Postup se Spartou je pro Ščasného víc než LM s Panathinaikosem

25.02.2016 23:34 - Aktuality
 
S Panathinaikosem si sice zahrál v Lize mistrů, ale postup se Spartou do osmifinále Evropské ligy je pro trenéra Zdeňka Ščasného víc. Mezi nejlepších šestnáct celků postoupil tým osmapadesátiletého kouče po dnešní výhře 3:0 v odvetě v Krasnodaru.

"V českém prostředí je to pro mě v trenérské kariéře určitě největší úspěch," řekl Ščasný na tiskové konferenci. "V Řecku jsem sice s Panathinaikosem hrál Ligu mistrů, ale nepostoupili jsme ze skupiny. Tohle řadím nejvýš," dodal.

Sparta první zápas doma vyhrála 1:0 a v Rusku soupeře zaskočila ještě víc. V prvním poločase sice byla pod tlakem, pak ale rozhodla góly Lukáše Marečka, Martina Frýdka a Kehindeho Fataie. "V první půli jsme měli s jejich hrou problémy. Proto jsem varoval, že je to vynikající mužstvo. Kdybychom dostali gól, mohlo to být jinak. Bylo štěstí, že jsme drželi bezbrankový stav," uvedl Ščasný.

"Ve druhé půli jsme se zlepšili, začali jsme hrát a po druhém gólu jsme už zápas kontrolovali," přidal letenský kouč. Historickému postupu začal věřit po první Marečkově brance. "Druhá už byla zásadní, to bychom museli inkasovat čtyři góly a vzhledem k tomu, kolik měl soupeř šancí, to bylo nepravděpodobné," uvedl.

Ščasný přiznal, že tak hladký postup ze souboje s třetím týmem minulého ročníku ruské ligy nečekal. "Byl jsem příjemně překvapený, jak jsme to zvládli. Vedli jsme, soupeř rezignoval a navíc dohrával v deseti. Za stavu dva nula a po červené kartě už to byla na lavičce pohoda. Ale do té doby to tedy moc velká pohoda nebyla," prohlásil.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3589
Komentáře (82 / 0 nových)
kattos
25.02.2016 23:36
#
Mně příjde jako naprostý buran, kterého Sparta našla v kupce sena jak hraje fifu 94..
jarouss
25.02.2016 23:44
#
V tom případě nechápu proč nemají všichni burany v týmu
kattos
25.02.2016 23:44
#
Podívej co on mele za s.ačky... Krasnodar může vyhrát Evropu atd..
veikko
25.02.2016 23:46
#
Nic takového neřekl, oni se ho akorát zeptali, jestli může Krasnodar vyhrát EL a on jim na to řekl, že to může vyhrát každý.
PBLead
25.02.2016 23:52
#
Mekky17
25.02.2016 23:56
#
.. Takhle vzniká bulvár, nějakej negramot si odpověď na otázku přeloží tak jak sám potřebuje, v tomhle případě kattos, abych to upřesnil
Espírito Vermelho
26.02.2016 00:31
#
Tu větu otiskly skoro všechny české noviny. A pochybuju, že každý slyšel ten rozhovor. Znamená to, že všechny české noviny, i ty které považujeme nějakým záhadným způsobem stále za seriózní, jsou jeden velký bulvár. To je smutná vizitka českých novinářů. Urážet, pokud to máš zapotřebí, by to chtělo tam odkud nepravdivé a zavádějící informace pocházejí.
grumpa
26.02.2016 11:33
#
ale s chutí se po té sračce sklouznul...
frank
26.02.2016 00:03
#
Dufan
25.02.2016 23:53
#
Momentálně asi nejlepší volba v českém prostředí. Odborník a žádnej debil. Občas má možná svoje mouchy , ale umí reagovat na soupeře i dobrým taktickym stylem nebo rozestavenim. A dělá ze Sparty taky v očích českých soupeřů sympatickej dojem. Že mě gratulace a v Evropě jen tak dál. Přeji jim nějakého super soupeře.
12janjde
26.02.2016 00:02
#
Odhaduju Dynamo Kyjev
12janjde
26.02.2016 00:03
#
Teda,Šachťor Doněck
Dufan
26.02.2016 00:13
#
Nevim. Přál bych kvůli atraktivitě Tottenham.
Mr.Mike
26.02.2016 04:51
#
taky můj vysněnej soupeř
Zizou_
26.02.2016 09:03
#
Doufám.
NameLess
26.02.2016 10:13
#
Kéž by
WinohradyGang-OG187
26.02.2016 01:06
#
more šachťor uz to nejakou dobu neni. WAXTAP...
12janjde
26.02.2016 01:19
#
No jo,ten ukrajinský patvar Šachtar,ale fanoušci tomu stejně většinou říkají Šachťor
12janjde
26.02.2016 01:26
#
Ale může tomu říkat každý,jak chce,Šachtar,Šachťor,Górnik,Baník,Horník-to je úplně jedno,v jaké řeči tomu říká
kubys
26.02.2016 01:30
#
Jakej patvar, Šachtar to je nějakejch 25 let, nehledě na to, že přejmenovaní na Šachťor bylo jen kvůli porušťování a perzekuci jakýhokoliv jinýho jazyka kromě ruštiny uvnitř SSSR.
12janjde
26.02.2016 02:29
#
Ale,prostě člověk už si zvykl na Šachťor,tak je to pro mě navždy Šachťor,seru na nějakou ukrajinizaci
12janjde
26.02.2016 02:34
#
A navíc,stejně se jmenovali původně Stachanovec
12janjde
26.02.2016 02:41
#
Aha,dokonce předtím ještě Uhláři-Vuhilnyky
Gryphonheart
26.02.2016 07:54
#
Smaž se z EF a bude nám tu všem líp.
veikko
25.02.2016 23:37
#
Dneska všichni viděli, že Frýdek je prostě lepší než Místek.
ryzskej
25.02.2016 23:52
#
Vtipe vylez.
oli9
26.02.2016 00:04
#
12janjde
25.02.2016 23:38
#
Škoda,že ten Olympiacos to tak trousí
12janjde
25.02.2016 23:38
#
Hotovo,1:2 v prodlužce
Kornovec
26.02.2016 00:11
#
jsou to chuji, prvni gol si dali sami a pak jsem to vypnul
Raul07
26.02.2016 01:13
#
Hlavně ne Šachťar, Bragu nebo Villareal...jinak fajn
rct-toulon
26.02.2016 05:52
#
Hezký, aspoň má člověk zas radost z poctivého fotbalu. Jinak některé zápasy hodně zavání něčím nekalym
Stiksxx
26.02.2016 06:58
#
Chtěl bych pochválit Váchu, že už alespoň na pohled nevypadá jak idiot.
osobnostx
26.02.2016 13:36
#
Kde je tvoje typická holandská tolerance a velkorysost ?
[ACS]eRw!n
27.02.2016 13:27
#
extraprase
26.02.2016 08:19
#
může mi někdo vysvětlit, jak se jim podařilo v Rusku vyhrát 0:3? pochopil jsem ten třetí gól, kdy už bylo hotovo, ale.. ty dva góly tam spadly jak moc dílem štěstí, jak moc dílem kvality a jak moc dílem nekvality Krasnodaru?
r.mrazik
26.02.2016 08:33
#
Jako co chceš slyšet vlastně?prostě góly...kvalitní útočná akce,horší bránění na druhé straně...taková fotbalová klasika
extraprase
26.02.2016 08:36
#
tak to jsem slyšet nechtěl no
r.mrazik
26.02.2016 09:23
#
tak co chces za vysvetleni? to neni matematika
Puskas
26.02.2016 08:41
#
Dvě pěkné povedené akce, skvěle zahrané. Takže kvalita hráčů Sparty byla tím důvodem.
kopu_bodlou
26.02.2016 09:06
#
Sparta chtěla, Krasnodar bránil hůř jak Sparta.. ne.. 0:3 o tom utkání moc výstižně nevypovídá, ale zase vyhrála Sparta zaslouženě. a i když měla vzadu mezery, tak třeba Brabec pak zahrál hodně dobře a drželi to tam vzadu..
Postup zasloužený. včerejší výhra taky. ale ty góly jsou víc dílem štěstěny než nějakým herním přejetím.
extraprase
26.02.2016 10:07
#
dík
mraziku tohle a to od Puskasa jsem chtěl slyšet
Puskas
26.02.2016 10:14
#
Tak ptal ses na góly, tak jsem to pochopil.
r.mrazik
26.02.2016 10:20
#
jaky stesti?? copak ke golu toho druhyho musis herne prejet??
kopu_bodlou
26.02.2016 10:47
#
však píšu, že jste vyhráli zaslouženě.. nicméně 0:3 u mě znamená přejet.. a to jste tak uplně neudělali. ale doháje. vítězství! buďte rádi! já to Spartě přeju!
hlavně ať co nejvíc hraje Brabec, Frýdek a Šural...
r.mrazik
26.02.2016 11:11
#
tak ja to neberu spatne...jen tam zadny stesti nejak u tech golu nevidim...
stesti bylo,ze nedal ten "rusák" tu sanci
Bakary3
26.02.2016 08:54
#
Klobouk dolů před Ščasným, směju se všem, co ho vyhazovali, podle mě by měl zůstat, ikdyby nezískal titul, protože dlouhodobě je vidět, že ten tým jde nahoru a už dlouho jsem od našeho mančaftu neviděl takovej projev, dobrá kombinace, nečitelnost, a hlavně sebevědomí, to udělá šíleně moc.

Když se navíc kouknu na kádr, kdy nehraje Šural, Mazuch, Matějovský, Jiráček, Lafata, Juliš... na hostování Shala, Čermák, Koubek, Schick, Hybš... to je síla.

Jediná věc- neustále se zaměřuju na Holka a říkám si, že na něm asi ostatní vidí něco, co já ne, ale ne, on je tragéd.
Naprostej alibista, do souboje se ani nedostane, tudíž ho nemůže ani vyhrát. Viděl ho někdo odebrat míč, vyhrát hlavu ?
Třeba únik Ariho na začátku zápasu, Holek měl skoro 2 metry náskok a nedostal se ani do kontaktu...
Pořád se vyzdvihuje jeho rozehrávka - NE, Procházka třeba zdřevěněl, ale uměl vyvést míč 20 metrů, dát dlouhej pas, natlačit se do koncovky, "konstruktivně" rozehrát.. Holek neumí nic z toho.
Jsem zvědavej na Mazucha, to bude posila jako hrom.
Puskas
26.02.2016 09:00
#
Souhlas, ten tým vypadá i na hřišti dost dobře, jak vydrží spolu a nebude si moc pouštět žilou, mohli by něco dokázat. A s Holkem souhlas, Mazuch, až bude fit úplně, tak ho podle mne nahradí.
Mononukleoza
26.02.2016 09:16
#
Předem upozorňuji,že Spartu absolutně nenávidím, ale musím uznat,že se na ní poslední dobou dá koukat. Hraje atraktivní fotbal. Takže kdyby byla sympatická, tak bych jí i fandil
Puskas
26.02.2016 09:20
#
Sympatická Sparta je protimluv.
salami
26.02.2016 09:20
#
ve všem souhlasim, já si myslim, že Ščasný je po Vrbovi náš nejlepší kouč, nemám vubec radost z toho, že je ve Spartě, vlastně jediný v čem s tebou nesouhlasim, že by měl zůstat i přes nevyhranej titul, doufám totiž v jeho odvolání, at se Sparta zase plácá s nějakym šaškem
Jancafcb
26.02.2016 09:27
#
Holek? No ale co brabec? Sice jsem včera neviděl celý zápas, ale když už jsem se díval, tak Brabce jsem si několikrát všiml v tom negativním smyslu. Párkrát tam nesmyslně vystoupil z obranné řady, aby získal míč, ale netrefil, tak utíkal zpátky. Pak nestíhal unikajícího hráče. Ten hráč působí celkem komicky a celkem se divím, že se kritizuje hlavně Holek. U těch dvou to je prašť jak uhoď. Brabec se mi nikdy nelíbil: je strašně pomalý a těžkopádný.
urbis_
26.02.2016 09:31
#
Brabec tam včera několikrát dokonalým zákrokem Spartu zachránil. Navíc i co do rozehrávky a podpory ofenzivy je mnohem lepší než Holek.
Puskas
26.02.2016 09:32
#
Jancafcb
26.02.2016 09:45
#
Ale to jo, on má rozehrávku na dobré úrovni. Jen prostě nemůžu souhlasit s tou kritikou Holka, když ani Brabec není žádný top stoper ne? A viděl jsem asi 20 minut, protože jsem včera nestíhal. Moc se mi líbil Vácha a Mareček i Fatai. Tak asi na mě ta obrana působí nějak špatně v kontrastu s ofenzívou, která je moc kvalitní. Ve Spartě vždy byli kvalitou "repre stopeři, což při vší úctě Brabec (ani Holek samozřejmě) nejsou.
ACSisBEST
26.02.2016 13:27
#
Moc se mi líbil Vácha ....nevím jestli jsme viděli stejnej zápas kde hrál
r.mrazik
26.02.2016 09:33
#
tak to je ale slusna blbost co jsi napsal...
Jancafcb
26.02.2016 09:47
#
A je to možné, ale mám na něj takový názor. Pokaždé, co ho vidím, tak se mi nelíbí..Jestli to budou stavět na podobných hráčích, tak na to Sparta dojede v budoucnu. Ano kvalitu má, hlavně vzdušné souboje zvládá s přehledem, ale není to stoper, který by táhl Spartu.
Puskas
26.02.2016 09:53
#
Právě že poroste. A včera byl výborný.
r.mrazik
26.02.2016 10:03
#
tak momentalne spartu tahne,protoze tam nikdo jiny lepsi neni...je dobry pozicne,rychlostne,rozehravku ma hodne dobrou...

tvuj nazor je spatny
Bakary3
26.02.2016 10:11
#
Ta pomalost a těžkopádnost jo, což mě u tak mladýho stopera zaráží a dřív jsem ho měl za stopera z těch rychlejších, ale včera byl jak slon v porcelánu...
Nějaký to špatný vystoupení tam taky bylo, ale on je platnej, vyhraje hlavy, odebere míč, na Spartu výkonnost určitě má, ale měl by zamakat. Každopádně oproti Holkovi, kterej se o nic radši ani nepokouší, do souboje nejde, a celkově je tam jak namalovanej (ten jeho nedůraz je katastrofální na jakoukoliv pozici, natož na stopera) působí Brabec jako Maldini v nejlepších letech.
r.mrazik
26.02.2016 10:21
#
pomalost?? koukate na toho brabce?
Puskas
26.02.2016 10:22
#
Vždy jen na opakované záběry
r.mrazik
26.02.2016 10:30
#
asi jo...zrovna brabce brat za pomaleho mi prijde docela ulet
Bakary3
26.02.2016 13:35
#
Jak ho tam nekolikrat provetral Ari u pravy strany a on za nim tezkopadne klopytal a vubec nestacil jsi asi nevidel, tak nic..
Nasi ligu jako meritko samozrejme neberu.
r.mrazik
26.02.2016 13:37
#
tak kdyz je ten hrac v nabehu a obrance jde za nim,tak toho moc nepoznas...a Ari je rychlik no...
asi jako rikat o obranci,ze je pomaly,kdyz nestihl v nabehu Henryho...nebo ted Martiala
r.mrazik
26.02.2016 09:30
#
jak na Scasnyho prskam,tak vcera klobouk dolu...i kdyz jeho zakladni taktika stala za prd,tak to zmenil
za vcera super....a nakup Zahustela na praveho beka bylo skvely
goodbay
26.02.2016 09:39
#
První poločas bylo rozestavení 352 a přešlo se na 451?
r.mrazik
26.02.2016 10:04
#
zacal to hrat 352 a pak to prohodil na to 4231 a bylo to lepsi
rusaci byli na tu prvni variantu dobre pripraveny...
ale scasny ma za to plus,ze to prehodil,kdyz to stalo za hovno
guzman
26.02.2016 09:41
#
Srbic
26.02.2016 10:06
#
Puskas
26.02.2016 09:41
#
Ale i pro hosty ve studiu, neviděl jsem je sice celé, ale Páník výborný a Švanci s tím svým stylem dobrá protiváha.
Blasphemer
26.02.2016 10:06
#
Pánik byl super.
Rišan
26.02.2016 10:20
#
Ta sestava komentátorů byla nezvyklá, strejcovský styl Švancary někomu snad sedí, já bych tam rád viděl především Hyského. Taky Pánek není zrovna typ pro studio.
Puskas
26.02.2016 10:22
#
Mně se líbili oba. Švancara mi též nesedí, když je sám nebo s jiným, ale včera si sedli.
[ACS]eRw!n
27.02.2016 13:31
#
Hyska kvuli tomu svymu trenovani uz s komentovanim konci ne ?
Hnědka
26.02.2016 10:02
#
neskutečně přeceňovaný víteztsví,impulosovi prodloužilo angažmá minimálně do konce sezony
Puskas
26.02.2016 10:06
#
V čem je přeceněn postup do 1/8 EL po jednom celém skvělém zápase a poločase ve druhém?
Hnědka
26.02.2016 12:11
#
slabej soupeř
Sosi
26.02.2016 10:02
#
Je pěkný, že se oslavuje zaslouženě Ščasný za to, že dokáže reagovat v průběhu na soupeře a měnit rozestavení... Co je smutný, že by to měl umět každý trenér s každým mužstem a neděje se tak
dondinho
26.02.2016 10:22
#
První poločas trochu nervy, 2. paráda naposledy si snad vzpomínám na takhle dobrý výkon na podzim na Schalke a jinak předtím už ne...akorát Costa by si měl odpustit vzadu ty brnkačky na nervy, párkrát si dost koledoval.
[ACS]eRw!n
27.02.2016 13:32
#
Sparta Scasny Panathinaikos

fakt sou mi k smichu ty zdejsi chytraci, co neverili Scasnymu od zacatku tak jako ja..
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.