Chelsea v Krasnodaru povzbudila i přítomnost majitele Abramoviče

29.10.2020 12:52 - Aktuality
Roman Abramovič (© flickr.com)
 
Chelsea při vítězství 4:0 ve středečním utkání Ligy mistrů na stadionu Krasnodaru povzbudila i přítomnost majitele Romana Abramoviče v hledišti. Ruský oligarcha domácí zápasy londýnského klubu nemůže navštěvovat kvůli problémům s britskými vízy.

Abramovičovi v roce 2018 nebylo prodlouženo vízum údajně v souvislosti s aférou kolem otravy agenta Sergeje Skripala. Ruský miliardář poté získal izraelské občanství i pas, s nímž se do Londýna dostane, ale není jisté, zda tuto možnost Abramovič dosud využil.

"Samozřejmě jsem věděl, že tady byl. To nám vždycky udělá radost. Ale podporu majitele klubu cítím neustále, ať už je přímo na zápasech, nebo není," řekl trenér Chelsea Frank Lampard pro klubový web.

"Ale mít ho tady byl pěkný bonus pro mě i tým, samozřejmě k němu máme velký respekt. Nepotkal jsem se s ním, protože před zápasem jsem byl v šatně. Pár členů mého realizačního týmu s ním mluvilo, ale ve chvíli, kdy jsme se šli rozcvičit, už nebyl poblíž," doplnil bývalý anglický reprezentant.

Podle něj Abramovič mohl být s "Blues" spokojený. "Jsem hrozně rád, že jsme podali dobrý výkon se čtyřmi góly a čistým kontem v jeho zemi. Doufám, že jsme mu udělali radost," prohlásil Lampard.

Chelsea ve skupině E po úvodní domácí remíze 0:0 se Sevillou poprvé zvítězila. V Krasnodaru se jako první trefil ve 37. minutě Callum Hudson-Odoi, po změně stran přidali další branky Timo Werner z penalty, další letní posila Hakím Zijach a střídající Christian Pulisic.

Lampard pochválil marockého záložníka Zijacha, jenž při debutu v základní sestavě zaznamenal premiérový soutěžní gól za Chelsea. "Pracoval opravdu tvrdě, aby se uzdravil. Já se moc těšil, až do týmu přinese kvalitu. Vedle ní nám dodal i klid a vstřelil zasloužený gól. Jeho výkon byl velmi dobrý, když uvážíte, že hrál od začátku poprvé od březnového ukončení nizozemské ligy," uvedl dvaačtyřicetiletý kouč.

"Pro něj i pro nás bylo frustrující, že kvůli zranění nemohl hrát dřív. Ale věděl jsem a také viděl na tréninku, že jsme podepsali hráče s obrovskou kvalitou, který umí vymýšlet asistence a góly. Už v Krasnodaru předvedl záblesky a bude to jenom lepší," dodal Lampard k sedmadvacetileté posile z Ajaxu.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3622
Komentáře (259 / 0 nových)
Godbless
29.10.2020 13:01
#
OT: Za mě to, co zase udělali média, respektive jak některá z nich natřeli Krasnodaru, za to, že jejich hráči nepoklekli, je prostě nechutná hra dnešní doby. BLM za mě, vůbec do fotbalovýho prostředí nepatří. Začíná mě to dost srát, abych řekl pravdu.
veikko
29.10.2020 13:08
#
Myslím, že spoustu lidí to sere od začátku.
twelwer
29.10.2020 13:11
#
Ja som kompletne protirasizmu. Mam kamaratov a znamych fakt roznych ... Ale keby som mohol hrat takyto zapas tak ani nahodou neklaknem.
kiciN
29.10.2020 15:08
#
Godbless
29.10.2020 15:28
#
Uwe háže buly
29.10.2020 19:48
#
Ndombele18
29.10.2020 20:51
#
dinss
29.10.2020 21:40
#
icka
29.10.2020 13:14
#
mickey mouse
29.10.2020 13:16
#
Krasnodar i Marseille pěkně
Puskas
29.10.2020 13:27
#
Euphael
29.10.2020 14:46
#
to jsou jedine tymy ktere nepoklekly?
sima.vok
29.10.2020 14:54
#
Ne, ale hrály s anglickými celky, které poklekly
valloire
29.10.2020 16:16
#
bobis21
29.10.2020 13:21
#
A vadí ti stejně i to když je někomu nadáváno za to že poklekne? Nebo když kvůli tomu dokonce přijde o práci?
Godbless
29.10.2020 13:27
#
Neznám někoho, kdo by kvůli tomu přišel o práci, ale ano i to mi vadí. Je to tvá svobodná vůle pokleknout, ale v první řadě říkám, že by se ve sportu nemělo vůbec poklekávat. BLM do sportu v Evropě nepatří, a za tím si stojím.
bobis21
29.10.2020 13:29
#
Je zvláštní že se o to tak zajímáš a přitom nevíš asi o nejznámějším případu pokleknutí Colina Kaepernicka.
Podle mě je to prostě na svobodném rozhodnutí každého z nich a jakékoliv další řešení toho kdo ano a kdo ne je podle mě nesmyslné. Rozhodně ale budu proti tomu aby se něco takového zakazovalo.
Godbless
29.10.2020 13:41
#
Zmínil jsem to, protože se mi nelíbí, že to zasahuje do fotbalu. I do jiných sportů. Příklad z Ameriky, hokejisti nebo basketbalisti na to nemůžou mít jiný názor, ty musíš respektovat stanovisko ligy, týmu, asociace apod.. Jakmile to neuděláš jseš na pranýři a jsi rasista apod.. Ty nemáš vůbec na výběr si vybrat jednu nebo druhou stranu. Velký hvězdy v NHL se museli vyjadřovat podle určitých předpřipravených not.
Tohle zasahuje do demokracie mnohem víc než si tu všichni myslíme.
lampas
29.10.2020 13:43
#
bobis21
29.10.2020 13:45
#
Ano, ale úplně to samé bylo i na druhé straně v případě Kaepernicka, kde mu liga prostě zakázala to dělat. Já se ptám jestli ti tento postoj ligy vadí stejně nebo ne.
Godbless
29.10.2020 13:49
#
Jo i to mi přijde špatný.
misomy6
29.10.2020 15:27
#
Kapernik si kľakol počas hymny... ak by si kľakol po vykope asi by to nevzbudilo take emócie...ale inak politika do športu nepatrí samozrejme
RuneSKS
29.10.2020 15:47
#
dinss
29.10.2020 21:41
#
Hlavně je to teroristická organizace, která naopak rasismus vytváří...
lampas
29.10.2020 13:30
#
To je argumentace ve stylu Babišových voličů: "Oni kradou taky a víc!"
bobis21
29.10.2020 13:32
#
Ne, jen se ptám jestli mu vadí oba případy té nesmyslné kritiky. To vůbec není argument, já nikde ani neříkám že s ním nesouhlasím. Podle mě je nesmysl někoho kritizovat za to že nepoklekl, stejně jako je podle mě nesmysl někoho kritizovat za opak.
lampas
29.10.2020 13:39
#
Souhlasím s tebou, ale ať si to dělají soukromě. Pokud frajerům na tom tak záleží, tak ať si klekají každý den ráno a dávají si fotky na IG, rozhodně nebudu ten kdo by někoho za to kritizoval. Ale do sportu to nepatří, stejně jako jiné politické projevy.... Neber to konfrontačně, ale tresty (či kritika) za transparenty "All lives matter" nebo za pokřiky "Kosovo Srbija" ti vadí taky, nebo ne?
bobis21
29.10.2020 13:44
#
Ať si to klidně dělají i před zápasem nebo po. Je to čistě jejich rozhodnutí a jsem naopak rád že to není zakázané.
Podle mě je celý koncept "politka do fotablu nepatří" nesmyslný v současném světě. Máme tady kluby přímo vlastněné státem, kluby vlastněné politiky nebo jejich příbuznými a vlastníky kteří financují politické kampaně. V tomto prostředí pak budeme říkat hráčům že oni se nesmí nijak projevovat, protože to do sportu nepatří? Až se podle toho budou chovat majitelé klubů a ty 3 zmíněné skupiny majitelů a funkcionářů ve fotbale nebudou, můžeme se začít bavit o nějaké možnosti omezování projevování názorů hráčů nebo fanoušků.
Puskas
29.10.2020 13:50
#
Pak by mohl každý před zápasem projevit nějakou svou podporu tomu či onomu.
Godbless
29.10.2020 13:53
#
Navíc, kdo by pak určoval, co je a není korektní? Podobná gesta prostě do fotbalu nepatří.
bobis21
29.10.2020 13:58
#
Od toho snad máme zákony ne? Pokud zákon neporušíš, je to korektní.
Puskas
29.10.2020 14:13
#
Korektní není totéž co zákonné.
bobis21
29.10.2020 14:28
#
Samozřejmě. Ale korektní chápu jako něco, co si každý subjektivně vyhodnotí. Pak jsou tu nějaké zákoné limity, které prostě překročit nesmí (např. podněcování k násilí). Když Jágr dělá reklamu Babišovi, nemyslím si o tom nic pěkného, ale rozhodně mu to nikdy nebudu chtít zakazovat.
Puskas
29.10.2020 14:30
#
Problém je v tom, že ta korektnost, politická, se tlačí agresivně do všeho a ostrakizuje ty, kdo s čímkoli z ní nesouhlasí.
valloire
29.10.2020 16:18
#
Godbless
29.10.2020 14:34
#
Legia Varšava choreo bylo porušení zákazu? Ne.
Puskas
29.10.2020 15:22
#
valloire
29.10.2020 16:18
#
bobis21
29.10.2020 13:56
#
Pokud to nebude odkládat zápasy o minuty tak klidně. Fakt mi přijde nesmyslné aby na jedné straně klub byl vlastněný totalitním státem a zároveň byl hráč toho klubu kritizován pokud se nějak vyjádří ke společenským tématům.
Puskas
29.10.2020 14:13
#
Jenže to se právě nesmí, ani nic psát na triko pod dres.
bobis21
29.10.2020 14:22
#
Však já říkám že mi to právě přijde nesmyslné. U nás třeba trénuje ligový klub zastupitel za ODS, ale budeme dělat že politika ve fotbale není?
Puskas
29.10.2020 14:24
#
Sport je právě ideálním prostředím pro politická témata, jen se to přečasto kamufluje kdečím. V živé paměti mám, jak Spartu vlastnil Rezeš a hráči museli jet na Slovensku a odehrát srandamač v dresu jisté partaje...
ZJEV
29.10.2020 14:42
#
Jasne, uz vidim, jak ti nevadi, ze nekdo pred zapasem zamava vlajkou podporuji napr. Trumpa. To by se to pak pekne zvrhlo a pred zapasem, by jeden hrac podporil vlajeckou Trumpetu, druhy by vytahl transparent proti potratum, ostatni by poklekli a dalsi by kolem nich tancoval nejaky hugu buga tanec na podporu domorodych kmenu v Brazilii.
bobis21
29.10.2020 14:46
#
Nevadilo. Ať si to klidně dělají. Jak říkám, hlavně když to neopozdí zápas nějak významně. Ale fakt nevím proč by mi mělo nějaké třísekundové nepodporující násilí nebo omezení svobody vadit.
ZJEV
29.10.2020 14:53
#
Jako ted ti to nevadi, ani mi, protoze nekdo poklekne nekdo ne OK kazdeho vec. Ale je to nebezpecny precedens v tom, ze se pak muze chvile pred zapasem (rozehranim) zmenit ve frasku, kdy uvidime nekolik forem podpory ruznych hnuti.
lampas
29.10.2020 13:54
#
Já bych se nerad dožil situace, kdy třeba před zápasem LM Petrohrad - Real by si vzal do ruky mikrofon kapitán Petrohradu a veřejně podporoval Putina, nebo kdy by před zápasem Slavie musel (chtěl) kapitán veřejně děkovat Číně za všechno co pro svět dělá. Každopádně tvůj pohled na věc respektuji, odpověď na mojí otázku beru jako ano
valloire
29.10.2020 16:19
#
mistr129
29.10.2020 13:35
#
Ne, politika by totiž do sportu patřit neměla
bobis21
29.10.2020 13:37
#
To ale není politika. Nebo jsou snad nějací politici kteří veřejně kandidují s opačným cílem? Pokud není žádný politik který by byl proti, tak to nemůže být politické téma.
mistr129
29.10.2020 13:47
#
Žádný politik není proti hnutí BLM?
bobis21
29.10.2020 13:55
#
O žádné hnutí ale nejde.
Stannis Baratheon
29.10.2020 14:16
#
valloire
29.10.2020 16:19
#
Ndombele18
29.10.2020 20:54
#
a čo to potom je?
bobis21
29.10.2020 20:57
#
Když někdo poklekne nebo řekne "Black lives matter", neznamená to že tím vyjadřuje podporu nějaké konkrétní organizaci nebo konkrétním lidem. Prostě jen říká že na životech záleží.
Stejně jako když někdo řekne "ano" u oltáře, nevyjadřuje tím podporu hnutí ANO.
Anacron
30.10.2020 08:04
#
To myslíš vážně? Pokud si nějaká organizace/hnutí přivlastní takové heslo, tak je jasný že jeho použití bude následně spojováno s tím hnutím. Nebo myslíš, že když náckové zvedali ruku jako řekněme pozdrav pro Hittlera, tak když to teď někdo dělá, tak může říct že ukazuje na letadlo, protahuje se, nebo si hraje na supermana a všechno bude dobrý? Asi ne viď.
bobis21
30.10.2020 08:16
#
Jenže se to používalo dávno před tím než ta organizace vůbec vznikla. To je úplně stejné jako s tím ano - opravdu budeš tvrdit že každý kdo řekne "ano" tím vyjadřuje podporu hnutí ANO? Vždyť je to naprostý nesmysl - a je to úplně to samé jako se tady snažíš tvrdit ty.
Anacron
30.10.2020 08:24
#
No a co, že vznikla až po tom? Když napíšeš "Black lives matter" tak si to většina lidí prostě spojí s tím hnutím. Jedno slovo "ano" bez absolutního kontextu nějaké debaty spojené s politikou či Babišem opravdu nejde spojovat s hnutím ANO. Když by si řekl "Ano, bude líp" tak to už je jiná a každej si to s tím tupcem spojí.
bobis21
30.10.2020 08:27
#
Možná většina lidí v ČR pod vlivem místních médií. Ale jinde to tak prostě lidé neberou a berou to tak, že tím nevyjadřují podporu přímo nějaké organizaci, ale prostě tomu ideálu že na životech záleží a že by mělo být se všemi zacházeno stejně.
Anacron
30.10.2020 08:40
#
Jak víš že to takhle lidi berou jenom u nás? Nehledě na to, že to snad hlásí že na "černých" životech záleží. Nikdo jinej je nezajímá. Naopak ukázat jim nápis "All lives matter" tak tě zabijou. Což je nejvtipnější, když v tom není vůbec nic proti nim.
bobis21
30.10.2020 08:41
#
Kde bereš že je nikdo jiný nezajímá? Nikde nepíší "only black lives matter". Tohle je jen další jasná ukázka absolutního nepochopení z tvé strany.
Anacron
30.10.2020 09:04
#
To sice nepíší, ale taky nikde nepíší nic o všech dalších rasách. Kdyby to heslo bylo to "All lives matter" tak to působí mnohem líp. Ale vem tam takovou ceduli mezi ně a budeš hodně rád když vyvázneš živej.
bobis21
30.10.2020 09:10
#
Což ale opět není pravda. Jasně mluví o všech. Tohle je ale zvoleno proto, že pro ostatní to není tak často zpochybňováno. Fakt si o tom něco zjisti než začneš takto hodnotit.
Anacron
30.10.2020 09:35
#
Ale tady jde o to, aby zasáhli co největší počet lidí. A většina lidí vidí pouze tento slogan a k tomu záběry z těch demonstrací, kde ničí co jim přijde pod ruce. To že to tak není všude a vždy je úplně jedno. Většina lidí to hnutí a jeho poselství nebude pečlivě analyzovat a zjišťovat z padesáti zdrojů co je a co není pravda. A výsledkem toho je, že lidem začne vadit i blbé pokleknutí. Kdyby k tomu od začátku přistoupili jako lidi, tak by tu podporu mohli mít celosvětově klidně mnohem větší a hlavně upřímnější. Nebo by to mohlo vyšumět a nikdo by to neřešil, to je samozřejmě taky možný. Ale tohle je šíleně složitý a široký téma a asi žádnej názor není ve všem stoprocentně správný. Hlavně jsme úplně utekli od původní debaty.
bobis21
30.10.2020 09:39
#
Jenže co vidí většina lidí je pouze to, co médiá která sledují chtějí aby viděli. Jak sám říkáš, většina lidí se ani nesnaží pravdu hledat a prostě sežerou vše co vidí. Podporu celosvětovou to má, a upřímnou.
Anacron
30.10.2020 09:57
#
Řekl bych, že to ani není tak o tom že lidi sežerou vše co vidí, ale prostě je to nezajímá a nehodlají věnovat energii tomu zjišťovat všechno možný o tom. Ale kdyby se chovali na všech těch demonstracích jako slušní lidé, tak by ani nikdo nemusel nic zjišťovat. Nevím co je upřímný na tom, že člověk radši klekne, než aby potom podstupoval tu masírku západního světa o tom jaký je to rasista. Samozřejmě zase ne všichni. Spousta lidí určitě klekne rádo a bere to jako podporu té myšlence.
lampas
29.10.2020 13:56
#
Já myslel, že situace kolem BLM (respektive problematiky kterou se zabývá) je jedním z důležitých témat amerických prezidentských voleb, kdy Biden je "pro" a Trump "proti". Popravdě mám ale USA u zadku, takže vnímám jen to co se ke mně dostane z českých medií...
bobis21
29.10.2020 13:58
#
Jenže jde čistě o to, aby se se všemi lidmi zacházelo před zákonem stejně. Proti tomu žádný politik v západním svědě veřejně není. Proto to podle mě není politické téma.
lampas
29.10.2020 14:04
#
Jenže čistě jen o tohle jim šlo možná tak den po smrti Floyda...
bobis21
29.10.2020 14:06
#
Nesmysl. O žádného Floyda vůbec nejde. Jde o obecný problém. Zkus se zeptat někoho z těch kdo poklekli co tím vyjadřovali. Jsem si jistý že ti nikdo neřekne "podporu politické straně XY".
lampas
29.10.2020 14:13
#
Přesně tak. Jde o problém sociální nerovnosti v USA, kdy je vytvořen určitý dost velký příkop v perspektivách bohatších a chudších obyvatel USA, kdy mezi ty chudší z velké části patří právě černoši. V každém případě se jedná o politické téma a nemusí přeci každý, kdo se vyjadřuje jakkoliv k politickým tématům to dělat v zájmu podpory určité politické strany.
sima.vok
29.10.2020 14:04
#
BLM není politické hnutí
mistr129
29.10.2020 14:11
#
Ovšem má politické cíle. Když teď budu hlásat jako soukromá osoba, at ČR třeba stáhne vojáky z Afghánistánu a fotbalisti na mou podporu budou zvedat před zápasem malicek, tak to přeci je politika.
sima.vok
29.10.2020 14:13
#
Že chtějí konec rasismu, to přece není politický cíl.
mistr129
29.10.2020 14:22
#
Tohle samozřejmě ne, Defund the Police už jo
Detective
29.10.2020 15:51
#
Jasně, tohle oficiální vyjádření cílů BLM UK vůbec neni politický. https://www.gofundme.com/f/ukblm-fund
"We’re guided by a commitment to dismantle imperialism, capitalism, white-supremacy, patriarchy and the state structures that disproportionately harm black people in Britain and around the world. We build deep relationships across the diaspora and strategise to challenge the rise of the authoritarian right-wing across the world, from Brazil to Britain.

We’re developing new and exciting ways of organising that centre transparency, accountability, safety and healing for our organisers and our communities. BLMUK organises in the black radical tradition, using political education, direct action and political leadership toward black liberation."
bobis21
29.10.2020 15:54
#
Ty ale nechápeš že vůbec nejde o podporu nějakého konkrétního hnutí, organizace nebo konkrétních lidí.
Detective
29.10.2020 16:12
#
Já reaguju pouze na prohlášení BLM neni politický hnutí, což je lež, to je snad z vlákna zřejmý.O moje chápání nemusiš mít obavu, poklekávání mně v ničem nepřekáží a je to každýho osobní věc jestli poklekne. A když jsi předtim zmínil Kaepernicka, je ironický, že jeho hlavní příjem je multimilionovej sponzorskej kontrakt s firmou provozující dětský robotárny v asiii. Celá ta otázka nerovnýho přístupu k lidem neni zas tak černobílá.
Elliasson
29.10.2020 16:56
#
Vadí mi oba extrémy.
lampas
29.10.2020 13:23
#
Hlavně je to nesmírně pokrytecké s ohledem na to, jaké tresty dávala v minulosti UEFA zemím z východní Evropy za politické projevy na stadionech. Ubohost západní společnosti v určitých věcech nezná hranice
kiciN
29.10.2020 15:12
#
valloire
29.10.2020 16:20
#
fenixLFC
29.10.2020 23:29
#
zas toto plakanie ako udajne zapas ublizuje nestastnym vychodoeuropskym narodom
Bayernista18
29.10.2020 13:24
#
Srát na média.
bayern987
29.10.2020 13:29
#
gulbis
29.10.2020 13:45
#
Tsuposam
29.10.2020 13:47
#
sima.vok
29.10.2020 14:03
#
Je věc každého týmu, jestli si klekne nebo ne. Není nic špatného na tom, když to udělají. Když to neudělají, tak no a co.
Anacron
30.10.2020 08:07
#
Přesně tak. Když ale hned dementní západní společnost začne řvát něco o rasistech atd tak to už začne srát i lidi, kterým to do té doby bylo úplně jedno.
valloire
31.10.2020 07:22
#
Stannis Baratheon
29.10.2020 14:14
#
Ještě k tomu na hřišti Krasnodaru! Před fanouškama které to vůbec nezajímá, protože to není jejich problém a žádný z nich si nežije dobře na úkor amerických Afroameričanů. A anglická média zase hned že kdo si neklekne je rasista... Jak si to vůbec mohli dovolit?
Amíci a bohužel už i Britové jsou neskutečně stádní poddruh.
Godbless
29.10.2020 14:37
#
valloire
29.10.2020 16:21
#
Greny
29.10.2020 14:15
#
včera jsem to psal ze doufam ze to ti hraci neschytaji a je to tady
KingMaster13
29.10.2020 14:22
#
naheCZ
29.10.2020 14:24
#
Didier Drogba
29.10.2020 16:04
#
valloire
29.10.2020 16:16
#
Liquid
29.10.2020 18:03
#
dinss
29.10.2020 21:40
#
Wendigo
29.10.2020 13:38
#
Abra>Ibra
Cechino
29.10.2020 13:52
#
a Zijach je zas co
smetos
29.10.2020 13:52
#
V nfl taky klekali proti trumpovi. A uz neklekaj ne? Stejna prkotina jako transgender, blm, meetoo. Kraviny vysumi a lidi si postupne uvedomi ze to jen obtezuje
imp
29.10.2020 14:05
#
Jak proti Trumpovi? V NFL se proti Trumpovi nikdy neklekalo. V NFL se klekalo (a stale kleka) na podporu BLM.
sima.vok
29.10.2020 14:10
#
To akorát Trump na to nadává a říká, že to je vlastně všechno proti němu
bobis21
29.10.2020 14:12
#
Tak on potřebuje být vždy oběť, aby to jeho věcné brečení fungovalo. Všichni mu obližují chudáčkovi.
sima.vok
29.10.2020 14:13
#
Stannis Baratheon
29.10.2020 14:30
#
Brečet budeš ty až obhájí.
bobis21
29.10.2020 14:32
#
Psát nesmysly ti jde moc pěkně, ale ne. Je mi to u prdele.
sima.vok
29.10.2020 14:35
#
https://projects.fivethirtyeight.com/2020-election-forecast/
To moc zatím nevypadá, ale uvidíme až ve středu.
Cartmanova máma
29.10.2020 14:57
#
Co se tady vyjadřuješ k něčemu, co je OT?
Stannis Baratheon
29.10.2020 15:17
#
Tohle nebylo o zápase Krasnodar - Chelsea?
Cartmanova máma
29.10.2020 15:31
#
Re-election Trumpa, nebo NFL?
Stannis Baratheon
29.10.2020 15:34
#
Obě.
Cartmanova máma
29.10.2020 15:39
#
A zrovna pod článkem o týmu z PL....
Stannis Baratheon
29.10.2020 15:46
#
Miluješ mě viď?
Cartmanova máma
29.10.2020 16:07
#
Ani ne. Já vůbec nemám tušení, kdo jsi, kromě toho, že sis jednou přišel zahysterčit pod PL diskuzi.
Ndombele18
29.10.2020 20:58
#
Tomu ver že obháji
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 15:14
#
imp
29.10.2020 14:14
#
To, ze se do toho Trump sere jsou mimochodem presne ty zasahy do demokracie a svobody vyjadreni (akorat ne ze strany pro-BLM lidi, ale z druhy strany) nad kterymi tady nekteri narikaji.
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 15:15
#
ne asi, pokrytecká sebranka z EF
stas87
29.10.2020 14:02
#
To ako vazne bude niekto kritizovat Krasnodar a sedem ich hracov za to, ze si nepoklakli? Ruska sa tato vec netyka, UEFA to nema povinne nariadene, ze v zapasoch CL alebo EL musi hraci na poklaknut. Takze tieto sracky o rasizme Krasnodaru su pekne trapne, pobavili na twitteri klauni z Anglicka. Bol by som ostatne rad, aby sa aj futbalove zväzy zriekli tejto komedie a nevidel som to na stadionoch po europe...ked to chcu mat v Britanii, tak nech si to maju. Chcem zasa dobu, kde bol futbal futbalom a nie komedie typu, ze ak nepoklaknes=si rasista.
gulbis
29.10.2020 14:03
#
Tsuposam
29.10.2020 14:14
#
KingMaster13
29.10.2020 14:23
#
Stannis Baratheon
29.10.2020 14:24
#
Přesně tak. Kdyby to bylo v Anglii, budiž. Ale tohle bylo v Rusku!
Jak píšu výše, ruské fanoušky na stadionu to vůbec nezajímá a nikdo z nich si nežije dobře na úkor amerických afroameričanů. Ale Amíci a Angláni jsou tak nadutí, že si myslí že jejich problémy zajímají všechny. Však půlka lidí v Rusku ani neví co to Black Lives Matter znamená.
A tihle dementi si budou vypisovat jak je to hrozné že je někde ve světě ještě rasismus jen kvůli tomu že nemají potřebu se účastnit divadla.

Doufám že dnes bodu mít trenéři soupeřů našich týmů v EL povinně českou vlaječku připnutou na saku, když jsme měli ten svátek! Jinak to jsou fobíci!
Puskas
29.10.2020 14:26
#
I kdyby to bylo v Anglii...
Doufám, že ti novináři vždy ráno, než zasednou ke stolu s počítačem, pokleknou...
Ndombele18
29.10.2020 21:02
#
Ani v Anglicku, neklakni ani v USA, nikde!
naheCZ
29.10.2020 14:24
#
mickey mouse
29.10.2020 14:28
#
Euphael
29.10.2020 14:47
#
kiciN
29.10.2020 15:14
#
icka
29.10.2020 16:03
#
valloire
29.10.2020 16:22
#
Ndombele18
29.10.2020 21:00
#
Tsuposam
29.10.2020 14:43
#
btw NBA už tuhle rétoriku opouští kompletně, finančně to pro ně skončilo naprostým fiaskem, hlavně že lezou do prdele číně
Kostomlat
29.10.2020 14:52
#
přiznám se, že být konfrontován s tím klekáním jako hráč, taky bych nepoklekl. Vadí mi tyhle monstrakce. Navíc je to podle mě proti pravidlům fotbalu - je to v podstatě politikum.
letitfly
29.10.2020 14:59
#
Klečení by mělo být otázkou svobodný volby. Nikdo by němel být kritizován za to, že klekl, ale ani za to, že neklekl. Podrážděný reakce fanoušků na českej nároďák byly úplně zbytečný. Ti borci na sobě sice měli českej dres, ale to neznamená, že když si klekli, klekali si za českej národ. Když se tehdy vožrali s těma šlapkama v hotelu, taky to neznamenalo, že každej čech chlastá s prostitutkou na klíně. Neudělali tím tehdy ostudu našemu státu, ale sami sobě. Spousta z nich má spoluhráče/kamarády černochy a vyjádřili jim tímhle gestem podporu.
Celá ta kauza začala několik let zpátky, když Colin Kaepernick (tehdy první quarteback SF49ers v NFL) neosuhlasil s chováním police a státu vůči černochům v USA. Tenhle protest začal vyjadřovat tím, že si při americký státní hymně klekal, čímž dával najevo nesouhlas s rasovou situací a "nebyl pyšnej na to, že je američan". Ačkoliv mu většina sportovců a odborníků tiše přitakávala, nikdo ho v tom nepodpořil stejným gestem a on se z pozice prvního quarterbacka dostal úplně mimo sestavu a kvůli kontroverzi kolem něj přišel o místo v lize. I přesto si dál stál za svým a veřejně bojoval za to, aby se situace kolem policejní brutality vůči černochům nějak řešila. Uteklo pár let a ukázalo se, že se situace čím dál tím víc vyhrocuje a Colin měl vlastně pravdu. Proto jako tichej protest proti téhle situaci začli v Americe sportovci hromadně klekat. NHL nesleduju, ale v NBA se našli hráči, který i přesto klekání odmítali (např. Jonatham Isaac -černoch , Meyers Leonard - běloch), na což poté byli dotázování a podali relevantní vysvětlení a nikdo je za rasisty nepovažoval, takže řeči o tom, že kleknout je nutnost, jsou hloupost. Hráči NBA měli taky na dresech "protirasistický hesla", ale opět to nebylo přikázaný a nemuseli je mít všichni (viz Jimmy Butler).
Poněvadž jsou všechny sporty velmi úzce provázaný, americký sportovce brzo následovaly i další týmy v Evropě s tím, že chtěli vyjádřit podporu téhle myšlence. Koneckonců jedno z nejpropagovanějších hesel UEFA je "Say no to racism".
Kecy o tom, že tohle "hnutí" je protibělošský jsou úplně mimo. Nikdo z nás rozumbradů z ČR nežije v USA, nezná přesně tamější poměry a nemá tudíž úplně právo tuhle snahu o zrovnoprávnění nějak zásadně odsuzovat. To, že jsou amíci hodně emotivní a citlivý na tyhle témata je naprosto jasný, častokrát reagujou hodně úzkostlivě, ale globálně je to podle mě správná cesta, jak upozornit na některý palčivý témata. Co si budem, sport je v dnešní době možná nejsledovanější odvětví a prostřednictvím takových gest může ovlivnit spoustu fanoušků
sima.vok
29.10.2020 15:13
#
Manny
29.10.2020 15:15
#
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 15:19
#
KingMaster13
29.10.2020 15:19
#
Tsuposam
29.10.2020 15:29
#
pa3ce
29.10.2020 15:36
#
Cottage
29.10.2020 15:47
#
Jen teda Colin přestal hrát, protože je prostě úplně průměrný QB.
letitfly
29.10.2020 15:55
#
to je samozřejmě k diskuzi...můj názor je, že na stabilní základ by už neměl, ale jako mentor někomu mladšímu na lavičku by se v těch přdcházejících sezónách hodil. V NFL rozhodně pobíhaj/leštěj lavičky na pozici QB větší lopaty. Jen ta kontroverze kolem něj byla asi taková, že si to žádnej tým nelajznul. Navíc dost možná se ta kontroverze projevila právě i na jeho psychický pohodě, což má zásadní vliv na výkony a tréninkový morálce
letitfly
29.10.2020 15:56
#
*tréninkovou morálku
Cottage
29.10.2020 16:14
#
Jako samozřejmě že by back-up v pohodě někde dělat mohl, spíše jsem narážel na to, že někde je to prezentováno jako by byl největší hvězda NFL té doby atd. A to on prostě nikdy nebyl a to jsem fanoušek QB jeho typu
bobis21
29.10.2020 16:17
#
Tak před tím zraněním byl velmi dobrý QB. Hlavně v letech 2012 - 2014 patřil fakt k těm nejlepším.
Cottage
29.10.2020 16:20
#
Tak tady se neshodneme Pro mě nebyl ani v jedné sezóně top8 QB. Ale jako pro někoho klidně být mohl.
bobis21
29.10.2020 16:23
#
Tak já ho nikdy moc nemusel, ale ty dvě sezóny bych ho tak do té top8 zařadil.
letitfly
29.10.2020 17:08
#
Tak pokud to ode mě takhle vyznělo...to sem fakt nechtěl za mě měl období, kdy patřil určitě do top 15, ale jeho výkonnost šla stopro dolu. Každopádně nebýt ty situaci ohledně kneeling, určitě by si místo v týmu nfl zasloužil. Myslím ze v nekterejch organizacích by mohl usilovat o pozici jednicky na QB
Cottage
29.10.2020 18:04
#
V takovém Washingtonu by o mohl zabojovat i dneska, to je taky pravda
bourbon
29.10.2020 15:50
#
jako jo, ale Colin si v první řadě to odstavení zasloužil svými výkony a stále se kupícími chybami.
naheCZ
29.10.2020 16:18
#
Posledni Kovboj
29.10.2020 17:05
#
GabrielBatistuta
29.10.2020 18:31
#
Shevchenko
29.10.2020 23:58
#
Anacron
30.10.2020 08:12
#
Vesměs souhlas. Akorát s tím, že udělali ostudu jenom sobě nesouhlasím. Jsou to reprezentanti. Když Klaus jako president ukradl propisku, tak tím taky udělal ostudu sobě, ale i celému státu.
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 15:17
#
Pokud bude ve světě podpora nácků jako Trump stále aktuální tématem, tak je na místě pokleknout za utlačované rasy A klidně se z toho hnědokošiláči poserte...
lampas
29.10.2020 15:30
#
Nejlepší jak ukázat svojí omezenost je to, vyjádřit svůj postoj a poté preventivně dehonestovat a urážet všechny, který by náhodou s tvým postojem nesouhlasili Taktika alá Miloš Zeman.
Front hell
29.10.2020 15:48
#
Nebelung
29.10.2020 16:06
#
valloire
29.10.2020 16:25
#
spíš výsada liberálních demokratů
Wambasen
29.10.2020 17:06
#
bourbon
29.10.2020 15:53
#
takže, když bych volil raději Trumpa než Bidena jsem nácek?
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:02
#
To není nutná podmínka, v takovém případě můžeš být ještě pořádnej idiot bez vzdělání
lampas
29.10.2020 16:03
#
Tak hlavně, že ty jsi tímto potvrdil svojí vzdělanost a inteligenci.
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:07
#
To také není nutné k potvrzení mého výroku - můžu být sice bez vzdělání, ale podporou Bidena (dobré strany) nemůžu být idiotský podporovatel trumpety
bourbon
29.10.2020 16:11
#
a idiotský podporovatel Bidena být můžeš?
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:14
#
Pokud nosíš MAGA merch tak z tvého pohledu určitě ano
Duff
29.10.2020 16:14
#
dobré strany Bidena kamarádíčka člena KKK, proslulého rasistickými výroky, usvědčeného podvodníka, pedofila atd.
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:18
#
asi by jsi měl přestat sledovat zprávy z Fox News, protože vše co jsi jmenoval je pěkný hoax ze strany trumpetových příznivců
Duff
29.10.2020 16:23
#
jakože se nikdy neucházel o post kandidáta na prezidenta a nebyl usvědčen z falšování projevů, kluku tobě opravdu nepomůže nic ale krásně jsi se odhalil že jsi jenom prachbídný troll
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:25
#
ok
Duff
29.10.2020 16:17
#
je vidět že jsi jenom troll, který blábolí pátý přes devátý a vůbec nic o US politice neví
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:19
#
sorry ale tyhle hoaxy ti moc nepomůžou, aby jsi pochopil US politiku...
Didier Drogba
29.10.2020 16:07
#
Jaký jsou vůbec hlavní body soudruha Bidena? Moc jsem toho kromě "Not Trump" nepostřehl a ani mě popravdě ty duely senilních dědků nenalákaly
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:08
#
Jo tak soudruha... takto ho oslovují pouze na proruských webech typu Aeronet ne ?
Didier Drogba
29.10.2020 16:11
#
nevím, tam nechodím...ale je to socan, ne? A každej socan je pro mě rudej nok
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:13
#
Biden je středově zaměřen, socanem je max. AOC ve straně
bobis21
29.10.2020 16:12
#
Biden je "soudruh" asi tak stejně jako Trump nacista. A jaký je plán Trumpa, kromě not-Biden? Nemají si v tomto ohledu vůbec co vyčítat.
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:16
#
Trump svoji podporu k ultrabělošským radikálům nikdy neskrýval, tady to srovnání zcela pokulhává, sorry...
bobis21
29.10.2020 16:19
#
Samozřejmě, ale nacista podle mě není. Vidím to tak že v nich možnou voličskou základnu v některých státech. Samozřejmě jsou věci na kterých se s nimi shodne, ale úplně za nácka bych ho nepovažoval.
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:24
#
Jasně že je to ohromnej sebestředný debílek, ale kdyby za ty poslední roky odsoudil alespoň pár KKK útoků, tak by dnes nemusela být po celých státech taková agresivní nálada... za smrt všech lidí při demonstracích může pouze on, a to díky své totální debilitě !! A hlavně má i mnoho diktátorsky podobných názorů, takže by byla pouze jenom otázka času kdy by se náckům vyrovnal...
valloire
29.10.2020 16:31
#
ty KKK útoky bych chtěl teda vidět
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:33
#
takže chceš tvrdit, že v US PD nejsou bělošští radikálové, jejichž nenávist vůči barevným není na úrovni členů KKK ? OK, chudák Floyd no...
valloire
29.10.2020 16:44
#
Chudál Floyd? Chudák je kriminálník zfetovanej Floyd si chtěl napsat?
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:46
#
* slušnej pornoherec (sice jeden snímek, ale kolik z vás si ho teď najde )

Pěkný, ale takovou popravu si ani tak nezasloužil no...
teebee8
29.10.2020 17:37
#
Nezasloužil, ale kdyby se nechal zatknout a nebránil se, mohl být dneska na živu a žádné BLM by dneska možná ani neexistovalo. To ale přechytralí a zaslepení hňupi jako jsi ty prostě nikdy nepochopí. Vemínko
imp
29.10.2020 23:56
#
On argument, ze bez Floyda by tady zadny BLM dneska mozna ani nebylo, je dost tezky na pochopeni kdyz si vezmu, ze BLM tady existovalo uz dobrych 7 let pred Floydem. Mozna bych si nejdrive zametl pred vlastnim prahem a az potom bych tady oznacoval ostatni jako "prechytraly hlupaky" hele.
fenixLFC
29.10.2020 23:33
#
valloire
30.10.2020 00:37
#
ty vole, ty si tak vylízanej od narození nebo tě vymyli mozek ve škole? protože tohle není normální, on ten Floyd byl slušnej pracující týpek, co vůbec nekladl odpor policii
Amik
30.10.2020 23:00
#
Jinak s nim bych se nehandrkoval , ja si ho dobre pamatuju odsud.
On je "jiny"
A hlavne hloupoucky
valloire
31.10.2020 07:22
#
a tupý
Amik
29.10.2020 23:40
#
Ziju tady a vim svoje !!!! 100% souhlas !!!
Floyd byl hovado ,kradl,fetoval,nepracoval ......proste vyuzival vseho co cerni obcane { neee jen oni] mohou vyuzit s US systemu!!!!!!!
valloire
30.10.2020 00:41
#
Tak brácha tam jezdí s kamionem, takže mam zprávy z první ruky. Všichni ti, co tu obhajujou chudáky černochy, by tam určitě chtěli s nima bejt ve čtvrti dobrovolně. Ale to je klasika i u nás, plná huba rovnosti, ale cikána za souseda by nikdo nebral.
Amik
30.10.2020 22:57
#
jj znam to i z Moravy { Orlova,Karvina ......]
valloire
29.10.2020 16:27
#
Trump nemusí vůbec být not Biden, on ho má u prdele dědka, co neumí mluvit a je levičák
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:28
#
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:30
#
a kdyby, pořád bude viceprezidentkou paní Kamala Harris, ta bude reálně uklízet svinčík po Trumpovi a jeho skupinkou...
valloire
29.10.2020 16:32
#
Tomu věřím. Ultralevicová kráva ten svinčík právě podporuje, natož aby ho uklízela.
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:34
#
Ultralevicová ??
valloire
29.10.2020 16:57
#
Harrisová podporuje pozitivní diskriminaci na amerických univerzitách
Podporu pro tzv. „sanctuary cities“, tedy ochranitelská či azylová města, která odmítají uplatňovat federální zákony týkající se imigrace a chrání nelegální imigranty, kterých se na území těchto měst policie nesmí ptát na jejich imigrační status ani uplatňovat vůči nim americké imigrační zákony.
Hrála si na černošku, protože to bylo výhodný z hlediska kariéry, tudíž je podvodnice.
bobis21
29.10.2020 16:58
#
Nic z toho sice nemá žádnou souvislost s levicí, ale hlavně že sis ulevil
valloire
29.10.2020 17:02
#
Levičácký názory a postoje nejsou pozitivní diskriminace a podpora nelegální migrace jo?
bobis21
29.10.2020 17:04
#
Ne. Ona sice levicová je, ale jako příklady bys mohl spíše uvést věci jako progresivní zdanění nebo uvolnění podmínek pro dosažení na sociální dávky, což jsou skutečně levicové nápady. To cos zmínil nemá s rozdělením na pravici a levici vůbec nic společného.
valloire
29.10.2020 17:16
#
To co jsem zmínil, podporuje levice. Tobě nevadí, že je rasistka? Podporuje segregaci škol. To nevymyslíš, celou dobu bojovali černoši proti tomu, aby byli segregovaný a teď to chtěj. Tehdy to byl rasismus a říct to běloch, tak taky, ale když to řekne černej, tak to je v pořádku a je to progresivní. Stejný jako africký kozomrdí, co strašně chtěli nezávislost a teď ve ve velkým lezou za bejvalýma kolonizátorama dobrovolně, protože zjistili, že by bez nich chcípli hlady.
bobis21
29.10.2020 17:53
#
Jsou i pravicoví politici kteří to podporují. Zároveň jsou levicoví kteří jsou proti tomu. Nemá to totiž s rozdělením na pravici a levici nic společného.
Kde jsem napsal něco o tom že mi to nevadí? Já nepodporuji ani jednoho z kandidátů. Volební systém USA spolu se současnými pravidly financování kampaně nemůže nikdy vyprodukovat kvalitní kandidáty a vždy to budou v obou stranách ti s největšími konexemi na bohaté sponzory strany. I proto tam od té změny financování byli jen političtí dinosauři.
bobis21
29.10.2020 16:36
#
Kdyby to byla pravda, neměl by potřebu dělat reklamy útočící na něj.
valloire
29.10.2020 16:44
#
kampaň
bobis21
29.10.2020 16:48
#
Samozřejmě, ale ukazuje to že ho nemá tak u prdele jak říkáš.
valloire
29.10.2020 16:59
#
tak jsou proti sobě o post prezidenta, tak se k němu vyjadřuje, což nedá práci, protože Biden a jeho syn se stihnou zdiskreditovat sami
sima.vok
29.10.2020 16:57
#
Radši budu volit levičáka, než Trumpa, kterej nechal umřít 200 tisíc Američanů.
valloire
29.10.2020 17:01
#
to ti v USA slušný lidi co nerabujou v ulicích jako stoupenci demokratů poděkujou
sima.vok
29.10.2020 17:26
#
Ano, protože všichni stoupenci demokratů rabujou v ulicích
valloire
29.10.2020 17:36
#
Všichni samozřejmě ne, ale ti co rabujou, tak všichni a nedělej, že to tohle nevíš. Amerika skrze dem stranu kráčí k socialismu, tak oni si ho nezažili, ale to bych jim teda fakt nepřál. Třeba si to chtěj zkusit ale.
sima.vok
29.10.2020 17:56
#
demokrat Obama s viceprezidentem Bidenem byl prezidentem 8 let a žádný socialismus tam nevznikl
valloire
29.10.2020 18:51
#
Fakt? Jsi si jistej, že nepoložili základy?
fenixLFC
29.10.2020 23:41
#
jj amerika skrz demokraticku stranu kraca k socializmu rovnakou optikou mozme povedat ze skrz republiaknsku stranu kraca k fasizmu
valloire
30.10.2020 00:42
#
Fašismus? Víš co to je? Protože fašismus je taky vyhazov z práce za názor a to je pouze za údajnej rasismus a provádí ho ti, kterejm drží svý posraný palce. Fašisto
sima.vok
29.10.2020 16:23
#
Prostě body programu demokratické strany
Posledni Kovboj
29.10.2020 17:05
#
ne, jenom debil
Nebelung
29.10.2020 16:06
#
valloire
29.10.2020 16:24
#
kde se takový jako ty vůbec líhnou?
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:27
#
hele to mi odpověz ty, rád bych si podobnou teorii přečetl Kde se tak vezmou lidé nepodporující tyranii vůči menšinám...
valloire
29.10.2020 16:29
#
dnes a denně vidíme tyranii, ale menšin ty blbečku
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:30
#
ale houby dědo...
valloire
29.10.2020 16:43
#
Ten tvůj Biden kandidoval na prezidenta v 80.letech. Jelikož byl tehdy svět ale ještě v pořádku a takoví idioti jako ty po něm nepobíhali, tak musel odstoupit, protože se ukázalo, že je to podvodník a obšlehl diplomku či co.
bobis21
29.10.2020 16:47
#
Nekandidoval na prezidenta, ale pouze se ucházel o nominaci demokratické strany. A odsoupil kvůli tomu že měl nějaký projev opsaný od britského politika.
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 16:52
#
valloire
29.10.2020 17:00
#
to je fuk, podváděl a tenkrát kvůli tomu musel odstoupit...a dneska si vesele kandiduje
bobis21
29.10.2020 17:02
#
Troufám si tvrdit, že dnes by nikdo neodstoupil kvůli tomu, že v jednou projevu neuvedl jeden zdroj (neříkám že je to dobře, ale je to prostě realita). Trumpova manželka okopírovala projev Michele Obama a Trumpva kampaň to obhajovala, takže si v tomto nemají co vyčítat.
valloire
29.10.2020 17:03
#
Dneska je zkurvená doba, tenkrát před začínající politickou korektností to viděli jinak a správně.
bobis21
29.10.2020 17:04
#
Dneska je taková doba, jakou tvá generace za svůj život vytvořila ... pláčeš na špatném hrobě
Kyros MUFC / ACM
29.10.2020 17:10
#
valloire
29.10.2020 17:43
#
No tak to je pěkná blbost, vymysleli jsme vám mobil, internet, letěli jsme na měsíc a ty jenom plácáš píčoviny o rasismu, metoo, LGBT a jinak jste naprosto neschopný spratcí. Vypnout vám mobily a netrefíte ani z lesa čuráci.
sima.vok
29.10.2020 17:57
#
ok boomer
valloire
29.10.2020 18:51
#
bobis21
29.10.2020 17:57
#
A pak kdo tady plácá nesmysly. Kde píši něco o rasismu, metoo nebo LGBT?
Já ani nepsal že je dnešní doba špatná. Já se řídím filozofií že vývoj jde jen dopředu a každá generace zatím byla lepší než předchozí - vždy právě zásluhou té předchozí. Jen mi nedává smysl když se snaží starší člověk vinit mladé z problémů které se táhnou už od doby kdy ten mladý ještě nežil, což často ti "ta dnešní mládež" dělají.
GabrielBatistuta
29.10.2020 18:45
#
fenixLFC
29.10.2020 23:42
#
valloire
29.10.2020 17:38
#
a neuvedl jeden zdroj? asi věděl, když to opsal doslova
bobis21
29.10.2020 17:58
#
Tak on toho politika citoval v několika projevech a ve všech ostatních ho jako zdroj uvedl, jen v jednom to neudělal. Z toho to vypadá že se na to spíše jen zapomnělo, ale prostě neuvedl a odstoupil, takže za mě správný postup ve chvíli kdy se něco takového stane.
valloire
29.10.2020 18:52
#
Jo jasně, opsat celý pasáže a trochu pozapomněl.
sima.vok
29.10.2020 16:59
#
To bylo před 40 lety. Tak mladého prezidenta by nikdy nezvolili, takže demokrati vybrali jiného kandidáta.
bobis21
29.10.2020 17:00
#
Stejně ty volby pak prohráli
Ndombele18
29.10.2020 21:06
#
Duff
29.10.2020 16:28
#
tipuji ho na tik tokového desetiletého odborníka na politiku
Ndombele18
29.10.2020 21:05
#
California Capitol Hill Organized Protest(Seattle)
Ndombele18
29.10.2020 21:03
#
Vypadni do Seattlu komunista
Salfovic
29.10.2020 16:28
#
Pořád čekám, kdy někdo najde koule v PL.
hitZor
29.10.2020 18:42
#
Když už se tady řeší ten rasismus, tak tohle mi doslova vyrazilo dech: https://twitter.com/asobocinska/status/1314368441545973760

Prostě co má společného vyžadování oficiálního jazyka státu pro přidělení víza s jakoukoliv rasou?
bobis21
29.10.2020 18:46
#
Austrálie ale nemá žádný oficiální jazyk.
Ndombele18
29.10.2020 20:51
#
Hovädo ktorý vyhradol Rusko
Ndombele18
29.10.2020 21:20
#
OT: Teraz BLM vypaluje Philadelphiu,tak dúfajme že na takéto veci voliči o pár dní zoberú ohľad a Republikáni zvyťazia

Výborné video o kritike BLM, skúste sa pozrieť bez ohľadu na politický názor--> https://youtu.be/ogtdoJ4Ukls

REPLIKATOR
29.10.2020 23:08
#
Rusko
Amik
29.10.2020 23:14
#
Liberec
Posledni Kovboj
30.10.2020 11:51
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.