osmifinále - odvety
07.03.2007 20:45 CET
2 : 1
(1:0)

V MNICHOVĚ DALŠÍ BITVA GIGANTŮ

Mnichov čřeká další souboj dvou nesmiřitelných rivalů. Real Madrid bude proti Bayernu hájit svou jednobrankovou výhru z domácího prostředí, snadné to mít ale rozhodně nebude. Německý tým se v posledních týdnech opět vrací do formy a brousí si zuby na postup mezi nejlepších osm...

Real Madrid přitom měl celou partii rozehranou skvěle. Na Santiago Bernabeu vedl po první půli 3:1 a kdyby po změně stran přidal ještě jeden zásah, postup by ho zřejmě neminul. Jenomže místo toho přišel opak, Bayern svého soupeře zatlačil a dvě minuty před koncem snížil zásluhou Van Bommela na přijatelných 2:3. Před odvetou jsou tak šance hodně vyrovnané.

"Musíme zapálit oheň. Fanoušci musí vidět, že chceme dosáhnout něčeho velkého. Budeme hrát útočný fotbal a zároveň pozorně bránit, ale potřebujeme fanoušky, aby stáli za námi," burcuje před zápasem trenér Bayernu Otmar Hitzfeld. O podporu příznivců se zřejmě nemusí obávat, Bayern vyhrál poslední dva zápasy a je zpět v boji o obhajobu bundesligového titulu.

Bayernu se sice letos ani zdaleka nedaří podle představ, přesto se může pochlubit pro odvetu jednou důležitou statistikou - je nejlepším ze všech osmnácti bundesligových celků na vlastním hřišti. "Situace je velmi pozitivní, máme dobré šance, potřebujeme jenom proměnit některou z našich šancí," říká dále Hitzfeld. Ten bude do poslední chvíle čekat na vývoj zranění u Lucia, Hargreavese, Salihamidžiče a Lella.

Real Madrid pokračuje v letošním trápení, další zklamání zažil o víkendu. V městském derby proti Getafe uhrál jenom remízu 1:1 a navíc přišel minimálně o dva fotbalisty. David Beckham a Jose Antonio Reyes si poranili kolena a čeká je zhruba měsíční pauza. Újmy na zdraví utrpěli i Ruud van Nistelrooy a Gonzalo Higuain, oba mají svalové problémy a je otázkou, zda se do večera stihnout do pořádku.

"Nepanikaříme, Beckham je dobrý fotbalista, ale s jeho absencí se umíme vypořádat. Bude to typ zápasu, v němž bude všechno na těsno, ani centimetr navíc. Přesně v takovém můžeme vidět v nejlepší formě Fabia Cannavara," apeloval na svého krajana trenér Fabio Capello. "Nejlepší obranou někdy může být útok, záleží to ale na tom, kdo bude k dispozici," naznačil dále italský kouč, že by jeho tým nemusel jenom čekat před vlastní šestnáctkou.

Autor: Tomáš Pavlík

Vzájemné zápasy

20.02.2007
Real Madrid
3:2
Bayern Mnichov
Liga mistrů
OF 1.z
10.03.2004
Real Madrid
1:0
Bayern Mnichov
Liga mistrů
OF 2.z
24.02.2004
Bayern Mnichov
1:1
Real Madrid
Liga mistrů
OF 1.z
10.04.2002
Real Madrid
2:0
Bayern Mnichov
Liga mistrů
ČF 2.z
02.04.2002
Bayern Mnichov
2:1
Real Madrid
Liga mistrů
ČF 1.z
09.05.2001
Bayern Mnichov
2:1
Real Madrid
Liga mistrů
SF 2.z
20.02.2007
Real Madrid
3:2
Bayern Mnichov
OF 1.z
10.03.2004
Real Madrid
1:0
Bayern Mnichov
OF 2.z
24.02.2004
Bayern Mnichov
1:1
Real Madrid
OF 1.z
10.04.2002
Real Madrid
2:0
Bayern Mnichov
ČF 2.z
02.04.2002
Bayern Mnichov
2:1
Real Madrid
ČF 1.z
09.05.2001
Bayern Mnichov
2:1
Real Madrid
SF 2.z

Bayern Mnichov - poslední zápasy

03.03.2007
Hertha BSC
2:3
Bayern Mnichov
1. Bundesliga
 24. kolo
24.02.2007
Bayern Mnichov
2:1
VfL Wolfsburg
1. Bundesliga
 23. kolo
20.02.2007
Real Madrid
3:2
Bayern Mnichov
Liga mistrů
OF 1.z
17.02.2007
Aachen
1:0
Bayern Mnichov
1. Bundesliga
 22. kolo
11.02.2007
Bayern Mnichov
1:0
A. Bielefeld
1. Bundesliga
 21. kolo
02.02.2007
Norimberk
3:0
Bayern Mnichov
1. Bundesliga
 20. kolo
20.02.2007
Real Madrid
3:2
Bayern Mnichov
OF 1.z
05.12.2006
Bayern Mnichov
1:1
Inter Milán
Sk B
22.11.2006
Spartak Moskva
2:2
Bayern Mnichov
Sk B
31.10.2006
Bayern Mnichov
0:0
Sporting CP
Sk B
18.10.2006
Sporting CP
0:1
Bayern Mnichov
Sk B
27.09.2006
Inter Milán
0:2
Bayern Mnichov
Sk B

Real Madrid - poslední zápasy

04.03.2007
Real Madrid
1:1
Getafe CF
Primera División
 25. kolo
24.02.2007
Atl. Madrid
1:1
Real Madrid
Primera División
 24. kolo
20.02.2007
Real Madrid
3:2
Bayern Mnichov
Liga mistrů
OF 1.z
17.02.2007
Real Madrid
0:0
Real Betis
Primera División
 23. kolo
10.02.2007
Real Sociedad
1:2
Real Madrid
Primera División
 22. kolo
04.02.2007
Real Madrid
0:1
Levante UD
Primera División
 21. kolo
20.02.2007
Real Madrid
3:2
Bayern Mnichov
OF 1.z
06.12.2006
Dynamo Kyjev
2:2
Real Madrid
Sk E
21.11.2006
Real Madrid
2:2
Olympique Lyon
Sk E
01.11.2006
Real Madrid
1:0
Steaua Bukurešť
Sk E
17.10.2006
Steaua Bukurešť
1:4
Real Madrid
Sk E
26.09.2006
Real Madrid
5:1
Dynamo Kyjev
Sk E

Komentáře (219)

Přidat komentář
HOST*RM

1:1

Reagovat
HOST*kokos

real je nejlepši ole

Reagovat
smazaný uživatel

2-1

Reagovat
Shevchenko

1:2

Reagovat
smazaný uživatel

Co teď, 0:0 nestačí.

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*

real postupi.neni o com

Reagovat
HOST*Gazza

Bayernu staci vyhrat doma 1:0 to neni zas takovej problem. Maji oba dva sanci postoupit.

Reagovat
HOST*R.M.C.F.

1:1

Reagovat
Marv

0:0 ,ale staci to

Reagovat
smazaný uživatel

2:0

Reagovat
HOST*smárt

Bayern si začíná zvykat na ztrátu Balacka a proto myslím,že v domácím Prostředí postup vybojujou,ikdyž Bayern moc nemusím.Rozhodnou Holanďani.

Reagovat
smazaný uživatel

Toto môže skončiť naozaj hocijako, ja len dúfam, že pôjdeme ďalej my

Reagovat
smazaný uživatel

Z toho zoznamu hráčov to vidím na túto zostavu :

Casillas

Ramos, Helguera, Cannavaro, Carlos

Diarra, Emerson / Gago /

Raul, Guti, Robinho

van Nistelrooij

Reagovat
HOST*R9

Podle mě jak to bude vypadat: Souhlasím se vším až na to (a ty to tam máš zmíněné), a to že Gago místo Emersona...

Jak bych si to přál:

Casillas

Torres, Ramos, Helguera, Carlos

Diarra, Gago/Emerson (při této sestavě nevím)

Cassano, Raúl, Robinho

Ruud

Reagovat
HOST*R9

Ale ne při té druhé radši místo Gaga Emerson, ať to nemáme příliš ofenzivní...

Reagovat
HOST*

velmi tazky suboj 1:1

Reagovat
smazaný uživatel

..a vďaka Juanovi Pardosovi a jeho kamošom. Tak, tak, už je to 105 rokov čo existuje najslávnejší a najpovažovanejší klub svetového futbalu.

A dúfam, že naši katalánski "spoločníci" sa to nebudú snažiť blbo okomentovať, pretože každé prípadné poznámky ohľadom kohokoľvek zo zakladateľov považujem už dopredu za bezpredmetné a scestné

Reagovat
smazaný uživatel

celý čas mi na tom niečo nesedelo, teraz to vidím - samozrejme Juan Padrós a spol.

Reagovat
smazaný uživatel

Porit zakladatelům nic nemáme, byli to Katalánci a nemohli vědět, co se s klubem v budoucnu stane za hnusy.

Každopádně ty už jsi Katalánce několikrát buzeroval, takže by ses jim měl omluvit...

Reagovat
smazaný uživatel

Veď ste ich vyhlásili za zradcov, takže už ani vlastne nepatria k vám.

Reagovat
smazaný uživatel

Jsou to Katalánci, nikdo z Katalánska je za zrádce nevyhlásil.

Reagovat
smazaný uživatel

V tomto bode máš medzery, naštuduj si to ešte raz.

Reagovat
smazaný uživatel

"existuje najslávnejší a najpovažovanejší klub svetového futbalu. "

Viz má slova o namyšlenosti, na kterou doplácíte.

Reagovat
smazaný uživatel

ale my na tom hřišti přece nehrajeme

Reagovat
smazaný uživatel

Když má někdo fotbal a hádky o něm za životní metu, tak si to myslet i může...

Reagovat
smazaný uživatel

Je fajn, že tak pozvedáš úroveň těchto stránek, když sji ji tak kritizoval. Jen tak dál, starší lidé s větším nadhledem a inteligentnějšímia příspěvkama o fotbale jsou teď zde potřeba jako sůl.

Reagovat
smazaný uživatel

Ne, ale jste obraz celého Realu. Já už to říkal jednou.

Reagovat
smazaný uživatel

Je to len púha realita, doktore. S tým nič nenarobíš. O namyšlenosti nemôže byť ani reč.

Reagovat
HOST*Real

Nech ho být vazquezi. On jen prostě závidí. A hlavně on je ten pravý, který by měl mluvit o namyšlenosti.

Reagovat
HOST*1860

jen toto : ja real madrid nepovazuji za nejslavnejsi a nejpovazovanejsi.. to je vec nazoru..

Reagovat
HOST*RMCF

A kdo podle tebe nejslavnější a nejpovažovanější klub je?

Reagovat
HOST*Real

Jo jasný ... to je samozřejmé, že na to má každý svůj názor ... to já beru. Ale z Dr. Oxida ta závist úplně sálá. Neustále se tady snaží úspěchy Realu Madrid degradovat a to tady kromě něj nedělá nikdo. Ale na co narážim hlavně, jsou ty bláboly o namyšlenosti. Že zrovna on říká někomu, že je namyšlený. Toho člověka dokonale vystihuje tento smajlík ... .

Reagovat
smazaný uživatel

Já vám nezávidím vůbec nic. Nežiju v Barceloně ani v Madridu, a tak mám oblbíený klub ten, který ej mi sympatický a kterého si více vážím atd. Mohl jsem fandit Realu, ale nefandím, to je jasný důkaz toho, že vám vůbec nic nezávidím.

Reagovat
HOST*

nezávidíš ? to jsou kecy !!! neznám čecha co by nezáviděl...

Reagovat
alegre

Chachacha Pravda, pravdoucí!!! Závidím taky!

Reagovat
smazaný uživatel

Real aj Bayern majú šťastie že hrajú spolu, lebo inak by ani jeden z nich nepostúpil ďalej. Takto má aspoň jeden z nich šancu.

Reagovat
HOST*Gianni25

bayern WIN 2-1

Reagovat
Pharrell

neprohra Realu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Xavi

Jsem zvědavej na Cannavara v nejlepší formě.

Reagovat
HOST*R9

Nehraje..

Reagovat
alegre

V diskuzi pod jiným článkem jsem se dočetl, že si někteří žádají mé články. Tak tady je skromná odpověď všem:

Zdravím všechny fanoušky jakéhokoliv klubu na světě, ale také ty, kteří se ještě pamatují na mé výtvory a patvory, nebo potvory?, novináře - amatéra. S mým návratem je to asi takto: času je málo, ale to je jen trapná výmluva. Pravdou je, že po změně na eurofotbal.cz jsem se snad až zalekl toho neuvěřitelného množství článků a zpráv, které se objevují dnes a denně na tomto webu! Fantastické a zároveň chvály hodné! Gratuluji všem, kteří se o tuto stránku zasloužili a kteří se o ni starají. Je opravdu nejlepší z těch fotbalových a v našem jazyce českém! Webmaster se snaží, jak je vidět, a práce se mu daří. Autoři přispívají, píší dobře, drobné chybičky se dají odpustit, zejména když jeden občas vstoupí na idnes.ca nebo jiné "profesionální" stránky. Vrátit se? Možná. Zatím Vám všem na dálku fandím, držím palce a ať se daří! Vilém Hodr alias Alegre P.S. Jo a abych nezapomněl: Bayern do toho! Jak se máte, yardo a merengues?

Reagovat
HOST*PUYOL

REALLLLLLLLLLLLLLLLLL len tak dalej

Reagovat
HOST*-Kopy-

Ty voe ve 3. minute zapnu fotbal a prisel sem uz o gol

Reagovat
smazaný uživatel

Carlos ztratil po úvodní rozehrávce Realu laxně míč, z pravé strany útočil na branku Realu Salihamidžič a poslal přesnou přihrávku do pokutového území, kde si udělal prostor Makaay a nemýlil se. Bylo to kolem desáté sekundy.

Reagovat
HOST*-Kopy-

11...dík

Reagovat
Messiáš

Kde jste kluci .Není vám do zpěvu co?.

Reagovat
HOST*Mari

tak tohle bylo fakt moc, to jsem necekal ani v nejhorsim snu, jinak je ta hra porad tragicka, nikdo nedokaze prihrat na 5 metru, no nevim nevim, vypada to zatim blede

Reagovat
Messiáš

Bez Beckhama ani ránu..Smůla, že se vám zranil bez nej ste sotva poloviční už minule sozone byl nejlepší v Realu a myslim že si to s Beckhamem vsichni uvedomili hodne pozde.A meli byste kupovat i jiny hrače nez hrače z Jižní ameriky

Reagovat
HOST*Mari

taky mi ti tak minulou sezonu prislo, Beckham hlavne celou dobu na hristi jezdi do posledni minuty a jeho primaky a rohy samozrejme chbyi taky a ted posledni zapasy se zase zvedl a ukazal, ze v nem prece jen jeste neco je...V te obrane jsou dneska zase pekne diry

Reagovat
HOST*Mari

Emersona jsem si na hristi vsiml, az kdyz ho ted vystridal

Reagovat
HOST*Mari

a jinak jak uz jsem videl to rozestaveni, kde byli v zaloze tri defenzvni hraci, tak se mi udelalo zle Jestli Bayern postoupi, tak by to mohlo mit jeden pozitivni ucinek a to sice odstoupeni Capella

Reagovat
HOST*PUYOL

On neodstupi,lebo vie,ze ak ho prepustite budete mu musiet vyplatit 16 mega

Reagovat
HOST*RMCF

Doufám že už se ho zbaví, za tech 16 mega by to stalo...

Reagovat
HOST*R9

Ten Capello je vážně kus vola, co to zkoušel s tou počáteční sestavou???Absolutně bez zálohy...Guti to tam po vystřídání neskutečně drží, dal tomu tvář a vůbec všichni začali těch posledních deset minut hrát...ještě ať ten poblbanej Ital hodí v půlce do hry Robinha místo neviditelnýho Higuaína a musíme je rozbít, vždyť Bavoři začínaj být v obraně posraní...

Reagovat
smazaný uživatel

Bayerm je naprosto tragický, to fakt nevím, co by muselo být, aby jste nepostoupili.

Reagovat
HOST*R9

A to mě právě sere ještě víc...

Reagovat
HOST*Mari

Hmm, tak Bayern je sice tragicky, ale Real az na poslednich par minut celkem taky...Uz to tady pises dopredu, ze Real musi vyhrat, ze je Bayern spatny, aby ses pak mohl jeste vic vysmivat?

Reagovat
smazaný uživatel

Jsi blázen.

Reagovat
HOST*Mari

a to proc? Mne se opravdu nezdalo, ze by to Real mel tak lechce zvladnout, mozna Bayern nehral prvni polocas dobre, ale Real az na tech poslednich 10 minut hral taky tragicky a ty diry ve stredu obrany, ktere pokracuji i druhou pulku a ty neshody, kvuli kterym padl i durhy gol moc nanaznacuji, ze by to Real mel hrave zvaldnout

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern je tragický, to co tam zas předváděl, bylo k pláči.

Reagovat
HOST*PUYOL

Ale trener ich v kabine ukludni

Reagovat
HOST*

Jaktoze tam proboha nehraje Robinho!!!!! Tohle Capello posral na plny care!

Reagovat
HOST*Mari

jj taky nechapu, radsi da do zakladu tri defenzivni zalozniky snad se vzpamatuje a hodi ho tam

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern sice tragický, ale pořád mnohem lepší než Real, pravda, kromě posledních deseti minut, kdy se pusinky jakžtakž vzpamatovaly.

Reagovat
HOST*Mari

tak tohle je asi konec Tak zbytecny roh Carlos se nedomluvi s Ramosem, jeste mu to nakopne do ruky to snad ani neni mozne

Reagovat
HOST*antimadrista

Reale Madrid...pá pá

Reagovat
smazaný uživatel

Bommel Diarra

Reagovat
HOST*Cracker j.

Jak si tam Bommel stoupnul

Reagovat
smazaný uživatel

Smát se nebudu, jen vám řeknu, vazquezi a merenguesi, že vám dvou to za vaše včerejší chování vyloženě přeju. Příště se zkuste nad svým vysmíváním trochu zamyslet.

Reagovat
smazaný uživatel

mně se smát můžeš, já to dneska čekal a vůbec mi to nevadí, ve čtvrtfinále bychom neměli co dělat, stejně jako vy

Reagovat
smazaný uživatel

A proč bych se měl smát? Že jste nepostoupili? Ti na to dlabu.

Reagovat
smazaný uživatel

já se taky nesmál, mimochodem

Reagovat
smazaný uživatel

Tvé reakce byly nepatřičné. A to úmyslně. Ale dobře vám tak, i (a hlavně) vazquezovi.

Reagovat
smazaný uživatel

proč nepatřičné? měl jsem radost, ale nesmál jsem se

proč dobře mi tak? já jsem dneska spokojený

Reagovat
smazaný uživatel

MOC dobře víš, o čem mluvím.

A dneska ti to přeju, i když vazquezovi ještě o trochu víc.

Reagovat
smazaný uživatel

jasně no, tak si to vzájemně přejme, to je fakt divný, už jsem se lekl, že dojde k usmíření jak v nějaké telenovele

S BARCOU DO NEKONEČNA A JEŠTĚ DÁL!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Xavi

Žebychom ve čtvrtfinále neměli co dělat? Děláš si prdel?

Reagovat
smazaný uživatel

jo

Reagovat
Xavi

Už sem se lek.

Reagovat
smazaný uživatel

to je předčasné, lekneš se až v sobotu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Len sa teraz nezačni hrať na spravodlivého. Tys tu za posledné mesiace toľko toho popísal a vysmievanie bol len tvoj rozbeh. To už nehovorím o urážkach a arogancii

Ale ja to beriem, hlavne že ste nepostúpili, vieš ako by si sa potom zase " choval " keby vy áno a my nie?

Reagovat
smazaný uživatel

A kde jsem se vám tak vysmíval? Když je to JEN můj příběh. ZAchoval ses jak duševní troska a dobře ti teď tak.

Reagovat
smazaný uživatel

Kdo se vysmívá Barce, tak je duševní troska?

Reagovat
smazaný uživatel

Nezobecňuj to.

Reagovat
smazaný uživatel

a prečo? To, že v poslednom čase si nejaký iný nič neznamená. Pozri sa trochu dozadu - hlavne tvoje " číslo " s tými smajlíkmi a rasisti a Real je bahno a úroveň fanúšikov Realu pri debate o histórii

Reagovat
smazaný uživatel

ZA těmi názory si stojím, klidně je budu říkat donekonečna, když je zas vytáhnete. Nemá to nci společného s tou trapárnou, co jsi včera jako velký hrdina pozápasový předvedl.

Btw., v tenise jsem tohle nezažil ani u devítiletých. Bylo hecování po zápasech, debaty nad rozhodčím, ale aby vítěz (a to tys ani nebyl) přišel k poraženému a začal mu říkat "třeba příště" to fakt ne... A ty jsi podle věku dospělý člověk, tak si to srovnej.

Reagovat
smazaný uživatel

Čo mám na toto povedať? Niekedy vážne uvažujem, či nepotrebuješ náhodou liečenie Každý tu tie tvoje nechutnosti čítal, správal si sa vtedy / a nielen ku mne / jak naprostý idiot a teraz tu moralizuješ. Sa zamysli...

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád si myslím, že jsi rasista, o Francově pomoci nen ítřeba diskutovat a naymšlenosti Realu taktéž ne.

Víš co je zajímavé? Tady chodí i dvanáctieletí, ale přitom nejubožejší příspěvek si napsal právě ty, který by to měl mít při svém věku už trošku srovnané v hlavě...

Reagovat
smazaný uživatel

nehovorím? idiot Buď provokuješ alebo si fakt idiot, každopádne kašlem na teba a na tomto mieste už nepokračujem.

Reagovat
smazaný uživatel

Jojo, včera jsi byl hrdina...

Reagovat
smazaný uživatel

...ale aby si mi zas niekedy nevyčítal, že som bol na teba vulgárny, tak ti dám aj slušnejšiu verziu : točíš dokola a provokuješ. Ja na to dnes nemám chuť. Nechám na každom, aby si spravil úsudok. Tí, čo sú tu dlhšie myslím majú v tom docela jasno. Len nechápem prečo si na tú svoju Barcu taký precitlivelý, možno z toho ti niekedy mäkne mozog - súdiac podľa reakcií

Reagovat
smazaný uživatel

ZAmysl ise nad svým chováním a nad tím, že nikdo příspěvek podobnéhop ražení nenapsal. Ani z madristů ani z Barcelony. Jen ty a to jsi jeden z nejstarších.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak poďme k meritu veci. Čo je zlé na tom, keď má fanúšik Realu radosť z toho, že Barcelona vypadne zo súťaže príp. sa jej nedarí? Odo mňa to bolo v podstate len také podpichovanie. Jediný, komu to tak strašne vadí si ty. Zrovna ty, čo si minulú sezónu robil to isté resp. podobné...

A mimochodom toho rasistu si už nechaj, už si s tým trápny

Reagovat
smazaný uživatel

Tys toho rasistu vytáhl, já jen řekl, že si to myslím i nadále.

Špatné na tom nic není, já měl taky radost, že Real vypadl, ale nepřišel jsem se vysmívat, nepřišel koneckonců nikdo.

Jen ty, hrdino.

Reagovat
smazaný uživatel

Chytráku, jeden príspevok ťa takto rozhodí? Čo budeš robiť po sobote, keď vás rozbijeme na Nou Campe ?

Ale iné sa chcem opýtať, už je to predsa len trochu dávnejšie : prečo si vlastne myslíš, že som rasista? / a nielen ja, ale myslím že aj yardu si do toho namočil /...

Reagovat
smazaný uživatel

Mně nerozhodil příspěvek, mě naštvalo to, že jsi to prostě udělal.

Reagovat
HOST*Mari

tak super nekoncentrovanost na zacatek zapasu, debilni chyba a taky druhy gol nesmyslny roh - vlastní chyby Real potopily(ale nebyt Ikera, tak mohl dostat dalsich 5 golu, obrana byla celkem hodne spatna)

Reagovat
HOST*R9

Začnu ospravedlněním Capella, sice postavil zkurvenou sestavu hned na začátku ale jedním střídáním svou chybu napravil, nečekal zkrátka že hráči budou tak neskutečně naivní a nepozorní že dostanou v desáté sekundě gól...stejnej problém měli naši hráči i na Bernabeu, což jen dokazuje jejich nevyváženou psychiku...mělo by se to nějak řešit, ať už pomocí psychologů (což bude asi v našem týmu problém) bo pokutama ať si tohle všechno uvědomí...postoupit přes Bayern byla povinnost a po dnešním zápase to tvrdím ještě s větší jistotou...závěrem chci jen dodat: Byl jsem neskutečně spokojený se sudími a chtěl jsem tu psát že takoví sudí by měli pískat ve Španělsku, holt jsem se ve svém názoru ukvapil...většinu zápasu sice pískal opravdu neomylně, ale během jedné minuty kdy nejprve uťal jasnej gól Realu kvůli nesmyslnýmu ofsajdu kde měl Torres metr vůli a z protiútoku nedal ze strachu Podolskemu za úmyslný loket druhou žlutou, si to u mě posral na celé čáře... Nebudu se na to vymlouvat protože jsme si to prohráli především sami na Bernabeu a i dnes na začátku, každopádně prohrát s trapným Bayernem je vážně ostuda...

Reagovat
smazaný uživatel

Jono, jasná penalta po Ramosově ruce... nic. Za to z Robinhova nesmyslu penalta byla... 8 nastavených minut taky není normálních.

Reagovat
HOST*R9

Ramos taky penalta sorry, Robinhova byla, kontakt byl bez pochybu a Robinho byl jasně rychlejší než Lucio, není co řešit...

Jinak přerušování, zranění a polehávání bylo až až tak není co řešit...

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyť on ani envěděl, že tam robinho je, než do něj vrazil.

Reagovat
HOST*R9

Ale vrazil, což je pentle...sice přísná ale já bych ji (jako nestrannej sudí) taky pískl...kdyby do něj totiž nevrazil tak jde Robinho sám...

Reagovat
smazaný uživatel

Robinho do něj vrazil.

Reagovat
HOST*R9

Tak tím bych si jist nebyl ale nemůžu to vyloučit, možná mu při tom pomohla jeho postavička protože sletěl jak pírko...každopádně sudí byl blízko...

Reagovat
smazaný uživatel

Ramosova ruka sice byla, ale jestli sis všim tak z ní byl roh a gól, takže ve výsledku je to jedno. A Robinhova penalta byla taky, navíc zastavil myslim Torrese v jasný šanci kvůli nesmyslnýmu ofsajdu...

Reagovat
smazaný uživatel

To je podel mě jedno.

Reagovat
HOST*R9

Hráče hodnotit nebudu, jen Helguera, Carlos, Higuaín jasně vyčnívali ve špatném slova smyslu...Robinho měl hrát od začátku (Fabio ho asi vážně nemá rád, protože po tom co předvedl v neděli se dostal do zápasu až Fabiovi teklo do bot), být Robinhem tak odsud mizím co nejdříve...Raúl snaživej ale bez gólu a šance měl...Cassano taky dobrý oživení, Guti taky dobrý...jen se mi potvrdilo že kdyby byla sestava jak jsem ji před zápasem psal (ta kterou bych si přál) tak bychom tuším Bayern rozstříleli...ale po bitvě je každej generál...

Reagovat
smazaný uživatel

za druhou půlku tragédi: Ramos, Carlos, Gago, Diarra a Raúl, Rudla průměr, Guti dobrý, Cassano nehrál špatně, Helguera se mi docela líbil, Torres skvělej, Iker taktéž a k Robinhovi se raději ani vyjadřovat nebudu, aneb "jen si zkus být nejlepším hráčem na hřišti a garantuji ti, že si příště zahraješ čtvrthodinu"

Reagovat
HOST*R9

Beru to celkově: v první půli Raúl jedinej kdo něco hrál, Gago se snažil a jakžtakž to dirigoval hlavně posléze s Gutim, Diarra semtam něco odebral a těžko se přes něj dostávali ale rozehrávka tradičně mizerná...no a S Helguerou a Ramosem: oba byli hrozní, ale u některých šancí soupeře jsem si všiml že Ramos nevěděl ke komu dřív přistoupit protože Helguera neměl nikoho bo tam vůbec nebyl...

Reagovat
smazaný uživatel

No neviem, chýbal ti tam Guti, a ten to včera rozbiehal u nás, každú jednu akciu, no .. sem-tam aj Gago.

Reagovat
HOST*R9

Pravda ale byl by to úplně jinej fotbal, křídelní a když by to nešlo tak jak to tam mám tak by nebyl problém tam Gutiho dát třebas do druhé půle, ale to už řešíme zbytečně...

Reagovat
smazaný uživatel

tiež pravda

Reagovat
smazaný uživatel

první půlku jsem neviděl, tudíž ani ten gól, ale snad v každém našem zápase má soupeř do dvou minut nebezpečnou standardku, prostě jsme ještě někde v kabině, takže ano, já být Capellem, tak takhle mizerný začátek čekám, pokud tedy on nebývá v té kabině společně s hráči

Reagovat
HOST*R9

A v druhé půli po minutě taky šance jak hrom, tak na tom fakt něco bude a vlastně je...

Reagovat
smazaný uživatel

V Realu propadli téměř všichni! Jediný, koho byste si měli hýčkat je Casillas, ten vás stále držel ve hře.

Jinak zajímavé je, že prvního střeleckého pokusu Realu jsme se dočkali snad v 38. minutě a to Higuain snad přestřelil celý stadion.

Reagovat
smazaný uživatel

No tak, ehm, no..trochu to nadvihol, no...

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si myslím, že vás Iker nijak nepodržel. Neudělal žádnou chybul, ale ani jeden gól nebyl nechytatelný.

Reagovat
HOST*R9

Druhej gól byl jasná chyba Gaga, na co tam potom je u té tyčky... První gól byl těžkej, asi z toho byl paf jako všichni ostatní...

Reagovat
HOST*RMCF

A že chytl dva nebo tři samostatný nájezdy to nic?

Reagovat
smazaný uživatel

V tomto případě to penalta byla jasná.

Reagovat
smazaný uživatel

Spletl jsem si vlákno, jinak si myslím, že Casillas Real podle mě podržel. Vychytal tak čtyři tutovky.

Reagovat
smazaný uživatel

Kravina, bez Ikera by bolo za pol hoďku po zápase.

Reagovat
smazaný uživatel

Bez Ikera by možná nebylo po zápase po jedencti sekundách---

Reagovat
smazaný uživatel

Si normálny? Jak to mal chytiť?

Reagovat
HOST*R9

Nech ho v tomhle příspěvku smrdí Valdés

Reagovat
smazaný uživatel

Mohl (měl) více povyběhnout, ne zůstat tak zalezlý, je malý a pak tyhel střely nechytá, když dostatečně nezmenší střelecký úhel.

Reagovat
HOST*R9

Jdu spát s určitou spokojeností i nespokojeností...alespoň jsem se dnes ujistil že to není Capellem i když svůj podíl má samozřejmě taky...

Reagovat
smazaný uživatel

Já mám dojem, že sudí mají už snad v pokynech, že maj foukat pro Real vymyšlený pentle. To už není možný ...

Ještěže to Němčouři udrželi a zaslouženě postoupili.

PS: měl jsem vsazeno:

Chelsea - Porto - 1

Arsenal - PSV - 0

ACM - Celtic - 1

Bayern - bílí nekopové - 1

...

a pátej zápas:

Lyon - ASR - 1

Za půl sta výhra přes dvanáct stováků ...

Řeknu jenom jedno: TO NASERE

Reagovat
smazaný uživatel

ty už seš jak ten Real, myslíš jenom na prachy

Reagovat
smazaný uživatel

Ti nevyšlo ani AC...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

no jo, sakra. Tak to mě hned bolí o mnoho míň

Reagovat
HOST*R9

Pentle byla...

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím si, že ta penalta se dala písknout.

Reagovat
sansiro

Reagovat
smazaný uživatel

teď prej nějakej "komentátor" na ČT řekl: prodrbal šanci a našel Kakáého

jo a Ricky Kaká s Rudlou jsou nejlepší střelci LM

Reagovat
HOST*R9

Jj ale řekl "Kakáho"

Reagovat
HOST*Vincent Blanquinegro

pánové doufám že ted budete držet palce nejlepšímu esp klubu - Valencia cf

Reagovat
Xavi

Tak mě už tam zbyli jen PSV a Valencie.

Reagovat
Xavi

Doufám, že nenarazí na sebe.

Reagovat
smazaný uživatel

Sorry, u mňa je číslo 3 Chelsea . V poradí : 1. Spartak Trnava, 2. Real Madrid,3. Chelsea / ale trojku priebežne mením /.

Reagovat
Xavi

Radši změň dvojku!

Reagovat
HOST*Sebastián

... kde je Vazquez? Rád čítam jeho komentáre, ale po včerajšku asi zvažuje slová

Reagovat
smazaný uživatel

Ja som bol včera veľmi spokojný. Bol to krásny zápas s nádhernými akciami. Je to jednoduché :

1. špatná volba zostavy - 8 ( !!! ) defenzívne ladených háčov + nevýrazný Higuaín. Emerson dokonca na pravej strane a záloha bez Gutiho a Robinha , ktorý hraje teraz perfektne.

2. Napriek takejto obrannej zostave sme po polhodinke mohli prehrávať 0:3, nebyť božského Ikera

3. Potom sme ale začali hrať dobre, mne sa to fakt páčilo. Guti tomu dal myšlienku, len Robinho mal prísť ďaleko skorej , dal bych najprv jeho až potom Cassana. V prvom polčase skvelý Raul, ostatní len bezradne pozerali a on makal jak dostihový kôň. Správny a jediný možný kapitán. Celkovo sa mi páčili aj Iker, Guti, Robinho.

Celkovo je to asi zalúžené, skončilo to remízou 4:4, vypadli sme, ale naše výkony sa zlepšujú, a to je dobre. Len čo bude teraz? Fabio mal vyhrať titul, zatiaľ dva stratil, ostáva jediný , lenže keď nejakou ničím nevysvetliteľnou náhodou prehráme na Nou Camp - e, tak aj ten je pasé. Bola by to irónia, keby musel Capello vypadnúť od nás po tom, čo sa konečne začína dať na to pozerať a výkony idú hore.

A ešte jeden návrh : navrhujem, aby dostal Iker Casillas nový kontrakt, dostane trikrát toľko čo berie teraz, vilu s bazénom a jachtou, helikoptéru a to všetko za jeden sľub a podpis - že ostane u nás do konca kariéry. A ešte by som mu postavil sochu pred štadiónom, fakt neskutočne dobrý hráč.

Reagovat
HOST*R9

Byla by opravdu hloupost ho teď vyhodit, to beze sporu...hlavně ať neuděláme tu samou chybu jak v posledních letech, to nic nevyřeší...ale u Realu by mě to nepřekvapilo...

Reagovat
smazaný uživatel

Keď ja teraz neviem. Ten jeho štýl sa mi moc nepáči, neni to podľa mňa tréner pre nás, pretože si myslím, že vždy bude preferovať opatrný , skôr obrannejší štýl, lebo to má proste v krvi. Ale je vidieť, že keď chlapcom trochu dá voľnosť, tak vieme hrať krásny futbal.

Reagovat
smazaný uživatel

Není co řešit, měl by odejít. Hned.

A Ikerovi bych plat spíše snížil, i když včera potěšil .

Reagovat
smazaný uživatel

No, vysoký ho má dosť, ale zober to tak : koľko krát nás už podržal, hlavne keď sme hrali veľké nič / čiže väčšinu sezóny /

Reagovat
HOST*R9

Mám na to názor takový že ať už tuhle sezónu dokope a pak pápá...jinak máš pravdu, k nám se nehodí...

Reagovat
RMCF

S tím zlepšováním bych to zas tak žhavě neviděl... Je pravda že hra se po vystřídání zlepšila, ale taky když sem viděl tu úvodní sestavu tak horší to už být nemohlo. A nevěřím tomu že přestane vyvádět ty svoje Capelloviny, jako že nejlepšího hráče posledního zápasu nechá sedět a pošle ho na hřiště až 10 minut před koncem i když prohráváme od první minuty.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale už sa učí Capello. Keď u nás vydrží do 70 -tky, tak z neho bude zástanca ofenzívnej hry.

Reagovat
RMCF

nestraš!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Vždyt jste hráli 80 minut tragédní hru, o zlepšení nemůže být ani řeč.

Reagovat
HOST*rominho

Co je na tom pravda, ze ak Real Capella vyhodi, musi mu zaplatit 16 milionov eur ?

Reagovat
smazaný uživatel

Že to je tak. Resp. tak to vraveli včera na STV. Máš to odtiaľ?

Reagovat
HOST*

yes

Reagovat
smazaný uživatel

www.bild.t-online.de/BTO/sport/bundesliga/

2007/03/08/metzelder-real/wechsel-hammer.html

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, taky jsem koukal a Valencia se nám sere do Alexise...A ještě to považujou za správné...

Reagovat
smazaný uživatel

Vázquezi, podle měřítka, které máš na Valdése, padá druhý gól také na triko Ikera.

Reagovat
smazaný uživatel

co to tady rozjíždíte za akce, nakonec skončíme u toho, že se každý gól dá chytat, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Je to určené vazquezovi, který neustále vychvaluje Ikera a když Valdés zachytá famózně, tak ho jenom buzeruje za jedinou chybu, kterou udělá (častokrát tu chybu ani neudělá)...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to len reakcia na nedávne debaty o tom, že Valdes je lepší ako Iker, čo je podľa mňa blbosť. Druhý gól sa brankárovi ťažko chytá lebo lopta letí prudko tesne za hranicu päťky smerom k jedenástke a navyše je tam veľa hráčov, takže sa k nej brankár ťažko dostane. Ale : Valdes robil v poslednom čase chyby často a Iker naopak nespočetne krát podržal naše mužstvo, keď chytil veľa tutoviek. Bez Ikera by sme boli v strede tabuľky, tomu ver.

Reagovat
smazaný uživatel

Často? A který gól tedy v tzéto sezóně zavinil krom toho z Live?

Reagovat
smazaný uživatel

Hovorím o chybách a tie nie vždy končia gólom...

Reagovat
smazaný uživatel

Ale Iker udělal v minulém zápases BAyernem nejméně tři chyby a od vás (myslím konkrétně od tebe, to je ale fuk) jsem slyšel, že gól nedostal, tak co...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja to beriem takto : Valdes je dobrý brankár, ale rozhodne žiadny zázrak. Iker je lepší a nehovorím to sám. Chvála na Valdesa ide veľakrát nesprávne, pretože keď ste minulé dva roky dominovali, chlapec si ani moc nezachytal. Teraz má práce viac a nechytá zle. Casillas drží Real nad vodou už dlho, navyše sa horšie chytá, keď to mužstvu nejde. Je to aj jednotka v repre, takže ja som len reagoval na to vtedy, jak ste sa nás tu snažili presvedčiť, že Valdes je lepší ako Iker. A to nie je.

Reagovat
smazaný uživatel

Není horší, letos rozhodně ne. Argumentace reprezentací je zcela mimo, vypadá, že nevíš, jak to funguje.

Vysvětli pls tohle: Vicky udělá jednu chybu (není z ní gól) a pedvede řadu velmi dobrých zákroků, přičemž se směješ, že blbě odkopl míč.

Iker v zápase na SB udělal tři chyby a ty jsi ho vynášel do nebes a argumetnoval si tím, že z těch šancí nebyl gól...

Poslouchám.

Reagovat
HOST*R9

Jen lehce do toho vstoupím jednou otázkou na tebe: "Jak to chodí v repre???Ty víš lépe než oni kdo z nich je lepší???"dík za odpověď...

Reagovat
smazaný uživatel

Zaběhlý brankář se většinou nemění, i když u žjsou lepší náhrady.

Reagovat
HOST*R9

Jo ale tak možná v lize...v repre je čas na to měnit a zkoušet brankářskej post, od toho jsou přáteláky, ale i v těch nastupuje pouze Iker...čím to bude???Souhlasím s Vazquezem, Victor je hodně dobrý brankář a už teď patří mezi golmanskou špičku ale Iker je Iker...

Reagovat
smazaný uživatel

Seaman, Zubizarreta, Srníček.

Reagovat
HOST*R9

protože byli lepší než ostatní...

Reagovat
smazaný uživatel

Zubizaretta byl v 98 všechno jen ne nejlepší a opora.

Reagovat
HOST*R9

O jednom turnaji to přece není...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to o tom, že i když byli lepší brankáři, chytal on.

Reagovat
HOST*R9

Tak na MS je to jasný...ale Victor by určitě chytal v "nedůležitých zápasech" kdyby ho tam Iker pustil...Iker je prostě nejlepší gólman ve Španělsku a to mi nevymluvíš...

Reagovat
HOST*R9

Nejen brankáři ale obrovské osobnosti kteří drželi svůj tým jak výkony tak mentálně...

Reagovat
HOST*R9

I když Srníček u takových jmen je spíše k zasmání ale vím jak jsi to ymslel...

Reagovat
smazaný uživatel

Nepamätám si na tri chyby, to za prvé. Za druhé, Valdes chytal a chytá v mužstve, ktorému sa viac darí ako celku. Za tretie, pod tlakom neni istý. Iker opačne. Ten je pod tlakom stále a opakujem drží Real nad vodou. Bez neho by sme už boli dávni v háji.

Apropo, to že je podľa teba vždy Barca lepšia ako Real, tomu rozumiem, len nechápem, prečo nechceš uznať, že brankára máme lešieho. Možno by pomohla anketa.

Reagovat
HOST*R9

Jo a Kyslík bude obvolávat kamarády a chodit po škole po počítačích a z různých IP adres hlasovat pro Victora...

Reagovat
smazaný uživatel

Hlasování by dopadlo pro Ikera, to mě ovšem vůbec nevzrušuje, většina lidí vidí pět zápasů Barcy a Realu za rok.

Reagovat
HOST*R9

Myslím že soudce v téhle diskuzi je Španělská repre a celkovej pohled fotbalové veřejnosti...tady se můžeme jen donekonečna dohadovat mezi sebou a stejně k cíli nedojdeme...my a většina máme svoji pravdu a ty máš zase svou (sice si ji nalháváš ) ale s tím opravdu nic nevyřešíme...

Reagovat
smazaný uživatel

Soudcem opravdu není, své jsem k tomu napsal, fugnuje to prostě jinak.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani to mu nebude stačiť, neboj Iker je San Iker jak trefne napísal yarda.

Reagovat
smazaný uživatel

Najendo usi napamatuješ, podběhlý cenrt například, ze kterého trefili hlavou tyč... Takže? J áse bavím jen o této situaci.

Reagovat
smazaný uživatel

Na to som si už zvykol, že ty si vždy vyberieš to čo ti vyhovuje a argumentuješ s tým dokola. Zober to celkovo - priznaj nám, že máme lepšieho brankára

Reagovat
smazaný uživatel

Tys mi ale ještě neodpověděl. Tak proč bych měl dávat jiné argumenty? Odpověz, nebo třeba přiznej chybu...

Reagovat
smazaný uživatel

Nepamätám si tú situáciu. V podstate to ale aj tak nemá vplyv na to o čom sa bavíme, je len logické, že aj Iker pri takom " vyťažení " sem-tam spraví chybičku. Ale rozhodne to neznamená, že je Valdes lepší ako on.

Reagovat
HOST*R9

Vím že to ymslíš vůči Vazquezovi ale byla to chyba Gaga, kterej tam stál jak osel...pokud se na to podíváš tak Iker udělal po tom rohu krok ve směru s míčem a hlavička byla do protisměru a už chybělo jen málo aby to chytl...těžkej zákrok

Reagovat
smazaný uživatel

Ramos si prý zpracoval míč rukou?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak on si míč zpracoval rukou hned dvakrát, nejdříve ve svém vápně, když se nepochopitelně nedohodl s Carlosem na tom, kdo má hrát míč a podruhé u vápna Bayernu před svoji gólovou střelou...

Reagovat
smazaný uživatel

Proč jsem ten ( ) vůbec navrhoval, není snad příspěvek, kde jsi ho nepoužil.

Reagovat
smazaný uživatel

Já jsem za něj nesmírně rád, páč tento smajl plně vystihuje cokoliv související s madridskejma nekopama

Reagovat
smazaný uživatel

Všiml jsem si, že je u článků o Realu nějak podezřele často, na tom něco bude...

Reagovat
smazaný uživatel

Je to skvělá a spořivá odpověď na vaše reakce...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže Ramos si do svojej ruky sám kopol a to sa nepíska

Reagovat
smazaný uživatel

Teraz je na to nejaké nové pravidlo, sám z toho mám zmätok.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jedna vec je istá - Micheľ nám píska na h.vno. Minule nás vykopol z Juve, keď nezapískal čistú penaltu na Raula a teraz ? ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*

Jisty je leda to ,ze Bayern postoupil zaslouzene. Byl LEPSI!

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavne díky doktorovi.

Reagovat
smazaný uživatel

... s ktorým som si zase raz trochu " pokecal ". A zase jako vždy vcelku bezvýsledne

Reagovat
HOST*R9

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
HOST*R9

Reagovat
HOST*R9

Ale těsně...sekl jsi se jen o sedm příspěvků a 27 minut...

Reagovat
smazaný uživatel

Po večeři jsem zapomněl aktualizovat. Tak příště.

Reagovat
HOST*R9

Je mi to jasný, stane se, ale docela jsem se pobavil...

Reagovat
smazaný uživatel

Škoda, takovéhle trofeje musí končit v rukou culés.

Reagovat
smazaný uživatel

bejvávalo, teď jste asi stejně "rychlí" jako ty vaše ovečky na trávníku

Reagovat
smazaný uživatel

Ale na vás to stejně jako na hřišti pořád stačí...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele