Přestup Morávka do Schalke se zkomplikoval kvůli transferkartě

06.08.2009, 16:39
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK / kicker.de

Komentáře (231)

Přidat komentář
homeles8

Dyť hrál v 1905 ne?

Reagovat
smazaný uživatel

...byl zapsán v majetku konkurzní podstaty střížkovských Bohemains Praha a.s., ...

Reagovat
homeles8

to moc nechápu

Reagovat
smazaný uživatel

Tak si to přečti ten poslední odstavec pětkrát nahlas a možná Ti to dojde...

Reagovat
j_mrazik

Co je Konigsblauen? Hostovačka?

Reagovat
smazaný uživatel

ne, prezdivka klubu schalke - kralovska modr

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně tak...

Reagovat
j_mrazik

To byl joke, kucí... sakra

Reagovat
smazaný uživatel

ja si rikal

Reagovat
smazaný uživatel

Jsem tak rozmrzelý, že jsem to nepochopil, promiň...

Reagovat
homeles8

ale stejně hrál za 1905 Přečet jsem si to 6x nahlas a stejně to nechápu

Reagovat
homeles8

to byl v 1905 jen na hostování? to je kravina ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Prostě je to jeden z těch sporů dvou Bohemians, který ještě nebyl rozsouzen...

Reagovat
homeles8

hm. to je pěkně blbý teda.

Reagovat
smazaný uživatel

střížkov nakládá s hráči jako s věcma ...na tom jejich webu je místo "místo narození" " země puvodu" jako u nějakýho pomarenče...

Reagovat
smazaný uživatel

to jo, ale jinak Morávka se Střížkov nijak netýká, on je součástí sporu mezi B.1905 a původní bohemkou v konkurzu, Střížkov je zase něco jinýho

Reagovat
smazaný uživatel

Kdyby jen dvou...

Reagovat
Firkraag

byl zapsán v majetku konkursních Bohemians Praha, tedy původní zkrachovalé Bohemky, ale ne Střížkova - střížkov s tim nemá nic společnýho. Jenom se sere do jména Bohemky.

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je sileny! ale pro moravka je to myslim lepsi, jeste by aspon tu jednu sezonu v bohemce zustat mel. ta se s nim teda snad udrzi...

Reagovat
smazaný uživatel

a bohemka bude valet ještě líp s Moávkem

Reagovat
smazaný uživatel

to je bordel ... pripada mi to ako novodobe otroctvo

Reagovat
smazaný uživatel

to nějak nechápu teda

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Nejak to negomu..Plattini, Hasku, vlado udelejte uz s tim neco.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Text příspěvku odporoval pravidlům pro komentáře a byl redakcí vymazán.

Reagovat
smazaný uživatel

ja myslim ze ne. pouze jeste neni zcela objasneno komu prava na moravka patri...

Reagovat
smazaný uživatel

Trochu ti hrabe, ne? Můžeš na ně nadávat jen co se týče názvu, kterej navozuje dojem pokračovatele krachlých Bohemians. Ale za co bys je jako rušil? Poctivě se dostali do ligy a poctivě se v ní udrželi. Ne všichni tohle můžou říci...

Reagovat
smazaný uživatel

Vzdyt ja takyze mluvim jenom o tom aby zrusili ten pseudoklub (Bohemians Praha) a vratili se zpatky na Strizkov. O tom jakou hrajou ligu sem nerek ani fn.

Reagovat
smazaný uživatel

Napsal si ať to zrušej, nevim jak to jinak chápat. Pochopil bych slova, že se mají přejmenovat zpět na Střížkov. Ono se to dá pochopit různě, třeba tak, že návrat na Střížkov by znamenal jejich konec v lize, protože tamní stadion nesplňuje požadavky.

A poslední věc - tohle není ani tak věcí toho klubu jako jednoho člověka, kterej by tím přišel o majetek. Já chápu fandy B1905 za jejich snahu, ale zákon je zákon. Je to jako by krachl Plus (takový ty hnusný diskonty), ty bys koupil značku Plus a zboží. Jenže pak by přišel někdo, kdo by vzal to tvoje zboží, založil si prodejnu Plus+ a začal prodávat.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak vzniknul klub Bohemians Praha, tak at ho stejne zase zrusej - tak jsem to myslel. Proti Drope Strizkov nic nemam, at si hrajou treba Ligu Mistru... vadi mi to jak parazitujou na slavnym jmene Bohemky, ktery si akorat koupili. To tvoje prirovnani bych opravil: je to jako kdyby zkrachovala firma Sony a jeho slavny jmeno a dluhy odkoupil Vietnamec z trznice a pouzival tu slavnou znacku na svoje smejdy z Vietnamu. Takovyhle cachry o penezich do fotbalu podle me nepatrej a to mi vadi.

A proc by Strizkov mel vypadnout z ligy kvuli stadionu? Pronajmout Strahov si snad muzou jenom pod jmenem Bohemians, ale pod jmenem Strizkov uz ne?

Reagovat
smazaný uživatel

No počkej, to máš trochu pomíchaný. Tady jde o dvě věci - klub má koupené jméno, do toho by pasoval ten tvůj šikmoočko. Ale tvoje přirovnání nijak nezmiňuje to, že je tu balík majetku (~fotbalisti), ze kterého mají být uspokojeni (právní termín označující odškodnění), kterej si někdo svévolně přivlastnil a obchoduje s ním. To je jak to eldorádo po revoluci, kdy si taky každej nakradl co mohl a po takovym bordelu tu znova netoužím.

Ad zrušení a stadion - možná si to myslel dobře, ale napsal dost tragicky. Prostě si napsal, že se mají zrušit, to píše každej druhej ňouma na netu a většinou jsou to prázdný výkřiky. Prostě zrušení klubu je zrušení klubu. Ten klub vznikl mnohem dřív, jen před pár lety přijal jiné jméno (nebo se sloučili nebo co, člověk by musel být právník aby ty čachry chápal). Když to doplníš tím, že by se měli vrátit na Střížkov, tzn. ze Strahova, což s tímhle případem nemá vůbec co dělat, tak to vyzní celkem jednoznačně. Ale jak říkám, asi ses napoprvé nešťastně vyjádřil.

Reagovat
didosh

co se tam psalo???????????

Reagovat
smazaný uživatel

Nebud zvedavej

Reagovat
didosh

Tak jo no!!!!! Už mlčím...........

Reagovat
smazaný uživatel

něco jsem našel

16.04. Bohemians 1905 nesmí prodávat hráče bez souhlasu Vejsady

Bohemians 1905 nesmí podle rozhodnutí Městského soudu v Praze zpeněžovat žádný majetek, který byl v minulosti při krachu klubu zapsán do konkurzu, bez souhlasu konkurzního správce Michala Vejsady. Znamená to, že by klub bez Vejsadova vědomí nemohl prodávat hráče, na něž se konkurz vztahuje. Jedná se především o talentovaného Jana Morávka.

Reagovat
smazaný uživatel

no tak v tom pripade je to hlavne picovina bohemky 1905, at je vejsada hajzl sebevetsi, soud tak rozhodl...

Reagovat
božský John

Takže kdyby se zeptali: Hele pane Vejsada, můžem ho prodat? A on jim na to řekl: Proč ne. ..tak by nebyl problém?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
j_mrazik

Tak ať Vejsadovi pošlou mega, on jim pošle sms: "Ok, střelte ho." a je vystaráno, ne?

Reagovat
smazaný uživatel

Lenže obchod už uzavretý bol a s chybami

Reagovat
j_mrazik

Tak ať mu tím milionem ucpou hubu.

Reagovat
smazaný uživatel

Myslím, že je už neskoro

Reagovat
smazaný uživatel

Tomu by ucpal hubu jen ten mega a pul v eckach, jako spravce konkurni podstaty si ten "majetek" nesmi nechat jen tak zmizet.

Reagovat
smazaný uživatel

asi by nebyl jen si říkam proč čeští talenti takhle dopadají

Reagovat
stas87

to vyzera na omyl predovsetkym schalke ale aj bohemky1905 ktora nevie ani kde ma registrovanych hracov kocourkov pekny

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

toto se může stat jen v českým fotbale

Reagovat
pospech11

drsné tomu říkám smůla jak hrom ale snad se to vyřeší ale jak sem viděl ten nadpis tak sem si říkal proč by ho vyhazovali ale teď po přečtení článku si opět říkám že tuneláři mají asi málo peněz a tak chcou vyrakovat i to co zbylo

Reagovat
smazaný uživatel

Magath ho stejně stavěl na levýho beka, pro něj jedině dobře !!!

Reagovat
j_mrazik

Na předgolmana, prej mu sluší rukavice...

Reagovat
smazaný uživatel

Jo já taky nechápu proč ho stavěl na beka, taky mu hrabe...

Reagovat
smazaný uživatel

Mají málo hráčů na ten post, navíc Magathovi určitě nehrabe, to je pan trenér...

Reagovat
smazaný uživatel

To je pravda, ale víc by mu to slušelo v záloze

Reagovat
smazaný uživatel

jo, jenže Morávek je playmaker a takovejch moc českej fotbal nemá, je potřeba, aby hrál na svym postu a za 2 roky může jít ven zkušenější a lepší...

Reagovat
smazaný uživatel

Netvrdím opak...

Reagovat
smazaný uživatel

na pravyho beka

Reagovat
smazaný uživatel

přípravu proti Bayernu hrál levýho...

Reagovat
smazaný uživatel

docela univerzal myslim ze ani sam Moravek to nevedel

Reagovat
smazaný uživatel

Křivák Přibyl lže na webu, lže v TV, kde mu oponuje svaz, lže všude, nechodí k soudu. Pak se někdo, kdo nemá informace, diví, že někteří lidé zkrátka nesympatizují s falešnou Bohemkou 1905.

Reagovat
smazaný uživatel

Klub jsou hraci, historie, stadion, hraci, fanousci..... a to vsechno ze stary bohemky je u Bohemians 1905. Klub nedelaj nakoupeny prava na logo, nazev atd.

Reagovat
stas87

za prvu polovicu prispevku pribyl je vazne hajzel nahrabal nieco v sparte a\radsej odisiel ci bol vyhodeny a teraz je\v bohemke samotna bohemka si v tom mala spravit poriadok!!

Reagovat
smazaný uživatel

tak to je teda sila, hlavne, ze ten prestup domlouvali asi rok chudak honza

Reagovat
smazaný uživatel

Takze bude hrat zase v 1905?

Reagovat
smazaný uživatel

Proč si myslíte, že svaz tlačí na dohodu mezi kluby? Protože B1905 není v právu a pokud se věc dožene ad absurdum, nedopadne to pro tenhle klub dobře.

Reagovat
smazaný uživatel

je to škoda no... hned hostovaní Sparta nebo Liberec !!!!

Reagovat
smazaný uživatel

jinak cena 1,5 mil eur, což je cca 37 mil kč, je celkem směšná když Hloušek stál 25, to by si ho Sparta nebo Slávie mohli dovolit

Reagovat
smazaný uživatel

Teď otázka co V. Kadlec.

Reagovat
pospech11

tohle je správná otázka jenže ten už myslím patřil čistě B1905

Reagovat
smazaný uživatel

to rozhodnuti soudu o vejsadovejch pravomocich proslo nekdy v dubnu, kadlecuv prestup byl v pohode, zadny problemy nejsou...

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle taky mělo být v pohodě (podle Přibyla je vždycky všechno v pohodě), otázka co se ještě kde vytáhne...

Reagovat
pospech11

ne jde o to že kadlec byl vychován B1905 a ne Bohemians Praha nebo asi myslím že sem někde četl jak je to s těma hráčema

Reagovat
smazaný uživatel

tohle uz me pekne sere snad novy vedeni konecne rozhodne jasne ve prospech jednoho klubu(nejsem fanda ani jednoho tak je mi jedno kdo z nich zustane)a ten druhej prejmenujou zrusi nebo at se spoji hlavne at uz je jen jedna bohemka a neni v tom takovej bordel

Reagovat
stas87

cize ked strizkov vrati love schalke a schalke ich preposle 1905 tak bude moct hrat??

Reagovat
smazaný uživatel

myslim ze obracene:)

Reagovat
stas87

jj dik

Reagovat
smazaný uživatel

Jenomže Střížkov ty peníze neobdržel, v tom je ten problém, obdrželi je 1905...

Reagovat
smazaný uživatel

ne moravek je ´´majetkem´´ konkurzni podstaty strizkova ale penize ma 1905

Reagovat
smazaný uživatel

Inak je to pekná hanba, len čo je pravda Pokiaľ je v tom Schalke nevinne a nevedomo, tak by som nechcel vidieť tie ich pokrivené tváre, podobne ako Morávkovu.

Reagovat
smazaný uživatel

Schalke nevinně? Jejich úkolem mělo být zjistit si, komu ty peníze za něj vlastně zaplatí...

Reagovat
smazaný uživatel

Samozrejme.

Reagovat
smazaný uživatel

To bylo ironicky, že?

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
erudovanyodbornik

Když se daří tak se daří .No aspon se ješte vyhraje v lize a může se ukázat na ms u20.

Reagovat
smazaný uživatel

no jen aby nekde vubec mohl hrat

Reagovat
smazaný uživatel

z webu bohemky, vyjádření Příby z dneška 11:31

Dobrý den, teď se nebudu vyjadřovat k žádnému konkrétnímu dotazu, ale k přestupu Honzy Morávka, který je občas někde zmiňován a v zákulisí to kolem tohoto případu hodně vře. Abyste byli informováni dříve, než vyjdou nějaké spekulace. Je to velmi komplikovaný případ, na který mějí dvě strany velmi odlišný názor a nikdo třetí do toho nechce příliš zasahovat. Honza Morávek přestoupil do Schalke dle platné smlouvy, na svaz jsme dodali veškeré podklady o ukončení smlouvy hráče, dohodě se Schalke a podobně. Morávek měl v Bohemians platnou smlouvu registrovanou na ČMFS. Schalke poslalo 2. července žádost o vydání hráče, tak jak se to běžně dělá. V tu chvíli ale na svazu nastupovalo nové vedení, které se chtělo se situací nejprve seznámit, což je pochopitelné. Běžně se transfer karta vydává během sedmi dnů, teď se lhůta protáhla a svaz i na základě právních rozborů došel k závěru, že nechá vypršet 30-ti denní lhůtu, kterou dávají předpisy FIFA a pak bude hráč automaticky zaregistrován do Schalke. Svaz se tak vyhnul úkonu odeslání transfer karty, za což mu protistrana hrozila žalobami a spoléhá na to, že si klub zaregistruje hráče bez této karty, což jde po 30-ti dnech. Pro nás i pro Schalke je ale tento postup nepřijatelný, protože je to nestandardní řešení, které neodpovídá běžnému postupu. A Schalke se právem ptá, kde je problém a co hrozí. To, že se problém nebude řešit a budeme ho oddalovat, nedělá vůbec dobrou reklamu českému fotbalu. Za stávající situace se tak může stát, že se s Schalke dohodneme a hráč se vrátí do Bohemky, ale my budeme požadovat náhradu škody. Nechci vás příliš zatěžovat všemi problémy okolo toho, ani tady nemohu napsat všechny vztahy a tlaky, které se s tím pojí. Jen chci, abyste věděli, že kauza Morávek ještě není u konce a probíhá velký tlak na peníze, které má Bohemka dostat. O to jediné jde. Díky, Lukáš

Reagovat
smazaný uživatel

a další Příbův komentář z dneška v 15:02

Dobrý den, jen dodatek k situaci okolo Honzy, která se během dne vyvinula. Fotbalový svaz po dnešním jednání transfer kartu vydal a Honza dnes odpoledne odjel k prvnímu zápasu Schalke, které hraje v sobotu v Norimberku.

Reagovat
smazaný uživatel

Supeeeeer!!!!

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Tomuto pánovi nevěřím ani tvrdé y v jeho jméně...

Reagovat
božský John

Jde o výklad...Přibyl-můžem brát, že se asimiloval do nějaký skupiny,tudíž tam přibyl

Přibil-jméno asi vzniklo tak, že nositel tohoto jména byl sígr a loupežník a někoho svými pěstmi doslova přibil ke zdi...

Taky složitej případ

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

protože ho neznáš . . .

Reagovat
Bakary3

Takže by měl zůstat

Reagovat
smazaný uživatel

mohl by mi někdo zasvěcený vysvětlit, proč se nic nedělá s tímhle?

Čtvrtek, 28 květen 2009

Spor mezi Bohemians 1905 a Bohemians Praha rozhodl Úřad průmyslového vlastnictví ke spokojenosti vršovického Bohemians 1905. Střížkovskému Bohemians Praha, tak zakázal od příští sezóny používat logo a název jejich klubu, který si měli neprávem přivlastnit po zániku původního Bohemians Praha roku 2005.

A k Morávkovi - copak mu už dávno nevypršel smlouva u střížkovské bohemky? pochybuju, že by v jeho letech měl v roce 2005 podepsanou smlouvu na minimálně další čtyři roky.. to je jak kdyby zanikl manchester a scholes si do šedesáti nemohl najít jinou práci, protože by před těma dvaceti lety měl podepsanou smlouvu s týmem, co se dostal do konkurzu?

Reagovat
smazaný uživatel

Takže, jedním slovem je v tom obrovský bordel... Hráč je sice majetkem konkurzní podstaty Bohemians Praha, ale má podepsanou smlouvu, řádně registrovanou na svazu s Bohemians 1905? Jak se to mohlo stát...

Reagovat
smazaný uživatel

Ako asi, proste bordel ako vždy, jak v Čechách, tak u nás. To sa (pomaly) nikde inde stať nemôže. Na to som si už zvykol

Reagovat
smazaný uživatel

Souhlasim,to co se u nás dějě to nemá už obddoby

Reagovat
smazaný uživatel

A co s ním bude zpátky do Bohemians? Nebo po něm šáhne Sparta či Slavia?

Reagovat
smazaný uživatel

To je ještě všechno ve hvězdach

Reagovat
smazaný uživatel

v úvahu přichází podle pravidel pouze Bohemka nebo půl roku bez fotbalu

Reagovat
smazaný uživatel

no pořád ho může Bohemka prodat v rámci České ligy ne? Ale stejně 1,5 mil euro za něj nikdo v ČR nedá

Reagovat
smazaný uživatel

Admini prosím změntě nadpis tohoto přízpěvku

Reagovat
smazaný uživatel

Zatím není důvod...

Reagovat
smazaný uživatel

Ty vole, co se to děje?! Sparta, Slavia, opět Rosa a ted zas tohle? Kam ten náš fotbal spěje...a to jsem si myslel, že se letos něco zlepší.

Reagovat
erudovanyodbornik

Tak cos čekal za 5 let svaz udelal pro fotbal velke kulove,hraci odchazeji na vysnene zahranicni štace do polska, danska nebo bulharska,a Zíka a spol, zachazí s mladými hráčí jak s bilym masem.S Haškem to určite pude lepší cestou ale taky to neni žadný namakaný magič aby po měsící se vše změnilo.

Reagovat
smazaný uživatel

tak jsem zvědavej, jestli se tohle dostane Platinimu, co na to řekne

Reagovat
hodjohn

ono je v první řadě bordel, že nějaké dvě bohemky jsou...kdo se v tom má vyznat... ...osobně jsem pro Bohemku 1905, ale pokud jsou v tom také problémy, tak nevím

Reagovat
smazaný uživatel

Že mě to ani nepřekvapuje ...

Mám jedno řešení, co by prostě vyřešilo naprosto vše - zrušit všechny tři bohemky, když se nedokáží domluvit, která je ta pravá

Reagovat
irik

To je ale přeci naprosto jasné, která je ta pravá. Je to ta, za kterou stojí fanoušci, protože fanoušci a Bohemka jsou jedno, bez nich by Bohemka nebyla nic. A fanoušci stojí za tou z Ďolíčku ..., to že to někdo zpochyňuje a i na úkor Morávka čmuchá po dírách nebo nedostatcích v právní stránce věci je naproto odporné, nemornální a je vidět, že někteří lidé se když jde o prachy nezastaví před ničím, ani před takhle zásadními morálními pravidly.

A Bohemka už jednou "zrušena" byla, a vidíš jak to dopadlo ...

Reagovat
smazaný uživatel

no, ono jde asi o to, jak moc to bylo po právní stránce s tím převodem korektní a nakolik ne, ale to není práce pro nás ... Já osobně si nejsem korektností B1905 vůbec jistej, spíše naopak ...

Reagovat
irik

Hergot bavíme se přece o sportovním klubu, o to ještě speciálním (díky přístupu fanoušků, ikdyž to od nich bylo dost neprozřetelné - kdyby oni vytvořili akciovou společnost, pak by Bohemku ze sraček vykoupili, tak by tyhle problémy nebyli a Bohemku by řídilo představenstvo zvolené samy fanoušky - což je podle mě, především v případě Bohemky, to nejlepí možné řešení), a jednou ze základních pravidel legitimního zákona je jeho rozumnost, kteréžto součástí je i například úměrnost - a tohle je přesně ten příklad, proč to tak má být. Někdy (ikdyž by to tak bylo mnohem jednodušší) se prostě nelze řídit jen psaným zákoníkem a je potřeba vzít v úvahu i jisté morální hodnoty /koneckonců člověk - narozdíl od zákoníku - také cítí city a ty ovlivňují jeho chování, prve jsou city, pak fakta a činy, a jen fakta a činy lze hodnotit absolutně objekvitně/ a když se tak neděje, vytváří to akorát prostor takovýmto kurvám, jež po dírách v právním systému a využívají je a tak nakonec ostatním nezbývá, než rozsudek trpět, ikdyž vichni, včetně toho, kdož ho vyřkl vědí, že není správný.

Reagovat
smazaný uživatel

řeknu ti to jinak: Vlastníš klub, kterej zkrachuje, ale máš pod smlouvou 30 hráčů - jsou ve vlastnictví tvé firmy. Po krachu se banda jiných lidí dohodne, že bude pokračovat ve tvém odkazu a bude dál hrát fotbal a všichni hráči (co máš pořád pod smlouvou) jdou hrát fotbal do klubu založeného těmihle lidmi. Myslíš, že je tenhle přechod zcela korektní? Já totiž myslím, že naprosto ne. Ale jak už jsem řekl - zela úplně do toho nevidím, třeba se to tam vypořádalo, ale nevěřím tomu. Vejsada není blbec a kdyby neměl šanci, do sporu nejde

Reagovat
smazaný uživatel

jde ale o to, že ta pro tebe podivná banda lidí nepokračovala v nějakém odkazu zkrachovalého fotbalového hochštaplera, ale v odkazu jejich Bohemky, kterou ten hochštapler přivedl na buben.......

Reagovat
smazaný uživatel

Len podotknem, že to svinstvo je bežné a v dnešnom svete úplne normálne, bohužiaľ.

Reagovat
irik

No samozřejmě - to je ale na tom to zdaleka nejhorší.

Reagovat
smazaný uživatel

A projistotu i Bohemians Dublin...

Reagovat
smazaný uživatel

to ne, proč? Ti jsou z obliga

Reagovat
smazaný uživatel

100. proti Střížkovu

Reagovat
smazaný uživatel

100.pro Morávka do Schalke

Reagovat
smazaný uživatel

Neumím německy, zkuste prosím někdo přeložit toho.. http://www.schalke04.de/news_details.html?&tx_ttnews[backPid]=1&tx_ttnews[tt_news]=24407&cHash=00a076e2f9

Reagovat
smazaný uživatel

něco jako v tomto článku a jinak Magath řiká, že nemají čas na to, aby mohli čekat než se povolení konečně pošle... dále že očekávají peníze od Bohemky, ale bojí se, že to bude tkaé trvat dlouho a pak o rozhovoru s otcem Morávka, který se to snaží nějak vyřešit...

Reagovat
smazaný uživatel

Díky, snad se to už vyřešilo a udělají tam jinou aktualitu

Reagovat
smazaný uživatel

101. (vďaka jiřímu) pre doriešenie celej situácie v prvom rade v prospech Morávka

Reagovat
smazaný uživatel

...takže střížkov si např. může říct, že chce Sňozíka jakoby stáhnout z hostování ? (nevim jak je v klubu dlouho, byl to jen příklad)

Reagovat
smazaný uživatel

Tam nejde o prachy.

Reagovat
smazaný uživatel

kdyby to bylo jenom o penězích, tak Morávek teď může přestoupit znova a zadarmo... a těch 1,5 mil. € by se nějak zamaskovalo, že jde o něco jiného...

Reagovat
smazaný uživatel

Asi si ma nepochopil. Ten správca konkurznej podstaty tam nie je len pre srandu králikov. Bohemka nemá právo nakladať sama s majetkom a hosťovanie je de facto len "pôžička". Tým nechcem povedať, že som si istý, že sa to týka len predaja, každopádne je nutné medzitým rozlišovať. A čo sa týka Morávka, tak jednoducho sa to nedá.

Reagovat
smazaný uživatel

Tady nejde o Střížkov, je v tom bordel, tady jde o původní bohemku, která je v konkurzu, střížkov s tím nemá nic společného

Reagovat
Prezioso

Vejsado už si to strč do prdele...A Střížkov ať taky táhne!!!!!!!!!

Reagovat
irik

Docela by mně zajímalo a mnohokrát jsem o tom přemýšlel - proč to asi Vejsada dělá? O nějaké kladné reklamě přece vůbec nemůže být řeč, naopak - v minulé sezoně velice sympaticky hrající Střížkov by si myslím získal poměrně dost fanoušků, nebýt toho kolem názvu klubu a že by si opravdu myslel, že mu připíšou hráče Bohemky - je to opravdu možné?! Něco shnilého v tom státě českém, 20 let po revoluci a zloději jsou tu pořád stejně odporní ...

Reagovat
smazaný uživatel

Střížkovu docházej peníze diváci na ně nechoděj. Tak se budou živit na Bohemce1905

Reagovat
smazaný uživatel

tak nakonec Moravek zustava v Schalke. Strizkov poslal transferkartu a blamaz by mela byt zazehnana

Reagovat
smazaný uživatel

Od kdy je Morávek majetkem Střížkova takže zachvíli mám vezmou všechny hráče

Reagovat
didosh

Opravdu????????Myslíš to vážně nebo je to jenom hloupá sranda????????

Reagovat
smazaný uživatel

Ale já koukám, že je v tom článku nejspíše chyba. Zdá se mi, že na Morávka si nebrousí zuby "střížkovská" Bohemka, ale spíše zkrachovalá Bohemka, ze které se pak stala B1905. Možná se pletu, ale už jen proto, že se jedná o "konkurzní podstatu" se mi zdá, že jde o tu prvotní zaniklou Bohemku. Mám pravdu?

To já jen tak, aby se tady nenadávalo na Střížkov, kterej nemá (dle mě) v kauza "Morávek" naprosto žádné aktivity

Reagovat
j_mrazik

Ale přeci zkrachovalou Bohemku nějakým způsobem odkoupil Střížkov, ne?

Reagovat
trojda

Střížkov si pouze pronajal logo a název

Reagovat
smazaný uživatel

Máš. To, že to kopa prítomných nepochopila nie je tvoj problém, len ťa to mohlo zmiasť

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Takže jsem pohledal:

Tohle je Bohemka 1905:

http://ipoint.financninoviny.cz/bohemians-1905-a-s.7520985.html

Tohle je Střížkov:

http://ipoint.financninoviny.cz/bohemians-praha.1946487.html

A tohle je "zaniklá" Bohemka, která si teď podle mě brousí (dle mě zcela oprávněně) zuby na Morávka:

http://ipoint.financninoviny.cz/bohemians-football-a-s.2086781.html

Dle mě je "Střížkov" v tomhle sporu z obliga, takže bych diskutující prosil si o něj neotírat ústa

Reagovat
irik

Oprávněně? Na oc si to hraješ, co si myslíš, že by bylo s Morávkem kdyby nehrál za 1905? Myslíš, že by to byl teď takový hráč jako teď stále v majetku konkurzní podstaty Bohemians Footbal a.s.?

Reagovat
smazaný uživatel

je to zvláštní, ale v tomhle případě by se nemělo na hráče nahlížet jako na člověka, ale na zboží, resp. inventář, dokud nebude jinému klubu prodán nebo jeho smluvní vztah z původním klubem ukončen. Otázka zní: Byl opravdu Morávek (a další hráči) ze zkrachovalé Bohemky vykoupen ...?

Na nic si nehraju. Jen podle vyjadřuju názor na tuhle problmatiku dvou (tří vlastně) Bohemek ...

Reagovat
smazaný uživatel

kdy zanikla "stará" bohemka? pochybuju, že by hráčova smlouva tvrala tak dlouho...

Reagovat
smazaný uživatel

ano, to máš pravdu - to je otazník

Reagovat
irik

+ v té době byl samozřejmě ještě v dorostu.

Reagovat
smazaný uživatel

i tak by přece měla mít ta "zaniklá" Bohemka právo na výchovné

Jsem fakt zvědavej, jak tohle dopadne

Reagovat
irik

Na to není nijak těžké odpovědět - špatně .

Reagovat
smazaný uživatel

Macheda šel taky zadarmo

Reagovat
smazaný uživatel

je taky pravda. Ale on přestupoval v dorosteneckém věku, Morávek později. Třeba jde o tohle

Reagovat
Kily

já měl za to, že zanikla, v tom případě by se její fotbalisté stali volnými hráči a mohli se upsat komukoliv. Ale jak tak koukám, tak ona je od roku 2005 pořád v konkurzu a pořád ještě "dýchá"

Reagovat
smazaný uživatel

Presne tak a aj preto ju ignorovať nemožno.

Reagovat
trojda

jenže hráč není majetek týmu, je to pouze zaměstnanec

Reagovat
smazaný uživatel

Naozaj?

Reagovat
irik

Nejhraješ, jen to hodnotíš a podle mě úplně špatně. Co se týče vykupovaní a nevykupování samozřejmě do toho ani jeden z nás nevidí, Já jen tvrdím, že je to prostě špatně, že má někdo vůbec tu drzost tvrdit, že peníze za Moriho, ze kterého fotbalistu čtyři roky dělali někde jinde, přičemž BF a.s. nedělalo vůbec nic.

Reagovat
smazaný uživatel

Ale to je maximálne morálny problém tých, ktorí sa na vytvorení podobných právnych vzťahov podieľali.

Reagovat
irik

A o kom jiném mluvím?

Reagovat
smazaný uživatel

Ty sa tváriš, akoby z toho celého mal jiří nejakú radosť/prospech a obhajoval by morálnosť celej situácie. On ale len správne konštatuje, že sa jednoducho tieto právne vzťahy rešpektovať musia a nevidím dôvod s nad nimi rozčuľovať. Jediný, kto má na to aké také právo je samotný hráč a aj ten to musí priať tak ako to je.

Reagovat
irik

Reagovat
smazaný uživatel

Chápem tvoje rozhorčenie...

Reagovat
smazaný uživatel

já taky, ale nemám rád tohle malování na bílo a na černo.Že je Vejsada hajzl, to je jasné, ale asi našel cestičku, jak využít práce někoho jiného

Reagovat
smazaný uživatel

Tak.

Reagovat
smazaný uživatel

tak morálně máš samozřejmě pravdu, ale jde o to, jak moc se fandové B1905 "zdržovali" při jejím zakládání s platnými předpisy a kontrakty ...

Reagovat
irik

No vždyť jo, tom celou dobu mluvím ..., vím, že nezdržovali, ale prostě mě sere fakt, že toho někdo využívá, že vůbec má tu drzost.

Reagovat
smazaný uživatel

Drzosť, ale majú na to právo ako sa zdá.

Reagovat
smazaný uživatel

drzost, vychcanost, nadutost ... Pojmenuj to jak chceš a máš ve všech bodech naprostou pravdu ...

... leč je dost možná v právu

Reagovat
irik

Potom je ale něco špatně, je-li takový člověk v právu, co myslíš?

Reagovat
smazaný uživatel

No, abych řekl pravdu, tak pokud je opravdu v právu, tak má celá věc dva viníky - šlendriánské vedení B1905 a samozřejmě ruku v ruce se svazem, který v tom případě měl konat a nekonal ...

Reagovat
irik

Možná jsou špatně pravidla.

Reagovat
smazaný uživatel

pochopil jsem, kam jsi mířil, ale nesouhlasím. Pokud opravdu ti fotbalisti odešli z klubu v konkurzu bez ničeho a neoprávněně, tak je to prostě krádež, tunel ... Pojmenuj si to, jak chceš

Reagovat
smazaný uživatel

V tomto sme za jedno.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Špatně je v prvom rade to, že sa nenašiel nik, kto by pôvodnú Bohemku zachránil.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo tak něják, vypadá to, že fanouškové nechtěli platit dluhy původní bohemky, tak založili novej klub, tím si ale zadělali na tyhle problémy...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak počkať. Jedna vec je hráčova výchova, právne úkony a platné zmlvy vec druhá. Aj tie a práve tie sa dodržiavat musia, či sa to niekomu páči alebo nie.

Reagovat
didosh

O to vůbec nejde kde by Honza byl!!!!Prostě ten darebák(Vejsada) je i podle mě v právu,prostě ti hráči mu patřily!!!!Jen doufám že pro 1905 to dopadne dobře přeju jim to

Reagovat
trojda

hráči mu nemůžou patřit, člověka nemůžeš zahrnout jako věc do konkurzu (když zkrachuje firma tak všechny zaměstnance propustí a když někdo tu firmu koupí z konkurzu tak koupí jeno mamjetek a ne zaměstance s těma se musí domluvit na smouvách jestli teda chtějí a tak by to mělo byt aj s fotbalovým klubem)

Reagovat
smazaný uživatel

Je hráč pre klub speňažiteľný?

Reagovat
trojda

to bys jej musel prodat dřív jdeš do konkurzu

Reagovat
smazaný uživatel

Chcel som priamu odpoveď.

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Takže se může stát že se jim zraní Beláň takže nám sebou Sňozíka co? Trochu blbý ne? Koukám že s tomto státě se může všechno. Ještě mi Jiri - fcb vysvětli na strahov přide 400 diváku a do novin napíšou 1400 můžeš mi to vysvětlit.

Reagovat
centos

Na to už se je ptali i novináři, nikdo nebyl schopný odpovědět (ale všem je jasné, proč to tak je). Některé deníky dokonce uvedly svoje odhady namísto Střížkova..

Reagovat
smazaný uživatel

to by teoreticky nemohli, protože je tam jakoby na hostování bez možnosti stažení

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

jen abych připomenul, bohemky jsou 3 - střížkov, 1905 a bohemians a.s - která je v konkurzu.

Reagovat
didosh

Střížkovští vlastní název logo ochrané zn.,bohemians a.s. byly vlastníkem hráčů a majetku kolem myslím že kromě stadecu!!!!!!!!!1905 je nástupcem staré Bohemky!!!!!Taky si myslím že ten lump Vejsada bude bohužel v právu ale nevím jak tochodí když se něco dá do konkurzu jestly má ještě na něco nárok

Reagovat
smazaný uživatel

samozřejmě, že máš pořád nárok na svůj majetek, ikdyž s ním nemůžeš nakládat. Přijde správce konkurzní podpstaty a rozhodne se, co dělat dál - někdy se podnik rozprodá, někdy není co rozprodávat, protože je firma jen prázdná skořápka, čímž se konkurz zruší pro nedostatek majetku ... A jindy se prostě konkurzní správce rozhodne, že je firma životuschopná a snaží se svými zásahy dělat všechno nejlepší pro tuhle "svojí" firmu ...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Jen pro upřesnění Vejsada není správce konkurzní podstaty majetku,ale majitel Bohemians Praha a.s. která před pár lety zanikla,ale pouze ze sportovního a celkově činostního hlediska, avšak papírově stále existují !!! Teoreticky by měl mít právo na Moryho,Barteka a další hráče mladší ročníku 82, včetně mě a dlaších mých bývalích spoluhráčů vychovaných v tehdejších Bohemians Praha a.s. Jinak dnešní střížkov s tím nemá vůbec nic společného, to je spor s bohemians 1905 ohledně loga, jména a dalších mediálních a reklamních věcí. Protože pan Kapr (pěknej čůr..) využil právního "bordelu" v tomto státě, zejména při znovuvzkříšení bohemky a to tak, že se dohodl s TJ Bohemians ,kteří se kdysi odtrhli od bohemians praha a.s. a odkoupili od nich název a logo !!! Stadion patří městské čáasti praha 10 !!! Jinak kdyby někoho zajímalo proč vůbec bohemka dopadla tak ,že skončila v konkurzu tak je to práce bývalého prezidenta klubu pana Pavla Švarce, který ačkoliv měl papíry na hlavu vedl prvoligový (a také v několika letech druholigový) klub, určitě si vzpomínáte na famozní umístění bohemky,když skončila 4. a utelki jí poháry jen o kus a následující rok už to šlo všechno z kopce. Pan ˇ3varc totiž zjistil,že může udělat co chce a nic se mu nestane,takže začal rozhazovat peníze, dovolil bych si říct, že i krást, až to dopadlo jak to dopadlo. A těsně před tím než to šlo do kopru tak to prodal Vejsadovi, bůh ví proč ten člověk to koupil, jestli chtěl pomoc,nebo se snažil nějak na tom vydělat, každopádně co je podstatné, že kdyby vedení všech zainteresovaných subjektů měli všech pět pohromady a šlo jim o sport jak všichni strašně tvrděj tak se na všechny kluky ,který tam hráli a němeli takovej talent jako Mory nevyserou. A hlavně by se dohodli,protože jedinej komu tady kurv.. kariéru je dovolil bych si říct nějvětší talent v týhle republice od dob rosického ,ale to je jen můj názor. Každopádně je smutný, že takovýhle věci se fakt můžou stát jen u nás.

Reagovat
smazaný uživatel

hm, tohle je myslím jasné slovo do pranice. Sice je to jinak, než jsem si myslel, ale pravdu jsem měl - Vejsada je sice hajzl, ale má pravdu

Reagovat
smazaný uživatel

AŤ je Vejsada jakej chce ,Znám Moryho osobně už dost dlouho,hrál jsem o dva roky výš (věková kategorie) a jezidili jsme spolu na zápasy, kdo hrál fotbal,tak ví že starší jezděj s mladšíma na venkovní zápasy už od žáků. Ale k věci ,je to neskutečně hodnej a férovej kluk, kterej je pro každou srandu, navíc parádní fotbalista a myslim si ,že si určitě nezaslouží, aby se o něj prali jak somálci o chleba. Doufám že to dopadne hlavně pro něj dobře, kluby ať si políbí prdel, ptž stejně ty prachy který za něj dostanou z většiny jdou úplně jinám,než maj jít. Bohužel

Tak ať se s nima udusej a nechaj hráče jít za lepším !!!

Reagovat
smazaný uživatel

to beze sporu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
homeles8

Borec

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a když už jsem u toho, tak odchod Ericha Brabce ze Slavie také nebyl tak jak v médiích říkají, podstata věci byla jinde...v pěnezích !!! nemohl za to ani Brabec,ani Jarolím, Nýbrž pan Doležal...

ale to sem nebudu cpát,kdo by chtěl vědět víc,tak ať si o to písne, vnucovat vám to nebudu, jinak pěkné slunečné odpoledne všem...

Reagovat
smazaný uživatel

no povidej...ja sem slysel, ze to bylo kvuli ovlivnovani zapasu na konci sezony a Brabec v tom mel prsty, jak to Jarolim zjistil, tak se ho chtel zbavit, ptz uz mu nemohl verit...coz je u kapitana dost spatny...jakej na to mas nazor ty?

Reagovat
smazaný uživatel

mno to by me docela zajimalo co za tim bylo prece jenom to byl blesk z cistyho nebe v podstate...

Reagovat
smazaný uživatel

No jelikož jsem od 6 asi do 12 let hrál ve slávii, takže tam znám spoustu lidí,co tam zůstali,nebo co se pohybujou okolo, každopádně tuhle zprávu mám přímo z vedení slavie a samozřejmě se tim nikdo nechtěl chlubit, věc se měla tak, že Erich Brabec měl smlouvu do konce roku 2008, Slávie mu jí chtěla prodloužit, protože ho chtěla udržet na jarní boje o titul, jenže se s nabídkou nové smlouvy přihnala Sparta. No a Slávii nezbývalo nic jiného,než Spartu přeplatit, tudíž Brabcovi dala smlouvu na 13 milionů ročně, což je pro ně při jejich ekonomické situaci velká zátěž ! Brabec jí samozřejmě přijal ,jenže po zisku titulu a s přihlédnutím na jeho nemastné ,neslané výkony na jaře, se rozhodli (resp. zjistili) že nemají finanční prostředky na to, aby platili hráči takovou sumu, navíc když jeho výkony už nejsou takové jako minulou sezonu.

Tak s nim jednoduše rozvázali smlouvu, brabcova žena (mimochodem právnička) mu vyjednala dost slušné odstupné, kolik to nevím ale vzhledem k tomu ,že do konce roku mu zbývalo 6 měsíců, tudíž něco přes 6 milionů tak z nich nějakej ten melounek asi dostal.Zároveň mu tím museli také zavřít hubu, protože do oficiální zprávy dali, že s ním nepočítají kvůli věku a bla bla bla ,aby se veřejnost nedozvěděla, že slavia je na tom finančě mnohem hůř než to na venek ukazují jak media tak pan Doležal. Jo lidi, tak to chodí v zákulisí ve fotbale... bohužel.

Je mi líto Ivana, kterej se tady bude snažit něco udělat s fotbalem,ačkoliv si mohl válet šunky na blízkém východě. Ale myslim si že to bude trvat buď strašně dlouho a nebo se toho vůbec nedocílí,protože fotbal už nedělaj jen hráči jak tomu bylo dřív,ale přesně tohle zákulisí, kam většina veřejnosti nevidí a o čem hlavně ani neví. A věřte je to prasárna vedle prasárny a bude to furt stejný, protože je to v lidech a lidi jsou chamtiví co si budem povídat.

Jen když dám příklad... :

třeba albert vyhlásí že jsou všechny výrobky od teď už na furt zdarma. Co se asi stane,sáhněte si sami do svědomí,jestli by jste tam přišli ráno a koupili si jídlo na oběd a večeři a druhej den tam šli znova, nebo si toho nabrali po kilech a vzali to domů,i když byste to nesnědli a schnilo to tam??? Bohužel taková je dněšní civilizace a mi co v ní žijeme ! A v tom fotbale to neni jiný, když můžou, tak prostě hrabou...

Reagovat
smazaný uživatel

Pekné od teba, že si to tak napísal. Kým budú existovať aj ľudia ako my, nemám o budúcnosť až taký strach. Čo je momentálne v tejto realite najdôležitejšie, pokiaľ človek dokáže byť nad vecou, nerobí si z toho ťažkú hlavu a snaží sa robiť aj čosi pre futbal (alebo akúkoľvek inú oblasť, v ktorej pôsobí)

Reagovat
smazaný uživatel

Mně by extrémně zajímalo, jak je na tom Slávie finančně, klidně i v porovnání se Spartou. To je něco, nad čím si lámu hlavu, neboť z kostelní myši neuděláš přes noc bohatou přístavní krysu.

Reagovat
smazaný uživatel

*Mě

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
centos

Tzn. Brabec by si klidně přestoupil do Sparty?

Reagovat
smazaný uživatel

jsem jedno velké ucho

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
smazaný uživatel

Hm to je hezký... , tak doufejme ,že se to nějak ještě vyřeší...

Reagovat
smazaný uživatel

200. pro moravka, at se nam v tech nemcich prosadi

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

... a vyhraje se Schalke titul

Reagovat
smazaný uživatel

Jak Ti to jám ještě vysvětlit...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Takže Bohemians 1905 bude prodávat hrače a peníze bude inkasovat Střížkov neni vám tpo blbý. Nebýt nás fanoušků tak jsme dopadli jako Dukla Praha. Všechny poháry atd je v Příbramy kretá s Duklou nemá nic společného.

Reagovat
smazaný uživatel

Čo zase s tým Střižkovom

Reagovat
smazaný uživatel

Vůbec jsi to nepochopil...

Reagovat
smazaný uživatel

... s tím Střížkovem jsou jenom problémy... ať už to jednou pořádně vyřeší, Bohemka je přeci jen a jen jedna pravá.. a to BOHEMIANS 1905 !

Reagovat
smazaný uživatel

O Střížkov tu nejde...

Reagovat
smazaný uživatel

... vím, že je to právní problém, a je to "boj" jiných "složek"...

Reagovat
smazaný uživatel

škoda mohl být jeden nejlepší záložník v BL

Reagovat
smazaný uživatel

Taky ještě bude... Podle Reuters zůstává v Německu...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
centos

mulo

Reagovat
didosh

tý vole nejde mi reagovat na komentáře co s tím,když kliknu na reakci tak se mi to vždy překlikne na nový kom. a spátky na článek .........co s tím????poraďte mi někdo prosím

Reagovat
smazaný uživatel

konečná..., logout a sbohem

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Pipo123

Ja som mal ten istý problém a ymenil som prehladávač a už to ide

Reagovat
centos

Univerzální odpověď je: "vymaž cookies".

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele