Chelsea aktivovala opci a prodloužila s Giroudem

20.05.2020 20:45 - Aktuality
Olivier Giroud (© chelseafc.com)
 
Olivier Giroud bude i v nadcházejícím ročníku nastupovat za Chelsea. Londýnský celek podle očekávání aktivoval opci a prodloužil končící smlouvu o další sezónu...

Rodák z Chambéry na sebe poprvé výrazněji upozornil v Montpellieru, se kterým v sezóně 2011/12 překvapivě vyhrál titul, na němž se výrazně podílel 21 ligovými brankami.

Následně se Giroud stěhoval do Arsenalu, v jehož dresu nastupoval pět a půl roku, aby před lednovou uzávěrkou přestupů 2018 nečekaně posílil londýnského rivala Chelsea.

Za Blues nenastupuje francouzský reprezentant pravidelně, načež se opakovaně spekulovalo o jeho odchodu. Mezi největší zájemce o služby 33letého útočníka patřily Inter Milán a Lazio, nakonec si však musí nechat zajít chuť, neboť Chelsea využila opci.

"Jsem rád, že mohu pokračovat v Chelsea. Nemohu se dočkat, až znovu obléknu dres na zaplněném Stamford Bridge," prohlásil Giroud.
Autor: Jiří Vojík / football-italia.net
Počet zobrazení: 3572
Komentáře (74 / 0 nových)
John Obi Mikel
20.05.2020 21:51
#
Super
Smreky
20.05.2020 21:56
#
Škoda pre Oliviera... šancu takmer nedostal ani pri zranení Abraháma...
no hate na Chelsea ale myslím že má na to, aby hral v mužstve kde si ho viac budú vážiť a kde bude hrať v základe :) stále je platným útočníkom a vždy zo seba vydá maximum...
spider_8
20.05.2020 22:27
#
Možná, ale to by musel jít o něco níž. Na základ ve velkoklubu už to není.
Smreky
20.05.2020 22:41
#
v takom väčšom klube "druhého sledu" by bol určite užitočným :) aj v Chelsea predviedol svoje kvality keď dostal šancu :)
spider_8
20.05.2020 22:50
#
Předvedl tak kvality dvojky, nikdy neměl konstantně dobrou formu, aby si vybojoval pozici jedničky.
Whitemedia
20.05.2020 22:52
#
Dvojici s Hurikánem by tvořit mohl, ale vůbec se mi nelíbí představa, že by tvořil dvojici s Abrahamem..
spider_8
20.05.2020 22:53
#
Já si to nedokážu představit ani s jedním.
Smreky
21.05.2020 00:23
#
K Kaneovi by bol fajn bohužial v Tottenhame si pri nom nikdy nikto nekopne... aj keď bol Harry zranený Llorente či Soldado nedostávali veľa príležitosti... skôr sa presunuli na jeho pozíciu Son alebo Moura...
Talker
21.05.2020 00:41
#
Tak záleží, co by chtěl - pokud PL, tak by musel jít spíš do klubu, který bojuje o střed tabulky, vyjma Sheffieldu má většina těch klubů vyřešeného hroťáka (navíc dlouhodoběji než u něj). A je otázka, jestli by měl motivaci hrát střed tabulky.

Pokud by chtěl základ, tak by dával u něj smysl leda přestup do klubu širší špičky ve Francii nebo jiné "menší" ligy, ale tam je otázka, jestli by ho dokázali zaplatit.
Didier Drogba
20.05.2020 22:01
#
Barvic
21.05.2020 07:33
#
Teď nevím, co si o tomhle myslet. Oliho mám rád, sem tam zahraje výborný zápas, ale ono to v momentální situaci není ani na dvojku v týmu. Když se zranil Abraham, tak to nebyla tragédie ale naprostý trapas, že takový klub nemá kvalitní záskok a bylo to znát. Doufám, že to vidí i Lamps a především vedení. Nutně se musí koupit druhý TOP striker, se kterým se bude Abraham klidně rotovat. Jako mít útok Abraham, Giroud by byl teda neskutečný průser a za mě osobně ostuda. Nedej bože Michy, který je ještě větší kopyto než offside man Rémy či flop Morata. Auba je momentálně pro Arsenal neudržitelný, žije v Londýně, je tam zabydlený tak šup do boje o něj.
Mustang™
21.05.2020 08:07
#
A arsenalisté budou pálit další dresy
Barvic
21.05.2020 09:08
#
Ať si podpálí klidně stadion. Hlavně ať k nám dojde Auba či jiný TOP striker. Protože koukat na to, jak se odráží Michymu balon od těla, jako od gumy nebo jak jsme ve předu impotentní, to fakt nepřísluší takovému klubu a jen to snižuje veškerou práci, kterou Chelsea odvedla.
LegaliseRape
21.05.2020 09:15
#
Tak nakonec se stejne dostavame k tomu, ze Giroud je o dost lepsi nez Michy. No a kdyz mas v tymu dva takovy hrace, tak se prece nejprve zbavis Michyho. Myslim si, ze Giroud jako squad player je uplne v pohode.
johan14
21.05.2020 09:33
#
Súhlas, dobre urobili, hlavne keď SuperFrankie povedal, že chce dohrať sezónu s kádrom ktorý mal doteraz. Potom sa uvidí čo a ako, no teraz ho pustiť nemohli.
Barvic
21.05.2020 13:47
#
Je lepší než Michy, každý je lepší než Michy. Jde o to, že když se zranil Abraham, tak ani Oli zrovna nezazářil a to říkám, že ho mám rád. Vždy jsem byl zastáncem dvou kvalitních útočníků na podobné úrovni a třetího, komu nevadí, že bude více sedět. Ale nemůžeš jít do sezony S dvojicí Abraham, Giroud nebo z trojcí Abraham, Giroud a nějaký mlaďoch, protože to prostě není útok, s kterým budeš myslet na titul a o ten jde.
Talker
21.05.2020 14:20
#
Hm, a kdy jsme měli naposledy 2 špičkové útočníky? Anelka-Drogba 10 let zpátky? Protože kvalitnější dvojku než Giroud jsme měli naposledy asi tehdy, pokud nepočítám skleněného Studge.
Barvic
21.05.2020 14:46
#
No a v tom je ten problém. Zase tu byli hráči, kteří útok nahrazovali a když nedal útočník, dal třeba Eden. Za Edena tu ale žádná náhrada není a když nebudu počítat Kantého, tak ten tým je naprosto průměrný. Teď je čas tohle změnit, konečně mít přestupák, jak se patří a opravdu přívést rozdílové hráče, kteří ten tým posunou. Nemůžeme spoléhat na Abrahama nebo na tragického Odoie, že někoho nahradí a budou ten tým táhnout. S tím se pojí to, že Chelsea už je 3 rok bez titulu a ani se k němu nepřiblížila, to je hodně na zamyšlení. A takhle to prostě nejde. Peněz je více než dost, někteří ještě odejdou a je potřeba do toho teď nasolit a snažit se přivést náhradu za Hazarda, která je nutností a posílit tam, kde je to potřeba. Přivést hráče, kteří budou konečně vytvářet jakousi konkurenci. Funguje to v City, funguje to i v dalších klubech. Proč by ne v Chelsea.
Talker
21.05.2020 15:03
#
Zníš trošku jako mourinho. Potřebujeme okamžitou kvalitu, hvězdy, mladíci nemakají, jsou neschopní, nemá to s nimi smysl. Koncepce mi je u prdele, hlavně mi nakupte drahé hráče.

Já tohle znova nechci. Mourinho zničil veškerou koncepci, zahodil nejtalentovanější hráče na svých pozicích co se týče té generace (KdB, Salah). Dejme tomu teď čas, nenakupujme na posty, kde máme talentované mladíky. Nakupujme na pozice, kde nejsou ani talentovaní mladíci, ani špičkoví hráči - vyřešme pozice jako je LB, CB, CM, RW a dejme těm mladíkům ještě rok času. Ukazují potenciál, ukazují kvalitu - ať už Abraham, James nebo Mount.
Kovi81
21.05.2020 15:34
#
CM bych fakt neresil teda. Jedine, kdyby sel pryc Jorginho. Na druhou stranu se bude vracet RLC a vyletel Gilmour, takze tam bych tomu nechal cas a nehrotil bych zalohu.
Tom11
21.05.2020 16:11
#
Tak De Bruyneho odpálil, ale Salaha? V té době vážně neměl na to hrát za klub jakým je Chelsea a odchod do Říma bylo skvělé rozhodnutí.
Jinak naprosto souhlasím. Nejde si vše koupit a ani drahé přestupy nezaručí, že to bude fungovat.
Talker
21.05.2020 16:38
#
Tak spíš jde o princip, že tehdy se vytvářel nový, mladý tým. A místo toho, aby se s hráči pracovalo, tak se přivedlo Mourkovi 5 hráčů do základu a ti mladí se odpálili. Ať už KdB, Salah, Schurrle, Mata, na kterém to do té doby stálo, Lukaku atd.
haiv
22.05.2020 06:55
#
Salaha si hlavně Mou přivedl to, že ho pak zase odvedl je jiná věc. A že to byl nákup a la Sparta (hrál proti nám dobře, tak ho koupíme) je věc ještě úplně jiná...
Barvic
21.05.2020 18:17
#
Někde jsem tu již psal, že máme kvalitní hráče a hráče perspektivní. Nikdo je přeci nechce vyměnit, jen je vhodně doplnit. Nevidím jediný důvod proč Abrahama nedoplnit Aubou. Náhrada za Hazarda také není. Není možné, aby tým tahal jeden hráč jako Hazard. Takových hráčů potřebuješ víc. Místa, která si označil jsou přesně ta, o které jde i mě. Plus útočník. Ale ne koupit hráče typu Drinkwater, ale typu Sancho, opravdu hráče, kteří ten tým posunou.
Barvic
21.05.2020 18:21
#
Nejde furt kupovat neznámé a neověřené a čekat jestli z nich něco vyleze. Někdy je potřeba vysolit větší obnos a jít trochu naproti úspěchům. Takhle budeme všude jen do počtu,.
Front hell
21.05.2020 12:16
#
Tak nějak nechápu proč by k vám aubua šel? Co mu jako můžete nabídnout? Ten hráč má poslední možnost jít do mužstva kde něco pořádného vyhraje. To má jít do Chelsea bojovat o třetí místo v PL? Nebo doufat v nějaký zázrak v LM a nebýt tam do počtu jak ukázal vás poslední zápas s Bayernem? U nás nezůstane,nejsem naivní,ale opravdu nevidím čím by si pomohl v Chelsea,teda kromě peněz.
Barvic
21.05.2020 13:40
#
Férový názor. Je to jen mé osobní přání. Vše je podmíněné tým, jak se k tomu Chelsea postaví. Už dlouho zastávám Hazardův názor, který ve zkratce tenkrát zněl: Ukažte, že máte ambice na titul, jinak odejdu. Naprosto jsem ho chápal, protože se z Chelsea stával tým bez ambicí a pro takového TOP playera to je samozřejmě málo. Teď je to tým, na jakémsi začátku něčeho nového, což tedy vůbec ideální není a proto je tomu potřeba pomoci velikou investicí, aby se to výrazně urychlilo. Takže pokud mu nenabídne Chelsea, to, co nedokázala dát Hazardovi, který těmi ambicemi myslel příchod hráčů na jeho úrovni, tak samozřejmě nepřijde a nepřijde nikdy nikdo do takového klub. Já osobně bych také nešel hrát o 4-5 místo v lize, když mohu být jinde velice úspěšný a vyhrávat tituly. O to přeci jde. Suma sumárum mu musí být nejen nabídnut plat, ale také představena určitá vize projektu a především viditelné kroky v podobě příchodu dalších TOP hráčů. Potom věřím, že by se klidně upsal, protože pokud by měl projekt šanci uspět v co nejkratší době, tak proč ne. Nepůjde do týmu, kde bude čekat na úspěch a nedočká se ho. To je mi jasné.
Front hell
21.05.2020 14:32
#
johan14
21.05.2020 20:15
#
Hazard ma koľko titulov s Chelsea? Schvalne či si pamätás. Je to viac ako CR7 s Realom?
Barvic
21.05.2020 21:23
#
Jestli se nepletu, tak Hazard má tituly dva a CR7 má s Realem také dva. K tomu má však CR7 4x Ligu Mistrů a Hazard s Chelsea žádnou LM nemá. A to je sakra rozdíl, protože to je největší klubová trofej. Navíc Real je Real, neříkám, že teď tomu tak je, ale je u něj 90% větší šance, že tam přijdou světová jména než u Chelsea, která na trhu kolikrát spí, jako medvěd v zimě. Přeji si, aby i k nám chodili a dávali přednost světoví hráči, není tomu tak ale, protože vidí, že úspěchy s tím týmem, který tam teď je nebudou. To je potřeba změnit, aby Chelsea neupadala kamsi na chvost TOP4, ale hrála o titul a byla postrachem a ne, že si s ní Bayern vytře zadek a to k tomu doma. To takhle nejde. Proto je potřeba investovat.
Mastný Chobot
21.05.2020 08:35
#
Legenda londýnskeho futbalu
Nikikrew
21.05.2020 09:35
#
Tak Oliver, nech sa ti dari podobne ako v situacii nizsie

https://www.youtube.com/watch?v=n2t_-1NC6FQ
Stannis Baratheon
21.05.2020 09:49
#
Nejpodceňovanější hráč uplynulé dekády.
ZoidyMe
21.05.2020 11:35
#
fiha zaujímavý názor aj to vieš rozviesť prečo zrovna on ? stats nemá nejaké super na hrota č. 1 , jedinú lepšiu sezonu mal 15/16 kde dal 21g
Stannis Baratheon
21.05.2020 12:21
#
Možná jsem to přehnal, a kdybych se zamyslel, tak bych asi přišel hned na několik ještě podceňovanějších, ale sotjim5si za tím, že je podceňovaný.
Montpellier dotáhl k neuvěřitelnému titulu, v Arsenalu měl čísla skvělá, o to víc, jakým stylem hraje. Ve francouzské reprezentaci je faktor X, který dělá potřebný prostor pro zbytek ofenzivy. V Chelsea plní podobnou roli jako v reprezentaci, bohužel nemá dostatek prostoru a ani spoluhráče, kteří by jeho práce dokázali využít.

Do TOP 5 nejpodcenovanejsich bych ho asi zařadil, dal bych tam viděl třeba Kokeho nebo Fernandinha, a zaslouženeho respektu se nedostává ani Cavanimu.
Kixi Syhimour
21.05.2020 12:26
#
Aspas
Stannis Baratheon
21.05.2020 12:45
#
Jo, ten taky
Eichel
22.05.2020 16:40
#
Aspasa nikto, kto pozerá La ligu nepodceňuje. Je dlhodobo fantastický a bez neho by Celta zostúpila.
Kixi Syhimour
22.05.2020 17:53
#
ale tak nemířil jsem na LaLigisty, ale tak mimo Španělsko mi přijde neznámý
ZoidyMe
22.05.2020 09:00
#
Fernandinho jednoznačne. Presne je vidieť že ak hrá tento rok za City polienko z Atletica, ich obranná hra hrozne padla. Neskutočne nedocenený hráč
Bakary3
21.05.2020 12:35
#
On měl ale spoustu kouzelných momentů, který ukazovaly jeho ohromnou kvalitu.
Stejně tak měl období, kdy jsem si o něm říkal "teď je TOP".

A teď to řeknu nerad, ale bylo to ve "slabým" Arsenalu... kdy měl často bídnou podporu, goly prostě visely na něm. A když se přestalo dařit, zase se všechno házelo na něj, že není v takový formě.
Aby taky jo, tam už muselo vždycky přijít pořádný vyčerpání, když za celý roky k němu nebyli schopný přivést snad jedinýho pořádnýho parťáka nebo někoho, kdo mu v průběhu sezony uleví.
Vždy odtáhl celou sezonu prakticky sám. Rok co rok. V ne úplně funkčním týmu.

Já na něj vzpomínám jen rád a mrzí mě, že zřejmě chtěl pořád to samý vytížení a proto odešel.
S Aubou a Lacou by ten post byl pokrytej fantasticky a umím si představit, že by mu to skvěle fungovalo ve dvojici s kýmkoliv z nich, to by bylo wondergolů...
Nikikrew
21.05.2020 22:07
#
A to ako 16 zápasov sa,, rozhodol " neskorovat, za to mohol akk kto? On ťahám tím. V tej dobe nás ťahal najmä Sanchez s Ozilom a Cazorla, pokiaľ sa nezranil.
Bol to dôležitý hrac kádra ale strašne veľa aj predrbal, ale ohromne veľa
Bakary3
22.05.2020 05:22
#
Jak pisu, ja to fakt hodne pripisuju tomu, ze si nemohl fyzicky a ani psychicky odpocinout. Kdyz na nej padla trosku deka, mel smůlu, protoze musel jet dal, coz muselo byt frustrujici.

Vim, ze mel slabší obdobi, kdo ne ... ale myslím si, ze je to vyborny utocnik.
LegaliseRape
21.05.2020 11:50
#
Benzema
Josifek
22.05.2020 10:36
#
John Obi Mikel
21.05.2020 15:40
#
spider_8
21.05.2020 21:57
#
Ani náhodou
Doni77
22.05.2020 08:08
#
Spíš ten titul Montpellieru je nejpodceňovanější fotbalový úspěch minulé dekády. O tom se skoro vůbec nemluví, když se to srovná třeba s Leicesterem ...
garruklol
22.05.2020 13:16
#
Benzema, Busquets
Stannis Baratheon
22.05.2020 14:28
#
Tak o těch se to říká dost dlouho, že jsou podceňovaný, ale mně to tak ani nepřijde. Defenzivní záložníci jsou podceňovaný celkově, ale každý by ti dal Busquetse do TOP 3 DM této dekady.
Eichel
22.05.2020 16:41
#
❤Ozil❤
21.05.2020 14:15
#
Byl to nejlepší útočník Arsenalu po odchodu Van Persie. Jeden z nejlepších hráčů na vítězném MS. A stále nemá na základ Chelsea?
čutalista
21.05.2020 20:47
#
Tak repre hraje fotbal ve kterém je jeho zapojení do hry skoro dokonalý...on má neskutečnej skill, ale né každej ho dokáže naplno využít pojetím hry... bohužel pro něj
slanina
21.05.2020 14:47
#
Je to ako by som to povedal aby som tu nikoho neurazil , kkt drevený
Stannis Baratheon
21.05.2020 16:02
#
Povedal si to presne tako, ako to od čobola čakáme, a, urazil jsi v podstatě len seba....
Pharrell
25.05.2020 10:53
#
Zdechlina
21.05.2020 15:19
#
Škoda ho, má na víc.
Whitemedia
21.05.2020 16:34
#
Asi si to nemyslí, když prodloužil i přesto, že si letos pořádně nezahrál a Deschamps kvůli tomu vyplakal potoky slz
Zdechlina
21.05.2020 16:50
#
Ale já si to myslím. V Arsiku jsem ho měl rád I když to není top striker, je to frajer.
Recoba Inter
21.05.2020 16:39
#
Škoda, chtěl jsem ho k nám...
Liquid
21.05.2020 16:53
#
výměna za Lautara souhlas? + ještě dohodíme popíječe vody
Recoba Inter
21.05.2020 18:36
#
ty si tak vtipný
Liquid
21.05.2020 16:52
#
zbytečný, na PL nemá, je moc pomalý
***Chelsea FC***
21.05.2020 17:30
#
A on byl snad někdy rychlý? Jsou herní systémy, ve kterých by si stále v té lize dokázal kopnout ....
***Chelsea FC***
21.05.2020 17:28
#
Půl roku se píše o jeho odchodu a do článku napíšou, že "Chelsea aktivovala podle očekávání opci"
Mimalu
21.05.2020 20:05
#
Však už od ledna se psalo o tom, že dojde k uplatnění opce aby Giroud neodešel úplně zadarmo. Z pohledu Chelsea by to ani nedávalo smysl to neaktivovat, jeho smlouva není nějak šíleně vysoká a za rozumnou cenu by neměl být problém mu najít zájemce i kdyby s ním Chelsea do budoucna nepočítala...
Manik...
22.05.2020 08:57
#
V jeho letech s roční smlouvou? Z něho už toho fakt moc nebude.
Mimalu
22.05.2020 11:01
#
i kdyby to mělo být blbých 5 mega, tak je to lepší než nic. Navíc v této krizi kdy nebude jasné jak na tom trh s hráči bude je rozumné si takového hráče podržet pro případ, že neseženeš náhradu
Konspiracni teoretik
21.05.2020 19:58
#
Nejlepší útočník čelzí.. kdyby ho jen uměli pořádně využít..
Vsadim gule
22.05.2020 14:27
#
*poradne prodat.
Konspiracni teoretik
22.05.2020 17:04
#
fsada
21.05.2020 21:53
#
Takže, tomuhle netáhlu to prodloužili a, já si myslel,že mě už ničím novým nepřekvapí, no co se dá dělat..
Vsadim gule
22.05.2020 14:26
#
Na zaplnenou Stamford bridge si asi pockas..
Pharrell
25.05.2020 10:47
#
Měl jít do Lazia. Nebo Inter/ACM.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.