Brno chce opravit stadion Za Lužánkami, stát bude přes 1,5 mld.

16.07.2015, 13:49
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (276)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Ať to udělán aspoň pro 30

Reagovat
luismiksak

Výborný předvolební tah primátora Vokřála a spol. O kapacitu stadaku tady moc nejde. Ale jestli to opravdu postaví,tak klobouček dolů... I když ze státních peněz...

Reagovat
smazaný uživatel

na co pro 30? kdyz bude liga tak vas tam bude 4000 a budete radi

Reagovat
Liquid

zbourat a OC Lužánky

Reagovat
smazaný uživatel

To se Pražáci poserou že nejlepší stadion v ČR bude na Moravě! A proč? Protože MORAVA JE NEJLEPŠÍ!

Reagovat
frankiefcb

Reagovat
Liquid

Reagovat
smazaný uživatel

jsem z moravy a za lidi jako ty se stydím

Reagovat
smazaný uživatel

si myslíš že se z toho po...

Reagovat
Spalovač šancí

mohl bys

Reagovat
smazaný uživatel

takovou radost ti fakt neudělám

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
FUnk

Reagovat
Mimalu

Reagovat
kalla

Reagovat
smazaný uživatel

neboj, za lidi jako seš ty, se v Brně taky kurevsky stydíme

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
mayday

To je v pohodě, netřeba se tím trápit, ten člověk není zdravý, nemůže za to.

Reagovat
ZB 07

Reagovat
smazaný uživatel

Uz se na tu dvacatou maketu vsichni tesime..

Reagovat
smazaný uživatel

A druhý nejlepší stadion v Ostravě

Reagovat
Spalovač šancí

Bazaly se budou taky předělávat?

Reagovat
smazaný uživatel

Nemusí se předělávat aby byl druhé nejlepší

Reagovat
Spalovač šancí

Vzhledem k tomu, že Juliska je rozhodně lepší než Bazaly, tak by těžko mohl být druhý

Reagovat
pawelFCB

Reagovat
smazaný uživatel

Víš co si myslí pražáci o brňácích?

Reagovat
smazaný uživatel

To je mě uplně jedno, já z Brna nejsu, já su z Moravy

Reagovat
smazaný uživatel

To je vidět.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Ani česky to neumí

Reagovat
smazaný uživatel

řekl bych že jim je to celkem jedno a o předměstí Prahy se moc nezajímají, ale chápou že život na dálnym východě neni lehký.

Reagovat
mayday

Směšný jako prase

Reagovat
ryzskej

Tak já su z Moravy a pražáci mě nezajímají, takže nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Že to někoho baví nějaká pseudorivalita Čechy X Morava jsem Čech, respektive pražák a nikdy jsem tyhle regionální hejty a píčoviny neřešil a ani v okolí u kamarádů to nepociťující jinak

Reagovat
didosh

Jj ale kdyby byly Čechy na druhé koleji jako je Morava určitě by si křičel taky..

Reagovat
smazaný uživatel

a jak se projevuje to ze jsou na druhy koleji? ja osobne nejakou rivalitu nechapu a neresim ji

Reagovat
didosh

Ve všem!Všechno se vždy stavělo první v Čechách.Dobré je že třeba v televizi se mluví přízvukem z Čech ale Moravsky se v telce mluvit nemůže.

Reagovat
frankiefcb

Tak v ČT si dle mého dávají bacha, aby moderátoři mluvili spisovně. A to, že v komerčních televizích mluví strašidelně, na to sere pes.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
didosh

Jako mě to nijak extra nemrdá ale Moravština se opravuje,tak proč mám kurwa poslouchat v televizi ten jejich zpěv a hlavně to zkurwené HELÉÉÉÉÉÉ.

Reagovat
frankiefcb

Tak na to nečum no. Prostě u komerčních televizí mi to vůbec nevadí. Jinak, co představuješ pod moravštinou? Na Moravě je tolik dialektů, že definovat moravštinu je docela slušný problém.

Reagovat
didosh

Čekal jsem že něco takového někdo napíše.Vím že tu je víc nářečí ale v televizi,rádiu apod.se musí používat jen čeština...

Reagovat
frankiefcb

Já nevím přesně, jak je zákon, ale vnímám to tak, že vysílání na ČT by mělo být správně česky, ale komereček mi přijde, že je to v jejich režii.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
mayday

A co řešíš za píčoviny? Čestina jako taková, kterou se mluví v televizi, je spisovná. Různý moravský dialekty, kterýma tady mluvíme my, to není spisovná čeština. A v hlavním médiu asi těžko budou mluvit stylem - fotbalisti Sparty utěkajů na tréningách do kopca a z kopca.

Reagovat
Jardin

Reagovat
smazaný uživatel

Víš co si v Praze o vás myslíme?! To si ani nepřej vědět! Vůbec nic!

Ne, Brnu bych nové Lužánky přál.

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
smazaný uživatel

Brňáci jsou hrozně naivní burani: kdejakej tajtrlík na radnici jim slíbí postopadesátý novej stadion a oni mu to postopedasátý znovu zobou z ruky a ještě se tím věřejně pochlubí na internetu, aby pak byli za dvojnásobného vola.

Reagovat
smazaný uživatel

on ani není Brnak, on je prostě retard...

Reagovat
smazaný uživatel

no a co ? Raději budu žít svůj super život naivního burana, než pepíka (ani nevím odkud seš, stydíš se za svůj domovský klub ?) co bere život moc vážně

Reagovat
Aldeano

Reagovat
mario23

Za ten HATE některejch Pražáků

Reagovat
CHONG

Morava je stejně na piču jako celý zbytek ČR.

Reagovat
mayday

Život na Moravě je naopak velmi sladkej.

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Lol

Reagovat
smazaný uživatel

lol

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

Reagovat
bakasa

ach jo

Reagovat
smazaný uživatel

Já myslel, že už to opravil ten šašek.

Reagovat
LFC182

Co na tom může stát takovou mordu ?? To si na tom někdo slušně nahrabe asi...

Reagovat
smazaný uživatel

Vyhazování statních peněz

Reagovat
bakasa

Vcelku jedno odkud jsou, v každým případě vyhozený peníze.

Reagovat
smazaný uživatel

Jako kdyby byly soukromí, tak je mi to jedno, ať si to člověk cpe kam chce, ale když to jde z peněz nás všech

Reagovat
smazaný uživatel

Radši je dát cigánům, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to v žádným případě, spíš kdyby si ty peníze nechali a zrušili třeba poplatky za psa apod.

Reagovat
Gryphonheart

Nejde srovnávat urbanismus s nějakou službou občanům.. Město se musí rozvíjet a růst.. Mimochodem nemám rád psy a pěkně krvavě bych je zpoplatnil. Max. 1 pes na rodinu pokud ho nepotřebuješ k práci (myslivost, ostraha apod.) a platit, platit, platit. Pak si to lidi rozmyslí, pořídit si ty krvelačné bestie..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A proč by služby občanům nemohli zařizovat soukromníci?

Reagovat
didosh

Proč jeden pes na rodinu,však ty jim žrádlo nekupuješ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiš, však nejde o žrádlo, ale o bordel co je v ulicích.

Reagovat
didosh

Za to nemůžu že jsou lidi ve městě prasata a nechají psi srat v ulicích.

Reagovat
smazaný uživatel

A právě proto za to aspoň můžou platit.

Reagovat
didosh

Já budu k vůli měšťákům připlácet za psa...Jebal sem to!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zrušit poplatky za psa to je snad vtip, měli by se o hodně zvýšit.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč? Za chvíli se tu budou dávat poplatky za děti jako v Číně?

Reagovat
smazaný uživatel

Protože stát nemá na čištění ulic, který sou plný psích hoven.

Reagovat
Kang & Kodos

To ne, cikáni by přestali rodit, a na koho by potom slušný a pracovitý Čech nadával, až se zapomene na ty statisícový hordy muslimů?

Reagovat
didosh

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
Heretic

Radši poplatit dluhy, nebo je vrátit plátcům.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ZB 07

Fotbal patří za Lužánky!!

Reagovat
jany kozak

to odkial Brno zozenie na stadion vyse 50mega euro

Reagovat
Gryphonheart

Něco bude stát zbourání, úpravy infratruktury v okolí, taky navržená kapacita není nijak vysoká aby to stálo majlant.. celkově mi to nepřijde moc za stadion. Hokejové arény se staví za srovnatelné nebo i vyšší částky..

Reagovat
jany kozak

tak to jako jo teraz strelim cenu ale ked slovan ma problem s tym postavit za 20/30 mega nemyslim si ze Brno ma viac penazi aj ked pri Slovane tam hraju rolu aj ine veci no

Reagovat
Gryphonheart

Je to ještě na dlouho. Před rokem 2020 se stejně nekopne..

Reagovat
smazaný uživatel

Neopravovat stejně tam nebude nikdo chodit, ze začátku bum pak to upadne a bude stejně chodit 3000 lidí.Ta doba návštěv je dávno pryč, teď už lidi na fotbal u nás nechodí jako dřív.Takže dát peníze radši do něčeho jiného.

Reagovat
bakasa

Reagovat
Spalovač šancí

To není pravda, jenom to chce s těmi lidmi více pracovat. On si totiž každý organizátor sportovní/kulturní akce myslí, že diváci se poženou automaticky. Dnes ale se musí zpropagovat, přidat něco navíc, atd., aby si daná akce našla místo na slunci mezi ostatními. Ten potenciál tu je velký - viz hokej (Brno, Pardubky, Budějovice), to samé koncerty/festivaly. Kvalitní divadla jsou taky velmi dlouho dopředu vyprodaná. Stačí "málo" - nabídnou odpovídající produkt

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nesouhlasím nevěřím že lidi prostě budou chodit.Na Hokej do Brna těch 7000 příjde protože sme hokejovej národ a toho hokeje okolo moc není.Ale na fotbal ty lidi nenalákáš, v okolí je tolik fotbalu od okresního přeboru po ligu, že lidi mnohdy radši jdou na vesnickej fotbal.Nevěřím prostě že v dnešní době by za Lužánky chodilo na každý zápas přes 10 000 lidí.Tomu nevěřím a budu si stát za svým, ať to spropagují jak chtějí, jsou to jen řeči a výmluvy a nalhávaní si že za Lužánky ti Brněnští fanoušci půjdou.Říkám ano půjdou ze zvědavosti na první 2-3 zápasy pak se bude Brno plácat na 10-16 místě tabulky a nebude tam chodit nikdo, zas to svedou na to že hrají prd..Lidi to dokážou pořád na něco svádět.

Reagovat
bakasa

amen

Reagovat
smazaný uživatel

"hokejový národ" ale jinak souhlas

Reagovat
smazaný uživatel

hokejový národ jsme dva týdny v roce

Reagovat
Spalovač šancí

Pokud bychom byli hokejový národ, budou vyprodávat stadiony i ostatní týmy, což není pravda

Reagovat
fenixLFC

hokej tazi aj z toho ze je to studentske mesto...velmi casto vídavam fotky kamaratov/spoluziakov z kajot areny

Reagovat
didosh

Dneska si zavěsil!

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
didosh

Reagovat
Luc-Luc

Dotace z EU, ze statni kasy ? aby brnaci meli kam chodit na fotbal ? hlasuju proti...

Reagovat
bakasa

Já taky, jako Brňák.

Reagovat
smazaný uživatel

špatnej brňák

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli to nebude aspoň pro 40k tak to je hodně velká škoda

Reagovat
bakasa

Reagovat
Staenly10

Přesně, chce to minimálně pro 80k. Však už jsou na Zbrojovky fronty tejden před zápasem jak hrom.

Reagovat
smazaný uživatel

neříkám že by chodilo na zbrojovku každej mač 40k ale třeba koncerty,hokej,nároďák...

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně aspon 80-85k, přece chce aby u nás bylo finále LM a hrálo se tu EURO, když od roku 2020 bude ve více zemích

Reagovat
ZB 07

25 by bohatě stačilo

Reagovat
smazaný uživatel

to má skoro ten po*ranej eden

Reagovat
ZB 07

Ale v případě, že by chodilo nějakých 10 - 15 tisíc, tak by to vypadalo na tak obrovským stadionu fakt blbě. A když to vezmu realisticky, tak 40 tisíc pravidelně chodit rozhodně nebude

Reagovat
smazaný uživatel

no jasně no...prostě budou muset brněnští šampónci a frajírci chodit na každej mač a né jenom když je to "velkáá" akce viz švanciho rozlučka...půlka lidí tam byli frajírci s patkou co se tam došli vyfotit... kde jsou ty časy kdy býval pořádnej kotel...

Reagovat
ZB 07

Tak pořádnej kotel zas snad bude, ale v žádným městě v ČR by nebylo na každej zápas 40k, takže tak velkej stadion je podle mého soudu úplná zbytečnost..

Reagovat
smazaný uživatel

i to je moc..

Reagovat
Spalovač šancí

40 je zbytečně moc, ale 25-30 by být mělo.

Reagovat
smazaný uživatel

když už tak snad pořádně ne?

Reagovat
smazaný uživatel

k čemu stadion, který se zapní ani ne z 20%?

Reagovat
smazaný uživatel

rozumím...ale když se do toho půjde tak proč zůstat u 20k když u nějakých větších akcí by bylo i těch 40k málo...

Reagovat
smazaný uživatel

Bohatě by stačilo těch 23 000. Ideálně, kdyby to udělali s nějakou možností rozšíření, třeba na 35 tisíc, kdyby jste náhodou začli hrát o titul ( )

Reagovat
smazaný uživatel

hra o titul so jen love/sponzoři nic jinýho a třeba budou někdy..

Reagovat
didosh

30t je ideál...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kang & Kodos

Kdyby náhodou v Hradci fakt něco postavili, budeme mít v kategorii "nekonečný příběh" ještě Lužánky.

Reagovat
Gryphonheart

Podle článku by přicházel v úvahu i rok 2029. Takže zábava na EF na 15 let dopředu zajištěna

Reagovat
Spalovač šancí

To by byla bomba mít národní fotbalový stadion v Brně.

Reagovat
ZB 07

Reagovat
Spalovač šancí

Jen aby tam někdo chodil, aby to nebyla ostuda jako při U21 v Olomouci. I když Brňákům stačí něco nakukat a pak se hromadně shlukují jako mašírující Němci (viz Kometa, Švancara, Žabiny, atd.)

Reagovat
mayday

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

tak už přestaň snít, to by se stalo pouze v případě, že by vznikla Velká Morava odtržením od Čech

Reagovat
Spalovač šancí

To není žádné snění. A popravdě řečeno nevidím jediný důvod, proč by to tak být nemohlo. Jestliže přestavbu zafinancuje město Brno, FAČR

Reagovat
Spalovač šancí

se tam ještě rád pohrne

Reagovat
Liquid

Brno na to nemá peníze, a F*ckČR jakbysmet

Reagovat
Spalovač šancí

Však v článku to je. Pokud seženou prachy z EU/státního rozpočtu, tak udělají. A ve chvíli, kdy stadion bude, nechápu, proč by se FAČR bránil tam hrát zápasy, zejména proti velkým týmům, když by na tom vydělal mnohem víc.

...

FAČR žádný prachy dávat do stadionu vůbec nemusí.

Reagovat
smazaný uživatel

vseci postavte stadiony a hrajte druhou ligu ,viz hradec nejdulezitejsi je mit luxusni stadion, stadiony totiz delaji fotbal, ne hraci, co pomalu neumi kopnout do mice.

Reagovat
Staenly10

Vy v lize pro jistotu nemáte ani jedno teda...

Reagovat
smazaný uživatel

kdo my?

Reagovat
fenixLFC

nech si nahovárate co chcete velky rozdiel medzi synot a fortuna ligou teda nie je..u vas to posobi lepsie kvôli navstevam ale kvalitou je to dost podobne

Reagovat
Kang & Kodos

Ne.

Reagovat
smazaný uživatel

naše první čtverka je jinde finančně a první tři i kvalitou... zase u vás máte Trenčín (do budoucna díky mládeži Žilina ?), ten by se o poháry v případné společně lize pral o Evropu... ten ostatek (od 5. až po 14. Zbrojovku, možná Dukla by patřila k lepšímu) je na stejně úrovní, ale tak to bévalo i ve federální lize, pár týmu bylo lepších (Slovan, Sparta...) a pak se tam v suterénu sešel zbytek... a návštěvy ty jsou u vás bídnější jak na Julisce pomalu, což mi hlava nebere

Reagovat
fenixLFC

zbrojovka jablonec a spol nehraju o nic lepsie nez taky ruzomberok alebo Myjava..u vas je fajn tak ta sparta a plzen

Reagovat
smazaný uživatel

Jablonec má Peltu, ty se budou držet u nejvyšších příček kdykoli... jinak souhlasím, taky jsem to tak psal, že ty ostatní kluby jsou na tom stejně - jak české tak slovenské ;)

Reagovat
smazaný uživatel

Slováci, mějte soudnost, nejlepším ukazatelem kvality ligy je koeficient, česká liga je na 13. místě, tatranská je 31., čili je mezi nima dost propastný rozdíl......

Reagovat
smazaný uživatel

Lidi z Moravy budou šťastní, developeři zase bohatí, současní politici dostanou za to hlasy a všechno bude "v pohodě", žijeme totiž v Česku :D

Reagovat
protiproudu

dobra dira na uplatky...

Reagovat
andrew96

Nedokážu si představit, že by tam mělo na každý zápas chodit aspoň 10 tisíc diváků, když na Srbské jsou rádi za 3 tisiíce.

Reagovat
Spalovač šancí

Já si to představit umím. Však za posledních 5 let mají Lužánky průměrnou návštěvu na fotbale 25 000 diváků a to ještě museli 10 000 ubrat, aby neměli problémy. To je přesný opak ostatních stadionů, kde se naopak návštěvy nafukují.

Reagovat
ZB 07

Reagovat
andrew96

Hmm

Ale zážitek to byl krásný, jen co je pravda.

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Bayernista18

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
smazaný uživatel

já si to náhodou představit umím..

Reagovat
didosh

Reagovat
REPLIKATOR

V Plzni to bylo před 5 lety taky nepředstavitelný...

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

vybombardovat

Reagovat
smazaný uživatel

masovou fáší

Reagovat
smazaný uživatel

a hlavně Prahu

Reagovat
didosh

Ne!!!Praha je krásné město.

Reagovat
Liquid

Reagovat
Murtago

na počátku 20. let.

Reagovat
smazaný uživatel

20. léta jsou zpátky

Reagovat
Aldeano

Reagovat
didosh

Taky si pořád říkám jestli tam neni něco špatně.

Reagovat
Coutinho10

tjn...de z toho des

Reagovat
božský John

Snad o tom napise tafrob zas nakej track

Reagovat
smazaný uživatel

Cože?

Reagovat
Kang & Kodos
Reagovat
smazaný uživatel

To je prostě paráda! Švanci je borec!

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Mrvinho

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Kang & Kodos

Reagovat
hefy

Reagovat
hefy

Na featu DTC, úplně to vidim.

https://www.youtube.com/watch?v=J7lTFHVt2XM

Reagovat
božský John

Sloku by zandal i alobal boi a bylo by

Reagovat
hefy

Ten už je totálně v hajzlu.

https://www.youtube.com/watch?v=z98Da9oJoKs

Reagovat
božský John

tady to "jsi debilek, protoze fetujes jen kratce. Zatimco ja mam jiz diru v nosni prepazce" dostalo novej rozmer

Reagovat
hefy

Achjo, tohle mě fakt dokáže zabavit na celej den.

Reagovat
božský John

To jo

Reagovat
Aldeano

Reagovat
didosh

Ty vole,co je to za diliňáka?

Reagovat
smazaný uživatel

návrat druhé hlavy

Reagovat
smazaný uživatel

alobal boi

Reagovat
Aldeano

Reagovat
Aldeano

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Kang & Kodos

Snad se bude novej stadion stavět i ve Varech, třeba by jim hymnu složil Stříha.

Reagovat
smazaný uživatel

Vraťte se do reality,na Brno už nikdy nebude chodit průměr třeba 10 000 fanoušků.Už nikdy!Buďte trošku soudní.5000 - 6000 strop a to by museli hrát nahoře.V dnešní době je to absolutně nemožné, k tomu Brno nemá vůbec žadnou fanouškovskou základnu na sociální síti je přidáno 9000 fanoušků Brna z toho kolik lidí tam chodí pravidelně.Jasně zase jsou lidi kteří tyhle sítě neprovozují a je jich taky hodně ale i tak.Vraťte se na zem.

Reagovat
smazaný uživatel

viz případ Slávie, Eden eden jo tam budem chodit, chodili první kola teď jsou tam návštěvy jak když hráli na stadionu Evžena Rošického :D Hraj prd tak na ně nikdo, nechodí v Brně to nebude jiné.

Reagovat
smazaný uživatel

Ježiši, to je jasný, když hrajou o sestup... Typický český fanoušek, prostě chodí jen když se daří... Kdyby hrála Slavie o poháry, bude chodit plný dům...

Reagovat
smazaný uživatel

neblbni s plným domem jejda..To nechodí ani na Spartu :D A Brno, ti o titul jestli někdy budou hrát o titul tak jednu sezonu ze sta :D Tam je skoro jasný že se bude hrát o zachránu rok co rok.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť je Brno druhé největší město v ČR a na hokej tam mají pokaždé skoro vyprodáno... Kdyby hráli alespoň trochu koukatelně, lidi by chodili, o tom jsem přesvědčený...

Reagovat
Corabeu

Reagovat
Spalovač šancí

Ono to hodně souvisí s tím produktem. Na Slavii spousta lidí nechodí kvůli Řebíčkovi.

Reagovat
smazaný uživatel

Sem klidnej,viz motogp A pro ty hovna stačí to co maj teď a až skončil Pirlo Zavadil tak to můžou rozpustit

Reagovat
smazaný uživatel

MotoGP snad padnout nenechají

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám, že tu ruinu nebudou opravovat. Fotbalový stadion má být bez atletické dráhy, tudíž zbourat a postavit nový. Podle projektu se počítalo za nový stadion pro 22.000 lidí s cenou cca 2,5 mld. Kč, což je ve srovnání s tunelem v Žabovřeskách za 17 mld. Kč téměř zanedbatelná suma.

Reagovat
smazaný uživatel

Pravidelně potkávám tatíka od Švanciho v Tipsportu a jestli Švanci dopadne jak on, tak potěš pánbůh

Reagovat
didosh

Ty si Brňák?

Reagovat
smazaný uživatel

Švanciho otec je z Havru.

Reagovat
didosh

Aha...sem si říkal...

Reagovat
smazaný uživatel

Máš už novou kartu fanouška FCB? Vzhledově super, to určitě nedělal Čech

Reagovat
frankiefcb

Ještě se tím zmrdstvem chlubte.

Reagovat
HorajzmAmmann

Tak on to posilal kazdemu kdo mel i minuly rok

Reagovat
frankiefcb

jo tak. Vidím snaží se synek. Jinak http://fotbal.idnes.cz/latal-trener-polsko-rozhovor-d2n-/fot_zahranici.aspx?c=A150716_2177607_fot_zahranici_cig "Znám kluka, který to v Baníku vede, v životě fotbal nehrál ani nedělal. Studoval a teď je tam tátou dosazený, tak dělá momentálně fotbal."

Reagovat
HorajzmAmmann

Cim vic lidi, tim lip. Cim mene lidi na stadionu tim lip. Bohuzel Safarcika nevyzene asi nic... ma tuhy korinek cyp jeden...

Reagovat
smazaný uživatel

Zmrdstvo to je, nejspíš ho nikdy nepoužiju, ale líbí se mi vzhledově.

Reagovat
HorajzmAmmann

Safa neposlal A4 ????

Reagovat
C-M@ster

Ať to ale postaví tak, aby se eventuelně daly přistavovaly tribuny, až bude Brno pravidelně vyhrávat LM.

Reagovat
vanGomm

Na 3vancarovu rozlučku příde 35 000!! To nepříjde ani na národák.V Praze na to chodí 15 000.

Ligové návštěvy v Brně Lužánky před rokem 2001

1999-00 9 678 4.místo

1998-99 13 207 7.

1997-98 15 369 10.

1996-97 21 656 4.

1995-96 12 257 8.

1994-95 20 524 3.

1993-94 9 492 12.

1992-93 10 597 8.

Pro zajímavost v sezoně 1977-78.kdy bylo Brno mistem chodilo 19 327 diváků.Já bych rozhodně o divácký zájem v Brně na tomto stadiónu strach neměl.A pokud by se Brno pohybovalo do 4.místa,tak ten stadion na 23 000 stačit nebude.Na zápasy se Spartou,Slavii,Plzní určitě.

Reagovat
smazaný uživatel

23K nebude stačit, i když průměr návštěv to číslo nikdy nepřekročil. Navíc nevím, proč by se Brno mělo pohybovat kolem 4. místa, když máte problém se udržet v loize dlouho nemáte ani mírný progres.

IMO by to dopadlo, že by na vás chodilo v 1. sezoně přes deset (12) a vdalších sezonách by se to ustálilo tak na max 8...

Reagovat
vanGomm

Tak já nejsem fanoušek Brna.A proč by Brno nemohlo hrát v budoucnu o špici tabulky?Ten pruměr sice nepřekročil 23 000,ale napadlo tě někdy, že na Slavii tam přišlo 44 000 na Spartu 38 000 na deby s Drnovicema 34 000 na Duklu v sezóně 1977-78 42 000 atd Takže i když by mělo Brno npř. pr. 15 000.Tak by ten stadion pro 23 000 na podobné zápasy jako npř. se Spartou nestačil.

Reagovat
smazaný uživatel

Nic tomu nenasvědčuje, že by měli hrát navrchu, a i kdyby se jim to povedlo 1, 2x tak nevěřím, že je to udržitelný stav, zase by to šlo dolů.

Kvůli dvěma třem zápasům zvyšovat kapacitu (plácnu) o dalších 10K mi přijde zbytečné. Když navíc na ostatní zápasy by chodilo kolem 10K, stadion by nebyl plný ani z poloviny

Reagovat
vanGomm

Nikdy neříkej nikdy.To se o Plzni také říkalo,že se na špici dlouho neudrží.A jak vidno nic nenasvědčuje tomu,že by vyklízeli pole.Brno je druhé největší město,takže bych je moc nepodcenoval.Samozřejmě,že stadión v dnešní době na 50 000 nemá smysl,ale těch 30 000-35 000 by v Brně možná cenu mělo.Na rozdíl od Prahy je tam pouze jeden 1.ligový tým.A na nároďák by bylo určitě plno.Když mohlo přijít na rozlučku Švancary 35 000.Tak proč ne npř. na kval.Česká rep-Portugalsko.

Když mělo Brno v sezoně 1996-97 průměr 21 656.Pořadí domácích návštěv bylo následující.

28 320

23 270

37 150

18 900

44 120 Brno-Slavia rekord samostatné České rep.

13 720

24750

5 556

26 200

17 780

9 700

13 720

14 220

22 620

24 811

Takže 7x z 15 byla překročena hranice 23 000.

Reagovat
smazaný uživatel

jako jo mně by se to taky líbilo, kdyby se to stalo. Ale prostě tomu nevěřím. Navíc se podívej, na to co jsi tu postoval na začátku. Rok předtím chodilo o skoro 10 tisíc mín lidí. 97/98 o 6 míň (horší umístění) ale v 99/00 už zase byli 4. a stejně tolik lidí už nepřišlo(dokonce jen 9,7. Lidi ted náš fotbal tolik nežerou. Ta repre ok, taky si myslím, že na dobrého soupeře by těch 30 přišlo, ale kolikrát by tam hráli...

Reagovat
vanGomm

Já prostě Brnu v tomto věřím.Tedy co se nárůstu návštěv týká.Lužánky tam lidi chodit budou.

Ono se stačí podívat na příklad Slavia Strahov-Eden.Na Strahově měla za tu dobu Slavia průměr cca 3 500.Od doby co hraje v Edenu (2008-09-2014-15) je její celkový průmět zhruba 7 700.Tedy nárůst 2,2x.A to je v posleních 5 letech u Slavie to umístění celkem mizérie.U Brna bych ten nárůst odhadoval vyšší.Na Brno ted chodí v pr. 4 300,takže za Lužánky by mohlo i při stávajícím špatném umístění chodit v pr. kolem 13 000.To je můj odhad.

Reagovat
smazaný uživatel

no a na to bohatě stačí těch 23 podle mě

Reagovat
vanGomm

Jenže Ty to furt nechápeš,že i při tomto průměru cca 13 000 nebude třeba na Spartu ,Slavii,nebo Plzen ten stadión pro 23 000 stačit.Na někoho třeba jako Příbram příjde naopak třeba jen 4 000.V sezoně 1998-99 mělo Brno prům. 13 207,tedy srovnatelný mému odhadu.Přesto se ty návštěvy pohybovaly od 4 000 do 29 000 to podle soupeřů.To je podobné,jako s pr. mzdou někdo má 9 000 a někdo 65 000.Ovšem průměr je 26 000.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak... Pak tam jsou i zápasy s Ostravou, kdyby se dostala do ligy i Opava, tak by to bylo ještě lepší...

Reagovat
smazaný uživatel

však spadněte i s Baníkem za náma, přivítáme vás s otevřenou náručí

Reagovat
smazaný uživatel

Ty myslíš, že by se Opava tak do tří let nedostala do Synot ligy??

Reagovat
smazaný uživatel

Já žiju v naději že postoupíme už deset let. Zatím jsme akorát tak dvakrát spadli.

Reagovat
smazaný uživatel

No... Letos tam jsou Budějovice a Hradec ze Synot ligy... Myslím si, že byste postoupit mohli už tuhle sezónu, docela vám to přeji...

Reagovat
smazaný uživatel

Já radši zůstanu při zemi, na lepší než 5. nebo 6. flek to nevidím. Ale rád se budu mýlit

Reagovat
smazaný uživatel

na druhé straně teď to už konečně vypadá, že by se to mělo reálně povést, klub je zdravý a vedený správnými lidmi, ještě najít generálního partnera........

Reagovat
smazaný uživatel

To by ještě museli přijít jeden nebo dva hráči do základu, nejlépe dva krajní beci.

Reagovat
smazaný uživatel

Letos to vidím na umístění těsně pod vrcholem - 3 - 5 flek, kádr není špatný, je tam dost šikovných kluků, ale i nosičů vody, na ligu to ještě rozhodně není, no a pokud se najde ten generální partner, tak se to začne hýbat i co se týče kvality posil, pamatuju jak Sommer přivedl do Opavy Kaučuk, to pak začaly přestupy jako z jiného světa... .

PS. co Zdena? Dá ještě další sezónu?

Reagovat
smazaný uživatel

nevypadá to dobře...

Reagovat
vanGomm

I v Opavě byly vysoké ligové návštěvy.

1995-96 10 148

1996-97 12 215

1997-98 11 859

1998-99 11 359

1999-00 11 237 a to i přesto,že v této sezóně Opava sestoupila.

Reagovat
smazaný uživatel

Už mají supervisora?

Reagovat
Aldeano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mario23

zajímalo by mě, kolik tak může mít ?

Reagovat
Kang & Kodos

Mě zas, jestli tam vydrží aspoň do konce srpna.

Reagovat
mario23

tak týmy, který vedl, tak přece nikdy nešli v tabulce dolu, ale vždy nahoru, takže očekávám tohle angažmá, jako zahřívačku a potom pude do Bayernu místo Pepka.

Reagovat
smazaný uživatel

proc si furt kupuju noviny kdyz to pak za 2 dny vyjde na netu zadarmo

Reagovat
db18

"early acces"

Reagovat
smazaný uživatel

protože číst z novin > číst z netu n?

Reagovat
smazaný uživatel

beztak jen proto abych v praci zabil cas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mario23

Škoda, že klub ambicema daleko zaostává za tím, aby mohl pomýšlet na vyprodání stadionu pro těch 30k. Bude sice super mít krásnej velkej stadion, ale když tam bude chodit 5 tisíc lidi max, tak o čem to je ? Zbrojovka potřebuje prachy do hráčů, aby mohli hrát o poháry a věřím, že potom by to přilákalo do ochozů daleko víc lidí...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak snad už i v Hradci se něco děje a to zásadního

Reagovat
smazaný uživatel

Jedině nový stadiony můžou naším klubům pomoct, které většinou naším klubům chybí..

Reagovat
smazaný uživatel

23k bude v dnešní době bohatě stačit, kdy je vše v telce, samé stream... a kdyby se doopravdy vyprodal každé zápas, tak aspoň nebudó chodit lidi co chodí jen na Plzeň nebo Spartu... lidi si pak budou vstupu vážit ještě víc... jo kapacita akorát

Reagovat
milan78

30 000+ by mělo smysl a je celkem jedno jestli budou love na hráče nebo ne, diváci vybičujou i méně schopný hráče k lepším výkonům, než na jaký mají.., ale nevěřím tomu, že ten stadion bude..., jak se říká.., slibem nezarmoutíš a pokud bude babišův pohůnek slibovat lidem stadion.., tak si to určitě voliče najde.., možná kdyby si lidi udělali další brigádu, tak ten stadion postaví i dřív

Reagovat
smazaný uživatel

jako v devadesátkách, kádr nic moc, ale atmosféra hráče vybičovala k lepším výkonům... dejte nám nové stadión a ti borci na hřišti se nebudó moct dovolit zápasy odchodit, protože by pak měli ve štatlu těžký žití

Reagovat
milan78

Reagovat
smazaný uživatel

Uz aby to bylo a ne jen predvolebni sliby :D 25 000 staci bohate at si ty naplaveniny chodi na kometu!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Klidně by se tam mohl postavit NÁRODNÍ STADION. proč ?protože nemusí být kurna vše v Praglu. národak tam muže hrat velky zapasy(za prijatelny vstupny! ) Kapacita 30 az 35 tisic. Ze jsem se zblaznil ? ne ,myslim ze lidi v Brne a okoli jsou hladoví po fotbale. a pokud uviděj ze ti kluci odevzdaj na place všechno tak budou spokojeni a přijdou zas. Vše záleži na cene vstupneho- je to lidova zabava. Přeju Brnu SUPER stadion a věřím ,že ho mít BUDOU !!! Kdyby tam nekdo chytil fotbal za koule jako v Plzni,tak je tam na kazdej zapas takova atmosera ,ze i lidi u TV by meli HUSINU !!! ps. jsem jihočech .

Reagovat
smazaný uživatel

ticho Cechuji,my glupsc Slovac sme si postavili 10tisicovy sukromny hokej.stadion za vyse oficialne 100 mil.euro-2,7miliardy ceskych korun a malo by sa zacat staviat sukromny futbalovy stadion pre 22 500 ludi...za oficialnych 70 mega euro.Yes,yes,yes a tito nimandi si zase zvolia tu zlodejinu!

Reagovat
smazaný uživatel

Co to teď meleš ty vole ?

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele