Ancelotti desátým triumfem v LM splnil slib vedení Realu
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Související články
Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Museli jsme tomuhle triumfu hodně obětovat, uvedl Di María
25.05.2014, 20:23
Ronaldo po finále LM slavil desátý triumf Realu i rekordní gól
25.05.2014, 13:51
Realu prý pomohla hlavně nezdolná víra
25.05.2014, 11:29
Chyběl nám kousíček, řekl po finále trenér Atlética Simeone
25.05.2014, 10:27
La décima! Real vyrovnal a v prodloužení odstřelil Atlético
24.05.2014, 23:31
Komentáře (235)
Přidat komentářCarlo - Simeone
Bohuzial tak ako som mal dlhe roky Marcela Merciaka rad za jeho nasadenie pri komentovani, kazdym rokom je viac zaujaty a menej objektivny...to ako sa vcera vysmial Ronaldovi je katastrofa...ked dali gol atleti isiel sa posrat, zatial co goly Realu, hlavne ten na 1-1 nevedel rozdychat, bolo to jasne pocut v jeho hlase...ale nie je to len vcerajsi vecer, je to kazdy zapas Barcelony, kde hodinu hovori o nadpozemskom a galaktickom futbale, je to kazdy zapas kde hra Chelsea...prehlad ma vyborny, slovnu zasobu tiez, na komentatora sklada vyborne vety ktore vedia vystihnut atmosferu a dolezitost zapasu, ale zacina byt odporne zaujaty a prejavovat svoje sympatie
a najviac bolo ako cely prenos sa snazil vytvorit divakovi obraz fantastickej cesty Atletica, jedinecneho pribehu ktory nema obdobu, a aj keby sa vsetci hraci postavili do brany a len odkopavali loptu, tak by tvrdil ze jediny zasluzeny vitaz bude Atletico...pritom podobna cesta LM od Chelsea bola skritizovana v kazdom jednom momente, a to navyse este z rozpadnutym kadrom a docasnym manazerom, pricom Atletico ma normalneho trenera a ten styl je ich najvyssia futbalova filozofia
Marcel Merciak je znamy fanusik FC Barcelony
ja ze manu
pokial viem tak viackrat povedal ze jeho oblubeny klub je Manchester United, ale Barcelona mu zatemnila mozog...a je to vlastne jedno koho je fanusik, je to profesional a ten prenos sledovalo obrovske mnozstvo divakov, logicky prevazne fanusikov Realu, tak by sa mal zdrzat retardovanych prejavov pocas komentatovania, znechutil ten prenos vacsine divakov
Mozno vravi, ze MU, ale tie ody, ktore vzdy sklada na Barcu
je to tak, s prichodom Guardiolu a jeho ery to zacalo byt na nevydrzanie
mal by sa zdrzat osobnych sympatii a byt nestranny. Nepozeram FCBarca TV ale verejnopravnu TV za ktoru platim!
A co Vrato, to uz vobec nema uroven....ale ze na Digi tomu kraloval Laci Molnar. Prast jako uhod.
Laco Borbely je aj tak naj, boh
Borbely ano ale nie Molnar a mam rad aj Karola Marka.
Marko je otrasny, ked je niekto kto sa tvari ze tomu rozumie a pritom mele uplne z cesty tak je to prave on, plus ten jeho prejav co sa vobec nehodi do tv
to je ho vysmial urobil skvele, nic ine si nezasluzil, ja ako nezaujaty divak ktory nefandi Realu ani Bacelone som tam nikdy nevidel nejake veci o ktorych hovoris, pre mna je to jediny sportovy komentantor na urovni a vzdy sa tesim na zapas ktory bude komentovat on
to myslis vazne? v kazdom jednom futbalovom zapase nastane situacia ked si hrac pyta penaltu za co len moze, toto bolo navyse finale LM a stav 0-1...to ako ho zosmiesnil to uz rovno mal povedat ze je to namysleny koko* a bodajby nevyhral ... a ked si nepocul ako neprial Realu a fandil Atleticu, tak to je smutne
tak kludne nech zosmiesny aj inych hracov, on uz podobne okomentoval inych, nie len jeho, Ronaldo vcera nepredviedol nic a spraval sa ako keby to finale bolo kvoli nemu, u mna vcera klesol na uplne dno kde bol aj na konci minulej sezony ale ani neviem preco som si ho pocas tejto zacal celkom oblubovat, nastastie mi vcera otvoril znova oci on sam ty si tiez sam zaujaty ked tu rozpravas o tom style Atletika ako keby vsetko vyhrali vdaka betonu, ano maju kvalitnu defenzivu a vedia sa stiahnut ked je treba ale kazdy zapas co som videl odohraly v plnom nasadeni, so srdcom a dalo sa nato skvele pozerat, to sa neda s Chelsea ani zrovnavat
vela krat musim pozerat hlavne taliansku ligu na ruskych, talianskych ci spanielskych kanaloch, alebo aj ine zapasy, takmer vzdy sa tam ten komentator velmi tesi ked da jeden tim gol a ked druhy je tam pocut jasny rozdiel, z toho usudzujem ze je to celkom bezne a prirodzene
ja som o betone nic nepovedal...Atletico sa do finale dostalo vdaka prepracovanej defenzive do najmensich detailov, nechavali hrat supera a skvele zohrali protiutoky...dali do toho vsetko, ale to chces tvrdit ze Chelsea do toho vsetko nedala? pritom na tento styl futbalu - zatiahnuty v defenzivne sa uchylila len v odvete semifinale ked hrala proti Barcelona v oslabeni - co je teda logicky krok - a vo finale ked mala rozpadnuty kader a musela hrat s Meirelesom Maloudom a Bosingwom a s docasnym manazerom
a znova musim zopakovat ze je to skvely komentator, skvely hlas a slovna zasoba, ma obrovsky prehlad, vie navodit atmosferu, ale posledne 2-3 roky je to v tych najvacsich zapasoch na facku
tlstý konský falus ktorý je plešatý a v živote nehral žiadny šport sa nemá čo vysmievať športovcovi ktorý stále maká ako je napríklad C.Ronaldo! A necháp ma zle, ja Ronalda fakt, že nemusím
Merčiak je konský falus
Merciak je maximalny k***t, o futbale nic nevie, cele jeho komentovanie je zalozene na statistikach, ktore ma nastudovane spredu aj odzadu, ale mna teda vobec nezaujma nejaka sprostost co sa stala pred 45 rokmi ... k samotnemu zapasu nevie dat rozumny nazor, na to tam ma spolukomentatora, ktoremu navyse neustale skace do reci....stava sa ze Zeman povie nejaky zaujmavy postreh a Merciak za neho dokoncuje vety, neviem asi chce aby to vyzeralo ze ved on si predsa vsimol tiez
Každému dáva rôzne prezývky, vyberá si z minulosti nejaké citáty, aby to bolo zaujímavejšie a čo sa týka jeho objektívnosti, tak o nej nemôže byť ani reč. Včera po druhom góle Realu som myslel, že Bale dal gól Slovákom respektíve nejakému slovenskému tímu. Úplne mi skazil dojem z predĺženia. Naši komentátori nestoja za nič. Najlepšie sa dá počúvať Slávo Jurko, inak by som najradšej všetkým vypol mikrofón. Nedá sa to počúvať. Včera to trochu zachraňoval Zeman.
merciak je kokot
Tohle si řešte na eurofotbal.sk. Oh Wait....
toto je .sk SK everywhere
SK everywhere. Když jste dostali vlastní republiku, tak jste si ji zkurvili natolik, že jste se vydali kurvit tu naší, už dost zkurvenou republiku :D
prvy polcas som pozeral s Merciakom, naozaj bolo vidno ze je zaujaty a ten jeho spolukomentator taktiez, to ako vraveli Carvajalovi ze sa tam po faule zbytocne zvija bol od nich humus, nevravim, ze ten faul bol na zvijanie ale nazvat to takto v prenose zvijanim a simulovanim este ked ide o spanielske derby to chce odvahu a zaujatost a takych momentov tam bolo naozaj viac ...... druhy polcas som uz pozrel na nete so spanielskym komentatorom a aj ked som nic nerozumel tak to zvysilo tempo snad o 300%, jemu sa huba nezatvorila celu hodinu a pol co to komentoval , Real mal loptu na kopackach obrancov, nic sa nedialo a mal som pocit ze sa striela :D nechcem si ani predstavit ako taketo tempo zapasu komentoval v druhom polcase kktko Merciak, dojebal mi prvy polcas
Merčiak je super, pokiaľ nehrá Barcelona alebo Brazília. Vtedy je vyslovene neobjektívny...
Merčiak
Zabudol si napisat, ze asi trikrat spomenul, ze Casillas vo finale proti Leverkusenu vystriedal Julia Cesara...
a okrem toho, za Patetico hra Matias Suarez (Mario Suarez)
presne tak! ten trapak mi vadi uz nejaku dobu, nikdy som ho nemusel. pre mna je top komentator Jurko a ten je minimalne o triedu vyssie.
Ma dobry prehlad?! Ma naucene sablonove frazy a sracky ktore sa dobre pocuvaju. Nikdy som od neho nepocul postreh aktualneho zapasu. Napr. ze obranca sa nevysuva dopredu, nevyplnuje priestor a pod. Len ze Bale je nadpozemsky rychly a to musi platit na kazdy obranu.
Je to pre hajpovany saso co sa futbalu rozumie akurat prezyvkami hracov a klubov.
možno vydrží v Reale výnimočne ďalšie dve sezóny, Si pamatám ako Del Bosque neobhájil Champions league a letel
Atletico bylo možná mírně lepší tak do 70. minuty, ale pak fyzicky odpadlo a betonovalo, byla jen otázka času, kdy Real srovná, v prodloužení některý hráči Atletica odpadli ještě víc a nemohli kvůli křečim ani chodit, natož běhat, škoda no, přál jsem jim to. Neví někdo, co přesně se stalo na konci prodloužení mezi Simeonem a Varanem, to na něj Varane něco ukázal nebo co?
Varana nahral loptu na lavicku Atletica , a Simone hned naspat sa snazil ho trafit loptou do hlavy
Aha, a Varane to na tu lavičku kopnul schválně nebo ne?
Varane sa snim stavil o 1 mesacni plat ze ho netrafi do hlavy . A netrafil , Neskutocne ako to Diega nastartovalo
asi hej ale on to nahral pomaly pozemi , ziadne supi abo daco
Aha, tak to to asi nejspíš jen neunášel.
A co na to Mourinho ?
to by ma zaujimalo
isto už nezaspí a niekde v mukoch sa krčí v kúte
Je to predsa najlepsi trener v historii Realu !!!
a vo vašej historii je isto na 1. mieste Martino
dufajme
tak smát se můžeme a rýpat ale fakt je, že Mourinho jako první prolomil prokletí osmifinále a vždy o kousíček skončil v semifinále. Ten tým, s kterým hraje Ancelotti je až na 2 změny (Carvajal a Bale - ten je hlavní faktor tuhle sezonu, vyhrál jim španělský pohár) totožný s tim, který si udělal Mourinho. Byla jen otázka času kdy se to povede a nebýt rozbrojů v kabině, tak si myslim že by to Mour dokázal. a jinak ta příčina rozbrojů, kvuli které pak odešel, tedy posazení Casillase se včera ukázala jako do určité míry dání pravdy Mourinhovi. Včera to Casillas celý málem pohnojil, jednou zavinil gol a podruhy zavahani jako svina.
ty idiot, Iker je o parnik lepsi brankar ako Diego. To, ze Iker sedel, aj ked nemusel bolo len dobre, aby zacal znova branit. Kolko zapasov Realu si za sezonu videl? Tak maximalne 2. To, ako si Iker organizuje obranu pred sebou je neskutocne. Diego je neisty v 16-tke, zachranoval ho len reflex na brankovej ciare.
nemusíš mi hned nadávat to za prvé, za druhé v době, kdy Casillase posadil byl Lopéz prostě lepší ale na Casillase se nesmí prostě sáhnout jinak Ramos a zbylý španělští hráči vyhlásí válku.
ano, ked minulu sezonu Iker sedel, mu to pomohlo, Diego chytal lepsie. No tuto sezonu Diego v brane nemal co hladat vsetkych 38 ligovych stretnuti. Iste, obcas chytal mal, ale tuto sezonu je Iker jednoznacna jednotka v brane, co sa vykonov tyka.
Prosim ta kasli na to nevies o tom na pises .
tak to určitě ne no
Carlo si borec buduci rok dame treble ale tento rocny double tiez nieje odveci
Ancelotti je nejlepší trenér současnosti.
po Bílkovi
tažko povedať kto je Top ale medzi naj by som momentálne zaradil - Ancelotti, Simeone, Klopp a Rodgers (aj ked za toho ma tu asi zožerete)
Souhlas.
Guardiola
ten nasleduje za nimi, jeho neschopnosť akokoľvek zmeniť taktiku počas zápasu alebo prísť s niečim prekvapivým ho túto sezónu určite neposunie ani nad jedneho z vyššie spomínaných
18 trofeji za 5 sezon vo vrcholovom futbale.
"alebo prísť s niečim prekvapivým ho túto sezónu určite neposunie ani nad jedneho z vyššie spomínaných"
čítaj poriadne, Kuléé
Chybí mi tam Pellegrini, Mourinho, Jorge Jesus
Rodgers ještě nic nevyhrál, toho tam nemůžeš řadit.I když některý z nich nemám rád tak top jsou Carlo, Mourinho, Guardiola, Klopp, Simeone,
Merciak na hrad !
Neskutečný Carlo. Já jsem mu věřil od začátku. Obrovské díky!
!LA DÉCIMA! !HALA MADRID!
Obrovská gratulace do Realu a smekám klobouk před Ancelottim! Carletto odvedl skvělou práci, pan trenér
som zvedavy ci po La Decimu Perez otvori penazenku a zacneme nakupovat nejake tie megatrasnfery alebo maximalne kupime nejaky backup za Benzemu a mozno Rakitica
Včera se opět ukázalo, že potřebujem útočníka. Benzema jeden zápas zahraje, další dva je tragickej. A Rakitič by byl skvělej ale místo koho? Už teď máme na 3 posty v záloze 7 hráčů což znamená, že by museli aspoň dva odejit.
Khedira sa vraj po sezone poruca prec.. no ale tu nastava otazka ci kupit svetoveho utocnika Suarez, Aguero, Falcao alebo iba nejaky backup po dnesnej La Decimu chcem Suareza verim ze jeho prichod by nam dal este vacsi moznosti do utoku a s nim by sme boli neskutocny jediny problem by bola suhra Cr-Suarez-Bale
Já bych klidně prodal Illaru místo Samiho...Kdyby někdo nabídl 20mega tak bych neváhal. A do útoku bych si nejvíc přál Kuna ale to je asi nereálný.
neviem ja by som radsej predal Samiho Illara nato ma len to chce este trosku casu... tak ja si zas prajem najlepsieho utocnika sucastnosti( ak neratam Ronalda a Messiho) cize Suareza , len ta cena bude brutal
tá súhra by podla mňa nebola problém, ale preboha načo Luisa 30M za Mandžukiča prekúsnem, ten proste musí prísť za každ úcenu
tak Luis je momentalne Top , jedine nevyhoda by bola ze dame zanho napr 70 melonov a pritom uz a rokov
uz ma 27 rokov*
aj Mario je TOP a u nás by ešte rozkvitol, Suaréz je samozrejme na vyššej úrovni, ale my ho proste nepotrebujeme
Mandžukič by nestál víc jak 20 mega podle mě. Už mu táhne na 30 navíc po příchodu Lewandowskiho bude dost možná přebytečnej.
to by bolo iba dobre ale zas tak starý nie je pred 4 dňami oslavoval 28 narodeniny, takže 3 sezóny u nás by mohol zahrať na top úrovni
děkujeme Carlo za parádní sezonu Double se povedl vítězství Copa Del Rey a La Décima je fantazie trošičku škoda té ligy na konci ale navadí i tak parádní sezona děkujeme HALA MADRID
liga nemrzí, aspon je čo zlepšovať
Musíte respektovat soupeře, který sice nevyhrál ale bojoval až do konce.
Chápem že Simeone Raul Garcia boli sklamaní ale nedať si respektíve dať si dole hned medailu za finále LM... bolo nepekné gesto chápem sklamanie ale zas neni to tím čo bojuje každý rok o titul ako bayern real barcelona atd... aby sa takto správali. A čudujem sa že Marcela Merčiaka ani raz nenapadlo že Real necháva Atletico hrať a spolieha sa na to že v závere ich pritlačí ked už budu fyzicky vyčerpaný... hoci to bolo len tak tak a takmer to nevyšlo, ale dosť to skomplikoval ten gol po chybe ikera... lebo neviem o tom že by atletico poriadne vystrelilo na bránu za celý zápas aby musel iker zasahovať. Takže to nebolo asi to že real nič nevymyslel za 70 minut ako Merčiak prezentoval ale skôr že kontrolovali zápas. A v predlžení sa to jasne ukázalo. A celkovo mi bolo z Merčiaka na a simeone je skvelý trener ale časom to začne ludom pekne liezť na nervy ked bude viac behať po trávniku ako stáť pri lavičke... teraz to ešte mnoho fanúšikov uznáva že žije s tímom atd... ale časom už toho bude vela...
medaily za druhy misto si hned sundavaji skoro vsichni,je to snad kazdy rok.superpoharu to udelala treba chelsea
musím súhlasiť, robí sa to vždy, aj ked nie všetci hráči.....všimol som si to až tento rok pri prehre Barci v Cope, benfici v EL a aj včera
teraz budu penaze este viac, teraz musi real kupit zase aspon jedneho hraca nad 50 mega, to bez toho nejde
treba treba nejakeho Suareza ci Pogbu ocakvam ale ja nesom proti
Carleto skvěle, během jediné sezony takřka vygumoval ty předchozí megalomanie kolem přeslavného Mouřenína. Včera i výborně třeba střídal.
Chudák Ronaldo... Nejdřív ani neslaví vítězný gól na 2:1, protože ho nedal on, ale Bale. Pak sice mohl oslavit aspoň ten svůj poslední již nic neřešící, ale co je mu to platný, když hráči v kabině s ním ani nechtějí slavit - viz. foto z kabiny http://i.imgur.com/0VNAA8P.jpg
Ty jsi exot...
nemohol tam byť akurat sa líčil
... alebo on fotil
este oslavoval svoj gol
Volič komunistů o někom řiká, že je exot...
Viditelne ani s Benzemou nechcu.
tak on poradne neslavil ani ten prvni
pepe a coentrao chýbajú tiež, asi si dávali portugalskú selfie
naser to všude, třeba se někdo chytne
Tolik fanoušků mu v Realu nevěřilo.Ale tímto ukázal že je to pán trener.Italští treneři, to je záruka úspěchu.
ked tento taliansky prezuvavec dokaze napr. to co simone s atleticom potom sa mozme bavit. beha z jedneho bohateho klubu do druheho ako predajna devka.
tak děvka je zbytečný slovo. Je to pán na úrovni a tohle označení si nezaslouží. Faktem je, že Mourinhovi se předhazuje, že nebýt bohatých klubů tak neni nic. Ale Ancelotti je podle nich top trenér, přitom působil jen v top klubech Ac, Chelsea, PSG, Real. Mourinho aspon dokázal 2 roky za sebou dělat výsledky v Portu a pak teprve vyšel do velkých klubů.
Carlo Ancelotti
Real Madrid
Atletico Madrid
Diego Simeone
Merciak
som rad ze mas dobru naladu
co?
za toho Merciaka
ako nic proti nemu ... ale nemoze komentovat zapas Realu a Barcelony .... na tieto 2 zapasy by tam mohli radsej dat Hlavenu
Ani sa necudujem ze uznavas Merciaka. Len to potvrdzuje tvoj prehlad a objektivitu tu v diskusiach.
skvele, nezhodnes sa somnou tak hned pokus o zhadzovanie
Už se těším na ten útok Ronaldo - Suaréz - Bale a pod nima Di María - Modrić.
a nad nimi barcelona
i ja by som si take nieco prial ale som zvedavy ci by nieco take fungovalo
kde všichni berete tu jistotu že Suarez přestoupí do Realu
Ako vsetci ? Kanibala len cez moju mrtvolu . Ked uz niekto bude chciet minut 100m tak dufam ze sa bude riadit pravidlom Ageuro > Suarez = Zlaty Mandzukic
To mi chceš jako říct, že chceš radši Mandžukiče než Suáreze? To si snad děláš srandu
Ano chcem Mandzukica viac ako Suareza . Fakt musime mat na kazdom poste hraca za 100 to je proste chore chore . Ak si myslis ze ked budeme na kazdom poste hraca za 100 m budeme najlepsi ? To urcite . A Mandzukic pasuje do Realu viac ako Suarez .
To s těmi penězi samozřejmě souhlasím, ale za Suáreze dát 100 mega by dal fakt jen šílenec, nebo šejci ... Souhlasím s tím dokud by to bylo 60 mega €, jinak ne. Nicméně s čím nesouhlasím, tak je to, že Mandžukič pasuje do Realu víc. To si fakt myslíš? Vždyť on je takový doklepávač. Real hraje dost často na proti útoky a on by neutekl ani Terrymu . Tenhle hráč se dle mě do Realu naopak vůbec nehodí. To samé Lewandovski, jsem moc rád, že jsme ho nepodepsali
Suareze za 60 mega nedostanete, pro Liverpool má mnohem vyšší cenu. Při 80-90ti by mohli začít jednat.
radšej Mandža
Všichni? Já tomu nechávám volný průběh. Agüera bych bral, Suárez mi neva, nemusel by být špatná posila. I když Benzema šel teď nahoru, takže nevím jestli je vůbec potřeba
tak uz to znova zacina.... Real si vraj pripravuje 100 mil. libier na prestup Suareza
Inak musim povedat ze Atletico nas neskutocne zaskocilo do 60 minuty sme si nevedeli ani prihrat to co tam stvarala z rozohravkou obrana ( Carvajal , Varane , Ramos ) bolo neskutocne . Velmi nam pomohli striedania Marcelo , Isco a prekvapivo aj Morata ( pretoze ten jeho presing bol paradny ) . Inak povedane vcera sme mali neskutocne stastie . 4:1 sme si nezasluzili . A dufam ze Marcelo konecne zavrel usta haterom . Po gole Ramosa som krical este 5 minut neskutocny moment
Zlo vyhralo nad dobrom ...chýbali dve minúty ....aspon na MS musí vyhrať Argentína,Brazília alebo Španielsko
Argentina
ja dufam ze to vyhraju nejaki Africania to by bola ina samba
argentina urcite nie aj ked Angelovi to strasne prajem a mam tusak ze na MS neskutocne zaziari a v argentine zatiani aj Messiho
zatieni
Zlo? Proč jako?
Na MS Argentina a Brazílie vyhrají tak možná svojí skupinu
2 země, kterým to vysloveně nepřeji!
radsej si kriticky skomentuj svoj Mordod ako sa navazat do najlepsieho klubu historie.
Ak by sa futbal hral 90 minut, vitazom by bolo Atletico
ak by sa hral zápas od 45. minúty, víťazom by bol Real
zapas nic moc,atletiko nemelo sance ale bojovalo. bohuzel s tim jejich narocnym stylem vydrzelo jenom do 70 minuty a pak to bylo jenom cekani na gol.nejde spolehat na to ze se ubrani deset centru realu.skoda ze melo atletiko zraneny dva nejdulezitejsi hrace.ted se tym rozproda a pristi rok bez sance,skoda prilezitosti a bohuzel nevysel dalsi velky fotbalovy pribeh.prodlouzeni byla totalni poprava a pro me jedno velky zklamani z chovani ronalda,asi nejvetsi egoista a narcis a to jsem myslel ze se zmenil
Klobúk dolu Carlo Narovinu, odkedy si prišiel a začal praktikovať 4-3-3 tak som bol prinajmenšom zhrozený. Nasledovalo preradenie Angela na CM, ďalšie zhrozenie. Ale keď to začalo po pár mesiacoch na 100% fungovať, tak som sa nestačil čudovať. Veľký tréner a pán stratég (vo väčšine prípadov), vďaka že si prišeišl a dokázal opäť vyhrať LM, dúfam že pri nás zostaneš ešte veľa rokov
tak tak .. ja som mu absolutne neveril , ked prichadzal v lete bal som sa ze to bude taliasnke fiasko ale on spravil nieco neskutocne tesim sa na buducu sezonu a verim ze bude este o trosicku lepsia , mame double a buduci rok chcem treble a vsetky ostatne trofeje ako MS klubov atd
Pan trener, ktery si zaslouzi maximalni respekt. Doted si myslim, ze to byla nejvetsi prasarna, kterou kdy Chelsea trenerovi pod Abramovicem udelala.
Carletto!
vetsi prasarna jak di matteo? nemyslim si...
Celá sezóna Atlética bola postavená na eufórii a podľa mňa, takúto sezónu, v tomto alebo v podobnom zložení už nikdy nezopakujú. Simeone ich dokázal poblázniť. Porovnal by som to s Leverkusenom v roku 2002, ktorý hral do poslednej chvíle o všetky tri trofeje a nakoniec nevyhral ani jednu. Odvtedy už podobný úspech nikdy nezopakoval. Ale všetká česť pre hráčov ATM. Včera už bolo vidno, že majú toho dosť. Brániť je oveľa náročnejšie, než útočiť a keby sa hralo finále ešte ďalších 30 minút, dostali by 8. Carlo urobil dobrý ťah, keď do hry poslal ofenzívneho a veľmi nebezpečného Marcela. Práve on by mal byť jednotkou na svojom poste. Coentrao je nadhodnotený a preceňovaný. Realu gratulujem, želal som im to, najmä Ronaldovi a Zidanovi. Najlepší hráč bol pre mňa Modrič.
Coentrao je nadhodnotený a preceňovaný Coentrao je istota smerom dozadu, včera to bol ale super ťah od Carla, Marcelo bol pre unavenú obranu atletov klúčový
Žiadna istota. len priemer.
budiš
ty sam si nadhodnoteny a precenovany. Fabio je jednym z najlepsich lavych bekov sucasnosti. Marcelo hra ovela viac dopredu ako Fabio, a naopak, Fabio je istota dozadu. tam je ich jediny rozdiel.
Fabio je priemer. Za tú sumu, čo prišiel do Realu by mal podávať iné výkony.
uvedom si, že žiaden hráč nemá nič spoločné so sumou, ktorá je zaňho zaplatená.....tieto tvrdenia mi prídu ako z otrokárskych dôb......tak či tak, na ľavej strane bol túto sezónu v 90% prípadov suverénny, jediná chybička bola že mu to nešlo tak dobre v ofenzívnej časti, ale to sa dá prekúsnuť
Odvadza presne toto, na co bol kupovany. Ja som s jeho vykonmi nadmieru spokojny
Na toho Merčiáka se musím kouknout,má slovenská tv vysíílání na webu?
Carlo je trenér pro top kluby,to neukočíruje každej,tak tu nepiště hovadiny.
http://i2.manchestereveningnews.co.uk/incoming/article590790.ece/alternates/s615/C_71_article_1314123_image_list_image_list_item_0_image.jpg
som si isty ze som tu mal rozrobenu konverzaciu zo slosy gayom
Strašně zajímavě zahráli jednotlivci Realu. Zatímco Iker,Benzema,Ronaldo,Khedira byli na pěst. Di Maria,Ramos božské výkony, vysoký standart Modrič,Carvajal. Ancellotti udělal dobré střídání, hlavně Marcelo byl boží.
Bale měl taky zajímavý zápas, vypracoval si krásně sám dvě šance,které pak nedal. V prodloužení nejdřív tři zbytečný ztráty a gol
Vyhráli LM s dvěma hráči za 100 mega tzn. další hráče za sto nekoupí. Suárez zůstane
100 by za Suareza aj tak nedali
Nezůstane.
s takym mancaftom vie kazdy blb. to by musel byt za uplneho kkt nevyhrat to.
napis Florentinovi a ukaz nam, aky si genius
atletico si teraz rozoberu bohate kluby, barca je out tak mozno galaktikos cocotos vyhra aj ligu.
perfektný tréner, to, čo dokázal, nedokázal nik ... pod takým tlakom, s mladým mužstvom a úplne novým systémom ... VĎAKA CARLO za ADM v strede poľa, VĎAKA FLORE za príchod Carla a neodchod ADM ... toto boli kľúče nášho úspechu v tejto sezóne... teraz poprosím ŽIADNEHO SUARÉZA, ŽIADNEHO POGBU, ŽIADEN ODCHOD SAMIHO, len doplnenie útoku o napr. Mandžu, ten tam sadne ako ........ ešte raz ĎAKUJEM
Ancelotti je neuvěřitelnej... a to mu je pořád jenom 54, takže má ještě minimálně 10 let před sebou, pokud nepůjde do důchodu předčasně.
Jsem zvědavý, jestli udělá s Realem i ligu, která mu jde o něco hůř (alespoň v AC to tak bylo).
On působí, že je starší. Ani by mě nenapadlo, že mu při triumfu v roce 2003 bylo něco málo přes 40.
Jj, vyhrál jí ve skoro stejném věku jako Mourinho a to měl za sebou úspěšnou hráčskou kariéru. Co se týče ligy tak tam možná mohl s AC udělat víc než jeden titul, ale poslední roky to zdatně napravil - už má ligové tituly ze třech zemí TOP5 - Itálie, Anglie, Francie, s velmi dobrou šancí přidat Španělsko, obzvlášť pokud Enrique nezafunguje dobře.
tak on má 3 ligy za 18 let co je trenér? On to není moc trenér na ligu, podle mě dost jeho týmy ztrácí + teď je ve španělsku kde každý ztráta znamená strašně hodně.
Příští rok bude mít slušné šance... Atletico podle mě mírně oslabí a v Barceloně taky nikdo neví jak to bude fungovat... Real má našlápnuto.
Do teraz nepochopim, prečo jej Chelsea vykopla. Velká chyba
hodně se zapomíná na to, jak šla Chelsea druhou sezónu pod Carlettem výkonnostně dolů, jak Carlo tvrdohlavě lpěl na systému, který přestal účinkovat, jak jsme byli jaloví v evropských pohárech, jak protežoval některé hráče, kteří hráli velké kulové, jiné zase přehlížel. V tomhle kontextu ten rozchod chápu, nebylo to úplně košér, ale pochopit se to dá...
Jasne no. Jedna sezona, v tej prvej vyhral double. Klasicke myšlenie Chelsea, jednou sa niečo posere a hned kouč preč.
Uhrál 71 bodů v lize, ve vyřazovací fázi LM jsme pod ním dva roky nedokázali dát doma branku a neudělali jsme ani semifinále.
A pak existuje spousta omluvnejch důvodů, kvůli kterým si taky myslím, že jeho vyhazov byla kravina. Respektive tenkrát to klub prezentoval tak, že chce nastartovat novou éru, rozjet nový projekt, kvůli čemu přišel Boas a ty jeho vychytávky. Nakonec největší průser nebylo odvolání Carletta, což jsem sice nikdy neschválil, ale za určitejch podmínek by se tomu dalo porozumět - nejhorší na všem byl ten zmatek, který nastal potom..
myšlenie
Jenže nebereš v potaz, že právě tu sezonu jsme brutálně zúžili kádr, především v záloze - Ballack, Deco, Beletti a místo nich přišel jenom Ramires a Benayoun, který se okamžitě zranil. To mělo taky dopad na výsledky.
to takhle fakt nejde vzít
dufam ze Carlo presvedci Pereza o tom aby DiMa ostal, je pre nas klucovy.. ale ved Perez to musel aj sam vidiet pocas zapasu kto ako hral a aj ked teraz DiMariu predaju tak sa pridam na stranu tych, ktori budu ziadat odstupenie Pereza.... inak velka pochvala Carvajalovi, a Modričovi, s DiMa si to tam odbehali najviac, Ramos sa u mna vysplhal na najlepsieho obrancu na svete, Varane ma skvelu buducnost, je to velky talent a bude to velky hrac jedine co mu zatial chyba je akasi obeta pre klub ale to snad pride ak bude hravat v zaklade, Khedira za ten cas co hral sa mi celkom pacil, mal prehlad o hre vedel kam to nahrat, nehral zle, myslim ze Illara by zahral horsie ako on, Bale... ten si na jednej strane vytvori sam dve sance ktore neda na druhej strane pokazi uplne lahke lopty ktore mohol nahravat, on s Ronaldom sa mi tam pacili najmenej, hlavne koli tomu ze najmenej bojovali.... vsetci ostatni sli na dno svojich sil, ti dvaja, pochybujem ... Ronaldo opat ukazal ze je mu prednejsi osobny uspech pred uspechom timu, Bale sa este da zachranit ........... v lete aj ked nerealne, tak chcel by som len odchod Casemira tak za 10, a do utoku by sa kupil jeden hlavne behavy univerzal
Ronaldo zase ukazal, ze mu prednejsiu osobny uspech pred uspechom timu
Take dristy si nechaj pre seba. Kolkokrat to bol prave Cris, ktory svojim individualnym vykonom strhol ostatnych alebo sam vzal na plecia zodpovednost a on sam dotiahol Real za bodmi? Nevies, lebo Real pozeras 2x do roka
ramos definitivne legenda realu
aj keď je to niekedy prepúšťak a zmatkár tak po tomto finále súhlas
Po včerejšku, kdy po 2. golu spolu mluvili Iker a Marcelo, mám vcelku strah, jestli se nejednalo o poslední zápas Ikera.
to nehrozí
San Iker ostava. to Diego si pravdepodobne bali kufre. Ma vyssie ciele ako chytat CdR a obcas naskocit do ligy proti Espanyolu alebo Elche.....
? Vždyť právě Diego odchytal celou ligu.
A prave aj dochytal
No já doufám, že Iker zůstane, přijde mladík, ikdyž ten jeho včerejší výkon nic moc, ale to se dá říct o dalších hráčích
ja som myslel ze Lopezovi . bud bude chytat v Cope alebo odide
veru zaujímalo by ma čo dohnalo Marcela k slzám.....ak "iba" to že poistil décimu, tak je všetko v poraidku
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-frc3/t1.0-9/s526x296/10371500_520998298026685_7673807703668017752_n.jpg
Realu to přeju kvůli carlovi a ronaldovi, i když ty dementnu oslavu gólů na konci si mohl odpustit. Ale mě srdce toho večera patřilo atleticu
https://www.youtube.com/watch?v=-Zr2uoMN6O4
https://scontent-a-fra.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/t1.0-9/10418357_724152487643944_8131002327315526992_n.jpg dnes na bedňu
Ancelotti Nejlepší současný trenér a možná i nejlepší trenér poslední dekády. V Chelsea aby si drbali hlavu...
ved v Chelsea maju najlepsieho
keby si tomu aspoň sám veril
Tyvole tady je tolik slovenštiny, až mi z toho prohlížeč nabízí překlad.
Pepíku dnes si ešte nehúlil čo
Madrid je bílý, my pyšní. Nádherné okamžiky, letošní LM si budu pamatovat nadosmrti.
Stale mam pocit akoby som bol v sne, ze to neni realita. Tolko rokov prace, fandenia, ocakavani, ktore sa nenaplnili a naraz pride Ancelotti a sme tam kde sme
Ano Mourinho nas naucil hrat tvrdo, naucil hracov bojovat, hrat v plnom nasadeni co Real predtym nejak nepoznal. Vacsinou to bolo len o krase, technike, o efektivite. No prisiel Mou a naucil hracov branit, naucil hrat Real ovela rychlejsie a zmenil nafukane primadony na tvrdych chlapov, ktory vsak nezabudli nato ako sa hra technicky a okulahodiaci futbal.
Prisiel Ancelotti a zdokonalil to co Mourinho zacal. Hrali sme predtym na dvoch DM, tamto skripalo pretoze Khedira a Xabi su skor tazkopadny a hlavne Barca ich dokazala v strede pola precislit, taktiez lava strana bola az moc priechodna.
Klucom bolo posilnit stred pola rychlym, dynamickym hracom, ktori dokaze branit a zaroventvorit hru, Modric idealna volba. Carlo zacal hrat systemom na troch stredakov s tym, ze obaja krajni vypomahalju krajnym obrancom. Prechod Di Mariu na CM z lavej strany bol vynikajuci tah, pretoze takto sa posilnil nielen stred pola ale aj lava strana obrany. To iste s Modricom napravo. A celkovo s troma hracmi v strede sme silnejsi ako predtym.
Ancelotti este viac popracoval na obrane, na standartkach v defenzive, uz nie sme tak priechodni v strede pola ani na krajoch a hlavne tym, ze neni konfliktny ako Mou skor naopak, dokazal hracov stmelit ako jeden team. Este raz Velke Dakujem Carletto!
el grande Carlo!
Snad se Carlo zase vrátí tam kde je mu to nejbližší a vyhraje LM potřetí s A.C Ale přeju mu ty úspěchy, jasně nejlepší kouč současnosti.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele