
AndrejB

11.03.2010 21:04
Teraz..Go Fulham!

Cukroušek

11.03.2010 21:05
Lille

Pipo123

11.03.2010 21:05
tak to ma poser na holé záda, trafil som Lille ale utiekol mi Madrid vs Sporting, mal som tip že padne viac ako dva goly

kua 10 eček v pič...

Slejdy

11.03.2010 21:11
zklidni jardo

Dr.Nicholas Rush

11.03.2010 21:05
Lille

alší hřebíček do Benitezovi rakve

Dr.Nicholas Rush

11.03.2010 21:05
*další

Getzo5

11.03.2010 21:07
LOSC

maxwell

11.03.2010 21:08
looserpool

Ivanovič

11.03.2010 21:18
loser

Counter♥Yido

11.03.2010 21:46

PiTRiSekk

11.03.2010 21:09
Jarolím dal gól no to mě poser!!

Slejdy

11.03.2010 21:11
atletico co chcou jeste ?

spanhel

11.03.2010 21:11
Misimovič nádherný gól.

Andulka

11.03.2010 21:14

Alberto Aquilani

11.03.2010 21:11
To nevadí , že Liverpool prehral , ale ukázali charakter voe .

Pipo123

11.03.2010 21:13
charakter tak neznáme slovo pre Beniteza a Lucasa

Neithan

11.03.2010 21:14

domingo

11.03.2010 21:14
Pěkně Lille, jen hrabejte bodíky a utrácejte síly do ligovýho finiše

HSV1887

11.03.2010 21:16
Dobře HSV. Škoda toho inkasovanýho gólu.. ale byl parádní. 3:1 je dobrej výsledek, ale v odvetě to ještě bude fuška.

papanegra

11.03.2010 21:16
ten Liverpool mě už pěkně *********** ********* ************* ************.

Slejdy

11.03.2010 21:17
tezke uhodnout co mas na mysli

Pipo123

11.03.2010 21:18

Yanek

11.03.2010 21:18

Yanek

11.03.2010 21:17
Liverpool

Highbury.Squirrel

11.03.2010 21:20
Poolu už se nedá ani smát.

Slejdy

11.03.2010 21:21
to teda ne , tak yanek je janek

Udo

11.03.2010 21:23
No som zvedavy ako bude Minarik reagovat ked da gol Fulham. S tou jeho laskou k Serii A (hlavne k Rome) to uz trocha prehana. Tak ako pri Fiorentine v LM tak aj teraz ma orgazmus ked ma loptu Juve, o gole ani nehovoriac.

vladis271

11.03.2010 21:23
Ešteže som to nekukal

Tu už končí všetka sranda

Pipo123

11.03.2010 21:24
"nekukal" to som dlho nepočul

jiri - fcb

11.03.2010 21:28
Předem se omlouvám za OT, ale musím:
20:09 Blatter: Technologie jsou příliš drahé
Před několika dny bylo zavrženo zavedení videotechniky v zápasech, prezident mezinárodní fotbalové federace FIFA Sepp Blatter to vysvětluje finanční stránkou věci. "Zavedení moderních technologií by bylo velmi drahé, a proto by se nedalo aplikovat na globální úrovni," prohlásil.
Zdá se to jenom mě, že se FIFA vymlouvá na kde co, jen proto, aby museli opravdu něco dělat? Je mi z těch kašparů naprosto regulérně na blití
Kdyby ten ichtyl mlčel a v klídku to zametl pod koberec, tak to přežiju, ale svádět to na finance v době, kdy má FIFA neskutečné příjmy z velkých šampionátů a od sponzorů vůbec, to mě přijde na hlavu. Jsem si naprosto jist, že kdyby vypsali výběrové řízení na generálního dodavatele kamerových systémů na několik vzorových stadionů, tak se budou firmy jen hrnout. A cena? Dle mě by těm firmám stačila almužna s tím, že by bylo zmíněno před a po přenosu, že oni jsou dodavatelem tohoto zařízení.
V době, kdy je průmyslová kamera (ano, vím, že průmyslová kamera nemá dostatečné rozlišení a že by bylo potřeba výkonnostně lepší mašinky) je na každé mrňavé benzínce bude tenhle pvákal plácat něco o cenách těchto vybavení ... Zase se mi chce zvracet ...

Kaj

11.03.2010 22:33

RafteR

12.03.2010 14:54

terry

11.03.2010 21:30
Za tohle penalta?

Tak to potěš koště.

Jajinek

11.03.2010 21:36
a fortuna stáhla live kurz na další penaltu....

terry

11.03.2010 21:38
Nedivim se, protože jestli pískl tohle a v nastoleném trendu bude pokračovat, bude jich víc. Už i Villa mu naznačoval, že když pískne na druhý straně to stejný, tak to bude v pohodě.

Arne

11.03.2010 22:02
Tj, ale stejně to bude výhoda pro Werder - ten gól na soupeřově hřišti... Je to blbý, tady v tom holt nejsou daný jasný meze.

jesperx

11.03.2010 21:31
proboha co to bylo za penaltu v tý Valencii???

Udo

11.03.2010 21:37
Toto piska Atkinson aj v Anglicku? V lige kde sa vraj hra tvrdsie a kde sa vraj nepiska kazdy minikontakt. Tak preco to piska Atkinson tu?

herbage

11.03.2010 21:41
Eden Hazard

Arsenal čeká

S. Horcoff

11.03.2010 21:45
hračiček mají dost, spíš lepšího gólmana a hráče do defenzívy by si měli pořídit

herbage

11.03.2010 21:46
Ne v létě, za rok, za dva. Místo mu uvolní Andrej nebo Rosa

S. Horcoff

11.03.2010 21:54
tak to možná, pokud ho do té doby někdo nevykoupí. Ale pro Arsenal hraje fakt, že je to Hazardův oblíbenej klub ještě teda spolu s Realem

to nic nemění na tom že lepšího bránkářskou jedničku, DM (denilsona nepovažuju za adekvátní náhradu za songa) a nějakýho stopera by si měli pořídit, zvlášt když ani u jednoho z trojice gallas, campbell a silvestre není jasný zda budou pokračovat na Emirates aji příští sezónu

SunFells

11.03.2010 21:59
Toho bych viděl na ES rád, ale bude se o něj zajímat hodně klubů. Pokud nebude blbej, zvolí Arsenal.

willi

11.03.2010 21:48
Lille
mé sázkové umění

(příliš jsem věřil Vlkům

)

božský John

11.03.2010 22:09
Tak tak, ještě,že já nesázel ...měl jsem napsanej Panathinaikos, over v zápase Benfica-OM ....

willi

11.03.2010 22:23
no, ale ještě chybí, aby OM vyhrálo a kazit mi to bude jenom Wolfsburg (a možná Panathinaikos, už nevím, jestli ho tam mam nebo ne

)... holt zase chvílisázet nebudu...

j_mrazik

11.03.2010 21:52
Zdá se mi to, nebo ne? Přijde mi, že všichni hráči z Valencii mají zakončení na úrovni Eboueho a přihrávku na úrovni třeba Bendtnera. Je to bída. Pohyb hráčů skoro žádný a já se na ně tak těšil. Jsou takovýhle pořád??

Korm

11.03.2010 21:54
ne

spanhel

11.03.2010 21:58
Džeko mě dneska opět přesvědčil, že je to útočník do špičkového velkoklubu. Byl dnes dokonce ztrojován, ale stejně přihrál na jediný gól Wolfsburgu a několikrát obraně Rubinu pořádně zatopil. Když vidím na hrotu AC Milán Borriela nebo Huntelaara, tak se mi chce zvracet, Džeko je úplně někde jinde, snad se v létě AC plácne přes kapsu.

herbage

11.03.2010 22:03
Ani nebude msuet, v létě budou vlci rádi i za 20-25 a pokud AC přihodí Huntera, tak to usmlouvaj i na 10-15

j_mrazik

11.03.2010 22:05
Taky bych to viděl na výměnu. Bylo by to nejlepší pro všechny strany. Hlavně Huntera.

herbage

11.03.2010 22:06
Jj, navíc Bundesliga by mu podle mě sedla

j_mrazik

11.03.2010 22:07
Je měkkej, ale golovej (pokud se mu navrátí sebevědomí) => do Německa s ním.

terry

11.03.2010 22:19
Ten Bosák je snad slepej.

terry

11.03.2010 22:21
Ta disciplína Valencia je fakt neuvěřitelná.

j_mrazik

11.03.2010 22:21
Proč červená?

no10

11.03.2010 22:22
těžko odhadovat...tipnul bych nějaký zákrok mimo hlavní dění, vzhledem k tomu, že to bylo na pokyn pomezního na druhé straně hřiště...

terry

11.03.2010 22:22
Ale za co to bylo, to fakt netuším. Ale je fakt, že se Banega ani nijak zásadně nezlobil, ale vypadá to, že to televizní kamery nezachytily.

terry

11.03.2010 22:23
Neuvěřitelný.

j_mrazik

11.03.2010 22:23
V tý Valencii fakt nikdo nechce dávat goly. Škoda, že se nechytl Morientes.

no10

11.03.2010 22:24
no Valencie ty šance zahazuje celkem solidně...

j_mrazik

11.03.2010 22:26

to je sranda fotbal... v tom zápase běhají jenom 3 lidi, který jsou nejblíž balonu

no10

11.03.2010 22:29
byl vyloučený hráč werderu nebo valencie?

od toho vyloučení nepůjčila hostům míč...

j_mrazik

11.03.2010 22:31
Taky konečně začali běhat, asi je to heclo... to je jenom dobře. Hlavně aby nedojeli na fyzičku.

willi

11.03.2010 23:02
no, on Werder když hrál s Ajaxem (nebo AZ - teď opravdu netuším) tak se Brémy dostali do potíží také až po vyloučení hráče holandského týmu...

Shevchenko

11.03.2010 22:30
Jak se naváží do Kladna.

panca

11.03.2010 22:31
tak snedych obcanu je tak stejne podobne jako v almeire no

Ronaldo.com

11.03.2010 22:31
Liverpool o5 (ne)zklamal a prohrál!!

j_mrazik

11.03.2010 22:34
Mám pocit, že ho Carlos vůbec netrefil. Ten Fin letěl jak tátovo Nokie z okna.

j_mrazik

11.03.2010 22:36
Ten rozhodčí nějak ten Werder tlačí..

j_mrazik

11.03.2010 22:42
Rozhodčí to nezvládá.

A ty pitomci, co mají čumět jenom do vápna, jsou tam k čemu, když mu neřekne: On to měl na kozách??!! Už se pomalu začínám přihlánět k videu.

Mr.Jindros

11.03.2010 23:04
Nebylo by špatné, kdyby vypadla Valencie i Liverpool.

-Kopy-

11.03.2010 23:05
Jestli existuje spravedlnost, tak postoupí Valencie.

irik

11.03.2010 23:06
To říkáš po prvním zápase?

-Kopy-

11.03.2010 23:07
Jo říkám, i v první poločase jsme měli více šancí a vy kdyby vám nepomol rozhodčí, tak se nezmůžete na nic.

irik

11.03.2010 23:10
a) nefandím Werderu, čili to "vy" si vyprošuju
b) jo, máš pravdu, ale ještě je tu druhý zápas ve kterém se může stát cokoliv, třeba to samé na straně Brem

-Kopy-

11.03.2010 23:11
Nj, stejně jsem trochu naštvany, prostě zase pencle a redka, to nemuže být zápas bez karet a bez penalt

Mr.Jindros

11.03.2010 23:06
Já ten zápas neviděl. Psal jsem to spíš z pohledu Juventusu.

terry

11.03.2010 23:06
Ta návštěva na Juve je zoufalá.

Mr.Jindros

11.03.2010 23:07
*blik*

-Kopy-

11.03.2010 23:07
Rozhodčí nás zase poškodil, klasika už jsem zvyklý. V deseti přehrávat celý poločas Werder smekám, díky kluci. Věřím v postup. AMUNT

hrubas

11.03.2010 23:11
Teda to jsem snad ještě neviděl, aby se hráč zranil při simulaci, to chce už hodně velkou dávku umění

Getzo5

11.03.2010 23:14

hrubas

11.03.2010 23:17
Já si jednou za půl roku pustím nějaký španěly a zrovna takovej pitomej zápas kde se furt někdo válí na zemi, Atkinson to taky nezvládal, Brémy hrají přesilovku a rezignují. Plus ta penalta, to vyloučení, no jsem fakt nadšenej

jiri - fcb

11.03.2010 23:25
já souhlasím. Naldo sice o nohu Villy zavadil, ale ten chtěl nadskočit a zákrok přibarvit a nevyšlo mu to.

hrubas

11.03.2010 23:27
No v opakovačce bylo krásně vidět, jak se Villa odgerrardoval od země a padal ještě dřív, než se dostal k Naldovi, ten navíc tou nohou cukl zpátky a Villa se musel natahovat po té jeho noze, aby se o ni aspon otřel. Já myslel, že to zapotřebí nemá, ale aspon se mu to spravedlivě vrátilo

Korm

11.03.2010 23:29
Skoč do zdi

jiri - fcb

11.03.2010 23:31
"odgerrardovat" ...
Jinak s popisem souhlasím.

Kily

11.03.2010 23:42
popis sedí, Villa za to byl potrestán zraněním. Jinak odpískaný faul a následná karta pro Nalda jsou jedněmi z důkazů toho, že Atkinson chtěl něco kompenzovat

Wile E. Coyote

12.03.2010 01:15
sice tomu villa pomoh, ale na druhou stranu ta noha tam furt byla (i kdyz s ni naldo couval) a kdyby ji nepreskocil, tak by ho porad trefila, takze bych pisknuti tohohle za kompenzaci uplne nepovazoval

hrubas

12.03.2010 01:22
Hlavně kdyby ho tou nohou pak trefil, tak spadne na zem přirozeně, a ne jak blb tak, aby se sám zranil.

Wile E. Coyote

12.03.2010 01:38
to je jasny, souhlas, mne spis slo o to faul/nefaul

jiri - fcb

12.03.2010 06:54
faul to byl, o tom se nebavíme. Divná byla karta za tohle, ale to je to, co psal Kily - sudí chtěl asi něco vykompenzovat. Pentlí kompenzovat nemohl, protože ve vápně si hráči Brém dávali velkýho majzla, aby se nikoho ani nedotkli. Věděli, že by sudí dvakrát s pentlí neváhal ...

hrubas

12.03.2010 09:59
Faul by to byl, kdyby se Villa nerozhodl sám se zranit no.

Frankie_8

11.03.2010 23:20
Dobře Lille.

A Marseille taky solidně, remíza z Lisabonu se cení.

Shevchenko

11.03.2010 23:27
Pro ty, co podrobně sledujou koeficienty: jak vysoká je šance, že Itálie udrží před Německem čtyři týmy v LM?

hrubas

11.03.2010 23:36
Jak na to koukám, tak od sezony 11/12 už to může být prohozeny. Itálie už má jen dva týmy ve hře, navíc Inter čeká Chelsea, Německo pořád pět týmů. A ten rozdíl je minimální, 1,7.

Arne

12.03.2010 00:01
Vypadá to docela dobře, pro nás... http://www.coen.wz.cz/ Bude se škrtat silná italská sezóna, kde máte náskok asi pět tisíc. Ten by italský týmy museli letos ještě na Němce nadělat, což je celkem nepravděpodobné.

kryštof

12.03.2010 09:30
Ta šance ještě je, ale je nutné, aby Inter došel dál než BAyern (nebo alespoň stejně) a Juve finále nebo soutěž vyhrát (nebo doufat ve vypadnutí všech němcu, což v osmifinále nevidím reálně).

jiri - fcb

11.03.2010 23:29
Nicméně Atkinson dneska hodně plaval. Ta penalta se samozřejmě dala pískat a on si to obhájí, ale takových soubojů je x při každé standartce. Nechápu, co ho vedlo k tomu, že si vybral zrovna tenhle ... Paradoxně víc penaltověji vyzněl pád (myslím) Marina ve druhém poločasu. A těch pádů, co jednou foukal, podruhé nefoukal ... No, sral to na obě strany ...

jiri - fcb

11.03.2010 23:36
jo a samozřejmě by mě zajímalo, za co byl vyloučený Banega, ale trochu mi to vychází na ten Marinův pád v pokuťáku. Bylo to snad za minutu po tom ...
Jo a nakonec - to, jak Vale hrála i v deseti, to bylo opravdu pěkné. Škoda katastrofální koncovky Silvy. Mohl být výsledek do odvety o dost lepší.

Kily

11.03.2010 23:40
tohle jsem zrovna napsal Kopymu na icq

jinak co se vyloučení Evera týče, tak i když nikdo z nás neví, za co to bylo, tak asi bylo oprávněné, jelikož kdyby nic neudělal, tak by protestoval, takhle na něm bylo vidět, že si uvědomuje svou chybu

DM683

12.03.2010 02:08
podle mě poslal prostě rozhodčího do prdele. Ve hře se ničeho nedopustil a kdyby někomu po zapískáni dal ránu,tak by dali opakovanej záznam.. takže tohle je tak jediný co mi vychází.

Wile E. Coyote

12.03.2010 02:18
prej shodil na zem marina, ale nevim no

jiri - fcb

12.03.2010 06:51
jenže to bylo zrovna po výroku sudího pro Valencii. Jediné, za co by mohl vyfakovat sudího by bylo, že nedal Marinovi kartu za pád ...

DM683

12.03.2010 08:10
bylo to po tom souboji Wieseho a Villou, řek bych že Banega chtěl taky penaltu...

jiri - fcb

12.03.2010 08:41
Tak pokud by Banega chtěl za zákrok, kdy Villa kopne Wieseho (který mezitím čistě vypíchne rukou balon) do hlavy kolenem, pentli, tak by byl hlupák. To sde mi moc nezdá. Pořád mi vychází pravděpodobněji to, že se obořil na toho Marina. Ale je to jen dedukce - spekulace

DM683

12.03.2010 10:28
tak prej jí fakt dostal ze kecy... tak jestli si ten zápas viděl, tak víš, že Villu podrazil Wiese,akorát z Evérova pohledu asi nebylo vidět, že předtim hrál Wiese balón a nebo to viděl a měl kecy stejnak, tak je blbej.

jiri - fcb

12.03.2010 10:35
hm, tak to Banega nedal, no ...

jtbs

12.03.2010 00:09
Treza

joyo1000

12.03.2010 09:12
LOSC LILLE

abumeyang

12.03.2010 09:37
ty jako ten lyon vcera!!!videl bych to pellegriny zpet do ponorky a na jeho místo by se mnel stehovat po sezone rafa benitéz keremu koncí smlouva

ital

12.03.2010 09:39
3:1 nic moc. Nepamatuju si, kdy hrál v Turíně slabší soupeř.

10

12.03.2010 10:02

souhls...už jsem to psal v preview, v Itálii slabšího soupeře těžko najdeš...ten výsledek měl být vyšší

tomasinho

12.03.2010 15:00

hrubas

12.03.2010 15:53
Stejně jsou schopni vás doma porazit, protože Fulham doma není Fulham na hřišti soupeře

tomasinho

12.03.2010 15:57
Přesně tak

hrubas

12.03.2010 15:59
Doprdol se pak na icq..

10

12.03.2010 16:36
včera to byl tým zralej na bůra, takže se dá čekat, že takovej výkon doma snad ani nemůžou zopakovat...

hrubas

12.03.2010 16:38
Já to včera neviděl, ale Fulham na hřištích soupeře je tak 20%, navíc včera hrál mimo Ostrovy na hřišti favorita. Doma si na vás budou víc věřit, pokud dají první gol, budete se ještě hodně bát o postup

10

12.03.2010 16:40
při vší úctě k Fulhamu si to nemyslím, ale stát se může všechno

Bakary3

12.03.2010 09:45
Tak sice to včera pro německý kluby dopadlo dobře, Hamburk postoupit musí, Wolfsburg má taky dobrou pozici, ale Werder měl vyhrát, Schaaf mě zklamal svou připosraností. Nejdřív stahnul Marina a nasadil Bargfredeho, potom i Ozila, kterej měl sice druhou půli slabou, ale už se do toho dostával a určitě by je tam pěkně provětral. Jestli Brémy vypadnou, tak si můžou stěžovat jen na svou posranost a alibismus, tenhle zápas musej vyhrát a oni se spokojej s bodem. A i ten bod je hodně, ta penalta, tohle prostě nemůže písknout, navíc to vyloučení, kde nikdo neví, co se stalo..

Pavlíček

12.03.2010 10:27
Fulhem sem hooodně dlouho nevyděl , takže to co předvedl mě překvapilo . S postupem by neměl být problém , i když u letošního Juve není nic nemožné . Nechápu jak můžou být v tak božské soutěži 10 . To hráli hůř než normálně v PL ?

ital

12.03.2010 10:43
Hráli přesně to, co hrají všechna mužstva v PL od pátého místa dolů a někdy i ty před nimi... Fulham je velmi nebezpečný tím, že má úžasnou produktivitu(aspoň co jsem viděl).

bruce

12.03.2010 10:43
11 000 diváků je prostě návštěva hodná velkoklubu.....

ital

12.03.2010 10:52
Děláš, jako bys právě objevil Ameriku. Ano, je pravda, že v tomhle nás Fulham porazí. Ale to je taky všechno. A je pravda, že ta návštěva odpovídá kvalitě soupeře.

bruce

12.03.2010 10:57
tak Juventus je tristní návštěvností na domácím stadiónu pověstný.....trochu si přihřeju polívčičku - v Anglii se chodí na vlastní klub - fans jdou podpořit svůj klub ať už hraje proti komukoliv, proto se tam návšvětvníkům stadiónů říká fanoušci, v Itálii se chodí diváci dívvat na soupeře, proto se těm lidem říká diváci.....

ital

12.03.2010 11:14
To se mě snažíš zkoušet? Sám moc dobře víš, jak je to s fanoušky Juventusu v Turíně. A co se týče toho ostatního, řekl bych, že je to právě naopak. "Fanoušků" je v hledišti anglických klubů vždycky tak desetina, kdežto v Itálii na fotbal nechodí prakticky nikdo kromě "fanoušků". Proto taky 10 tisíc lidí v Turíně dokáže udělat daleko lepší atmosféru než 50 tisíc lidí třeba v Liverpoolu. Každopádně je chyba klubů a celkově italského svazu, že nejsou schopni do hlediště "nalákat" "průměrné" lidi.

Tomanatura

12.03.2010 11:15
S tim Liverpoolem jsi si fakt nevybral dobry priklad...

ital

12.03.2010 11:21
Důležité je, že všichni pochopili, co tím bylo myšleno(snad). Nějak jsem se nad tím nezamýšlel a jestli je Liverpool nějaká výjímka, tak se omlouvám.

Tomanatura

12.03.2010 11:23
Tak tam je nejlepsi atmosfera, jaka je v Anglii ke slyseni(vetsinou).

Pavlíček

12.03.2010 11:42
z Big 4 je na tom Liv 100% nejlíp , ta atmoška se dá klidně rovnat k té Italské . Nejhůř na tom je asi Arsenal . Tam už se jenom hučí .

herbage

12.03.2010 11:51
To ses panáčku asi nedíval na zápas s Portem, kde fanoušci Arsenalu zpívali od začátku do konce oslavné chorály

ital

12.03.2010 11:58
Já teda slyšel oslavné chorály akorát od debila s mikrofonem...

herbage

12.03.2010 12:01
Tak si vyčisti uši

ital

12.03.2010 12:06
Chápu, že pro tebe je to nezvyk, ale tohle přehluší 5 tisíc lidí v Turíně...

herbage

12.03.2010 12:22
Nejřív si zjisti, na co reaguji. Pavlíček napsal: "Nejhůř na tom je asi Arsenal . Tam už se jenom hučí ," což prostě není pravda. Tvá subjektivní hodnocení, že fanoušci z JUve by to přehlušili mě nezajímají. Až se oba kluby vzájemně střetnou, tak uvidíme, ale fanoušci Arsenalu dokázali na výjezdech překřičet i fandy takového Olympiakosu

fantomas

12.03.2010 12:23

ital

12.03.2010 12:27
A já ti zase říkám, že to Pavlíček říká , protože tam nic jiného než hučení není slyšet.

fantomas

12.03.2010 12:28
herbage12.03.2010 12:01
Tak si vyčisti uši

herbage

12.03.2010 12:31
To víš, on s Pavlíčkem se svým Forza Juventus by to určitě překřičeli

Pavlíček

12.03.2010 12:37
V pořádku klid , já jsem viděl jen pár zápasu na domácím stadionu . A jedinou zvukovou reakci jsem zaznamenal hned na začátku . Pak bylo ticho . Jenom když někdo vystřeli a balón letěl tak do 3m od brány taky bylo slyšet oooohhhh. Každý klub má své chorály a Arsenal má ooohhh ( v jednoduchosti je krása) .

fantomas

12.03.2010 12:41
http://www.youtube.com/watch?v=ZF4mMRGMYuQ&feature=PlayList&p=C496D1CE941FB62E&index=8
Máš tam pak seznam o 56 videích. Samozřejmě tam neuslyšíš "žádnej" chorál.

herbage

12.03.2010 12:45
Tak jeho zajímá spíš na ES, než na Highbury. Ale tohle je slyšet prakticky na začátku každého zápasu http://www.youtube.com/watch?v=dQDQe9K0YoI
Během zápasu je to pravda často slabší, ale zredukovat to jen na hučení, to je absurdní

fantomas

12.03.2010 12:47
Začíná to Highbury, končí ES. Třeba "Greatest Team", "What a waste of money"...

herbage

12.03.2010 12:50
Hele fantome, podíváme se někdy na ten Juventus, ať vidíme ty skvělé fandy v akci, co řikáš?

fantomas

12.03.2010 12:55
Musim to promyslet.

10

12.03.2010 12:51
http://www.youtube.com/watch?v=u_FZwI0DVnk&feature=related

fantomas

12.03.2010 12:55
http://www.youtube.com/watch?
v=q7l5klm00oU&feature=PlayList&p=C496D1CE941FB62E&index=1

10

12.03.2010 12:57

to tak chytlavý není, ale whatever...

fantomas

12.03.2010 12:58
Podobná melodie..

10

12.03.2010 12:41
to je tou spoustou Asiatů co tam chodí, oni choláry neumí...jenom fotí a skandujou oooohhhh

herbage

12.03.2010 12:41
Tak s tímhle problémy se obecně potýkají i Manchestru, Chelsea nebo Liverpoolu, ale rozhodně to není pravidlem. Většinu zápasů fanoušci fandí a skandují

j_mrazik

12.03.2010 12:42
Tak musíš taky vzít v úvahu tempo soutěže. Vy Italové si stihnete i zazpívat, než se objeví zajímavý okamžik. My sotva stihneme dokončit oooouuuuu a už to děláme znova. Jinak, ty jsi někdy byl v Anglii a Itálii na fotbale?

herbage

12.03.2010 12:46
Tak mě stačilo, když jsem byl s dolarem a PJem na fotbal v Plzni. Tam fanoušci Baníku jen celý zápas zpívali, protože jejich tým prakticky nevytstřelil jak byl zápas dlouhý na branku

j_mrazik

12.03.2010 13:03
Nejsou ti kluci náhodou z Ostravy? To by hodně vysvětlovalo.

I když je pravda, že když hrálo AC na Spartě, tak to bylo působivý.

GATTUSO

12.03.2010 13:24
protože má Milán nejlepší tifosi v Itálii a to bez jakéhokoliv přehánění...

herbage

12.03.2010 13:28
To musím souhlasit. Asi 10 let zpátky mi kámoš pouštěl desítky ppěvků z vašeho kotle

GATTUSO

12.03.2010 14:04
http://www.youtube.com/watch?v=7UNoBJVVFqw&feature=related

j_mrazik

12.03.2010 13:32
Byl to fakt zážitek a to jich byla hrstka

... a z druhého konce do toho teplé sparťanské: Sparta, Sparta.

Tomanatura

12.03.2010 19:19
Třeba Viola je na tom taky dobře, v Edenu byli slyšet jen oni

Pavlíček

12.03.2010 12:56
Tempo jsem měl možnost porovnat včera s Fulhemem . Jinak v Itálii jsem nikdy nebyl . Byl jsem teď na podzim v Alianz Aréně přímo v sektoru Juve .

herbage

12.03.2010 12:30
Já v úterý slyšel oslavné chorály a jestli ty to považuješ za hučení, tak máš evidetně nějaké problémy s vnímáním reality, ale to není problém můj.

herbage

12.03.2010 12:33
Btw. já myslel, že ses díval na Fiorentina - Bayern, nebo se pletu?

ital

13.03.2010 15:26
Na PC u televize, kde hrál Arsenal i se zvukem, u Violy jsem měl zvuk vypnutej.

Ol!ver

12.03.2010 19:05
Najhoršie je mancs, aspoň čo počuť:)...

hrubas

12.03.2010 19:08
O MU se to říká kvůli tomu, že tam ta atmosféra šla hodně dolů po vzniku FCUM, ale mně to na Stamford Bridge teda lepší nepřijde. Fanoušci na Emirates zase odchází 20 minut před koncem, když Arsenal prohrává, to taky není zrovna dobrá vizitka...

Ol!ver

12.03.2010 20:37
To je problém. Arsenal postavil nový štadión a chodí tam veľa gloryhunterov, ktorí sa prišli pozrieť na hviezdy a mnoho gólov. Chelsea je Chelsea a Liverpool máva podobný problém ako u Arsenalu. Na štadión prichádzajú takí ľudia, no, ale stále je tam najlepšia atmosféra z tímov Big4 a jedna z najlepších v EPL...

hrubas

12.03.2010 22:25
O tom se já přít ani nechci, jen jsem nechtěl shazovat atmosféru na OT úplně do sklepa, protože jsou i horší fanoušci

Ol!ver

13.03.2010 00:11
No, porovnatelne zlí, povedzme...

hrubas

12.03.2010 15:56
Jojo, Anfield je doslova pověstný špatnou atmosférou, tam by to překřičel i Buffon z branky

10

12.03.2010 11:18
Juventus je v tomhle specifickej, rozhodně to nemůžeš vztahovat na celý Calcio, protože to prostě není pravda...stačí se podívat na milánský týmy, AS, Lazio, Neapol, Janov a spoustu dalších...důvodů nízkých návštěv v Turíně je spousta, situace se ale zlepší s novým stadionem...já osobně pamatuju dlouhodobě průměrný návštěvy kolem 50ti tisíc

ital

12.03.2010 11:23
No tak tímhle bych si rozhodně nebyl tak jistý...

10

12.03.2010 11:25
čím?

ital

12.03.2010 11:26
Že stadion návštěvnosti pomůže.

10

12.03.2010 11:31
o tom nepochybuju, Delle Alpi a Olimpico jsou maximálně nefotbalový stadiony, nová Arena bude v tomhle obrovskej posun...nic to ale asi nezmění na tom, že většina fanoušků bude jezdit z okolí a lidí z Turína tam bude chodit menšina

Pavlíček

12.03.2010 11:39
Taky nevěřím že by měl po dokončení nového stánku nastat nějaký zvrat . Ty co tam chtějí chodit , chodí už teď . Tuším že bude mít kapacitu 40000 , tzv. bude vyprodáno max. na největší rivaly . Mimochodem včera jsem viděl pár fotek a už se začíná betonovat .

10

12.03.2010 11:42

taky jsem včera koukal...jinak já jsem v tomhle optimista, co jsem měl možnost zaslechnout, tak to tak vidí i spousta lidí v Turíně...uvidíme

Pavlíček

12.03.2010 11:46
Musím uznat že ten nápad s tím nákupním střediskem není tak špatný . Manželku , nebo milenku pošleš hezky s košíkem nakupovat a ty si hezky vychutnáš fotbálek . Škoda že je to tak daleko .

10

12.03.2010 11:54

anebo jí taky můžeš nechat doma...jinak je to dálka, ale za 7-8 hodin z Prahy se to dá...

Pavlíček

12.03.2010 12:21
Měli by jsme se dát dohromady a někdy tam zajet , třeba dodávkou 9 lidí to už se ta cesta nevyjde tak draho .

10

12.03.2010 12:41
rozhodně jsem pro, to není problém vymyslet...

j_mrazik

12.03.2010 12:42
Volných míst určitě bude habaděj.

10

12.03.2010 12:44

j_mrazik

12.03.2010 12:44
FYI: já bych taky klidně jel.

10

12.03.2010 12:50
ok, tak to nějak domluvíme

Pavlíček

12.03.2010 13:01
Na hlavní rivaly místa nejsou . Souboje jako s Catanii , Siennou , Atalantou možná s Laziem by se dalo.

Jajinek

12.03.2010 13:07
nemůžete si to zařídit nějak přes fanklub juve, jak to jde u nás?...že by sehnali lístky třeba i na derby...

10

12.03.2010 13:10
příjde mi, že ten váš fanklub funguje líp...českej fanklub ještě nepořádal výjezd do Itálie, jen do Amsterdamu, nebo na Bayern...

Jajinek

12.03.2010 13:17
tak říká se, že Czechia Nerazzurra je nejlepší fanklub zahraničního klubu v česku...
Ale nevím na základě jakých kritérií se to hodnotí, takže bych nerad soudil...každopádně ta možnost, že mi seženou lístky v podstatě na cokoli, možnost výjezdů 3x za rok a 18% sleva v podstatě na všechno + kupa dárků je krásné...

10

12.03.2010 13:21
jj, to je rozhodně super

Pavlíček

12.03.2010 13:36
To je bez debat . Interisti to už dělají dlouho a dobře . Navíc je to oficiální fanklub. Juve sice má taky síť ofic fanklubů (DOC) , ale nemáš tam zaručené lístky na ty hlavní zápasy . Celkově se mě zdá že Juventus tak trošku spoléhá na to že je v Itálii nejpopulárnější a pro další rozvoj nedělá nic . Např. JuventusMember je úplně zbytečná služba . Sám jsem měl roční členství , krom slevy v JuveStore je to úúúplně na hov..

Pavlíček

12.03.2010 13:10
Už jsem se na to informoval . Na domácí zápas s Interem lístek prej sehnat nejde . Ale na výjezd na Inter by to bylo lepší . Přece jenom ta kapacita je úplně jiná .

Jajinek

12.03.2010 13:19
tak Juventinů přijede asi 11 000, což je celkem pálka....
Jinak lístky na sever i jih do třetího okruhu se dají ehnat ještě týden před zápasem....
Ale vyprodáno bude...

10

12.03.2010 13:09
seženeš lístky na všechno, když to nehoníš v den zápasu

herbage

12.03.2010 11:56
Myslím, že vzít jí na fotbal vyjde levněji

Pavlíček

12.03.2010 12:29
Ženy většinou zájem o fotbal jen předstírají . Když ptáčka lapají pěkně mu zpívají .

ital

12.03.2010 11:43
A já si říkal, co dělá José v Turíně - odbornýho poradce.

10

12.03.2010 11:44

Pavlíček

12.03.2010 11:49

Tomanatura

12.03.2010 11:05
RUUUUUUUD

j_mrazik

12.03.2010 11:06
JAROLÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍÍM

Tomanatura

12.03.2010 11:10
Ten ani nevedel, jak ten gol dal.

Kazdopadne Ruudovo zakonceni bylo uzasne

Mensi otazecka, byla nekdy v Bundeslize vetsi hvezda nez Ruud? Uz podle komentatorova onanismu z nej urcite ne...

Bakary3

12.03.2010 12:21
Těžko říct, asi ne, ale jak se to měří ? Třeba Ballack, Van der Vaart, Makaay, teď Robben s Ribérym.. těžko říct..

Arne

12.03.2010 14:49
Dyť to trefil pěkně k tyči...
Btw. na jaké televizi to bylo? Ono občas jsou z někoho udělaní, třeba když hrál Bayern na Werderu, tak na DSF řval "Müllaaaaa Müllaaaa ..." jak pomatenec, jako kdyby to byla klubová televize. Z tohodle pohledu to nejde tak brát.

Tomanatura

12.03.2010 19:25
SAT1. Neberu to jen podle toho komentátora, ale spíš podle toho, že jméno jako Ruud tam asi ještě nikdy nehrálo a co tak poslouchám lidi okolo, tak je to pro ně strašně moc. Donedávna byly pro němce hvězdy týpci jako Adler, což mě neuvěřitelně štvalo.

Arne

12.03.2010 19:45
Tak v Hamburgu jsou z něj unešení, to je jasný, ale zbytek ligy... Mě to zas až tak nepřijde, i když osobností uznávanou je, o tom žádná, a díky sympatickému vystupování na něj asi těžko někdo někde bude pískat.
Jinak nechápu, proč by hvězda nemohla být Adler?

Tomanatura

12.03.2010 19:50
Nechápeš mě. Mylsím to tak, jako kdyby došel do Bundesligy hráč jako Beckham. prostě ani jeden hráč z BL nemá takové jméno jako on, tím to myslím.
Adlera z duše nenávidím, je namyšlený a mám pocit, že když už skončila superstar Oli Kahn, tak si Německo nutně potřebovalo vytvořit nějakou novou superikonu. Není to o jen mém osobním pocitu.

Arne

12.03.2010 20:36
Jj, já to chápu... Máš pravdu, že i takovej Ribéry nebo Robben tu jeho slávu nemaj.
S tím Adlerem nemůžu souhlasit, to žádná umělá hvězda není a ani mi nepřijde, že by z něj dělali star. Ta myšlenka s náhradní superikonou mi přijde zcestná, sorry.
Btw. byls na Argentině?

Tomanatura

12.03.2010 20:42
Chápu. Já mám na to jiná názor.
Byl. Bylo krásně. Jenom mě překvapilo, že diváci byli tak neuvěřitelně ticho

Arne

12.03.2010 20:48
Jj, bylo krásně, já to vedro odnesl skoro angínou...
Atmosféra mě taky zklamala, i když jsem to trochu čekal... Na Nationalelf sem tam kouknu a nikde při těhlech zápasech nebejvá moc dobrá atmosféra. Chybí nějakej ucelenej kotel, kterej by to rozjel, takto sice v Nordkurve bylo pár fandů Bayernu, kteří se snažili, jenže to bylo málo.
Mě se teda líbilo, jak se stouplo, začalo tleskat a "Steht auf, wenn ihr Deuschen seid", jenže to bylo dvakrát, třikrát za zápas...?

Arne

12.03.2010 20:49
* ne v Nordkurve, ale na Südtribune.

Tomanatura

12.03.2010 20:59
Jen když se občas dosali Němci do šance. Jinak nebylo vůbec nic, no. Škoda, repre jsem viděl uplně poprvé a čekal jsem, že to bude něco jako třeba na Dortmundu, no. Až po zápase mi došlo, jak jsem byl naivní
Mně hlavně zklamal v tom zápase Messi, ale zase jsem šťastný, že jsem viděl Maradonu

Arne

12.03.2010 21:05
Já jsem rád, že jsem viděl Němce a i Maradonu či Messiho, ty dva se mi těžko ještě někdy poštěsteji... Každopádně i když on dobře nehrál, tak ta jeho kvalita převyšující ostatní byla znát. Akorát mě trošku naštval, jak tam zraubířoval Lahma, to jsem docela i čuměl, čehož je ten pidižvýk schopen.

Tomanatura

12.03.2010 21:10
Mně na tom nejvíc dostalo, že Lahm ho prostě v klidu uhlídal, bral mu míče, ale jakmile na něj šel vlasatý Jonás, tak si Lahm ani neprdl.

Jenom škoda, že se mi nepoštětilo jít k hotelu Argentiny, no

Arne

12.03.2010 21:29

Já jsem teda chtěl jít do olympijského komplexu, ale nebyl čas, takhle jsme byli jen na Marienplatz... Jsi chtěl lovit podpisy?

Tomanatura

12.03.2010 21:47
Samozřejmě a taky nějaké fotky, no. Jak říkám, je to škoda.

Arne

12.03.2010 19:46
Teď mě ještě napadlo - brát to takhle, tak je s obrovským odstupem největší osobností Poldi... To mnohaměsíční šílenství na Rýnu, to je něco.

SunFells

12.03.2010 15:04
Jak se to vezme .....Kdyby tam byl Ruud v nejlepších letech, tak pravděpodobně ne ....ale než současný Ruud, tak určitě.

Tomanatura

12.03.2010 19:27
Tím, že už nemá formu jako kdysi u nás, tak není taková hvězda? právěže je ještě větší, jasně největší osobnost Bundesligy.

irik

12.03.2010 22:00
V mezinárodním měřítku ano, jinak jsou tam větší osobnosti.

jiri - fcb

12.03.2010 11:07
jj

Joe_Cole

12.03.2010 12:10

stanmarch

12.03.2010 12:51
nemyslím si že by prehra Live bola nejakým prekvapením....aj v sázkovách pred zápasom boli kurzy na tento zápas vyrovnané...navyše Liverpool nemá oslnivú formu...čakal som remízu, no rozhodol to jeden krásny gol hráča Lille..čo už odveta bude ešte zaujímavá a ak Liverpool nepostúpi potom sa bude dať hovoriť o prekvapení

stanmarch

12.03.2010 12:54
Nevadí Live no, už tych 5 minút sme to mohli udržať...ale tak nie sme na tom zas tak tragicky ako napr Panathinaikos....no čo k zápasu..remízový zápas, ktorý rozhodlo Lille peknou strelou pár minút pred koncom....asi zaslúžene, mali viac z hry, ten gól si asi zaslúžili dať....teším sa na odvetu...je mi jasné že Lille bude hrať podobne ako Urziceni...brániť s 10 hráčmi a odkopávať lopty čo najďalej od brány..preto je potreba v odvete čo najskôr streliť gól, ale neuspokojiť sa a bojovať ďalej...aby sme nedopadli ako Real, tiež dal gól hneď no následne sa uspokojili a Lyon dokázal postúpiť...nič hrozné sa nedeje...v pondelok sa rozohráme proti Portsmouthu a v štvrtok vyradíme Lille z EL

YNWA

One-Real

12.03.2010 13:24

Trewinn

12.03.2010 13:33
Juve

pěkně dávali těm dřevákům.

hrubas

12.03.2010 15:58
Fakt překvapení. Takovej Arsenal by si Chievem určitě rady nevěděl...

Jajinek

12.03.2010 16:04
jenže o tom tady nikdo nikdy nepochyboval...

hrubas

12.03.2010 16:04
Tak to je o vás milý že ste se báli Whites.

Jajinek

12.03.2010 16:41
po té vaší glorifikaci a vzhledem k tomu, že Juve letos opravdu dokáže zaváhat s každým, i trochu jo....naštěstí se ukázaly obavy jako liché, protože Fulham byl opravdu velice slabý....

hrubas

12.03.2010 16:41
Netuším jaké glorifikaci

fantomas

12.03.2010 20:32
Jaké glorifikaci, probůh?

Trewinn

12.03.2010 16:38
Ani ne překvapení, čekal jsem to, ale tu pochvalu si zaslouží.
Arsenal? Možná jo...

fantomas

12.03.2010 20:32

M11

12.03.2010 14:08
!!! FORZA JUVE !!!

homeles8

12.03.2010 15:05
200. pro ...........

Garrard

12.03.2010 16:34
jestli mas namysli totez co ja tak se pridavam

homeles8

12.03.2010 17:21
ne, já mam na mysli Davida Beckhama, ale admin mi zakázal to dávat pod články, který nejsou o Beckhamovi.

Tymo

12.03.2010 19:57
hAMBURG JE ČERNÝM KONĚM!!

koatix

12.03.2010 19:59
Banega dostal červenou za to, že praštil Marina do obličeje

_Cesc_

12.03.2010 21:55
Superman

belasy kkt

13.03.2010 14:31
no vlci a werder budu mat co robit... hlavne odvetu werder:valencia MUSIM videt... to bude parada

ale wolfsburg to musi zvladnut proti kazanu vsak maju na to... a s tou ofenzivou... este dalej pojde marseille, atletico, juve... a s tym liverpoolom strasnym uz ani ja nwm co... mali by vyhrat ale ak by vypadli tak uz by mozno konecne siel rafa a z liverpoolu by mohl byt spickovy klub