Soud rozhodl, že název Bohemians smí užívat jen Bohemians 1905

01.12.2011, 18:20
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (214)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
Puskas

Jak zpívali W a V - Nikdo nemá nikdy nic mít za definitivní...

Reagovat
Puskas

Jinak je kouzelné, že předseda českého klubu s názvem Bohemians 1905 se jmenuje Dariusz Jakubowicz

Reagovat
smazaný uživatel

Vida , přišel Pelta a jak to jde hned

Reagovat
Puskas

A co má Pelta společné s vrchním soudem?

Reagovat
smazaný uživatel

Jestli tohle fakt vyřešil tím že ovlivnil rozhodnutí soudu, tak by měl zase hned odejít.

Reagovat
didosh

Reagovat
eLJay.91

Ale on to nevyřešil, vrchní soud jen potvrdil původní verdikt soudu, který padl už před několika měsíci. S tím nemá Pelta nic společnýho. Tak radši přestaň koulet očima frajere.

Reagovat
smazaný uživatel

Copak řikám , že má vliv na rozhodnutí soudu .. Jen poukazuju na fakt , že za vlády Haška se to jen metlo pod koberec .. a jen co přijde Pelta , tak při první příležitosti je to vyřešený

Reagovat
Puskas

s tím Haškem to je blbost

Reagovat
didosh

Reagovat
smazaný uživatel

A za to že se blížíjou vánoce máme taky děkovat Peltovi, nebo tohle už je shoda okolností že jsou tak brzo po jeho jmenování do funkce?

Reagovat
Puskas

To, že se nechal zvolit, je jeho vánoční dárek českému fotbalu. Danajský...

Reagovat
Y.N.W.A

to nesouvisí s Peltou, zjistěte si nejprve souvislosti... že jsme zítra v koši na los Eura také není díky Peltovi, ok?

Reagovat
eLJay.91

Pokud by sis ten článek přečetl pořádně, zjistil bys, že vyřešený to vůbec ještě není. To že nastoupil Pelta nemělo žádnej vliv na to, že to rozhodnutí padlo už teď! On nedal nic do pohybu, jeho prohlášení o tom, že s tím chce pohnout hned nevyřešilo problém názvu "Bohemians". Opravdu miluju lidi, kteří si ani pořádně neumí přečíst článek a hned přichází s "chytrýma" příspěvkama.

Reagovat
smazaný uživatel

To jsem zvědavej...

Reagovat
smazaný uživatel

A Tommy Johnson by se zeptal: Stálo to za to?

Reagovat
Filip12

Bohemians 1905 ♥ BoHemians Praha- pardon Střížkov

Reagovat
k0udy

247 klub který ma u tebe srdíčko ♥

Reagovat
Filip12

to víš nebo typuješ ?

Reagovat
ryzskej

tYpuješ

Reagovat
smazaný uživatel

typuješ je správně

Reagovat
smazaný uživatel

to snad ne

Reagovat
smazaný uživatel

Ruku do ohně za to nedám, ale nedávno mě na to upozorňoval kamarád. Je to snad i v nových pravidlech. Ale na tuty to nevím.

Reagovat
smazaný uživatel

Cože? To by rovnou mohli schválit aji ryskovat a vísledky.

Reagovat
smazaný uživatel

Já byl také v šoku.

Reagovat
REPLIKATOR
Reagovat
Puskas

nestraš

Reagovat
Zofka

Já myslím, že je tipovat výsledek. A pak třeba typ člověka. Má to jiný význam.

Reagovat
smazaný uživatel

Takhle jsem se to také učil. Ale nedávno mi bylo řečeno, že se teď píše y v případě tipování výsledku.

Reagovat
j_mrazik

No fuj.

Reagovat
smazaný uživatel

Pořád tomu vůbec nevěřím. Doufám že to není pravda, páč kdyby se o tom doslechla naša češtinářka ze střední, tak buď spáchá sebevraždu a nebo hodně vražd.

Reagovat
smazaný uživatel

Já tomu také moc nedůvěřuji. Nadále používám to, co jsem se naučil. Ale je možné, že to je špatně. Koneckonců o protežování jsem se dověděl také nedávno.

Reagovat
Ligter

Cože?

Reagovat
smazaný uživatel

To se mi nezdá, dal bych ruku do ohně za to, že to tak není...

Reagovat
smazaný uživatel

slovo TIPOVAT znamená odhadovat hodnotu něčeho, přiřazovat k určité vrstvě

příklady: Tipuju tě na vítěze. Pokaždé zápas tipuje špatně.

Slovo TYPOVAT znamená provádět typovou zkoušku

příklady: typovat motorové vozidlo

takže s tYpovanim muzete jit nekam

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, je to tak s Y může být ještě tak typizovat, otypovat (v souvislosti třeba s autem...)

Reagovat
smazaný uživatel

nemáte pravdu, psát se můžou obě dvě varianty

Reagovat
smazaný uživatel

absurdni, vždycky se tipovalo a typ byl něčeho nebo někoho typ(druh nebo vzor),třeba-týpek

Reagovat
centos

Pokud se nezměnila ta pravidla.. Neserte mě, nebo snad napíšu na UJČ :)

Reagovat
Čivrss

Reagovat
insane

to znamená, že příští rok bude hrát nejspíš první ligu klub s názvem střížkov. zní to divně, ale každopádně lepší než dvě bohemky.

Reagovat
smazaný uživatel

Doufám že se jim na to Kapr vykašle, tým nepřejmenuje, Svaz ho do další sezóny nepřihlásí a ročník 2013 / 2014 začne Střížkov ve IV třídě.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Y.N.W.A

Reagovat
Čivrss

Reagovat
Zofka

Krásná představa

Reagovat
niflheim

Reagovat
C-M@ster

Třeba se přejmenujou na Spartu.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Shevchenko

Super. Neznám odpornější klub než Střížkov.

Reagovat
Firkraag

Reagovat
Puskas

"Hrajeme pro fanoušky" zde nemá opodstatnění, žádné nemají, jen rodinné příbuzné. Jaký pak je smysl existence takového klubu v nejvyšší soutěži?

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě mají ty trumpetisty a snad na zápas se Slovanem tam měli partičku nasvalených, nachmelených týpků, údajně ukrajinské národnosti.

Reagovat
Puskas

Jinak tam je ticho, co chceš - kapr je ryba.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty chlápky stejně někdo zaplatil, dobrovolně tam nebyli. Kapr jim dal litr kořalky na hlavu, konzumačku ve stánku s pivem a párky a nazdar.

Reagovat
smazaný uživatel

Na Strahově se Sigmou měli borca který jim suploval kotel, řval ožrale celý zápas, překřičel aji trumpetisty a nápaditě urážel všecky okolo. Hlavě teda Sigmu a nás.

Reagovat
centos

Ty trumpetisty, kterým platí?

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně ty mám na mysli. Teda, nevím jestli je platí pořád. Třeba už dostali padáka. Falešně fandili.

Reagovat
smazaný uživatel

Hov.. ,nemají fanoušky,já jim fandím aspoň 15 let

Reagovat
Puskas

Tak mají fanouška. A co skanduješ? Střížkov? Nebo Bohemka? Teď zas budeš muset měnit slovník.

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych radši,kdyby zůstali Střížkov a Xaverov by taky mohl zůstat Xaverovem

Reagovat
Filip12

Machačkala ?

Reagovat
smazaný uživatel

Já jo Sparta

Reagovat
smazaný uživatel

Rotterdam.

Reagovat
smazaný uživatel

Supeeer! Takže máme konečně JEDNU pravou Bohemku, takže ten pseudoklub ať se přejmenuje na ČKD Kompresory, dá si kompresor i do znaku a neodvažuje se ukázat v první lize. A jejich přicmrdávači, zejména z řad letenských rudochů, můžou konečně zavřít papuly :-) Booooohemians!

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký přicmrndávači z řad rudochů?

Reagovat
Firkraag

Vždy se najdoo nějací blbci či provokatéři ...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak co jsem tak vypozoroval, tak ze strany sparťanů (a teď nemyslím internetové) bylo "uznávání" Kaprovy Bohemky, případně té Vejsadovy projevem čiré nenávisti, případně to byla provokace. Protože zrovna tohle bohemáky štvalo asi nejvíc. Jinak si ale myslím, že hodně sparťanů pohrdá sračkoklubem, jakým je Střížkov a za rivala považuje tu Bohemku, které dala Sparta nedávno čtyřku.

Reagovat
Firkraag

No ona většina normálních lidí Střížkov neuznává jako Bohemku, diskutéry na idnesu nepočítám jako lidi. Jak je to mezi Sparťany nevím, jelikož se mezi rudou lůzou nepohybuji

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně se ti to vždycky může vrátit. Dneska si budeš děla srandu z Bohemky, že jí Kapr sebral název a za nějaký ten rok se může něco podobného stát i tvému klubu. A proto je důležité, aby fanoušci i znepřátelených klubů drželi v tomhle basu.

Reagovat
Firkraag

Pravdu máš!

Reagovat
smazaný uživatel

Pár Sparťanů se fakt našlo. Zrovna na konci diskuse jeden...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak na internetu jich bylo určitě víc, než jeden .

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
sosna

"Vrchní soud však ve středu zaslal klubům rozhodnutí o zamítnutí odvolání, jelikož bylo podané pozdě."

Ten Kapr je vážně trotl. Doufám, že ta jeho umělotina nepostoupí zpátky do ligy.

Reagovat
Puskas

On vše dělá pozdě, např. ta žaloba.

Reagovat
sosna

Jaká žaloba?

Reagovat
Puskas

causa Drobisz, nepřesné vyjádření z mé strany

Reagovat
sosna

Myslel sem si. Ale to nebyla jeho žaloba, on byl právě taky mezi obžalovanými.(což asi ani sám nečekal ) Pozdě to oznámil na policii, což podle mě bylo zcela záměrně.

Reagovat
smazaný uživatel

Prokrastinace je sviňa.

Reagovat
smazaný uživatel

Řikali, že postoupit nechtějí.

Reagovat
Liquid

my zas doufáme, že Bohemians Střížkov nahradí v 1.lize Sigmu

Reagovat
smazaný uživatel

Jaký my?

Reagovat
sosna

Přece on s Kaprem a trumpetistama.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak nejpravější je stejně ta poslední Bohemka, takže ať se tyto dva cirkusy jmenují, jak chtějí ...

Reagovat
Liquid

Reagovat
jiri54

Konečně ten cirkus skončil. Mistr Kapr je na suchu a zase to bude jen Střížkov. Je fak,že toto je možné pouze v cirkusu zv.Český fotbal.

Reagovat
mastakillah

Reagovat
j_mrazik

Kdyby se přejmenovali na Sparta Střížkov, tak by bylo o další zábavu postaráno.

Reagovat
smazaný uživatel

Jenže v tom by jim šlo těžko bránit. Protože by nikomu nekradli nazev. V České republice máš hodně klubů, co mají název Sparta, Slavia, Dynamo, Slovan atd. To by se musel Kapr zase srát do nějakého klubu nad krachem a odkoupit licenci na název klubu. A to se doufejme nestane. Podvraťákům Kaprova typu by měli rasové kroutit krkem.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak ono by stačilo kdyby třeba koupil název Čechie Karlín a nenávist by mohla plynule pokračovat dál.

Reagovat
smazaný uživatel

Čechii Karlín bohužel sloučili se Žižkovem

Reagovat
Puskas

Ber to tak s tím Kaprem, blíží se Vánoce, a tak...

Reagovat
Zofka

To je dobře, aspoň další částečný krok. Ovšem Vejvodova Bohemka je podle mého legální a o tu v tomhle sporu nešlo. V tomto sporu zřejmě nebyla vůbec účastníkem, ale dovolím si tvrdit, že ve většině, kterých se účastní, bude ona na straně vítězů. Hlavně, aby už bylo všechno vyřešené.

Reagovat
Zofka

Oprava Vejsada, zase jsem myslel na něco jiného

Reagovat
smazaný uživatel

Pravá Bohemka!

Reagovat
smazaný uživatel

Podivné,nedávno rozhodli obráceně

Reagovat
smazaný uživatel

A že to trvalo

Reagovat
smazaný uživatel

Chudák Kapr

Reagovat
smazaný uživatel

Co bys chtěl. jsou Vánoce ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Zvířátka držíjou basu?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Konečně zvítězil klokan nad lží a nenávistí Navrhuji zachovat zbylým týmům australský status přejmenováním třeba na FC Koaly Střížkov.

Reagovat
smazaný uživatel

A teď ještě rozhodnout která z Viktorií je ta pravá. jestli Šiškov nebo Plzeň

Reagovat
smazaný uživatel

Ty máš ale humoru. Aby si někdo neposvítil na Baník. Ten také není, nebo aspoň nebyl jediný.

Reagovat
Puskas

Viz Sparta Krč

Reagovat
smazaný uživatel

Sparta je jen jediná a tou je Sparta Rotterdam . Jo a počkejte, za chvíli se bude Bohemka soudit s Bohemians Dublin

Reagovat
smazaný uživatel

V Rotterdamu nebo Dublinu nevyniklo několik klubů téhož jména, které by si nárokovaly nejen to jméno, ale taky historicky dosažené úspěchy atd...ale ta kauza je opravdu pěkný "spletenec", málo kdo asi, to toho zcela vidí, šlo tam i o práva na hráče a kdo ví, co ještě

Reagovat
smazaný uživatel

Viktoria Přerov. Original since 2011.

Reagovat
smazaný uživatel

Viktorií a Baníků je v ČR desítky.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale každý je z jiného města? Ať se jmenujou Bohemians Střížkov, to by mohli.

Reagovat
centos

Baník je jen jeden.

Reagovat
smazaný uživatel

jdeš na Baník proti Olomouci?

Reagovat
centos

Mám to v plánu.

Reagovat
smazaný uživatel

Co Baník Most? Ten se tak aktuálně nejmenuje? Myslím, že Mostečáci se k tomu názvu hlásí. A dříva i Příbram nesla název Baník.

Reagovat
centos

Říkám že je jen jeden!

Reagovat
smazaný uživatel

Ještě Baník Sokolov. Ty nás myslím vyřadili z poháru, rok zpátky.

Reagovat
smazaný uživatel

Šardice,Hodonín,Ciegel Prievidza atd.

Reagovat
smazaný uživatel

A taky do nedávna existoval současně SK Viktoria Žižkov a FK Viktoria Žižkov

Reagovat
smazaný uživatel

konečně

Reagovat
centos

Gratuluji.

Reagovat
smazaný uživatel

A tisíc devět set pětkaři by se měli zpátky přejmenovat na Xaverov

Reagovat
smazaný uživatel

hm tak tomuto zrejme nerozumeju ani niektorí česi a nie ešte ja slovak

Reagovat
smazaný uživatel

a ta tretia bohemka sa nemusí premenovať?

Reagovat
smazaný uživatel

Ta je dle mého ta pravá, která by měla nárok na všechno. B 1905 je Bohemka sice ale stvořená díky fanouškům, ta pravá teď hraje někde dole v pralese.

Reagovat
smazaný uživatel

to som nevedel

Reagovat
smazaný uživatel

ta je spíš stvořena díky sloučení se Xaverovem,jinak by pořád hrála ČFL

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

to taky. Ale z těch tří Bohemek, co bylo registrováno na svazu, tak práva na úspěchy z minulosti má ta Vejsadova, co kope někde dole.

Reagovat
smazaný uživatel

Já si myslím že tak jednoduché to není. Ta Vejsadova krachla, prakticky skončila. Ale licence, název a hráči se převedli na nově vznikající subjekt který se sloučil s Xaverovem a tak vznikla Bohemka 1905. A to se povedlo díky tomu že si fanoušci nepřáli zánik klubu a dokázali ho obnovit. Jenže Vejsada to nevzdal, původní Bohemku znova vydupal ze země a ona existovala dál, ale název, licencu, hráče a všecko související už bylo pryč. Tak prodal alespoň název a logo Střížkovu. Pravé jsou v podstatě dvě. Vejsadova a 1905, z čehož je starší ta Vejsadova, ale to nikoho nezajímá. Stejně jako nikoho nezajímá že Dukla Příbram je původní Dukla a fanoušci Dukly Praha fandíjou té která koupila licencu od Jakubčovic.

Reagovat
Puskas

Ani z tou Duklou to není tak jednoduché, co si pamatuji, tak se sloučily a díky peněz v Příbrami šla 1. liga tam a původní soutěž hranou Příbramí převzala tzv. Dukla. Všichni tehdy chápali jako pravou tu v nižší soutěži.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo, pointa je že fanoušci vždycky vezmou jako ten pravý jeden tým a toho se držíjou, aji když reálně ta příbramská Dukla byl "dřív dukla". Díky Bohu že Hašek tohle kupčení s licencama zatrhl.

Reagovat
Puskas

Já myslím spíš hráče - legendy.

Reagovat
Puskas

Navíc tam šlo o přestěhování do zcela jiného města. což je bonus navíc.

Reagovat
smazaný uživatel

Napřed odstoupili původní Bohemians z 2.ligy,příští rok na jejich místo ve 3.lize nastoupili ti Bohemians 1905 a zároveň se Střížkov přejmenoval na Bohemians,za což ho vyškrtli ze soutěže,ale pak je zas vrátili a museli dohrát ty zápasy z doby,kdy byli vyloučeni,asi 4 nebo 2,už nevím,následně ten rok postoupili ti bývalí Kompresorsko-Střížkovští Bohemians do 2.ligy a 1905 se sloučila s Xaverovem,aby mohla hrát taky 2.ligu,pak bývalá Dropa postoupila do 1.ligy a další rok za nimi ta Xaverovsko-Bohemianská kombinace

Reagovat
smazaný uživatel

která z původních Bohemians1905 udělala béčko a to dobrovolně odstoupilo o ligu níž do divize místo ČFL

Reagovat
Puskas

Já to vidím tak, že v době těch zmatků se z nepřehledné situace stala Bohemkou ta, co je včil v lize, fandové se s ní ztotožnili. Nedovedu si představit, že by soud rozhodl o tom, co Ty píšeš, a všichni klokani by houfně začali podle tohoto soudního rozhodnutí fandit nové pravé Bohemce.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
hawk

Ti o pravé Bohemce, dle mě pravá Bohemka již "zanikla" a to, že si fanoušci založili tu svou "pravou" na tom nic nemění. Jinak je dobře, že se to už snad konečně vyřeší, že to ale trvalo.

Reagovat
smazaný uživatel

Pochybení Vrchního soudu ... Aha ... to je tak směšný ... Co si o sobě myslí ... Už jen z důvodu že Bohemians 1905 drží toto jméno déle, je v pochybnosti rozsudku nulové procento. Nevím co to Střížkovci zkouší. Doufám že se zase nezačne něco otevírat. Už by to mohlo takhle zkončit, a ti, co na to mají právo budou šťastní !

Reagovat
smazaný uživatel

Je tady spousta nepřeností, za prvé BOHEMKA SE S XAVEROVEM NIKDY NESLOUČILA, nevím jestli Xaverov úplně zanikl nebo hraje pralesy, ale byla pouze koupená licence (jako např. Slovácko), jestli to je fér nebo ne je na jinou diskuzi, ale takový slavný klub jako Bohemka si zaslužil hrát nejméně 2. ligu a sáhl po první možnosti co mohl. Pár hráčů beze smlouvy z Xaverova šlo do Bohemky, ale nikdo se nikdy nesloučil! Dále Vejsada nemá právo na Bohemians, zatím většina soudů šla proti Vejsadovi, on má takový dar říkat jen to co se mu hodí a překrucovat pravdu, téměř 4 roky už snad týden co týden na svém webu píše jak je vše na dobré cestě atd. a ono nic, Bohemka spíš mlčí, ví že něco říkat na veřejnost co není jisté, je blbost, to si Vejsada neuvědumuje. Teď vím že to vůbec nehraje roli, ale vemte si morální právo na Bohemku. Vejsada chtěl v roce 2004 přestěhovat Bohemku do Opavy a sloučit jí s místním Slezkým klubem, svým naprosto katastrofálním hospodařením (v "kauze Bohemians" na stránkách Bohemky jsou k náhledu částky za které se prodávali hráči s 50% podílem agentovi apod.) a teď se vytahuje jak ten správný a ten zachránce, který chce jen dobro a pravdu... Co si o takovém člověkovi máte myslet?

Reagovat
Zofka

Odpovím, nic dobrého. Ale i když se choval tak, že šel klub do konkurzu, tak po prodání licence a prodeji majetku (hráčů atd.) ta jeho Bohemka nezanikla a funguje dál. Ale souhlas, že si víc vážím toho úsilí fandů s lidmi, co se snažili aspoň nějak zachovat tradici Bohemky, i když pod novým názvem a defacto úplně novým subjektem. Aspoň tak se mi to jeví, ale můžu se někde plést.

Reagovat
smazaný uživatel

Dá se říct, ano, nový subjekt, ALE s legálním převedením práv na soutěže a hlavně HISTORII klubu. Dá se říct, že to je jako když zrušíte S.R.O. a založíte si A.S. (či obráceně), taky to nebude nová firma :)

Reagovat
Zofka

A to je to čemu já prostě nerozumím. Takže chápu-li dobře, tak z Vejsadovy Bohemky se jakoby oddělila část a z té vzniklo 1905? Z původního subjektu po rozdělení vznikli dva, co si mohou teoreticky nárokovat i historii?

Tomuhle právě přesně nerozumím, protože ta Vejsadova Bohemka v konkurzu nezanikla. Ale toho pána rád nemám a nefandím mu. Jen se rád nechám poučit.

Reagovat
smazaný uživatel

Celá Bohemka šlo do konkurzu a právě z konkurzu od správce konkurzní podstaty se koupila historie, práva k hráčům atd. Jak přesně vznikl Vejsadův klub netuším

Reagovat
Zofka

Děkuju za vysvětlení

Reagovat
smazaný uživatel

To je jedno,jestli se tomu říká koupení licence ,ale fakticky to vypadá jako sloučení

Reagovat
smazaný uživatel

jednoduše namísto Xaverova začala hrát jejich soutěž 1905,takže Bohemians1905 jsou nástupci Xaverova a hotovo,není,co řešit a může si to nazývat jak chce,do chce

Reagovat
smazaný uživatel

Sloučení je naprosto něco jiného, ten klub funguje v mládežnických drustvech dál a Bohemka funguje naprosto mimo Xaverov. Nazývat koupení koupení licence sloučením je blbost. Takže podle tebe je Slovácko Čáslav a co Čáslav co hraje teď? To je co? Slovácko B?

Reagovat
smazaný uživatel

ne,Slovácko je Čáslav a Čáslav je Slovácko-prakticky si vyměnili soutěže

Reagovat
smazaný uživatel

hezká logika :) takže v roce 2009 byla ve finále poháru Čáslav? :) a s ní ty 2 000 fanoušků tam cestovali z Čáslavi? :)

Reagovat
smazaný uživatel

ne,ale jsou to nástupci Čáslavi,akorát se přestěhovali

Reagovat
smazaný uživatel

Sice máte právo na názor, ale ten názor je naprosto "špatný". Licence opravdu není klub, Sokolov je nástupce Pardubic, pardubice co hrají přebor jsou nástupce Sokolova. To snad polovina týmů nižšších lig už teda nejsou to co vlastně jsou? A když nejsou to co jsou, tak jsou vlastně něco co jsou a co tedy jsou když nejsou to co jsou? :)

Reagovat
smazaný uživatel

Pardubice byly předtím Lázně Bohdaneč

Reagovat
smazaný uživatel

No a co,proč ne?V NHL se taky historické výsledky Quebecu připočítávají ke Coloradu,protože tam přestěhovali soutěž

Reagovat
smazaný uživatel

Americký systém soutěží nemůžete srovnávat s Evropským modelem. Hráči tam například jsou majetkem ligy a ne týmů :) Takový malý příklad na to jak rozdílné soutěže to jsou

Reagovat
smazaný uživatel

ale já to beru stejně,prostě kdo hraje místo někoho,tak na něho prostě výsledkově navazuje a měla by se k němu započítávat i historická bilance,ať si říka,kdo chce,co chce,tak jako Colorado Avalanche navazuje na Quebec Nordiques,tak stejně navazuje Sokolov na Pardubice a Lázně Bohdaneč-hotovo,tečka,není,co řešit

Reagovat
smazaný uživatel

Jiný klub, jiná historie. Není to totéž.

Reagovat
smazaný uživatel

Vám to asi nikdo nevymluví, ale Bohemka opravdu není Xaverov, Slovácko opravdu není Čáslav, Pardubice nejsou Lázně Bohdaneč. Opravdu nikdo na žádnou historii nenavazuje, to je tak naprost absurdní, jako kdyby jste koupili od někoho nějaký přístroj a on by byl pořád vlastník a reprezentoval by jste jeho, ani pořádně nevím jak váš absurdní postoj vyjádřit :)

Reagovat
didosh

Jakože Příbram je Dukla?

Reagovat
smazaný uživatel

Příbram tehdy koupila od Dukly Praha licenci na první ligu když s přehledem vyhráli druhou ligu (tehdy za Duklu hrál Kinský, Koloušek, Papoušek, Janů a další). Zajimavý je že Dukle šéfoval Ďuričko, co zabil Kočku.

Reagovat
smazaný uživatel

ano, ale koupit licenci, či koupit klub je rozdíl :) to se nemůže srovnávat, takže teoreticky Přímbram je Dukla, ale všichni normální fanoušci ví, že to dukla není

Reagovat
smazaný uživatel

však já vím, nehádám se :)

Reagovat
smazaný uživatel

Ale tehdy se ještě klub jmenoval Dukla Praha. Později Dukla Příbram, poté Marila Příbram (z Dukly zůstaly jen klubové barvy).

Reagovat
smazaný uživatel

reaguju na to jeho "Příbram je Dukla". Svým způsobem BYLA, když koupila licenci. Pak jak píšeš se přejmenovala na Marilu atd. Příbram snad nikdy nenesla název "Dukla Praha".

Reagovat
smazaný uživatel

Zpočátku myslím ano. Minimálně ve finále poháru ČMFS proti Slavii to snad ještě byla Dukla Praha. Ale pak to šlo ráz na ráz.

Reagovat
smazaný uživatel

Ano, byla to Dukla Praha, byla to ta pravá Dukla, co hrála na Julisce a právě s přehledem vyhrála druhou ligu, potom to Ďuričko prodal do Příbrami.

Reagovat
smazaný uživatel

A ještě na začátku další sezóny se používal název Dukla Praha, když už hráli v Příbrami. Ale už jen velmi krátce. Kdyby to tak zůstalo, tak by v podstatě byly jen vystěhovaným tradičním klubem, který se zpářil s Příbramí. Dneska v podstatě pravá Dukla není.

Reagovat
smazaný uživatel

Čeče, to už nevím, jestli i Příbram dál používala ten název. Pokud jo, bylo by to krapet schizofrenní

Reagovat
smazaný uživatel

A pořád má všecky trofeje Dukly. Takže Příbram mí technicky vzato víc titulů než Baník.

Reagovat
smazaný uživatel

no, technicky vzato, Dukla jako klub už neexistuje, jen název. Současná Dukla jsou Jakubčovice. Těžko říct, komu patří ty trofeje. Možná bych je ale poslal zpět do Prahy, aspoň těm veteránům, co hrávali za dřívější lampasáky

Reagovat
smazaný uživatel

ty trofeje by měly být opravdu připsané Příbrami. Prostě je to následovník té slavné "staré" Dukly Praha.

Reagovat
smazaný uživatel

Příbram si ty trofeje koupila, nemá na nich žádnou hodnotu. Ty trofeje bych nechal vystavit na Julisce, beztak patří armádě a Dukla bývala armádní klub.

Reagovat
smazaný uživatel

Hele a Příbram se hlasí k historii Dukly? Berou jako svůj rok založení ten, kdy byla založena Dukla?

Reagovat
smazaný uživatel

Příbram se hlásí k historii Dukly a k jejím trofejím.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak v tom případě to jsou schizofrenici, protože ve znaku klubu mají rok založení klubu 1928, ale hlásí se k historii Dukly.

Reagovat
smazaný uživatel

Nehlásí. Respektive Starka není idiot, ví že na to má právo, ale kdyby to hlasitě vytruboval, tak by to uznali by leda tak fanoušci Příbrami. Když Dukla postoupila, tak říkal že je ochotný poslat trofeje zpátky do Prahy. Pochopitelně ne zadarmo.

Reagovat
smazaný uživatel

já teda zaregistroval úplně něco jiného, že Dukla chtěla trofeje zpět ale z Příbrami se ozvali s tím, že si to koupili tehdy od Ďurička a že to patří jim

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

mají datum Příbrami, jinak ale v roce 1996 prodala Příbram licenci Dukle, takže už se to zamotává

Reagovat
smazaný uživatel

http://www.fkpribram.cz/klub/

Založení klubu jest 1948 ale v erbu mají úplně jiný rok založení

Reagovat
smazaný uživatel

Blbci. Udělali by líp, kdyby se k Dukle nehlásili. 1. Nebudu tu do nich rýt, 2. Nebudou se chlubit cizím peřím, 3. Nebudou žít ve stínu slávy pravé Dukly a budou si připisovat vlastní úspěchy.

Reagovat
smazaný uživatel

no ale teď, který klub je ta slavná Dukla? Ta, co teď hraje jsou vlastně Jakubčovice. Joo kdyby si to vykopali vlastní cestou, tzn. z pražského přeboru, kde byli před koupením licence na tehdejší druhou ligu, tak budou po právu ta Dukla, takhle nevím

Reagovat
smazaný uživatel

Možná by bylo nejlepší, kdyby ty trofeje byly vystaveny na Julisce, armáda by dala Příbrami nějakou tu zlatku, aby se neřeklo .

Reagovat
smazaný uživatel

Nejlepší by bylo kdyby se licence vůbec nepřeváděly. Když v Anglii krachnul AFC Wimbledon, tak se ho majitelé snažili vzkřísit tak, že celou tu značku, barvy a historii přestěhovali do Milton Keynesu. Ale fanoušci jim na něho zvysoka kašlali, měli tak mizernou návštěvnost a čelili takovým protestům z obou stran že museli klub rozpustit a znovu založit jako mk Dons. Pak lidi z Keynesu začli chodit, a AFC Wimbledon mohl znovu vzniknout v nejnižším patře anglických soutěží. Chodí na ně docela dost lidí na to jaký hrajou prales.

Reagovat
smazaný uživatel

Obecně se mi nelíbí kšeftování s názvy klubů, s licencemi na ligu atd.

Reagovat
smazaný uživatel

Robbie tahá diváky no

Reagovat
smazaný uživatel

...datum založení 1997(?) a úspěchy nechat staré Dukle...

Reagovat
Zofka

Takhle to není. Kupuješ licenci ... právo hrát soutěž, ne klub.

Reagovat
smazaný uživatel

to je teda dobré,takže kdyby třeba Drnovice koupily soutěž od Sparty Prahy ,tak by se pak výsledky takto vzniklých Drnovic započítávaly do historické tabulky k těm,co uhrály Drnovice v lize od roku 1993?I když by soutěžně navazovaly na Spartu a ne na Drnovice?

Reagovat
smazaný uživatel

ano, tak to funguje a tak to je. Nekupuješ historii klubu.

Reagovat
smazaný uživatel

nicméně teď už to není možné, protože v profesionálních soutěžích je prodávání licence již zakázané

Reagovat
Zofka

Zkusím jiný příklad. Třeba emisní povolenky. Jsem velká firma, která svou výrobou produkuje škodliviny (emise). Na jeden rok můžu vyprodukovat jen takové množsví, kolik mám povolenek. Jenže já chci vyrábět víc a být lepší. Vedle je druhá velká firma, která má problémy a nevyrobí toho tolik, kolik chtěla. Takže mi může nějaké povolenky prodat. Tím nákupem povolenek nekupuju tu firmu ani její historii, ale právo víc vyrábět, udělat víc emisí.

V 1.lize má právo hrát 16. klubů. Jeden to právo prodá a druhý ho koupí. Nenavazuješ na historii ani na jejich výsledky, jen si kupuješ tu možnost hrát.

Reagovat
smazaný uživatel

Snad mu to dojde :)

Reagovat
smazaný uživatel

nedojte,vůbec nechápu nějaké srovnávání s jakýsima emisníma povolenkama.Jednodušší je srovnávání se sportem v NHL je to jednoznačné,kdo se kam přestěhuje,tomu se započítávají do historie výsledky klubu z kterého se přestěhovali,tak nevidím žádný důvod,proč by tomu nemohlo být stejně i u našich soutěží.A když už to chtějí dělat tak,jak v statistikách Deníku Sport-čili,kdo čí jméno převezme,k tomu se počítají předchozí výsledky klubu,jehož jméno převzali nebo v jehož městě hrají,tak by měli připočítávat i výsledky Teplického FK(Teplizter FK) s dnešním FK Teplice

Reagovat
smazaný uživatel

Ale je pravda,že u nás se těch klubů tolik povyměňovalo , zbankrotovolo,odstoupilo ze soutěží o několik lig níž,vzdalo se postupu atd.,že je v tom naprostý chaos,takže se prakticky ani žádná historická tabulka dělat nedá

Reagovat
smazaný uživatel

Mládežnické soutěže nemají s dospělými nic společného,tam se ty kluby přesunovaly úplně jinak než v dospělých

Reagovat
smazaný uživatel

To rozhodovali 5 let? já bych to měl z fleku

Reagovat
centos

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych zase z fleku rozhodl jak má dopadnout Druhá světová válka. A oni se s tím crcali šest let a den než mi dali za pravdu.

Reagovat
Liquid

Kapr to stejně požene až k evropskému soudu, je nad slunce jasné, že zrovna ta Bohemians 1905 je ta nejméně "pravá" Bohemka.

Reagovat
Kaká10

střížk-off vrátil co mu nepatří Bohemians!

Reagovat
Recik

Urazil se na mě kapr, že ho vážně neberem, nejvíce se ho však dotklo, že ho večer sežerem. Tvářil se moc potměšile, když mě viděl s paličkou, ukazoval na mě z vany sprostá gesta ploutvičkou. Vyhrožoval sebevraždou, prý vypustí si vanu, nechce župan ze strouhanky, nesnese tu hanu. I vyhověli sme mu přece, v obýváku bazének, ať si s námi oslavuje i náš rybí kretének! Tak šťastné a veselé do Ďolíčku přeje Sigma!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Měj trochu srdce

Reagovat
smazaný uživatel

Srdce pro koho?

Reagovat
smazaný uživatel

200. Pro všechny tři Bohemky.

Reagovat
smazaný uživatel

nikdy!!! Bohemka je jen jedna.

Reagovat
smazaný uživatel

ta pravá jo. Vejsadova.

Ale sranda je se všema třema.

Reagovat
C-M@ster

Trojjedinnost Bohemky?

Já měl za to, že pravá je ta z divize nebo odkud. Divny.

Reagovat
smazaný uživatel

problém je, že stejný soud rozhodl, že B 1905 není členem FAČR a rosudek mají Střížkov v rukách a určitě ho zveřejní a spustí nyní nátlak...

stejně, tak jak B 1905 a DFB mohou požadovat okamžité přejmenování B Praha -Střížkov, tak má Střížkov úplně stejný rosudek v ruce, nicméně namířen opačně...

pokud B 1905 a DFB bude něco takového požadovat a požaduje, nebude trvat dlouho a B Praha pak bude požadovat naplnění znění usnesení předchozího soudu... tedy že musí B 1905 okamžitě přestat hrát, neboť dle usnesení stejného soudu není členem FAČR..

oba celky jeden na druhý na sebe mohou nyní spustit stejnou mašinérii, aby ten druhý celek přestal okamžitě hrát, či hrál pod pod názvem, protože mají v ruce rosudek (každý s jednou specifikou)...

mezitím Bude Střížkov stejným způsobem argumentovat a na jaře bude dál hrát pod stejným názvem i logem a i když B 1905 použije v další sezoně obě loga, Střížkováci budou hrát dál pod jedním z těchto log a zase je budou právně napadat a je i pravděpodobné, že toto napadání spustí oba celky příští rok v první lize a se zase máme na co těšit...

no pokud ano, další rok nebudeme nic jiného slyšet než Bohemka, Bohemka.. Bohemka tamto a támhleto, tehle je pravá a ta nemá v lize co dělat a podobně...

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele