Českému fotbalu hrozí, že za dva roky přijde o jedno místo v LM

09.11.2018 13:29 - Aktuality
 
Českému fotbalu stále reálněji hrozí, že za dva roky bude mít jen čtyři zástupce v evropských pohárech. Kluby se v žebříčku podle koeficientu UEFA během této sezony propadly už na 17. pozici, a pokud se jim ve zbytku sezony nepodaří posunout aspoň o dvě příčky zpět do elitní patnáctky, přijdou pro ročník 2020/21 o jedno ze dvou míst v kvalifikaci Ligy mistrů.

České kluby ještě vloni na jaře držely 11. místo, které vyneslo v této sezoně přímý postup do Ligy mistrů šampionovi z Plzně. Jenže od té doby se začaly tuzemské kluby žebříčkem propadat. Do tohoto ročníku pohárů vstupoval český fotbal na 14. místě a v průběhu podzimu už klesl o další tři příčky. I kvůli tomu, že Jablonec a Plzeň šly rovnou do skupiny a nemohly sbírat body v předkolech.

Pozici kluby nevylepšily ani v tomto týdnu, kdy bodovala pouze Slavia po domácí remíze 0:0 v Evropské lize s Kodaní. Jablonec ve stejné soutěži gólem v 88. minutě prohrál 1:2 v Astaně a Plzeň v Lize mistrů utrpěla doma debakl 0:5 s Realem Madrid. Česko je v této sezoně nejhorší zemí z první čtyřiadvacítky žebříčku, více bodů uhrály i Kypr, Bělorusko, Skotsko či Kazachstán.

Na šestnácté Chorvaty, kteří mají ve hře už jen Dinamo Záhřeb, ztrácejí tuzemské kluby 0,6 bodu, na patnácté Švýcary s dvěma pohárovými zástupci už ale více než bod a na další dvě země skoro dva. Zatímco čtrnáctí Řekové mají v pohárech ještě tři kluby, třináctí Dánové už pouze FC Kodaň.

Pokud se tedy české kluby ve zbytku sezony nezlepší, velmi reálně jim hrozí, že zůstanou mimo elitní patnáctku a v sezoně 2020/21 budou mít vedle tří zástupců v Evropské lize už jen jediné místo v Lize mistrů.

"Doufejme, že Slavia postoupí do jara. Plzeň to bude mít (s postupem do EL) asi těžké, ale vyloučené ještě není nic. Jablonec zatím taky moc bodů nenahrál. V okamžiku, kdy české kluby neudělají pronikavější výsledek, dostaneme se po sezoně pod 15. místo. A to je věc, kterou bychom si nikdo nepřáli," řekl novinářům předseda Ligové fotbalové asociace Dušan Svoboda.

"Já pořád věřím, že se nám podaří na to 15. místo dostat, že Chorvaty a Dány stlačíme pod sebe. Podle mě je to největší téma podzimu, ne videorozhodčí nebo že někde chyběl přenosový vůz. Vnímám to jako velké téma a do jisté míry i velké ohrožení," dodal Svoboda.

Aby české kluby smazaly už výraznou ztrátu na Dánsko, potřebovaly by uhrát několik výher a zároveň, aby Kodaň nepostoupila ze skupiny Evropské ligy. Za vítězství se udělují dva body a za remízu jeden děleno počtem pohárových zástupců, v českém případě pěti. Udělují se i bonusové body za postupy, v případě Evropské ligy je to ale v této fázi až od čtvrtfinále.

V aktuální sezoně zatím nejvíce uhrála Slavia, která získala 5,5 bodu. Plzeň si připsala pět bodů (z toho čtyři jako bonus za účast v základní skupině Ligy mistrů), Jablonec s Olomoucí dva body a Sparta jeden. Dohromady tedy české kluby získaly 15,5 bodu, což je děleno pěti 3,1.

V příští sezoně má ještě český fotbal jistotu pěti pohárových zástupců.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3330
Komentáře (167 / 0 nových)
czech_mira
09.11.2018 13:31
#
To je hrůza...a zavinili jsme to my...
Beči
09.11.2018 13:55
#
Taky jsme ale předchozí sezóny nejvíc bodů nahráli (čtvrtfinále a šestnáctifinále EL)...
ttopi
09.11.2018 14:09
#
To je chválihodné. Ale ruku na srdce, teď jste opravdu vypadávali se soupeřema, se kterýma to měla být oddychovka. Máte velkou část viny.
CR 7
09.11.2018 14:15
#
Bez nás bychom nikdy na dvě místa v LM nedosáhli.
ttopi
09.11.2018 14:24
#
Hele ber to trochu objektivně. To, že tým, jako je Sparta, uhraje nějaké body, s tím se prostě počítá. Proto říkám, že je chválihodné, že jste uhráli spoustu bodů třeba při cestě do závěrečných kol EL. Nemůžeš tím ale omluvit ta opakovaná selhání z posledních let. To se na mě nezlob. Zlín uhrál prd, ale tam se ani nic nečekalo (ikdyž pak je škoda, že se to dělí větším číslem).
CR 7
09.11.2018 14:26
#
Jako samozřejmě, že jsme tyto dva poslední roky podělali.
Trapný diskutér
09.11.2018 15:17
#
jakože s crvenou zvezdou to má bejt oddychovka s těma by vypadl každej českej tým..
Losinho
09.11.2018 15:32
#
Nick sedí.
BílíAndelDrcKo
09.11.2018 15:34
#
bože ten hype okolo Zvezdy....
Trapný diskutér
09.11.2018 16:04
#
jo, v jugoslávský sekci se hajpuje dost, ale tam já nelezu.. mě z toho nepodezírej.. jen reálně zvažuji možnosti českých hňup-klubů
BílíAndelDrcKo
09.11.2018 20:25
#
Trnava s nimi v dvojzápase neprehrala, Salzburg bol jasne lepší aj ked nepostúpil...nevuem prečo by české mužstvá mali byť bez šance
Beči
09.11.2018 18:30
#
Samozřejmě, poslední dvě sezóny to je katastrofa, to nepopírám já, a snad ani žádný jiný Sparťan. Jen jsem chtěl poukázat, že roky předtím zase hodně ostudně ztrácela body Plzeň a my nás drželi nad vodou. Předtím to bylo zase naopak...Holt každý klub má horší i lepší období.
biggpee
10.11.2018 07:14
#
Jen Sparta... Sparta ta je úplně v p***
Shot2
10.11.2018 10:44
#
12janjde
10.11.2018 05:54
#
Nechvályhodný pravopis
Beči
10.11.2018 11:25
#
Jedna chyba, wow - katastrofa.
Shot2
10.11.2018 10:44
#
Shot2
10.11.2018 10:53
#
Ale zase Sparta předtím nahrála body, které Česko posunuly nahoru. To se zase může napsat, že kdyby zahrály něco předtím i ostatní, tak jsme mohli být ještě výš. Teď si přijdou všichni kopnout, ale každý tým má někdy krizi. Slavie kolik let ani Evropu nehrála a Plzeň zase měla období kdy v Evropě nevyhrála 14 zápasů za sebou.
Ross Geller
11.11.2018 12:31
#
Já to nijak nezavinil...
Sosi
09.11.2018 13:34
#
Kdyř Sparta hraje hovno, to je těžký.
ELFCHILD
09.11.2018 13:35
#
I kvůli tomu, že Jablonec a Plzeň šly rovnou do skupiny a nemohly sbírat body v předkolech. Tak čo vlastne chcete . Klesnite a možte zbierať body v predkolách
JessePinkman
09.11.2018 15:20
#
Však je to pravda, že nemohli sbírat body.
Mariano13
09.11.2018 16:04
#
Ale pravda je aj to, že odôvodniť pokles v rebríčku, tým že predtým ste boli vysoko je dosť na hlavu
king23
09.11.2018 16:39
#
to je pěkná hovadina, takto uvažovat. Možnost sbírat body v předkolech je hezká, ale znamená taky možnost brzo vypadnout. V základních skupinách máme 3 kluby, což je nejlepší výsledek za posledních nevím ani kolik let, víc jsme snad neměli nikdy. Ovšem pokud Plzeň ani Jablonec doteď ani jednou nevyhráli, to už je jiný problém....
biggpee
10.11.2018 07:15
#
No právě... A bůhví jak Slávka zvládne ty dva poslední zápasy tam taky dost přituhuje
ratusek
09.11.2018 13:40
#
To jsou kokoti. Jo dáme zoufalé výkony sudích a nefungující VAR v důležitosti až za FC Koeficient
Chim
09.11.2018 14:02
#
$$CaptainKokotko
09.11.2018 14:14
#
CR 7
09.11.2018 14:16
#
db18
09.11.2018 16:03
#
Pablos
10.11.2018 09:28
#
hlavně co chtějí na tom koeficientu jako řešit ??? co tam chtěj sakra probírat a lámat si hlavy ...když záleží jen a jen na tom, jak zahrajou ty dotyčné kluby
ratusek
10.11.2018 12:30
#
no právě Svoboda si nějak musí obhájit ten nesmysl co zavedl s ligou. Jakmile totiž přijdeme o místa v pohárech, tak ten systém jje o ničem
Hany45
09.11.2018 13:43
#
Však to je dobře. Co by tam taky další týmy dělali....stačí jedna ostuda jménem Plzeň
exot12
09.11.2018 15:20
#
Tak ty si iný debil
Hany45
13.11.2018 06:55
#
a ty si maďar viď ?
Luc-Luc
09.11.2018 13:43
#
to nevadi, stejne jsou tam jenom pro ostudu
Hany45
09.11.2018 13:51
#
El Campeon
09.11.2018 23:35
#
lexess
09.11.2018 13:54
#
jak hrozí? když to nejsou schopní uhrát, tak tam nemají co dělat.. nemá smysl se konejšit přímym postupem do LM, když tam pak dostaneš 6krát vypráskáno
rabl
09.11.2018 13:58
#
To aj My sme uhrali 17,5 bodu tie predkola urobia svoje.
F.Torres
09.11.2018 13:59
#
To co všichni čekali, tak nyní nastane a všichni se diví a smějí. Není tomu tak dávno, kdy jsme byli kolem 20. místa, ale lidé často brzy zapomínají. Letošní přímý postup do LM se jen tak opakovat nebude a dlouhodobě se nedá držet do 15. místa. Občas se tam podíváme, ale reálně máme na 12-20. Liga jde sice nahoru, ale pokud nebudeme mít každým rokem 3 celky v Evropě, tak nemůžeme čekat zázraky. Naopak dřív byla v pohárech jen sparta, letos máme 3 zástupce, což v minulosti zdaleka nebývalo. Soupeříme se Švýcarskem, Rumunskem, Chorvatskem, Dánskem, Holandskem, Řeckem a Rakouskem o přednější pozice. Do toho tam číhá Polsko, Kypr atd... většina z těchto lig je lépe finančně zajištěná, takže můžeme být rádi za to, že se momentálně daří. Co by za to Poláci dali.
$$CaptainKokotko
09.11.2018 14:11
#
icka
09.11.2018 14:15
#
$$CaptainKokotko
09.11.2018 14:16
#
Všichni mají daleko víc peněz, tak za 12-20místo musíme být rádi. Teď máme prostě smůlu, ale neřekl bych, že je to taková katastrofa.
Rišan
14.11.2018 19:03
#
To jsou kecy, že všichni mají DALEKO víc peněz. Třeba Chorvati, Dánové, Rakušané, Švýcaři či Řekové - ti všichni jsou před námi. Do Sparty třeba ten debil nacpal peněz dost ale zcela nevhodným způsobem - a výsledky klubu v EL jsou zoufalé. Jen v penězích to opravdu není.
Kostomlat
09.11.2018 14:21
#
T7s
09.11.2018 14:23
#
sima.vok
09.11.2018 15:07
#
whhahabidjjwnba
09.11.2018 15:39
#
dlouhodobe se neda drzet do top15 a v dalsi vete 12-20
F.Torres
09.11.2018 15:40
#
a? pokud víš historii a jak fungují koeficienty a počet celků v pohárech a dělení bodů mezi nimi, tak to je pochopitelné.
Chujeba
10.11.2018 10:44
#
ClancyWiggum
09.11.2018 14:01
#
Naprosto normální. Okolo toho 15. fleku se to prostě točí ty týmy. Nikdo z těch zemí okolo prostě nemá 5 týmů co by uhrávali v pohárech pravidelně dobrý výsledky.
12janjde
09.11.2018 14:02
#
To už je prakticky jisté
***Chelsea FC***
09.11.2018 14:05
#
Zadna skoda to nebude. Nikomu chybet nebudou.
Al Capone
09.11.2018 14:06
#
Zadna skoda. Stejne vsem jde jen o prachy z LM a ze udelaji ostudu uz nikoho nezajima.
andrew96
09.11.2018 14:06
#
"Podle mě je to největší téma podzimu, ne videorozhodčí nebo že někde chyběl přenosový vůz."

Aha, takže jsme našli nový, závažnější problém a video není třeba tolik řešit. Ostatně podle Svobody funguje dobře.

Žumpa.
taws
09.11.2018 14:46
#
V první řadě musí někdo řešit zmrdy jako Proske, kteří se na to video ani nejdou podivat
SIRBRANIKE
10.11.2018 09:22
#
ratusek
09.11.2018 17:45
#
exse
09.11.2018 14:09
#
To lehký štěstí z posledních let, které přineslo místo ve skupině LM, se holt otočilo ve smůlu. Ztráty v posledních minutách, Sparta, či překvapivé výsledky soupeřících států (jak kurva může mít Curych 3 výhry nebo Dynamo 4??) můžou za to, že šance na 2 týmy v LM je nyní už skoro nulová. Jedině zázrak typu postupu do čtvrtfinále EL v podání Slavie nebo Plzeň by nás tam udržel do 15. místa.
ttopi
09.11.2018 14:11
#
Problém je v tom, že se tam dostane tým, jako je Zlín. Vyhráli pohár, zkusili to, není to nic proti nim. Ale zkrátka pak se to hned dělí větším číslem, přitom jejich příspěvek se nedal čekat skoro žádný. Samozřejmě nezáří ani ostatní, ale tam je alespoň potenciál, že ještě něco klapne.
SIRBRANIKE
10.11.2018 09:23
#
ttopi
09.11.2018 14:12
#
Mimochodem Plzeň musí v Moskvě vyhrát, aby vůbec mohla pomýšlet na EL ne?
Kixi Syhimour
09.11.2018 15:29
#
Však stačí remíza a porazit Řím a mít lepší skóre
$$CaptainKokotko
09.11.2018 14:14
#
To je pro Svobodu noční můra. Do pohárů jen čtyři týmy, to jsem zvědavý co zas vymyslí za pičovinu s Play-off. Co třeba o titul 1-8tým, 9-12 playoff a vítěz se utká se 4 o EL. To by šlo.
Kostomlat
09.11.2018 14:19
#
A co vítěz poháru?
exse
09.11.2018 14:14
#
To tu všichni fandí Spartě, nebo proč doprdele všichni píšou, že to je jedno, že ty týmy jen dělají ostudu? Mě to fakt jedno není, protože těch pár ostudných zápasů bohatě vyváží povedené zápasy, na které se pak roky vzpomíná. Přesně tahle dementní poraženecká mentalita je to proč je ČR tak v prdeli.
ondrvo
09.11.2018 14:56
#
Kluivert9
09.11.2018 15:02
#
F.Torres
09.11.2018 15:41
#
Pepe1911
09.11.2018 17:41
#
pivní pohoda
lampas
09.11.2018 18:22
#
TheAdy
10.11.2018 01:47
#
Losinho
09.11.2018 14:15
#
Tak můžeme rovnou zrušit tu nadstavbu ne?
andrew96
09.11.2018 14:31
#
Jo vlastně, proto je to pro Svobodu tak důležité. Bojí se, že jeho bezva projekt ztratí význam.
Kostomlat
09.11.2018 14:22
#
Českýmu fotbalu tato redukční dieta jen prospěje
Zlinchester
09.11.2018 14:24
#
Za to může Sparta, nebojme se pojmenovat si viníka.
Kluivert9
09.11.2018 15:02
#
Coutinho10
09.11.2018 15:14
#
ClancyWiggum
09.11.2018 15:15
#
F.Torres
09.11.2018 15:41
#
Frick
09.11.2018 15:57
#
sima.vok
09.11.2018 16:33
#
Za to můžou srbský kluby, měli Spartu nechat vyhrát.
valloire
09.11.2018 18:03
#
ZB 07
10.11.2018 07:42
#
Chujeba
10.11.2018 10:46
#
CR 7
09.11.2018 14:25
#
Teď vypadneme a zase se tam dostaneme, tak jako to mají všechny země 12-20. Nikdo se tam nedrží pořád. Není to žádná tragédie. Jo, tragédie to je možná pro systém naší ligy ale tohle se dalo čekat a největším problémem Českého fotbalu je, že se na takové místo dostane takovej mentálně retardovanej kokotko.
Šanci dostat se do top 15 budeme mít už příští rok kdy myslím odečítáme nejméně z okolních zemí.
Creespoo
09.11.2018 14:26
#
Poznámka, že naše kluby nemohly sbírat body v předkolech, kvůli nasazení do soutěže, mi přijde úsměvná
lampas
09.11.2018 14:34
#
Letos je to bohužel smůla, zřejmě to tak osud chce. Každopádně díky tomu, že budou v Evropě jen čtyři týmy, bude muset kretén Svoboda upravit ligovou baráž pro EL a hlavně v ročníku, který budeme dělit jen čtyřmi je veliká šance nahrabat dost bodů a bojovat zase o přímé nasazení do LM.
ttopi
09.11.2018 14:42
#
Tak nějak. Ono to vlastně má logiku. Když tam máme méně týmů (třeba 3 - myslím ty 3 naše v tu chvíli nejlepší), body stoupají paradoxně více, než když je jich tam třeba 5 a 2 z nich jsou tam "do počtu". Pak se to dělí vyšším číslem a body zase klesají. Je to taková sinusoida. Teď mám ale pocit, že v lize je nahoře více týmů, které by v EL úplně nepropadly a nějaké body nasbírat příští rok mohou.
SIRBRANIKE
10.11.2018 09:25
#
kylo ren
09.11.2018 14:47
#
Co tu ctu komentare tak co uživatel to kokot... Vsak co bychom tam delali... Stejny je to i u repre...
ttopi
09.11.2018 14:50
#
Taky to moc nechápu. Přitom jsme se tam dostali právě proto, že jsme si ty body sami někdy nahráli. Někteří zdejší uživatelé to rozdělují jen na 2 možnosti - vyhrávat, nebo tam nemáme co dělat
PROrock
09.11.2018 14:52
#
holt každý rok není k posvícení...Plzeň by měla ještě bodovat s CSKA, Jablonec urvat alespoň 3 body doma s Rennes, které je letos slaboučké..
My musíme postoupil do další fáze...když se koeficient nevyvede, i tak je to pro český fotbal úspěch, že máme ve skupinách 3 týmy...injekci dostal loni Zlín, letos Jablonec...Sparta už nabírá formu, Plzeň bude pořád kvalitní, Slavia taky...tak se holt začne nanovo...neberme to tragicky...
pingla
09.11.2018 14:54
#
V našich končinách naprosto stačí jeden zástupce v LM a jeden či dva zástupci v EL. Nech se raději sbírají body v EL než abychom dostávali od světových velkoklubů. Na to, aby alespoň jeden tým od nás hrál LM, zatím nemáme hráčskou ani finanční základnu
langosh
09.11.2018 14:58
#
Tak, že by nakonec Sparta a Plzeň tenhle rok do koeficientu přispěla stejným bodovým ziskem.
Zlinchester
09.11.2018 15:16
#
Plzeň získala letos do koeficientu už pět bodů, Sparta jeden. Muzes argumentovat jak chces, ale pravdou je, ze Sparta proste loni skoncila v tabulce pata a letos nedokazala postoupit ani pres Subotici, ktera je momentalne na predposlednim, patnactym, miste srbsky ligy.
F.Torres
09.11.2018 15:42
#
i kdyby jsi měl pravdu (což nemáš), tak plzeň si alespoň vydělala prachy, které reinvestuje v rámci převážně našeho trhu a bude dobře hospodařit, což se o spartě jakožto dotačnímu klubu říct nedá
Sosi
09.11.2018 15:13
#
Jinak hlavni duvod je ten, ze se nam koeficient deli 5... Az klesneme na 4 mista, zase pujdem nahoru...
El Campeon
10.11.2018 00:09
#
isokarhu
09.11.2018 15:15
#
no vidite. keby ste boli na nasej urovni, tak by ste taketo problemy nemali a boli by ste kludni, pokojni.....
dAv31oo
09.11.2018 15:18
#
Bohužel jsme v takové šedé zóně.
Máme na to, aby naše týmy prošly předkoly a vydělaly body, obzvlášť když postupují jen 4 týmy do pohárů.
Nemáme ale tým, který by uhrál body v tabulce. V momentě když budou takto postupovat přímo, je jasné že budeme v koeficientu zase padat, obzvlášť v 5 týmech.
Je nám souzeno oscilovat mezi 12.-20. místem, i když kvalita týmů bude pořád stejná.
Coutinho10
09.11.2018 15:20
#
teď to bohužel vypadá ještě hůř než na začátku týdne, kdy o tom vyšel článek na Idnes, protože z těch 3 zápasů bohužel v tomto hracím kole máme bohužel jenom 1 remízu, což je málo, zatímco třeba jeden z konkurentů Dinamo Zahreb jede zatim 100%, takže to vypadá hodně špatně a ty super sezony, co dřív byly se bohužel i díky slabý Spartě v posledních letech, kdy se nedostává ani do EL, tak bohužel i ta její absence je znát, protože třeba Jablonec hraje sympaticky, ale nemá zkušenosti, takže to zatim vychází stejně jako loni Zlín a Plzeň v LM nemá moc šanci a když už mohla porazit CSKA, tak to nedokázala udržet....škoda
Nr.Nobody
09.11.2018 15:21
#
OT - Kdo je nejlepsi stand-up komik?

Za me je to Louis CK, Bill Burr, Jim Jeffries, Anthony Jeselnik a mam rad i Amy Schumer. Je nekdo, na koho bych se mel jeste zamerit? Diky.
Nr.Nobody
09.11.2018 15:28
#
Jeste Jimmy Carr, ale ten tech standupu bohuzel moc nema.
dAv31oo
09.11.2018 15:29
#
Pokud tam chceš zapojit trochu britského humoru tak určitě Dylan Moran a Bill Bailey. Oba dva jsou tvůrci i super sitcomu Black Books, který taky doporučuji.
Ondiis
09.11.2018 16:22
#
On i Manny dělá stand-upy?
dAv31oo
13.11.2018 11:31
#
Dělá, něco jsem i viděl. Podle wiki se dostal mezi 100 stand-up komiků na 7. místo.
cubinho
09.11.2018 15:32
#
Jiří Ovčáček
Josifek
09.11.2018 21:15
#
mistr129
10.11.2018 00:43
#
mistr129
10.11.2018 00:44
#
i Zeman, ale ten není moc stand-up
T7s
09.11.2018 15:35
#
Ludek Stanek
Nr.Nobody
09.11.2018 15:38
#
Na cesky se fakt koukat nedokazu, to se neda poslouchat.
SIRBRANIKE
10.11.2018 09:27
#
insane
09.11.2018 15:52
#
Ricky Gervais
Nr.Nobody
09.11.2018 16:18
#
Jo, toho jsem spis zapomnel zminit.
Ondiis
09.11.2018 16:23
#
doshcz
09.11.2018 15:52
#
pro mě Moran a Jeffries
cubinho
09.11.2018 15:55
#
Moran a Gervais
kilobyte
09.11.2018 16:01
#
Sean Lock je dobrej.
Trapný diskutér
09.11.2018 16:05
#
Jarda Štercl
Zlinchester
09.11.2018 16:13
#
Andrej Babis
exse
09.11.2018 16:22
#
Joe Rogan.
Nr.Nobody
09.11.2018 16:43
#
To je ten, co vlastni UFC?
exse
09.11.2018 17:42
#
Jojo. Zároveň má asi nejsledovanější podcast a v stand upu je překvapivě dobrej. Takovej lehce sofistikovanější Bill Burr.
Losinho
09.11.2018 18:21
#
Jen pro ně dělá reportéra ne?
TopinB
09.11.2018 18:50
#
sima.vok
09.11.2018 16:34
#
Dolar.
king23
09.11.2018 16:41
#
Zeman.
DonAndres
09.11.2018 16:45
#
Ricky Gervais a Daniel Sloss, kterej jezdí každý rok do Prahy. Loni jsem se byl mrknout a fakt nářez
Manny
09.11.2018 17:18
#
aubrey plaza
Kenneth
09.11.2018 17:20
#
Rusell Peters
valloire
09.11.2018 18:04
#
Mirka Němců
fenixLFC
09.11.2018 15:25
#
ono to nie je ani tak o nutnosti mat niekolko prednych kvalitnych klubov ktore to nahraju. dolezitejsie sa zda byt, aby tie timy, ktore sa dostanu priamo do skupin, boli schopne aj nieco uhrat. Hlavnym dovodom toho vzostupu su prave tie body z predkol, ktorych prisun sa kvalifikaciou zastavil. Pre tie predne timy totiz nie je cielom dostat sa do skupin (ako napriklad v cesku), ale realne v nich bojovat o postup- a nie dufat v nejaku vyhru len kvoli peniazom
Frick
09.11.2018 16:04
#
No a 3. tým pozná chuťovku v podobě 1. předkola EL. Naštěstí se po zavedení nultého předkola hraje o něco později - druhý červencový čtvrtek. Třeba v roce 2017 se to hrálo ještě na konci června.
numeromis
09.11.2018 16:11
#
Jen jedno?
king23
09.11.2018 16:37
#
Ne, že hrozí, to už je na 99% jistota.

Vezmu-li v úvahu, že Dinamo Záhřeb je už jistý postupující ze skupiny EL a Curych tak na 90%, tak mi z toho vychází, že budeme rádi, pokud se posuneme alespoň na to 16. místo, které ale nic neřeší.
DonAndres
09.11.2018 16:46
#
OT : Nevíte někdo, zda-li se v Praze pořádají NHL 18 turnaje ? Nejlépe turnaj dvojic ?

google mi moc nepomohl, tak jestli někdo neví o nějakém komorním turnájku, byl bych vděčný
ClancyWiggum
09.11.2018 17:21
#
Evropská fotbalová unie UEFA plánuje vstoupit na pole eSportů. Od roku 2019 chce spustit soutěž eChampions League s dotací 100 tisíce amerických dolarů pro vítěze. Turnaj ve FIFA 19 začne globálními kvalifikacemi v březnu a vyvrcholí 31. května v Madridu před finálovým utkání Ligy mistrů.
T7s
09.11.2018 17:59
#
neco proti eSportu? je to budoucnost.. deal with it
ClancyWiggum
09.11.2018 18:01
#
T7s
09.11.2018 18:05
#
doshcz
09.11.2018 18:23
#
už i přítomnost sem zvědavej na toho našeho borce co získal tu smlouvu
TheAdy
10.11.2018 01:51
#
RonaldinhoCFC
09.11.2018 21:05
#
By mě zajímalo jaký idiot píše eMail, protože to dává stejný smysl jako psát eSport...

Pravda je taková, že těch 100 je pro UEFU halíř, tak proč si nepojistit, že jim neujede vlak, kdyby náhodou.
doshcz
09.11.2018 18:22
#
jinak jasný že tohle je z velký části naše chyba, ale že by se ostatní týmy nějak přetrhli v dělání bodů to se taky zrovna říct nedá
1Zix
09.11.2018 21:39
#
Ono je to těžký, když tam máme 5 týmů a z toho něco dokáže něco uhrát jen Slavia a trochu Olomouc, která to měla hodně těžký.
Jablobec a Plzeń nechci kritizovat, ale hrají hovno když sou rádi za remízu.
vanGomm
10.11.2018 02:27
#
Na to abychom měli těch 4-5 týmů schopných konkurovat v EL,tak by to chtělo,aby měla naše liga max.12 týmů.Tím by se v lize zkvalitnily kádry což by naším pohárovým zástupcům jenom prospělo,protože by hrály daleko víc těžších zápasů v lize než nyní,kde je vždy tak 4-6 týmů,které je moc neprověří.Dva sice vždy sestoupili,ale nahradily je jiný dva stejné "úrovně" a tak to jde stále dokola.Podle mého názoru je 16 týmů moc.I zde platí,že kvantita je na úkor kvality.Ono by neškodilo,kdyby i II.liga měla 12 týmů,protože 24 profi mančaftů by byl na tuhle zemičku přiměřenější počet.Pokud nechceme pendlovat až na vzácné vyjímky mezi 13-18 místem,ale pravidelně se pohybovat okolo 10-12 fleku a mít pozici jako byla letos,kdy jsme měli 3 jistá místa ve skupinách,tak asi jiná cesta než zeštíhlení ligy v našich podmínkách není.Je mě ale jasné,že pokud o tom budou rozhodovat kluby,tak k tomu nikdy nedojde.O dobře placenou práci nechce přijít nikdo
podnebný
10.11.2018 23:31
#
Já bych byl pro extraligu o 10 klubech, hrálo by se čtyřkolově místo nově navržených skupin na prvním až šestém, sedmém až desátém a jedenáctém až šestnáctém místě. Druhá liga by měla dvě skupiny o deseti klubech. Vítězové by hráli baráž o postup do extraligy, poslední by přímo sestoupili do ČFL a MSFL.V každém zápase by měli povinnost postavit kluby po dvou hráčích U-21 a maximálně tři cizince včetně hráčů z EU. Přestupy do zahraničí by měla mimo jiné schválit i přestupová komise z důvodu, aby tam naše talenty jen nezahřívaly lavičku.
Rišan
11.11.2018 13:45
#
To je rozumný návrh (zejména to zařazování mladých hráčů, omezení podílu cizinců aj.)! Bohužel vedení fotbalu jde právě opačným směrem. Viz stupidní návrh ligové nadstavby.
Sedu
10.11.2018 07:10
#
Ceske tymy v poharech jsem prestal sledovat. Ve stejnou hodinu se hraje casto lepsi fotbal. Nevidel jsem ani Plzen s Realem, protoze takovych svatku, kdy dostane nas tym bura od favorita, jsem uz videl nespocet.
MichalKotukov
10.11.2018 08:21
#
Neuvěřitelný příběh. Jenom teda nechápu, proč nám to sem píšeš.
Sedu
11.11.2018 10:01
#
To proto, že je řeč o koeficientu. Přeložím ti to. Je mi jedno, jaký je koeficient českých fotbalových klubů, protože na jejich fotbal se nedá koukat.
MichalKotukov
11.11.2018 10:03
#
Aha. Já zase nemám rád koprovku.
Sosi
11.11.2018 14:47
#
T7s
12.11.2018 13:08
#
Y.N.W.A
13.11.2018 10:51
#
Rišan
11.11.2018 13:37
#
Podvacáté opakuji, že soutěž pro nás je EL, pokud usilujeme o druhý tým v předkolech LM či dokonce přímý vstup do skupiny LM může to přinést nějaké peníze jako nyní Plzni, ale také ostudu evropského formátu (dvě prohry 0:5 a to i domácí) a minimální přínos bodů do koeficientu. Stárnoucí a stagnující Plzni mj. i neobhajobu titulu.Totéž účast pěti klubů, tolik vhodných pro poháry ani nemáme (momentálně bohužel včetně Sparty) navíc musíme součet bodů dělit pěti místo čtyřmi, takže bych se pro nás přiměřenější čtyřky vůbec neděsil. Důležitější samozřejmě je nasazení do předkol, jež nám může ale nemusí přinést snazší body. To je stále dokola, pokud nedokážeme v předkolech vyřazovat kluby dolní střední třídy, tj. ze 150. až 250. místa, jejichž kvalita a výkonnost nejspíš zvolna stoupá, budeme spíš klesat max. přešlapovat na místě. Odstrašující je příklad Rumunska, poměrně velké země se slušnou tradicí a úrovní fotbalu (viz porumunštělá Sparta). To cpalo do klubů prachy, které ani neměli a to vedlo k jejich krachům, odchodu hráčů atd a země klesla o deset míst. Hospodářská a finanční situace ČR je sice lepší celkově ale nikoli ve fotbalu trpícím špatnou koncepcí řízení, nevhodnou komercializací, korupcí aj.
vanGomm
12.11.2018 15:37
#
Ještě bych doplnil,abychom měli ty pohárové zástupce více konkurence schopné,tak bud ligu snížit na 12,nebo jak napsal kolega podnebný na 10.Liga by byla pak logicky kvalitnější a našim pohárovým zástupcům by to víc prospělo.Momentálně je v lize vždy 4-6 velice slabých týmů,které tam jsou pouze do počtu.Kdo viděl třeba zápas Ml.Boleslav-Dukla Praha,tak snad pochopí.Tohle co vymysleli s tou nadstavbou o těch 3 skupinách není dobrá věc.Těch nedostatků tam je moc.Uvedu alespoň dva.Nestejný počet zápasů doma-venku a tým co skončí na ve skupině 7-10 na 7.místě na tom pak bude lépe než týmy ze skupiny 1-6. co skončí na 5 -6 místě za určitých okolností i co skončí na 4.Pokud by měla liga 12 týmů tak by se hrálo 22.kol v zákl. části doma-venku.Pak by se liga rozdělila na skupiny 1-6 o titul a poháry a 7-12 o sestup (2 týmy)zde v těchto skupinách by každý tým odehrál 10 kol.Dohromady by to bylo 32.kol.Když by měla liga 10.týmů jak napsal kolega,tak potom klasika každý s každým 4 kolově tedy 36.kol.Stejné by to mohlo být i ve II.lize.Těch 24 rsp.20 profi týmů by bylo na naše poměry rozumější počet.Za sebe bych byl více v lize pro 12 než pro 10 týmů,ale je to věcí názoru.Těch 16 týmů je moc,kde kvantita ničí kvalitu.
anarchochuligan
13.11.2018 11:05
#
Super Liga od sezony 2021/22 a její existence by měla být zajištěna minimálně do roku 2041.
Kdo bude v soutěži?

Mezi ty by měly patřit Bayern Mnichov, Real Madrid, Barcelona, Juventus, PSG, AC Milán, Manchester City i United, Chelsea, Liverpool a Arsenal.

Doplnit by je mohla pětice pozvaných týmů - Atlético Madrid, AS Řím, Inter Milán, Borussia Dortmund a Olympique Marseille.

Záštitu nad soutěží dle informací převezme společnost Key Capital Partners, která vlastní 18,77 procent akcí Realu Madrid. Zástupci společnosti však odmítli celou záležitost blíže komentovat.

Blížící se dohodu o nové soutěži dle španělských médií nepotvrdili ani i oslovení představitelé Bayernu Mnichov či francouzského PSG.
anarchochuligan
13.11.2018 11:07
#
Takže na LM s.át, stejně tam hrajou plívy tytu Plzeň apod, špičkové kluby si budou hrát vlastní soutež a nebudou muset jezdit do Ruska apod.
T7s
13.11.2018 12:18
#
Rišan
14.11.2018 18:53
#
Podvacáté opakuju, že čtyři kluby v pohárech pro nás není žádná tragédie. Naopak je to přiměřené našim možnostem, protože ani nemáme 5 týmů schopných v nich uspět. Příznivější je i dělba bodů čtyřmi místo pěti a širší možnost získat body v předkolech. O skupině LM bych už nemluvil vůbec, protože kdo by stál o to sklízet v ní pětigólové příděly, soutěží pro nás je EL.
T7s
15.11.2018 12:55
#
muzes to prosim jeste zopakovat?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.