základní skupiny - skupina F, 5. kolo
28.11.2023 21:00 CET
1 : 1
(0:1)
Nordi Mukiele a Kylian Mbappé na tréninku (© AFP)

Přituhuje. Získá PSG v Lize mistrů i třetí domácí výhru? V Paříži se představí Newcastle

Už po samotném losu skupiny F se očekávalo, že boj o první postupové příčky do osmifinále může být velmi tvrdý. A úvodní čtyři kola jasně potvrdila právě tyto predikce. Všechny čtyři celky, a to včetně PSG a Newcastlu, mohou proklouznout do osmifinále Ligy mistrů z první příčky v tabulce, avšak zároveň také úplně vypadnout z pohárové Evropy pro letošní ročník.

Rozdíl mezi prvním Dortmundem a čtvrtými The Magpies v tabulce je pouze tříbodový. Právě v tomto kole hlavní fáze milionářské soutěže se může lámat chleba, oba týmy buď dostanou osud před prosincovým programem pevně do svých rukou, nebo naopak, budou pak muset kalkulovat též s výsledky ostatních rivalů. Samozřejmě že hodně bude záležet také na souběžně hraném střetnutí ze San Sira, kde třetí AC Milán vyzve před vlastními fanoušky Borussii.

Obě družiny se na důležitý vzájemný duel naladily velmi dobře. PSG v páteční předehrávce skolilo doma Monaco, Newcastle v sobotu skolil Chelsea. Generálky to byly proti sokům zajisté kvalitním, lépe řečeno proti těm, jež patří v Ligue 1, respektive Premier League, určitě k tomu lepšímu, co dané soutěže mohou nabídnout. S chutí si přitom francouzský i anglický výběr zastřílely. Les Parisiens pětkrát skórovali, Straky čtyřikrát, obě mužstva přitom slavila výhru o tři góly.

PSG si moc dobře uvědomuje, že musí předvést daleko lepší výkon, než jaký vykázalo při prvním měření sil v St James' Parku. Elektrizující atmosféra na severu Anglie tehdy semlela partu trenéra Luise Enriqueho, která zaslouženě prohrála. Nestačila mimochodem ani ve druhém venkovním klání na I Rossoneri. Na druhou stranu v Parku princů francouzský gigant působil neomylně. A naopak zaslouženě skolil jak Dortmund, tak AC Milán, neinkasoval navíc v obou zápasech ani jednou.

I proto jsou hosté, kteří mají bezpochyby daleko menší zkušenosti s vystoupeními v Lize mistrů než PSG, neboť nejsou jejími pravidelnými účastníky, pasováni do role outsidera. "Nejsme teď v pozici, ve které bychom v Lize mistrů chtěli být. A je nezbytně nutné, abychom neprohráli,” tyčil ambice Eddie Howe, manažer Newcastlu. "Je těžké mluvit o hráčích PSG. Soupeř má kvalitu všude, občas si střílí góly jen tak pro zábavu. Tohle je však rozhodující okamžik naší cesty v této soutěži a dáme do toho všechno,” sliboval fanouškům.

Jeho protějšek na pařížské straně poznal sílu anglického celku už na začátku října. A nemyslí si, že bude nějak shovívavý jenom proto, že se tentokráte představí mimo domov. "Je to fyzicky velmi silný protivník, je schopen tlačit na vás vysoko, tvrdě a s velkou intenzitou. Víme, že nás čeká to samé. A musíme být připraveni,” uvedl Luis Enrique. "Náš cíl je vždy stejný, bez ohledu na zápas. Chceme držet míč na polovině soupeře, aby si nemohl vytvářet šance. V Lize mistrů mají naši rivalové větší kvalitu, pořád je to ovšem o tom samém, být prostě nejlepší v útoku i obraně,” dodal.

Domácím se při nedávné reprezentační pauze zranili dva klíčoví hráči a nebudou k dispozici ani pro tento mač, podobně jako minulý pátek. Kapitána Marquinhose trápí bolavé hamstringy a obletovaného mladého středopolaře Warrena Zaïreho-Emeryho zase kotník. Kromě pilíře defenzivních řad z Brazílie jsou pak mimo hru ještě další dva obránci, a to dlouhodobě zranění Nuno Mendes a Presnel Kimpembe.

Pokud se každopádně podíváme na absence Newcastlu, je tam situace daleko horší než u PSG. Zdravotní potíže sužují několikero hráčů, na zápas nebudou připraveni Dan Burn, Jacob Murphy, Harvey Barnes, Elliot Anderson, Callum Wilson, Sven Botman, Matt Targett, Joe Willock a Sean Longstaff. Připočteme-li do nepřítomných ještě na delší bázi suspendovaného záložníka Sandra Tonaliho, můžeme konstatovat, že Howe rozhodně není v záviděníhodném postavení, co se zvolení své sestavy týče.

Paris Saint-Germain - pravděpodobná sestava:
Donnarumma – Hakimi, Škriniar, L. Hernández, Mukiele – Fabián Ruiz, Ugarte, Vitinha – O. Dembélé, Kolo Muani, K. Mbappé

Newcastle United - pravděpodobná sestava:
Pope – Trippier, Lascelles, Schär, Livramento – Miley, Bruno Guimaraes, Joelinton – Almirón, Isak, Gordon

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: Patrik Sandev / uefa.com, lequipe.fr, psg.fr

Vzájemné zápasy

04.10.2023
Newcastle
4:1
Paris SG
Liga mistrů
Sk F
04.10.2023
Newcastle United
4:1
Paris SG
Sk F

Paris Saint-Germain - poslední zápasy

24.11.2023
Paris SG
5:2
AS Monaco
Ligue 1
 13. kolo
11.11.2023
Stade Reims
0:3
Paris SG
Ligue 1
 12. kolo
07.11.2023
AC Milán
2:1
Paris SG
Liga mistrů
Sk F
03.11.2023
Paris SG
3:0
Montpellier
Ligue 1
 11. kolo
29.10.2023
Stade Brestois
2:3
Paris SG
Ligue 1
 10. kolo
25.10.2023
Paris SG
3:0
AC Milán
Liga mistrů
Sk F
07.11.2023
AC Milán
2:1
Paris SG
Sk F
25.10.2023
Paris SG
3:0
AC Milán
Sk F
04.10.2023
Newcastle United
4:1
Paris SG
Sk F
19.09.2023
Paris SG
2:0
Borussia Dortmund
Sk F
08.03.2023
Bayern Mnichov
2:0
Paris SG
OF 2.z
14.02.2023
Paris SG
0:1
Bayern Mnichov
OF 1.z

Newcastle United - poslední zápasy

25.11.2023
Newcastle
4:1
Chelsea FC
Premier League
 13. kolo
11.11.2023
Bournem.
2:0
Newcastle
Premier League
 12. kolo
07.11.2023
Dortmund
2:0
Newcastle
Liga mistrů
Sk F
04.11.2023
Newcastle
1:0
Arsenal FC
Premier League
 11. kolo
01.11.2023
Man. Utd
0:3
Newcastle
League Cup
4.k
28.10.2023
Wolverhampton
2:2
Newcastle
Premier League
 10. kolo
07.11.2023
Borussia Dortmund
2:0
Newcastle United
Sk F
25.10.2023
Newcastle United
0:1
Borussia Dortmund
Sk F
04.10.2023
Newcastle United
4:1
Paris SG
Sk F
19.09.2023
AC Milán
0:0
Newcastle United
Sk F
27.08.2003
Newcastle United
0:2p
FK Partizan
3.př 2.z
13.08.2003
FK Partizan
0:1
Newcastle United
3.př 1.z

Liga mistrů - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Borussia Dortmund (GER)
4
2
1
1
3 : 2
7
2
Paris Saint-Germain (FRA)
4
2
0
2
7 : 6
6
3
AC Milán (ITA)
4
1
2
1
2 : 4
5
4
Newcastle United (ENG)
4
1
1
2
4 : 4
4
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Paris Saint-Germain (FRA)
2
2
0
0
5 : 0
6
2
Borussia Dortmund (GER)
2
1
1
0
2 : 0
4
3
AC Milán (ITA)
2
1
1
0
2 : 1
4
4
Newcastle United (ENG)
2
1
0
1
4 : 2
3
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Borussia Dortmund (GER)
2
1
0
1
1 : 2
3
2
Newcastle United (ENG)
2
0
1
1
0 : 2
1
3
AC Milán (ITA)
2
0
1
1
0 : 3
1
4
Paris Saint-Germain (FRA)
2
0
0
2
2 : 6
0

Komentáře (229)

Přidat komentář
Elmas

3:0

Reagovat
Furia Ceca

Přituhuje? Podle úvodní fotky spíš přitepluje

Reagovat
Jason_

Reagovat
pistacik11

Ešte trtka mbape tu transku?

Reagovat
Salfovic

Já měl za to, že Mbappé je ten vepředu.

Reagovat
Elmas

Reagovat
Bastaron

3:2

Reagovat
kissak

souboj ropáků, zítra zkontroluji u stojanu cenu nafty

Reagovat
Sigma Olomouc

Newcastle vyhraje

Reagovat
eder

Reagovat
Hachim Mastour

Teším sa na šláger Škriniarovcov a Dúbravkového Newcastlu.

Reagovat
Kejza

Kéž by z týhle skupiny šel Dortmund s Newcastlem, pls

Reagovat
DidusIneptus

Kéž by!

Reagovat
Sigma Olomouc

Reagovat
John Obi Mikel

0:0

Reagovat
andkoo

PSG im vrati tu prehru a vyhra o 3 goly...Newcastle s tymi zraneniami ma smolu,nepostupia zo skupiny

Reagovat
Salfovic

Chtělo by to neprohru Newcastlu a AC, aby bylo vše otevřeno do posledního kola.

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Želva tu čepici

Reagovat
DidusIneptus

Straky jsou těžce oslabeny zraněním klíčových hráčů..., To nahrává pařížákům :(

Reagovat
ACSeRw!n

3:0

Reagovat
Pharrell

3:1 3:0 PSG

Reagovat
dkoudela

Dá se to někde sledovat? Na O2 tv to nevidím že by to měli v programu.

Reagovat
mayday

Je to na Nova Sport 3

Reagovat
mayday

Tvl ten Holoubek, teoretik... Ten chce působit tak strašně chytře, že toho tolik ví a ve finále projev jak úplnej ocas.

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu, jak může být v tv. Mluvit neumí, myšlenky formulovat neumí. Takového nymanda může v tv trpět jen jediná země. Zkurvená Česká republika.

Reagovat
mayday

Někde jsem zahlídl, že by si ho někteří dokázali představit i u repre. S tímhle projevem může trénovat tak možná mládež, dospělí chlapi z něj můžou mít tak akorát prdel.

Reagovat
smazaný uživatel

On na tom inteligenčně nebude moc dobře. Jinak u FACR má teplé místečko, na víc nemá. Mládežnické repre jsou prakticky odkladiště pro trenéry, kteří nedokáží trénovat na top úrovni u dospělých v klubech.

Reagovat
Salfovic

Takže ideální náhrada za Šilhavého.

Reagovat
fabec1222

Je to mladší verze Straky

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Manik...

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo fandí Novému hradu?

Reagovat
Miguel19

Mbappé

Reagovat
smazaný uživatel

I kdyby ten zápas skončil 0:0, je to furt lepší zábava než se dívat na dementní kvalifikaci o Euro. Klubový fotbal je definitivně zpět.

Reagovat
smazaný uživatel

Isak to co nedal. To bych dal i ja.

Reagovat
John Obi Mikel

Isaaak

Reagovat
Miguel19

Donnaruma je hrozná díra.

Reagovat
smazaný uživatel

Donaruma, PSG

Reagovat
smazaný uživatel

Donaruma by si nezachytal ani v Las Palmas

Reagovat
PP

Fakt by mě ta pravidla o ruce zajímala.. Ten Škriniar, to bylo jako v pořádku?

Reagovat
lajka30

Taky jsem to chtěl napsat.

Reagovat
misomy6

Rozhodca to nevidel, prqvdepodobne zo svojej pozicie ani nemal ako, tak to pustil… kedze neslo o cervenu alebo penaltu VAR nezasiahol…moj vyklad

Reagovat
PP

no za mě o tu červenou právěže šlo..

Reagovat
EL Gringo

Newcastle pekne Pridať nejaký ten gól druhý polčas a nakoniec budú mať postup vo mastných rukách

Reagovat
dantetomas

Takze im v poslednom zapase preklzne medzi prsty

Reagovat
EL Gringo

Autocorrect

Reagovat
fabec1222

PSG konec ve skupině Vlhkej sen fandů fotbalu

Reagovat
mayday

V černochlize jim ta rychlost vepředu stačí, na Evropu absolutně nemají kvalitu v záloze směrem dopředu, žádnej playmaker co vymyslí nahrávku.

Reagovat
Kiss Me Polka!

kdyby nemeli v brane trageda a davali sance, tak vedou 3:0

Reagovat
Mato178178

Reagovat
Kiss Me Polka!

gordon je strasny simulant

Reagovat
John Obi Mikel

Pope

Reagovat
Mato178178

Castle hraje az prilis defenzivne. To uz vyzera ako cakanie na gol. Co ich nenapadaju trocgu vysaie a agresivnejsie

Reagovat
smazaný uživatel

Nikdo nemůže proti PSG říct ani popel. Už x let to je nádherná a předpisová pračka na peníze, kterou nemá žádný jiný mafián na světě. Je to naprosto dokonalá a geniální věc, kde se perou miliardy měsíčně, a legálně. PSG vyhrává každý ročník cenu firma roku. A u toho ještě vyhrávají i trofeje. Kdo by vymyslel lepší pračku, nech se přihlásí. Nikdo takový není. Geniální.

Reagovat
John Obi Mikel

Na Barcolovi je vidět, že jsme ho skautovali k nám. Ten by zakončením zapadl.

Reagovat
ACSMan

Krásně se Marcinak nakonec posral

Reagovat
OTASi

Reagovat
technecium

Rad piska Mbappemu v zaveru penalty

Reagovat
Mates_Matesović

Katar asi sype víc než Saudská

Reagovat
Hachim Mastour

Reagovat
vitasrp

Upřímně - to si ti rozhodčí dělaj úplnou prdel, ne? Co to je jako za penaltu ty krávo?

Reagovat
J0EL

V LM su ine pravidla? Ved nastrelena z blizka od tela do ruky v prirodzenom pohybe... To tam bolo x faktorov preco sa to nema piskat

Reagovat
Busby babes

ano, jsou jina pravidla.

Reagovat
J0EL

Ktore z vyssie uvedencyh pre LM neplati?

Reagovat
Busby babes

neplati to v prirozenem pohybe (btw definuj to) a neplati to nastreleni z blizka. to se v soutezich UEFA nebere v potaz no.

vsak to same se piskalo v nasem zapase s Kodani.

Reagovat
J0EL

U vas to ale nebolo od tela ale nastrelene priamo do ruky, alebo si to len zle pamatam?

Reagovat
J0EL

Ba dokonca ani v prirodzenom pohybe, kedze sa tam Maguiere ohanal rukou po hracovi.

Reagovat
Busby babes

https://www.espn.com/soccer/story/_/id/38853556/the-var-review-fc-copenhagen-vs-man-united-rashford-red-handball-offside

However, in the Premier League, which has a more relaxed interpretation of handball, the referee may well consider the touch on Maguire's arm to be the consequence of his movement when challenging an opponent from close proximity.

a velmi podobne u te penalty pro nas. ruka daleko od tela, nazdar.

Reagovat
J0EL

Tak nemas pravdu

Reagovat
Busby babes

Reagovat
PP

Ježiši.. A toto pentle po shlédnutí videa..

Reagovat
John Obi Mikel

Hmmm. Po Taylorovi další plešoun, co neuznává tu část pravidla s odrazem od vlastního těla

Reagovat
vitasrp

Ti rozhodčí spíš znají pravidla líp, to pravidlo, kdy dotek vlastního těla ruší jakoukoliv potenciální ruku, platí pro situace, kdy hráč hraje úmyslně balón (přihrává, odkopává atd.), nikoliv pro situace, kdy je nastřelen nebo tak.

Je to sice trochu píčovina, ale takhle je to nastavený.

Reagovat
dantetomas

To je trochu vic picovina. Mozes by neohrabany lempl a prejde ti to, ale beda, ak ta niekto trafi a lopta sa ti nedajboze odrazi do ruky

Reagovat
Minister

Wtf to čo je za picovinu toto?

Reagovat
Maximm9

Rozkaz znel jasne, PSG nemsi prohrat Jedine co na pravidle ruky chapu je to, ze to neni penalta, kdyz se to odrazi od tveho tela do ruky, tak ja nevim

Reagovat
Firkraag

Zkurvenej sudí, zkurvené PSG

Reagovat
OTASi

blamáž, fiasko

Reagovat
monkej

Newcastle si tym betonom o to jednoducho koledoval...

Reagovat
Mato178178

To bolo cakanie na gol

Reagovat
Sandstorm

Proti Enriqueho tiky tika je to celkem efektivní taktika.

Reagovat
Mato178178

mali iba stastie. Vobec to nebola dobra taktika

Reagovat
Moshe Dajan

PSG vystřelilo 31x asi náhodou

Reagovat
Mato178178

to nebol beton ale cakanie na gol, keby hrali agresivne a psg nepustili ani do okolia 16ky ako hralo niekedy atletico madrid(neviem ako hraju teraz) tak je to o inom a da sa povedat ze by to bol vyborny defenzivny vykon, ale toto bolo iba stastie.

nechapem za co ich chvalili moderatori v studiu alebo aj britska moderatorka ze exeptional performance

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal, ne? Vždy se dají ohnout pravidla. Easy.

Reagovat
hrundy

Tak jako nebyla... Ale zase to určitě nebyla přirozená poloha ruky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Laliga

A čo má behať s rukami za chrbtom? Moje nervy

Reagovat
John Obi Mikel

Newcastle v 2.půli beton jak za Steva Bruce a nakonec to ztratí z vymyšlené penalty

Reagovat
fenixLFC

tvl za toto penaltu

Reagovat
Minister

VAR sa radšej zbavili zodpovednosti... nechali to na Marciniaka a ten sa posrali doslova

Reagovat
Busby babes

tohle je proste podle UEFA vykladu penalta no. Je to uplne debilni vyklad, ale piskaji to tak dlouhodobe. Podobne se stalo nam loni a vlastne i letos s tou Kodani.

Reagovat
Kiss Me Polka!

o jaky jde vyklad? ze ten centr mohl vest ke golu? nebo jde jen o to, ze to nebylo z takove blizky (i kdyz tak o pul metru max) jak ta ruka mileyho?

Reagovat
Busby babes

oni to berou jako ze ruka daleko od tela a nazdar no.

Reagovat
Herbmeister

potkalo to i nás, no.

Reagovat
Nikikrew

Lol

Reagovat
Mimalu

Reagovat
Well

Reagovat
Kinky7

je to tak bohuzel no.

Reagovat
$dolar$

No klasicky nemáš pravdu. UEFA se vyjádřila, že VAR chyboval a Marciniak taky.

Reagovat
Busby babes

ok, kde se k tomu UEFA vyjadrila?

https://www.espn.com/soccer/story/_/id/39004039/uefa-stands-var-psg-handball-penalty-vs-newcastle

prootze jinak to je presne tak jak rikam, ze UEFA tyhle situace povazuje za penaltove.

In April, the UEFA Football Board, a collection of former players and coaches which acts as an advisory body, said that deflections off the body onto the arm should not be penalised. However, this recommendation was not taken forward as it would be against IFAB guidelines of the handball law as a blanket exemption.

If all deflections off the body created an automatic exemption, players could get away with blocking crosses with their arms outstretched. Only if a player deliberate kicks or heads the ball and it strikes their outstretched arm is a handball offence automatically ruled out.

Handball is penalised far more strictly in UEFA competition than in any domestic league. The frequency of handball penalties is more than twice that seen in LaLiga, the league with the highest number, and almost four times that of the Premier League.

Reagovat
smazaný uživatel

Dementi. Oni se bojí, že by od té chvíle hráči bránili s nataženýma rukama. Jeden by řekl, že od toho pak je posouzení zapsané v pravidlech, jestli ruka je nebo není v přirozené poloze atd. Ale pánové od stolu to vidí takhle, tak nebudou poslouchat bývalé fotbalisty a trenéry. Na stránkách uefa není ani jedno vyjádření, stanovisko uefy k tomu zápasu, nic. Jen se dozvím, že teda rozhodčího u varu vyměnili pro dnešní zápas, aniž by někde bylo vysvětlení proč. Jim to takhle asi vyhovuje nebo nevím.

Reagovat
Busby babes

tak jako zas neni duvod se k tomu nejak vyjadrovat. rozhodci pisknul ruku aje celkem jasny, proc ji pisknul. zaroven to je v souladu s tim, jak se to v jejich soutezich piska.

btw spousta lidi by s tebou nesouhlasila, protoze to bude subjektivne posuzovane a nektery rozhodci to pak piskne, jinej ne a to spousta lidi nesnasi.

Reagovat
loki5

Takže když to jde od těla ruka to je i není :-D

Reagovat
Nikikrew

Fraska. Toto a penalta. Chodte do certa

Reagovat
PhilipS

To je přece úplně špatně ne? To je potom zbytečný se snažit trefit bránu. Cílem hry je někoho random trefit do ruky. Směšný

Reagovat
Laliga

Reagovat
Tony Stark

Reagovat
Sandstorm

To je šílený, co se píská za penalty. Var degraduje fotbal. To prostě nepochopím tohle písknout jako ruku, když to ten rozhodčí vidí před sebou na monitoru se

Reagovat
Kiss Me Polka!

neorzumim proc to piskli, zvlast pote, co nepiskli tu predchozi ruku mileyho, ktera byla bez odrazu a snad jeste vid od tela. ani v jendom pripade neslo o strelu na branu nebo prime ohrozeni brany..

Reagovat
smazaný uživatel

Fotbal, ne? Vždy se dají ohnout pravidla. Easy.

Reagovat
Riquete s čupřinou

Reagovat
smazaný uživatel

Fraška , hnus … rozkaz znel jasne Paríž musí postúpiť ….

Reagovat
smazaný uživatel

Dobré je, jaký má tenhle zářez přesah do celé skupiny. AC v posledním kole do téhle penalty stačilo vyhrát v Newcastlu a šli by dál. Takhle i kdyby vyhráli přijdou o osmifinále LM, protože se jeden Polák dneska zbláznil.

Reagovat
smazaný uživatel

Samozřejmě to samé Newcastle…

Reagovat
Nikikrew

Preco? Ak vyhraju v Newcastli a Borusia doma s PSG tak ide do 1/8 finale AC

Reagovat
smazaný uživatel

Tak já to píšu tak, že PSG vyhraje. Prostě to teď najednou má ve svých rukou a poslední zápas jdou proti týmu, který už má postup jistý a navíc jejich výkony, včetně toho dnešního, nejsou žádný zázrak.

Reagovat
Nikikrew

Pises hluposti, PSG nie su ziadne terno. AC ma stale sancu a nic na tom nemeni ani tvoje domienky

Reagovat
smazaný uživatel

To už tak bývá, že lidi píšou názory podle svých domněnek. Nevěřím BVB, ale uvidíme po posledním kole

Reagovat
fenixLFC

AC sere pes, poskodilo to newcastle. tomu stacilo neprehrat doma s AC a mali by postup. takto musia vyhrat a dufat ze PSG nevyhra

Reagovat
smazaný uživatel

Koukám na PSG a NEW jen cca 20 minut, ale co předvádí rozhodčí Marciniak, to je neskutečná kvalita, skvělá komunikace s hráči, kteří mají emoce, pořád je blízko, nadskočí, aby neskazil rychlou kombinaci, vyhodnotí souboje v šestnáctce, vůbec VAR nepotřebuje.

Úplně jiný svět.

Expert Jaroslav Plašil z Radiozurnalu

Reagovat
Shevchenko

Marciniak je klasa více takových rozhodčích

Reagovat
Ángel di María 22

Tak vetsi sracku jsem odpiskat nevidel.

Reagovat
Nieuwendyk

Čůrák želváckej

Reagovat
DidusIneptus

Newcastláci zrádci! Měli to předem naplánovaný poslat Pařížáky do osmifinále v nastavenym čase!!!

Reagovat
Busby babes

lol, prej proc se PSG nedarilo a oni tam zacnou o tom, ze si vytvorili malo sanci... pritom meli sanci na 3 zapasy a kdyby dali 7 golu, tak je to jeste milosrdny. proste selhali v zakonceni no.

Reagovat
smazaný uživatel

31 střel, očekávané góly 4,38…

Reagovat
kilobyte

Víš jak to říkával Bican "Šance je gól". Nebo tak nějak.

Reagovat
bbbauch

Oni tam melou uplne random hodnoceni

Reagovat
Busby babes

Reagovat
Acquanni

Postněte mi někdo video té ruky, přepnul jsem z AC-BVB pozdě

Reagovat
Salfovic
Reagovat
kilobyte

Nezastavil se Mbappé při rozběhu?

Reagovat
Luc-Luc

To je slusnej zarez

Reagovat
sergi

Reagovat
Acquanni

Tak to je výsměch. Pochopil bych, kdyby ten centr šel potenciálně někomu před prázdnou bránu. Tohle je tak hnusný, že necítím ani škodolibost za to proti Arsenalu na Newcastlu.

Reagovat
janinho

toto tu moze napravit uz len BVB ak o 2 tyzdne najebe PSG a v newcastli si hodia korunou kto vyhra aby nebola plichta...

Reagovat
kissak

Škoda, no co se dá dělat. Celej zápas jsme tahali za kratší konec, defenzivní taktika jak za Bruce slavila úspěch v čele s famózním Popem. Nesmyslná pencle to vše podtrhla.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Ángel di María 22

Pocita se v LM skore nebo vzajemny zapasy? Teoreticky by Newcastlu stacilo doma porazit AC, kdyz BVB aspon zaplichti.

Reagovat
fenixLFC

vzajomne zapasy (ked to nezmenili). newcastle proste musi vyhrat a modlit sa aby dortmund nebol dortmund, teda totalne useless. remiza im staci na EL. co je vtipne ze po remize k nam padne jediny tim z celej skupiny, ktory nam moze zavarit

Reagovat
Moshe Dajan

Tady je ale breku nad rozlitým olejem. Je vidět, že proti sobě hráli ropáci.

Reagovat
Salfovic

To zase byla jednou luxusní penaltička

Reagovat
Interista_4ever

škoda, že Newcastle neurval tu pařížskou špínu.., holt ten Polák s hřibovitou kebulí (údajně "nejlepší" sudí na světě) se nám najednou posral...

Reagovat
kissak

celej zápas však odpískal solidně až tedy na tu penaltu, ale k tomu už má každý subjektivní názor

Reagovat
Greny

Jakože byla přísná, ale za mě si to úplně bez problémů obhájí

Reagovat
smazaný uživatel

12.14 Při rozhodování, zda se jednalo o hru rukou, musí rozhodčí posoudit tyto aspekty:

- zda hráč rukou (rukama) učinil své tělo nepřirozeně větším

- zda se jednalo o pohyb ruky k míči nebo o pohyb míče k ruce

- zda jeho ruka byla v přirozené poloze, odpovídající pohybu těla hráče

- zda hráč neměl ruku nad úrovní ramene

- zda se snažil předejít tomu, aby se míč dotkl jeho ruky

- zda měl vůbec možnost předejít kontaktu míče s rukou

Vysvětli mi, jak si může ten rozhodčí své rozhodnutí obhájit, když skoro všechno v tomto pravidle doslova řve, že to jako přestupek nemá být posouzeno?

Reagovat
Greny

Tak to ruku měl od těla a zvětšovalo mu to tělo...

Kdyby ho to trefili na první dobrou tak si myslím že z toho takový halo nebude a k tomu odrazu ...

A přidají k tomu že ten dotek břichem předtím nebylo vědomé hraní obrance, protože ona to ruka myslím není jen když třeba vědomé odkopavas nebo třeba zpracovávas míč

Uvidíme já jen říkám že čekám že nějak takhle to dle pravidel obkecaji

Reagovat
vitasrp

Oni si to ani nebudou muset okecávat, podle těch standardů UEFY to prostě normálně je penalta, protože u nich se tak nějak obecně jako přirozená pozice rukou bere jen ta situace, kdy jsou svěšené podél těl. Všechno krom toho se už v podstatě dá penalizovat.

Reagovat
smazaný uživatel

Smutné

Reagovat
Busby babes

Reagovat
masly008

Tak když většina z těch papalášů nehrála fotbal tak to chápu.

Reagovat
Busby babes

tohle ale neni vyklad UEFA no.

Reagovat
janinho

pred kym? khelaifim a ceferinom? to ano

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
oli9

Tohle není penalta

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si dostuduj pravidla.

Reagovat
janinho

no ked to povies ty tak to asi bude pravda

Reagovat
smazaný uživatel

Netvrdím to jenom já, ale i ostatní lidi, kteří ty pravidla znají nebo si je přečetli. Nemusí se nám to líbit, ale penalta správně odpískaná. Nalož s tím jak chceš.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to by mě zajímalo, kteří jsou ti ostatní lidi

Reagovat
smazaný uživatel

Reálně vitasrp a Busby to tady vysvětlovali v několika komentářích, dokonce jsi na ně reagoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha, takže ostatní lidi jsou lidi tady z diskuzí.. Kdy ke všemu vitasrp píše to, že jde o výklad pravidla dle UEFA, kde minimálně byly tlaky na to, aby se ten výklad změnil… Já jen myslel, že to rozhodnutí podpořili nějací odborníci na pravidla nebo z okolí fotbalu, protože já všude četl jenom to, jak je tohle špatné rozhodnutí.

Reagovat
smazaný uživatel

Navíc se ten výklad týká případu, kdy se míč na ruku odrazí od jiné části těla. Ale kde je zohledněný ten zbytek? Dle pravidel má rozhodčí posoudit všechno, ne jen tento jeden ohled. Byla ruka v nepřirozené poloze? Byla ruka nad úrovní ramene? Hrál rukou úmyslně? Chtěl zmařit rukou tu přihrávku? Mohl udělat něco, aby zabránil kontaktu míče s rukou? Ne, ne, ne a ne. Co je tam správně posouzeno?

Reagovat
janinho

UEFA se vyjádřila ke kontroverzní penaltě v utkání PSG - Newcastle:

- pokud se míč odrazí od těla bránícího hráče do ruky, nemělo by se jednat o přestupek

- sudí Szymon Marciniak tedy penaltu nařídit neměl

Rozhodčí u VAR Tomasz Kwiatkowski tedy výrazně pochybil, když hlavního sudího poslal situaci překontrolovat k videu. Za to byl dnes vyřazen z listiny rozhodčích pro utkání Real Sociedad - Salzburg.

a uz ozaj drz picu erik!

Reagovat
janinho

btw, ja som si pravidla precital, lebo som (predpokladam, ze na rozdiel od teba) nejaky cas aj rozhodoval. naloz s tym jak chces, ale odporucam sa uz radsej k nicomu nikdy nevyjadrovat

Reagovat
smazaný uživatel

Možná dobře že už nerozhoduješ...

Reagovat
janinho

zabudol si sa vyjadrit k tomu prispevku vyssie smiesko... asi si nemal cas, co?

kvoli takymto picovinam si sa tu fakt nemusel registrovat, mohol si ten cas vyuzit nejak zmysluplnejsie

Reagovat
smazaný uživatel

Na tom není nic k diskuzi, jestli čekáš, že ti budu oponovat, tak nebudu. UEFA vydala jasný verdikt. Registroval jsem se už před několika měsíci, takže nechápu, na co narážíš. Nevím proč musíš být hned nepříjemný a toxický, umíš to určitě líp, dole reaguješ normálně.

Reagovat
janinho

tvl, ty sa mi snad zdas tvoja prva reakcia na mna bola "dostuduj si pravidla" a teraz budes plakat, ze ja som neprijemny a toxicky

uplne by stacilo keby si teraz napisal, ze beriem, mylil som sa a mal by si u mna palec hore. ale nie kazdy dokaze uznat ze sa myli. niekto ako ty ked sa ukaze ze povedal hlupost tak miesto aby to uznal zacne okolo seba trepat rukami a davat nejake moralne kazania tym poslednym prispevkom si ma fakt pobavil

Reagovat
smazaný uživatel

Ale problém je v tom, že si pořád myslím, že ta ruka byla odpískaná správně, UEFA k tomu zaujala takové stanovisko, ale stejně tak mohla i vydat prohlášení, že ta situace byla posouzená správně. To je problém subjektivního posuzování pravidel a zohledňování kontextu situace. Nejde říct, že to ruka nebyla, protože šel míč od těla, takhle jednoduše to nefunguje. A "dostuduj si pravidla" jsem říkal olimu, ne tobě, ale o to teď nejde.

Reagovat
janinho

to s olim je pravda, aj ked na ten isty styl si potom odpisal aj mne, ale budiz. ale nevidel som zatial vyjadrenie jedineho cloveka ktory futbal hraval, rozhodoval alebo sa mu nejak venoval, ktory by to rozhodnutie schvaloval. takze to tvoje povysenecke "Netvrdím to jenom já, ale i ostatní lidi, kteří ty pravidla znají nebo si je přečetli." vyznieva strasne smiesne ked este aj UEFA priznala ze urobili chybu a marcyniaka nemal vobec nikto volat k videu. ale kludne tu karu tlac dalej... drzim ti palce.

Reagovat
oli9

Podle pravidel piakl nejspíš hru rukou v nepřirozene poloze...

Ale pak také v tomto pravidlu je

zda hráč rukou (rukama) učinil své tělo nepřirozeně větším

zda se jednalo o pohyb ruky k míči nebo o pohyb míče k ruce

zda jeho ruka byla v přirozené poloze, odpovídající pohybu těla hráče

zda hráč neměl ruku nad úrovní ramene

zda se snažil předejít tomu, aby se míč dotkl jeho ruky

zda měl vůbec možnost předejít kontaktu míče s rukou

Navíc ruka byla až po odrazu od jeho hrudi...

Reagovat
r.mrazik

Hustá penalta. Takovou ruku odpiskat

Reagovat
Y.Cabaye

Zkurvený polák, ten má teda koule tuhle fušeřinu písknout v 98. minutě Akorát nám to celý zkomplikoval.

Reagovat
kissak

Jinak ale pískal celej zápas absolutně v pohodě. Buďme realisté, kdo by si tipoval před sezonou na náš postup do playoff z této skupiny smrti? Já jsem si říkal, že se Howe nepokusí tlak PSG i nějaký čásek ušetřit střídáním, ale to jsem neviděl tu lavičku.

Reagovat
Vopi11

Já tipoval postup z prvního, snad to ještě urvete

Reagovat
deporpepa

Dobrá krádež

Reagovat
Geordies

Celý zápas na PSG bez střídání. 16 hráčů mimo. Polovina základní jedenáctky se ještě dva roky zpět plácala o udržení v PL. Musel nastoupit 17-letý junior. Neskutečné, jsem na kluky hrdý, co dokázali. O zbytku se bavit nehodlám.

Reagovat
Tony Stark

Reagovat
Kluivert9

Reagovat
kissak

Neskutečně ubojovaný zápas, kluci jezdili po zadku, právě škoda toho zbytku

Doma musíme urvat 3 body a doufat, že nám pomůže BVB. Kdo by si však před začátkem sezony tipoval, jak dopadne tato skupina smrti

Reagovat
HalaMadrid_Flx

Reagovat
Luc-Luc

Neskutecny, meli by o tom natocit film

Reagovat
Shevchenko

Neskutečné a to stačilo, že se kolem toho týmu začal motat jeden saúdský princ

Reagovat
Geordies

AC Milán financuje kdo? Fanoušci?

Reagovat
Neutron

Ked ich dotoval Silvio nikomu to nevadilo

Reagovat
JohnnyBravo

Má se někdo ze zraněnejch hráčů vrátit na sobotní zápas? Tenhle zápas s PSG bude cejtit v nohách ještě o víkednu, to by mohla bejt naše šance i když my máme těch zranění podobně a ještě o den míň na regeneraci

Reagovat
Geordies

Willock

Reagovat
Gunner91

karmicka

Reagovat
bbbauch

Jakoze Newcastle muze za to, ze mel rozhodci udelat chybu?

Reagovat
Salfovic

Reagovat
kissak

ach bože, au

Reagovat
LyEX

Nech sa sťažujú ľudia na City koľko chcú a ich majiteľov, ale PSG to je odpad, ako sa majiteľ rozliezol po výkonných výboroch UEFA a Čeferín mu trčí z riti, odporúčam pozrieť dokument o Superlige, ako si kupoval vplyv a funkcionári mu začali dávať pozície pretože sa obrátil proti Superlige, čím sa mu potrebovali zavďačíť.

Reagovat
janinho

uplny suhlas. nadaval som na platiniho ale v porovnani s ceferinom je amater. neviem si predstavit co by bolo keby platini posadil do VV UEFA napr. abramovica...

daj pls. link na ten dokument, to by som si pozrel aj ked si myslim ze ma tam nic neprekvapi. ceferin trci khelaifimu z riti az po spicky lakoviek.

Reagovat
LyEX

Vieš čo ja som to videl na Appletv, k mobilu bolo 3 mesačne obdobie zadarmo. Jedná vec ma ale napĺňa a to, že aj napriek akýmkoľvek obmenam sú stále v LM k hovnu.

Reagovat
janinho

sak to. oni to nevyhraju ani vo sne, ale keby vcera prehrali, tak este bola sanca ze mozu skoncit nakoniec aj posledni v skupine a to by bola nadhera. nepamatas nahodou ako sa ten dokument volal? skusim to niekde stiahnut.

Reagovat
Harley111

No kopat takovou penaltu Sparta tak je tady dva tisíce příspěvků od ubulenců a anti jak to Křéta o přestávce zaplatil, nemluvě o nesmyslným nastavení 8. minut nevím kde to polák vzal a poslední při kopu penalty už byl další hráč ve vápně ,takže se měla penalta opakovat .

Reagovat
deporpepa

Kdyby se mělo brečet kvůli přešlapům rozhodčích ve prospěch sparty, pak je ukončen celosvětový nedostatek vody...

Reagovat
Aludog

Pokutový kop se měl opakovat. Hráč číslo 9 je podle tv záznamu ve chvíli Mbapeho kopu 1 metr v pokutovém území.

Reagovat
oli9

Pamatuju si na minulé MS to období jak to video začalo.. Pořád se opakovali penalty že hráč vbehnul nebo brankář nestal na čáře..

Reagovat
smazaný uživatel

Zastav si záznam ve chvíli, kdy Mbappé kope. Byl na čáře.

Reagovat
Aludog

Bary,je uvnitř.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-R2D2-

Reagovat
esmuellert

Škriniar měl dostat červenou! Nechápu, proč se k tomu VAR nevrátil...

Reagovat
$dolar$

Takhle, penalta být neměla. Dle současných pravidel.

Nadruhou stranu, je to zasloužene, protože zalezt do vápna a ani nepresovat je naprosto trapné a nemá to co delat v LM, pokud chci postoupit.

A do třetice, pokud jsi nesikovnej a nastrelis si sám ruku - tím spíš bych penaltu piskal.

Reagovat
deporpepa

Je toho plný internet... dle současných pravidel platných například v naší lize by platit neměl.. ale pravidla UEFA jsou jiná, ta snad to pravidlo o ruce po kontaktu míče s tělem neměla přijmout.

https://www.footballclub.cz/venku/jak-tohle-muze-byt-penalta-sporna-situace-z-parize-pod-lupou

zda je to zasloužené či není je subjektivní názor... dát gól a zalézt do vápna je regulérní taktika, která už mnohokrát vyšla, i když je zcela nekoukatelná...

A pokid si ruku nastřelíš sám vlastní nešikovností , pak ano.... pokud se ti to odrazí od těla po střele (centru) kdy už nemáš čas a ni mžnost uhnout... pak je to velice přísná penalta...

Reagovat
$dolar$

Tak UEFA sama prohlasila, ze to byla chyba, tak ja ti nevim..

Reagovat
deporpepa

Taky jsem četl... to vypadá, že to prostě hodí na rozhodčího.. že dodržel jejich nesmyslné pravidlo

Reagovat
Geordies

Soudě dle tvé teorie, v prvním poločase měl být vyloučetný i Škriniar. V souboji 1na1 s Isakem zasáhl nezjištně balon a pak ho na zemi zasáhl rukou, čímž překazil Isakovi jít sám na bránu. Za mě to teda bylo ponecháno správně, ale je to nachlup stejný případ, po kterém by zbytek zápasu mohl vypadat úplně jinak. Jinak souhlasím, PSG hrálo fotbal, hráči Newcastlu skoro ani neuměli stát, jak byli vyplivlí.

Reagovat
$dolar$

To jsem nevidel.

Reagovat
Miguel19

Jenže on si ji nenastřelil

Reagovat
$dolar$

Ten treti point byl obecne, ne zrovna k tehle situaci.

Reagovat
Miguel19

Reagovat
j_mrazik

Já myslel, že jsi fandil Mourinhovo Chelsea tehdy.

Reagovat
Pigeon

Snažil jsem se v tvém sdělení najít logiku, avšak neúspěšně. Penalta byla zasloužená, protože Newcastle hrál způsobem, který tobě nevyhovuje.

Jaký styl hry tedy má co dělat v LM pokud chce tým postoupit? Máš i nějaké doporučené rozestavení a doplňující taktiky?

Reagovat
$dolar$

Napis do zprav, posli dvojku a klidne ti udelam prednasku na pul hodky.

Reagovat
Neutron

Dve koruny nie su vela.

Reagovat
$dolar$

Taky myslim, mohl bys zebrat i o vic.

Reagovat
Neutron

To by si najprv musel mat

Reagovat
$dolar$

Nj holt budes bez krabicaku.

Reagovat
Neutron

Nakolko neviem co to je tak ma to ani netrapi, ale pochutnaj si s rodinkou.

Reagovat
wyqinac

UEFA se vyjádřila ke kontroverzní penaltě v utkání PSG - Newcastle:

pokud se míč odrazí od těla bránícího hráče do ruky, nemělo by se jednat o přestupek

sudí Szymon Marciniak tedy penaltu nařídit neměl

Rozhodčí u VAR Tomasz Kwiatkowski tedy výrazně pochybil, když hlavního sudího poslal situaci překontrolovat k videu. Za to byl dnes vyřazen z listiny rozhodčích pro utkání Real Sociedad - Salzburg.

Reagovat
Manik...

To je trest

Reagovat
Igner Farnsworth

Snad mu ty prachy poslali na účet, nechtěl bych se tahat s takovou váhou v hotovosti

Reagovat
smazaný uživatel

Má to na PayPalu prý

Reagovat
deporpepa

To já bych se i obětoval a hodil bych to do teplejch

Reagovat
ACSeRw!n

nebyla

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle byla asi taková penalta jako penalty FC Viktorije Plzeň z období 2011-2015. Insideři vědí.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele