Tavecchio potvrdil Conteho letní odchod od italské reprezentace

15.03.2016 10:43 - Aktuality
Antonio Conte (© flickr.com)
 
Blížící se březnové a květnové přátelské zápasy a následně evropský šampionát ve Francii budou tím posledním, co na lavičce italské reprezentace zažije Antonio Conte. Někdejší kouč Juventusu se chystá zpět na klubovou scénu, dnes to potvrdil prezident italského svazu Carlo Tavecchio...

Conteho jméno bylo v uplynulých týdnech pravidelně spojováno s angažmá v Chelsea, které má být také co nevidět potvrzeno. Londýnský celek letos neúspěšně vedl José Mourinho, aktuálně na lavičce působí zkušený Nizozemec Guus Hiddink.

"Conte po mistrovství Evropy opustí národní tým. Slyší na hlas každodenní práce, což je pochopitelné," oznámil Tavecchio.

Pokud se spekulace potvrdí, bude Conte mimo Apeninský poloostrov pracovat vůbec poprvé v životě. Svou hráčskou kariéru zasvětil Lecce a Juventusu, po přechodu na roli trenéra pak vedle turínského celku pracoval ještě v Sieně, Arezzu, Atalantě a Bari.
Autor: Tomáš Pavlík / football-italia.net
Počet zobrazení: 4680
Komentáře (260 / 0 nových)
Mimalu
15.03.2016 10:46
#
Tak vítej
pistacik11
15.03.2016 12:16
#
V Slovácku?
Mimalu
15.03.2016 12:23
#
Tam mame lepsiho
kylo ren
15.03.2016 10:46
#
kdo by to za nej mohl vzit
One-Real
15.03.2016 10:47
#
Conte, Mourek, Wenger, Pep, Poche a další, to bude zajímavý ročník.
10
15.03.2016 10:59
#
a pak je stejně zase vytrollí někdo jako Ranieri
Kaspar
15.03.2016 11:41
#
Rafa
extraprase
15.03.2016 11:50
#
nestraš!
ačkoliv s Newcastlem bych to klidně bral
D.Drogba
15.03.2016 12:07
#
Ten bude o patro níž
Dominator
15.03.2016 17:46
#
Svatej
16.03.2016 13:24
#
martinST
15.03.2016 12:16
#
Zařadit Kloppa do skupiny "a další"
Mimalu
15.03.2016 12:24
#
Vede nejslabsi klub
martinST
15.03.2016 12:28
#
No, myslím že mají našlápnuto lépe než my..
Mimalu
15.03.2016 12:30
#
To si fakt nemyslim
martinST
15.03.2016 12:40
#
Klopp už tam nějakou dobu je, ví jak doplnit kádr a zbytek týmu už je na jeho styl zvyklý. A hrajou už místy dobře. Conte - nový trenér, nový styl hry, předpokládám i dost nových hráčů a nepředpokládám, že si to sedne hned. Proto si myslím, že Liverpool má našlápnuto lépe..
Mimalu
15.03.2016 13:47
#
startovní pozice Chelsea a Liverpoolu je ale pořád někde jinde. Zatímco Chelsea po vhodném doplnění kádru může směle opět bojovat o titul, tak Liverpool na blbou LM bude v létě potřebovat značnou přestavbu a ani s ní nemá jistotu, že se mezi 4 vyvolené dostane. V Dortmundu měl Klopp šťastnou ruku na přestupy (což nebude jenom jeho práce, ale z velké části klubového scoutingu), uvidíme co LFC
fenixLFC
15.03.2016 14:31
#
I_am_Zlatan
15.03.2016 15:31
#
Mimalu
15.03.2016 15:48
#
no smějte se jak chcete, příští rok napoví jestli Klopp vyšoupne dva z pětice Manchestery, Tottenham, Arsenal a Chelsea
fenixLFC
15.03.2016 18:10
#
no to je kludne mozne ze nevysupne ale ty to podavas tak ze vy to doplnite a pojde to a my to doplnime a nepojde to. nikde nemas istotu ze ti hraci u vas co teraz tragedia nebudu tragedit aj za rok. potrebujete vyriesit kopec postov, polovicu obrany, do ofenzivy mate len williana a hazarda ktory bohvie ako na tom bude. v utoku mate jedineho hraca. takze u vas to nie je len o doplneni ako si ty myslis, rovnako ako u nas. my tych hracov potrebujeme pravdepodobne viac ale prestavba to potom mozme nazyvat aj u vas. nehovoriac o tom ze tak ci tak budete musiet aj v zalohe pomaly rozmyslat co dalej lebo ti hraci (mikel fabregas) su tridsiatnici
Mimalu
15.03.2016 19:29
#
No, myšleno to bylo v zásadě tak, že u vás bude potřeba mnohem víc úsilí dostat vás zpět na horu než u Chelsea. Můžeme to klidně nazývat přestavbou, pořád si ale myslím že pozice Chelsea je jednodušší. V zásadě je potřeba konečně získat stopera a beka, dál nějakého střeďáka a v případě prodeje Oscara asi AM nebo křídlo. S tím že do základu by se hodil hlavně CM a buď stoper nebo křídlo, jinak je zbytek potřeba spíše na rozšíření kádru.
Výhoda Chelsea je v tom, že máme pokryté ty posty, které jsou ve fotbale nejcennější(na trhu nejdražší), máme kvalitního hroťáka, tvořivé CM, kvalitní křídla(ano, o Hazardovi nepochybuju).

V Liverpoolu vidím poněkud větší nutnost pro obměnu kádru, častokrát na postech kde sehnat kvalitu není vůbec jednoduché a ani osoba Kloppa nemusí být dostatečné lákadlo
Svatej
16.03.2016 15:03
#
Fabre má styl hry, kterým to zvládne i do 35ti, tam je to nejmenší problém, navíc není ani daleka starej, Mikel taky není dědek, Matic taky ne. Problém bude sehnat někoho k nim, pokud se Loftus ne probere
Problém máme hlavně na stoperech a bekovi, zbytek je v pohode
undund
15.03.2016 16:38
#
spider_8
15.03.2016 16:54
#
FernandoTecl
15.03.2016 17:56
#
Jeblinkton
15.03.2016 19:31
#
stas87
15.03.2016 23:47
#
V Dortmunde nemal moznost vyhodit milionov,musel hrat s tym,co bolo k dispozicii.Skoda,ze minimum timov v Anglicku neurobi prestup typu Kagawy,len ten Mahrez je svetla vynimka a to ani nehra za top klub.Cukotka nemusi robit prestavbu,musi dat znovu do poriadku hracov a to je niekedy tazsie ako prestavba.Uvedomujes si to?
Mimalu
16.03.2016 08:55
#
Děláš jako by to, co bylo k dispozici v Dortmundu bylo špatné. Liverpool má dlouhodobě problémy v podpisování kvalitních hráčů, ta úspěšnost v poměru vyhozených peněz je bídná, a pochybuji že se teď něco extra změní, Klopp dá možná seznam a postupně si bude odškrtávat hráče kteří nevyšli... Chelsea musí dát do pořádku Hazarda a Matice, zbytek týmu už se zase rozjel, raději tento úkol, než nakupování top světových hráčů do Liverpoolu s tou jejich komisí v zádech...
stas87
16.03.2016 10:16
#
V case jeho prichodu to spatne bolo. Klub nemal tolko peniazi,nehrál CL a svoji poziciu si trpezlivo budoval.Ked už Klopp mal peníze,investoval do taliana či Ramosa a šťastne investované love to teda neboli.Co Oscar?Ivanovic?polku sezóny trapny Fabregas? Cortouis?Parodia na stopera Cahill?Zatial podpriemerne hrající Baba?Tych problemov ma Čukotka dost.
Mimalu
16.03.2016 12:16
#
Dortmund měl podstatně výhodnější pozici než má teď Liverpool, pořád to byl všeobecně vnímaný jako ten druhý klub v Německu, byť byl dole. Problém Liverpoolu je ten, že mají problém dovést své vytipované hráče a popravdě, nevěřím že s Kloppem se to nějak zásadně změní, pořád budou mezi konkurencí větší hráči. Oscar snad půjde, ten už snad ani není součástí základu, Ivan minimálně jednu sezonu zvládne, Fabregas je ok, co je s Cortouisem? a sorry, ale Cahill fakt není parodie na stopera, to by byli potom v Liverpoolu všichni stopeři parodie.... Chelsea má problému dost, ale pozici pro řešení má lepší než pool
Talker
16.03.2016 20:02
#
Tak ten hlavní problém zmizel po zápase s Leicesterem. Od té doby v lize 13 zápasů bez prohry, 25 bodů. S tím, že nepřišel jediný kvalitní hráč v zimě a do té doby jsme získali z 16 zápasů 15 bodů - tj 2x lepší průměr na zápas.

S tím, že za to období má lepší bilanci jen 2 týmy, které bojují o titul a stejnou bilanci má WHU. Zbytek je na tom hůře - nejlíp na tom je z těch velkých týmů Liverpool s 20 body (a zápasem k dobru), Arsenal, MU i Citizens mají pod 20 (také se zápasem k dobru).

Samozřejmě byly napáchány škody a bude otázka, jak k tomu Conte (nebo kdo přijde) přistoupí a jak to zvládne, ale umím si představit, že příští rok pojedeme opět na 80 bodů, což je v oblasti titulu - s momentální formou bychom útočili na 75 bodů a to máme parodii na stopera, OScara, Ivanoviče, Fabregase, Babu. To vše se dá adresovat.
r.mrazik
15.03.2016 12:36
#
extraprase
15.03.2016 13:20
#
to sice jo, ale on mezi ty jména rozhodně patří. a klidně bych tam vypsal Beníteze, Ranieriho, když nic jinýho, tak určitě tu ligu udělaj ještě zajímavější. to trenérský kombo tam bude slušný. škoda, že u toho nebude třeba carlo
Dominator
15.03.2016 17:47
#
(az na poslednu vetu - k tej mam neutralny postoj )
I_am_Zlatan
15.03.2016 15:30
#
očividne
One-Real
15.03.2016 13:28
#
Na toho jsem úplně zapomněl, ten by tam určitě byl.
GEGE
15.03.2016 10:53
#
K těm modrým špínám se ten slizák skvěle hodí.Jen škoda,že ještě stihne pohnojit euro...
h8_
15.03.2016 11:07
#
taky nemám modrou v lásce, ale pod Hiddinkem konečně hrají fotbal, na který mají a Conteho by mi tam bylo zas líto
Bianconero
15.03.2016 11:53
#
Ty ho máš rád asi jako já Messiho, chi chi.
Benzema
15.03.2016 10:59
#
Praktikuje aj ine rozostavenie ako je 3-5-2 ?
10
15.03.2016 11:21
#
Do Juve přicházel s tím, že bude hrát 4-2-4 (4-4-2), první kola tak Juve hrálo, jenže byla škoda mít na lavičce 2/4 Pirlo-Marchisio-Vidal-Pogba, tak začal hrát 4-3-3. Stejný "problém" měl časem v obraně, tak začal hrát 3-5-2 s Bonuccim, Barzaglim a Chiellinim a znovu ten tým posunul o něco výš. V tomhle je imho jeho velká síla, vždycky dokáže přizpůsobit rozestavení možnostem týmu a vytáhnout z toho maximum.
B3n
15.03.2016 11:28
#
to zní dobře
PP
15.03.2016 13:22
#
a kurva..
Jeblinkton
15.03.2016 19:32
#
fantomas
15.03.2016 21:27
#
vitasrp
15.03.2016 11:01
#
Tak teda nejspíš vítej na palubě, v Chelsea čeká hromada práce.

Doufám, že Antonio ví, že krom samotných hráčů bude muset přes léto i probudit vedení, protože poslední naše přestupy představují obrovskou frašku.

Chelsea's last 11 signings: Begovic, Rahman, Pedro, Djilobodji, Michael Hector, Marco Amelia, Miazga, Kenedy, Falcao, Pato, Danilo Pantic.
Mimalu
15.03.2016 11:08
#
Kdyz se to takhle napise, tak to vypada fakt strasne. Nebyt Kenedyho a Begovice, tak totalni tragedie
h8_
15.03.2016 11:10
#
tak Mourek už nevěděl totál...mixoval španělský a Porto style, nevěděl co má hrát, výmluvy, atd...a takhle to dopadlo
vitasrp
15.03.2016 11:14
#
Jenže tohle není jenom vizitka Mourinha, tohle ve většině případů nejsou hráči, které by on vybral.
B3n
15.03.2016 11:14
#
Pedro je ok. Babovi bych dal ještě čas, ale zatím to nevypadá dobře. Zbytek jsou buď mladíci, nebo mladíci k zpeněžení, nebo hostování, nebo Amelia
Mimalu
15.03.2016 11:19
#
Pedro moc ok neni, cekalo se od nej urcite vic. Baba si zaslouzi urcite dalsi sance, ale jako prvni varianta na stridani neobstal. Zbytek je, jak pises material na spenezeni, zbytek jsou faily nebo ok, rozsireni kadru v podobe Amelii
Mimalu
15.03.2016 11:20
#
Jaj, na mobilu se pise fakt blbe. Snad to pochopite
B3n
15.03.2016 11:27
#
Pedro ja úplně ok. Já teda nečekal, že bude válcovat ligu, při jeho prvním přestupu v životě, do jiné, hlavně fotbalově jiné, země. Příští sezonu bude lepší. Už teď se mi ale líbí, jak pracuje pro tým, i když z toho občas byla nějaká hloupá chyba, tak to pramení z toho, že chce hrát s balonem a do kombinace. To jak si rozumí s Fabregasem, je taky super. Defenzivní práce od křídla taky super.
Jako jedinej fail z nich beru Falcaa.
Mimalu
15.03.2016 11:36
#
Pedro prichazel jako zkuseny hrac z top klubu a cekalo se od nej vic. V poslednich zapasech u nej prislo zlepseni, ale valnou cast sezony byl dost ztraceny. Tezko od nej hodnotit praci pro tym, dozadu je to mnohem lepsi nez Hazard ale dopredu, jakozto od kridla padl do hlubokeho prumeru celeho tymu. Fail jsou i Pato a za me i Dzimunzi
B3n
15.03.2016 11:47
#
Tak ale on nikdy Barcu asi moc netahal. Já teda od něj nečekal, že nás potáhne do ofenzivy, ale napodobí např. dřívějšího Williana workratem apod. Já jsem za jeho příchod rád, v těžkých zápasech to rozhodně musí být starter.
Pato je na půlroční hostování, to pro mě fail nebude témeř nikdy. Zajímalo by mě, jak je na tom opravdu s tou kondičkou a mentalitou, ale počítám, že si párkrát kopne do konce sezony.
Djilobodji je zajímavej. Všichni se mu vysmívají, ale co odešel do Werderu tak odehrál 10 celých zápasů a jednou už i skóroval. V prvním utkání byl MOTM. A z Werderu už jdou zprávy, že by si ho rádi ještě nechali, ale pokud ho bude Chelsea chtít prodat, jsou ze hry, protože je pro ně moc drahej. To mi nepřipadá moc jako fail.
Mimalu
15.03.2016 12:02
#
Nejde o to, ze by nas mel tahat, ale chybi mi u neho nejaka pridana hodnota. Minimalne v produktivite kde nas pali bota. Workrate v podobe ze se poctive vraci je fajn, ale do kombinace moc kvality neprinasi (coz jsem od nej ani neocekaval). Jo treba u nej prijde zlepseni ale moc se mi na nej cekat nechce.

Pato mi pripada, ze se akorat jeho manazer chtel napakovat a podarilo se mu to, nechapu proc takovy hrac vubec prichazel

Djilobodji je fail z pozic, ze ktere prichazel. Trochu mi to pripada jako prestup Wengera 7 let na zpet, cele leto semluvi o tom, kdo se koupi a nakonec prijde hrac, o kterem pomalu nikdo neslysel za par drobnejch a nikdo mu neveri, prvni trener ho posle na par sekund na hriste a druhy ho posle do haje radeji hned. Ze se na nem mozna vydela je sice pekne, ale v lete se hledal hrac do kadru,ne na zpenezeni
B3n
15.03.2016 12:45
#
Taky bych byl samozřejmě radši, kdyby byl produktivnější, ale v ideálním případě by se o produktivitu té ofenzivní trojice měl starat Hazard, popř. Willian a až poté Pedro, z mýho pohledu. Kombinace rozhodně není jeho slabina, naopak např. v posledním celým zápase, co odehrál, tedy proti PSH doma, měl 4. nejvyšší počet přihrávek (44) a úspěšnost 5. nejvyšší (89%), kdy v úspěšnosti je před ním Courtois, Traoré, co odehrál půl hodiny a pak Mikel a Kenedy, jako defenzivní hráči. Navíc v zápase, kdy jsme neměli ani 40% balonu. Netvrdím, že to nemůže být lepší, ale špatný to rozhodně není a osobně se mi jeho kombinační návyky z Barcelony líbí. Plus jeho náběhy jsou vynikající. Počítám, že další sezonu se ukáže, jak pro nás může být důležitej.

Pata měl chtít přivést ještě Mourinho, pokud se nepletu. Tak jako tak, je to půlroční hostování, plat asi taky nemá Falcaovskej... I pokud se nechytne a po sezoně odejde, tak to pro mě takovej problém není, jako právě u Falcaa například.

Tak já myslím, že Djilobodji nebyl přivedenej jako posila, která by se měla okamžitě začlenit do A týmu. Jestli vůbec někdy. To, že se v létě hledal hráč do základu/lavičky je samozřejmě pravda a ten hráč chybí/chyběl, stejně jako hráč navíc do zálohy, i útoku, jak říkal Mourinho před sezonou. Každopádně tohle Papy nevyřešil, ale těžko říct, jestli vůbec mohl. Tak jako tak, myslím, že bude akorát prodanej s výdělkem, kvůli FPP, s čímž taky nemám žádnej problém.
B3n
15.03.2016 12:47
#
PSH
Mimalu
15.03.2016 13:42
#
No, z mého pohledu teda Pedro přicházel jako někdo, kdo doplní Hazarda v produktivitě a ne že bude na tom pomalu hůř jak Willian minulý rok. V kombinaci je na tom o poznání hůř než Wil nebo Eden, nechci hodnotit jeho počínání jedním zápasem v LM kde byl na jeho poměry vysoce nadprůměrný, ale raději bych se podíval na zápasy v PL, kde už to takové slavné není.

U Pata si teda moc nejsem jistý tím Mourinhem, minimálně se to celé upeklo na konci přestupáku skoro 2 měsíce po Josem. Ikdyž se jedná o hostování, obvykle je spojené s nějakým poplatkem, jenom tak ti nikdo takového hráče nepučí.

U Djilobodji to vidím na to, že se v létě nepovedlo přivést stopera a tak se to na poslední chvíli lepilo hráčem, o kterého ani trenér nestál a do budoucna se s ním pravděpodobně taky počítat nebude. Že to finančně možná propadák nebude je sice pravda, ale to je trochu málo, navíc částka kterou za něj dostaneme asi nijak horentní nebude a v konečném důsledku i s platem to vyjde na nulu...
Talker
15.03.2016 13:44
#
Problém je, že pokud má být až za Willianem, tak to znamená, že má skončit blízko nule. Ač se Willian zlepšil, tak to není žádný extra produktivní hráč - má zdaleka nejproduktivnější sezonu a stejně má 4 goly a 8 asistencí v lize. Takový Pedro má 4+3 za polovinu herního času. Tolik k té produktivitě - ta se u Williana dost výrazně zvedla díky standartkám, jinak by byl opět na 10 golech/asistencích za sezonu.

Když budeme mít takové 2, tak se do hry o titul prostě nezvednem. Zvlášť když ani Hazard není extrémně produktivní.
Talker
15.03.2016 12:27
#
Tak Pedro je přesně to, co se očekávalo. Další negolové, jalové křídlo, které se bude 2 roky adaptovat a pomalu mu táhne na 30.
kopu_bodlou
15.03.2016 12:00
#
řekněte mi, proč nehraje ten Pato?
a nepište, že nabírá kondici
B3n
15.03.2016 12:04
#
Tak to si asi moc nepočteš
Whitemedia
15.03.2016 12:05
#
Tu kondici měl nabírat měsíc, momentálně už je to víc, než měsíc, takže kdo ví
kopu_bodlou
15.03.2016 12:07
#
však.. to jsou zas manévry...tyjo.. snad dostane šanci.
kondici bych po měsíci nabral v poho já..
Wat
15.03.2016 13:04
#
To je jak kdyby začínal od nuly, když mu ani měsíc nestačí... Teďka by jí ale měl dostat, když má Costa stopku, ne?
vitasrp
15.03.2016 13:07
#
Jen jestli přeskočí Traoreho, což fakt není jistý.
Fesak
15.03.2016 12:07
#
ten Amelia tam este je?
Deki
15.03.2016 11:03
#
Mancio, cesta bude volná

Conteho je u Čukotky škoda...
Milan.B
15.03.2016 11:06
#
mancio je na spravnom mieste
Deki
15.03.2016 11:11
#
tak jasně, pravděpodobný to spíš není, to od nás z vedení potvrdil každý. ale angažmá u repre by se určitě nebránil a spekulovalo se o tom...
Milan.B
15.03.2016 11:11
#
jn repre sa neodmieta
h8_
15.03.2016 11:04
#
takže Conte do Realu ? kdo je v současnosti lepší adept ...?
kylo ren
15.03.2016 11:05
#
zidane
h8_
15.03.2016 11:07
#
jakože když bude kabina držkovat,tak dá hlavičku
SchweiniToniKlose
15.03.2016 11:05
#
Čína by mu slušela víc.
Swarley
15.03.2016 11:11
#
"Slyší na hlas každodenní práce, což je pochopitelné."

no to mi zase až tak pochopitelné nepřijde
niflheim
15.03.2016 11:12
#
Emqick
15.03.2016 11:36
#
Mimalu
15.03.2016 11:41
#
Manau
15.03.2016 11:41
#
Proto taky nejsi trenér
Swarley
15.03.2016 11:47
#
tak zase kdybych byl trenér, přišlo by mi to pochopitelnější...
fff
15.03.2016 11:48
#
extraprase
15.03.2016 11:51
#
hraju_nahej
15.03.2016 12:11
#
Ani v duchodu?
Blaza27
15.03.2016 12:23
#
martinST
15.03.2016 12:26
#
fenixLFC
15.03.2016 14:33
#
Rssa
15.03.2016 15:22
#
Tak protoze jsi duchodce, ti to maji jinak...
Bayernista18
15.03.2016 16:49
#
Dominator
15.03.2016 18:23
#
GarweL
15.03.2016 23:51
#
cristiano.K.
16.03.2016 07:28
#
Mada
18.03.2016 19:16
#
zd92
15.03.2016 11:23
#
Verim ze pod nim Italie ve Francii udela podobny uspech jako pod Prandellim na minulem ME. I kdyz z te predpokladane sestavy mam celkem obavu. Hlavne pokud jde o utok a zalohu
Bianconero
15.03.2016 11:29
#
Prosil bych Donadoniho, Guidolina nebo Venturu, grazie.
Spalovač šancí
15.03.2016 12:14
#
Ace Ventura
terry
15.03.2016 11:59
#
Světlo na konci tunelu?

Chelsea potřebuje přestavbu odshora dolů. Snad to Conte vezme od podlahy hned od začátku.
EXoRcIsT
15.03.2016 12:20
#
OT : v nike ma momentalne jeden podavajuci sancu vyhrat 120 000 eur kedze podal 50 zapasov za 2e a caka uz len na Barcu a City
extraprase
15.03.2016 13:21
#
jeden z nich totiž bude plichtit
Dominator
15.03.2016 18:30
#

hoci ja by som ten tiket uz radsej vyplatil predcasne
Ejzy
15.03.2016 22:29
#
niekoho dnes jebne
Mimalu
15.03.2016 23:34
#
fenixLFC
16.03.2016 01:12
#
db18
17.03.2016 13:26
#
Mrvinho
17.03.2016 19:23
#
martinST
15.03.2016 12:25
#
Mno, podle mě dobrá volba Na něho jsem moc zvědavý. Ale údajně je to perfekcionista a dost přísný kouč . Tak jsem zvědavý, která z našich primadon to zabalí jako první.. Hazard, Oscar?
terry
15.03.2016 12:27
#
Oscar by to asi měl zabalit nehledě na kouče.
martinST
15.03.2016 12:31
#
Nechtěl ho Conte kdysi do Juve ?
terry
15.03.2016 12:31
#
V souvislosti s Juve se s ním mluvilo. Ale já už mu prostě nevěřím.
martinST
15.03.2016 12:36
#
Nevím ale, jestli to bylo ještě za Conteho nebo už za Allegriho.. Nicméně počítám s dost radikální přestavbou týmu, takže taky doufám, že Oscar půjde.. A za mě může klidně s sebou vzít i Hazarda a Pedra.
terry
15.03.2016 12:39
#
Hazard musí bezpodmínečně zůstat. Ale je fakt, že moc jiných hráčů už tu jistotu úplně nemá.
martinST
15.03.2016 12:42
#
Za mě pokud by někdo nabídnul 80+ mil (Real, PSG) ať jde...
terry
15.03.2016 12:44
#
A co budeme s těma penězma dělat?
martinST
15.03.2016 12:46
#
Pogba
terry
15.03.2016 12:46
#
To moc neřeší Hazarda ale. Pogbu potřebujeme tak či tak.
martinST
15.03.2016 12:48
#
Pogba bude dost drahý, Hazard by jeho nákup mohl z velké míry pokrýt. Zbytek ať doplní Conte hračema z Itálie (což předpokládám udělá). Já jsem ale proti Hazardovi dost zaujatý - nemusím ho.
terry
15.03.2016 12:51
#
O peníze bych se příliš nebál, dají se sehnat jinde. A pokrývat klíčové posty hráči z Itálii, to opravdu nebude fungovat.
Mimalu
15.03.2016 12:48
#
K nam snad ani poradne nechce
martinST
15.03.2016 12:48
#
V tom právě spoléhám na Conteho
GarweL
15.03.2016 23:53
#
Swarley
15.03.2016 12:43
#
nechápu, co blbnete s tím Hazardem...jasně, hrál tuhle sezónu otřesně a možná to i flákal, ale pořád je to hráč, o kterého má cenu bojovat a má cenu se snažit dostat z něj to nejlepší...někdy je to o motivaci a i tohle může řešit změna trenéra...nemusí vyloženě hned někam odcházet...
terry
15.03.2016 12:44
#
Mimalu
15.03.2016 12:45
#
Whitemedia
15.03.2016 12:46
#
Wat
15.03.2016 12:54
#
Přijde mi, že z něj hodně začali dělat Di Mariu, když působil v Anglii, ale přitom on už ukázal, že na PL má. Však je furt relativně mladej, nabere sebevědomí a zas bude patřit k nejlepším...
Whitemedia
15.03.2016 12:56
#
Však jenom pár jedinců by se ho rovnou zbavovalo, on mě sice letos tím svým přístupem, chováním a některými vyjádřeními dost štve, ale u něj tu trpělivost mám, protože je to první nevydařená sezona v jeho kariéře a doufám, že ho nový trenér probudí.
Talker
15.03.2016 13:50
#
On je průser, že jsme v situaci, kdy nemáme moc na výběr - podobně produktivního a dominantního hráče prostě už nemáme. Kdybychom momentálně měli ten výběr jako 3 roky zpátky, tak bych ho bez váhání za nějakou pálku pustil i s Oscarem.

Ale momentálně s tím zoufalstvím, co do ofenzivy máme prostě možností moc není. Osobně bych byl rád, kdybychom se zbavili Oscara s Pedrem a přivedli nějakého world class AM a nějakého kvalitního náhradníka.
Swarley
15.03.2016 13:20
#
jako sral by mě ten kec, co říkal o PSG, ale to je asi tak jediné...zbytek bych měl trpělivost, u něj by se to mělo vyplatit...
SunFells
15.03.2016 13:05
#
extraprase
15.03.2016 13:23
#
chelsea fans, co bys chtěl
Whitemedia
15.03.2016 13:24
#
extraprase
15.03.2016 13:51
#
Godwinson
15.03.2016 13:25
#
vitasrp
15.03.2016 13:32
#
Nevím no, po takhle nechutný sezóně by byla spousta fanoušků jiných týmů na svý hráče taky pěkně nasraná.
Swarley
15.03.2016 13:38
#
tak ta nasranost je celkem pochopitelná, tomu se vůbec nedivím...ale překvapuje mě to, že po takové sezóně by se ho dost lidí hned zbavilo...
martinST
15.03.2016 13:43
#
Záleží za jakých podmínek. Jak jsem psal výše, pokud by někdo (PSG, Real) nabídnul 80+mil, tak bych jej klidně prodal, protože takovou hodnotu dle mě nemá. Přestal jsem mu věřit, že je to hráč, okolo kterého se dá postavit zbytek týmu. Ne tím, jak ted hraje, ale jak se chová. Pokud by odešel za zajímavou cenu, žíly by mi to netrhalo.
Godwinson
15.03.2016 13:51
#
A kým ho nahradíš? :)
Wat
15.03.2016 13:52
#
Mladíkama přece!
Molos
15.03.2016 16:37
#
Ale u nej je naprosto jasny, ze bude hrat zase perfektne. Di Maria mel jednu horsi sezonu a vsichni se ho chteli zbavit, ale ted toho nejspis lituji dost
GarweL
15.03.2016 23:54
#
GarweL
15.03.2016 23:53
#
Jsou to blbečci prostě, co jiného na to říct.
Dominator
15.03.2016 18:31
#
Myslim, ze sa jednalo (hlavne) o Allegriho.
kopu_bodlou
15.03.2016 12:38
#
tak Conte především vyžaduje nebo hodně si zakládá na fyzické kondici svých hráčů a maximální soustředěnosti.. ale zase umí hráčům porozumět a hledá v nich jejich silné stránky. neřekl bych, že s tímto by měl mít Oscar nebo Hazard problém.
terry
15.03.2016 12:42
#
Oscar má problém sám se sebou.
kopu_bodlou
15.03.2016 12:48
#
já Oscara jako hráče docela chápu.. nemám ho rád ale chápu ho. on by chtěl být velký hvězda jako je třeba Hazard a Neymar, ale má problém v tom, že v Chelsea se prostě hraje "určitej" fotbal, který nepotřebuje velký hvězdy.. a ještě jeden nedostatek pro Brazilce má je strašně dobrej dozadu na AM, pokud se mu chce.. a to si každej trenér uvědomí a využije ho. on nemá tolik možností vepředu a to ho sere.
ono když se to vezme, tak na MS v Brazílii byl brazilskej systém hry asi nejlepší co na tom turnaji byl a Oscar byl jejich nejdůležitější hráč a rozhodně nezklamal. Brazilci doplatili a vyhořeli díky tomu, že ta jejich sestava na tn systém byla jasná 3 roky dopředu a ti hráči se bohužel nesešli s formami. viz Hulk, Paulinho, Fred, Alves a koneckonců i Silva s Cesarem. ale to už melu o něčem jiným..
Palike
15.03.2016 12:55
#
Oscar moze byt rad, ze sa v Chelsea hraje ten "urcitej" fotbal, lebo by inom top time vynikla jeho priemernost este viac..
fenixLFC
15.03.2016 14:34
#
DieselFL
15.03.2016 18:06
#
GarweL
15.03.2016 23:55
#
B3n
15.03.2016 13:06
#
Jeho defenzivní práce na ofenzivním postu je neskutečná
Whitemedia
15.03.2016 13:08
#
To v téhle sezoně taky zrovna neplatí..
B3n
15.03.2016 13:13
#
Tak letos taky neplatí věština pozitivních věcí, co jsi mohl říct o hráčích Chelsea dřív. Nedaří se víceméně nikomu.
vitasrp
15.03.2016 13:10
#
Oscar ale absolutně nemá na to, aby byl velká hvězda jako Hazard nebo Neymar, ta jeho pracovitost je jeho obrovská přednost, díky který se může držet v tý úplný špičce.

Jestli se v tomhle ohledu ovšem změní, pak jsem si jist, že mu to nepomůže. A když ho kouč bude využívat například na styl Maty v systému Beniteze v Chelsea, pak s ním nejspíš nebude dostatečně spokojený a bude na ten post chtít jiného hráče.
B3n
15.03.2016 13:12
#
Talker
15.03.2016 13:52
#
On je problém, že Oscar se s formou už 2 roky pořádně nepotkal. První 2 roky na podzim na AM byl world class. Tam zastínil bez problémů Hazarda. Dával goly, asistence, k tomu obrovský work rate, tvořil šance. Perfektní hráč.

Z toho mu za tu dobu zůstal akorát ten work rate. Neskutečné zhoršení.
Talker
15.03.2016 13:56
#
Vlastně i loni na podzim byl skvělej, když byl Hazard nevýraznej.. Ale jaro zas tragický, teď i podzim tragický, opět jaro zatím neznačí nějakou změnu...

Možná z něj Conte vytvoří opět world-class hráče. Ale momentálně jím prostě není.
Whitemedia
15.03.2016 12:46
#
Oscar se za ty roky, co je u nás, vůbec nikam neposunul.. vlastně posunul, protože je horší, než když k nám přicházel, v létě se musí prodat... škoda, že nechtěl do té Číny, mohl být od něj pokoj..
kopu_bodlou
15.03.2016 12:48
#
vy jste blázni..
Whitemedia
15.03.2016 12:50
#
Jsme, když jsme ho nedonutili odejít, jakmile se objevila ta 60 milionová nabídka
kopu_bodlou
15.03.2016 12:52
#
Oscar je mi docela nesympatický jako fotbalová osobnost. ale ve velkém fotbalu by mi scházel.
Whitemedia
15.03.2016 13:00
#
Jako nevím, do teď měl ty své půl sezony, kdy hrál do zimy oukej a pak nehrál nic, omlouvalo se to tím, že neměl volno přes léto a nebyl čas, aby si odpočinul.. pak to volno dostal a čekalo se od něj zlepšení, jenže to nepřišlo, naopak už neodkopal solidně ani ten půl rok, ale zase hraje hovno celý tým, takže se to omluví tím a dostane další a další sezonu, aby ukazoval, jak špatný je.. takže ho pravidelně sleduj a pak ti přestane ve velkém fotbale chybět
vladis271
15.03.2016 13:22
#
UEFA decided in favour of Fellaini, apparently because of Can's request. He's available.
I am Mancunian
15.03.2016 13:28
#
Mimalu
15.03.2016 13:43
#
EXoRcIsT
15.03.2016 13:56
#
a LVG si bude mysliet ze to je preto lebo si ho vazia ako hraca pritom len vedia ze ho zase da do zakladu a prehra nam zapas
fenixLFC
15.03.2016 14:35
#
Whitemedia
15.03.2016 14:02
#
Jinak s Contem asi přijde čistka toho trenérského týmu, co tam momentálně je, ale odchod Hollanda bych si vůbec nepřál, to by byla velká škoda.
LP4ever
15.03.2016 14:05
#
Holland má zůstat
Livesport
15.03.2016 14:08
#
Guardiola, Conte, Wenger, Mourinho, Pochettino, Bilic, Klopp. Máme se na to těšit

Mám takový dotaz. Každý už zná hru Leicesteru, a přesto jim to pořád vychází a vyhrávají. Ofenziva už je přečtená, ale naštěstí zlepšili defenzivu, a díky tomu jim stačí častokrát jeden gol. Kdybyste si měli zahrát na trenéry, jaký taktický plán by podle vás měl platit na Leicester?

Podle mě asi nechat je hrát s míčem na kopačkách, aby tvořili, a v případě roztažení hry, je zkusit presovat a po zisku míče jít do otevřené obrany. Jinak asi krom top týmů proti nim vítězit letos nemůžou, že?
fenixLFC
15.03.2016 14:41
#
urcite zacat osbokou na mahreza, riadne mu zneprijemnit zivot, rovnako ako drinkwaterovi, pristupovat k nim hned ako dostanu loptu. uzavriet lavu stranu aby albringhton nemohol hrat svoju hru. v utoku presovat uz od stoperov a dostavat ich pod tlak, najma morgana. kvôli kantemu by som mozno hral skor cez kraje, ktore by som precisloval....ano viem, ze to je nerealne pretoze to vyzaduje fakt kvalitu a vsetko a stopro to ma kopec dier, takze som zvedavy na namietky
Talker
15.03.2016 15:32
#
No nevím, ten vysoký presing by podle mě skončil dost špatně - jejich styl hry je založený na jednoduchosti, jsou schopní se prokombinovat 3-4 přihrávkami skrz celé hřiště až k pokutovému území. Navíc mají hráče, kteří nemají problém obejít soupeře, což vytváří hrozbu přečíslení.

Spíš mi jako logická volba přijde zhuštění středu hřiště (4-3-3) a přečíslování stran (ať už AM do křídel nebo krajní beci).
fenixLFC
15.03.2016 15:44
#
yup im to prinajhorsom staci nakopnut dopredu a uz su nieco schopni vymysliet. tych obrancov presovat som myslel neico na styl suareza ze ich furt nahana
Livesport
15.03.2016 18:20
#
Je to good, akorát spíš bych uzavřel jejich pravou stranu a Mahreza, ne? A jak píše Talker, ten vysoký presing asi ne. A s tím souhlasím zhustit hřiště Talker. A hlavně Mahreza a Vardyho zdvojovat
Whitemedia
15.03.2016 14:24
#
Ol!ver
15.03.2016 14:34
#
Nechcem sa ho zastavat, ale bolo len otazkou casu, kedy niekomu rupnu nervy; rozhodcovia v KHL su hrozni, co som videl...
Whitemedia
15.03.2016 14:38
#
Jo, to je asi pravda, ale vůbec mě nepřekvapuje, že jako první takovou stupiditu udělal právě Salák
gulbis
15.03.2016 14:40
#
On byl vždycky výbušnej a tady se mu ani moc nedivím, důležitý zápas PO a prohrajou zářezem, tohle jinak skončil nemohlo.
Bianconero
15.03.2016 15:00
#
Vždyť je to vymletej mozek, feťák první koksové. Psychopat.
Mitchells
15.03.2016 14:44
#
OT: Vybírám nový mobil do cca 6k, jediný, co nutně potřebuji, je podpora LTE (není nutné na devítistovce). Ideálně něco, co nemusím za rok nutně měnit. Moc nevěřím no name značkám, takže radši něco prověřeného. Co jsem koukal, tak mě zaujal Honor 5X nebo Lenovo Vibe S1, dovedl by někdo poradit? Případně přihodit nějakou eventualitu, moc se v tom nevyznám. Dík.
martinST
15.03.2016 15:02
#
Podobné téma se tu někde už řešilo. Do lenova bych asi nešel (údajně neodladěný systém a nevím, jak je to s aktualizacemi). Jako alternativy bych viděl Sony M4 aqua, LG G3 (pokud ti nevadí velikost), popř Lumia 640LTE, 650, 830 .
Mitchells
15.03.2016 15:16
#
Sony teď mám, tak bych chtěl změnu. Zapomněl jsem také dopsat, že jednoznačně preferuji Android. Jinak toto konkrétní Lenovo má Lollipop, s tím se nedá žít? Co se LG týče, neříká se o nich, že jsou poruchové? Pokud jde o velikost, právě 5.5" Honor mně přijde veliký dost, raději bych asi 5". Ale pokud by to za to stálo, vezmu i větší. Každopádně díky, nemáš ale nějaký odkaz na tu diskuzi, kde se to řešilo?
martinST
15.03.2016 16:04
#
LG bych se nebál, rozhodně to není horší, poruchovější než Huawei, Lenovo atd. LG G3 je podle mě v současnosti nejlepší koupě v poměru ceny/výkon/foťák. Ale je fakt velký. Ještě mě napadá Galaxy S5 Neo. Mám ho jako služebák a OK. (ale upozorňuji na špatný foták při horším světle). Tu diskuzi zkusím najít, ale tam šlo ve finále spíš o android vs windows phone..
martinST
15.03.2016 16:05
#
Ještě, pokud nespěcháš, tak si počkej na Huawei P9 - myslím, že by pak mohla P8čka jít na úroveň 6-7tis a to bych neváhal!
Mitchells
15.03.2016 16:10
#
To je zajímavé, zhruba v jakém horizontu by k tomu mohlo dojít, máš představu?
martinST
15.03.2016 16:17
#
Oficiální představení je naplánované na 6.dubna - takže v druhé půli dubna by se mohl objevit v obchodech..
Mitchells
15.03.2016 16:22
#
Moc díky za info, určitě to zvážím!
Mitchells
15.03.2016 16:09
#
Dobře, tak já teda ještě to LG zvážím. Co se Samsungu týče, kolega mi doporučoval Galaxy A5, o něm něco nevíš? Tvůj model vypadá velmi dobře, s horším foťákem bych se smířil, nicméně je zas o něco dražší. A diskuzi tím pádem klidně dál neřeš, v této otázce mám osobně jasno. Asi jsem trochu konzervativní, ale na Android jsem zvyklý už od začátku a nechci měnit.
martinST
15.03.2016 16:15
#
Galaxy A5 je spíš dizajnovka - ale do něj bych nešel. Slabší rozlišení displeje, výkon taky nic moc a fotky slabší průměr. Nicméně pokud se ti líbí a nefotíš často, tak proč ne..
Mitchells
15.03.2016 16:19
#
Pěkný je, ale u Samsungu mám osobní dojem, že se hrozně platí za značku, když tak totiž slýchám, kolik lidé v okolí utratí za Samsungy, tak se mi to zdá až šílené. Proto mi lidé spíš doporučovali právě Huaweii, Sony a HTC.
martinST
15.03.2016 16:22
#
No zrovna sony a hlavně HTC na tom nejsou cenově o moc líp, taky si tam za značku připlatíš.. Samsung ale mezi levné telefony nepatří no.
Dominator
15.03.2016 18:36
#
Galaxy A5 je aj v novsom vydani (2016), podobne ako predchadzajuca A5 by vsak napriklad nemal mat notifikacnu diodu.
martinST
15.03.2016 18:59
#
Vim, ale ten je uz nad pozadovany limit. Chvili jsem o nove a5 uvazoval, ale pry ma spatny fotak a o ten mi jde hodne. Takze cekam, az slevi S6 nekam k 8tis.
r.mrazik
15.03.2016 15:22
#
bracha vcera kupoval sony z3 compact za 7500,-...je otazka zda si trochu nepriplatit...
Mitchells
15.03.2016 15:30
#
Jindy bych souhlasil, teď jsem bohužel ale ještě před koupí ntb, takže bych se chtěl do těch 6.000 vejít. A jak už jsem psal výše, celkem bych uvítal změnu od Sony. Mimochodem, vyplatí se kupovat tyto starší modely? Moc o tom nevím, tak se radši ptám. Každopádně díky.
r.mrazik
15.03.2016 15:44
#
tak zalezi co od toho chces...
ono zalezi na vybave a ty levnejsi modely jsou na tom mnohdy hur,nez spickove modely z pred dvou let...
Mitchells
15.03.2016 15:55
#
Jsem běžný uživatel, chci jen LTE a Android. Jestli má procesor 1.5 nebo 1.7 GHz mně je jedno, stejně mi to nic neříká. Chci jen mobil, co má standardní výbavu, solidní výkon, a abych ho nemusel muset za rok měnit, protože už bude zastaralý.
r.mrazik
15.03.2016 16:02
#
jasny...do 6 urcite neco najdes...tech moznosti bude mraky
r.mrazik
15.03.2016 15:45
#
*ale samozrejme pak zalezi na konkretnich pripadech
Talker
15.03.2016 15:46
#
Já uvažuju o Huawei P8 (cca 8 tisíc).
Mitchells
15.03.2016 16:00
#
To už je bohužel dalece přes čáru, rád bych se vešel do těch zmíněných šesti tisíc. Bratr má ale Huawei P8 Lite, také zajímavá volba, zatím je prý maximálně spokojen.
Talker
15.03.2016 16:10
#
Mě právě blbne mobil trochu a jen čekám, kdy se rozsype. Takže jsou možnosti pořídit si něco vlastního, počkat si na služební, jestli nějakej dvousimkovej... Těch možností je dost.

Mě ta současná Lumie celkem vyhovuje (925), stejně to mám především na telefonování a surfování. Bohužel mé bezohledné chování ten telefon trošku poznamenalo.

U Lumie mi ale chybí jediná věc... Střední třída - je tam 950 za 15k+ nebo pak 640 a nižší. Nějaká 950 lite za 7-9 tisíc.
Mitchells
15.03.2016 16:15
#
To já jsem v tomhle směru relativně v pohodě, spíš už na mě doléhá absence LTE. Dvou simkové telefony má u nás téměř každý, podle mě dost praktická věc. Ačkoliv já na ní zrovna nutně netrvám. O Lumiích nemám vůbec přehled, Windows Phone jde úplně mimo mě, na to bych si asi nezvykl.
martinST
15.03.2016 18:26
#
Co Lumia 930? Cca 7-8tis
Talker
15.03.2016 19:58
#
Tam mi vadí baterka - 2400 mAh je fakt málo na 5palcovej telefon...
Lacko_Boh
15.03.2016 15:51
#
neviem,nesledujem dianie okolo mobilov vobec, ale okolie(sirsie) si chváli Xiaomi Redmi 3 :) ale moc som nerozumel tomu "moc neverim no name znackam" a potom tam pacnes Huawei :)
Talker
15.03.2016 15:53
#
Tak Huawei už je celkem profláklé, není to žádná no name značka.
Mitchells
15.03.2016 15:56
#
Měl jsem za to, že Huawei je osvědčená značka, v okolí ho má spousta lidí a jsou s ním spokojeni. Máš jiné zkušenosti?

Xiaomi má prý problémy s LTE, je to pravda? To by bylo pro mě podstatné.
patas92
15.03.2016 16:06
#
Xiaomi (nevím jestli všechny modely) tuším umí jen frekvence, které u nás používá jenom Vodafone
r.mrazik
15.03.2016 16:31
#
je to naopak...prave ty vodafoni nepodporuje
patas92
15.03.2016 16:39
#
1800 MHz a 2100 Mhz, které podporuje Xiaomi, mají všechny teda sítě, ale Vodafone ji má nejširší
r.mrazik
15.03.2016 16:53
#
e?? vodafoni lte stoji hodne na 900Mhz,kdy to zacali budovat jeste pred/chvili po kupovani pravych lte frekvenci od CTU...ted se to snazi prepojovat na klasickych 800Mhz,protoze jim CTU nechce tu 900 uznat jako pravou LTE...
a ano...jsou nejspis i mista,kde maji tech 1800Mhz,protoze kazda frekvence se hodi na jine misto...mesto/vesnice...ale maji porad hodne BTS vysilacu prave na ty 900,kde maji jen LTE a pak pomalou 2g sit...
i proto je podporada lte vsech frekvenci dulezita,pokud mas vodafone,protoze nekde by ses na net poradne nedostal....

snad tam nemam moc chyb,protoze to pisu z hlavy...ale tohle celkem sleduju
patas92
15.03.2016 16:56
#
Já to nesleduju, čerpám jenom z mapy pokrytí http://lte.ctu.cz/pokryti/
r.mrazik
15.03.2016 17:06
#
jasny...ale tam prave vidis,ze vodafone ma tech 900 porad dost (jeste nestacili prepojit BTS) a je jediny operator na tech frekvencich
patas92
15.03.2016 17:09
#
Jasně, mě šlo jen o to, že u těch frekvencí, co podproruje Xiaomi, má Vodafone pokrytí největší
r.mrazik
15.03.2016 17:17
#
aha...jenze to jsou takovy maly plochy,ze to nema smysl uvazovat
patas92
15.03.2016 17:24
#
Jasně no, ale tak třeba bydlí v Praze a zároveň trpí agorafobií
r.mrazik
15.03.2016 17:32
#
to by pak byla vyhra
martinST
15.03.2016 16:07
#
Xiaomi NEPODPORUJE frekvence 800 a 900!! Žádný model
Mitchells
15.03.2016 16:10
#
Tak v tom případě nic pro mě. Díky za info oběma.
Cobra
15.03.2016 16:30
#
Teď jsem si koupil Huawei P8 lite. Taková kopie Iphonu. Kromě toho, že je to jeden z nejhezčích mobilů do 6k, tak má i docela slušný HW, rozhraní je krásné a jednoduché a má to milion funkcí nastavení. Podporuje to všechny ty "pásma" LTE.
Jedinou výtku k němu mám, že se docela dlouho nabíjí a baterka(tak jak u každého androida) vydrží max den.

Takže já jsem s ním zatím spokojen.
r.mrazik
15.03.2016 16:39
#
je ta baterka tak silena? podle recenzi je to uplny extrem...pry vydrzi hrozne malo
ale vypada pekne to jo
Cobra
15.03.2016 16:53
#
Zas takový extrém to není. Tento týden jsem na školení, takže jsem furt na wi-fi, klikám a za těch 8 hodin jsem na +-65%.
Baterka bych řekl klasický android. Jak píšu výše, nejvíc mě štve to dlouhé nabíjení.
Mitchells
15.03.2016 17:11
#
Ten má bratr no, podle mého ideální volba, ale tak nějak nechci mít stejný jak on. O té baterce mluvil taky, prý to dva dny bez nabití nedá ani náhodou, snad jen při nulovém využívání. Ale nevím, to jsem jen slyšel od něj. Huawei jako takový mi vřele doporučoval, proto jsem koukal po tom Honoru.
Talker
15.03.2016 16:54
#
Jinak když jsme u těch telefonů, tak mi byl doporučen ještě jeden telefon...

Honor 7 - co čtu, tak se mi to hodně líbí - dá se očekávat, že cena spadne v dohledné době? (jako u P8?)

Pokud by jste vybírali, tak P8 nebo Honor 7? Cenově jsou na tom relativně podobně (rozdíl pár stovek).

Co je u Honoru "problém", tak je LTE, které není odemčené. Na druhou stranu má "výrazně" větší baterku (3100x2600) a lepší foťák (19x13 megapx)...

Nakolik mě ovlivní absence LTE?
Talker
15.03.2016 17:03
#
Tak co koukám, tak každý tvrdí něco jiného... T-Mobile, že mají LTE, někde jinde, že to nepodporuje pásma 800 a 900...
r.mrazik
15.03.2016 17:07
#
jestli chodis na net,tak bych mobil bez LTE nekupoval
Talker
15.03.2016 17:16
#
Já jsem zmaten. Na jednom serveru vynechali 800 a 900, na druhém zas mají sepsáno, že mají všechny...
r.mrazik
15.03.2016 17:20
#
Talker
15.03.2016 17:24
#
Právě. Trošku mě zmátli, no.
Mitchells
15.03.2016 17:14
#
To s tím Honorem se týká jen sedmičky, nebo to je jejich obecný problém? Já tohle slyším prvně, myslel jsem, že Honory podporují bez problému všechna pásma.
Talker
15.03.2016 17:19
#
Já teď četl nějakou recenzi a porovnání a tam bylo vynecháno.

Respektive tato:
http://www.mobilmania.cz/katalog-mobilu/huawei-honor-7/sc-63-ci-53140-c-1/default.aspx

Pak jsem koukal jinam a tam píšou, že fungují všechny... http://smartmania.cz/recenze-honor-7-test-parametry-android-12225/

A co jsem koukal, tak je ta mobilmania jediná, kdo to tvrdí. Nebo jedna z mála.
Mitchells
15.03.2016 17:28
#
Já jsem rozpory s mobilmanii také párkrát zaznamenal, některé informace mají nepřesné nebo zavádějící. Asi bych se tím nenechal rozhodit, o Honoru 5X jsem četl první poslední a nikde ani náznak jakéhokoliv problému s LTE.
T44v3tt1
15.03.2016 18:06
#
čínska verzia: 4G: B3(1800MHz), B39(1900MHz), B1(2100MHz), B40(2300MHz), B41(2500MHz), B38(2600MHz)
európska verzia: 4G: navyše 800Mhz a 900Mhz (podporuje všetky potrebné frekvencie v ČR a SR)
Další: Snímač otisků prstů, IR port pro dálkové ovládání, Rychlé nabíjení, reverzní dobíjení

Pri kúpe si dajte pozor, nakoľko existujú dve verzie, které sа v Českéj a Slovenskej republike dajú zakúpiť. Rozdíl mezi nimi je zásadní. Model určený pro čínský trh totiž nepodporuje LTE pásma 800 a 900 MHz, která jsou u nás hojně využívána.

viz http://androidforum.cz/honor-7-t66490.html?sid=30e6325c73279b05817c8283eefd5ba8
martinST
15.03.2016 17:47
#
Co se tyka fotaku, vubec bych netvrdil ze 19Mpix je lepsi nez 13Mpix!! V tomto pripade jsou fotaky vyrovnane, mozna ma P8 i trochu navrch. Jinak ale treba nove galaxy S7 ma 12 Mpix a mel by to byt nejlepsi fotomobil na trhu. Iphone mel dlouho jen 8Mpix a s prehledem fotil lepe nez vetsina 13 a vic Mpix.
T44v3tt1
15.03.2016 17:59
#
Mám Honor 7 z of. české distribuce a podporuje všechny LTE (i pro vodafone). Když to není tato distribuce, umí to jen nějaký frekcence.
Jediný, co mě trochu irituje, je, jak se vybíjí rychle baterie přes noc. Všechny appky vyplé, stejně jako data a wifi a stejně se třeba za 7 hodin vybije o 10 % (párkrát se vybil jen o 3-5, ale spíš o těch 10+). Přitom ten telefon spí. Na druhou stranu vydrží 2 dny, když ho nemáš pořád v ruce - večer nabiju, přes den neustále zaplá wifi/data a obden navečer nabíjím. Pokud ho budeš hodně surfovat a fest využívat, ten den dá v pohodě.

Rozhodoval jsem se mezi P8 a 7. Nakonec jsem zvolil 7 kvůli baterce a že jsem ho před měsícem sehnal za cenu P8, i když stál všude kolem 10k. To, že má Honor 20Mpx foťák, neznamená, že má taky lepší fotky než P8. Koukni na nějaký videa, kde to porovnávají. Já nejsem žadnej expert na fotky, ale to, co to umí, mi stačí. Kvalitu fotek jako zrcadlovka ti stejně neudělá ani jeden model, takže tak.
T44v3tt1
15.03.2016 18:04
#
Jen dodám, že má (pro mě) hezký kovový zpracování, i když je to 5,2", drží se v ruce krásně a hmotnost je ideální. Full HD displej je taky fajn. Zatím, kromě toho vybíjení během "spánku", jsem s ním spokojen. I když jsem původně taky chtěl dát max 6k, teď nelituju, že jsem si něco připlatil.
Talker
15.03.2016 20:19
#
Díky moc. Mám už jednu spokojenou recenzi od kamaráda, který ho měl (dostal služební iphone, takže ho prodal pak... ) Proto nad ním uvažuju.
extraprase
15.03.2016 21:00
#
já ti po zkušenostích můžu poradit jedno. vyhni se Nokiím. vyhni se celkově Windows Phone, ale na Nokiích se sere dokonce i hardware
Talker
15.03.2016 21:27
#
Já bych do Lumie šel, ale bohužel chybí vyšší střední třída. Nechci už ale za 8000 plastová záda, když konkurence za podobnou cenu prodává kov.
extraprase
16.03.2016 07:20
#
tak do ní nechoď. naštěstí je to zjevný už zkraje od tý šasi
Rssa
15.03.2016 15:28
#
Krom stari a neperspektivnosti, proc se vubec neuvazuje o Hiddinkovi na furt?
vitasrp
15.03.2016 15:45
#
Poněvadž sám nechce pokračovat a místo toho hodlá ukončit kariéru.
Rssa
15.03.2016 15:48
#
Dik
liquicitizen
15.03.2016 15:48
#
Hiddink povedal že nechce pokračovať a po sezóne končí.
Kubajs888
15.03.2016 16:13
#

škoda dosavadního kouče (Hiddink)
Shevchenko
15.03.2016 17:54
#
Ne že by mi nějak vadil, ale snad vyhoří.
icemike
15.03.2016 18:30
#
vzkaz pro Oscara : Čína už voláááá, Čína už voláááá
M0rb1D4S
15.03.2016 18:49
#
Jak je sakra možné, že v nejtechničtější lize světa mají tak chabé procento úspěšnosti přihrávek?

http://imgur.com/OUtJsPU
owny
15.03.2016 20:10
#
protože tyhle zápasy PD nikdo nesleduje, tak ani neví, jaký fotbal se tam hraje
GarweL
15.03.2016 23:57
#
To posouvají na další lvl a nahrávají si navzájem.
fenixLFC
16.03.2016 01:13
#
yup predvedu trik a daju loptu protihracovi
>vyřazen z kádru<
17.03.2016 12:11
#
fajdax
15.03.2016 19:17
#
Vítej
Divik
15.03.2016 19:43
#
Klopp: "I thought 'oh my god' when I saw Allan Rodrigues de Souza in training!"
Ol!ver
16.03.2016 16:47
#
Liam Gallagher
15.03.2016 21:48
#
hej, Bosák si evidentně přečetl můj komentář tady v diskuzi o MS 1998
Lacko_Boh
15.03.2016 22:20
#
co si pisal?
Liam Gallagher
15.03.2016 22:57
#
sakra spatny clanek napsal jsem to pod preview Atletico-PSV, on Bosak rekl, ze Argentina vyradila na MS 1998 Holandsko ve ctvrtfinale, ale samozrejme to bylo naopak, no a pak na zacatku druhy polocasu to opravil
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.