Zbrojovku Brno přebírá trenér Pivarník

04.10.2017 09:50, aktualizováno 04.10.2017 13:07 - Aktuality
Roman Pivarník (© fcviktoria.cz)
 
Novým trenérem Zbrojovky Brno se stal Roman Pivarník. U posledního týmu prvoligové tabulky vystřídal dvojici Richard Dostálek a Lukáš Přerost. Pivarník je už třetím trenérem Brna v této sezoně, v úvodních čtyřech kolech mužstvo vedl Svatopluk Habanec. Pivarník uzavřel v Brně dvouletou smlouvu.

"Zbrojovka nesmí sestoupit. Musí zvládnout letošní ročník. Proto jsme přivedli nového trenéra," uvedl na mimořádné tiskové konferenci majitel klubu Václav Bartoněk. Brno má po devíti kolech pouze čtyři body.

"Byl bych spokojen, pokud by se nám podařilo získat po podzimu šestnáct bodů. Bude to těžká práce. V této situaci je důležité se dívat na nejbližší zápas," řekl Pivarník, kterého čeká premiéra na lavičce Brna po reprezentační přestávce v sobotu 14. října doma proti Slovácku.

Jeho asistentem bude Tomáš Trucha a trenérem brankářů Martin Vaniak. Oba spolupracovali s Pivarníkem v jeho předchozích dvou působištích v Plzni a Bohemians.

"Snažím se vodit si své lidi. Jsou ztotožněni s mojí filosofií, jsme na sebe zvyklí. Vím, co od nich očekávat. A oni naopak co mohou očekávat ode mě. Je to teprve moje druhá štace, do které nastupuji v průběhu sezony," uvedl Pivarník, který podobnou situaci zažil v roce 2002 v Jihlavě.

O fotbalu, který by mělo pod jeho vedením Brno předvádět, nyní nechce mluvit. "Jedna situace je, kolik máme bodů. Prioritou je dostat se v tabulce výš. Psychicky potřebujeme tým zvednout. Později se můžeme bavit, co dále. Nyní je důležité bodovat," řekl Pivarník.

Nejbližší soupeř Slovácko je v tabulce jedenácté se čtyřbodovým náskokem na Brno. "Nechci toto utkání nazývat klíčovým. Pro nás je každé utkání klíčové. Musíme hlavně zvládat zápasy doma, body z venku jsou dalším plusem do nadstavby," tvrdí nový trenér.

Ze současného brněnského kádru s žádným hráčem v minulosti nepracoval. "Každý hráč je jiný, poznám je na tréninku. Nechci se pitvat v minulosti. Pokusím se pracovat s hráči na tom, jak se připravit na příští zápas," uvedl Pivarník.

Záchranu v nejvyšší soutěži vidí reálně. "Kdybych v to nevěřil, tak tady nesedím. Šest až osm mužstev je na tom v lize nyní stejně jako Zbrojovka. O výsledcích rozhoduje okamžitý stav, klima v kabině. A také štěstí. Jsme schopni za přispění hráčů tento cíl splnit," uvedl Pivarník.

Příchodem nového realizačního týmu došlo na trenérských postech k dalším změnám. Lukáš Přerost končí své působení, Dostálek s Martinem Doležalem povedou juniorku.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5575
Komentáře (274 / 0 nových)
Kostomlat
04.10.2017 09:52
#
ZB 07
04.10.2017 09:53
#
luxus. Teď už se není nač vymlouvat, vzhůru za záchranou!
TurboPlastik
04.10.2017 13:10
#
Souhlasím, dobrá volba
patrikhm
04.10.2017 17:38
#
Tak jako žádná výhra, TOP tým trénovat dokonale neumí, ale su mile překvapenej Jak jsem ho v Plzni nemusel, do Brna se hodí, snad nesestoupíme! V Brně byla chyba nahradit úspěšného Kotala nějakým Habancem.. ale tak dejme šancu Pivarníkovi, na střed tabulky ideální trenér A příští rok snad i vyšší mety, třeba domácí pohár a cesta do Evropské ligy
Mustang™
05.10.2017 09:24
#
To bychom potřebovali 15 nových a hlavně kvalitnějších fotbalistů
patrikhm
05.10.2017 11:21
#
Tak Zlín jako nováček taky nijak nenakupoval, udržel se a další sezonu vyhrál domácí pohár. Pak až posílil pro EL. V Brně se to taky povede.. Pivarník jako trenér Plzně hrůza, ale do Brna se hodí a jestli si sedne s hráči atd., nastolí pořádek, tak může příští sezonu atakovat Kotalovy úspěchy, tedy 6.místo..
Mustang™
04.10.2017 10:02
#
Tak hodně štěstí, očekávám rušnou zimu v kabině.
bravo7
05.10.2017 12:21
#
ZB 07
04.10.2017 10:02
#
Snad mu nezničíme renomé, ty jeho výsledky jsou fakt obdivuhodný. S Jihlavou a Prešovem postup do ligy, se Sigmou vyhozenej z boje o poháry, v Bohemce první polovina tabulky, v Plzni vyhozenej z 1.místa...This is my sen!
shitcool
04.10.2017 10:37
#
andrew96
04.10.2017 10:55
#
To je čas si ty statistiky pokazit a definitivně se zařadit mezi tuzemská trenérská esa.
OTASi
04.10.2017 11:11
#
Třeba v tý Plzni se na ten fotbal ale nedalo dívat, ty výsledky byly hodně uhaluzený
ZB 07
04.10.2017 11:12
#
Přesně to potřebujem ale...
Mustang™
04.10.2017 11:18
#
masked.hero
04.10.2017 11:20
#
OTASi
04.10.2017 11:21
#
na udržení v lize asi jo....já spíš reaguju na to 1.místo s plzní..na ten fotbal se fakt nedalo dívat, v evropě blamáž bez výhry
ZB 07
04.10.2017 11:29
#
Ok, to beru, ale věřím tomu, že s ním by slavili titul. My teď hlavně potřebujem body, na krásu to fakt neuhrajeme...
Uwe háže buly
04.10.2017 17:37
#
No nemít Vrbu, tak by za to nejspíš byli rádi.
Kyros MUFC / ACM
04.10.2017 11:43
#
PP
04.10.2017 11:58
#
to je hrozné..
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 12:44
#
i tak se to da rict
KingMaster13
04.10.2017 16:42
#
TurboPlastik
04.10.2017 13:11
#
Herně to nebylo dobré, ale vedl ligu! Jsem přesvědčen, že kdyby ho nechali do konce sezóny slavila Viktoria titul
patrikhm
05.10.2017 11:24
#
Plzni se za Pivarníka dařilo, protože je to kvalitní kádr, ale na titul s Pivarníkem? Stejní hráči zůstali, vrátil se Vrba a Plzeň poráží konkurenty 2-3:0 a neztratila po 9 kolech jediný bod! Pivarník je dobrej trenér, ale Plzeň už neměl kam posunout.. ale na střed tabulky s tím kádrem co je v Brně to snad stačit bude..
J.Defoe
04.10.2017 13:01
#
Jihlava hrála tužku... Nebýt relativně kvalitního tymu, tak ani nepostoupili. Přisel do rozjete mašiny. Což teď zni vtipně ale tenkrát ten tým byl fakt nadstandartní na druhou ligu.
ratusek
04.10.2017 13:14
#
Přesně ae těch nýmandů před ním tam s nadstandardním kádrem bylo taky dost. Namátkou třeba Urban, Bokša. Ani Marko to nezvládl
ZB 07
04.10.2017 14:33
#
Je to možný, ve druhé lize jsem Jihlavu moc nesledoval. Každopádně na brněnský poměry to je jeden z top trenérů v tomto století.
Aldeano
04.10.2017 18:49
#
A proto s Jihlavou dlouho nikdo nemohl postoupit...
TheTopFootbaler
05.10.2017 07:57
#
To proto, že... ah.
J.Defoe
05.10.2017 13:40
#
ve správnej čas na správný místě... opravdu si nemyslím, že by na tom postupu měl Pivarník velkou zásluhu.
Aldeano
05.10.2017 15:03
#
Já jsem tehdy sledoval jen sestřihy, ale na druhou ligu to nevypadalo špatně. Každopádně v Sigmě i v Bohemce to mělo pod ním i herní tvář.
Aldeano
04.10.2017 18:48
#
Liquid
04.10.2017 19:55
#
a teď přibude duben 2018 vyhozen z 16.místa Brno
Y.N.W.A
04.10.2017 10:09
#
dobrá volba... jestli to teda je opravdu v trenérech a ne ve slabým mančaftu
grumpa
04.10.2017 10:11
#
Pak dobrý trenér mančaft posílí
masked.hero
04.10.2017 11:03
#
Krajniho beka,nekoho do zalohy a hlavne utocnika
ZB 07
04.10.2017 11:04
#
Stopera taky
masked.hero
04.10.2017 11:08
#
Kdyby se naskytl nejake kvalitni proc ne,ale sou tam ted 4,bota flintu tlaci jinde
ZB 07
04.10.2017 11:12
#
Jsou tam 4, ale z toho Gáč je junior, Jovanovič ideální na lavičku a Kijanskas nejlíp někam na Ukrajinu...ale je fakt, že útočníka potřebujeme nejvíc.
masked.hero
04.10.2017 11:17
#
S tou ukrajinou nevim,tam by se asi tezko chytal.tu soutez bych nepodcenoval.je tam sice valka a hraci asi chtej vzit pilu,ale nejaka kvalita tam je.samozrejme pokud by dosel nekdo smysluplne bylo by to OK.jen se bojim,aby nedoslo,jak v sezone 2010/11, x nejakych cizaku co stejne hrali prd.zaklad je minimalne jeden utocnik,pokud toho nedotahnou,tak at se uz zacne chystat libor dosek.a mozna I ten dostalek by jeste ledacos odkopal.
ZB 07
04.10.2017 11:31
#
Ještě otázka, kde toho útočníka vzít, v ČR pro nás žádnej ideální není.
Rarášek
04.10.2017 11:32
#
Juliš, Šural ..
ZB 07
04.10.2017 11:33
#
A pustíte nám je?
Rarášek
04.10.2017 11:35
#
Osobně si myslím, že Juliš u nás šanci nedostane, jestli zůstane Italskej realizák .. Šurala asi nepustíme, ale tomu bych to zase přál já, aby někdě stabilně hrál a dával branky, u vás nejlíp třeba. Toho mi je spíš líto, než že bych si myslel, že ho pustíme .. Ale tak hlavně jsem tim chtěl říct, že i v ČR jsou pro vás určitě možnosti.
ZB 07
04.10.2017 11:39
#
No na přestup právěže ani moc ne. Na hostování bychom z top trojky mohli někoho sehnat, ale jinak je to všechno přebraný
masked.hero
04.10.2017 11:41
#
Pokud v plzni nebude dostavat sanci,tak by na hostovacku mohl dojit zpatky reznicek...
ZB 07
04.10.2017 11:47
#
Jo, ten mě taky napadl. Otázka je, jakou by tady měl motivaci...
masked.hero
04.10.2017 11:50
#
Motivace by asi byla problem u vsech pripadnych posil.taky bude zalezet jak kdo v zime posili.tam asi vidim realnejsi,ze by Sparta mohla pustit julise.
TurboPlastik
04.10.2017 13:14
#
A kdo by ho zaplatil
ZB 07
04.10.2017 14:34
#
Tak hostování by nám stačilo...
TurboPlastik
04.10.2017 13:14
#
Juliše 100%, otázka je, jestli zrovna on vám pomůže
Uwe háže buly
04.10.2017 17:42
#
Toho bych se nebál, na tým ze středu tabulky má s prstem v prdeli..
masked.hero
04.10.2017 11:33
#
Mne by se tam libil holenda,ale toho asi dukla nepusti.
ZB 07
04.10.2017 11:36
#
To fakt ne no...mohli bychom zkusit oslabit Jihlavu nebo Slovácko, takovej Ikaunieks nebo Zajíc, to mohlo jít.
masked.hero
04.10.2017 11:38
#
Ona by to chtelo hlavne tak 2 ty utocniky,aby bylo vic moznosti.ted je to katastrofa
ZB 07
04.10.2017 11:48
#
a hlavně se zbavit Koného, Škodovi jasně říct, že pokud nebude makat, potáhne taky. A dovést zpět Růska.
Greny
04.10.2017 11:49
#
jinak Přerost končí, Dostalek a Doležal k juniorce
ZB 07
04.10.2017 11:51
#
Přerost je mi ukradenej, Ríša s Dolim super. Za tohle patří Bartoňkovi velkej dík, všechno dobře
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 12:54
#
a koukam, ze Reznu jste probrali uz vys
masked.hero
04.10.2017 11:53
#
Kone rozhodne pryc.to byl nesmyslne nakup od zacatku.skodovi vic sedel ten podhrot,za borcem jako byl prave reznicek. Ruska bych videl rad hrat a davat holy,otazka je jestli na to bude mit
Mustang™
04.10.2017 11:50
#
Juliše na hostovačku by bylo fajn. Přece jen kdyby se chytl jak Skalák kdysi, tak by nám to pomohlo. Pomohli by i zmínění Ikaunieks nebo Zajíc, ale pochybuju, že by šli z jednoho boje o záchranu do jinýho. A hlavně ani jejich kmenovej tým by je nepustil do konkurence. My se musíme dívat v první řadě na krátkodobý řešení hostovačkama kvůli záchraně a potom nějak začít tvořit tým. A hlavně se vyvarovat nákupům z nižších brazilskej nebo slovenskej lig.

Nebál bych zkusit Řezníčka zpátky nebo Mešanoviče ze Slávky, když teď přivedli Necida. Ze Sparty NEstora (pokud není zraněnej) nebo toho Juliše. Co Marc Janko na rozehrání?
masked.hero
04.10.2017 11:54
#
Ted tam zas v juniorce zkousi nejakou cernou perlu
ZB 07
04.10.2017 12:02
#
Mešanovič by byl parádní, Janko k nám asi chtít nebude Teď to chce hlavně uhaluzit na podzim aspoň 9 bodů s tím, co máme.
Mustang™
04.10.2017 13:52
#
Janko mě jen tak napadl. Při jeho příchodu jsem si říkal, že to bude útočník č.1 celé ligy a ejhle. On radši půjde domů podle mě, než do Brna, kdyby měl ve Spartě skončit.
Všechny jména by byly parádní, ale pochybuju, že i takovej Mešanovič by vyměnil střídačku v boji o titul za základ v hodně těžkým boji o záchranu.
ZB 07
04.10.2017 14:36
#
To je ten problém Navíc ti, co jsou v Praze si radši vyberou týmy typu Jablonec, Liberec, Dukla apod., než aby museli dojíždět/stěhovat se do Brna..
Mustang™
04.10.2017 14:47
#
Ani bych neřekl ze jde o stehovani. Spis proste ta kvalita tymu a postaveni v tabulce. Liberec je skoro becko sparty a hraji v top 5, dukla hraje klidnej stred, Boleslav taky bojuje o pohary. A ted by meli jit do Brna, ktery je posledni.
ZB 07
04.10.2017 14:51
#
lichna
04.10.2017 14:53
#
K nám byl problém sehnat hráče, i když se hrálo o titul.
TurboPlastik
04.10.2017 13:16
#
Jako Mešanovič a Nestór by byli super. A myslím, že by mohli být i reálný
Mustang™
04.10.2017 13:52
#
Nestor víc než Meašanovič. Je už vůbec zdravej?
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 12:49
#
Po sezone se vrati Rezna, presne tenhle vyvoj tu situaci naznacuje. Vypadalo to tak, ze ho berou jako primou nahradu za Krmelce (myslel jsem, ze ho streli jeste v lete po predkolech). Takhle nedostava minuty a kdyz uz tam jde, tak to neni ono.
Jenze ty myslis asi zimni pauzu
ZB 07
04.10.2017 14:38
#
Podle mě může Řezňa přijít akorát na hostovačku, ale nepřijde mi to moc reálný. Navíc je třeba myslet na to, že Bakoš už je na hranici výkonnosti na boj o titul, takže si Plzeň Kubu asi pohlídá.
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 14:46
#
Tak ja myslim, ze Kuba bude drzkovat uz v prubehu sezony a posere si to tam sam...a Plzen jestli bude takhle slapat a ten titul urve, tak do utoku nakoupi novy pokemony. Viktorka ma uchylku kupovat utocniky, tam to berou snad jako nejakou zvlastni disciplinu..No uvidime, ale uz moc neverim, ze by tam Rezna zanechal nejakou obzvlast vyraznou stopu. Fandim mu, to jo, ale pod Vrbem a pri neodchodu Krmencika to bude mit tezky..
ZB 07
04.10.2017 14:53
#
Zase bude se mu z týmu bojujícího o titul chtít zpátky k nám? To už spíš vezme nabídku někde v Boleslavi...
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 15:04
#
Tohle je moje prani, snad si to tady oblibil, decko mu tu chodilo do skolky(?). Zase nedelejme z Brna nejakej zapadakov kam se nikomu nechce...Vse se odviji od zachrany. Ja v ni verim stale, sam jsem mel tendenci se vysmivat tem, co tipovali Brno na sestup. Jenze meli jsme suprovej los hned zkraje, tam se mel udelat ten zaklad bodu (Banik, Zlin, Bohemka, Olmik), ne epicky porazit Spartu
ZB 07
04.10.2017 15:18
#
Já jsem nepochyboval ani po zápase s Karvinou, že se zachráníme. Habanec ten tým sice zničil ve všech směrech, ale furt to není ztracený, takže pokud bude vybírat posily v zimě někdo normální, tak máme na to bejt do 12.místa.
dinss
04.10.2017 20:17
#
Řezníček je lepší pomalu be všech ohledech ale Bakoš přijde a da z ničeho gól.
Tonynko92
04.10.2017 10:11
#
ted se skutečně ukáže jestli na tu ligu současný kádr Brna má, protože Pivarník je dle mě kvalitní trenér
uff
04.10.2017 10:15
#
Messiáš
04.10.2017 10:14
#
Super, ale pokud neposílime, tak s nejhorším kádrem ligy ani on nic nenadělá
marurb999
04.10.2017 10:24
#
Vykopat dostalka s prerostem ven z klubu. Ukončit protekcionalizmus a možná to pude.
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 10:28
#
Beru!
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 10:28
#
A Risovi dik...
fantomas
04.10.2017 10:38
#
REPLIKATOR
04.10.2017 10:41
#
Chim
04.10.2017 10:41
#
Ten dopad
Greny
04.10.2017 10:50
#
OT : http://img.ct24.cz/cache/900x700/article/72/7155/715430.jpg
to fakt nemuzes nic .. rodiny s detmi
Chim
04.10.2017 11:16
#
a? co je na tom špatně?
Greny
04.10.2017 11:17
#
ty z toho poznáš, co řvát muzes a co ne?
Mustang™
04.10.2017 11:20
#
Můžeš: My chceme gól!, Do toho!
Nemůžeš: Černá svině!, Brnó, Brnó, bůzerantů plno!
Greny
04.10.2017 11:26
#
a co treba na brankare : jsi díra nebo díro ? neni to uz ponizujici pokrik?
Chim
04.10.2017 11:28
#
Tak si představ, že v té brance stojíš třeba ty, nebo ještě líp tvé dítě.
masked.hero
04.10.2017 11:31
#
Nebude lepsi,kdyz na tom stadionu bude uplne ticho?po konci zapasu se zatleska a ze se dom...
Chim
04.10.2017 11:33
#
Nezní to špatně ale přeci jen na tohle ještě není doba zralá.
masked.hero
04.10.2017 11:35
#
Taky se to muze hrat uplne bez lidi...
Chim
04.10.2017 11:43
#
Klidně i s lidma. Stačí když tam nebudou debilové.
Seba02
04.10.2017 12:24
#
Tak rovnou pri zapase muzou lidi hrat sachy a je to vyresene a nebo udelat na stadione verejnou knihovnu, kde se nesmi mluvit
dontcallmeandre
04.10.2017 13:18
#
dontcallmeandre
04.10.2017 13:18
#
Corleone
05.10.2017 20:27
#
dontcallmeandre
04.10.2017 13:18
#
Greny
04.10.2017 11:38
#
no vzhledem k tomu jak mluvi dnesni deti a mladez si dokazu predstavit rozhovor kdy nejake dite po zapase rika svemu otci :
ten gol jsem mel chytit , jsem strasnej ču*ák že?
Chim
04.10.2017 11:45
#
Jak si to vychováš tak to máš.
GjøvikFF
04.10.2017 12:49
#
Corabeu
04.10.2017 12:52
#
A?
Chim
04.10.2017 12:58
#
Corabeu
04.10.2017 13:03
#
No a můžeš mě i odpovědět?Prostě toto k určitým sportům patří,patřilo a patřit bude a pokud to psychicky nezvládáš ,tak tam nemáš co dělat.Kdybys někdy něco dělal,tak bys věděl,že i trenér tě kolikrát seřve víc,než ti diváci.
Chim
04.10.2017 13:11
#
What?

Já s tou citací z disciplinárního řádu přece problém nemám.
Corabeu
04.10.2017 13:14
#
Reagoval jsem na toto:"Tak si představ, že v té brance stojíš třeba ty, nebo ještě líp tvé dítě"
Chim
04.10.2017 13:15
#
No a já mu na to odpovídám: Tak si představ, že v té brance stojíš třeba ty, nebo ještě líp tvé dítě.

A?
Corabeu
04.10.2017 13:23
#
No a?Já to zažil a můj syn to zažívá pořád.Prostě to k tomu patří a těm klukům na vyšší úrovni je to buřt.Kdyby je měla rozhodit nějaká nadávka,tak se nikdy nikam nedostanou.Mají daleko větší tlaky na psychiku,než když na ně někdo zařve že je č...
Chim
04.10.2017 13:26
#
No, tak ti to nevadí, gratuluju.
Corabeu
04.10.2017 13:51
#
Když seš v tom od mala,tak to ani nevnímáš,příjde ti to normální a ti kluci jsou-musí být odolní.Když jsme u těch fanoušků,tak je pro tebe daleko horší když tě slušně vypískají vlastní,nebo tě seřve trenér,rodiče,než když na tebe řvou cizí,že seš nevím co.Tomu se max. zasměješ.Většinou
JarousFCB
04.10.2017 15:56
#
C-M@ster
04.10.2017 17:52
#
Díro se podle vyjádření Řezníčka řvát může, neb to není vulgární.
Mrkni na pondělní Hokej den poté.
vonHotz
04.10.2017 10:51
#
Tak snad si kromě asistentů přivede (v zimě) i nějakého playera.
andrew96
04.10.2017 10:53
#
PlackaSKS
04.10.2017 10:58
#
tak aspoň, že jsme to s nima stihli odehrát
Rarášek
04.10.2017 11:07
#
grumpa
04.10.2017 20:59
#
PlackaSKS
04.10.2017 23:50
#
Jak dlouhý může být nick na eurofotbale?
db18
05.10.2017 06:20
#
Artaxerxes
06.10.2017 02:52
#
Coutinho10
04.10.2017 11:16
#
Kang & Kodos
04.10.2017 14:50
#
PlackaSKS
04.10.2017 15:03
#
PISTOLERO
04.10.2017 15:26
#
Kucka
04.10.2017 11:07
#
To se docela divím, že do toho v této situaci šel. Ale snad to někam pozvedne
PROrock
04.10.2017 11:11
#
Tak to je pro Brno az moc velky luxus...to se Brno jeste zachrani...nicmene Pivarnik, kdyz uz bere i takovy stek nerozumim tomu...asi to bere jako novou vyzvu, boj o zachranu
Coutinho10
04.10.2017 11:16
#
taky asi momentálně zajímavejší nabídky nemá a otázka, jestli by se něco ještě v nejbližší době naskytlo
masked.hero
04.10.2017 11:19
#
Ja tam vidim asi jen tu vyzvu.ikdyz bartonek uz nekolikrat prekvapil,kdyz plakal,ze nema love a pak daval borcovi vyplatu jak grof.
žoldák
04.10.2017 11:19
#
Kádr má jeden z nejhorších v lize, bude i hodne záležet, kolik bodů teď Brno uhraje jeste na podzim, ale i tak, tento pán vás je Brnaci schopný dotáhnout k záchraně dobrý tah, budu mu fandit
Diskozvíře
04.10.2017 11:51
#
Minimálně ta záloha je relativně slušná. Útok dva dřeváci, ale to je víceméně srovnatelný se spodní polovinou ligy. Obrana fuj, ale zase - týmy jako Jihlava, Dukla, Slovácko, Baník, Zlín jsou na tom minimálně stejně špatně. Tenhle tým imho potřeboval trenéra typu jako Pivovarník a záchrana bude. Předpokládám, že v téhle fázi asi nikde nebude vypsanej kurz na záchranu Brna?
PROrock
04.10.2017 12:09
#
Jak muzes mezi tyto tymy zaradit Zlin? pridej bohemku a dukla bude tezko bojovat o zachranu taky...
Diskozvíře
04.10.2017 12:40
#
Ta věta, na kterou reaguješ, se týká výslovně (ne)kvality obrany. Nikde tam nepíšu, že Zlín nebo Dukla sestoupí. Obrana Zlína je jednoznačně nejslabší místo jejich týmu.
salami
04.10.2017 13:01
#
Dukla v podstatě s dvěma kridelnikam na becich a vyrazecem v bráně, na druhou stranu třeba na Spartu to stačilo
Uwe háže buly
04.10.2017 18:04
#
Dukla a Bohemka se zachrání uplně v pohodě, i když Dukle sem ze začátku taky nevěřil.
PROrock
04.10.2017 18:27
#
pro mě Bohemka nemá kvalitu, i když ji to zatím docela bodově vychází...sezóna je ještě dlouhá, uvidíme, kdo nakonec spadne
Uwe háže buly
04.10.2017 18:47
#
Tak ve srovnání s Brnem, Baníkem, Slováckem nebo Jihlavou tam tu kvalitu fakt vidim.
lukas.st
04.10.2017 11:26
#
Tento antitrener ich dovedie k zostupu.
Rarášek
04.10.2017 11:29
#
Paráda pro Brno, takhle už o jejich záchraně nebudu pochybovat.
PROrock
04.10.2017 12:10
#
Se 4 body urcite pochybuj...ale pravdou je, ze sance k zachrane se zvysuje
Rarášek
04.10.2017 12:14
#
Tak zatím samozřejmě ano .. Ale s Pivarníkem hádám to půjde hodně nahoru, klidně i uhaluzený body, ale věřím, že Brno ze dna zvedne do klidu.
soukup
04.10.2017 12:29
#
ztráta je malá, ale škoda, že ho nepřivedli už pár kol zpět
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 13:02
#
Uz se o tom jednalo delsi dobu btw. Dostal jako bonus cas poznat kadr, nekdy ty repre pauzy prijdou vhod.
lichna
04.10.2017 11:31
#
No abychom začali bodovat. S tím kádrem to asi nevytáhne nějak zvlášť rychle, ale ty ubojované body by mohl získat.
taws
04.10.2017 12:05
#
bral bych ho místo Kučery hned
Tivoli
04.10.2017 12:12
#
Jestli je nezachrani ani on, tak je nacase klub rozpustit
mickey mouse
04.10.2017 12:13
#
Tak se konečně ukáže, jaký je to trenér.
PROrock
04.10.2017 12:14
#
Ted doma derby se Slovackem bych rekl, zapas roku pro Brno...vyhra by je povzbudila, nakopla a dotahnou se na oatatni...v opacnem pripade to bude zrejme jejich KO, i kdyz sezona bude jeste dlouha...
masked.hero
04.10.2017 12:30
#
Derby se slovackem? Na tom si byl zas kde? To je asi jak derby noleslav-jablonec
PROrock
04.10.2017 12:31
#
tak beru to jako "moravské derby"
masked.hero
04.10.2017 12:33
#
To by pak bylo derby se zlinem a jihlavou...se slovackem je to normalni spil,neni tam zadna extra traduce nebo nevrazivost.
Nebelung
04.10.2017 13:07
#
Jihlava je v Čechách. Ale souhlasím, že to není derby jako Zlín x Slovácko.
Corabeu
04.10.2017 13:12
#
Jihlava je v Čechách?Neber jako útok,to mě vážně překvapilo a nevěděl jsem to.
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 13:19
#
Pokud se nepletu, tak lezi presne na care. Ja Jihlavu osobne beru jako moravsky mesto, ale sam nevim ted Snad to nejakej Jihlavak vysvetli jak to je
Corabeu
04.10.2017 13:34
#
Tak třeba v hokeji je pro Jihlavu zápas s Kometou branej jako nej.derby,aspoň co jsem slyšel,tak si myslím,že se taky spíš považují za Moraváky,ale vážně nevím.
masked.hero
04.10.2017 13:49
#
V hokeji ten souboj ma nejakou tradici.ve fotbale je to tak na urovni pribrami.
Corabeu
04.10.2017 14:02
#
Jo,jasně.Tam funguje ta historická rivalita,počet titulů atd.,ale vážně jsem nikdy neslyšel,že by Jihlava byla v Čechách.Ale hádat se opravdu nebudu.Nevím.
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 14:34
#
Ja to beru podle byvalyho rozlozeni kraju, Jihlava spadala pod kraj jihomoravskej, tak je povazuju za moravsky mesto. Ale kdyz mistni promluvi, tak zpivaji na moje pomery az nehezky no
TheTopFootbaler
05.10.2017 08:00
#
To je nicméně kvůli historickým úspěchům.
Manny
04.10.2017 16:40
#
Jihlava je historicky moravske mesto, v soucasnosti skrze ni prochazi hranice.(protoze se to trochu posunulo) Rikat o ni, ze je nemoravska je blbost.
dontcallmeandre
04.10.2017 18:12
#
Manny
04.10.2017 18:54
#
co?
TheTopFootbaler
05.10.2017 08:00
#
Přesně na čáře.
masked.hero
04.10.2017 13:20
#
Nechcu se uplne prin,ale mam za to,ze jihlava lezi na moravske strane zemske hranice a tudiz je na morave a ne v cechach.pravda je,ze tam lidi spis mluvi jako cechacci.
TheTopFootbaler
05.10.2017 08:01
#
V Jihlavě se mluví standardně, vole.
masked.hero
05.10.2017 11:37
#
Standartne na cechy,ale na morave nam to rve usi.
TheTopFootbaler
05.10.2017 19:07
#
Umíme ale povětšinou jak moravsky, tak pražsky.
Artaxerxes
06.10.2017 02:53
#
Manny
04.10.2017 16:37
#
Ne neni, nelzi.
Artaxerxes
06.10.2017 02:54
#
Jihlava je Morava
PROrock
04.10.2017 14:08
#
Jihlava je uz Vysocina....ale Zlin Brno je take tzv. moravske derby, at se ti to libi nebo ne
masked.hero
04.10.2017 15:34
#
Tak to pak spil pribram-budejky nebo jablonec-pribram sou cesky derby
masked.hero
04.10.2017 15:37
#
Mistni derby mohlo byt mozna zbrojovka-drnovice,protoze to bylo kousek.dejme tomu se da brat jako derby spil s olomouci,jako historicky vyznamnym moravskym mestem a skrz historicky sport obou mest.ale brno-zlin neni zadny derby
masked.hero
04.10.2017 12:31
#
* boleslav
skunk295
04.10.2017 12:17
#
Achjo, tak to Brno fakt asi nesestoupí.
exse
04.10.2017 12:25
#
Brno už nekrade Spartě jen body, ale i trenéry. Pro ně dobrá volba, jeho styl je pro týmy bojující o udržení ideální.
Kang & Kodos
04.10.2017 14:58
#
Co?
Rarášek
04.10.2017 15:05
#
V Blesku psali, že má jít k nám, až prohrajeme s Plzní .
Kang & Kodos
04.10.2017 15:19
#
Tak jestli psali v blesku...špatnej trenér není, ale na jaro bych zase vzal někoho zvenku. Samozřejmě někoho, kdo umí o fotbale víc než jenom hezky povídat a má za sebou nějaký výsledky. Ale s tímhle vedením to je asi stejně jedno.
soukup
04.10.2017 12:27
#
za mě dobrej tah, ale ještě počkám, co řekne Liquid
Rarášek
04.10.2017 12:51
#
Kostomlat
04.10.2017 12:56
#
Tigerinho
04.10.2017 13:40
#
Posledni Kovboj
04.10.2017 15:27
#
Didier Drogba
04.10.2017 16:44
#
Liquid
04.10.2017 19:59
#
dobrá volba pro Brno, nicméně doufám, že se ukáže, že zasloužené 16.místo je odrazem slabého kádru, kterému věřil čůrák s copánkem, tzn nic moc bodů ve zbytku podzimní části
Snatus
05.10.2017 10:21
#
!!!OCIP_KINAB
04.10.2017 13:07
#
Já mu teda nevěřím, do konce podzimu bude rád jak uhraje jednu usmolenou výhru doma a jednu remízu, tudíž bude mít 8 b. a bude nespokojen, protože chtěl 16!
V zimě jestli neuteče nebo ho znovu nevyrazí tak dotáhne nějaké chcípáky z čobolstánu, které nikdo nikde nechce ale budou zadarmo a budou si je moc jako jediné dovolit. na jaře uhraje 10 b. a 4 kola před koncem už bude jistej sestup!
soukup
04.10.2017 13:45
#
takže furt o trochu lepší než Baník předloni?
!!!OCIP_KINAB
04.10.2017 13:49
#
To sice jo, to co dokázal Pulpit, 4 b. za podzim ještě dlouho nikdo nepřekoná, ale stejně je tenhle Šašek nezachrání!
lichna
05.10.2017 07:23
#
Akorát že to byl Korytář.. Přestaň tady dělat Baníku ostudu..
K.A.R.A.D.E.N.I.Z
04.10.2017 21:54
#
Takže Brno dopadne stejně jako Baník?Krása
C-M@ster
04.10.2017 13:12
#
SK1894
04.10.2017 13:17
#
Roman Pivarník
monty25
04.10.2017 13:53
#
OT: No a Vavruška jde konečně do prdele.
Chim
04.10.2017 13:58
#
Do které? I když ono je to jedno, jemu se asi vejde všude.
monty25
04.10.2017 14:00
#
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 14:02
#
Bude mit vic casu lezt na O2, kde se mi kupodivu libi jak mluvi...
Kang & Kodos
04.10.2017 14:59
#
Mně právě přijde, že nejlíp o fotbale umí mluvit ti, který jinak všude vyhodili...
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 15:13
#
Tak tobe to asi nebude moc po chuti, ale na O2 vypada rozumne i Franz
Vazne, ma tam vychytanou uz tu praci s el. tuzkou, vsima si i neviditelnych veci v prvopocatcich nejekyho golu a podobny veci. Loni takhle vypichl (co si vzpominam) takovou ukrytou praci Higuaina pri napadani na vlastni pulce a naslednym zisku mice a diky tomu zisku dala Juve fika A i jindy vypada na pohodu, na tom O2 tu omacku okolo umi...
Kang & Kodos
04.10.2017 15:15
#
Vždyť to potvrzuje to, co říkám...
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 15:17
#
No nevedel sem jestli si mi ochotnej akceptovat toho Straku, to je kapitola sama pro sebe
gulbis
04.10.2017 16:08
#
Škoda, že tam jde Pilný, rád bych tam viděl Holoubka, aby získával zkušenosti v dospělém fotbale.
Neri
04.10.2017 14:08
#
tom-fcb
04.10.2017 14:32
#
Tak snad sestoupí, už jenom kvůli Pivarníkovi
Kang & Kodos
04.10.2017 15:01
#
Pro Brno luxusní trenér. Všude byl celkem úspěšnej a kdyby ho v Plzni nepotopili kvůli Vrbovi, tak má i titul.
Greny
04.10.2017 15:05
#
se divím , že je u nás, včera uz nevim kde to bylo , jsem četl ze ho chtela natuknout Sparta
Mirek_48
04.10.2017 15:53
#
To jsi asi četl na e-sparta co? Ne každý výmysl, co se tam napíše, je pravdivý. Objevilo se toho tam dost, například trenér Pulpit a asistent Řepka. Nebo Rosický na marodce do listopadu. Tam už neví v té sparťanské krizi, co by tam všechno psali
Greny
04.10.2017 16:54
#
hej nene .. bylo to nekde na netu nejaky clanek nebo nekde na konci nejakeho clanku
Mirek_48
04.10.2017 19:23
#
Divný. Navíc pro většinu trenérů by byl odchod do Sparty katastrofa :-)
ke kanaka
05.10.2017 09:40
#
To tam nepíšou Sparťani ale slávističtí a plzeňští trolové, kterých tam teď vyrostlo jak hub po dešti.
Mirek_48
07.10.2017 23:16
#
Vlastně by mě to ani nepřekvapilo.
Blasphemer
04.10.2017 21:22
#
KingMaster13
05.10.2017 00:11
#
Taky si myslím, že kdyby ho neodvolali a nenechali tam ty 2 kašpary tak by titul udělal
Kang & Kodos
05.10.2017 07:30
#
Ty vole, ještě si stěžuj
KingMaster13
05.10.2017 14:24
#
Já si nestěžuju ale tím, že vykopli Pivarníka nám ten pohár defakto hodili do ruky To je prostě fakt
db18
05.10.2017 06:21
#
PISTOLERO
04.10.2017 15:31
#
Pro nás dobrá zpráva, už jsem se bál že ho uvidím u nás...
Il Architetto
04.10.2017 15:54
#
Starobrno a Pivorník, to půjde.
Jolly Roger
04.10.2017 16:11
#
Pivarník si pýta desiatku a aj ju dostáva.

Jinak asi nejlepší možná volba pro Brno, pro Pivarníka nikoli.
cetto
04.10.2017 16:32
#
OT: Chtěl bych si koupit Fifu 18, NHL 18, Forzu 7 a NBA 2k18. Vše dohromady dá cca 7 a půl litru. Takže si koupím jen jednu hru, druhou na Vánoce a zbytek ve slevě (nebo EA access). Já jsem vůči nim indiferentní, vše se mi líbí stejně - co byste mi doporučili?
dontcallmeandre
04.10.2017 18:15
#
Vidím, že už sis pořídil kalkulačku
Neon
05.10.2017 10:00
#
vlcak24
04.10.2017 19:01
#
Dark Souls
Rarášek
04.10.2017 19:56
#
Forzu , a na NBA se rovnou vyprdni úplně ..
Didier Drogba
04.10.2017 16:45
#
To si chlapec dá
HorajzmAmmann
04.10.2017 17:08
#
HorajzmAmmann
04.10.2017 17:09
#
*Venkovní dres České reprezentace pro rok 2018
Neuro
04.10.2017 18:48
#
náhodou docela hezké možná by se tam ještě mohl někam dát červený pruh
Kang & Kodos
04.10.2017 19:17
#
Ten modrej límec by mě asi nenapadl, musim uznat...
MichalKotukov
04.10.2017 19:21
#
C-M@ster
04.10.2017 17:27
#
Kang & Kodos
04.10.2017 19:16
#
Nějaký highlights?
C-M@ster
04.10.2017 19:28
#
Třeba jak Okamura označil Bartoše za populistu.
Jako je dobrý to pustit celý.
C-M@ster
04.10.2017 19:30
#
Od 17:25 dál přijde předvoj k tomu populistovi.
C-M@ster
04.10.2017 19:31
#
Ale jako i na začátku jak se Okamura hádal s tou moderátorkou.
PavlíčeQ
04.10.2017 20:02
#
Okamura mi přišel ještě v klidu oproti Bartošovi co tam do něj jel pecky. Celkově mi je ten Bartoš nesympatickej ač je to jablonečák
C-M@ster
04.10.2017 23:55
#
No, já nejsem objektivní, volím Bartoše...
Gedofrey
04.10.2017 20:10
#
To byl snad největší bizár, co jsem za dlouhou dobu v politice viděl
Nr.Nobody
04.10.2017 22:19
#
A Bartos snad neni populista?
C-M@ster
04.10.2017 23:56
#
Tak jako asi je, ale neslibuje nesplnitelné a hlavně když tě z toho obviňuje zrovna piTomio
!!!OCIP_KINAB
05.10.2017 12:23
#
Mi prijde, ze slovo populista bylo uz aplikovano na uplne kazdeho politika.
Nr.Nobody
05.10.2017 12:23
#
Vsak ale kazdej politik je populista. To slovo je hlavne totalni sracka. Protoze praci politika je plnit prani volice.
!!!OCIP_KINAB
05.10.2017 12:24
#
grumpa
05.10.2017 13:44
#
No ale populista slibuje věci jen proto, aby byl zvolenej bez ohledu na to jestli to může nebo chce plnit.
To jen ukazuje jak málo je dneska opravdových politiků, kteří věří tomu co říkají.
Viděli jste volební plakáty ČSSD v Praze? Možná to mají i jinde. "Bezúročné půjčky na bydlení", "Vyšší daně pro banky, nižší pro lidi", "Férové mzdy pro všechny", "Dostupné bydlení i pro Pražáky"... A na všech je stejná fotka toho pána, který by to asi rád dal ze svýho... Zlatý koblihy oproti tomuto.
Nr.Nobody
05.10.2017 14:51
#
Opet opakuju - jsou to vsichni politici. Vsichni slibuji a vi, ze to stejne nesplni.
grumpa
05.10.2017 19:37
#
S tím nesouhlasím. Všechno splnit nejde, ale populista slibuje jen to, co chtějí lidé slyšet a splnitelnost ho vůbec nezajímá.
Za druhé, politici často sliby plní.
Za třetí, máme i volební právo pasívní. Každému bych přál aspoň rok třeba jen v komunální politice.
Já ty rezignovaný kecy prostě nesnáším
Ale jinak v pohodě
HorajzmAmmann
06.10.2017 09:55
#
!!!OCIP_KINAB
04.10.2017 19:38
#
Jako stojí to zato, trochu se bojím, že takhle budou vypadat téměř všechny předvolební debaty, před nějakou dobou jsem to sledoval a třeba otázky Václava Moravce byly u nedělního oběda tradicí ale to je tak 10 let. Dneska mi příjde, že se člověk z těch debat stejně nic nedozví lebo se jen uráží a bojujou o čas k vyjádření aby pak mluvili o úplně něčem jiném. Mám obavy že letos už ty předvolební debaty asi fakt nezvládnu.
C-M@ster
04.10.2017 23:48
#
Mně by se líbilo, kdyby byly předvolební debaty moderovaný třeba Krausem nebo spíš Šípem, prostě s humoristickým nádechem a odlehčený... takhle je to hrozně vyhrocený a přenáší se to i na voliče.
Blasphemer
04.10.2017 21:20
#
https://scontent-frt3-2.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/22279426_10212937413802841_1415512729555350448_n.jpg?oh=edc5f1f3eab0b0cc9ac42f1cc6f34711&oe=5A7926B4

Nevím jak u vás, ale můj hlas si Tomio zajistil. Ještě fotbal každej a budu úplně spokojenej.
Kang & Kodos
04.10.2017 21:27
#
Tomio se inspiroval stranou národního blahobytu
https://youtu.be/ifNWEGs4TiU?t=6m50s
HorajzmAmmann
06.10.2017 09:56
#
C-M@ster
04.10.2017 18:25
#
A ještě teda toto, když už je řeč o Brnu.
https://www.youtube.com/watch?v=qjmSK1v9Mlw
!!!OCIP_KINAB
04.10.2017 19:34
#
Co je to za dementa? To jméno si zfušoval schválně nebo je jen blbej? Vypadá, jak kdyby zrovna vyšel z Mírova či odjinud z lochu, až je mi te staré paní líto!
masked.hero
04.10.2017 22:56
#
Takove vocas,co do brna dojel na slupce od bananu.prvni love nadelal corkama a zebranim ve vidni.v brne dlouhy roky za uplnyho trageda,vysvihl se az coby kamos rytmusa.do toho navic bile cigan.ze mu u toho radoby zpivani budou saskovat kojal s donutilem mne docela prekvapuje
>vyřazen z kádru<
04.10.2017 23:22
#
Denisa
C-M@ster
05.10.2017 00:00
#
Kdo?
>vyřazen z kádru<
05.10.2017 08:33
#
https://inconcept.cz/wp-content/themes/inConcept/old_images/carun/jiri-denisa-prochazka-carun-bjp-14.jpg

Brnenskej bojovnik co ma zapasy pro japonskou organizaci a je tam za boha..
masked.hero
05.10.2017 11:36
#
Ten me tam neprekvapuje.on je hloupe,takze pro nej dobry zviditelneni.navic neni prvni zapasnik co se v klipech od nej objevil
>vyřazen z kádru<
05.10.2017 12:40
#
Jenze mne to k nemu trochu nesedi takovej zanr. Parkrat jsem ho videl nazivo a v par dokumentech. Takovej vyrovnanej kluk, vi co chce-zadnej povrchnak. Asi su uz starej no, ja vyrustal na Metallice, Slayerech, Slipknotech, tuhle scenu moc neuznavam
masked.hero
05.10.2017 15:18
#
Ani ja,je to hudba pro n*gry.
C-M@ster
05.10.2017 17:38
#
V tom případě ale jsou kapely, co vyjmenoval, hudba pro vlasatý paka, ne?
masked.hero
05.10.2017 18:00
#
Mohlo by se to tak rict.je vsak pravdou,ze postupem let posluchaci techto kapel dostali rozum a vlasy vesmes zkracovali.
Aldeano
04.10.2017 18:52
#
db18
04.10.2017 18:56
#
Paráda Škoda, že předtím vyhodili Ashirua...
dave30
04.10.2017 20:09
#
Pivarník a Vaniak ok, ale co tam dělá ten Trucha?
bravo7
05.10.2017 00:13
#
Fesak
05.10.2017 10:03
#
Ak ich nezachráni on, tak už nikto.
Craig Bellamy
05.10.2017 22:37
#
Dobrý trenér pro Brno. Ale oni skoro nemohli udělat chybu, protože koho volného šlo oslovit? Pivarníka, Ščasného, Koubka? Všichni by Zbrojovku jistě pozvedli.
Nealea
05.10.2017 23:17
#
Dobrý pro nás i pro Pivarníka. Jestli se mu povede s takovým vstupním potenciálem záchrana, tak ukáže, že je frajer.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.