Primera División Španělsko - Primera División
Preview: Athletic Bilbao - Real Madrid
Real Madrid bojuje o titul, ztráta na vedoucí tým je jen dva body. Teď ale zajíždí na horkou baskickou půdu do Bilbaa a domácí celek nutně sbírá body potřebné k záchraně. Nahráno na Levante a Vigo má také jen dva body. O tradiční rivalitě mezi Basky a týmem z hlavního města ani nemluvě. Real Madrid by rád směřoval k 30tému ligovému titulu, Athletic zase nikdy v historii nesestoupil a nerad by si tuto bilanci pokazil.
Domácí může těšit relativně příznivý los zbytku sezony, když z týmů z první tabulky už hraje jen se Zaragozou a Huelvou. Záložník Javi Martínez se vrací po zranění kotníku, mimo hru jsou ale stále Tiko, Orbaiz a Casas. Nejisté jsou starty Urzáize a Aranzubíi. Na zápas se těší obránce Prieto:"Musíme jít od zápasu k zápasu, získávat bod po bodu. Nemyslíme na to se zachránit, ale sbírat body.". Jeho spoluhráč Iraola dodal:"Duel je velmi příznačný. Madrid hraje o titul, ale my hrajeme o víc."
Real je poslední dobou ve formě, z posledních pěti zápasů vyhrál celkem čtyři. Minulý víkend Madrid doma zdolal Valencii, těžký los dokresluje příští kolo kdy hostí Sevillu. Do zápasu s Valencií se po zranění vrátil Beckham a měl lví podíl na vítězství, když centroval na vítězný gól Ramose. Jeho start v základní sestavě se tak očekává i teď. Angličan se vrátil po šestitýdenním zranění. Kouč Capello může dále počítat s Helguerou a Emersonem, pro zranění nenastoupí Roberto Carlos, Salgado a Cassano. K zápasu se italský stratég vyjádřil takto:"Viděl jsem 12 jejich letošních zápasů a musím říci, že se hodně zlepšují. Proti Valencii hráli velmi dobře. Myslím že znovuobnovili ducha San Mamés, nedělní zápas bude velmi těžký."
Domácí může těšit relativně příznivý los zbytku sezony, když z týmů z první tabulky už hraje jen se Zaragozou a Huelvou. Záložník Javi Martínez se vrací po zranění kotníku, mimo hru jsou ale stále Tiko, Orbaiz a Casas. Nejisté jsou starty Urzáize a Aranzubíi. Na zápas se těší obránce Prieto:"Musíme jít od zápasu k zápasu, získávat bod po bodu. Nemyslíme na to se zachránit, ale sbírat body.". Jeho spoluhráč Iraola dodal:"Duel je velmi příznačný. Madrid hraje o titul, ale my hrajeme o víc."
Real je poslední dobou ve formě, z posledních pěti zápasů vyhrál celkem čtyři. Minulý víkend Madrid doma zdolal Valencii, těžký los dokresluje příští kolo kdy hostí Sevillu. Do zápasu s Valencií se po zranění vrátil Beckham a měl lví podíl na vítězství, když centroval na vítězný gól Ramose. Jeho start v základní sestavě se tak očekává i teď. Angličan se vrátil po šestitýdenním zranění. Kouč Capello může dále počítat s Helguerou a Emersonem, pro zranění nenastoupí Roberto Carlos, Salgado a Cassano. K zápasu se italský stratég vyjádřil takto:"Viděl jsem 12 jejich letošních zápasů a musím říci, že se hodně zlepšují. Proti Valencii hráli velmi dobře. Myslím že znovuobnovili ducha San Mamés, nedělní zápas bude velmi těžký."
Athletic Bilbao - pravděpodobná sestava:
Aranzubia - Iraola, Prieto, Sarriegi, Expósito - Javi Martínez, Murillo - Etxeberria, Yeste, Gabilondo - Urzaiz
Real Madrid - pravděpodobná sestava:
Iker Casillas - Sergio Ramos, Cannavaro, Helguera, Miguel Torres - Diarra, Gago, Beckham, Robinho - Raúl, Van Nistelrooy
Vzájemné zápasy
03.12.2006
Primera División
13. kolo
11.02.2006
Primera División
23. kolo
12.01.2006
Copa del Rey
OF 2.z
03.01.2006
Copa del Rey
OF 1.z
22.09.2005
Primera División
4. kolo
19.02.2005
Primera División
24. kolo
03.12.2006
13. kolo
11.02.2006
23. kolo
22.09.2005
4. kolo
19.02.2005
24. kolo
25.09.2004
5. kolo
20.03.2004
29. kolo
Athletic Bilbao - poslední zápasy
22.04.2007
Primera División
31. kolo
15.04.2007
Primera División
30. kolo
07.04.2007
Primera División
29. kolo
01.04.2007
Primera División
28. kolo
17.03.2007
Primera División
27. kolo
11.03.2007
Primera División
26. kolo
22.04.2007
31. kolo
15.04.2007
30. kolo
07.04.2007
29. kolo
01.04.2007
28. kolo
17.03.2007
27. kolo
11.03.2007
26. kolo
Real Madrid - poslední zápasy
21.04.2007
Primera División
31. kolo
14.04.2007
Primera División
30. kolo
08.04.2007
Primera División
29. kolo
01.04.2007
Primera División
28. kolo
18.03.2007
Primera División
27. kolo
10.03.2007
Primera División
26. kolo
21.04.2007
31. kolo
14.04.2007
30. kolo
08.04.2007
29. kolo
01.04.2007
28. kolo
18.03.2007
27. kolo
10.03.2007
26. kolo
Primera División - tabulka před zápasem
Z
V
R
P
S
B
1
32
18
8
6
61 : 29
62
2
32
18
7
7
55 : 28
61
3
31
17
6
8
44 : 28
57
4
32
17
5
10
45 : 31
56
5
32
15
9
8
47 : 32
54
6
32
14
9
9
35 : 26
51
7
32
14
7
11
45 : 43
49
8
32
12
12
8
39 : 39
48
9
32
12
10
10
30 : 24
46
10
32
12
8
12
34 : 39
44
11
32
11
10
11
23 : 31
43
12
32
10
12
10
36 : 38
42
13
32
12
6
14
35 : 41
42
14
32
10
7
15
37 : 39
37
15
32
7
14
11
31 : 38
35
16
31
8
8
15
35 : 50
32
17
32
6
12
14
25 : 42
30
18
32
7
9
16
31 : 49
30
19
32
6
9
17
23 : 38
27
20
32
6
6
20
30 : 56
24
Z
V
R
P
S
B
1
16
13
3
0
37 : 9
42
2
16
13
2
1
36 : 10
41
3
16
13
1
2
33 : 10
40
4
16
11
3
2
27 : 11
36
5
17
9
7
1
20 : 6
34
6
16
9
4
3
15 : 7
31
7
16
9
4
3
23 : 18
31
8
17
8
6
3
18 : 11
30
9
15
9
2
4
24 : 18
29
10
15
8
4
3
19 : 11
28
11
16
7
4
5
19 : 17
25
12
16
7
4
5
17 : 16
25
13
16
6
6
4
22 : 18
24
14
16
5
6
5
22 : 18
21
15
16
4
8
4
16 : 14
20
16
16
4
7
5
15 : 19
19
17
16
5
3
8
17 : 21
18
18
16
4
4
8
21 : 26
16
19
15
4
3
8
14 : 23
15
20
16
2
6
8
16 : 27
12
Z
V
R
P
S
B
1
16
9
2
5
25 : 17
29
2
15
6
3
6
17 : 15
21
3
16
5
5
6
24 : 20
20
4
16
5
5
6
19 : 18
20
5
17
5
5
7
21 : 25
20
6
16
5
4
7
17 : 23
19
7
16
4
6
6
20 : 21
18
8
16
4
6
6
14 : 20
18
9
16
5
3
8
15 : 22
18
10
16
3
8
5
16 : 21
17
11
16
4
5
7
21 : 27
17
12
16
5
2
9
16 : 24
17
13
16
5
1
10
15 : 21
16
14
16
4
4
8
12 : 21
16
15
16
3
6
7
15 : 24
15
16
15
3
3
9
10 : 18
12
17
16
2
6
8
8 : 24
12
18
16
2
5
9
10 : 23
11
19
16
1
6
9
6 : 17
9
20
16
2
2
12
9 : 30
8
Komentáře (177)
Přidat komentářDobudeme katedrálu na San Mamés? Budeme muset...
1:0 Venku je to bída
Aha, pak doporučuju kliknout na nápis "Tabulka - zápasy venku". Sušenka se nám rozmnožila, ale jeho potomek rovněž moc rozumu nepobral...
tak naposledy vyhrál Real venku víc než o gol někdy v listopadu
Co to je za píčovinu?Jakýpak vyhrál víc než o gól?
Á, tady něco (nebo někdo) smrdí... Od listopadu přece skoro nevyhrávala Barcelona...
0:2
Bilbao to zvládne, jde mu o udržení.
Môj klasický tip resp. úprimne, myslím na výhru o gól, je jedno koľko.
Keď porazíme o dva týždne Sevillu, tak to bude asi taký rozhodujúci zápas. Inak ten los voči Barce neni až tak zlý, Zaragozu máme vonku, inak silných doma. Barca naopak ide na Atletico a hrá derby s Espanyolom. Takisto ma síce doma , ale predsa pred sebou Getafe, ktorí budú chcieť tiež odčiniť špatný výsledok z poháru.
Ak je pravda, čo vravel Ramos, tak vcelku na titul verím, pretože jako tím sme fakt súdržní a morálne silní, to pred Fabiom klobúk dole v tomto.
Robinho, Beckham
Kvality brazilského záložníka Diega z Werderu Brémy konečně zaujaly i představitele Realu Madrid a tak oslovil hráčova agenta. Že by tady koukali do diskusí?
Ale keď sem naozaj nakúkajú, tak treba začať vyberať provízie.
že by sme začli vydělávat na Eurofotbale Tady by asi největší provize patřila R9 kterej ho začal prosazovat první...
Beru půlku, zbytek si klucí rozeberte!
Půlku ty, druhou autor zprávy...
Pro mě se nic nemění tak v tomhle nevidím problém...akorát si asi Vazquéz bude muset nechat zajít chuť na skromný výdělek, ale tak já mu dobrosrdečně dávám 5% z mé potencionální provize, což vlastně znamená velký hovno...
Vrelé díky Tu mi asi môj manažérsky talent moc nepomôže
SUper zpráva, kež by to vyšlo. Pak ještě pravý křídlo a su zpokojenej....
www.realmadrid-cf.estranky.cz
pry je zajem o gallase a marcelo ma jit na hostovani...
Gallas je za 22M drahej jak svině a trochu starej, dále nechápu, kdo bude dělat Torresovi "dvojku"? Raúl Bravo?
vyhrame 1-2
Tak neviem ako vy ostatní, pánové, ale ja to mám po zhliadnutí posledných duelov LM uzavreté.
Takže môj základ pre budúcu sezónu :
Casillas
Cicinho, Ramos, METZELDER, Torres / LAHM /
Robinho, Guti, KAKÁ, Reyes
Raul / C. / , DROGBA.
systém 4-4-2 bez klasického štíta / pomôžeme trochu dobe a vývoju /, štýl hry útočný a technický futbal.
Aké sú šance?
1. Metzelder - skoro isté 98 %
2. Lahm - v Bayerne na odstrel / ale nie je to priorita /
3. Kaká - vcelku reálne - Kaká chce k nám, takže stačí zabudnúť na Cristiana / aj tak ho nezískame, navyše Kaká potrebujeme viac ako Cristiana / a pomôcť Berlusconimu získať Ronaldinha 65%
4. Drogba - tu je asi najväčší problém, ale aj tu je jedna cesta - ak získame Mourinha, bude to tiež vcelku reálne.
A nákres :
Casillas
Ramos, Metzelder
Cicinho Torres
Guti
Robinho Reyes
Kaká
Raúl
Drogba
Takže ja už len budem čakať, čo na to Calderon a Pedjas. Ale äúprimne - sila by to bola , nie? Sú tam 2 megahviezdy / Kaká, Drogba / , 1 ikona / Raul / , 1 ikona budúcnosti / Ramos / , 1 starý harcovník / Guti / a zbytok snaživá kvalita. No a samozrejme, nad tým všetkým, nadpozemšťan, hráč z inej planéty, jak hovorí yarda : San Iker
nákres :
........................Casillas.......................
..................Ramos, Metzelder..............
..Cicinho.....................................Torres
................................Guti....................
....Robinho................................Reyes...
.........................Kaká...........................
.......................................Raul..............
.......................Drogba..........................
tak som to myslel..
Robinho nalevo, napravo Higuaín a bránící Gago a mohlo by to fungovat. Ale nevím jak se ti k nám podaří dostat Drogbu a Kaka je taky jen v oblasti teorie.
podle aktuálních spekulací:
Casillas
Cicinho-METZELDER-Ramos-GALLAS
Gago-Diarra-DIEGO
SAVIOLA-RvN-Robinho
----------------Casillas----------------
----------Metzelder---Ramos----------
Cicinho--------------------------Gallas
-----------------Diarra-----------------
-----------------Gago------------------
------Diego--------------------Robinho
----------Saviola-------RvN-----------
Saviola s Metzelderem gratis, Gallas je rozhádanej s Wengerem, tak proč ne (Chivu je asi nereálnej) a všechny síly můžeme vrhnout na Diega .
pozn. : Gago zatiaľ nič moc neukázal
Ale ukáže...
gago je prislib do budoucna
Má sestava je jasná:
.......................Casillas.......................
..................Ramos, Cannavaro..............
..Cicinho.....................................Gallas.
....................................Diarra..............
.......................Gago............................
.Ribery(Quaresma)..............Diego.........
.......................................Robinho........
.......................Soldado........................
Jako třetí stoper Metzelder(muj sen na stopera určitě nebude) a ještě by to asi chtělo útočnějšího LB než Torres, protože Diego je tam na Zizouově pozici kdy za ním hrál Robertu v nejlepší formě, takže pokud půjde Marcelo na hostování tak by tam mohl ten gallas o kterém se spekuluje. Zálohu by samozřejmě mohl ve středu ještě vyšperkovat Xabi nebo Cesc, ale nevěřím v realnost příchodu ani jednoho z nich. A do útoku jako alternativy RvN(ten bude hrát pravděpodobněj než Soldado) a za Robinha Raúl
, teda až na toho Fabia
já mu pořád věřím že pujde ještě nahoru, v jeho věku není nic lehkého přestoupit a zvykat si na jiný fotbal a Metzeldra nevím, nevím jak bude stačit technickým útočníkům z LaLigy. Jak už sem psal muj oblibenej stoper kterýho bych chtěl tak nepříjde(Mexes), tak ještě snad by mohl být místo Fabia Andrade...
Píšeš že cesta k Drogbovi je získat Mourinha, ale ten by zas určitě nepostavil tak megaofensivní a technický tým, si většinou zakládá na propracované defensivě a dost i na atletických hráčích typu Essien.
Hm, to je pravda.. Asi by sa to vylucovalo, aj ked kto vie. Ale ja proste toho Drogbu mam jako sen dostat do Realu, tak neviem. Popravde, hodi sa viac do Anglie, ale zasnivat si trochu nezaskodi
Inak ta tvoja zostava tiez nakoniec moze vyjst.
Drogba se hodí všude a dokázal by se prosadit v kterékoliv lize, je neuvěřitelně komplexní, má všechno co skvělej útočník potřebuje, výbornou hru hlavou, rychlost, techniku, důraz, kopací techniku a hlavně perfektní výběr místa...
No já sem jí psal tak aby byla realná, kdybych měl psat co bych chtěl tak by byla tak o dvě až tři jména ještě jiná...
To by ma zaujímalo, že ktoré?
Tak na stoper Mexes(už sem to psal něde tady o kousek víš), do středu Xabi nebo Cesc a ještě sem tam opoměl Bestii, kterou bych rád viděl v útoku, s Robinhem by jim to mohlo klapat a pokud by se nevrátil tak bych se po hroťákovy poohlídl... Drogba je absolutně nekoupitelny tak by nebyl špatnej Adriano i když mu to letos moc nejde tak si myslím že by mu nové prostředí prospělo a v tom případě RvN pryč a hroťáci by byli Soldado a Adriano a nebo mě napáda ještě jeden David Suazo co sem viděl zápasy Cagliari tak se mě hrozně líbí umí oběma nohama hlavou je rychlej, trošku mě připomíná Eto'a...
Suaza má tuším v merku někdo v Itálii...
No už se spekulovalo téměř o všech větší italských klubech, ale nejvážněji to vypadá s AS a Interem...
A proč jako Adriano místo Ruuda, když je poloviční?
Mexes je zase až moc podobný Ramosovi.
Ramosovi sice podobný je, ale co mu chybí? Techniku má výbornou, rozehrávku bych řekl že srovnatelnou s Ramosem, neli lepší a ve vzduche je taky skvělý...Když jsou dva výborní všestraní stopeři tak si musí být stylem trochu podobní, třeba Rio s Vidičem jsou si taky podobní a klape jim to. A k tomu Adrianovi(víc by se mě líbil ten Suazo) v této sezoně může připadat poloviční, ale Ruud si prostě nemůžu pomoct je do kombinace hodně slabí a ta jeho rychlost je UŽ hodně špatná, má hromadu zápasu kdy o něm člověk neví že je na hřišti, adriano je podstatně rychlejší má střelu i z větší vzdálenosti a pokud by měl důvěru a hrál tak dá golu jak RvN taky(podle mého názoru) a na vícje použitelnější do kombinace, ale jak už sem říkal víc by se mě líbil Suazo.
No nechci dělat Ruudovi pořád obhájce, on není zrovna mojí krevní skupinou a nikdy jsem ho moc nemusel, ale situace letos vyústila v to, že bez něho bychom byli úplně vyřízení... Dal už 24 soutěžních gólů (16, 6, 2), což je vynikající číslo, o kterém se zatím Adrianovi v jeho kariéře mohlo jenom zdát. Nedostal se ani jednou nad dvacet, k tomu nejistota zdravotního stavu a hlavně jeho postava, která by byla trnem v oku některým škarohlídům (a právem!), o což po problémech s Ronaldem stojím ze všeho nejméně.
Mexes je výborný stoper, ale taky trošku psycho jako Ramos, umí některé zápasy úplně podělat a nervově nezvládnout, proto bych tam chtěl raději Andradeho.
Andrade by byl dobrej, Mexes je pro mě prostě něco jak pro Vazqueze Drogba... Jasný že u útočníka jsou nejdůležitější goly, ale tady bych si fakt neodpustil tu narážku Blaugranas, že jeden zápas zazáří a pak dva další se nepotká s míčem, navíc je nic moc do kombinace a nejlepší léta už má za sebou takže to bude horší a horší...
Ja som zase videl v zostrihoch na Eurosporte vo velkom style driblovat Elmandera, ale ci to nebola len nahoda. Ak nie, tak potom je to fakt borec
Tak v zestřihách jde udělat ze skoro každýho lepšího hráča hvězda(etvrdím že je to Elmandruv případ), ale Suaza sem viděl i v celých zápasech a e fakt skvělý...
nějak mě vynechávají písmenka
Saviola a Gallas , kdo bude další? To není cesta k lepšímu, ale z bláta do louže.
njn, pak je taky cesta kupovat i nadále hráče za 20-25 a čekat, že to třeba konečně vyjde...
Saviola k čemu proboha? Nemáme dost jemu podobných?
Stopera/y, Diego, RW/RM a CF a možná jako třešničku X.Alonsa...
Saviola - absolutne nechapem tento prestup
Běhavej koncovej hráč, kolik jich máme? Ale tím neříkám, že bych ho chtěl .
Tomu rozumiem, ale keď už hľadáme niekoho do útoku, tak Saviola môj tip teda neni
By mě zajmalo, kteří to jsou, jemu podobní?
Z hlediska postu jich je tam fůra...
Snad si je nechcete všechny nechat. Hlavně teda dřevěného Ruuda.
... ktorý dal mimochodom už kopu gólov
Cca každý pátý zápas.
Xavi, nekecej nesmysly...
Důležité je že dokázal skorovat v souboji s Barcelonou a Valencií.
...si můžete dopřát na http://halamadrid.cz, řada z vás už tam je, ale uvítal bych i další (Vazquez, Exmafie, atd.)...
Dik za pozvanku, je na case to tam trochu omrknut
chod do riti s tou odrhovackou...vtierka, vlezprdelko
Ale nebuď na sebe tak přísnej.
Pri pohlade na tu vazquezovu zostavu ma skoro prehodilo.
na to právě spoléháme i u soupeřů
Ked ani to nezabere, tak ste v prdeli.
Ale suhlasil by som s RMCF. Teda az na hracske obsadenie na LB, CD, CF.
A RW/RM
Ale musíš uznať, že s tým výberom by ste s nami neuhrali už ani ten biedny bod, čo ste uhrali túto sezónu.
Vazquezi, ten tvoj hura futbal je fakt dojemny.
Rominho, s tebou sa mi fakt dobre diskutuje, lebo máš úplne odlišné názory. Dokonca som si už na ne aj zvykol, aj keď sem tam ma nase.ie, že nevieš ustúpiť ani o pol kroka. Ale fakt by bolo dobré, keby si sa nemontoval do niečoho o čom nemáš ani páru.
Napíšeš hurá futbal, pritom je to normálna zostava 4 - 4 - 2 s Gutim ako " obrannejším " stredným - čo mimochodom dlhšie hral a naproti tomu ponúkneš zostavu zloženú s mladých nádejných futbalistov, o ktorých poriadne ani nie je počuť. Veď si to zober, ten tvoj galimatiáš :
O Riberym je počuť už iba raz za dva mesiace, Diegovi sa teraz trochu darí, prosím, Huntelaar je medzinárodne out, lebo zatiaľ ukázal iba v Ajaxe a to som zvedavý, kto by dával góly, keby sa nechytil, zaňho postavíš splašeného Robinha a do stredu dáš Gaga, ktorý je u nás nejaký čas a zatiaľ zahral tak v dvoch zápasoch.
Rominho, ty si fakt zábavný
"o ktorých poriadne ani nie je počuť"...neni moj problem, ze o nich ty nepocujes.
Je to hura futbal postaveny na ofenzivnych hracoch, ktori su smerom dozadu jalovi.
Inak vazquezi, vsimol som si, ze vacsina tuna pritomnych dava system s vyberom hracov, ktori sa skor priblizuju tomu mojmu ako tomu tvojmu.
"O Riberym je počuť už iba raz za dva mesiace"
Takze cim viac sa o nom pise, tym lepsie, ze ?
Mimochodom, Ribery bol dlhsie zraneny, ale to by si mal vediet a nasledne si domysliet, ze o vykonoch zraneneho hraca sa az tak casto nepise.
"Diegovi sa teraz trochu darí"
Diego dal v tejto sezone 12 golov a 12 asistencii v 29 zapasoch Bundesligy. V Uefe mu to ide tiez velmi slusne.
.......................Casillas.......................
..................Ramos, Andrade..............
..Cicinho.....................................Evra.
....................................Diarra..............
.......................Gago............................
.Ribery(Quaresma)..............Diego.........
.......................................Robinho........
.......................Huntelaar......................
Ak sa nepodari Evra, tak podobneho hraca.
Prava strana bude zalozena na spolupraci Riberyho a Cicinho. Prelinanie jednotlivych linii je nie len dobre pre oko, ale pravidelne i ucinne.
Evra bude těžko získatelný(Manchester hráče základu prodávat nebude) a žádný podobný levý ofensivní bek mě nenapadá, je jich teď jakýsi nedostatek(Lahma bych nechtěl), ale do tohoto rozestavení je ofensivní LB hodně potřeba. Druhej rozdíl tam máme na hrotu tam sem si nějak tak moc nebyl jistej, Huntelaar je dobrej, ale přechod ostrostřelců z Holandska do Top ligy bývá těžkej... Nebál bych se toho dát důvěru Soldadovi a pokud by se vrátil tak by mohl alternovat Baptista, ale stejně bude první hrot RvN a za něho Soldado. Pokud by se kupoval hrot tak by se mě asi nejvíc líbil ten už zmiňovaný Suazo.
"přechod ostrostřelců z Holandska do Top ligy bývá těžkej"...nejak mi nedochadza, na koho konretne narazas. Ja v Huntelaarovi problem nevidim. Suazo by tiez nebol zly, ale Soldada ako utocnika c.1 by som rozhodne nechcel.
Evra je sice tazko ziskatelny, ale myslim, ze by bol platny. Ono vazquez by asi v pohode vyhodil 70-80 milionov euro za Kaku. Ja by som tie peniaze pouzil skor na Riberyho, Diega a zaroven Evru.
Ostrostřelce z holandské ligy sem narážel hlavně na Kežmana... Ale u každýho hráče je to jinak, jenom prostě mám trochu strach že není až tak prověřenej "velkým fotbalem"
Utocnici to maju v Chelsea tazke a je jedno, ci je z Holandska alebo Ukrajiny.
s tím se nedá než souhlasit...
když máme na RB Cicinha, tak bych chtěl nalevo spíš jistotu dozadu, ideál by byl Chivu...Huntelaar i Suazo jsou výborní, ale šli bychom do docela velkého rizika, protože na rozdíl od Ruuda není jasné, zda by dávali tolik gólů...jinak se shodneme, ale Gago mě ještě bude muset přesvědčit
Evra mi v obrane nepride spatny.
ale má takovej vyplašenej styl jako Cicinho, Chivu by tomu dal větší rovnováhu...
Myslim si, ze by Evra predsa len dokazal lepsie stihat doplnat utok a zaroven obranovat. No a ako je zname, tak Chivu je casto zraneny.
no jo ale v tom rozestavení co sme ho tu s rominhem psali není klasické levé křídlo takže to chce útočnýho levýho obránce...
jo a ještě mi řekni, kam chceš dát toho Baptistu, když máš za Robinha jako alternativu Raúla (s čímž jednoznačně souhlasím), snad ho nechceš cpát nalevo, když už tam jednou vyhořel a napravo máme Higuaína, nebyl by přece jenom lepší ten Reyes, když jiné klasické levé křídlo nemáme a na mediapunta můžou už teď klidně hrát 3-4 hráči?
No tak v tom mém rozestavení jaksi levé křídlo vůbec není, ale je tam Diego, takže Reyes docela zbytečný(v pravo se mě nelíbí) a toho Baptistu bych bral jako alternativu na hrot... A v případě nouze použitelného i jako podhrot, kdyby byli Raúl i Robinho out.
A proč zbytečný? Zizou hrál taky mezi levou a středem a alternativa byl Solari jako klasické levé křídlo, přece nemusíme hrát pořád totéž - koupíme např. Ribéryho nebo Quaresmu a když nebudou ok, tak nastoupí Higuaín a vnese tam zase něco úplně jiného.
No tak Reyes by se těžko spokojil s rolí náhradníka, V pravo sem to tak však myslel, je tam Ribery a vzavorce Quaresma a tím nemyslím že by jeden hrál a druhej byl alternativa, ale že koupíme jednoho z nich a alternativa bude Higuian...
Hunterovi zatím nevěřím.
Neblbni, chýba ti tam skutočný vodca smerom dopredu. Nehovorím, hráči sú to dobrí, ale my potrebujeme - a to zúfale a rýchlo - špílmachra svetovej kvality / Kaká /. Neni kedy skúšať či sa chytí Diego alebo niekto podobný.
Navyše peniaze sú, tak čo.
Co take predviedol Kaka v tejto sezone ? Ziadny zazrak teda nepredvadza. Hodit 80 milionov za jedneho hraca, ked mozes mat za tu istu cenu troch naozaj kvaltinych, tak to je naozaj blbost.
jj
Návíc Kaká taky není klasický tvůrce hry, ale spíš podhroťák, který těží z rychlosti a individualní techniky...
Si normálny? Kaká bol kľúčový hráč v utorok proti Man U a takým je vo všetkých dôležitých zápasoch. Je to megahráč okolo ktorého sa točí celá hra AC...
A tí tvoji traja kvalitní? Nedaj sa vysmiať, hráčovi Kaká môžu všetci traja tak akurát nosiť kopačky. A môžu sa aj striedať, keď chceš.
Kaká je momentálne jeden z najlepších hráčov sveta a navyše je geniálny.
"Kaká bol kľúčový hráč v utorok proti Man U a takým je vo všetkých dôležitých zápasoch."
No vazquez videl utornajsi zapas a uz je ochotny dat 80 mega. Ja som rad, ze mere suhlasi. Ja sam som videl dost zapasov ac na sporte a teda rozhodne ziadny zazrak neukazal.
A pravdu ma aj RMCF.
..a ešte jednu poznámočku - máš tam minimum Španielov a len jedného odchovanca, čo síce pre teba neni podstatné, ale z hľadiska charakteru nášho klubu veľmi dôležité - čo ostatne potvrdili väčší odborníci ako sme my dvaja, napr. Camacho, Del Bosque, Hierro...
Aha, tak to je ten dovod, preco si tam dal neschopneho Gutiho ?, ktory by na tom poste zhorel ako papier, pretoze v obrane je naprosto jalovy a smerom dopredu vykonovo nestaly. Staci presing prave na jeho post a cela hra tvojho timu ide dole vodou...jedine, ze by Robinho a Reyes sa tahali do hlbky pola a vypomahali v rozohravke...neni ich tam skoda ? Je.
To je ten dovod, preco si tam dal Torresa, ktory zhorel ako papier proti Messimu a mozno i Joaquinovi ? Torres zatial na viac ako nahradnika nema a s jeho podporou utoku ani neviem, ci mat niekedy bude. Ale budis.
Raul uz tiez nie je to, co byval. Neni ani golovy ani dostatocne tvorivy.
Inak ani ti tvoji odbornici si bez klasickeho Dm hrat nedovolili. Takze preco si ich neposluchol pri tvorbe svojej zostavy a posluchas ich teraz ?
Prosím?
Nerob sa, ze tomu nechapes.
S tím Torresem se dá souhlasit, ale určitě bych ho nepodceňoval, protože kvalitu už určitě prokázal a navíc kde jinde zkoušet nezkušené odchovance než právě na krajích obrany?
Prosím, hovorím že na tvoje názory som si už zvykol Čas ukáže rominho, ale za prvé Guti nie je neschopný a za druhé, proti Messimu by zhoreli aj lepší obranci, a to si ani nepamätám ten prípad, ktorý spomínaš. Pamätám si len toľko, že ste s nami uhrali 1 bod so šiestich, tak neviem kto - kedy zhorel.
My sa asi nikdy nezhodneme, lebo ty nerešpektuješ iné faktory dobrého mužstva ako je kvalita hráčov a momentálne moderný systém. To máš jak ten tvoj 4-2-3-1. Pred rokom sme sa o tom hádali, že som ti vravel, že za krátky čas sa od neho bude ustupovať. Pozri si závery posledných sedení trénerov a metodikov, myslím teda sveta, od toho systému sa začína pozvoľna odchádzať , jak spomínam nižšie. A tak je to s tebou so všetkým..
Guti doteraz neukazal ani seriu piatich zapasov, kde by podal vykon, ktory by podat mal a ty ho postavi na miesto, kde sa len ukazu jeho defenzivne neschopnosti a ofenzivna nestalost, kedze bude stacit obycajny presing na jeho osobu.
4231 : Vy hrate tento system, takze stale nevidim, ze by sa od neho ustupovalo. Hra ho vonku celkom casto aj Valencia, takze nejak si prestrelil.
Co sem vnucujes nase vzajomne zapase ? Co to ma spolocnes tym tvojim hura naivnym futbalom ? Ked sa opieras o tych odbornikov a podobne, tak mi ukaz jeden velkoklub alebo aspon klub na urovni, ktory takto hra.
Na jednej strane sa opieras o odbornikov, trenerov a podobne a na druhej strane ides proti nim. No vazquezi.
Inak Diega som ako prvy zacal spominat a presadzovat ja. Takze pripadne provizie uz viete kam patria.
neprovokuj a raději zahlasuj v anketě:
BECKS TEĎ VYPADÁ:
a) neuvěřitelně, jak jen to ten chlap dělá?
b) fantasticky, hned v pondělí to chci mít taky na hlavě!
c) zcela úchvatně, hned jsem se musel udělat...
c
B
Hlasuju za b) ale bohužel mám vlasy dlouhé cca 0.5mm, tak ta změna nebude asi tak výrazná, jak bych chtěl.
Tys prosazoval Lucha, ne? Provize už jsou rozdělený, smůla...
Opytaj sa mereho. Lucha i Diega.
...................................Casillas.............................
...Cicinho.............Ramos........Andrade.........Chivu..
....................................Diarra..............................
...........................Xabi Alonso (Gago)...................
....Quaresma.................Robinho................Diego...
....................................Klose...............................
Quaresmu ne, Chivua nedaj, Kloseho taky ne, toho prej už máte vy. A první Barceloňák, co dává Robinha, tam kam patří... Soldada zadarmo, Diega jo, Ribéryho nebo Cristiana Ronalda a ještě jednoho stopera k Metzelderovi. Xabi je sen...
Chivu by za přijatelné peníze klidně mohl přijít, záleží spíše na něm. Jestli už my máme Kloseho, tak jsem jenom rád. Soldado ok, Ribéry mě nepřesvědčil, CR7 je letos naprosto nereálný. U Xabiho těžko říct, je to ta nejlepší možnost, ale Benítezovi se to asi moc líbit nebude.
CB - Ramos, Andrade, Metzelder, Chivu, Helguera či Sergio Sánchez - to je myslím přijatelné řešení, nebo chceš ještě jednoho?
Tu by som upozornil, že systém 4 - 2 - 3 - 1 už vychádza z módy nakoľko už nemá čo ponúknuť a prechádza sa k systému 4 - 3 - 2 - 1 alebo jednoducho návrat 4 - 4 - 2.
Rozhodně si nemyslím, že už nemá co nabídnout. Na nějakou módu ti kašlu, o tom to není. Každému týmu svědčí něco jiného, navíc když se podíváš na tu sestavu, tak během zápasu můžeš přecháez na jiné rozestavení (4-4-2, 4-3-3, 4-3-2-1 atd.), což by mohla být vaše velká výhoda, byli byste mnohem méně čitelní.
Možno, naďalej však tvrdím, že naša hra sa radikálne zmení, ak získame poriadneho špílmachra a začneme hrať ofenzívnejšie.
..ale rozhodne táto tvoja zostava má aspoň hlavu a pätu na rozdiel od tej rominhovej
S podobnou zostavou ako je ta moja hrala Argentina je i Del Bosque, takze
No ale kto hral s tou tvojou, tak to naozaj neviem.
Rominho, natoľko ťa už poznám, aby som vedel, že sa s tebou nebudem púšťať do siahodlhej polemiky, lebo to nemá zmysel. Ty máš svoj názor, ja svoj a tak je to dobré.
Najprv napises, ze ta moja nema hlavu a patu a ked ti ukazem, ze to hrala Argentina na Ms, tak uz sa nechces pustat do polemiky. Dobre, dobre. Nepustaj sa. Maj svoj nazor, kazdopadne vsetko nasvedcuje tomu, ze si prestrelil.
...................................Valdés..................................
..Zambrotta..........Puyol.........Andrade............Abidal..
...............................Xabi Alonso..............................
.........................Xavi.........Diego (Iniesta)................
.....Messi............................................Ronaldinho.....
................................Eto´o.....................................
Na střídačku jako náhradu za Eto´a ještě Kloseho.
To čo je za hnus, zostava Barcy na našich stránkach
... a titul bude nadosah
www.realmadrid-cf.estranky.cz
Canizares-Miguel,Ayala,Albiol,Horno-Joaquin,Albelda,Baraja,Vicente-Villa,El Moro podle mě když se nikdo nezraní ne jako letos je Valencie vítěz ligy i LM a ta lavička Silva,Edu,Marchena,Moretti,Angulo,Reguero
místo Baraji někdo třeba Schneider
Myslíš Bernda?
skoro
Nebo snad Sneijdera?
Ayala za 6 , jinak začínáte být až moc ESP, což je a bude problém .
Ale zase je to krajně sympatický, tak doufám že to zas takový problémy přinášet nebude. Repre tímhle může jenom získat.
schneider ne baraja je velmi kvalitní ,kdyžtak může hrát Marchena ale uvítal bych třeba trezegeuta
Sakryš tak jak to čtu jsem přišel o hodně tak hodím taktéž svou vysněnou sestavičku:
...................................Iker......................................
..................Sergio.................Metzelder............Torres
Cicinho....................................................................
............................Diarra................Guti....................
Ouaresma........................Kaká.....................Robinho
.....................................Ruud...................................
Ruud/Soldado....Guti/Gago(až se rozehraje)....Torres/Marcelo
Pozor !!! 4 2 3 1 je podla vazqueza nemoderne.
Chce to trochu viac čítať, ale neboj rominho, to bude dobré Zase si ma trochu pobavil dnes doobeda, a úprimne som vcelku rád, že fandíš Barce a nie Realu. Teraz inak odchádzam preč, takže si ďalšie provokácie ušetri nabudúce
"Pozri si závery posledných sedení trénerov a metodikov, myslím teda sveta, od toho systému sa začína pozvoľna odchádzať , jak spomínam nižšie."
Predpokladam, ze ked ich spominas, tak s nimi suhlasis, cize je to aj tvoj nazor, cize je to podla teba nemoderne.
Odchadzas ? Huraaaaaaaaaaaaaa.
Mohol by si nam dat nejaky link, kde je napisane, ze je to nemoderne ? Dik. Isiel som googli a nic som nenasiel. Mozno budes mat vacsie stastie.
Jinak Bilbao slaboučké, naše sestava perfektn (hlavně za pravou stranu jsem šťastnej)í, hra ušla, výsledek skvělý, hurá na Sevillu...škoda Becksova vykartování, bude chybět...HALA MADRID!!!
Jinak ten "dřevák" Ruud kterej se trefí jednou za 5 kol je jeden gól od Pichichi...
A rychlokvašky zmizely ve svých doupatech...
cože?
Já sem teda koukal jen první půlhoďku, ale kdybyste neměli velký štěstí, tak vás to "slaboučký" Bilbao rozsápalo na kusy. Byli lepší, vytvářeli si šanci za šancí. Vy ste pak využili hned první nebezpečí no. Kdyby dalo první gól Bilbao (a mohlo jich dát klidně i víc) tak jste dneska možná těch 4:1 protekli. Ale když se ti to líbilo ...
Každopádně jste fakt velký haluzáci. Tilik štěstí v jedný sezoně , tolik zápasů, ve kterejch hrajete pi.u a vyhráváte. Kdyby se vám to mělo všechno vrátit v přístí sezoně, tak ste na sestup
Bilbao bylo hodně slaboučký, s tou první půlí souhlasím ale to snad dělá silnej tým týmem že i přes (mírnej) tlak soupeře (který byl zapříčiněn hlavně dírama v naší stoperské dvojici), dokážou dát lehce dva góly...v druhé půlce tam snad ani nebyli až na nějakých pět minut po vstřeleném gólu...Jirko já nevím ale já se radši podívám na spoustu šancí a krásné góly než na bezúčelné bago téměř bez šance. A když už tam ta šance je tak je zmařena vlastní neschopností zakončit...Můžu s naprostým klidem říci, že poslední měsíc a půl, kdy se dá říct o Realu a Fabiovi že se začínají navzájem chápat, se dá na Real koukat lépe než na Barcu...
A taky nemyslím si že by to bylo štěstí, to přece ani nemůže být štěstí ale střelecká potence našeho útoku...tu opravdu obdivuji...vždy z mála udělají mnoho, což je pravej opak Tvýho klubu...
Cicinho byl v pravo skvělej, Becks taky, ale kazil některý "jednoduchý" přihrávky a jěště se mě dost líbil Emerson to byl ten starej Emerson jak v Juve...
že by titul a pichichi k tomu?
---------------------------------Casillas--------------------------------
-------------------Ramos----------------Fabio(metzelder)----------
Cicinho(Torres)---------------------------------Dani Alves(Marcelo)
-------------------------------Diarra(Emerson)------------------------
----------------------Gago(Guti,De La Red)-------------------------
Quaresma(Hiuguaín)-Robinho(Baptista)---Diego(Reyes,Saviola)
-----------------------------Ruud(Soldado,Raúl)---------------------
Dani by se musel naučit hrát vlevo,by možná mohl bejt problém,ale na lepšího kr. obránce jsem nepřišel,Fabio se doufám dostane do bývalé formy,Gago se snad zlepší, ,,Diego a Robinho by si mohli prohazovat pozice,Jinak myslím že by to mohlo fungovat.Posílení kádru by bylo i poměrně levný:Metzelder - 0,,Dani-15,Quaresma-10-12,Diego 15-20,,Reyes10 nebo Saviola-0,, takže celkem max 50 mega, Prodej:Helguera,Bravo,Salgado,Cassano
a šéfovat bych to nechal buď kapelníka,del bosqueho,bo Rafu.
S Danielom za 15nast sa rozluc.
já myslím že když jste ho chtěli do Barci,tak si Sevilla řekla 15,nebo chtěli víc?
Ja uz som pocul aj 40.
Tak to bych vzal radši Lahma bo Jansena
Oficiálně chtějí třicet, ale slyšel jsem i o šedesáti a zrovna RB máme pokrytý... a za takovýhle prachy...
verze č. 2575/8
-----------------------Iker/Codina-------------------------
----------Andrade/Helguera---Ramos/Metzelder--------
Cicinho/Torres------------------------------Chivu/Bravo
------------------------Diarra/JG---------------------------
------------------------Xabi/Gago--------------------------
Quaresma/Higuaín-----------------------Diego/Reyes---
-------Nistelrooy/Soldado------Robinho/Raúl------------
+ Sánchez a Guti
příchody: Andrade (12), Chivu (18), Xabi (20), Quaresma (22), Diego (25), Reyes (15) + gratis Codina, Metzelder, Javi García, Soldado
odchody: López, Salgado, Cannavaro, Mejía, Pavón, R.Carlos, Marcelo (hostování), Emerson, De la Red (hostování), Beckham, Cassano + P.García, Baptista
Tahle sestava se mi dost líbí, jak tak na to koukám, tak je i dost podobná té mé. Malá připomínka k těm příchodům: Xabi za 20 je podle mě nesmysl, ten by byl určitě dražší, naopak Quaresma by se dal mezi 15-18, Diego by mohl jít za 20. Nevím, jak je to přesně u Reyese, ale nebyla tam u něj i Baptisty klauzule na vykoupení za 20?
Ta zostava sa paci aj mne, ale podle vazqueza nema hlavu ani pata, takze asi moc dobra nebude.
Hezká ale tuším že nereálná, myslím že tolik změn zase nebude...
Nějak se tak začínáme přibližovat všichni k hodně podobné sestavě... S tou mou je tam rozdíl jenom v tom že já sem nechal Cannavara, ty Helgueru, v levém obránci, kde já nějak tak fakt nevím koho a ještě v Reyes vs. Baptista
Ale pokud zůstanou Raúl,RvN vrátí se Soldado a Robinho by byl fakt jako podhrot(což by pro něho bylo nejlepší), tak by pro něho(Julia) asi zas nebylo místo a koloval by sestavou, taky je varianta že nebude ani Reyes ani Baptista...
Jo ještě si myslím že Xabi neklapne tak ,bych rozhodně nechal Emersona...
Co máte s tím Quaresmou? A P.García už je dávno pryč, ne?
Líbí se nám jeho hra...
Tak mně se taky líbí portugalští krajní záložníci, ale zrovna o Quaresmu se přetahují Atlético s Valencií...
To by mě zajímalo kam ho chce Valencia dát a o Riberyho se bude beztak přetahovat půlka evropy
Tak nadhodim taky moji verzi:
==============Iker=============
Cicinho==Canna/Metzelder==Ramos==Chivu
Ribery==Kaka/Diego/guti==Diarra===Reyes
=============Robinho============
=======Ruud/Soldado==============
Největší problém je určitě střední záložník (mozek týmu), který dokáže rozhodujcí přihrávkou rozhodnout zápas, Kaka i Diego vypadají nereálně a nikdo jiný mě nenapadá. Jinak Torres, ja to vypadá může hrát kvalitně na obou krajích zálohy
Preco zrovna Diego vyzera nerealne ?
Jestli Brémy vyhrajou ligu, nereálné to rozhodně nebude, zvlášť když se přihodí ještě tučný bakšiš... Má EU pas?
Full name: Diego Ribas da Cunha
Date of birth: February 28, 1985
Birthplace: Ribeirão Preto, Brazil
Nationality: Brazilian
2nd nationality: Italian
EU passport: Yes
Height: 173 cm
Weight: 73 kg
HALA MADRID!!!
HALA VAN NISTERROR!!!
AC Milan's Ronaldo: I've told Kaka to forget Real Madrid
Ronaldo je pěkná krysa...
Stará garda nás vedie k titulu
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.
Registrace nového uživatele