AC Milán byl vyloučen z Evropské ligy 2019/20

28.06.2019 14:16 - Aktuality
 
AC Milán byl vyloučen z příštího ročníku Evropské ligy. Arbitrážní soud pro sport v Lausanne (CAS) to nařídil v návaznosti na porušení pravidel finanční fair play. Milán rozhodnutí přijal. Hrozil mu totiž ještě delší trest. Nyní získá více času urovnání finančních záležitostí.

Milánský klub nesplnil finanční kritéria Evropské fotbalové unie UEFA ve dvou tříletých cyklech mezi roky 2015 až 2018. "AC Milán je vyloučen ze všech evropských klubových soutěží v sezoně 2019/20, protože nesplnil pravidla finančního fair play za období 2015-17, ani 2016-18," stojí v rozhodnutí CAS.

Potíže stejného charakteru měl Milán už loni. Od UEFA dostal nejprve dvouletý trest zákazu v evropských soutěží, ale uspěl s odvoláním u CAS, který přesvědčil, že finanční situace se zlepší pod novým majitelem. Loni v létě totiž klub převzala společnost Elliott Management Corporation.

Rozhodnutí CAS však zahrnovalo podmínku, že Milán musí udržet své hospodaření v pořádku minimálně do roku 2021, jinak jej čeká automatický roční zákaz startu v pohárech.

Už letos dubnu se však Milánští znovu ocitli v problémech poté, co na nesrovnalosti upozornila další finanční kontrola z UEFA. AC tak hrozil opět dvouletý distanc. Představitelé klubu se tak vrátili k jednacímu stolu a rozhodli se odpykat si jednoletý trest rovnou. Měl by tak získat více času na urovnání klubových financí.

Místo AC Milán v posledním předkole Evropské ligy s největší pravděpodobností obsadí FC Turín, který skončil v tabulce Serie A na sedmém místě.
Autor: Jiří Fišara / skysports.com, bbc.co.uk
Počet zobrazení: 7076
Komentáře (207 / 0 nových)
Shevchenko
28.06.2019 14:18
#
To je dobře, EL je o hovně.
winoladino
28.06.2019 14:22
#
tak tak, radeji nic
maras93
28.06.2019 14:35
#
Kang & Kodos
28.06.2019 14:40
#
Rip
28.06.2019 14:41
#
Vosic
28.06.2019 15:09
#
REPLIKATOR
28.06.2019 15:10
#
stejně jako italská liga
skat
28.06.2019 15:17
#
Wambasen
28.06.2019 15:39
#
Kluivert9
28.06.2019 15:48
#
fenixLFC
28.06.2019 15:52
#
Cobra
28.06.2019 16:32
#
avicii
28.06.2019 17:12
#
icka
28.06.2019 17:28
#
Liquid
28.06.2019 18:07
#
Oskar
28.06.2019 18:19
#
Fakt
28.06.2019 18:27
#
Obr Koloděj
28.06.2019 18:45
#
Leo Rekordman
28.06.2019 19:49
#
Pinturicchio
28.06.2019 20:25
#
REPLIKATOR, LIVERPOOL
Seba02
28.06.2019 21:40
#
Stejně jako REPLIKATOR
Manny
29.06.2019 09:57
#
ED91
29.06.2019 20:54
#
Preto si tu pod každým článkom...
Y.N.W.A
28.06.2019 15:13
#
jj, temito slovy začal italskej propad v koeficientech
Manik...
28.06.2019 15:17
#
Jasně. Na LM to není, ale EL je o hovně ... Ty prachy tam jsou slušný.
raduinho
28.06.2019 15:20
#
jaký klub, takoví fanoušci. Vamooooos.
Pinturicchio
28.06.2019 20:35
#
... Kepa
REPLIKATOR
28.06.2019 23:38
#
Mrvinho
29.06.2019 01:34
#
smazaný uživatel
28.06.2019 17:30
#
Stejné body do koeficientu.
Obr Koloděj
28.06.2019 18:45
#
Benfica
28.06.2019 20:02
#
penepi
28.06.2019 20:21
#
Pharrell
28.06.2019 22:44
#
pantondavo
28.06.2019 14:19
#
Čeho se to fairplay týká? Vyrovnanosti prodeje vs nákupy? To přece nesedí u průměrnýho klubu, kterej žádný obří částky za hráče nedává, ne?
Bandita_Harry
28.06.2019 14:24
#
To ale nesedi na Ac Milano
pantondavo
28.06.2019 14:25
#
No práve, proto mě zajímá, co porušili.
imp
28.06.2019 14:29
#
FFP ma hlidat hospodareni klubu, tak aby kluby neutracely vic nez jsou schopny.
bobis21
28.06.2019 14:46
#
Nejde jen o přestupy, ale celkové výsledky hospodaření.
pantondavo
28.06.2019 14:57
#
OK, ale v tom přápadě tam nemá co dělat slovo fair play, protože na tom, že klub občas skončí v mínusu mi nic nefair nepřijde, to se děje běžně, je to firma jako každá jiná v tomhle směru.
bobis21
28.06.2019 15:03
#
Bylo to zavedeno v době, kdy několik klubu v Evropě vyhlásilo bankrot právě proto, že dlouhodobě měli výdaje které nebyly schopny pokrýt svými příjmy. Pak ani nebyly schopny platit hráčům (např. Parma)
pantondavo
28.06.2019 16:45
#
Obr Koloděj
28.06.2019 18:45
#
Benfica
28.06.2019 20:04
#
väčšina klubov je v mínuse.. ale dôležité je, aby sa finančne ešte viac neprepadávali a snažili sa hospodáriť tak ako môžu, hlavne nie neustálim zadlžovaním.. čo je teda špecialita Talianska všeobecne..
Vosic
28.06.2019 15:10
#
FFP má hlídat, aby nevznikl žádný nový velký klub a ochránilo to současné velkokluby
bobis21
28.06.2019 15:15
#
Nový velký klub vzniknout klidně může. FFP tomu nijak nebrání. Velký klub neznamená že máš obrovské ztráty.
Vosic
28.06.2019 15:31
#
Kdyby byla FFP v lize, tak jste loni sestoupili a podobně to máš s ostatními týmy. Koukni na Ajax. hráli semifinále LM, i kdyby měli prachy, tak ty hráči chtějí odejít, protože by si nemohli dovolit ještě posílit teďka nějakými hvězdami. Mezi velkokluby se v posledních letech zapojili v podstatě jen City a Chelsea a ty tam narvali nehorázné prachy při vstupu. Jak si to představuješ? Chceš hráče, co ho chce 5 dalších týmů. Tak mu musíš dát nějaký plat, protože nehraješ žádnou zajímavou soutěž a nebyl jsi jeho dětským snem. A už jdeš do mínusu. A to ještě něco bude stát.
bobis21
28.06.2019 15:37
#
Nevím jestli mluvíš o Baníku, ale ten FFP rozhodně neporušuje. A firma má přeci růst tím, že investuje svůj zisk, ne že bude dlouhodobě kumulovat ztrátu dokud nezbankrotuje
Vosic
28.06.2019 15:41
#
Takže chceš říct, že v té sezóně, kdy jste v zimě přeplatili o nějaké hráče Plzeň jste v mínusu nebyli? Tohle ale není o kumulování ztráty. Asi by sis měl o tom FFP něco přečíst. AC nemá žádné velké dluhy a jestli jeho dluhy jsou veliké, tak příští ročník LM bude hrát půlka týmů, protože polovina týmů má větší. Tady se to hraje na sezónu. Vy jste hráli o záchranu => neměli jste veliké zisky => nemohli jste si dovolit koupit tyhle hráče. Koupil vám je majitel za svoje peníze. A přesně to udělalo AC
bobis21
28.06.2019 15:43
#
Měl by sis to přečíst. FFP hodnotí vždy pětileté období, ne jednotlivé roky. Navíc nemusí být nad nulou, ale ztráta nesmí během těch 5 let přesáhnout nějakou částku. Nejsem si teď jistý, ale myslím že to je 5 m eur. To jeden nákup Filla fakt nepřekročí
Vosic
28.06.2019 15:51
#
Ano, protože to převádíš na evropská čísla. V českých číslech byste to překročili stejně jako Slavia, Sparta, my a skoro všechny týmy. Udělali jste to stejně jako AC, jediný rozdíl je, že jste v zemi, která je ekonomicky slabší. Kdybys to spočítal na procenta obratu, tak si tipnu, že jste o dost víc ve ztrátě než AC. A nepřišel jen Fillo. Přišel Fleišman, Laštůvka, Procházka, Jirásek, Diop. Ty byli všichni zaplacení z vašeho zisku že? A Slovácko, Dukla a všechny ostatní týmy mají zisky taky takové, ale nekupují ty hráče, protože si chtějí postavit trezor strýčka Skrblíka a plavat v tom
bobis21
28.06.2019 15:54
#
Pokud vím, největší ztráta ve které Baník za poslední roky byl byla těch 23 milionů v roce 2017 (další rok to pak bylo jen 2 miliony), ale to je normálně účetní ztráta. Nezapomeň že se do FFP se nepočítají výdaje na infrastrukturu, na výchovu mládeže apod. takže ta hodnota výdajů pro FFP je ještě výrazně nižší. Z pohledu FFP jsme snad ani ve ztrátě za to období nebyli...
Manny
29.06.2019 10:01
#
ajax ma takove prijmy, ze by si to i mohl dovolit
T7s
28.06.2019 19:24
#
cink
29.06.2019 00:02
#
ED91
29.06.2019 21:04
#
City, PSG?
ttopi
28.06.2019 14:22
#
Jak se to vlastně stane, že do toho někdo spadne? To si to nekontrolujou průběžně? Nebo mají předjednané nějaké zisky, které na poslední chvíli padnou a naopak se objeví nečekaně vysoké výdaje? Si nějak neumím představit, že až za rok zjistím, jak si po celý rok finančně vedu
salaminoo
28.06.2019 14:25
#
jsou to hovada neschopné, když si to neumí pohlídat
dontcallmeandre
28.06.2019 14:27
#
Vede se ti moc dobře , a pak musíš vyplácet moc bonusů :)
ttopi
28.06.2019 14:29
#
To musíš mít v nějaké finanční analýze na začátku roku přece uvedený, jaké jsou možné výsledky ke konci roku a tomu tok peněz přizpůsobit. Nenapadá mě reálně nic jiného, než chyba jednotlivce
dontcallmeandre
28.06.2019 14:42
#
Já jsem t omyslel spíš jako vtip. Reálně se jim tam teď měnili majitelé , což kje dost velká příležitost pr ovšelijaké černé díry, obzvlášť v itálii. Dost možná tam pere peníze někteár z italských mafií, tak se jejich finančním problémům nedivím
bobis21
28.06.2019 14:47
#
Přijde číňan který nemá prachy a dělá ze má...
Vosic
28.06.2019 15:11
#
Normálně narveš velké sumy do hráčů s velkou ztrátou jako ostatní kluby a až dodatečně zjistíš, že nejsi na white listu týmů, pro které FFP neplatí
Fridgiee
28.06.2019 15:18
#
TopinB
01.07.2019 16:07
#
Vosic
01.07.2019 21:50
#
Někdy je narveš a pak díky tomu vyhraješ nad Slávkou
TopinB
02.07.2019 07:43
#
Rudnevs
28.06.2019 17:00
#
Neni to tak, že sa im to aj tak oplatí? Že tú EL proste obetujú?
pernikovo
28.06.2019 17:50
#
jasně že jo. snad si nemyslíš, že jsou dnes šokováni, že se jich následující ročník EL nebude týkat..
Ragazzo d'oro
28.06.2019 17:58
#
Jistě, kdyby vyšla LM, tak by o nějakém odstoupení z ni nebyla řeč...
ttopi
28.06.2019 14:23
#
A nemělo by se tím AS posunout z předkola EL do hlavní fáze a Turín místo AS do předkola?
ttopi
28.06.2019 14:24
#
Aha, tak AC mělo hrát taky poslední předkolo. Z tabulky jsem myslel, že měli jít rovnou do EL
Doni77
28.06.2019 14:56
#
http://www.coen.wz.cz/evropskaliga19-20.htm

Myslím, že Lazio (vítěz poháru) a ACM (5. tým Serie A) by měli jít do skupin a AS do posledního předkola. Tím pádem se asi fakt AS posune do skupin a Torino půjde do předkola. Něco o předkole pro Toro se psalo i tady v článku.
ttopi
28.06.2019 14:58
#
Jenže tady se píše, že Turín má zaujmout místo AC v posledním předkole, z čehož mi plyne, že AC má hrát předkolo
Doni77
28.06.2019 15:02
#
Tak podle té stránky jdou Lazio s ACM do skupin a AS Roma do 2. (??!) předkola a co vím, tak na coen to většinou sedí a co se fotbalových evropských pohárů či koeficientů týče, tak jsou v ČR zřejmě nejlepší
wishmaster
28.06.2019 14:24
#
Keď mi je smutno z diania v United, spomeniem si na AC a vtedy viem, že na tom nie sme až tak zle
pantondavo
28.06.2019 14:26
#
REPLIKATOR
28.06.2019 15:11
#
Pinturicchio
29.06.2019 18:59
#
Vosic
28.06.2019 15:12
#
Je to tak AC kleslo na dno. Za to MU si letos bude moc zahrát s Boleslaví, když bude mít štěstí na los.
pantondavo
28.06.2019 16:46
#
Y.N.W.A
28.06.2019 15:16
#
Každopádně mač United vs AC na evropsky scéně ve světle reflektorů je reálný asi jako finale hokejovy extraligy Vsetín vs Slavia
Obr Koloděj
28.06.2019 18:47
#
avicii
28.06.2019 14:25
#
Ty sa zo sraciek len tak nedostanú...
Kaka14
28.06.2019 14:28
#
vsetko podla planu teraz sa sustredime na letne posily
NuFc23
28.06.2019 14:30
#
Treba posvietit aj na City, PSG a tak ....., ci tam to je asi podchytene
Kuba408
28.06.2019 15:21
#
přesně tak ale takové kluby uefa asi nikdy nepotrestá si to zaplatí
cink
29.06.2019 00:04
#
bobis21
28.06.2019 15:22
#
Jaké mají ty kluby ztráty?
Benfica
28.06.2019 20:07
#
no ale oni ich majú pod dohľadom.. a už sa o tom aj písalo, že PSG a City hrozí to čo AC.. tak isto Porto..
Rip
28.06.2019 14:37
#
šašci
Deki
28.06.2019 14:44
#
pro AC asi není velký problém, že v EL nebudou. co ale nechápu, oni si jsou vědomi toho, že je UEFA sleduje, evidentně tuší, že to není v pořádku a v lednu vyplajznou za dva hráče 70 milionů eur? nebo to nějak obešli splátkami atd? nakonec to dopadne tak, že budou muset narychlo prodat Donnarummu a ještě pod cenou
maras93
28.06.2019 14:52
#
Myslím si, že tam byla snaha posílit tým za účelem atakování příček zaručující LM. Kdyby LM vyšla, tak by to dopadlo jinak dle mého a když to nevyšlo, tak se nehraje EL, o kterou stejně nikdo nestojí.
pantondavo
28.06.2019 14:58
#
Co by za ni takovej Arsenal dal
Vosic
28.06.2019 15:14
#
Někde jsem četl, že se dokonce s UEFA dohodli na tom vyloučení a to jim umožní teď nemít vyrovnané ty účty.
maras93
28.06.2019 15:22
#
Taky jsem to četl. Tím pádem by neměl být problém investovat trochu více.
JohnczceekJO7
28.06.2019 16:03
#
Tak tak
Deki
28.06.2019 15:47
#
to je celkem risk, ale milánské celky to de facto takhle na jednu kartu hrají už delší čas. nicméně risk to byl/je, tam mohlo klidně přijít i něco horšího než jen vyloučení z (pro AC) nedůležitý soutěže...
maras93
28.06.2019 16:06
#
Risk to je, ale já věřím, že Elliot v tom má přehled (co se týká financí, tak i dění v klubu) a že si to hlídá, kdyby to mělo zajít případně dost daleko. Mám z něj dobrej pocit v tomto ohledu.
maras93
28.06.2019 16:07
#
resp. to BYL risk. Touhle dohodou už by mohl být klid od nějakého většího humbuku.
Anacron
28.06.2019 16:52
#
Italové no to mají u řiti jako všechno
Barcafan10
28.06.2019 15:03
#
Jenže EL jé také cesta do LM a také to jsou příjmy. Jak teď chce AC posilovat?
netopier
28.06.2019 15:14
#
EL je cesta ako dosrať ligu a tým pádom ani nepostúpiť do LM
Vosic
28.06.2019 15:16
#
EL jsou příjmy možná pro Slávii. Ta měla za čtvrtfinále asi třetinu toho, co Plzeň za skupinu LM ne? 250M? Tudíž nějakých 10M eur? - náklady na hotely, cestování atp.
JohnczceekJO7
28.06.2019 16:07
#
Peníze z EL jsou mnohonásobně menší než z Ligy mistrů, druhá věc je, že v AC si uvědomují, že nemají kádr na to hrát ligu společně s evropskou soutěží a doufat v to, že se alespoň tímto stylem probojují do LM, která jim ty příjmy přinese. Navíc je to taková díra v pravidlech, kdy když nehraješ evropské poháry, tak si v ten daný rok můžeš dá se říct utrácet jak chceš. Vzhledem k tomu, že FFP kontroluje pětiletku, tak AC si to příští rok pošéfuje, hlavně když se probojují do LM, což je právě ten hlavní cíl.
Vosic
28.06.2019 16:38
#
Líp to popsat nejde
pantondavo
28.06.2019 16:47
#
Ragazzo d'oro
28.06.2019 18:03
#
A chceš mi říct, že AC má kádr na to hrát dvě soutěže a vyhrát EL?
Obr Koloděj
28.06.2019 18:47
#
Manny
29.06.2019 10:23
#
ac nema na to vyhrat el.. mnohem vetsi sanci maji ve slabsi italske lize
rossoneri89
28.06.2019 15:04
#
vylucenie nie je prekvapive a bolo ocakavane ... je to vzajomna dohoda AC Milan s UEFA ... v oficialnom stanovisku sa pise ze tymto sa vysetrovanie proti poruseniu FFP povazuje za vyriesene a AC Milan moze prelistovat na cistu stranu.

- za mna OK, radsej nech teraz nehrame EL ako o rok ked sa mozeme kvalifikovat do LM .... mozno bude problem ziskat kvalitnejsich hracov ale ak Maldini a Boban predstavia projekt a presvedcia hracov tak to nebude taky minus .... hlavne je to ze AC sa konecne zbavilo tarchy UEFA a moze sa nadychnut ...

FORZA MILAN
Kaka14
28.06.2019 15:17
#
Tak keď je to tak ako píšeš, tak je to super
SpartaOvenka
28.06.2019 15:17
#
Vosic
28.06.2019 15:21
#
Pro AC nemá cenu hrát EL. Ta konkurence tam je veliká v podobě Sevilly, Arsenalu, Manchesteru + vypadnutých z LM. V lize je ta šance na čtvrté místo větší a když ta první čtyřka hraje důležité zápasy LM mezi ligou, tak prostě nějaký to procento výsledků to ovlivní, zatímco AC, si odpočine. Zisk z EL je minimální a tenhle rok už se prostě musí dát čtyřka...
fenixLFC
28.06.2019 15:56
#
lenze pre AC nema cenu hrat ani LM kedze na nu nemaju. ked nie su schopni nieco uhrat proti timom ako sevilla arsenal a podobne, naco sa maju trepat do LM? to je zas pristup toto
Vosic
28.06.2019 16:06
#
Protože jen za skupinu LM máš asi 30M + tv přenosy, vstupenky, atp. Takže za jednu sezónu v LM si koupíš jednoho super hráče "zadarmo". V EL máš za čtvrtfinále cca 10M. Fanoušci tam moc nechodí, takže zisk nemáš nakonec skoro žádný. Navíc jestli to hraješ s áčkem, tak jsi unavený na ligu. Letos bylo AC jeden bod za třetím místem. a teď jejich soupeři budou hrát LM a unavovat se tam, zatímco AC bude hrát v sobotu ligu a pak se 6 dní může připravovat na další ligu. I kdyby to udělalo rozdíl 1 bod, tak to příští sezónu znamená LM a za mě to je mnohem pravděpodobnější než že ve čtvrtfinále vyřadíš Chelsea, v semifinále MU a ve finále Arsenal a postoupíš do LM z EL.
Ragazzo d'oro
28.06.2019 18:06
#
Je tak těžké pochopit, že největší lákadlo pro všechny týmy v CL jsou prachy?
fenixLFC
28.06.2019 18:22
#
tak to je smutne ze cieom klubu ako ac nie je bojovat s najlepsimi ale iba zarobit...
Bandita_Harry
28.06.2019 18:43
#
Ono to s tym tak trochu suvisi ze aby si snimi mohol bojovat musis najprv zarobit... v Podstate ma Vosic pravdu, vsak mas takyto krasny prikad na klube ktoremu fandis a nevidis to ? Liverpoolu to tiez prospelo rok bez poharov a uhrali 4 flek a predtym sa v ELvypadavalo s Beiktasom , Zenitom, Bragou a kvalita kadra bola pochybna, viem ze je to Kloppom no AC to moze tiez pomoct ked zuzia a skvalitnia kader a zameraju sa len na ligu o rok mozu nalakat zase lepsich hracov atd...
fenixLFC
28.06.2019 22:28
#
tak oni peniaze maju tak ako tak, len ich nevedeia vyuzit a vdaka FFP ani nemozu (a zas sme pri tom nezmyslenom FFP). v com? liverpool sa tam chcel dostat najma preto aby mohol bojovat s najlepsimi timami z europy nie preto aby si namastil v prvom rade vrecka, z ligy mali penazi dost. len majitelia to nechceli prilis financovat z vlastnej kapsy, spravili to az ked sa dostalo do finale a ukazalo sa ze to mozme neikam dotihanut. takze odlisny pripad nez AC ktore tam chce len kvoli prachom, rovnako ako dalsie mensie kluby
Bandita_Harry
28.06.2019 22:37
#
su to prachy a je to aj prestiz a lakadlo na kvalitnych hracov a potom ked si to vybudujes mozes tam ist robit vysledky, AC momentalne este zije z nedavnej minulosti ale to nepojde vecne treba sa etablovat spat na svoje miesto najprv v lige a potom aj v LM
Ragazzo d'oro
28.06.2019 19:17
#
Ty si vážně myslíš, že primární důvod, proč všechny kluby chtějí do LM, je konkurence nejlepších?
fenixLFC
28.06.2019 22:26
#
samozrejme pre tie mensie ligy a kluby su dolezitejsie peniaze. smutne ze sa medzi ne rata uz aj AC
Ragazzo d'oro
29.06.2019 11:53
#
Jistě, protože pro Liverpool 60 mega euro v rozpočtu navic nic neznamená...
fenixLFC
29.06.2019 12:49
#
to nikto netvrdi, ale nejdeme tam s tym ako primarnou motivaciou.
Ragazzo d'oro
29.06.2019 14:51
#
Hráči určitě ne, kluby ale ano. Nic jiného tu od začátku nepíšu.
mojmira
28.06.2019 17:17
#
Rimskyvlk
28.06.2019 23:51
#
A nebude to nahodou tak, ze ak sa v buducej sezone do LM nediatanete, budete celkom v pici? Moc by som sa netesil
Rimskyvlk
28.06.2019 23:52
#
Nedostanete
Panděvova ofina
28.06.2019 15:13
#
No, nevím koho chcete bez pohárů přivést. Vidím akorát spekulace o prodejích a hostovačce nějakého beka z Realu, který tam snad nikdy nehrál. Torreira se zdá být taky pasé..
Milan.B
28.06.2019 15:13
#
Dobre
Kuba408
28.06.2019 15:14
#
když si vzpomenu na finále Liverpool a AC Milán 2005 tak je mi hodně líto AC jak na tom jsou teď špatně
raduinho
28.06.2019 15:23
#
Když si vzpomenu na Mezopotámii, tak je mi hodně líto jak na tom jsou teď špatně
Kuba408
28.06.2019 15:32
#
no vidíš to :D
znli30
28.06.2019 15:46
#
teda porovnavat kolisku civilizacie s talianskym babisom...
raduinho
28.06.2019 16:48
#
Po italském Babisoj potopa.
Kuba408
28.06.2019 17:52
#
jen je mi líto že takové kluby mají takové problémy :D
Obr Koloděj
28.06.2019 18:48
#
Mumloch
28.06.2019 19:57
#
Doni77
28.06.2019 20:17
#
Přitom to na mě působí jakoby to bylo včera
SIRBRANIKE
29.06.2019 03:26
#
grumpa
29.06.2019 10:15
#
fenixLFC
29.06.2019 12:49
#
pantondavo
28.06.2019 16:48
#
BaggioRoberto
28.06.2019 15:22
#
UEFA Mafia!!!
zidane78
28.06.2019 17:55
#
City a psg veselo porusuju co sa da a uefa nic,zaujimave.
Kuba408
28.06.2019 17:56
#
jak jsem psal výše takové kluby se prostě nepotrestají a to mi přijde že zrovna City utrácejí jak blázni a zase tak moc neprodávají a hlavně za tak draho
Pettirosso
28.06.2019 18:05
#
Agresti: Total agreement between Roma and Juventus for the exchange of Leonardo Spinazzola and Luca Pellegrini ✍️✅

no nevim.. Spina se mi za tech par zapasu, co dostal sanci docela libil. Rozhodne o parnik vic, nez prumernej Sandro. Hlavne proti Atletum v odvete doslova kraloval. Nechapu, proc nedostal vic sanci (dalsi rok). Ale do AS a stylu Foncescy sedne a bude mit vetsi sanci na EURO. Lucu moc neznam, krom toho, ze je mladej.
Pettirosso
28.06.2019 18:10
#
Juventus close the deal with Roma:
Luca Pellegrini to join Juventus, valued at €15m - Juve value Spinazzola at €25m so will receive a further €10m. [Romano]
danko10
28.06.2019 19:47
#
Bože, my sme už úplne v prdeli.
Francesco Totti AS
28.06.2019 21:01
#
Každý den hledáme nové dno. Zatím úspěšně
Barcafan10
28.06.2019 21:47
#
Vyměnit obránce, který je už junioru neustále zraněný za celkem solidniho obránce je ještě v pohodě.
Rimskyvlk
28.06.2019 23:28
#
Co to trepes??? Ved Spinazzola bol posledne dva roky takmer stale zraneny.
Francesco Totti AS
29.06.2019 11:26
#
Luca je hotový hráč, riman, my ho zas vyměníme za staryho nymanda. Prostě všechno špatně
Pinturicchio
29.06.2019 11:38
#
Nymanda, to jsou zase kecy.
Ennessis
29.06.2019 12:32
#
Tak z nějakého důvodu se u vás neprosadil a jeden zápas proti atletům z něj hvězdu nedělá. Luca je po dlouhý době, vyjma jmenovce tedy, opravdu špičkový hráč z naší akademie. Zbavit se jej je blbost, zvlášť za 15 mega, k tomu nedává smysl příchod Spina, když si Fonseca dával za cíl Ismailiho, Všechno špatně, ještě abychom si od Juve vzali to argentinský prasátko.
Pinturicchio
29.06.2019 12:46
#
Nesnizuju kvality Pelleho, ale označit Spinazzolu za nymanda je kravina. On se jevil velmi dobře i v dalších zápasech, univerzál, zahraje v pohodě obě strany. Chápu naštvání, že odchází odchovanec, Říman, ale pokud bude Spina zdravý, tak je.to pro Řím super posila.
Francesco Totti AS
30.06.2019 11:49
#
Jj proto se ho Juve zbavuje
Pinturicchio
30.06.2019 11:51
#
To je argument, panečku.
Francesco Totti AS
30.06.2019 11:54
#
Ta výměna je dobrá jen pro vás
Pinturicchio
30.06.2019 11:55
#
Není, když bude Spinazzola zdravý.
smazaný uživatel
30.06.2019 17:15
#
To je stejný argument jako,, chce ho Juve, musi byt dobry''. Iturbe a spol.
smazaný uživatel
29.06.2019 12:01
#
Spinazolla zahraje. Ale nechat si kvůli tomu odejít kluka, který nebýt těch křížáků, v 18 hrál ligu.. C Cagliari získal nějaké zkušenosti, doufám, že Fonseca aspoň mohl říct, jestli ho pouštíme nebo ne..

Ale dokud nebude pdf, nic není potvrzené. Letos se všechno vyvrací.
LesyJePan
28.06.2019 20:02
#
Nechapem preco sme radsej neskusili Spinazzolu, ale berieme za 20 z Realu Hernandeza
Whitemedia
28.06.2019 20:24
#
Spinazzola je ten krajní obránce, který si to v LM tak strašně vodil, až jsem nechápal a to jsem ho do té doby vůbec neznal? Boží výkon tenkrát
Pettirosso
28.06.2019 20:27
#
ED91
29.06.2019 21:24
#
10
30.06.2019 10:51
#
tohle je spíš výměna mezi J Medical a Vilou Stuart

počkal bych na oficiální čísla, ale dá se předpokládat, že šlo primárně o FFP a že na to bude navázáno něco dalšího, ať už s Raiolou (Lucův agent), nebo s AS (?Higuain x Zaniolo, Pellegrini)
10
30.06.2019 10:53
#
jinak Pellegrini měl našlápnuto docela slušně, ty zranění ho dost ovlivnily...v Cagliari jsem ho minulou sezonu viděl asi ve 3 zápasech a moc mě neoslovil, spíš jsem si říkal, co na Sardinii dělá Paulino De Ceglie
Liquid
28.06.2019 18:09
#
až je vyloučí z účasti v LM v následujících letech tak to teprve bude tanec
popltak
28.06.2019 18:22
#
Opravdu směšný klub ten Milán..
cink
29.06.2019 00:07
#
Obr Koloděj
28.06.2019 18:49
#
Jak to tady může někdo z fanoušků Milána chválit
stas87
28.06.2019 19:59
#
Čítal si cely kontext? Vďaka tomu,že konkurencia bude na jeseň hrať sobota-streda-sobota, tak oni v týždni budú mat voľno. V prípade zranených hráčov budú mat luxus v tím, že sa neuponahlaju jeho návrat a neodjebu ho zasa ako tímy ktoré hrajú v Európe. A teraz v Taliansku hráš deficit o tretie a štvrte miesto. To je regulerne súboj kriplov a AC ho môže vyhrať. Ak by chytili balkancov a tím z bývalej ZSSR, budú aj vo finančnej strate a na celkovú výhru tej súťaže nemajú kvalitu. Teraz budú mat čistý stôl a keď postúpi do CL, UEFA už ich nechá na pokoji.
Benfica
28.06.2019 20:12
#
keď budú mať stále veľké straty tak ich UEFA na pokoji nenechá a ak hej tak skrachujú..
Seba02
28.06.2019 21:50
#
Stačí si přečíst od fandů AC jak je to myšleno a normální člověk to pochopí a pokud ne tak je s ním něco špatně
bobis21
28.06.2019 22:01
#
lepší trest na 1 rok teď a pak začínat FFP s nulou, než začínat s mínusem desítky milionů eur do dalších let s tím, že pokud zisk za příští rok nepokryje ty ztráty posledních let, dostaneme ještě delší trest.
riso75
28.06.2019 20:09
#
Bohužiaľ bývalé vedenie AC dostalo chod klubu do červených čísel, dúfam že súčasné vedenie vie čo robí, len keby tie pravidlá cas fungovali aj pre ostatné kluby.
ally
28.06.2019 21:51
#
Kedy konecne dojde aj na City, PSG, Real a Barcu? Co je to za dvojaky meter ked tieto kluby pernamentne porusuju FFP a nic sa im nestane? Aky humbug bol okolo Man City a vsetko sa ututlalo zrazu ake ticho je. FIFA a UEFA to je skorumpovane vsetko od vrchu az po spodok.
cink
29.06.2019 00:08
#
Barcelonu? Jsi se zbláznil ne? Barcelona ke křišťálově čistá
Gimme
28.06.2019 22:08
#
Že by nám Juve udělalo letní službičku, jako jsme doteď dělali my jim? Jestli máme Spinu tak poklona...
Bianconero
29.06.2019 07:14
#
To ještě nevíš, že dost možná dostanete i Higuaína.
FC Internazionale*
28.06.2019 23:10
#
EL pre kluby ako AC Miláno nemá taký zmysel ako povedzme pre niektoré slovenské, či české kluby. Finančný zisk z EL je neporovnateľné nižší. AC Milánu by sa mohlo stať, že by sa im tam zranil nejaký kľúčový hráč a potom by chýbal v lige, v ktorej bude cieľ postúpiť do LM. Taktiež by im EL zbytočne odčerpávala sily.
Nuno čomes
29.06.2019 00:50
#
Milano je jen jedno.
El-Pistolero-68
29.06.2019 01:15
#
Jj, je. Inter neni Milano.
Nuno čomes
29.06.2019 10:23
#
To měla být reakce o jeden řádek výš.

Btw. Když chceš rypat, tak si zjisti fakta ty AC Milano
El-Pistolero-68
29.06.2019 10:57
#
Ja tu historii lehce znam, neboj.
Gimme
29.06.2019 08:33
#
Toho si nechte
LesyJePan
29.06.2019 08:51
#
Buffon si ziada do zmluvy klausulu, ktora mu zaruci 8 startov v Serii A cim by prekonal Maldiniho rekord v pocte odohranych zapasov. Zufalec
Bianconero
29.06.2019 09:06
#
Co přesně je na tom zoufalého?
LesyJePan
29.06.2019 11:01
#
Zufale mi príde to, že to musi mat v zmluve, ved Juve by mu to mozno doprialo aj bez toho.
10
29.06.2019 10:01
#
nemusíš se za příspěvky ještě podepisovat, že si zoufalec je zřejmé už z přezdívky nad tím
Seba02
29.06.2019 10:53
#
Sere tě to co
LesyJePan
29.06.2019 11:01
#
LesyJePan
29.06.2019 11:01
#
Panděvova ofina
29.06.2019 12:44
#
Zoufalec není to správný slovo, ale pravdou je, že to bude trochu "uměle" vytvořený rekord.
Pinturicchio
29.06.2019 12:47
#
Ten odchod do PSG mu byl čert dlužný.
DotohoInter
29.06.2019 13:06
#
Nechapem preco proste nesiel na rok/dva do Parmi, tam ten rekord aj slusne navysil
ED91
29.06.2019 21:30
#
Žeby vidina LM?
h8_sfatto
30.06.2019 11:08
#
taková trafika ve statistikách pro Buffona i Petra Čecha, já v tom nevidím rozdíl...oba je už za života předskočil Neuer,tak aspoň výslužné do historických tabulek, tuhle potupu neměl Van Der Sar zapotřebí a včas odešel, narozdíl od Casillase (špatnej vtip)
Manny
29.06.2019 09:59
#
skoda, prijdeme o jednoho z nejlehcich souperu
Pinturicchio
29.06.2019 11:19
#
ED91
29.06.2019 21:31
#
Pettirosso
29.06.2019 21:50
#
Pochybuju, ze by prodali Bonucciho, pro Sarriho styl je temer nepostradatelny. Krom toho Leovi se z Italie chtit nebude (ale muj sen je to taky )
Seba02
29.06.2019 22:56
#
Tak hlavní by bylo aby odešel a kde bude hrát si myslím že je fuk a hlavně ne u nás.
Pinturicchio
30.06.2019 11:06
#
V čem myslíš, že je pro Sarriho nepostradatelný? Všechno půjde přes CM. Navíc Demiral Bonucciho bez problémů posadí / nahradí.
VejrTorinoFC
15.07.2019 09:06
#
To je dobře....Forza TORO
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.