Posily jsou na cestě. Ostrava začala přípravu beze změn

19.06.2017 11:54, aktualizováno 19.06.2017 14:28 - Aktuality
Tomáš Mičola (© fcb.cz)
 
Bez výrazných změn se po dovolené sešel kádr fotbalistů Ostravy, kteří se do nejvyšší soutěže vrátili po roční pauze z druhé ligy. Jediným nováčkem v kádru nového trenéra Radima Kučery je záložník Tomáš Hykel, který by se na Bazaly mohl přesunout z Frýdku-Místku. Podle informací webu iSport.cz se do klubu vrátí i věhlasný odchovanec Milan Baroš.

Baník udržel svého nejproduktivnějšího hráče minulé sezony Tomáše Mičolu a novou smlouvu by měl podepsat i zkušený stoper Tomáš Zápotočný. "Máme rozjednáno ještě několik dalších příchodů," řekl ČTK sportovní ředitel klubu Dušan Vrťo. Barošův příchod z Liberce, kde pětatřicetiletý útočník strávil minulou sezonu, zatím oficiálně nikdo nepotvrdil.

Z Baníku odešlo zatím jen trio hráčů, kteří tu byli na hostování: Ľubomír Urgela (Karviná), Petr Nerad (Jihlava) a Tomáš Hučko (Žilina). Do přípravy se naopak šest navrátilců z hostování zapojí, jde o Ondřeje Šašinku (Senica), Jakuba Šašinku (Poprad), Jakuba Malého (Petřkovice), Jana Matěje, Martina Honiše a Marka Szotkowského (Vítkovice).

Baník udržel svého nejproduktivnějšího hráče minulé sezony Tomáše Mičolu a novou smlouvu by měl podepsat i zkušený stoper Tomáš Zápotočný. "Máme rozjednáno ještě několik dalších příchodů," upozornil Vrťo.

Ostravský celek sehraje první přípravný zápas v sobotu v Dětmarovicích proti Karviné a v polovině příštího týdne se přesune na soustředění do Kroměříže.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3965
Komentáře (220 / 0 nových)
trevor
19.06.2017 11:56
#
Pojď Milane, pojď to podepsat a užít si poslední sezonu v dresu FCB po návratu zpět.
Krony
19.06.2017 12:24
#
Jak poslední? Bude jako Jarda Jágr nejméně , Milan teprve začíná druhou část kariéry!
Bobřík
19.06.2017 12:25
#
Druhou třetinu
trevor
19.06.2017 12:27
#

Ale mohl by vychovat Szotka a mladého Šašinku. Ježišmarjá, ať už to podepíše, to pak snad bude znamenat i definitivní odchod té krysy.
Krony
19.06.2017 12:30
#
Doufejme. Jinak slyšel jsem, že Jankul z klubu odchází, druhá verze byla, že mu naopak rozšíří kompetence. Nevíš jak to vypadá s ním?
trevor
19.06.2017 12:33
#
No, já slyšel právě spíše taky tu první verzi. Ale v těch strukturách klubu, čert aby se tam vyznal.. Na druhou stranu, pokud vidí, co tam dělá Dušanko a vlci z Karviné, taky bych dal od toho ruce pryč. A když jsme u Dušanka, o to více mne mrzí, že minulý rok nevyšel Karel Kula z Třince jakožto sportovní ředitel.
Krony
19.06.2017 12:54
#
No ono je to dvojaké tohle posouzení. Jasně Vrťo brzdí rozvoj toho klubu, ale na druhou stranu má majitel jistotu, že se neutrácí za nepotřebné (a vem si kolik lidí nadávalo, že posil málo a špatné, jenže ten postup se udělal a za poloviční peníze). A nejde jen o posily. Stejné je to s dvojicí z Karviné, mohli jsme mít v mládeži reprezentanty a mládež co do počtu dvojnásobnou, ale za jaké náklady a s otazníkem, jestli se to někdy v budoucnu vůbec vyplatí.
trevor
19.06.2017 13:01
#
Majitel mu zrovna před rokem řekl, že peníze jsou a ať se nebojí oslovovat hráče
Tam je na hovno, jak jedná s některými hráči a naopak, jak si bere do klubu své koně (Pekár).

O vlcích z Karviné vážně jen špatně, ti pro klub nic dobrého neudělali, naštěstí to velkotovárník poznal.
Teď ještě ta podmínka Baryho a snad, doufejme se bude měnit osazenstvo struktur klubu.
Ale přiznám se ti, že to Brabcovi ani nevyčítám tyhle lidi, není co. Ten chlap je novic ve fotbale, nerozumí tomu (sám to řekl tehdy) a bohužel pro něj i klub narazil. A chybama se člověk učí.

Takže doufejme, že tyhle Wolfy, Mašleje, Dušanky či Vlky vystřídají jinačí lidé
Krony
19.06.2017 13:09
#
Já bych tam třeba toho Vrťa nechal. S minimem nákladů ten postup byl, teď je úkol střed tabulky, tak ať se snaží. Mi se to takhle líbí, nechci ať jsme jak Sparta, co si prostě na novou sezonu nakoupí nový kádr, nevyjde to, tak znova, nakoupíme, uvidíme co z toho bude.

Ale chápu, že někomu se tohle nelíbí, byl by radši, kdyby si Baník úspěch koupil. Mě osobně mrzí více, že se neinvestuje do té mládeže než to, že se nenakoupí mraky posil. Ale taky chápu i to, že nejde bez rozmyslu zdvojnásobit počet dorostenců, byť by byli kvalitní, když není vyřešeno kde by trénovali a hráli.
trevor
19.06.2017 13:13
#
Čeče, ten postup ale neudělal Dušanko, ale ať se to někomu líbí či ne, nýbrž Vlasta. Naopak Dušanko tam se svými vlčáky dělal dusno všemožně

Každopádně, nerozjel se už v minulém roce projekt ohledně zkvalitnění mládeže? Budou mít tréninkové centrum na Bazalech..Teď ještě kvalitní trenéry a snad bude lépe. Upřímně, nemůžem si moc vyskakovat, co se týče právě hráčů z juniorky. O tom i psal Vlasta ve své knize. Hrozně vybrakovaný oddíl..
Krony
19.06.2017 13:21
#
Tři hřiště co budou na Bazalech je hrozně málo. Minimum je ještě jeden takový areál a vzhledem k celkovému počtu hřišť v Ově je i ten dvojnásobek málo.

Neříkám, kdo udělal, či neudělal postup. Říkám jen že Dušan minimálně zatrhl několik přestupů, které Petržela chtěl a zatrhl je evidentně oprávněně, ten kádr byl dostatečně silný na to aby mužstvo postoupilo. Byť to bylo jen těsně. Co já slyšel, tak Vlastík chtěl ještě další 4 hráče za cca 12mega.
trevor
19.06.2017 13:30
#
A Brabec nebyl proti za ně dát peníze. Všimni si, že to, co si vyhlídl Vlasta, tak pak ti hráči udělali postup. Věř mi, že zde peníze nehrali roli.
Ale to je jedno, spíše souhlasím s tebou, že už by se něco mělo dělat s mládeží. A do toho, aby klub hrál klidný střed tabulky a postupně, rok od roku zlepšoval své umístění.
Krony
19.06.2017 13:43
#
Ale o tom to je. V druhé lize by byli špička, ale pro první průměr. Co teď s nimi? Nakoupit další, lepší za dalších X mega? Dobře že je Baník nekoupil. Brabec nebyl proti, ale na to tam toho Dušana má, aby zatrhl to, že se bude utrácet za zbytečnosti. Za mě Dušan 70% v hodnocení a to je dost

Ta mládež je nutnost, vždy to byla pýcha Baníku a mělo by to tak být i v budoucnu. Tam vidím tradici, která mizí a nikoho to nesere. O Bazalech se zpívá, popsalo se o nich tuny papíru, ale na tohle se zapomíná. Přitom Jankulovské, Baroše, Slončíky a další oslavují všichni. Jenže další slavní odchovanci bez práce s tou mládeží v kvalitních podmínkách nebudou.
iamek
19.06.2017 13:02
#
Takhle tu mladez brat nemuzes. Tohle nezjistis nikdy. Muzou ti vyrost mega talenti a taky nemusi nic. Ja osobne bych do mladeze prachy cpal. Pro me byl Granecny a Helesic spolu s Vaskem nejlepsi hraci jara. Tech talentu tam par je, ale je jich cim dal min. Pamatuju jak v kazdem repre vyberu se to banikovci jen hemzilo a ted docela bida. V U21 lesti lavicku byvali banikovci za ktere klub ani moc penez nedostal.
trevor
19.06.2017 13:05
#

Máš pravdu, těch talentů tam vážně moc nemáme, taky jsem ohledně tohoto otevřel oči. V každém jsem viděl nového Slončíka, ale.. Ti kluci by na sobě museli tak makat jako Denis s Matějem.

Takový Malý třeba. Každopádně, jak to jde u hráčů v mládeži FCB vypovídal docela rozhovor Maceje, který byl brán jako talent. Sám v rozhovoru přiznal, že měl hlavu v oblacích, cítil se jak mistr světa a přitom nic nedokázal. Pak byl rád za slovenský Trebišov.
Krony
19.06.2017 13:12
#
Jak píšu. Investice do mládeže určitě ano, ale nejdříve je třeba vyřešit zázemí pro mládež. Tady mě mrzí že se to za celý rok a půl, co je Brabec v klubu nějak výrazněji nepohnulo.
iamek
19.06.2017 13:15
#
. Treninkovy komplex potrebujem jako vino. Bez toho se poradne mladez nehne.
lichna
19.06.2017 13:45
#
No pozor, oproti tak pět rokům zpátky jsme na tom dobře. Vždy tři hráči základu U19 jsou od nás. A v mladsich taky máme hráče. Pamatuju si jak jsme tam neměli nikoho.
elzee
19.06.2017 14:04
#
Ono taky dost záleží na realizačním týmu, kterej dělá nominace. Takže, pokud někdy nebyl žádný baníkovec v nominaci, nemuselo to být způsobeno nedostatkem kvality, ale trenér vsadil na pro něj známější hráče.
iamek
19.06.2017 14:14
#
+ tlak agentu.
iamek
19.06.2017 14:14
#
Tak pet let zpatky byl tym na krach. Mladez se musi vratit tam, kde byla pred Safarcikem a spol.
trevor
19.06.2017 14:29
#
I tak si nemysli, že je to lepší..Není. I když to ti kluci mají v noze, tak na to mrdají. A trenéři..Však ti dobří odcházeli vcelku nedávno..Bohužel.
cavenaghi
19.06.2017 14:48
#
Opravdu bych tady žádné pojítko neviděl. Baroš hraje již několik let trochu vyčpěle, jeho výkony jsou rozhodně horší než u 10 let staršího Jágra (nejlepší soutěž a důležitá role v týmu i pořád celkem slušné bodování).
Krony
19.06.2017 15:19
#
No... Co k tomu říct? Víš co to znamená, když se řekne "nadsázka"?
cavenaghi
19.06.2017 15:31
#
Pokud to byla nadsázka, tak O.K.
cavenaghi
19.06.2017 15:30
#
Měl by hrát a neposlouchat tu jeho zlatokopku.
Kepy_FCB
19.06.2017 11:58
#
Navrat krale!

Zatim nej posila je ze neprisel Varadi jinak nic moc zatim
Josifek
19.06.2017 12:02
#
"Návrat krále" mě ze začátku bůhví proč sralo, teď už se tomu jen směju
Kepy_FCB
19.06.2017 12:05
#
Jo, kdyz ono si o to primo rika. Ale az se vrati Bary nabere zo nove rozmery.
Josifek
19.06.2017 12:11
#
Joo, tam bych to chápal víc
D4ve
19.06.2017 12:27
#
Prý má přijít, odkud víš, že ne?
Kepy_FCB
19.06.2017 12:39
#
Nevim, kua nestras
HorajzmAmmann
19.06.2017 11:59
#
Mičola Baroš a snad více prostoru pro Helešice a Granečného Natěšený na ligu jak cyp a první dvě kola 0 bodů už to vidím

trevor
19.06.2017 12:00
#
První výjezd do Jablonce a tam výhra 2:1, obě branky Milan
HorajzmAmmann
19.06.2017 12:01
#
tradiční koupačka? Nejlepší jak jednou v sektrou ty nafukovací píčoviny Zopakoval bych to...
trevor
19.06.2017 12:03
#
Přesně tak
Lepší si dát na začátek tyhle výjezdy než ty masové. I když, na konci srpna podmanit si pražskou Letnou, jako proč ne, že jo.
lichna
19.06.2017 12:06
#
trevor
19.06.2017 12:08
#
HorajzmAmmann
19.06.2017 12:09
#
jinak asi třetí týpek nad tím žralokem to je Večeřa?
trevor
19.06.2017 12:11
#
Šel se odreagovat ..
andrew96
19.06.2017 12:58
#
Robert_Henn
19.06.2017 12:13
#
Kralove z Ostravy si to vsude prijedou podmanit a pak dostanou bura
Krony
19.06.2017 12:25
#
Však o fotbal nejde troubo.
trevor
19.06.2017 12:26
#
Však proto sem na něj ani nereagoval, oni si žijou ve svém jiném světě
Robert_Henn
19.06.2017 12:30
#
To si povime na konci sezony, az se bude zase poroucet do druhy ligy. Jinak ja vim, jde orece o fandwni a v tom se vy porad musite presvedcovat, ze jste nejlepsi a jedinecny
Krony
19.06.2017 12:32
#
Jde o to se pobavit, ale to ty nikdy nepochopíš, čili naprosto zbytečná diskuze. Užívej si dál svůj ubohý život. Sbohem
Robert_Henn
19.06.2017 12:35
#
Tak ja se na vas ucet bavit urcite, takze to chapu Co ale nechapu je to, ze se nekdo bavi delanibordelu vsude kam prijede. Ale krome vasi jednoduchosti me jeste bavi to jak jste presvedceny o vlastni dokonalosti
Krony
19.06.2017 12:50
#
Napsal jsem sbohem, ale ještě jednou ti tedy odpovím. Ubožák co se baví neúspěchem někoho jiného, místo aby se snažil pobavit úspěchem svým, je totální troska a ne člověk.
clovek1
19.06.2017 13:32
#
Pokud nemáš žádné úspěchy, musíš se spokojit s radostí z neúspěchu cizího.
Krony
19.06.2017 13:52
#
Jak říkám, troska
Do tří let v protialkoholní léčebně, pak drogy, do deseti let visí na provaze. Někteří lidé prostě nechápou, jak si dělat život hezký
Baronne
19.06.2017 15:02
#
Manny
19.06.2017 16:19
#
rufus
19.06.2017 22:02
#
To už na Letnou tentokrát nepojedou vandráci?
Puskas
19.06.2017 12:00
#
Prý chceme levého obránce a útočníka.
HorajzmAmmann
19.06.2017 12:03
#
Tak zrovna Helešice a Granečného bych nechal hrát pořád.

Vašek - Sus, Šindelář, posila, Granečný - Hlinka, posila - Azevedo(posila), Hrubý (Azevedo), Helešic - Baroš
yanezz
19.06.2017 14:27
#
Zápo?
meno
19.06.2017 16:30
#
Nebude mít na první ligu
Cukroušek
19.06.2017 19:06
#
proc by na ni jako nemel mit? s kym by mel mit problemy pri braneni ? s utocniky Bohemky?Jihlavy?Brna?Zlina?Slovacka?... jeste tuhle sezonu v pohode ukope
meno
19.06.2017 19:26
#
Ale prosím tě
!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 18:04
#
Vedle Šindeláře by snad na ligu mohl již stačit někdo z mladých Mešaninov/Pokorný/Honiš! Zápotočného jsem doufal již nepodepíšou, taky si myslím, že už na to nemá. Ještě fakt kvalitní posilu do středu zálohy a min. střed tabulky se musí uhrát s prstem v nose! 30 bodů na záchranu tenhle mančaft s přehledem uhraje jen v domácích zápasech.
!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 18:09
#
A na stoperovi bych někdy rád alespoň v přípravě viděl Bredu. Postavu na to má dokonalou, rychlost z pravého beka by taky měla být výhodou, divím se že ho tam ještě nezkusili.
GajzkaMendyjeta
19.06.2017 12:05
#
snad zase spadnou
HorajzmAmmann
19.06.2017 12:06
#
vem si do ruky Fidget Spinner a drž hubu
Baronne
19.06.2017 12:10
#
Bobřík
19.06.2017 12:26
#
KingMaster13
19.06.2017 16:53
#
pawelFCB
19.06.2017 22:13
#
Bosko
19.06.2017 12:06
#
Josifek
19.06.2017 12:13
#
Heheeh, by mohli i pak využít "návrat krále" s novým rozměrem
Nr.Nobody
19.06.2017 12:14
#
Presne, bude dalsi rozmer pro Navrat krale.
ClancyWiggum
19.06.2017 12:15
#
!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 18:07
#
Snad ti upadnou obě ruce, abys už neměl možnost psát podobné blbosti!
patas92
19.06.2017 12:06
#
Snad kromě Baroše přijde i nějaký gólový útočník
HorajzmAmmann
19.06.2017 12:07
#
a kdo? Však asi 4. nejlepší ligový útočník má 10 golů To když si tam Baroš stoupne na všechny zápasy tak to dá taky
patas92
19.06.2017 12:10
#
Tak pokud dá 10 gólů, tak fajn, ale moc tomu nevěřím
cavenaghi
19.06.2017 14:49
#
Může dát i víc, i když to zní ne zrovna věrohodně, kdyby se více snažil, tak to má v noze pořád.
dinss
19.06.2017 15:55
#
Baroš bude rád za pět gólů. Nebudete hrát proti všem týmům ofenzivně a rychlostní typ už taky není.
lichna
19.06.2017 12:07
#
No, jako ohledně Baroše to už některé média podávají tak, že je to skoro hotovo. Tak snad.
Robert_Henn
19.06.2017 12:14
#
Baros neni dobrej ani pro boj o zachranu.
clovek1
19.06.2017 13:34
#
Ale pro klidný střed to stačí
!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 18:14
#
On ale myslí Milana Baroše, toho fotbalistu co dlouho hrál za Baník, Liverpool, Lyon, Aston Villu, Českou repre,....! Zatímco ty asi myslíš toho Barose z vedlejší cikánské třídy na zvláštní škole co tě šíkanoval za hloupé řeči.
ratusek
19.06.2017 12:07
#
Posily nikde. Jen se jedná. Za chvíli už soutěž, a budeme zase brečet že se to lepilo na poslední chvíli nebo čekáme na zoufalce uvolněné na hostovačky?
iamek
19.06.2017 12:11
#
yanezz
19.06.2017 14:27
#
zítra budou na zkoušce
!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 18:19
#
Vlastík říkal, že současný kádr vklidu uhraje střed a zatím co řekl to platilo! Za mně je třeba jeden stoper, který to potáhne místo a lépe něž Zápotočný. Baroš už je snad hotovej, tak útok bych ani neřešil a sehnal jen jednu opravdovou kvalitu do zálohy.
yanezz
19.06.2017 18:38
#
Ostravský klub chce útočnou sílu výrazně posílit. Bez ohledu na to, zda se Baroš do Ostravy vrátí, či ne, hodlá klub přivést do kádru ještě nejméně jednoho hrotového hráče nadprůměrných ligových kvalit.

„Máme několik tipů. Věříme, že třeba už v tomto týdnu budeme moci nějaké jméno oznámit. Opravdu nám záleží na tom, aby to byl prověřený kvalitní hráč,“ řekl trenér Kučera s tím, že nadále trvá jeho zájem získat pro staronového účastníka nejvyšší soutěže dalšího stopera. Martina Šindeláře z Olomouce už má Baník pro tento post téměř jistého, Kučera chce ovšem ještě jednoho stopera. A taky levého beka či záložníka.

!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 19:18
#
Odkud cituješ?
ratusek
19.06.2017 18:52
#
Vlastík toho nakecal a jestli se pořád vymlouvali na tlak tak na záchranu bude stejnej ne li větší. Kádr potřebuje tak 4 nadpůrměrné zráče do základní sestavy a k tomu sázet na své mladochy. Ale rozumně to promíchat a ne brát slovenské matláky ala Pekár aspol a brát je za nadprůměrné posily
!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 19:38
#
Nakecal toho dost, ale všechno mu vyšlo! Proto mu věřím i ten klidný střed. Podívej se na sestavu co uhrála na jaře v sestupové sezóně pod vlastíkem v lize 10 bodů:
Chmiel, Dostál, Lučić(Granečný), Vraštil (Kaša), Mešaninov (Honiš), Holzer (Helešic), Hrubý, Lásik, Mondek, Ožvolda, Šašinka.
Když to porovnáš se současným kádrem tak už v tuto chvíli máme brankáře a hlavně útok o 100% lepší, obranu o 50% lepší a záloha je srovnatelná (tu jedinou bych ještě posílil) takže o nějakých 30 bodů za sezónu vůbec nemám strach spíš fakt věřím tomu klidnému středu.
Já mám právě strach, že když se teď zase bude rádoby posilovat tak se právě naberou ti další slovenští matláci o kterých píšeš a zase tu bude plno šrotu. Já bych je tu sezonu nechal odehrát ve stejném složení ať se ti hráči ještě právě proberou (vyperou se další slováci jako Pekár, Mondek, Hlinka a z baníkovců se nechají ti nejlepší), vykrystalizuje silná osa uhraje se střed a na příští sezónu to doplnil špičkově a zabojoval o poháry.
ratusek
19.06.2017 19:53
#
Souhlas. Ale ber to tak že v tý sestupový sezoně už o nic nešlo a hrálo se jim dobře. Ted to bude ještě větší tlak. Ale snad to borci zvládnou.
clovek1
20.06.2017 07:31
#
Mondek Patřil k nejlepším.
!!!OCIP_KINAB
20.06.2017 12:44
#
Mně teda jako žádné terno nepříjde, v lize bude silný podprůměr. To už bych tam raději viděl nějakého ostraváka než jeho. Jediný z cizinců co je v Baníku právem, tzn. že bezpochyby převyšuje ostravské kluky v rychlosti, technice a fotbalově obecně je Azevedo. Ostatní nijak nevybočují z průměru což je špatně, když cizinec tak to musí být tahoun!
clovek1
21.06.2017 20:43
#
Silný podprůměr určitě ne, řekl bych průměr. A my nemáme snad žádného našeho (Ostraváka) co by patřil v lize výše než k průměru.
ratusek
19.06.2017 12:12
#
Hykela neznám ale předpokládám, že to bude Šichor lvl.2
HorajzmAmmann
19.06.2017 12:17
#
Šichor doufám nehrál v žádné repre ne?
ratusek
19.06.2017 12:24
#
No bral sem to podle toho že taky defakto přichází z týmu ze 3.ligy
HorajzmAmmann
19.06.2017 12:32
#
však je jedno odkud jde ne? Azevedo taky přišel z nějakýho okresu
GajzkaMendyjeta
19.06.2017 12:55
#
taky stojí za hovno
HorajzmAmmann
19.06.2017 13:11
#
s tebou se o tom vůbec nebavím
yanezz
19.06.2017 18:31
#
ty taky stojíš za hovno
yanezz
19.06.2017 18:31
#
Hykel repre U20
ratusek
19.06.2017 18:49
#
To je sice hezký ale takovejch je. Nově třeba Souček za A tým
yanezz
19.06.2017 19:00
#
volný hráč,bez smlouvy
Nr.Nobody
19.06.2017 12:18
#
Tak Banik je asi jasnej sestup a kdo s nim? Jihlava? Sigma?
GajzkaMendyjeta
19.06.2017 12:21
#
klokani
ratusek
19.06.2017 12:24
#
Krony
19.06.2017 12:27
#
Plzeň?
Nr.Nobody
19.06.2017 12:31
#
Ptam se na sestup, ne na titul.
pedrofcb
19.06.2017 13:20
#
jj, s Řezníčkem na hrotu to máte v kapse
pedrofcb
19.06.2017 13:22
#
a až se provalí ty vaše kurevstva tak jste ve 2.lize na to tata.
Greny
19.06.2017 13:25
#
až se provali jejich kurevstva tak sebou vemou i Spartu
meno
19.06.2017 16:32
#
Až se provalí kurevstva tak ligu budou hrát Slavoj Houslice, TJ Osek a Lázně Bohdaneč
pawelFCB
19.06.2017 22:13
#
D4ve
19.06.2017 12:28
#
Aby ses nedivil ještě
C-M@ster
19.06.2017 12:32
#
Bohemka.
gulbis
19.06.2017 13:30
#
Baník a Sigma/Jihlava ideál.
frankiefcb
19.06.2017 14:29
#
!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 18:25
#
Chtěl jsem se tě zeptat kolik bys na sestup Baníku případně vsadil, abych si nějak číselně dokázal vyjádřit sílu tvého názoru. Tvůj oxymorón "asi jasnej" však poukazuje spíše na obyčejně jednoduchou záměrnou provokaci.
clovek1
20.06.2017 07:31
#
pawelFCB
20.06.2017 13:08
#
yanezz
19.06.2017 18:33
#
Plzen,banda alkoholiků a fetek
pawelFCB
19.06.2017 22:13
#
martin8
19.06.2017 12:27
#
Za ro bude návrat krále do druhé ligy.
yanezz
19.06.2017 14:26
#
kokote!!!
Coutinho10
19.06.2017 12:27
#
OT: Zilina v 2. predkole v LM bude hrat s Luftnerovou Kodani wow
ZB 07
19.06.2017 12:32
#
Nemáš kompletní rozpis?
ZB 07
19.06.2017 12:37
#
díky
Coutinho10
19.06.2017 12:40
#
nz btw. od 13:00 los i 1. předkola EL, kde bude i Benešův Vasas a od 14:30 los 2. predkola, kde bude Bolka
ZB 07
19.06.2017 12:41
#
Super, aspoň budeme už dneska vědět, kdo bude tím šťastlivcem, který si vylosuje Boleslav
Coutinho10
19.06.2017 12:48
#
jojo...jsem na to dost zvedavej

jinak bude tam i dost jinejch zajímavejch týmů viz seznam z Coenu...krom dalších Slovenskejch týmů (Trenčín, Slovan Bratislava, Ružomberok) i Galatasaray, Midtjylland nebo Rangers

http://www.coen.wz.cz/evropskaliga17-18.htm
12janjde
19.06.2017 14:32
#
A Kosovany konečně dali do mužských evropských pohárů a v ženách bude Sparta i Slavia nasazena do 32,21 bude nasazených a 10 skupin po 4,takže postoupí i nejlepší z 2.místa,podle toho jejich tradičního systému,že se jim bude počítat jen bilance mezi prvními 3 ze skupiny
Coutinho10
19.06.2017 15:01
#
Kepy_FCB
19.06.2017 12:38
#
Onlajny
Kang & Kodos
19.06.2017 12:34
#
To teda chytli pěkně Když vypadnou, tak nejdou ani do EL, ne?
Coutinho10
19.06.2017 12:38
#
jj přesně...takže bud se muzeme vysmat Slovakum nebo Luftnerovi, ze zdrhnul
Kang & Kodos
19.06.2017 12:40
#
Ale docela škoda, byl jsem na ně zvědavej. Proti Kodani jim moc nedávám. Navíc byli první nenasazený.
Coutinho10
19.06.2017 12:56
#
jj bohužel oni ty Slováci vždycky z toho 2. předkola LM vyletej no ...proto sem říkal i minule, že lepší pro ně asi bude tu ligu nevyhrát, aby mohli hrát od 1. předkola EL a nahrabat aspon tam nejakej koeficient a treba se prokousat do 3. nebo 4. predkola predkola EL

jinak ta Žilina měla ještě zuženej vyber tymu (link dole), ale je fakt, že Kodan byla papirove nejvejs a nakonec ji taky dostala, ale tesim se na ten zapas dost

http://imgur.com/a/xHL28
Greny
19.06.2017 13:01
#
no a ? Plzen se tím taky musela prokousat, je to jejich boj
Coutinho10
19.06.2017 13:20
#
myslel jsem to spíš z pohledu toho 2. předkola LM ne uplne koeficientu konkrétního týmu, ale celý země...mi přeci jenom začínáme ve 3. předkole LM....oni to maj fakt beh na dlouhou trat a moc to nevypada, ze by se mohli casem nejak z toho dostat....

a kdyz zminujes Plzen, tak nas ted ceka vesmes taky podobnej ukol, protoze ten koeficient diky par lety odmlce mame taky celkem malej jako Slováci a hrát 2. předkolo LM by asi byl celkem problem....takhle preci jenom 2 predkola mame jasny
Greny
19.06.2017 13:26
#
jojo ale Plzen cestu do LM v obou pripadech zacinala také uz v druhem predkole, to az v posledni dobe hraje mistr od 3. predkola
Coutinho10
19.06.2017 13:31
#
jj ted teda koukam jeste zpetne a tu LM 2. predkolo jste hrali hned 2. poharovej rok a meli jste prave Pjunik, takze to jste asi museli bejt nasazeny, coz me celkem prekvapuje, kdyz to byla teprve 2. poharova sezona (a v ty 1. jste vypadli s Besiktasem)

http://www.eurofotbal.cz/kluby/cesko/viktoria-plzen/zapasy/liga-mistru-2011-2012/?cID=1&sID=282
Kang & Kodos
19.06.2017 13:04
#
Hapoel by byl taky na hovno, zbytek by se dal nějak uhrát.
Coutinho10
19.06.2017 13:21
#
j o to je to asi musi vic stvat no, tak uvidime
andrew96
19.06.2017 13:09
#
Jaktože nejdou do EL?
Kang & Kodos
19.06.2017 13:13
#
Tam se "padá" až od třetího předkola.
andrew96
19.06.2017 13:20
#
Jo tak, díky.
meno
19.06.2017 16:34
#
Od kdy?
Coutinho10
19.06.2017 17:53
#
odjakživa
meno
19.06.2017 19:24
#
Fákt? Já myslel že vždycky se z LM padalo do EL... Díky za info
Coutinho10
19.06.2017 22:57
#
jojo, ale ne z 2. předkola...to když nedáš, tak konec, ale z 3. předkola LM v případě nepostupu jdeš do 4. předkola EL a pokud nepostoupíš ve 4. předkole LM, tak spadneš do skupiny EL
Zaschrona
19.06.2017 23:48
#
Od pristi sezony se nastesti tohle vsechno meni. Alespon nejake pozitivum tech prichazejicich zmen...
Coutinho10
20.06.2017 00:08
#
jsem na to dost zvědavej, jak to bude vypadat v praxi
Coutinho10
20.06.2017 09:58
#
jo on už to tam má takhle načrtnutý jsem vždy rozklikával jenom ten aktuální rok v LM, EL ....ale hlavně super pro PL, protože ten 4. tým (momentálně my) to má v tom předkole vždycky ošidný...tak aspon v tomhle bude klid
Zaschrona
20.06.2017 13:16
#
Pro velke ligy to je parada. Ale stejne bych tu LM, i EL, rozsiril.
Coutinho10
20.06.2017 13:18
#
j uvidíme....třeba se taky dočkáme
Baronne
19.06.2017 12:39
#
Co bolka ta ještě není?
Kang & Kodos
19.06.2017 12:41
#
EL bude v jednu, ale teprve 1. předkolo.
Coutinho10
19.06.2017 12:42
#
od 14:30 se losuje 2. predkolo EL (Bolka)....od 13:00 1. predkolo EL

tady by mel bejt i stream, jako byl u LM http://www.uefa.com/uefaeuropaleague/season=2018/draws/round=2000886/index.html
Coutinho10
19.06.2017 13:10
#
Slovan Bratislava s Pjunikem...taky znamej tym
Greny
19.06.2017 13:19
#
Slovan a Trencin by mohli postoupit
Coutinho10
19.06.2017 13:26
#
j asi jo
Blasphemer
19.06.2017 13:54
#
Luftnerova Kodaň
KingMaster13
19.06.2017 16:58
#
Škoda že Luftner hrát nebude, protože bude mít krátce po šampionátu, jinak bych si snad i vsadil, že díky němu Kodaň se Žilinou vyletí
Coutinho10
19.06.2017 17:35
#
no uvidíme...poslední zápas s U21 hraje 24. června a 2. předkolo LM bude 11. nebo 12. července...mezitim 2 tejdny no...tak to asi mas pravdu ale bylo by to vtipny i bez Luftnera, kdyz si predstavis, jak nas chtel prechytracit, ze pujde do zkusenejsiho tymu, kterej pravidelne hraje skupiny a byl by out driv, nez my kopne do míče
Coutinho10
19.06.2017 17:35
#
*kopneme
KingMaster13
19.06.2017 18:17
#
A stejně bych si je přál furt lepší než nějakej Olympiakos, Ludogorets, protekční Celtic nebo Legii Navíc Luftner proti rychlejším týpkům fakt nestíhá, takovýho Zmrhala by moc nechytal
Coutinho10
19.06.2017 18:20
#
jj souhlas a navic by to byl celkem vtipnej souboj vzhledem k tomu prestupu a ukazalo by se, kdo udelal lip a pak by mohl Luftner litovat
KingMaster13
19.06.2017 18:28
#
Jako někteří mě tu možná budou trolovat ale já si fakt myslím, že Kodaň by byla jeden z nejlepších klubů co bychom mohli dostat, oni a Salzburg. Ty kluby co jsem ti vypsal to je peklo a pak tu jsou kluby jako Maribor, Karabach, Apoel, Bate co jsou slabší, nicméně je tam spousta otazníků. Karabach dlouhej let a peklo u nich, Apoel to samý. Bate zase zkušený atd. A často se ukazuje, že zlatá střední cesta bývá ta nejlepší
Coutinho10
19.06.2017 18:50
#
jj..mozna toho Salzburgu bych se jeste radsi vyvaroval, jinak souhlas...Bate, Karabach nebo Apoel taky nechci...Maribor by byl super uvidime jeste, jak dopadnou 2. predkola LM, jestli nekdo nezavaha...btw. mozna bych se nebal ani Celticu...vic nam ukaze az ten pratelacek, ale oni mivaj obcas problemy v tech kvalifikacich (ikdyz doma si vetsinou poradej), takze uvidime pak pred losem
KingMaster13
19.06.2017 18:57
#
No právě u nich to je nebezčpený, doma jsme je schopný porazit klidně o 2 goly, venku bývají fakt vysloveně trapní ale doma to je prasárna docela Salzburg mívá právě i docela komplex ona není náhoda že se do LM ještě nedostali, navíc fanouškovská invaze a tak, já myslím, že špatný soupeř by to nebyl
Coutinho10
19.06.2017 19:13
#
j je fakt, ze ten Salzburg to vzdycky nak podela , ale pride mi, ze herne fakt rozhodujou detaily a rikam si tak, jako my se roky nedostali do LM az se to pak s Ajaxem povedlo, ze oni uz to taky musej prolomit...kolikrat to meli uz fakt na dosah ...ale je to blizko, coz by bylo velky lakadlo
KingMaster13
19.06.2017 19:19
#
Jako sorry ale když doma vyhrají 4:1 a venku rupnou 3:0 v blbým Malmo který nehrálo nijak zázračně ani proti Spartě tak bych řekl, že to neprolomí nikdy Nicméně já tak na LM nelpím bude mi stačit EL a možná bych za ní byl i raději než LM kde bychom dostali naklepáno. Já si myslím, že nehratelnej je tam jen ten Olympiakos, Ludogorets a Celtic jinak na ně máme. Jinak těžko se to vysvětluje ale mě fakt ten Salzburg přijde ideální
Coutinho10
19.06.2017 19:42
#
j no uvidime....hlavne at uz to zacne aspon ty 2. predkola LM + los 3. predkola, at je jeste vic o cem spekulovat jinak jo skupina EL jednoznacne by byla snadsi, ale v LM to je slozity, ale zase ty prachy, co ti prinese + prestiz...to je k nezaplaceni....hlavne ale at hrajem celej podzim
KingMaster13
19.06.2017 19:45
#
Puskas
19.06.2017 13:37
#
Jesus Joaquin Saez
19.06.2017 13:57
#
Stará Barošová už psala něco ve stylu, že se jejím synům bude stýskat po tátovi. To i vypadá, že tam i chvílema bude trénovat.
Shevchenko
19.06.2017 14:52
#
Takže Hába končí?
trevor
19.06.2017 14:57
#
V to pevně doufám a nevěřím, že si Hába svýma kecama omotá i Baryho, který ho nesnáší

Byla to jeho podmínka, jak to dopadne je na něm a na vedení, jak se dohodnou.
trevor
19.06.2017 15:20
#
Ale postupem času musím dát za pravdu těm, co psali, že Vlasta byl dán stranou. Protože kdyby on měl nějaké slovo v přestupech, tak si myslím, že by toto nedovolil. A Bary by do toho asi taky nešel.

Spíš mi ale pověz, co ten Frýdek? Dnes po měsící zase odešel Leoš Kalvoda?
Shevchenko
20.06.2017 00:35
#
Prý jen poradce jako Vlasta Oni už neví co změnit, aby to šlapalo.
Krony
19.06.2017 13:46
#
12janjde
19.06.2017 14:01
#
Jo,zas budou přáteláky v Kromplíku, jak minulý rok?
Banikovec7
19.06.2017 14:05
#
Od 1. do 8. července, proti Znojmu, Slovácku a Trnavě.
12janjde
19.06.2017 14:16
#
Super
kubys
19.06.2017 14:20
#
Tak víš co, přeci jen Brabec bydlí tam.
12janjde
19.06.2017 14:29
#
Jo,vlastně
yanezz
19.06.2017 14:31
#
Máme čekat Černoušky nebo Balkánce?
Blasphemer
19.06.2017 14:43
#
černý Srby
Puskas
19.06.2017 14:44
#
nebi nějaké Balkánce načerno
Blasphemer
19.06.2017 14:45
#
(=Černohorce)
Blasphemer
19.06.2017 14:47
#
Tak to je rychlovka. Čekal jsem, že to sem někdo střelí, ale že až tak rychle...
Kang & Kodos
19.06.2017 14:49
#
Už jsem to chtěl dát vejš, ale pod ten druhej se to hodilo víc :
ZB 07
19.06.2017 14:44
#
Vývorně, Bolka vypadne buď s Islanďanama nebo Irama, aspoň že tak
Coutinho10
19.06.2017 14:49
#
konečně cesta na západ
Briggus
19.06.2017 14:58
#
Jak by řekli experti ČT: Zkušenosti s islandským zástupcem již Bolka má, před 5 lety vyřadili Thor, takže by případný postup neměl být problém....
Mata
19.06.2017 16:11
#
yanezz
19.06.2017 14:59
#
vypadnou i s těmi slabšími
Greny
19.06.2017 15:07
#

ale dnes nam zacala priprava ze ? ale na strankach klubu opet radeji nic
ZB 07
19.06.2017 15:12
#
Dneska se schází mladší polovina kádru, první trénink je ve středu. Zároveň by měli oznámit seznam hráčů, kteří se do přípravy zapojí, akorát tak trošku zapomněli oznámit ten příchod posil, o kterým už jsme měli nejmíň 2 týdny vědět. Fakt už přestávám doufat, že někoho přivedem, protože všichni vytipovaní hráči podepisujou jinde a ti zbylí (např.Chrien) hrajou až moc dobře na to, aby šli do Zbrojovky
meno
19.06.2017 16:37
#
Kéžby vyšlo to Irsko, to bych jel na brigádu až o tejden později, jenom abych si udělal vejlet do nejlepší země, kde jsem zatím kdy byl
Kang & Kodos
19.06.2017 15:08
#
Cukroušek
19.06.2017 15:28
#
Tady s tim nepochodis
Cukroušek
19.06.2017 15:28
#
Zatim vicemene spokojenost tak snad to zase nekdo neposere...

Milan
!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 18:37
#
OT: Zkusil už někdy Breda hrát stopera? Podle mě má ideální postavu a rychlost z beka by taky měla být výhodou. Na beka, kde musí podpořit po lajně i útok mu dle mě schází technika, ale zároveň je nepostradatelný při standardkách. Zápotočný na ligu už nemá a podepisovat ho na další sezónu je vyhazování peněz, protože bude mít jeden z nejvyšších platů. Z tria Pokorný/Honiš/Mešaninov bych si nechal po přípravě nejlepšího a zbylé poslal na hostovačku. Snad dopadne ten Šindelář a bude to opravdu stoper č.1 a opora, když ho tak chce Kučera, který by zrovna stopery mohl mít prokouknuté.
yanezz
19.06.2017 18:58
#
Hostovačky letos nebudou - Určitě počítáme s tím, že do zápasů se budou pravidelně zapojovat hráči z áčka, kteří se nedostanou do nominace,“ řekl Dušan Vrťo.
!!!OCIP_KINAB
19.06.2017 19:49
#
A to si chtějí v kádru nechat 40 hráčů, když tak ještě vyhlašují posilování? Plzeň hraje poháry a Vrba to chce uhrát s 20 hráči do pole, Baník má teď cca 23 hráčů do pole a to se hráčů zatím jen zbavuje. Kádr je až moc široký.
yanezz
19.06.2017 20:10
#
Kde si přišel že hráči odcházejí?Nerad patří Jihlavě,Hučko Žilině,Urgela Karviné




Mirek na tenisu
19.06.2017 18:59
#
Kdysi jeden trouba, dnes ostravská TV selebryta, pokřikoval z VIPky tribuny Bazalů na trápící se baníkovce pohrdlivě PÍLÍCI (v té době Baník koupil několik přibramských borců včetně halva Pilíka). Dnes by se na baníkovce hodil pokřik ŠAŠINCI nebo ŠAŠINKOVÉ nebo ŠÁŠUROVÉ? Ono to vlastně vyjde nastejno. S tímhle kádrem půjde Baník za rok zpátky do 2. ligy. I s Barošem.
Figi
19.06.2017 20:34
#
Baros Baniku urcite ligu nezachrani a golove je tahnout urcite taky nebude. Toho uz maximalne jen jako podporu do satny a zkusenost na hriste. Porad to chce, ale goloveho utocnika. Odehrat celou sezonu s Barosem na hrotu je asi velke scifi.
lichna
19.06.2017 20:45
#
Nikde není řečeno, že je Baroš jediný útočník, který příjde. Navíc pořád věřím Jakubovovi, že ukáže co umí. A taky je tu šance pro mladé odchovance, aby se ukázali.
yanezz
19.06.2017 20:46
#
Ostravský klub chce útočnou sílu výrazně posílit. Bez ohledu na to, zda se Baroš do Ostravy vrátí, či ne, hodlá klub přivést do kádru ještě nejméně jednoho hrotového hráče nadprůměrných ligových kvalit.

„Máme několik tipů. Věříme, že třeba už v tomto týdnu budeme moci nějaké jméno oznámit. Opravdu nám záleží na tom, aby to byl prověřený kvalitní hráč,“ řekl trenér Kučera s tím, že nadále trvá jeho zájem získat pro staronového účastníka nejvyšší soutěže dalšího stopera. Martina Šindeláře z Olomouce už má Baník pro tento post téměř jistého, Kučera chce ovšem ještě jednoho stopera. A taky levého beka či záložníka.

Více na http://isport.blesk.cz/clanek/fotbal-1-liga-rocnik-2017-18/306144/barosuv-navrat-do-baniku-delame-co-muzeme-ujistuje-vedeni.html
Figi
19.06.2017 22:08
#
cte se to pekne, ale takoveho utocnika hleda 10 z 16 tymu ligy.
Cukroušek
20.06.2017 06:53
#
...A to se klidne vsadim, ze kdyz bude zdravy tak vice golu nez kterykoliv hrac MFK
!!!OCIP_KINAB
20.06.2017 13:07
#
Už to začíná: "S baníkem začal přípravu i srbský hráč Luka Sindjic, který přijel na testy"! 24-letý borec co nikdy nehrál v žádné mládežnické kategorii srbska, a který odehrál jen cca 600 minut v bezkonkurenčně posledním a sestupujícím týmu srbské ligy má být pro Baník posila? Doufám, že přijel spíše na dovolenou než že by skutečně uvažovali o tom že ho podepíšou!
JarousFCB
20.06.2017 17:13
#
Však ho chtějí jen zkusit... nedělej z toho hned kovbojku.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.