osmifinále - 1. zápasy
20.02.2008 20:45 CET
2 : 3
(2:1)

Na Celtic přijíždí Barça

Předloňský vítěz Barcelona cestuje na horkou půdu v Glasgow, kde na ni čeká všehoschopný Celtic. Skotové jsou hlavně na domácí půdě takřka k neporažení, což ostatně zažili sami Katalánci, kteří se relativně nedávno po dvojzápasu se Celticem loučili s Pohárem UEFA...

Na druhou stranu před třemi lety Celtic ve skupinové fázi Ligy mistrů právě s Barcelonou doma prohrál 1:3 a jejich tehdejší výsledky nakonec stačily pouze na Pohár UEFA. Oba celky si tedy mají co vracet...

Celtic je v domácí lize druhý se čtyřbodovou ztrátou na rivaly z Rangers, což fanouškům určitě nestačí, nicméně cesta v Lize mistrů (ve které protestanti už skončili) leccos vynahradí. Klíčem k úspěchu je, jako již obvykle, skvělé prostředí v Celtic Parku. Ve skupinové fázi katolíci vyhráli všechny tři domácí zápasy, což v kontrastu s třemi venkovními porážkami ukazuje, jak moc důležitý je pro Celtic úvodní zápas. Nedá se totiž předpokládat, že by se pak v odvetě něco zachraňovalo...

Svěřenci Gordona Strachana se defenzivně pokusí navázat právě na Rangers, kteří ve skupině udrželi Barcelonu na uzdě a uhráli s ní remízu 0:0. To však Celticu určitě nestačí, takže se "antifotbal" (jak výkon Rangers kontroverzně nazval Lionel Messi) pravděpodobně opakovat nebude.

Domácí každopádně nemůžou nastoupit v plné sestavě, chybět bude suspendovaný Scott Brown a také Andreas Hinkel, jenž do Celticu přestoupil letos v zimě z FC Sevilla, za kterou již tuto sezónu v Evropě startoval, a má proto útrum. Další zimní posila má naopak dveře otevřené, jedná se o Barryho Robsona.

Celtic každopádně působí před dvojzápasem velmi odhodlaně a dobře naladěn: "Vůbec se nebojíme," vzkazuje obránce Gary Caldwell. "Věříme si, že můžeme postoupit dále než loni. Barcelona hraje velmi útočným stylem, nabízí asi nejpohlednější fotbal v současnosti, hrají jinak než AC Milán (který je loni vyřadil – pozn.).

Nebojácně působí i Andreas Hinkel, který, jak už bylo řečeno, hrát nemůže: ”Samozřejmě mě to mrzí, ale počítal jsem s tím, když jsem sem přicházel. Myslím si, že Celtic je doma schopen porazit každý tým na světě. Trávníky ve Skotsku jsou hlubší a měkčí, což je pro týmy ze španělské ligy náročné, po sedmdesáti minutách se to značně projevuje na únavě, soudí Hinkel.

Barca je v Primera División také druhá, ztrácí na první místo pět bodů, což je sice stále dost, ale po posledním kole panuje v Ciudad Condal spíše optimističtější nálada. Ta je dána také dvanáctizápasovou sérií bez porážky, jejíž počátek se datuje ještě do minulého roku.

V Lize mistrů hrají Blaugranas celkově v dobré pohodě, svou skupinu bez problémů vyhráli, přičemž neprohráli ani jednou. Poslední zápasy ukázaly problémy s ofenzívou, nicméně proti Celticu budou připraveny všechny hlavní útočné hvězdy - Thierry Henry, Ronaldinho, Lionel Messi a hlavně Samuel Eto’o. Je to právě kamerunský útočník, který zůstává klíčovým mužem celého celku a Frank Rijkaard může děkovat všem svatým, že se stihl dát zdravotně do pořádku.

Celkově se marodka Barcelony vyprazdňuje, což stálo místo v nominaci Edmílsona či Bojana Krkice, kteří jsou zdravotně fit, ale přesto se do Glasgow nedostanou.

Přestože bude mít Frank Rijkaard k dispozici všechny čtyři "Fantásticos" (jak nazývají zmíněnou útočnou čtveřici některá média), sportovní ředitel Txiki Beguiristain vidí cestu k úspěchu jinde: "Žádní galácticos nebo fantásticos a další mě nězajímají, v nic takového nevěřím. Důležitý je kolektivní přístup, věřím ve skupinu hráčů, kteří hrají jako jeden tým.

Své k celému duelu může říci i Henrik Lasson, který hrával za oba kluby a v obou prožil obrovské úspěchy: "Když jsem se dozvěděl o tom, jak dopadl los, nemohl jsem tomu uvěřit. Že se znovu potkají, skvělé překvapení," říká nejlepší švédský hráč posledních padesáti let. "Prožil jsem sedm fantastických let v Celticu a dva stejně parádní v Barceloně. K oboum mám skvělý vztah, jedná se o úžasné kluby se snad nejlepší základnou fanoušků na světě." A tip? "To po mně nechtějte, bude záležet na přístupu všech hráčů, na tom, jak se jim zrovna ten den bude dařit," odmítá prozradit své karty legendární útočník.

FC Barcelona - pravděpodobná sestava:
Valdés - Puyol, Márquez, Milito, Abidal - Touré Yaya, Deco, Xavi - Messi, Eto'o, Henry

Tip EuroFotbal.cz: 2

Autor: Petr Kilian / uefa.com, goal.com

Vzájemné zápasy

24.11.2004
FC Barcelona
1:1
Celtic FC
Liga mistrů
Sk F
14.09.2004
Celtic FC
1:3
FC Barcelona
Liga mistrů
Sk F
25.03.2004
FC Barcelona
0:0
Celtic FC
Pohár UEFA
OF 2.z
11.03.2004
Celtic FC
1:0
FC Barcelona
Pohár UEFA
OF 1.z
24.11.2004
FC Barcelona
1:1
Celtic FC
Sk F
14.09.2004
Celtic FC
1:3
FC Barcelona
Sk F

Celtic FC - poslední zápasy

16.02.2008
Celtic FC
3:0
Hearts
Premier League
 26. kolo
10.02.2008
Aberdeen FC
1:5
Celtic FC
Premier League
 25. kolo
02.02.2008
Kilmarnock FC
1:5
Celtic FC
Scottish Cup
5.k
27.01.2008
Falkirk FC
0:1
Celtic FC
Premier League
 24. kolo
19.01.2008
Celtic FC
1:0
Kilmarnock FC
Premier League
 23. kolo
12.01.2008
Celtic FC
3:0
Stirling
Scottish Cup
4.k
04.12.2007
AC Milán
1:0
Celtic FC
Sk D
28.11.2007
Celtic FC
2:1
Šachtar Doněck
Sk D
06.11.2007
Celtic FC
1:0
SL Benfica
Sk D
24.10.2007
SL Benfica
1:0
Celtic FC
Sk D
03.10.2007
Celtic FC
2:1
AC Milán
Sk D
18.09.2007
Šachtar Doněck
2:0
Celtic FC
Sk D

FC Barcelona - poslední zápasy

16.02.2008
Real Zaragoza
1:2
FC Barcelona
Primera División
 24. kolo
09.02.2008
Sevilla FC
1:1
FC Barcelona
Primera División
 23. kolo
03.02.2008
FC Barcelona
1:0
CA Osasuna
Primera División
 22. kolo
31.01.2008
FC Barcelona
1:0
Villarreal CF
Copa del Rey
ČF 2.z
27.01.2008
Bilbao
1:1
FC Barcelona
Primera División
 21. kolo
24.01.2008
Villarreal CF
0:0
FC Barcelona
Copa del Rey
ČF 1.z
12.12.2007
FC Barcelona
3:1
VfB Stuttgart
Sk E
27.11.2007
Olympique Lyon
2:2
FC Barcelona
Sk E
07.11.2007
FC Barcelona
2:0
Rangers FC
Sk E
23.10.2007
Rangers FC
0:0
FC Barcelona
Sk E
02.10.2007
VfB Stuttgart
0:2
FC Barcelona
Sk E
19.09.2007
FC Barcelona
3:0
Olympique Lyon
Sk E

Komentáře (195)

Přidat komentář
Devil

Barca je v tomto duelu asi tim lepsim a malo kdo by si asi vsadil na Celtic , ale na druhou stranu zacina se ve Skotsku a ostrovani jsou doma tvrdi jak žula ! Kdyz Celtic doma neprohraje muze se stat i necekane ! tip.-1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Zde muze byt snad jen vyhodou,ze skotove zacinaji v domacim Celtic Parku a pokud by se jim podarilo zvitezit 1-0.,pak by to mohlo byt dost zajimave.

V jinem pripade %na strane spanelu.

Postup: FC Barcelona.

Reagovat
smazaný uživatel

Celtik by mohl zabojovat a myslim ze tento duel byde velmi zajimavy. Doma muze Celtik vyhrat, a to by pro nej mohlo byt motivaci na Nou Camp. tip: 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

Pokud Celtic neporazí doma Barcu o dvě branky, tomu snad nikdo nevěří, bude mezi postupujícímu defakto rozhodnuto. Jak známo Skotové jsou venku poloviční zvláště pak, když cestují na Nou Camp. Můj tip 0:2, postup Barcelona!!!

Reagovat
smazaný uživatel

v tomto duelu preji celticu, důležité je vstřelit první gól a potom by barcu moh udolat. tip 1:0, postup zrejme barca

Reagovat
Pharrell

jj

Reagovat
Liquid

jako velký fanda Celtiku je to pro mě těžký, ale na Barcu nemá. Barca vyhraje 2x 2-0

Reagovat
smazaný uživatel

Celtic doma bude útočit, pro odvetu na Iberském poloostrově se jeho šance rapidně snižují. Barcelona ale neprožívá nejlepší možné období, myslím, že i za bod by byla ráda. Spoléhá především na domácí utkání. Tip 1:1.

Reagovat
smazaný uživatel

barcelona jede do celtic parku pro výteztví

Reagovat
smazaný uživatel

To je nesmysl, neprohrála dvanáctkrát v řadě (kolik ostatních týmů to může říct?), remíza bude přijata, ale rozhodně ne stylem, že za ni bude ještě ráda...

Reagovat
smazaný uživatel

si povime pak....

Reagovat
smazaný uživatel

Tady si není co povídat - remíza nebude bárna s nadšením, to je fakt. Barca má v tuto chvíli sérii bez porážky, to je taky fakt. Zápas na těchto věcech nic nezmění, ať dopadne jakkoli.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Barca má už konečně skoro kompletní sestavu, vrací se Etoˇo...možná se mi budete smát, ale tipuji 1:3

Reagovat
smazaný uživatel

V Celtic Parku to bude vítězství Celticu 1:0 ovšem na Nou Campu si Barcelona s Celticem pohraje a vyhraje s přehledem 3:0.

Reagovat
smazaný uživatel

No, máme vcelku velkou šanci. Při vší úctě k Celtiku by měla Barca postoupit. Vše se bude odvíjet od hry, kterou budou praktikovat Skotové - buď zalezou a budou čekat na smrt tak, jak to udělali Rangers, anebo se pokusí hrát s Barcou fotbal a mají šanci.

Můj tip je 0:0

PS: na Nou Campu 2:1 či 1:0 pro Barcu a postup

Reagovat
smazaný uživatel

Tipl bych spíše 1:1 když už... že by nepadla ani jedna branka, tomu se mi věřit nechce.

Reagovat
smazaný uživatel

na Rangers též branka nepadla. Skotové to prostě zavřou a máš útrum. Barca má velký problémy dostat se do koncovky a ještě větší problémy svoje šance proměňovat. Je to každej rok něco - loni jsme zase měli obranu tak děravou, že soupeř přešel dvokrát, třikrát do protiútoku a hned jsme z toho dostali gól, letos obrana OK, ale odešla záloha ....

Reagovat
smazaný uživatel

Pravda, zas si ale říkám, že Rangers nejsou Celtic a my ted hrajem taky jinak než na podzim...

...zvláště, jestli Rijkaard skutečně nastaví tu sestavu, kterou zkouší na tréninku (s Messim a Ronniem na lavce).

Reagovat
smazaný uživatel

můj tip 1:0 pro domácí

Reagovat
smazaný uživatel

taky si myslím že 1-0 pro domácí

Reagovat
smazaný uživatel

0:1 Eto´o

Reagovat
smazaný uživatel

Nevite nekdo nejakou stranku kde by bylo mozny videt nebo stahnout zapas z finale ligy mistru barca : arsenal ?????

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím zhe to bude tak 1:2 pro Barcu...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to tak. Ked chces s Barcou bodovat, musis proste najst sposob. V La Lige ho mnohi do znacnej miery nasli, na europskej scene sme zda sa este relativne neopozerani, uvidime so silnejsim klubom.

Vykon timu vyborny, dojem kazi len slabsi vykon jednotlivca a nepremenenie mnohych golovych sanci.

Uz vzajomny zapas v roku 2004 bol skvost, tento si budem prehravat urcite tiez velakrat.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale špatné je to, že nás do teď zdobila defenzivní jistota, což je v LM základ, ale tohle prostě nebylo zrovna ono, ještě k tomu ten Márquez v závěru, to byl vážně vrchol.

Reagovat
smazaný uživatel

Z dlhodobeho hladiska ma stve, ze super nacentruje loptu a ak neda gol alebo nevytvori tutovku, tak je z toho castokrat aspon nejaky zavar. Z nasej strany je to podstatne slabsie.

Reagovat
smazaný uživatel

Nemáme na to hráče (útočníky), ta obrana byla letos značně lepší, ale dneska jsme naprosto vyhořeli v tohmle, máme štěstí, že to bylo proti celku, který značně převyšujem, proti AC či Chelsea by to mohlo znamenat konečnou (například pokud si je necháme dát doma).

Reagovat
smazaný uživatel

Prave preto presadzujem Diega Milita...

Uvidime, nechme sa prekvapit...

Reagovat
smazaný uživatel

Naprostá dominance Barcelony, úžasný výkon, Milito bohužel neměl den a prohrál dvakrát hlavičkový souboj, ale Celtic se jinak vůbec k ničemu nedostal. Komentátoři na ESPN to říkali jasně. "Věřímm, že se fanoušci Celticu neurazí, ale ten rozdíl kvality je tam obrovský."

Reagovat
Shevchenko

Henry krása.

Reagovat
smazaný uživatel

Dnešný skvelý výkon charakterizuje nadpis Elmundiva a to je Fantastico :

Reagovat
smazaný uživatel

Opet predved paradni vykon

Jinak Barca na Cektic párku predvedla supr vykon hrat predtakovym kotlem neni jen tak.

A Thierry Henry?

There is only one...

Thierry Henry,Thierry Henry...

Reagovat
smazaný uživatel

Mysmane, mysmane, proč neotravuješ jen u Arsenalu, proč se tvůj virus rozšřiřuje po celém EF?

Reagovat
smazaný uživatel

ty taky komentujes arsenal tak proc bych se nemoh zasmat tady?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty bys neměl psát nikde, já nechápu, že to nevidíš. Tvé příspěvky jsou věčně mimo, slohově ani logicky nedávají smysl, je to prostě děs a to ti říkám proto, aby ses nad tím zamyslel a trochu se hlídal. Jenže ty to neuděláš a místo toho se tu určitě začneš se mnou hádat.

Reagovat
smazaný uživatel

Mysman ma pravdu Kysliku ! Napsat svuj nazor tu muze kazdy ! Ty taky okomentujes skoro kazdou kravinu , tak nepoucuj druhy , neni to tu jen tvoje ! Mysliz ze s tebe a s tvojich nazoru se kazdej tady zeserem !

Reagovat
smazaný uživatel

Pššt.

Reagovat
smazaný uživatel

Nerozumiem,preco odjebavas mysmana,ked v tomto prispevku napisal len pravdu!Barca velmi dobry vykon,Henry velmi pekny gol...A Valdes,no,nevyslo mu to,ale to je tym,ze ho tu davate za jedneho z najlepsich brankarov sveta,co urcite nie je.Je vyborny brankar,ale nepatri medzi TOP,co vy fanusikovia Barcelony,nikdy nepripustite,ale to neznamena,ze to tak je...

Reagovat
smazaný uživatel

V této sezoně určitě patří k top. Na tom ta včerejší chyba nemůže nic změnit.

Reagovat
smazaný uživatel

není nad klubový fanatismus......

Reagovat
smazaný uživatel

To tím nemá nic společného. Fakta jsou fakta a ty říkají, že Valdes letos patří k top. S tím nic nenaděláš.

Reagovat
smazaný uživatel

Najprv si pozametajte na vlastnom "dvorku" a potom sa starajte o druhých

Dneska som nijako nespatril ten váš super futbal s ktorým ste mali prevalcovať celé AC Milano a to bolo plná huba kecov po lose LM

Reagovat
smazaný uživatel

KRASNY FUTBAL

Reagovat
smazaný uživatel

bude dustojnejsi souper....tohle je vzhledem k predvedeny hre az moc lichotivy vysledek :)

stara dobra barca

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem dokonce cekal 1,protoze Celtik je doma silny.Bohuzel jednomu z jejich obrancu se to dnes hrube nepovedlo.Co jsem vydel tak to poprve nedostatecne odkopl mic se dostal k Henrymu a ten ho tam supl.A ten 3 to bylo od Messiho pojd sem kam jdes.Uprime receno nechtel bych byt v jeho kuzi.Skoda mohlo to byt v odvete,alespon 30mim.otevrene.

Reagovat
smazaný uživatel

cekal sem ze to bude tezsi, ale barca predvedla skvelej vykon, jen tak dal!

Reagovat
smazaný uživatel

No, neviděl jsem to. Místo toho jsem měl možnost spatřit nadpozemsky kvalitní šachy na Emirates Stadium. ČT se zase jednou povedl výběr přenosů . Ve dvou zápasech padlo po pěti brankách a ty jsme neviděli. Ve dvou zápasech, co jsme měli možnost vidět, padla dohromady branka jedna ...

Reagovat
smazaný uživatel

kuwa, padly tam góly dva. Moje matfyzářky by mě nepochválila ...

Reagovat
smazaný uživatel

Jenom španělské kluby chtěly venku hrát fotbal .

Reagovat
smazaný uživatel

Priznám sa, po tom, čo Barca stiahla náš náskok v lige z 11 na 5 bodov, začínam ju trošku viac sledovať a hraje dobre, to treba povedať. Fanúškovia Barcy z EF sú asi spokojní ( a navyše už nám nemôžu po tej poslednej penalte v lige nadávať skrze rozhodcov ), ale majú aj slabiny, a to je dobre. Vidím to presne tak , ako to povedal Csaplár a ako som to rominhovi vravel už pred sezónou - nejde v lige o opozeranosť, ale o motiváciu Hviezdneho výberu v ofenzíve, pretože ten rozhoduje zápasy pre alebo proti Barce. Vzadu naopak Barca stále s problémami, a to je pre Real len dobre. Ale včera dobrý výkon, taký ľahký, hravý...

Reagovat
smazaný uživatel

presne tal sú to čuráci

HALA MADRID

Reagovat
smazaný uživatel

"vzadu stále s problémami" po dlouhý době měla Barca vzadu problém, v této sezoně je Barca v defenzívě skvělá!

Reagovat
smazaný uživatel

Csaplar, to je teda argument.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak asi neni taký chytrý ako si ty rominho, ale na rozdiel od teba sa tomu aspoň trochu rozumie

Reagovat
smazaný uživatel

Vazquez opat ukazal svoju hlupost a vseobecne slaby prehlad a cit pre futbal, preto sa potrebuje zachranovat kvasi odbornikmi, ktori pravidelne perlia jednu sracku za druhou.

Ale pokracuj, je to zabava.

Reagovat
smazaný uživatel

ani po polroku si nezmúdrel a kto je hlúpy, ponechaj radšej na druhých, ty hrdina navyše nechápem načo sa zase hádaš, napísal som len, že Csaplár tomu rozumie viac ako ty. Alebo si myslíš, že si fundovanejší ako on, rominho?

Reagovat
smazaný uživatel

Prave tu sa ukazuje ta tvoja slabsia inteligencia.

Podla coho sudis, ze Csaplár vie o tom viac ako ja ? Podla toho, ze je trener a udajne odbornik ? A to je snad nejaky pisany zakon ? Luhovy by podla toho teoreticky tiez mal mat lepsi prehlad ako ja a to boli panecku v utorok miestami perly, u inych hostov castokrat tiez.

Ale najlepsie na tom je, ze tu argumentujes hostom v studiu, ktori vsak maju pravidelne iiny pohlad na futbal, ako ho mas ty s tou tvojou naivitou. Priklad, prispevky typu Ronaldinho a polovica Barcelony.

Najlepsie na tom je, ze zatial co ja som videl vsetky zapasy Barcelony, tak Csaplar svoju naklonnost a snahu sledovat La Ligu nikdy(?) ani slovom nenaznacil.

Reagovat
smazaný uživatel

a ještě mi chce nějaký zdejší nadšenec tvrdit, že Valdes je špičkový brankář?....

Reagovat
smazaný uživatel

Valdes je špičkový brankář. Každý občas udělá chybu. Dělá je Valdes, dělá je Čech, Cassilas, nedávno i Buffon. Někdo víc, nekdo míň a Valdes, stejně jako ti jmenovaní, jich v této sezoně dělá minimum a proto patří k TOP!

Reagovat
smazaný uživatel

to je jen vaše přání......co vidím Barcu v LM, tak to vždycky Valdes nějak pohnojí....a to skutečný Top brankář nedělá...

Reagovat
smazaný uživatel

V této sezoně? To asi těžko!

Reagovat
smazaný uživatel

a co ten 40 metrový nadýchaný centr, který skončil ve vaší bráně na Lyonu?

Reagovat
smazaný uživatel

To nebylo jeho! To měla mít obrana. Takových gólů padá hodně, navíc podobný dostal loni či kdy Casillas.

Reagovat
smazaný uživatel

hezká pohádka........každopádně tomu, že je Valdes nějaká špička, tak tomu věří asi jen fans Barcelony.....např. včera v polském studiu tam ti jejich rozmbradové říkali, že to je nejslabší článek vašeho týmu....

Reagovat
smazaný uživatel

Njn, najvacsi youtube znalec Bruce uz je tu.

Reagovat
smazaný uživatel

pokud jsou na úrovni našeho Csaplára či Luhového, tak ať si plácají co chtějí.

Když vezmu počet obdržených gólů, počet vychatyných šancí, počet chyb atd. tak je na tom lépe než Čech, který dle většiny k top patří.

Reagovat
smazaný uživatel

co z toho že vám vychytá zápas např. v Zaragoze, když to pak totálně posere třeba s LfC a připraví vás o postup....

Reagovat
smazaný uživatel

Proti Liverpoolu to bylo loni, já píšu o letošní sezoně! To už sis z těch několika příspěvků mohl pochopit. A když už argumentuješ, co bylo loni, tak já bych mohl napsat, že nám vychytal finále LM

Reagovat
smazaný uživatel

Co z toho, ze nemam vychyta xy zapasov v La Lige, finale Lm, semifinale Lm s AC na San Sire, ci kopu inych, ked potom spravi 1-2-3 chyby, na ktoru pivovi odbornici, ktoru zaradili Robinsona do 5ky najlepsich brankarov sveta, cakaju.

Reagovat
smazaný uživatel

No, tak ak aj Iker niekedy ( skôr výnimočne ) chybu spraví, zrovnávať Valdesa s ním, tak to asi nie. Casillas je proste o stupienok vyššie, či sa to Kataláncom páči alebo nie.

Reagovat
smazaný uživatel

Je o něco lepší, to přiznávám, stejně jako Buffon, ale třeba Čech letos určitě ne. Ale teď jde o to, kolik brankářů řadíš k top? 3,5,10?

Reagovat
smazaný uživatel

ja si myslím, že netreba to vôbec radiť do nejakých zvlášť kategórii, skôr by som povedal, že existuje všeobecný a docela pravdivý názor, že najlepší v súčasnosti sú Caillas a Čech, možno spomínaný Buffon a potom je celá paleta ďalších kvalitných brankárov.

Reagovat
smazaný uživatel

Viděl si, jak letos chytá Čech? Kolik už v této sezoně udělal chyb?

Reagovat
smazaný uživatel

no vidíš, tak si mi pomohol vylúštiť tajničku, kto je najlepší Pozri, Valdes pravidelne robí docela veľké kiksy a to ak ho chcete silou mocou stavať na úroveň trebárs Ikera či Buffona, nemôže. Samozrejme netvrdím, že nechytá dobre - ale to je všetko. Chce to stabilitu a potom bude TOP.

Reagovat
smazaný uživatel

Letos dostal Valdes dva góly, které byly vyloženě jeho! Čech dostal 4 a to jsem neviděl všechny zápasy Chelsea! Tak o jaké stabilitě tu píšeš.

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre, tak Čecha vynechaj, možno ťaží ešte z minulých sezón, kedy bol naozaj super. Bol to len príklad, vidíš, aj on vtedy dva roky podával skvelé výkony. Ale ja som pôvodne reagoval na toho casillasa a to zrovnanie a tam nie je o čom, Iker je skvelý už dlhší čas, to je bez debaty.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, ale já tvrdím, že letos, tzn. v této sezoně, patří Valdes k top. O minulých sezonách tu není řeč.

Reagovat
smazaný uživatel

A je to přesně o tom, na Valdese všichni koukají dle minulosti, kdy dělával chyby a to jak chytá teď, je nezajímá. Opačně je to u Čecha, který byl bezchybný, ale v této sezoně chyby dělá a přesto ho pořád spousta lidí považuje za číslo 1.

Svoje žebříčky nej brankářů bys měl aktualizovat dle současné formy a né dle formy za posledních mnoho let

Reagovat
smazaný uživatel

Ja len hovorím, že ak chce niekto patriť do skupiny TOP, tak musí byť stabilne nejaké dve sezóny určite vyčnievajúci nad ostatnými, to je všetko. A to zatiaľ Valdes nie je, ale Iker áno. Pravda môže byť to, že Čech bol a už nie je, ale neviem, toho až tak moc nesledujem, mne ide o Ikera.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Valdés je velmi stabilní, dvě chyby za sezónu (přitom na naprosté většioně médií se píše, že se to dalo chytit, ale že by z toho dělali hrubku roku jak vy, to ne), to je stabilní výkonnost. Má nejméně gólů v La Lize letos, vyhrál Zamoru, to ukazuje stabilnost výkonů.

Ostatně (nejen já) si myslím, že Casillas mohl při jednom z gólů Betisu udělat stejně jako Valdés ted se Celticem. A jsme přesvědčený, že kdyby ten gól proti Betisu dostal Valdés, tak tady opět přiběhne skupinka lidí honící si na něm ego.

Reagovat
smazaný uživatel

Mě jde o to, že je hodně obtížné říct, který brankář je nejlepší a proto je jednodušší říct, že mezi nejlepší brankáře patří cca 5-10 brankářů. To ovšem neznamená, že jsou všichni stejně dobří, jen že jsou na určité vysoké úrovni. No o do těch 5-10 brankářů patří jak Casillas, tak Valdes, Čech, Buffon atd. O to tu jde.

Já nikde netvrdil, že by byl Valdes lepší jak Casillas

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je samozřejmě lež.

Reagovat
smazaný uživatel

Celtic mě hodně překvapil svým přístupem. Narozdíl od Rangers hráli fotbal. Naštestí to takticky moc nezvládli, už dlouho jsem neviděl, aby měli ofenzivní hráči Barcelony tolik prostoru pro kombinaci

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlas.

Reagovat
Devil

Skoda ! Ted uz asi postoupi Barca !

Reagovat
M11

taaak... a mame prvniho ctvrtfinalistu

Reagovat
smazaný uživatel

Výborný zápas, Barca absolutně rozebrala soupeře. Celtic se hlavně v druhém poločase nedostal za polovinu, všude jsme byli o krok dřív. Bylo se zkrátka na co koukat, jeden z nejlepších zápasů, který Barca odehrála v této sezoně...Hlavně to nasazení mě potěšilo. Po poločase vedl Celtic 2:1 (lekce z produktivity), ale já jsem si byl naprosto jistý, že minimálně remizujeme...Vyzdvihl bych výkon Henryho a Ronaldinha. První jmenovaný hrál jako za starých dobrých časů a navíc nám konečně ukázal svou skvělou placírku. Ronaldinho si říkal o balony, zkazil minimum akcí, rozdával geniální přihrávky, dal si míč do tahu (minimálně stál nad míčem), navíc nahrál na Henrymu na vyrovnávající branku - po dlouhé době mě potěšil a byl bych jenom rád, kdyby v tom pokračoval. Z toho útočného tria se mi nejméně líbil Messi, ale zas na druhou stranu dal dva goly a rozhodl zápas, s příspěšním střídajícího Etooa. Ještě dodám, že jsme po sedmi zápasech v řadě dali více jak jednu branku a Deco má opět asistenci - na AM to je prostě jednička v Barce a v tom se ztotoznuji s Kyslíkem - jeho hra dělá střední zálohu. Bohužel Iniesta na AM sice neztrácí míče, ale naopak nedá finálku.

Do odvety na Nou Campu jdeme s vynikajícím výsledkem 3:2, takže si troufnu říct, že už můžeme spekulovat nad čtvrtfinálovými soupeři.

P.S: Konečně se fantastická čtyřka ukázala.

Reagovat
smazaný uživatel

hm jsem zvědavý na další kolo

Reagovat
smazaný uživatel

Jednu věc Ronaldinho posral a to bylo založení akce Celticu, po který padl gól, tím přenesením hry na druhou stranu hřiště. I když pak tam zaváhal Puyol a po něm i Milito, takže to maj vlastně na třetiny každej. Každopádně to byl ale zbytečně ztracenej míč.

Reagovat
smazaný uživatel

barchčilona má jednoznačně nejlehčího soupeře,takže Messiho forma stačí..

Reagovat
smazaný uživatel

uvidime jak si poradi ve čtvrtfnale s Lyonem/Manchesterem...to uz bude jine kafe...

Reagovat
smazaný uživatel

já měl dojem, že čtvrtfinále se bude znova losovat

Reagovat
smazaný uživatel

To už sú rozlosované aj ďalšie kola? Ja som si myslel že sa znova losuje po osemfinále

Reagovat
smazaný uživatel

Hm sranda je že iba Barcelona vyhrála na Celtic parku 2x po sebe a niektorým top tímom sa to nepodarilo už dlhé roky.

Tak newiem o akom najslabšom tíme to hovoríš

Len pre informáciu na Celtic parku domáci nenašli premožiteľa od spomínaného zápasu s Barcelonou z roku 2004/05 kde sme vyhrali 3:1.

Tak si najprv zisti fakty a potom ničo napíš

Reagovat
smazaný uživatel

*niečo

Reagovat
smazaný uživatel

se koukáš do minulosti jak do špinavé díry.realita je taková že Celtic by nepřešel přes nikoho vtomhle osmifinále_soudím jen podle včera viděno souhrn ale mě to stačí.

Reagovat
smazaný uživatel

Aha tak takýchto prispievatľov mám najradšej "soudím podľa včerejšího sestrihu". Celticu som neveril že postúpia z tohoto súboja ale pred týmto zápasom by som bol spokojný aj s remízou alebo aspoň z dobrou východiskovou sitáciou do odvety lebo Celtic je doma veľmi sílný a presvedčili sa o tom tími ako MU, Miláno a Benfika.

To len podtrhuje ako už niekto spomínal že španielske tými chodia hrať futbal a nespoliehajú sa iba na domáce prostredie lebo byť tam iný tým tak newím či by dali Celticu 3 góly alebo by vyhráli.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tady\ je to hotový barca už postupuje jasný

Reagovat
smazaný uživatel

No já se nestačím divit, vazquez připomínající Czaplara a "stále špatnou obranu" , Bruce je nemocný, to se dá tolerovat, ale i přesto mě to docela zaskočilo, přece jenom jsem nečekal, že si zapomene vzít prášky.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
M11

Reagovat
smazaný uživatel

No jasné, ty ešte žiješ? Že by si ty sprosto nezareagoval Nechodíš ty s rominhom na film blbý a blbší? Mali by ste...

Reagovat
smazaný uživatel

..no a o Csaplárovi asi toľko, čo som odpísal rominhovi - keby ste tomu rozumeli aspoň sčasti ako on ( aj keď netvrdím, že je to nejaké eso ), nemuseli by ste sem pravidelne písať tie hovadiny, čo zrovna vy dvaja píšete

Reagovat
smazaný uživatel

Nevíc co všechno říkal Csaplár, ale to o motivaci hráčů barci je nesmysl!

Reagovat
smazaný uživatel

sorry - Nevím tam má být

Reagovat
smazaný uživatel

Povedal toľko, že v lige je pre vašu útočnú zložku jemných tvorivých technikov ťažšie sa motivovať, aby zápas odjazdili naplno celých 90 minút ako napríklad v Lige majstrov. Predsa len sú to skôr umelci ( ako tiež povedal ) ako nejakí veľkí bojovníci. Povedal, že by bolo asi vhodné dopĺňať zostavu o tzv. " jazdičov " alebo dríčov v takýchto zápasoch. Zdá sa mi to veľmi vhodné vysvetlenie a nakoniec z praxe je to aj známe, že tzv. hviezdy majú tendenciu zápas proti relatívne slabšiemu trochu " odfláknuť " . Takže nechápem, prečo si tí dvaja ... , ktorí sa ešte aj po polroku, čo som ich nejak nesledoval chovajú ako idioti myslia, že len oni tomu rozumejú.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže to je blbost, s motivací či nedostatkem dříčů nemají výkony Barci nic společného.

Reagovat
smazaný uživatel

To je jednoduche. Az sa naucis futbal chapat inym smerom ako len kto a ako zavrti a zakluckuje nohami, ale zacnes sledovat aj veci ako prehustovanie taziska hry, posuvanie linii, presing, priestorova, osobna alebo presingova obranca a kopu inych, tak dostanes odpoveda, na ktoru cakas.

Reagovat
smazaný uživatel

len tu preboha nezačni tie tvoje teórie, lebo ty to síce hovoríš strašne vo veľkom a zložito, ale pritom je to úplne jednoduché a je to tak, ako hovorí Csaplár. To máš ako s tým Realom. Všemožne si mi vysvetloval ako je ťažko hrať s tromi v podstate útočnými záložníkmi a len 1 DM a ako sa to nedá, a ako to dopadlo? Real tak hraje a je prvý. Je to len otázka pohľadu na futbal. Tvoja možno chyba je v tom, že robíš futbal strašne zložitý a pritom je to veľmi jednoduchá hra.

Reagovat
smazaný uživatel

Real hraje s jednym Dm a dalsimi dvoma hracmi, ktory dej defenzive vypomahaju, tak si nevymyslaj.

Reagovat
smazaný uživatel

a myslíš ako ktorí : robinho alebo robben? sneijder či Baptista ( lebo tých asi myslíš ) samozrejme vypomôžu, ale až druhorado, to sa dá napr. povedať aj o Messim, že niekedy vypomôže či Ronaldinho alebo aj zmieňovaný Kaká, ide o to s akými úlohami na ihrisko idú, a tie sú ofenzívne. Ostatné vyplýva priamo z hry

Reagovat
smazaný uživatel

On Messiho porovnavat so Sneijderom alebo Baptistom, no ja mam dost.

Reagovat
smazaný uživatel

Ze ty sa tak riadis tym Csaplarom a odbornikmi, ked vacsina(vlastne vsetci opytani) z nich ide vo vsetkom, o com sme sa kedy hadali, proti tebe a tomu tvojmu lamka naivnemu futbalu.

Reagovat
smazaný uživatel

ty už ani nevieš čo hovoríš. Schuster preferuje presne také rozostavenie a štýl hry ako som voľakedy tvrdil, takže o čo ti ide ako teraz ?

Reagovat
smazaný uživatel

---------------Kaka-------------

Robben---------------Robinho

---------------Guti--------------

Rozostavenie je jedna vec, typologia hracov vec druha.

Reagovat
smazaný uživatel

úder pod pás, ale čo už od teba môžeme čakať - keď si taký chytrý, neopravil som skoro hneď toho Gutiho na Diarru? takto len zavádzaš tých, čo to vtedy nečítali a teraz to možno náhodou sledujú, takže presnejšie rominho, presnejšie...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, opravil si, ale az po mojich kritickych prispevkoch.

Reagovat
smazaný uživatel

no, nerob si až také veľké zásluhy, normálne sme diskutovali viacerí a toto maxiofenzívne a uznávam trochu prehnané zloženie som hneď zmenil.

Reagovat
smazaný uživatel

Skor nez si ho zmenil, sme mali kratku diskusiu.

Reagovat
smazaný uživatel

a mimochodom je to presne tak, ak boli chvíľu všetci zdraví - Diarra ( Gago ) , no a keďže sme nekúpili Kaká, tak na jeho fleku z tvojho diagramu hraje Guti, ostatné sedí, tak čo sa ti nezdá?

Reagovat
smazaný uživatel

----------------Baptista----------------

Robben-----------------------Sneijder

-----------------Diarra-----------------

Guti/Baptista sa podla taktiky striedaju. Je to presne to, co som hovoril ja, ty si hovoril Kaka, RObben, Robinho, Guti..

Reagovat
smazaný uživatel

Toto sú len odvodené detaily, v podstate sme sa dohadovali o tom, či je možné špičkovo hrať La Ligu s 1 DM a ostatnými ofenzívnejšími alebo nie. Ja som hovoril áno, ty nie. Až do svojho zranenia hral pravidelne Robinho a ten sa teda vonkoncom moc nesťahuje, to isté Guti a s nimi má hrať - ak by nebol stále zranený Robben, ktorý tomu tiež moc nedá. Sneijder trochu vypomôže podobne možno Baptista, ale nie je to ani toľko čo napr. niekedy Beckham.

Ale dobre - dúfam, že uznávaš aspoň jednu vec, a to, že sme hru zofenzívnili a aj preto sme stále prví.

Reagovat
smazaný uživatel

---------------Kaka-------------

Robben---------------Robinho

---------------Guti--------------

Ty si hovoril toto, potom som ta skritizoval a uz si zacal ustupovat, tak ako by si to mal urobit aj teraz.

"možné špičkovo hrať La Ligu s 1 DM"...zase klamstvo, ja som hovoril ako by mal vyzerat tim, ktory chce vyhra vsetky trofeje. Nie nahodou ste na Nou Campe postavili bojovnu a dobre do defenzivy hrajucu zostavu. Ked sa hra proti slabsim superom, tak sa tam ten jeden hrackovitejsi hrac da, to je normalne.

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Vazquez má pravdu, Henry změnil dres jen proto, že už to chtěl odflákat, Barcelonu má jako takový důchod, kecy o tom, že chtěl ještě vyhrávat trofeje, jak to vůbec může někdo říct. No a pokud on hraje vedle baletky Eto'oa, který odfláká naprostou většinu zápasů, tak to pak dopadá takhle. V záloze pak drobek Touré Yaya a jsme v problémech.

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

žeby si sa ty nepridal, to som ani nečakal

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Kyslík, zbytočne sa snažíš, mňa dneska nevyprovokuješ a týmto prekrúcaním mojich slov len dokazuješ, že titul Dr. by si mohol nosiť maximálne vtedy , ak by sa jednalo o Dr. na psychiatrii ( keď tam aj náhodou nepracuješ už ) lebo nejak tak sa asi chováš - jak idiot.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, doktoří na psychiatrii se chovají jak pacienti na psychiatrii, no to je zas moudro vazquezi. A všichni doktoři v nemocnici jsou nemocní...

Reagovat
smazaný uživatel

hm, toto je fakt, takže to mením, budeš tam musieť ísť ako pacient

Reagovat
smazaný uživatel

Vazquezi, ty to zle chapes. My ta mame radi, kto iny by tu robil takeho klauna ?

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo? Já myslím, je takový Bruce je na tom podobně

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to mas pravdu. Silna konkurencia pre teba, ale mas velky talent si poziciu udrzat/ziskat.

Reagovat
smazaný uživatel

pro mě

Reagovat
smazaný uživatel

Ju, sorry, som si zle precital nick.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Kopy-

Jo jo

Reagovat
smazaný uživatel

Však já si myslím, že právě vazquez viděl, jak mu ujíždí vlak a Bruce se tu stává jasnou jedničkou, tak se hned snažil kontrocat.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

Mi to nepřipadá moc na úrovni se tu vazquezovi takhle vysmívat...

Reagovat
smazaný uživatel

Slova o tom, jak to tady hrozně smrdí mají k důstojnosti takéž daleko.

Reagovat
-Kopy-

Se budu smát čemu chci, rači se starej o sebe :)

Reagovat
smazaný uživatel

Smajlíkový ocásek si nepřeje být kritizován, och promiň...

Reagovat
smazaný uživatel

..no takže som si znovu trochu pokecal s najmúdrejšími odborníkmi hry zvanej futbal a teraz , ak dovolíte , opúšťam toto katalánske hnojisko, lebo to tu smrdí a poriadne...

Reagovat
smazaný uživatel

ta místní katalánská mafie řízená Kmotrem Kyslíkem je opravdu velmi specifická úderná internetová jednotka ................kdo nesouhlasí s jejich mnohdy šílenými názory, ba dokonce má na některé záležitosti (např. Valdese) jiný názor, tak tihle fanatičtní mafiání ho hodí na black list a nedají mu pokoj dokud nepřizná že černá je bílá...........Kmotr Kyslík má svůj Malleus maleficarum - zdoj jediné pravdy...........španělská inkvizice je proti vám jen banda neškodných žabařů...

Reagovat
-Kopy-

Vždyť oni mají pravdu ty sestřihový šašku.

Reagovat
smazaný uživatel

Kopy, ty jsi fakt dobrý poskok.......nepřipadáš si občas trapně?

Reagovat
smazaný uživatel

Říká Bruce, který se odvolává na fanoušky Barcelony a přito mse mu tu smějí fanoušci manchesteru, Realu i Valencie...

To ti trošku nezapadá do tvé teorie, tak se nečerti na ty, co maj na věc svůj názor,

Reagovat
smazaný uživatel

to má být jako argument?....myslel jsem, že jsi na tom trochu lépe ................dost se Kmotře ztrapňuješ................

Reagovat
smazaný uživatel

A jaký argument by sis představoval prot tvé "barcelonské mafii", než vyjmenování fanoušků dalších několika klubů, kteří si o tobě myslí to stejné? Pověz.

Reagovat
smazaný uživatel

proč bych ti měl napovídat?.................každopádně jsi se slušně ztrapnil.............

Reagovat
smazaný uživatel

No napovídat ne, stačí odpovědět. Ale nevadí no, dál si s ní o své katalánské mafii skládající se z fanoušků Realu Madrid, Valencie a Manchesteru United.

Ale zkusils to, oceňuji.

Reagovat
smazaný uživatel

argumentovat nějakými 14 letými dětmi, které z toho nemají absolutně rozum nebo poblázněným Kopym, který se směje všemu.......hm, tomu říkám argumentační obratnost...................Kyslíku, Kyslíku, upadáš....

Reagovat
-Kopy-

Co to tady zkoušíš ?

Reagovat
smazaný uživatel

Pěkný pokus, každopádně Kily s PJem mají dávno po dvacítce, takže nějaká snaha se čtrnáctiletými je slabší a nestačí. Takže můžeš zkusit něco jiného, hodně štěstí.

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
smazaný uživatel

já mám taky dávno po dvacítce

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Kopy-

Co to meleš ?

Reagovat
-Kopy-

Nepřipadám, ale trapně se citím, když čtu tvoje příspěvky, to je opravdu ubohost.

Reagovat
smazaný uživatel

no to je logické, slaboduchý poskok, jehož zdejší prioritou je nasekat všude co nejvíce smajlíků nemůže ocenit jejich hloubku....

Reagovat
M11

tu tvou hlounku neoceni asi nikdo...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
-Kopy-

Todle je fakt za trest.

Reagovat
smazaný uživatel

...Takže barvoslepost...

Reagovat
smazaný uživatel

ale Kmotře Kyslíku, no tak....

Reagovat
smazaný uživatel

Vidím, že máš ze své nové teorie radost.

Reagovat
smazaný uživatel

je vidět, že tě obdivuje

Reagovat
smazaný uživatel

Velká škoda pro Celtic ! Ještě po poločase to vypadalo tak nadějně. Projevila se ale rozdílná kvalita v kádru a genialita Messiho. Celtic dřel, bojoval, ale při vší úctě na Barcelonu logicky nemá. Ale sympatická snaha se cení ! Byť přeji v tomto dvojutkání Celticu, je už o postupu prakticky rozhodnuto.

Reagovat
smazaný uživatel

Já ti nechci brát iluze, ale ani po poločase to nevypadalo tak nadějně, prakticky všichni odborníci (co jsem tak četl na netu) se shodují, že otočen íbylo jen otázkou času...

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem byl přesvědčen, že v druhém poločase urveme minimálně plichtu, Celtic dal Barce lekci z produktivity, jinak byl ve všem horší tak o třídu...

Reagovat
smazaný uživatel

jednoznačně s ním souhlasím! se mi zdá, že tady mají někteří (Kyslík s rominhem) plnou hubu inteligentních keců jak tomu všemu rozumí. a že se zjevili po jednom povedeném zápase (mimochodem fakt luxusní hra Barcelony, pěkný fotbal). A myslím, že Csaplár tomu rozumí 2* víc jako vy tada, že?! Už jenom proto, že je trenér. To například Kyslík trénuje tak max. svoje ego.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že vazquez bude jistě nadšen, žes ho podpořil zrovna ty, můžete si ještě s Brucem založit kult bojující za nanebevzetí stratéga Csaplára..

Reagovat
smazaný uživatel

ale, ale, ale.. ten stratég narozdíl od tebe něco dokázal a náhodou mi se jeho prudké názory docela líbí. a Bruce nijak nemusím, ale v poslední době mi připadá rozumnější než pár lidí tady dohromady. Jinak vazquez bude určitě rád

Reagovat
smazaný uživatel

Ten stratég narozdíl odemě něco dokázal, ano, to je vskutku geniální argument... Kdyby ho totálně nevyvrátil už Karel Havlíček Borovský ve svém díle Kapitola o kritice v devatenáctém století...

Jiank já mám Cspalára rád, ale holt La Ligu nesleduje no, to se nedá nic dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

aha tak tím, že si četl Borovského, tím mne jako chceš ohromit, nebo co? Jako nic proti, ale dělat vola z Csaplára, to mi přijde jako trošku neadekvátní vzhledem k jeho dosavadní kariéře. Asi La ligu nesleduje, ale názor s chybějícím jezdičem v Barceloně si nemyslí asi jenom on.. nás bude víc

Reagovat
smazaný uživatel

Tím tě nechci ohromit, tím jsem ti odstranil tvůj jediný argument.

La Ligu nesleduje, tak zkrátka neví. Jezdiči tam jsou, to je snad jasné, ostatně proto se koupili siloví Abidal s Tourém, o Eto'ovi se snad bavit vůbec nemusíme. Csaplár to nesleduje, a proto neví, že vlastně ani jednou nemohla hrát Barcelona kopmplet se všema hvězdama a spíše hráli mladí, ti kteří samozřejmě onu motivaci mají. Problém byl tedy očividně jinde. Ale jak říkám, to Csaplár nemohl vědět, protože španělskou ligu nesleduje.

Reagovat
smazaný uživatel

hm, Kmotr Jezuita zase něco podsouvá.....Kyslíku, Kyslíku......dej si pauzu, nebo tu budeš už za úplného vola.............

Reagovat
-Kopy-

Za vola si tu maximálně ty.

Reagovat
smazaný uživatel

Aspoň ta snaha být vtipný tam z tvé strany je.

Btw., když už jseš u toho vola, zkus se krotit s těmi tečkami, používají se zásadně tři, ne pět, ne šest, ne dvacet, pak to působí směšně, zvláště když tu stejnou chybu zopakuejš ve dvaceti příspěvcích.

Reagovat
M11

to znaci ze nevi co psat

Reagovat
smazaný uživatel

z tvé strany to už jen jen trapná křeč..........a na tečky ti kašlu

Reagovat
smazaný uživatel

A jak důkaz vzdoru udělám ještě jednu navíc.

Reagovat
-Kopy-

Reagovat
-Kopy-

Zklamal si.

Reagovat
smazaný uživatel

nějak často tě klamu v poslední době. No nic, opravdu mne to mrzí. Každopádně když nesouhlasím s vámi, tak zklamu. No tak od teďka vám asi musím jenom přitakávat.

Reagovat
-Kopy-

Na ten tvůj první příspěvěk rači zapomenu.

Reagovat
smazaný uživatel

tak zapomeň.. si můj oblíbenec ,ale někdy s tebou hrubě nesouhlasím.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty očividěn zápasy Bacelony v této sezoně stejně jako Csaplár a Vazquez nesleduješ, že? Jinak bys totiž s nima nemohl souhlasit! Řeči o jezdičích a motivaci jsou mimo.

Reagovat
smazaný uživatel

No - patrí sa povedať dík

Ale ono v podstate o nič nejde, tých dvoch dotyčných poznám vcelku slušne, takže v podstate len splnili svoju tradičnú úlohu. Od nich viac nemôžeš čakať.

P.S. : mimochodom, nemám nič proti slušným fandom Barcy - to pre tých ostatných.

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele