Českou reprezentaci doplnili Rabušic, Poznar, Malínský a Sáček

13.10.2020 08:26, aktualizováno 13.10.2020 09:02 - Aktuality
Michael Rabušic (© fcslovanliberec.cz)
 
Českou reprezentaci pro středeční zápas Ligy národů ve Skotsku doplnili útočníci Michael Rabušic s nováčkem Tomášem Poznarem a záložníci Tomáš Malínský s dalším debutantem Michalem Sáčkem. Kvůli koronaviru oproti nedělnímu utkání v Izraeli vypadl záložník či obránce Tomáš Holeš. Nominaci před dopoledním odletem do Glasgow zveřejnila Fotbalová asociace ČR (FAČR).

Reprezentace původně měla z Izraele odletět rovnou do Skotska, místo toho ale hned po nedělním zápase zamířila zpět do Prahy kvůli problémům s koronavirem. Mezi středečním vítězným přípravným duelem na Kypru a utkáním v Haifě totiž vypadli kvůli pozitivnímu testu tři hráči. Odběry po návratu týmu do Česka odhalily nemoc u dalšího hráče a hlavního trenéra Jaroslava Šilhavého, kterého ve Skotsku zastoupí asistent Jiří Chytrý.

Do Glasgow odcestuje 20 hráčů do pole a tři brankáři. K mužstvu se znovu připojili obránce Filip Novák a třetí brankář Filip Nguyen, kteří scházeli v Izraeli. Novák měl neprůkazný výsledek testu, odběr v Praze však již byl negativní. Nguyen se pak nevešel do malého letadla, jímž se devět hráčů přesunulo z Kypru do Izraele až v neděli kvůli nutnosti sobotních kontrolních odběrů v Larnace.

FAČR jména pozitivně testovaných hráčů nezveřejňuje. Z dnešní nominace však vyplývá, že vedle kouče Šilhavého se covidem-19 nakazil také defenzivní univerzál Holeš ze Slavie. Před zápasem v Izraeli měli pozitivní test kapitán Bořek Dočkal, jeho spoluhráč ze Sparty Adam Hložek a záložník Antonín Barák.

FAČR přes víkend narychlo poskládala širší náhradní tým z české ligy, který čítal 32 jmen. Výběr vedený trenérem reprezentační osmnáctky Davidem Holoubkem byl připraven zaskočit pro případ, že by původní mužstvo nemohlo do Skotska odcestovat.

Reprezentaci nakonec doplnila čtveřice z náhradníků, z toho dva debutanti. Netradičně až ve 32 letech se poprvé do národního týmu dostal zlínský útočník Poznar a premiérovou pozvánku do A-mužstva si vysloužil také čtyřiadvacetiletý sparťan Sáček, který už nastupoval za jednadvacítku.

Po více než sedmi letech se do reprezentace vrací jednatřicetiletý liberecký útočník Rabušic, jenž má na kontě tři starty. Slávista Malínský za národní celek odehrál jedno utkání v září proti Skotsku v Olomouci, kde kvůli koronaviru v původním týmu musel nastoupit náhradní výběr.

Na scénář ze září tentokrát nedošlo. Před měsícem musel původní výběr po vítězství 3:1 na Slovensku do izolace kvůli dvěma pozitivním testům u členů realizačního týmu a FAČR pro následné domácí utkání se Skotskem narychlo poskládala nové mužstvo výhradně z české ligy. Improvizovaná sestava pod vedením zastupujícího trenéra Holoubka smolně prohrála 1:2.

Do týmu zasáhl koronavirus už na srazu v Praze minulé pondělí. První vlna testů odhalila jednoho nakaženého hráče z Plzně a kompletní trojice z Viktorie, záložníci Jan Kopic s Lukášem Kalvachem a útočník Zdeněk Ondrášek, musela opustit mužstvo.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3991
Komentáře (276 / 0 nových)
Greny
13.10.2020 08:28
#
Malinský... Borec sedí na tribune ale jede na repre
JeséRodriguez
13.10.2020 08:58
#
eibe
13.10.2020 09:41
#
KingMaster13
13.10.2020 10:12
#
Ale co ten Poznar, ten sice hraje ale je to ultra kopyto Ten jestli v tom Skotsku vleze na trávník tak se propadnu ostudou
teebee8
13.10.2020 11:16
#
ten by zapadl více mezi skoty, co?
KingMaster13
13.10.2020 11:41
#
Jako upřímně jo no Neříkám že máme tým nějakých skvělých techniků (několik se jich tam najde) ale Poznar aby byl v repre to je silný kafe
AjaxFans
13.10.2020 15:34
#
Puskas
13.10.2020 16:08
#
A počkej, až dá gól...
REPLIKATOR
13.10.2020 10:31
#
ACSeRw!n
13.10.2020 14:18
#
slavije ma proste silnej kadr, takze je logicky, ze nekdo z tribuny je lepsi nez nakej jouda tamhle z moravy
dave30
13.10.2020 17:23
#
Já to naprosto chápu. Chápal jsem to, i když v AS nehrál Schick. Jenom aby to také všichni chápali, až bude nominovaný někdo jiný z kvalitního týmu (momentálně mě nikdo nenapadá, snad jedině Suchý ).
Pablos
13.10.2020 08:28
#
Poznar
shitcool
13.10.2020 09:08
#
adam95
13.10.2020 08:29
#
Poznar tohle překoná i Jarolíma koně Droppu
sima.vok
13.10.2020 08:47
#
Tak tohle je jiná situace, to bych nesrovnával
shitcool
13.10.2020 09:08
#
Y.N.W.A
13.10.2020 09:39
#
Poznar narozdíl od Droppy hrát nebude...
eibe
13.10.2020 09:41
#
pingla
13.10.2020 11:25
#
na posledních pár minut, když se bude prohrávat, naprosto ideální
Selänne
13.10.2020 11:42
#
Jako v čem? Jestli narážíš na výšku, tak se rovnou mohl povolat Koller.
Kily
13.10.2020 12:10
#
od tohohle už je navíc v týmu Petrášek
Manny
13.10.2020 13:57
#
Petrasek je stoper
Kily
13.10.2020 14:05
#
to ano, ale "na posledních pár minut, když se bude prohrávat, naprosto ideální"

tam už je úplně jedno, jestli tam má hlavičkové souboje vyhrávat stoper nebo hroťák, tím spíš, když Petrášek je ve vápně soupeře silnější než kdejaký útočník
Manny
13.10.2020 14:36
#
No neni to uplne kedno, utocnik ma logicky mnohem lepsi zakonceni a vyber mista
Kiwi-21
13.10.2020 14:59
#
Normálně bych souhlasil ale od sezóny 15-16 dal 34 gólů i když dost v nižších soutěžích
V Extraklase 40 zápasů 8 gólů, to by i takový Tecl mohl závidět
Selänne
13.10.2020 16:30
#
Slušný naběhnutí na vidle
OTASi
13.10.2020 18:24
#
pingla
13.10.2020 12:26
#
Samozřejmě, důraz v 16 má dobrý, sice s míčem u nohy je takový nijaký, ale branku dát nebo připravit po centru umí
OTASi
13.10.2020 18:24
#
OTASi
13.10.2020 18:23
#
Mass
13.10.2020 20:31
#
Poznar, Benát a Droppa
teebee8
13.10.2020 08:29
#
tak to je pešek. snad to bude malina
papanegra
13.10.2020 08:35
#
Wendigo
13.10.2020 08:37
#
Pekhart vôbec nepripadal v úvahu? V Legii mu to v tejto sezóne celkom sype... Nie je to o čosi lepšia alternatíva ako Poznar či Rabušic?
fabec1222
13.10.2020 08:41
#
V úvahu byli jen hráči z ligy.
Wendigo
13.10.2020 08:43
#
Aha
Kucka
13.10.2020 08:48
#
Pořád v té béčkové nominaci byl Kliment se Zajícem a měl jeden jeden z nich.
Darth Weeder
13.10.2020 10:53
#
Tak lepší Kliment, Kliment, Kliment než Poznygól.
El-Pistolero-68
13.10.2020 11:20
#
PISTOLERO
13.10.2020 12:04
#
Kliment
sima.vok
13.10.2020 09:10
#
A co druhá liga?
kecipep
13.10.2020 12:20
#
konkrétně?
Wendigo
13.10.2020 13:52
#
Úplne si neviem predstaviť situáciu, za akej by sa hráč z druhej ligy dostal do českej repre hoci aj za takýchto šialených okolností, aké sú teraz. To by musel mať úplne šialenú formu, ktorou by zvyšok hráčskeho pelotónu prevyšoval o dva-tri levely a nezdá sa mi, že by sa tam momentálne takýto player vyskytoval. Stal sa u vás niekedy taký prípad? Niekedy na prelome 80. a 90. rokov si matne pamätám, ako Pavel Černý naskočil do československej repre z vtedy druholigového Hradca Králové. Bol to však presne ten prípad, že mal formu ako sviňa, nastrieľal tam vysoký počet gólov a v tom čase už bolo jasné, že prechádza do Sparty.
Kiwi-21
13.10.2020 15:03
#
Poborský jak skončil ve Spartě a šel do Českých Budějovic tak tam hrál půl roku před ME
Wendigo
13.10.2020 16:18
#
Puskas
13.10.2020 16:26
#
Hradec byl tehdy prvoligový, co pamatuji.
Wendigo
13.10.2020 16:30
#
Nemohol byť, lebo si jasne pamätám, že keď mal Černý vtedy repre premiéru, tak hral druhú ligu. Aj komentátor ho tak uviedol do zápasu.
Puskas
13.10.2020 16:49
#
Asi máš pravdu, Hradec ten jeden rok byl dole a on do Sparty přestoupil patrně až v zimě.
Uwe háže buly
13.10.2020 13:54
#
Březina
TheMally11
13.10.2020 08:54
#
Nevím jestli to víš, ale Varšava nehraje českou ligu
Wendigo
13.10.2020 09:20
#
Tak to som fakt nevedel
TurboPlastik
13.10.2020 13:16
#
Nikoho by to u tebe nepřekvapilo
Wendigo
13.10.2020 13:19
#
TruboPlastik
TurboPlastik
13.10.2020 13:37
#
Wendigo, že seš dement už tady na fóru všichni vědí
Wendigo
13.10.2020 16:26
#
Menuj radšej tých dostupných lepších ligových útočníkov než sú nominovaní Poznar a Rambo, ty tlčhuba..
ACSeRw!n
13.10.2020 14:20
#
je to hrac ze zahranicni ligy, takze vzhledem k situaci moc slozity na organizaci a za me teda doufam, ze se o nem ani neuvazovalo, vidim mininalne 6 lepsich utocniku
Kiwi-21
13.10.2020 15:05
#
Souhlasím ale jedno mu musím uznat jak jsem koukl na Pekhartovi statistiky opravdu má solidní formu
Wendigo
13.10.2020 16:23
#
Myslíš ako 6 lepších, keď nepočítame tých, čo teraz hrať nemôžu či celkovo?
Kiwi-21
13.10.2020 17:01
#
Juliš, Kozák, Půlkrab, Řezníček + nemůže Schick, Ondrášek, Krmenčík
Spíše celkově ono jsou ti naši útočníci jinak +- stejná kopyta a záleží spíše na momentální formě jako u Doležala či Necid v Bohemians se uvidí
Wendigo
13.10.2020 08:42
#
Nguyen nebol v Izraeli preto, lebo sa nezmestil do lietadla... To ako fakt? To tam leteli Babišovým súkromným lietadlom, ale čo?
Le Gunner
13.10.2020 08:46
#
Šetříme!
Wendigo
13.10.2020 09:18
#
Sranda, že prevádzačom sa do obyčajnej dodávky zmestí kľudne aj 25-30 Vietnamcov a tento jeden si nevie nájsť skromné miestečko v dopravnom lietadle...
Liquid
13.10.2020 09:06
#
reprezentační úsek se bál dalších testů v Izraeli, proto tam raději nevzali toho nejžlutějšího
Wendigo
13.10.2020 09:19
#
Foogle
13.10.2020 09:32
#
Stiiing
13.10.2020 11:14
#
teebee8
13.10.2020 11:17
#
no to racism
El-Pistolero-68
13.10.2020 11:20
#
Nr.Nobody
13.10.2020 11:34
#
Salfovic
13.10.2020 11:44
#
Euphael
13.10.2020 14:22
#
OTASi
13.10.2020 18:25
#
wyqinac
13.10.2020 10:10
#
moc vysokej, neprosel dvermi.
pospech11
13.10.2020 08:44
#
Poznat v repre, tak teď už to můžeme zavřít
shitcool
13.10.2020 09:08
#
Kucka
13.10.2020 10:50
#
OTASi
13.10.2020 18:25
#
Le Gunner
13.10.2020 08:45
#
Tak reálně doufám, že by čuchnout dostal jen Rabušic, případně Sáček...

Jinak bych udělal jediné dvě změny v sestavě, a sice dal na křídlo místo Masopusta Ševčíka nebo Kadeřábka a místo Daridy vysunul Krále. Ta obrana Skotů nebude úplně sehraná, tím tuplem je škoda, že chybí Dočkal nebo Barák... Nicméně navzdory komplikacím nelze brát nic jiného než výhru.
JeséRodriguez
13.10.2020 09:06
#
Rabušic by ještě byl relativně ok, a Sáček taky, ale zase nechápu, k čemu bude další střední záložník, když už jich tam je minimálně 5 a na křídle běhají Masopust s Provodem. Jinak teda Ševčík zatím v reprezentaci nic nepředvedl, nevím, jestli by byl lepší volba než právě Masopust. Ten je sice bez techniky, ale aspoň spolehlivej dozadu a teď měl zase alespoň asistenci. Moc změn bych nečekal, snad tentokrát nebude tak propadat náš střed zálohy a vyhrajeme.
Bakary3
13.10.2020 09:35
#
Pravda, říkal jsem si no tak je Sáček na beka... Jo aha, Coufal a Kadeřábek, hm, tak nevím
Wendigo
13.10.2020 09:54
#
Tak asi že Sáček je tam ako alternatíva do stredu zálohy... Keby potrebovali variantu na pravého beka, tak povolajú skôr Řezníka
Neyjrayx
13.10.2020 09:56
#
Sáček je kus za kus za nejspíše pozitivního Holeše(oba hrají střed zálohy i pravého beka)
Bakary3
13.10.2020 09:58
#
No, střeďáky máme Součka, Krále, Daridu a Ševčíka, kvalita tam je, možná se jeden navíc hodit bude, ale když to nebude jasný, ti tři, čtyři, asi Sáčka na hřiště nepustí.

Řezník jako jo, repre je teď otevřená všem, ale to už tam radši uvidím toho Sáčka...
Rolf
13.10.2020 10:09
#
"Kvalitu"předvedli v Izraeli,stálo to za kulový!
Bakary3
13.10.2020 10:10
#
No jo, zas jí předvedli v jiných zápasech, Rolfíku.
Není každý zápas posvícení.
Kiwi-21
13.10.2020 10:26
#
No nevím mě ten Sáček přijde jako průměrák
Bakary3
13.10.2020 10:28
#
Vypadá to tak... ale jako trojku na beka, za Holešem čtyřku... když už, tak uvidím radši jeho než Řezníka, který jde dolu.
Kiwi-21
13.10.2020 11:08
#
To asi jo
No koneckonců si stejně nezahraje
Být to klasická nominace tak se nad tím pozastavím mnohem více
Řehák>Matějovský
13.10.2020 12:03
#
Neyjrayx
13.10.2020 09:59
#
Tak ševčík hraje většinou střed zálohy, na pravém křídle alternuje z nějakého důvodu se tam Šilhavému líbí
meno
13.10.2020 11:12
#
Provod je dobrej, přestaňte na něj pls nadávat jak DEMENTI a koukejte jak hraje. Díky
JeséRodriguez
14.10.2020 07:23
#
Teď měl pár nadějných průniků, které vyřešil navíc špatně a jednou z toho snad mohl být i gól z brejku...V zápasech předtím hrál tragicky, je to další podobné křídlo jako Zmrhal a Krejčí, na tu mezinárodní úroveň prostě k ničemu...Samozřejmě má ještě čas se zlepšit, ale momentálně to na reprezentaci fakt není...nebo vlastně je, když tam je Poznar.
meno
14.10.2020 11:24
#
Byl nejlepší na hřišti. A málem ze základu vystrčil Olejníka. Je to mimořádně inteligentní fotbalista, který mi přístupem hodně připomíná Krále. Dej mu rok max 2 a půjde do Bundesligy.
JeséRodriguez
14.10.2020 14:31
#
Tak ono, my těch pracovitých fotbalistů máme hodně. Jak jsem vypsal, do Itálie se podívali třeba i Zmrhal nebo Krejčí. Na křídlech bychom potřebovali teda daleko lepší a produktivnější hráče. Na tu defenzivní práci tam stačí Masopust. Ideální by bylo ale na křídle vůbec nehrát, protože na tom postu prostě nemáme kvalitu.
meno
14.10.2020 14:41
#
Provod je i technickej...
JeséRodriguez
14.10.2020 14:55
#
ok
iHawX
13.10.2020 12:06
#
Ševčík je poslední dobou odst z formy, toho bych nikam moc necpal.
JeséRodriguez
14.10.2020 07:29
#
sima.vok
13.10.2020 08:46
#
Snad z nich bude hrát jen Rambo
Neyjrayx
13.10.2020 09:59
#
Rambo jako žolík skvělej
TheMally11
13.10.2020 08:53
#
Malinský tvl on sedí na tribuně a proti tomu Skotsku v prvním zápase nejhorší na place ....
Liquid
13.10.2020 09:07
#
je v absolutní neformě, tudíž nemá v repre co dělat, naopak když válel za Liberec, měl hrát základ repre a to Šilhavý přešilhal
OTASi
13.10.2020 18:26
#
Trapný diskutér
13.10.2020 08:53
#
malinský
TurboPlastik
13.10.2020 13:19
#
Malínský demente
Wendigo
13.10.2020 13:36
#
TruboPlastik
Trapný diskutér
24.10.2020 16:26
#
nenadávej mi
h8_sfatto
13.10.2020 08:53
#
Český slavík, státní vyznamenání a teď i repre ... pokračování devalvace pod názvem Czechia
EAG le grand amour
13.10.2020 08:58
#
Na dva hroty, Poznygól a Rambo. Ještě budeme prosit za Vydru.
hefy
13.10.2020 08:58
#
Poznygól, super. No, zdá se, že Petr Benát je vyrovnán.
Liquid
13.10.2020 09:08
#
překonán
oli9
13.10.2020 09:00
#
Ste kokoti? Vždyť si nezahraje ani jeden... Pokud nepřijde zranění... Jde o doplnění spousta hráčů co by hrála mimo, trenér mimo... Věřím že klubům se nechtělo uvolňovat své nejlepší nebo lepší hráče... Tito kluci byli ochotni hned je t do Prahy a čekat, teď zaskočit v téhle zkurvene covidove době a vy tu na ně plivete a smějete se....
dave30
13.10.2020 09:04
#
Alf da Gama
13.10.2020 09:09
#
sima.vok
13.10.2020 09:10
#
Trapný diskutér
13.10.2020 09:16
#
nesmysl.. minimálně rabušic a sáček si rozhodně čutnou..
HalaMadrid_Flx
13.10.2020 09:18
#
Liquid
13.10.2020 09:18
#
naopak když tam o tom přemýšlím, tak Poznar i Malinský jsou velcí simulanti a právě Skotsko by tak mohlo zažít deja vu, jiný legitimní důvod proč brát aktuálně slavistu s nejhorší formou a kopyto, jemuž míč překáží než že ho vyhledává nevidím
PH8
13.10.2020 09:47
#
Tak jestli tam jedou jenom na okrasu, tak tam mohli vzít třeba Staškovou, Martínkovou a Krejčiříkovou.
Stannis Baratheon
13.10.2020 10:09
#
Manny
13.10.2020 10:09
#
mojmira
13.10.2020 10:20
#
icka
13.10.2020 10:21
#
mickey mouse
13.10.2020 10:32
#
ACSeRw!n
13.10.2020 14:23
#
icemike
13.10.2020 17:03
#
A ještě si odvezou puma triko...
Tsuposam
13.10.2020 09:00
#
Tahle doba a repre mne baví, Šilhavý je borec že mu to herně sedí
Foogle
13.10.2020 09:03
#
To mi řekněte, to se svazu vyplatí nominovat a dovézt další 4 hráče, když by vlastně reálně stačilo 17 hráčů na jeden zápas?
Nebo je to regule FIFA?
Neyjrayx
13.10.2020 10:05
#
Tak samozřejmě by mohlo ale jsou v tom zahrnutí 3 brankáři a zbytek hrál už anglickým týdnem 2 zápasy teď je to 3 a myslím si že toho budou mít plné kecky, taky s novými hráči může být těžší příprava soupeře na nás , jelikož neví co má čekat
Puskas
13.10.2020 09:03
#
To je taková nominace, aby lidi přišli na jiné myšlenky a neřešili furt covid.
verv
13.10.2020 09:09
#
REPLIKATOR
13.10.2020 10:32
#
db18
13.10.2020 12:55
#
Lof
13.10.2020 14:08
#
OTASi
13.10.2020 18:27
#
John Obi Mikel
13.10.2020 18:36
#
Mass
13.10.2020 20:33
#
Liquid
13.10.2020 09:04
#
bože to néééé, to nééééé, někdo od našich chce aby Skotsko postoupilo toto není možný
naheCZ
13.10.2020 09:28
#
OT: Co jsem tu před pár dny psal je skutečností. Vláda odmítá přijmout výrobní linky z Taiwanu. Jo jo, máme jednu z nejhorších situací v Evropě, ale dar odmítáme z politický důvodu.
https://twitter.com/KarelHavlicek_/status/1315391814812209154
meno
13.10.2020 11:19
#
Sony je kretén a vláda absolutně nekompetentní. Kdyby Andrej neměl Mafru, tak by se nikdy nestal politikem... Holt musíme počkat do dalších voleb a tam volit tak, aby si šel AB, Sony, Červenej Svetr a další do věčných lovišť. Petříček by mohl zůstat
mesyas
13.10.2020 09:29
#
Rabusič, tak to je nový dno.
Didier Drogba
13.10.2020 09:54
#
Rabusic je dno a Malinsky je sklep
Puskas
13.10.2020 10:00
#
Poznar pak nějaká šachta.
Komix
13.10.2020 10:45
#
Mariánský příkop minimálně
Pablos
13.10.2020 10:51
#
a maximálně ?
Pablos
13.10.2020 10:54
#
dobrá to beru
cubinho
13.10.2020 09:58
#
To spíš Poznar. To překonává snad i Benáta
Liquid
13.10.2020 14:38
#
Neyjrayx
13.10.2020 10:07
#
proč je rabušic dno? Koukni se že má za 9 zápasů 6 golů, konečeně se mu povedlo navrátit do repre, pro něj to musí hodně znamenat a ty napíšeš že je to dno... I když by hrál jenom žolíka bude dost platný, nebojí se dát ránu a jít tvrdě do souboje
Kucka
13.10.2020 10:51
#
TurboPlastik
13.10.2020 13:24
#
Ty budeš starej Duleba viď?
Beči
13.10.2020 11:14
#
Dno je Poznar, Rabušic je alespoň teď ve formě.
Mass
13.10.2020 19:55
#
TurboPlastik
13.10.2020 13:23
#
Pro mě tedy bylo dno, když v Izraeli nastoupil v dresu s číslem 10 Provod. To jsem hodně těžko kousal. Ale uznávám, že předvedl velmi slušný výkon. Rambo je samozřejmě výsměch, stejně jako Poznar
Wendigo
13.10.2020 13:43
#
A koho by si tam z ligy na ten hrot za súčasných okolností, keď sú navyše aj Juliš a Tecl zranení nominoval ty mudrc, Kozáka s Papadopulosom?
GrimeBaller98
13.10.2020 09:30
#
V nominaci Malinsky co si s Oscarem, Kuchtou nebo Karafiatem honi pera na tribune
Dobry nakupy SKS :)
Bakary3
13.10.2020 09:35
#
Souhlasím, zápasů bude dost a odehrajou svoje.
GrimeBaller98
13.10.2020 09:44
#
Jojojo, jako treba Baluta, Matousek nebo Zeleny
Bakary3
13.10.2020 09:59
#
A nebo jako Kúdela, Holeš, Hovorka, Masopust, Zima a další. no.
GrimeBaller98
13.10.2020 10:02
#
Hraci ktere jsi uvedl vetsinou hrali hned od zacatku v zakladu nebo aspon nastupovali. Coz u hracu, ktere jsem uvedl ja neplati.

Beze me nemuzes zit, ze reagujes na muj kazdej post co?
Bakary3
13.10.2020 10:13
#
Ani ne, jen mě baví tvoje obsese Slavií a na ní založený nesmyslný nenávistný příspěvky.

Málokdo skočil hned do základu a to, že toho nenahráli zatím moc, nic neznamená.
Všichni šanci dostanou a pak je na nich, jestli si to vybojujou, s tím tam ale taky šli.
Radikal
13.10.2020 10:14
#
Kúdela nebo Holeš fakt od začátku nehráli. Dostávali vcelku minimální šance a až postupně se vypracovali. Malínský a Oscar si zahrajou dost, Kuchta měl dlouho covid proto nehrál... a Karafiát je holt backup, když přijdou zranění nebo karty, tak dostane šanci. Nejde soudit po pár zápasech
meno
13.10.2020 11:22
#
Radikal vs GrimeBaller
To zní jak nějakej plus ultra rapbattle
Lof
13.10.2020 15:42
#
Mass
13.10.2020 19:56
#
No spíš jak souboj kidů v LoLku
Losinho
13.10.2020 11:45
#
Neboj, koupíme od vás další.
Y.N.W.A
13.10.2020 09:41
#
Poznar a Rabušic na posledních deset minut do vápna při sypání centrů ve snaze vyrovnat, proč ne
Parker155
13.10.2020 09:46
#
Prý je to Malínský dlouze
PH8
13.10.2020 09:48
#
Pro Šilhavého smysl pro humor, že posunul ten vtípek "Souček/Sáček" na další úroveň.
Didier Drogba
13.10.2020 09:53
#
Malinskyho bych tam hodil ciste jako tvurce chaosu na hristi. Skoty jiste zaskoci borec, co vypada jak ukacko a kterej nema poneti, na krerou branu se utoci
GrimeBaller98
13.10.2020 09:55
#
RadekVonCZE
13.10.2020 10:03
#
Neyjrayx
13.10.2020 10:08
#
Nr.Nobody
13.10.2020 10:15
#
Rakoid
13.10.2020 10:23
#
REPLIKATOR
13.10.2020 10:33
#
Kucka
13.10.2020 10:52
#
Salfovic
13.10.2020 11:45
#
sosna
13.10.2020 12:32
#
kubys
13.10.2020 12:47
#
db18
13.10.2020 12:55
#
Bohemak12
13.10.2020 13:23
#
Řehák>Matějovský
13.10.2020 13:25
#
kilobyte
13.10.2020 13:26
#
sima.vok
13.10.2020 13:52
#
Euphael
13.10.2020 14:22
#
ACSeRw!n
13.10.2020 14:24
#
Lof
13.10.2020 15:43
#
JarousFCB
13.10.2020 17:58
#
OTASi
13.10.2020 18:29
#
Mass
13.10.2020 19:58
#
JessePinkman
13.10.2020 22:49
#
Andis
13.10.2020 10:02
#
Dokážu už někdo vysvětlit, jak Skoti můžou hrát takovou sračku...obecně prostě špatný nároďák, přitom s tím materiálnem co tam mají. Já neříkám, že je to něco extra top a bůh ví jak, ale když se člověk zamyslí, prostě jsou tam hráči z PL z Celtiku, to není jako úplně špatný, ale aby přehráli soupeře to je tak na úrovni toho Kypru.
ondram
13.10.2020 10:14
#
Protože v Celtiku je hra postavena na cizincích a Skoti posílají Celtik níže výkonnostně. V PL hraje spousta Skotů proto, že jsou prostě z Velké Británie, kdyby byli stejný hráči akorát z Běloruska, tak se tam z nich dostanou 2 z 10
veikko
13.10.2020 10:38
#
Něco jako ptát se v hokeji, proč je Kazachstán tak slabý, když všichni hráči hrají KHL. Prostě Skoti jsou v těch týmech jen pracanti, úplné minimum z nich jsou nadstandardní fotbalisti.
Rolf
13.10.2020 10:21
#
Snadné vysvětlení:PL uvadá,stačí se podívat na poslední zápasy,jakou tužku hrají špičkové
týmy M:U.,Liverpool,M.C.-hrůza.
REPLIKATOR
13.10.2020 10:36
#
Protože hráči jsou z větší části kopyta, zvyklá na ostrovní styl hry. Jak mají něco tvořit, tak si neví rady.
JeséRodriguez
14.10.2020 09:37
#
ACSeRw!n
13.10.2020 14:25
#
registrace rok 2008.. hm.. ja ti nevim, ale skoti jsou furt stejne marny, je jedno kdo za ne zrovna hraje
wikingskrin
13.10.2020 10:44
#
Poznar je úlet. Sáčka nemám moc nasledovaného tak nevím .. U Malinského bych ještě před pár měsíci řekl, že to bude posila jako hrom, teď je to spíše k smíchu ... Jediný Rabušic na to z těch 4 hráčů při aktuální formě má...
veikko
13.10.2020 10:52
#
Poznar je sice hrozné kopyto, ale ten ani pravděpodobně nenastoupí. Čím si to ale zasloužil Malínský, který letos skoro nic neodehrál a když náhodou jo, tak naprosto strašně. U něj se bojím, že při současné situaci s křídly do toho zápasu i může naskočit. To už tam měl jít spíš Falta, který se dostal do formy.
Pablos
13.10.2020 10:55
#
Taky mě napadl Falta ...ale on je na druhou stranu né ?
veikko
13.10.2020 11:07
#
Falta hraje primárně vlevo, pravou stranu máme pořešenou v klidu (Masopust, Ševčík, Kadeřábek). Tady fakt musela zafungovat Šilhavého slabost pro hráče Slavie nebo nějaká tlačenka, jinak to pochopitelné není. V letošní sezóně zatím Malínský 2 zápasy 0+0, Falta 6 zápasů 2+3, a to nehrál všechny od začátku.
Pablos
13.10.2020 14:19
#
já právě vím, že v levo ...ale spíš jsem to popletl u Malínského, já myslel, že ten je právě v pravo
andrew96
13.10.2020 16:45
#
Těžko říct, kolik oslovených odmítlo. Vůbec nemusí jít o tlačenku, ale o z nouze ctnost.
JeséRodriguez
14.10.2020 09:39
#
to je fakt
JeséRodriguez
14.10.2020 09:39
#
Když už z ligy, tak jednoznačně Pešek nebo Falta.
pedrofcb
13.10.2020 10:58
#
Poznar Proč nepovolal Černého?
pedrofcb
13.10.2020 10:59
#
Jo, jen hráči z ligy.
TurboPlastik
13.10.2020 13:31
#
Vždyť mysli Černého z Pardubic
John Obi Mikel
13.10.2020 18:36
#
Víš o tom, že reagoval sám na sebe?
oli9
13.10.2020 11:00
#
Poznar přesně zapadá do skotského stylu hry... Z hovna dát gól
veikko
13.10.2020 11:03
#
Notabene Dykes je podobný typ útočníka jako Poznar - hrozné kopyto, góly hlavně z penalt nebo vůbec, bez loktů míč neudrží a potřebuje shovívavého rozhodčího...
John Obi Mikel
13.10.2020 11:23
#
Pavla Černého?
bourbon
13.10.2020 11:42
#
ne, Jožku Černého
Puskas
13.10.2020 11:50
#
Otu.
fabec1222
13.10.2020 12:30
#
Radka
ACSeRw!n
13.10.2020 14:26
#
ty si ted vylez z jeskyne? co treba covid??
gulbis
13.10.2020 11:02
#
Takže pozitivní test měl Holeš. To má Tvrdík radost.
veikko
13.10.2020 11:04
#
Aneb když máš v kádru dva krajní beky, nic se přece nemůže stát...
Mass
13.10.2020 20:18
#
Masopust bude hrát na beku
veikko
13.10.2020 20:20
#
No asi jo, druhá varianta je Bořil doprava a Oscar nalevo. Ale je to prostě blbost jít do sezóny se dvěma krajními obránci. Zvlášť v současné situaci, kdy ti může kdykoliv někdo vypadnout z kádru, ani se nenaděješ.
osobnostx
13.10.2020 11:29
#
Než povolí rozjezd ligy tak bude v pohodě. Je to vlastně taktika
veikko
13.10.2020 11:31
#
Liga jak liga, ale oni hrajou ještě EL a podle vládního nařízení asi ani nesmí trénovat.
Acrocephalus
13.10.2020 11:04
#
Podle mě Skoty musíme převálcovat, vždyť jim dělala problémy i náš narychlo svolaný "B-tým", který by Skoti měli roznést na kopytech, místo toho se ještě strachovali o vítězství. S tím, co tam teď máme, by si Skoti neměli ani škrtnout, vždyť hrají strašnou sračku.
Acrocephalus
13.10.2020 11:05
#
krásnej češtin, sry
Pablos
13.10.2020 14:22
#
žádná trága to není
teebee8
13.10.2020 11:41
#
s naší tragickou koncovkou a kapkou smůly mi z toho vychází plichta 0:0
Shevchenko
13.10.2020 11:14
#
Malínský patřil k nejhorším hráčům minule proti Skotsku a v SKS vůbec nehraje, oproti tomu Pešek byl nejlepší a a nebyl ani v širší nominaci
veikko
13.10.2020 11:29
#
Tak on Pešek poslední zápasy nebyl zrovna ve formě, navíc hraje napravo, kde je to pořešené pořád dobře. Malínský tam vážně nemá co dělat, měl jet Falta.
TurboPlastik
13.10.2020 13:35
#
Pešek měl říct, že přijede do Prahy na sraz pouze v případě, že odjede s repre do Skotska a bude hrát v základní sestavě
PlackaSKS
13.10.2020 13:43
#
protože je zraněný
Klokanomet
13.10.2020 11:20
#
POZNAR v repre? Tak tohle je absolutní vrchol všeho, to ani Benát nebyl takový level
Komix
13.10.2020 11:27
#
shitcool
13.10.2020 13:25
#
Liquid
13.10.2020 14:39
#
OTASi
13.10.2020 18:31
#
JessePinkman
13.10.2020 22:51
#
Benát je proti Poznarovi bůh.
John Obi Mikel
13.10.2020 11:24
#
Souček+Sáček
urbis_
13.10.2020 13:46
#
Já bych klidně nominoval ze Sparty Součka. A nechal hrát zálohu Souček - Souček - Král
doshcz
13.10.2020 14:26
#
Souček - Součkokrál - Král
John Obi Mikel
13.10.2020 18:34
#
Nr.Nobody
13.10.2020 11:35
#
Takze Soucek si uz nezahraje?
teebee8
13.10.2020 11:39
#
na zkoušení 442 je to asi moc důležitý zápas, ale věřím, že by to skoty překvapilo a naše hra by vypadala líp
Salfovic
13.10.2020 11:43
#
Sáček
Salfovic
13.10.2020 15:02
#
Nic proti němu, jen jsem si vzpomněl na jednoho diskutéra, co ho pořád tak velebil.
Neon
13.10.2020 11:59
#
OT: Petříčka ale za podporu vietnamské disidentky čekala v kyberprostoru tvrdá odplata. Pod jeho příspěvkem se začaly objevovat stovky kritických a urážlivých komentářů z účtů s vietnamskými jmény. „Tomáš Petříček je d*vka, Rosický je bůh,“

https://ctrlv.cz/TjD4
Sedu
13.10.2020 12:02
#
Brzy bude muset hrát Prymula.
Tsuposam
13.10.2020 12:07
#
Plukovník Rada ( )
Plukovník Prymula ( )
Tsuposam
13.10.2020 12:07
#
Greny
13.10.2020 12:18
#
REPLIKATOR
13.10.2020 13:08
#
HalaMadrid_Flx
13.10.2020 13:15
#
stas87
13.10.2020 12:28
#
Tak ked tam mohlo byt kopyto ako Dolezal, tka preco nie Poznar...tajny sen je nominacia Zeleznika.
Tsuposam
13.10.2020 12:31
#
Toho koně?
GabrielBatistuta
13.10.2020 16:16
#
4 nohy > 2 nohy
Kepy_FCB
13.10.2020 12:36
#
Poznar to je výsměch všem fotbalistům...
Liquid
13.10.2020 14:39
#
teebee8
13.10.2020 15:11
#
počkáme si, co na to kritici zítra, až vsítí jeden z rohu + flákne s sebou zkušeně v 16 a zařídí i druhý banán
Blasphemer
13.10.2020 13:08
#
Poznygól
kilobyte
13.10.2020 13:28
#
A teď si představte, že by repre stále vedl Jarolím. S tím jeho neustálým zkoušením nových hráčů by už tahal hráče minimálně z druhé ligy.
RadekVonCZE
13.10.2020 13:39
#
Puskas
13.10.2020 13:41
#
A než by se rozmyslel a ta jména s tím svým věčným "eeeee" vyslovil, už by pár z nich mělo za sebou negativní testy.
sima.vok
13.10.2020 13:59
#
Mohli vzít repre malýho fotbalu, ten patří mezi světovou špičku.
Mirek na tenisu
13.10.2020 19:47
#
Mr. Yoda: Ééééé. Chtěli jsme hrát líp. Ale dopadlo to jako vždycky...
PaYaB
13.10.2020 15:49
#
To se ti donominovaní hráči losovali nebo co ?
Mass
13.10.2020 20:30
#
Poznara bych nedal ani do těch hráčů, ze kterých by se hlasovalo
DieFohlenBMG
13.10.2020 16:31
#
WHU dokázal, že absence trenéra může týmu prospět.
OTASi
13.10.2020 18:24
#
Ten Poznar, to je opravdu největší fail za poslední dekádu...kam se hrabe Droppa
OTASi
13.10.2020 18:33
#
a je jedno že je jen do počtu, prostě je to repre a maj tam bejt ti nejlepší možní povolaní(byť teď jen z ligy) a né takový kopyto..kdoví, může pár dalších hráčů mít pozirivní testy a tenhle neumětel by třeba musel do základu
Liquid
13.10.2020 18:52
#
Mirek na tenisu
13.10.2020 19:42
#
Poznargol a Rabušic....Skoté (slovy experta Němce Josefa) už prý na hotelu obsadili všechny WC.
JeséRodriguez
14.10.2020 09:57
#
Skoté
Mass
13.10.2020 20:25
#
Hmm Poznar, ze kterýho si tady děláme každej tejden prdel je v repre.
henricus
14.10.2020 11:30
#
Proč se povolává jen z ligy? Kvůli nařízení plukovníka Prduly nebo UEFA? Ten Vašek Černý by tam při tomhle stavu útoku fakt sedl. Jsem se divil, že ho nepovolal už dávno, když začali odpadávat Schick, Krmenčík, příp. pak Ondrášek... to měl přece ještě možnost...
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.