Čeští reprezentanti budou při losu skupin Eura ve třetím koši

19.11.2019 23:20 - Aktuality
Euro 2020 (© twitter.com/UEFAEURO)
 
Čeští fotbalisté budou při losu základních skupin mistrovství Evropy v příštím roce ve třetím ze čtyř šestičlenných výkonnostních košů. Definitivu jim dala v posledním hracím dnu kvalifikace dnešní výhra Walesu nad Maďarskem 2:0. Reprezentanti mají zároveň jistotu, že se vyhnou skupině B.

Český celek skončil v tabulce deseti týmů postupujících z druhých míst ve skupinách na osmé příčce a jako poslední se dostal do třetího koše. Svěřencům trenéra Jaroslava Šilhavého hrozil po nedělní porážce 0:1 v závěru kvalifikace v Bulharsku pád do nejhoršího čtvrtého koše, pomohla jim ale pondělní výhra Řecka nad Finskem. Seveřané získali méně bodů než český tým stejně jako Wales.

Spolu s národním celkem jsou ve třetím koši také obhájci trofeje Portugalci, Turecko, Dánsko, Rakousko a Švédsko. Žádného z těchto soupeřů reprezentanti nemohou při losu skupin dostat.

Český tým má s ohledem na to jistotu, že nebude hrát ve skupině B, kde se představí Dánsko coby jeden z pořadatelů. Závěrečný turnaj se na počest 60. výročí evropských šampionátů poprvé uskuteční ve 12 zemích. UEFA přizpůsobuje los účasti pořadatelských zemí a jednotlivé týmy jsou předem dosazeny do měst tak, aby mohly hrát doma.

Skupina B tak je už před losem paradoxně ze tří čtvrtin zaplněná. Pořadatelské země Rusko a Dánsko doplní Belgie, která jako jediná zbývá z prvního koše. Další čtyři celky budou hostit skupinu a zbývající tým Ukrajina nemůže hrát s Ruskem z politických důvodů.

Po kvalifikaci je známo 20 z 24 účastníků Eura, zbylá čtyři místa zaujmou čtyři vítězové šestnáctičlenného play off Ligy národů, kde se představí i Slovensko. Až los rozhodne podle uefa.com o tom, který ze čtveřice týmů Bulharsko, Izrael, Maďarsko a Rumunsko půjde do části play off C.

Los základních skupin Eura proběhne 30. listopadu v Bukurešti. Rozdělení do košů pro los ME:
1. koš:
Belgie, Itálie, Anglie, Německo, Španělsko, Ukrajina,
2. koš: Francie, Polsko, Chorvatsko, Švýcarsko, Nizozemsko, Rusko,
3. koš: Portugalsko, Turecko, Dánsko, Rakousko, Švédsko, ČR,
4. koš: Wales, Finsko, 4 vítězové play off Ligy národů.

Základní skupiny ME:
Skupina A (Řím, Baku):
Itálie.
Skupina B (Petrohrad, Kodaň): Belgie, Rusko, Dánsko.
Skupina C (Amsterodam, Bukurešť): Nizozemsko.
Skupina D (Londýn, Glasgow): Anglie.
Skupina E (Bilbao, Dublin): Španělsko.
Skupina F (Mnichov, Budapešť): Německo.

Play off Ligy národů:
A:
Island, Bulharsko/Izrael/Maďarsko/Rumunsko.
B: Bosna a Hercegovina, Slovensko, Irsko, Severní Irsko.
C: Skotsko, Norsko, Srbsko, Bulharsko/Izrael/Maďarsko/Rumunsko.
D: Gruzie, Severní Makedonie, Kosovo, Bělorusko.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4582
Komentáře (167 / 0 nových)
Greny
19.11.2019 23:23
#
a zase Ukrajina se nesmi potkat s Ruskem .. to jako kvuli tomu budou menit pripadne i pavouk? nebo kdyz by postoupili treba do finale tak ME nevyhraje nikdo ?
Kily
19.11.2019 23:24
#
Jaremčuk dneska říkal, že by si tohle finále strašně přál
Franck
20.11.2019 08:08
#
Finále ne, ale skupiny když můžou ovlivnit, tak to raději tak dají.
Kaliber97
20.11.2019 13:16
#
Finále bude na Donbase
De Likt
20.11.2019 13:53
#
a zahraje si ho vítez Kosovo proti Finsku
12janjde
20.11.2019 13:31
#
Pěkná debilovina,stejně v Rusku,ani na Ukrajině nehrajou,tak jim to může být u pr..le
czech_mira
21.11.2019 01:50
#
Hrálo by se v Petrohradu...
12janjde
21.11.2019 09:14
#
Aha,vlastně,tak by Rusko vyhrálo kontumačně,kdyby Ukrajina nechtěla nastoupit a bylo by to vyřešeno
De Likt
20.11.2019 13:52
#
takže zase jako vždycky si to tuknem s Německem, Ruskem a protože nejdou Dánové tak je nahradí premiérově jejich sousedé Finové
Greny
19.11.2019 23:24
#
a jeste dodam do Skupiny C muzete zaradit Ukrajinu
Le Gunner
19.11.2019 23:24
#
No jsem zvědavý. Nabízí se nejjednodušší skupina s Ukrajinou, ale raději bych asi hrál proti Itálii nebo Německu. Z druhého koše se nechám podat, vyložená vražda by bylo něco jako Španělsko a Francie.

A ano, věřím, že můžeme postoupit ze skupiny a ano, jsem naivní fanda.
cihi
19.11.2019 23:27
#
Tak kdyz muzou postoupit 3, tak neni nerealny s dobrym vykonem postoupit treba i ve skupine smrti
mistr129
20.11.2019 10:02
#
Skupina s Ukrajinou by byla fajn, hratelny soupeři z prvních dvou košů a navíc dva zápasy v Bukurešti
Messi14
20.11.2019 13:06
#
takovyhle tymy vetsinou mame ve zvyku podcenovat, my se naopak vybicujeme proti tem zvucnym tymum..

proto by bylo lepsi dostat rovnou pekny jmena, napr aby to bylo pestrejsi tak italii a francii, protoze pak si rikame jak ukrajinci jsou hratelni a pritom na ne chybi motivace/kvalita
Kepy_FCB
19.11.2019 23:25
#
to si nezaslouží
Shevchenko
19.11.2019 23:28
#
Tak hlavně se vyhnout Francii.
dave30
19.11.2019 23:30
#
Ten Wales má zajímavou sestavu. 4 hráči z top týmů (Slípky, Juve, Real, MU) a s nimi hráči z Champu a dokonce League One.
adoxx
20.11.2019 00:24
#
Henessey - Davies, Mepham, Ampadu, Roberts - Allen, Ramsay - James, Bale, Wilson - Mattondo...v týhle sestavě může Wales klidně přivézt z Eura medaili...jediný slabší posty jsou pravej obránce a možná brankář, zbytek týmu je hodně dobrej
Franck
20.11.2019 08:09
#
Jen se jim nesmí 2 zranit jinak..
Nadržený šimpanz
20.11.2019 09:38
#
Tak oni medaili obhajují
AS Trenčín
19.11.2019 23:32
#
Takže: Taliansko, Francúzsko, Portugalsko a my sa tam nejak prekopeme z tej baráže
lampas
19.11.2019 23:36
#
Slovensko bude případně automaticky ve skupině E se Španělskem, pokud to chápu dobře.
AS Trenčín
20.11.2019 00:01
#
No tak to je pekná pičovina... Dúfam, že tento pokus o zaujímavé ME je naposledy...
Stannis Baratheon
20.11.2019 00:03
#
Doufáme všichni
Wendigo
20.11.2019 06:38
#
Čistý bordel tieto ME po všetkých stránkach...
Greny
19.11.2019 23:40
#
pokud projdete barazi mate Spanelsko ve skupine
BaggioRoberto
20.11.2019 01:19
#
Jak jste na tohle přišli? To se tam nepíše.
BaggioRoberto
20.11.2019 01:22
#
Jo takhle kuli Irum a Dublinu, ok.
Greny
20.11.2019 01:22
#
Jelikož los je před narazí tak předpokládám že vaše baráž bude ve skupině se Španělském, kdyby postoupilo Irsko ať hrají doma zápasy
Stannis Baratheon
19.11.2019 23:35
#
Někde bylo, že Nizozemsko a Ukrajina už jsou spolu taky ve skupině na 100%. Nějaké vysvětlení? Nebo to tak není a byla to chyba?
Greny
19.11.2019 23:38
#
je to logicky :)
Z prvniho kose ti zbyla Belgie a Ukrajina - jako tymy co nebudou poradatele - Ukrajina nemuze hrat s Ruskem ktere jako poradatel je ve skupine B takze k nim musi Belgie a jedine misto kde neni nikdo z prvniho kose je skupina C s Nizozemskem
Stannis Baratheon
19.11.2019 23:42
#
Jo, už mi to pak taky docvaklo. Ale dík. Tak to Nizozemsko a Ukrajina by bylo super. Destinace taková zlatá střední cesta a hratelnost v klidu.
Greny
19.11.2019 23:43
#
a k tomu by pribyla ta skupina baraze do ktere budou nalosovani Rumuni
Stannis Baratheon
19.11.2019 23:46
#
Ta je paradoxně víc v pohodě než béčko a céčko.
adoxx
20.11.2019 00:33
#
BaggioRoberto
20.11.2019 01:20
#
Je to jasny, vsechny ostatni tymy z prvniho kose jsou nasazeny kuli poradatelstvi, zbyva jen Ukrajina a v Céčku z prvního koše nikdo neni.
Shevchenko
19.11.2019 23:41
#
Takže Slováci v případě postupu v Bilbau a Dublinu.
DM25
20.11.2019 00:25
#
Vysvetlíš prečo? Diky
adoxx
20.11.2019 00:33
#
Já to třeba pochopil tak, že Slováci mají v baráži část ve který je i Irsko a to kdyby postoupilo, tak hraje doma ve skupině se Španělskem... takže ten kdo postoupí z týhle části baráže bude hrát se Španělskem, kvůli Irsku... aspoň tak jsem to pochopil
Xaviercreus
20.11.2019 00:35
#
Protože hrají play off s jedním z pořadatelů Eura - s Irskem.
Sheldon
20.11.2019 10:11
#
Slováci zůstanou doma u TV.
Wendigo
20.11.2019 18:45
#
Sledovať doma v gauči zápasy ME na televízore s rozlíšením 4K Ultra HD to sa mi celkom pozdáva...
Shevchenko
20.11.2019 19:27
#
Stannis Baratheon
19.11.2019 23:50
#
Každopádně, doufám že tenhle systém je fakt naposledy. Strašně debilní. Vždy jsem se těšil na los, a teď už je skoro zbytečnej. Potom ta baráž. Týmy do vyšších divizí posouvají týmy od nejhorší, a tak, si to nakonec (mimo Island) rozdají nejhorší z nejlepších z té divize mezi sebou. Absolutně to všechno postrádá nějaký smysl a pořádek, který vždy byl. Hnus. Zrušit Ligu Národů, a tenhle formát Eura už taky nikdy víc. O neregulernosti, když si třetina týmu hraje doma, ani netřeba mluvit.
Stannis Baratheon
20.11.2019 00:01
#
A do háje, jaký má smysl to, že když někdo v LN spadne o divizi níž, tak, si v podstatě polepší a ne pomůže. Protože bude mít snadnější soupeře a vyhrají skupinu tam. Prostě totální nesmysl. Zase nějaký debílek musel vykázat činnost, něho nevím.
Xaviercreus
20.11.2019 00:03
#
LIga Národů je hroznej paskvil, zlatý přáteláky. Jen jim nedávat váhu pro koeficient a Polsko alou do třetího koše
Stannis Baratheon
20.11.2019 00:06
#
Klidně bych i přáteláky zrušil. Ty borci stejně trénují v klubech. A pokud jde o nějakou souhru, tak tu stejně během pár zápasů ročně, kde trenéři stejně zkouší různé sestavy, nenacvičí.
Přáteláky jako takové ve většině případech slouží v pauzách k tomu, aby hráči nevypadli z tempa. A jak píšu, to tady nehrozí, když hrají v klubech.
Xaviercreus
20.11.2019 00:13
#
Klidně, navíc to ani nikoho nezajímá, pokud nedojede Brazílie
dave30
20.11.2019 07:14
#
To by se nelíbilo Patrikovi. Ten v poslední době haje pouze za reprezentaci...
fenixLFC
20.11.2019 07:51
#
oli9
20.11.2019 05:59
#
12janjde
20.11.2019 02:51
#
Nechápu,proč nepostupovali domácí přímo,jak vždycky+kam zmizel ten 13.domácí,co ho původně plánovali?
12janjde
20.11.2019 02:51
#
A zruší se postup domácích i v případě 1 pořadatele?
Wendigo
20.11.2019 06:42
#
Väčšinou s tvojimi názormi nesúhlasím, ale tentokrát máš vo všetkom pravdu.
fenixLFC
20.11.2019 07:50
#
Beči
19.11.2019 23:59
#
Polsko, Ukrajina a postupující z play off LN
Greny
20.11.2019 00:01
#
tak takova skupina byt nemuze
Stannis Baratheon
20.11.2019 00:02
#
Bohužel, letos si zrovna nezatipujeme. A, to já měl los vždycky za jó akcičku. Skoro jsem se na něj těšil víc než na samotnej turnaj.
adoxx
20.11.2019 00:35
#
aspoň že my to jistý nemáme
VdV
20.11.2019 00:10
#
ten vítěž baráže D, to bude opravdová lahůdka pro oko diváka....šmatloni
adoxx
20.11.2019 00:27
#
Zrovna Kosovo, nebo Gruzie se schopným trenérem nemusí být na Euru úplně do počtu
cr7sux
20.11.2019 00:41
#
OT: kdo podle vás v české lize kope nejlíp přímáky? top 3 třeba
Stannis Baratheon
20.11.2019 00:45
#
Zavadil, Stanciu - ti jsou jasní. A pak asi Hušbauer nebo Květ.
Sheldon
20.11.2019 06:19
#
Stanciu??Kolikrát letos trefil z přímáku bránu?O gólech ani nemá cenu diskutovat.Stanciu je nejpřeceňovanější hráč, kolem kterého je humbuk, který si nezaslouží.Proto se taky z tý Arábie vrátil do české ligy a nešel třeba do Německa.Stocha nenahradil ani omylem.
messinhovic
20.11.2019 11:09
#
Stannis Baratheon
20.11.2019 11:45
#
Tak já jsem to vzal tak obecně, ne letošní sezónu. Ve Spartě i FCSB téměř každý druhý přímák skončil golem.
RM1999
20.11.2019 01:33
#
Horváth
db18
20.11.2019 07:28
#
Pilík
Godbless
20.11.2019 09:51
#
Podaný
mistr129
20.11.2019 10:05
#
Trapný diskutér
20.11.2019 10:28
#
Potočný
Cukroušek
20.11.2019 15:06
#
Flasticka
vanGomm
20.11.2019 01:01
#
16 týmů na EURU byl přece jen lepší počet.Když už to z komerčních důvodů rozšiřovali,tak to měli už rovnou na 32.Tedy 8 skupin a 2 postupují do OF.
RM1999
20.11.2019 01:33
#
Já bych to dal na 64. Celá UEFA a doplnit o hosty z jiných kontinentů jako na Copě.
lada.sp
20.11.2019 02:10
#
a hrálo by se to v zimě v Kataru
12janjde
20.11.2019 02:48
#
Jo,to by bylo super,55+mistři ostatních světadílů=60 a ještě nějací 4 další nejlepší z MS
mistr129
20.11.2019 10:05
#
Klidně i těch 24, ale at jsou čtyři skupiny po šesti
12janjde
20.11.2019 03:11
#
V semifinále by mohlo být-Srbsko,Kosovo,Rusko,Ukrajina
Konspiracni teoretik
20.11.2019 11:02
#
cihi
21.11.2019 05:10
#
Tak to by Euro UEFA rovnou zrusila, protoze by nemel s kym kdo hrat
Brkoslav
20.11.2019 04:16
#
Maďaři v tom play off budou najisto v áčku ne? Aby se vyhnuli Skotům, když jsou oba pořadatelé a losuje se před baráží.
Brkoslav
20.11.2019 05:46
#
Vlastně Rumuni jsou taky pořadatel.
Riviera Kid
20.11.2019 04:19
#
A ta baráž se hraje kdy?
Wendigo
20.11.2019 06:57
#
26. marca semifinále a 31. marca finále.
fenixLFC
20.11.2019 07:52
#
omg to este aj v marci bude repre pauza???? nech uz idu do hajzlu s touto srackou
Wendigo
20.11.2019 08:21
#
JJ, strašne chaotický a neférový formát... My Slováci sa naň síce úplne sťažovať nemôžeme, lebo sme vďaka nemu dostali šancu sa dodatočne prebojovať na ME v nejakej čudnej baráži, takéto postupové pravidlá sa však v zásade nikomu nemôžu páčiť...
Trapný diskutér
20.11.2019 10:29
#
tvl, dyť v márci je vždycky repre menopauza
dave30
20.11.2019 10:45
#
fenixLFC
20.11.2019 12:55
#
To neznamena ze to nie je vzdy otrava
12janjde
20.11.2019 13:15
#
Předtím začne nový ročník Ligy národů,změnili systém na 16/16/16/7
oli9
20.11.2019 06:01
#
když si vemu že na euru se představí někdo z Gruzie, Severní Makedonie, Kosovo, Bělorusko to je paskvil ..at s tím jdou do háje...mají tam hrát nejlepší a ne že tam bude hrát někdo z těchto týmu ...
ACSPARTAPRAHA
20.11.2019 06:08
#
přesně, moje řeč
ratusek
20.11.2019 06:24
#
Moc tomu systému ligy národů nerozumím, ale nevyplatí se na to během kvalifikace srát a pak se dostat do 4.skupiny a porazit zoufalce typu Bělorusko?
Wendigo
20.11.2019 07:15
#
Tiež tomu komplikovanému systému úplne nerozumiem, ale do tej D skupiny play off sa myslím dostať nedá, lebo v nej hrajú víťazi štyroch skupín Ligy národov D a teda Gruzínsko, Bielorusko, Kosovo a Severné Macedónsko. Od začiatku to bolo tak postavené, že na šampionáte bude mať isté postupové miesto jeden účastník z tejto najnižšej divízie a malo byť taká motivácia pre tieto slabšie tímy.
ratusek
20.11.2019 09:03
#
No právě' stačí na to srát a dostat se do skupiny 4 ligy národů, vyhrát ji a pak porazit další z té čtvrté skupiny
Trapný diskutér
20.11.2019 10:36
#
jakože dva cykly ligy národů fakovat, prohrávat s kýmkoliv a za osm let mít šanci dostat se na euro? mezi tim spadneš ve fifa žebříčku do druhý stovky a tim pádem někam do pátýho koše při losováních bez šance na cokoliv.. navíc nikdo neví, jak dlouho tenhle systém vydrží.. fakt geniální strategie..
ratusek
20.11.2019 12:10
#
Tvůj nick odpovídá
lampas
20.11.2019 16:41
#
Kosovo ani Makedonie na tom nejsou špatně, myslím, že bychom v zápase s nima mohli mít celkem problémy (což už se projevilo v zápasech s Kosovem).
oli9
21.11.2019 09:34
#
to je fuk..ale od tech zápasů jsou kvalifikace kde se tyhle týmy můžou potkat s top týmama.... prostě na závěrečných turnajích mají hrát ty nejlepší celky... můžou se tam časem propracovat kdy tam opravdu budou patřit i kvalitou..viz takový Island ..před pár lety si to nikdo nedovedl představit a ted... dostali se i na MS
Kang & Kodos
20.11.2019 07:32
#
Béčko je výborný. Nejslabší ve skupině si rovnou bouchne dva zápasy venku a k tomu dostane Belgii z prvního koše Na kterou píču je Ukrajina v prvním koši před finalistou ME a vítězem MS, to ani nechci vědět. Ještě když tim samozřejmě vznikl další problém, protože nemůžou hrát ve skupině s Ruskem. Další kardinální blbost je baráž v březnu. Takže teoreticky se teď nalosuje tým z play off B do skupiny A, Irsko na jaře vyhraje a postoupí, akorát místo svýho Dublinu bude hrát v Baku.
Greny
20.11.2019 07:54
#
Já si právě myslím že vítěz playoff B bude automaticky ve skupině se Španělském, akorát problém nastane že v jedné skupině budou dva ze tří Maďarsko, Rumunsko a Skotsko a tam asi bude los
mistr129
20.11.2019 10:08
#
Irsko bude hrát stoprocentně v Dublinu. Průšvih muže být s tím co píše Greny
Xaviercreus
20.11.2019 10:40
#
Koše jsou rozdělené čistě podle této kvalifikace, takže ukazují nejaktuálnější formu. Za mě posun oproti nějakým žebříčkům Euro se bude losovat s ohledem na účastníky paly off.
mayday
20.11.2019 07:52
#
Tý vole to je kundovina celý...
Euro rozmrdaný po celé Evropě, třetina týmů domácí prostředí, hostitelský skupiny např. Řím - Baku a Amsterdam - Bukurešť (to dává smysl, že jo), sračky s losem, darování místa někomu ze 4. třídy Ligy národů...
Opravdu doufám, že tohle je naposledy.
Wendigo
20.11.2019 08:30
#
Jediná skupina, ktorá tam z geografického hľadiska dáva nejaký zmysel je Londýn - Glasgow, inak je to fakt na smiech...
Chim
20.11.2019 09:19
#
A když si k tomu všemu ještě uvědomíš, že se tam ještě můžou dostat i slováci...
Wendigo
20.11.2019 09:42
#
Kdepak, to snad nehrozí. Kdyby se i nějakým způsobem náhodou dostali přes Irčáky, vítěze zápasu Severní Irsko/Bosna a Hercegovina už určitě neporazí. Zdolat v průběhu jednoho týdne dvě mužstva z TOP 50 žebříčku FIFA je nad síly Slováků, to je jasné a myslím, že něco takového snad historicky nikdy nedokázali...
slavo1321
20.11.2019 13:14
#
Za to česi TOP 50 porážajú pravidelne
Fildóso
20.11.2019 13:37
#
Jako Slovensko patří do TOP 50 v FIFA žebříčku. Sice to budou mít v baráži těžké, ale budu jim fandit
Wendigo
20.11.2019 18:42
#
sosna
20.11.2019 09:37
#
ronaldik
20.11.2019 10:46
#
Losinho
20.11.2019 11:42
#
tnt03
20.11.2019 11:49
#
AS Trenčín
20.11.2019 17:21
#
Zlaté MS so 48 tímami...
oli9
21.11.2019 08:20
#
bohužel o prachy jde až na prvním místě
Puskas
21.11.2019 08:50
#
fenixLFC
20.11.2019 07:53
#
takze slovensko skonci v skupine tej srandaligy tretie a aj tak bude hrat baraz o postup na euro? repre bolis racka vzdy, LN je uplne kravina ale toto je najviac wtf zo vsetkeho jeden by si pomyslel ze vacsi paskvil a strata casu nez doteraz uz reprezentacne prestavky byt nemozu
AS Trenčín
20.11.2019 17:22
#
Súhlas dokundujeme LN, e t e viac dojebeme kvaldu a aj tak máme šancu na Euro
29Februar
20.11.2019 08:06
#
Ale veď LN je v pohode, aký zmysel by mal kalkul že vypadnúť do D divízie aby som mal miestenku do play off? To može napadnúť fakt len konšpirátora aby sa kvoli 1 cyklu odpálili 2 sezóny zostupov len kvoli jednému víťazstvu v D divízii. A čo potom, vyhrád D divíziu a o rok som zase v C tak zas vypadnem a odpálim ďalšie 2 roky (cykly).

A mne sa to náhodou celé páči, že ukrajina je v koši pred portugalskom, mali dobrú kvaldu, zaslúžia si. Kedysi to bolo v košoch len kvoli koeficientu, niekto zahviezdil v kvalifikácii a aj tak išiel z 3. koša, niekto ju odflákol ale je to krajina s tradíciou, tak automaticky prvý koš a to teraz odpadáva a to je len dobre.

motivácia pre D divíziu - pri 24 účastníkoch ak sa tam niekto slabší objaví, nič to nesposobí. Stačilo pred 4 rokmi že tam hralo napr. Albánsko, no tak teraz tam bude Kosovo, a čo. Nevadí
Wendigo
20.11.2019 08:42
#
To si zatiaľ jediný človek, ktorému sa ten systém páči čo zatiaľ pozorujem reakcie. Len na margo tej účasti Albánska na šampionáte pred štyrmi rokmi - to bola úplne iná situácia. Albánci si postup zaslúžene vybojovali v ťažkej kvalifikačnej skupine s Portugalskom, Dánskom, Srbskom a Arménskom... Síce tam bola kontroverzia v zápase so Srbskom, no Albánci v kvalde vonku porazili Portugalsko a remizovali s Dánskom doma aj vonku, takže na ME cestovali zaslúžene.
Kosovo vyhralo v LN skupinu divízie D s Faerskými ostrovami, Maltou a Azerbajdžanom a ak sa na záverečný šampionát prebojujú z baráže D divízie cez súperov ako Severné Macedónsko, Gruzínsko a Bielorusko je to úplne iná cesta než mali pred štyrmi rokmi Albánci.
mayday
20.11.2019 09:02
#
Přesně. Z dlouhodobé soutěže v rámci skupin ať postoupí kdokoliv, když na to má.
Nějaký postupy za vítězství nad trpaslíky se mu vůbec nelíbí.
29Februar
20.11.2019 11:07
#
Nevravím ze paci, ale nie je to úplný odpad ako sa tu prezentuje. Odpad je ME v 12 krajinách a tie kľúče zaradenia do skupín. LN je lepšia ako priateľské zápasy. A namiesto Albánska môže byť za minulé ME napr. Rumunsko, alebo Rakúsko ktoré už dlhšie ťaží z výhod pri nasadzovaní. Kosovo skončilo 3. čiže rovnako ako my by aj pri starých podmienkach hralo baráž. Ta motivácia pre slabé tímy z D divízie sa mi náhodou paci
Poll Hamm
20.11.2019 13:40
#
Wendigo
20.11.2019 08:27
#
Termíny:
22. novembra: žreb play off
30. novembra: žreb záverečného turnaja
26. marca: semifinále play off
31. marca: finále play off
1. apríla: dodatočný žreb v prípade potreby

Načo žrebovať už v novembri, keď štyria účastníci turnaja ešte nebudú známi a čo znamená ten "dodatočný žreb v prípade potreby"?
Greny
20.11.2019 08:36
#
Podle mě to je ten případ že dva ze tří zemí Maďarsko, Rumunsko ayslim Skotsko budou hrát playoff v jedné skupině... Tak se nalosuje třeba třeba do skupiny Glasgow a pak místo Skotska postoupí Maďaři tak by je prohodili do k Německu za tým ze čtvrtého koše v té skupině... Jinak si to představit nedokazu
Wendigo
20.11.2019 08:44
#
No to je fakt "parádny" systém
Greny
20.11.2019 08:53
#
Říkám je to jen má spekulace ale nic jiného mě nenapadá
Wendigo
20.11.2019 08:55
#
Ale áno, máš zrejme pravdu, lebo logicky si iný dôvod prípadného "dodatočného žrebu" tiež neviem predstaviť.
Puskas
21.11.2019 08:51
#
Aby se tak tomu systému dala koruna, ten 1. apríl je k tomu přímo stvořený.
patas92
20.11.2019 09:56
#
Proč Ukrajina není napsaná v céčku s Nizozemskem, když nikde jinde už hrát nemůže?
kilobyte
20.11.2019 10:16
#
Takže kdyby naši politici vyhrotili vztahy s půlkou Evropy, tak bychom měli ve skupině ten zbytek? Hned bych vyhlásil sankce na Německo, Španělsko, Francii a spol.
sosna
20.11.2019 11:12
#
abu
20.11.2019 10:44
#
Jake pravidlo ma prednost?? Politika nebo poradatelska zeme?? :D
Protoze ty tymy z 4.kose nejdou namichat jestli skotsku se bude drzet misto v D, irum v E, Madarum v F, Rumunum v C, a kosovo nesmi hrat v B, a Gruzie v A??? S tim ze se este muze stat ze v barazi na sebe muzou narazit i Madari s Rumunama? To se bude resit jak?? Losem??
abu
20.11.2019 10:48
#
A proc kurva musi hrat Island baraz :D proste zbyl jedinej tak automaticky postup a ne knemu hazet nahodny tymy z C ligy narodu. Ja myslel ze je to udelany prave kvuki tomu kdyby mel proste nekdo z tech top tymu vypadek tak aby tam taky hral a ne ze ted v barazi vypadne....
29Februar
20.11.2019 11:11
#
Presne. My chceme Island na ME
12janjde
20.11.2019 13:22
#
Taky nechápu,proč nepostupujou bez boje,když v té 1.lize všichni ostatní postoupili
Fildóso
20.11.2019 13:59
#
Proč by měli postoupit bez boje?
29Februar
20.11.2019 11:14
#
Dúfam tiež že v rámci poriadku budu na euro dotlacene usporiadateľske krajiny, Írsko, Rumunsko aj Maďarsko. Treba na to dohliadnut už pri žrebe, aby sa nebodaj nestretli Maďari s rumunmi, čiže rovno jedného z nich dat k Islandu a zariadiť postup a druhému pomôcť k postupu. Írsku pomáhať netreba, ti dostali nás
Greny
20.11.2019 11:21
#
noo jeden z trojice Rumunsko, Madarsko, Skotsko na ME na stopro nebude
scihel
20.11.2019 11:34
#
Y.N.W.A
20.11.2019 11:45
#
jako něco mi říká, že Rumunsko s Maďarskem opravdu rozdělej, možná ani nakonec losovat nebudou a přijdou s pravidlem, že domácí nemůžou hrát stejný play-off
Y.N.W.A
20.11.2019 11:43
#
Nás by měli dát do F k Německu - Mnichov a Budapešť
12janjde
20.11.2019 13:29
#
Logicky by to mělo být takto-1.liga-Island bez boje/2.liga-Bosna a Hercegovina/Irsko/Slovensko/Severní Irsko/-3.liga-Srbsko/Skotsko/Norsko/Maďarsko/-4.liga-nezávislá Makedonie/Kosovo/Gruzie/Bělorusko/
Stannis Baratheon
20.11.2019 14:50
#
Jakože Island by šel za to, že všichni ostatní z Áčka posptoupili?
A je jedno, že tam nehrál skoro nic...?
abu
20.11.2019 15:50
#
Ale tak od toho ta liga narodu byla :D ja souhlas ze Island nehral nejlip tedka, ale prijde mi vic postaveny na hlavu tam strkat tymy z "C" :D
12janjde
20.11.2019 17:23
#
Tak ale týmy z D-ligy dopadly v kvalifikaci na 3.místě-nezávislá část Makedonie,Kosovo,kdežto takový Izrael až 5./A bude to asi tak,to play-off-1.skupina-Island/Bosna a Hercegovina/Irsko/Slovensko/-2.-Severní Irsko/Srbsko/Skotsko/Norsko/-3.-Rumunsko/Maďarsko/Izrael/Bulharsko/-4.-Tzv. severní Makedonie/Kosovo/Gruzie/Bělorusko/-Záhada,že nevnutili názer Severní Moldavsko,že ta rumunská část Moldavska neprotestuje proti názvu Moldavsko pro tu bývalou sovětskou část
Fildóso
20.11.2019 13:34
#
Jak jsem si přecetl tu některé komentáře tak nechápu proč máte Kosovo za paskvil? Pokud podle někoho nepatří Kosovo na EURO tak tam nepatříme i my
12janjde
20.11.2019 14:36
#
Jo,však bylo 3.ve skupině,stejně jako nezávislá Makedonie,Slovensko,Řecko,Skotsko,Norsko, Irsko, Island,Severní Irsko,Srbsko
Stannis Baratheon
20.11.2019 14:51
#
Ano, hra Kosova je to, co tu nejvíc lidí deptá.
Fildóso
25.11.2019 09:33
#
To netvrdím, že toto je nejvíce deptá..
Ale celkově se tu stěžuje snad na úplně všechno? To se Čechům nemůže někdy něco "nového" zalíbit? Tento formát Eura je pouze k výročí UEFA. Kdyby si tu někteří vyhledali na netu EURO 2024 tak zjistí, že se uskuteční v Německu tak už je jasné, že tenhle formát příště nebude.
Dále se tu nadává na LN.. Nevidím v tom nic špatného, podle Ligy Národů se určuje kde kdo bude zařazený při losování kvalifikace ME/MS, tudíž se nehledí na koeficienty. Což je dobře. Takové ty tradiční tými Španělsko, Francie, Anglie, Německo by nikdy nebyli jinde než v 1. koši aji kdyby hráli úplný hovno zrovna.

Liga Národů určuje aktuální formu týmu
sima.vok
20.11.2019 15:20
#
Papírově nejlepší by byla skupina Ukrajina, Nizozemsko, Rumunsko (pokud postoupí z play-off, bude tam taky)..
božský John
20.11.2019 16:53
#
Slovaci nejsou jeste na euru a uz vedi, kde a castecne s kym budou hrat. My jsme postoupili a vime hovno. Asi tolik k tomuhle formatu
AS Trenčín
20.11.2019 17:24
#
Majk91
20.11.2019 18:55
#
Puskas
21.11.2019 08:51
#
Kixi Syhimour
21.11.2019 17:39
#
AS Trenčín
20.11.2019 17:33
#
Tomu diletantovi, ktorému vôbec tento nápad napadol by bolo treba dať lopatou po palici a zakázať mu rozmýšľať pod hrozbou smrti... Dokurviť kvalifikáciu nejakou Ligou Národov a týmito pripečenými kalkuláciami to je kumšt... Vrátiť EURO so 16 tímami a držať hubu!
stas87
20.11.2019 17:57
#
16 tímov už nechcem. Minule euro bolo fajn v tím, že človek fam mohol vidieť Rakúsko, Maďarsko či Albánsko. Teraz tam bude Fínsko. Neokukane tímy s niektorými zaujímavými hráčmi. 16 tímov je o hovne, keď tam na 100% máš Nemecko, Španielsko, Francúzsko, Anglicko, Portugalsko. Na 90% Taliansko, Holandsko a Belgicko. A tieto tímy často dopĺňajú Švédsko, Rusko, sem tam Turecko či Česko. Šanca na outsiderov je tak mizivá a v kuse vidieť tie iste tímy..to je nuda.
Reggie
20.11.2019 19:23
#
Taky se mi dříve nezdál ten formát s 24 týmy, ale je to dobře. Ať už pro nás, že máme samozřejmě daleko větší šanci se tam dostat, když už nejsme tak silní, tak z toho důvodu, jak popisuješ ty. Já rád uvidím mančafty, který se tam dřív v podstatě neměly šanci dostat a navíc favoriti jsou tam taky, takže se i tak můžou ukázat. Podle mě je to jenom ku prospěchu.
mayday
20.11.2019 19:32
#
Já s 24 týmy taky souhlasím, Evropa je silná federace a aspoň se tam dostanou i jiný týmy, než těch 10-12 stále stejných, to je pravda.
Letošní formát samotnýho turnaje včetně systému kvalifikace a postupů je ale něco tak šílenýho, že to mohl vymyslet jen chorej mozek.
Reggie
20.11.2019 21:30
#
To jsem přesně zapomněl dodat, že toto EURO je píčovina, ale určitě ne kvůli počtu týmů, ale kvůli systému.
Elliasson
23.11.2019 01:58
#
Já nesouhlasím. Pro favorizované týmy se tam bude až příliš snadné dostat. EURO nemá být pro víc jak polovinu národů.
vanGomm
23.11.2019 02:39
#
Také to tak vidím.Na EURU bylo těch 16 idealní stav.Všichni favorité nyní postupují s téměř 100% jistotou,takže za této situace už tu kval. vlastně hrát ani nemusí.Pokud si odmyslím takových 10 super aucajdrů v čele s Gibraltarem,San Marinem atd.kteří to mají už předem spočítané,tak o ten postup na EURO hraje doopravdy tak max 45 týmů a z nich má víc jak polovina účast jistou.To už se ta kval. o 5-6 týmech ve skupinách ani snad hrát nemusí.Ty aucajdři můžou hrát malé předkolo npř. 8 dvojic. no a pak 23 dvojic nenasazený proti nasazenému Navíc ten počet 24 není dobrý,protože z většiny skupin postupují 3 týmy.Ten turnaj vlastně začíná až od OF.
SK1894
20.11.2019 22:05
#
Za jednotu Evropské unie jediným reprezentačním týmem EU !
Odpadly by složité kvalifikace na EURO.
Pro všechny 1. třídu !

SK1894
20.11.2019 22:31
#
Na tom dalším Euru 28 účastníků a bez kvalifikace !
Evropská unie, Anglie, Wales, Skotsko,
Sev.Irsko, Azerb., Andora, Arménie
Albánie, Bělorusko, Bosna a, Č. Hora
Gruzie, Island, Kazachstán, Licht.
Moldavsko, Norsko, Rusko, San Marino
Maked., Srbsko, Švýc. Turecko
Ukr., Kosovo, Faerské ostrovy, Gibraltar

Chceme jednotnou Evropskou unii ?
Tak jednotně a s jednou repre
fenixLFC
21.11.2019 02:03
#
Mne by jednotna repre eu nevadila. Aspon by odpadli niektore zbytocne repre pauzy
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.