Anglické kluby utratily v létě za přestupy fotbalistů ze všech členů FIFA nejvíc

07.09.2021, 21:48
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (289)

Přidat komentář
Seydou Doumbia

Taky jedini maji prachy PesGay spis free agent, Bayern nerozhazuje, Realu nevysel Mbappé a zbytek je ve srackach....

Reagovat
Csaplárova past

Bayern to má holt podchycené - proč by kupoval, když v lize je spousta skvělých hráčů, kterým prostě smlouva někdy skončit musí

Reagovat
Rich

Byern sleduje hodně hráčů a mohl by koupit, někde jsem četl, že mají k dispozici na nákup hráčů přes 100 mega, ale vedení je natolik rozumné, že po covidu neutratilo nic... Ono to není ani potřeba, v Bayernu jsou slušně posty obsazené a takový Sabitzer nebo Upamecano přišli za hubičku.

Reagovat
r.mrazik

vyhledove budou resit utocnika a nedivil bych se,kdyby tam sel Haaland

Reagovat
Bayern +

Vzhladom na to, že po sezóne dosť možno prídu Azmoun a Ginter zadarmo, čo je asi 65 mega normál cena, tak je to dosť možné s Haalandom veru.

Reagovat
Seydou Doumbia

azmoun? toho chce dost týmu

Reagovat
Bayern +

No jo, akurát Bayern mu vie celkom nasypať v prípade, že dodrží slovo a počká si na neho ako free agent.

Reagovat
Seydou Doumbia

myslíš že chce dělat u nás backup? on prej fakt nechce prodloužit a odejit zadara ale zájem má spurs leverkusen řím lyon...

Reagovat
Bayern +

No, proti City alebo Realu určite platovo súperiť nebudeme, ale tieto kluby pri všetkej úcte sú predsa trochu nižšie v porovnani s nami. Plus teda Azmoun zvládne viac pozícii si myslím.

Reagovat
Rich

Azmoun bude náhrada za Lewyho časem... Bayern po Haalandovi nepůjde, vždyť Raiola chce, aby vydělával 50 mega... Kdo si to bude moct dovolit? Bayern? Ani omylem, půjde do City nebo PSG...

Reagovat
Seydou Doumbia

taky si nemysolím že přijde holand...ale náhradu za lewu v irancovi z ruské ligy nevidím

Reagovat
Rich

Je otázka, koho Bayern přivede jako náhradu. Je možné, že se pokusí i o Wernera, jelikož ten moc šancí nedostane v Chelsea...

Reagovat
Seydou Doumbia

to raděj jeho no

Reagovat
Bayern +

Negatívum je, že dvaja najdrahší hráči v histórii klubu za asi 140 mega sa nám zatiaľ vyplácajú úplne najmenej. My fakt musíme brať hráčov výhradne z BL a výhradne free agent.

Reagovat
smazaný uživatel

Lucas a Sane?

Co je vlastne so Sanem?

Reagovat
Bayern +

Lucas je v pohode, herne by bol topka, len ho kosia zranenia.

Sané sa nedokáže dostať do psychickej pohody. Finálnu fázu, zakončenie ako aj čísla má relatívne fajn, akurát mu zatiaľ nesadla tá Robbenova rola byť rozdielovým hráčom a v najťažších zápasoch schopnosť zobrať na seba zodpovednosť. Momentálne Gnabry aj Coman jednoznačne pred ním a ak sa ešte aj Sabitzer ujme v tom ofenzívnejšom poste, tak bude mat Samé problém ak sa nespamätá.

Reagovat
Rich

Ono těch hráčů je víc, co docela zklamali... Sané zatím nic moc, ale byl dáván hodně na pravou stranu, na té levé je více sebejistý, tak bych mu dal čas... Lucas je zraněný, ale pokud hraje, tak je to magor, který chce bránit za každou cenu, ta jeho dravost se mi líbí... Jinak drahé transfery byly i Tolisso a Sanchez, načež první z nich se nikdy nedokázal prosadit, díky vinou zranění a Sanchez byl bohužel zbrklý a typologicky se do Bayernu nehodil... Ale některé transfery vyšly na můj vkus až moc dokonale, koukni na Gnabryho, Kimmicha, Goretzku nebo Daviese či Musialu.

Reagovat
smazaný uživatel

Choupo-Moting tiež pozitívne prekvapil, ale ten bol predpokladám "zadarmo".

Reagovat
Rich

Jako back up je dostatečný, zadarmo, má kvalitu, je smířený, že je dvojka, ale pracuje na hřišti, za mě super hráč.

Reagovat
Daniel Levy

Son zraněnej, Skipp zraněnej skvělý tyhle repre pauzy

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby repre pauzy nebyly, tak slepice titul nedaji

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

I Bergwijn si ľadoval členok. Sessegnon sa tiež zranil.

Reagovat
smazaný uživatel

Šok...

Reagovat
Whitemedia

Reagovat
smazaný uživatel

na platy dáva suverejne najviac psg to tu prečo nenapíšeš

Reagovat
Csaplárova past

Barcelona před odchody Messiho a Grieze, tzn. - odečti 100 mega

£560 000 000 per year

Real Madrid £500 000 000

PSG

£202,254,468 per year

Manchester United

£226,646,200 per year

Reagovat
LAM

Z kterého roku jsou tyhle čísla?

Po odchodu Messiho,Griezmanna a snižování hráčů budeme mít letos na platy 360-370 mega uero a PSG bude mít vysoko přes 500 mega.

Reagovat
smazaný uživatel

aj to je veľa na to ako hospodárite

Reagovat
smazaný uživatel

https://twitter.com/swissramble/status/1422090842286723072

PSG ma urcite pres 500 mega. Uz v sezone 19/20 vynakladali na platy 414 mega.

Reagovat
Csaplárova past

https://www.sportekz.com/football/psg-players-salaries/

Jenže se to různí, někde je psané, že má Neymar 850 týdně, někde zase, že jen 700 ...

Reagovat
smazaný uživatel

Neymaruv kontrakt leaknul vylozene 2-3 dny zpatky. Rocne vydela 43,4 mega euro hrubyho. Od pristiho roku se mu plat zvysi na 50,6 mega/rok.

Reagovat
smazaný uživatel

Co to je za picovinu.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Csaplárova past

Ale United sedí, ne?

Reagovat
r.mrazik

https://twitter.com/SwissRamble/status/1434755991774633988/photo/2

tohle bylo v threadu o financovani liverpoolu...takze s ronaldem to muze byt uz neco kolem 300 mega

Reagovat
Ed_Hazard

Dobra 3.14covina.

Reagovat
misinho7

Reagovat
hromdopolice

* Arabské kluby hrajíci v Anglii utratily nejvíc

Reagovat
eibe

Reagovat
LAM

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal a MU už koupili taky arabové? :

Reagovat
John Obi Mikel

Ani v Chelsea Arabové nejsou.

Reagovat
M0rb1D4S

Arabské majitele má v Anglii jenom ManCity

Reagovat
jk

A chelski ne?

Reagovat
tomegg

Abramovič je arab?

Reagovat
jk

Definuj Araba.

Reagovat
Tolstobik

Roman Arabovič

Reagovat
Svatej

Reagovat
Leo Rekordman

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
Riviera Kid

Reagovat
Miguel19

Reagovat
Kovi81

Reagovat
pedroLFC

Reagovat
jk

Reagovat
kilobyte

Reagovat
TopinB

Reagovat
tr1p

Reagovat
hornito

Reagovat
Figurehead

Reagovat
Infi

Reagovat
Cobra

Reagovat
Rattlesnake

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
oddy

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
M0rb1D4S

Reagovat
Svatej

Wut

Reagovat
Mastný Chobot

Everton? Fulham? Hull?

Reagovat
bobis21

Everton vlastní Íránec a Fulham Pakistánec. Ani jedno z toho není arab

Majitel Hullu sice je, ale ten zase není v PL

Reagovat
Mastný Chobot

Máš pravdu

(reč bola o Anglii, nie o PL)

Reagovat
vladis271

Idu nejake sumy, ze Klopp spravil z Bellinghama nr. 1 target pre leto. Tak urciteeee.

Reagovat
Swarley

To už tam Klopp nebude

Reagovat
Mastný Chobot

Kde?

Reagovat
Swarley

S nama, mezi top 3 lidi taiger list

Reagovat
Mastný Chobot

Reagovat
smazaný uživatel

umělá liga Bez peněz by byly nic Tohle utrácení by měla uefa zarazit

Reagovat
Hlahart

Přesně. FIFA by měla stanovit, že každý klub musí být vedený stejně jako Barcelona. Pak by se tenhle přebytek peněz v Anglii nemusel řešit

Reagovat
smazaný uživatel

zaraziť, zakázať, regulovať, rozkazovať

Reagovat
smazaný uživatel

Bez peněz nic nemůže fungovat.

Reagovat
smazaný uživatel

umelá liga ste a budete vy, čo si vyskakujete viac ako si možete dovoliť. teraz prišiel tvrdý pád do reality a to ste na tom ešte dobre, predpokladám že La Liga na tom bude ešte horšie

Reagovat
kilobyte

Nejvíc přestupů nad 100 mega má Barcelona. Ale neboj už jim to zarazili. Teda přesněji oni si to zarazili sami.

Reagovat
smazaný uživatel

oblubene kluby Real/ Barca, City/United to už je aký bizár.

Reagovat
king23

ještě chybí olympiakos/panathinaikos

Reagovat
kilobyte

Spíše Jižní Korea

Reagovat
cristiano.K.

kupodivu

Reagovat
REPLIKATOR

Hnus

Reagovat
Rich

Nechutná liga. Tak obrovské částky jsou až neuvěřitelné a ty kluby to nepoloží.

Reagovat
Busby babes

rika fanousek Bayernu, kterej vykupuje celou bundesligu...

Reagovat
bobis21

Tahle kritika Bayernu je tak hrozně nesmyslná

Který top tým ligy nekupuje hráče z horších týmů ve své lize?

Reagovat
Busby babes

kdy v Anglii koupil mistr z tymu, co skoncil druhej: prvniho stopera, CM a trenera?

Reagovat
bobis21

"Koupil" volného hráče

Lipsko je sračka ke které nemá nikdo žádný vztah, takže se nemůžou divit že jim všichni zdrhají.

Reagovat
r.mrazik

a driv z BVB...a jeste predtim z jinych klubu

bayern v nemecke lize je proste neco parazitickeho

Reagovat
Bayern +

Aha, čiže najlepšie vedený klub v krajine a dosť možno aj v Európe je parazitický? Hmm...

Reagovat
r.mrazik

samozrejme v nemecke lize ano

Reagovat
Benzema

Reagovat
godwood

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Predatorskeho*

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Bayern +

to už je iná pesnička

Reagovat
r.mrazik

No i když...predátor ti konkurenci zabije, kdežto parazit se snaží, aby hostitel přežil co nejdéle a on ho mohl využívat...takže...

Prostě liga se hraje jen o druhé místo a Bayern všechny nejlepší hráče vykoupi k sobě...nuda liga co se prvního místa týče

Reagovat
Busby babes

gratuluju, ze vysvetlujes neco, o cem nemluvim.

Reagovat
bobis21

Takže koho jsi myslel tím stoperem?

Reagovat
Busby babes

Upamecano za 42 milionu eur?

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
irik

Reagovat
M0rb1D4S

Nejde o výkup celé Bundesligy, ale Bayern veškeré své případné konkurenci o titul vykoupí ty nejlepší hráče, což se aspoň v Anglii vážně neděje.

Reagovat
bobis21

City tehdy vykoupilo z Arsenalu vše co umělo kopnout do míče. Když se začal Liverpool zvedat, hned jim vykoupili Sterlinga.

A u Bayernu se prakticky vždy jedná o hráče, kteří z klubu chtějí odejít (proto např. Upamecano neprodloužil smlouvu). Je snad jejich vinou, že nechce hráč zůstat ve svém týmu?

Jako fanouškovi BL mi přijde, že tyhle kecy mají vždy jen lidé, kteří tu ligu nesledují.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale v PL tie kluby dostanu kralovsky zaplatene

Reagovat
bobis21

Gotze byl tehdy rekordní prodej Dortmundu. Hummels po něm druhý největší - takže Dortmund dostal taky zaplaceno.

Odchody z Lipska jsou taky 2 z 5 nejdražších prodejů v jejich historii.

Nějak nechápu co ses tím snažil říct?

Reagovat
smazaný uživatel

V PL je zvyčajne prirážka za prestup k priamej konkurencii (viď aj Kane teraz) a tie prestupy medzi top6 sú minimálne

Reagovat
smazaný uživatel

Dortmund dostal stejné peníze, jaké by dostal od kohokoliv z evropské špičky. Tržně se částky nevymykaly. Na druhé straně máš konkrétně třeba letos Grealishe za 100m do City a Bena Whitea do Arsenalu za 50m. Takovou částku by za ně nikdo mimo Anglii nezaplatil. Grealish měl výstupní klauzuli, Whiteova cena je zásadně nadsazená. Nebýt to Angličan a hráč, co je jako náhradník na tribunu na "domácí" Euro, tak ho za víc než 30m neudají. V tom tkví ten rozdíl mezi prodejem v rámci PL a navíc domácích hráčů, na rozdíl od hráčů jako Götze nebo Hummels z BVB do Bayernu.

Reagovat
Busby babes

Sterling prestupoval ze sesteho tymu do druheho, ktery rok predtim vyhral ligu. A i tak je takovej prestup v ramci big six spis vyjimecnej.

Vykup Arsenalu se stal pred 10 lety... Bayern uplne v pohode vykoupi BVB nebo Lipsko za relativne malo penez, zatimco prestup v ramci PL na te spicce je daleko drazsi a defakto si to muze dovolit jen City...

Kdyz vezmu nas, tak jsme takhle privedli Matice, ktereho Chelsea spis nechtela, Matu, ktereho Mourinho odstavil a Alexise, kterej chtel odejit a jeste jsme ho menili za Henrikha.

Reagovat
bobis21

Viz koment nahoře. Výkup Dortmundu tehdy byly 2 největší prodeje v historii Dortmundu. Pokud je tvůj argument že v Anglii za to kluby platí, tak je to úplně mimo.

Reagovat
Busby babes

muj argument je ten, ze v Anglii mistr nevykoupi nejlepsi hrace druheho tymu obrok...

Reagovat
bobis21

To ani v Německu.

2013 přišel z Dortmundu jeden hráč - a to za rekordní částku (+ hráč chtěl přestup)

2016 přišel z Dortmundu jeden hráč - za druhou nejvyšší částku

2021 přišli z Lipska 2 hráči, kteří přišli taky za jedny z nejvyšších částek v historii (+ hráč chtěl přestup a nechtěl prodloužit smlouvu v původním klubu)

Reagovat
r.mrazik

"nejlepsi hrace druheho tymu"

Reagovat
smazaný uživatel

Gomez, Lewandowski, Kroos

a ideme do historie? Klose, Pizzaro, Basler, Elber, Effenberg, Salihamidzič, R.Kovač, N. Kovač, Ballack, Deisler, Ze Roberto, Lahm, Podolski,

Reagovat
irik

Lahm

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tak je logický, že si koupíš to nejlepší z ligy, etablovaného a vyzkoušené borce, než abys přiváděl drahé hráče z ciziny, které musíš přeplatit oproti konkurenci. Za mě je taky lepší vzít si hráče z ligy než "rádoby hvězdu" ze zahraničí, co má super PR, ale do ligy se herně, kulturně a mentálně nehodí. To je to, na co spílám u Juve, když do ligy tahá zkurvený cizince ze zahraničních lig, co absolutně do klubu nemají šanci zapadnout. Bayern to dělá skvěle. Navíc bere z domácí ligy a co vydělá, to vrátí domácí lize, resp. klubům zpět. Takhle si představuju zdravou ekonomiku a Bayern v jejich počínání vyloženě obdivuju.

Reagovat
Busby babes

hele, Bayern to dela super, ridi klub dobre a vsechno. Ale proste ta situace, kdy kdykoliv nejakej klub mirne vyskoci a vypada to, ze by jim mohl konkurovat tak behem par let vykoupi jejich nejlepsi hrace, se proste v PL nedeje. Nevim, jestli je to pro tu soutez dobre nebo spatne, fans Bayernu to logicky nevadi, slavi jeden titul za druhym.

Tuhle jsem cetl zajimavej postreh na tohle tema... Neni zas az takovej porblme, ze vyhrali x titulu v rade. Horsi je, ze oni ten titul v pohode vyhrajou, i kdyz maji spatnou sezonu. To je ten rozdil. Kdyz ma City blbou sezonu skonci treti...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v PL se to dít nemůže kvůli finančnímu zázemí ostatních klubů. To je to, co píšu níže. Premier League je ekonomicky úplně jinde a tam i kluby z druhé poloviny tabulky jsou na tom ekonomicky lépe než čtvrtý, pátý celek Bundesligy. Tam je problém. V Premier League je ta finanční jistota TOP 5-6 celkem "vyrovnaná" a ty kluby nemají potřebu brát od ostatních pěti klubů peníze, protože je mají. Radši ho prodají do PSG, Realu, Barcelony, odkud dostanou stejný randál, jaký by dostali od těch pěti konkurentů z ligy. Tohle je jen o ekonomice.

Když si to vezmu, tak dlouho dominovaly United a Arsenal, přelom tisíciletí patřil jim. Pak přišel Roman a vzal Chelsea do hry s velkými kluky. Následně se přidal Liverpool, který taky nemá "chudé majitele". A nakonec přišlo City. Leicester se v posledních letech vypracoval, když zaskočil ostatní týmy, které se potýkaly s generační obměnou, případně se zaměřily výhradně na evropské poháry. Byla tam určitá krize PL, ale pořád ji liga, resp. kluby doháněly díky té finanční síle, která si myslím někdy od roku 2010 pořád roste a roste a PL je ohromně silnou značkou, na kterou ostatní ligy koukají jako soupeři Bolta na jeho záda. Ta základna týmů, které mohou konkurovat je široká. Tottenham skvěle vytěžil peníze z akademie a skautingu, dobře nakoupil a fantasticky prodal, zejména pak ven - Modric, Bale, Walker, Trippier a samozřejmě i dost přestupů v těch "nižších částkách". Občas se tam na šesté nebo sedmé místo urve někdo nečekaný jako WHU, Everton, Southampton. Wolves nebo tak podobně, ale drží se to zejména díky tomu "bohatství" zaběhlých TOP týmů navíc. Takovou finanční podporu a hlavně výborná čísla od sponzorů a zejména z vysílacích práv žádná jiná liga nemá.

Reagovat
Busby babes

hele jasne, ale to uz se bavime o duvodech proc se to deje. vejs mi rikaj, ze se to v PL deje taky a to je to, s cim nesouhlasim.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale ty důvody jsou důležité pro to pochopení, že v jedné lize se to děje a ve druhé ne. A osobně mi to přijde v obojím případě jako přirozený potravní řetězec. Prostě silnější pes mrdá. Silný přežije, slabý chcípne. To je evoluce, to je život, to je byznys.

Reagovat
Svatej

Reagovat
smazaný uživatel

Premier League je daleko před všemi a nějaký ukazatel koeficientů je absolutně irelevantní a to se můžou BL, PD i SA snažit sebevíc. Jsem radši, když ti domácí hegemoni nakupují doma a podpoří domácí kluby, než aby draze nakupovaly venku. O to víc nesnáším nákupy z Anglie, protože vidím, že tam těch peněz mají tři prdele a je zbytečný jim cpát další, které pak doma chybí. Občas se tam někdo najde, jednou za 5 let vyhraje jiný tým, ale takový klub nemá dlouhodobě ekonomickou udržitelnost na vrcholu a není šance udržet hráče, kteří chtějí jí za lepší a věhlasnějším angažmá. A pokud nemáš injekci jako dostaly na začátku kluby jako Chelsea, City, PSG, tak v těch dnešních podmínkách není úplně možné vybudovat další klub na TOP úrovni. To je ten zakletý kolotoč peněz. Bez peněz se věci budují těžko a dlouze, s penězi jde všechno lépe a rychleji.

Proto je tam to, že tituly nakonec vyhrají ti hegemoni, kteří si pro sebe urvou 7 z 10 titulů během 10 let, zatím v Premier League to může být z té TOP 5-6 každý rok klidně někdo jiný. Podle mě toho v jiné lize během následujících několika dekádách nikdo nedosáhne a i když přijdou výpadky, bude to pořád od PSG, Bayernu, Juve, Realu/Barce. Ve větší konkurenceschopnost v rámci domácích lig bohužel nevěřím.

Reagovat
Benzema

Reagovat
Bayern +

A hlavne tu mnohí úplne ignorujú fakt, že na svete, resp. v tomto prípade v Nemecku existuju aj takí ľudia, ktorým je typickým príkladom Neuer, pre ktorých zahraničie (áno ani PL) absolútne nie je lákadlom, sú zarytými krajanmi a ich maximálny vrchol je pochopiteľne spraviť najlepšiu možnú kariéru v Bayerne.

Reagovat
smazaný uživatel

Zrovna u Němců nebo Italů mi přijde zcestné, aby chodili ven z ligy, zvlášť pak třeba do Anglie, která pro ně není vůbec zemí zaslíbenou. To je spíš krok zpátky, v kariéře jim to nepomůže, naopak přitíží. A osobně vidím pro Němce Bayern jako absolutní špičku. Být Němec, asi pro mě nebude víc než Bayern, maximálně Real, ale jinak nic.

Reagovat
Bayern +

Presne tak. Proste ľudia nedokážu pochopiť, že keď trebárs Ginterovi zavolá Bayern, tak snáď nečakajú odpoved v style: "Viete čo, ja radšej pôjdem za 50 do PSG aby som pomohol Bundeslige a vy namiesto mňa ako free agenta radšej kúpte Romera z Atalanty za 70, aby sme neoslabovali konkurenciu."

Reagovat
bobis21

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Gomez, Lewandowski, Kroos

a ideme do historie? Keďže sledujem futbal asi trochu dlhšie ako ty, vyberiem len také známejšie mená dobre? Klose, Pizzaro, Basler, Elber, Effenberg, Salihamidzič, R.Kovač, N. Kovač, Ballack, Deisler, Ze Roberto, Lahm, Podolski,

Reagovat
bobis21

Kterého Lahma myslíš? Doufám že ne toho, který byl v Bayernu od 7 let

Reagovat
smazaný uživatel

To jako vážně? Než abys přijal argumentaci druhé strany a uznal, že asi úplně pravdu nemáš, tak vypíchneš jedno jméno, které ta úplně nesedí?

Reagovat
bobis21

Jakou argumentaci? Vypsal přestupy z období více než 20 let. Najdi mi tým, u kterého za podobně dlouhou dobu nenajdeš stejný počet přestupů v rámci ligy.

Reagovat
smazaný uživatel

Nezobecňuj. Drž se tématu. Řeč je o vykupování svých nejbližších konkurentů v boji o titul a ne "v rámci ligy". A pravdou je, že Bayern sbíral nejlepší hráče z ligy z klubů, které mu byly konkurenty v boji o titul a jsou to přesně ti hráč, které kolega vypsal, ať už šlo o Werder, Schalke, Leverkusen, nebo BVB, na tom nesejde. A za mě osobně ani moc nesejde na tom, že to dělal. Problém v tom nevidím.

Reagovat
bobis21

Problém je, že se v Německu fakticky neděje nic jiného než v jiných ligách.

V Anglii je nějaké top 5-6. Za těmito kluby je prostě mezera. I když nějaký jiný klub aktuálně skončí sportnovně mezi nimi, pořád je to menší klub a ty větší je vykoupí. Proto takový Leicester neudržel hráče jako Kante, Maguire, Mahrez, Drinkwater, ... Máš velké kluby v lize, které vykoupí všechno co vyletí nahoru v těch menších.

To samé se děje v Itálii, kde pokud nejsou ty kluby finančně ve sračkách, tak ti Juventus, AC a Inter běžně budou kupovat hráče, kteří vyletí v těch menších klubech.

To samé Španělsko, kde jsou prostě 2 největší kluby (s Atléticem v závěsu), které společně taky budou vybírat to co vyletí v ostatních klubech. Např. Malága se umístila nahoře a hned šel Isco do Realu.

A teď přejděme k Německu, kde je prostě velikostí klubu, reputací, zázemím a tradicí reálně TOP 1. Jinak se tam neděje vůbec nic jiného než v kterékoliv jiné lize, jen je tam prostě jen jeden velký klub, zatímco v jiných ligách je to "kartel" velkých klubů, které budou ty ostatní vykupovat. Největší prohřešek Bayernu je tedy to, že nikdo jiný v Německu ani nemá ambici vytvořit to samé, co vytvořili oni. Vlastně všichni ostatní se tam spokojí právě s tím lowcostovým provozem, kdy se samofinancují - z části právě prodejem hráčů. To že jim ty hráče Bayern koupí je pro ně ideální scénář a vlastně v to doufají.

Reagovat
smazaný uživatel

Psal jsem de facto to samé výše. Víc k tomu nemám.

Reagovat
Busby babes

no a chapes, ze je aspon rozdil v tom, ze je v jedny lize 5-6 takovych klubu a pak mezera a kdyz je Bayern a pak dlouho nikdo? A ty mi tu vejs tvrdis, ze v Anglii je to to same. Coz proste neni pravda.

Reagovat
bobis21

A co s tím má Bayern sakra dělat? Vytvořit si druhý tým, aby si vytvořil konkurenci? Chápeš že je kritizuješ že ostatním klubům dělají to, co ty ostatní kluby chtějí aby dělali? Ta kritika Bayernu je prostě nesmyslná. Bayern nemůže s tím za co je kritizuješ vůbec nic dělat. Nedělají nic jiného než když MU koupí nejlepšího hráče Evertonu (Lukaku) nebo Leicesteru (Maguire).

Reagovat
Busby babes

ja nerikam, ze s tim maji neco delat, ja rikam jen to, ze nemas psat: v Anglii je to to same...

Reagovat
bobis21

Bayern se chová úplně stejně jako top kluby ve všech ostatních ligách. Tím jsem myslel že se děje to samé. Nedává proto smysl za to kritizovat jen Bayern proto, že v jeho lize se o to být velkoklubem nikdo jiný nesnaží

Reagovat
smazaný uživatel

To není o tom, že se nikdo nesnaží, ale nikdo jiný na to ekonomicky nemá. Chelsea a City taky nahoru do stabilní špičky pomohly až peníze. BVB i Lipsko jistě má ambice být na špici BL, ale nemají finance na dlouhodobou udržitelnost právě proto, že musí prodat, co "vyprodukují". Vždy to je jen a pouze o penězích.

Reagovat
bobis21

Lipsko by na to právě mělo, ale nechce. Chtějí kupovat mladé a prodávat. To samé Dortmund. Jejich cílem je přivést hromadu mladých a pak draze prodat. Nebo snad vidíš nějakou snahu udržet hráče dlouhodobě?

Reagovat
smazaný uživatel

Projekt Lipska znám a líbí se mi.

BVB na to podle mě finančně nemá. A co to je za otázku? Oni nemají na to, aby je dlouhodobě udrželi, není to ani jejich filozofií. Pro Němce bude vždycky nejvíc Bayern a když přijde nabídka z Bayernu, hráč půjde. Najde se pár výjimek, pochopitelně, ale budou za tím i jiné věci, jako třeba u Reuse. To vychází z historického hlediska, kdy Bayern byl vždycky to nejvíc. Tohle v Anglii nemají, tam nemají jen jeden klub, který by byl úplně nejvíc. A zahraniční hráči jako Haaland, Sancho, Pulišič, Dembélé berou BVB logicky jen jako přestupní stanici.

Ono je to celkem snadný. Pokud chceš jít cestou výchovy a opakovaného prodeje svých hráčů, s čímž souvisí koupit i mladé hráče ve věku cca 16 let ze zahraniční a následně je zpeněžit, pak nikdy nemůžeš mít ambice být TOP klubem. A naopak, pokud chceš být TOP klubem na úrovni, za který hrají ti nejlepší a obvykle TOP 5/10 hráči na svých pozicích na světě, pak zřídkakdy budeš doplňovat ze svých řad. Tak či onak ty kluky pošleš na hostování nebo v rámci různých klauzulí se zpětným odkupem. Barceloně se tu jednu dobu celkem dařilo, ale to bylo spíše tou generací hráčů, která jim vytvořila domácí jádro. Než se rozprchli, měl to i Manchester kolem Class 92. Ale jinak to jsou dvě protichůdné filosofie, které spolu dost dobře nefungují ruku v ruce.

A psal jsem to už výše. Důležité je prostředí a ekonomika samotné ligy. Ať se bude snažit BVB sebevíc, nikdy nebude ekonomicky silnější než Spurs nebo WHU. To by BVB muselo vzít v budoucnosti nabídku do Superligy, která dřív nebo později přijde.

Reagovat
Busby babes

i kdyz je teda pravda, ze to, jak bayern par let zpatky spolu s BVB svolavali nejake sezeni na tema: my dva jsme cele lize odskocili a je treba s tim neco delat... a nasledne Bayern privedl z BVB Lewu a Hummelse, tak to bylo celkem vtipny no.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale snahu a činy jim neodepřeš, ti dva s tím něco udělali.

Reagovat
Busby babes

ve vysledku s tim neco udelali. poslali BVB mezi ten zbytek.

Reagovat
smazaný uživatel

On si totiž dává to rovnítko mezi "hegemona" a "kartel". Kontext a další okolnosti, které zakládají na tom, jestli je nebo není pravda, jdou stranou.

To bychom se pak mohli bavit o tom, když to joooo přeženu (nadsázka alarm jako kráva, kdyby to pomalejší nechápali ), že dokud není jedna socialistická liga, kde mají všichni všeho stejně a každý rok se střídají pravidelně v titulech, tak je to zlé, špatné, ošklivé, nespravedlivé.

Reagovat
Bakary3

Tak ono je to daný taky tím, že prostě v Německu je ta špička... no hodně úzká.

Říkat, že Bayern ničí konkurenci tím, ž ekoupí někoho ze Stuttgartu, Leverkusenu... to je jako říct, že v Anglii ničí konkurenci někdo, kdo koupí hráče z klubu typu Everton...

Bayern prostě konkurenci v Německu nemá, jen krátkodobě a ty kluby absolutně nejsou schopný to udržet a konkurovat.

A ne, nemyslím si, že je to chyba Bayernu, že jim třeba koupí jednoho, dva hráče.

Stejně tak by jim je mohl koupit, plácnu, Manchester a prostě si musí nějak poradit, peníze na to z těch přestupů maj.

Reagovat
Ondiis

Já si třeba myslím, že to "chyba" Bayernu je. Jak se může klub stát dlouhodobě konkurence schopný když se Bayern chová jako monopol a vykoupí při prvním úspěchu konkurenci a zastaví její růst v zárodku?

Reagovat
bobis21

A který klub o tohle má zájem? V BL žádný. Jak může být chyba Bayernu, že na to nikdo jiný ani nemá ambice a nesnaží se o to?

Reagovat
Ondiis

Reaguju na to jako na aktuální stav. Nehledám jeho řešení

Reagovat
Bakary3

A oni jim je museli prodavat?

Kdyby je nekoupil Bayern pujdou jinam.

Kdyby Bayern nekoupil je, koupi jiny, idkyz samozřejmě tohle je pro ne ideal.

Pak uz je to na tech klubech, at je za ty penize dobre nahradi.

Reagovat
Benzema

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Rich

A co Dortmund, který přivedl hráče s výkupní klauzulí z Wolfsburgu? Druhá Borussie to nedělá, co? Raději zalez někam, je až trapný tenhle argument, jako kdyby to jiné týmy nedělali... Ale jenom proto, že ostatní fanoušci závidí kvalitní sestavu Bayernu...

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Bayern +

Nevykupuje, berieme free agent pokial sa dá

Reagovat
Busby babes

Reagovat
smazaný uživatel

To je trochu zavádějící. Od sezóny 2015/16:

Upamecano 42

Sabitzer 15

Sané 45

Hernandéz 80

Pavard 35

Tolisso 41

Coman 21

Sule 20

Sanches 35

Hummels 35

Vidal 39

Costa 30

Reagovat
Bayern +

Však jasné, ja som to napísal ako podpichnutie.

Chápem, že nie každý prestup sa vydarí, ale určite treba spomenúť aj fakt, koľko stali dokopy Goretzka, Müller, Kimmich, Lewa, Gnabry, Davies, Richards a Nianzou.

Z tých čo si vymenoval tak až na Tolissa sa tí hráči relatívne dobre predali.

Reagovat
smazaný uživatel

Však jasně, ono to má dvě strany mince. Bayern se nedrží až tak zkrátka, ale má tam dobré dealy, resp. když už se někdo nechytí, tak ty náklady z velké části zpátky dostane. Pro to mám i Bayern jeho přístupem rád. Ten jejich pragmatismus se mi líbí.

Reagovat
Bayern +

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť se to celé odráží od ekonomiky celé ligy. Pakliže je Premier League jednou z nejsledovanějších sportovních lig na světě, má přirozeně jedny z největších příjmů, tedy podíl pro kluby je větší a ty kluby mohou více utrácet. Vždyť je to přímá úměra.

Bundesliga, Serie A, Ligue 1 a ono ani ta La Liga na tom nejsou "ani z poloviny" tak dobře. A naopak ty ligy aktuálně dostávají další a další políčky s ohledem na ekonomickou situace a sbírání se z pandemie.

Pokud i chvost Premier League má vyšší příjmy než TOP týmy z Bundesligy, Serie A nebo Ligue 1, tak o čem se chceš bavit? Samozřejmě že mohou více utrácet a nepoloží je to.

Reagovat
Miguel19

Reagovat
Kovi81

Reagovat
Rich

Jsem nečekal, že se tak rozjede diskuze... Jenom doplním takový argument, který tady už možná zazněl. To že do Bayernu jdou hráči, kterým vyprší smlouva a mají tu možnost, že Bayern o ně projeví zájem, tak ti hráči by byli sami o sobě hloupý... Navíc, když jsou to rození Němci... Proč by měli chtít jít do Anglie nebo někam do tramtárie? Když mohou pravidelně vyhrávat trofeje, účast v Lize Mistrů, nemusí se bát sestupů atd? Prostě argument, že jenom Bayern vykupuje hráče z jiných týmů se mi vůbec nelíbí... Přijde mi to až trapné... Dortmund to dělá taky, druhá Borrusie taky... A děje se to i v jiných ligách, ale Bayern je na očích všech, protože jim se ty přestupy prostě daří... Krsáným příkladem je Sabitzer, kterého chtěl Tottenham a další kluby z Itálii a sledovali ho... Jenomže proč je odmítl? Tottenham je marný a bude vždycky, nějaký vítězství v lize nebo LM je vzdálené a to samé italské kluby... Ale lepší je hanit Bayern, že vykupuje, protože závist... A jinak jenom přidávám názor... Nemám rád anglickou PL, ty týmy jsou mi děsně nesympatický, ale jenom mi přijde zvláštní, kolik ty týmy utratí a že snad v rámci přestupových oken by měla být nějaká hranice částky, která se nepřekročí.

Reagovat
Front hell

Ty obrovské částky jsou proto že je to nejsledovanější liga na světě, protože tam hrajou nejlepší hráči a momentálně trénují i ti nejlepší trenéři a proto si to ty týmy můžou dovolit. Chápu že závidíš mě by taky nebavilo sledovat ligu u které vím před začátkem jak dopadne konec.

Reagovat
Rich

To má být vtip? Nejlepší hráči? To je fór roku, to že United přivedli Ronalda jim akorát uškodí, než pomůže, koukni na Juventus, pokud narážíš na tohoto hráče... Jinak kdo je tam ještě světové třídy? Messi? A pardon ten je ve francii... Smolík. Kane? Hm ten těžko, to je akorát mistr v padání a simulování, na Euru to předvedl. Dobře uznám, že Lukaku je skvělý hráč, pak týmy jako City nebo Chelsea mají slušné týmy, ale to je tak vše... O Arsenálu se není třeba bavit, to je tým, který je na pokraji sestupu, pokud jsem se díval dobře... Ale tak ty se zvednou a zase budou otloukánkami dalších několik let...

Nejlepší trenéři? To je taky dobrý vtip, jediný Klopp a Tuchel se dá tak považovat a to jenom kvůli tomu, že vyhráli LM, ale to je tak vše. Potažmo Guardiola, který vyhrál PL, ale žádný zázrak to není... Já si rád počkám na LM a jsem zvědavý na týmy z PL, jak si poradí pak z týmy z Itálie nebo Německa.

Reagovat
Front hell

Ukázal jsi že máš dobrý komplex z PL. Zrovna Ronalda nemyslím,ale zase ukázal větší koule než kdy takový Leoš měl,ten si šel raději vyhrát easy titul do Francie. Kane je simulant ale zároveň patří mezi top 5 hrotaku na světě ať se ti to líbí nebo ne. Vsadím boty že budeš takový ten typický pokrytec a simulace u robbena ti moc nevadily a to byl opravdu top diver. Těch špičkových hráčů je tam mnohem více než v jiných ligách. Kane, Son, van dijk, Robertson, Trent Arnold, salah,mane, Kante, fabinho, de bruyne, allison, cavani, varane, Bruno, pogba a to jsem na spoustu dalších zapomněl. Jinak jde vidět že ti asi došla slova když si musel vytáhnout Arsenal,a to jenom proto že ho mám v oblíbených

No a k těm trenérům. Vypsal si tři opravdu top trenéry což je pořád více top trenérů v jedné lize než najdeš v německé, italské, španělské lize.

Takže jenom abych to shrnul. Jde vidět tvůj komplex z PL. Ale líbí se mi lidé kteří tady fňukají jak malé holky protože si někdo dovolil napsat o jejich oblíbeném týmu a pak tady dávají úplně ty samé trapné komentáře o druhých týmech.

Reagovat
Rich

Tak předně, člověk má právo napsat svůj názor... Komplexy nemám z PL, proč taky, já jí nesleduji, ale nesnáším týmy z PL, to je pravda... Tak a teď se vyjádřím k ostatnímu... Robben simuloval, to je pravda. Já to dokážu přiznat, nemám s tím problém.. Ale Kane, Sterling a další hráči? Tyhle dva mají mít dávno oscara, protože jsou v tom mistři... A dobře vyjmenováváš další hráče, já to tak nějak shrnul, že City, potažmo Chelsea má skvělé hráče, ale nechtěl jsem je všechny jmenovat, Ale dobře, Kanteho uznám, De Bruyne, Allison, potažmo Odegaard atd... Varaneho za top hráče nepovažuji, Pogba je to samé, za mě až moc přeceňovaný hráč... Najdou se slušný hráči, určitě, ale za mě určitě najdeš lepší hráče i jinde.

Reagovat
Front hell

Vyjádřit svůj názor ti neberu,jen mi přijde vtipné že je nazývás trapnymi a sám podobně trapné pod ně dáváš. Robben sám měl mít těch Oscarů plnou vitrínu, protože jestli se od někoho mohli sterling a kane učit tak právě od robbena. Neříkám že jich jinde není taky dost ale v PL jich je prostě nejvíce a to že ty hráče nepovazujes za top,tak to bohužel neznamená že top není.

Reagovat
Rich

Mě jen udivuje, kolik milionů investuje tým z PL každoročně... Přijde mi to jako zbytečné utrácení a vyhazování peněz... Robber by mohl mít pár Oscarů, ale pořád ne tolik jako Kane a Sterling, mě je stačilo vidět, když hráli na Euru, ti padali chytali se obličeje, přitom je nikdo neudeřil... Tohle ani Robben nedělal a nedělal to někde na půli soupeře... A to že některé nepovažuji za kvalitní hráče? Ano, na to mám subjektivní názor, ale prostě sorry, ale Varane, nebo Cavani nebo Pogba mi nepřijdou jako top hráči... Ale opět subjektivní názor... Ovšem víš, co je mi divné? To že většina fanoušků hejtuje Bayern, že úmyslně oslabuje týmy z Bundelisgy, když to dělá více klubů, dokonce i Cita, které přivedlo Grelishe z Aston Villy... Proč tedy hejtít tým jako je Bayern? Taky trochu respektu ne?

Reagovat
Front hell

Dívej Bayern je pro mě osobně nejméně sympatický tým v Německu,ale ať si klidně vykoupí celou bundesligu. Je mi to jedno a taky moc nechápu zdejší nářek některých fanoušků. I když vesměs to jsou fanoušci United tam je to docela normální že fňukají.

Reagovat
cristiano.K.

tolik sraček v jednom příspěvku jsem dlouho nečetl

Reagovat
r.mrazik

slusny...a to jeste City nevysel Kane za ranec

Reagovat
Busby babes

tak je to nejmin utracenych penez od 2015.

Reagovat
r.mrazik

slusny myslim s ohledem na zbytek sveta a covidovou silenost

Reagovat
smazaný uživatel

Hm, je nejaka hypoteza podlozena cislami o tom, ze preto nakupovali(snazili sa) kluby ako blaznive (ti co mali prachy) ? Ocakava sa narast hodnoty hracov, povedzme Lukaku alebo Grealish by pred kovidom , alebo buduce leto šli za vacsiu sumu?

Reagovat
Busby babes

asi nerozumim tomu, na co se ptas?

U Romela cena uz neporoste vzhledem k jeho veku. Leda by ted dva roky po sobe dal 40 golu v lize. Grealish... tezko rict, ale City ho asi nebude chtit jen tak prodat, takze nejaka imaginarni cenovka vzrust muze, ale za a) nebude nikdo, kdo by za nej ty penize dal a za b) to pro City nic znamenat nebude. U nej imho taky odepisuji tu castku. Podespal u nich na pet let, takze mu bude koncit smlouva v dobe, kdy mu bude 30. To uz ho asi za 100+ neprodaji...

Reagovat
Grahf

ja som tu otazku pochopil tak, že teraz boli tie ceny nižšie, ako by boli bez covidu a že ich kúpili radšej teraz, pretože si myslia, že budúce leto pojdu ceny hráčov zase hore.

Reagovat
Busby babes

no, to si nejsem jistej. Aspon u tech dvou prestupu. Grealish mel vykupku, takze cena by asi byla stejna. A Lukaku je rekordni prestup do Anglie a to i v situaci, kdy Inter musel prodavat...

Pro anglicke kluby to je tezky, porad maji penize a vsichni to vedi. Je otazka, jak moc se zmeni vyjednavani, az i ty italske a francouzske zase budou mit lepsi financni moznosti, jestli budou vic odolavat a tim ty ceny jeste vic vysponuji? Ale moc tech bargain prestupu do Anglie ani letos nebylo...

Reagovat
Busby babes

ale to je vesteni z koule no. Takze moje odpoved je: nemam tuseni.

Reagovat
r.mrazik

nekteri hraci by ale drazsi byli...Sancho urcite, Varane by asi taky byl jinak drazsi...

Lukaku by mozna ani neprisel,kdyby inter nemusel prodavat...

v ramci anglicke ligy ty ceny byly asi odpovidajici,ale prestupy do anglie ze zahranici byly pro anglicke kluby letos vyhodne

Reagovat
Busby babes

jak se to vezme no. asi jo, u Sancha jsme imho spis poukazovali na to, ze ma zas o rok bliz ke konci smlouvy, sam chce odejit a tak. BVB muselo prodavat, to urcite taky hralo roli.

Varane... jo, kdyz na to kouknem takhle, tak jo. I kdyz Florentino musel prodavat, protoze si chtel dovezt toho Mbappeho. Nebyt toho, tak Varane mozna taky stoji vic, protoze by ho uplne nechteli poustet.... mozna.

spis bych ale celkove uplne nesouhlasil s tou teorii, on pise: kluby nakupovali jak blaznive... a to neni uplne pravda. My jsme dotahli dva dlouhodobe cile + nejvetsi navrat (ano, je to Tom Heaton). City privedlo jednoho hrace za vykupku, Chelsea Lukaku za ranec a Saula na hostovacku... zbytek nakupoval celkem rozumne. Villa utratila penize za Grealishe a jeste jim zbylo za zajimave hrace, Arsenal... to se uvidi asi az casem a s dalsim trenerem, jestli to byl dobrej prestupak...

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
smazaný uživatel

Premier League neutrpěla tolik, jako ostatní ligy. A v rámci PL je ta "nevraživost v přestupech" a "natahování soupeřů" na finanční skřipec větší, díky "home grown playerům". Ta přirážka za domácího hráče je v Anglii mnohdy šílená, což je, jak píšeš odpovídající. Pro PL týmy je výhodnější nákup z venku a letos to bylo díky covidu o to víc znát.

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
m.sali

nic konkretniho sem nevidel, jenom v nejakym videu o Grealishovo prestupu bylo zmineno, ze potencialne se muzou zmenit kvoty pro home grown hrace. takze pak ty prirazky za anglany by mohly jeste stoupnout. myslim, ze to bylo na tomdle channelu if anyone cares- https://www.youtube.com/channel/UCGYYNGmyhZ_kwBF_lqqXdAQ

Reagovat
smazaný uživatel

Hegemonie nejlepší ligy světa a brekot fandů zkrachovalých klubů je sladký

Reagovat
iamek

Reagovat
Fortex

Na Anglicke kluby přijde též řada korona krize nekončí

Reagovat
smazaný uživatel

přišla a přežily, blbý co

Reagovat
Werkrider

OT: Union nenapsal na poháry Ujaha a Oczipku?

Reagovat
Zaschrona

No, naší zásluhou to není. Víc za přestupy letos v létě utratila i Sparta.

Reagovat
Busby babes

a jak Gray radi... nekde spocitali, ze uz ted se vyplatil, protoze jeden gol v PL ma cenu asi 800K liber (tu castku si nepamatuju presne, tak to ber s nadhledem)

Reagovat
Zaschrona

Nezaplatil se na dresech, ale na gólech. To beru.

Reagovat
SpecialOne

No vy jste to pojali hrozně low cost Gray se vyplatit může. Od Townsenda a Rondóna nečekám vůbec nic.

Reagovat
Zaschrona

Townsend zatím vypadá jako slušný hráč do kádru, bojuje, nic nevypouští, drží strukturu dozadu, slušně centruje, za mě zadarmo na krátkou smlouvu dobrá posila. Oproti Bernardovi s platem přes 100k nebo Walcottovi s Bolasiem za 20+ milionů liber podstatné zlepšení.

Rondón za mě na papíře zadarmo taky fajn, pokud nahrazuje v kádru Kinga, tak nabízí víc skoro automaticky, mám ho lidsky docela v oblibě poté, jak se choval poté, co ohromně smolně zlomil nohu McCarthymu, Rafa ho zná, bude pro něj bojovat a dle všeho odmítl lákavější nabídky jen kvůli nám.

Reagovat
vodka

Rondon je super hráč.

Reagovat
Bayern +

Ten mal byť backup za Antonia.

Reagovat
pingla

Reagovat
Ondiis

Reagovat
Serg!o

Bylo to kvůli FFP nebo už se Moshrimu nechce sypat?

Reagovat
Zaschrona

Kvůli FFP, většinou nepovedené utrácení z posledních let nás dohnalo. Dost možná nám ale takové léto může hodně pomoci. Příští léto skončí veliká smlouva Jamese a smlouvy i amortizace přestupů Gylfiho, Tosuna a Delpha. Richarlison, Pickford, Doucouré, Allan, Mina, Gomes a Iwobi buď půjdou nebo sníží amortizaci prodloužením a hlavně naskočí zpátky příjmy vypadlé kvůli covidu a budeme moci z FFP odečíst velké výdaje vložené do stavby nového stadionu, které se z výpočtu dají po jeho zahájení odečíst. Přístí léto nejspíš zas utrácet budeme.

Reagovat
smazaný uživatel

od prichodu Moshrimu ste minulo 500 mega a koľko z toho je dobre investovaných ?

Reagovat
Zaschrona

Moc ne, no. Fajn DCL, Gana, Pickford, Richarlison, Digne, Godfrey, Lookman, Onyekuru, Vlašič. Průměr Keane, Mina, Rooney, za ty prachy Zouma, Sidibé, nakonec Kean, zatím ok Allan i Doucouré, navzdory platu i James, Olsen. Hrůza Bolasie, Williams, Schneiderlin, Klaassen, Walcott, Tosun, Delph za ty prachy i Gylfi a Gomes, kvůli platu Sandro, bohužel asi i Bernard. Zatím určitě i Iwobi a smolně Gbamin. Dohromady teda dost v nepoměr těch špatných investic. Dohromady na papíře to až děsí.

Reagovat
smazaný uživatel

ja som to čítal tu : https://www.mirror.co.uk/sport/football/transfer-news/everton-transfer-news-benitez-ancelotti-24922903

je zaujmavé ako premiere league bude valcovať všetky ligy a ako sa s tým v konečnom dôsledku vyrovnajú EU ligy. V podstate Barcelona minula 900 mega od 2016 a Everton s nejakým prepočtom 600 ?

Reagovat
Zaschrona

Tak obecně v PL to dělá vyšší úroveň příjmů z TV práv a vedle toho podstatně větší přítomnost movitých majitelů, kteří jsou ochotní do toho dávat spoustu peněz z vlastního. Je to i náš případ.

Reagovat
Hlahart

Simon Stone : Understand Brazil have asked FIFA to invoke five-day rule, so eight PL players can't play this weekend - affects Liverpool, Man City, Leeds, Man Utd, Chelsea. Thiago Silva and Fred can't play on Tuesday either. Richarlison can play for Everton v Burnley on Monday.

To se řeší docela včas... Jinak za měsíc to bude stejná situace. Stejně je nikdo nepustí, pokud si to vysloveně nevybečí, což u drtivé většiny stejně nehrozí. Fakt super spolupráce na ose FA - FIFA - cokoliv z Brazílie.

Reagovat
Hlahart

Aha, to má automatickej účinek? Jsem myslel, že o tom bude muset někdo rozhodovat

https://www.bbc.com/sport/football/58486811

Takže

Thiago

Fred

Ederson, Jesus (jim bude muset chytat Carsson proti Leicesteru)

Fabinho, Firmino, Alisson

Raphinha

Richarlisona brazilskej svaz nechal, jelikož jim ho pustili na Olympiádu.

Vtipný, tak po tom srdceryvným rozhovoru Donnyhu v týdnu čekám pivot duo Pogba-Matić. A dopadne to i na první kolo LM

Reagovat
Busby babes

takze posilime?

Reagovat
Busby babes

btw jak to, ze byl Fred uz vcera na treninku? to se tak rychle vratil?

Reagovat
wild

ved ide prave o to, ze ho nepustili na repre zraz

cize stale lepsie ako keby bol 10dni v karantene + bez treningu. Takto vynecha len 1/2 zapasy hoci uprimne vobec nebude chybat

Reagovat
Busby babes

jo takhle, jsem to spatne pochopil. to je jeste absurdnejsi.

Reagovat
Swarley

Pogba s Maticem a nesmí se zranit, super

Reagovat
Hachim Mastour

Konstantinos Mavropanos hostuje z Arsenalu ve Stuttgartu a německý klub má v plánu řeckého obránce vykoupit. VfB disponuje opcí na přestup ve výši čtyři miliony eur.

Mavropanosa predáme a Holdinga si necháme. WTF? Ale rozumiem, že Mavro chce a musí hrať pravidelne.

Reagovat
Mastný Chobot

4 mega eur Edu mastermind

Reagovat
Golasso

Tak vyloženě se o něj kluby perou a šponují cenu no

Reagovat
Hachim Mastour

O pár rokov možno áno. Viem si predstaviť, že ho napríklad kúpi Borussia alebo prestúpi do Talianska

Reagovat
Golasso

Uvidíme, možné to je, ale už je mu 23, zase tolik toho nepředvedl a typologicky to není žádný zázrak do současného fotbalu. Kdyby byl považovaný za nějaký velký talent, tak nám za tu cenu kluby urvou ruce. Si představ, že bychom za 4 mega nabízeli Salibu, Gabriela nebo Whitea (není to úplně optimální příklad, ale snad chápeš, co tím myslím).

U Mavra mám fakt pocit, že je hodně nadhodnocený mezi fans Arsenalu. Byl by to spíš další lehce nadprůměrný hráč, co by u nás leštil lávku a tuhle pozici na stoperu už drží Holding skrz HG status.

Reagovat
Golasso

(teda Holding zatím tu lávku tolik neleštil, ale vřele doufám, že letos bude )

Reagovat
Ondiis

Ani jeden na PL nemá. Holding je ale HG no, jednoduchý

Reagovat
Golasso

Reagovat
Svatej

Jsem jedinej, komu ta logika Brazilský FA a Fify přijde totálně na hlavu?

Jestli to vidim správně, tak se hráči musí rozhodnout mezi dvěma variantama

1) porušit příkaz klubu, odjet, dostat v klubu flastr jako kráva a hněv fanoušků toho klubu, s heslem "účel světí prostředky" fixlovat při vyplnění formulářů, aby mohli hrát, což nevyhnutelně povede k zatčení a následně po příjezdu 10 dní netrénovat a dva zápasy nehrát.

2) Splnit požadavky klubu, zůstat doma, trénovat a poté stejně nehrát.

WTF?!

Reagovat
Busby babes

Fred nebude dva zapasy hrat, neser se nam do toho s nejakou logikou.

Reagovat
Svatej

My na to naštěstí taky tolik netrpíme, Christensen má už půl roku vkuse v podstatě životní formu a je možný, že by Thiaga do sestavy ani nepustil, ale to uvažování zodpovědných lidí mě vážně tahá za míchu.

Nehledě na to, že to vidim tak, že pokud FIFA ještě párkrát zakáže klubům nasazovat svoje hráče, tak se znova otevře otázka Superligy, díky který budou mít kluby FIFU hluboko u prdele

Reagovat
Hlahart

Tak Brazílie tím tlačí na FA, aby si to "doma" vyřešila tak, aby ty hráče pouštět mohla, no.

Reagovat
Greny

Hlavně by přece nemohli nastoupit a hrozila by jim deportace ne? Nebo to platí jen pro Argentince

Reagovat
Svatej

Jop, ostatně to pisu v prvním bodě. Reálně jsou obe možnosti na hovno

Reagovat
Swarley

Nevím jestli to byla blbost, ale četl jsem, že v podstatě ani nejde ukončit repre kariéru... Jako oznámit to můžeš, ale trenér tě i tak může povolat a ty podle pravidel musíš přijet, jinak ti hrozí stopka na klubovou soutěž...

Reagovat
Greny

Ale ok s tím nemám problém ale ať nemůžou potom nominovat nikoho jiného...si to rozmyslí příště zda ho povolaji

Reagovat
Svatej

To musi byt hadam v regulích FIFA... No to je brutální úlet

Reagovat
Gazdo

Toto pravidlo je inak normalne na brokovnicu medzi oci tomu kto to vymyslel

Reagovat
Swarley

Tak samozřejmě i ten trenér nebo svaz by museli být úplní dementi, aby tě proti tvé vůli povolavali, ale ta možnost tam tuším je

Reagovat
cristiano.K.

když nepustíš hráče na repre pauzu, tak pak nemůžou hrát v klubu?

Reagovat
Svatej

Viz vys, Brazilie si pofnukala u FIFY, ta nakazala FA ze nesmi hrave stavět. Takze vy jste pristi kolo bez Brazilců...

Reagovat
cristiano.K.

já se v tom snažil pochopit nějakou logiku a neuspěl jsem jako každý běžný fanoušek

Reagovat
smazaný uživatel

? Nechapu, co na tom nechápeš, úplně logicky se snaží vytvořit tlak na kluby, aby jim je příště pustili

Reagovat
Svatej

Tim, ze je potrestá, takze je přirozeně nasere, přičemž trest neni vyssi nez ten karanténní? To je skutečně geniální

Reagovat
smazaný uživatel

Maji jinou páku? Nikdo o geniálním tahu nemluvi

Reagovat
Svatej

Tak proc ode me ocekavas ,ze to budu chapat, kdyz to jde proti vsi logice? Jenom proto, ze je to retardovaný a prostý?

Reagovat
Kapřík

Reagovat
smazaný uživatel

vzdyt to nijak nejde to proti logice, je to naprosto logicke, protoze jinou paku proste nemaji a logicky jsou nastvani a chteji si aspon nejak vyridit ucty. ale samozrejme to neni genialni, nevim, proc se snazis do toho napasovat takova absolutna. oni zadne genialni reseni ani nemaji, kdyz to budou ignorovat a smiri se s tim, ze anglicani je nebudou posilat, tak je to pro ne vetsi prohra, nez jeden dva nastvani fotbalisti.

Reagovat
Svatej

Evidentně mame o logice představu úplně jinou. Logicky postupovaly kluby. Skrz FA se vyzkouselo vyjednat vyjimku a ta neprosla, tak hráče nepustí. Ne z dalsiho logickyho duvodu, ze jim repre uz dekady posilaji zrakveny investice zpatky, coz by samo o sobe stacilo, ale ze o svy dobre placeny hráče nemuzou prijit kvuli legislativě. Kdyz klub v tak vyrovnany soutezi prijde o tahouny na dva zapasy, může přijít o LM a tak i desitky milionu liber + pozici pri jednani s novymi hráči.

Nasrat si tímhle jednáním kluby, které zajišťují, že právě ti hráči maji fotbal jako svoje živobytí a jsou to právě kluby, kdo postupuje na základě nezpochybnitelný logiky, je vzhledem k tomu, ze se diky temer uskutečněný Superlize narodaky malem zrusily, vsechno, jen ne logika. Pool už začíná zjišťovat, jestli ta hrozba skutečně existuje a jestli najdou skulinu, tak jsou v prdeli nejen Brazilci, ale casek i ostatní. Vubec neni nevylucitelny, ze si kluby srovnaji svou situaci s kluby z NHL a tyhle vyjezdy utnou úplně.

Brazilci jsou v situaci, kdy maji porad plnou prdel hráčů, se kteryma by v suchu vyhrali jakoukoliv kvalifikaci, ale jako uplni idioti drazdi hada a brečí u maminky. Logika v tomhle vážně není přítomná a nikdy nebyla. Udělat stupidní rozhodnutí, kterým druhymu ublížiš a ještě k tomu tak malo, ze se mu porad vyplatí se na tebe vysrat, je naprostá hovadina.

Reagovat
Busby babes

https://twitter.com/SkySportsNews/status/1435586029059297290

"There are too many meaningless matches."

FIFA president Gianni Infantino has said that the international calendar needs examination and there are too many 'meaningless matches

Reagovat
Zaschrona

On to říká ale jen proto, že rozjíždí kampaň za MS každé dva roky.

Reagovat
Busby babes

jakoze: prilis mnoho zbytecnych zapasu = to vase debilni euro?

Reagovat
Zaschrona

V ideálním světě FIFA je MS každé léto, to rozhodně. V praxi je ale snadný cíl kvalifikační část a liga národů, i proto, že UEFA zatrhla tu globální variantu, kterou ještě nedávno Infantino prosazoval.

Reagovat
kiwwi

treba dodat, ze je to Wengerov napad...ale preco pri zachovani poctu zapasov nemat radsej vrcholovy turnaj ako kvaldu alebo priatelaky? Podla mna to dava zmysel

je tam trochu problem s tym, ze hraci by nemali dostatocny priestor na oddych a hrozil by burnout...to by sa muselo nejako zladit s ligami, kde by sa posuval zaciatok alebo take nieco

a teda este uplne sa pokrivia statistiky, ktore funguju desiatky rokov, ale tak to je okrajovy problem

Reagovat
Busby babes

tak pratelaky uz nejsou a kvalda... no podel jakeho klice pak zeme na to MS postoupi?

Reagovat
kiwwi

ja som podrobny navrh este necital, ale tak snad na tuto otazku maju odpoved, nemyslis?

Reagovat
Zaschrona

Z mého pohledu to zničí tradice, exkluzivitu i v konečném důsledku význam toho MS. Teď je MS strašně těžké vyhrát, máš šanci jen jednou za 4 roky. Když to bude ob rok, bude to 2x lehčí, momenty z toho budou všednější, méně zapamatovatelné. Bonusem pouze bude to, že to vydělá skoro 2x víc peněz. Za mě ať se raději udělá kompromis typu globální liga národů, která byla zvažována, když už FIFA nutně potřebuje svojí soutěž. I by mohla minimálně z části nahradit kvalifikaci. Bohužel to takhle ale nestojí...

Reagovat
Gazdo

Pretoze ked das MS castejsie stane sa to co u MS v hokeji a to je to ze nikto si uz ani nepamata o mesiac ze kto vlastne vyhral a kazdemu je to nejak aj tak u prdele

Reagovat
kiwwi

nemyslim si, ze sa to stane...MS v hokeji maju iny problem a to ten, ze to nie je ten najvacsi repre turnaj a ze tam nehraju najlepsi mozni hraci...MS vo futbale su naprosty vrchol pre kazdeho hraca, tam uz nie je nic vyssie (ako v hokeji Olympiada alebo Svetovy pohar).

Reagovat
Bayern +

Čím častejšie to bude, tým viac to môže mať skupinka hráčov v piči. Ako trebárs tento rok Reus a ter Stegen by boli nominovaní ale vzali si oddych miesto ME. A takých bude viac. A keby boli MS každý rok tak ešte viac...

Reagovat
kiwwi

pockaj akoze Ter Stegen a Reus mali ist na ME, ale povedali, ze nejdu a radsej isli na dovolenku? To musi byt nejaky bullshit

Reagovat
Bayern +

Tak povedali to samozrejme ešte pred nomináciou. Ter stegen myslím niečo doliečoval, ale zranený nebol, čiže ak by veľmi chcel tak na tu lavicku sadnúť mohol v pohode a Reus jo, ten napísal Löwovi, že je unavený a aby s ním nepočítal.

Reagovat
kiwwi

myslim si, ze si si to prisposobil k tejto teme, ale pritom to s tym nema vela spolocneho

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Svatej

Reagovat
Grahf

priatelské repre zápasy by sa mohli uplne zrušiť

Reagovat
Zaschrona

Třeba v Evropě reálně už v podstatě neexistují, byly nahrazeny ligou národů v maximální možné míře. Zaplňují pouze nevyužité termíny, které vznikají tím, že některé kvalifikační skupiny mají pouze 5 týmů, tím pádem jsou dva volné termíny během skupin.

Reagovat
Dawon

vsak liga narodu jsou jen retardovane pratelaky v trochu jinem kabatu

Reagovat
Zaschrona

Vůbec nesouhlasím, s přáteláky to reálně nemá nic společného a je to atraktivní soutěž na všech úrovních. Formát lepší než celá kvalifikace, které je to navíc součástí.

Reagovat
smazaný uživatel

repre zápasy by sa mohli uplne zrušiť

Reagovat
Swarley

Není náhodou tohle jelito taky jeden z těch, kdo ten počet zápasu rozšiřoval?

Reagovat
Zaschrona

Ne, naopak počet zápasů snížil tím, že zrušil Konfederační pohár.

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
Maresma

Christian Falk

True✅ @TimoWerner earns more than 20 million euros a year at @ChelseaFC

Lol. Už chápu proč sme se na něj vysrali.

Reagovat
Svatej

Ocekavam, ze s timhle pristupem teda.poslete Salaha s jeho pulmega do prdele, správně?

Reagovat
Bakary3

Tak u toho uz vi, ze jim za to ty sluzby odvede, vypracoval se k tomu.

Dat tk wernerovi jako "neovereny kvalite" nemuselo byt moudry... a u chelsea ani asi nebylo

Reagovat
smazaný uživatel

Cože ? Werner byl ověřená kvalita a loňská čísla neměl tka špatná.

Reagovat
Svatej

Hmm hele kdybychom mluvili o Odoiovi, tak ybch ti dal za pravdu, ale mluvit o typkovi, co dal 50 golu behem posledních dvou sezon v top5 evropsky soutěži jako o neověřeným, to je věc, na který se asi neshodnem

Reagovat
mikelinos

tak ale něco jinýho je ověřenej v jiným týmu (dokonce i lize) a ověřenej v týmu, kde právě hraje. Těch příkladů z minulosti jsou spousty, stačí mrknout jen na Chelsea

Reagovat
Svatej

?? Najdu ti xx prikladu, kdy hrac dostal velkej plat i po prichodu z neprověřený ligy, vždyť to je prece naprosto normální kdyz tahas top hvezdu z tymu mimo špičku.

Reagovat
mikelinos

Jasně že najdeš, já jen říkám, že je menší risk napálit lukrativní smlouvu Salahovi, protože Pool ví, co od něj může očekávat než od hráče z jiný ligy, kde se může posrat hodně věcí. A Wernera bych nebral jako top špičku

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Bakary3

Nebyl overenej Anglii, tak jsem to myslel, a jak je videt, zatim mu ten prechod uplne neprospel

Reagovat
Maresma

500k mu urcite nedame no

Reagovat
M0rb1D4S

Jo jo, Falk to je třída. Při přestupu zase tvrdil, že bude vydělávat kolem 10 mega. Tomu nevěřím nic, co se týče nás.

Reagovat
h8_sfatto

když ne ropa od IS, tak pro změnu opium od Tálibů, anglická liga propere prachy každému

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele