Sport: Bystroň měl pozitivní test na pervitin

31.01.2012 09:32 - Aktuality
 
Plzeňský obránce David Bystroň měl po listopadovém utkání Ligy mistrů proti Borisovu pozitivní dopingový test na metamfetamin, tedy drogu známější pod názvem pervitin. Dnes to uvedl deník Sport, který prý má k dispozici výsledek analýzy odebraných vzorků jednatřicetiletého hráče.

Disciplinární komise UEFA bude o trestu pro Bystroně rozhodovat v únoru. Předseda exekutivy Českého antidopingového výboru Jan Chlumský řekl, že při podobných proviněních je sportovec trestán dvouletým zákazem činnosti.

"Odhalení pervitinu je mezi sportovci zcela výjimečné, takový případ se objeví jednou za rok až dva," uvedl Chlumský. Deník Sport napsal, že Bystroň nemusel užít přímo pervitin, ale třeba taneční drogu extázi, jež je svým složením pervitinu podobná.

Bystroň, který od začátku ledna trénuje individuálně mimo plzeňský tým, měl pozitivní dopingový nález 23. listopadu po utkání v Minsku proti Borisovu. Během ledna byl výsledek potvrzen také analýzou vzorku B. V moči je možné nalézt stopy pervitinu prý nejpozději čtyři dny po užití zakázané látky, což znamená, že Bystroň si ji mohl vzít kolem ligového duelu s Mladou Boleslaví (19. listopadu).

Podle Chlumského je vyloučeno, že by disciplinární komise udělila Bystroňovi podmínečný trest, jak fotbalista doufal. Standardním trestem je prý v podobných případech dvouletý zákaz startů.

Plzeňský klub podle Sportu už výsledek analýz Bystroňových vzorků zná, ke kauze ale zaujme stanovisko, až jej vyrozumí oficiálně UEFA. Generální manažer Viktorie Adolf Šádek listu řekl, že Bystroňův "zkrat" vyšel klub už zhruba na 15 milionů korun. Západočeši vycházejí z toho, že hráče nejprve vykoupili z Levski Sofia a poté, co byl usvědčen z dopingu, museli investovat do příchodu Václava Procházky z Mladé Boleslavi a navíc nemohli uvolnit Františka Ševinského na Žižkov.

"Je mi to vůči Davidovi nesmírně líto, že to zveřejňuji. Je to pro něj životní tragédie. Nicméně nejsme sociální ústav, klubu tímto pádem vznikla nějaká škoda," uvedl Šádek. Dodal ale, že klub na Bystroňovi žádnou kompenzaci vymáhat nebude. Podle Sportu je pravděpodobné, že Plzeň s Bystroněm rozváže smlouvu, až dostane oficiální vyjádření od disciplinární komise UEFA. "Nechci předbíhat, dokud k tomu nedojde. Jen řeknu, že každý klub na to pamatuje ve smlouvách," dodal Šádek.
Vytvořte si účet na bet365 a získejte 100% bonus až 1.500 Kč.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5666
Komentáře (250)
tomasinho
31.01.2012 09:34
djvirus
31.01.2012 12:10
Moc kouká na Básníky ...... proto zašel za Písaříkem ,že prý aby se lépe soustředil , vydržel nespat a vydržel se učit taktiku ............. Tak mu bílého prášku doporučil za 500 ,- Kč.
M0rb1D4S
31.01.2012 09:34
To je vůl, takhle si podělat kariéru
SLOSY SEF
31.01.2012 09:35
Paddy
31.01.2012 10:14
carlitochokito
31.01.2012 10:15
SLOSY SEF
31.01.2012 09:34
hrozen
31.01.2012 09:35
Me vzdycky prisel zfetovanej :D neco jak Abena ze sparty
SLOSY SEF
31.01.2012 09:35
ojej
Wilkins
31.01.2012 09:35
Idiot, už jenom za ten kretenismus si tohle v profi sportu dovolit bych mu doživotně zakázal start...
kaisersozE
31.01.2012 09:35
tak teď už muže rovnou začít vařit..
hrozen
31.01.2012 09:38
OT - David bystron pry pervitin zakoupil od Romana Bednare, postih nemine ani jednoho
hrozen
31.01.2012 09:39
A to vse se udalo na repre srazu
cubinho
31.01.2012 09:41
Tak teď už si ten rádobyvtip úplně zkazil...
forma
31.01.2012 12:11
MichalKotukov
31.01.2012 09:41
j_mrazik
31.01.2012 09:39
Vždycky si vybavím:
"An Irishman catches his son sniffing coke, and tells him: "The next time I catch you doing that, I'll rub your nose in it"
cubinho
31.01.2012 09:41
Biozdenda
31.01.2012 13:10
FC Porto FC
31.01.2012 09:40
pašák
cubinho
31.01.2012 09:40
Breaking Bad...
Wu-36-man
31.01.2012 09:41
,,Davide,dej si,to by byla náhoda,kdyby jsi zrovna teď šel na dopingovej test"
Tak jo kluci,diky moc..
michaelowen
31.01.2012 09:59
Toman
31.01.2012 11:34
trevor20
31.01.2012 09:42
No co, perníček se mu zachtělo. Jen se při tom blbec nechal chytit.
Puskas
31.01.2012 09:43
A skončil v peci, abych nebyl sprostý.
trevor20
31.01.2012 09:52
blbec no, pakůň Ono co si budem nalhávat, po Ostravě kolujou legendy a historky o tom, jak Bystroň, jeho skoro brat Neuwirth a další za to uměli vzít, hlavně na Stodolní.
Puskas
31.01.2012 10:04
Jak do Ostravy jezdím málo, Neuwirtha jsem viděl jednou způsobně sedět s kočkou v té kavárně na rohu nebo co to je - naproti Lasa, vedle toho holičství.
trevor20
31.01.2012 10:14
než se stal ten problém s FB, jak uráželi hráči Baníku Koubka, tak neměli zabezpečený profily a mohl tam každý čumět. To byla někdy show, hlavně v podání "dřevorubce". Jednou se nechal vyfotit s Bystroněm, když někde společně pařili, jak má na sobě šálu Plzně, to ještě hrál u nás. Teď má zas na profilovce fotku, jak je v triku "Baník pičo".
MichalKotukov
31.01.2012 09:43
Tak aspon se ted může svému novému koníčku věnovat častěji
Darren Fletcher
31.01.2012 09:43
nejaky postih od uefa pre plzen dufam nehrozi, hm?
michaelowen
31.01.2012 10:00
ne, to by hrozilo jen v případě prokázání dopingu u více hráčů
Stiksxx
31.01.2012 09:46
Mohli bysme ho angažovat ted k nám do okresu.
Petr325
31.01.2012 12:01
Aby hrál, nebo byl příkladem mládeži?
niflheim
31.01.2012 09:46
To je fakt vůl.
Battler
31.01.2012 09:47
Ty vole ono se to nachazi v krvni jenom 4 dny po pouziti a on si to da zrovna pred LM kde je mnohem vetsi sance ze ho zkontrolujou..
Jasne ze to asi bral ve stavu kdy moc nepremyslel , ale bejt nim tak vubec na takovy mejdany kde se tohle ke me dostane nelezu , kdyz vim ze mam za par dni zapas , kdyby tam sel nekdy kdy mu chybi do dalsiho zapasu tyden tak si muze slehnout co chce a neprijdou mu na to.
Darren Fletcher
31.01.2012 09:48
a mozno to bral pravidelnejsie, len teraz mal tu smolu...hlupak
Puskas
31.01.2012 09:50
A myslíš, že on zná ty tabulky, kdy co z těla vyprchá? Prostě si to dal, a asi ne poprvé. Možná ale naposledy. Každopádně tu bylo hodně nás, co jsme nevěřili, že by mohl něco zobnout na posílení.
cubinho
31.01.2012 09:51
Tak perník zrovna moc na posílení není
Puskas
31.01.2012 09:52
Ale o tom píšu - že nebral nějaké efedriny, ale dal si perník. Je to spíš mezi řádky.
cubinho
31.01.2012 09:53
Jo, sorry. Já to špatně přečetl...jo a poslal jsem ti mejl
Puskas
31.01.2012 09:54
Já Ti též.
Cipinho
31.01.2012 10:58
já myslím, že měl spíš extázi, a řekl bych, že v momentálním stavu docela posiluje, ovšem dlouhodobě už těžko
Battler
31.01.2012 09:56
No jasny , ale proste snad neni tak vypatlanej a premejsli trochu....na tyhle mejdany v sezone vubec nema co chodit vi ze dopingovy kontroly. Jak sem psal at si tam zajde kdyz je nejaka delsi pauza ne uprostred narocne sezony.
Ale to pocitam s verzi ze si to vzal opravdu nahodne nekde ozralej na diskotece nebo tak neco , pokud to bral pravidelneji tak to je samozrejme vec jina a to ho nebudu nijak obhajovat.
michaelowen
31.01.2012 10:06
Přesně. A když už si chce něco dát, tak by si měl zjistit, jak dlouho se to udrží v těle, aby případná dopingová kontrola na nic nepřišla. A ne si to dát o víkendu před LM.
Cipinho
31.01.2012 10:59
taky mu to teoreticky mohl někdo nasypat do pití
casper
31.01.2012 09:49
jsem si to myslel, piko bere každý druhý a jestli byl kalit a dal si kolco nebo lajnu, nic nového. každopádně hlupák
Justin Bieber
31.01.2012 09:50
je to jeho život, nechte ho, na světě jsou horší smažky
Wu-36-man
31.01.2012 09:54
Ale bez profesionální smlouvy.
Justin Bieber
31.01.2012 09:56
a co že je to profesionální?
Justin Bieber
31.01.2012 09:57
stejně hrál za Plzen, to moc profesionální stejně neni
michaelowen
31.01.2012 10:01
je vidět že tvůj nick zcela odpovídá tvé inteligenci
Justin Bieber
31.01.2012 10:11
dík :* :P
Puskas
31.01.2012 09:57
Tak jako on teď.
Jeremy-Melton
31.01.2012 09:52
Spiklenec jeden
hanzi111
31.01.2012 09:56
idiot
r.j.cole
31.01.2012 10:00
Jeho škoda,měl celkem lehkou a dobře placenou práci,teď už si v lize asi nekopne.Na druhou stranu šáhněme si do svědomí,kdyby jsme nebyli v čr,tak by musel kvůli chlastu v práci zkončit každý druhý.
poky-ACS
31.01.2012 10:06
Lehká práce? Víš vůbec, co to obnáší být profesionálním fotbalistou? Kvůli chlastu by musel skončit v čr každý druhý? Kde to pracuješ prosim tě?
pratoriax
31.01.2012 11:59
Takovýdle chytráky mam nejradši... Zkus si jít do fabriky makat rukama nebo na zedníka, popřípadě nějakou podobnou práci a pak mi říkej, jak to má ligovej fotbalista těžký.
j_mrazik
31.01.2012 12:06
Tak proč to neděláš?
poky-ACS
31.01.2012 16:32
evidentně nevíš, co obnáší fotbalový život, takže diskuse s tebou nemá smysl
pratoriax
31.01.2012 18:36
Tak ted jsi to vysvětlil
L4HV4CZ
31.01.2012 14:18
shitcool
31.01.2012 10:02
Extáze je podobná pervitinu? to slyším prvně...
ChineSse
31.01.2012 10:31
stejna ucina latka...
shitcool
31.01.2012 14:36
MDA? To těžko....
Mada
31.01.2012 15:32
MDMA je jenom jedna složka..
jiri - fcb
31.01.2012 10:03
No to je blb.
jiri - fcb
31.01.2012 10:05
Zajímalo by mě, co vede profesionálního fotbalistu k braní takovýhleho svinstva.
cubinho
31.01.2012 10:06
Nízká inteligence.
Cipinho
31.01.2012 11:01
No počkej, někde jsem nedávno četl, že sklony k experientování s drogami mají spíše ti inteligentnější jedinci
domingo
31.01.2012 11:02
To je pitomy generalizovani, samozrejme ze sklony pudrovat si cenich maji jak inteligentni jedinci, tak totalni volove. A pokud nekdo frci a je to profesionalni sportovec, ktery ma za chvili zapas, tak je blby, i kdyby si doma kreslil fraktaly a umel 25 jazyku.
jiri - fcb
31.01.2012 11:07
Cipinho
31.01.2012 11:11
Pravdu díš taky to psali na novinkách
cubinho
31.01.2012 14:21
shitcool
31.01.2012 10:06
už neměl kam dávat peníze, kapsy plný.... no a za něco to utratit musí
Shevchenko
31.01.2012 11:38
Porč by si nevzal Ečko?
Bounces
31.01.2012 10:06
Má na víc než na perník
shitcool
31.01.2012 10:10
Jasně, za ty prachy můžu mít čistej koks
Placebo
31.01.2012 10:06
To se stává
pospech11
31.01.2012 10:07
hájil bych se že jsem sežral plato modafenu
shitcool
31.01.2012 10:10
převařený
kaisersozE
31.01.2012 12:47
moje řeč..
prospero
31.01.2012 10:10
Ty krávo. Tak to bych mu dal čtyři roky natvrdo a tečka. Pervitin je svinstvo a navíc to na hřišti může udělat fakt moc, takž s ním UEFA nejspíš nebude mět žádné slitování.
shitcool
31.01.2012 10:15
dostane standard dvojku... eufa nebude nic zbytečnýho vymejšlet...
jiri - fcb
31.01.2012 10:15
je mu 29. 4 roky by znamenaly konec profesionální kariéry.

Na druhou stranu - když je blbej ...
poky-ACS
31.01.2012 10:24
Nemyslím si, že by byl blbej. I inteligentní člověk může dělat blbosti. Nikdo ho osobně neznáme, tak ho nesuďme!
jiri - fcb
31.01.2012 10:26
To je samozřejmě pravda. Ale jsou "blbosti" a blbosti. A tohle byla opravdu blbost.
prospero
31.01.2012 10:31
Nikdo nesoudí ho, ale to co udělal. A tohle je fakt kardinální blbost. Vždyť nebude moc hrát žádnou soutěž pod hlavičkou FIFA. Ani třeba okres a nebo IV. třídu. Kopne si možná tak v Tispsport lize.
Cipinho
31.01.2012 11:02
po pár dnech to na hřišti nic neudělá
xx07se
31.01.2012 10:20
On nemá ženu a děti?....Neřeknu, kdyby si to vzal nákej mladej co to chcel zkusit, ale skoro 30 letej chlap?
pospech11
31.01.2012 10:22
třeba v tom jede dýl, až teď na to ale přišli, přece jen jsou ty testy namátkové
shitcool
31.01.2012 10:23
prospero
31.01.2012 10:24
Na druhou stranu, kdy jindy si to má vzít než před zápasem ve kterém má Plzeň možnost vybojovat postup do jarní části pohárů a on na sebe nejvíc upozornit?
$dolarek$
31.01.2012 10:56
Didi
31.01.2012 10:23
Dělal, co ho baví. Měl za to skvělý prachy a většina z vás tomu nevěřila, takže měl zřejmě i dobrou pověst. Ale i tak se skoro 30letej chlap musí sjet s nějakejma debílka na diskárně, aby zapomněl na svůj těžkej život. Opravdu geniální nápad.
Liverpool_FC
31.01.2012 10:36
To by musel byt Suarez aby dostal vic nez 2 roky
prospero
31.01.2012 10:37
Už zase.
Josifek
31.01.2012 10:37
No je to blázen, přeci po třicítce se těžko začíná znova po dvoleté pauze, musela být relativně vysoká šance, že mu to odhalí. Na druhou stranu je to částečně jeho soukromá věc, i když nelegální, na jeho výkonnost to nemá vliv, pravděpodobný dvouletý trest mi přijde přehnaně přísný.
ChineSse
31.01.2012 10:37
Nechápu proč sou tady teď všichni tak chytrý a všichni ho soudíte. Souďě podle příspěvků některejch místních uživatelů vás jede na piku tak minimálně půlka....
Navíc nemusel brát piko, stejná látka je ve spoustě party drog.
Neobhajuju feťáky, nemám většinu z nich rád a všichni sou blbý že to berou - ale na druhou stranu znám lidi který jedou ve fetu a sou to normální lidi (normální člověk by na nich nic nepoznal, jen si prostě nedokážou užít párty bez fetu)
Bizi podle mě neni špatnej chlap (soudim, neznám osobně), tak proč mu tady všichni nadáváte do idiota???...
trevor20
31.01.2012 10:39
Puskas
31.01.2012 10:40
Možná proto, že je profisportovec, u něhož je něco takového zakázané?
trevor20
31.01.2012 10:42
ale tak, už je to jeho boj. Taky mi příjde úsměvné, jak tady každý moralizuje a káže čistou vodu
Puskas
31.01.2012 10:44
To je dvousečné - udělal něco, co je třeba odsoudit. lidi přece nemůžou mlčet, aby je někdo druhý neodsoudil z moralizování. Nazvat věc - ne člověka pravým jmnem není nic nenormálního, něco jiného je pitvání se v tom a hodnocení.
ChineSse
31.01.2012 10:42
jasně, neměl by si to dovolit. Ale pochybuju že to bral jako podporu výkonu....
Ale on si teď ponese následky ssám, bude mít co si zaslouží, tak proč ještě takovej hate k tomu?
Puskas
31.01.2012 10:47
Protož fotbalisti jsou jaksi majetkem veřejnosti, Plzeň šlape, hraje pěkný fotbal, postoupila do EL. jeho čin to diskredituje. Navíc je tu určitě dost lidí, co by dala, nevím co, aby mohla hrát aspoň ligu, pak si přečtou uo jednom dubovi, co ve svém postavení takto postupuje.
PaulinhoTheGunner
31.01.2012 10:48
Možná taky proto, že většina z těch kdo zde píše má s fotbalem nějaké zkušenosti. Já např. hrál za Zlín, kariéru mi ukončilo v 17ti letech koleno. Byl můj sen mít kariéru jako on, ale zdraví bylo proti. Když někdo takhle lehkovážně zahodí takový dar a štěstí, že se dostal do Plzně, potažmo do LM, jakožto fotbalistu mě to prostě uráží.
Puskas
31.01.2012 10:49
Dík za potvrzení mé výpovědi
ChineSse
31.01.2012 10:50
pokud to bereš z tohodle hlediska, pak nemůžu namítnout nic, ale do hlavy mu nevidíme, nevíme jak to bral on...
Puskas
31.01.2012 10:51
Tak, jak se bere perník.
ChineSse
31.01.2012 10:52
jednou sem slyšel od ňáký fetky na nádraží, že kdo si ho nestřelil do žil, neví jak chutná.... :D
domingo
31.01.2012 10:54
No ale doslova - nevi, jak chutna. Chutna totiz samozrejme jako horky slinopudny humus, jako vsechny tyhle "prasky", coz necitis, kdyz si to strelis do zily
PaulinhoTheGunner
31.01.2012 10:56
kubys
31.01.2012 11:01
Jo, to jsem taky slyšel.
shitcool
31.01.2012 14:37
PaulinhoTheGunner
31.01.2012 10:59
jj je možné, že ho prostě na nějaké party vyhecovali kamarádi, s tím, že mu říkali, tvl to nic není, to nemá šanci nikdo zjistit, já byl den na to na odběru krve u doktorky a nic...atd...
Ale kromě sebe poškodil i Plzeň, potažmo český fotbal z pohledu šancí proti Schalke, ptz měnit stoperskou dvojici není nic pozitivního... Být ním si tohle nikdy neodpustím.
ChineSse
31.01.2012 11:05
Mno hlavně a zejména poškodil sebe. Byl v nejlepšim období kariéry, v nejlepších fotbalovejch letech, měl víc než reálnou šanci podívat se na Euro (byť nejspíš jako náhradník, ale i Bílek o něm mluvil jako o prvnim Stoperovi čekajícim v řadě). Prostě hold každej svýho štěstí strůjce, ale to že poškodil českej fotbal bych nevytahoval, protože on byl základní stavební kámen Plzeňskýho úspěchu. Když k nám před těma (3?) rokama přišel, téměř okamžitě sme přestali dostávat 2+ gólů na zápas jak bylo naším dobrým zvykem. Prostě jeho přinos pro fotbal i teď pořád převyšuje to, že teď uškodil...
PaulinhoTheGunner
31.01.2012 11:16
jj s tím souhlasím, ale to že je přínos vyšší než poškození, nemění nic na tom, že tímhle ho poškodil
prospero
31.01.2012 10:43
Protože je to idiot. Člověk který zahodí minimálně desetinu času celé svojí fotbalové kariéry a navždycky se dobrovolně ocejchuje jako podvodník prostě musí být idiot. Navíc když si veme něco čím by si mohl reálně zvýšit výkon na hřišťu, a nedá se říct že by to "byla jenom tráva", nebo něco co je sice zakázané, ale v podstatě neškodné.
ChineSse
31.01.2012 10:48
proč by se měl ocejchovat jako podvodník? Myslim že seš jeden z mála co si myslí že Bizi podváděl, většina si podle mě myslí (a je to podle mě skoro jistý), že prostě jen fetoval. Nebo si myslíš že si dal lajnu před zápasem?
trevor20
31.01.2012 10:50
je blbec, že si to dal i když věděl, že má zanedlouho LM. Na druhou stranu, šel za pařit a dal si do rypáku, není to rozhodně první a ni poslední sportovec, kdo takhle paří. Jen je prostě hloupej, že když to zlehčím, nepočkal týden, kdy by měl volnější termín mezi zápasy
trevor20
31.01.2012 10:51
*ani
prospero
31.01.2012 10:57
Protože pervitin je droga která byla původně vyvinutá pro armádu aby zvedla psychickou a fyzickou výkonnost vojáků. Učinila je odolnějšíma, silnějšíma, rychlejšíma, zvedla jim reflexy, práh proti bolesti a zbystřila jim smysly. V podstatě to z tebe při správném dávkování udělá na pár hodin nadčlověka. Akorát dojezd je na sebevraždu a po určité době tě to spálí a hodí o tři stupně dolů jak v IQ, tak ve fyzické kondici. Proto si myslím že si to vzal na podporu výkonu. Lepší jednorázová záležitost snad ani není.
ChineSse
31.01.2012 10:59
pokud bys měl pravdu, tak by byl bystroň zralej na ukamenování.... ale furt sem přesvědčenej, že si prostě jen šlehnul o víkendu s kámošema...
prospero
31.01.2012 11:03
No, jenomže tohle UEFA neví. Klidně to může být pravda. Jediné co můžeme předpokládat skoro s jistotou je že to nebere pravidelně delší dobu než rok, protože už by měl náběh na trosku. Ale to jestli to vzal jednou a nebo dvacetkrát z testu nepoznáš. Pravda může být oboje.
jiri - fcb
31.01.2012 11:05
v týhle oblasti jsem naprostá panna, ale nemyslíš si, že se musí poznat alespoň koncentrace, kterou v krvi měl? Teda - měl toho tam dost = bral to opakovaně? Měl tam skoro prd = vzal si to jednou nebo už to nebere?
prospero
31.01.2012 11:09
V krvi nejspíš jo, nebo v játrech, možná ve vlasech. Ale testy se dělajou z moče a tam zůstává tohle svinstvo jenom pár dní, vždycky akorát na to aby mohla UEFA říct jestli si něco nebral před zápasem. Jestli se dělajou aji namátkové kontroly mimo zápasy nevím, ale pochybuju. Možná by tuhle obhajobu mohl použít u nějakého soudu, ale tím by možná akorát dokázal že fakt bral jednou, ale omilostněn už by stejně nebyl.
domingo
31.01.2012 11:00
$dolarek$
31.01.2012 11:05
tak to si nemyslim
Pelta
31.01.2012 11:28
Přesně tak.. když si to člověk střelí tak pět hodin je uplně neuveřitelně vostrej a pak dva dny ležíš a chceš usnout a nic.. a nic a nic.. dojezd je peklo!
domingo
31.01.2012 11:33
Dva dny urcite ne, pokud to nesmichas s necim jinym.
kubys
31.01.2012 11:35
Nebo pokud nepřeženeš dávku, každopádně ty dva dny jsou celkem standard, alespoň u mě. Avšak, když jsem se předávkoval krystalickým MDMA, tak jsem nespal 5 dní no.
Pelta
31.01.2012 11:36
To bych chcípnul... já nespal od sobotního večera do pondělní noci.. ale hrat s tím zapas to musí byt jako koukat na Matrix..
kubys
31.01.2012 11:39
No já měl pocit, že chcípnu, po tom, co účinky vyprchaly, do té doby jsem prostě neustále jen kalil na kolejích a byla pohoda. Ale následně jsem spal 20h v kuse a i tak jsem byl total rozbitý. Ještě stejně fraška byla, že jsem během těch dní psal 3 testy, přičemž hodinový test z angliny jsem odevzdal za 15min vyplněný.
Pelta
31.01.2012 11:41
já na tom piku dokázal v matice řešit tři rovnice současně a při tom si povídat uplně o nečem jiném s dvouma lidma
klos
31.01.2012 14:14
To urcite nebyla vyrobena droga pro amadu,to si uplne mimo. To je "ciste" ceska droga,ktera se nevari skoro nikde jinde na svete. Je to svinstvo,ktery se vari kvuli tomu,jak je levny a proto ho vsichni chteji.
Mada
31.01.2012 15:34
http://cs.wikipedia.org/wiki/Metamfetamin
ListerRD5692
31.01.2012 17:29
Blbost. Sice existuje způsob výroby, který byl vymyšlen u nás, a snad se mu i říká "česká cesta", ale vaří se to i jinými způsoby všude možně po světě...
prospero
31.01.2012 19:07
Asi tak. Dokonce se aji rozšířil ten český slangový název "perník", ale vaří se všude. A ta droga je stará skoro 90 let a testovala ju německá, americká a tuším japonská armáda v meziválečném období.
PaulinhoTheGunner
31.01.2012 10:40
No tak se potvrdilo, to o čem tu spekulovala většina. Nechápu jedno, když už takové sra*ky chce brát, proč si ji dal pár dní před zápasem LM, to je prostě nepochopitelné. Kdo chce kam pomozme mu tam
white tiger
31.01.2012 10:50
Prej "jednatřicetiletého" neni mu náhodou 29 ?? já vim že je to teď asi opravdu jedno ale to bylo jediný co mě zaujalo.
kubys
31.01.2012 10:51
Kdo se mi to tady smál, že určitě peří nebral?
ChineSse
31.01.2012 10:53
stejně si myslim že peří nebral. 1) tendle článek vychází ze zdrojů deníku Sport - to mluví za vše
2) Metamfetamin mas tak v polovine vsech "mainstreeam" drog v CR
kubys
31.01.2012 10:57
A já ti říkám, že David je tímto docela známý, že se hodně pohybuje na tanečních párty, s tím, že si občas i zobne, je s podivem, že se na to přišlo teď. Ad. meth - obv vím, že to je základní složka pro mnoho dalších chemek, ale jde o to, že tohle ke mě prosáklo, už tak nějak dřív.
trevor20
31.01.2012 11:04
soukup
31.01.2012 10:58
tak je to sice sport, ale napsat o někom že bere Pervitin a ona to nebyla pravda, to by si jentak nedovolili, z toho by mohli mít velkej průser
jiri - fcb
31.01.2012 11:01
MF Dnes to tenkrát na Frantu s tím koksem napráskala komplet a nevím, jestli to nakonec měli nějak podložené. Pamatuju si jen, jak to Frantu rozhodilo ...
j_mrazik
31.01.2012 11:03
I ty testy vlasů tam proběhly, ne? Výsledek se potom už nikde moc nezveřejňoval.
jiri - fcb
31.01.2012 11:06
no právě. Vůbec si nepamatuju, jak ta aféra dopadla. Prvně obrovská bomba a pak najednou to vyšumělo.

Skoro to vypadá, že tam asi něco bylo a Franta se s MF nějak domluvil, aby to nechali bejt.
Puskas
31.01.2012 11:07
Za dvě dávky
jiri - fcb
31.01.2012 11:08
$dolarek$
31.01.2012 11:12
opravdu si myslis, ze Franz je takovej typ cloveka, co by si neco vzal
domingo
31.01.2012 11:14
Jo.
kubys
31.01.2012 11:20
No Franz podle mě spíš žere lysoně.
domingo
31.01.2012 11:27
Rikal "neco"
$dolarek$
31.01.2012 11:31
no maximalne nevedomky, treba mu to sype manzelka do piti
SanchoPancha
31.01.2012 12:12
Tak on v několika rozhovorech říkal, že když ho něco zaujme, tak je tím doslova pohlcen. Takhle ho prý dostaly kvalitní doutníky. A nedivil bych se, kdyby ho nějaký sněhulák nalákal i na frkání .
vodka
31.01.2012 14:02
člověk, co normálně pije samotný olivový olej ti přijde normální?
Rssa
31.01.2012 15:35
Jednu dvě lžičky si taky občas dám, ono je to fakt chutné.
Kepy_FCB
31.01.2012 16:42
naprosto!
Puskas
31.01.2012 11:04
Prohlásil -Já se vrátím, pane Palička
j_mrazik
31.01.2012 11:07
Prdele a on se vrátí do Slávie. Ten nám všem ukázal parádního fakáče.
domingo
31.01.2012 10:53
Metamfetamin neni jenom peri, mg Je to v hromade drog. Nekdy tou dobou doznivalo "hnojivo" mefedron, ktery pry zustava v organismu dlouho, je to i v ecku. A popravde, vzit si ecko pred nejakou party neni nic zavrzenihodnyho, to delam obcas taky a hromada lidi urcite taky. Akorat je blby, ze si nezjistil, jak dlouho mu to zustane v krvi.
hartigan
31.01.2012 11:04
Metamfetamin je pevitin a to že to může být jen jedna ze složek na tom nic nemění.
Cipinho
31.01.2012 11:10
B.O.F.C
31.01.2012 12:56
Mě bylo hned jasné že tu nepíšeš ty svoje pseudonázory jen tak.
Dauda
31.01.2012 13:08
že to píšeš zrovna ty...
SanchoPancha
31.01.2012 13:09
No, nevím jestli domingo považuje diskuze na Eurofotbalu za party .
B.O.F.C
31.01.2012 13:13
Asi si nezjistil jak dlouho to učinkuje u něj, protože určitě píše pod vlivem nějakých omamných a psychotropních látek neustále, jinak to nevidím.
SanchoPancha
31.01.2012 13:18
Po kouli by byl spíš nafrčnej a mírumilovnej. Pátráš ve špatné drogové kategorii.
B.O.F.C
31.01.2012 13:21
Naštěstí fety nikdy nebyly tím, co mě zajímá.
SanchoPancha
31.01.2012 13:24
No jo, tak to se pak nediv, že v tom máš guláš. Ale o účincích drog se můžeš něco dovědět, aniž bys zobal, frkal, šlehal, bafal atd.
Ligter
01.02.2012 10:15
Mně tedad přijde zajímavý, že někdo k tomu pseudonázoru ani nepotřebuje drogy.
REPLIKATOR
31.01.2012 11:00
Teď už může hrát jedině za Perníkáře...
$dolarek$
31.01.2012 11:06
A stejne si myslim, ze mu to treba Kaderabek, nebo nejakej jinej smejd ze Sparty nasypal do piti
Ronaldo.com
31.01.2012 11:22
SanchoPancha
31.01.2012 12:10
Vaše úvahy se ubírají špatným směrem, Watsone. Sparťani mají nějakou úroveň, takže by mu žádnou omítku do pití nedávali. Když už, tak pořádný kokain od kolumbijského kartelu.
$dolarek$
31.01.2012 12:40
sansom
31.01.2012 11:06
to si chtěl jenom připomenout večírky na Stodolní
kubys
31.01.2012 11:10
Pelta
31.01.2012 11:23
Perník taková sračka pro socky a fetáky.. alespon kdyby si koupil kokeše někde
michaelowen
31.01.2012 11:26
Kdo z vás je tu tak znalej a řekl by mi, kterých soutěží by se ten zákaz týkal? Mohl by třeba kopat nějaký okresní přebor nebo tak něco? Nebo by to bylo prostě zákaz fotbalu ve všech soutěžích? A mohl by hrát nějakou soutěž, co není pod UEFOU?
$dolarek$
31.01.2012 11:28
ja mam dojem, ze se nejedna o vsechny ligy, protoze kdysi se na neco podobnyho prislo u Alese Schustera z Brna a potom hral za Weiden
soukup
31.01.2012 11:49
Schuster nefetoval, ale měl zákaz za to, že vsadil na prohru vlastního týmu
$dolarek$
31.01.2012 12:32
aha
prospero
31.01.2012 11:30
Nesměl by hrát žádnou soutěž která patří pod FIFA. Čili ani pod UEFA, čili ani pod Fotbalovou asociaci. Takže ani ten okresní přebor. Mohl by nastupovat v přátelácích, Tipsport lize, nejspíš Hanspaulce a tak.
Puskas
31.01.2012 11:32
A ještě může hrát slovní fotbal na seznamu.
REPLIKATOR
31.01.2012 11:38
prospero
31.01.2012 11:39
Dokud i jeho nepohltí UEFA.
michaelowen
31.01.2012 11:48
Já jsem si myslel, že nebude moci hrát jen pod UEFOU, protože ta ho trestá. A ne pod FIFOU, takže by třeba mohl hrát v emirátech, USA nebo Číně
Kdyby mu na ten doping přišli tady, tak dostane trest od FA ČR a nesmí kopat nic pod její hlavičkou.
Když mu na to přijdou na evropské scéně, tak bych předpokládal, že dostane trest od UEFY a to se bude vztahovat pouze na soutěže pod její hlavičkou, tudíž všechny evropské.
kubys
31.01.2012 11:34
Myslím, že někdeš takhle by mohl hrát... http://en.wikipedia.org/wiki/FIFI_Wild_Cup
kubys
31.01.2012 11:34
*někde
Battler
31.01.2012 12:20
5zdenek5
31.01.2012 11:49
no jo, většinou se to děje u takovýh lidí, co mají prachy..dostal za LM, neviděl najendou co s tím...hodně sportovců nebo celbrit skončí buď v Kasinu, pokru nebo i na těch drogách
osobnostx
31.01.2012 12:15
Hmm, tak ukončil kariéru ve velkém fotbalu gólem v LM do sítě AC Milán.
Coco_Bounty
31.01.2012 12:17
Nevěřím tomu, že takovou sračku jako je perník vzal dobrovolně. Pravděpodobně muto někdo nasypal do pití nebo podstrčil jako kokain. Pokud je pravdivá druhá varianta, tak je to, vzhledem k tomu, že je to sportove, stejně debil. První varianta by mě mrzela, je to skvěle stoper, takřka nejlepší v lize . . .
osobnostx
31.01.2012 12:20
Vžyť tam píšou že to mohla být Extc.
davee88
31.01.2012 12:17
smažka no... škoda ho
obama
31.01.2012 12:38
prej si dal jen obyčejný modafen bo měl chřipku!!!!
obama
31.01.2012 12:39
modafen chřipka z těla ven
salami
31.01.2012 12:53
to byl zas Horváthův forek, místo cukru perník a David má po kariéře
soukup
31.01.2012 12:58
mike.84
31.01.2012 12:59
$dolarek$
31.01.2012 13:07
willi
31.01.2012 13:13
Shevchenko
31.01.2012 13:17
herbage
31.01.2012 13:29
vodka
31.01.2012 14:02
mickey mouse
31.01.2012 14:04
Infi
31.01.2012 14:04
zelda
31.01.2012 14:15
Kucka
31.01.2012 14:32
r3
31.01.2012 14:43
rufus
31.01.2012 14:49
fox
31.01.2012 14:57
hoši, tak tohle si zaslouží nominaci
billl
31.01.2012 15:40
Mada
31.01.2012 15:58
Stojan Jakotyč
31.01.2012 16:18
Kepy_FCB
31.01.2012 16:28
Horvi si taky dá....
Kepy_FCB
31.01.2012 16:28
Horvi si taky dá....
mike.84
31.01.2012 12:58
a opět.. no to byl omyl. pervitin bere manželka ale měla jej ve skleničce odkud piju iontový nápoj
Biozdenda
31.01.2012 13:10
žeby chtěl být rychlejší?
SanchoPancha
31.01.2012 13:11
Taky mohl chtít trochu zhubnout.
af
31.01.2012 13:34
Já bych mu dal trest na 4 roky. Jako přitěžující fakt je nepochybně to, že kromě dopingu lhal. Nepřiznal se. Proto by měl být trest podstatně vyšší.
Ottiko
31.01.2012 14:20
V první reakci se nepřizná nikdo,takový případ nepamatuju.Až s odstupem času se to pár lidem rozleželo v hlavě a přiznali se otevřeně.Kdyby se Bizi přiznal hned,tak by ty 4 roky dostal určitě
af
31.01.2012 14:23
přiznání je polehčující okolnost. pokud by řekl kde, kdy co vzal a proč a že ho to mrzí a že je to chyba atd.
Danek-Běla
31.01.2012 14:46
Ahoj jsem David Bystroň a fetoval jsem dáte mi trest 2 roky?
af
31.01.2012 15:08
to je málo informací.
Matyx
31.01.2012 13:42
Dobře on Alespoň že si nevzal marihuanu, protože nikdy nepochopím, jak může tohle být považováno za doping, když větší (rozumějte pozitivní pro výkon) doping je dát si dva panáky před mačem... Perník tě aspoň trošku nabudí ... Ale je to kokot, může sjíždět lajny celý prázdniny, ale on si to musí dát před zápasem
SanchoPancha
31.01.2012 13:47
Tráva ti může pomoct po psychické stránce.
osobnostx
31.01.2012 15:05
V Anglii můžeš být potrestán i za alkohol, ale test musí být proveden krátce před začátkem utkání.
Yido from the WHL
31.01.2012 13:51
Regulérní feťák.
vodka
31.01.2012 13:53
omg, takovou sračku
adalbertus
31.01.2012 14:14
pokuď nejde o život,tak jde přece o hovno
Danek-Běla
31.01.2012 14:47
David Bystroň odchází z mistrovké Plzně ! 1.FC Perníkáři Pardubice :)
Danek-Běla
31.01.2012 15:28
Patrně si měl hlídat lajnu, akorát že mu nedošlo, že Vrba myslel ofsajdovou...
mesyas
31.01.2012 16:04
šel si zatrcat do klubu co je na tom špatného?
Kepy_FCB
31.01.2012 16:26
Konečně na to arogantní hovádko došlo!
michaelowen
31.01.2012 16:35
Ty ho znáš, že je podle tebe arogantní?
Kepy_FCB
31.01.2012 16:43
Přátelé ho znají.
naheCZ
31.01.2012 16:27
Jestli jde vážně o pervitin, tak je to idiot, že takový svinstvo beru, na druhou stranu je mi jasné, že si to nevzal na posilnění, ale někde kde byl na mol nebo si to bral častěji, jenom ho teď odhalili. Na druhou je to lepší, než si brat něco chvilku před zápasem na posilnění výkonu, to je totiž absolutně un-fair.
GEGE
31.01.2012 16:31
Nějak přísně trestat hráče za takovéto věci je píčovina.
Rybka
31.01.2012 17:21
To je vůl, prej kaviárový tousty
SLOSY SEF
31.01.2012 18:01
i tak bych mu dal ještě 1 šanci
AnthonyR
31.01.2012 18:54
Prý mu začali říkat Pervoň........
RealC.F.
31.01.2012 19:00
Pár šnupnutí jednoho hráče Plzně za 15 milionů, to musela bejt dobrá akce
Pilgrim
01.02.2012 19:20
čas 4:49 až cca 5:30, sedí to jak prd*l na mísu http://www.youtube.com/watch?v=RvXGS2SQxeU&feature=related
Jiirda
01.02.2012 23:27
Politoval bych ho ,kdyby šel někam,kde by mu to nějaká kur8va hodila do pití ....
SanchoPancha
02.02.2012 00:22
http://www.youtube.com/watch?v=QSih4o2YfmA
Krausio_Real_M
04.02.2012 21:04
Jednatřicetiletého? Je mu 29
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.
TOPlist