Bayern prý uvažuje o Baleovi. Přivede ho na hostování?

16.06.2019 11:22 - Aktuality
 
Gareth Bale se v posledních měsících musí v Realu Madrid cítit tak trochu jako vyvrhel. Kritizovali ho fanoušci, výrazného zastání se mu nedostalo ani od vedení klubu. Cestu ven by tak pro něj mohla znamenat nabídka Bayernu Mnichov.

Bavorský gigant údajně přemýšlí o tom, že by se Balea pokusil získat. Po odchodu dvojice Arjen Robben a Franck Ribéry, by se německému mistrovi prvotřídní křídelník rozhodně do kádru hodil.

Real by se prodeji rozhodně nebránil. Jednak z už výše uvedených důvodů a také proto, aby snížil účet za výplaty. Po příchodu pěti letních posil Edena Hazarda, Luky Joviće, Ferlanda Mendyho, Édera Militãa a Rodryga bude navíc třeba udělat prostor i v kádru.

Bayern je podle britského The Sun nakloněn variantě s ročním hostováním a případnou opcí na trvalý přestup. Podobně v posledních dvou sezonách hostoval v německém klubu jiný hráč Realu James Rodríguez.
Autor: Jiří Fišara / goal.com
Počet zobrazení: 9077
Komentáře (163 / 0 nových)
misinho7
16.06.2019 11:27
#
berte ho hned
Mateo16
16.06.2019 11:28
#
Novy Ronaldo. V najlepsich rokoch na hostovacku

Pici kde je ta PL co dava za kazdeho trageda 100 mega, ked ju clovek naozaj potrebuje ?
Staenly10
16.06.2019 11:33
#
A proto byla většina nejdražších přestupů do Španělska...
One-Real
16.06.2019 11:45
#
On tu pointu mysli jinak. PD má nejdražší, ale je to za extratřídu. V PL to často byly relativně dardy za HG nebo lehkej nadprůměr. Samozřejmě, finanční síla PL je jinde a kluby co do ní prodávájí to ví. Když koukneš na průměr a podprůměr PD, tak kupují za pakatel srovnatelný hráče, který v PL koupí za úplně jiný cifry.
Miguel19
16.06.2019 11:48
#
Extratřída co pak musí chodit po hostování
Mateo16
16.06.2019 11:53
#
Stale je tu Keep calm and trust Manchester United
One-Real
16.06.2019 11:54
#
To je generálováni po bitvě. V době přestupu se pochybovalo, že Bale za ty peníze stojí? Myslim, že problém byl spíš kam šel, než za kolik. PD mu nebyla souzena, ale v PL mohl “kralovat” dál, nebo ne? Mluvilo se o něm jako top 5 v tom co umí.
hyper01
16.06.2019 12:15
#
hulibrk
16.06.2019 13:13
#
Tak isto dal 110 golov a vyhral 4 tituli Champions league. Ked uz toto nieje extra trieda tak nvm. Ide prec koli ZZ a zraneniam, on inac nieje zly hrac
Pilsnersfaust
16.06.2019 16:42
#
to zkousej na bayern
Atlético de Madrid
16.06.2019 15:44
#
Pokud se dobre pamatuju, tak do PD sli za poslednich deset let vzdy jen nejlepsi hraci PL. Ronaldo, Suarez, Bale, Hazard. Vzorek 4 hracu je tak maly, ze z nej nelze vyvozovat vubec nic. Druha vec je, ze Balea tam z urcitych duvodu uz nechteji, ale celkove to tedy nebyl nejaky uplny vybuch. Nezapominal bych na to, ze je to 14. nejlepsi strelec v historii klubu, vyhral s nima ctyrikrat LM a taky jim sam vyhral spoustu zapasu, dal spoustu krasnych golu a tak. S ohledem na to, ze se Bale navic oproti Ronaldovi, Suarezovi a Hazardovi do PD hodi zdaleka nejmin je to luxusni statistika. Troufam si rict, ze i pres to, ze na hristi vypadal casto jako kopyto, tak si svoje misto na hristi pravidelne dokazal najit a byl pro Real dulezity. Mimo jine napriklad proto, ze nabizel neco jineho a na urcite soupere to platilo.
Pepe1911
16.06.2019 19:36
#
h8_sfatto
19.06.2019 06:48
#
tak Bale měl zůstat na krajním beku, kterého hrával v Tottenhamu, ono přeběhnout celý hřiště v Anglii, kde tenkrát se nehrála naprosto žádná taktika bylo easy feazy, ale v PD už podobný kousky nepředvedl, protože tam jsou o třídu techničtější hráči. Kdyby ho necpali do útoku,tak mohl být sympaťák, který dává goly odzadu jako Marcelo, takhle se z něj nepotřebný útočník
♥LIVERPOOL - FC♥
26.06.2019 22:44
#
Stan Smith
14.07.2019 23:04
#
Souhlasím, nechápu proč se pomalu všichni fanoušci RM chovaj jak kdyby byl Bale nějakej šílenej flop.
Divik
16.06.2019 11:55
#
No i tak je to blbost, protože 100 milionům se přiblížil z PL nejvíc Pogba a to je samozřejmě taky extratřída. Další je Lukaku a van Dijk. A u van Dijka o extratřídě asi taky nikdo nepochybuje.
One-Real
16.06.2019 11:57
#
Pokud jsem to pochopil dobře, tak kolega narážel spíš na ty přestupy “tragédů” za 30-40 a podobně. Ať mě opraví. O Dijkovi určitě nikdo nepochybuje.
Divik
16.06.2019 12:08
#
Tak by se asi měl naučit kolega psát a nepsat 100 mega, když myslí 40 mega. Pokud Realu za Balea stačí 30-40, tak pak se PL ukáže a Balea si někdo koupí.
One-Real
16.06.2019 12:12
#
Jo tak tu 100 jsem přehlídl, to beru zpět.
Bandita_Harry
16.06.2019 12:26
#
myslis 30-40 a napises 100 uplne normalne
♥LIVERPOOL - FC♥
26.06.2019 22:45
#
Staenly10
16.06.2019 11:56
#
Však já to chápu. Jen sem chtěl poukázat na to, že ta šance, že někdo z PL hodí záchranný laso v podobě nabídky 100+ je celkem malá, protože takových přestupů do PL se moc nekoná.
kilobyte
16.06.2019 12:16
#
Tragédy za 100 mega kupují jen v PD.
Bandita_Harry
16.06.2019 12:26
#
ClancyWiggum
16.06.2019 13:30
#
Pariston Hill
16.06.2019 17:15
#
Bandita_Harry
16.06.2019 12:24
#
jediny hrac co isiel do PL za kilo bol Pogba
castelL
16.06.2019 13:47
#
napíš mi nejakých tragédov čo prišli do PL za 100 mega+ a potom sa pozri na PD
Shevchenko
16.06.2019 16:05
#
Pogba
castelL
16.06.2019 18:38
#
až 1?..
prokop
16.06.2019 11:31
#
podle britského The Sun...
RyanbrowifeShaggigs
16.06.2019 11:32
#
Jestli maj nekde v mnichove golfovy hriste, treba by sel
Fesak
16.06.2019 12:46
#
Aj tu na Slovensku je slusne golfove ihrisko a chodime spavat o 22-23 hodine. Podla mna by sa mu tu pacilo ak by Real platil mzdu.
Felitel
16.06.2019 11:41
#
A my zase nic
Bandita_Harry
16.06.2019 12:28
#
vy lovite Ndombeleho a Lo Celsa co su lepsie ciele a nie Bale
Sidand
16.06.2019 11:42
#
Hlavne nech Bayern neposiela preč Hummelsa.
Bandita_Harry
16.06.2019 12:28
#
uz by bolo nacase aby vyhral nejaky titul s Dortmundom zase
Kixi Syhimour
16.06.2019 12:32
#
Tam tak pendluje , nicméně ta LM mu asi není souzena
Bandita_Harry
16.06.2019 12:33
#
tak smola no, to jedine ze by siel do LFC
Kixi Syhimour
16.06.2019 12:34
#
No, uvidíme, hlavně někoho koupit , každopádně Mats mi přijde jako strašnej sympaťák
Bandita_Harry
16.06.2019 12:38
#
Mats v pohode, ale neviem ci to nieje zbytocne jedine ze by ten Lovren fakt odisiel , ale Hummels by zrejme chcel hrat zaklad
Kixi Syhimour
16.06.2019 12:41
#
Tak on by i chtěl nějakej velkej plat si myslím, ale za odtřelení Lovrena by to v pohodě stálo
Bandita_Harry
16.06.2019 12:45
#
potom by sme museli kupit Salahovi noveho kamosa, ten ked bude 4ty stoper papulovat nebude, takze pohoda snad dostaneme uz konecne nejaky schodny los do poharov aj pre hracov z lavicky a rezervy
Kixi Syhimour
16.06.2019 12:51
#
Já se jen bojím, aby ho Klopp zase nepostavil do nějakého podstatného zápasu, ostatně zápas na City jde na jeho triko
Bayern +
16.06.2019 14:38
#
Aj je
Nuno čomes
16.06.2019 14:30
#
Dortmund takhle z nich velkoklub nikdy nebude. Udělají hráče, ti jim utečou k nejlepšímu a pak si je vezmou zpátky jako staré psy do počtu
Bandita_Harry
16.06.2019 15:57
#
Gotze uz sice nieje to co bol, ale Hummels by tej obrane dost pomohol stale
RadekVonCZE
16.06.2019 18:29
#
stas87
16.06.2019 11:43
#
Aha, takze Bale. Zaujimavy posun od Saneho k Havertzovi a nakoniec Bale.
Giginek
16.06.2019 19:18
#
já doufám, že alespoň toho Havertze fakt přivedou.
Mistikei
16.06.2019 21:47
#
když za něj nechtěli € 80 000 000 tak ať si ho nabouchaj do kecek.
se Saném ještě není konec ale bude drahej, jestli bude
Al Capone
16.06.2019 11:45
#
Kéž kdyby...
Noustress
16.06.2019 11:51
#
na hosťovanie by bol ideálny, pri tom čo máme k dispozícii na krídla
Kluivert9
16.06.2019 11:53
#
fenixLFC
16.06.2019 11:54
#
takze fans realu pocitali ze za dvojku james- bale dostanu tak 150 mega...nakoniec bayern odmietol zobrat jamesa, vratil ho aj s maslickou aby si na hostovanie zobral balea a vydrbal by tak s realom hned pri dvoch hracoch?
One-Real
16.06.2019 11:54
#
Já psal, že budeme rádi za 50 za Balea. Realita krutá.
misinho7
16.06.2019 13:10
#
James sam odmietol zotrvat
Bayern +
16.06.2019 14:41
#
Pretože za dva roky si nedokázal vybojovať základ a to ani cez veteránov R+R, neskoršie prichodzieho Gnabryho a IP Comana.

Bayern bol už od februára naklonený k tomu, že Jamesa nevezme. Medzitým prišiel za KHR sám James a povedal, že sa rozhodol... a sám dobre vedel prečo.
vladino10
16.06.2019 15:51
#
Cudujes sa keď vysedaval na lavici?
Majk91
16.06.2019 16:41
#
Ángel di María 22
16.06.2019 11:57
#
Vzdyt ten neambiciozni idiot uz vubec fotbal hrat nechce.

Marna snaha Bayernu. Tohle kopyto už si nikdy pořádně nezahraje, protože mu jde jen o peníze a o golf. Ať si pěkně shnije bez jakýkoliv větší pozornosti.
Mateo16
16.06.2019 11:59
#
To co robi posledny mesiac neuveritelne, nikdy som si nepomyslel ze takto profeisonalny hrac moze klesnut
h8_sfatto
19.06.2019 06:43
#
trumfnout Neymara není snadné
blaugrana
16.06.2019 11:57
#
Nech beru Coutinha za 150. Proti Bolivii dal dva goly.
Bandita_Harry
16.06.2019 12:30
#
a proti vam v LM by dal tiez
blaugrana
16.06.2019 13:02
#
Ta nech, hlavne nech da dakto 150.
Rip
16.06.2019 11:59
#
Real mu přemršti plat jak cyp a pak se ho nemůžou zbavit bo mu to nikdo jiný nedá.
Heresy
16.06.2019 12:01
#
tohle je uplna blbost ...
blackhawk88
16.06.2019 12:05
#
Hummels na odchode, Boateng tym padom asi ostane, Bale hosotovacka.. Wtf? V tom Bayerne sa zblaznili? Odkedy sa vratil Uli z basy, tak to ide s Bayernom pekne dole
Whitemedia
16.06.2019 12:09
#
Goal, The Sun, Fišara.. tak klid
Heresy
16.06.2019 12:09
#
my se potrebujem zbavit hummelse i boatenga ... a neverim ze by chteli tuhle trosku privest , fakt kravina
Rich
16.06.2019 12:40
#
Když na to přijde Hummels je mnohem lepší než Boateng, Hummels dá občas i nějaký gól, ale Boateng je tragédie. Fakt bych byl radši, aby Hummels zůstal a Boateng šel.
Heresy
16.06.2019 12:42
#
nezapomen ze mame jeste javiho , nedivil bych se kdyby pavard hral praveho beka a kimmich sel na stred
Rich
16.06.2019 14:29
#
To je dost možné, Pavard hraje na pravé straně, takže by mi to dávalo smysl, že ve středu by hrál Kimmich, třeba s Goretzkou, Thiagem nebo Tolissem. Pakliže by to ale tedy chtělo, aby zůstal jeden obránce a nebo zkusit postupně dávat z rezervy nějakého obránce jako je Mai třeba.

Stejně Bayern má vlastní akademii a nedává prostor takhle některým hráčům, speciálně brankáři jako je Fruchtl nebo Mai nebo útočník Wriedt hrají moc dobře, zasloužili by si šanci.
Heresy
16.06.2019 14:40
#
presne tak to vidim ... + nejaky ten naslapany prestup typu sane , havertz , werner ... uprimne asi havertze by sem si pral nejvic ten kluk ma neskutecny potencial ...
Rich
16.06.2019 16:49
#
Upřímně já bych bral a hlavně doufá, že se vedení vzpamatuje a koupí Saného. Sakra to je kvalitní hráč, ta jeho bilance je úžasná a navíc je nespokojený, což je další výhoda, když se toho využije, tak by mohl přijít. Werner přijde, ale zadarmo. Havertz je super talent, ale tenhle rok nepřijde, možná až ten další.
Bayern +
16.06.2019 14:42
#
Hnus...
Rich
16.06.2019 16:43
#
Proč? Nebo co je podle tebe hnus?
Bayern +
16.06.2019 18:26
#
Kimmicha dávať mimo RB...
Heresy
16.06.2019 18:50
#
vsak je ho tam skoda .. vzdyt je to mozek hry ..
Rich
16.06.2019 19:57
#
A víš, že původně jeho místo je původně tam, kde je třeba Thiago nebo Javi? Pep ho dal párkrát na kraj a jelikož Kimmich je univerzál, tak zahraje na více pozicích. Ale už před nějakým časem se nechal slyšet, že by byl rád, kdyby hrál na původní pozici, čili v centru zálohy.

Asi bych se na to i připravil, protože Pavard není vyloženě typ obránce jako Hernandez nebo Sule, Proto očekávám sestavu takhle pro příští sezónu v obraně: Neuer, Alaba, Sule, Hernandez, Pavard. Což podle mě nevypadá vůbec špatně, pak by byl stálicí Kimmich v sestavě a další by se střídali jako Goretzka, Tolisso nebo Thiago.
Bayern +
16.06.2019 14:42
#
Prečo by sme sa akože mali nutne zbavovať Hummelsa mi vysvetli?
Heresy
16.06.2019 14:45
#
nemusi to byt nutne ale prijde pavard a lucas + mame jeste talentovaneho maie a javiho ktery umi taky zahrat na stoperu podle me lepe nez hummels ... za me at klidne jde ..
Bayern +
16.06.2019 14:48
#
Javi na CB určite nie je lepší než Hummels a ani nikdy nebol...
Heresy
16.06.2019 14:50
#
je to mozne ale me javi prisel vzdy jako nase nejvetsi jistota smerem dozadu
Heresy
16.06.2019 14:47
#
+ unas je potreba omladit kadr ..
Bayern +
16.06.2019 14:49
#
Treba, ale nie tým spôsobom, že odíde Mats, zostane Boateng a my ešte privedieme Balea
Heresy
16.06.2019 14:51
#
bale to bude nejaka kravina od novinaru vubec tomu neverim ... boateng potahne v to pevne verim ..
LM
16.06.2019 13:44
#
Začíná to vypadat reálně a ne že ne...
DieMannschaft
16.06.2019 12:14
#
to uz bych snad radsi bral i toho Carrasca... i kdyz i to mi prijde trochu jako ulet... svetovy kridlo potrebujeme vic nez akutne, financne jsme na tom pomalu nejlip z cely evropy a brazzovi prijde moc 100M za Saneho, kterej by urcite rychle zapadl, i diky jazyku a znamosti z repre tak radsi privedeme vecne zranenyho typka, co chce hrat misto fotbalu golf doufam, ze to je fakt jen nejakej vymysl bulvaru
blackhawk88
16.06.2019 12:17
#
Nie Brazzovi pride 100M vela, ale Ulimu
Rich
16.06.2019 12:38
#
Hlavně, že vedení za Saného nechce dát tolik peněz, ale přitom má tu kvalitu, by se měli kouknout na asistence a góly, ale vedení je úplně slepé, vždyť by se to Bayernu dost možná vrátilo. Ano je to spekulace, ale i jiní fanoušci jsou si vědomi kvality Saného. Doufám, že vedení to nějak usmlouvá a skutečně přivede Saného.

A když ne Sané, tak toho Pepeho ať přivedou. Má taky kvalitu, akorát je otázkou zdali by tu kvalitu udržel no, Sané má snad už 3 sezónu slušné výkony.

Hlavně nebrat Bala a Carrasca. Ani jeden se do Bayernu nehodí, jeden je skleněný a primadona, druhý nemá ty kvality prostě.
imp
16.06.2019 12:19
#
Pogba to reporters in Tokyo. “I have in Manchester 3 years; some good moments and some bad moments, like everybody. I think for me it could be a good time to have a new challenge somewhere else."
Nr.Nobody
16.06.2019 12:26
#
Největší kréten ve fotbalovým světě.
Kovi81
16.06.2019 13:09
#
Kovi81
16.06.2019 13:09
#
sorry, jsem se uklikl
Ruprecht
16.06.2019 13:54
#
To zase ne.
Pariston Hill
16.06.2019 14:02
#
Virus P
Frank Lampard 8
16.06.2019 14:56
#
Icardi
Kapřík
16.06.2019 12:33
#
Je to charakter a srdcar.
cr7sux
16.06.2019 12:42
#
Kokot
Fesak
16.06.2019 12:43
#
Ach, takze ManU bude mat v buducej sezone lepsieho zaloznika
T7s
16.06.2019 12:49
#
Ol!ver
16.06.2019 12:49
#
cr7sux
16.06.2019 12:54
#
Na druhou stranu, furt tam je "it could", takže to taky není úplně přímo
vladis271
16.06.2019 13:06
#
misinho7
16.06.2019 13:12
#
tak Zizi po nom pojde.. Co ale Perez na to
C-M@ster
16.06.2019 13:20
#
Mateo16
16.06.2019 13:32
#
a preto rokuje s Juventusom o navrate

WTF mod level Pogba
EXoRcIsT
16.06.2019 13:39
#
je to retard
Konspiracni teoretik
16.06.2019 14:44
#
ok..
RadekVonCZE
16.06.2019 18:30
#
Kokesh
16.06.2019 12:24
#
T7s
16.06.2019 12:45
#
fenixLFC
16.06.2019 12:58
#
misinho7
16.06.2019 13:12
#
tak to ma byt
C-M@ster
16.06.2019 13:21
#
Igorrrr
16.06.2019 13:49
#
Ruprecht
16.06.2019 13:58
#
mně se líbí to "Out of context Casemiro"
Han střelil první
16.06.2019 15:12
#
mesyas
16.06.2019 12:29
#
Však by se ho měl |Real zbavit co nejrychleji, třeba klidně za 60mega, i když pochybuju, že by za něj někdo zaplatil.
dzarda94
16.06.2019 12:30
#
Official: Paul Labile Pogba has confirmed that he wants to leave Manchester United
Rich
16.06.2019 12:32
#
Jak to jenom říct? Jsem naštvaný! Není důvod Bala brát k nám na hostování s opcí! Vedení Bayernu je snad ožralé nebo co?! Ani ten Carrasco není pro Bayern ideální. Bale je navíc dost často zraněný, fakt nevidím důvod, chová se jako primadona a kvůli němu by měl třeba sedět Gnabry nebo Coman?! Jen ať je tam kde je. Chápu, že Real se ho potřebuje zbavit, ale ať ho pošlou do PL nebo do rezervy, ale ne k nám.

Sakra ať se to vedení snaží a přivede prvotřídní posilu v podobě Saného
T7s
16.06.2019 12:37
#
tak tohle musi vyjit
***Chelsea FC***
16.06.2019 12:38
#
Měl by jít, protože z jiného TOP klubu v Evropě těžko dostane další nabídku. Navíc Bayern křídlo potřebuje, šanci by dostal
nani92
16.06.2019 12:53
#
neviem, Nemecko mi nepríde ako golfová krajina, zoberú mu aj jedinú voľnočasovú aktivitu?
Elliasson
16.06.2019 17:00
#
Náhodou, v Německu se rodí skvělí golfisté.
PhilipS
16.06.2019 13:10
#
Nechce na hostovačku k nám? Bral bych ho hned
porky
16.06.2019 13:33
#
Bale udělal životní chybu tím, že odešel do Madridu, ve kterém zůstal ve stínu Ronalda a po jeho odchodu se podle mě neprávem stal obětním beránkem pro kritiku za nepovedenou sezónu. Svým výkonem ve finále Bale vpodstatě Realu vyhrál LM, ale na to nenažraní fanoušci Madridu zapomněli tak po 2 týdnech. Osobně si myslím, že je to stále skvělý hráč a kdyby dostal důvěru a nebrzdila ho zranění, dokázal by se ještě v Realu prosadit. Líbila by se mi kombinace technického Hazarda a dynamického Balea. Samozřejmě nejradši bych ho viděl zpět ve Spurs, ale to je bohužel utopie..Za mě by si šanci v Realu ještě zasloužil..
PhilipS
16.06.2019 13:41
#
Píšeš nesmysly. Hrál tam výborně. Vyhrál 3x Ligu Mistrů. Víc si ani nemohl přát. Zbytek je mediální šum
porky
16.06.2019 14:35
#
Je pravda, že vyhrál co se dalo, ale jeho herní vytíženost určitě nebyla taková, jakou by si přál. Podle mě v Realu rozhodně nerozvinul svůj talent na maximum. A teď na něj pískají vlastní fanoušci..ano,víc si určitě nemohl přát..
Anacron
16.06.2019 14:50
#
Vytíženost? Hrál základ furt. A za to pískání si může sám.
Holoubek
16.06.2019 16:15
#
Promiň, ale trochu plácáš kraviny. Bale hrál skoro vždy v základu, když byl zdravej. Výjimka jsou poslední dvě jara. Bale nám dal hodně, a pomohl nám vyhrát plno titulů, (solo proti Bartrovi, nůžky proti Live, ale i mnoho dalších super golů, assistencí a černé práce dozadu, a většina fanoušků mu je za to moc vděčná, to ale neznamená, že ho zde budeme držet za zásluhy. My chceme jít dál, buduje se nový projekt, a Bale v plánech Realu prostě nefiguruje. Šancí dostal dost, a právě loňskou sezónu měl být ten, kdo dokáže Real strhnout na vítěznou vlnu a dostat nás ve všech soutěžích dál. Bohužel, to se nepovedlo, ale taky to nebylo jen kvůli němu, celý tým, až na pár výjimek hrál hrozně. Ale spíš nás jako fanoušky nebavilo na něj koukat, jako kdyby ho hra skoro ani nebavila. Často se tam jen procházel, a spolu s Marcelem byli ve většině zápasů ti nejhorší hráči na hřišti (když hráli). Když k tomu připočtu fakt, že se do dneška nenaučil pořádně španělštinu, tak se samozřejmě úplně nemůže dostat do tý party v kabině, a vždy bude trochu na okraji. A jeho hlavní problém -> zranění. Vždyť on vynechal za poslední tři roky skoro celou jednu sezónu. To logicky plyne, že on nemůže být hráč na kterém se to bude stavět, ale hráč širšího kádru. Ale to může být i někdo mladší, s budoucí perspektivou (Vinicius, Asensio), kteří nebudou brát 17m čistýho ročně, ale tak 4-5x méně, protože Bale už je taky skoro třicátník (za měsíc mu bude 30)

Celkově jeho působení beru jako úspěšný, i když asi přicházel s cílem, že bude ten, kdo nahradí Ronalda, což se mu nepovedlo (neříkám, že ho někdo dokáže nahradit), ale i tak beru to, že nám ve všech letech často pomohl v cestě za titulama. Ale obecně mu PD moc nesedí, on by vždy spíš rychlostní hráč, na fotbal nahoru dolu. Proto bych mu přál aby šel do PL, kde by se snad zase rozjel. Ale jestli za něj někdo dá aspoň 40-60m? Jedině to vidím na United nebo právě Spurs, popřípadě Arsenal?
porky
16.06.2019 21:05
#
Ok, díky za vysvětlení..
Souhlasím, že do Anglie se jako hráč hodí daleko víc, ale moc nevím, jaký tým z PL by za něho ty prachy teď dal. United jsou asi jediná reálná možnost. Takže je už jasno, že odejde z Realu?
Holoubek
16.06.2019 21:25
#
Klub i Zidane to asi chtějí, tak jako i my fanoušci. Problémem je mu najít nějaký klub. Protože Real za něj chce nějakej balík (50-100m). A k tomu má obrovskej plat -> 17m eur čistýho. Takže těch klubů, který by ho mohli koupit se dají spočítat na prstech jedné ruky (United, Spurs, Bayern, PSG) ... A i kdyby se ten klub našel, tak se prý ani Garethovi odcházet nechce. Dokonce některá média psala, že Bale klidně odsedí 3 sezony na lavičce, ale že odcházet nehodlá. Tak zas komu by se chtělo odcházet, slunný Madrid, pohádkový plat... k tomu má rád golf, který prý dokonce preferuje před fotbalem. Ale psalo se to jen v médiích, takže kdo ví, jaká je pravda.

Suma sumárum, je to snad nejsložitější situace co se týče přestupů letošního léta v rámci Realu. Mám z toho trochu obavy. Snad to nakonec nějak dopadne, ale určitě se tam může stát plno věcí směrem na všechny strany.
porky
16.06.2019 22:19
#
Já četl něco o zájmu Interu nedávno. Ve Spurs by se mi samozřejmě líbil, ale to je v současný finanční situaci po stavbě stadionu nereálný. Jedině možná v rámci nějaké výměny za Eriksena. A co Benzema, s tím se počítá i do budoucna..?
Rssa
16.06.2019 14:53
#
Dynamicky v jakem smeru?
porky
16.06.2019 21:06
#
Myslím tím, že je takový atletický, rychlý a přímočarý..
Godbless
16.06.2019 14:07
#
Kéž by nás Bavoři vysvobodili..
Bayern +
16.06.2019 14:36
#
Odíde Hummels, zostane Boateng a príde Bale, oh... this is my sen
Kocour Klapuška
16.06.2019 15:19
#
Ja jsem snad jediny, komu by se Bale libil?
Atlético de Madrid
16.06.2019 15:49
#
Ja mu fandim. Pomerne netechnicky drevo se dokazalo diky svoji rychlosti a luxusni levacce probojovat az do nejbohatsiho tymu planety, kde vyhral 4x LM jako jedna z klicovych postav a dostal tak kralovsky plat, ze se ho ted uz ani nemuzou zbavit. Bale je hrac, ktery v Realu vyrazne predcil moje ocekavani a ted odchazi jako jedna z klicovych postav jednoho z jejich neuspesnejsich obdobi. Navic je sympaticke, ze po nich ty penize chce a nesklopi ocas. Jednou ma podepsanou smlouvu a kluby by se mely ucit, ze maji smlouvy dodrzovat (kdyz maji vzdycky plnou hubu kecu o tom, ze maji dodrzovat smlouvu hraci).
Robik83
16.06.2019 15:51
#
Jako obvykle nezvladas
teenz
16.06.2019 17:12
#
Klasik.
valloire
17.06.2019 22:00
#
technecium
16.06.2019 16:05
#
Manny
16.06.2019 17:42
#
pry netechnicke drevo
valloire
17.06.2019 22:00
#
co to?
vladino10
16.06.2019 15:56
#
Tak čo ja viem.. Je stále zranený a za mesiac bude mať 30, čiže by to bolo iba nejaké krátkodobé riešenie, posunutie problému o dva roky dopredu..s rizikom, že by sme ho nechali presluhovat..podľa mňa by sa mu mohlo v Mníchove dariť, pokiaľ by to bolo iba ročne hosťovanie tak tiež ok, ale kupovať ho aj potom..to už nie asi..
Ale tie zranenia hovoria u mňa dosť proti..

Ale za mňa teda v Reale dosť podceňovaný, dal veľa dôležitých gólov a na to, že hral v tíme s Ronaldom (keď da Ronaldo milión gólov, tak logicky iní hráči v útoku ten milión gólov dať nemôžu)..na tu sezónu by to nemuselo byť zle ak by sa mu vyhli zranenia, ale každopádne by mala byť absolútna priorita niekto mladsi na viac rokov a bále len ako záchranná brzda ak by fakt nič nevyšlo..
SunFells
16.06.2019 16:33
#
Tam by mohl být zvíře.
blackhawk88
16.06.2019 17:59
#
Hasan Salihamidžić: "We want to do something else in the transfer market, but we still have time. We need to stay relaxed. It's important to be patient, to wait and see what's possible" [Eurosport]

On mi pride az moc zrelaxovany. Bayern s trenerom ako Kovac a sport. riaditelom Hassanom asi moc zaujimava destinacia, pre zvucnejsie mena, nebude. Podla mna oni dvaja nie su schopni dotiahnut nejake velke meno
db18
16.06.2019 18:44
#
Pořád mi chybí nějaké to křídlo, které nám mělo sklapnout... jinak Hasanovi taky (zatím) nevěřím, sice Uli ho chválí za to, co dělá "uvnitř" klubu, ale navenek nic vidět není.
vladino10
16.06.2019 18:51
#
Pochybujem, že práve kovac tam dakoho doťahuje..a tiež neviem ako by osoba kovaca mohla odstrašiť nejakých hráčov, ktorí ho ani nepoznajú..osobne by som povedal, že ak dakto bude chcieť ísť do Bayernu a kovac mu povie, že ano, budeš v mojom time hrať, tak tomu hráčovi to bude stačiť..neviem v čom by osoba kovaca mala blokovať nejaký prestup, nevieme aký je na tréningoch, nevieme či ho hráči majú radi, celé mi to príde postavené na vode..
Okrem toho v prípade takého saneho sa viac hovorí o tom, že nechceme platiť ako o tom, že by mal niekto nejaký problém s kovacom..uvidíme na konci prestupaku, teraz je úplne zbytočne niečo riešiť..

A aj keby ma, môže si za to Bayern sam- bol u nás veľký tréner s veľkým menom, chcel omladiť káder, vedenie mu to neumožnilo..
Bandita_Harry
16.06.2019 21:08
#
skoda
blackhawk88
18.06.2019 12:01
#
ja nehovorim, ze Kovac dotahuje hracov, ale vplyv na to mat moze. ak pride hrac, ktory sa rozhoduje medzi 2 muzstvami kde trenermi su napr. Pep vs. Kovac a obaja mu slubia, ze bude hrat.. tak kam asi pojde ? mne je jasne, ze kde
db18
16.06.2019 18:42
#
Prosím ne...
Anacron
16.06.2019 21:08
#
Vezměte si ho už někdo prosím
Nacho13
16.06.2019 21:26
#
Estoy herido
krisa
17.06.2019 09:00
#
OT: teda tomu Ramosovi plánoval tu svatbu nějaký místní Babica ne? Europe místo AC/DC
FUnk
17.06.2019 11:28
#
Shot2
17.06.2019 12:39
#
Nabízel jim 1mil €. Asi jim to nestačilo.
stas87
17.06.2019 22:03
#
Nemecko-Dansko 1-0.

Kuntzovi preskocilo? K comu ma v zalohe Maiera? Eggestein so Serdarom su ovela viac pohyblivejsi hraci, s nimi v zostave moze ten tim diktovat tempo, pripadne ho zmenit. Ale ta nudna hadzana bez pohybu a prihravky spät k vlastnej branke..to fakt nudi. Dalsia vec...Dahoud je totalne mrtvy hrac. Nechapem, preco nehra Amiri, pripadne Neuhaus. Potom ta hra smerom vyzera tak, ze Dahoud s Eggesteinom su o 10 metrov vyssie a stoperovi ostava len volny Maier a ten je napadajucimi danmi vytlacana spät na vlatnu branku. Len dvakrat za polcas sa podarilo prekonat ten kompaktny blok danov prihravkou na 15-20 metrov. Raz z toho Eggestein zle prihral pod seba, druhy pokus uz bol uspesny. V podstate len traja hraci nemcov zariadili ten gol a vsetko bolo len o nabehu a pohybe. A ten gol padol kvoli dvom veciam...danska osmicka sa vykaslala na Richtera. Ten bol nebraneny na 16ke a ta druha vec je taka, ze ta strela vobec nebola nechytatelna. Len sa nanestastie pre danov odrazila od stoperovho lytka a golman nemal sancu. Dani naopak dokazu sem tam poslat rizikovu prihravku ci kolmicu a pekne sa im priestor otvoril. Lenze v ofenzive si nerozumeju, nadejnu akciu pokazi zlou prihravkou ci ukvapenou strelou... Snad pride Amiri alebo Neuhaus a najlepsie ak nahradi Dahouda ci Maiera.
h8_sfatto
19.06.2019 06:41
#
zadarmo drahej
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.