Calderon slíbil posily - dvě v zimě, tři v létě

28.11.2008, 13:16
Aktuality
Velké věci se budou v nejbližších měsících dít v kádru Realu Madrid, španělský velkoklub nepředvádí přesvědčivé výkony a na současnou situaci bude reagovat příchody několika posil. Dva mladí hráči přijdou na Santiago Bernabeu v zimě, tři velké hvězdy pak do hlavního města Španělska mají přestoupit v létě...

"Chcete novinky a já vám je poskytnu. V prosinci se chystáme získat dva dobré hráče. Neznám jejich jména, to je práce Mijatoviče (Predrag Mijatovič, sportovní ředitel Realu Madrid), ale vím, že budou mladí, rychlí a budou moci nastoupit k zápasům Ligy mistrů. Chceme, aby z nich byli hráči, kteří zůstanou hodně dlouho. Podobně jako Marcelo, Fernando Gago a Gonzalo Higuain," řekl Calderon v rozhovoru pro Radio Marca.

Real Madrid nedávno přišel pro zbytek sezony o Ruuda van Nistelrooye a veřejnost očekávala především příchod nového útočníka. Mluvilo se o Huntelaarovi z Ajaxu, hodně diskutovaným hráčem pak byl Hernan Crespo. "Nemyslím si, že přijde," řekl Calderon k možnému přestupu argentinského útočníka.

"V květnu nebo červnu se chystáme přivést tři hráče světových kvalit. Nebudu je jmenovat, protože nechci zvyšovat očekávání," nastínil Calderon letní plány. Média o některých hráčích již spekulují, jsou mezi nimi i Bastian Schweinsteiger, Cristiano Ronaldo, Andrej Aršavin a Karim Benzema.

Autor: Tomáš Pavlík / eurosport.com

Komentáře (254)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Než se ti mladé, rychlonohé posily adaptují, tak sezona bude u konce. Tak hlavně, že chce Real útočit na dvou frontách, určitě jim ohromně pomůžou v Lize mistrů.

Reagovat
smazaný uživatel

*ty

Reagovat
smazaný uživatel

som zvedavy ze koho prinesu do muzstva...

Reagovat
smazaný uživatel

Už si raz o tom žvanil, prečo znova?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože mi to padlo na jazyk.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak dík, nabudúce sa o tom zmien ešte raz ...

Reagovat
pospech11

tak ani nevíš koho chcou přivést a už kritizuješ

Reagovat
smazaný uživatel

od neho to neni ziadne prekvapenie

Reagovat
smazaný uživatel

Nového Gaga, Higuaina nebo Marcela. To mi bohatě stačí.

Reagovat
smazaný uživatel

Co se Ti pořád nezdá chceš snad říct, že to byli špatný nákupy?

Reagovat
smazaný uživatel

Gago, Higuain a Marcelo boli vyborne nakupy tak neviem o com tocis..

Reagovat
smazaný uživatel

Ten půlrok po svém příchodu ale hráli nic moc a o to mi nejde, snad jen Higuain se rozehrál v posledních kolech...

Reagovat
smazaný uživatel

*jde

Reagovat
smazaný uživatel

Gago byl podle mě přesně ten typ, kterýho v danou chvíly Real potřeboval a hodně mu tehdy pomohl k vítězství v lize

Reagovat
smazaný uživatel

Sledovals vůbec Real v té sezoně?

Reagovat
smazaný uživatel

Po odchodu Makaleleho Real hledal vhodnýho DM a tím se stal aspoň na chvíli Gago, ale je moc mladý nemůže podávat pořád takový výkony. Jasně, že sem sledoval sice ne nějak úplně podrobně, ale když sem měl čas tak sem se na zápas podíval..

Reagovat
smazaný uživatel

*Makelele

Reagovat
smazaný uživatel

Najskôr ním bol Diarra a samozrejme kopa dalších pred ním (Gravesen, Pablo Garcia ...)

Reagovat
smazaný uživatel

ale neosvědčily se... Gago tu díru dobře zalepil

Reagovat
RMCF

No Diarra bych řekl se zatím osvědčil líp než Gago

Reagovat
smazaný uživatel

Tiež si myslím

Reagovat
RMCF

musím souhlasit se Spanhelem, nebyly to špatné nakupy hlavně Higuaín a i Gago s Marcelem ještě uvidíme. Ale my teď aktualně potřebujem koupiot někoho kdo bdue hned platný... to by byl lepší někdo jako Crespo...

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak

Reagovat
smazaný uživatel

Realu nepomůže ani svěcená voda a ani Bolt..

Reagovat
smazaný uživatel

je vůbec někde rozhovor s Boltem po tom tréninku s realem??

Reagovat
smazaný uživatel

zatím nikde nic..

Reagovat
smazaný uživatel

škoda. Ten by nám to všechno pověděl co shnilého je v tom království madridském

Reagovat
smazaný uživatel

nejlepší co real má a nemá to ani barca tak to je čistící prostředek.Je to tekutej písek na nádobí a sporáky atd...To jediný nemohu realu upřít.Jenže nám z camp nou to nevadí..

Reagovat
smazaný uživatel

...máti na něj nedá dopustit...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no šak jo,real madrid,sice bohatý klub,špičkový hráči(někteří) ale nikdy nebudou dobří :D,fakt jim nepomůže už nic. Jestli si myslí,že když pořád buou kupovat nové hráči ,tak na tom zachvilku budou špatně jak Slovácko :D, sou uplně trapní!! nemají na to hrát ligu mistrů!!

Reagovat
smazaný uživatel

ked to ty povies tak jasne ze nie..

Reagovat
smazaný uživatel

jsem zvědav koho real dostane dál v LM.Mám ale pocit že stejně dál nepůjdou .Ostatně jako každej rok..Real měl dva roky dobrý ale to beru jako že měl dvakrát 1.místo.a jinak neměl žádnou evropskou trofej.Barca měla taky dva roky dobrý a ještě lepší než real.Jenže teď je řada na realu sušit nos.To co řek Caldeon že zase přijde 5 novejch hráčů to je fakt dost novejch hráčů.Před sezonou přišlo pár hráčů a teď další.. kupovat hráče nepomůže a už vůbec ne kašpárek z M.United.Jsem zvědavej zda prodají Ramose do AC MILÁN..

Reagovat
smazaný uživatel

Koho mslíš, tím pár hráčů, že přišlo v létě?

Reagovat
smazaný uživatel

DRENTHE,RAFAEL VAN DER VAART,RUBEN DE LA RED

Reagovat
smazaný uživatel

twe

Reagovat
smazaný uživatel

Drenthe prisiel v lete 2007..

Reagovat
smazaný uživatel

+ de la Red je odchovanec. Sice přišel zpět z hostování, ale jako poslia se brát nedá. Opravdová posila je jen van der Vaart.

Reagovat
smazaný uživatel

NO TAK TO JE JEDNO ALE JE PRAVDA ŽE HOLANDSKÁ NADVLÁDA JE FAKT HUSTÁ.Vždy měla holanďany barca a teď je to obráceně.Real nikoho kupovat nemusel.Prostě málo dřou a taky hráč potřebuje dostávat šanci hrát a ne jít na hřiště na 5.minut a ukaž co v tobě je...HLAVNĚ TE´D ZAČÍNÁ KOLOTOČ ZÁPASŮ AŽ DO VÁNOC BUDE OBROVSKEJ BOJ O HODNĚ BODŮ..

Reagovat
smazaný uživatel

VSETCI ROZUMEJU aj ked prave nemas STLACENY CAPS LOCK

Reagovat
smazaný uživatel

hele kulicky sou taky sport, ale do fotbalu se radsi neplet

Reagovat
smazaný uživatel

V tvým příspěvku je 18 chyb, jedno smysl nedávající souvětí a 5 myšlenek neslučujících se s myšlením lidského jedince.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Dubov

dobře ty

Reagovat
Josifek

Posily jsou určitě třeba, jen nevím, jestli zrovna noví Gagové či Marcelové, tito hráči na Real stále ještě nemají a těžko nám příchod takových hráčů pomůže nějak vylepšit tuto sezonu, jinak samozřejmě nemám nic proti investici do budoucna. Radši bych byl, kdyby dostali víc šancí hráči jako De la Red. A takový Crespo by se mi na půlrok jako náhrada za Ruuda jevil jako ideální varianta, jen nevím, mohl-li by nastoupit i v Lize mistrů.

Reagovat
Kily

mohl by, Inter ho totiž ani nezapsal na soupisku pro LM

Reagovat
smazaný uživatel

Tak De la Red toho v životě už moc nenahraje, podle posledních informací to vypadá na ukončení kariéry

Reagovat
Josifek

Tak to nevim, moc to nesleduji, je to škoda, ale samozřejmě nemá smysl riskovat život.

Reagovat
smazaný uživatel

stojí za to www.wolfsecurity.eu tak má vypadat pořádek na stadionu

Reagovat
smazaný uživatel

hodil by se huntelaar a je to i jeden z možných přestupů do realu

Reagovat
Logan

Dalsiho holadana uz ne, radsi obetuju titul kdyz pristi sezonu prijde Benzema ... nez Huntelaara

Reagovat
smazaný uživatel

hodil by se huntelaar a je to i jeden z možných přestupů do realu

Reagovat
smazaný uživatel

Jedině Benzema, nikdo jiný je nespasí

Reagovat
risk je zisk

jj benzema to ma uz v obe je to mlady rychly dravec lepsi nez ronaldo ale misto toho by meli koupit lea messiho ten jim ukaze co je to utok

Reagovat
smazaný uživatel

Někteří zdejší uživatelé za ty příspěvky snad dostávají zaplaceno, to už snad ani jinak není možný.

Reagovat
smazaný uživatel

Copak se děje?

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
risk je zisk

ehm estli neumis cits tag nepis estli si myslis ze fandim barce si na omylu jenom sem napsal kdo je neska asi jeden z nejlepsich utocniku na swete a este neco za tim messim byl smajl jako ze to je ze srandy vis

Reagovat
smazaný uživatel

jak dlouho žiješ v naší zemi? jestli máš problémy s češtinou, klidně ti dám nějaké hodiny. Beru kilečko na hodinu a u těžkých případů jako ty, dvě kila na hodinu.

Reagovat
smazaný uživatel

nebojte, pusinky se zase rozjedou....loni překonali rekord, tak letos bude titul bez rekordu no ...však oni se ty prdele zaseknou

Reagovat
stas87

ten uz toho nasluboval tolko...a mijatovic je asi zly sportovy riaditel podla vysledkov pride mi ze mu tu funkciu niekto dal asi preto ze hral za real kedysi

Reagovat
Dubov

Řekl bych, že ty dva mladí hráči budou nějaké jihoamerické hvězdičky, a to se mi moc nelíbí. Radši bych na jejich místě viděl naše odchovance...

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo je nejlepší na světě ?? Kdo má nejlepší stadion světa ?? Za který tým hrajou jen ti vyvolení ?? Kdo vyhrál 2x v řadě La Ligu ? Kdo nemá ve Španělsku konkurenci ? Kdo má nejmodernější treninkové centrum světa ? Kdo je nejúspěšnější v historii fotbalu ?? Ze kterého týmu mají všichni strach ? Za jaký tým chce hrát každý hráč ? No přece za REAL MADRID ... HALA MADRID !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Který tým má nejvíc fanoušků po světě ? Které mužstvo má nejlepší ekonomiku ? Který tým vyhrál nejvíckrát LM ??

Reagovat
smazaný uživatel

hlavně to po sobě utři

Reagovat
Tomanatura

Nejlepší ekonomiku i nejvíc fanoušků ma Manchester United, takže se uklidni.

Reagovat
smazaný uživatel

Daj mu

Reagovat
smazaný uživatel

Proč chce nejlepší hráč nejúspěšnějšího anglického klubu hrát za Real ? Proč barcelonský Etoo se chtěl vrátit do Realu ?? Real je něco výjimečného, zcela ojedinělého, specifický klub.

Reagovat
smazaný uživatel

Francov klub.

Reagovat
stas87

ty asi na niecom jedes nie?za chvilu ta tu kyslik lebo spanhel roznesu

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že každý rozumný a inteligentní člověk pozná tázací větu.

Reagovat
stas87

ja to pochopil ale uz trochu poznam kyslika a uz by zacla hadka najmenej na pol hodinu

Reagovat
smazaný uživatel

Já kyslíka neznám, nevím ponětí o koho se jedná. Ale z toho co píšeš bych usoudil, že to bude nějaký výplod přírody

Reagovat
stas87

on neni zly len nieco male napises proti barce a hned ti argumentuje a vacsinou je to na dlhsi cias najdi si neaky clanek o arsenalu ak podla kyslika krade hracov inym klubom len neviem nadpis toho clanku ale nieje to tak davno

Reagovat
smazaný uživatel

Já se o Barce nezmiňuji. Barca mě nezajímá a ani ji nesleduji. Vlastně viděl jsem čtyři utkání Barcy, pokaždé co jsem ji sledoval hráli proti Realu - 3:3 , 2:0 , 1:0 , 4:1 .

Reagovat
stas87

najdi si v PL mladici arsenalu zase radili

Reagovat
smazaný uživatel

Moc casto tady neprispivam, ovsem ted jsem musel, protoze jsi me neskutecne rozesmal. Nejprve nechapu duvod, proc si zacal psat takove blaboly, ale kdyz uz jsi je zacal psat, tak se chlubis uplne hloupostmi...

1. Nejste nejlepsi na svete, jste mozna nejuspesnejsi spanelsky klub :-)))

2. Nemate nejlepsi stadion sveta, urcite mame mnohem lepsi my, pritom ho nemame nejlepsi. Navic hodnotit to, to je velice tezke, podle jakych kriterii to vezmes.

3. Chlubit se tim, ze jste vyhrali dvakrat La Ligu, to je taky celkem asi videt, jak dlouho Realu fandis, navic urcite mate konkurenci, hlavne nas, tak nechapu, proc si to nedokazes priznat.

4. Mozna mate nejmodernejsi centrum, jenze to neni o tom, jak jste tradicni, ale o tom, jak jste bohati. Nechapu, kdo by z vas mel mit strach, v poslednich letech jste spise k smichu

5. Nikdo, krome Ronalda a dalsich inteligentu, kteri stezi dokoncili zakladni skolu za Real hrat nechcou.. Navic ho tam tahnou pouze penize... Mozna jeste to, ze bude blize rodine, ale ostatni chcou hlavne prachy a kde jinde jit, nez do te zasobarny prachu za nejhure odvedenou praci

6. Nejvice fanouska na svete urcite nemate, nevim, kde jsi tuto statistiku vzal... Chlubit se tim, jak jste bohati, to muze jen clovek, kdo opravdu fandi jen kvuli tomu...

Na konec bych dodal, ze mas pravdu, Real je opravdu vyjimecny, je vyjimecne znechuceny, odporny, nechutne prachaty klub

Reagovat
smazaný uživatel

4. K comu im to je, ked poriadneho hraca vychovaju raz za 5-10 rokov.

Reagovat
Tomanatura

Koho vychovali v posledních 5-ti letech?

Reagovat
smazaný uživatel

Vlastne nikoho.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne a koho vychoval za poslednich 5 let Real Madrid?

Reagovat
smazaný uživatel

Prave o Realu bola rec.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, vypadala to jako reakce na muj komentar, tak jsem ocekaval, ze je to nejaka narazka na nas tym :-))))

Reagovat
Tomanatura

Komu fandíš?

Reagovat
smazaný uživatel

Barcelone :-)) Asi to z mehu prispevku slo poznat

Reagovat
Tomanatura

Jojo, jenom jsem si nebyl jistý.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne, ty jsi z ManU?

Reagovat
Tomanatura

Ne Z Manchesteru United

Reagovat
smazaný uživatel

Musel jsem si rypnout

Reagovat
Tomanatura

Však o něm je řeč.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak, nerad bych tu byl za blbce, ale je to muij nazor bez opodstatnění ale Miguel Torres, Javi García,Alberto Bueno, Dani Parejo, De la Red, Granero....někteři se sice neprosadily v Realu, ale hrají pravidělně v španělsém, nebo v Anglickém fotbale na vrcholovém fotbale. Ale říkám to, bo si to myslím, nikde jsem to nezjišťoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Takze vsetko len priemerni hraci, co zatial vo vacsine pripadov nemali na to, aby sa presadili i v nejakych slabsich kluboch La Ligy.

Snad len De la Red a Granero.

Reagovat
smazaný uživatel

Ptal ses, koho RM vychoval, a kdo hraje jakš takš pravidelněj.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som sa nic nepytal.

Reagovat
Tomanatura

A k čemu jsou takoví hráči, když nehrají za svůj klub, popřípadě nemají šanci se uchytit v základu? Na co to potom všecko je?

Reagovat
smazaný uživatel

A koho jste vychovali vy?

Reagovat
Tomanatura

Ben Foster, Frazier Campbell, Johny Evans - Hráči, kteří do United přišli v ranném věku a během 2 let jsou v základu. Vlastně Evans už tam defacto je. To jsou hráči za poseldní 2 roky, můžu k tomu přidat i Dannyho Welbecka, který taky hraje v 17 letech 4 útočníka u nás.

Reagovat
smazaný uživatel

Zdravý Vidič + Rio = Evans na lavce. Wellbeck dá jednoho gola od břevna a už je to hvězda ?

Reagovat
smazaný uživatel

On nerikal, ze je to hvezda, ale urcite dokazal vic, nez ti polovina tech, co jsi vyjmenoval dohromady

Reagovat
smazaný uživatel

Který hráč , z těch co jmenoval vyhrál Euro ??

Reagovat
Tomanatura

Který z těch tvých vyhrál LM?

Reagovat
smazaný uživatel

Co je cennější ?? LM každý rok , ME jednou za 4 roky.

Reagovat
Tomanatura

Zřejmě EURO, ale to je stejně jeden jedinný hráč, u nás je jich spousta.

Reagovat
smazaný uživatel

No hlavně se bavíte o klubech a pro ty je podstatnější, když s nimi odchovanci vyhrají lm než euro...

Reagovat
Tomanatura

To je pravda. Akorád mně uniklo, který hráč vyhrál to EURO Neznám kádr Realu, takže netuším.

Reagovat
smazaný uživatel

De la Red.

Reagovat
smazaný uživatel

I když já bych spíše řekl "zúčastnil se vítězství".

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel, nádherné rozloučení s kariérou

Reagovat
smazaný uživatel

Ale nechte toho, bych si tipl že už při clásicu bude na lavce.

Reagovat
smazaný uživatel

Kéž by si měl pravdu. To bych vyměnil za tu výhru v El Clássicu

Reagovat
Tomanatura

Evans má momentálně výbornou formu, v porci zápasů hrává na své roky obrovský počet zápasů. Ano, ukaž mi 17-ti letého hráče Realu, který dal góla? A ptal ses na posledních 5 let .

Reagovat
smazaný uživatel

Bohužel takový hráč není, Real jde uplně jinší cestou než Manchester.

Reagovat
Tomanatura

Každý uzná, která je lepší...

Reagovat
smazaný uživatel

Nevysvětluj mě

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se netpej, ja s tim take nesouhlasim. Ale věřím v dobré časy. Viz Negredo, Granero, JAvi, de la Red, Torres, Bueno, to je snad budoucnost, ikdyž kdo ví...

Reagovat
smazaný uživatel

Negredo je dobrý, De la Red je dobrý, Buenovi nevěřím, ale měl slušné roky v Castille a zavrhnout si ho netroufnu. Zbytek tebou zmíněných ale určitě ano...

Reagovat
smazaný uživatel

Od Torrese se nyní hodně očekává. Snad zaujme i Tebe. Já mu docela věřím, hrál posl. dva zápasy, oba byly s nulou. O Torresovi ještě uslyšíme, tipuju.

Reagovat
smazaný uživatel

Granera taky? To sis dal asi do svého zeleného čaje trnkovicu, ne?

Reagovat
Xavi

Nato aby je mohli dát do jiných španělských klubů, kde budou mít zákaz hrát proti Realu.

Reagovat
smazaný uživatel

Četl jsem článek, kde za vlády Calderóna Real získal jen z prodeje hráčů z Castilly tuším 30 mega Euro.

Ale mimochodem s tím centrem by se daly dělat věci, jen mít schopné lidi na správném místě.

Reagovat
stas87

no nieco mohlo byt z de la reda ak sa este vrati k futbalu...

Reagovat
smazaný uživatel

1. Nejlepší klub dělají uspěchy ( počet trofejí ) , Kdo jich má nejvíce ? Odpověz si sám.

2. O tom stadionu se dá hádat. Někdo má rád stadiony typu Barca , Baník prostě rozlehlé stadiony.

3. Nic se tím nechlubí, říkám fakt. Realu fandím od roku 2004-2005, zápasy z dřívějších dob se samozřejmě viděl.

4. O kolapsech v LM je zbytečné se bavit , ale i přesto si myslím že se nás hodně týmů bojí.

5. Nezajímám se o vzdělání fotbalistů ,ale o to jak tu práci dělají, jak jsou v ní uspěšní.

PS : Otevři oči !

Reagovat
smazaný uživatel

1. Jenze vidim v tom to, proc ty vlastne fandis :-)) Jen pro uspechy... Navic se chlubis Dvema tituly z poslednich let, protoze poue ty dva jsi zazil, pritom to, co je v Realu ted, je jen vysmech tomu klubu...

2. Jasne, tak vidis, tak tu netvrd tohle :-))))

3. Mou odpoved mas vyse :-)))

4. Urcite z vas nejde strach, jako kdysi a nebyt nazvu klubu, byli by jste jeste vice pro smich :-)))

5. Nerikam o vzdelani, ale taky to rozhoduje o tom, jak uvazuje, coz hovori za vse, kdyz rekne, ze chce hrat za nejlepsi klub na svete a pak rekne, ze miluje Real Madrid.

PS: Ty je radeji zavri

Reagovat
Tomanatura

1. Víc trofejí z LM mají jen díky vyloučení Anglických klubů z Evropsých soutěží, ale i ty TITULY z PMEZ jsou spekulativní.

4. Realu se opravdu moc týmů nebojí, když to porovnám s Barcou...

5. Spratek, který hraje jen pro peníze a je svému týmu spíše na obtíž? Ano, ať chce hrát za tým, kde mu dají nejvíc, prosím.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokdu získá Cronaldo Zlatý míč, tak Manchester neskutečně vydělá na jeho prodeji.

Reagovat
smazaný uživatel

Uz je celkem pozde. Kdyby ho prodali v lete, urcite by byl zisk vetsi, nez bude ted, az odejde...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemylsím tím zisk založený pouze na penězích z prodeje. Jde spíše o to, že se svou povahou bude pro Cronalda Zlatý míč znaemnat vrchol kariéry, po kterém přijde na 90% celkem strmý pád.

Reagovat
smazaný uživatel

Jasne. Pro United by byl ale jeste vetsi zisk, kdyby odesel v lete, nemluvim jen o cene, za kterou ho uz nikdo nikdy chtit nebude, ale mluvim taky o tom, ze on uz vlastne stagnuje i v teto sezone az na par golu... Jeho hra je jen same rozhazovani rukama... United vydelaji tak jako tak , kdyz se ho konecne zbavi

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tohle si myslím, ještě k tomu připočtěme přechod Anglie -> Španělsko a jiné vlivy. Já byl pro, aby přišel teď v létě 08 nebo nikdy.

Reagovat
Tomanatura

Já budu jedině rád, i když tolik, jak nám nabízel Real, už zřejmě nikdo nenabídne.

Reagovat
smazaný uživatel

Asi jo no , přesvědčili jste mě. I přesto je to klub který se rozhodně neztratí ve fotbale a je třeba mu věnovat pozornost. Snad přijdou lepší časy.

Reagovat
smazaný uživatel

1) V čem spekulativní?

Reagovat
Tomanatura

PMEZ ve svých začátcích neměla takovou hodnotu, jako měly jednotlivé ligy - třeba Anglické týmy braly daleko víc ligu i FA cup - , navíc po probádání historie Realu Madrid jsem došel k názoru, že je opravdu hodně spekulativní.

Reagovat
smazaný uživatel

1. část tvého příspěvku: Tohle není ten pravej důvod, někdo možná může ty tituly nařknout z toho, že tam nehrály vždy mistři jednotlivých zemí, ale když už jsme u té Anglie, tak před startem PMEZ zrovna tehdejší mistrovská Chelsea byla na listině účastníků tohoto turnaje, ale Anglická fotbalová asociace to zatrhla. Ovšem stejně si nemyslím, že by ta soutěž byla ochuzena o velkokluby tehdejšího fotbalu (AC Milán, Honvéd Budapešť, Partizan atd.).

A k druhé části příspěvku: Je to k smíchu. Je zajímavý, že velké postavy tehdejšího fotbalu vzpomínají na skvostný tým, který neměl ve své době zkrátka konkurenci, ale vždy se najde "jistá parta" pochybovačů.

Reagovat
smazaný uživatel

Jistě a Cruijff odmítl jít do Real use slovy že nebude hrát za Francův klub, to asi taky mluvil o bezkonkurenčním klubu.

Ty hnusárny se prostě ve prospěch Real uděly, je ubohé to popírat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ta má druhá část příspěvku byla věnována diskuzi s Tomanatura a byla směřována na těch pět trofejí v PMEZ a tehdejší tým. Cruijff je poněkud jiná doba.

Špinavosti nepopírám a nikdy jsem nepopíral (některé).

Reagovat
Tomanatura

A to chceš podle začátků PMEZ hodnotit Real jako nejlepší tým na světě, jelikož vyhrál na začátku něco 5x?

Může se třeba stát, že jednou bude uznávaná trofej klubové mistrovství světa. To ppotom taky bude nejlepší ten tým, který to vyhrál nejvíckrát, i když na začátku to prostě nebylo tak prestižní?

Reagovat
smazaný uživatel

Hele brzdi člověče.

Kde jsem napsal, že Real hodnotím nejleším klubem v historii díky trofejímv PMEZ???

Reagovat
smazaný uživatel

Jediný co píšu, a to jsi si asi i s kolegou Kyslíkem spletli, je to, že Real v dobách triumfů v PMEZ měl pravděpodobně nejelpší tým tehdejší Evropy a vyhrál tyto soutěže naprosto zaslouženě.

Reagovat
Tomanatura

Ano, a toto jsi mi odpověděl na mou odpověď, na toho přede mnou. Že ty poháry jsou spekulativní. A prostě to spekulativní je, sám jsi to řekl. -"jsme u té Anglie, tak před startem PMEZ zrovna tehdejší mistrovská Chelsea byla na listině účastníků tohoto turnaje, ale Anglická fotbalová asociace to zatrhla."-

Reagovat
smazaný uživatel

Já reagoval jen na to "spekulativní poháry". Já chápu cizí názor, ale já osobně si prostě myslím, že spekulativní nejsou. Real válcoval Evropu neskutečným rozdílem a fakt, který jsem napsal je podle mě nevyvratitelný.

Mimochodem ta tebou kopírovaná věta se vztahovala na první ročník PMEZ, kde stejně jak už jsem psal nechyběla tehdejší evropská elita (takovej Honvéd byl dosud považován za nejlepší tým Evropy), následujících ročníků se již účastnilo mnoho evropských velkoklubů a mistrů, ale žádnej si na tehdejší brilantní útočnej Real Madrid nepřišel. On samotnej útok snů (Di Stefáno, Kopa, Gento a následně Puskás) hovoří za vše a tento tým si nedovolí kritizovat či popírat jeho kvality ani lidé spojení srdcem s Barcelonou (myslím tím významní lidé, ne kdejakej šašek z místní katalánské putyky ).

Reagovat
Tomanatura

1. Je to tvůj názor.

2. Ano, jenže teď se můžeme donekonečna hádat o tom, jak by to dopadlo KDYBY angličani (a ostatně i jiné týmy z jiných zemí) braly PMEZ vážně. Nevidím východisko z této diskuze...

Reagovat
smazaný uživatel

2) Blbost, anglické celky šli do toho naostro stejně jako všichni ostatní, byla to mezinárodní soutěž mistrů a každý ji chtěl vyhrát. Např. druhý ročník semifinále s Manchesterem, kdy anglickej tým již před zápasem hrotil situaci rčením do novin, jak United jsou lepší tým než-li Real a pohár bude jejich apod. A odveta na ostrovech měla neskutečná očekávání, četl jsem článek jakej byl kolem tohoto zápasu v Anglii rozruch, každej fotbalovej fanoušek chtěl vidět "slavnej" Real. Bohužel o tom postoji anglických klubů nemáš pravdu.

(Diskuze je to ale slušná a k věci, žádný vulgarity apod. )

Reagovat
Tomanatura

Jistě, Manchester ale v té době procházel opravdu velmi složitým obdobím. Za tehdejší situace a kádru byl Real pro náš tým opravdu silnější soupeř. Navíc, pro něj byl vždy víc ligový titul, nežli PMEZ.

Ale nevím o tom zápasu všechno, možná bych ti o tom mohl povědět víc, kdybych si vzpoměl, který rok to byl :))

Reagovat
smazaný uživatel

Rok před Mnichovem.

Já hovořím o tom postoji Manchesteru a ostatních mužstev, určitě ze sebe každej tým vydal vše, ta soutěž byla populární prakticky okamžitě, protože se tam objevovali skvělé týmy z různých zemí a mísily se tedy nová herní pojetí, což bylo pro týmy i diváky velmi atraktivní.

Reagovat
Tomanatura

Jo tak, rok před Mnichovem. No, i tak to nebyl ani zdaleko ten nejlepší tým, jaký mohl být, čímž ale nechcu ty kvality Realu shodit.

No nic, zřejmě si mně doplnil vědomosti, já jsem si zjišťoval jen to co mě zajímá - špinavosti

Reagovat
smazaný uživatel

Promiň ale byl to jeden z těch nejlepších týmů v historii Manchesteru, vedenej legendárním trenérem Busbym. Viz dole.

Reagovat
Tomanatura

Jeden z těch lepších, ale nebyl to nejlepší tým ani nápad.

1952/53 - 8. místo

53/54 - 4.

54/55 - 5.

55/56 - 1.

56/57 - 1.

1958 -

Tým byl velice talentovaný, ale nedostal se do té výšiny, která by z něj udělal nejlepší tým na světě, z naprosto jasných důvodů.Takže možná nejtalentovanější tým, ale nejlepší ne.

Reagovat
smazaný uživatel

Bavíme se právě o roce 56/57 kde byl ve vrcholné formě a nečti prosím tě mezi řádky, psal jsem jeden z nejlepších a ne nejlepší, pokud ale pomineme současnost a blízkou minulost, v historii United byl jeden z těch opravdu nejlepších. Byl to ale příliš mladej tým na to, aby se mohl vyrovnat Di Stefánovi a spol.

To o čem se teď bavíme už patří jinde, ale vidíš, že ta úroveň soutěže nebyla lecjaká a týmy k ní přistupovaly velmi seriózně, jak jsem ti napsal. Real v žádném případě nebyl jednooký mezi slepými a ta šňůra je prostě obdivuhodná.

Reagovat
Tomanatura

Do vrcholové formy by se ten tým dostal ještě pár let na to, kdyby (ano, opět je tu to KDYBY) se nestalo, to co se stalo. A napsal jsi to sám, čiže když to byl velmi mladý tým, tak měl vrchol před sebou.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě si přečti příspěvek ode mně ihned pod tímto napsaným a nemusíme už diskutovat dál snad.

Reagovat
Tomanatura

Já jej četl, ale prostě jsem zas četl něco jiné já, něco jiné si taky myslím a s tím už nic udělat nepůjde

Reagovat
smazaný uživatel

Co jsi četl?

Mimojiné mohl bys mě odkázat na ty stránky od doktora? Rád bych si přečetl co praví konkurence.

Reagovat
Tomanatura

To fakt nemám, někde tu na diskuzích jsme to probírali, pak jsem si chodil po internetu a po knížkách a četl a četl

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě zatím jen mlžíš, na otázku spekulativních titulů jsi odpověděl jako nezájem anglických klubů, což jsem ti zcela logicky vyvrátil. To jestli byl Manchester na vrcholu nebo u vrcholu se můžeme jen dohadovat a stejně to nebude mít hodnotu ani vliv na náš problém. Já k tomu odkázal na genialitu hráčů toho týmu, kterej toho tolik v těch letech dokázal, což je nesporné snad i pro tebe, ale pořád jaksi nevím, co jsi tak zázračného četl, že to vyvrací ten úspěch v PMEZ???

Reagovat
Tomanatura

Nic závratného, co by zpochybňovalo ty tituly.

Reagovat
smazaný uživatel

A mimochodem Manchester se nacházel ve velmi příznivém období, rok předtím titul v lize, v tomto roce (tedy 57) titul v lize zopakovaly, finále domácího poháru a semifinále PMEZ (jako první anglický tým vůbec, jelikož první rok soutěže byl zástupcem britských ostrovů tuším Hibernian nebo někdo ze Skotska).

Ta soutěž byla dost kvalitní každým rokem a Real dokázal ohromnou věc, četl jsem jak po prvních dvou letech byl každej nachystanej na Real, že je zlomí a že třikrát to vyhrát prostě nesmí. Každej byl na ně neskutečně namotivovanej a oni stejně dokázali pět let za sebou nést korunu krále evropského fotbalu. Ten tým si zaslouží poklonu a právem je považován za jeden z těch nejlepších v historii fotbalu. Tyto fakta jsou od lidí, kteří ve fotbale něco znamenají a kteří v té době u toho všeho žili (jsou z rozhovorů protihráčů atd.) a prostě nikdo mi je prostě nevyvrátí, protože to ani nejde.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele, R9, čet si poslední příspěvek ode mě o PES?

Reagovat
smazaný uživatel

Ne..podívám se

Reagovat
Tomanatura

1. část. Tohle je opravdu velmi spekulativní.

2. Jak už pověděl Doktor. Krom toho jsem si na jeho pokyn vyhledal opravdu rozsáhlé informace o historii Realu. Nedá se samozřejmě věřit všem špinavostem, i když to bylo tehdy reálné, ale hodně z nich je potvrzených. Takže ať si vzpomíná kdo chce na co chce, ti, kteří ví o tom, jak to zřejmě bylo, určitě na takovou špinavost vzpomínat nebudou.

Reagovat
smazaný uživatel

Viz odpověď na doktora.

Reagovat
smazaný uživatel

nejvíce trofejí má AC Milan . to je oficiální...

Reagovat
Tomanatura

Ale ne na evropském bojišti. Nebo snad jo?

Reagovat
smazaný uživatel

tak Galacticos napsal pouze trofeje (nedělil na evropské a světové) a těch máme nejvíc. jinak teda čistě evropské:

7x PMEZ / LM

2x PVP

5x Evropský superpohár

i těch máme víc, než Real, nebo Manchester, pokud teda nepočítáš domácí trofeje, ale to by pak nešlo srovnávat...

Reagovat
smazaný uživatel

PVP Jedna ze SPORTOVNÍCH kaněk na historii Realu...

Reagovat
Tomanatura

Aha, tak to jsem rád

Reagovat
Tomanatura

A kvůli čemu fandí tomu týmu takoví idioti?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

dovol abych se od srdce zasmál

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Jako fanoušek Realu

Reagovat
smazaný uživatel

hotovy hotovy

Reagovat
Bakary3

To je prezident, asi ho ta práce hodně baví, když ani neví, koho budou kupovat

Reagovat
stas87

svine z manchesteru!!!zasa nam kradu talentov!!!dufam ze za tosice aspon poriadne zaplati!!!Grobari-juzny front

Reagovat
Tomanatura

Prosimtě, kdo je vůbec ten Tošič? Co hraje a jak hraje...

Reagovat
stas87

hra za Partizan to ti mohlo dojit...

Reagovat
Tomanatura

To vím, spíš se ptám, CO hraje a JAK hraje.

Reagovat
stas87

hra laveho zaloznika a niekedy laveho obrancu jeden z najlepsich mladych hracov partizanu pocul si niekedy o joveticovi??

Reagovat
Tomanatura

Má šanci se u nás uchytit na levé záloze?

Samozřejmě že ho znám, fandím Viole.

Reagovat
stas87

kto hra u vas na lavo?

Reagovat
Tomanatura

Giggs, ale ten už moc ne. Pak Nani(ten ať táhne), občas se tam motá Ronaldo nebo Park, ale defacto nemáme stálého levého.

Reagovat
stas87

no tak hrava len srbsku ligu to je otazka ci sa presadi my mame viac dobrych a talentovanych hracov viz nenad marinkovic ljubomir fejsa diarra...ved aj srbska 21 sa celkom pravidelne dostava na zaverecne majstrovstva ak o nom chces vediet viac zajdi si na nase oficialne stranky

Reagovat
stas87

no ja to mam v srbstine lebo trocha viem po srbsky vdaka kamaratom-srbom si myslim ze jovetic mohol u nas este neaky cas ostat

Reagovat
Tomanatura

Mohl by se u nás prosadit, i kdy jsem si přál Angličana Nemá náhodou nějaké Anglické předky?

Reagovat
stas87

nie ale ja som z toho sklamany my fakt predame kdekoho keby sme si rok dva pockali predame ho za este viac penizi nez teraz uz sme vako ceske kluby...co dobre zahra hned von

Reagovat
Tomanatura

Bohužel, vůbec nevím, jaké u toho jsou okolnosti, zkusím si to někde přes víkend vyhledat. Třeba existuje možnost, že zůstane u vás na nějakou dobu na hostování, i když ta hodnota už se nezmění.

Reagovat
stas87

ako necid?to by sme brali nefandis ¨nhodou CZ?

Reagovat
Tomanatura

Náhodou ne, opravdu CZ nesleduju

Reagovat
stas87

tak to mas stastie ak by si im fandil tak uz bych sa s tebu nebavil na strankach to zatial nie je uvidime kto to najde prvy len mimochodom skus si najst nieco o fanusikoch cz a partizanu ceske darby=hodne slaby odvar

Reagovat
stas87

jo a jeste bych zabudol na miljkovice rok narodenie 1990 dufam ze sa niekedy objavi vo svetovych talentoch

Reagovat
smazaný uživatel

Co by pořád v tom Srbsku dělal, už dva roky je tam jasně nejlepší. Jít do MU je sice velkej skok, ale on na to má.

Reagovat
smazaný uživatel

Vidím, že merengues svým příspěvkem tak trochu předběhl dobu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A nechcene. To sa ale dalo cakat, ked po potope prileti lastovicka mere, ktora prisla trochu priskoro, potopa bude pokracovat...

Reagovat
-Kopy-

To jo :)

Reagovat
smazaný uživatel

Neberte mu příspěvek přilíš vážně, je silně neobjektivní

Reagovat
smazaný uživatel

Ani ne...

Reagovat
smazaný uživatel

Reaaaal is BEST TEAM

Reagovat
smazaný uživatel

a BARCA???????????

Reagovat
smazaný uživatel

Hezký.....Vy už jste ve škole brali časování slovesa "be"?

Reagovat
madridcan

no to som zvedavy

Reagovat
smazaný uživatel

na niektorych komentaroch od fanusikov realu sa musim smiat..podla mna ste posledne roky celemu svetu na smiech, najprv to boli galacticos ktory mali sice uspesne obdobie ale tuto slavu si ziskali za obrovske peniaze ktore vkladali do prestupov ako ronaldo, zidane, figo..Smiesne bolo ako sa vam podarilo vyhrat posledne dva tituly La Ligy..povedzte si uprimne tie 2 tituli ste vazne nevyhrali vy, Barcelona si ich sama prehrala, ked ste pozerali pravidelne vyvoj zapasov tak viete o com hovorim...teraz na mna real posobi ako dezorientovane muzstvo plne priemernych hracov

Reagovat
madridcan

ano aj minuly rok si to sama prehrala barcelona vsak? takmer 20 bodov to je samoprehratie

Reagovat
smazaný uživatel

valíš hovadiny

Reagovat
One-Real

Ty jsi bavič!

Reagovat
smazaný uživatel

Možná na tebe Real působí jako mužstvo průměrných hráčů, ale v tom případě má silného týmového ducha a velkou touhu po vítězství. Přeci průměrné mužstvo nebude ztrácet v lize 3 body na Barcu ( plnou vynikajících hráčů dle tebe ) - a to po tomhle víkendu nemusí platit. Ale zase musím uznat jednu věc... Každý fanoušek na světě byl zvyklý na jiný Real - bohužel neporažíme každého jak v minulosti.

Reagovat
smazaný uživatel

A poslední titul byl zcela zasloužený - dosažený rekord v počtu bodů, Barca odešla porážená z obou zápasů. I kdyby loni Barcelona neprocházela krizí tak na 100% titul nezíská. To by sis měl uvědomit

Reagovat
smazaný uživatel

vela zapasov ste vyhravali vdaka rozhodcom..to je neodvratny fakt ci sa ti to paci alebo nie..na jednej strane to bolo stastie vo viacerych situaciach a neuveritelnym sposobom vas zachranoval Casillas..Bez CASILLASA a niektorych vymyslenych penalt a roznych inych podpor od rozhodcov by bol real ako muzstvo neefektivny

Reagovat
smazaný uživatel

A když už si člověk myslí, že horší už to ani být nemůže, tak...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Titul z roku 2006-2007 byl krásný a řekl bych že i zasloužený, Barcelona ho sice ztratila remízou v předposlením kole doma s Espanyolem. I přesto Real v této sezoně dokázal obrátit mnoho utkání na svou stranu goly v posledních vteřinach, neskutečnými obraty v zápasech doma tak i venku. Já bych ti chtěl jen říct, že ty dva tituly Barcy z předešlých let neznamely vládu Barcelony. Dle mě titul z 2006 - 2007 byl zasloužený vzhledem k bojovnosti, vůle atd. a minulou sezonu Real dominoval španělské lize.

Reagovat
smazaný uživatel

Titul zo sezóny 2006/07 Barcelona darovala Realu. Minulý rok Barca nie lenže nestačila na Real ale ani na Villareal

Newiem chýbajú mi starý merengues na čele so Zidanom, R.Carlosom, Hierom..... tie tituly v LM som vám aj vtedy prial

Reagovat
smazaný uživatel

ach člověk se musí stydět za fanoušky Realu jako je např. Galacticos... já si nepamatuju dobu kdy by Real "porážel každého jako v minulosti" ,vždycky nějaký ten klepec přišel a teď ho cejtim ve vzduchu 14.12. 2009...(remíza by byl výsledek v který snad ani nedoufám) Že teď hraje Barcelona mnohem líp o tom se nedá ani diskutovat, můžem akorát doufat že ty "posily" který slibuje ten prašivec budou stát za to a nějak hru Realu oživěj nedá se na to pomalu ani dívat...

Reagovat
smazaný uživatel

Já to myslel obrazně, každý tým párkrát prohraje a může mít sebelepší hráče. Proč si posraný před El Clasiccem ? Nikdy nevíš co se může stát, každý zápas se hraje od nuly.

Reagovat
Radin

Real je tři body za Barcelonou a hned se mluví o krizi,to je klub prostě.Minulej rok byla Barcelona nějakých 18 bodů za Realem jednu dobu,tomu říkám teprv propadákJinak hlavně ať nechodí další Nizozemec a z těch posil co tam píšou tak nevím no :-(.Arshavin bezcharakterní,Ronaldo nemluvit.Benzema nejdřív v létě,Bastian mi zapadá jako jedinej dobře.Moje přání zima:Wagner Love,Thiago Silva,Ansaldi,Negredo.Léto Benzema,Bastian,plus nějaký mladý záložník

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže ono nejde jen o body v lize, ale o vyřazení v poháru, matné výkony v LM a o předváděnou hru v lize, kde vedení i fanoušci by chtěli, kdyby byla hra daleko pohlednější.

Reagovat
smazaný uživatel

Mé posily vysněné :

1. chce to nějakého špílmachra, který tým podrží v krušných chvikách( vymyslí nějakou super nahrávku, rozhodne prostě zápas svojí kreativitou,svými nápady ) - Diego

2. Pořádného stopera vhodného k Pepkovi , kdybych byl trenérem tak klidně nechám rozehrát Metzeldra, já vím, že poslední dobou je špatný ale nemůžeme zapomínat na jeho výkony z repre - je to jen takový sen Micah Richards

3. přivedl bych také křídelního hráče - nejvíc se mi pačí Aaron Lennon - nebude drahý, ale svou rychlostí dělá obranám problém

Reagovat
smazaný uživatel

1. zbytečné, dyž se koupí křídlo, máme na střed Guti,vdV, Sneidjer,

2. stoper....Tak Garay je slušný stoper, popřípadě zaskočí Heinze, Javi, Ramos

3. na křídlo jsem pro Lukase Podolskiho, zastal by stejnou pozici jako Robinho, jezdil by po lajně, neni drahej, přišel by v létě nejspíš. Cena prý kolem 15ky. V Realu by ožil, věřím tomu. Můj kůň.

Reagovat
smazaný uživatel

Mé zbožné přání:

Zima - Arshavin (možná i ten Crespo) hostovačka.

Léto - Ribery ( ), Benzema a nějakej kvalitní krajní bek (Ramos směr střední obrana)

Reagovat
smazaný uživatel

Kvalitní pravej...Rafinha, Castro...dál mě nějak nenapada...

Reagovat
smazaný uživatel

Antonio Barragán ??

Reagovat
smazaný uživatel

Mě se zdá, že jsou višchni průměrní. Kvalita je u mě Lahm,Alves,Bosingwa....

Reagovat
smazaný uživatel

Co takhle Glen Johnson ? V Portsmothu se mi líbí delší dobu.

Reagovat
smazaný uživatel

Potřebujem kvalitu hodnou RM.

Reagovat
smazaný uživatel

A co takhle mě ?? Hraju Krajskou soutěž za Klobouky na Valašsku, post střední záložník. Rok narození 1991

Reagovat
smazaný uživatel

Popravdě závidím Barce Alvése, to je pro mě pravej bek jak má být. Kvalitní podpora útoku, agresivita, rychlost, skvělá fyzická kondice, kombinační zdatnost atd. Skvělý vlastnosti.

Jinak nenapsal jsem jméno, protože vážně netuším. Asi to bude se Sergiem napravo a Fabio s Garayem se podělí s Pepíkem o střed.

Reagovat
smazaný uživatel

Lahm

Reagovat
smazaný uživatel

Na křídlo Aršavina, nebo Krasiče,pripadne Zirkova. Stopera to chce s tim Javim je to snad zert, co dokazal na stoperu zkazit v pratelacich..., obrana je proste celkova hodna svymi vykony hrat tak za nejaky lehce nadprumerny klub La Ligy, jednoznacne to chce spise krajniho beka... Pote koupit utocnika, Love je naprosto idelani, nevim co chce Mijatovic kutit

Reagovat
smazaný uživatel

1. Tým mal byť v lete Van Der Vaart, myslím že Realu chýba poriadne DM pretože keď Real nemá loptu stred poľa je až veľmi priechodní a Gago to tam všetko neustráži.

2. Ako fanúšika Barcelony ma teší, že tam chceš nechať Metzeldera

3. Newiem, teda poraidne o žiadnom angličanovi ktorí by sa presadil v La Lige na tož v Serii A

Reagovat
Radin

Celkově jak všichni píšete anglické hráče,to můžete skoro vyškrtnout,protože kolik angličanů chodí ven z PL?Navíc mimo domov nemusí být tak dobří a většinou nemaj důvod někam chodit

Reagovat
Radin

For ikercc to samé platí pro Rusy,i když uvidíme no...

Reagovat
smazaný uživatel

Zirkov, Arsavin- Rusove. Krasic je srb, Love Brazilec, pises jak kdybych ti tu vyjmenoval pulku repre Ruska... Anglicke hrace bych si u nas nepral, nesouhlasim vsak ze by se neprosadili, skvely fotbalista byl napriklad Macnaham (nebo jak se to pise)

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavní chyba je prostě v Schusterovi , nejenom že kecá do médií sračky a totálně nezvládá svou práci . Kdyby zůstal Cappelo, tak je to uplně jiná káva, nehráli by jsme chvílemi pohledný fotbal, poněvadž je zastáncem obranné taktiky,ale aspoň by v týmu byla disciplína a každý hráč by makal naplno. vedení si musí uvědomit co chce, jestli občas bavit diváky pohledným fotbalem a nebo většinu zápasů vyhrávat tvrdou prací a disciplínou.

Reagovat
smazaný uživatel

Keby o posilách rozhodoval tréner a nie Calderon s Mijatovicom tak by to možno bolo aj lepšie

Reagovat
smazaný uživatel

Je to hodně pravděpodobné

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu se říká charakter

Reagovat
smazaný uživatel

200. pro Real Madrid

Reagovat
Tomanatura

Ehm, když už jsem u španělské diskuze, nevíte někdo, jestli se ve Španělštině používá vykání?

Reagovat
smazaný uživatel

Asi jo, dneska o tom zrovna mluvil Jarda Plašil ve Sportu, že Camachovi nikdo nesmí vykat.

Reagovat
smazaný uživatel

* tykat

Reagovat
Tomanatura

Právě to mě zarazilo. Chodila se mnou do třídy španělka, která říkala, že ve Španělštině se nevyká. Ona neuměla ale vykat ani v Němčině

Reagovat
smazaný uživatel

tak ta spanelka musela byt blba jak tram...

Reagovat
smazaný uživatel

jasne, pouziva se proto ve casovani sloves 3. usted, kdyz vykas vice lidem tak ustedes. Ted doufam, ze sem to nepoplet. Priklad napriklad: Mate penize pane? vycasujes si to tengo, tienes, TIENE... Tiene dineros, seňor?

Reagovat
smazaný uživatel

Podívej se na email....

Reagovat
smazaný uživatel

stalo se....

Reagovat
Tomanatura

Já nevím, španělsky neumím, jen mě to zarazilo.

Reagovat
smazaný uživatel

hlavne treba kritizovať velke nakupy anglickych klubov ked existuje real a podobný aj inde. nič proti realu

Reagovat
smazaný uživatel

diskuse . Jen bych poznamenal, že Galacticosovi trošku spadnul pláštík a pod ním se oběvil - překvapivě Doktor. Už dýl jsem si to myslel a dnešním příspěvkem Galacticos alias vsetínský gangster mi to jenom potvdil ...

Nákupy budu hodnotit, až budu vědět, o koho půjde

Reagovat
smazaný uživatel

Where is my mind...

Reagovat
smazaný uživatel

Pixies

Reagovat
smazaný uživatel

Posily madridu nepomuzou barca je lepsi a ma lepsi muzstvo a lepsiho trenera,kterej vi co chce

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele