základní skupiny - skupina A, 6. kolo
09.12.2021 18:45 CET
2 : 0
(1:0)
Andreas Bruus a Matěj Polidar (© AFP)

Sparta bude proti Bröndby hájit třetí místo zajišťující play off KL

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Sparta Praha - pravděpodobná sestava:
Holec - Wiesner, Panák, Ladislav Krejčí II, Hancko - Karlsson, Pavelka, Sáček, Karabec, Haraslín - Hložek.

Brøndby IF - pravděpodobná sestava:
Hermansen - Heggheim, Maxsö, Rosted - Radoševič - Bruus, Slimane, Frendrup, Mensah - Hedlund, Uhre.

Tip EuroFotbal.cz: 1

Autor: ČTK

Vzájemné zápasy

16.09.2021
Brøndby IF
0:0
Sparta Praha
Evropská liga
Sk A
16.09.2021
Brøndby IF
0:0
Sparta Praha
Sk A

Sparta Praha - poslední zápasy

04.12.2021
MFK Karviná
1:2
Sparta Praha
FORTUNA:LIGA
 17. kolo
28.11.2021
Sparta Praha
2:1
Slovan Liberec
FORTUNA:LIGA
 16. kolo
25.11.2021
Rangers FC
2:0
Sparta Praha
Evropská liga
Sk A
21.11.2021
Slovácko
4:0
Sparta Praha
FORTUNA:LIGA
 15. kolo
07.11.2021
Sparta Praha
4:2
FK Teplice
FORTUNA:LIGA
 14. kolo
04.11.2021
Olympique Lyon
3:0
Sparta Praha
Evropská liga
Sk A
25.11.2021
Rangers FC
2:0
Sparta Praha
Sk A
04.11.2021
Olympique Lyon
3:0
Sparta Praha
Sk A
21.10.2021
Sparta Praha
3:4
Olympique Lyon
Sk A
30.09.2021
Sparta Praha
1:0
Rangers FC
Sk A
16.09.2021
Brøndby IF
0:0
Sparta Praha
Sk A
10.12.2020
Sparta Praha
0:1
AC Milán
Sk H

Brøndby IF - poslední zápasy

05.12.2021
Brøndby IF
0:2
FC Midtjylland
DBU Pokalen
ČF 1.z
28.11.2021
Brøndby IF
1:0
Randers FC
Superligaen
 17. kolo
25.11.2021
Brøndby IF
1:3
Olympique Lyon
Evropská liga
Sk A
21.11.2021
FC Midtjylland
1:2
Brøndby IF
Superligaen
 16. kolo
07.11.2021
Brøndby IF
2:1
Odense
Superligaen
 15. kolo
04.11.2021
Brøndby IF
1:1
Rangers FC
Evropská liga
Sk A
25.11.2021
Brøndby IF
1:3
Olympique Lyon
Sk A
04.11.2021
Brøndby IF
1:1
Rangers FC
Sk A
21.10.2021
Rangers FC
2:0
Brøndby IF
Sk A
30.09.2021
Olympique Lyon
3:0
Brøndby IF
Sk A
16.09.2021
Brøndby IF
0:0
Sparta Praha
Sk A
15.08.2019
SC Braga
3:1
Brøndby IF
3.př 2.z

Evropská liga - tabulka před zápasem

Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Olympique Lyon (FRA)
5
5
0
0
15 : 4
15
2
Rangers FC (SCO)
5
2
1
2
5 : 4
7
3
Sparta Praha (CZE)
5
1
1
3
4 : 9
4
4
Brøndby IF (DEN)
5
0
2
3
2 : 9
2
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Olympique Lyon (FRA)
2
2
0
0
6 : 0
6
2
Rangers FC (SCO)
3
2
0
1
4 : 2
6
3
Sparta Praha (CZE)
2
1
0
1
4 : 4
3
4
Brøndby IF (DEN)
3
0
2
1
2 : 4
2
Tým
Z
V
R
P
S
B
1
Olympique Lyon (FRA)
3
3
0
0
9 : 4
9
2
Rangers FC (SCO)
2
0
1
1
1 : 2
1
3
Sparta Praha (CZE)
3
0
1
2
0 : 5
1
4
Brøndby IF (DEN)
2
0
0
2
0 : 5
0

Komentáře (288)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Sparta bude zostuzena.

0:2

Reagovat
Maverick 65

Tys byl zostuzen

Reagovat
smazaný uživatel

2:1

Reagovat
Dan Gubić

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
smazaný uživatel

3:0

Reagovat
Dan Gubić

Ty alebo Bizon nad tebou ste to zrejme trafili, paráda.

Reagovat
Kostomlat

zdálo se mi 0:3

Reagovat
doshcz

do jara nepujde ani jeden český tým, 0:1

Reagovat
ACSeRw!n

5:0

Reagovat
Losinho

1:0

Reagovat
smazaný uživatel

Spartě jako jediné věřím v postup ze skupiny, snad bude alespoň jeden tým na jaře...

Reagovat
Lemond Laws

Slavia ze třetího postoupí taky

Reagovat
Pony Slaystation

jj, do MOL cupu

Reagovat
PaYaB

A kam ?

Reagovat
Losinho

Jarní fáze volných čtvrtků.

Reagovat
Čenda

Reagovat
kilobyte

Reagovat
Kily

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ondrasch77

Reagovat
fenixLFC

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Fodbalysta

Reagovat
TheAdy

Reagovat
PaYaB

Reagovat
smazaný uživatel

Jako sorry, ale pád z EL do EKL bych fakt za postup nepovažoval.

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo by zajímavý, kdybychom uhájili 3 místo, SKS neprohráli v Berlíně a pak by nás nalosovali proti sobě.

Reagovat
John Obi Mikel

Nevím jestli by to šlo, jestli můžou proti sobě v tomhle kole týmy ze stejných zemí.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že jsem někde četl, že je to možné již od prvního vyřazovacího kola.

Reagovat
Liquid

blbost, musela by to být nějaká novinka, protože v pohárech je to možné v semifinále a nejsem si jistý zdali ve čtvrtfinále, ale v osmifinále to nešlo

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím že to měla být novinka, ale koukám na stránky Uefy že to stále možné není.

Reagovat
doshcz

nejde to akorat v prvnim jarnim kole

Reagovat
fenixLFC

nemozu.

The knockout round play-off pairings are determined by means of a draw in accordance with the following principles:

UEFA Europa Conference League group stage runners-up must be drawn against the teams that finish third in the UEFA Europa League group stage.

Clubs from the same association cannot be drawn against each other.

The runners-up in the UEFA Europa Conference League group stage play the return leg at home.

Reagovat
Coutinho10

jak pise fenix, musime oba nejdriv postoupit v 1. vyrazovacim zapase

Reagovat
smazaný uživatel

Takto brzo asi ne. I v LM to jde až od čtvrtfinále.

Reagovat
Marv

Není to tak dávno, co bylo v Uefě v semifinále bukurešťské derby, teď by mohlo být pražské

Reagovat
Kostomlat

no, je to už docela dávno. Min. 10 let

Reagovat
fenixLFC

15

Reagovat
Fakt

A ještě to nebylo semifinále

Reagovat
Salfovic

A nešlo o fotbal.

Reagovat
smazaný uživatel

A nebylo to derby, protože FCSB má každý u zadku

Reagovat
John Obi Mikel

0:1

Reagovat
ondrasch77

2:0

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Liquid

1:2 a Sparta to v závěru neunese když červenou kartu obdrží Krejčí mladší a střídající plivátko Dočkal

Reagovat
Elmas

1:0

Reagovat
TOM HORAK

luxusní pohádkář:-)

Reagovat
smazaný uživatel

Ten by mel sedet za katrem idealne s nateklym licem a ne dostavat prostor v mediich

Reagovat
KoryVCF

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Bakary3

Mě dostává, jak vždy tihle zkurvenci brečí, jak se jim křindí a že vůči nim nemaj jiný slušnost

Reagovat
Mass

Když se říká, že Praha může a Morava ne, ať si pustí nějakej zápas s Ardeleanem, řezal Slavii i Spartu

Reagovat
smazaný uživatel

Vyjadřuje se sice jako zhrzená odkopnutá milenka, ale v hodnocení současné komise rozhodčích má pravdu.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
GjøvikFF

Neuvěřitelnej žebrák. Ale takhle to bohužel chodí, že tihle dobytci se cítí být vždy v právu a naprosto nechápou a nejsou schopni vyhodnotit reálnej stav věcí.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
mistr129

Hele já teda dodneška nechápu, že se z té baráže udělal takový skandál. V tý odvetě posral jen ten závěr, jinak ten zápas řídil normálně - i když s chybami, tak nikterak tendenčními. Na rozdíl od toho sudího, co říznul Jihlavu

Reagovat
ratusek

no já ten zápas viděl a tak něco tendenčního jsem dlouho neviděl, to by se tendenční řízení mohlo učit tímto zápasem

Reagovat
GjøvikFF

Celej zápas byla nakloněná rovina, hra rozkouskována, přerušována, otáčeny auty, fauly, o závěru nemluvě. Byly prokázány závadné kontakty rozhodčího s funkcionářem týmu, v jehož prospěch utkání vedl...nemyslím, že to je zase tak těžké k pochopení.

Reagovat
Firkraag

prosim

Reagovat
oli9

0:0

Reagovat
Harley111

Dnes budeme bohužel jediní , kteří postoupí tip 2-1. Jablonec i když to vypadá, že by mu to mohla Kluž ulehčit , tak když vidím formu Jablonce nevěřím že postoupí. Tip opět 2-1 pro domácí. A další nepostup českého týmu sešívaní prohrajou podle mě jednoznačně 3-0 s Unionem , koukal jsem se teď na jejich zápas v Olomouci no tvl to byla ještě větší bída než my v Karviný a to je co říct. Takže bohužel, i když v pohárech přeju všem našim i sešívaným tak to bude smutník pro Jabka i Slavii

Reagovat
dave30

Já věřím všem. Skutek bude zřejmě jiný. Ale třeba se mýlím.

Reagovat
okokolo

0:3

Reagovat
7kaka7

Brondby mají z posledních 8 ligových zápasů 7 výher a 1 remízu, takže je téměř jistota, že to bude vyrovnaný zápas, což Sparťani i antisparťani opět označí za ostudu

Reagovat
Selänne

Vyrovnaný zápasy hrajeme i s Boleslaví nebo Libercem, tak proč by to mělo být proti dánskému mistrovi jinak...

Reagovat
7kaka7

To se já právě ptám reálně je to tým na úrovni Plzně, a tu remízu u nich spousta lidí komentovala div ne jako největší ostudu v historii evropských pohárů

Reagovat
smazaný uživatel

Spis ten vykon a vrbovy kecy, ze bod je ok

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
Rox

Když nebyli schopný postoupit přes chcípáky z Rangers, ať radši táhnou z pohárů šmatláci .

Reagovat
Igner Farnsworth

Sparta to tradičně neunese psychicky 1:3, s tím, že už teď v hlavách prohravaji 0:1.

Reagovat
smazaný uživatel

Někdo stream please.

Reagovat
Dan Gubić
Reagovat
Dan Gubić
Reagovat
Dan Gubić
Reagovat
Reggie

Taky bych potřeboval stream, na sport365 to neni, nechapu..

Reagovat
ZB 07

Reagovat
ACSPARTAPRAHA
Reagovat
didosh

Brácho ta Sparta nejde

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Ale jde, koukám na ní, musíš zkoušet klikat dokuď nenajdeš funkční link

Reagovat
Dan Gubić

Nemám v čechách vyslovene obľúbený klub ale Sparte aj ďalším bratrancom dnes fandím.

Tie 4 hráčske absencie Sparty - to sú citeľné straty, dôležití hráči? Sorry káder tímu z Letnej nemám tak naštudovaný.

Reagovat
smazaný uživatel

1:1 (Uhre - 90+4 Holec)

Reagovat
j_mrazik

Souček - první dotyk jak z okresu.

Reagovat
smazaný uživatel

i Holec má lepší techniku

Reagovat
smazaný uživatel

A přesto to svou pílí dotáhl až do PL

Reagovat
dave30

Proč? Řekněte mi někdo, proč většina fotbalistů v hlavičkovém souboji spadne a drží se za obličej při minimálním kontaktu s rukou soupeře? Samozřejmě jsou to hráči, kteří souboj prohrají protože jsou o hlavu níže a ten soupeř prostě nedá ruce za záda. A rozhodčí to samozřejmě pískají...

Reagovat
Mass

Pokud většina fotbalistů po souboji spadne, tak většina soubojů končím tím, že oba spadnou? Komu to pak rozhodčí pískne?

Reagovat
dave30

Asi jsem se špatně vyjádřil (i když jsem napsal, že mi jde o ty, co tu hlavičku prohrají, protože jsou v souboji o hlavu níže). Takže opravdu mi jde o ty, kteří buď vůbec neskáčou, nebo jsou v souboji výrazně níže.

Reagovat
Salfovic

Tomu kdo víc řve.

Reagovat
kilobyte

Sám sis na to odpověděl. Protože to rozhodčí pískají.

Ale na obhajobu musím říct, že není moc příjemné jít do souboje čekat hlavičku a dostat facku. U oka stačí, aby se tě někdo jen dotknul a může tě to vyřadit třeba na minutu. Ale to válení je samozřejmě v 99% divadlo pro rozhodčí.

Reagovat
ACSeRw!n

ja bych ti rek proc.. ale evidentne si velkej fotbal nikdy nehr

Reagovat
dave30

Jen necelých 30 let. Ale je to již dávno. To jsme se na trávníku tak nesvíjeli, protože nebyl tak kvalitní. Občas se dokonce hrálo na škváře. A to hráč spadl opravdu pouze když byl faulovaný.

Reagovat
kilobyte

Kolik ti je? Když si 30 let hrál a už je to dávno.

Reagovat
dave30

Myslí jsem mlád, ale ostatní mě asi již dost dlouho nepovažuje za mladíka...

Reagovat
kilobyte

Takže dokonce už senilita?

Reagovat
dave30

Já si to nemyslím, ale ve skutečnosti to tak může být...

Reagovat
Fakt

Souček TOP výkon

Reagovat
naheCZ

Ta inspirace Králem je jasně zjevná

Reagovat
Selänne

Souček nehrál soutěžní zápas dva a půl měsíce a Vrba ho jemně do základu. Vrba to normálně sabotuje, nebo co to jako má znamenat...

Reagovat
Salfovic

Co to, že Spartu nedávají na ČT, jako snad pokaždé ?

Reagovat
cubinho

Prepnete na Jablonec. Mnohem zajimavejsi fotbal. Navíc jabka hrajou dobre.

Reagovat
Bakary3

Nemuzu si pomoct, ale ten Hlozek je hroznej lempl.

Jeho prace bez mice, pohyb, nasazeni, to je zalostny.

Kdyz si vzpomenu treba na mladyho Baraka, ten chtěl porad mic, makal, nabizel se... Hlozek je princezna.

Jestli ho jeste nekdo chce, at jde a vidi, jak se maka jinde.

Ale jestli si mysli, ze tohle staci... takovejch, a lepších nez on, beha po svete mraky.

Reagovat
smazaný uživatel

, Hložek je takový lepší Šumský. Excelentní PR, ale kvalitou průměrný i na českou ligu.

Reagovat
Selänne

Reagovat
Bakary3

Rozvedes to?

S micem umi, nerikam nic, ale to je jen zlomek toho, co by mel na hristi ukazovat.

Treba Stanciu ted v Olomouci, beznej ligovej zapas... makal, ziskaval mice, neustale se nabizel, chodil do narazecek, delal hru.

Tady hraje Sparta poharovej zapas a co pan Hlozek? Vybojoval nejakej mic? Kolikrat se s nim vlastne potkal? Mel tam zajimavou nahravku ? Střelu? Kolikrat se nabidl treba stoperum, spuckovi nebo pavelkovi? I kvuli tomu hraje spatta jen po stranach.

Ted ho aspon to kopyto faulovalo, tak ma maly plus.

Reagovat
Selänne

Ty vole, vždyť nám nefunguje absolutně nic. On není žádný playmaker, aby nám tady tvořil hru. Nám vůbec nefunguje mezihra od střední zálohy, takže Hložek - stejně jako třeba Pulkrab nebo kterýkoliv hrot - je odstřihnutý od hry. Vinit z tohohle zrovna Hložka je čirej idiotismus. Třeba Souček s Pavelkou evidentně hrát nechtějí, proto se furt schovávají za hráče. Hložek je hráč do tahu, kde může využít největší přednost. Chtít ho někde ve středu hřiště je čirý bláznovství. Víš vůbec, že Stanciu je typologický úplně jinej hráč, že jo?

Reagovat
Bakary3

Ano, vim ze stanciu je jiny hrac, ale nejde o post, ale o přístup ke hre, nasazení, aktivite.

Tobe se tohle u Hlozka libi?

Myslis, ze by ho s takovymi vykony treba v Nemecku pochvalili? Podle me by byl priste na lavici.

Smeju se, kdyz rikaji, ze novej rosický. Tak at mu pusti zapasy toho mladyho rosickyho, ale treba i Nedveda nebo Barose, kdyz ti jde o konkrétní post, at vidi, jak se maka.

A proto, ze ostatni hrajou hovno (ikdyz casto odpovidajoci jejich schopnostem) se teda Hlozek nemuze kritizovat? A neni on jeden z duvodu, proc to nefunguje?

Prptoze kdyz od nekoho ze zalohy jde mic, tak to je soucek nebo pavelka.

Reagovat
Selänne

Promiň, ale slavisti by měli mít zákaz vyjadřovat se k Hložkovi. To jsou povětšinou úplný hovna.

Reagovat
Bakary3

Argumenty zadny a jsou to hovna, ok, ahoj

Reagovat
adoxx

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
mistr129

Tak Pulkrab má ale aspoň gól na 80 minut Hložek asi na 300 (teď teda možná 250), to pak hodnotí člověk jinak že jo.

Reagovat
Selänne

Hložek má taky ale 8 asistencí nebo kolik. Jinak Pulkrab těží hlavně z unavený obrany. Od začátku zápasu je pokaždý hroznej, protože je nefotbalovej.

Reagovat
Spalovač šancí

Tak sice jsem Slavista, takže to asi opět akceptovat nebudeš, ale třeba na Euru byl Hložek na přes držku taky. Šilhavý hi tam vypustí na posledních 20 minut a milostpán stojí na půlce u lajny a čeká, jestli se k němu dostane míč místo toho, aby se stáhnul 10-15 metrů a pomohl akci rozjet. A musím říct, že přímo na stadionu to vynikne ještě víc.

Reagovat
Bakary3

Reagovat
Selänne

To jsou ale právě zkušenosti, který musí nabrat. V tu dobu neměl na téhle úrovni odkopáno skoro nic. Ale ty vole, hejtovat ho za některý věci je úplně mimo. Pokud chceš z Hložka dostat maximum, musíš mu pro to vytvořit určitý komfort. My ale hrajeme se zálohou kde ti běhá trojblok Pavelka-Saček-Souček a na hrotu antifotbalisti jako Minčev a Pulkrab. Ve fungujícím systému půjde nahoru.

Já beru, že podzim není z jeho strany moc dobrej. Ale je třeba říct, že od zranění hraje nonstop. Neměl skoro žádnou pauzu a je to na něm prostě vidět. Vytratila se lehkost, zakončení neřeší vůbec dobře a celkově je to křečovitý. Teď k tomu ještě připočti fakt, že hrajeme úplnou sračku. Potřebuje pauzu. Nebo klidně přestup. Tady už ztrácí čas.

Reagovat
Bakary3

Ty mu jen delas neskutecny alibi.

Nasazeni nema se zkušenostma co spolecnyho.

Reagovat
Selänne

Hele, jenom bych se o slavistech opakoval.

Reagovat
Spalovač šancí

Já těch zápasů sparty teď na podzim moc neviděl. Ale co jsem viděl, tak nemám pocit, že se nějak zhoršil v řešení herních situací a že by forma byla nějaká špatná. Ovšem víc aktivnější by být mohl. Netvrdím, že musí na hřišti vypustit duši jako třeba Masopust, ale víc snahy by pomohlo i té nekreativni záloze (a pokud by hrál Krejčí ml, tak by i jemu uvolnilo víc prostoru pro útočení). Na druhou stranu nevylučuji, že na to Adam momentálně nemá fyzicky, to se z TV těžko posuzuje.

Reagovat
Selänne

Taky bude potřeba trenér, který to do něj dostane. Vrba je holt trenér, který chce výsledky bez ohledu na všechno a všechny. U něj se systematická práce s mladýma čekat fakt nedá.

Pravda, mohl by být víc aktivnější, ale zároveň na něm krásně vidíš, jak skvěle dokáže číst hru. Třeba právě typ hráče jako Masopust tohle neumí. Druhý problém je u nás v momentě, kdy on často nemá s kým hrát. Nekvalita našeho týmu ho často zabíjí.

Reagovat
7kaka7

Tak zrovna v posledních cca 5-6 ligových zápasech byl vidět nejvíc když zamakal dozadu, do předu skoro nic ale chápu tu kritiku, já osobně jsem u něj měl vždycky největší problém s tím, že to je prostě předčasně vyspělý hormon a na Spartě se dělá, že to nikdo nevidí.

Reagovat
Bakary3

Ze je to předčasně vyspelej hormon by mi nevadilo, u nej to neni jen o tom a naslapnuto ma dobre, ale s timhle a s tim, ze ho všichni budou porad placat po zadech, to k nicemu moc nepovede.

Reagovat
7kaka7

No vadí to v tomu, že fyzicky je na vrcholu od 17 takže se prostě nebude už tak zlepšovat. A taky dřív odejde než normální jedinci. A taky úplně nefunguje že když se nezlepšuješ fyzicky, zlepšuješ se aspoň fotbalově...jde to v ruku v ruce.

Reagovat
Bakary3

jo, tak to mas pravdu.

Mne to prave taky tak pripada, ze zije z toho, co tak nejak mel od zacatku, ale nejaky herni progres uz tam asi moc neni.

Reagovat
ratusek

hele v drtivé většině s tebou ve všem souhlasím. Ale tady fakt ne

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Dobrej stěr

Reagovat
mistr129

Úžasnej no, na příspěvek kritizující Hložkovu práci bez míče tu dal statistiku ukazující, jak dobře pracuje s míčem

Reagovat
Bakary3

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Nech toho vole

Reagovat
mistr129

Reagovat
kilobyte

Tak kdyby se nenabízel a nebyl aktivní, tak nebude mít tak dobrá čísla.

Reagovat
mistr129

Messi měl vždy taky dobrá čísla a rozhodně bych jeho práci bez míče nehodnotil jako dobrou

Reagovat
kilobyte

Messi se nabízel a chodil do narážeček.

Reagovat
John Obi Mikel

A bum gól Klasika

Reagovat
John Obi Mikel

Zkritizuj takhle minimálně 3 naše

Reagovat
Bakary3

Olej je strasnej plasak...

Schranz je ted trosku mimo...

Masicko..

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
adoxx

Reagovat
r.mrazik

Reagovat
Ragnar Lothbrok

Reagovat
verv

Reagovat
Bakary3

Kluci, nebudte ublizeny

Pral bych si, abysme zas meli pořádného fotbalistu a i proto pisu, at jde ven a prida.

Ted mi to prijde, ze on i vsichni okolo se spokoji s malem.

Reagovat
verv

Ublíženej fakt nejsem, ale baví mě tohle "objektivní" hodnocení. Zvlášť když u toho používáš výrazy jako princezna a pan Hložek. Asi jako když tady sparťani svýho času hejtovali Součka jenom z principu.

On je v devatenácti letech úřadující nejlepší střelec ligy, i když odehrál asi jenom 2 třetiny zápasů, teď je zase nejproduktivnější hráč ligy a stejně se tady budou psát hovna. Nejdřív to bylo, že nedává góly, pak že je dává jenom slabejm a to umí každej, pak že nedává v Evropě a když teda dá v Evropě, tak se zase přijde s tím, že vlastně nebojuje a nenabízí se.

Pokud by se nenabízel, tak má těžko takový čísla jako má. A že se nevrací nebo nebojuje dozadu? Ty víš jaký má pokyny od trenéra? Když se bude stahovat dozadu, tak se zase bude pičovat, že chybí nahoře. A že nevybojuje balón je úplně mimózní, stačilo by se podívat na nějakej zápas, kde Sparta presovala dobře jako tým. Tam se i ukázalo, že fakt není línej na krok, jak tvrdíš.

Kdybys ho kritizoval za spalování šancí, tak to beru, protože v téhle sezóně je to fakt jeho slabina. Ale tohle cos napsal je prostě jenom kritika pro kritiku.

Reagovat
Bakary3

Tak hejtovat Součka nebylo proč, protože to byl vždycky makáč, takže ta zmínka je trošku mimo.

Hale, souhlas nebo ne, čísla má dobrý, ale podle mě je to na jeho potenciál málo.

Proto zmiňuju ty věci, který se mi u něj nelíbí.

A opravdu mi přijde, že kolem něj všichni chodí po špičkách a nároky na něj jsou velmi nízký.

Tohle ho opravdu nikam neposune.

Reagovat
verv

Zmínka tam je proto, že tvoje kritika Hložka je asi stejně objektivní, jako tehdejší kritika Součka od sparťanů.

Jako, že ho posune nesmyslná kritika na internetu? Ty víš, jak ho hodnotí trenéři Sparty nebo jaký na něj maj nároky? Tohle je prostě jenom plácání na základě nějakejch tvejch subjektivních dojmů.

Reagovat
Bakary3

Ne že by ho měla posunout kritika na internetu, ale i z vašich reakcí tady vidím, jak je nedotknutelnej a běda, jak se někdo opováží napsat něco hanlivýho.

Ano, nevím, stejně jako to nevíš ty, já osobně si myslím, že ty nároky na něj nízký jsou.

A to i z médií, snad jen Luhový? Nebo to byl někdo jinej? Řekl, že mu vadí, že se jen zmíní, když zahraje, ale když je neviditelnej, nikdo to neřeší a že tenhle přístup mu nepomůže.

Vidím to úplně stejně.

Plácání? Nesmyslná kritika?

Je to můj názor, stejně tak můžu za plácání označit to, co píšeš ty mně.

Hodnotím z toho, co vidím, respektive z toho, co u něj spíš nevidím.

Reagovat
verv

Kdybys tu kritiku napsal věcně, tak nemám potřebu se ozvat. Ale ty tady píšeš o lemplovi, princezně, že je žalostnej a pak se divíš, že to někomu nelíbí.

Chceš tvrdit, že z medíí na něj není tlak? Však pár zápasů nedá gól a už se ve sportu píše, jak je z formy. Stejně jako se pořád omílalo, že nedává góly v Evropě. Nebo nevím, co by sis představoval, natřít ho v novinách po každým nevýrazným zápase?

Klidně můžeš za plácání označit to co tady píšu já. Ale já tady narozdíl od tebe nepíšu svoje ničím nepodložený doměnky, jako třeba že se kolem něj chodí po špičkách a jsou na něj nízký nároky.

Reagovat
mistr129

Hele za spalování šancí není důvod ho kritizovat, je mu 19, špatný období mají v tomhle ohledu všichni, i zkušenější hraci, a verim že zas ty góly začne dávat. Jak bojuje v zápasech Sparty, to netuším, ale jak tu někdo zmiňoval na tom euru byl absolutně na facku.

Reagovat
verv

Ty nevíš, jak hraje ve Spartě, ale každý kolo tady píšeš souhrn, nejlepší zápasy, nejlepší hráče atd.? Podle čeho to hodnotíš? Jestli nekoukáš ani na Spartu, tak co potom teprv na nějaký Teplice, Bohemku a podobný týmy.

Reagovat
Bakary3

Tak to můžeš dělat ty, ty určitě vidíš všechny zápasy.

Reagovat
verv

Nevidím a proto to nemůžu dělat.

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím to vypadá, že v zápasech českých týmů bude dnes dávat góly jen Berlín.

Reagovat
pingla

už je tam

Reagovat
ratusek

tvl dostat gol z přímaku na brankářovu stranu

Reagovat
John Obi Mikel

Po zemi

Reagovat
ratusek

to by mě táta zbil

Reagovat
kilobyte

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooool Dáááááááááááááávid

Reagovat
John Obi Mikel

Dobře gólman

Reagovat
ratusek

Tvl Wiesner

Reagovat
mistr129

Hah, přepnu na Jablonec a v tu chvíli Sparta dá gól a Jabka dostanou.. nemáte zač

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
kilobyte

Už radši nepřepínej, nebo něco posereš.

Reagovat
John Obi Mikel

Dánové hrozně nefotbaloví. Sparta se ani nemusí snažit (taky to moc nedělá) a v klidu vede.

Reagovat
7kaka7

Není tohle za výchozí situace vlastně Csaplárova past?

Reagovat
mookyn

Ne.

Reagovat
7kaka7

no jen aby

Reagovat
John Obi Mikel

Levý

Reagovat
mistr129

Reagovat
mistr129

Mimochodem jsem v souvislosti s tím zabrousil na wikipedii a Habanec po konci v Třinci trénuje Kuřim v Krajským přeboru

Reagovat
Coutinho10

no hlavne ze to dobre dopadlo

Reagovat
Salfovic

?

Reagovat
John Obi Mikel

Taková nepříjemnost s výtahem.

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

No kurva Levý ve studiu a příhoda s výtahem To by bylo něco pro mě

Reagovat
smazaný uživatel

Cajk, tohle uz nejde posrat

Reagovat
Error

Wiesner: "hold my beer"

Reagovat
kilobyte

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
mistr129

Ježiš ten Wiesner je taky strašná vidle, očividně to nebylo jen v derby

Reagovat
mistr129

Reagovat
okokolo

jak říkáš

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Adaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Reagovat
kilobyte

Ty offsidy to je něco hrozného. Všechny je nechají dohrát i když to musí vidět dobře.

Reagovat
Rothbard

Hložek po více jak dvou letech gól v evropských pohárech a nejeden Sparťan bude slintat nad ním a dávat mu cenovku 20 mega Eur.

Reagovat
kilobyte

20 je málo půjde minimálně za to co šel Sima.

Reagovat
smazaný uživatel

20 je reálná cenovka pro běžného kupce, ale pro WHU to bude 60... jestli dnes dá ještě jeden, tak 80.

Reagovat
Salfovic

Tak Křéťa za něj sobě dá klidně stovku.

Reagovat
smazaný uživatel

Bylo by to fajn, FFP na pár let vyřešena. Ale za 100 už by to možná mohlo některým fanouškům WHU připadat podezřelé, tak bych to asi neriskoval. Těch 60-80 bude OK.

Reagovat
naheCZ

Jsem to úplně čekal, že přijde červená, rozhodčí to tam začal pěkně sázet

Reagovat
Fakt

To je fakt totální dement

Reagovat
John Obi Mikel

Vízner

Reagovat
Liquid

úplně jasná, čemu se ten kašpar divý Kodaň votočit

Reagovat
naheCZ

Z ofsajdu to těžko otočí

Reagovat
7kaka7

V součtu ale obě karty přísný...to vyloučení Ousoa v derby bylo třeba mnohem jasnější a slávisti do dnes mluví o zářezu

Reagovat
mistr129

Kdo mluví o zářezu ohledně Ousoua? Já spíš nechápu, že v tom derby neměl Wiesner tak v 10. minutě 2 žlutý, ale Ousouovu vyloučení bylo úplně jasný.

Reagovat
kilobyte

Nemůže vám rozhodčí pomáhat v každém zápase, kde vám to nejde.

Reagovat
Fakt

Obě karty úplně jasný. Wiener je jen kud idiota

Reagovat
John Obi Mikel

Na Ousouovi karty si ale nikdo nestěžuje.

Reagovat
7kaka7

Trpiš asi ve 4 rozhovorech mám hledat i komentáře z fora?

Reagovat
Mass

Trpiš si ve 4 rozhovorech stěžoval, že vyloučení Ousoua byl zářez? To si sem ten link aspoň na jeden opravdu mohl dát..

Reagovat
Liquid

to si pleteš chlape, u Ousoua se tu snad všichni shodli, že červená po právu, ale v tom zápase měl 3 žluté karty dostat Pavelka a dostal jen 1 + Dočkal udělal 2 žluté fauly

Reagovat
kilobyte

Rovnou 8, ne?

Reagovat
Liquid

dobře víš že to tak bylo

Reagovat
kilobyte

Tak 9, ale víš už nepůjdu.

Reagovat
Neon

*diví

Reagovat
dinss

TYS

BYL

VŽDYCKY

PÍČA

Reagovat
srbic13

jsem tu od nejakeho 2005, ten seznam pici se vicemene nemeni, porad stary dobry vemena - Liquid, Dolar a Kepy, pak jsou tu jeste postavicky spis pro srandu, ale ti nikoho neurazi... by me zajimalo, kdo tady pamatuje Filip12

Reagovat
kilobyte

Legenda

Reagovat
icka

Reagovat
dinss

Toho vůbec nepamatuju...chodím sem tak pět let.

Reagovat
Marv

Wiesner krásně podtrhl ty své žalostné výkony samozřejmě tam teď hráč bude chybět, ale aspoň bude chybět na jaře

Reagovat
eder

Bůůůůůůůůůůůůzerantúúú parta!!!

Reagovat
naheCZ

Na koho to teď dával?

Reagovat
mistr129

Secvičená akce s Wiesnerem

Reagovat
kilobyte

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Dan Gubić

Vrba klobouček vraj za zenitom ale dal Spartu solídne dokopy čo pozerám. Kvalitný výkon.

Reagovat
eder

Čo?

Reagovat
lampas

Reagovat
dave30

Zase jak podťatý. Jako by do něho udeřil blesk.

Reagovat
Jackmaker1989

Hancko dnes klobúk dole, vyhral zápas. Ten Haraslín keď mu ide je skvelý a potom 6 zápasov nič.

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Sakra Hancko škoda

Reagovat
Spalovač šancí

Rozhodčí

Reagovat
KnoxXx

Peltoncu uz dalsie lovaky z poharov nepotecu

Reagovat
smazaný uživatel

Začátek nic moc, ale nakonec dominantní výkon a výhra s naprostým přehledem i přes tu pasáž v oslabení. Škoda, že většinou takhle nedokážou makat v lize. Brøndby je určitě tým minimálně na úrovni Plzně a o dost kvalitnější než Baník nebo Slovácko.

Reagovat
naheCZ

Mě teda Brondby ničím neoslnilo

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
kilobyte

Tak pořád je to dánský mistr. A my jsme je za 2 zápasy k ničemu nepustili.

Reagovat
John Obi Mikel

Dneska tam měli šance, akorát jsou šmatláci, co netrefí branku.

Reagovat
naheCZ

Pořádně jsem neviděl nějakých prvních 5 minut, ale pak všechny šance byly snad z ofsajdu ne?

Reagovat
John Obi Mikel

Tak jsou šmatláci, co jsou krom toho ještě v ofsajdu.

Reagovat
kilobyte

No většina, možná všechny ty šance byly z offsidu. To bych nepočítal. Navíc dost jich bylo jasných a nechápu, proč to rozhodčí nechával dohrát.

Reagovat
r.mrazik

takovy liberec

Reagovat
Losinho

Reagovat
didosh

maximálně fanoušci

Reagovat
Liquid

odešli jim před sezónou 2 nebo 3 klíčový hráči co je loni táhli a adekvátně je nenahradili

Reagovat
Selänne

To bych teda neřekl ani náhodou. Za dva zápasy si Brøndby vytvořili jednu nebo dvě pološance. I fanoušci Rangers prohlásili, že takhle slávek tým u nich v pohárech ještě nehrál. Já si upřímně taky nepamatuju, že by Sparta někdy hrála proti slabšímu rýmu ve skupinový fázi. Není náhoda, že se Brøndby za posledních 16 let nedokázalo probojovat ani jednou do skupin Evropských poháru přímo z předkol. Třeba Liberec to dokázal 4x za stejnou dobu.

Letošní bilanci mimochodem mají 0-2-6. Přitom obě remízy proti Spartě a Rangers s velkou klikou.

Reagovat
kilobyte

Třeba Slovan Bratislava byl slabší.

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
Bakary3

My se dnes asi neshodnem

Jen tenhle zapas meli sanci na zacatku, pak zase, jak vybihal Holec, jak ho chtel tak trosku vzduchem obhodit, pak tam meli nebezpecnou hlavu a i po ty ztrate soucka by to lepsi hrac resil lip. a v druhy puli jak to ten hrac na zadni tyci netrefil pred odkrytou branou.

Docela se tu tem hodnocenim divim, protoze zezacatku mela sparta dost stesti, ze v zakonceni byli kopyta, ale sanci si udelali dost.

Reagovat
kilobyte

Nejsem si jistý, ale mám pocit, že možná všechny šance, které jsi tady popsal, byly z offsidu.

Reagovat
Selänne

Dvě situace byly ale z ofsajdu, no.

Reagovat
Bakary3

U ty doklepavacky na zadni tyci jsem si to myslel, nicméně bezzuby opravdu nebyli.

Reagovat
verv

Zas z nich nedělejte úplný nekopy, jsou docela ve formě, v lize vyhráli na Mydtjyllandu i s Kodaní. Slabší byl stoprocentně Slovan, podle mě i Shmona a Laussane.

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat
John Obi Mikel

Bronby se moc nepředvedlo, Sparta v klidu zvítězila. O to víc je může mrzet remíza v Kodani, mohli a asi i měli postoupit.

Reagovat
didosh

Reagovat
ACSPARTAPRAHA

Reagovat
Selänne

Hlavně výkon na Rangers se nedá odpustit. Tam se prohrávalo ještě než se vstoupilo na hřiště.

Reagovat
naheCZ

Hlavně je taky můžou mrzet ty neproměněný šance z domácího zápasu. Pak by neměli horší vzájemný zápas....

Reagovat
kilobyte

Což by nasralo ještě více, když Rangers uhráli s Lyonem remízu.

Reagovat
naheCZ

Jo, jsem se nějak zapomněl podívat na výsledek toho zápasu Automaticky jsem předpokládal porážku Rangers

Reagovat
j_mrazik

Klasická venkovní klasika od Sparty.

Reagovat
Selänne

Bohužel, no

Reagovat
ACSeRw!n

bohuzel nase klasika

Reagovat
Aldeano

Reagovat
RadekVonCZE

Reagovat
adoxx

Reagovat
smazaný uživatel

Zase na druhou stranu, co by tam delali? By je vyradil uplne kazdej.

V KL maji sanci prejit 1-2 kola.

Reagovat
mistr129

A proč by v KL přecházeli 2 zápasy do čtvrtfinále? Tam by je taky vyřadil každej

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to by dnes Rangers v Lyonu vyhráli. O tom nepochybuj.

Reagovat
Selänne

Reagovat
BaggioRoberto

Jenze z druheho mista se hraje jen mezikolo s tymy z LM a tam je to krome Tiraspolu nepruchodka. Zlate treti misto.

Reagovat
fenixLFC

pekhart vyradil leicester

Reagovat
kilobyte

Stejně by měli horší vzájemné zápasy, ne?

Reagovat
fenixLFC

leicester spratka porazil a remizoval

Reagovat
fenixLFC

*spartak

Reagovat
kilobyte

Jsem to popletl. Tak aspoň bude mít Pekhart pěkné vánoce.

Reagovat
Liquid

další britský celek co nebude mít rád Čechy

Reagovat
kilobyte

Angličani tohle řešit nebudou. Nezajímavá soutěž a ani nevědí, že Pekhart je Čech.

Jo, vypadnout takhle Rangers, to by byla pohroma. U Celticu by se muselo najít nějaké pochybení a rovnou kontumace.

Reagovat
Liquid

tak snad Sparta - Partizan, ať se naváže na tradici

Reagovat
kilobyte

Vidím to na Karabach nebo Tel Aviv.

Reagovat
Liquid

ten Karabach bych vám přál taky, a poslat vás tam autobusem

Reagovat
smazaný uživatel

Frajer Jsem zvědavý, kdy se inspiruje nějaký nachcaný fanoušek. Ale začíná to být pomalu epidemie, před 3 dny ten policejní pes na ledě Flyers, teď tohle. Možná za tím bude něco víc, třeba spolu ti psi přes média takhle na dálku komunikují.

Reagovat
Salfovic

všichni fotbaloví exhibicionisté blednou závistí.

Reagovat
Mass

Linekerovi se to povedlo přímo při zápase https://www.youtube.com/watch?v=2R1QABw5v_w

Reagovat
smazaný uživatel

Fenomenalni uspech letenskeho velkoklubu

Reagovat
BaggioRoberto

Za mě dobrý. Tady je daleko vetsi sance postoupit do osmifinale nez v EL, kde by se hralo s tymy, co vypadly z LM. Macabi, Randers, Karabach, Partizan. Bodo to se musi porazet.

Reagovat
Rezan

Gratuluji.

Reagovat
eder

#bůůůzerantůůůparta!!!

Reagovat
ACSeRw!n

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele