Co víc si přát, je to sen, řekl Šilhavý k dvěma červnovým výhrám

11.06.2019 10:07 - Aktuality
Jaroslav Šilhavý (© slavia.cz)
 
Trenér české reprezentace Jaroslav Šilhavý považuje uplynulý červnový sraz za snový. Jeho svěřenci v evropské kvalifikaci nejprve v pátek porazili v Praze na Letné Bulharsko 2:1 a včera v Olomouci zdolali i Černou Horu 3:0. Reprezentanti drží postupové druhé místo před zářijovým pokračováním pětičlenné skupiny v Kosovu, které český kouč nyní považuje za hlavního soupeře v boji o postup.

"Červnový sraz byl skvělý, máme šest bodů a skóre 5:1. Co si víc přát, to je sen. Zvládli jsme to skvěle," pochvaloval si na tiskové konferenci Šilhavý.

Zatímco v pátek český celek musel otáčet nepříznivé skóre, proti Černohorcům měl utkání ve svých rukách. "Jak jsme v pátek zahazovali šance, tak dnes jsme byli obrovsky produktivní. Vůbec ten výsledek 3:0 je skvělý, protože těch šancí jsme zase tolik neměli. Soupeř byl velmi dobrý, podle mě lepší než ten páteční," uvedl Šilhavý.

Jeho svěřenci po březnovém debaklu 0:5 v úvodu kvalifikace v Anglii v čele tabulky bodově dotáhli soupeře, který nehrál kvůli účast ve Final Four Ligy národů. Na třetím místě je po výhře 3:2 v Bulharsku překvapivě Kosovo, byť při losování figurovalo až v pátém výkonnostním koši. Na šampionát postoupí první dva týmy.

"Asi bychom si přáli, aby Kosovo v Bulharsku raději zremizovalo. Ale my ten výsledek nemohli ovlivnit. Potvrzuje se, že skupina vůbec není lehká. Kosovo šlo až z pátého koše a hraje velmi dobře. Asi je to teď náš nejvážnější soupeř v boji o postup," řekl Šilhavý.

"Mají o bod míň než my, v každém utkání bodovali. Viděli jsme už jejich hru, jsou ještě drzejší a produktivnější než Černohorci. Na druhou stranu ti soupeři si mohou brát body mezi sebou. My se musíme koukat na sebe a dělat body," dodal Šilhavý.

Právě v Kosovu český celek 7. září odehraje čtvrtý z osmi zápasů skupiny a o tři dny později se představí na půdě Černé Hory. "Nejdřív musíme zanalyzovat uplynulé dvojutkání a pak budeme přemýšlet o dvojutkání na Balkáně. Musíme se na ten dvojzápas připravit a výsledkově ho zvládnout. Pak bychom mohli lépe dýchat," prohlásil Šilhavý.

"Hráči teď mají dovolenou, poté začnou přípravy, přípravné zápasy. Začneme to sledovat. Máme nějaké zraněné hráče, kteří se třeba připojí. Uvidíme, jak budou případě k dispozici. Myslím třeba Bořka Dočkala a Vláďu Daridu," dodal Šilhavý k oporám v záloze.

Ocenil přínos dvou hráčů z italské ligy Patrika Schicka s Jakubem Janktem, kteří se podepsali pod všech pět červnových gólů. "Snažili jsme se dělat nominaci ze zdravých charakterních hráčů, někteří třeba ani nehráli tolik v klubech, přesto jsme je vzali. Třeba ti dva Italové Jankto a Schick se hodně zasloužili o to, že jsme vyhráli," uvedl Šilhavý.

"Ale je toho hodně co zlepšit. Nemůžeme si myslet, že jsme vyhráli dva zápasy a vše je v pohodě. Byla tam spousta chyb, hodně práce nás čeká. Ale s tímhle srazem jsme byli hodně spokojeni," dodal.

U týmu je od září a v osmi zápasech si s reprezentací připsal pět výher a tři porážky. "Na hráčích je vidět, že reprezentují rádi. I vztah s hráči je na dobré úrovni. Času moc není, přesto se snažíme hráčům vtisknout nějakou tvář. Myslím, že když budou hráči opakovaně zdraví a ustálí se kádr, budeme to nabalovat na sebe a mělo by se to ještě zlepšovat," uvedl Šilhavý.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 2092
Komentáře (91 / 0 nových)
Sw!fty
11.06.2019 10:09
#
Co se zda je sen, probudis se, a sme venku
Y.N.W.A
11.06.2019 10:12
#
Tak já mám teda jiný sny, ale výkony byly dobrý, to je jasný... rozhodující budou každopádně souboje s Kosovem... a teda jako z jedný blbý Jugoslávie je teď sedm týmů, z nichž z pěti jde strach, když se dobře vyspěj... to kdyby se rozdělilo Španělsko na různý asociace, jako třeba Anglie, tak by se Euro muselo rozšířit na 64 týmů už asi
OnderCZ
11.06.2019 10:17
#
Z kterých nejde strach, Slovinsko a Černá Hora? Nebo Makedonie?
Y.N.W.A
11.06.2019 10:19
#
hm, dlouhodobě fakt asi jen ta Severní Makedonie... takže 6 ze 7 :)
Wendigo
11.06.2019 10:44
#
Pokus o fotbalové osamostatnění Katalánska zde už v minulosti myslím byl, no ztroskotalo to. Že by to byl silný výběr o tom není pochyb.
Y.N.W.A
11.06.2019 10:49
#
jj, hrají jen nějaké ty neoficiální přáteláky... ono ale i Baskicko, Andalusie, no... šlo by to i ve Francii, Německu - vlastně by bylo zajímavý (ale asi jen z našeho pohledu ) vytvořit jednotky o cca 10 mil. obyvatelích s vlastní repre... jako jo, někde by to bylo hodně umělý, tak řekněme třeba o 5. - 15. mil. obyvatelích... takže trpaslíci out, Jugoška zase částečně sjednocená a ty velký státy rozdělený do cca 4, 6 až 8 týmů... no je to kravina, já vím
Y.N.W.A
11.06.2019 12:01
#
nechal jsem se unýst
Wendigo
11.06.2019 12:03
#
Baskové mají také fotbalový výběr se kterým občas hrávají přátelské utkání podobně jako Katalánci. Dokonce jsou v poslední době v tom směru o něco aktivnější než v minulosti. Koncem května letos remizovali v Panamě s domácí reprezentací 0:0, bylo to však po ligové sezóně a Baskové do Panamy cestovali s improvizovaným výběrem, v podstatě bez hráčů z LaLigy (kostru výběru tvořili hráči z rezervy Athleticu Bilbao). V říjnu 2018 například Baskové porazili Venezuelu 4:2. Kromě Basků a Katalánců příležitostně sestavují na přátelské zápasy výběry i jiné regiony Španělska jako Galicie nebo Andalusie, je to však spíše sporadické.
adoxx
11.06.2019 11:01
#
soson92
11.06.2019 10:14
#
Dřív byl sen získat třeba medaili z MS, ME nebo vyhrát suverénně kvalifikaci. Dneska je sen, když porazíš Bulharsko a Černou Horu. Sniž své nároky a tvůj život bude hned krásnější.
ttopi
11.06.2019 10:27
#
Jestli si nedáváš cíle dle aktuálních možností, ale dle nějaké historie, tak to musíš mít asi těžké
soson92
11.06.2019 10:29
#
Samozřejmě, že si dávám cíle dle aktuálních možností. Jen mi přijde vtipné přirovnat výhru nad BUL a ČH ke snu. To je všechno.
ttopi
11.06.2019 10:47
#
splněný sen je, že se oba zápasy vyhrály. Poslední roky jsme měli takovou krizi, že jsme z těchto dvojzápasů měli max. 3 body. Tohle je fakt povedený týden
adoxx
11.06.2019 11:02
#
Wambasen
11.06.2019 11:09
#
KingMaster13
11.06.2019 11:36
#
8lampard8
11.06.2019 12:13
#
Ruprecht
11.06.2019 16:53
#
a zápasy stály i docela za koukání, byť to nebylo žádné "elklásiko"
Petr325
11.06.2019 10:41
#
protiproudu
11.06.2019 10:31
#
Ruprecht
11.06.2019 16:52
#
a to si vem třeba Mongolsko, dříve vládci skoro "většiny" Asie a dnes malej prd mezi Ruskem a Čínou
kaaspis
11.06.2019 10:14
#
Porazit Bulharsko a Černou Horu je sen? Já teda nesnižuji ničí úroveň, ale sním daleko troufaleji
Bucky
11.06.2019 10:42
#
Tak to musíš být pořád zklamanej, obzvlášť jako fanoušek United.
kaaspis
12.06.2019 10:31
#
Pořád lepší zklamanej, než fanoušek Realu
Bucky
12.06.2019 10:43
#
ani ne, hele...
kaaspis
12.06.2019 11:18
#
Záleží na úhlu pohledu, samozřejmě
Sarrin
11.06.2019 10:26
#
Trochu se bojím že nás vyšoupne Kosovo, jede na se na ně hrozná tlačenka všude možně, hrozné u takového neexistujícího pseudostátu s poslepovanou reperezentací
mayday
11.06.2019 11:44
#
Teď tahají šňůru bez porážky, začátky měli slabý, ale teď se jim daří. Uvidíme, ale snad furt musíme mít navrch.
Losinho
11.06.2019 10:27
#
And now it's realita
REPLIKATOR
11.06.2019 10:28
#
This is his sen
protiproudu
11.06.2019 10:32
#
Vsadim gule
11.06.2019 10:32
#
This dream is his sen
tnt03
11.06.2019 11:20
#
FUnk
11.06.2019 11:21
#
This is his mokrý sen
♥LIVERPOOL - FC♥
11.06.2019 12:44
#
agree
kylo ren
11.06.2019 10:28
#
Uvidime po kosovu
Josifek
11.06.2019 10:30
#
No, to má teda skromné sny

Dvě povinné výhry, po docela slušných výkonech proti poměrně slabým soupeřům - hlavně tedy Bulhaři byli bídní, ČH nějakou kvalitu mělo, i když výsledky by hovořili spíš opačně..

Střed zálohy v nové podobě Souček, Král, Pavelka funguje velmi slušně, to se mi líbí. Samozřejmě Schick jinde než zbytek ofenzivy. Jankto i přes svoji občasnou splašenost taky zajímavý hráč.

Stopeři docela OK výkony, hlavně v prvním zápase se mi líbil Suchý. Čelustka je obecně jistý, Vacloš taky v pohodě. Novák hoří dozadu a dopředu to taky žádná sláva není, tam by to chtělo změnu. Stejně tak pravý kraj zálohy - Masopust v repre slabota a Kopic taky nic moc, a to jsme hráli proti spíše slabším soupeřům

Největší zklámání z domácích zápasů byla atmosféra na stadionech, obzvlášt včera úplně příšerné.
Riviera Kid
11.06.2019 10:36
#
Příšerné? Proč?
Dufan
11.06.2019 10:43
#
no na to, že bylo včera skoro plno, mi to taky přišlo nějaký dost potichu
cubinho
11.06.2019 10:55
#
Včera to byla bída. Takové ticho na stadioně jsem dlouho nezažil. Když jsme se to snažili rozjet, tak se málokdo někdo přidal. Prostě bída...v Olomouci se neumí fandit..
Nuno čomes
11.06.2019 11:25
#
Gaučáci prijeli. Ultras repre nebere, nedivím se.
Beči
11.06.2019 11:30
#
Přesně. Přišlo mi, že hrajeme přátelák, kde je na tribuně 20 lidí.
sosna
11.06.2019 11:47
#
Dřív býval na repre zápasech nějakej kotlík, pár borců s bubnama co stáli a rozjížděli to. Netuším kam se vytratili, ale včera tam nikdo takovej nebyl. Asi se ten novýj projekt s fanklubem moc nechytnul... Navíc ten náš herní projev diváky ze sedaček zrovna nezvedal a podle těch zmatků na tribuně a neustálého focení bych řekl, že půlka lidí byla na stadionu poprvé v životě.
Riviera Kid
11.06.2019 11:43
#
Nevím. Mně se tam líbilo. I Mexiko bylo.
Spalovač šancí
11.06.2019 10:47
#
Třeba byly špatné ruchové mikrofony, ale např po druhém gólu tam bylo ticho jak na pohřbu. Člověk by naopak čekal, že se rozjedou chorály, apod.
Když to porovnám se zápasem Poláků, tak je to dost smutné
Josifek
11.06.2019 11:48
#
Hrobové ticho, prakticky po celý zápas, atmosféra, kterou ti udělá i 100 lidí..
T7s
11.06.2019 13:24
#
resit atmosferu na repre.. lidi sou proste nepoucitelni
andrew96
11.06.2019 13:43
#
Včerejší výlet do Olmu byl můj nejhorší zážitek z návštěvy repre a absurdno zase překonalo své meze. Lístky na sever, parádní místa, až na ten problém, že přímo na těch místech vyrostla plošina pro kameramana, takže si 30 lidí nemělo kam sednout. Přitom při nákupu lístků tam žádné omezení v těch místech nebylo.

Chaos u vstupů a nedostatečné zásobování, kdy některé věci došli už v poločase, byla jen taková třešnička na dortu. Atmosféra bída, sám jsem byl tím zjištěním, že si nemáme kam sednout, a následnou diskuzí se security tak znechucen, že se jsem na ten fotbal stejně neměl náladu.
Josifek
11.06.2019 14:03
#
sosna
11.06.2019 14:05
#
Neseděli jste pod tou plošinou nakonec? Někdo tam seděl... A 30 je přestřelený, ta plošina měla tak 2x3 metry.
andrew96
11.06.2019 15:03
#
Možná jo, minimálně 30 (i více řekl bych) lidem ale omezovala výhled.

Nejprve jsme zkusili schody, než přišla security. Po neprůstřelném argumentu, že tam kde plošina omezuje výhled, se právě teď nehraje, jsem zjistil, že diskuze nemá smysl a šel jsem na sedačku. Vidět jakž takž šlo, ale ta plošina prostě vadila. Mně už to bylo ale celkem jedno, neměl jsem náladu a radši jsem šel na pivo.
Ruprecht
11.06.2019 17:00
#
takže jsi neviděl na celé hřiště nebo..?
andrew96
11.06.2019 17:53
#
Neviděl no.
T7s
17.06.2019 10:11
#
seno a vidle no
Ruprecht
11.06.2019 16:55
#
Olomoou mě zklamala, ale co já mám co kritizovat, vždyť jsem z Teplic
Zizou
11.06.2019 10:38
#
To jsme to teda dopracovali. Bulhary jsem bohužel neviděl, ale pokud byli ještě horší než Černohorci, tak to se máme teda čím chlubit. Jasně, máme 6bodů, což je supr. Ale ten výkon? Asi bych chtěl vrátit vstupné, kdybych tam včera byl. Černá Hora ani nechtěla bodovat, měli jsme spoustu času na rozehrávku, ale nějaká kvalitní myšlenka, průniková přihrávka nebo individuální průnik to asi od našeho nároďáku čekat nemůžeme. Jenom ubohé posouvání balonu ze strany na stranu a pak alibistická nepřesná finálka do vápna. To je teda pecka. Jeden gól z penalty, druhý vlastní a třetí, i když moc pěkně trefený, by aspoň trochu kvalitní golman chytil do zubů. Nemáme žádného tvůrce hry a jediný, kdo se sem tam prezentuje nějakou pěknou chvilkou je Schick. Ale tohle je teda hodně málo. Pokud tohle Šilhavému stačí, tak to potěš koště. Třeba se dostaneme na Euro, ale tam už to s tímhle výkonem bude jenom ostuda. No snad tomu trochu pomůže Dočkal s Daridou, protože z tohodle fotbalu bolí oči.
kylo ren
11.06.2019 10:44
#
Zizou
11.06.2019 10:51
#
Tvé vyjadřovací schopnosti asi nebudou na valné úrovni, ale můžeš se mi teda pokusit připomenout nějakou kvalitní akci z tohodle zápasu? A připomínám, že tohle je reprezentace, čili by to měla být ta nejvyšší úroveň, takže si to hodně promysli, pokud si toho vůbec schopný.
Manny
11.06.2019 11:33
#
lada.sp
11.06.2019 12:10
#
REPLIKATOR
11.06.2019 12:16
#
xhejl
11.06.2019 14:18
#
Zizou
12.06.2019 14:34
#
Díky všem posměváčkům za připomenutí onoho momentu. Nic jiného jsem ani nečekal
Ruprecht
11.06.2019 17:02
#
Bakary3
11.06.2019 10:48
#
Jako bohužel na tom kus pravdy je...
Třeba zrovna ty černohorci byli o dost fotbalovější. U nás mě mrzí, že ani s takovým soupeřem a při vedení 2, 3 : 0 neukážeme trošku herního sebevědomí, nezkusíme dát další góly, nevyzkoušíme něco novýho, co náš tým může posunout, ikdyž třeba jen o kousek (Bořil, Sadílek možná do budoucna...), ale dohrajeme to na údržbu. Ten konec zápasu mohl přinést něco novýho, místo toho neměl žádný význam.

Na druhou stranu je třeba se podívat, jak jsme na tom byli třeba pod Jarolímem a jak jsme na tom teď, rozdíly tu jsou - ustálená sestava, hráči vědí, co hrát, vypadá to i na lepší "atmosféru" v týmu, a nakonec - pochybuju, že za Jarolíma bysme měli 6 bodů...

Jarda to dal trochu do pucu, ale ideální by pro mě byl vývoj jako ve Slavii - Jarda ideální na stabilizaci, hodně rychle ale narazí na svůj strop (už teď je jasný, že jinak hrát nebudeme...), po něm by měl přijít někdo progresivnější, kdo ten tým posune dál. Ale kdo, to je ten problém.
Zizou
11.06.2019 10:57
#
Souhlasím. Za Jarolíma to byla ještě větší sračka a je pravda, že ten tým se dal aspoň nějakým způsobem dokupy. Jenže opravdu tohle stačí? Mně teda ne, s takovým fotbalem díru do světa neuděláme a kdyby proti nám hrál včera tým aspoň o level kvalitnější, tak by to s tímhle výkonem jen těžko dopadlo 3:0. Černohorci přijeli na výlet a my se té jejich hře přizpůsobíme. V televizi bylo jasně slyšet, jak se to divákům líbí. A jak píšeš, třeba Slavie hrála v sezoně teda o dost kvalitnější fotbal než bylo tohle.
Bakary3
11.06.2019 11:12
#
Zas musím říct na jeho obranu, že ty kreativnější hráče (Darida, Dočkal, Barák) prostě neměl.
Další věc ale je, jestli by je vůbec nasadil...
Ale tak mohl třeba vyzkoušet k Schickovi Vydru, vyzkoušet něco jinýho...
Proč nemohl být na tenhle sraz, kdy se dalo předpokládat, že by se mohlo něco vyzkoušet, Matoušek?
Tihle hráči nám šíleně chybí, ale ani s nimi neumíme zacházet a radši šanci dostanou ti, kteří snadno zapadnou do "systému" (běhavá mlácená).

A ono to tak vypadá, kreativity je hodně málo a když se zrovna nevyspí a nemají chuť běhat, nedá se na to vůbec koukat.

V některých chvílích vidím, jak jednoduše by se dalo projít narážečkou, prostrčit do ulice... A není to o tom, že v TV to vidím a na hřišti bych to neviděl, není to o fotbalový kvalitě, ale o tvořivosti, myšlení... Místo toho nahrávka dozadu, do strany...
Kdyby to třeba i zkazili, člověk si řekne ale dobrý, to bylo fotbalový, nevyšlo... Tam ta myšlenka ale ani není.
Zizou
12.06.2019 15:44
#
netopier
11.06.2019 11:04
#
Tak vám skôr vyhovujú ťažší súperi kde využijete vašu bojovnosť.
Zizou
12.06.2019 14:35
#
To je možné, ale v dnešní době už je jen bojovný fotbalista ne repre dost málo.
REPLIKATOR
11.06.2019 12:16
#
xhejl
11.06.2019 14:18
#
1) Proti Bulharsku byl ten výkon o dost lepší.
2) Sám napíšeš, že nemáme tvůrce hry a pak za to de facto ten tým zkritizuješ, že to ve středu hřiště není kdovíjak kreativní. Samozřejmě, že při středu Pavelka, Souček - Král, to prostě bude postrádat nějakou zázračnou myšlenku. Co s tím přesně má Jarolím dělat? Naučit během repre srazu Pavelku tvořit hru?
3) Hrajeme to na co máme hráče. Ta situace je diametrálně lepší než kdykoli předtím od roku 2008, konečně máme aspoň část hráčů, co se prosazují v nadstandardních ligách. Ale samozřejmě, že ten tým prostě není na takový úrovni jako před 15, 20 lety... Pokud někdo ten tým za tyhle zápasy chválí (já třeba jo), tak to přeci myslí úměrně jeho kvalitě. Sen je asi hodně nadsazený slovo, ale proti tomu, jak to vypadalo předtím a na co tenhle tým objektivně má...
xhejl
11.06.2019 14:28
#
*Šilhavý ne Jarolím obv
Zizou
12.06.2019 14:32
#
1) Neviděl jsem, ale nepředpokládám, že by mě to zvedlo ze židle.
2) To, že nemáme vyloženého tvůrce hry ale přece vůbec neznamená, že by ti tři uprostřed tu hru neměli nějakým způsobem řídit a vést. Viděl jsem pár zápasů Slavie a tam teda Souček i Král hráli o poznání tvořivěji. Takže třeba je to chyba trenéra, ale mě tohle hraní na jistotu prostě nebaví, naprosto nudí a vytáčí, když vidím, jaké řešení ti hráči vybírají. Jen alibisticky hlavně nic nezkazit. Kdo jiný, než repre hráči, by toho svědomí měl mít nejvíce? Ono je pěkné, když nic nezkazím, ale když taky nic nevymyslím, tak k čemu tam vlastně vůbec jsem? A to byl v tomhle zápase jeden vedle druhého, kromě náznaků Schicka a mizivě snad ještě Jankta a Kopice. Ba co víc, ten soupeř byl ubohý a na jakém jiném soupeři si lépe můžu něco vyzkoušet? Na Anglii? To už pak bude pozdě.
3) S tímhle samozřejmě souhlasím, pohoda v týmu se uričtě zlepšila a ten tým se nějakým způsobem ustálil. Ale pokud se budeme neustále obhajovat tím, že teď hrajeme, na co máme, pak budeme hrát stejnou alibistickou sračku jako bylo utkání s Černou Horou. Ti hráči mají navíc a musí to ukázat i na tom hřišti a to se podle mě absolutně nestalo.
alias
11.06.2019 10:42
#
To je snad povinnost né….porazit doma Bulhary a Černohorce. Dělá jak kdyby jsme porazili Španěly a Němce
F.Torres
11.06.2019 10:47
#
Dvakrat dat kosovo a jsme tam
kylo ren
11.06.2019 10:50
#
To bude těžký
adoxx
11.06.2019 11:05
#
Acquanni
11.06.2019 20:57
#
Stačilo by vyhrát doma a remizovat tam, ale samozřejmě WW by byl lepší
Lord Beilish
11.06.2019 11:06
#
ŠILHAVÝ se rád pochválí, něco jako Ivánek v Mrazíku.
ajouki
11.06.2019 11:25
#
Lepší 3:0 s defenzivní trojkou Pavelka, Souček, Král, než plichta 0:0 s Azerbajdžánem nebo Severními Iry, kde hráli vysnění Dočkal/Darida a dokonce dva útočníci.

Někteří by si fakt měli pustit jakou bídu jsme dokázali poslední roky hrát.

Na papíře ti hráči můžou být defenzivní, ale doplňovali se naprosto výborně. Král klid na míči, přehled a hlavně neustálé napadání ve vysokém tempu. Tomu ta ofenzivní role sedla. Pavelka a Souček dodali balanc mezi ofenzívou a defenzívou. Navíc dva vysocí hráči.
Ruprecht
11.06.2019 17:04
#
není to žádné terno, ale reprezentace hraje lépe jak pod Jarolímem, což je ale také dáno tím, že někteří hráči se nám zvedli a je tu určitá kvalita... kritika je na místě, ale co je moc, to je příliš... jde o výsledky k reálným možnostem týmu... to že neni Nedvěd, Čech a dortmundskej Rosický znamená, že nemám fandit?
Beči
11.06.2019 11:28
#
Já bych tedy spíš použil slovní spojení "povinné výhry", ale tím nijak nechci snižovat cenu šesti bodů. Důležitější faktor pro mě je prezentovaná hra, která má konečně hlavu a patu.
kilobyte
11.06.2019 11:44
#
A pak se probudil pochcaný Dovalilem.
stajnko
11.06.2019 12:41
#
#neverForget
ClancyWiggum
11.06.2019 13:52
#
Urs
11.06.2019 15:56
#
V červnu 2006 jsme chtěli získat nebo vyhrát titul mistra světa. Dnes je sen porazit Bulharsko a Černou Horu.
RM1999
11.06.2019 23:37
#
Sen by byl porazit Anglii. 6 bodů s Bulhary a Montenegřany beru jako splněný cíl.
vanGomm
14.06.2019 00:54
#
Výročí.Dnes je to 66 let co naše fotbalová reprezentace hrála po 2.světové válce první kvalifikační zápas na MS 1954.ČSR-Rumunsko 2:0 Strahov a 50 000 diváků.Naše sestava za jménem je věk hráče v den utkání.Stacho 21-Šafránek 22-Trnka 26-Karel Ján 28-Novák L. 21-Ipser 25-Borovička 22-Laskov 31-Přáda 21-Pažický 25-Vlk Fr.27.Věkový průměr týmu přibližně 24,5 roků.Jediný žijící fotbalista z tohoto zápasu je snad Vlk František *30.05 1925,kterému je tedy 94 let!! Všichni ostaní už bohužel nežijí.
+56 Šafránek
+61 Borovička
+63 Přáda
+72 Ipser
+74 Stacho
+76 Pažický
+78 Trnka
+79 Novák Ladislav
+81 Karel Ján
+85 Laskov Božin
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.