Plzeň se dohodla na ukončení smlouvy s Bystroněm

13.02.2012 18:53 - Aktuality
 
Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 5672
Komentáře (242 / 0 nových)
iZidoR
13.02.2012 18:54
#
Měl bys rovnou ukončit kariéru
Puskas
13.02.2012 18:56
#
A podpis stvrdili trávovou dýmkou míru
Dufinho
13.02.2012 18:57
#
A sklenicí kreku.
exse
13.02.2012 18:58
#
Tráva není droga.
SaianSupaCrew
13.02.2012 18:59
#
To dneska vysvětlíš málokomu
TrueGunner
13.02.2012 19:00
#
exse
13.02.2012 19:03
#
Bohužel, ale těm kteří řadí trávu k drogám a jsou proti legalizaci, bych doporučil tenhle dokument http://www.csfd.cz/film/265173-union-the-business-behind-getting-high-the/
TrueGunner
13.02.2012 19:06
#
Skvely dokument
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:11
#
Těch dokumentů a publikací jsou kvanta (tenhle jsem teda neviděl, ale určitě se brzy podívám). Jinak lidem, kteří o této problematice nemají ponětí, nebo o ní ví málo, to nemá smysl vysvětlovat...
cetto
13.02.2012 21:34
#
že nějakej feťák natočil dokument o tom, že marihuana je "nejzdravější pochutinou na světě" ještě neznamená, že to není droga
Tony239
13.02.2012 22:08
#
LP4ever
13.02.2012 18:59
#
Wilkins
13.02.2012 19:01
#
Tráva je droga stejně kokain, heroin, pervitin nebo i alkohol, kofein apod.
JacoBee
13.02.2012 19:02
#
Jistě,ty ale musíš mít život když nedokážeš rozlišit ani toto.
dwarf253
13.02.2012 19:03
#
Určitě musí mít těžký život, když se o drogy všeho druhu nezajímá.
Tony239
13.02.2012 22:08
#
Peto2
13.02.2012 19:06
#
Ty budeš mít ale na píču život když to máš tak v malíku
JacoBee
13.02.2012 19:07
#
jediné co jsem z návykových látech měl je alkohol a kofein,.
Wilkins
13.02.2012 19:06
#
prosím???
JacoBee
13.02.2012 19:08
#
Že máš něco v hlavě špatně když kofein a tráva jsou to samé jako kokain a heroin, a když nedokážeš rozlišit takovou věc tak to pak můžeš mít těžké
Wilkins
13.02.2012 19:11
#
Napsal jsem jen, že jsou to drogy, což jsou. Jinak jsou tvé myšlenkové pochody zcela mylné...
JacoBee
13.02.2012 19:17
#
''Tráva je droga stejně kokain, heroin...''


Mé jsou možná mylné ale alespoň je ovládám.
Wilkins
13.02.2012 19:23
#
to se ale vztahuje k pojmu droga a ne návykovosti.
Corosian
14.02.2012 14:45
#
SmradlavySvab
14.02.2012 23:02
#
jesli chceš srovnávat trávu s pivem tak si imbecil
Pelta
13.02.2012 20:24
#
přesně tak.. vlastně si myslím, že tráva je uplně nejhorší droga ze všech protože je nejlevnější a nejdostupnější.. přeci jen sehnat herák dá už pořádnou práci..
SmradlavySvab
14.02.2012 02:23
#
hlavně je nebezpecna tim, ze ji nikdo za nebezpecnou nepovazuje
SanchoPancha
14.02.2012 08:52
#
To je pěkná blbost, že je to nejhorší droga.
Corosian
14.02.2012 14:51
#
Co to je za nesmysl? Chces rict ze trava se da sehnat lip jak cigarety, alkohol? Jak myslis ze se 70% bezdomovcu dostalo tam kde jsou? Chlastem....jak je mozny ze chlastat prijde nekomu normalni, zatimco kdyz si nekdo da po praci brko tak dostane nalepoku fetaka?
cetto
13.02.2012 21:35
#
Puskas
13.02.2012 19:01
#
Tak samozřejmě že je. Ale určitě nechci na toto téma vést diskusi.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:02
#
Pak bys měl opatrněji volit komentáře.. S tím co si napsal se dalo čekat, že si natlučeš
Puskas
13.02.2012 19:04
#
No pozor, já to napsal jako takový vtip, možná se mu málokdo zasměje, ale rozhodně jsem to nebral jako výzvu k debatě, v níž chci být jedním z diskutérů. pro mne to droga je a nikdo mě nepřesvědčí, že není.
exse
13.02.2012 19:06
#
Tak příště musíš volit vtipy na téma ve kterým se vyznáš.
Loftus Road
13.02.2012 19:10
#
Teď nastává otázka, zda-li není zločinem nazvat lehce návykovou látku drogou
Puskas
13.02.2012 19:11
#
Vyznám se v tom natolik, abych věděl a napsal, že je to droga. Že Ty máš jiný pohled ještě neznamená, že máš pravdu jen proto, že to říkáš Ty a máš zýjem na tom, abys tomu sám věřil.
Infi
13.02.2012 20:20
#
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:07
#
Já chápu jak si to myslel... Ale dalo se čekat, že se toho někdo chytne a vyloží si to po svém... Já za marihuanu lobuju léta a nemám v plánu tě o něčem přesvědčovat.. Jen se zeptám kam ji řadíš v porovnání s alkoholem ?
Puskas
13.02.2012 19:13
#
Řeknu Ti to jako abstinent - parta, co jde na pivo, není totéž, co parta, co si dává trávový dýchánek.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:17
#
To máš pravdu, ta druhá parta (evidentně větší sympaťáci ) si neničí zdraví fyzicky ani psychicky
http://2i.cz/a819b69c4f
Puskas
13.02.2012 19:19
#
jo, klasická písnička o neškodnosti
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:20
#
netvrdím že je neškodná, jen že je daleko menším zlem než alkohol a její léčebné účinky jsou prokázány
ale taky se o tom tady bavit nechci...
Ligter
13.02.2012 19:26
#
Ono jde o to, kdo si jí dává kvůli léčebným účinkům.
SanchoPancha
13.02.2012 19:27
#
Ten kdo má alzheimra.
Ligter
13.02.2012 19:30
#
Počítám, že počet pacientů s Alzheimerem po případné legalizaci THC by záhadně vzrostl.
SanchoPancha
13.02.2012 19:31
#
Ále...vždyť Česká republika je jedna z nejprohulenějších zemí v Evropě. Kdo chce, jedničku si sežene. A bez falešného předpisu.
Ligter
13.02.2012 19:32
#
To jo, ale taky jde o tu úžasnou volnost.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:32
#
Víš co je na tom nejvíc k smíchu, že podle odhadů až 65% produkce v celé ČR mají pod palcem Vietnamci
SanchoPancha
13.02.2012 19:42
#
Jo, Vietnamci ovládají trh. Dokonce způsobili snížení ceny (ale i kvality).
Ligter
13.02.2012 19:31
#
Zvláštní, ta věta vypadá, jak kdybych právě hulil. (jako že nehulím).
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:28
#
Tak mě na atopický ekzém efektivně pomohla až marihuna... Ale přiznávám, že ji kouřím proto, že filmy jsou po ní lepší, jídlo je po ní lepší a sex je s ní nejlepší
Infi
13.02.2012 20:21
#
Zrovna tímhle obrázkem obhajovat trávu :-D
Infi
13.02.2012 20:28
#
Stále rozesmívá jako poprvé :-D
Darth Vader
13.02.2012 20:51
#
AjaxFans
13.02.2012 20:24
#
Pomáhá růstu mozkových buněk
Tady jsou takové skunky,snad lepší než v holandsku,které dokáží hlavu solidně vymastit
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:01
#
Tak ty mě třeba vůbec nebaví
Jasně, že to s tím růstem je sračka i to že je nenávyková je blbost.. Ale zbytek sedí a je to nejjednoduší způsob, jak někomu ukázat tu absurditu..
Myslíš, že kdybych tu někomu postnul hodinový dokument, že se na něj podívá a změní názor ? Nejsem naivní...
SanchoPancha
13.02.2012 19:18
#
Teoreticky jsou lidé zmatlaní trávou méně nebezpeční, než ti, co se ožerou. Ovšem takhle to nejde rozdělovat, protože tráva se většinou kombinuje s alkoholem .
skteel
13.02.2012 19:03
#
stejně si myslím,že se tady brzo rozvede
Loftus Road
13.02.2012 19:05
#
Tráva je měkká droga, na tom není nic špatnýho. V dnešní době je návykové téměř vše od televize,po kofein, sex, porno, fotbal,............
Loftus Road
13.02.2012 19:13
#
Z toho článku vyplývá, že všichni jsme na něčem závislí a ti, kdo říkají že ne, jsou největší smažáci ze všech.
SanchoPancha
13.02.2012 19:16
#
To se ví, že je to droga. Lidi se na trávě můžou stát závislými (i když ne jako na tvrdím fetu), lidi se kvůli trávě podělávaj a bohužel může člověku pěkně vygumovat mozek (a to ani nemusí hulit moc). Nicméně je to tak nějak lidová droga, se kterou se dá užít spousta srandy. A když to s ní člověk nepřehání, tak je v pohodě.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:19
#

Přesně tak, já ji kouřím mnoho let, mozek sice vygumovaný nemám, ale závislost pociťuji a občas je to velmi nepříjemné.. Na druhou stranu, když se podívám na vrstevníky, utápějící se v alkoholu, tak jsem za současný stav rád
Puskas
13.02.2012 19:21
#
Ale rozumíš, argumentovat tím, že něco je dobré jen proto, že druhé má více obětí, je slabý argument.
exse
13.02.2012 19:23
#
Dobře, ale kdybychom se bavili o legalizaci, tak je to vcelku hodně pádný argument, vzhledem k tomu že ta horší droga je legální.
Puskas
13.02.2012 19:28
#
jsem proti
SanchoPancha
13.02.2012 19:29
#
Můžu se zeptat proč seš proti?
Puskas
13.02.2012 19:32
#
Protože je to droga. a pokud to na mne vytáhne přesně v klasickém demagogickém proncipu - tzv. horší je, tak proč ne tzv. lepší... Jako míluji onthy Pythony, ale abych tu jako abstinent obhajoval legálnost alkoholu před jinými látkami, to by ani ty borce nenapadlo, něco tak bizarního.
SanchoPancha
13.02.2012 19:36
#
Je to droga. Ale její nebezpečnost není tak velká, aby musela být tvrdě kriminalizována. Úplná legalizace není potřeba. Bohatě by stačilo povolit pěstování pro vlastní potřebu, zvýšit množství co můžeš mít u sebe a upravit v zákoně to o distribuci (aby švestky nesbírali lidi za podávání brčka). Jo a kdyby někdo přišel s argumentem, že by po úplné legalizaci jezdili do ČR cizinci fetovat...tak to jsou zbytečné obavy. Cizinci sem už dávno hulit a fetovat jezdí .
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:38
#

Navíc by to značně pomohlo i státní kase... Třeba v kalifornii to hodí 12 bilionu ročně...
Puskas
13.02.2012 19:46
#
Je skvělý vtip o třech feťácích, co čekají v noci na popravu, která má být nazítří. Jako poslední přání si chtějí dát všichni dávku toho svého - jeden herák, druhý LSD, teřtí trávu. Tak si dají a ten prví, herákový, povídá: "Tak, teď to tu všechno zboříme, vytrháme mříže a utečeme!": LSD říká: "Nene, vidíte, hoši, všude ty růžové obláčky? Na ně nasednem, rukama budeme pádlovat a odplujeme pryč." A ten, co si dal trávu, říká: "Necháme to na zítra."
SanchoPancha
13.02.2012 19:49
#
Znám. Akorát na heráku by těžko vytrhával mříže. Ale tohle je výborný video o drogách .

http://www.youtube.com/watch?v=wfcbEoOo-kU
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:24
#
Mluvím za sebe, to předně.. V USA lidem postiženým rakovinou, virem HIV, různými kožními problémy marihuana už léta podstatně (!!) zvalitňuje život.. Stejně jako ty neuznáváš můj postoj, já neuznávám tvůj, vzhledem k tomu, že do této problematiky fakt nevidíš..
dwarf253
13.02.2012 19:41
#
No já nevím. Vyveď mě z omylu, ale přijde mi, že tu bojuješ za to, abys ji mohl beztrestně hulit a přitom se ohánět řečma o jejich zdravotních účincích, které samozřejmě nezpochybňuju.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:47
#
To jsi špatně pochopil, mě osobně je legalizace šumák, já si to vypěstuju, nebo seženu naprosto bezproblému.. Mě to přijde absurdní z právního hlediska, kdy se zavírají babiny, které z toho vyráběji za pár korun masti pro kamarádky a místo toho musí kupovat předražené výrobky farmaceutických pasáků, které stejně nepomáhají
dwarf253
13.02.2012 19:51
#
Jo, v tomhle máš pravdu samozřejmě. Já jsem to jen potřeboval ujasnit.
Sonny Anderson
13.02.2012 19:44
#
Nejen v USA. USA je hodně široky termin, vyzdvihnul bych Kansas. Pak jsou i další státy jako izrael, tam sou ty příděly takový že máš vánoce furt
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:51
#
Tak když už konkrétně, tak především kalifornie... Samozřejmě je těch států víc
SanchoPancha
13.02.2012 19:22
#
Neznám nikoho, kdo by hulil, ale zároveň nepil alkohol. Osobně nemám rád lidi, co hulí a tváří se u toho rádoby intelektuálně a opovrhují plepsem, co se zleje třeba rumem. Tráva je nevlastní ségra alkoholu. Nejsou jedna rodina, ale táhne je to k sobě.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:31
#
Tak teď znáš mě...
Je to na delší povídání, já alkoholem neopovrhuji, alkoholiky ano..
SanchoPancha
13.02.2012 19:33
#
No...to by mě zajímalo, kdo je pro tebe alkoholik. Kde je podle tebe ta míra.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:37
#
Když to vemu u těch mladších, tak pokud pijí jen o víkendu, nemám s tím žádný problém... Nejlíp si u toho pokecáš, je sranda, navíc každý potřebuje nějáký ventil... Pokud to ale praktikují pravidelně i přes týden (po práci, škole), tak už mi to vadí...
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:39
#
No a snad všichni zedníci a jim podobní, co to klopí od rána v práci
SanchoPancha
13.02.2012 19:41
#
Promiň, ale tomu se musím smát. Takže v pořádku je jít na pivo o víkendu, ale jinak ne? Co je špatného na tom, jít na pivo po škole, nebo místo školy? Pařit se dá i několik dní v kuse (zvláště v létě) a není to doklad alkoholismu.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:42
#
Já nemluvím o pivu
Ale o klopení vodek, fernetů, plastových vín a podobných svinstev... Měl sem si uvědomit, že se stýkáme s jinou sortou lidí a tak ta debata postrádá smysl
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:42
#
Já nemluvím o pivu
Ale o klopení vodek, fernetů, plastových vín a podobných svinstev... Měl sem si uvědomit, že se stýkáme s jinou sortou lidí a tak ta debata postrádá smysl
SanchoPancha
13.02.2012 19:45
#
Tak jinak...co je špatného na tom, jít v úterý na koncík, dát si před akcí v partě (2-x lidí) rumajzla, na koncertě pár piv, po koncíku...kdo ví. Pak třeba v pátek zajít na pár piv a paňáců. V sobotu jen tak na pivko? Já v tom prostě nevidím problém.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:50
#
Na tomhle není špatného nic
Asi sem ti to spatně popsal, ale měl sem na mysli něco úplně jiného... Necháme to bejt, stejně musím jít
Talkers
13.02.2012 20:15
#
Logicky nejde o to, že někdo jde na nějaké akce, jako je koncert a víkendová kalba, nebo o to, že jdeš s kamarádama na pivo.

Pro mě je alkoholik někdo, kdo si koupí flašku vodky a dá si jí sám po práci, protože má nutkání. Popřípadě jde každej den do hospody, dá si tam 10 piv a 5 rumů, koupí si 2 krabice vína a zlije se. Prostě pokud to výrazně ovlivnuje život.
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:07
#
AjaxFans
13.02.2012 20:29
#
kvartální alkoholik
exse
13.02.2012 19:22
#
Fyzickou závislost si na trávě vypěstovat nemůžeš, psychickou možná, ale to i na alkoholu či kafe. Jde o to že z těch všech ti tráva škodí nejmíň.
SanchoPancha
13.02.2012 19:25
#
Neznám nikoho, kdo by pil kafe a stal se z následků užívání pacientem psychiatrické léčebny. U hulení takové případy jsou. A to to ani nemuseli být notoričtí výmazové, prostě to někomu blbě sedlo a šel do kytek.
exse
13.02.2012 19:35
#
Z kafe asi ne, tam hrozí spíše ty fyzické problémy, ale co se týče alkoholu tak daleko větší procento návštěvníků psychiatrických léčeben je tam kvůli alkoholu než kvůli trávě.
Puskas
13.02.2012 19:37
#
A nenapadlo Tě někdy, že je to i odostupnosti a o tom, že tráva je záležitostí posledních pár let, tudíž spíše mladších generací?
SanchoPancha
13.02.2012 19:39
#
Tráva je relativně dost snadno dostupná.
Puskas
13.02.2012 19:41
#
jo, ale kdyby měla matka koupit běžne v obchodě na víkend půl kila, tak by to v rodinách vypadalo jinak.
SanchoPancha
13.02.2012 19:43
#
Tak to by byla docela zazobaná rodina.
Darth Vader
13.02.2012 19:45
#
Puskas
13.02.2012 19:54
#
a brzy vyzobaná
SanchoPancha
13.02.2012 19:56
#
S takovým množství by byla spíš ještě víc zazobanější.
SanchoPancha
13.02.2012 19:38
#
Ale nikdy ne po krátkodobém užívání. V tomhle je právě tráva nebezpečnější než alkohol. Než se pořádně prochlastáš k léčebně, tak to nějaký čas trvá. U skanku to může přijít mnohem, mnohem rychleji. Záleží na jedinci a na štěstí.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:41
#
Tam je problém, že se k té léčebně prochlastat ani nemusíš a stejně ti to odjebe játra a podstatně zkrátí život.. To u marihuany nehrozí...
SanchoPancha
13.02.2012 19:43
#
U marihuany hrozí něco jiného. A to je způsobení psychických problémů. Schizofrenie apod.
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:51
#
Tak hrozit to může, ale to procento bude strašně malinký Většinou pokud s tím má člověk spojené špatné pocity, tak to neprovozuje..
SanchoPancha
13.02.2012 19:53
#
Jenže ty problémy můžou přijít i bez špatných pocitů po požití.
7kaka7
13.02.2012 21:19
#
mám známého co hulí 2X deně a prostě bez trávy se už ani nezasměje,je naštvanej a nic ho nebaví, to je nejhorší že lidi se bez toho neuměj bavit ale to je u toho i u toho jenom po tom alkoholu seš víc přirozenej
SanchoPancha
13.02.2012 21:23
#
No...to spíš záleží, co sneseš. Znám lidi, co se po chlastu moc přirozeně nechovají . Ale s těmi apatickými zhulenci jsem se také ve svém okolí setkal. To je potom blbý, když se člověk stará jen o trávu.
7kaka7
13.02.2012 21:26
#
no jasný po chlastu ale děláš takvý ty normálnější blbosti , no právě je to hrozný v tom že ten člověk nechce nikám jít nic dělat protože jde někam pálit
SanchoPancha
13.02.2012 21:31
#
Heh, přitom čoudit by mohl i kdyby šel s vámi .
7kaka7
13.02.2012 21:56
#
radši jde ze zhool kámošema, asi se mu neni co divit, sme spíš hospodský typy
SanchoPancha
13.02.2012 21:59
#
My jsme taková směska. Multikulti . Mimochodem, ten výraz zhools jsem už někde viděl. Myslím, že slávisti měli vlajku Zhooligans.
7kaka7
13.02.2012 21:31
#
no jedný holce se po trávě zdálo že vypukla válka, a prej prožívala několik snů a postupně se znich probouzela, ale je fakt že je lehce psychycky nevyrovnaná i normálně
SanchoPancha
13.02.2012 21:34
#
Nechci si hrát na detektiva, ale kdo ví, v jaké kedře se ta tráva vyválela. Nevím, já po hulení žádný haluze, nebo divný sny neměl. Ale tak na každýho to působí jinak.
7kaka7
13.02.2012 21:49
#
možný to je co sem slyšel tak z pochybnýho zdroje to měli :D
SanchoPancha
13.02.2012 21:55
#
No, to je pak hned. Proto je lepší být opatrný a raději nehulit s neznámými lidmi (zvláště když ti moc nevoní). Taky znám pár lidí, co takhle sedli někomu na špek . Jeden pak potupně vrhnul při vyučování .
7kaka7
13.02.2012 22:02
#
to právě nebyl neznámej člověk,ale i tak je pochbnej ale právě její kluk byl v pohodě, ale jak řikám ta holka je trošku neuro
SanchoPancha
13.02.2012 22:04
#
Tak někdy se stane, že to člověka složí na kolena. Taky se mi to stalo, ale to už je dávno.
Tony239
13.02.2012 22:12
#
Zapojím se až teď. Na každého to má jiný účinek. Třeba já jsem hulil asi tak 5x v životě a z toho 4x jsem měl pěkný halucinace a pořádnou schýzu. Nikdy bych to už nedal do huby. Je to fakt hodně individuální.
SanchoPancha
13.02.2012 22:13
#
Ono taky záleží s kým hulíš.
Tony239
13.02.2012 22:21
#
Nevim, odborník přez to fakt nejsem a usoudil jsem, že prostě mám asi nějakou bujnou fantazii a nechám se tim hrozně vždy unést. Těžko říct, proč to tohle se mnou vždycky dělalo no.
Ligter
13.02.2012 19:40
#
Možná proto, že víc lidí chlastá. (ale neznám statistiky)
Bola
13.02.2012 20:00
#
Fyzickou závislost si nejde vypěstovat na nic. Vše je jen o hlavě
Talkers
13.02.2012 19:19
#
Tráva je droga stejně jako alkohol. Jen je o něco silnější a návykovější
SaianSupaCrew
13.02.2012 19:21
#
Talkers
13.02.2012 20:19
#
Záleží, jak definuješ drogu.
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:07
#
Já nepopírám, že je to droga, ale silnější ? Přežen to s trávou a přežen to s chlastem, schválně, který zážitek bude "silnější"
Kazisvět
14.02.2012 10:01
#
rozhodně to je horší dle mých zkušeností s mařenou než s alkáčem.
Ligter
13.02.2012 19:25
#
Je to droga. Proč by nebyla? Stejně jako Kameňák, tak i Kmotr je film, stejně jako hraje FK Slavoj Kotěhůlky fotbal, tak ho hraje i Barcelona. Připomínám, že pomíjím to, jak je to droga silná či slabá, návyková či nenávyková, taková či maková, zkrátka patří někam.
ratthy
13.02.2012 19:44
#
A co to do je- doga? zas jeden pseudoliberál co pravděpodobně ví hov*no o anatomii, biochemii a patrně i drogách samotných... Jen si to hulte a říkejte tomu klidně špenát. Blbců v této zemi není nikdy dost
cetto
13.02.2012 21:40
#
Hele vy všichni chytráci podle kterých není tráva droga : mám kamaráda, kterej začal na konci střední hulit trávu, postupně přecházel od "hulení jen na akcích" k "hulení příležitostnému=kdykoliv je příležitost" a stačily dva roky, aby se změnil k nepoznání. Tím chci říct že se z budoucího matfyzáka stal někdo, kdo má IQ na úrovni těch, co mají problém s učňákem. Takže jestli mi chce někdo tvrdit, že marihuana je neškodná, tak ať si to srovná v hlavě A k případným argumentů - ano, alkohol má taky neblahé účinky, a proto ho taky neschvaluju
SanchoPancha
13.02.2012 21:44
#
Nechci se dotknout tvého kamaráda, nebo tebe...ale tohle není čistě záležitost trávy. Takové věci se stávají slabochům. Znám spousty lidí, kterým tráva nebránila v dostudování školy, k vykonávání solidního zaměstnání apod. Ano, tráva je prostředníkem onoho poklesu v životě. Ale z větší části si za to může člověk sám.
cetto
13.02.2012 21:48
#
Tak jasně...z mé bývalé třídy hulila půlka lidí. Rozdíl byl v tom, že oni si dali jednou za měsíc, nanejvýš jednou za týden. Jenže on se v těch pozdějších fázích choval jako zhulenej i když třeba už 3 dny nehulil a prostě mu to zůstalo i po odvykačce A chápu, že každý člověk na to může reagovat jinak, ale jde mi o to, že nebýt trávy, tak se mu toto nestalo Proto to odsuzuju
SanchoPancha
13.02.2012 21:53
#
Já právě tyhle odsuzující názory nevidím moc rád. V první řadě je třeba dávat vinu člověkovi, až pak neřestem . Mimochodem, jsou i lidi, kteří si mozek vygumovali činkami . Nemám pravdu?
cetto
13.02.2012 21:58
#
No jsou dvě možnosti Bud ti spadne na hlavu jednoručka - z toho je velmi nepříjemný úraz, jeden takový jsem viděl a popravdě bylo nepříjemné sledovat člověka a myslet si že umírá. Nějakou dobu mi pak trvalo, než jsem se ke cvičení vrátil. A druhá možnost je, že budeš brát nějaké sračky. Což odsuzuju úplně stejně, jako drogy
SanchoPancha
13.02.2012 22:01
#
Tak já myslel třetí možnost. A to když se člověk nasvalí a rupne mu v bedně. Začne být konfliktní, rvavý, bude se chovat ve společnosti jako idiot atd. Jinak pokud jde o činky a zobání, tak to je fakt humus. Úráz s činkou se mi naštěstí nikdy nestal, ale trošku se povoluje matka na jednoručce, tak doufám, že si nevyzkouším tvou smutnou historku.
cetto
13.02.2012 22:05
#
Tak ta tvoje varianta je spíš o tom, že někteří jedinci jsou labilní už předtím, a právě proto začnou posilovat. Potom si víc věří a začnou se všude mlátit. Ale nemyslím si, že by to bylo naopak...a co se týká té jednoručky - borec se spíš přecenil a prostě to neudržel...
SanchoPancha
13.02.2012 22:07
#
Je to i tak, jak říkáš. Já jsem bohužel viděl i případ, kdy změna přišla až po tom nasvalení. Přecenění sil je na houby. To si vzhledem k tomu, že cvičím sám doma, nemůžu dovolit.
Bola
13.02.2012 22:09
#
Nejgeniálnější lidi v mém okolí jsou ti chlapci dělající MMA, kde to neustálé kopání do hlavy udělá svoje a pak čteš na fb takové skvosty jako např. dnes : Ještě že sme s těmy kurvama neprohrály bo by mně mrdlo jak cib. Mi tu ligu stejně vihrajem a ne, že ne.
cetto
13.02.2012 22:13
#
SaianSupaCrew
13.02.2012 22:58
#
Jak chceš na takhle obsáhlé téma argumentovat jedním konkrétním případem ? Ještě matfyzákem, který už tak ten svět vidí úplně "jinak" ? Chytrák si ty... Já to kouřím dlouhá léta a žádnou "hmatatalenou" újmu na IQ nepozoruju.. Naopak, marihuana u mě rozvíjí zájem o knihy, hudbu, dění ve světě a tak dále.. Že se na tom dojebal nějáký introvert je úplně irelevantní...
Nikdo nevyvrací, že jde o drogu, ale narozdíl od ostatních neřestí je to přírodní bylina, žádná chemická sračka typu perník a její lékařský přínos je potvrzen v mnoha oblastech..
ratthy
14.02.2012 19:10
#
čutalista
13.02.2012 22:02
#
cos to tady rozpoutal
ať si každej dělá co chce a neomezuje tím ostatní a taky berte trošku ohled na sebe, o todle snad tady de....toť k drogám, chlastu
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:06
#
Zrovna tomuhle se chtěl vyhnout
čutalista
13.02.2012 23:11
#
moc to řešíte
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:16
#
To je tvůj výklad
Mě tyhle debaty baví a rád si občas poslechnu názory z druhé strany barikády
SuperFrankie
13.02.2012 18:57
#
Puskas
13.02.2012 18:58
#
Jinak škoda, získal si respekt, na jaře by šel určitě ještě ven, pokazil si nejen kariéru, ale i jméno. Ale snad ještě dokáže, že to jde i bez toho.
SaianSupaCrew
13.02.2012 18:58
#
toho je strašná škoda.. na vrcholu výkonosti, v nejlepších letech, pozvánka do repre za dveřmi.. přál bych mu to, ale pochybuju, že se ještě vrátí...
JacoBee
13.02.2012 19:02
#
''Dohodla''
Filip12
13.02.2012 19:05
#
poˇd pomoct B♥NÍČKU
SuperFrankie
13.02.2012 19:07
#
Kepy_FCB
13.02.2012 19:07
#
kam?
dwarf253
13.02.2012 19:08
#
pokud má zbytečných 100 milionů, tak sem s ním
Me2t
13.02.2012 19:25
#
a jak by jim mel pomoct kdyz ma 2 letej zakaz hrat?
Filip12
13.02.2012 19:42
#
finačně třeba co má naspořeno nějak je vymotivovat
ManUntd4ever
13.02.2012 19:07
#
A co bude dělat ted? Půjde na pracák?Takhle si to posrat...
LP4ever
13.02.2012 19:12
#
Půjde makat jako každej normální občan ČR
Arssenal
13.02.2012 19:53
#
jako každej normální (bílej, stačí ne-cigánský) občan ČR .
blikanec
13.02.2012 19:09
#
Třeba mu odvolání vyjde a dostane místo toho 4 roky.
dwarf253
13.02.2012 19:10
#
Co to tedy pro něj znamená? V nějakém amatérském týmu hrát může ne? Akorát nevím, jestli by mohl nastoupit v nějaké divizi apod. Co ten zákaz obnáší?
Loftus Road
13.02.2012 19:16
#
Zákaz obnáší nemožnost hrát fotbal, tedy naprostá ztráta příjmů z toho vyplývajících a nakonec i nedobrovolnou odvykačku, jelikož frajer již na fet mít zkrátka nebude.
dwarf253
13.02.2012 19:25
#
To s příjmy a nemožností hrát fotbal na profesionální úrovni chápu. Já jen chtěl vědět, jestli může hrát nějakou divizi, nějaký prales nebo jak se tomu říká za amatérský tým, kdyby tedy s fotbalem nechtěl nadobro skončit. Protože kariéra jako taková už skončila.
af
13.02.2012 19:27
#
nesmí hrát ani přáteláky
dwarf253
13.02.2012 19:45
#
díky
michaelowen
13.02.2012 21:15
#
Přáteláky jo. Tam můžeš postavit kohokoliv.
You4G
13.02.2012 20:13
#
Nesmí mít vytvořený registrační průkaz, takže pokud by se hrálo bez registraček, tak může.
af
13.02.2012 19:13
#
snad ten fet za to stál
♥man united♥
13.02.2012 19:16
#
Darth Vader
13.02.2012 19:20
#
On asi mít moc nahrabáno nebude, co... Kolik tak mohl brát? Počítám, že tak 50-60, nebo míň? Pak tam asi ještě budou nějaký bonusy za LM atd., ale stejně, kolik tak?
Puskas
13.02.2012 19:22
#
byl v Bulharsku, nezapomeň
Ikarus
13.02.2012 19:29
#
Bude opravovat auta.
Darth Vader
13.02.2012 19:31
#
Ironie? Fakt maj v Bulharsku podstatně víc, než tady? Ale zas proč by tam jinak chodil, no...
klos
13.02.2012 19:25
#
Urcite mel mnohem,mnohem vic. 100 000 mel urcite,spis bych to videl na 150 000. Plus bonus za lonskej titul,plus bonusy za letosni LM. Ma vydelano hodne,to se neboj
Darth Vader
13.02.2012 19:30
#
Fakt? Zase přecejenom, kde byla Plzeň dva roky zpátky... Ale tak to by se asi nevracel zpět z toho zmíněnýho Bulharska...
r.mrazik
13.02.2012 19:32
#
150 tacu bral ve sparte kolar a zeman...a to bylo pred par lety...rozhodne ma ted bystron v plzni taky tolik...tedy mel
klos
13.02.2012 20:11
#
Urcite. Ten plat bych videl tak kolem ty castky,kterou jsem videl. A vem si,ze za titul byla premie 7,5 milionu. Rozdeloval to Vrba a ty nejlepsi dostavali hodne zlataku. On patril mezi ty nejlepsi. To samy s LM. Tam slo do kabiny 10%. To znamena zhruba 25 000 000. A tam uz pro ty nejdulezitejsi hrace padaly hodne velky castky.
klos
13.02.2012 20:12
#
*napsal
DonJuan
13.02.2012 20:20
#
I tak pochybuji, že u sebe bude mít více než 10 miliónů, což pro člověka ve středním věku, který kromě fotbalu nic neumí (respektive o ničem takovém v jeho případě nevím), je zvyklý na nadstandardní styl života a neodpustí si kdejaké dýchánky, nepředstavuje zrovna snovou budoucnost.
klos
13.02.2012 20:29
#
Ja nerikam,ze je zajistenej do konce zivota. Rikam,ze penize ma a nemusi okamzite zejtra na pracak. A ja furt nechapu,proc si myslite,ze by mel zacit delat. Az mu to vyprsi,tak jeste bude normalne hrat. A pokud na to ted nezacne nejak extra srat,tak muze klidne 4 sezony v pohode zvladnout.
DonJuan
13.02.2012 20:33
#
Já netvrdím, že něco takového říkáš, ani Bystroňovi neradím. Jen mu jeho současnou situaci a "nahrabanost" úplně nezávidím.
r.mrazik
13.02.2012 19:32
#
presne tak...ten plat odpovida...s ligou mistru a podobne ma vydelano slusne
Darth Vader
13.02.2012 19:27
#
Bounces
13.02.2012 19:32
#
Bral Perník nejspíš.... to moc nahrabáno asi nemá :) ......... vyhrabáno asi jo
michaelowen
13.02.2012 21:14
#
Z dobrýho zdroje vím, že Horváth bere kolem 250 bez prémií. Takže Byzi zase o tolik míň nemohl.
Darth Vader
13.02.2012 21:21
#
Hmmmmmmm, tak vidim, že jsem se slušně sekl
klos
13.02.2012 21:23
#
Tak ten Tvuj zdroj stoji pekne za hovno. Vim,kolik plati Horvath a ostatni zalohy na socialku a zdravotni. A ma mnohem vic,nez 250.
michaelowen
13.02.2012 21:34
#
No loni to tak bylo, tak klid. Kolik bere letos, nemám páru. Ve sportu psali kolem 300 ale nevím, jaký mají zdroje.
Ivan Bogdanov
13.02.2012 19:37
#
Do Baniku
Filip12
13.02.2012 19:41
#
škoda teď to vypadá že bude bez příjmů a musí nějak uživit rodinu ten ať de zpívat se Šepsem ,,sertkání s králem''
delfin
13.02.2012 19:48
#
a nebo si s tebou půjde hrát na honěnou...
Filip12
13.02.2012 20:00
#
on by mě nechyt
michaelowen
13.02.2012 21:13
#
Ty debile, on má vyděláno.
delfin
13.02.2012 19:45
#
adekvatni trest, za blbost se plati...
Rybka
13.02.2012 19:45
#
To bych chtěl vidět tu dohodu Plzeň: Vypadni, tady už si nekopneš. Bystroň: Tak jo.
r.mrazik
13.02.2012 19:48
#
myslim,ze tohle by bral vsema deseti...se mrkni,jak dopadl mutu s modrakama...
ale tak bystron prisel zadara ne? takze v tomhle ma neskutecny stesti
klos
13.02.2012 20:13
#
Neprisel zadarmo, Plzen ho koupila. vyuzila opci
blikanec
13.02.2012 19:49
#
Já myslím, že za 2 roky to bude pro Baník Ostrava skvělá posila. V MSFL by mohl být hvězda.
fabec1222
13.02.2012 19:57
#
doufám že se za sebe pořádně stydí
Murtago
13.02.2012 20:28
#
Ještě by měl platit jako Mutu.
Paul Anka
13.02.2012 20:30
#
ať táhne fetka....
Solymr
13.02.2012 20:45
#
Za co ten trest? Vždyť si jen hlídal lajnu
Darth Vader
13.02.2012 21:00
#
Jo, a fotbal je pro něj přece droga. Teprve po 150.
grumpa
13.02.2012 21:51
#
Cukroušek
13.02.2012 21:02
#
hned bych ho bral do Baníku za dva roky mu pořád pořád "jen" 31 a to není u stopera žádný věk
cetto
13.02.2012 21:52
#
a co ty dva roky bez fotbalu? Myslíš si, že to jeho výkonnost nijak neovlivní?
Cukroušek
13.02.2012 22:25
#
tak jestli bude po celou dobu poctivě trénovat tak ho to ovlivní minimálně , navíc mi může vyjít odvolání a z 2 roků a může být třeba jenom jeden ...
Cukroušek
13.02.2012 22:28
#
*mu
SanchoPancha
13.02.2012 22:29
#
Trénovat může jak chce, ale herní praxe mu bude prostě chybět.
rufus
13.02.2012 22:41
#
salami
13.02.2012 23:23
#
podle mě se herní praxe dost přecenuje, je to hodně individuální, stačí si vzít jenom to, že některý hráči vynikaj na treninku a jiný při zápase, jsou hráči, který ač na treninku neoslněj, začne zápas a hrajou jak nikdo, určitě Bystronovi pár zápasů potrvá než se do toho dostane, ale chlapovi, co ten sport dělá 24 let, podle mě stačí třeba měsíc za rezervu a je v tom zpátky, je dost hráčů, co se vrátilo po roce i dýl po úrazu a Bystroň má tu úžasnou výhodu, že žádnej úraz neprodělal, tudíž nebude mít žádnej blok, jako třeba, že by se bál hlaviček nebo uhybal ze soubojů, jenom se musí udržet v kondici a nejlíp s někym trenovat
ratthy
14.02.2012 19:14
#
5zdenek5
13.02.2012 21:39
#
kde se chces ted odvolavat mi rekni ?? o tom jsi mel premyslet, nez jsi strcil neco do huby.... Vzdyt dostal nejnizsi taxu, ted bych mu naparil dvojnasob na 4 roky distanc a hotovo...ze mu neni hanba se jeste odvolat Profesionalni fotbalista, kterej ma jasne dany, jak se ma chovat...bez do normalni prace, nafetuj se...a dostanes padaka !!!
cetto
13.02.2012 21:51
#
Ber to zase tak, že fotbalista se fotbalem živí a narozdíl od většiny ostatních lidí trvá jeho profesionální kariera max 15 let. A za těch 15 let si musí zarobit na celý život, ptž tomu fotbalu obětoval všechno, včetně vzdělání. Zakázat fotbalistovi v nejlepších letech hrát na 2 roky je asi stejné, jako kdyby normálně pracujícím lidem kolem čtyřicítky zakázali na 8 let pracovat
5zdenek5
13.02.2012 21:58
#
ptž tomu fotbalu obětoval všechno, včetně vzdělání.

To asi nebude pravda, což ??
PORUŠIL JASNĚ STANOVENÁ PRAVIDLA, ZA KTERÉ MUSÍ ZAPLATIT I FOTBALISTA !!!
cetto
13.02.2012 22:01
#
Jasně. Netvrdím, že by za to neměl zaplatit. Ale zakázat mu "pracovat" mi nepřipadá jako vhodný trest
5zdenek5
13.02.2012 22:13
#
a co se ti zdá vhodnějšího ?? aby to motivovalo i ostatní hráče ?
cetto
13.02.2012 22:15
#
Peněžitá pokuta
5zdenek5
13.02.2012 22:18
#
to je tak ohraný a směšný pro ty hráče...
grumpa
13.02.2012 21:57
#
Mě dojímá to moralizování. Plzeň hraje GAMBRINUS ligu, to je přeci chlast ne? A kdo tu protestuje proti reklamě na pivo?
S těma drogama mi to přijde spíš jako takové exemplární pokrytectví. Jestli ta droga mohla ovlivnit jeho výkon směrem nahoru - tedy v té krvi toho bylo na to dost, pak ať stojí. Ale jestli mu našli stopové množství, které tam zůstalo po nějakém vydařeném mejdanu pak je to pokrytectví Stejně jako konec Engeho v autech proto, že mu našli v krvi stopy po trávě.
Když to nemůže hodit výkon nahoru, pak je distanc blbost.
Měla by to být spíš otázka morálky hráče a klubu, jestli tohle patří do světa sportu. Já si myslím, že nepatří. Pak ale ať všichni nahlas protestují proti pojmenování nejvyšší fotbalové soutěže u nás.
cetto
13.02.2012 22:02
#
Proti pojmenování můžou lidi protestovat, ale nic nezmůžou, ptž je to jen o tom, že si díky tomu pár lidí namastí kapsu
centos
13.02.2012 22:52
#
Postavení pervitinu na úroveň s pivem je velice zajímavým myšlenkovým pochodem.
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:03
#
to je trošku úlet
ratthy
14.02.2012 19:16
#
Keisie Reibek
13.02.2012 23:11
#
když ti řeknou, že máš rakovinu, budeš kouřit? A když si vyděláváš na živobytí fotbalem budeš užívat zakázaných látek VĚDOMĚ ? Jiná liga, možná i jiné hřiště, ale stejný spor. Když ví co nesmí a je to profesionál, tak si to nemůže dovolit. A on si to posral jen a jen sám.
7kaka7
13.02.2012 22:37
#
nevim já bych mu dal zákaz max na půl roku, vyhazov z klubu ale končit mu kariéru protože si někde šnupnul na diskotéce ?
forma
13.02.2012 23:06
#
Kdyby byl jo chlap tak alespoň řekne co za tím stálo ... Srab poděl*ej
SanchoPancha
13.02.2012 23:08
#
Jako že by svolal tiskovku, stoupnul si před mikrofony a prohlásil: "Tak fouknul jsem si." ? No, nevím, co by se změnilo. Možná, že pro něj bude lepší, když bude mlčet. Třeba by ještě něco plácnul...
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:25
#
Já bych se právě nedivil tomu, kdyby to z jeho strany nebyl jen úlet (a baníkovci mi to nevyvrací)...
Potom bych přece jen čekal nějákou otřepanou výmluvu typu "někdo mi to musel šoupnout do pití"
SanchoPancha
13.02.2012 23:26
#
No, jestli je to pravda, že si ten chobot nenafutroval poprvé, tak tím spíš bude mlčet.
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:35
#
Bůhví... Ale určitě je to jedna z možností, na stodolní to prý byla známá firma...
Třeba si na tom fakt ujel, jako Hingiska.. Víš co, z toho drillu věčně unavený a najednou si připadáš jak incredible hulk, znovuzrozený... To se dostane pod kůži rychle.. Svinstvo..
SanchoPancha
13.02.2012 23:38
#
Ale že zrovna peří...očekával bych, že solidně placený fotbalista by si mohl dovolit něco "fajnovějšího".
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:44
#
To mě taky zarazilo.. Možná mu kokesh nestačil, přecejen, ač taky stimulant není tak agresivní jako piko.. Je spíš takový opojnější, euforický.. Piko tě prostě nakope a vyhecuje a v ostravě je mnohem "populárnější"
SanchoPancha
13.02.2012 23:46
#
A nebo je to patriot jak řemen.
SaianSupaCrew
13.02.2012 23:46
#
Kazisvět
14.02.2012 10:07
#
Puskas
13.02.2012 23:18
#
jo, kdo mu to dal a tak, co?
forma
14.02.2012 15:42
#
Myslím to tak že kdyby měl kuráž tak řekne : 'Ano užil jsem zakázanou látku, bylo to poprvé a je mi to strašně líto a zřejmě toho budu litovat do konce života.' Ale tím že odmítl mluvit s médii nejen že si zpackal život ale ještě si udělal u lidí (co ho neznají) vizitku, že je to největší smaha v Česku.
SanchoPancha
14.02.2012 18:22
#
Kuráž na to lhát? Místní fanoušci Baníku říkají, že to určitě nebylo poprvé, co si pudroval nos. A fakt nemá vizitku největší smažky v Česku. Spíš má vizitku osla, co si dost možná zpackal kariéru jedním frknutím.
vanGomm
14.02.2012 09:38
#
Řekl bych,že dostal poměrně nízký trest.Za toto by se měli dávat daleko vyšší sazby,aby to ty další abonenty odradilo.Přece jen přijít o velmi dobře placené zaměstnání a to fotbal určitě je,tak to je pak mnohonásobně nepříjemné.Pokud mu bude trest snížen bude to jen singnál,že se zas až tak není čeho obávat.I zde platí,že všechno je obchod a obchod,který se nevyplácí,ten se nekoná.
Kacafirek
14.02.2012 11:32
#
Nevime jak a cim se hajil u komise. Dva roky je v jeho veku akorat, bude jen tezko shanet praci.
vanGomm
15.02.2012 09:44
#
Tady přece nejde přihlížet k věku.To by pak fotbalisté kolem 35 let byli už beztrestní?
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.