.06.2019 20:16
#
KingMaster13
03.06.2019 23:40
#
ratusek
03.06.2019 19:46
#
Hajzle
T7s
03.06.2019 19:47
#
legenda Baniku
ShowMan
03.06.2019 20:30
#
Nechápu my snad chceme mít průměr hráčů nad 35 let, ale jako takovej Fellaini plán B když se prohrává to nemusí být špatné horší jak Diop a Šašinkové to snad ani nemůže být
Gimme
03.06.2019 18:40
#
To je fakt hrozná guma snad žádný fotbalista spekulace nekomentuje a tenhle už to vytrubuje před začátkem přestupáku Byla by prdel, kdyby mu to nevyšlo a Slavie si místo něj přivedla náhradu
noustres
03.06.2019 21:26
#
Pravděpodobně je již dohoda dávno upletená s Tvrdoňem a Trpišem. Robokop není hňup.
Black Jagir
03.06.2019 18:42
#
Umí německy? Aby nedopadl jako Venca...
AjaxFans
03.06.2019 19:23
#
Pochybuju.Vypada na trotla
ShowMan
03.06.2019 20:30
#
má základy češtiny tak hádej
ŠTB_ERROR
03.06.2019 18:50
#
Slavie vydrzet!!! Az se to poradne rozbehne muzete zacit prodavat
Zark
03.06.2019 19:22
#
omg nemecko
Rarášek
03.06.2019 19:41
#
Jen ať ho pustěj, stejně kvalitní náhradu najdou hned.
Werkrider
03.06.2019 20:06
#
Mne sa páči jak zaradil k Dortmundu a Bayernu Aj Schalke. Asi tú Bundesligu moc nesleduje, aby nebol sklamaný.
kilobyte
03.06.2019 21:00
#
Tak on spíš říkal kluby, které zná, ne?
Rudnevs
03.06.2019 21:06
#
Holt sledoval i iné sezóny než tú uplynulú.
vanGomm
03.06.2019 20:06
#
Ve 27 má už vlastně nejvyšší čas jít ven.Ve Freiburgu bude asi hrát o záchranu.Takže s pohárovou Evropou se může rozloučit,ale finančně si polepší,takže něco za něco.On není zas až tak skvělý hráč,aby pro něj byl Freiburg přestupní stanicí do nějakého top týmu v Evropě.Pokud by ještě přestupoval,tak to bude zase něco podobného Freiburgu.
Kang & Kodos
03.06.2019 20:23
#
Zark
03.06.2019 20:36
#
tuttomercato jsou italské noviny snad, co to je za článek?
Shevchenko
03.06.2019 21:05
#
Dluznik
03.06.2019 21:16
#
db18
04.06.2019 07:56
#
Obr Koloděj
03.06.2019 21:06
#
Prodat, v nejlepsim prodat a koupit spravnou nahradu.
TheMally11
03.06.2019 21:23
#
Zahustel prý nemá jisté místo
urbis_
03.06.2019 21:26
#
To tvrdí kdo?
urbis_
03.06.2019 21:27
#
Holík hraje ve Zlíně skvěle. Divím se, že se ho nevykoupí zpět. Ale divil jsem se i tomu, že ho vůbec prodávali....
Obr Koloděj
03.06.2019 22:01
#
Toho bych moc chtěl. Trpiš ale bude chtít Holeše.
Obr Koloděj
03.06.2019 21:07
#
Stejne me ale prekvapilo, jak se chytil. Nejlepsi bek u nas v lize a nozna nejen to
salami
03.06.2019 21:29
#
Ja bych ho teda rozhodne nepoustel, na rade je Soucek a Deli s Ngadeuem, pokud bude zajem, to je uz tak velkej zarez do defenzivy, jedinou vyjimku bych jeste udelal u Kolare, ale Trpis v televizi rikal, ze ho sledujou zahranicni skauti, tak z toho nic nebude. Coufal je u nas rok, jestli mu forma vydrzi, tak se klub typu Freiburgu ozve i v 27, a Pelta by nas nechutne zdimal s Holesem, takze si myslim, ze by to ani financne nebylo buhvijak vyhodny.
Losinho
03.06.2019 22:45
#
souhlas, ty výkupky u stoperů jsou problém
stas87
03.06.2019 21:30
#
Tri miliony + tri v bonusoch to ma byt? Streich ma na RV len Stenzela a Küblera. Stenzel ma zmluvu do leta 2021, Kübler do leta 2020. Takze Coufalov potencialny prichod znamena zrejme to, ze Kübler nepredlzi zmluvu a odide v lete. Aspon tak mi to vychadza, ked is pozriem tie zmluvy a navyse aj to, ze Kübler je zraneny aktualne. Do treningu by sa mal zapojit na konci juna. Stenzel je o tri roky mladsi, je to nemec a Streich nemeckym hracom doveruje. V zaklade v podstate nastupuje viacej len Abrashi, tak uvidime, ci bude Streich ferovy a bude to 50 na 50 v tej bitke o zaklad. Tipujem, ze v zaklade zacne Stenzel, v pripade priemernych vykonoch ho nahradi Coufal. Mam taky pocit, ze ovela viac SCF utoci cez lavu stranu a Güntera, ta prava sa az tolko nezapojuje. Moze mi to niekto potvrdit?
Bonetti
03.06.2019 21:43
#
To ze budes psat RV z tebe bundesligovyho insidera neudela ty sasku
Mouser
03.06.2019 23:21
#
Neni Freiburg trochu moc skromnej klub na to, aby kupoval za 3 mega € + bonusy hráče na lávku?
db18
04.06.2019 08:02
#
KingMaster13
03.06.2019 23:42
#
Jako Coufal tam hodně chce bohužel Je dost možné, že mu to vedení zatrhne ale aby pak nedělal problémy. Sice nám do hry pasuje jak prdel na hrnec ale asi by bylo lepší ho pustit Nevím no, těžko říct
Rezan
04.06.2019 09:25
#
už z těch vyjádření bych ho prodal. Před rokem ani nedoufal, že bude hrát základ ve Slavii a najednou je mu malá.
Posledni Kovboj
04.06.2019 09:42
#
Coutinho10
04.06.2019 09:43
#
otazka no, jak se na to tvari vedeni...bude i dulezity, v jaky fazi je ten prichod Holese, protoze to zacina bejt nutnost za techto okolnosti, ale ikdyz nechci, abysme moc oslabili, tak bych mu to pral ...sice u nas je jenom rok, ale asi by tu sanci mel chytnout a my mu to umoznit, ikdyz nam bude chybet
KingMaster13
04.06.2019 10:16
#
Je pravda, že na jaře zase už tak skvělej nebyl jako na podzim a kdo ví jak k nám zapadne do stylu hry ten Holeš no Byla radost koukat na někoho s takovými centry.
Coutinho10
04.06.2019 10:33
#
jj + to byl velkej bojovnik, takze z toho pohledu chybet takova autorita bude, ale verim, ze ten Holes ma taky dobry predpoklady a je i taky golovej, takze kdyz to dopadne, tak by to nemusela bejt az takova ztrata, jakoby treba byla po odchodu Soucka nebo Ngadea/Deliho
KingMaster13
04.06.2019 11:05
#
Já Holeše bych určitě bral jako náhradu za Coufala ale i tak se bojím, že 100% nahradit ho bude těžký
Coutinho10
04.06.2019 11:17
#
j bude to trochu jiny hrac, ale kdyz si treba vzpomenu, jak nam to tam loupnul levackou do sibenice v poslednim vzajemnym zapase, tak by nebylo spatny toho hrace mit, aby takto treba prekvapil obrany souperu
KingMaster13
04.06.2019 11:17
#
Hlavně to nebyl jedinej gol, co jsme letos od něj dostali Na obránce dobrá čísla.
Coutinho10
04.06.2019 11:19
#
j dokonce takze by nam aspon nezatapel v lize proti Jablonci
ondrasch77
04.06.2019 12:04
#
Taky se letos šoupnul dva vlastňáky...
Bakary3
04.06.2019 10:55
#
Na druhou stranu bych řekl, že se tím Slavii otevírá víc možností - napravo můžou počítat s Bořilem a tím pádem hledat z okruhu pravých i levých beků, tak to snad nebude takový problém najít adekvátní náhradu. Ikdyby to měl být ten Holeš.

A trochu mě pořád mrzí Hloušek, bořil by se přesunul napravo a bylo vymalováno a zadarmo.
KingMaster13
04.06.2019 11:04
#
Možná bychom mohli zkusit Pudila teda,ale nevím jak je na tom fotbalově. Popřípadě Lecjaks možná. Z ligy kvalitního levýho beka nevidím, který by splňoval kritéria a zahraničí je risk, který si před kvaldou do LM nemůžeme dovolit. Raději bych proto šel nějakou jistotou českého hráče v zahraničí (Pudil, Lecjaks) něco na tenhle způsob. Navíc zkušenosti by se taky hodily
Bakary3
04.06.2019 11:11
#
Pudil možná... Lecjaks mi přišel vždycky hroznej, o něm si nemyslím, že by to byl nějakej fotbalista...

A já se třeba konečně dočkám Zmrhala na beku Kde podle mě může být naprosto skvělej a nebude strašit v záloze, na křídle... kde můžou dostat šanci fotbalově vybavenější hráči. Záda mu může krýt Zelený, na jednodušší zápasy Sýkora, a z druhý strany Bořil.
KingMaster13
04.06.2019 11:17
#
Je pravda, že Zmrhal v obraně není blbej nápad. Na tom křídle je takovej nijakej ale v obraně by si svoje odehrál. Je běhavej a pracovitej a to se na beka hodí, navíc by podporoval dost útok. Jako za pokus to stojí a to samé se Sýkorou protože v Liberci myslím, že kdysi hrál na beku a tam se mi líbil nejvíc
Bakary3
04.06.2019 11:23
#
jo, Zmrhal by tu lajnu svou fyzičkou úplně zničil a k tomu ty jeho bomby, možná by byl z tý druhý vlny nebezpečnější než teď.
Sýkora dobrý, ale na beka nemá asi tak úplně figuru, když by se doma hodně útočilo, tak jo, jinak nevím
A vlastně ten Holík ze Zlína... to by asi taky stálo za to... klidně by se mohli točit Zmrhal Bořil, Holík a Pelta by aspoň zase neojebal s Holešem
KingMaster13
04.06.2019 11:35
#
Jako jo no, toho levýho beka pořešenýho máme
Logan
04.06.2019 11:51
#
Lecjaks ty vole to né, vždyť hraje v chorvatský lize, kde kromě Záhřebu a Hajduku je to těžká bída, a ani tak tam nijak nevyniká.
Nikdy mi nepřišel extra dobrej a rozhodně raději Holeše, než Lecjakse.
Pudil možná, ale asi bych se bál toho, že už je mu 33 a jeho motivace by nemusela být taková, jakou chceme.
Hlouška jsem chtěl, ale pouze jako back up za Bořila, podle mě už na základ nemá a uvidíme, jak na tom bude v Plzni.
Zmrhal by mohl hrát beka v jednodušších zápasech ligy, ale určitě ne v LM nebo EL ani v top zápasech CZ.
Syky nejspíš v SKS skončí, takže tahle alternativa padá.
KingMaster13
04.06.2019 11:59
#
Hele ale ono není od věci mít hráče se zkušenostma. Koho tam máme staršího 33 let? Snad jen Škodu ne? A kdyby přišel třeba Mára Suchý nebo právě Pudil tak bych se tomu rozhodně nebránil. Pro takové ty klíčové zápasy by to mohlo být to co nám třeba sezony chybělo. Navíc naši mladí hráči tyhle hráče potřebují od kterých se budou učit
Logan
04.06.2019 12:35
#
Mára Suchý nepřijde. Chce jít do TOP ligy a evidentně nabídky má.
Obávám se, že pokud chtěl být pro Slavii ještě užitečný, musel by přijít teď nejpozději.
Na druhou stranu si ale ani nemyslím, že by o něj byl ze strany SKS zájem.

Otázka je, co vlastně Pudil zahrál, zda on je opravdu tím zkušeným. Jistě, má věk, hrál v Champu. Ale PO tam tuším nikdy nehrál, nebo možná jednou. Evropské poháry hrál naposledy snad v SKS a v repre toho taky zrovna moc neodkopal.
Jeho zkušenosti tedy jsou akorát v tom ,že hrál v zahraničí. Je to dost? Kdo ví.

Já bych nejradši měl kraje pořešené Holeš/Holík, Bořil/Zelený(Sýkora), za předpokladu že Cuf odejde, ale uvidíme jak to dopadne
KingMaster13
04.06.2019 13:15
#
Jako Suchoš chce do top ligy ale těžce pochybuju, že by tam sehnal něco dobrýho, pokud teda se nebude chtít patlat třeba někde v Brescii apod
Logan
04.06.2019 13:38
#
Myslím, že se psalo o Bologni a Janovu, možná i něco v BL ... kvalitu, aby hrál v průměru těhle lig určitě má, na ty top týmy ne.
PavlíčeQ
04.06.2019 13:24
#
Holíka chci do Jablonce
Logan
04.06.2019 13:37
#
Chtít můžeš, ale máme na něj pořád předkupní právo pokud vím. Možná že by mohl být ve hře i scénář, že nám prodáte Holeše, my vykoupímě Holíka a půjde k vám na rok/dva hostovat?
Nevím, hodně scénářů, ale o Holíka bych fakt nerad přišel.
Píšu to dlouhodobě, vůbec nechápu, proč vlastně nedostal pořádnou šanci u nás.
PavlíčeQ
04.06.2019 13:49
#
Jo tak s tím předkupním právem jsem to nevěděl. Tak uvidíme, jak to bude, protože odpovídající náhrada za Holeše v lize není, snad jen kromě toho Holíka, ten mi přijde fajn.
salami
04.06.2019 16:21
#
pudil uz se v Champu posunul na stopera, nejspis uz mu logicky s vekem odchazi dynamika a to by byl v Trpisove systemu problem, po tom bych urcite nesel. Jinak jak pise Bakary, konecne treba sance pro Zmrhala, na kridlo mame x lepsich variant a myslim, ze dobu na prodej uz jsme prosustrovali. A aby v tomhle veku vysedaval je skoda.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.