Budu i nadále tvrdě pracovat a bojovat, slibuje opomíjený záložník Isco

08.02.2019 16:48 - Aktuality
 
Na novou situaci si v probíhajícím ligovém ročníku zvyká Isco. Ofenzivní záložník dříve patřil k tahounům Málagy a Realu Madrid, aktuálně je ovšem v hlavním městě jenom náhradníkem. Španělský reprezentant nemá ideální vztahy s trenérem Santiagem Solarim a s celou situací se stále nedokázal popasovat...

Solari se kormidla Realu ujal v průběhu podzimu a Isco se pod jeho vedením ještě ani jednou neobjevil v základní sestavě pro nějaký ligový zápas. Nehrál ani ve středu, první semifinále Copa del Rey na půdě Barcelony (1:1) proseděl jen na lavičce náhradníků. I na to reagoval bývalý záložník Realu Rubén de la Red.

"Real Madrid je klubem, který na nikoho nečeká. Každý hráč v kádru je dostatečně dobrý a jakmile někdo nepodává očekávané výkony, přijde o místo v sestavě a nenastupuje," nechal se slyšet Rubén de la Red.

Iscovo jméno je již několik měsíců spojováno s odchodem z Madridu a jeho vztah s koučem měl po hektické stránce vrcholit na přelomu listopadu a prosince, kdy údajně došlo k hádce mezi oběma zainteresovanými.

"S De la Redem maximálně souhlasím, ale když nedostáváte stejný počet šancí jako vaši spoluhráči, tak se věci změní..." napsal Isco na sociální sítě. "I napříč tomu budu nadále tvrdě pracovat a bojovat kvůli chvílím, kdy moje šance přijdou! Hala Madrid!!" doplnil.
Autor: Tomáš Pavlík / fourfourtwo.com
Počet zobrazení: 4196
Komentáře (141 / 0 nových)
Frantszek
08.02.2019 17:02
#
Opo míjený
Noustress
08.02.2019 17:06
#
tak kam Juve CFC Bayern Arsenal ?
Abner
08.02.2019 17:07
#
Všetko dobré destinácie pre hráča opmíjeného v Reale.
Mateo16
08.02.2019 18:03
#
Juve
Ed_Hazard
08.02.2019 17:08
#
Sergi Roberto včera 27 rokov? To kde nabral? Myslel som že má max 25.
C-M@ster
08.02.2019 17:14
#
To ses o moc nesekl, předevčírem měl ještě 26.
Kadlitko
08.02.2019 18:20
#
Ed_Hazard
08.02.2019 18:38
#
LeonardoUžoa
08.02.2019 18:52
#
Je prakticky šokovanej z uplné kokotiny.
Momo9
08.02.2019 19:16
#
Ed_Hazard
08.02.2019 19:33
#
Tak inak, maximálne 25 znamená, že by ma to až tak neprekvapilo. Bral som ho ale že má tak 23-24. Rovnaká veková kategória ako napríklad Marcos Llorente. Proste má už pomerne dosť rokov a nemá sa už (pravdepodobne) moc kde vyvíjať.
mayday
08.02.2019 22:39
#
kiwwi
09.02.2019 00:16
#
Infi
11.02.2019 13:53
#
Ed_Hazard
08.02.2019 17:11
#
Škoda, že sa dnes na tréningu zranil. Dúfal som, že by mohol dostať viac minút práve proti Atletom.

Solariho reakcia na ten jeho tweet hovorí za všetko
Gazdo
08.02.2019 17:53
#
Aku mal reakciu?
Mateo16
08.02.2019 18:06
#
On ho musel poslat do pice to inak neni mozne aky velky spor tam je
Abner
08.02.2019 17:20
#
Real ho zničil.
Toto tu nesmie chýbať
mayday
08.02.2019 22:39
#
Já bych řekl, že on se v Reálu zničil sám.
madridcan
08.02.2019 17:26
#
S vlastnou hlavou
Ed_Hazard
08.02.2019 17:29
#
numeromis
08.02.2019 17:33
#
Kdyby ho Blues získali, bylo by to terno.
janinho
08.02.2019 18:57
#
pokojne vymena za hazarda. win-win
zidane78
08.02.2019 17:44
#
Si myslim ze nenastupuje len preto lebo Solarimu sa nelubi jeho pristup.Ked bude mat vykonnost ktoru od neho trener pozaduje,tak potom bude nastupovat.
Ed_Hazard
08.02.2019 18:39
#
Manik...
08.02.2019 20:12
#
valloire
08.02.2019 17:47
#
lempl
smazaný uživatel
08.02.2019 18:05
#
Ty kráso, on je v Realu už od roku 2013. To letí docela neskutečně.
Alan_Shearer
08.02.2019 18:46
#


Tehda v Malaze mi prisel fakt dobrej.
Mateo16
08.02.2019 18:06
#
Pred 5 zapasmi sa novinar spytal otazku na Solariho ohladom Isca:

Ze ked nastupil do poslednych zapasov RM dokazal otocit skore.

Solari novinara vysmial a nasledujucich 5 zapasov dal Iscovi neuveritelne 3 minuty.

Spravodlivy Solari ktory rozhoduje podla vykonnosti. Aneb uz aby skoncil
smazaný uživatel
08.02.2019 18:08
#
Nádhera, jak rychle se zapomíná. Svět bych nazval zapomínáním. Ach, na tom Zapomínání je dobře.
Ed_Hazard
08.02.2019 18:39
#
?
smazaný uživatel
08.02.2019 18:50
#
Tak najednou je z Isca lempl s neschopnou hlavou.
valloire
08.02.2019 18:59
#
nemá žádnej progres, nedělá na sobě, ani za jednoho trenéra se nedokázal dostat do sestavy....lempl
Mateo16
08.02.2019 19:13
#
Za ZZ hral 2 kral finale LM neviem co uz viac moze byt. Ty mas svoju realitu
RealC.F.
08.02.2019 19:42
#
On má ale pravdu, žádnej progress až na pár opravdu málo vyjímek za těch 6 let pořádně neukázal a poslední dobou spíš průměr, to že sedí je čistě jeho vina. Tak se koukej na zápasy realu objektivně a nedělej ze sebe blbce.
smazaný uživatel
08.02.2019 19:51
#
To může být sice pravda, ale zavání to nejhnusnějším pokrytectvím, které z náklonnosti k člověku dělá jen svůj vlastní prospěch. Klasika - když mi kouříš péro jsi láska, když nechceš jsi děvka. Zavání to úplně odporným materialismem. No a co, že bere Isco stamiliony měsíčně. Proč by nemohl mít slabé období? Obzvlášť po tom, co měl velkou zásluhu na posledních dvou vítězstvích v Lize mistrů.
smazaný uživatel
08.02.2019 19:54
#
Jinými slovy žádný vděk za radost, kterou způsobil, žádná opravdová náklonnost. Jen stroje, které mají každý nový okamžik obšťastňovat a když to nezvládnou - tak vyhodit a pořídit si nového pokémona. Bravo.
valloire
08.02.2019 21:06
#
Nesmysl, já mám Isca rád, líbí se mi jeho styl. Jenže není efektivní a není to krasobruslení. On s jeho talentem by měl už dávno bejt ten největší tahoun Realu. Jenže není, v podstatě to je pořád luxusní náhradník. To je prostě málo. Vychází mi to tak, že se prostě nepřetrhne a to že ho Solari posadil a ignoruje ho, tak to udělal to nejlepší, co mohl. De la Red má pravdu.
CHONG
08.02.2019 21:10
#
Blbost, posadit ho na lavičku v pořádku, úplně ho ignorovat, píčovina.
valloire
08.02.2019 21:13
#
Jenže hrajou ti, kteří asi makají víc. Z úspěchů žít nelze viz Marcelo. Tohle se mi na Solarim líbí, moc se s tím nesere a to ty naše primadony potřebujou. Nemáš formu, sedíš. Holt Isco se momentálně nevejde ani na lavičku.
Ed_Hazard
08.02.2019 21:23
#
Prvé tri vety
CHONG
08.02.2019 21:24
#
Tak hlavně, že úplně ignoruje i líného Balea, mimózního Marca a šíleného Marcela, s Iscem má prostě nějaký osobní problém a je naivní myslet si opak.
valloire
08.02.2019 22:23
#
jasně že se s ním asi chytnul....Isco neunesl odstavení a začal se hádat, to nemůže ne,
Mateo16
09.02.2019 02:30
#
Neviem sice aky Real sledujes ale uz dlhodobo pozerat ze Solariho tasi tazko. Hraju ktori makaju ? Naozaj ?

Casemrio, Keylor nehraju.
Godbless
09.02.2019 09:08
#
Nejlepší by pro něj bylo kdyby odešel.. Musí se rozvíjet a to v Realu nepůjde.. To samý nejspíš i Marcelo..
Ed_Hazard
08.02.2019 21:25
#
Berieš si to moc k srdcu. A neprávom. Doteraz tu boli pravidelne komentáre typu "bojuj". "ukáž to všetkým, makaj a ukáž že si stále world class".
smazaný uživatel
09.02.2019 14:12
#
Jenže to je přesně ono. Povahu Iscovy hry tady pochopil málokdo. A co je smutnější, očividně ji nechápou ani ti v jeho blízkosti. Pořád se z něho chce mít někoho jiného - jednou Iniestu podruhé Hazarda. Ale vůbec nejsmutnější je, že i když Isca chápal Zidane a vytáhl z něho to nejlepší, tady se stejně dočteš, že Isco nikdy svůj potenciál nenaplnil. Prostě klasika - nereálná očekávání podle ideálních obrazů jsou to, co ničí autentický potenciál člověka. Isco potřebuje systém, který mu půjde na ruku - třeba v Atléticu by byl dělo jako pod Zidanem.
valloire
09.02.2019 14:18
#
pod Lopem ho neměl?
smazaný uživatel
09.02.2019 14:24
#
Ne, neměl. Vždyť to co chtěl hrát Lopetegui bylo něco naprosto odlišného od toho než co hrál Zidane. Isco vypadá ve vířivém nátlakovém fotbalu jako Isco za repre na Mundialu. Jeho přednosti se v takovém fotbale stávají nadbytečné a neproduktivní.
valloire
09.02.2019 14:27
#
Na Iscovi stavěl repre a ta hrála do MS pod ním dobře.
smazaný uživatel
10.02.2019 18:43
#
Jaký se ti ale vybaví pocit když si řekneš pojem Isco s pojmy zakončení a produktivita? Nejspíš cosi jako lenost, zavalitost, těžkopádnost. To ho z takového systému dlouhodobě vylučuje jako nadbytečného, protože to není top hráč do poslední třetiny hřiště, ale do prostřední třetiny hřiště.
Ed_Hazard
09.02.2019 14:23
#
Preto sa tu už častejšie ako obvykle skloňuje jeho odchod. Ja si tiež uvedomujem, že mu to v RM nesedí. Však to je jeden z hlavných dôvodov. Veď ja sám som Isca zbožňoval.

Ak by som si mal kúpiť nejaký nový dres s menom hráča, ktorý tu hral posledných 5 sezón, tak by to bol buď práve Isco alebo james.
Magic player
09.02.2019 15:18
#
S tim dresem to mam stejne.
Mateo16
09.02.2019 02:36
#
Obhajujem tu Marcela, Keylora, Asensia dokonca aj Casemira ktoreho tazko nemam rad ale som zaslepeny.
valloire
09.02.2019 13:43
#
seš
valloire
08.02.2019 21:01
#
No a? Tak hrál finále....ale pověz, jaká byla ideální sestava Realu za všechny ty roky a byl v ní někdy Isco? Možná za Carla to jeho chyba nebyla, tam měl hrát místo Balea, ale jinak? To není moje realita, ale realita působení Isca v Realu. A není to náhoda, ani za jednoho trenéra se tam nedostal. Mě to taky mrzí, ale nezavírám oči.
Mateo16
09.02.2019 02:33
#
Ty si primitiv ?

Ak nevies pochopit ze finalne LM hraju najlepsi z najlepsich. Je to zapas vsetkych zapasov a tam dava trener svojich NAJLEPSICH HRACOV. Tak ty si strateny pripad.

Normalne zacinam aj chapat fanusikov FCB ake sialene sracky tu pisavas
Godbless
09.02.2019 09:09
#
Nutno říct, že Isco hrál ve finále místo Garetha, který byl mimo formu a po zranění.. Jinak by hrál a Isco seděl.
Mateo16
09.02.2019 09:10
#
Nesedel vtedy mal zivotnu formu
Godbless
09.02.2019 09:35
#
Životní formu měl v Malaze..
Godbless
09.02.2019 10:02
#
Jediné co mi na té kauze Isco vs Solari vadí, že mu nedává absolutně žádný prostor ani v horších a méně podstatných zápasech na to, aby znovu nabral požadovanou formu a kondici.. Je to od Solariho prostě totálně unfair jednání s cílem Isca odepsat úplně.

A na můj vkus má Isco ještě dostatek trpělivosti.. já bych ho poslal doprdele upřímně
valloire
09.02.2019 13:38
#
No tak jinak....Co to meleš kurva? Nejsi schopnej si přiznat, že Isco nikdy nebyl v základní sestavě? A že je to asi jeho vina, protože trenérů se vystřídalo za tu dobu hodně? A ty na to, že hrál finále. Ohledně těch sraček bych bejt tebou pomlčel.
Mateo16
09.02.2019 13:46
#
Kedze nie si schopny pochopit moj text asi tvoje IQ starne. Skusim to inak.

Je zem plocha ?

Kolko je 1+1 ?
valloire
09.02.2019 13:48
#
Chceš si se mnou hrát?
Ed_Hazard
09.02.2019 13:55
#
"finalne LM hraju najlepsi z najlepsich. Je to zapas vsetkych zapasov a tam dava trener svojich NAJLEPSICH HRACOV"

Neverím, že toto považuješ za argument.
Mateo16
09.02.2019 14:14
#
Toto je neprestrelitelny argument
Ed_Hazard
09.02.2019 14:19
#
Ty si asi jediný madridista, ktorý chce aby bola súpiska zložená z hráčov so zvučným menom a nie z hráčov, ktorí to chcú na ihrisku odmakať do krvi.

To je zvrátené preboha.
Mateo16
09.02.2019 15:44
#
Vobec poznas kontext toho o com sa tu bavime ? Bavime sa o Iscovi ze nikdy nepatril do zakladu
Ed_Hazard
09.02.2019 19:08
#
Nie, nikdy sa tam nedostal na stálo. Na stálo sa tam dostal napríklad Kroos a Modrič.
valloire
09.02.2019 14:34
#
Manik...
08.02.2019 20:10
#
Alan_Shearer
08.02.2019 18:45
#
Blues&Milanista
08.02.2019 18:46
#
Asi dobrá "koulovačka"
smazaný uživatel
08.02.2019 18:57
#
Ne, to skrze mě vytvořila skutečnost, ne drogy. Pro vidoucího nejsou drogy třeba.
teenz
08.02.2019 20:43
#
Elliasson
08.02.2019 18:54
#
Taky teď nechápu.
Mateo16
08.02.2019 19:15
#
Skvely postreh Marcela Isca atd hraci ktory za 5 rokov vyhrali 4 x LM sa tu odpisuje po par zapasoch. Toto je nadhera fanusikov RM.

Strasne sa tesim ako velmi sa bude po par zapasoch vyhadzovat Eden Hazard
vilp
08.02.2019 19:21
#
Nie je za čo kritizovať.
Ed_Hazard
08.02.2019 19:29
#
Mateo16
09.02.2019 02:30
#
To si necham az na Edena
Godbless
09.02.2019 09:12
#
Nikdo je tu nevyhazuje, ale v jejichh věku by měli být č.1 ve svých týmech a to prostě pod Solarim nebudou..
smazaný uživatel
08.02.2019 19:09
#
https://www.youtube.com/watch?v=vEbWsZ_rkvI on fakt nemôže byť človek
ClancyWiggum
08.02.2019 19:13
#
smazaný uživatel
08.02.2019 19:15
#
pri ostatných by som sa smial, ale toto je messi takže vsetko je mozne
Momo9
08.02.2019 19:18
#
ty si šulda
smazaný uživatel
08.02.2019 19:21
#
a možno ste nimi práve vy
patas92
08.02.2019 19:32
#
Kokesh
08.02.2019 19:51
#
Za €8.3M měsíčně bych čekal, že tu Pepsi ještě v letu vypije...
SIRBRANIKE
09.02.2019 00:27
#
Diego2
09.02.2019 09:11
#
valloire
08.02.2019 21:09
#
Robbie
08.02.2019 19:39
#
Isco kdyz hraje tak to ma v pici, proc by mel hrat
One-Real
08.02.2019 20:10
#
Solari ven
CHONG
08.02.2019 20:57
#
Mateo16
09.02.2019 02:31
#
Godbless
09.02.2019 09:13
#
V poslední době má výsledky a celkem se mu daří i po herní stránce.. takže ti s ním dokonce sezony budem muset vydržet.
Raul=Real
09.02.2019 10:13
#
vilp
09.02.2019 11:26
#
Manik...
09.02.2019 17:05
#
Manik...
08.02.2019 20:16
#
Jestli ona nebude chyba jinde než v hráči. Ani po jedním trenérem nevyčníval a nebyl oslavován. Na to, jaký to měl být talent, čekal bych víc. Progress nulový... Sem tam dobré výkony, ale dost průměr. Vždy jsem ho obdivoval a bránil, ale ztrácím trpělivost.
Manik...
08.02.2019 20:16
#
jinde než v trenérovi
One-Real
08.02.2019 20:21
#
Základ si za letošní výkony rozhodně nezaslouží, ale tady přece nejde o problém černá (být 17-18 v pořadí trenéra, poslední týdny absolutně bez minut bez ohledu na soutěž) vs bílá (předplacený základ na 10 let, kapitánská páska a 20 mega euro plat). Sem tam šance v základu, minuty ve druhým poločase. Však se podívejte, kdo všechno za poslední týdny dostal šanci v základu a kolik hráčů má víc minut. Snad Argentinec potáhne.
valloire
08.02.2019 21:09
#
tak
mesyas
08.02.2019 20:25
#
Ještě vydrž, v létě přijde nový trenér a ten tvoje kvality ocení!
Anacron
08.02.2019 20:26
#
Vsadím se že v city by byl úplný top. Ty dřeváky v PL by si vodil po slepu. U nás ho furt něco brzdí.
Sandstorm
08.02.2019 21:02
#
V City by si moc nekopl. Možná tak v Arsenalu.
Mato178178
08.02.2019 21:13
#
mohol by nahradit starnuceho silvu
Sandstorm
08.02.2019 21:23
#
Toho nahrazuje druhý Silva, Bernardo
Kunene
08.02.2019 21:32
#
To fakt ne
Kixi Syhimour
08.02.2019 23:41
#
Reggie
09.02.2019 09:12
#
Cemu se jako smejes?
Babacar:)
08.02.2019 22:59
#
po čem?
Godbless
09.02.2019 09:13
#
V city mají na jeho post dostatek hráčů..
Kunene
08.02.2019 20:49
#
Má problém v hlavě , on si s míčem rozumí jako málokdo , ale mám z něj pocit že v Realu mu to od začátku prostě skřípe , ano zahrál několik zápasů na plno kdy si nejeden člověk říkal že má na to být fakt hvězda ... Ale nenaučil se dávat míč od nohy včas , podle mě má i dost nízké sebevědomí protože sám od sebe čekal více a asi na tu úplnou star týmu nemá .... Pro dobro všech by bylo asi nejlepší kdyby odešel... Je strašně svázanej hlavou a jde to vidět.. Solari mu nevěří a asi pro to má důvod... Není jen tak že nedostane vůbec šanci , něco se mezi nima stalo .. Isco je jako Nick Kyrgios , má okamžiky génia , ale nemá vyrovnanost a má problém v hlavě... Měl by jít do City , měl by jít tam kde mu budou věřit ....
Sandstorm
08.02.2019 21:02
#
Isco zkrátka nemá na to aby táhl Real. Real už se zbavil lepších hráčů např. Jamese. V létě odejde za balík a nový majitel si bude za půl roku tukat do hlavy, jakého to předraženého labila si pořídil.
mayday
08.02.2019 22:46
#
Technicky nebo herně má na to, aby byl největší tahoun Reálu.
Jeho problém je, že když má balón, tak chce strašně moc furt ukazovat, jak je dobrej, jak si s míčem rozumí, jak s ním přeběhne přes šířku hřiště a obejde tři hráče... Je tam rychlej ťukes, dostane se to k němu, on to může z jedničky max dvojky zrychlit do křídla, ale ne, on to stopne a zasekne s vede to a vede to a vede to... Až přeběhne celý hřiště a dá přihrávku o ničem někam k bekovi. Já bych ho taky nestavěl.
technecium
09.02.2019 07:50
#
Jemu pomůže už jen Guardiola.
Hristo Stoichkov
09.02.2019 09:35
#
Já si nemůžu pomoct, ale tahle “Iscova” španělská generace je absolutně rozmazlená. V tom mi to připomíná Italy, kteří s tím bojují už delší čas. Isco měl/možná stále má schopnosti hrát na Iniestově levelu, ale zatímco on dokázal ovládnout několik skutečně špičkových zápasů, Iniesta dominoval celý sezony a jejich odkaz je tudíž neporovnatelný. A není to pouze o trenérovi či stylu hry, Iscovi chybí (stejně jako dalším členům této generace) touha na sobě neustále pracovat a pochybuju, že je s nima nějak mentálně pracováno. Morata, Bartra či Bojan to taky nezvládli, v jejich šlépějích pokračují zejména Ceballos (ten má neuvěřitelný schopnosti, ale nepoužitelnou hlavu, čímž ho Arthur zašlape do země) či Munir. Sarabia nebo Canales dozráli po delším čase v menších klubech. Kde bylo dáno do hlavy, tam zas chybí fotbalový schopnosti (Nacho, Sergi Roberto, Koke). Když to člověk srovná s generací Ikera, Puyola, Xaviho, Iniesty, Villy a dalších, nebo dokonce Ramose, Piquého, Alby či z mladších třeba Carvajala, to byli hráči, kteří ani zdaleka neměli v kariéře tolik výpadků a hluchých míst.
Anacron
09.02.2019 09:42
#
Možná je to tím, že ta nová generace vyhrávala ty různý juniorský mistrovství jak na běžícím páse a tak měli pocit že jsou neohroženě nejlepší a nemusí tolik makat.
Ed_Hazard
09.02.2019 10:04
#
Lamskej#RMCF
09.02.2019 10:33
#
Hezký řečeno
Magic player
09.02.2019 11:24
#
Na Iscovi je ta rozmazlenost a nadrazenost videt hodne...
ADM
09.02.2019 11:51
#
Krasny adept na toto je podla mna aj Denis Suaréz, na ihrisku u nás nepredviedol nič, ale to obrovske ego z neho priam srsalo. Vzdy sa mi zdalo, ze ma pocit, akoby si vykonmi zasluzil viac minut a citi sa ublizeny tym, ze ich nema.

Ale mozno som len predpojaty, pre mna jeden z najnesympatickejsich hracov u nas za dlhu dobu.
Ed_Hazard
09.02.2019 11:55
#
Isco do médií ale často vyhlasuje, že si hrať nezaslúži, musí na sebe makať a pod.

Druhá vec je, že niekoľko tých jeho prehlásení, mi prišlo....hraných Aj tá debata s Lucom (Zidane), keď mu s úsmevom povedal na lavičke (Som zlý, nemám na to)
Magic player
09.02.2019 13:11
#
Presne o tom mluvim no. Aspon nekdo to vidi.
Jinak ja Isca jako hrace zboznuju a fakt rad se na nej divam s micem u nohy, ale jeho chovani mi neprijde uplne prikladne...
Generalní Gladiator
09.02.2019 11:58
#
Fotbalově jsou od sebe vzdáleni na míle, možná to bude pýcha, která iscovi brání v tom,aby nějakého nýmanda přesvědčoval o svých kvalitách..
valloire
09.02.2019 13:42
#
Tak on Solari úplně nýmand nebyl.
Generalní Gladiator
09.02.2019 13:59
#
Je to jen spekulace o iscově vidění světa, isco byl lopeho oblíbenec, isco jej bral jako nejlepšího trenéra,pod kterým působil..vražednej koktejl
valloire
09.02.2019 14:02
#
To chápu, je nasranej, že Lopeho odvolali, ale co čekal. Pod ním to měl lehký, ale Real neměl výsledky, hrál hovno a podíl na tom měl Isco. Teď je zhrzenej.
Generalní Gladiator
09.02.2019 14:10
#
Rozmazlenost,namyšlenost,nadřazenost-docela to asi týpci ve vlákně trefili..je v realu,musí makat,nikdo není víc než klub, cítit se ukřivděně?cc...Takovej nedved by mu dokázal poradit,co se sluší a patří,pokud chce hrát..
valloire
09.02.2019 14:16
#
I Solari o tom mluvil na tiskovce. Zřejmě tomu nedává 100% na treninku. Pak se nemůže divit, že nehraje. Hřeší na svuj talent a ty jeho řeči mu nežeru.
valloire
09.02.2019 13:40
#
je to lempl, vždyt to říkám
smazaný uživatel
09.02.2019 14:17
#
Iniesta a Isco jsou jen zdánlivě podobní hráči, ve skutečnosti jsou úplně odlišní. Zatímco Iniesta měl vrozený a získaný charakter pro nátlakovou ofenzivní hru, Isco je podobně jako Arda Turan hráč pro defenzivní základ hry. Potvrzuje to fakt, že nejlepší fotbal hrál v defenzivní Malaze a pod pragmatickým Zidanem.
Shot2
09.02.2019 15:36
#
Manik...
09.02.2019 17:01
#
Godbless
09.02.2019 09:49
#
Sice Isco vůbec nehraje, ale stále je 5. nejlepším střelcem týmu..
Lamskej#RMCF
09.02.2019 10:35
#
Nikdo by si nepřál víc vidět hrát Isca než já, ale popravdě když poslední dobou nastupoval a zejména pod Lopatou tak to nebylo nic moc.. A to dostával hodně šanci.. Jak už tady někteří psali, má v sobě náznaky geniality ale zbytečně brzdí hru v mnoha případech.. Nevim co si o tom všem myslet pod Solarim..
tomasinho
09.02.2019 12:53
#
Bereme.
Magic player
09.02.2019 13:20
#
Z nej by Kloppovi pukla hlava.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.