Smlouva Pilaře s Wolfsburgem je prý neplatná, agent nesouhlasí

29.11.2011, 16:30
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (259)

Přidat komentář
exse

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

ho ho ho

Reagovat
smazaný uživatel

Dobre tak..Zachvilku pride so zaujmom Barca a ta uz vyjde

Reagovat
j_mrazik

Pokuta pro Stejskala + zákaz činnosti!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
soukup

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
frank

Reagovat
Didier Drogba

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Swarley

Reagovat
Wat

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
ACSMan

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Ferguson6

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
twerp

Holka jde na diskotéku a vidí tam krásného a sexy kluka se kterým chce chodit. Ví o něm sice, že je to děvkař, ale stejně se s ním vyspí v domnění, že kvůli tomu s ní zůstane. Kluk se na ní samozřejmě hned ráno vykašle.

Tady bys toho kluka taky zavřel do vězení a nechal vykastrovat, nebo by sis spíš řekl, že ta holka je blbá?

Reagovat
j_mrazik

V tvojí historce je ale tý holce 14.

Reagovat
twerp

To by asi tak odpovídalo inteligenci některých našich fotbalistů

Já třeba jednání Stejskala chápu. Chce se napakovat, na dobru hráče mu ani tak nezáleží. A on má právo se takhle chovat. Spíš bych viděl demenci u lidí, kteří se jím nechají zastupovat, když má tak špatnou pověst.

Reagovat
smazaný uživatel

má právo se tak chovat???... copak se už snad všichni úplně zbláznili?

Reagovat
twerp

A proč by nemohl mít právo myslet na svůj zisk a ne na blaho hráče? Je to sice nemorální, ale právo na to má.

Reagovat
smazaný uživatel

pragmatizmus rulez

Reagovat
smazaný uživatel

a přesně kvůli tomuhle ,,právu,, jsme tam kde jsme...

Reagovat
twerp

No pokud se máš špatně, tak si to můžeš většinou vyčítat pouze sobě.

Reagovat
j_mrazik

Ale on v podstatě vědomě poškozuje klienta. To se přeci ani podle paragrafů nesmí.

Reagovat
twerp

Pokud s tím klient souhlasí, a v dané věci se orientuje, pak ho nemůže poškodit. Kdyby Pilař fotbalu nerozuměl, tak dejme tomu.

Reagovat
j_mrazik

Pilař 100% nerozumí těmhle právním kličkám.

Reagovat
twerp

Jenže tady se nejedná o právní kličky, ale jestli má jít do Německa nebo do Španělska. A pokud by Pilař řekl, že chce raději do Španělska, tak by tam šel.

Reagovat
JimBob

Demence. Pilař si ho platí, aby jednal v jeho prospěch a ne ve svůj. Ale už to přirovnání k diskotéce něco naznačilo...

Reagovat
twerp

Tak mi prosím napiš, jak jednal v jeho neprospěch? Docela by mě to zajímalo. Pokud by mu zatajil nějaké nabídky tak ano, ale pokud by mu o všem řekl, tak jak mohl jednat v jeho neprospěch?

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to si pako...zahrabeme hrce do hajzlu,hlavne ze debilove si koupi auto a barak navic... jak tohle muzes vypusti z hub...

Reagovat
twerp

Protože asi na rozdíl od tebe jsem člověk demokratický a respektuju nezadatelné právo každého jedince chovat se tak, jak chce, pokud tím neporušuje zákony, jenž si lidé v demokratickém uskupení sami zvolili. A ruku na srdce, spousta z nás by se zachovala v tomto případě stejně jako Stejskal a někteří i hůř.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, tohle je obrovská slabina demokracie. Totiž, že společnost je taková, jakou si ji sami děláme. A když si děláme společnost takovou, že se snažíme nacpat celej svůj život do nějakých paragrafů, pak stačí komukoli najít v paragrafech chybu nebo nedokonalost a bude čistej jako lilie, i když z morálního hlediska je to strašnej parchant. A ty chyby a nedokonalosti tam budou pořád, myslet si, že život se dá nacpat do psanýho zákona je naprostá hovadina. Dokud nebude společnost uznávat nějaké vyšší principy a jedinci se budou odvolávat na nějakej odstavec paragrafu xy zákona mn, bude to tak pořád. Tohle je podle mne další důvod budoucího zániku západní civilizace.

Reagovat
Puskas

Reagovat
centos

Reagovat
twerp

Nastolení morálního principu je sice krásná věc, ale oba víme, že neuskutečnitelná. Ať už pro to, že "universální morální principy" neexistují(přinuť jíst Muslima prase) a kdyby se přece jenom universální morální principy utvořily, tak by to byl konec demokracie. Protože každý člověk by tím pádem ztratil možnost volby a nastala by diktatura několika vyvolených, jenž by ty principy určovali. A právě v tomto je demokracie nejlepší. Každý si může své principy utvářet a je velmi obtížné je zakazovat. Což je samozřejmě například v tomto případě nevýhodou, ovšem kdyby platilo pravidlo "universálního morálního principu", tak by sice Pilař teďka mohl mít lepší klub, ale taky by ty pravidla mohly být nastaveny tak, že by byla zrada opustit svůj mateřský klub a tak by Pilař hrál pořád za Hradec. Naštěstí máme demokracii a volnost morálních principů, což taky předpokládá, že ve vztahu dvou lidí se ty principy můžou sice lišit, ale výsledný bod je vždy kompromisem mezi principem jednoho a druhého. Proto hážu vinu na Pilaře a ne na Stejskala. Stejskal je obchodník, chce vydělat co nejvíc a jestli je to grázl, tak s ním neměl Pilař spolupracovat.

K tomu obíhání zákona se nebudu vyjadřovat, protože jsem nikdy netvrdil, že je to správné, nebo že to schvaluju.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jen pro inspiraci kolegy Twerpa: slova Rafela Kubelíka po návratu z emigrace „Demokracie není jen svoboda, demokracie je především disciplína.“ Pochopitelně tím nemyslel disciplínu ve smyslu poslušnosti, ale určitý individuální mravní ideál - MORÁLKU.

Měl by sis ujistit význam pojmů demokracie, právo, morálka.

P.S. Původně jsem nechtěl reagovat, ale nedalo mi to, protože ten tvůj příspěvek je ...

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, jistě, demokracie je o odpovědnosti za svou svobodu.

Reagovat
twerp

Ať to čtu jak to čtu, tak nevidím moc velký rozdíl mezi tím, co jsi napsal ty a co jsem napsal já.

Možná je to moje chyba, ale ty tvrdíš, že „Demokracie není jen svoboda, demokracie je především disciplína-ve smyslu individuálního mravního ideálu“.

Já tvrdím, že každý jedinec má svobodné právo se rozhodnout a jeho rozhodnutí musí být ohraničené zákony a jeho morálním ideálem. A ten morální ideál může být zcela odlišný, než kolektivně přijatelný morální ideál. A takto jsem reagoval na Muzajse a jeho přání, aby zde byl vyšší morální princip, který podle mě nemůže existovat. Respektive on funguje pro různé uzemní celky odlišně a i tak je porušován a je otázka, zda-li je nastaven dobře.

Jinak fakt nevím co ti vadí. Možná bys to mohl přístě trošku víc upřesnit, když už teda kritizuješ a píšeš, že sem mimo

Reagovat
twerp

Jenom teda pokud ti jde o to, že jsem stavěl "universální morální princip" na rovinu k zákonu, tak to jsem dělal schválně a vědom si toho. Protože pokud by někdo chtěl nastolit stejné morální principy pro všechny, tak by je musel podpořit určitými represemi a zákony(ono to tak funguje samozřejmě i teď). Například, kdyby ty principy určovali ortodoxní muslimové, tak by nebylo nezákonné zabít křesťana. My máme morální princip, že zabít je špatné a z toho se odvodilo, že je to nezákonné.

Reagovat
smazaný uživatel

Teď na rychlo mě napadají dvě věci, jejichž atributy jsou podle mě lepší, než taxativní výklad zákona používaný v Evropě. Kdysi velmi dobře fungovalo jako zdroj morálky náboženství. Druhá věc je třeba soudní systém vycházející z amerického práva, kde újmu způsobenou jinému lze odsoudit, byť to v zákoně přímo definováno není. Jde jen o to, jak moc je zákon škatulkovaný a jak moc jsou dané spíše obecné principy.

Reagovat
twerp

. To "Protože asi na rozdíl od tebe jsem člověk demokratický a respektuju nezadatelné právo každého jedince chovat se tak, jak chce, pokud tím neporušuje zákony, jenž si lidé v demokratickém uskupení sami zvolili." nebylo myšleno nějak "tunelářsky". Žádné obíhání paragrafů nebo tak nějak. Prostě v zemi by měly existovat pouze dobré zákony a dobří soudci(kteří by měli být nejvyššími zastánci právě toho morálního principu). A jestli by soudy měly trošku upustit od doslovného výkladu práva a přidat do rozhodování trošku více morálky. Nevím. Na jedné straně by to bylo ku prospěchu věci ale na druhé by to přidalo pravomoci pro nemorální soudce. A já nevím, jestli těch nemoráních není náhodou většina.

A to náboženství mělo úspěch, protože bylo postaveno na strachu a víře. Todle není dobrá cesta. A ty pravidla se porušovaly i tak docela ve velké míře. Ještě několik generací moravských a českých vládců měli po přijetí křesťanství několik manželek atd.

Reagovat
smazaný uživatel

proč né, ale myslím, že po tomhle už s ním stejně nikdo nebude chtít mít nic společného

Reagovat
AjaxFans

Hovada se jen hrnou po provizi

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Mada

ale pravdu má on

Reagovat
JozkokozleJ

Z akeho dovodu?

Reagovat
smazaný uživatel

moje slova...

Reagovat
smazaný uživatel

Jooooooooooooo zustana v Plzni :D

Reagovat
smazaný uživatel

do konce sezóny by zůstal stejně tak jako tak a pak půjde...

Reagovat
Puskas

Chudák kluk, naletí jednomu borci, a pak to bude muset vyžírat ještě dlouho.

Reagovat
j_mrazik

A můžeš zaměnit "holka" za "kluk" a platí to taky.

Reagovat
smazaný uživatel

A protože žijeme s emancipovanýma holkama 21. století tak to platí obecně i v první verzi.

Reagovat
FC Porto FC

lol on podepisuje smlouvu když jednu má do roku 2013

Reagovat
j_mrazik

To mi připomnělo Samotáře: "Ty vole, ale ty už jednu smlouvu máš."

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Rygi

Jako, že přijede k vlkům a řekne Magathovi "ty víš... kluci z týmu říkali, že už jednu smlouvu mám, já nějak zapomněl"?? jojo jedna z mých nejoblíbenějších scén :-)

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

Však smlouvy se nepodepisují až po vypršení předchozí.

Reagovat
smazaný uživatel

A co je na tom divného, když má tu smlouvu s Hradcem a ten mu povolil podepsat novou s Němcama?? Nějak nechápu nad čím se tak divíš...

Reagovat
spider_8

Ten Stejskal je buď pěkný hovado nebo absolutní diletant. Nechat hráče podepsat smlouvu, když mu ještě běží 1,5 roku běží jiná je hrozná blbost.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže jí podepsal s tím, že mu to předchozí klub dovolil - tj Hradec.

Spíš je problém, že mu běží smlouva s Plzní, která jede ještě 8 měsíců.

Reagovat
smazaný uživatel

A nakonec bude rád, když podepíše Plzni

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle úplně mění situaci, Stejskal tvrdil, že má do 2012. Teď už je definitivně za vola.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to má pan Stejskal o reklamu postaráno..jestli to Pilaře potopí (jakože doufám že ne), tak si může rvát Stejskal vlasy (ale v naší republice bych spíš řekl, že mu to sportovců ještě víc přidá)

Reagovat
Marv

Jak to teda bude? To že bude do konce hostování v Plzni je jasné, ale pak stejně případné uplatnění opce a setrvání ve Viktorce bude záležet na Pilařovi, ne? Takže pak dostane lepší nabídku ze zahraničí a nejvíc na tom teda stejně vyvaří Hradec..

Reagovat
smazaný uživatel

Prosím Tě..můžeš mi vysvětli slovní spojení - vyváří Hradec?

Kdo jako jiný by měl vyvářet, když ho Hradec vychoval???

Reagovat
smazaný uživatel

No pěkně si to podělal

Reagovat
smazaný uživatel

Sice nechápu proč se do toho plete hráčská asociace, ale tohle prohlášení nám říká, že hráč nemůže přestoupit ,ikdyž s tím klub který vlastní jeho práva souhlasí.

Reagovat
Puskas

Protože je jejím členem.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Tak samozřejmě, protože je na hostování s opcí v jiném klubu a toto hostování končí až v létě 2012.

Reagovat
smazaný uživatel

Na to, ale podle všeho ta smlouva pamatuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Ani bych se nedivil, kdyby tu smlouvu s Wolfsburgem podepsal pan Stejskal...

Reagovat
Il Architetto

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Stejskal je podle mě od začátku úplně mimo a JEDNÁ JEN VE VLASTNÍM ZÁJMU, stejně jako v případu Morávek. Hráč je jeho obětí a je to smutné. Fakta, Pilař má smlouvu do 2013 s hradcem,ale pokud dostal madát k jednání,tak by to bylo ok, ale musel by MÍT SVOLENÍ PLZNĚ,bez svoleníi by mohl jednat až po novém roce. Takže, smlouva je ABSOLUTNĚ NEPLATNÁ od počátku... Je otázka, kdo by měl dostat pokutu a tady si myslím, že pravděpodobně agent Stejskal

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Jednat bez souhlasu plzně by mohl až po vypršení opce, tedy po konci hostování v létě 2012.

Reagovat
smazaný uživatel

přesně tak

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Zaráží mě dvě věci, zaprvé chování pana Stejskala, i když tam je jasné o co šlo PRACHY, PRACHY, PRACHY... ale zadruhé to obkecávání a kopírování textů ohledně této kauzy, žádný z autorů tohoto ani jiného sportovního webu se nepozastavil nad faktem, že Pilař podepisuje smlouvu, když má smlouvu do léta 2013. Snažil jsem se několik desítek minut najít na internetu odpověď na to jak je to možné a nikde, opravdu nikde se nad tím nikdo nepozastavil, nepočítám fóra a diskuze.

Reagovat
smazaný uživatel

No ale pokud se dostal mandát k jednání od Hradce, tak by ji podepsat mohl, kdyby neměl hostování v Plzni. Já vím, že se nesmí jednat déle než 6 měsíců před vypršením, ale pokud dostane svolení klubu, tak to MOŽNÉ JE!!!

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Ano, ale on je na hostování s opcí v Plzni, takže by musela dát souhlas i Plzeň.

Reagovat
smazaný uživatel

to je sice pravda, ale nežvatlali tam něco o nějaké specifické opci?

Reagovat
PaulinhoTheGunner

No, že opce se vztahuje jen na klub, ne na hráče, tzn pokud hráč klub odmítne, je Plzni opce na nic. To ale nemění nic na tom, že Pilař musí počkat, než opce vyprší, až poté může podepsat se souhlasem Hradce jinde.

Reagovat
smazaný uživatel

a co kdyz bude chtit plzen opci uplatnit v lete?...

Reagovat
Mada

Záleží na jenom na Pilařovi a sním Plzeň opci nemá.

Reagovat
Mada

Proč by měl čekat až skončí opce Plzně?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Já si jedině říkám, jestli nemá ve smlouvě něco, co my nevíme, třeba že musí opci uplatnit do vánoc nebo co já vim. Jinak je to čistá prasárna

Reagovat
smazaný uživatel

Tady je nazorna ukazka,nenazranosti agentu...Stejskal je píča,stejne jako vetsina agentu v dnesnim fotbale,jedine co chteji je,aby jejich hrac prestupoval a prestupoval a pak jeste znova prestupoval.Myslel jsem,ze hlavni napln prace agenta,je jednat ve prospech hrace a ne ve svuj vlastni a jen si mastit kapsu....Celkove fotbalovy agent i

Reagovat
smazaný uživatel

Není to blbost? Vždyť Pilař se zeptal Hradca jestli může jednat o přestupu, dobrozdání dostal, se skopčákama se dohodl, tak proč by smlouva byla neplatná? Odejde z Plzně a v létě přestoupí do Wolfsburgu.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Protože Plzeň má do 30.6.2012 opci a nikdo ani Pilař sám nemůže garantovat že do této doby nezmění názor na to jestli se Plzni upíše.

Reagovat
Puskas

asi jde o ty dodatky ohledně hostování, co může a co nemůže podepisovat, jinak nevím

Reagovat
r.mrazik

ani ve FM nemuzes koupit hrace kdyz je na hostovani...leda podepsat,kdyz mu za 6 mesicu konci smlouva...

teda..ne ze by to byl ukazatel,ale tohle maji zmakly...skoda,ze to stejskal nehraje

Reagovat
HorajzmAmmann

r.mrazik - pokud hraješ FM - proč před koncem smlouvy když chci prodat hráče, tak jde jenom za 2,5 mega..???? Dyt má ještě u mě třeba 2 měsíce smlouvu tak snad rozhoduju já za kolik pujde , nebo ne?

Reagovat
r.mrazik

jestli to neni jen nejaky tabulkovy treba...

nevim...

posledni roky to moc nehraju..je to stale to same

Reagovat
smazaný uživatel

tedka ta 12 je zase o kus dál realitě

Reagovat
smazaný uživatel

snad blíž realitě, ne?

Reagovat
PaulinhoTheGunner

To je proto, že ty ho neprodáš, dostaneš pouze kompenzaci za to, že po skončení smlouvy u tebe odejde do jiného klubu. A tuhle kompenzaci dostaneš pouze, když odejde do jiného klubu stejné ligy, pokud jde do zahraničí odejde zadarmo.

Reagovat
HorajzmAmmann

tak nějaký 2,5 mega jsou mě k ničemu vid, když chcu prodat hráče který má 26 let a obranný zákroky 19, a všechno okolo taky :-D

Reagovat
Godwinson

Ve FM nikdy nerozhoduješ za kolik prodáš vlastního hráče. Ale pokud má poslední 2 měsíce smlouvu, můžeš být vděčný za těch 2,5 mil.

Reagovat
j_mrazik

Nechápu první větu.

Reagovat
Godwinson

Já jen, že mně se tam nikdy nepodařilo prodat hráče za částku, za kterou jsem ho prodat chtěl, vždy to bylo méně, leckdy o dost :)

Reagovat
j_mrazik

Tak tam máš nějakou tu tržní a oni málokdy dají víc než je dvojnásobek, ale jednou jsem je natáhl na 2,5x víc než je právě ta částka.

Reagovat
HorajzmAmmann

tak to mě se taky párkrát povedlo. I když většinou to je obráceně, koupím za 500 a prodám za 100 :-D ale už mám 17 sezonu po sobě LM, 2 krát sem jí vyhrál, takže sem zabezpěčenej dost...

Reagovat
smazaný uživatel

to se to hraje kdyz si hru nacitas mimochodem ja to nenacitam jenom si zezacatku upravim trochu databazy - vytvorim sebe s 20 loajalita a upravim jeste jednoho a pridam castku na prestupy a mzdy kdyz hraju za slabe

Reagovat
smazaný uživatel

jak si prisel ze si to nacita?? 2x vyhrat LM za 17 sezon neni nic extra co by se nedalo dat bez nacitani...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak zalezi za koho , ja kdyz sem hral naposled FM dlouhodobe tak ve 2009 jsem s Chelsea vyhral 3 LM za 4 sezony.

Pravda ze zacatku sem obcas loadnul kdyz me nejaky zapas vylozene nasral(neco jako drtiva prevaha a v 90.minute vlastni gol Cecha ) ale po tech par sezonach a s kadrem utvorenym k obrazu svemu uz to slo samo. I kdyz PL vyhraval porad Arsenal.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže reálně vzato stačí podepsat úplně stejnou smlouvu 1. února 2012 a všecko bude v pořádku?

Reagovat
smazaný uživatel

ne neni, Plzeň má opci až do léta 2012

Reagovat
r.mrazik

hmmm,tezko..podle me proste jedna smlouva musi vyprset...tzn hostovani...pak teprve muze dalsi strana...nemuzes podepsat tretimu klubu,nebo jak je to presne ve stanovach

Reagovat
Godwinson

Tam právě můžeš, pokud na něj nemají opci :) Ale samozřejmě k tobě přijde až po jeho skončení.

Reagovat
r.mrazik

ok

Reagovat
vlastik

Taky mám ten dojem, tady jde o normální přestup, tam pravidlo o podpisu hráče nejdříve půl roku před vypršením kontraktu podle mého neplatí, pokud hráč přestupuje (za peníze) tak se může asociace stavět na hlavu, ale to je tak všechno.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

Ano ale k tomu musí dostat povolení jak z Hradce, tak z Plzně, protože ta na něj má do léta 2012 opci na přestup.

Reagovat
smazaný uživatel

Šak jo, a Hradec se taky s Plzňou chtěl dohodnout tím že jim dá půlku přestupové částky. Pak může Plzeň vypovědět smlouvu o hostování, Pilař odejde a Hradec s Plzeňou si rozdělíjou peníze za přestup. Já si myslím že buď je to v pořádku, nebo tam nesedí jedna drobnost která se dá opravit telefonátem, nebo tím že se počká než bude půl roku do konca Pilařova hostování. Žádnou nepřekonatelnou překážku tam nevidím.

Reagovat
PaulinhoTheGunner

No jde o to, že Plzeň se k tomu přestupu staví zamítavě a stavěla se tak odjakživa, proto přestup nemůže být platný.

Reagovat
smazaný uživatel

Takže se Pilař vrátí do Hradca, hostování skončí a on pak podepíše smlouvu s Němcama a Plzeň z toho nebude mít ani korunu. Pořád to není nijak zásadní zvrat situace.

Reagovat
hefy

S Plzeňou?

Reagovat
smazaný uživatel

Plzňou, pardon.

Reagovat
hefy

Plzeňa už mi přišla docela šílená.

Reagovat
j_mrazik

Oni prasí všechny města. Z toho si nic nedělej.

Reagovat
Arne

Ty jako Olomoučák jsi mnohem větší skopčák než ti z Wolfsburgu.

Reagovat
smazaný uživatel

Já Olomoučák nejsu, su z Přerova a to bylo vždycky české město. Navíc moja rodina je z jedné části ze Záhoří a z druhé z Myjavy

Reagovat
Arne

Aha... Ale to na tom nic nemění. Máte tam nadmořskou výšku zhruba třikrát tak velkou jak Wolfsburg, či že jsi trojnásobný skopčák než oni.

Reagovat
Arne

* co oni.

Reagovat
smazaný uživatel

Němcům se tak sice možná původně říkalo protože jsou z hor, ale teďka se tak říká všem Němcům všeobecně. Je to běžné posunutí významu. Němci taky nejsou nutně němí, přesto to jsou Němci.

Reagovat
Arne

Neříkalo se tak všem Němcům a ta konotace byla negativní, pokud vím... Ty proti nim něco máš?

Jinak původ slova "Němci" neznám, jak to vzniklo?

Reagovat
smazaný uživatel

Němci - jsou němí - nemluvíjou. Vzniklo to podobně jako slovo barabar. Barbaři byli pro Řeky lidi co nemluvili řecky - blábolili a nebylo jim rozumět. Němci byli pro slovany lidi kteří nemluvili - němí. Nejspíš šprechtění nepovažovali za řeč. A nic proti nim nemám, jednoduše nerad používám stejné slovo pořád a pořád dokola a tohle je další synonymum.

Reagovat
Arne

No není to moc dobrý synonymum, spousta lidí včetně mě jsou na něj alergická... Za info dík.

Reagovat
smazaný uživatel

No, chtěl sem napsat Tedeschi, ale to by nikdo nepochopil.

Reagovat
Arne

Asi ne, včetně mě. Já bych napsal třeba Vlci, Sasové, Dolnosasové, to je jedno... Těch možností je spousta.

Reagovat
Sosi

Haha, kdybych neříkal, že to nemůže platit... Jen mě nenapadlo, že na to dojdou až po tolika dnech... A to bylo furt keců, že neměli smlouvu o opci s hráčem... Vždyť i tak by jim byla k hovnu

Reagovat
HorajzmAmmann

Jak se tohle "jednání" může odrazit ve výkonech Pilaře ....

Reagovat
PaulinhoTheGunner

toho se právě bojím

Reagovat
PaulinhoTheGunner

A jesli dohraje léto v Plzni, tak jsem zvědav na to jak se na něj budou dívat Plzenští fanoušci...

Reagovat
smazaný uživatel

celý je to jenom nafouknutá bublina, za tejden proti AC bude mít Venca prostor (když bude hrát v ZS) se ukázat. Pakliže bude 1 ze 3 nejlepších na hřišti - neztrací se ani v bundeslize

Reagovat
smazaný uživatel

agenti najviac škodia futbalu

Reagovat
rossoneri89

Reagovat
Puskas

Si představuji ten telefon: Vašku? Tady Stejskal, tak ta smlouva je neplatná, zůstáváš v Plzni.

Reagovat
centos

Reagovat
Lemond Laws

Jaro v Plzni. A pak ať si jde po EURU, pokud tam bude..

Reagovat
smazaný uživatel

Aby se z Pilaře nestal Tevéz.Nedivil bych se kdyby se naštval a nechtěl pár zápasů hrát

Reagovat
Lemond Laws

Kěž by se z něj stal po fotbalový stránce Tevéz!!

Reagovat
Puskas

On nemá právo se naštvat.

Reagovat
smazaný uživatel

To že ta smlouva je neplatná je super, nepředpokládám že po tomhle extempore se Pilař s Plzní dohodne, takže si ho v létě Hradeček prodá sám a všechny prachy půjdou jemu :-)

Reagovat
smazaný uživatel

a Plzen ho pul roku nenecha hrat

Reagovat
smazaný uživatel

100. pro komedii

Reagovat
r.mrazik

mno..tak to bude zajimave,jestli ho plzen necha hrat a bude zvysovat cenu pro hradec,ale sama z toho bude mit uzitek nebo ho preradi do becka,pokud s nima nepodepise...maji ted slusnou paku...

Reagovat
PJ

Nemůžu si pomoct, ale přece nemůže PODEPSAT ve Wolfsburgu smlouvu dřív, než se dohodnou kluby na přestupu. Mohl dostat od Hradce svolení jednat, mohl se s Wolfsburgem na něčem domluvit, ale přijde mi blbost, že by už měl podepsanou smlouvu. Možná nějakou předběžnou dohodu. Až ve chvíli, kdy kluby podepíšou smlouvu o přestupu, může hráč podepsat svojí smlouvu o angažmá. Nebo ne? A z vyjádření Hradce plyne, že se s žádnym klubem na přestupu ještě nedohodl... A co se týká Plzně, tak ta má smlouvu o hostování do léta 2012 a dost pochybuju, že by měl Pilař nebo Hradec možnost smlouvu jednostranně vypovědět. Takže ať už se Hradec nebo Pilař dohodnou s kymkoliv na čemkoliv, tak bude záležet jen na Plzni, jestli ho bude chtít pustit už v zimě, tj předčasně ukončit hostování, nebo až v létě...

Reagovat
exse

Může, ale pouze pokud mu do půl roku končí smlouva. Což v tomhle případě není, proto je smlouva neplatná.

Reagovat
PJ

Právě proto si myslim, že žádná smlouva (ve smyslu smlouva o angažmá) ani neexistuje. Možná nějaká předběžná dohoda, který Stejskal řiká "smlouva". Anebo, pokud opravdu existuje, tak je Pilař vůl a Stejskal podvodník, kterýmu patří pořádnej flastr a sebrat licenci...

Reagovat
exse

Ano, ono se to nějak tak jmenuje jako předběžná dohoda, která se stane smlouvou po vypršení té regulerní smlouvy.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky si myslím. A nejspíš kvůli tomu se Hradec chce s Plzní dohodnout na tom, že jim dá půlku částky když ho nechá přestoupit už v lednu.

Reagovat
smazaný uživatel

to se mi zdálo divn=é celou dobu

Reagovat
PJ

Jo to jsem četl, mění to něco na tom co jsem napsal?

Reagovat
Mada

Nemění jen jsem chtěl trochu doplnit, podle mě je jasné že řádná smlouva s Wolfsburgem podepsáná není, maximálně může být podepsaná smlouva o smlouvě budoucí...nebo něco podobného.

Reagovat
PJ

Jasný, přesně tak

Reagovat
smazaný uživatel

Ale přestoupit by v blízké době měl, už mu není 20 jak si myslí Lípa s Němcem... to samé Jiráček, z kterého všichni dělají mlaďocha... každý další půlrok v české lize jim už moc nepomůže...

Reagovat
smazaný uživatel

Ja nevim podle me se toho moc nemeni ne?

Pilar nepodepise Plzni smlouvu a odmitne ji a Hradec ho proda sam kam bude chtit..jedina zmena je bude v Plzni i na jare..nebo to ma zas nejakej hacek?

Reagovat
PJ

Nemá, v podstatě je to tak jak řikáš. Jen je tu ještě možnost, že se nakonec všichni domluví i s Plzní, která bude souhlasit s jeho uvolněnim už v zimě.

Reagovat
poz3n

K čemuž by asi mělo dojít, protože myslim že Pilař si něco vyslechne, asi už v pátek s Bohemkou...

Reagovat
Puskas

když jsi tu, tak co ti Maďaři?

Reagovat
Kily

chyba u mě, dali jsme to do adminu v pátek s tím, že to vydáme po víkendu, jenomže to zapadlo jak v adminu, tak i v mojí hlavě. Ta si to sice uvědomila v noci, do rána se to z ní ale vykouřilo. Omlouvám se, teď jdu na hokej, večer si dám prodlouženou a připravím to

Reagovat
Puskas

ok

Reagovat
Puskas

Copak, ještě se hraje?

Reagovat
smazaný uživatel

Tim padem by bylo pro Plzen vyhodnejsi kyvnout na prestup hned(dostali by aspon tich 20 mega) nez aby ho jeste drzeli,lidi na nej piskali a pak by odesel a Plzen nemela nic..

Reagovat
PJ

Těžko říct no, ale asi jo, pokud za něj Plzeň v zimě najde schopnou náhradu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
exse

Snad mu to otevře oči. Žádnej megatalent, kterej by se prosadil všude to rozhodně není, tudíž si musí vybrat tým velmi dobře aby se tam prosadil, možná to Twente by bylo ideální. Každopádně daleko více to přeju Jiráčkovi, kterej si to sám vymakal a aktuálně má takovou formu že by se fakt mohl prosadit v nějakém velkoklubu, asi ne uplně té první třídy, ale třeba ten Juventus by mu mohl sedět.

Reagovat
smazaný uživatel

"nějakém velkoklubu, asi ne uplně té první třídy, ale třeba ten Juventus"

Reagovat
exse

?

Reagovat
smazaný uživatel

Tož Juventus je pořád klub jako kráva. Do desítky v Evropě určitě patří. Nemyslím si že je momentálně moc českých hráčů kteří by se v té desítce uchytili. Čech jo, Rosický na střídačku, zbytek sotva.

Reagovat
smazaný uživatel

do top 10 bych ho teda nedal,urcite ne,co se tyce kvality

Reagovat
smazaný uživatel

Výsledkama za posledních deset let, prestiží, kádrem, pozicí v lize, a možnostma tam určitě patří.

Reagovat
smazaný uživatel

prestizi urcite,ale treba kadrem je na tom lip i treba Tottenham

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle už těžko srovnáš. Ti hráči co jsou v Tottenhamu by v Sérii A hráli třeba tužku a vice versa. Hráli dlouho let o titul, dost jich získali, zahráli si v LM, dokázali přivábit ty největší hvězdy a dneska se vracíjou do plné síly. V takové pozici byl Tottenham někdy v těch 60. letech kdy byl na vrcholu slávy.

Reagovat
smazaný uživatel

Když to vezmeš obráceně, tak Wolfsburg nepatří v rámci desetiletí do BL, patří do 2.-3. ligy a stejně by se tam neuchytilo hodně hráčů, kteří do 2.-3. ligy patří.

Juve je momentálně nadprůměrný klub z pohledu kádru, před nima je ACM, španělská dvojka, 5-6 týmů z Anglie, 2 týmy z Německa a pak několik týmů na podobné úrovni...

Prostě tím kádrem jsou za tou první desítkou a za tou TOP5 jsou o 3 stupně.

Reagovat
smazaný uživatel

Proč to tak hrotíš? Tak Juventus není v první 10, ale je v první 13. to už je jedno. Pointa byla že Jiráček na takový klub nemá. Sice hraje parádně, ale to nic moc neznamená. Nikdy to nebyl super talent ze kterého by si každý sedal na zadek, chytl formu a drží se jí, ale to neznamená že si ju udrží aji po přestupu. Juventus je prostě moc. Respektive, ve svých nejlepších zápasech by svým výkonem v sestavě Juventusu určitě odehrál svoje. Ale jinak? Spíš by měl jít cestou Kucky, a ne cestou Nedvěda nebo Rosického.

Reagovat
smazaný uživatel

Já nevím, ale mě přijde Juventus jako klub, který má blíže k té skupině hodně kvalitních klubů než k těm špičkovým (tím myslím top10)... Prostě oni mají tým bojovníků, ne žádných superstar, ale kvalitních, silných hráčů, kteří to utrhnou a do toho se mi Jiráček hodí. Než třeba do ACM, které má prostě hvězdy skoro na každém postě.

Reagovat
smazaný uživatel

Taky jdou rok od roku nahoru. Dostanou se do LM, tím přilákajou hvězdy a tým poskočí o level výš. Za pár let už můžou být někde jinde a Jiráček bude sedět na tribuně.

Reagovat
Arne

V rámci desetiletí bohužel patří do BL... Od postupu 1997 se tam drží.

Reagovat
exse

Tak to má každej jinak. Já to dělím na top kluby kde je Barca, Real, MU, Chelsea, AC, Inter, Bayern a možná už i MC. A pak je tu druhá kategorie, kde jsou velkokluby které aktuálně nejsou natom tak skvěle, ale mají historii, tam bych zařadil třeba Valencii, Atletiko, Porto, Lyon, Arsenal, Liverpool, Spurs, Dortmund, AS Řím, Juventus a podobně.

Reagovat
smazaný uživatel

Já to beru výsledky za posledních deset let, prestiž a schopnost přilákat největší hvězdy a hrát s nima o nejvyšší příčky. A tam Juventus určitě patří.

Reagovat
smazaný uživatel

Mám to podobně.

1-3. místo - Real, Barca, Man United - už prostě nejde objektivně poznat kdo je 1. a kdo 3. (ano, naše porážky ve finále LM beru)

4-8. místo - Bayern, Chelsea, AC a Inter.

8-10. místo - Arsenal, City

11-15. místo - Porto, Valencie, OM, Juve

16-20. místo - Athletico, Benfica, Lyon, Dortmund

Ty "skupiny" neber podle pořadí ale prostě jako celek. Moje TOP 20.

Reagovat
smazaný uživatel

Místo Man City Liverpool a někde tam vecpat Zenit, možná místo Athletica Ajax z nostalgie a proč ne.

Reagovat
kubys

Reagovat
smazaný uživatel

Patri tak do TOP.50

Reagovat
smazaný uživatel

Ja ziram jako blazen Vzdy jsem si myslel, ze jsou tady odbornici, ale cist takovy kousky je fakt sokujici. V prirade Pilare jsou nejpodstatnejsi 2 veci. 1- Plzen ma opci do leta 12, ale podepsanou pouze s Hradce. Jaksi pozapomeli to same podepsat i s Pilarem!!! 2- agent mel svoleni materskeho klubu (HK), tudiz se nemusi ohlizet na Plzen. Ta pak muze inkasovat v pripade prodeje hrace pred upkynutim opce castku danou v hostovaci smlouve. Ale ne kecat do prodeje. Plzen pri zajmu Vlku okamzite nabidla Pilarovi novou hostovaci smlouvu uz i s potvrzenim opce, ale ten odmitl. Proste neskutecka CHYBA Plzne

Reagovat
smazaný uživatel

Blbost.

1) Plzeň má právo na toho hráče na 12 měsíců a Hradec nemá nárok ho rozptylovat prodejem do zahraničí už po 4řech měsících v klubu. To je samo o sobě blbost.

2) Pilař má právo podepsat jinde, není otrokem - ale mělo by tu být nějaké morální pravidlo, kdy se soustředí na klub, ve kterém má smlouvu a ne že jim řekne, že za měsíc odchází - i když tam má smlouvu na 7 měsíců.

3) Plzen s ním má podepsanou smlouvu - do června. Jejich blbost, že si nepodepsali i dohodu o smlouvě budoucí.

4) Ten agent je retard, co by zasloužil pověsit.

Reagovat
exse

FAIL. Zaprvé agent neměl svolení Hradce, zadruhé Hradec má dohodu s Plzní že o jeho přestupu budou jednat spolu.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to je úplně na hlavu. Jediný potencionální poškozený, který by něco mohl namítat, je Hradec. Mě vůbec překvapuje, že někdo jiný má právo podat to na nějakej svaz...

Reagovat
smazaný uživatel

nic jsem nepodepsal a to datum nesouhlasí

Reagovat
smazaný uživatel

"Neviděli jsme sice kontrakt, který Pilař uzavřel s Wolfsburgem, ale podle informací, které máme, nemůže platit,, tak nevideli nic nevi jestli souhlasil hradec ale jenom znova rozviruji vlny ,nechapu to,typicky czechische nature.

Reagovat
mesyas

stejně to je blbost teď přestoupovat příjde o evropu a ani nemá jisté místo ve wolfsburgu radši ať zůstane v plzni bude hrát základ, bude hrát na euru po euro pokud aspoň něco zahraje příjd eurčitě zajímavější nabídka

Reagovat
smazaný uživatel

A nakonec skončí jak Pacanda...

Reagovat
smazaný uživatel

Podle výkladu té Haindlové by byl každý hráč neprodejný. Prodat by šel jen ten, komu by končila za půl roku smlouva.

Reagovat
Puskas

pozor, on má smlouvu a je na hostování, to je něco jiného

Reagovat
smazaný uživatel

v čem je to jíné? Tady někdo plete to, že hráč může podepsat půl roku před koncem smlouvy novou, která začne platit po skončení té stávající a odejít vlastně zadarmo a to, že Hradec někoho prodá. Na to má právo. Ano, je na hostování a teď bude záležet jak se domluví s Plzní, zda ho pustí nebo ne. Ale to je vše. Smlouvu podepsat mohl, měl svolení mateřského klubu, který byl domluven na prestupu.

Reagovat
smazaný uživatel

každej kdo někdy hrál fotbalového manažera tohle zná.

Reagovat
smazaný uživatel

A zase to same. ON MA SLOUVU. Jiste, ale do konce letosni sezony. Myslim hostovacku v Plzni. Opce do leta 12 podepsana POUZE mezi Plzni a Hradcem. Mezi Plzni a Hracem ZADNA opce podepsana NENI. Tudiz hrac se svolenim materskeho klubu jednat s jinym klubem MUZE!!! Dalsi vec je vyrovnani mezi kluby pred uplynutim opce v pripade prodeje jinemu klubu

Reagovat
smazaný uživatel

konecne nekdo rozumnej.

Reagovat
exse

Tohle je jasný, ale tam jde o to že kdyby v Hradci měl smlouvu už jen půl roku, tak může jednat i bez svolení Hradce a na téhle úrovni jednal s Wolfsburgem, jenomže on má smlouvu na rok a půl, tudíž tyhle jednání jsou bezpředmětná a pokud chce někam přestoupit tak to musí schválit Hradec, v tomhle případě i Plzeň, protože ty dva týmy mají mezi sebou dohodu.

Reagovat
Puskas

Reagovat
smazaný uživatel

Ale souhlas Hradce měl. Souhlas Plzne potrebuje jen pro pripad odchodu v zime.

Reagovat
smazaný uživatel

aleluja, už jsem se bal, ze tady fakt nepremysli vubec nikdo

njevice me zarazi postup pani haindlove, jeji kroky at uz jako mistopredsedkyne hracske asociace nebo předsedkyně ORK ve mně vyvolávají pocit, že je ve fotbalových (a co je horší!) i právních věcech zcela mimo. Už jen formulace, dokumenty jsme neviděli, ale je to neplatné, je k zamyšlení

Reagovat
smazaný uživatel

stejně hraje hovno!

Reagovat
smazaný uživatel

To je slovo do pranice

Reagovat
smazaný uživatel

To mi někdo smazal ten komentář s tím IDNesem? Nebo se mi to neodeslalo?

Reagovat
hefy

Smazal, já to četl.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, smazal, já sem na něho chtěl aji napsat že máš pravdu a že jsou to blbci všichni tři. A dobře jim tak.

Reagovat
Puskas

Tak pravdu - Pilař věřil agentovi, to je sice jeho blbost, ale hráč s agentem uzavírá smlouvu jako se svou oporou ve světě fotbalového byznysu. Důvěřoval mu naivně, určitě se poučí.

Reagovat
PJ

Smazal, myslim že ten č**** na konci nebyl úplně nutnej...

Reagovat
smazaný uživatel

Omlouvám se, napíšu to slušněji

Reagovat
smazaný uživatel

Normálně to tu nikdo nehlídá, takže jsem si zvykl na trošku uvolněný jazyk...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak to napíšu jinak - podle rozhovoru na nejmenovaném zdroji s otcem Pilaře:

Pilař nechtěl do Německa, podle něj by mu soutěž nesedla, ale když zjistil, že ve Španělsku a Portugalsku (což by se mu líbilo nejvíc) se platí třeba s 2 měsíčním spožděním, tak se rozhodl pro Německo, kde prachy chodí včas.

Fakt ten otec i Pilař jsou totální retardi, takhle se nechat zblbnout agentem, když sám říká, že mu BL sedět nebude.

Reagovat
centos

"Sám Vašek mi říkal, že by mu bundesliga neseděla, protože je tvrdší, urputná, není založená tolik na technické vyspělosti. Výhody smlouvy v Německu se ukázaly na papíru a agent Stejskal nás obeznámil s tím, že v některých španělských a portugalských klubech by po finanční stránce tak exkluzivní smlouvu nedostal. Dokonce nám bylo řečeno, že některé kluby jsou zadlužené a mzdy hráčům vyplácejí až s dvouměsíčním zpožděním. Ve Wolfsburgu to podle všeho klape, k prvnímu v měsíci běží výplaty."

Reagovat
smazaný uživatel

tohle už je moc

Reagovat
Joe.Cole

Dík, teď už jsem to celé pochopil.Víc netřeba vysvětlovat

Reagovat
centos

To už je tak zamotané (s přihlédnutím k různým názorům i tady v diskusi), že to už nehodlám nijak řešit, sednu si a počkám, jak se to vyvine :)

Reagovat
smazaný uživatel

S takovou to tady můžem rovnou zavřít

Reagovat
7kaka7

Pilař je fakt největší vidlák v poměru um,uspěchy-vidláctví

Reagovat
smazaný uživatel

Manažer Jiří Stejskal, který zastupuje Václava Pilaře, zůstává i přes všechny ataky ze strany České asociace fotbalových hráčů (ČAFH) i plzeňského vedení klidný. „K podpisu kontraktu s Wolfsburgem jsme potřebovali mandát od Hradce Králové, který v písemné podobě pochopitelně máme,“ prohlásil Stejskal.

Tvrzení ČAFH, že hráč nesmí přestoupit dříve, než půl roku před vypršením smlouvy s mateřským klubem zpochybňuje. „Hráči po celém světě přeci mění kluby daleko před skutečným ukončením jejich angažmá. Vždy jim stačí souhlas klubu, v němž mají platnou smlouvu, což je ve Vaškově případě Hradec. A opakuji, my souhlas v pátek dostali,“ uvedl Stejskal.

Významnou roli Plzně, v jejímž dresu hráč hostuje a Západočeši si tudíž nárokují právo jednat o hráčově budoucnosti, odmítá. „Mandát od vedení Viktorie jsme nepotřebovali, protože Vašek je v Plzni jen na hostování, které vyprší za půl roku,“ řekl Stejskal.

Náznakům, že by mohl skončit před disciplinární komisí, se podivil. „Je třeba znát fakta. My jsme měli naprosto všechny dokumenty, s Wolfsburgem jsme jednat mohli a pochopitelně v případě potřeby vše doložíme a obhájíme se,“ ujistil Stejskal.

Reagovat
smazaný uživatel

jak tato komedie dopadne????

Reagovat
smazaný uživatel

jednoduše, plzeň pusti pilaře v zimě a vezme si 20M z přestupní částky, nebo (nepředpokládám) si vynutí dodržení smlouvy o hostování, bude mít Pilaře k dispozici i pro jaro a nedostane nic. Pilař se po skončení hostování vrátí do Hradce a přestoupí do Wolfsburgu přímo odtamtud. Před disciplinárku samozřejmě nikdo nepůjde, protože agent dodržel řády a v Plzeň si dá příště při domlouvání hostování s opcí pozor, aby opci měl ve smlouvě zakotvenou i hráč.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Čivrss

až je mi toho kluka líto, takhle si to posral

už pro něj doufám že se to brzo kompletně uzavře

Reagovat
jiri54

Jak je vidět,cirkus zvaný Český fotbal vesele pokračuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Sem moc zvědavej jak to ovlivní jeho výkony.. Přece jenom takováhle mediální bublina mu asi na pohodě nepřidá.. osobně bych ho radši viděl v Twente než ve Wolfsburgu..

Reagovat
smazaný uživatel

V novinách byly zmíněny konkrétní kluby, které se zajímají o Jiráčka. To znamená, že odejde už v zimě?

Reagovat
PJ

To znamená, že se o něj zajímaji, jinak to neznamená vůbec nic Samozřejmě těžko říct, jestli zůstane nebo odejde, bude záležet na konkrétních nabídkách a taky na něm, jestli bude chtít jít hned nebo až po sezóně. Plzeň ho určitě bude chtít udržet, ale pokud přijde opravdu velká nabídka, tak kdo ví...

Reagovat
smazaný uživatel

No já si myslim, že ta Neapol by mu mohla sednout.

Reagovat
smazaný uživatel

OT: Na liště ČT24 je hláška, že ČT koupila práva na všechny zápasy ME 2012, 27 zápasů z 31 bude v přímém přenosu, 4 ze záznamu.

Reagovat
twerp

Reagovat
smazaný uživatel

Ten palec je na co? Na to, že čumím na Hyde Pak nebo na to, že to ČT koupila nebo na to, že 27 zápasů bude v přímým přenosu?

Reagovat
twerp

No v podstatě na obě dvě věci. Hydepark mám moc rád a na fotbal se taky občas kouknu

Reagovat
Mada

Reagovat
smazaný uživatel

Ten palec je na co? Na to, že čumím na Hyde Pak nebo na to, že to ČT koupila nebo na to, že 27 zápasů bude v přímým přenosu?

Reagovat
Mada

Pro 27 přímých přenosů ME2012 na ČT.

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Ten palec je na co? Na to, že čumím na Hyde Pak nebo na to, že to ČT koupila nebo na to, že 27 zápasů bude v přímým přenosu?

Reagovat
smazaný uživatel

Kurňa, když už to furt kopíruju, tak bych tam mohl doplnit ty chybějící čárky...

Reagovat
PJ

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím,že hlavním problémem je,že pan slavný agent Stejskla neumí počítat do tří!!!

Kdyby uměl,tak by věděl,že hráč nemůže mít podepsaný tři smlouvy najednou,ale jen dvě!!!

A v tomhle případě by od 1.1.2012 měl tři!!!Hradec,Plzeň hostovačka a Wolsburg!!!Takže pane agente-vráťte licenci,zaplaťte tučnou pokutu a sbohem!!!

Reagovat
salami

tohle nechávám právníkům, mě už to unavuje, dejte mi pak vědět, jak to dopadlo

Reagovat
Josifek

Z tohohle se stává pořádná šaráda. Doufám, že se ukáže, že to bylo neplatné a zůstane i přes jaro a do EURA v Plzni. Agent snad dostane pořádně "přes držku" od asociace agentů, že jim tehnle žiďák (nic proti Židům, ale už to zlidovělo ) kazí jméno.

Reagovat
smazaný uživatel

Josifek ja místo zlidovělo četl zžidovělo

Reagovat
smazaný uživatel

a to je ten Stejskal tak blbej, že prostě neví, že mu tohle neprojde ?? snad ví, že má Pilař smllouvu do roku 2013....a tím pádem podepsat může max. 6 měsíců před vypršením stávající smlouvy...takhle poškodil vědomě svého klienta

Reagovat
smazaný uživatel

nejdriv si o tech prestupnich pravidlech neco precti. ;-) 6 mesicu pred vyprsenim smlouvy muze podepsat jen v pripade ze by po skonceni smlouvy odesel zadarmo. coz neni tenhle pripad.

Reagovat
smazaný uživatel

Já sice přestupové stanovy neznám, ale tak se mi z toho jeví, že pravdu má nakonec přeci jen pan agent Smith a FAČR má velké řeči, aniž by znala fakta.. Těžce se mi nezdá, že by tak riskoval.. bezdůvodně.. Hradec nikdy takové peníze pohromadě neviděl, nechápu, proč by měli jednat za jejich zády, stejně by ho pustili..

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele