Bývalý elitní sudí pochválil Olivera za penaltu proti Juventusu

13.04.2018 11:59 - Aktuality
 
Bývalý rozhodčí Mark Clattenburg se zastal sudího Michaela Olivera, který byl po čtvrtfinále Ligy mistrů mezi Realem Madrid a Juventusem Turín kritizován za to, že v nastavení odpískal penaltu ve prospěch španělského celku a vyloučil brankáře Gianluigiho Buffona. Oba verdikty byly podle Clattenburga naprosto správné.

Oliver odpískal penaltu po zákroku Medhiho Benatii na Lucase Vázqueze a za následné protesty dal červenou kartu gólmanovi Juventusu, který velmi pravděpodobně chytal poslední zápas LM v kariéře. Z pokutového kopu poté Cristiano Ronaldo snížil na konečných 1:3, což po výhře 3:0 z Turína zajistilo Realu postup do semifinále.

"Jedna věc je naprosto jasná: Michael Oliver udělal dvě naprosto přesná rozhodnutí," napsal Clattenburg ve sloupku pro deník The Times. "Benatiův zákrok na Vázqueze byla penalta. Michael byl dobře postavený a viděl, že tam došlo k lehkému postrčení. Byl to neohrabaný zákrok, ale pořád to byl faul," dodal.

Oliver podle něj také naprosto správně vyloučil Buffona. "Buffon protestoval a kartu dostal asi proto, že to udělal už podruhé," uvedl Clattenburg. "A co Buffon rozhodčímu řekl, je v podstatě méně důležité, než jakým způsobem to řekl," přidal bývalý sudí, který v roce 2016 řídil finále Ligy mistrů i mistrovství Evropy a momentálně vede komisi rozhodčích v Saúdské Arábii.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4668
Komentáře (119 / 0 nových)
SpecialOne
13.04.2018 12:00
#
mastakillah
13.04.2018 12:02
#
Tuxedo
13.04.2018 12:03
#
Kepy_FCB
13.04.2018 12:05
#
Tip losu

Real-Livr
Bayern-ASR
wiggum
13.04.2018 12:06
#
As-Live, at je komu fandit ve finale.
Kang & Kodos
13.04.2018 12:24
#
Manik...
13.04.2018 12:27
#
rezba
13.04.2018 14:24
#
Posledni Kovboj
13.04.2018 18:05
#
redyyz
13.04.2018 19:01
#
waynemarkrooney
15.04.2018 08:48
#
Emmett Brown
13.04.2018 12:20
#
Tipujem rovnako, ale prial by som si AS - LFC, nie len preto, ze pre oba timy je najvacsia sanca na postup, ale znamenalo by to istotu finale pre jedneho a teda aj ozivenie, ktore LM potrebuje
Puskas
13.04.2018 12:07
#
Bude i článek, že některý bývalý sudí ho nechválil?
Holy Diver
13.04.2018 12:09
#
To samozřejmě ne.
johan14
13.04.2018 12:11
#
Ovrebo napíše
ciernyribiz
13.04.2018 12:14
#
denis aytekin
10
13.04.2018 12:25
#
spíš čekám ještě vyjádření nějakýho dalšího Angličana, třeba Grahama Polla...
teenz
13.04.2018 12:45
#
C-M@ster
13.04.2018 12:49
#
icka
13.04.2018 13:48
#
Aby potvrdil tu tvoji hysterii?
Puskas
13.04.2018 13:50
#
Takže opačný názor je hysterie? Nejsi jediný, kdo takto smýšlí.
Aldeano
13.04.2018 16:18
#
"Byl to neohrabaný zákrok, ale pořád to byl faul" Nechápu jak tohle můžeš popírat.
LeonardoUžoa
13.04.2018 12:11
#
Nejvetsi kravina je ten system s goly venku.
ttopi
13.04.2018 12:20
#
Objektivně je těžší vstřelit branku venku, než doma. Proto má větší váhu, pokud je součet branek stejný na obou stranách. Správná logika.
imp
13.04.2018 12:25
#
Muzes to necim dolozit? Ze je tezsi dat gol venku nez doma?
John Obi Mikel
13.04.2018 12:29
#
Jak chceš asi toto doložit?
John Obi Mikel
13.04.2018 12:30
#
tvl to slovo doložit mi skočilo mezi smajlíky
kilobyte
13.04.2018 12:32
#
Stačí se kouknout skoro na jakoukoliv ligovou tabulku (doma, venku). Kde je vidět, že většina týmů má doma více gólů.
imp
13.04.2018 12:54
#
Tak napsal objektivne zejo.
imp
13.04.2018 12:57
#
Aby bylo jasno.. ja to vubec nepozporuju. Jde mi jen o to pouzity slovo.
F.Torres
13.04.2018 13:00
#
pokud nechceš vycházet ze statistik, tak zohledni rozměry hřiště, podpora diváků, často i podpora rozhodčích, dojezdová vzdálenost atd...
Manny
13.04.2018 12:32
#
podivej se na libovolnou tabulku ligy na livesportu a porovnej si venkovni domaci bilanci, body a vstrelene branky. pokud to neni uplna anomalie tak ti vzdy vyjde vyssi cislo u domacich...
navic v dlouhodobych tabilkach se ani normalne nehraje na "venkovni" goly, takze je to ocisteno o pripadny uzpusobeny styl hry, jak je to casto v poharech.
ttopi
13.04.2018 12:38
#
Nikdy by mě nenapadlo, že se zrovna o tomhle povede polemika.
rave
13.04.2018 12:50
#
valloire
13.04.2018 13:02
#
statistiky
Iacob
13.04.2018 13:24
#
Nemůžu ti to doložit kvůli tomu, že bychom se mohli dlouze bavit o tom, co si představujem pod pojmem "těžší". Že týmy dávají v průměru více gólů doma než venku dokazuje pohled na prakticky libovolnou home/away tabulku.
John Obi Mikel
16.04.2018 19:50
#
Nihilister
13.04.2018 18:10
#
Medico
13.04.2018 12:39
#
Souhlasim s trbou, hlavne je to intezivnejsi, ze musis pocitat se vsim.
Hlavne je mnoho taktiky, kde se da vyuzit s timto systemem.
I stesti pri losu, kdy zacne doma vs venku.
Take aktualni formu na zapasy venku nebo doma
Tech faktory a zabrany, aby se ten tym mohl stat vitezem LM je ukrutne hodne.
Neni to jenom, ze zacne zapas a je to 0-0 jak v lize.
V lize obcas udelas tlak na souper pred tebou jenom tim, ze hrajes o den drive a vyhrajes(+3 body docasne navic) Jinak moc tlak v lize neni prime tlak, ale neprime
Proto LM je o hodne tezsi nez liga a zastihne i ten nejsilnejsi ve spatnem momente.(Barca/Real/City). Proto ty goly venku vs doma jsou v LM nastavene naprosto spravne
FandimSlusne
13.04.2018 13:58
#
Absolutne spatne je ale to, ze se to pravidlo aplikuje i v prodlouzeni.
ttopi
13.04.2018 14:12
#
Úplně špatně ne, protože furt platí, že domácí má výhodu. Jinak to moc udělat nejde. Jasně, je to o losu, holt se nedá nic dělat, ale zase se říká, že je ve dvojzápase lepší začínat venku, takže je to něco za něco.
FandimSlusne
13.04.2018 14:25
#
Porad je to o tom, ze jeden tym ma tuto vyhodu 90 minut, ten druhy 120 a to je spatne. Pokud by to tak melo zustat, pak by se po prodlouzeni melo odehrat jeste dalsich 30 minut na hristi soupere. Coz je samozrejme nesmysl. To jen k tomu, aby tenhle format byl nejakym zpusobem fer.
FandimSlusne
13.04.2018 14:28
#
Nebo me napadl jeste jeden nesmyslny zpusob a to odehrat prodlouzeni na neutralni pude i s pripadnyma penaltama ... takovy paskvil samozrejme to nemyslim vazne
ttopi
13.04.2018 14:29
#
Jo, odpoískat konec zápasu a druhej den se sejít někde jinde a dohrát to
Puskas
13.04.2018 14:33
#
nebo večer v hospodě a kdo víc vypije, jde dál
jakubbosak
13.04.2018 20:53
#
TheTopFootbaler
13.04.2018 22:16
#
Na takový mače bych se rád kouknul.
Kucka
14.04.2018 10:31
#
ttopi
13.04.2018 14:28
#
Ano, sám dáváš důvod, proč to jinak nejde.

Navíc jak říkám, ten tým, který hraje odvetu doma a je z prodloužení znevýhodněn, má celkově výhodu, že začal dvojzápas venku. Nezdá se to, ale opravdu je to výhodnější začít venku. Zkrátka něco za něco.
Medico
16.04.2018 12:52
#
Dostanes 3-0 venku a doma jeden gol a jsi mimo hru viz. City.
Doma vedes 4-1 a venku dostanes 3-0 a jsi mimo hru viz. Barca.
Takhle to nejde vubec brat, kde zacinat ma vetsi vyhodu.
Vahu venkovni goly je kvuli tomu, aby nesli venkovni tymy o vysledek 0-0 ala Mourinho/MU vs Sevilla. Nuti tymy hrat naplno nebo urcite ne defenzivne na 0-0.
Samozrejme, ze tymy co dari venku maji vyhodu, ale doma jim zase hrozi debakl atpod.
Proto take LM ma takove kouzlo, ze pocitate s necim a dopadne to jinak.
Jsou tam mnoho faktory, sportovni i obcas nesportovni jako zarez Chelsea a PSG.
Vyhrat LM je nejtezsi ze vsech klubovy trofeji urcite. Neni divu, ze to trvalo hodne dlouho nez nekdo to obhajilo.
TomikK
13.04.2018 12:21
#
Tak tady v tom případě je to úplně jedno...
LeonardoUžoa
13.04.2018 21:42
#
No já vím, ale já nikde nepsal, že to vztahuji na duel mezi realem a juventusem. Jen jsem se vyjádřil, že je to podle mě kravina.
Ed_Hazard
13.04.2018 12:23
#
Masi
13.04.2018 14:45
#
mayday
13.04.2018 16:34
#
Ale tak ani ne. Kravina to je ve chvíli, kdy začne prodloužení. Protože při výsledcích např. 1-1 a 1-1 pak má ten, kdo hraje druhej zápas venku výhodu další půlhodiny na to, vstřelit ten gól venku, to mi přijde jako nesmysl. Domácí tým v odvetě je v tomto v nevýhodě.
Puskas
13.04.2018 17:14
#
Co si pamatuji, tak vždy říkají představitelé týmů, že raději začnou venku.
mayday
13.04.2018 18:45
#
Jo, říká se, že lepší je začínat venku a pak dohrát doma. Ale v případě prodloužení prostě má ten host výhodu půlhodiny navíc, kdy se gól počítá za dva no.
Puskas
13.04.2018 19:18
#
A domácí zase fandy, prostředí a možnost hrát v odvetě podle 1. utkání.
Nikikrew
13.04.2018 12:12
#
Maju to velmi razke rozhodcovia a preto preto pre Olivera ze sa rozhodol pre spravnu moznost, navyse v takej situacii aka bola
jenage
13.04.2018 12:13
#
Ale v diskuzi na eurofotbalu psali, že to penalta nebyla...
Medico
13.04.2018 12:42
#
Vsak take baba pred hospodu co v zivote nevidela fotbal take rekla, ze to penalta nebyla...
C-M@ster
13.04.2018 12:49
#
Její manžel ale říkal, že byla a ten hrál okres, tak tomu rozumí víc.
jany kozak
13.04.2018 13:49
#
Medico
13.04.2018 15:43
#
Aldeano
13.04.2018 16:18
#
since1880
13.04.2018 12:13
#
Pony Slaystation
13.04.2018 12:14
#
berger321
13.04.2018 12:14
#
Arsenal - Atletico
Marseille - Salzburg

Teď se to vylosovalo. Vždycky to bývalo po LM, ale teď jsem zapnul TV a je to přesně naopak. LM je až 13:00
Kincl
13.04.2018 12:15
#
Joooo Atletiko má Arsenal :D :D
smazaný uživatel
13.04.2018 12:15
#
LuckyCharlie
13.04.2018 12:16
#
Jsem myslel, že rozhodčí má být nestranný. Tady bohužel asi další fanboy Realu jinak si to neumím vysvětlit.
Juan Román Riquelme
13.04.2018 12:20
#
Konspirace iluminatu! Vsichni konspiruji proti Barce a jeste i za Real
Ed_Hazard
13.04.2018 12:26
#
To, že by si bol ty nestranný a a mal zastreté pred očami asi automaticky vyraďuješ z portfólia možností, čo.
John Obi Mikel
13.04.2018 12:31
#
John Obi Mikel
13.04.2018 12:31
#
Co čekáš od fanouška Barcelony
janinho
13.04.2018 12:37
#
ty si toho asi nevies vysvetlit ovela viac
LuckyCharlie
13.04.2018 12:50
#
Je vtipné jak tu reagují jen ti co nejsou moc velcí "Realisté"
Ono je těžké být soudný, když váš tým hraje tužku a jediné co je OPĚT zachánilo byla penalta, která vlastně ani nebyla
Jinak, když už jsme u toho fandění Barceloně .. Mám pocit, že kluci by asi prohráli i proti Bohemce .. Řím zaslouženě vyhrál. Nevím co Valverde dělal za hovadiny. Nijak mě to ani nemrzelo, protože opravdu nepředvedli nic .. Narozdíl od "Realistů" co do penalty nic nepředvedli a všichni psali jak to bylo zaslouženě, a že hráli lépe.
Asi tomu opravdu nerozumím .. tedy .. jak to tomu Realu může furt někdo takhle žrát
CHONG
13.04.2018 12:59
#
Víš, ono je hlavně vtipné, když se fanda Barcelony vyjadřuje k Realu a používá slůvko nestranný
janinho
13.04.2018 13:01
#
Narozdíl od "Realistů" co do penalty nic nepředvedli

ty si ten zapas urcite nesledoval inak by si taku picovinu nemohol napisat nech uz si neviem aky butthurt cule
sak vo VSETKYCH statistikach bol real lepsi. ano, juve zo 4 sanci dalo 3 goly, ale napisat ze real nepredviedol nic...

vedel som, ze kazdy pripadny uspech trosku narusi pokoj a vnutornu rovnovahu mnohych kinderfans barcelony, ale takuto lavinu som necakal
valloire
13.04.2018 13:01
#
Já jsem ten největší Realista a říkám : tvá mysl je zastřena a nevíš co mluvíš, jasná penalta hochu !
LuckyCharlie
13.04.2018 13:07
#
Je zajímavé, že víceméně jen každý z Realu říká, že to byla jasná zatímco ostatní nikoliv :D
Chongu .. o nestrannosti jsem se bavil v ohledu rozhodčích.
Kinderfans :D Konečná .. Člověk už si fakt říká jestli to dotyční myslí vážně nebo ne.
Ono vlastně, když tu mluvím jak o Realu .. a shodím i Barcelonu .. tak jsem vlastně na straně Barceloně
LuckyCharlie
13.04.2018 13:08
#
*Barcelony
CHONG
13.04.2018 13:10
#
A jak víš, že ten rozhodčí není nestranný? Ty si to pouze myslíš a fakt, že současně fandíš Barceloně bude té domněnce nejspíš trochu nahrávat
LuckyCharlie
13.04.2018 13:15
#
Stejně tak jako ty fandíš Realu. Hele já nikdy nedělal rozdíl mezi Realem x Barcelonou | Ronaldem x Messim. Přišlo mi to jako šílenej zářez a nedokážu pochopit, proč to lidi prostě neuznají. Nechápu jak po takovém výkonu a konci prostě na ten klub může být fanoušek pyšný. Stejně jako já, který měl Barcelonu za největší ostudu po Chelsea, PSG.
Jenže to je přesně ten rozdíl. Já si chybu uvědomil a nehrál to tak, že jsem nejlepší, když prohrávám 0:3 doma a vyhraju jen díky penaltě, kterou by normální člověk prostě nepísknul.
CHONG
13.04.2018 13:20
#
Ta poslední věta je přesně ono, bylo to kruté, bylo to sporné, ale napsat, že by to normální člověk nepísknul, když i odborníci napříč fotbalovým spektrem jsou rozděleni zhruba půl na půl, to je prostě úlet.
smazaný uživatel
13.04.2018 13:28
#
Já jsem z Prahy a tvrdím, že to penalta byla.
Beči
13.04.2018 13:18
#
Clattenburg je přece oddaným fandou United
Dufan
13.04.2018 14:41
#
Clattenburg je hlavně oddaný penězům od Arabů.
icka
13.04.2018 13:49
#
cules
YNWA__MSN
13.04.2018 12:18
#
Atletico 80% vs Arsenal 20%
Ed_Hazard
13.04.2018 12:23
#
Recoba Inter
13.04.2018 12:24
#
Už jen tolerance je sama o sobě hovadina. Ono se to ještě dokonce chválí. Kde je morálka? Kde je nějaká čest? Pořád se jedná o sport proboha
janinho
13.04.2018 12:38
#
he?
icka
13.04.2018 13:49
#
smazaný uživatel
13.04.2018 12:33
#
Jedi knight
13.04.2018 12:58
#
Dron
13.04.2018 12:59
#
Tip losu:
Bayern - Liverpool
AS Roma - Real
Jedi knight
13.04.2018 13:00
#
Titulka Sportu ale stála za to: "krádež storočia" Mundo Deportivo eše pre istotu upravilo fotku zákroku Benatiu
janinho
13.04.2018 13:05
#
sa mi inak zdal nejak zvlastny ten zaber aj vrasky mu mohli vyhladit
LuckyCharlie
13.04.2018 13:18
#
Fotka z jiného úhlu je upravená ?
Pinturicchio
13.04.2018 13:09
#
"A co Buffon rozhodčímu řekl, je v podstatě méně důležité, než jakým způsobem to řekl," ...

Takže kdyby mu slušně řekl "Ty vy*rdaná p*čo, co to pískáš", tak by tu penaltu nejspíš nakonec i zrušil.
ratusek
13.04.2018 13:48
#
mayday
13.04.2018 16:38
#
Takže kultivované v klidu, s typicky italským gestem se spojeným palcem a ukazováčkem - ,,Podívej se, ty vy*rdaná p*čo..."
Pinturicchio
13.04.2018 16:50
#
Fridgiee
13.04.2018 13:20
#
Tenhle má co rozdávat rozumy
ED91
14.04.2018 14:04
#
icka
13.04.2018 13:50
#
Byla jasna. na zasluhy a minutu se nehraje.
pl89
13.04.2018 14:05
#
souhlas
Skalda29
13.04.2018 14:50
#
Vždy to uvidí každý jinak, taky první záběr vypadal jinak než opakovaný. A na živo to muselo zcela jinak vypadat... Nic nemění na tom, že Benatia v 93 minute nechal volného hráče v malém vápně, a pak na něj ještě naběhnout zezadu kolenem dopředu..
10
13.04.2018 15:53
#
ty umíš běhat kolenem dozadu?
Skalda29
13.04.2018 16:45
#
I bez kolene do strany
mayday
13.04.2018 16:42
#
Ještě mě teda napadlo, taky mohl být Gigi víc na špičkách a ten balón před Vasquezem sebrat. Přišlo mi, že to bylo relativně v malým vápně a on stal jak pribitej na lajně a nechal ty dva podstoupit zbytečnej souboj. Ale už jsem si to znova nepouštěl, tak třeba to bylo od něj daleko.
Kokesh
13.04.2018 17:35
#


Vzdyt stal Gigi par cm od brankove cary, souboj Benatia vs Vazquez presne na malem vapne, coz mas od brankove cary 5,5 m. Nevim, v jake virtualni realite by mohl Gigi ten balon mit.
mayday
13.04.2018 18:48
#
Ok. Bez těch arogantního doplňků by to nešlo?
JuveGrandeAmore <3
13.04.2018 14:52
#
Zbytocne. Proste je uz po zapase. Penalta bola odpiskana tak bola a nema zmysel to nejak riesit zivot ide dalej. To je moment ktory budu jedni oznacovat za jasnu penaltu druhi za ne-penaltu dalsi za spornu etc. etc. Ale tento "arabak" nech si piska tam kde je a nech sa nemontuje do europskeho futbalu ked s nim dobrovolne uz nema viac co do cinenia.
Fairplay
13.04.2018 16:29
#
zoff
13.04.2018 17:10
#
Vede komisi rozhodčích v Saúdské Arábii a kolega těch co dávají tři žluté karty a potom teprve červenou!!!!
Steve Stifler
13.04.2018 18:30
#
Taky jsou to oba stejný pacienti.
smazaný uživatel
13.04.2018 19:18
#
anglán anglánovi..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.