Anglická Premier League - souhrn 16. kola

06.12.2008, 15:41, aktualizováno 08.12.2008, 22:59
Komentáře a souhrny
Tottenham si pod manažerem Redknappem připsal další tři body. Spurs vyhráli o dvě branky na hřišti West Hamu a vzdálili se sestupovým příčkám. Svého soupeře navíc v tabulce o skóre předběhli.

Fulham FC - Manchester City 1:1

06.12.2008 13:45

Góly: 27. Jimmy Bullard - 6. Benjani

Ve velmi vyrovnaném utkání šli nejdříve do vedení hosté, ale domácí stihli ještě v první půli vyrovnat. Ve druhém poločase už diváci na Craven Cottage branku neviděli.

Oba týmy začaly zápas ve velkém tempu, což rozhodně vyhovovalo fanouškům. První šanci měl Shaun Wright-Phillips, ale jeho střela minula branku Fulhamu. První gól na sebe však nenechal dlouho čekat.

V 6. minutě odcentroval Zabaleta, nejvýše vyskočil Benjani a hlavou otevřel skóre - 0:1. O pár minut později měl opět dobrou střelecku možnost Wright-Phillips, ale jeho pokus zblokovali domácí obránci. Fulham byl první brankou velmi šokován a do útočných akcí se jeho hráči dostávali jen velmi sporadicky. Po dvaceti minutách hry už se přeci jen domácí probrali, první dva vážnější pokusy Dempseyho a Zamory však byly neúspěšné. Ve 27. minutě se domácí dočkali vyrovnání. Zamora přihrál Bullardovi, který trochu překvapivě vystřelil z obtížné pozice a překonal Harta v brance hostí. Ve 38. minutě se branku Harta pokusil ohrozit Dempsey, ale mezi tři tyče svůj pokus bohužel pro domácí neumístil. Před přestávkou mohl ještě po rohovém kopu Wrighta-Phillipse skórovat Ben Haim, ale jeho hlavička jen těsně minula branku domácích. Do kabin se tak šlo za nerozhodného stavu 1:1.

Do druhého dějství vstoupili aktivněji domácí fotbalisté, dva střelecké pokusy v rozmezí minuty měl Zamora. V 64. minutě vyslal další nebezpečnou střelu na Joa Harta Jimmy Bullard, ale anglický reprezentant si s tímto pokusem bez problémů poradil. V 77. minutě přišel na hřiště za Benjaniho Ched Evans a hned se ukázal v dobrém světle, když dvě minuty nato přihrával do dobré střelecké pozice Zabaletovi, ten však branku minul. Do konce zápasu už se nic podstatného nestalo a tak si oba týmy připisují bod za remízu 1:1.

Více informací k zápasu

Arsenal FC - Wigan Athletic 1:0

06.12.2008 16:00

Góly: 16. Emmanuel Adebayor

Arsenal nakonec dokázal porazit Wigan hubeným výsledkem 1:0 a v tabulce si připíše další velmi důležité tři body. Navíc potvrdil výsledek z minulého týdne, kdy dokázal vyhrát na Stamford Bridge.

První vážnější akci mohli diváci zaznamenat ve 13. minutě, kdy se k míči dostal Nasri, nebezpečně napřáhl, ale jeho střelu nakonec zblokovali hostující obránci. Domácí celek to však nemuselo mrzet, jelikož hned za tři minuty se dostal do vedení. Adebayor dostal přesnou přihrávku do pokutového území a s přehledem zakončil - 1:0. Wigan se do útoku dostával jen velmi málo a když už se mu to povedlo, k vážnějšímu ohrožení Almuniovi branky nedošlo.Ve 32. minutě musel Arsene Wenger poprvé střídat, když zraněného záložníka Nasriho nahradil Eboue. Hodně aktivní byl na domácí straně mladý Brazilec Denilson, který společně s Fabregasem tvořil hru Arsenalu. Ke konci první půle měl po přihrávce Robina van Persieho další šanci Adebayor, ale tentokrát mu jeho pokus nevyšel, útočník domácích branku Chrise Kirklanda netrefil. První poločas tak skončil vedením Arsenalu 1:0.

Po změně stran poprvé zahrozili hosté, když si na centr Camary naskočil Emile Heskey, ale jeho pokus minul levou tyč Almuniovy branky. V 64. minutě střílel van Persie, přímému kopu moc nechybělo, aby skončil za zády hostujícího brankáře. V 66. minutě se dočkal své šance ostrostřelec Zaki, když nahradil nevýrazného Camaru. Poprvé se do vážnější šance dostal čtyři minuty před koncem, kdy tlak hostí gradoval, ale ani jeho pokus se mezi tři tyče nevešel. V krátkém sledu po něm své štěstí ještě pokoušeli Koumas a Heskey, oba však neúspěšně. Arsenal tak přečkal závěrečný tlak hostí a zvítězil na domácím Emirates Stadium 1:0.

Více informací k zápasu

Newcastle United - Stoke City 2:2

06.12.2008 16:00

Góly: 9. Michael Owen, 24. Michael Owen - 60. Mamady Sidibé, 90. Abdoulaye Fayé

V zápase 16. kola anglické Premier League mezi Newcastlem United a hostujícím Stoke City nám domácí ukázali, jak ztratit dvoubrankové vedení a nakonec se museli smířit pouze s bodem za remízu 2:2.

Do utkání vstoupli jednoznačně lépe domácí. Už v 9. minutě se střelecky prosadil miláček tribun Michael Owen. Ten prostřelil Sorensena po výborné přihrávce Jonáse Gutiérreze.

O chvíli později mohli domácí své vedení zvýšit. Po levé straně se uvolnil N'Zogbia a přízemním centrem našel naběhnutého Jonáse. Ten sice nabídnutou šancí nepohrdl, ale proti byl jeden z obránců hostujícího celku, který mu jeho střelu zablokoval.

Běží 25. minuta a domácí zvyšují na 2:0. A nebyl to nikdo jiný než rychlonohý útočník Owen, který využil zaváhání hostující obrany a ve spolupráci s Martinsem se postaral o druhou branku utkání.

Blížící se konec prvního poločasu nám přinesl ještě šanci hostujícího Stoke. Střídající Whelan poslal do slibné šance Amdyho Fayeho. Ten převzal balon, prošel obranou a když už se zdálo, že svou šanci využije, zaváhal a změna stavu se nekonala.

Druhý poločas začal lépe pro hráče Stoke City. Ti se hnali za kýženým kontaktním gólem. Dočkali se v 60. minutě. Náhradník Ricardo Fuller, který nastoupil do utkání, se ihned aktivně zapojil. Svou precizní přihrávkou našel Sidibeho a ten se z malého vápna nemýlil a vrátil Stoke zpět do hry.

Domácí se najednou začali obávat o výsledek. Hosté se dostávali do většího tlaku a vyrovnání mohla přinést šance Fayeho. Toho však vychytal domácí brankář Given a udržel vedení United.

Stoke dostalo další šanci a to z přímého kopu ve velmi dobré blízkosti. Ke střele se připravil Danny Pughm, ale svůj projektil poslal nad branku Shaye Givena.

Závěr utkání patřil jednoznačně hostům. Zdálo se, že domácí ani nechtějí hrát a toho využil v 90. minutě Glenn Whelan. Získal míč ve velmi dobré pozici a nabídl ho Fayemu. Ten si příliš hlavu nelámal a poslal míč přímo za záda brankářské jedničky Newcastlu. Bylo vyrovnáno - 2:2.

Více informací k zápasu

Blackburn Rovers - Liverpool FC 1:3

06.12.2008 16:00

Góly: 86. Roque Santa Cruz - 69. Xabi Alonso, 79. Yossi Benayoun, 90. Steven Gerrard

V 16. kole anglické Premier League přivítal Blackburn na svém stadionu favorita z Liverpoolu. Hosté si chtěli udržet vedoucí pozici v tabulce, a tak si jeli do Blackburnu pro tři body. Ty nakonec také získali za výsledek 1:3. O výsledku se rozhodlo až ve druhém poločase, ve kterém padly všechny čtyři góly.

Zápas začal poměrně v pomalém tempu a na první šanci diváci čekali skoro polovinu první půle. V 19. minutě se do slušné pozice dostal Benayoun. Už běžel prakticky sám na bránu, ale na poslední chvíli mu obránce Warnock míč vypíchl skluzem. I přes vysokou územní převahu Liverpoolu se ve 29. minutě zrodila obrovská šance pro Blackburn. Morten Gamst Pedersen obešel protihráče a z dobrých 25 metrů vyslal vynikající střelu do horního rohu branky, kterou těsně vytáhl na břevno gólman Reina.

O dalších deset minut později Pedersen znovu ukázal svoje střelecké schopnosti. Z přímého volného kopu nepříjemně vystrašil gólmana Reinu. Ten jeho střelu vyrazil opět pouze na roh. Tři minuty před koncem poločasu se dostal na dostřel Liverpool. K odraženému míči se dostal nejrychleji Gerrard, ale svou dělovku poslal vedle. Do konce první půle se už nic nestalo a do kabin se šlo za bezbrankového stavu.

Druhý poločas se nesl v podobném duchu jako první s rozdílem, že Liverpool se dokázal prosadit. Po několika náznacích šancí se hosté dočkali v 69. minutě. Po Gerrardově akci a zblokovaném centru z pravé strany se k balónu dostal Xabi Alonso a placírkou poslal míč přesně k tyči brány Blackburnu. O 10 minut později už to bylo o dva góly. Yossi Benayoun se na pravé straně uvolnil přes Warnocka a z úhlu překonal gólmana Robinsona.

Blackburn snížil v 86. minutě. Po rohovém kopu a centru McCarthyho prodloužil balón André Ooijer a Roque Santa Cruz hlavou zavěsil do prázdné brány - 1:2. Konec utkání už si ale hosté z Liverpoolu v klidu pohlídali a v 95. minutě přidali ještě třetí gól. Gólman Robinson vyběhl proti Rierovi a vykopl balón. Ten se dostal k volnému Gerrardovi a ten pohodlně zavěsil do prázdné brány. Liverpool si tak z Blackburnu odváží velmi důležité 3 body.

Více informací k zápasu

Bolton Wanderers - Chelsea FC 0:2

06.12.2008 16:00

Góly: 9. Nicolas Anelka, 21. Deco

Druhá Chelsea si jela v 16. kole anglické Premier League pro tři body na hřiště Boltonu. Už od úvodních minut se hostům dařilo a nakonec zaslouženě zvítězili v poměru 0:2. O góly hostů se postarali Nicolas Anelka a Deco. Chelsea si tak hlídá druhou pozici v tabulce za vedoucím Liverpoolem.

Od první minuty nasadila Chelsea obrovské tempo a zápas rozhodla prakticky v prvním poločase. Už v 9. minutě se hosté trefili do černého. Po centru Bosingwy hlavičkoval Anelka a s pomocí tyče dostal míč do sítě. Ve 21 minutě padl nádherný gól Deca. Nejdříve gólman vyrazil střelu Bosingwy a následný odražený balón trefil do sítě nůžkami Deco z hranice velkého vápna - 0:2.

Po zbytek prvního poločasu si Chelsea držela míč převážně na svých kopačkách a kontrolovala hru. Za zmínku stojí ještě šance Anelky z 39. minuty. Po rohovém kopu Lamparda si na hlavu naskočil John Terry a prodloužil na Anelku, který taktéž hlavou jen těsně minul levou tyč brány. Do šaten se tak šlo za jasného stavu pro hosty 0:2.

Druhý poločas byl ze strany Chelsea opatrnější. Blues se soustředili hlavně na defenzivní práci a v pohodě uhájili vedení z první půle. I přesto si vypracovali řadu šancí. V 56. minutě byl blízko ke gólu znovu Deco. Jeho střelu z hranice velkého vápna brilantně vytáhl Jaaskelainen na roh. O šest minut později znovu Chelsea zahrozila z delší vzdálenosti. Tentokrát prověřil rukavice Jaaskelainena Anelka.

Šance Boltonu přišla v 69. minutě. Gary Cahill se po centru z pravé strany dostal k nebezpečné hlavičce a Petr Čech předvedl vynikající zákrok. Do konce zápasu už se nic zajímavého nestalo a Chelsea si tak odvezla z Boltonu důležité 3 body. O vítězství hostů se výbornými výkony postarali Anelka, Deco a Bosingwa.

Více informací k zápasu

Hull City - Middlesbrough FC 2:1

06.12.2008 16:00

Góly: 82. Ross Turnbull (vl.), 85. Marlon King (pen.) - 79. Tuncay Şanli

Hull City po šesti zápasech konečně vyhrál, díky vlastní brance a proměněné penaltě porazil 2:1 Middlesbrough. Na KC Stadium byla k vidění i červená karta, po níž se kopala již zmiňovaná penalta.

Hull se tedy po vytouženém vítězství udržel v kontaktu s čelem tabulky, Boro naopak zůstávají ve středu tabulky. Na sestupové pásmo ale mají náskok pouhých pět bodů.

Po dvou minutách hry poprvé zahrozili hosté, když zahrávali v krátkém sledu dva rohové kopy. Obrana Hullu ale odolala. V dobré příležitosti se ocitl Jeremie Aliadiere, obětavý zákrok předvedl Sam Ricketts a šanci zlikvidoval. Po deseti minutách měl šanci k otevření skóre Stewart Downing, ale ani tentokrát to Boro nevyšlo. Připraven byl totiž brankář Boaz Myhill.

Tygři v prvním dějství příliš nehrozili. Hráli spíše ve středu hřiště, přechod do útoku byl velice slabý a obrana Middlesbrough neměla mnoho práce s rušením útočných akcí. Nejaktivnějším hráčem směrem dopředu byl na domácí straně Geovanni, ale první střela, o kterou se ve 20. minutě pokoušel, skončila nad brankou. Druhou šanci dostal po Kingově centru, avšak domácí špílmachr nedokázal na hranici malého vápna míč hlavičkou přesně umístit.

Druhá pětačtyřicetiminutovka začala stejně jako ta první skončila. Bojovalo se o střed hřiště a šancí bylo na obou stranách pomálu. Na nepřesvědčivý obraz hry reagoval hned dvojitým střídáním kouč Hullu Phil Brown, jenž stáhl Deana Marneyho a Nicka Barmbyho a nasadil Mendyho s Danielem Cousinem. Přesto to bylo mužstvo Boro, které ohrožovalo branku. Přesněji Didier Digard, jenž se snažil překonat brankáře Myhilla z 25 metrů, ten byl ale připraven.

Geovanni byl hlavním útočným trumfem Tygrů i ve druhém poločase a po hodině hry vyslal do útoku Kinga, který ovšem branku netrefil. Diváci se museli na KC Stadium celkem nudit, protože hra postrádala spád a zrušení. To se nakonec změnilo v 79. minutě, kdy bezbrankový stav zlomil první brankou Tuncay a poslal Boro do vedení.

Hull ale do hry vrátilo rychlé vyrovnání. Za tři minuty totiž centroval Cousin, míč se dostal k Mendymu a poté k brankáři Turnbullovi, jenž si dal vlastní branku. Za dalších pět minut dokonal Hull bleskový obrat, když ve vápně spadl Geovanni a hlavní sudí nařídil penaltu. Druhou žlutou kartu navíc viděl David Wheater a musel předčasně do sprch. Pokutový kop proměnil King a rozhodl o výhře Hullu. Poslední minuty sice ještě vnesly do domácích řad trochu nervozity, ale z tlaku Boro nakonec nic nebylo.

Více informací k zápasu

Manchester United - Sunderland AFC 1:0

06.12.2008 18:30

Góly: 90. Nemanja Vidić

Černé kočky devadesát minut bránily seč mohly, jenže gól v první minutě nastavení rozhodl o zasloužené výhře Rudých ďáblů. Manchester tak dokonal povedený víkend velké čtyřky, naopak Sunderland zůstává na sestupové příčce.

Sunderland začal zápas velmi opatrně, hrálo se tak hlavně na jeho polovině. První nebezpečnou střelu vyslal po příhře od Ronalda Berbatov, jeho pokus z otočky vyrazil nohou Fulop. Ten se blýskl i o pár minut později. Ronaldo rozehrál přímý kop přihrávkou na Rooneyho, jeho střelu zpoza vápna tečoval Berbatov hodně nepříjemně, přesto hostující brankář dokázal dobře vyrazit.

Do útoku bezzubí hosté hráli kompaktně v obraně. Míče se často dostávaly až do vápna, tam ovšem figurovali bránící hráči. Jednou tak v poslední chvíli ukopl Whitehead přihrávku přes malé vápno od Rafaela pro Rooneyho, který by zakončoval do odkryté branky. Ve 28. minutě zase Park vybojoval míč, Rooney mu z první přihrál do běhu, ale domácí záložník tísněn dvěma hráči střílel v pádu jen do Fulopa.

Po zbytek poločasu už do vápna Sunderlandu přicházely jen neúčinné centry, se kterými si hravě poradil hostující brankář. Ten domácí zase klidně mohl zůstat v kabině, nešla na něj ani jedna střela.

Změna stran změnu hry nepřinesla. Po šesti minutách to zkoušel z jedenácti metrů Fletcher, jenže z otočky nemířil přesně. Další, kdo pokoušel své štěstí, byl Carrick, ale jeho střela z dálky v zákrytu bránících hráčů nadělala Fulopovi jen menší problémy. Míč se stále u Van der Sarovy branky ocital sporadicky, jenže na druhé straně se také nic zajímavého nedělo, útoky domácích postrádaly originální myšlenku.

Po odchodu zraněného Ronalda přišel konečně i první zásah nizozemského brankáře, když zblokoval v malém vápně nebezpečnou přihrávku od Dioufa. Na druhé straně se nejprve do Rafaelova centru opřel Giggs, ale nevyvedený pokus skončil hodně mimo. V další šanci mířil metr vedle z dobré pozice Rooney.

První nepozornost obrany Sunderlandu nevyužil Berbatov, když z malého vápna hlavičkoval centimetry nad břevno. I Tevez zapomněl na svůj střelecký um ze středečního poháru, když v 80. minutě pohotovou křižnou střelou minul. A Vidič zase po opětovném centru hlavičkoval přímo doprostřed branky.

Obrovskou šanci zmařila i nadměrná kombinace. Ronneyho přízemní centr proletěl přes malé vápno ke Giggsovi, který zpětnou přihrávkou hledal lépe postaveného Andersona, jehož ovšem zblokoval Tainio. Nakonec však přišla 91. minuta. Carrickova tečovaná střela z dálky se odrazila od tyče, aktivní Vidič se okamžitě rozeběhl pro míč a vší silou napálil míč přesně k druhé tyči. Ve třetí minutě nastavení ještě nevyužil brejku Tevez a trefil jen boční síť.

Více informací k zápasu

West Bromwich Albion - Portsmouth FC 1:1

07.12.2008 16:00

Góly: 39. Jonathan Greening - 58. Peter Crouch

Již podeváté v řadě nedokázal West Bromwich zvítězit. Proti Portsmouthu se sice dokázal dostat do vedení, ovšem nakonec si oba celky rozdělily pouze po bodu.

I přesto, že se West Bromwichi v posledních zápasech vůbec nedařilo, opět sáhl kouč Mowbray k defenzivnějšímu rozestavení 4-5-1, což znamenalo pro českého útočníka Romana Bednáře jen místo na lavičce náhradníků. Domácí fotbalisté byli v první půli aktivnější než soupeř, ale už v úvodu darovali Portsmouthu skutečně skvělou pozici pro přímý kop. Střelu Kranjčara ze 17 metrů ale dokázal naštěstí pro brankáře Carsona odvrátit obránce Olsson.

Domácí fotbalisté dali o sobě vědět až ve 14. minutě, kdy se dostal k centru Brunt a našel hlavu útočníka Millera, jenže ten nedokázal ideálně zakončit. Přesnost pro změnu scházela přesně o deset minut později Morrisonovi, který po pěkné akci poslal míč jen těsně vedle Jamesovy brány. Zanedlouho pálil mimo území tři tyčí opět Miller. West Bromwich se ale první půli dočkal. Po standardní situaci se prosadil samotný kapitán Jonathan Greening.

Portsmouth začal po přestávce poměrně dobře a už v úvodních minutách pořádně vyděsil obranu Baggies. V hlavní roli se ocitli Crouch a Defoe, jenže míč do sítě poslat nedokázali, a proto patřilo vedení stále West Bromwichi. Krátce na to mohl navíc přidat i druhý gól. Střelu aktivního útočníka Millera ale dokázal vyrazit gólman James. Hra se následně odehrávala především ve středu hřiště a ani jeden celek se do útočení několik minut nehnal.

Po necelé hodině hry Pompeys z ničeho nic vyrovnali. Z hranice pokutového území napřáhl ke střele dlouhán Peter Crouch a trefil roh Carsonovy brány. Jako první mohl vrátit vedení na stranu domácích Miller, ale David James jej fantasticky vychytal. Kouč Mowbray dnes potřeboval nutně tři body, a proto se rozhodl v 69. minutě poslat na hřiště druhého útočníka, jímž se stal Roman Bednář. Jenže ani ten Baggies moc nepomohl. Ani jeden celek se už prosadit nedokázal a zápas tak vítěze nepoznal

Více informací k zápasu

Everton FC - Aston Villa 2:3

07.12.2008 17:00

Góly: 30. Joleon Lescott, 90+3. Joleon Lescott - 1. Steve Sidwell, 54. Ashley Young, 90+4. Ashley Young

Dramatická podívá s neuvěřitelným koncem. To vše nabídl duel mezi Aston Villou a Evertonem, který skončil vítězně pro hráče z Birminghamu.

Everton nastoupil do střetnutí s Aston Villou podle prognóz s pouze jedním útočníkem, kterým byl mladík Victor Anichebe. Cílem domácích fotbalistů bylo především zbytečně neinkasovat, ovšem už v první minutě skončil míč za zády Tima Howarda a plán Toffees tak moc dlouho nevydržel. Pouhých 32 sekund stačilo Stevu Sidwellovi na to, aby dokázal krásnou střelou vstřelit úvodní branku dnešního střetnutí. Na začátku duelu nebyl Everton rozhodně ve své kůži, Aston Villa se naopak snažila útočit a vstřelit druhý gól, který by jí hodně pomohl. Hodně blízko byl Gabriel Agbonlahor, ale střela mu nesedla podle představ a z celé šance nic nebylo.

S postupem času se však svěřenci kouče Moyese rozehráli a bránu Friedela několikrát ohrozili. Americký gólman ve službách Villans ale všechny šance zlikvidoval. Ve 30. minutě byl už ale bezmocný, a to když dokázal poslat míč za jeho záda po přímém kopu obránce Joleon Lescott. Everton mohl jít dokonce do vedení, ale hlavičku Fellainiho na brankové čáře dokázal vyrazil obránce Carlos Cullear. Jako poslední se málem prosadil hostující Young, jenže míč poslal pouze na Friedela.

Ve 47. minutě opět zahrozil domácí Fellaini, jeho hlavičku zastavilo až břevno. Obrana Aston Villy se při tomto momentu moc nepředvedla, jelikož belgického záložníka nechala osamoceného zakončit. Na místo toho se ale po změně stran prosadili jako první hosté. Po velké chybě obránce Jagielky se dostal k zakončení mladík Ashley Young a přidal druhý gól Villy.

Everton se s tímto stavem spokojit nechtěl a dělal, co jen mohl, aby dokázal vyrovnat. To se mu také povedlo. Po akci z rohového kopu se v 93. minutě prosadil podruhé v zápase Joleon Lescott a vše nasvědčovalo tomu, že je tento zápas rozhodnutý. Omyl! Již o pár sekund později vrátila Villa vedení opět na svou stranu. Míč za záda Howarda poslal Ashley Young a zařídil pro svůj tým nesmírně cenné tři body.

Více informací k zápasu

West Ham United - Tottenham Hotspur 0:2

08.12.2008 21:00

Góly: 68. Ledley King, 90. Jamie O'Hara

Tottenham zaslouženě zvítězil, odpoutal se od sestupových příček a přeskočil svého dnešního soupeře. West Ham dovolil až příliš mnoho šancí a po třízápasové sérii přichází porážka.

Zchladit domácí fanoušky mohl už v první minutě Modrič, který se dostal ke střele z třinácti metrů po centru Lennona a sklepnutí od Bentleyho. Míč však putoval přímo doprostřed branky do náruče připraveného Greena. Od té doby hra trpěla. Balón sice putoval od vápna k vápnu bez většího zdržování, nicméně ve vápně se útočící hráč nedokázal prosadit. Zpestření pro diváky tak byl snad jen poprávu neuznaný vlastní gól Jenase, kterého při rohu postrčil Neill. Právě Jenas o dvě minuty později apeloval u rozhodčího, aby odpískal penaltu po Behramiho sporném zásahu rukou.

Z Kladivářů byl hodně vidět útočník Craig Bellamy. Ten ovšem častěji než zakončením ukončoval akci pohledem na zdvihnutý praporek pomezního. Jedenáct minut před koncem to tedy zkusil mezi obránci, střela zpoza vápna branku minula. To na druhé straně musel excelovat Green. Po odraženém centru se ke střele z první dostal Bentley, ale parádní pokus mířící pod břevno vytáhl domácí brankář na roh. A závěr nadále přinášel dlouho očekáváné vzrušení. Nepokrytý přízemní centr prošel přes malé vápno až k padajícímu Pavljučenkovi, který nestihl zamířit do odkryté branky a rozezvučel pouze tyč.

Ze šaten vyšli ofenzivněji naladěni domácí. Časté oblehání branky vedlo v úvodu pouze k nepřesné střele Bellamyho z devatenácti metrů. Na druhé straně zavzpomínal na minulé pondělí Ilunga, který zabránil centru Čorluky svým loktem, čehož si musel všimnout asistent rozhodčího, který ukázal pouze na roh. Protiútoky Spurs byly často nebezpečné, Lennon v tísni patičkou zamířil pouze vedle tyče.

Čas dále přispíval zajímavým atakům hostů, kteří míč dostali do vápna, v nastálém chaosu ovšem vítězili Kladiváři. Skvělý čtyřicetimetrový sprint zakončil Zokora střelou z hranice vápna, kterou Green bez větších problémů zpacifikoval. 68. minuta už přinesla trest pro stále pasivnější domácí. Přesný centr našel v hloubi vápna kapitána Kinga, který opřel hlavičku o zem a domácí brankář se natahoval ke své levé tyčce marně.

Zvýšit mohl Bent, v dobré pozici mířil pouze doprostřed branky. O chvíli později vyrobil hrubku Neill a Modrič z ničeho nic střílel osamocený na malém vápně přímo do brankáře. West Ham musel začít hrát, v defenzivě však hosté nepolevovali a prostory u své branky dobře zahušťovali. Penaltou zaváněla ruka Ekotta, kterou z velké blízkosti trefil hlavičkou Cole, i tentokrát zůstala píšťalka němá.

V 89. minutě přišla velká naděje na vyrovnání. Gomes nejprve musel čelit tvrdé ráně z vápna od Neila. Po dobrém zákroku akce pokračovala a na malém vápně střílel z otočky Di Michele přímo do brankáře. Po tomto neuvěřitelném selhání domácího hráče přišel rychlý trest. O'Hara pobyl na hřišti pouze devět minut, když napřáhl k nádherné křižné střele z osmnácti metrů, která zapadla přesně do šibenice. Zápas tak byl rozhodnut a Spurs si připsaly svou druhou výhru na cizím hřišti v letošní sezóně.

Více informací k zápasu
Tabulka
 TýmZápasyVýhryRemízyPorážkySkóreBody
1.Liverpool FC16114124:937
2.Chelsea FC16113235:636
3.Manchester United1594227:1031
4.Arsenal FC1692528:1929
5.Aston Villa1684425:1828
6.Hull City1675424:2526
7.Portsmouth FC1665519:2323
8.Everton FC1664622:2522
9.Fulham FC1555513:1220
10.Bolton Wanderers1662818:1920
11.Wigan Athletic1654718:2019
12.Middlesbrough FC1654716:2319
13.Stoke City1654717:2719
14.Manchester City1653830:2418
15.Tottenham Hotspur1653819:2118
16.West Ham United1653817:2418
17.Newcastle United1637619:2416
18.Sunderland AFC1643913:2515
19.Blackburn Rovers1634917:3113
20.West Bromwich Albion16331012:2812

Autor: EuroFotbal.cz

Komentáře (252)

Přidat komentář
madridcan

podstatne zapasy este len priiidu

Reagovat
smazaný uživatel

Villans útočí na příčky zajišťující Ligu Mistrů - kéž by se tam dostali na úkor Arsenalu

Reagovat
plechi

paráda cottagers

Reagovat
smazaný uživatel

Tak žádná krása.Bod zasloužený.Co se ale tabulky týče moc jí to dle mě nezmění.Chlapci za námi to nebudou mít lehké

Reagovat
smazaný uživatel

a co elmander?

Reagovat
smazaný uživatel

Pepe ukázal svoju mršnosť ...

Reagovat
smazaný uživatel

No super, Chelsea mi naservírovala bod do tipovačky, Hull vyhrál, sice z penalty, ale přesto. Koneckonců v minulém kole jsme přišli o body díky pochybné penaltě, tak teď je to zpátky. Bohužel jsem neviděl, tento týden jsem sledoval jiné, pro mne významnější zápasy.

Reagovat
smazaný uživatel

Otocit vlastnakem a penaltou muze vazne jen Hull:)

Reagovat
smazaný uživatel

Fakt, jo? Takový haluze? Já viděl jen zápis s gólovejma minutama.

Reagovat
božský John

mejm klukům Marseilleskejm seč to taky podařilo....ale Hull překvapil,čekal jsem plichtu..

Reagovat
smazaný uživatel

Owen hezky.

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Tomanatura

Dobrá standartka, zdá se, že Alex konečně řekl Ronaldovi, ať to nějak zkusí vykombinovat, jelikož tuto sezonu jsme snad z přímáku nepřestřelili zeď...

Reagovat
smazaný uživatel

dal 2 proti stoke co si pamatuju

Reagovat
smazaný uživatel

obstřelenim pokud se pamatuju , ne prestrelenim

Reagovat
smazaný uživatel

Rafa by si mal uvedomiť že Kuyt patrí do útoku a Benayoun do základu...,Benayoun hral výborne ,1 na 1 je veľmi platný,cez zimu by sme mali pouvažovat nad krajými bekmi,vyhodiť špagetáka Dossenu a Aurelia a kúpiť Bridga z Chelsea(Insua dnes ukázal pár svetlých momentov,takže by bol 2. LB) a Arbelou aj keď to bude pre Rafu určite tažké( ) a Degena predať a porozhliadnuť sa po vhodnom nástupcovi(Johnson-Portsmouth) a do Á-čka posunúť kapitána rezervy Darbyho...

PS:Konečne sme to pretrhli....,YNWA!

Reagovat
irik

Nastoupi vůbec ten Degen? Já myslim, že ne, ale nejsem si jistej .. jinak je potřeba aby se vrátil Torres, protože LFC vepředu schází někdo, kdo když dostane přihrávku tak dá gól, Kuyt dřív takovým hráčem byl, ale od té doby jak nastupoval na křídlě tak se mi zdá jako kdyby to zapomněl . No a Keane by měl hlavně dostávat příležitsti v základu a vůbec celý tým by se měl soustředit a to, aby si zvykl na rozsetavení 4-4-2 ...

Reagovat
smazaný uživatel

Degen či nasúpil ? Ano v CC proti Yids,Kuyt mal aj veľa štastia v zakončení,ale teraz sa trošku pozastvila jeho produktivita,nevadí stále je platný...,bez Nanda si tím musí zvyknúť hlavne nato, že musia ťahať všetci za jeden povraz-to zanamená makať všetci,to je jedno kto dá gól,a čo sa týka toho systému tak asi tažko môžme hrať proti silným súperom 4-4-2,lebo Alonso neni na bránenie najlepší a Masch zas nemá takú rozohrávku,proti slabším súperom by sme mohli hrávať na Torresa a Kuyta,myslím si že Keano je len další Rafov ´´nákup´´,nezapadá do herného systému,prišiel z anglickej ligy a rýchlo si nezvykol(čo sa mu ani moc nečudujem Rafa je Rafa,škoda ho... )

Reagovat
smazaný uživatel

Keane je dobrý proti těžším soupeřům, kdy nehrajem do plných a nemusí pořád sklepávat vysoké míče a pokoušet se hlavičkovat

Reagovat
smazaný uživatel

Keane može byť platným hráčom pri zranení Nanda...(v útoku s Kuytom)

Reagovat
smazaný uživatel

Nechcu nic říkat ale Areenal konečně kluci :-) teď eště aby slePičky neuměly jak zatočit a su spokojený, a jo sry, oni zatáčat neumí žebráci.....

Reagovat
smazaný uživatel

Areenal? Já myslel, že se to píše Arseanal...

Reagovat
smazaný uživatel

Arsenal: sory no, su už pod vlivem a právě odcházím, tak si piště co chcete a bečte kluci btw: na tvoju zoufalů narážku netřeba koment, když napíšeš spu*s tak je to samo o sobě ostuda a nadávka v jednom

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

co dělá ten Cris kua

Reagovat
Tomanatura

Reagovat
madridcan

co sa deje???

Reagovat
smazaný uživatel

Stále 0:0....

Reagovat
smazaný uživatel

Vidicccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccc jo

Reagovat
smazaný uživatel

Manchester letos není to co poslední dva roky..

Reagovat
PJ

Neni no, střely 27:2 a držení míče 81%, je to bída

Reagovat
Devil

Reagovat
madridcan

Nemanja

Reagovat
Tomanatura

Je tam

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda betón Sunderlandu nevydržal...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak konečně....

Reagovat
smazaný uživatel

Kvality Carricka jsou absolutne fascinujici... od prohry na Arsenalu byl snad v kazdym zapase o tridu lepsi, nez vsichni ostatni hraci Man Utd...

Reagovat
smazaný uživatel

hraje výborně konečne se zbavil těch alibistických nahrávek z části minulé sezony

Reagovat
smazaný uživatel

Vratil se k tomu, co hral, kdyz byl Scholes zraneny a neexistoval Anderson, k tomu, co prevedl proti AS pri vyhre 7:1 a diky cemu ho milovali fans THFC a cim si podle me zaslouzi hrat ofenzivniho zaloznika zajistenyho Fletcherem, protoze jestli bude pred nim stat Anderson, tak se 50% Carricka ztrati. Kazda dnesni akce zacala u nej, polovinu utoku soupere znicil on, sance Berbatova po jeho asistenci, strela Ronalda po nahravce Berbatova byla opet zalozena skvelou prihravkou Carricka. Co on dokaze je absolutne neuveritelny, jestli bude on hrat na postu Scholese, tak uz si Scholes nemusi kopnout. To, co predvadel dnes nebo i pred tydnem malokdy predvede i Gerrard. Vazne at uz je v MU Nani, Anderson, Ronaldo, Tevez a jakkoliv se mi to hnusi, tak uz jen kvuli Carrickovi a Fletcherovi se podivam na kazdy zapas MU...

Reagovat
smazaný uživatel

opravdu je skvělý a sem radši když nehraje s andersonem taky no a to že nemáš rád latinoameričany či portugalce nechapu spestruji ten anglický styl ale proti gustu žádný dišputát

Reagovat
daewa

Kdyby nějak tak zpestřili ten anglickej styl, tak bych se já a hromada, možno i většina, dalších ani neozvala. Jenže těchto hráčů je tolik, že stejným tempem budou Ostrované v PL zpestřovat jižanskej styl...

Reagovat
smazaný uživatel

ale ja mluvil o Mu kde je těch Britských hráčů ještě dost

Reagovat
smazaný uživatel

Čo by si chcel od odchovanca WHU.

Reagovat
honziss

Reagovat
smazaný uživatel

Hraje tedka opravdu hodně dobře.

Reagovat
vodka

Zvlášť v závěru zápasu byl fantastický.. Nakonec to vypadá, že Anderson chytá formu. Zahrál slušně...

Reagovat
honziss

Uff, to byl nápor na nervy a na můj tiket, včera už jsem ho pomalu trhal, když Toni zavěsil. Dneska to samé.

Reagovat
smazaný uživatel

ale ten Rafael je komaťak

Reagovat
r.mrazik

co to je komaťák?? to je ze slova koma? nemyslim to spatne...fakt mne to zajima,co tim myslis

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je takovej uleťák komickej člověk

Reagovat
r.mrazik

ja to rikal uz vcera,ze to jednoduchy nebude...po tom,co odstoupil Keano...kazdopadne musim smeknout pred kockama...bojovali na hranici zniceni...kazdy zna,ze kdyz musi behat a nema mic,tak je to neco hroznyho...a oni cely zapas behali....sice za hru si bod nezaslouzili,ale za bojovnost a objetavost jo...ke konci jsem nevedel,co jim prat

Reagovat
r.mrazik

*obetavost ... pardon

Reagovat
smazaný uživatel

sakra, skoro to vyslo, rozhodnout tak stastne az na konci takova smula

Reagovat
vitasrp

Fíha, tak MU za těch posledních 10 minut

Přestože většina zápasu nebyla nic moc, v podstatě tomu chybělo nějaké větší vzrušení, tak těch last ten minutes bylo perfetkních.. Kvůli nim fakt stálo za to se na ten match dívat...

Dnes si i MU dokázalo, jak těžké je hrát do deseti lidí.. Ale jaký je rozdíl mezi LFC, CFC, AFC a MU??? Oni zkrátka mají to umění ten zápas vyhrát.. Ať ten gol byl luck jaký byl ten tým prostě má mentální sílu vytrvat v náporu a vyhrát ten zápas jakýmkoli způsobem.... To se mi na MU strašně líbí, ty závěry prostě někdy fakt stojí za to...

Jinak pro mne trochu nepochopitelně jste tahali skoro všechny akce přes střed, kde byla njevětší hustota osazenstva a nejmenší šance k prosazení se.. Ke konci se na kraj přesunul Wazza a ten závěrečný tlak táhl hlavně on a Carrick, který byl prostě fantastický... Je ale pravdou, že kromě závěru zápasu hrál MU dosti špatně, vpodstatě bez pohybu, strašně ospalé, pomalé, něco jako házená.. Vypadali bezradně, jako by nevěděli jak tu obranu překonat, jakým systémem hrát, leč stačilo jim ke konci deset minut a měli za ně sladkou odměnu.. Vždyť si stačí jenom spočítat, kolik šancí měl MU za 80 min a kolik za těch 10 minut.. On mohl být dosti velký problém ve výkonu křídel, konkrétně tedy Ronalda a Paarka.. Paark ještě tak trochu ušel, snažil se to roztahovat do stran a mít nějaké ty průniky a centry, společně s Evrou tam měli pár akcí, jenže přeci jen jich bylo málo a nebo zkrátka byly málo nebezpečné.. Zato Ronaldo svojí každou akci táhl směrem na střed, dokázal jednoduše ještě více zahustit ten střed a tak trochu ničit křídelní hru.. Přeci jen on není takové typické křídlo, které by brousilo lajnu, on prostě musí tahat akce do středu, vytvářet si šance a dostávat se co nevíc do vápna.. Když je ale potřeba hrát než na sebe spíš na tým a balon potáhnout maximálně do lajny a odcentrovat, tak to zkrátka nedokáže.. Nehledě na to, že i jeho průniky do středu nebo nahrávky dnes od něj nebyly nic moc. Zkrátka nějaké typické křídelní hry se od něj nikdo nedočká a ty centry nebo průniky ze stran chyběly, což se naplno ukázalo v posleních deseti minutách..

Ona ale mnohdy takováhle výhra fandu potěší mnohem více, než nějakých 5:0.. Přeci jen se takhle dokáže, jak ten tým prahne po úspěchu a za jakou cenu k němu chce dojít. A MU tohle všechno dneska ukázalo, zkrátka za dnešek si zasluží uznání

Po dnešku zkrátka každý musí vědět, že MU má velkou šanci vyhrát titul, protože se dokážou dostat z krizových situací.. A to ne každý dokáže, momentálně to z big four dookáže jen MU.. Proto říkám, že Live stále do titulu něco chybí, viz. minulé kolo a Chelsea s tím svým sesypáním se po obdrrženém golu moc šancí nemá.. O Arsenalu nemá cenu mluvit, zkrátka dnes se MU ukázal jako správný adeept na titul..

Reagovat
smazaný uživatel

tak ten výsledok bol dosť dobrý na to, že sme hrali takú istú nakopávanu ako s West hamom...útočníci(Kuyt,Babel) zas nedostali poriadnu prihrávku

Reagovat
smazaný uživatel

zas tak bledě bych to neviděl

Reagovat
smazaný uživatel

Lepší střední záložník než Carrick momentálně v lize prostě není.

Reagovat
smazaný uživatel

Kvalitativne mozna ano, ale kdyz se vezme forma z poslednich zapasu a jake diky ni dava hrac vykony, tak rozhodne ne:))

Reagovat
smazaný uživatel

A kdo tedy?

Reagovat
smazaný uživatel

Rekl bych spise, ze je nejlepsim soucasnym hracem v MU. Rict, ze je nejlepsi v lize, to je hodne spekulativni

Reagovat
Tomanatura

Tak mi pověz, který střední záložník momentálně podává lepší výkony a na kterém takovém hráči leží celá hra (a pravděpodobně i výsledek) celého týmu? Hlavně nezačni s někým, jako Gerrard.

Mimochodem, pěkný nick

Reagovat
smazaný uživatel

Ireland? Viděl jsem pár zápasů citizens a pokavaď nezahrál Ireland, tak nezahrál ani celý tým..

Reagovat
Tomanatura

Nevidím ho moc často, ale proti nám hrál kulové.

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, Ireland je taky určitě v top 5 CM, ne-li v top 3.

Reagovat
smazaný uživatel

Geovanni

Reagovat
smazaný uživatel

Deco

Reagovat
smazaný uživatel

tak ten teď určitě ne

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný herecký výkon Younga v závěru poločasu.

Reagovat
Devil

Nerekl bych.

Reagovat
smazaný uživatel

Fellaini mu nastavil nohu, ale škoda že jí stáhl zpět o chvíli dřív než se Young odhodlal k 20 metrovýmu skoku, Young vypadal jakoby měl natřikrát zpřeraženou hnátu a potom šel ještě k zahrání přímáku..

Reagovat
Devil

Dobrej konec!

Reagovat
smazaný uživatel

tak to teda bolo volaco

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to byl mazec.

Reagovat
smazaný uživatel

AV-EFC. Nuz co dodat. Zapasu by omnoho viac slusala remiza. Viacmenej o vysledku rozhodla Jagielkova chyba. Everton si vsak remizu urcite zasluzil, na druhej strane AV podala zodpovedny defenzivny vykon, na vitazstvo vsak dostala kusok stastia. Nechapem ale ako komentator Nova sport moze oznacit oba Youngove goly za stastne , ten druhy bol jasne jeho Zaver aky by nenapisal ani basnik, hrdina strielajuci gol v 90+ obideny v 90+

Reagovat
smazaný uživatel

A nebyly oba dva šťastné? Ty góly co dal on, byl dal i neschopný Malouda a to je co říct.

Reagovat
vitasrp

Keci.. Myslíš si, že Malouda by v té rychlosti byl schopný vymyslet takhle krásnou obhazovačku a potažmo ještě přesprintovat Lescotta?? Asi určitě ne, nehledě na to, že u něj by byla velká pravděpodobnost nastřelení míče kamsi na tribunu.. Při prvním golu ukázal chytrost, při druhém zase své nezdolné umění... Tenhle borec to jednou dotáhne v nějakém velkoklubu hodně vysoko..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ale on už hraje za velkoklub, který letos tlačí do LM....

Reagovat
smazaný uživatel

vitasrp ma predbehol ale aj tak... Prvy gol bol stastny v tom, ze Jagielka dal Youngovi loptu do behu... Ten druhy bolo istym sposobom majstrovstvo. Hodit si loptu poza obrancu do pohybu tak, aby ju stihol, nezasla do sestnastky kde ju brankar chyta do ruk a tak aby ani nestihol vybehnut je majstrovstvo. Ak si sa snazil byt za mudreho alebo vtipneho, nevyslo ti to, ba naopak, ukazal si, ze od intelektu komentatorov nemas vobec daleko

Reagovat
smazaný uživatel

Tak teď si mi to nandal.

Reagovat
smazaný uživatel

To nebol ciel, "nandat" ti to. To bolo len konstatovanie, ze sa nevyznas ak tvrdis, ze 2.Youngov gol bol stastny...

Reagovat
smazaný uživatel

Štastná branka se dá vyjádřit takto:

1) Branka byla šťastná, pokud se to bere z hlediska časového. Byla to 95. minuta, více jak 60 sekund po nastavených třech minutách. Rozhodčí to klidně mohl písknout, když Howard vykopával. (To bylo tehdy tak 93 minut 06 sekund, ale nestalo se).

2) Byla to ukázka naprosté geniality a zkušenosti anglického fotbalisty. Dostal nádhernou přihrávku do běhu, udělal si vracející se ho obránce a v poklidu překonal chudáka Howarda. Opravdu pěkná akce.

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě to nemyslím tak, že by ten 2. gól Younga byl šťastný. Akce to byla dobrá a i to zakončení. Ale ten čas, kdy ta branka padla, byl šťastný a hodně.

Reagovat
smazaný uživatel

každý gól je ve své podstatě štastný....

Reagovat
smazaný uživatel

Tie hladiska si napisal tak trochu zbytocne, z tvojej reakcie bolo zrejme nieco ine, kedze hole konstatovanie o stastnosti golu nezahrna cas kedy bol vstreleny, tak sa radsej nestrapnuj vymyslanim roznych verzii. Nikam to nevedie...

Reagovat
vitasrp

Ty bláho... Tak lepší zápas, potažmo konec jsem už hodně dlouho neviděl.. Jak si při tom posledním golu A. Young vychutnal Lescotta, to byla krásná ukázka fotbalového umění Kromě toho třetího golu ale Lescott odehrál velmi dobré utkání, zase mi potvrdil, že on má výběr místa ve vápně mnohdy lepší než kdejaký útočník.. On zkrátka ví, kde stát a ten míč si ho vždy najde. Na obránce ne zrovna obvyklá schopnost střílet s takovou lehkostí goly.. Hlavně ten druhej od něj byl výstavní

Jinak doufám, že všichni příznivci anglického fotbalu tento zápas sledovali a přišli si při něm na své.. Protože měl prostě vše, goly, nasazení, tempo, a parádní začátek respektive konec utkání..

Jinak mi tenhleten zápas krásně připomněl Turky na Euru

Reagovat
smazaný uživatel

To uz te prestalo bavit psat na chelsea?:)))

Reagovat
vitasrp

Koho by taky nepřestalo Nehledě na to, že ještě k tomu komentovat hru CFC už tak nějak nemá smysl, je to furt to samé.. Ale dnešní mač, to bylo o něčem jiném, to byla prostě anglická paráda... Čím více takových zápasů, tím větší smysl má sledování EPL pro mne

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tak, tady je daleko vic temat na diskuzi:)) I kdyz uroven nekterych komentaru je stejna, jako tam u vas:))

Reagovat
vitasrp

Ale tak tady stále převládá ta chytrá skupina nad tou hloupější, tady máš celkem jistotu, že s někým můžeš vést kvalitní diskusi a pokud si prostě nevšímáš a odmyslíš si těch pár občasných výkřiků do tmy, tak je tu daleko lépe než na scumím webu..

Reagovat
honziss

Počkej si na zítra.

Reagovat
smazaný uživatel

Villans útočí na příčky zajišťující Ligu Mistrů - kéž by se tam dostali na úkor Arsenalu

Reagovat
smazaný uživatel

Hmm, pěkně. Pokazili mi tiket. Anichebe absolutně neviditelný a když už dostal balón tak jej ztratil. Oba góly byly zásluhou neschopné obrany Toffees, takže v celkovém shrnutí měli zvítězit domácí. Byli celý zápas mnohem lepší, soupeře tlačili do poslední minuty. Nebýt těch dvou náhodných gólů Villans by to skončilo tak, jak to skončit mělo. A ten kudrnáč Fellaini měl šance, ale hodně jich pálil. Je to skvělý hlavičkář, ale ta jeho hříva tu hlavičku mnohem tlumí.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ze ti tohle na tiketu nevyslo neni nic jinyho, nez tvoje velka hloupost. Jinak kdyz to tlumi, zda se ti snad, ze ma tu hrivu na cele?? A co vlastne melo byt na tom poslednim golu nahodneho?... achjo:)))

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby neměl Jagielka takový skrat, tak mi tiket vyjde. Dal jsem totiž dvojtip (10). Hloupost se možná projevuje u tvé reakce na můj komentář, když je tvým cílem shazovat nové čtenáře eurofotbalu.cz.

Mysli si co chceš, mě je to úplně jedno.

Reagovat
fantomas

*mně

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Chytrolíne.

Reagovat
fantomas

Sorry no.

Reagovat
smazaný uživatel

Protoze by se nemohlo stat, ze by Villa ten gol dala sama od sebe?... A jinak nevim, z ceho usuzujes, ze mym cilem je "shazovani novych ctenaru EF"... Jen jsi napsal tri veci, se vsema trema naprosto nesouhlasim, jedna mi prisla jako nesmysl a tvoje sazeni jako hloupost. Mne naopak ten tiket vysel, tak asi proto:)))

Reagovat
smazaný uživatel

Blahopřeji k výhře borče.

Reagovat
vitasrp

A čí to asi bude chyba.. Tebe, že na ně sázíš, když musíš vědět, že tenhle zápas může dopadnout jakkoli, nebo chyba hráčů, že ze sebe vymáčknou vše, ale holt jim není přáno a díky nekoncentrovanosti nakonec prohrají??? Vy, co vždy brečíte, jak vám který tým zkazil tiket jste nejvtipnější, jelikož kopete všude kolem a přitom jediná chyba je ve vás samotných.. Jednoduše pokud trochu sleduješ EPL, tak si musel vědět, že tenhle zápas je sázka do loterie a mnohem jednodušší by bylo na něj vůbec nesázet..

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem někdy říkal, že ten zápas je tutovka? Akorát jsem vsadil na náhodu, protože jsem věřil, že doma Toffees neprohrají. Vyšlo mi 11 utkání a toto poslední, jako naschvál, mi nejvyde. Proto mě to tak štve.

Kdybych prohrál tak, že bych vsadil na Everton jedničku za 100,- a nevyjde mi to, tak klidně s tvojí reakcí souhlasím...

Reagovat
smazaný uživatel

neotravuj tady ostatní se svými tipy, to je tvá soukromá záležitost, která nikoho nezajímá

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

A tu vidis, v com je rozdiel medzi prejavom chazyho a bruca. Bruce sa nemazna, povie co si mysli na plnu hubu a to ze tato pravda, i ked bolestiva, je pre teba neprijemna e proste fakt. Sebeinteligentnejsi uzivatelia tohto webu si nevylievaju svoje usle tikety a ine blbosti na inych, lebo ich to ani nenapadne, strapnovat sa...

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Keď ťa to nezaujíma tak naňho nereaguj,podstatné je či to zaujíma Viju a nie nejakého bruca...

Reagovat
fantomas

To teda podstatné neni. Jestli to Viju zajímá je naopak zcela jasné, když je to jeho tiket, ale to neznamená, že s tim bude zatěžovat ostatní.

Reagovat
smazaný uživatel

Mňa s tým nezatažuje... keď na mňa nereaguje.

Reagovat
$dolar$

No nevim proc by to sem nesmel napsat Kazdej si sem muze napsat cokoliv chce az na vyjimky ktere jsou v pravidlech pro prispivani

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

Neřikám, že nemohl, ale chápu, když to někomu vadí. Přece jen věty typu "Ty vole kokoti z Evertonu, kdyby nedostali ten gol, mám litra, vole..." taky nejsou uplně eňo ňuňo.

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavná vec že to nenapísal...ten tvoj príklad...

Reagovat
fantomas

To sem schválně přehnal samozřejmě, ale výmluvy, že někomu někdo pokazil tiket sou prostě podle mě ubohé. Bud umim sázet, anebo ne...když neumim a k tomu sázim a pak mi něco nevyjde, je skutečně snadné to svalit na "ně". A ne uznat svou chybu...

Reagovat
smazaný uživatel

Napísal to inteligentne ,nenapísal to ako nový komentár,čím nikoho neotravoval,dohovoril som.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
$dolar$

Dobre a co mi reknes na to , ze jsem mel vsazeno remizu mezi Byernem a Hoffenheimem, poserou mi to v nastaveni a to same jsem mel mezi Manu a Sunderlandem a posrali to v prodlouzeni taky

Reagovat
smazaný uživatel

Pešek.

Reagovat
fantomas

Asi tak.

Reagovat
$dolar$

Ja vim Ale beru to sportovne, stejne si oba tymy zaslouzily vyhrat

Reagovat
smazaný uživatel

No vidis, ja sem nejdriv malem rotrhal tiket, kdyz Stoke prohravalo 2:0, kdyz dostal gol Hull 10min pred koncem, tak jsem k tomu mel vazne blizko. Pak Hull otocil vlastnakem a penaltou, Stoke srovnalo v nastaveni. Tak jsem myslel, ze uz to mam vyhrany. O Man Utd jsi uz mluvil, tam jsem mel 1. No a dneska jsem mel vsazeno na vyhru Villy, takze...

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle byla asi nejsilenejsi vyhra v sazeni, co jsem kdy zazil... 3 zapasy rozhodnuty v nastaveni a jedno otoceni behem 10 min.

Reagovat
$dolar$

No a u me to bylo vsechno prohra

Reagovat
smazaný uživatel

Nebrec

Reagovat
smazaný uživatel

brecim, ze jsem vyhral:)))

Reagovat
smazaný uživatel

jako bych nic nerek...

Reagovat
$dolar$

Tak ted uz to nechapu vubec

Reagovat
smazaný uživatel

No, zareagoval jsem, pak me napadlo, ze to myslel jako vtip, tak sem se opravil, aby mi to nenapsal. A jestli nemyslel... je to komplikovany:))))

Reagovat
$dolar$

To jo ,ale jako vtip mi to moc vtipny neprislo, tudiz ... je to komplikovany

Reagovat
smazaný uživatel

Aspon, ze dolar sa chytil

Reagovat
smazaný uživatel

Ale prosimte, nehraj:))

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Zla strana ale inak v pohode... Zajtra skuska z latiny, drz palce Aspon nejaka moralna podpora naviac

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Carpe Diem....

Reagovat
smazaný uživatel

To si pis, ze ano

Reagovat
$dolar$

Tabula rasa

Reagovat
smazaný uživatel

Nasa doska je dufam popisana dostatocne...

Reagovat
fantomas

Veni vidi vici?

Reagovat
smazaný uživatel

JJ, v to dufam

Reagovat
fantomas

Reagovat
honziss

Omnia victit amor.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
$dolar$

Alea Iacta est

Reagovat
smazaný uživatel

requiescat in pace

Reagovat
smazaný uživatel

No nasa profesorka od toho nema az tak daleko

Reagovat
$dolar$

Homo homini lupus

Reagovat
smazaný uživatel

...est...

Reagovat
$dolar$

Cesky to jde i bez est

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

iii HALA MADRID !!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
honziss

Bufo bufo.

Reagovat
$dolar$

Co to je?

Reagovat
honziss

Ropucha obecná.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
smazaný uživatel

Ty zabiak

Reagovat
smazaný uživatel

Modus vivendi...

Reagovat
smazaný uživatel

Ďakujem za ochotu všetkým

Reagovat
smazaný uživatel

A v co najvacsej moznej miere na EF

Reagovat
$dolar$

Hannibal ante portas

Reagovat
smazaný uživatel

Asi nie si historiofil ze?

Reagovat
smazaný uživatel

no jasne najväcsi odbornik sa musi ozvat. neviem preco musis donho rypat. proste mna tym nezatazuje. a ked ti to vadi tak nereaguj

Reagovat
smazaný uživatel

Chazy nikoho nezhadzuje To, ze si "novy", neznamena automatick, ze s tebou nieco nie je koser. Su aj ini, napr vitasrp sa od prveho komentu co tu napisal ukazal ako inteligentny clovek, nepisuci hluposti z nevedomosti, neurazajuci a s vlastnym akceptovatelnym nazorom. To, ze ty si take neico nevyplodil... Nuz co, kazdy sme jedinecny....

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda Eve Ale zápas to byl super, teda aspoň finiš.

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro Vidiče

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

a pre Michaela tiez

Reagovat
smazaný uživatel

Moc rad bych videl Hull city v poharovy Evrope, doufam ze zabojuje a dostane se do poharu UEFA

Reagovat
smazaný uživatel

to nemůže vyjít.....časem se oddělí zrno od plev....

Reagovat
Deywid

jj..ale napr. taký Tottenham sa oddelil už hneď na začiatku

Reagovat
smazaný uživatel

jo, oddělil se od plev a jede si zase pro Wembley pro Pohár

Reagovat
fantomas

Jj, pro Shit Cup.

Reagovat
smazaný uživatel

lepší mít Ligový Pohár než být jako Ars-nal, a mít jako každý rok zase prd....

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, ale název Shit Cup nazývají jenom zoufalci...Navíc tento pohár snižují hlavně kluby z Big4...a proč? Protože to není Money League, kde jde jen o prachy...každopádně je mít lepší League Cup než velký hovno.

Reagovat
fantomas

Dej si bacha, abys neurazil Bruce...

Reagovat
smazaný uživatel

tak spousta lidí zde ani neví jak se ten pohár přesně jmenuje, takže aby se neztrapnili, tak z nouze pro něj používají to hanlivé označení...

Reagovat
fantomas

Mezi ty "lidi" doufám mě nepočítáš...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak mě tady stačilo, jak jeden místní ignorant psal Curling Cup...těmto lidem se ani nedá smát

Reagovat
fantomas

Herbage.

Reagovat
smazaný uživatel

Od Herbageho jsem to zrovna nečetl :)

Reagovat
fantomas

Aha, vim, že to často píše...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já se ani nedivím, když by to psal on :)

Reagovat
smazaný uživatel

Bych se nedivil :)

Reagovat
$dolar$

Donaseci

Reagovat
fantomas

Já myslel, že ho myslel.

Reagovat
$dolar$

To si myslel Nohavica taky

Reagovat
$dolar$

Copa mas proti Curlingu?

Reagovat
smazaný uživatel

Já nic. Je to zajímavý sport, kde musí být člověk trochu chytřejší...Nic pro Ronalda apod.

Reagovat
$dolar$

Reagovat
Deywid

Nazývať Shit cup Pohárom je prisilné slovo...ale zas si zahráte aspoň v pohárovej Európe

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud budou vyhrávat tak, že budou mít v každém zápase možnost zahrávání penalty a soupeř si vstřelí vlastní gól, je to možný.

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud budou vyhrávat tak, že budou mít v každém zápase možnost zahrávání penalty a soupeř si vstřelí vlastní gól, je to možný.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Ta zmena smajlika cely komentar ukazala v uplne jinem svetle.

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu to. Přísahám, že jsem nic neměnil, žádného smajlíka. Jen jsem na to kliknul omylem dvakrát, to je celá. Divný...

Reagovat
smazaný uživatel

celý

Reagovat
smazaný uživatel

Ty si to az moc beres:)))

Reagovat
smazaný uživatel

Vim, ze to sem vubec nepatri a nikoho to nezajima, ale uz to ze sebe musim dostat ven. Neustale tu sleduju diskuze o tom, jaka liga je lepsi, jestli PD nebo PL, takze uz jsem tak 7 tydnu v kuse pravidelne, kdykoliv to slo, sledoval PD, abych to mohl hodnotit nejak z myho pohledu objektivne. A ten dnesni fotbal me jen utvrdil v tom, proc PD tolik zaostava za PL.

Na hristi bylo 20 hracu v poli a ani jeden z nich nebyl obrance. Alespon se tak ani jeden hrac nechoval. Byl to pro me asi nejhorsi fotbal celyho vikendu, protoze v ty hre nebyl absolutne zadny rad, organizace, nemelo to zadny smysl. Bylo to takovy bezhlavy hemzeni hracu dopredu, tlaceni mice do brany a pak laxni navrat, behem kteryho zase tlacil mic do brany druhy tym. Je to tak ale v kazdem zapase PD, goly tady nejsou znamkou dobrych utocicich hracu (az na vyjimecny individualni vykony), ale vizitkou prisernych obran. To, co nastupuje v obrane Sevilly bych prirovnal k dvojici Dawson-Rocha. To, co nastupuje za Madrid je sice kvalitativne dobra obrana, ale ti hraci nemakaji, nenapadaji, nechavaji volne hrace, nechavaji mezi sebou klidne 15 metru prostoru, nedomlouvaji se u standartek, nic. Jejich kvalita se tim snizuje zase nekam na uroven Dawsona a Rochy.

Napriklad ta strela z dalky Higuaina, to si proste v PL neumim predstavit. Jeden obrance stoji primo proti nemu,ale misto toho, aby na nej naskocil skluzem, tak se otoci v bok, aby zastavil mic, i kdyz je od nej asi 10 metru a za nim neni brana, ale tribuna. Rozhodujici gol, tri obranci na jednoho utocnika, vsichni ctyri bezi primo k brane, ackoliv utocnik ma od obou obrancu asi tak 5 metru mista kolem sebe, ani jeden obrance nezmeni smer, bezi dal, dal, utocnik sam hlavickuje na branu a pak na sebe vsichni zacnou rvat. Jak jsem zvykly na PL, tak by me ani nenapadlo, ze je to vubec mozny, ze se neco takovyho muze stat. Vzdyt to je absolutne nefotbalovost, nemysleni.

Sice by se dalo rict, ze i dnesni zapas PL byl ovlivnen velkou chybou obrancu, ale kolik tech chyb Jagielka v zapase udelal? Krom toho kiksu mel jen jednou situaci, kdy riskantne nahraval, jinak cela obrana hrala perfektne. Ze Villa dokazala dat gol byl obdivuhodny vysledek skvely prace cele ofenzivni rady, vyspelosti tymu a dobryho zakonceni. Zatimco goly Sevilly i Madridy nebyli deviza cehokoliv dobreho z jejich strany, ale hruzy ze strany obrancu na strane druhe.

Pro me osobne je takovy fotbal absolutne odporny, naprosto postrada jakekoliv takticke a fotbalove mysleni. Italie je extrem v taktice, Spanelsko je protipol. Samozrejme i Eredivise, ale o te se tu nikdo nehada v tom smyslu, ze by byla nejlepsi na svete. Jen tam pada hodne golu, treba i hezkych, to byly i ty dnesni, ale zbytek zapasu byl otresny. Utoky obou stran byly uplne nepromysleny, nebylo v tom v podstate nic kombinace nebo chytryho prechodu, jen kazdy obrance soupere ustupoval a tak se hraci mohli priblizit az na dostrel soupere. Za poslednich 30 min jsem napocital obrancum Sevilly 2 uspesne skluzy, 7 vyhranych hlavicek a tusim 4,5 vystoupeni z rady a napadani utociciho hrace. Kdo by se pak pres takovou obranu neprosadil?? Co by asi Real delal, kdyby prohraval 1:3 na vlastnim hristi s obranou jednoho z dnes hrajicich anglickych tymu a musel nejakym zpusobem tuhle konsolidovanou a organizovanou obranu prekonat? Verim, ze by srovnat nedokazal. Pro nekoho by ten fotbal byl diky tomu horsi, pro me naopak by ten fotbal mel smysl. To dnesni pro me proste fotbal nebyl, byl to spis takovy pratelak, kde nevadi, ze tym dostane gol. Stejne souperovi nevadi, ze ho daji take. Vsak nikdo nebrani.

Po dnesku vim naprosto dokonale, proc sleduju PL a ne PD... Prece jen se chci divat na fotbal. Achjo:)))

Reagovat
$dolar$

Tak jsem si dal tu praci a precetl jsem si tvuj clanek cely Mam par poznamek. Predne chci rict, ze naprosto souhlasim Mam na to stejny postoj. Ted ty poznamecky. Jak pises, ze by Real mel potize jakkoliv prekonat obranu angl. muzstev, tak nejlepsi priklad jsou asi zapas Real - Juventus tenhle rok v LM. Presne tak to bylo Juventus dal gola a REAL se proste nemohl dostat do sance. Dalsi fakt je ten, ze potom bych mohl nazvat i GL ( gambrinus ligu) lepsi nez PD, jen ss tim rozdilem, ze v GL hraji slabsi hraci, ale po takticke strance bych rekl, ze jsou nase muzstva na celkem vysoke urovni Kdyz uz pises o Seville tak je nutno dodat, ze Sevilla nikdy obranou cinnosti nevynikala, ale je to jen a pouze utocne muzstvo Jinak uz asi vsechno , jen bych ti ten tvuj koment podepsal

Reagovat
smazaný uživatel

Dik:)) K ty Seville, jak jsem rikal, nebyl to jediny zapas, ktery jsem sledoval. Jen to byl takovy zapas, ktery mi dokonale potvrdil, co jsem videl v tech ostatnich:)) Vetsina obran ale pusobi bud jako ta Sevillska, nebo jako ta Realu. Tedy bud kvalitativne na bodu mrazu, nebo kvalitativne vyspela, ale takticky absolutne mimo.

GL je hrozne pretaktizovana liga, proto ji vetsina cizincu vubec nestiha:))

Reagovat
smazaný uživatel

Ale proste ja jsem hral mnoho let jako DMF a tak mam k obrane postoj takovy, ze do fotbalu neodmyslitelne patri.

Beru to tak, ze fotbal nema byt dobry proto, ze je obrana spatna, ale ma byt dobry proto, ze ackoliv je obrana dobra, tymy se dokazi prosadit.

Reagovat
smazaný uživatel

Zajímavý článek od chazychaze. A musím se přiznat, že souhlasím s poznámkami §dolara§, já sleduji PL i PD, v PL se chci podívat na bojovný fotbal, ve kterém hráči jedou nadoraz až do poslední minuty, viz. dnešní Toffies vs. Villans. Na PD se koukám na každý zápas Real (pokud jsem doma) či na většinu zápasů Atlética, ale pouze za účelem se podívat na atraktivní fotbal dopředu, který je však většinou bez defenzivní práce, často bez nasazení, ale padá v něm hodně gólů, viz. dnešní Real vs. Sevilla, či včerejší Gijon vs. Atletico..

Reagovat
Tomanatura

Chazy ale tady nejde o to, kdo a jak je na tom takticky. Ten, kdo má rád fotbalové krásy a góly, tak zkrátka bude sledovat takový fotbal, který se hrál před 10-15 lety a který je podle vkusu. Před pár lety se též nehrálo přílíš takticky a fotbal byl líbiví.

Je to zkrátka jen a jen o vkusu, který má daný člověk, toto prostě zhodnotit jednoduše nelze. Vždy a jen vždy budeš tohle prezentovat jako subjektivní názor, jelikož třeba Kyslík ti na to odvětí: ,,V PL byl ten a ten obránce postavený takticky vzadu, místo aby si naběhl do volného prostoru, ve kterém už měla být přihrávka a mohlo být přečíslení´´.

takový fotbal, jaký se hraje v PL, je výsledek doby, která je. Zkrátka fotbal zamířil do říše, ve které se musí každý rozhodnout, jestli bude koukat na taktický a rychlý fotbal, nebo na pomalejší, nepříliš taktický, ale pohlednější fotbal, který byl předchůdcem toho, co se hraje v dnes.

Reagovat
smazaný uživatel

Trochu nechapu smysl toho komentare. Nepochopil jsi z nej, ze je to muj subjektivni nazor a nerikam to jako svetovou pravdu?... Ja se nikdy k hadkam PD vs PL prilis nevyjadroval, tentokrat mi poprvy prislo, ze jsem videl dost na to, abych mohl.

Reagovat
smazaný uživatel

Navic jsem si rikal, ze kdyz to pojmu jako poradny slohovy vyjadreni myho nazoru, tak z toho vzejde diskuze. A ne hadka.

Reagovat
smazaný uživatel

Chazy neřeš to, já myslím, že to každý pochopil, tak jak jsi to myslel..

Reagovat
Tomanatura

Chceš říct, že já se hádám?

Reagovat
smazaný uživatel

To vubec ne:))

Reagovat
Tomanatura

Jistě, já taky vidím, že to máš napsané podle osobního názoru. Já reaguju na tyto věty:

"A ten dnesni fotbal me jen utvrdil v tom, proc PD tolik zaostava za PL. "

"Po dnesku vim naprosto dokonale, proc sleduju PL a ne PD... Prece jen se chci divat na fotbal. "

"Utoky obou stran byly uplne nepromysleny, nebylo v tom v podstate nic kombinace nebo chytryho prechodu"

Viděl jsi někdy Barcelonu, Valencii, ale i Getafe, Gijon?

Reagovat
smazaný uživatel

Praveze videl. Myslis, ze byla prilezitost v jejich zapasech videt neco, co by me presvedcil o opaku??.. Maximalne v jejich utocny fazi. Ale to bych dodal vetsinou i Villareal.

Reagovat
smazaný uživatel

Toto je trochu lacné paušalizovanie a podsúvanie subjektívnych dojmov. To že Real hrá už dlhšiu dobu hala-bala futbal s talentovanými mladíkmi (čo mi pripomína Arsenal), predovšetkým pod Schusterom, je už známy fakt. Doma hrajú bezhlavo útočne, v ich stretnutiach padá množstvo gólov a zo zápasu so Sevillou, ktorá je extrémne ofenzívna, sa to potvrdilo dvojnásob. Nedá sa hodnotiť kvalitu PL či PD z jedného či dvoch zápasov, hlavne zo zápasov Realu.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja myslim, ze jsem psal docela jasne, ze to nehodnotim jen z tohoto zapasu. Napriklad Valencia - Gijon bylo uplne o tom samem. A takovych zapasu by se naslo mnoho.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale keby si sledoval zápasy Espanyolu či Getafe, inak by si sa na to pozeral. Nie vo všetkých zápasoch sa hrá takýmto expresívnym ofenzívnym futbalom. Ono je to vždy vec názoru. Prednendávnom tu bola taktiež diskusia, že v PD sa hrá viac takticky než v PL, kde sa práve tá taktika akosi nevyužíva, predovšetkým u slabších mužstiev, nie z Big4. Dokonca sám SAF priznal, že taktiku neznáša a venuje sa jej minimum. Je to trochu schizofreidný ten tvoj názor, ale je to tiež názor

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ja to hodnotil komplexne, jasne, ze mi tu muzes vypsat jednotlivy zapasy, kde se hralo vic takticky a vypsat mi jednotlivy tymy, ktere tak obcas hraji. Ale komplexne ta soutez je daleko vic takticky nesvazana a je v ni daleko jednodussi prechod do utoku. Jinak musim rict, ze at nad tim premyslim jakkoliv, tak ten zbytek tveho komentare proste nedokazu pobrat, protoze absolutne si nedokazu predstavit, cim by jsi to argumentoval. Ta takticka vyspelost v obranny fazi hry je v PL uplne bezna a neslo by bez ni se jakkoliv prosadit. V utocny je pravda, ze to u par tymu pokulhava, protoze tam maji hraci hodne volne pozice, jako napriklad Ronaldo. Ale stejne to tak vetsinou nevypada.

Reagovat
smazaný uživatel

Čo mám odpozerané z PL zápasy, máloktoré boli takticky vyspelé , väčšinou sa hralo hore a dole, ale faktom je, že v PL sa venuje viac dôrazu na pevnú defenzívu. Asi najlepšie je to vidieť v zápasoch veľkých mužstiev s trpaslíkmi, ktorí hlavne na ich ihriskách doslova betónujú, čo nie je pravidlom v PD v podobných konfrontáciách.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale je to videt i ve vzajemnych zapasech mensich tymu, ne tim, ze by betonovaly, ale ze vazne obranci hraji naprosto pozorne, koncentrovane a nedochazi k takovym chybam, jako byly videt v zapase Madridu dneska a jsou proste v PD bezne. Navic cela ta obrana pusobi daleko neprostupneji. V PL je to pravidlem, v PD prakticky naopak. To je podle me jasne, co se tyce taktiky v te utocne fazi, tak to se asi nikdy nedohodneme. Protoze i v PD najdes mnoho tymu, ktere hraji jako dnes hral Madrid a Sevilla, ale argumentoval bys mi Barcelonou, Villarealem a dalsimi, kteri hraji skutecne naprosto dokonale dopredu, kde ta hra ma vazne perfketni rad. Ale rozhodne to neni pravidlem, coz ani v PL, kde by jsi na me taky po case mohl vytahnout nekolik tymu, ktere proste na taktiku smerem dopredu kaslou. Kazdopadne bych netvrdil, ze kazdy tym PL smerem dopredu hraje na nahodu a nechtel jsem to rict ani o PD. Me spis dneska absolutne zarazela ta obranna cinost. Utocna byla o tom samem, ale samozrejme, ze to tak neni ve vsech zapasech.

Reagovat
smazaný uživatel

Takze kdyz rikam "Je to tak ale v kazdem zapase PD, goly tady nejsou znamkou dobrych utocicich hracu, ale vizitkou prisernych obran." Tak tim nechci rict, ze hra dopredu je ve Spanelsku uplne nemozna a kazdy gol je jen o tom, ze tym spatne brani. Ale ze ta nevyspelost v obrane vazne zarucuje, ze v kazdem zapase proste nekolik golu padnout musi a muze se tak prosadit i tym, ktery utoci takovym zpusobem, jako utocily tymy dnes, nebo jako jsem videl i v tom zapase Gijonu s Valencii a dalsich. Samozrejme, ze je v PD mnoho krasnych golu, ktere jsou po uzasnych kombinacich a mohly by padnout i v PL proti obranam PL. Ale kazdopadne obranci v PD to hodne zjednodusuji.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak Real hrá vzadu už mnoho rokov viacmenej na náhodu a Sevilla sa už roky radí heslom, že najlepšia obrana je útok, ono aj tých obrancov to vždy ťahalo dopredu viac než dozadu a to za akéhokoľvek stavu. Na druhej strane si treba priznať, kam až došla Sevilla s tou svojou akože neorganizovanou hrou 2x po sebe v Európe, a ani v LM neurobili hanbu, nebyť tej ich smoly s Fenerbahce, čo však paradoxne možno hádzať práve na ich nedisciplovanú hru v obrane. Rovnako je to aj so Španielskou repre, ktorá na ME hrala moderný futbal, nie nejak ofenzívny ani deštrukčne defenzívny a po taktickej stránke boli najlepšie pripravení, a titul nezískali náhodou.

Reagovat
smazaný uživatel

Ja vim, asi jsem s tim komentarem mel pockat po nejakem jinem zapase a tenhle sem hodit jen jako mimochodem, jako ten extrem. Ja totiz nechci ten cely nazor opirat jen o dnesni zapas, to byl takovy extrem, ktery me vybrucoval k tomu, abych to zhodnotil. Mne ta utocna faze prijde takova vselijaka ve vice zapasech a ta obranna vicemene ve velke vetsine. Ale jestli jsi sledoval Sevillu v Uefe,coz asi samozrejme ano, tak tam hrali taky neco jineho, nez v PD a neotevirali to az tolik. Obecne je Evropa spatne meritko, protoze v te kazdy tym predvadi odlisny fotbal od toho, ktery hraji ve sve lize. Evropa je kazdym rokem vice a vice takticky svazana, kazdy gol muze rozhodnout, prece jen to v lize neplati. Specialne ty pokrocilejsi kola at uz CHL nebo UEFY jsou otresne, MU - Barcelona krasny priklad. Kdyby hrali jako v lize, tak to mohl byt zapas roku. Kazdopadne jestli jsi videl treba Bolton - Atletico, tak tam se vazne nemohli Spanele pres tu organizovanost cely defenzivni casti Boltonu dostat k poradnym sancim. Az na strely z dalky, par individualnich pruniku. Naopak Bolton si dokazal ty sance alespon doma diky celkove dobre organizovany hre vytvorit. Ale zas ty mi pak muzes rict, ze v Madridu to bylo presne naopak, i kdyz tam proste slo o to, ze Bolton se ani utocit nesnazil. Proste je nemozny to porovnat objektivne, v Evrope hraji tymy uplne jinak, nez v lize, takze jejich konfrontace prukazna neni a jinak se budeme vzdycky ridit jen subjektivnim nazorem at uz z jedny, nebo druhy strany...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je jasné, že v Európe sa vždy hrá inak, preto ju nikdy zo zásady ani netipujem Práve ten Bolton je toho jasným príkladom, v lige minulú sezónu podpriemerní a v UEFE úplne niečo iné. Preto ani nechcem tvrdiť, že Európa je objektívnym merítkom. Ale taktiež nemožno nad ňou mávnuť rukou, pretože práve tamojšie výsledky idú do koeficientov jednotlivých líg. Momentálne je PL predsa len kvalitatívne vyššie, je tam množstvo peňazí, reklamy, hrá tam množstvo top hráčov a nepochybne aj jazyková prístupnosť a univerzálnosť je tiež v konečnom dôsledku jazýčkom na váhach. Len nevidím nejaký veľký rozdiel čo sa týka kvality týchto líg, ale každá je o inom, PD viac o technike, PL o nasadení.

Reagovat
smazaný uživatel

A co podle tebe dělá skoro ob kolo Rominho..? Podstrčí nám sem jak je ten zápas PL na hovno, následně k němu přiskotačí jeho parta chytráků špaňeláků, začnou tady osočovat a házet do pytle naplavenin všechny fanoušky PL, pak si ještě trošku zakřepčí a nakonec se všichni kolektivně shodnou, že je ta PD stejně jasně nejlepší....jestli chceš to podsouvání subjektivních dojmů někomu vyčítat, tak určitě ne chazymu, protože stejně ta základní "ponuka" nepřišla z táboru PL

Reagovat
smazaný uživatel

Tak hlavne ja jsem to nepsal nikam do spanelsky casti webu, protoze jsem nechtel nikoho provokovat a nikomu svuj subjektivni nazor vnucovat:)) a navic jak rikam, nebylo to na zakladu jednoho zapasu.

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť já s tím souhlasím, ve své podstatě se to schoduje s mým názorem na PD, korád mně by k takovému celoplošnému průzkumu nedonutili, já už jsem si svůj názor udělal, jižanský způsob fotbalu mi prostě není blízký takže se ho snažím ignorovat jak nejvíc to jde. Rozhodně nemám potřebu se na to podívat a pak si vylívat své znechucení na táboru jejich fans....rozhodně bych nechtěl takhle skončit...prostě mi to připomíná ten pocit hluboce zakořeněné méněcenosti, kteří mají někteří slováci vůči čechům a češi vůči američanům apod., tzn. házet špínu jak to jen lze a to i třeba kvůli zcela nepodstatným věcem, prostě z principu....

Reagovat
smazaný uživatel

Mne k tomu nedonutilo jejich vyjadrovani a predvadeni se tady na PL, ale to, jak je ta diskuze oblibena a ze je vzdy jen o jednoradkovych komentarich, kde se vsichni urazeji. Ja jsem zkusil se podivat na par zapasu, abych mohl napsat obsahlejsi komentar a cekat tak reakce na trochu vyssi urovni:))

Reagovat
smazaný uživatel

Jo ale tak kdyby to oni pořád nevytahovali, těžko by ti to vrtalo hlavou natolik, aby ses na ty zápasy díval, takže na tý ponuce asi něco je ....

Ale stejně pochybuju, že by tahle argumentace něco zmohla proti oné výše zmíněné partě něco víc, než ty jednořádkové nadávky a bůh ví, že jsem to zkoušel

Reagovat
smazaný uživatel

Skľudni, ak už narážaš na chytrákov Primerákov, treba byť objektívny, sú aj chytráci Premieráci Mimochodom, ja dávam prednosť PL, len aby bolo jasno. Ale futbal si pozriem hocaký a každá liga je niečim iná.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak fajn, ale viděl jsi někdy místní články o PD zasrané kritikou od "chytrákov Premierakov"? Ne protože žádný z fandů PL tohle nemá zapotřebí, ačkoli jim jižanský fotbal přijde stejně špatný jako fandům PD ten anglický....to je zhruba ten rozdí o tom podsouvání subjektivních dojmů který jsem ti chtěl naznačit

Reagovat
smazaný uživatel

Však práve preto, nemá význam niekoho o tej jeho najsvätejšej pravde niekoho presviedčať, aj tak mu jeho pohľad na svet a v tomto prípade na futbal nezmením. Všetci títo chytráci aj z jednej aj z druhej strany si budú tvrdiť svoje , aj keby traktory padali. Ale rozumne diskutovať môžeme

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v rámci PL tábroa možná....bavil jsi se někdy s Kyslíkem, rominhem atd..?

Reagovat
smazaný uživatel

S Romihom nie, a s Kyslíkom sa baviť nedá.

Reagovat
smazaný uživatel

.... a právě sis sám celkem snadno došel k jádru pudla. Přeju dobrou noc

Reagovat
smazaný uživatel

Na každej strane sa nájdu pošetilci Dobrú noc

Reagovat
smazaný uživatel

ti místní španělští ptáčkové jsou někdy opravdu hodně urputní..... a bavit se s nimi o fotbale je něco jako mluvit do osla - na všechno mají, podobně jako ten osel, stejnou a neměnnou odpověď .....

Posoudít kvalitu PD objektivně nemůžu, jejich fotbal mně upřímně nebaví, nudí mně, takže si už ani nevzpomenu kdy jsem viděl naposledy celý zápas té jejich ligy .....před asi 2 léty jsem si pustil to jejich "velké derby" - Real - Barca, po 20 minutách jsem tu bramboračku musel vypnout.....

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zas v rámci objektivity by bylo záhodno dodat, že šlágry Liverpool - Chelsea jsou taky naprostá nuda a že potřeba českých vypatlaných televizních mozků dávat každý týden - skutečně si nepamatuju, kdy naposled ty modré sráče vypustili - jakýkoli zápas Čukotky PL na popularitě taky zrovna dvakrát nepřidá, ale jinak to je v podstatě tak jak říkáš....

Reagovat
smazaný uživatel

Zítra nedávají v televizi zápas Chelsea - Kluž. Náhoda.

Reagovat
smazaný uživatel

Já sice nejsem Primerák ani Premierák, ale je pochopitelný, že Primerák bude spíše a častěji tvrdit, že Primera je lepší liga, protože o PL to tvrdí všechna media od A do Z, většina fotbalových odborníků, jako třebas Vízek ( ), takže tu musí existovat určitá vyváženost. Podle mého názoru je obecně nesmysl tvrdit, že některá liga je lepší nebo horší, myslím z těch špičkových.

Reagovat
smazaný uživatel

Já s tebou souhlasím, ale zrovna o tomhle tu vůbec nebyla řeč....

Reagovat
smazaný uživatel

byla, tedy tím myslím to, nač jsem reagoval v prvním souvětí. To druhé souvětí je jen takový kvák, abych měl delší příspěvek

Reagovat
smazaný uživatel

Je fakt sranda si utvořit názor na celou soutěž podle jednoho utkání.

Reagovat
Zajda

Líbí se mi přetahoaná -> Hul CIty versus Aston Villa

Reagovat
honziss

Dobrou noc. Pro mě teda špatnou..

Reagovat
smazaný uživatel

škoda WHU, ale pasivnější byli trošku víc, i když jsem tipoval remízu výhra spurs je zasloužená, tak aspoň pro tebe...... I´m forever blowing bubbles

Reagovat
smazaný uživatel

Dobrou, a pro mě přímo skvělo noc

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele