Barcelona se dohodla na prodloužení smlouvy s Umtitim

10.01.2022 12:52 - Aktuality
Samuel Umtiti (© AFP)
 
Samuel Umtiti předčasně prodloužil smlouvu s Barcelonou do roku 2026. Francouzský obránce se vzdal části platu, jenž mu zbýval z předchozího kontraktu a díky tomu katalánský celek může zaregistrovat Ferrána Torrese...

Bývalý obránce Lyonu dorazil k Blaugranas před pěti a půl lety, postupem času ho však začaly pravidelně trápit zdravotní problémy, opakovaně laboroval hlavně s koleny.

Před letošní sezonou byl Umtiti stejně jako řada spoluhráčů na odchodu, přestoupit však odmítl, přestože dosud zasáhl do jediného soutěžního utkání Barcelony.

Další starty by však přece jen mohl přidat, neboť katalánský celek překvapivě oznámil dohodu o prodloužení smlouvy do roku 2026.

Umtiti se vzdal 10 % platu z původní dohody do roku 2023 a zbývající část mu bude rozprostřena do nového kontraktu, takže Barcelona může zaregistrovat čerstvou posilu Ferrána Torrese, neboť tímto krokem splňuje FFP. Osmadvacetiletý stoper na oplátku může po sezoně odejít jako volný hráč, pokud se najde zájemce, jehož nabídku akceptuje.
Autor: Jiří Vojík / transfermarkt.de
Počet zobrazení: 5955
Komentáře (225 / 0 nových)
Caffo
10.01.2022 12:57
#
Prečo ho radšej nepredali a tým by vytvorili priestor pre zaregistrovanie Torresa ?
Špekulovalo sa o záujme z Ameriky a Newcastlu.
krupa1919
10.01.2022 12:58
#
O nechtěl přestoupil, odmítal to
Tomik111
10.01.2022 12:59
#
No teď už se ho nezbavíte vůbec
krupa1919
10.01.2022 13:03
#
My rozhodně ne
Bucky
10.01.2022 13:32
#
Godbless
10.01.2022 13:09
#
Vzdal se části platu a pro zaregistrování Torrese je prostor. Viz. článek.
dextroza_m
10.01.2022 13:17
#
Chce jen do tymu, ktery muze realne bojovat o lm, ale takovy si ho nevybere..
krisa
10.01.2022 13:28
#
tak proč zůstal v Barceloně?
Gazdo
10.01.2022 17:29
#
Ved o LM bojujeme ved sme tusim na piatom mieste
Kluivert9
10.01.2022 19:09
#
Předpokládám, že myslel vítězství v LM...
Gazdo
10.01.2022 20:21
#
Ja viem mne je to jasne ale nadbehol
dextroza_m
11.01.2022 07:26
#
vata... Prostě je to jeho rétorika, aby nemusel pryč a zůstala mu taková výplata.
Neutron
10.01.2022 16:39
#
vzhladom na to, ze toho asi vela uz neodohra tak mu to moze byt jedno, taky klub ho nepodpise
Eichel
10.01.2022 13:25
#
Podľa informácií z posledných dní nemala Barca na stole žiadnu ponuku na Umtitiho. Očividne sa ho zbaviť chcú ale nejde to.
bourbon
10.01.2022 14:39
#
články nečti, nebuď piča
Durden Tyler
10.01.2022 20:09
#
AC milan ho chtelo koupit dali i ofiko nabidku;) jak uz tu nekdo psal - hrac bohuzel prestup neustale odmita a tohle byla jedina cesta jak se vlezt do platoveho stropu pro sezonu 21/22 .. vzhledem k tomu ze se pristi rok znekolika nasobi muzou delat i predbezne kontrakty s postupnym splacenim jako si to u sve smlouvy napr. navrhoval Messi ..
Remt
11.01.2022 02:11
#
Proč ho spíš nějakým způsobem nenechali zmizet? To by byla vůbec nejjednodušší a nejlevnější a vůbec nejlepší varianta jak se tohohle lazara, co nechce odtahnout zbavit.
Foppy
10.01.2022 12:58
#
Losinho
10.01.2022 12:59
#
čameleón
10.01.2022 13:01
#
Král . Toho už se nikdy nezbavíme...pro něj super, lepší než muset hrát někde v Anglii, kde prší. V Barceloně je krásně a navíc nemusí ani hrávat
Black Jagir
10.01.2022 13:02
#
Tak kdy začne Xavi ven?
Durden Tyler
10.01.2022 20:11
#
v roce 2038 pokud do te doby nepujde hledat vyzvu jinde
Skocdopole
12.01.2022 00:13
#
"Hledat výzvu jinde" = "restartovat kariéru trenéra"
Durden Tyler
12.01.2022 15:25
#
V Kataru udelal obrovsky kus prace. Vybudoval tym ktery se dostava do asijske LM a poprve se tam stalo ze by dal tym celou ligu bez porazky. V Barce to samo chvili potrva ale pristi sezone se uz zase perem o trofeje
Skocdopole
12.01.2022 17:29
#
Nevěřím. Ukaž důkazy.
Durden Tyler
12.01.2022 23:19
#
jen se nauc pouzivat google
Durden Tyler
12.01.2022 15:26
#
resp. uz letos je sance ze nejakou mensi urvou ..
misinho7
10.01.2022 13:03
#
imp
10.01.2022 13:07
#
Z hlediska balancovani ucetnich knih to dava smysl.
Rikomescudi
10.01.2022 16:09
#
Godbless
10.01.2022 13:09
#
Za kolik by ho reálně prodali?
patas92
10.01.2022 13:11
#
Vzhledem k tomu, že by tam měla být klauzule, že v létě může jít zadarmo, tak nejspíš za moc ne.
Neutron
10.01.2022 16:39
#
0€
vagneris
10.01.2022 17:26
#
Museli by zaplatit pořádný balík, aby si ho někdo vzal.
Durden Tyler
10.01.2022 20:12
#
10-25 mil. euro podle toho jestli by se prodal do AC Milan, Evertonu ci New Castlu;)
Beethoven
10.01.2022 13:15
#
Nedavalo vetsi smysl pustit ho zdarma pryc?
krisa
10.01.2022 13:31
#
on měl platnou smlouvu ne? by ho asi museli vyplatit
SIRBRANIKE
10.01.2022 23:22
#
imp
10.01.2022 13:40
#
No ty vole, to je genialni napad. Ze to tu Barcelonu nenapadlo.
teenz
10.01.2022 13:47
#
Mimalu
10.01.2022 14:07
#
Majk91
10.01.2022 14:10
#
Kluivert9
10.01.2022 14:14
#
2miguel1
10.01.2022 14:15
#
Jordi Alba
10.01.2022 14:45
#
Beethoven
10.01.2022 15:33
#
Stacilo napsat na EF a hned by vedeli co delat
Agent z Melmacu
10.01.2022 16:23
#
Barcelonu nenapadlo už oveľa viac vecí
Gazdo
10.01.2022 17:30
#
mistr129
10.01.2022 17:37
#
DeformFCB
10.01.2022 18:18
#
Bayern +
10.01.2022 18:57
#
SixtoRodriguez
10.01.2022 19:20
#
Infi
10.01.2022 20:02
#
Manik...
10.01.2022 21:29
#
SIRBRANIKE
10.01.2022 23:22
#
uff
11.01.2022 22:18
#
vagneris
10.01.2022 17:27
#
Nechce odejít, tak to aspoň finančně optimalizovali.
DonAndres
10.01.2022 13:18
#
snížení platu o 10%, to mi přijde v kontextu 0 zápasů za sezónu jako výsměch.
Blázen, ve 28 letech se takhle šprajcnout, odmítnout všechny nabídky a smířit se s tím, že bude nadále leštit lávku.


ZoidyMe
10.01.2022 15:26
#
oni mu natiahli len zmluvu aby sa ten rozrátal reálne nepríde az tak o vela.
EaP
10.01.2022 13:20
#
Tak podla informácií ktoré píše JuanMarti sa mu plat bude každú sezónu znižovať o 10% ale čo je podstatnejšie, ma doložku, ze od budúcej sezóny moze odist zadarmo ak si vyberie športový projekt ktorý mu bude vyhovovať. Túto sezónu ho zadarmo pustiť nemohli pretože tak nemal nastavenú zmluvu. Teraz ju má a tak je reálne ze niekto si ho stiahne uz pocas leta. Alemany ma neprestáva udivovat. V tejto situácii robi uplne zázraky. Veľmi Ale fakt veľmi šikovný človek.
Eichel
10.01.2022 13:26
#
Kluivert9
10.01.2022 14:14
#
patas92
10.01.2022 14:37
#
blaugrana
10.01.2022 15:43
#
ten ...... tu bude do konca kontraktu...na znacne znizenie nekyvne a ziaden too klib ho chciet nebude
sokar
10.01.2022 15:51
#
ako nemohol prestúpiť zadarmo? keby nie zadarmo tak za 1€, ved prestupová suma je vecou dohody. Navyše jeho amortizácia už bola údajne už zúčtovaná, takže ani z účtovného hľadiska by to nevytvorilo ďalšiu stratu...
navyše, všade sa uvádza, že plat sa mu v každej sezóne zníži o 10% a že vo výsledku dostane rovnaké peniaze. To mi tiež nevychádza - teraz sa mu zníži o 10% a v tej ďalšej? keby len o ďalších 10% tak je to smiešne
Gazdo
10.01.2022 17:32
#
Pockaj ako sa da hrac nepredat zadarmo? Ved ked sa klub rozhodne tak ho moze predat za 10 euro to je kazdemu jedno. Ta dolozka je tam dobra pre Umtitiho nie pre Barcu. Barca ho moze kedykolvek pustit zadarmo
uff
11.01.2022 22:18
#
Busby babes
10.01.2022 13:21
#
kratkodobe jim to pomuze, dlouhodobe budou mit dead money v knihach o par let dele no..
Messiáš
10.01.2022 14:41
#
Pomuze to po vsech strankach. Rozprostrelo se to, co měl vydělat do 2024 za 18 měsíců do 54 měsíců (2026), plus 10% šel dolů nad to. To je sleva jako blazen. On muze na oplatku odejit zdarma v lete 2023, tak jak stanovovala puvodni smlouva.
Krome registrace Ferrana, usetretni platu a vytvoreni dalsiho prostoru pro FFP to otevira mnohem realnejsi moznosti pripadneho hostovani pro Umtitiho v budoucnu, jelikoz si pred tim jeho plat nemohl nikdo dovolit.
Tohle je deal jak svina a Alemany je buh. Za tohle zadny posmech a kopance fakt nezaslouzime
Hristo Stoichkov
10.01.2022 14:53
#
Ta Alemanyho práce je fakt obdivuhodná, to je největší posila za dlouhý roky a snad jediný člověk, který by dokázal ten bordel v klubu pročistit. Líbí se mi i ten jeho styl, kdy za sebe nechá mluvit činy a nevolí velká slova. Podle mě ideální doplněk k Laportovi.
el Principito
11.01.2022 14:00
#
Mateu Alemany decreased Umtiti's salary from 16m to 5.4m yearly, added a clause allowing Barça to terminate his contract next year and is still looking for a way out for the Frenchman!

ten chlap je génius
Kluivert9
11.01.2022 16:20
#
Busby babes
10.01.2022 15:39
#
Mate sveho Bobby Bonillu no.
kilobyte
10.01.2022 16:24
#
Vždyť to prodloužení by jen z jednoho důvodu. Aby mohli zapsat Ferrana. Žádná jiná výhoda tam není.
Kokesh
10.01.2022 16:50
#
Deal jako svině? Asi to vidíš dost krátkodobě se zaměřením na nynější problémy Barcelony. Které se samozřejmě úměrné musí řešit.

Ale reálně dostal Umtiti dva roky smlouvy extra. Sice se snížením, ale pořád je to nádherný kontrakt pro hráče, co odehrál za poslední roky to co on a do budoucna se s ním nepočítá. A pokud nyní řešíte opravdu každé euro a snažíte se zbavit odpadu, tohle budoucí klíště může být další sezónu, dvě opět problém, který se jen posunul...
sokar
10.01.2022 17:00
#
kilobyte
10.01.2022 17:15
#
Pod každým článkem o Barceloně, tady fanoušci Barcelony píší, že Umtiti musí odejít a teď tady dělají z jeho prodloužení geniální věc.
John Obi Mikel
10.01.2022 17:42
#
Messiáš
10.01.2022 17:22
#
Tak realne, co jsou v souvislosti s nim dobre dealy? Prodat jej nedokazeme, urcite ne s jeho drivejsimi platovymi pozadavky. Nedivil bych se, kdyby byly kluby, ktere se se znalosti jeho predchozi gaze ani neozvou, jelikoz proste vi, ze je to mimo jejich rozpocet. Pak uz zbyva jen hostovani, ktere je ted rozhodne realnejsi nez bylo a dale jen vyvazani ze smlouvy, ktere tezko rict, jestli je lepsi.

Pokud mu nezaplatime ani euro navic, nez v pripade, kdyby zustaval s predchozim kontraktem do roku 2023 a naopak jeste dalsich 10% umazeme, tak je to za me vazne dobrej deal. S vredem, ktery se tu doopravdy drzi nekolik let. Hlavne to ma okamzity vliv na financni fair play ted i pro leto.

Jak odlifrovat odpad resi pomalu kazdy velkoklub..My vzhledem k platum, ktere jsme davali a vzhledem k mnozstvi nekopu vice nez jini. Ale pokud se neobjevi kupec, zajemce na hostovani nebo dohoda o vypovezeni smlouvy na nizsi castce, nez ma hrac dostat, tak to bere jako idealni reseni. Ocekavam, ze neco podobneho bude nasledovat u Sergi Roberta a mozna dalsich hracu..
Gazdo
10.01.2022 17:35
#
Ja sa bojim ze Sergiho predlzime uplne regulerne s tym ze tu bude moct ostat nie s tym aby sa predal. Ja by som ho mozno ani nepredlzoval vobec
blaugrana
10.01.2022 18:07
#
ak mu daju viac ako 3 mio brutto a viac ako dva roky, tak je to na kriminal
sokar
10.01.2022 16:54
#
18 mesiacov ale nie je do 2024...
Messiáš
10.01.2022 17:07
#
2023 moje chyba, o par radku nize uz to pisu spravne
REPLIKATOR
10.01.2022 13:28
#
Stačí odehrát 1 zápas a dostaneš novou smlouvu
LAM
10.01.2022 13:56
#
Umtiti had a contract until 2023. He had a year and a half left with a very high salary and the Frenchman has agreed to lower 10 percent of his salary and the remaining amount has been extended by three years. In this way, the Barça club will pay 90 percent of what it had planned to the Frenchman, but spread over four and a half years. Which implies a significant reduction in annual salary and frees up financial fair play considerably.

Má to být asi takhle
Kluivert9
10.01.2022 14:15
#
2miguel1
10.01.2022 14:20
#
Drži sa ten Barcelony ako kliešť. Pre mna nepochopitelne z pohladu futbalistu, v najlepsich rokoch môže stale ukazat, ze na to ma. Takto si je isty, ze bude proste dalsie 4 a pol roka sedieť na lavičke. Mne proste hlava neberie takuto mentalitu človeka, čo ma už teraz zarobene na dva životy.
Eichel
10.01.2022 14:35
#
Na druhú stranu je zaujímavé, že sa o ňom trénerský tím podľa informácií vyjadruje ako o človeku, čo tvrdo pracuje, maká na tréningoch a chce hrať. On možno fakt chce hrať a stále verí, že sa presadí v Barcelone, prípadne má pocit, že je tak dobrý, že by mal ísť do iného top klubu a preto sa mu nechce ísť nikde nižšie, ktovie. Skutočne toho chlapa neviem odhadnúť.
ZoidyMe
10.01.2022 15:27
#
podla mna ho nenechavali hravat kvoli tej zmluve, tlacili na neho a az teraz zacne realne hravat.
blaugrana
10.01.2022 15:46
#
co nevies odhadnut? ma nechutny plat, ktory inde nedostane a to moc dobre vie...mysli si, ze patri k stoperskej spicke a ma o sebe hodne vysoku mienku, ale ziadne ponuky na stole hovoria za vsetko
Gazdo
10.01.2022 17:36
#
Lebo nie si cernoch z francuzska?
Manny
10.01.2022 18:00
#
jn strasne nepochopitelne, ze chce dodrzet smlouvu, ktera jste s nim podepsali, ktera je pro nej vyhodna. zvlast kdyz je to evidentne, kvuli tem zranenim, posledni opravdu velka smlouva.
blaugrana
10.01.2022 18:04
#
keby mal nejaku ambiciu sa dostat spät na vrchol a trochu sebakritiky, tak by uznal, ze sa odstrelil sam a vymrdava s klubom...ale jemu ide len o love a nie o hranie..keby mu slo o hranie, tak rozviaze zmluvu a ide hrat za Lyon napr. za normalny plat, ale jemu uz je futbal u prdele
Manny
10.01.2022 18:08
#
jestli nekdo s nekym vymradava, tak je to ten klub, ktery nechtel dodrzovat jimi podepsanou platnou smlouvu a vyvijel na nej tlak pres media fans a nevim co, aby ustoupil.
blaugrana
10.01.2022 18:16
#
iste, uplny chudak je ten Umtiti
Manny
10.01.2022 18:48
#
nn chudacek je prece ten klub, ktereho tak zle doji(= dodrzuje jejich smlouvu)
drussbarb
10.01.2022 20:09
#
Naprosto souhlasím - u jednoho nám vadí, že nechce prodloužit, u druhého zase to, že chce dodržet smlouvu… WTF
Tohle si má ohlídat vedení klubu, Dembelé měl být prodaný loni a nebyl by problém.
O.Giroud
10.01.2022 23:32
#
Pre mna zas nepochopitelne preco by kazdy futbalista mal za ulohu len bojovat o trofeje a nevysedavat na lavicke. Niekto to proste berie ako pracu, evidentne mu je dobre v Barcelone, s peknym platom a nema potrebu ist prec.
Svatej
10.01.2022 18:24
#
Hmm vysvětlí mi to někdo blíže?

Pro představu řekněme, ze bral 100k týdně a mel to brat jeste rok a pul, tzn strelim nejakych 75 tydnu 100k = 7 500 000
Ted prvni rok a pul teda s 90% bude brat 6 750 000, Barca ušetří skoro milion.

Jenze pokud neodejde, coz je furt pravděpodobný, tak budou platit dalsi 3 roky smlouvy, tzn 15 000 000. V cem je to geniální práce?
Manny
10.01.2022 18:33
#
In this way, the Barça club will pay 90 percent of what it had planned to the Frenchman, but spread over four and a half years.

ta castka je porad stejna, akorat rozlozena do vice let, takze se jeho tydenni plat nesnizi o 10 % ale asi 65 % pokud to borec od ktereho to beru dobre spocital.

pro nej dost nevyhodne, at uz kvuli infalci, pripadne investici s temi penezi, nebi tim, ze by po skonceni smlouvy mohl (po tech 2 letech) jit nekam jjinam za treba mensi prachy, ale porad mit vic nez ted. kdyz se nad tim ted zymslim, tak mi to od nej prijde az silene nevyhodne.

bud mu fakt jde o to, aby byl v barcleone, nebo takto chce dat sanci tomu, aby prislo dalsi agazma/hostovani a vyjednal si lepsi smlouvu pote s budoucim klubem (ukaze ze je schopny hrani, coz by kdyby dodrzoval tu puvodni smlouvu mozna risklo mene klubu)
Manny
10.01.2022 18:34
#
nebo teda neni stejna,ale dle vseho jeste snizena jeste o tech 10 %, pokud je to vse pravda
Gazdo
10.01.2022 18:58
#
No pokial je to takto je to paradny deal ale tiez sa mi to nejako nezda
Ed_Hazard
10.01.2022 19:21
#
Alebo mas blby zdroj
Svatej
10.01.2022 20:52
#
Hmm pokud jento takhle, tak to chápu... Jen mi to prijde jako absolutně idiotský z jeho strany, reálně může jenom ztratit
PP
11.01.2022 09:25
#
leda by měl fotbal už na háku a zajistil si pravidelný příjem po delší dobu.
Nicméně to z jeho hlediska moc smysl nedává.. má příjem jako hvězdy v PL..
https://salarysport.com/football/player/samuel-umtiti/
Svatej
11.01.2022 10:22
#
On dostaval 260 000 měsíčně?! A my nechceme dat Rudigerovi vic nez 140, to je brutální Bodejt by nebyli v takový řiti
PP
11.01.2022 10:44
#
s Rudigerem jste pitomci no.. Jinak jsem namátkou projel x-jmen za Barcelonu a prakticky jediný hráč tam není pod 200tis. týdně.. Snad Frenkie De Jong vycházel na nějakých 170tis..
Blázni.
Svatej
11.01.2022 10:55
#
Z 80% jsme. Z druhy strany chapu, ze se vedeni zdráhá dat smlouvu hraci, co hraje takhle rok a to ještě v systemu, kde je kazdej obránce razem na 120% svych možností
Svatej
11.01.2022 10:57
#
Jsem to omylem odeslal.

Neni nahoda, ze Real od toho zadarmo ustoupil, maji zrejme stejnou obavu jako my - s navratem na 4 pujde Rudi zas do bud do nadprumeru pod Sarrim, nebo do uplny vykonnostni prdele jako pod Frankem

A k ty Barceloně nemám slov. Za tyhle prachy bych donutil hráče taky básnit o tom, jak snili o prestupu do Nottinghamu od mala
valloire
11.01.2022 12:28
#
V Barceloně hrajou samý srdcaři. Peníze v tom nehrajou roli. Bylo to tak odjakživa.
bartlu
10.01.2022 15:47
#
my se ho zbavujeme a zbavujeme až mu nakonec prodloužíme smlouvu

klesáme čím dál níž
blaugrana
10.01.2022 16:12
#
aj si cital clanok, preco to tak spravlli a o kolko sa mu zredukoval plat alebo len picujes?
kilobyte
10.01.2022 16:19
#
Tak to prodloužení udělali jen kvůli finančním pravidlům LaLigy, ale to neznamenám, že to není k smíchu.
Tomas Kazu Joker
10.01.2022 16:54
#
Za poslední roky udělala Barca hodně věcí, za které právem zaslouží výsměch, ale tahle to není.
kilobyte
10.01.2022 17:07
#
Prodloužili smlouvu s hráčem, který je často zraněný, nepočítají s ním, je neprodejný a budou doufat, že od nich odejde zadarmo.
blaugrana
10.01.2022 17:59
#
urobili to kvôli registracii a znavit sa ho budu chcirt stale, v com ale neverim a ten uzasny stoper bude dojit Barcu az do 2026, ale aspon za menej...kazdopadne by som ho prikoval na tribunu a znechutil mu ten pobyt v klube co najviac a fanusikovia mu to snad daju vyzrat co najviac
Manny
10.01.2022 18:07
#
jste odpad no, vy fanousci, kteri si myslite, ze hrac je otrok klubu

on vam vysel vstric, mohl si uplne normalne, dodrzovat platnou smlouvu, meli byste mu dekovat, ze pres tu hnusny tlak, co se na nej valil vam ustoupil, abyste si uzili dalsi drahy nakup
blaugrana
10.01.2022 18:14
#
on nam vysiel vstric, ked mu klub odporucil operaciu a on si siel na MS miesto toho a odpalil sa na 3 roky, ale my sme odpad no
Manny
10.01.2022 18:22
#
neni prvni ani posledni, ktery se rozhodl pro konzervativni lecbu, zraneni je neco s cim by tak nejak klub ve fotbale mel pocitat.

ale odpad jsem smeroval na tebe, kdyz hraci, ktery vam vyjde vstric, chces neco jeste znechucovat
blaugrana
10.01.2022 18:34
#
este ze su tu aj taky ako ty, pomodlim sa za teba
blaugrana
10.01.2022 18:15
#
drahy nakup, na tri splatky a prva bude v lete
Bakary3
10.01.2022 18:53
#
odporný jsou, bych blil
SIRBRANIKE
10.01.2022 23:31
#
Nechápem prečo na tento troll nick reagujete.
Kluivert9
10.01.2022 16:17
#
drussbarb
10.01.2022 17:39
#
Ty sem píšeš ale hrozné blbosti
sylarko
10.01.2022 20:40
#
zbavit sa ho neslo. toto bolo najlepsie mozne riesenie
Bakary3
10.01.2022 16:25
#
Umtiti docela potlesk

Všichni mu tu nadavaji jako ostatním, kterym ty smlouvy dal klub dobrovolne a ted se nehodi, jaky jsou to pijavice a nevim co... Mohl se na ne vysrat, a nakonec jeste Barce kyvne a zachrani jim zadek, at vůbec můžou registrovat posilu, na kterou se snad skladala i pripravka La Masie.
kilobyte
10.01.2022 17:00
#
Tak zajistil si tím kontrakt na 4 roky.
Bakary3
10.01.2022 17:12
#
Sice jo, ale taky se na ne mohl vysrat, do 2023 brat vetsi plat a pak by si neco nasel tak jako tak.
kilobyte
10.01.2022 17:21
#
Tak on na tom vydělá. Sice přišel o 10% platu, ale vytvořil si tím zadní vrátka. Když ho nikdo nebude chtít za podobné peníze, tak na tom Barcelona bude tratit ještě víc.
Gazdo
10.01.2022 18:52
#
Manny
10.01.2022 18:54
#
Gazdo
10.01.2022 18:59
#
?
Bakary3
10.01.2022 19:08
#
To je nesmysl.

Mel jistou větší castku za 2 roky. Tu by mel na ucte a pak by neco nasel v pohodě.

Takhle muze teoreticky za 4 roky mit castku menší a jako o dalsi 2 roky starší oproti smlouve puvodni tezko bude hledat neco lukrativniho...
Skocdopole
12.01.2022 00:17
#
Nechtěl riskovat, že skončí na pracáku.
Bakary3
12.01.2022 07:18
#
Takze ty bys radsi riskoval skončit na pracaku v 2026 s (ted nevim přesně ty castky) 8m eur na ucte, nez skončit na pracaku v 2023 s 10m eur na ucte?

Logika
Skocdopole
12.01.2022 14:58
#
Kazdej normalni clovek povazuje pritomnost na pracaku za ostudu a osobni selhani. Takze ano, urcite bych radsi podepsal smlouvu na dalsich par let, obzvlast kdyz bych mel moznost kdykoli v tom obdobi si najit jinou praci. V podstate si vyjednal cas navic pro vyjednani lepsiho zamestnani a nehrozi mu tak akutne ostuda v podobe evidence na PU.

Ale tezko to budu vysvetlovat cloveku, ktery v souvislosti s hrozbou evidence na PU jako prvni pocita, z jake castky se mu vypocita podpora.
Manny
10.01.2022 17:25
#
Ale za menší prachy celkove, než by mu zajišťoval ten dvouletý kontrakt, furt to nechápeš?
Kokesh
10.01.2022 17:43
#
Cože?
Manny
10.01.2022 17:56
#
? vzdyt jsi na ten komentar, ktery to psal, sam reagoval? takze jsi to vubec necetl/nerozumel tomu, ale reagoval na to jo?
Kluivert9
10.01.2022 19:20
#
Proč si tu diskuzi aspoň nepřečteš?
kilobyte
10.01.2022 18:09
#
Co jsem našel, tak těch 10% je snížení za rok. Pak něco o tom že v roce 2023 s ním může Barcelona ukončit smlouvu a že dostane vyplaceno jen tolik, kolik by dostal v původní smlouvě.

Takže by měl teoreticky dostat stejně, ale zdá se mi to pro Umtitiho dost nevýhodné a hlavně nesmyslné.
Manny
10.01.2022 18:17
#
pise se, ze z kontraktu na 2 roky udelali kontrakt na 4 a celkovou castku snizili o 10 %
ma jisty ten prijem, barce se vyrazne snizi jeho rocni plat + by mel byt atraktivnejsi pro piripadne hostovani, kdyz ma o tolik nizsi plat

ano je to pro nej nevyhodne, vysel barce vstric (jestli je to vse pravda)
Kokesh
10.01.2022 18:27
#
Pořád to je prodloužení smlouvy omg. Pokud by bral 5M ročně, mohl si za dvě sezóny vydělat 10 a udělat papá. Nyni se mu ta možnost prodloužila o další dva roky, i když se snížením platu. Tedy 5*4=20 -10%=18M.

Výhodné je to pro něj pokud dodrží kontrakt v nynějším herním zápřahu. Nevýhodné jestli za rok či dva odejde jinam...jelikož ale nikdo z nás není vědma, držme se normálního kontraktu. A tady se z něj pomalu dělá bargain...za hráče co sedí na lavicce a nehraje.

blaugrana
10.01.2022 18:36
#
Sytuacja Umtitiego:
1. Zarabiał 12mln€/rok, do końca kontraktu (2023) zarobiłby 18mln€.
2. Na podstawie nowej umowy zarobi 16,2mln€ do 2026 roku, co daje 3,6mln€/rok (-8,4mln€).

Obniżył pensję o 10%, a pozostałe 90% podzielili na 4,5 roku.
Manny
10.01.2022 18:39
#
ty zpravy, co tady koluji a na ktere jsi ireagoval, ale rikaji neco jineho

zjednodusene budu brat, ze puvodne mu zbyvaly 2 roky a ted prodlouzil na 4 a mel puvodne 5 mega rocne

1) puvodne vydela za 2 roky 10 mega
2) ted si vydela za 4 roky 9 mega
Kokesh
10.01.2022 19:35
#
Chápal jsem to trochu jinak, ale tohle je teda šílenství pro něj, které asi musel zachránit velký podpisový bonus.
Hristo Stoichkov
10.01.2022 20:47
#
Žádný podpisový bonus nedostal, spíš na něj podle mě zapůsobilo to, že na snížení mzdy už před ním přistoupili snad všichni ostatní nákladní hráči.
Messiáš
11.01.2022 02:32
#
Uz to teda je deal jak svina, ne ?
Je to presne jak pise Manny vyse :))
Yuriewitsch
10.01.2022 20:22
#
Kluivert9
10.01.2022 19:15
#
Bakary3
10.01.2022 18:57
#
Viz manny a mistr, umtiti na tom opravdu nevydělal
mistr129
10.01.2022 17:42
#
Tyvole, kdybys měl v práci dostávat 100 000 měsíčně po dobu 1 roku (celkově 1 200 000), nechal by sis to snížit na 30 000 měsíčně po dobu 3 let (celkově 1 080 000)?
mistr129
10.01.2022 17:40
#
blaugrana
10.01.2022 18:01
#
vies ze prva splatka za ferrana bude az v lete a budu to konkretne tri splatky?
Bakary3
10.01.2022 18:56
#
Ano, gratuluju, ze vam udelali i dobří známí ze city charitu
sokar
10.01.2022 18:10
#
podľa mňa je tam gentlemanská dohoda (možno aj nejaký tajný dodatok v zmluve), že kontrakt bude predčasne ukončený a jednorázovo vyplatený bez nejakých naťahovačiek zo strany klubu. Ináč si neviem predstaviť dôvod ústupku zo strany hráča. Síce dostane +- rovnaké peniaze, ale za dlhší čas, a navyše v posledných produktívnych rokoch, kde by mohol ešte čo to zarobiť. Takže buť je tam ešte niečo dohodnuté, alebo je fakt tak blbý...
Manny
10.01.2022 18:45
#
tak podle toho, co pise blaugrana, tak i po te redukci by mel mit 70k€/week. (ale teda nevim, jestli po pred zdanenim atd) to nevim, jestli by by mu nekdo dal v situaci, kdy by za sebou mel pomalu 4 roky bez fotbalu.
blaugrana
10.01.2022 18:35
#
Sytuacja Umtitiego:
1. Zarabiał 12mln€/rok, do końca kontraktu (2023) zarobiłby 18mln€.
2. Na podstawie nowej umowy zarobi 16,2mln€ do 2026 roku, co daje 3,6mln€/rok (-8,4mln€).

Obniżył pensję o 10%, a pozostałe 90% podzielili na 4,5 roku.
2miguel1
10.01.2022 18:44
#
Mame štvrteho stopera na 4 a pol roka za 70 000 tyzdenne. Mame ale v time 5 stoperov, Lengleta by som predal ak sa bude dat
blaugrana
10.01.2022 18:54
#
uviime co v lete....Araujo ma byt novy lider a bude sa k nemu dakto zhanat, lenze je to strasna sklenička....Pikac by uz mal byt max tretim stoperom a snaaad Boh da a dajto vezme umtitiho na hostovanie a Lenglet by mohol ist, ak by dosiel dakto do zakladu...Garcia sa mozno rozohra a bude v dvojke s Araujom on..
Bakary3
10.01.2022 19:11
#
Fanousci Barcy, cest vyjimkam, jsou tu peknej humac.
Jejich neucta k vlastnim hracum, jen proto, ze se jim zrovna nehodi, je odporna.

Pral bych si, aby se umtiti rozehral - kdyz se da dokupy zdravotne, nemusel by to byt kvzhledem k jeho schopnostem problem, a pak sel zadarmo do nejakyho top klubu, pochcal bych se smichy
blaugrana
10.01.2022 19:20
#
zo srdca mu to prajem a nech ide uz v lete
SIRBRANIKE
10.01.2022 23:33
#
John Obi Mikel
10.01.2022 19:40
#
2miguel1
10.01.2022 19:56
#
To nieje "zrovna", šance mal, ked nastupil, bola to vzdy katastrofa. Ponuky za neho boli, my sme ho chceli predat, ved ja automaticky nehram, tak chcem prestupit a hrat. Nie sediet ako Bale a mat plat za nič.
Infi
10.01.2022 20:14
#
jako na druhou stranu, co si budem, Umtiti šel po ms 2018 znatelně dolů, ať už vinou zranění nebo ne, odehráno má v každé z těch 3 sezón jen třetinu minut toho, co předtím - a 3 roky jsou za mě osobně dlouhá doba
Hristo Stoichkov
10.01.2022 20:44
#
Bakary322.10.2020 06:29#
Ozil to jen hraje na sentimentální kecy, aby si jeste získal nejaky sympatie, stejny bylo gesto s platen Gubnersaura, kdyz behem jara odmitl jako jediny snizeni platu.

A tedy, odmitl snizeni platu... odmitl jit jinam, ikdyz vedel, ze hrat nebude.

Nedopsani na soupisku byl jen poslední logicky krok.

On misto toho zustal a rozhodl se vysedet si prachy z posledniho roku kontraktu, tak ted at nebreci a nepise falesny blaboly, ze se o to chce porvat, cely mi to od nej prijde smesny.


Každý tým má takový hráče a fanoušci je nikdy nebudou mít rádi, ale hlavně, že culés jsou tu pěkný humáč. Umtiti si zaslouží kritiku za spoustu věcí, stejně jako pochvalu za to, že na takovou dohodu teď přistoupil.
Bakary3
10.01.2022 20:56
#
Ok, dalo se cekat, ze se na me neco najde

Moc to jako srovnatelny nevidim, byl to linej flakac, ktery pak svymi vyjadrenimi do klubu dost sil.
Ano, ode me to schytal ozil.

Ale neni divny, ze tady dostaval sodu rakitic, pjanic, roberto, umtiti, atd. atd, at vsichni tahnou pryc?

Ze ma každý klub takovyho hrace, jo, asi ma, a ze zrovna v barce se jich tedy podezrele seslo...
Fanousci barcy tu (obecne, nemyslím tebe, ktery pises rozumne) pusobi rozmazlene, nic neni dost dobrý.
Hristo Stoichkov
10.01.2022 21:09
#
Já to docela srovnatelný vidím, Umtiti už je influencer a bývalý fotbalista, vůbec mu nevěřím, podle mě i on sám ví, že je zdravotně K.O.

Divný to není, je to odraz šílenýho minulýho vedení klubu, který dopustilo to, že hráčům servírovalo tak nesmyslný smlouvy a ještě trpělo jejich chování, přístup a nedostatečnou výkonnost.

Jinak to chování vůči Ozilovi ti vůbec nevyčítám, to by štvalo každýho fanouška. Jenom jsem zkusil ze srandy google, tvůj nick a Ozil a první co vyběhlo byl tenhle příspěvek .
Bakary3
10.01.2022 21:28
#
Tak s tím Ozilem dobry, jsem si rikal, jak jsi na to prisel

Jo, dobre, ja uz asi trošku na fanousky barcy koukám skrz prsty, protoze tech invektiv vuci vlastnim hracum mi tedy přijde hodne, prijde mi, zs většina je bere jen jako kusy a jakmile trosku polevi ve vykonosti, uz je zenou vidlema

Co mi prislo obzvlast hnusny byla stejná nevraživost vuci odchovanci Robertovi.

A at je umtiti jaky je, tohle je prostě od nej vstricny gesto.
Presto tu na jeho adresu nevidim jedno pochvalny slovo.
blaugrana
11.01.2022 15:12
#
toto bol jeho jediny chvalyhodny cin od roku 2018, takze asi preto na jeho adresu nevidis ziadne alovo chvaly...Roberto mal par zableskov slavy, ale urcite nie je hodne platu 9 mega rocne a preto budeepsie ho radsej poslat prec, nez aby tu bol za nezmyselne prachy...na Raketu tu zas ziaden velky hejt nebol a urcite sa mu tu ani vo velkom nenadavalo...vsetci tu kydaju na hracov...vy non stoo picujete na Xhakhu, aktualne na Aubameyanga, predtym to bol Mustafi, Liiz atd zakze neviem co tu vlastne komu vycitas
Kenneth
11.01.2022 16:03
#
Vzdyt se tu do Rakitice jelo tyden co tyden, vetsi sody dostaval snad jen Valverde.
Gazdo
11.01.2022 16:34
#
Ale uplne zase pravom na druhu stranu treba povedat
Bakary3
11.01.2022 16:03
#
Ty okolnosti chapu a beru, ale presto se uplne nemuzu zbavit dojmu, ze jste casto nevdecny, a treba konkrétně ten Rakitic toho byl zarnym příkladem, nakladano dostaval hodne.
blaugrana
11.01.2022 17:48
#
on bol super 14/15, 15/16 tiez este uslo, ale potom to slo z kopca, ale isto sa mu tu nenadavalo a pod. aj ked obetnyn barankom bol, tak ako aj Keita predtam...to hold hraci od ciernej roboty casto byvaju..mokrrem Kanteho, toho vsetci miluju
Bakary3
11.01.2022 20:13
#

Ngolo
winoladino
10.01.2022 23:19
#
za poslední větu. raketa teď u nás dokazuje, že je famózní. a to culés ho sami posílali pryč.
Klokanomet
11.01.2022 00:26
#
2miguel1
11.01.2022 13:13
#
Ja toto nikdy nepochopim. To, že hra v Seville dobre automaticky neznamena, že v Barce by hral dobre tiež. Zmena prostredia, nova vyzva, herny štyl, dôvera trenera, pozicia v mužstve, to su len iste veci, ktore pomahaju hračovi hrať lepšie. Rakitič hral v Barce dobre 3 roky, potom to už bol čisty pragmatizmus naučeny od Valverdeho. Nech sa mu darí, ale Barcelone by už nepriniesol pridanu hodnotu
Kluivert9
11.01.2022 16:21
#
winoladino
12.01.2022 07:49
#
ne, on u vas hral dobre celou dobu, jen se projevila ta nevdecnost a rozmazlenost, na kterou jsem reagoval - 2,3 zapasy zahral blbe a uz si podle vas mel balit kufry... to samy jak artur/frenkie/busquets/sergi roberto/depay/dembele/coutinho a ja nevim, kdo jeste. je mi jasny, jak mi tady zduvodnis, proc je treba je poslat pryc, ale principielne mi slo o raketu. a nevim teda jakou pridanou hodnotu Vam momentalne prinaseji prehajpovani dorostenci. tem to bude hodne litat v hlave, pokud je budete velebit do nebe za vyhry v Elche apod. nicmene, snad to nejak stabilizujete, ale fans potom spokojeni stejne nebudou, to zname z predeslych let.
letitfly
12.01.2022 09:03
#
Kulový, Raketu jsem měl rád, ale nehrál dobře v posledních třeba 3 letech. Bylo to právě naopak, většinou hrál blbě a pak jednou za měsíc zahrál dobře. Dostával kotel poměrně oprávněně, protože se nám logicky nelíbilo, že nám v záloze hrajou 3 defenzivně laděný záložnící a na lavici nám sedí kreativnější Puig, Alena, Collado, Denis Suarez, Rafinha a další kluci.
winoladino
12.01.2022 19:24
#
tak proč se ho teda nezbavili dřív když hrál roky tak špatně a bral místo? nebo proč ho vůbec trenér stavěl na úkor tady těch, co zmiňuješ?
Eichel
12.01.2022 15:09
#
ja som sa ho veľmi zastával, pod Valverdem robil pre tú zálohu kus čiernej roboty a bol veľmi platný, ale posledné dva roky to bola z jeho strany živá tragédia... akokoľvek som ho mal rád, ten chlap skrátka musel ísť.. neviem ako často si sledoval zápasy barcelony ale aj on mal leví podiel na to, že to s ňou išlo úplne do prdele, do zadu si to už toľko neodmakal, potiahnutie lopty dopredu tiež nič a prihrávky boli z drvivej vačšiny totálne alibistické. Som rád že sa mu darí ale v Barcelone to s ním nemohlo ďalej fungovať.
winoladino
12.01.2022 19:25
#
v pořádku šel, ale pokládám tedy stejné otázky jako jsem položil výše letirfly... když někdo hraje roky špatně (podle fans), proč ho staví na úkor jiných?
Eichel
13.01.2022 00:07
#
to je dobrá otázka, sú proste tréneri ktorí by ti tam radšej dali Pjanića než Puiga, ktorí opakovane stavajú na skúsených hráčoch a neradi experimentujú, prípadne dávajú šancu mladým, lebo podľa mojej mienky sa boja, že by im to mohlo nakoniec zlomiť krk, keby v klube, kde sa čakajú instatné úspechy, skúśali rozohrávať mladíkov.. ono aj v tej chelsea jednu dobu nastupoval Willian a nie Odoi na krídle a tiež si asi nemyslíme, že to bol fajn krok.. niektorí tréneri sú proste konzervatívnejší a ak sa bojíš o miesto nechceš riskovať a experimentovať so zostavou... ale to je len moj osobný názor, ktorý môže byť, samozrejme, mimo
Eichel
12.01.2022 15:10
#
a teda aj mladý Pedri v jeho prvej sezóne ukázal ďaleko viac než Rakitić v jeho poslednej
Kluivert9
12.01.2022 21:50
#
Eichel
12.01.2022 15:07
#
VojtovaChelsea
10.01.2022 20:27
#
On je fakt tak hrozně jalovej že šel tak dolů během dvou tří let?
pobody's nerfect
10.01.2022 21:27
#
Win win situace. On umožní zaregistrovat torrese. Po sezóně bude moct kdekoliv podepsat zdarma, takže může sebrat podpisový bonus.
blaugrana
11.01.2022 15:13
#
no zdarma mohol podpisat aj teraz, ale nik ho nechce a ani rozviazat zmluvu nechcel
Hristo Stoichkov
10.01.2022 22:31
#
Umtiti's salary reduction will allow the club to register Nico and Gavi with the first team when their renewals are ready. [@gerardromero]

Super, navíc Pedri i Ferrán Torres ready na Clásico .
LAM
11.01.2022 08:49
#
Tejden netrénovali a několik měsíců byli mimo.Těžko budou asi hrát.
Hristo Stoichkov
11.01.2022 09:02
#
Ferrán podle mě minimálně na 20 minut nastoupí. Úplně bych nebyl překvapen ani tím, kdyby byl v základu.
Svatej
11.01.2022 10:24
#
roman1978
11.01.2022 13:08
#
Ferrán a Pedri prý mají covid
blaugrana
11.01.2022 15:13
#
uz vcera mali neg. test
Gazdo
11.01.2022 16:36
#
Tiez si myslim ale snad sa mylim a budu sediet obaja cely zapas. Treba ich davat postupne a kaslat na vysledok v nejakom superpohari
vceradnesazitra
10.01.2022 22:55
#
Prosím jdi do Arsenalu
madridcan
11.01.2022 10:16
#
Visca el barca
11.01.2022 11:44
#
Sranda je, že ji brousil jeden idiot tady od Jaroměře. Jeho přítelkyně zdědila peníze po starém Řípovi co vlastní Karsit a on jim klasicky projebává jmění
teenz
11.01.2022 13:05
#
Vidis jakej mas prehled. Venoval bych se tomu vic.
Visca el barca
11.01.2022 14:27
#
to bylo trochu zbytečný ne?
teenz
11.01.2022 14:29
#
Jako jo.
Kluivert9
11.01.2022 16:21
#
Xavi
11.01.2022 12:20
#
Chudáci děcka.
Kenneth
11.01.2022 13:38
#
Neskutecny pribeh...
Jordi Alba
11.01.2022 13:38
#
Asi nebyl v posteli úplně terminátor.
Godbless
11.01.2022 13:46
#
To zas bude kauza Nejlepší jsou ty ženksý, co maj potřebu jí nebo jemu psát něco pod IG a tam se hádat.. To fakt nikdy nepochopim. (ty borky by reagovali, ty máš zase potřebu psát na Eurofotbal) Však fotbal = eurofotbal = životní styl!
2miguel1
11.01.2022 13:49
#
Nesledujte takychto primitívov
Nihilister
11.01.2022 14:09
#
Ed_Hazard
11.01.2022 15:15
#
Kluivert9
11.01.2022 16:22
#
misinho7
11.01.2022 17:49
#
Manny
11.01.2022 14:06
#
to je retard, vysetrovatel
rominhoFCB
11.01.2022 14:28
#
BOMBSHELL: Isco would have an agreement with Barcelona, according to Eduardo Inda, director of OKdiario.
Klokanomet
11.01.2022 14:32
#
el Principito
11.01.2022 15:29
#
misinho7
11.01.2022 17:49
#
DonAndres
11.01.2022 14:42
#
OT: Hoši, viděli jste už?
Neuvěřitelní řízci. Z některých záběrů šla až husina, zákroky zezadu - hezky přes haxny

https://www.csfd.cz/film/874804-hry-kolem-sveta/877829-florentsky-fotbal/prehled/
rominhoFCB
11.01.2022 16:28
#
el Principito
11.01.2022 19:02
#
to už je lepší než nějakej posranej dISC O
Talker
12.01.2022 08:54
#
Moc nechápu jeho motivaci prodloužit, pokud je pravda, že jde prakticky na 1/3 platu. Pokud chce odejít v létě, tak je měl podojit a jít v klidu pryč.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.