Add to Google
Přidej na Seznam
Přidej na Netvibes
EuroFotbal on Facebook

Messi nepotřebuje vyhrát MS, aby byl nejlepší, míní Rakitič

13.06.2018 16:46 - Aktuality
Ivan Rakitić (© fcbarcelona.com)
 
"Jeho příběh nijak nezmění, jestli mistrovství světa vyhraje, nebo ne," prohlásil na adresu Lionela Messiho, svého spoluhráče z Barcelony, chorvatský záložník Ivan Rakitič. Podle něj zkrátka Messi žádné razítko na to, že je nejlepším hráčem všech dob, nepotřebuje.

V sezóně hrají spolu bok po boku, ale na mistrovství světa v Rusku budou z Ivana Rakitiče a Lionela Messiho soupeři. Duel Argentiny s Chorvatskem bude patřit k tahákům základní fáze šampionátu.

Chorvati jsou pasováni do role jednoho z černých koní turnaje. Nebylo by zas až takovým překvapením, kdyby dokázali navázat na 20 let starý bronz generace Šukera či Bobana z Francie 1998.

Argentina pak jako obvykle patří do užšího okruhu favoritů, byť se kvalifikací protrápila. Především se ale očekává, zda Lionel Messi konečně dokáže naplnit sen o velkém zlatu a vyrovná se legendárnímu Diegu Maradonovi, jenž svou zemi k triumfu dovedl v Mexiku 1986. Právě zlato z MS podle mnohých Messimu chybí k tomu, aby konečně a s definitivní platností potvrdil status nejlepšího hráče fotbalu v historii.

Messiho spoluhráč Ivan Rakitič si to ale nemyslí. "Samozřejmě by si zasloužil vyhrát. Ale fotbal není tenis. Nemůžete po Messim chtít, aby sám vyhrál celé mistrovství světa. Je tam 32 zemí a každá má svůj sen. Pokud by se mu podařilo zvítězit, pak bych mu to moc přál a byl šťastný i za něj. Ovšem nemyslím si, že by jeho příběh nějak změnilo, jestli mistrovství světa vyhraje, nebo ne," prohlásil Rakitič v rozhovoru pro španělský deník Marca.

"Když jste prostě nejlepší, tak to nezávisí na tom, jestli vyhrajete 50 tisíc titulů. Jedno mistrovství světa nezmění to, co Leo Messi znamená pro fotbal," doplnil Rakitič.

Messimu a spol. se postaví s chorvatskými spoluhráči 21. června a na vzájemný duel se už teď těší. "Ještě nikdo nenašel recept, jak Messiho zastavit. Ani náš kouč Dalič, ani já, ani nikdo jiný to nedokáže. Musíme si jen užívat jeho hru a to, že můžeme hrát proti těm nejlepším. Bude to těžké, ale to budou i zápasy s Islandem a Nigérií," připomněl Rakitič další dva soupeře Chorvatů v základní skupině.
Autor: Jiří Fišara / dailymail.co.uk
Počet zobrazení: 3852
Související články
Komentáře (247 / 0 nových)
LM
13.06.2018 16:50
#
Nástup Valloireho za 3...2...1....
ŠafarčíkjeBůh♥
13.06.2018 16:51
#
Tyhle články si o to ale vyloženě říkají..
Zenthuras
13.06.2018 16:56
#
Jasně vyložený fakta z úst velmi sympatického hráče. Ideální příležitost pro dementa jako je valloire, to vyvážit negativními výmysly.
Switchback
13.06.2018 16:57
#
Lamskej#RMCF
13.06.2018 17:08
#
Jj ta transka jménem Rakitič je opravdu sympatický..
Zenthuras
13.06.2018 19:05
#
Jako fanda toho portugalskýho homo delfína máš o mužích typu Rakitic tvrdé řeči.
Posledni Kovboj
13.06.2018 19:08
#
Shot2
13.06.2018 19:18
#
Nímrmajer
13.06.2018 21:35
#
BrainBlender
13.06.2018 22:40
#
zemik
13.06.2018 23:29
#
DavidF
14.06.2018 06:42
#
tunkic
14.06.2018 08:38
#
FUnk
14.06.2018 08:51
#
DavidF
14.06.2018 06:42
#
Zenthuras
13.06.2018 16:53
#
Zrovna jsem to chtěl napsat. Legenda fotbalu vs legenda trolů.
C-M@ster
13.06.2018 18:14
#
legenda trotlů*
Kokosa
13.06.2018 16:51
#
Souhlas Ivane.
Godbless
13.06.2018 16:56
#
Utřel by jeho ,,hejtrs,,.. Já jsem fanoušek Ronalda, ale Messi je pro mě výjimečným fotbalistou a rozhodně jedním z nejlepších v historii ( společně s Crisem samozřejmě)
Achraf9
13.06.2018 19:31
#
valek9610
13.06.2018 16:57
#
Ne fandím ani Messimu ani Ronaldovi, ale Messi to je prostě nejlepší hráč na světě.
PP
13.06.2018 17:10
#
bez debaty.. Zakončovatel je lepší Ronaldo, ale fotbalista jednoznačně Messi..
Mr.Jindros
13.06.2018 17:43
#
Můj hrubý výpočet říká, že Messi má kariérně víc gólu na zápas.
jany kozak
13.06.2018 19:44
#
Zeleznik
13.06.2018 17:23
#
To fakt není. Jednu dobu možná ano, ale teď už je mnoho lepších.
Reggie
13.06.2018 17:31
#
A jiste se s nami o ten seznam podelis, at se ti muzem vysmat.
John Obi Mikel
13.06.2018 19:11
#
teenz
13.06.2018 17:41
#
Mercury
13.06.2018 17:49
#
LM
13.06.2018 17:51
#
Dr. Admess
13.06.2018 18:04
#
forma
13.06.2018 18:08
#
Filipow
13.06.2018 18:31
#
Bez debat.

Minimálně Petržela a Rezek jsou o tři parníky napřed.
ramm+
13.06.2018 18:36
#
John Obi Mikel
13.06.2018 19:11
#
ramm+
13.06.2018 18:36
#
Kokosa
13.06.2018 18:39
#
bandwagoner
13.06.2018 18:45
#
vejde se Messi do první desítky aspoň s odřenejma ušima?
mistr129
13.06.2018 18:48
#
LM
13.06.2018 18:59
#
Stačí aby se měsíc nehrálo a lidi už zapomínají
ADM
13.06.2018 19:32
#
Alebo sa ide udelovať GB
REPLIKATOR
13.06.2018 20:15
#
Nímrmajer
13.06.2018 21:35
#
FUnk
14.06.2018 08:51
#
forma
13.06.2018 17:34
#
je to bohužel tak.
JohnKoul
15.06.2018 15:52
#
Diego2
13.06.2018 17:03
#
Ivan chce rozjet hadku s valoarem
X-bano-X
13.06.2018 17:06
#
V posledných dňoch na kanále History šiel seriál Fotbal: súboje hviezd, v ktorom sa porovnávali vždy dvaja top hráči a určovalo sa kto z nich je lepší. No a v jednom diely sa stretli Ronaldo vs Messi.
Kokosa
13.06.2018 18:40
#
A dál? Kdo vyhrál?
X-bano-X
13.06.2018 18:41
#
Predsa nikoho neukrátim od napätia sledovania
Godbless
13.06.2018 20:06
#
Ronaldo přeci. Jinak by to řekl narovinu..
Majk91
13.06.2018 17:07
#
Ved to je jasne Ivan.
kattos
13.06.2018 17:08
#
Oba jsou prostě největší špičky špiček.
Oba mají trochu jinej styl, Ronaldo je lepší ve vápně, Messi lepší driblér a tak dále, avšak at už je to jaká koliv činost (nabíhání, střely nebo ten driblink) jsou v tom špička.
Messiho styl je takový hezčí na oko, ale dle výsledků je Ronaldův styl lepší na výsledek.
Každémui se líbí jiný styl, ale prostě dle mého jsou si ti dva naprosto rovni.
ClancyWiggum
13.06.2018 17:13
#
A nad nimi je král králů Ronaldinho
FUnk
14.06.2018 08:52
#
X-bano-X
13.06.2018 17:14
#
"ale dle výsledků je Ronaldův styl lepší na výsledek." Môžeš to nejako rozviesť?
pantondavo
13.06.2018 18:33
#
Asi ta LM, no
John Obi Mikel
13.06.2018 19:12
#
valloire
13.06.2018 21:18
#
LM LM LM
X-bano-X
13.06.2018 23:01
#
Videli sme v najdôležitejších zápasoch ako semifinále či finále
Bucky
14.06.2018 08:25
#
A to, že má celý zápas dvojitou osobku, takže má soupeř defacto o jednoho bránícího hráče míň, to určitě týmu nepomáhá, že?
X-bano-X
14.06.2018 08:52
#
Takze ked tu osobku mavaju ini hraci tak je to o ich neschopnosti dat gol, ked ju ma Ronaldo, tak tym vlastne pomaha timu
Bucky
14.06.2018 09:50
#
Vkládáš mi do pusy slova, která jsem nikdy neřekl. Takovou kravinu bych fakt neřekl. Zato u Tebe si nejsem jistý, co si myslíš. Vyznívá to tak, že ty ten přínos hráčů s dvojitou osobkou nevidíš.
X-bano-X
14.06.2018 10:06
#
Vlozil si sa do diskusie s hlbsim kontextom. Reagoval som priamo na valloira, kedze on tu stale tvrdi ze Messi je neviditelny v LM, kedze nedava goly. Tak ma zaujalo ako sa teraz vyjadri ak Ronaldo tie goly nedal.
Bucky
14.06.2018 10:18
#
Takže jsi reagoval na to, co jsem psal já, ale směřoval jsi to na valloireho? Neříkám, že mi to dává smysl, ale aspoň tomu už rozumím. btw, valloire je sice nejvíc slyšet, ale není tiskovým mluvčím fanoušků Realu.
Godbless
14.06.2018 13:40
#
15 gólů je opravdu málo..
X-bano-X
14.06.2018 13:55
#
V tohtorocnom semifinale.a.finale? Naozaj?
Godbless
14.06.2018 14:22
#
V loňským dal Bayernu 5 gólů. Atleticu hattrick, ve finále 2 goly. Letos se mu to nepovedlo. Čekáš od něho trochu moc. Ronaldo měl 3 fantastický sezony LM za sebou. Messi ani z poloviny takový.
X-bano-X
14.06.2018 14:23
#
Tak sa nemontuj do diskusie o aktualnej sezone obhajobou tej minulej. O com je taka poznamka.....5 golov Bayernu z toho 2 z offside...
Godbless
14.06.2018 14:26
#
Dal 15 gólů. Jednoznačně nejlepší střelec. To, že se na něj obrana soupeře dobře připravila umožnilo vyniknout jiným hráčům, kteří rozhodli. I v tom je vidět obrovský přínos Ronalda.
Godbless
14.06.2018 09:49
#
Messiho jsme neviděli od skupiny..
X-bano-X
14.06.2018 10:03
#
Treba sledovat aj ine zapasy a nie len Real.
Bucky
14.06.2018 10:19
#
Godbless
14.06.2018 13:40
#
Sledoval jsem ho důkladně. Bohužel jsem ho na hřišti hledal marně.
X-bano-X
14.06.2018 13:57
#
Su na to rozne nazory. Ja zastavam ze navsteva ocneho by bolo riesenim tohto problemu.
Godbless
14.06.2018 14:24
#
Já bych to spíš viděl na neobjektivitu. Messi je nejpíš tvým oblíbeným hráčem a ty nedokážeš uznat, že se mu LM už po několikáté nepovedla - lépe řečeno vyhořel. Nevadí třeba na budúce to vyjde.
Nímrmajer
13.06.2018 21:36
#
nemůže, totální plácnutí do vody
valloire
13.06.2018 22:07
#
nějakej novej prdelka,
Majk91
13.06.2018 17:18
#
Messi 33 trofeji pocas celej kariery, Ronaldo 28.
Greatest
13.06.2018 17:24
#
A co to ma spolocne s individuálnou vykonnostou? CR vyhral najvacsiu trofej tolko krat ako Barcelona za celu historiu. GB 5:5
masly008
13.06.2018 18:34
#
né že by se mi do těchto sračkojidních porovnáváví chtělo,ale není pohár jako pohár.
Kokosa
13.06.2018 18:41
#
Pravda je taková, že i ve vapně je lepší Messi.
El Cid z City
13.06.2018 18:46
#
S míčem u nohy není o čem,ale zužitkování centrů cr, dal bych remiz
Kokosa
13.06.2018 19:14
#
Tak to jo.
John Obi Mikel
13.06.2018 19:12
#
Myslí tím při centrech
Kokosa
13.06.2018 19:14
#
Aspoň někde teda.
Zenthuras
13.06.2018 20:08
#
Ronaldo je lepší jen v hlavičkách. Ve střelbě nohou je o chlup lepší Leo a ve všech zbylých aspektech - přihrávky, dribling, technika je Messi mnohem lepší.

Ronaldo je skvělý střelec, ale v dalších aspektech za Leem značně zaostává a to je taky ten hlavní důvod, proč je Messi mnohem lepší fotbalista.
Nímrmajer
13.06.2018 21:36
#
John Obi Mikel
13.06.2018 19:12
#
Al Capone
13.06.2018 17:10
#
To je sice pěkný, ale co z toho, že za nejlepší hráče v historii jsou považování právě ti co vyhráli MS. Náhoda?
PP
13.06.2018 17:16
#
pravda je, že ten punc průkaznosti by mu to dalo a některé místní by tady kleplo.
Na druhou stranu - ta porce zápasů, kterou mají současní špičkoví fotbalisté je něco nesrovnatelného. Už jen být nejlepší ze 16 je lehčí než z 32, apod..
John Obi Mikel
13.06.2018 19:12
#
valloire
13.06.2018 21:12
#
nemyslím si
Al Capone
13.06.2018 22:28
#
Myslet si to nemusis, nicmene ja mam v tomhle zcela jasny nazor.
BrainBlender
13.06.2018 22:52
#
a co ME? a co kdyby naaahodou MS vyhralo Portugalsko? neco mi rika, ze bys pravdepodobne nebyl konzistentní
Geordies
13.06.2018 17:11
#
Je mi u prdele Barca nebo Real, je mi u prdele co si myslí Rakitič nebo Casemiro, pro mě je Ronaldo skvělý hráč, ale Messi je prostě oslava fotbalu.
smazaný uživatel
13.06.2018 17:12
#
Jo, i kdyby vyhrál MS, tak stejně nejlepší fotbalista v historii zůstane Cristiano Ronaldo.
Stannis Baratheon
13.06.2018 17:16
#
David143
13.06.2018 17:17
#
Zeleznik
13.06.2018 17:23
#
Nejlepší fotbalista historie se ještě nenarodil.
Uwe háže buly
13.06.2018 17:29
#
Narodil, ale jako mladej se prej zranil.
John Obi Mikel
13.06.2018 19:13
#
Gazdo
13.06.2018 21:54
#
Majk91
13.06.2018 17:31
#
ale narodil, dokonca sa mu uz narodili aj 3 synovia.
smazaný uživatel
13.06.2018 19:01
#
Si nejako popletený, má 2 synov a 2 dcéry.
PP
13.06.2018 21:06
#
ty jedeš pecky dneska.. Historie = minulost, takže se musel už narodit a hrát.
Juan Román Riquelme
13.06.2018 22:14
#
Hral za vyber Moravy a zranil se.....
Godbless
13.06.2018 22:38
#
Bohužel jsem se zranil.. to je život.
John Obi Mikel
13.06.2018 19:13
#
*Pelé
Zenthuras
13.06.2018 20:00
#
Ronaldo není ani v TOP20
Nímrmajer
13.06.2018 21:37
#
Greatest
13.06.2018 17:21
#
Hlupe az smiesne ako ho niektori spoluhraci nadnasaju. Povedat, ze je v Top 5 najlepsich v historii to bezkonkurencne ale tento hrac okrem Barcelony a jednej ligy nevyhral nic a je historicky porovnatelny s CR.
To ja mozem tvrdit, ze najlepsi hrac vsetkych dob je CR, vyhral v Anglicku, vyhral s repre, rekorder v najvacsom klube na svete.
Rakitic by si mal dat facku
Reggie
13.06.2018 17:34
#
Tvrdit to urcite muzes... Uz budete dva. Ty a CR
Zenthuras
13.06.2018 20:01
#
Ještě jsi zapomněl na valloira a to už jsou 3 proti stovkám milionů!
valloire
13.06.2018 21:19
#
prej stovkám
Nímrmajer
13.06.2018 21:37
#
Ol!ver
13.06.2018 17:29
#
áno
Shot2
13.06.2018 17:30
#
Mr.Jindros
13.06.2018 17:43
#
Tak snížil by počet lidí, kteří si myslí, že není v nejlepší v historii.
nani92
13.06.2018 17:52
#
No, práveže potrebuje
Mercury
13.06.2018 17:54
#
Mne ani o ty tituly vlastne nejde, je sice tezke byt objektivni coby fanousek Barcy, ale co se tyce samotne predvadene hry v ruznych jejich aspektech a po celou uplynulou dekadu takrka bez vypadku, tak jsem lepsiho hrace proste nevidel.
Imago
13.06.2018 19:55
#
valloire
13.06.2018 21:20
#
jsi holt mladej kluk no
zemik
13.06.2018 23:33
#
by mě zajímalo, s jakou pravidelností si sledoval toho tvýho Di Stefana nebo koho to vzíváš do nebes...Pelého si viděl v dvou nebo třech nějakejch archivních zápasech, ne ? Já na Messiho koukám téměř deset let týden co týden...počkej, ale ty si vlastně myslíš i to, že Ronaldo je lepší fotbalista než Messi ...končim diskuzi
valloire
14.06.2018 19:48
#
Když budu teda mluvit tvou řečí, jak koukáš každej tejden na Messiho, tak jak můžeš porovnávat, když si jmenované neviděl?
zemik
17.06.2018 00:45
#
pro mě nejlepší...Pelého jsem viděl na nějakejch hodně starejch záběrech, kde pomalu nebyl vidět ani balon..Kdy a kde ty ? A kolikrát ? Kolik zápasů ? A Di Stefana ? Předem díky za upřímné a pravdivé odpovědi
valloire
17.06.2018 20:29
#
tak to nevím jak teda můžeš srovnávat hele, když jsi je neviděl
Mercury
14.06.2018 00:15
#
Jak to muzea vedet, dedo? :)
zemik
13.06.2018 23:31
#
Abner
13.06.2018 18:13
#
V histórii je kopec hráčov, ktorých veľkosť nikto normálny nespochybňuje, a neboli majstri sveta.
Napr.: di Stefano, Puskás, Eusébio, Best, Cruijff, Zico, Platini.
TheTopFootbaler
13.06.2018 18:20
#
X-bano-X
13.06.2018 18:40
#
valloire
13.06.2018 21:21
#
nikto nezpochybňuje ani Messiho.....
Gazdo
13.06.2018 21:55
#
valloire
13.06.2018 22:05
#
Tak Messi je samozřejmě na úrovni jmenovaných, já jsem ho nikdy neshazoval na úroveň co já vim Hrubesche I když i on dokázal finále rozhodnout.... No je to těžký, měl by s tím Leoš něco dělat.
Gazdo
14.06.2018 06:33
#
ale hej chyba mu ten taky vitazny koniec ale pre mna je jednoznacne najlepsi v historii a to ze nevyhra WC na tom nic pre mna nezmeni. Dokazal dotiahnut tim 3 krat po sebe do finale velkych poharov a to skratka nie je malo a nechybalo vela (higuain) a mohol zavriet usta vela kritikom
valloire
14.06.2018 19:49
#
nesvádět na Pipitu....to má vzít na sebe Messi
Gazdo
15.06.2018 21:34
#
Ale ano kludne zvadzat
valloire
15.06.2018 22:42
#
ne, koukni na CR, jak se to bere na sebe
Gazdo
15.06.2018 23:07
#
Nie nemam naladu usiel mi tiket
Nímrmajer
13.06.2018 21:37
#
Jolly Roger
13.06.2018 18:19
#
Maradona 1986. Messi má vyrovnanější výkony, ale takhle nikdy nezazářil.
Pigeon
13.06.2018 18:48
#
"Maradona bral kokain, věděls to?"
Antientam
13.06.2018 21:27
#
a volejbalovo smečoval
Pato44
14.06.2018 02:08
#
Ja te vydedim
John Obi Mikel
13.06.2018 19:14
#
valloire
13.06.2018 22:06
#
jasná věc
TheTopFootbaler
13.06.2018 18:21
#
Nechápu tahle vyjádření. Jak se asi dá porovnávat "kvalita" hráčů napříč různými érami?
John Obi Mikel
13.06.2018 19:14
#
pantondavo
13.06.2018 18:34
#
Normálně slza mi ukápla, mezi těma dvěma do ve sprše po zápase musí solidně probíjet.
ramm+
13.06.2018 18:39
#
Asi fanda Gaynalda
pantondavo
13.06.2018 18:42
#
Tyjo, teď si mě dostal
pobody's nerfect
13.06.2018 18:50
#
Řekl největší hráč historie?
pantondavo
13.06.2018 19:58
#
Wut?
Godbless
13.06.2018 18:37
#
V Argentině nemá dostatečně dobré spoluhráče, aby se povedl vyhrát velký turnaj..
El Cid z City
13.06.2018 18:44
#
Myslim si to stejné, jak už se řešilo, z arg.nominace by se do franc,něm,braz,span vešli 2 hráči určitě(messi,otamendi), aguero by dal asi ještě span a nemeckou..v zakladu vsech techto tymu jen messi...
LM
13.06.2018 19:00
#
Otamendi do Německé vůbec. Ale zase Aguero jo
El Cid z City
13.06.2018 19:18
#
Jo,o to nejde, smysl byl v tom,že je to nejlepší demonstrace jejich síly..
smazaný uživatel
13.06.2018 19:04
#
A proto se o Argentině píše jako o favoritovi, zatímco Portugalsko je pořád outsider. A přitom Portugalsko už vyhrálo ME, a Argentina tu Copu ještě s Messim nevyhrála.
John Obi Mikel
13.06.2018 19:15
#
Je to tak
El Cid z City
13.06.2018 19:17
#
Nechápu to,nemaj na to hráče, nejde jen o kvalitu,ale oni nemaj vhodne typy.
technecium
13.06.2018 19:26
#
To je právě ten rozdíl mezi Ronaldem a Messim. Jakkoliv je Messiho tým slabý, stále je díky něu favoritem. Messi totiž dělá tým dobrým. Tým dělá dobrým Ronalda.
valloire
13.06.2018 21:23
#
jo, hlavně ten portugalskej
Nímrmajer
13.06.2018 21:38
#
zemik
13.06.2018 23:44
#
valloire
13.06.2018 21:22
#
no on je neměl ani Diego
Godbless
13.06.2018 21:36
#
Těžko porovnávat dnešní fotbal s tím před 30 lety..
valloire
13.06.2018 22:03
#
A proč by ne? Maradona to vyhrál, aniž by k sobě měl nějaký super hráče. Messi má lepší, ale stejně to nevyhrává. Rozdíl ve fotbale s tím nemá co dělat.
Godbless
13.06.2018 22:08
#
Tohle porovnání současných a minulých hráčů je strašně složitý..
valloire
13.06.2018 22:14
#
Ani ne. Odmysli si větší fyzičku současných hráčů, koukni se na to, jakým způsobem ovlivnili fotbal a své mužstvo, co dosáhl, jejich schopnosti a techniku a máš jasno. Jde o priority. Já mám za to, že nejvíc je MS, ME a LM. Celkem logicky. Je tam největší tlak a ty musíš v ten jedinej pravej moment předvést, proč si nejlepší. Oprava není. V tom to je. Někdo ro holt nedokáře, i když by na to ty schopnosti měl. Je to totiž i hlavě předvést ten nej výkon v pravej čas. A proto třeba Ronaldo Messiho poslední roky drtí.
technecium
13.06.2018 22:16
#
Ani ne
valloire
13.06.2018 22:26
#
Ani ne....4 LM během 5 let, 4 GB během 5 let, nejlepčí kanonýr LM 6 let po sobě.....ale chanced created bude asi nejvíc. Kromě toho teda že se letos v tomhle ten plejmejkr dostal do 10 s odřenejma ušima. Pfffff. Prober se konečně. Král a Balet vládnou.
Godbless
13.06.2018 22:25
#
Tak kdybych bral 3 vítězný ligy mistrů za sebou oproti 1 vítězství na MS, tak je pro mě víc Liga mistrů.. ale to je vedlejší. Pro mě je důležitý, co je teď, ne co bylo před x lety. Fotbal se neskutečně posunul a proto pro mě jako fanouška moderního fotbalu jsou Ronaldo s Messim to nejvíc v celé historii fotbalu. 5 zlatých míčů o něčem taky trochu vypovídá. A u Messiho bych finále MS 2014 bral jako velký úspěch..
valloire
13.06.2018 22:28
#
velkej úspěch jejich obranný fáze
Godbless
13.06.2018 22:35
#
Na to se historie neptá.. ME Portugalska bylo taky o štěstí.
technecium
13.06.2018 22:15
#
Maradona měl o parník lepší spoluhráče, než kdy měl Messi
valloire
13.06.2018 22:23
#
Fakt jo? A o kolika z nich jsi kdy slyšel? Tipuju Passarella a Caniggia a jo a Valdano. On to hrál z hráčema jako Ruggeri nebo Brown. Abych ti to přiblížil do tvýho vnímání fotbalu, tak něco jako Gomes, Digne a Alcacer. A s takovejma to vyhrál, hráli v základu. Dokonce i já uznávám, že Maradona měl horší spoluhráče než pravej Král fotbalu, Pelé. Aspoň vidíš moji objektivitu.
Chelito
13.06.2018 23:38
#
Ruggeri je obecně považovanej za jednoho z nejlepších obránců, co kdy Argentina měla. Zbytek těch sra*ek co píšeš ani nemá cenu komentovat.

Maradona měl navíc hráče, co dokázali dát po jeho genialitách góly (Cannigia, Burruchaga). Messi má/měl Higuaína, co netrefí stodolu když je třeba, Palacio taktéž + v repre naprosto žalostnýho Agüera, kterej si za dosavadní výkony v repre ani nezaslouží pozvánku.
valloire
14.06.2018 19:54
#
sračky.....okecávat, to vám jde. Argentina měla tehdy daleko daleko slabší tým, než Brazílie, Francie, NSR, Itálie, Španělsko, SSSR, Dánsko i Belgie. Asi jsem v tý době nežil a asi na to nekoukal že jo.
Chelito
14.06.2018 22:00
#
Prosím nehraj si tu na historika. Už několikrát si tu prokázal, že z historie znáš možná tak jména. Zbytek jsou nepravdivé sra*ky, které tu mají jakože zapůsobit. Viz. ten Ruggeri.
valloire
14.06.2018 22:07
#
No já znám jména, který tu neznáte, páč nejsou na netu. Trochu zkus argumentovat a vyvrátit mi ty repre. To jsem zvědavej, jak to uděláš. Normálně bez Diega by Argentina končila v osmifinále. To že napíšeš, že jsem něco několikrát prokázal, z toho hochu pravdu neuděláš. Jdeš proti zdi.
Chelito
14.06.2018 23:11
#
já tu s tebou nebudu ztrácet čas. Stačí mi, co jsi napsal o Ruggerim, Tím jsi se totálně zdiskreditoval a prokázal, že vlastně vůbec nevíš, jen se oháníš jmény, který si si někde vyčetl a hraješ si tu na moudrého historika. Ho*no leda, trolle. Kdyby si byl alespoň vtipnej.
valloire
15.06.2018 16:29
#
Někde vyčetl Přišel k nám a po roce šel.
Generalní Gladiator
14.06.2018 07:50
#
Dovolil bych si s tebou nesouhlasit, valdano-real, rugeri byl o pár let zvolen nejlepším jihoamerickým fotbalistou, buruchaga hrál v evropě a ofenzivu trenét postavil nejen na diegovi,ale i na něm, o passarelovi řeč už byla...tehdy hráči tolik neodcházeli do evropy, určitě vís proč, jinak by hráli v předních evr.klubech....Je to,jako by dnes někdo kouknul na soupisku belgie,tehdejšího semifinalisty, a vysmál se jejich týmu,že porazit hráče z anderlechtu,by zvladla i čr..jo ale realita byla jiná
Jolly Roger
14.06.2018 08:11
#
Tak to ani omylem a právě naopak. V roce 1986 tam bylo plno průměrných, ale bojovných hráčů z argentinské ligy a výběr z roku 1990 byl ještě slabší.
Messi to měl vždy nabité známými hráči z předních evropských lig.
technecium
14.06.2018 11:17
#
Ne
valloire
14.06.2018 19:51
#
ale jo
TheTopFootbaler
14.06.2018 19:45
#
Ofenzívu možná, ale současná argentinská defenzíva je téměř k smíchu. V bráně Caballero jako jednička mluví za vše.
John Obi Mikel
13.06.2018 19:16
#
Zbytečné prohlášení, jako spoluhráč Messiho je jasné, že neřekne, že nejlepší je Ronaldo
Kaj
13.06.2018 19:18
#
Raketa ví, kdo je boss Delfíni vymřou s videem a s tím i celý CR7 hype. Messi is G.O.A.T.
pingla
13.06.2018 19:21
#
"Ještě nikdo nenašel recept, jak Messiho zastavit. Ani náš kouč Dalič, ani já, ani nikdo jiný to nedokáže."
jak může tak inteligentní fotbalista jako Rakitic vypustit takové sračky do veřejnosti? vždyť i Salah má letos lepší sezónu než Messi...
technecium
13.06.2018 19:26
#
Nemá
pingla
13.06.2018 19:36
#
Ronaldo i Salah > Messi
bez debat
technecium
13.06.2018 19:42
#
Neslyšel jsem, že by Salah něco vyhrál
Kixi Syhimour
13.06.2018 20:13
#
Cenu pro nejlepšího hráče PL.....
Ale co na tom vůbec záleží?
technecium
13.06.2018 20:25
#
To si taky říkám, když Messi má zlatou kopačku, španělskou ligu a Copu del rey
Kixi Syhimour
13.06.2018 20:32
#
Jen mi přijde nesmysl, že nejlepší hráč musí něco vyhrát
valloire
13.06.2018 21:23
#
no měl by
JohnKoul
15.06.2018 15:58
#
Godbless
13.06.2018 22:18
#
Nemusí nic vyhrát. Salah má daleko lepší sezonu než Messi.
Dr. Admess
13.06.2018 19:53
#
Nímrmajer
13.06.2018 21:38
#
valloire
13.06.2018 21:23
#
Achraf9
13.06.2018 19:38
#
V čom má Salah lepšiu sezónu ako Messi ?
jarouss
13.06.2018 19:42
#
Dostal svůj tým do finále ligy mistrů..
technecium
13.06.2018 19:47
#
To Messi taky dostal Argentinu 3x do finále s repre, ale nikdo to tady za úspěch nebere. Takže proč by se to mělo Salahovi počítat?
bandwagoner
13.06.2018 20:19
#
neřikám, že je Salah lepší, ale pokud se bavíme o současný sezéně, tak je trochu irelevantní vytahovat finále Argentinský repre.
technecium
13.06.2018 20:25
#
Je to zcela relevantní argument
bandwagoner
13.06.2018 20:52
#
relevantní argument by to byl, kdyby byla pravda, že nikdo nebere Messiho postup s Argentinou do finále jako úspěch a zároveň kdyby Salahova pozice v Liverpoolu byla stejná jako Messiho v Argentický repre posledních pár sezón. Messi je zjevně jeden z nejlepších hráčů historie a očekávání od něj jsou vyšší než od Salaha, kterej mě jednu úžasnou sezońu. Každopádně neříkám, že měl Salah lepší sezónu než Messi, PD tolik nesleduju. Ale vzhledem k tomu, že je Salah hráčem PL a dostal se do finále LM s Liverpoolem, tak se snad může minimálně polemizovat o tom, že Salah dosahoval tuhle sezońu té nejvyšší úrovně (znova neříkám, že byl lepší nebo na stejný úrovni než Messi.To musí posoudit nějakej větší znalec na EF)
Nímrmajer
13.06.2018 21:39
#
pingla
13.06.2018 19:57
#
Snad úplně ve všem, akorát má kolem sebe bandu neschopáků, kteří nejsou schopni nic dokázat. Něco jako Messi a Argentina.
technecium
13.06.2018 20:00
#
The Krupy
13.06.2018 20:56
#
Hrá v PL
Godbless
13.06.2018 22:17
#
Liga mistrů 10 gólů (2. nejlepší střelec) došel se ,,slabým,, Liverpoolem až do finále + liga nejlepší střelec a hráč.. není o čem..
valloire
13.06.2018 22:27
#
co chanced created? Aha !!!
Assarhaddon
13.06.2018 19:45
#
Dľa umelej inteligencie údajný víťaz základnej skupiny s blbým osudom.
V osemfinále má poslať domov Austráliu, aby ho vo štvrťfinále stretol rovnaký osud od Španielov.
Assarhaddon
13.06.2018 19:47
#
Presne tak, Messi to nepotrebuje a Argentína na to nemá.
Skončia v osemfinále na kopačkách žabožrútov.
REPLIKATOR
13.06.2018 20:15
#
nejlepší hráč historie i současnosti
dondinho
13.06.2018 21:21
#
...i budoucnosti
messinhovic
13.06.2018 21:45
#
MacekKlacek
13.06.2018 22:34
#
valloire
13.06.2018 21:15
#
Co míní nějakej Raktič není vůbec směroplatný.
dondinho
13.06.2018 21:22
#
jj, Máňa to taky říkala ...
valloire
13.06.2018 21:26
#
máš sympatickej nick....a tak nechápu ten výběr klubů
valloire
13.06.2018 21:16
#
"Ještě nikdo nenašel recept, jak Messiho zastavit."
Takže se ještě k tomu co míní, pomátll.
Antientam
13.06.2018 21:30
#
Messi je kráľ futbalu a dlho ešte bude. Ale Ronaldo zase so slabým Portugalskom dokázal vyhrať ME čo sa nepodarilo ani Eusebiovi.
Godbless
13.06.2018 22:14
#
Proto je nejlepší, Legenda CR7!
valloire
13.06.2018 22:16
#
jasná věc, Leoš už 4x zlyhal....náhoda? Nemyslím si.
Baronne
14.06.2018 11:45
#
Ty to prostě nevzdáš, a tu svojí pravdu se nám tady snažíš zatlouct do hlavy , ale nechápeš, že to tak jako ty nikdy neuvidíme
zemik
13.06.2018 23:46
#
jo a ve velkolepim stylu, že něco jako Řecko 2004, snad ještě horší
valloire
14.06.2018 19:57
#
A messi ve velkolepým stylu bez golu v PO dotáhl Argentinu do finále, kde udělal co? Poslal poslední přímák na oběžnou dráhu.
Atlético de Madrid
14.06.2018 03:24
#
Messi nedal v rozstrelu finale posledni Copy penaltu, za Ronalda vyhrali finale eura spoluhraci. Oba podali na turnaji dobrej vykon, ale Ronalduv podil na tom titulu je uplne stejny, jako Messiho podil na ceste do finale, kdyz Ronaldo realne zadny finale nehral...
valloire
14.06.2018 19:56
#
Protože ho vyjebanec Payet zranil kurva a to mu chceš jako vyčítat jo? Normálně ses poslední dobou pomátl. To, že Ronaldo na ME v rozstřelech svý penalty dal a dal je i proti tvýmu Atleticu ve finále a rozhodl ho, to nevíš: Víš, ale zanechalo to svý stopy.
Atlético de Madrid
14.06.2018 23:44
#
Ja myslim, ze neni fer povazovat za vetsi individualni pocin vyhru ve finale, ve kterem nehral, to je cele. Tymovy uspech je to samozrejme vetsi, ale vyhrali to za nej spoluhraci. Messi a Ronaldo se shodne podileli na ceste svych tymu do finale.
valloire
15.06.2018 16:30
#
Jo, takže Ronaldo to má vlastně stejně jako Messi. Atletico
Atlético de Madrid
15.06.2018 17:27
#
Nemá to samozřejmě stejně, jeden byl ve vítězném týmu, druhý prohrál. Chci tím říct, že o jeho individuálním výkonu nevypovídá nic, když proseděl finále zraněný.
Medico
13.06.2018 21:30
#
Mas pravdu Ivane. A Maradona vyhral MS a bude druhy nejlepsi
Godbless
13.06.2018 22:43
#
Dokud hráči nebudou naprosto strojově stejní nepůjde určit, kdo je nejlepší. Srovnávat typologicky rozdílné hráče nemá smysl. Kdy už to všichni pochopí..
Shot2
13.06.2018 23:23
#
zemik
13.06.2018 23:47
#
ale můžeš...
Mercury
14.06.2018 00:19
#
Chtel bys v tymu radsi Cristiana nebo Messiho?
Godbless
14.06.2018 00:24
#
Ty jako fanoušek Messiho mi to nebudeš věřit, ale na 100% Ronalda.
valloire
14.06.2018 19:58
#
jasná věc, ten tlak na něj zvládá narozdíl od labila
valloire
14.06.2018 20:02
#
Když chceš vyhrát ligu, tak Messiho, když LM, tak Ronalda. Hádej, co bych chtěl radši? Zajímalo by mě, jestli někdy pochopíš, že Messiho neviditelnost v zápasech PO, kdy Barcelona vypane, není vůbec náhoda.
TrueCommunist
14.06.2018 11:12
#
Má to cenu postovat takové absurdní články?
Inteligentní
14.06.2018 12:30
#
Srovnávat Messiho a Ronaldo nebo Federera s Nadalem nebo Crosbyho s Ovečkinem.
czech březáček
14.06.2018 16:30
#
Opět se zde naráží na mé oblíbené téma "Nejlepší fotbalista historie" Za mě jím rozhodně NENÍ ani Cristiano Ronaldo, ani Lionel Messi, ač Messi je jistě lepší driblér Není jím ani Diego Maradona, jehož už dle mého názoru Messi předčil... Když bych měl vybrat TOP 3 nejlepší hráče historie fotbalu, bude to 1.) PELÉ (BRA), 2.) RONALDO (BRA), 3.) ZIDANE (FRA). Bez jakýchkoliv debat
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.