Benzema není zvyklý pracovat, prohlásil Blanc

30.09.2010, 21:37
Aktuality
Francouzský útočník Karim Benzema často slýchá na svojí adresu slova kritiky a kouč národního týmu Francie Laurent Blanc se nyní snažil v rozhovoru pro France-Soir vysvětlit proč. Útočník Realu Madrid prý není zvyklý pracovat.

José Mourinho, jenž v létě převzal otěže Bílého Baletu, již Benzemu zkritizoval za to, že je líný a Laurent Blanc prohlásil, že jeho chování může být ovlivněno lidmi kolem něj. "Není zvyklý pracovat," odpověděl Blanc na otázku, zda Benzema nepracuje dostatečně.

"Když s ním mluvíte osobně, naslouchá. Jenže když jde po ulici, potká lidi, kteří mu říkají: 'Jsi nejlepší, hraješ přeci za Real Madrid, ty už nemusíš nic dělat.' A to je špatně, nemá to na něj dobrý vliv," pravil Blanc, jenž se netají tím, že by kolem něho rád postavil "novou" francouzskou reprezentaci. První kvalifikační duely se Benzemovi povedly, v důležitém duelu s Bosnou a Hercegovinou vstřelil rozhodující gól a všichni doufají, že se mu tak povede i nadále.

Na klubové scéně se mu ale tolik nedaří. Třeba v úterním duelu Ligy mistrů nastoupil v základní sestavě Realu Madrid na hřišti Auxerre a po hodině hry byl jako neviditelný stažen.

Autor: Ondřej Holzman / soccerway.com

Komentáře (145)

Přidat komentář
Paddy

on se do toho dostane

Reagovat
galacticosi

mohol by ho Ronaldo "nakaziť" svojou pracovitosťou

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
justcall

člověk by řek, že musí víc pracovat v RM, kde nemá nic jistý.. v Lyonu už nastupoval pravidelně v základu

Reagovat
REPLIKATOR

Lopatu do ruky

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

...v Lyonu byl nej,nej a pořád v základu...Real má hold jinou politiku a určitě si ho vycvičí.

Reagovat
r.mrazik

Real na cviceni moc neni...spis koupi nekoho novyho

Reagovat
smazaný uživatel

s Cristianom pojdu do fabriky

Reagovat
r.mrazik

vsichni vi,ze udelal chybu v tom,ze nesel tenkrat k nam do MU...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A koho by mel zajistovat na lavici, Berbu, nebo Rooneyho...?

Reagovat
smazaný uživatel

V tom čase Berba nebol Berba. Takto to brať nejde...

Reagovat
fantomas

Spíš tam pomalu ještě ani nebyl, v MU.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

No nevim, jak přesně si to myslel, ale mám pocit, že MU se o něj nezačlo zajímat až v roce 2009, kdy z Lyonu skutečně odcházel, nebo snad ano?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to máš pravdu. Tak či onak, hlavný interest s tým dátumom stúpal. Mám ale pocit, že ako v prípade Ozila, tak v prípade Benzemu nás Real jednoducho preplatil resp. splnil neprimerané platové požiadavky oboch. Dnes by som už ale nič nemenil. Berbu som si za tie roky obľúbil, s Chicharitom ma nebolo treba dvakrát presviedčať a ak dostane v budúcnosti šancu v zostave aj Welbeck...ako krídlo/4tý hrot a Wazza sa spamätá, nič lepšie snáď ani nebudem môcť chcieť. Snáď len schopný LW, u ktorého budem stále veriť v Obertana i keď možno naivne

Reagovat
fantomas

Schopný LW bude Nani až se uzdraví LAV.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím, napravo je beštia, nechcem to meniť aj keby mal Garrincha sedieť

Reagovat
fantomas

Cóže? Takže napravo budete mít dvojku LAV-Nani a na druhý straně možná Giggse, možná Obertana, když se uráčí chytnout, možná Parka, když se uráčí zlepšit o padesát procent? Jenom proto, že je Nani vpravo o něco lepší než vlevo? Wtf?

Reagovat
smazaný uživatel

Žiadne Wtf. Áno, RW chcem presne takú ako ju vidíme (alebo nie, chudák LAV ) dnes a naľavo posilu, pričom na lavičke bude Obertan, pokiaľ to bude jeho maximom. Nie je na tom nič nepochopiteľné. Načo budem mať dve vyrovnané strany pričom LAV bez formy bude priemer a Nani na ňu ani len nedosiahne, kedže mu o 100% sedí druhá strana? Rečnícka, ale predsa: na nič.

Reagovat
fantomas

To je prostě blbost. V úvodu sezony hráli oba prvotřídně - Nani nalevo, LAV napravo. Je to zkrátka zbytečnej luxus, mít tuhle dvojku na jedinou stranu a ještě utrácet prachy za top posilu doleva. Nehledě na to, že Nani by samozřejmě brzo začal prskat a chtěl by odejít (takže by se ti tvá teorie hnedka rozpadla). Navíc mě nikdy nepřišel napravo o tolik lepší, jak vy furt řikáte. Už jen to, že ho to takle nutí furt centrovat (2 povedené centry z deseti), je docela handicap. Vlevo mi přijde, že využije lépe jiných svých předností.

Reagovat
smazaný uživatel

BS. Zprava si jednoznačne verí viac, najmä 1na1 a centre sú x násobne nebezpečnejšie. Luxus by to bol, keby obaja hrali ako Nani dnes, inak nie. Ten rozdiel tam skutočne je, ver mi.

Reagovat
fantomas

Nevim, co je BS.

Centry právěže poslední dobou nejsou nebezpečné skoro vůbec, a není náhoda, že zrovna v tu dobu hraje právě vpravo. Odtamtud právěže místo individuální akce často zbytečně centruje, a jakmile on centruje často, vynikne jeho neschopnost posílat dobré míče do vápna konstantně. Naopak jak to má přes nohu, častěji volí samostatný postup a hned je to lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
vodka

mně se teda Nani líbí mnohem víc vpravo...

Reagovat
smazaný uživatel

Sa každému fanúšikovi MU musí, kto to sleduje...

Reagovat
fantomas

Omg, nedělej ze mě herbageho. MU sem letos viděl prakticky stejně často jako Arsenal. A nemoh sem si nevšimnout, že nalevo letos v úvodu sezony hrál jako král, prakticky mu nebylo co vytknout, zatímco teď se zase může ozývat hrubas a jiní posměváčci. Protože ta jeho centrovací statistika je občas opravdu k smíchu.

Reagovat
herbage

No dovol

Reagovat
fantomas

No tak je o tobě známo, že sleduješ prakticky jen Arsenal.

Reagovat
herbage

Ne, sleduji jen kvalitní fotbal, což se v rámci Premier league rovná Arsenal

Reagovat
fantomas

No tak to "v rámci Premier League" sem nepsal, protože mi to nepřišlo žádoucí, jinak samozřejmě.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

...

Reagovat
fantomas

...

Reagovat
smazaný uživatel

...si nepochopil ten smajl...

Reagovat
fantomas

Jo tak promiň, že sem neprohlédl tvé nezakryté poselství...

Reagovat
smazaný uživatel

skús to ešte 2-3x, ty na ten význam prídeš...brou.

Reagovat
fantomas

Herbage?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tomanatura

Nani je stejne nebezpecny nalevo, jako i napravo. Tady jde o to, ze prave strany se v MU proste vyuziva vice uz od dob Ronalda Az se vrati Valencia, tak to zas bude stejne, bude vic vynikat on.

Reagovat
fantomas

Čti celé vlákno, když už se chceš zapojit. Celou dobu tu píšu, že "pravej" Nani neni oproti "levýmu" prakticky žádnej rozdíl. Fakt pláčeš na špatnym hrobě. Nehledě na to, že Nani v úvodu sezony nebyl Valenciou zastíněnej, takže nevim, proč tu pláčeš s nákym, že až on se vrátí, zase bude výraznější on.

Reagovat
smazaný uživatel

BS je bullshit

Tak samozrejme, že pravák na LW keď uź sporadickejšie centruje, dáva si na tom záležať viac, fakt je ale ten, že všetky jeho gólové centre, minimálne teda väčšina z nich prišli, keď to cez nohu nemal. Počas celého angažmá, nielen tento rok.

Reagovat
fantomas

Tak počas celého angažmá. Ještě loni na podzim byl celej na přes držku a na tu lávku bych ho posadil i já no, když chceš brát "počas celého angažmá". Mě ale zajímá letošek, kdy zkrátka daleko větší množství centrů zkazil napravo. A je jich fakt moc. Když vezmu v úvahu i jeho tragickou exekuci rohových kopů, připadne fakt tak jeden dva povedené (možná i gólové centry) na dalších deset zkažených. Což v úvodu sezony nalevo nebylo.

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde mi o štatistiku úspešných, proste to vychádza toľkokrát, koľko treba, to stačí.

Reagovat
fantomas

A situace s Nanim nalevo byla snad jiná?

Reagovat
herbage

Souhlas. Jen je s podivem, že se shodnem jen my nefanoušci MU

Reagovat
smazaný uživatel

Na tom práve nie je nič podivné...

Reagovat
herbage

Nevím jestli ti něco řiká krácení zlomků, ale mohls napsat jeden z pěti

Reagovat
fantomas

Chtěl sem tim vyjádřit, že jich nepošle jen pět, ale třeba deset za poločas.

Reagovat
herbage

To je dobrý, jeden náš učitel na VŠ taky píše půl pětiny místo jedna desetina

Reagovat
vodka

doleva půjde Welbeck, v Sunderladnu se jeví na křídle hodně dobře... pár zbytečných ztrát, ale má to prostě v sobě...

Reagovat
fantomas

Pochybuju, že ho SAF už příští sezonu bude stavět na úkor Naniho.

Reagovat
vodka

neříkám, že hned příští sezonu, ale v horizontu 2, 3 let.

Reagovat
fantomas

Tak o tomhle horizontu se tu ale s Getzem nebavíme.

Reagovat
vodka

tak pokud Getzo píše Obertana, tak je to potom ještě komičtější, protože ten je o třídu horší...

Reagovat
fantomas

Tak to je hlavně způsobené tim, že je to frankofil a pořád doufá, že prokáže svůj potenciál, kterej v sobě taky má a nemalej.

Reagovat
herbage

Tak to ani není těžké uhádnout, že tou jeho vysněnou posilou na levé křídlo bude Brahimi nebo Aint-ana

Reagovat
fantomas

Fffffana.

Reagovat
herbage

Vím, ale nějak vypadlo

Reagovat
smazaný uživatel

Neneeee Yacinne

Reagovat
smazaný uživatel

*úklep

Reagovat
herbage

MU 2013 by Getzo: Lloris - Coleman, Smalling, Vidić, Evra - Valencia, Fletcher, Pogba, Brahimi - Rooney, Adiyiah

Reagovat
smazaný uživatel

MU2013: Akinfeev- Corchia, Vidič, Evans, Evra - Nani, Fletcher, Rodwell, Brahimi - Wazza, Rooney. Buďme realisti

Reagovat
vodka

hlavně ten útok je reálný jak víno

Reagovat
smazaný uživatel

Wazza, Berba sakra

Reagovat
herbage

A já myslel, že to byl záměrný joke

Reagovat
smazaný uživatel

Že tak vyzerá...ale nie je. Už je čas vypnúť. Držte sa páni...

Reagovat
fantomas

Reagovat
herbage

Nbudeš mi věřit, ale Corchiu jsem tam chtěl napsat . Evanse taky, ale Smalling tam být musel

Reagovat
smazaný uživatel

Keď myslíš... A prečo by som neveril? O svojich miláškoch si kecám často a rád to zachytí kde kto...

Reagovat
vodka

moje přání by bylo takové, aj když by teda asi boj o titul byl pracnější

Kuszczak (prostě mu věřím) - XY, Vidič, Evans, Evra - Nani, Fletch, Cleverley, Welbeck - Rooney, Hernandez (Mačeta)

Reagovat
herbage

Mr. XY - Valencia

Reagovat
smazaný uživatel

A vieš, že toto vôbec pre mňa nie je tak špatný nápad? Už som nad tým fakticky uvažoval. Teraz ale hlavne nech sa z toho dostane čo najskôr potom idey.

Reagovat
herbage

Tak já mám jen samé dobré nápady

Reagovat
smazaný uživatel

Bla bla..

Reagovat
fantomas

Reagovat
herbage

Nechtěl jsi jít spát? No, já už taky půjdu

Reagovat
fantomas

Dobrou.

Reagovat
herbage

brou

Reagovat
smazaný uživatel

Brána...pomlčím. Pre mňa je to výborná dvojka, nič viac. Napravo tie dve možnosti čo popisuje herbage i ja. Cleva v strede ako CM? Mno...ak toto Fletch ubehá...Welbeck je pekné prianie...ale bol by som zaň rád. Hernandéz a základ, to sa uvidí. Možno bude lepší ako Ole2. Machete tam fakt vidieť nechcem.

Reagovat
vodka

Mačetu nemám ani já nijak moc rád, ale vidím to jako realitu... jinak cleverley v bránění nijak tragický neni... ve Watfordu podle fóra taky hrával často ze středu...

Reagovat
kiwwi

na lavej zalohe bude hrat Bale...

Reagovat
smazaný uživatel

Alebo Johnson....keep dreamin with me .

Reagovat
domingo

Aït-Fanu posadil v Montpellieru na lávku Kabze, takže by si ho mohl někdo vzít, bude levnej, když nehraje

Reagovat
herbage

Já věděl, že se to píše nějak jinak. Jsem ho pěkně zkomolil

Reagovat
fantomas

Jo ježiš, tys tam vecpal i "n". Toho sem si ani nevšiml..

Reagovat
smazaný uživatel

Aint-anal by aspoň dávalo nejaký zmysel

Reagovat
smazaný uživatel

Píšem o lavičke a o Welbeckovi na dvojposte chill out.

Reagovat
vodka

neříkám, že hned příští sezonu, ale v horizontu 2, 3 let.

Reagovat
C-M@ster

Ze by ho Ferguson vyfenoval a on by makal? Uz to neni ten bourlivak, co to byval. Proto asi konci.

Reagovat
fantomas

Konečně to někdo řekl naplno. Domenech toho nebyl schopen a dokázal mu to jen tím, že ho nepovolal na MS. Ale určitě si tohohle problému byl vědom stejně jako Blanc.

Reagovat
smazaný uživatel

Je uz pomalu cas, aby Benzema zacal poradne makat. Kdyz odchazel z Lyonu, mel nabehnuto na to stat se do dvou let jednim z nejlepsich hracu vubec, ale poradne se zadrhl, je co dohanet..

Reagovat
herbage

100. pro titul Arsenalu

Reagovat
herbage

100. pro titul Arsenalu

Reagovat
fantomas

To je matematicky nemožné - mít dvě stovky po sobě!

Reagovat
herbage

Podruhé za dobu působení na EF se mi povedl dvojklik. Tak ta druhá stovka je třeba pro mír na světě

Reagovat
smazaný uživatel

Mír ve světě je špatnej, přemnožíme se a zabijeme planetu mnohem dřív než když se bude lidstvo aspoň trochu samoregulovat.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně. Války jsou důležité pro výřad slabších a nepotřebných kusů.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
domingo

Děcka, kdo mi přeloží tohle?

“There is no religion: rather such a history can only trace how and why a culture or epoche

allows certain experiences to count as „religion‟ while excluding others“

V angličtině mám prej C2, ale na tuhle větu čumím už deset minut jak zjara... já si to teda přeložil, ale připadá mi to jak z google translatoru.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nemáš číslo na tu Anglánku z baru?

Reagovat
smazaný uživatel

ten zaciatok ide bez kontextu blbo prelozit, ale zhruba "nie je ziadne nabozenstvo: skor tak historia moze vystopovat to ako a preco kultura alebo epocha umoznuje niektore skusenosti pokladat za "nabozenstvo" a niektore nie (vylucovat ine)" semanticky mi to pride celkom zmyslupne no..

Reagovat
domingo

Jojo, jde hlavně o ten začátek, no. Já právě kontext nemám, tohle je věta, kterou máme rozpracovat na desetistránkovou seminárku, ale nevím ani z jaké knížky, takže si ten kontext nemůžu dohledat.

Reagovat
smazaný uživatel

Gary Lease: "Odd Fellows" in the Politics of Religion: Modernism, National Socialism, and German Judaism.. :)

Reagovat
smazaný uživatel

a cela citacia je takato There cannot be a "history of religion" for the simple reason that there is no religion - rather, such a history can only trace how and why a culture or epoch allows certain experiences to count as "religion" while excluding others.. co je zmysluplnejsie :)

Reagovat
domingo

Díky moc... oni by nám to teda asi řekli , ale já už o tom chci aspoň začít přemýšlet. Takže přečíst Lease v originále, to bude parádička...

Reagovat
smazaný uživatel

no to vam asi preto tak dali lebo tak sa vytahuje ta citacia :) ja to mam samozrejme len z google.books ale ked si to pozries tam tak v dalsich 3 knihach to najdes tak vytiahnute ako to zadali vam

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda. Vždyť taky nikdy nepracoval. Brát milióny za kopání do míče prostě není normální

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle je pouze závist... Pokud by to bylo tak lehké, tak je milionář každý... A morálku či etiku není třeba vytahovat...

Reagovat
C-M@ster

Reagovat
Tomanatura

Teda pardon, ale zas az tak Naniho nemusim, abych ho stavel na ukor VALENCII (ktery mimochodem za ten rok v MU ukazal vic a pomohl vic nez Nani), to je teda fakt na povazenou. Luisito je lip brani, lip centruje, je rychlejsi. Jako fakt si nedovedu predstavit kridla Nani a Welbeck, kdyz z nich ani jeden nebrani a k tomu jako bonus do 442 Cleverleye, ktery zase branit neumi. Chudak Fletcher, ten by se asi sel obesit.

Reagovat
fantomas

A můžeš mi zkopírvoat příspěvek, kde se o týhle možnosti psalo?

Reagovat
Tomanatura

Getzo5

30.09.2010 23:21

RW chcem presne takú ako ju vidíme dnes a naľavo posilu, pričom na lavičke bude Obertan, pokiaľ to bude jeho maximom

???

Reagovat
fantomas

Tim myslel Valenciu prosim tě, čti celý vlákno.

Reagovat
Tomanatura

Buď Getzo dospěl do stádia, kdy už píše všechno ve dvojsmyslech, nebo nevím. Ale opravdu mi z každého jeho slova přijde, že chce napravo Naniho, což je výsměch.

Reagovat
smazaný uživatel

Počkať a prečo by som ho nemal chcieť? Valencia je fajn, je to dríč, je to bojovník, skvelo bráni, bohužiaľ je to krídlo prediktabilné a hlavne na špatnej strane, teda, pokiaľ nepočítame s "prievanom" Rafaelom do budúcna, napravo máme skôr lep ako šmýkľavku. Nani vo forme je hráč, ktorý robí rozdiel "ako" Ronaldo. Je toho schopný vo viacerých zápasoch po sebe a ako sa posledný rok ukazuje, našiel sa a dokáže to konštante opakovať. Koľko rozdielových zápasov mal/očakávaš, že bude mať Valencia? Toto je diskusia, nie šach, kde sú figúrky čierne a biele. Skús to aspoň raz tak aj brať.

Reagovat
fantomas

Já se v tobě nevyznám. Proč teda teď preferuješ napravo Naniho, když si na začátku diskuze napsal...

Getzo5

30.09.2010 23:09

Nemyslím, napravo je beštia, nechcem to meniť aj keby mal Garrincha sedieť

Reagovat
Tomanatura

Jono, toto jsem nepochopil...

Reagovat
smazaný uživatel

Nemyslím, napravo je (Nani) beštia, nechcem to meniť (jeho momentálny spot), aj keby mal Garrincha (LAV) sedieť...myslel som si, že inak to ani pochopiť nejde.

Reagovat
fantomas

Jo, já zapomněl, že Garrincha je LAV. No i tak, jádro diskuze zůstává - s tim rozdílem, že by brzo pryč nechtěl Nani, ale Valencia. Je to holt luxus.

Reagovat
Tomanatura

Jak velký rozdíl dělal Beckham? Jak? Že házel vynikající centry a kopal přímáky? Kolik měl gólů a asistencí v jeho nejlepší sezoně? Taky daleko méně než Ronaldo. A vyměnil bys ho tehdy za hráče, který dělal rozdíl? Valencia v hodně zápasech loni dokázal tým vyšvyhnout nahoru. Ok, nedokázal třeba sám vstřelit gól, ale od toho jsou tam snad jiní.

Reagovat
smazaný uživatel

Začiatok ok, koniec ok, ale stred? Pre mňa Becham bol rozdielový hráč aj keď "nebodoval" už len tým čo do hry vnášal. Čo okrem solídneho bránenia a občasného kvalitného centra s plochou dráhou letu prináša LAV aby som to mal zvažovať...?

Reagovat
Tomanatura

Až na to, že centr občasný není a za zápas má asi 150000 náběhů za obranu. Co do hry Beckham vznášel? Klid, rozvahu... - Fletcher a Rooney se vyjadřovali v tom smyslu (před zraněním LAV), že pokud hraje Luisito, tak jsou si daleko jistější a líp se jim hraje.

Já fakt nedokážu pochopit, co ti na něm vadí. Jak už jsem jednou psal, loni byl po celou sezonu vyjma prvních 2 měsíců nejlepší hráč MU, navíc když si vzpomenu na ten zápas s Bayernem (ano, furt ho vytahuju, ale už dlouho se mi MU tak moc nelíbil ) a na naše křídla (Valencia se mi v tom zápase líbil snad ještě víc než Nani, od kterého to byl nejlepší poločas v MU), tak jsem si jistý, že by byla obrovská chyba nahradit zrovna Luise.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja by som ho skúsil na beku len tak zo srandy, ale buďme úrpimní, to by fungovať mohlo, aj v kombinácii s Nanim a o zabíjaní potenciálu by tieź reč byť nemohla. Mne na ňom vyslovene nevadí fakticky NIČ! Tak to prosím prestaň opakovať... Akurát mám v tomto smere stále radšej iné typy krídel i keď svojim spôsobom jeho hru obdivujem.

Reagovat
vodka

Cleverley neumí bránit? neříkám, že v tom nějaký excelentní, ale bránit rozhodně umí, zase z něho nedělejte šaška... mimochodem valencia je sice výborný, ale momentálně je Nani s formou před ním, Nani dokáže rozhodnout zápas, valencia ne... Nani je mnohem míň čitelnější než LAV, protože ten má pouze pravačku, tak ortodoxního jednonohého hráče sem už dlouho neviděl...

Reagovat
vodka

mimochodem, centry Valencii rozohodně nejsou nijak výrazně lepší než Naniho...

Reagovat
fantomas

Reagovat
j_mrazik

Já sice Naniho nemusím, ale přijde mi už lepší než LAV. Navíc je kladem vcelku solidní obounohost Naniho.

Reagovat
vodka

pro mě je Nani po Machedovi 2. nejnesympatičtější hráč současného kádru MU, ale musím mu přiznat, že v této sezoně nás zatím táhne on, Berbatov a Scholes... ostatní hrají nic moc...

Valenciu já mám mnohem raději, je to takový typ pracovitého křídla, které by se výborně hodilo, kdyby se Rooney opět choval jako zabiják ve vápně. Stejně ale je Nani schopnější v tom, že občas dokáže dát i nějakou překvapivou myšlenku...

Reagovat
Tomanatura

Ale vždyť to dokáže i na levé straně, čili není co řešit.

Reagovat
smazaný uživatel

Neviem nakoľko sme 50:50 bude toto dosť neriešiteľná otázka, ja som ale presvedčený, že rozhodne to nie je ani nebolo na oboch stranách to isté...

Reagovat
Tomanatura

Co je mi do nějakého Naniho. MU fungoval vyborně s Valenciou napravo a Nanim nalevo a nechapu, proč by se měl naraz Nani kvůli o něco lepšímu výkonu na pravé straně tam přesouvat. Valencia byl ten, kdo nás loni táhnul, když Nani hrál hůř než Obertan a nikde není napsáno, že se ten starý hnusný Nani nevrátí.

Navíc se mi chce smát, jak tu Getzo píše o nějaké posile. Máme výborné 2 křídla + Welbecka a on chce posilu? Vždyť MU není City.

Co se týče Cleverleyho, neustále o něm pochybuju, ale nikde jsem z něj neudělal šaška. Ale chtěl bych vidět jeho s Fletchem ve středu třeba proti střední záloze Chelsea.

Reagovat
smazaný uživatel

V horizonte 3 rokov nechceš žiadnu prípadnú posilu? Ako vieš čo bude? Ach šmárja, už mi nič nezostáva len krútiť očami, keď nečítaš text, kontext a ešte mi ideš písať o City

Reagovat
smazaný uživatel

V duchu toho, nikde nie je napísané ani to, že Valencia ž lepší než bez formy pred zranením nebude...na margo prvého odstavca.

S Cleverleym súhlas, písal som niečo v podobnom zmysle.

Reagovat
Tomanatura

Já furt nechápu, co mi tu píšete o nečítání textu, vždyť jsem to přečetl teď asi popáté...

V jednom příspěvku ze

Getzo5

30.09.2010 23:00

píšeš, že chceš dovést LW a v dalším příspěvku to rozvádíš tím, že Nani je napravo lepší. Ale v tom původním příspěvku píšeš něco o Berbovi a o tom, jak se Rooney vzpamatuje. To opravdu není horizont 3 let, pardon ale není.

O horizontu 3 let píšeš až o 2 hodiny později s nějakými jmény, které neznám, ale to je jedno. Ty tam suveréně napíšeš Berbu, který bude v kristových letech, ale Valenciu už nahradíš. Proč? Loni to byl náš nejstabilně hrající hráč, nebýt Rooneyho 3měsíční formy, tak by i vyhrál cenu nejlepšího hráče týmu a mě fakt přijde, že jsi ho už odsoudil.

Mně to do hlavy nejde, zase bychom jednou mohli mít nejlepší zálohu na světě, kdyby Nani s Fletchem a Valenciou pokračovali ve svých výkonech plus by se buď sehnalo hotové CM, nebo by se vyšvyhl někdo ze současného kádru...

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, tie dva príspevky sú z pohľadu berbu nedomyslené, tam bol náznak skôr na to, že Chicha možno na základ mať nebude, ale bude ideálny náhradník.

Keby Nani hral tak aj naľavo, tak s tým nemám sebemenší problém. Pridáme dvojsmerné kreatívne CM a ideme na piedestál, to je jasné. Ale dnes to tak nevidím.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jasný proč není schopnej pracovat....sám to v jednom článku říkal že v Lyonu nemusel skoro ani trénovat aby se dostal do základní sestavy na zápas.Si ho tam pěkně blbě vycvičily

Reagovat
Biozdenda

to je pruser lidi, co maji ze startu vic nez ostatni a nenauci se makat, protoze toho nebylo nikdy treba..

Reagovat
cristiano.K.

strašná chujovina tohle : Jenže když jde po ulici, potká lidi, kteří mu říkají: 'Jsi nejlepší, hraješ přeci za Real Madrid, ty už nemusíš nic dělat.' A to je špatně, nemá to na něj dobrý vliv.....tak blbí lidé nejsou ani u nás,aby mu tohle říkali

Reagovat
j_mrazik

U nás jsou takhle blbí taky. I klidně na vesnici. Nemusí jít o velkoklub.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale jasně, že to pravda je, zvlášť u mlaďocha, který potřebuje po sodě od Mourinha pozvednout ego. Já doufám, že jeho výlety do madridských barů přestaly...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, tohle se tam děje a dlouhodobě v Realu existuje skupina hráčů, kteří přesně v té kategorii "hraju za Real, to mi stačí" jsou. Kapitánem je Benzema, asistenti Momo a Granero .

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo z hvězd měl seřvat Camacha za to že po něm chtěl na tréninku aby makal? Myslím, že to byl Zidane ale nejsem si jistý.

A bordel v kabině byl v baletu docela dlouho a myslím že jeden z hlavních důvodů angažování Josého je to aby všichni makali na tréninku a pak v zápasech a uvědomili si, že mají hrát a ne kecat do všeho okolo, což on zajistí protože až na CR a Kaká jsou ostatní menší hvězdy než on.

Reagovat
Biozdenda

Real ale neni jediny Madridsky klub

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele