Majitel Sparty Křetínský odsoudil vulgarity radikálních fanoušků

13.09.2017 21:59 - Aktuality
Daniel Křetínský (© sparta.cz)
 
Majitel pražské Sparty Daniel Křetínský odsoudil chování radikálních fanoušků z "kotle", kteří při nedělním ligovém utkání s Karvinou uráželi vedení a italského kouče Andreu Stramaccioniho. Šéf letenského klubu se zároveň omluvil příznivcům za dosavadní výsledky v této sezoně a vyjádřil podporu trenérovi.

Sparta po šesti ligových kolech ztrácí na vedoucí Plzeň sedm bodů, navíc vypadla ve 3. předkole Evropské ligy a fanoušci z "kotle" tak pojali duel s Karvinou jako protest. Vulgárně uráželi generálního ředitele Adama Kotalíka a nadávky si vyslechl i Stramaccioni, který převzal tým před sezonou.

"Absolutně rozumím nespokojenosti fanoušků s tím, že Sparta letos nebude hrát evropské poháry a že bodový zisk po prvních šesti kolech není podle našich představ. Věřte, že jedním z nejvíce zklamaných ze všech jsem já. Na rozdíl od ostatních fanoušků však za dění v klubu nesu přímou odpovědnost, a proto se za neúspěšný start do sezony také všem slušným fanouškům Sparty omlouvám," uvedl Křetínský v prohlášení na klubovém webu.

"Jakákoliv nespokojenost však v žádném případě nemůže omluvit chování části radikálních fanoušků v utkání s Karvinou. Výroky, které posílají kohokoli do plynu, nebo vykřikují na našeho trenéra těžké vulgární urážky, na Spartu nepatří. Ty, kteří se k tomuto jednání snížili, nepovažujeme za naše fanoušky a žádáme je, aby na stadion nechodili," dodal Křetínský.

Zároveň ocenil ostatní fanoušky na tribunách, kteří na vulgarity reagovali nesouhlasným pískotem. "Chci upřímně poděkovat divákům, kteří se tomuto jednání postavili. Byl to důležitý krok, který může Spartě opravdu velmi pomoci," řekl Křetínský.

Stramaccioni má nadále jeho důvěru. "Navzdory nedobrému začátku sezony jsem optimistou. Velký počet změn v kádru, který byl ale z mého pohledu potřebný k pozvednutí naší kvality, četná zranění i nečekané vyřazení z Evropské ligy, to vše vytvořilo tlak na zkoušení různých herních variant obnoveného týmu a zkomplikovalo hledání optimální sestavy. Právě to bylo podle mého názoru hlavní příčinou našich problémů," mínil Křetínský.

"Pevně věřím, že kvalita našeho kádru i intenzivní práce celého týmu povede velmi rychle k hernímu i výsledkovému zlepšení. Jsem přesvědčen, že jediným, kdo nám může v rychlém zlepšování zamezit, jsme my sami. Tedy v případě, že bude Sparta nejednotná a sparťané vzájemně neloajální. Snad tuto službu našim soupeřům neposkytneme," doplnil majitel klubu.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3832
Komentáře (251 / 0 nových)
matesh
13.09.2017 22:01
#
Také odsuzuji vulgarity, do piče!
krabatt
13.09.2017 22:06
#
Posledni Kovboj
13.09.2017 22:32
#
dinss
14.09.2017 11:19
#
Neuminis
13.09.2017 22:03
#
chtěl bych vám oznámit, že k dnešnímu dni ukončuji své působení na eurofotbalu, mějte se hezky
Mr.Mike
13.09.2017 22:05
#
Záznam tiskovky někde bude?
JacksLFC
14.09.2017 10:29
#
LegaliseRape
13.09.2017 22:17
#
Dalsi ucet se bude jmenovat jak, Masopuste?
Neuminis
13.09.2017 22:24
#
já žádný další účet mít nebudu, Masopusta se musíš zeptat na jeho účty samostatně
Hokaido
13.09.2017 22:45
#
Kang & Kodos
13.09.2017 22:49
#
Cartmanova máma
13.09.2017 23:25
#
Hyrax
14.09.2017 11:44
#
icemike
14.09.2017 12:32
#
Kixi Syhimour
13.09.2017 22:27
#
Chtěl bych za celou EF komunitu poděkovat díky tobě krásným rokům na EF. Vždycky si dokázal někoho pozvednout, myslím si že si nebyl doceněn. Hodně štěstí v životě
S úctou
Komunita EF
Elliasson
14.09.2017 10:52
#
bravo7
14.09.2017 12:42
#
Manik...
13.09.2017 22:39
#
To nedáš
matesh
13.09.2017 22:43
#
...myslí to vážně: "Poslední přihlášení: dnes 19:48"
Filipow
13.09.2017 23:14
#
Teď v 23:10.
matesh
13.09.2017 23:17
#
Normální člověk už spí!!!
Raul07
13.09.2017 23:12
#
čus
Bex5
14.09.2017 00:08
#
tak odpočívej,no .... byl jsi ze Sparťanů ten lepší.
Nr.Nobody
14.09.2017 07:07
#
To je skoda, jsi jednim z nejvtipnejsich uzivatelu..
božský John
14.09.2017 09:58
#
Mrvinho
14.09.2017 07:12
#
Srabe
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:32
#
Chim
14.09.2017 07:33
#
Neuvěřitelný příběh.
Manny
14.09.2017 07:47
#
to je dobre, jsi jeden z tech mene az temer nevtipnych uzivatelu
radimone
14.09.2017 09:38
#
Hrajete tady vtipálka roku?
božský John
14.09.2017 09:58
#
Nr.Nobody
14.09.2017 10:04
#
Kang & Kodos
14.09.2017 10:18
#
Pár hlášek měl dobrejch, akorát mě sralo, že to zkouší fakt pokaždý. Dokonce mnohem víc než já.
lichna
14.09.2017 09:44
#
To nás mrzí.
Mr.Mike
13.09.2017 22:04
#
Čekal sem celkem dlouho kdy se konečně vyjádří k situaci v klubu..škoda že spíš mluví převážně o fans
mojmira
13.09.2017 22:05
#
fabec1222
13.09.2017 22:06
#
z toho si určitě sednou na zadek
Duff
13.09.2017 22:06
#
Dane, drž hubu a cáluj!
Kang & Kodos
13.09.2017 22:10
#
KingMaster13
13.09.2017 22:12
#
gulbis
13.09.2017 22:13
#
Protest nikomu nevadí, ale pokřiky: italiano bastardo, Kotalík do plynu a vyhrožování zabitím těm, co se radovali po gólu či nesouhlasili s kotlem, to byla teda síla.

PS: oni někteří v kotli věří, že Biabiany byl doteď jen na jednom tréninku.
Kang & Kodos
13.09.2017 22:19
#
Takže už ne jenom jeden trénink týdně, ale jeden měsíčně?
gulbis
13.09.2017 22:21
#
Dle komentáře dotyčného na FB byl Biabiany za celou dob jen na jednom tréninku no.
gulbis
13.09.2017 22:21
#
*dobu
PlackaSKS
13.09.2017 22:23
#
tak si ale představ jak bude hrát až začne chodit i na tréninky, to neni špatný
gulbis
13.09.2017 22:26
#
5-6 týdnů bez tréninku a stejně taková kondice a výkonnost, až se uráčí trénovat, tak mu bude i Serie A malá.
El Campeon
13.09.2017 23:46
#
Bobřík
13.09.2017 23:40
#
SpartaOvenka
13.09.2017 22:35
#
Tak to hraje ještě docela slušně na jeden trenink.
langosh
14.09.2017 09:28
#
No tak pokud má podle slov Lafaty 7 soukromejch trenérů, tak na společný tréninky nemusí.
Sosi
14.09.2017 11:05
#
Uwe háže buly
13.09.2017 23:00
#
Muj fotr tomu věří taky a to nechodí do kotle hlavně, co řekne Vízek(!!), Zelenka nebo Siegl je uplně svatý!
ratusek
14.09.2017 07:41
#
By mě zajímalo proč Siegl, Frýdek aspol tak kopou, kvůli Hřebíkovi?
Uwe háže buly
14.09.2017 08:39
#
A kvůli tomu, že tam už asi nemaj fleka..
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:37
#
to hlavne..
dinss
14.09.2017 11:20
#
To si děláš prdel? Pokřik Italiano bastardo se řvalo i poté, co se s ním bavili?
gulbis
14.09.2017 11:48
#
Co ti k tomu mám říct? Určitá skupinka jen využívá situace, kdy může vyjádřit svůj postoj k tomu, že Sparta už není bílá ani česká a zbytek jim věří, že za to mohou nějaké tréninky. Komedie.
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:37
#
ZB 07
13.09.2017 22:14
#
skvělý vyjádření
milarepa
13.09.2017 22:23
#
správný cirkus ta Sparta
noustres
13.09.2017 22:25
#
Nehoráznost... lidi se chovaj tak, jak jsme to nečekali
Kapříci_připluli
13.09.2017 22:27
#
Dobře Křetínský, respekt za to že to řekl takhle na plné koule. "Ti co se k takovému chování snížili nepovažujeme za naše fanoušky a žádáme je, aby na stadion nechodili.". Respekt každému, kdo se snaží o atmosféru na stadionu, ale zmiňovaní frajeři by si měli uvědomit, že nereprezentujou názor většiny. Nechápu, kde berou tu aroganci uzurpovat si právo takhle idiotským způsobem dávat najevo své názory. Sparta se z českého klubu chce stát evropským a dokud se nezbaví těhle omezenců, nikdy se jí to nepodaří.
Sw!fty
14.09.2017 06:38
#
Gedofrey
14.09.2017 10:44
#
radimone
14.09.2017 11:44
#
Yety
14.09.2017 17:26
#
JozkokozleJ
13.09.2017 22:38
#
Konecne!
Liquid
13.09.2017 22:46
#
no ještě aby ne když by ti fanoušci zaslouženě probodli vidlema právě jeho, Křetinský - to je totiž ten největší problém současné Sparty a naznačují to i osobnosti se Spartou spjaté, viz rozhovor s Lukášem Zelenkou na konci minulé sezóny, neskutečný kam Spartu tento údajně dobrý obchodník po přebraní od Košťála posunul, bez LM od roku 2005
Cannonear
13.09.2017 22:58
#
meno
13.09.2017 23:01
#
Moc si to maluješ. Je možné, že bez něj by Sparta měla každej rok titul a nebo je možné, že by se plácala na pomezí her o poháry a středem tabulky podobně jako Mladá... Prostě a jednoduše mu nemůžeš upřít tu hromadu kapitálu, kterou do toho dal a se kterou se Spartě daří hrát o titul...
Uwe háže buly
13.09.2017 23:02
#
Jojo, Lukáš Zelenka a údajně dobrý obchodník 10z10
VojtovaChelsea
13.09.2017 23:03
#
r.mrazik
13.09.2017 23:40
#
Zelenka a Novotny...to jsou skvele vymasteny typci
the_jackl
14.09.2017 06:30
#
asi tak
corvette002
14.09.2017 06:53
#
Ale zas dokud tam nepřišel daniel tak ji vedla sebranka kostal mach pelta horník .... ruku na srdce s těmi se tituly jen hrnuli a nikdo nemuze rict ze to bylo čistou cestou. Tady se jen ukazuje ze danek proste hraje čistou hru .... snad krom jeho kabely ...
Liquid
14.09.2017 07:05
#
tak souhlasím, pro mě jako Slavistu, je skvělé, že Spartu vlastní člověk, který fotbalu nerozumí a dělá hodně chyb v jejím řízení
ACS 1893
14.09.2017 07:20
#
Šedesátiletý Ščasný, který Danovi už fakt do zadku lézt nemusí, říkal že nezažil majetele, který by fotbalu rozuměl víc. Jeho chybou je jen možná to, že do vedení Sparty dosadil blbce - Požár, Svoboda, Kotalík.
Apple
14.09.2017 08:45
#
jo a porad tam ty blbce drzi, takze neco na te jehi neschopnosti zrejme bude.. ze umi namalovat standartku je pekny, bohuzel pro majitele klubu zcela k nicemu
ACS 1893
14.09.2017 09:24
#
Hele jako já nechápu jak můžeš v souvislosti s Křetínským použít slovo neschopnost. To ti jebe nebo co?
Liquid
14.09.2017 10:27
#
Ty seš asi hodně mladej že? Sparta pod ním úplně ztratila prestiž, než převzal Spartu bylo by nemyslitelný aby hráči z jiných klubů upřednostňovali Slavii i Plzeň, dřív Sparta vozila pravidelně 3 body z venku, kolikrát vyhrála venku za poslední 2 roky, v Příbrami, HK a teď Bolce a to je snad vše, fakt nechápu, jak s ním můžou být ještě někeří Sparťané spokojení, těch chyb udělal hodně, od vyhazovů přes smsky, po vyhození Franze po prohře s Fenerbahce, v neposlední řadě ten trenérský maras co tam nastolil loni a jako velká chyba se ukáže i angažování neschopného italského trenéra, kterému ještě dal do smlouvy zlatý padák
ACS 1893
14.09.2017 12:10
#
Každý dělá chyby. Chybou určitě není to co se děje ve Spartě teď, včetně angažování Stramy. Spartu to posouvá dopředu, profesionalizuje ji, vylepšuje se tréninkové vybavení, modernizuje se zázemí. Je jedno jestli Strama uspěje ale za pár let se díky tomu budeme zase smát my.

Jinak k tomu, že ztratila prestiž. Sparta existuje 124 let. Měla úspěšné období i neúspěšné období. Tak jako každý klub. Jednu sezonu dokonce hrála druhou ligu. 80., 90. léta a první dekádu 21. století měla velice úspěšnou ale jen blázen si mohl myslet, že to bude trvat věčně. Takhle to v reálném fotbale nefunguje. U žádného týmu. Vezmi si Real. Je to historicky nejlepší klub a také měl neúspěšná období. Poslední celkem nedávno. Stále nejlepší můžeš být leda tak v počítačové hře. Takže laskavě vytáhni prdel od kompu do reálného světa.

Já jsem rád, že nás vlastní Křetínský a věřím, že to zlomí. Dělá pro Spartu hodně a byť za současný stav také nese odpovědnost, mnohem větší odpovědnost nesou individua typu Svoboda, Kotalík, atd.
dadoprso
14.09.2017 09:53
#
Asi uz se vam ve Vršovicích stýska po Řebíčkách, Doležalech apod.
Liquid
14.09.2017 10:21
#
zaplať pánbůh že jsou pryč, VIVA Tvrdík, ale měl by si zrušit twitter, tam mě začíná vysírat
Chim
14.09.2017 10:22
#
Co ti psal?
Liquid
14.09.2017 10:33
#
mě nic, ale za vyloženě debilní považuju jak příspěvěk po Teplicích tak příspěvěk o vylučování polehávajících Nikósilanů
Chim
14.09.2017 10:39
#
A cos mu na to řek?
JacksLFC
14.09.2017 10:36
#
Já dostal za Hate na příchod Necida od Luftjardy banána
Liquid
14.09.2017 10:38
#
Kang & Kodos
14.09.2017 12:04
#
KingMaster13
14.09.2017 13:57
#
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:41
#
JacksLFC
14.09.2017 10:38
#
Jenže výroky DK žene jen k tomu, aby sparta napodobila slávii co se stalo při poháru proti Olomouci. Stavět se proti fanouškům.... taková blbost
Teoretik
14.09.2017 09:30
#
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:39
#
Cannonear
13.09.2017 22:56
#
Tady není, co řešit. Klidný a vyrovnaný člověk, slušně vychovaný, se takhle chovat nebude. Lidé, co se takhle na stadionech chovají, nevedou veselé životy a ve svém okolí k přátelům, rodině a ke kolegům v práci se nechovají jinak.
Každopádně Křetinskýmu Stramaccionimu A Spartě Doufám, že se zvednou a ukážou všem hejtrům, že každá změna potřebuje čas.
Bobřík
13.09.2017 23:46
#
A co když je to naopak? Stres a "nasrání" si vybijou an stadionu, a pak se k ostatním chovají slušně?
radimone
14.09.2017 09:57
#
Kolik ti je? 12?
JFB_
14.09.2017 11:58
#
to by bylo fajn, ale stačí vidět tyhle lidi cestou na stadion. Bojej se jich úplně všichni, protože se nebojej nikoho napadnout jen tak.
Sw!fty
14.09.2017 06:51
#
ACS 1893
14.09.2017 07:15
#
grumpa
13.09.2017 23:00
#
Pan Křetínský si Spartu koupil, aby se s ní mohl vychloubat při obchodních jednáních. Ti, co ho posílají pryč jsou často Sparťani srdcem často desítky let. Měl by 2x zvážit, než začne hodnotit, kdo má právo být Sparťanem.
Urážky, vulgarizmy a vyhrožování jsou samozřejmě vrchol demence. Nijak to ale nemění nic na tom, že i tito lidé Spartou žijí déle a mnohem intenzivněji než Daneček.
Fotbalový klub (ani stát) nejde řídit jako firmu. Minimálně 2 lidé s velkým vlivem v této zemi to nechápou.
milan78
13.09.2017 23:22
#
r.mrazik
13.09.2017 23:45
#
Ti,proti kterym je to namireno,jsou naprosty idioti...
Ja fakt nechapu,proc by parta troubu mela mit nejaky velky slovo jen proto,ze na ten fotbal chodi...
Ono se da rict,ze prave i kotel je zodpovedny za situace ve sparte...a kam to dotahli...samej tomik repka,frantik straka,za vse muze hrebik a dalsi picoviny...
Opravdu by se neco stalo,kdyby zrovna tihle prestali na stadion chodit? Komu by chybeli????
stas87
14.09.2017 00:09
#
Uff, teraz si pichol do osieho hnizda. Tito dementi co sa tvari ako najväcsi srdciari sa nikdy nezamysli nad svojim spravanim, radsej podkopu vlastny klub a budu nadavat na Kotalika ci Stramaccioniho. K tomu sa prida Siegl ci Zelenka a tieto individua si mysli, ze maju oporu vo svojom pomylenom nazore na vlastny klub. Ked je klub v problemoch a preziva krizu, tak riesenie je asi doniest rakev na stadion a vykrikovat nadavky ako italiano bastardo. Ja len nechapem, preco Sparta ako klub nezakrocila podstatne skorej ako v septembri 2017...ved tito zufalci nie su potrebni pre klub a na nich ten klub nestoji a ani nepada. Ked sa im Sparta nepaci, tak nech chodi podporovat zensku Spartu, nie?
r.mrazik
14.09.2017 00:16
#
Ja to vidim dost podobne
Prachy z nich nejsou,spis naopak se za ne musi platit...
Atmosfera je krasna a fotbal se hraje pro lidi a bla bla bla...pravda je takova,ze tech 100 lidi by nikomu nechybelo...no,mozna Vachovi a Lafatovi
stas87
14.09.2017 00:24
#
Jj, tych pokut Sparta za nich platila niekolko ale to uz oni nevidi. Ja naopak tejto Sparte celkom prajem, zbavila sa odpadu a vredov a zrazu sa panacikom nepaci, ze ich trener posadil, pretoze si dovolili odflaknut trening. Este nejakym sposobom eliminovat Siegla ci Zelenku, nech sa ich nikto nepyta na nazor a situacia sa ukludni. A ak je naozaj pravda to, ze Frydek chcel do zahranicia ale nevie po anglicky a pyta sa Kovaca na preklad co povedal Stramaccioni na porade...tak mi to presne do toho zapada.
verv
14.09.2017 09:20
#
akorát, že média se těch Frýdků a Sieglů ptát budou pořád, protože článek o tom, jak je ve Spartě všechno špatně, prodává. Tyhle "legendy" mají na tom současným rozdělení fanoušků stejnej podíl, jako ty jelita z ultras.
JFB_
14.09.2017 12:02
#
neřekl bych vlastně, že jde o rozdělení fanoušků. Těm kriplům se povedlo spojit tu většinu konečně dohromady. Sice to trvalo, ale ten pohár přetekl. Už je to tak moc za hranou, že tahle banda místo, aby podporovala klub, nenávidí všechny ostatní fanoušky, hráče jiný pleti nebo národnosti, nosí rakve, zastavuje autobus a myslí si, že je to tak v pořádku. Není to většina, většina se jich jen pomalu přestala bát.
verv
14.09.2017 12:48
#
máš pravdu, většina to není, ale bohužel jsou nejvíc slyšet. já sám jsem kvůli těm pár agresivním vylízancům přestal chodit na výjezdech do kotle, protože nechci sdílet stejnej prostor s lidma, kteří napadaj fanoušky stejnýho klubu, bučí na černochy, hajlujou atd. ultras nazývaj ty co nejsou v kotli gaučákama kteří se nemají co ozývat když nefandí, ale nějak si neuvědomujou, že spostu těch lidí vyštvali z toho kotle oni svým chováním.
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:46
#
problem je i v tom, ze kvuli nim do kotle nepachne spousta dalsich lidi, ktety by vo to meli pripadne zajem..
grumpa
14.09.2017 07:18
#
Ano, ale mohl to vyjádřit s větším pochopením. Ve stylu: "Chápu, že jste velcí srdcaři, že chcete vidět Spartu dominovat a vyhrávat a za to si vás moc vážím." a pak už může pokračovat "urážkami a vyhrožováním ovšem žádného cíle nedosáhneme" a zakončit to "já nějakou nadávku snesu, ale pokud útočíte na ostatní fanoušky Sparty, pak je před vámi chci a musím chránit. S takovou na stadion nepatříte".

Zkrátka, nemůž jen říc něco jako "Vy nejste Sparta". To je nepochopení situace.
Le Gunner
14.09.2017 08:23
#
No, člověk s mírou nadhledu a inteligence by mohl ve vyjádření "vy nejste Sparta" cítit právě to sdělení, které jsi ventiloval v prvním odstavci.
>vyřazen z kádru<
14.09.2017 12:20
#
r.mrazik
14.09.2017 09:37
#
Já to tak nevidím...mluví zcela jasně k lidem, kteří se chovají jak idioti...pokud se v tom někdo najde a myslí si,že není,tak se plete
A opravdu takový lidi nepotřebuješ a nechceš...proč by jim měl lézt do zadku? Už toho bylo dost...bylo potřeba to říct naplno...určité fans prostě nechceš a dělají ti akorát problém a nepřináší nic
kilobyte
14.09.2017 09:41
#
To je hezky citlivé. Problém ale je že by to ti, na které je to mířeno, nepochopili.
Posledni Kovboj
14.09.2017 10:28
#
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:44
#
co bylo spatnyho na Repkovi ve Sparte? a Straka hral LM a mel nakroceno k titulu a byl odvolan.. Hrebik Spartu nekolikrat potopil, to sou fakta
r.mrazik
14.09.2017 15:03
#
Repka byl skvely stoper,ktery spartu nekolik svou debilitou potopil...straka byl pro ultras druhej tata a ten kolotoc kdyz ho odvolali byl trapnej...nastesti jim to franc vratil tou slavii...

no vidis...a ja si myslim,ze hrebika potopili vlastni hraci a gumy v ochozech...
r.mrazik
14.09.2017 15:04
#
*a samozrejme na tom mel vliv i samotny hrebik...at to nevypada jak jednoznacne...
Bobřík
13.09.2017 23:50
#
Tak zrovna DK klub jako firmu nebere a to je právě ten problém.. Za prvé - klub neustále prodělává a jemu je to víceméně jedno. Za druhé sám aktivně zasahuje trenérovi do práce - moc si nedokážu představit, že by v chemičce kecal chemikovi do toho, jak správně namíchat kyselinu sírovou.. Za třetí - do vedení Sparty dosazuje kamarády a ne odborníky, to by si v "klasický" firmě dovolit nemohl.
Chim
14.09.2017 08:17
#
exot12
14.09.2017 06:31
#
1. Futbalový klub je biznis ako každý iný a toto sa musia naučiť chápať majitelia v našich končinách! Myslíš, že kluby ako Monaco, RM, Barcelona, Bayern... sa správajú neekonomicky? Takže futbalový klub musí byť riadený ako firma ak chceš aby prežil a bol úspešný
2. Myslím, že je jedno čím a ako dlho žijú týto dementi, nič ich neospravedlňuje a ani im nedáva právo na takéto chovanie, ospravedlňovať to vernosťou je úbohé. Sparta ich nechce, ak by mali aspoň štipku rozumu, tak sa viac na štadióne neukážu
grumpa
14.09.2017 07:22
#
ad 1. Já to myslel tak, že on si myslí, že ve fotbale něco rozhodne ze zhora i na hřišti. Že vymění pár hráčů a musí to fungovat. On to řídí jako ten svůj velký byznys, ale o práci s lidmi asi moc neví. Může ve firmě dělat majitele, ale jako mistr na dílně by si ani neškrt.
Chim
14.09.2017 09:22
#
Posledni Kovboj
14.09.2017 10:29
#
Cartmanova máma
14.09.2017 10:45
#
Harakan
14.09.2017 10:47
#
r.mrazik
14.09.2017 10:49
#
mistr v dilne...
Puskas
14.09.2017 10:51
#
skladník ve šroubárně
Chim
14.09.2017 10:54
#
Laudo, Laudare...
Turin32
13.09.2017 23:10
#
Uz minule jsem to tu zminoval ze sparte fandi dost nacku a ted se to jen potvrdilo
radimone
14.09.2017 10:04
#
nácků/komunistů, je to stejný
C-M@ster
13.09.2017 23:12
#
Kdyby svůj byznys řídil stejně jako Spartu, tak je v podchodu s kšiltovkou dnem vzhůru.
milan78
13.09.2017 23:23
#
křetinský je patriot, v Brně se vždy řvalo: zrušte spartu a on si to vzal k srdci ps: dobrá práce brejloune
dinss
14.09.2017 11:23
#
>vyřazen z kádru<
14.09.2017 12:23
#
Perlasberger
13.09.2017 23:36
#
Křetinský je fotbalový génius.
meezy5
14.09.2017 00:07
#
zadat si o to aby nekdo na stadion nechodil muzes ty sasku on tam taky zachvili nikdo chodit nebude krome ,,rodin s detma,, az si postavis celou 11 z vycpelejch cernejch francouzu.
stas87
14.09.2017 00:13
#
Vycpely francuz je len Mavuba. Mandjeck je african a Biabiany nie je tak stary, aby sa dal oznacit za vycpeleho. No a pokial ide o kotol, tak ten nema viac ako 300-400 ludi, nie? Takze o nejaku vyraznu stratu nepojde. Jedine ze by tito hlupaci rozjeli antikampan voci Sparte a presviedcali ludi zo svojho okolia, aby prestali na Spartu chodit.
zeminho
14.09.2017 12:16
#
No o změnu by šlo, protože těch 400 lidí dělá tu atmosféru. Kdyby tam kotel nebyl tak jediný fandění je to že stadion 3x za zápas skanduje Sparta Sparta a to je celý... Jako jsme to viděli teď proti Karviný
JFB_
14.09.2017 12:19
#
kotel se dá vybudovat novej. Na protilehlý je spousta fajn lidí, kteří by rádi celej zápas zpívali, ale do kotle tohohle typu se bojej nebo s těma lidma nechtěj nic mít. Koneckonců jako v Německu. Tam špínu vymetli a bejt tam teď na staďáku je megazážitek. Nejde tam o strach, ale fanoušek si to užije a to i fanoušek soupeře. Proto tam je asi pořád plno, ne jako u nás, kde i kvůli těmhle hovadům spousta lidí nejde na fotbal nebo ho nesnáší, protože fotbalovej fanoušek = dement z kotle. Což je kvůli tomu, že jsou to násilnický vymetenci, co si myslí, že maj mít po těch problémech s nima nějaký slovo.
zeminho
14.09.2017 12:51
#
Jj souhlasím, i jsem byl na BVB tak to taky můžu srovnat. Je to škoda že máme takhle špatnou pověst. Já jsem byl v kotli v neděli a bylo mi špatně z toho co jsem viděl. Sparta rozdělená proti sobě. Byl jsem nasr z toho že se nefandí a jen skanduje urážky. Osobně nemám rád když se fanděním někdo uráží a nikdy se k tomu nepřidávám. Mám rád Spartu a i když se jí nedaří tak ji ještě víc nebudu potápět, trenér nemá zatím výsledky ale chci ho spíš podpořit aby se Spartě dařilo.
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:50
#
r.mrazik
14.09.2017 00:16
#
Tak at tam dotycni nechodi...a co?
jarouss
14.09.2017 00:58
#
Ale, takže nakonec nebude problém výkonost, ale národnost hráčů ??
Nr.Nobody
14.09.2017 07:10
#
Ono to jde evidentne ruku v ruce..
ACS 1893
14.09.2017 07:29
#
Jakože Mandjeck je tak pětkrát lepší než Vácha s Frýdkem?
Nr.Nobody
14.09.2017 08:17
#
Co?
ACS 1893
14.09.2017 09:26
#
Co tady cocuješ? Vždyť je to jasně vidět. A nemusí se ti to líbit. Na tom nezáleží.
Nr.Nobody
14.09.2017 09:35
#
Ok, cim vic lidi si tohle bude myslet, tim lepe pro nas.
ACS 1893
14.09.2017 11:52
#
Manny
14.09.2017 07:53
#
v jeho hlave asi predevsim barva kuze
Spalovač šancí
14.09.2017 09:27
#
Možná nejde ani o národnost ...
rufus
14.09.2017 11:20
#
Vždyť to je ten jejich hlavní problém.
Výkonnost je momentálně druhořadá. Ale samozřejmě se to strašně hodí a dá se za ní všechno skrýt a dělat, že jde jen o to.
GjøvikFF
14.09.2017 06:48
#
Ale bude, protože by někteří z těch zoufalců ztratili jedinej smysl života.
Harakan
14.09.2017 10:02
#
LOL to je ale žvást
rufus
14.09.2017 11:19
#
JFB_
14.09.2017 12:05
#
bude tam chodit víc lidí, když tam nebudou tyhle hovada, to jsem přesvědčen. Přeci jen to bylo krásně vidět, když ten kotel vybučel celej stadion, co si o něm myslí většina fans. Radikál si bude myslet, že je většina, ale neni. Místo, aby se snažili dostat na svou stranu ostatní fanoušky super choreama, výbornejma popěvkama a dalším, tak se chovaj jak násilný vyližmozci a už to přestalo všechny bavit. Takže zbejvá už jen to násilí.
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:49
#
uz mas tu permanentku na Lazio ?
rct-toulon
14.09.2017 02:01
#
Má pravdu Daniel. Já osobně se potkal s jedním spartanem, nejen to že mě okradl, ale tak totálně hloupý a vymasteny člověk se pouze jednou zjevil v mém životě. Dokonce ten luzr neměl peníze na lístek a když se dozvěděl že já jako rodilý Brnak tam jdu, tak na mě poslal dva své kámoše. Dostali do rypáku všichni, protože umí hovno a jen si na něco hrajou. Kecy typu my jsme Sparta, říkám jo, banda kokotu jste akorát. Jen hlupák ostatně může fandit Spartě
Nihilister
14.09.2017 02:59
#
Nuda na noční,co ?
rct-toulon
14.09.2017 03:05
#
Ne tohle se stalo. Ale je pravda že dnešní noc neutika
kilobyte
14.09.2017 09:44
#
Jak tě okradli, když jsi je zbil?
Pa2el
14.09.2017 10:29
#
Puskas
14.09.2017 10:31
#
asi o čas
Sosi
14.09.2017 11:07
#
Nebelung
14.09.2017 11:21
#
KingMaster13
14.09.2017 14:01
#
Mass
14.09.2017 14:42
#
oddy
14.09.2017 15:40
#
Sw!fty
14.09.2017 17:26
#
Infi
14.09.2017 20:39
#
frankiefcb
14.09.2017 23:20
#
Bayernista18
16.09.2017 10:07
#
Olen, Tomi Hohuluk
16.09.2017 17:44
#
Chim
14.09.2017 10:40
#
Asi je umlátil argumenty.
Kily
14.09.2017 11:36
#
chudáci
rct-toulon
14.09.2017 11:16
#
Dlouhý pribeh, zajímáte to? Pokud ano rád ti to napíšu
Puskas
14.09.2017 11:17
#
stačí expreska
cink
14.09.2017 15:04
#
Yety
14.09.2017 17:29
#
Infi
14.09.2017 20:39
#
Bayernista18
16.09.2017 10:07
#
Olen, Tomi Hohuluk
16.09.2017 17:45
#
martin8
14.09.2017 11:48
#
Mě to zajímá. Rozepiš se prosím.
rct-toulon
14.09.2017 15:26
#
Já dobrák od kosti, ale poměrně akční život v létě zachránil dva kamarády od presdrzky poté co na slapech začali vyrvavat pražský kurvy. Poté co jsem odrazil útoky na ně a snažil se to vysvětlit se seznámil s tímhle sparťanským hovadem, to sem to ale ještě nevěděl. Ten večer se hodně pilo a pohoda, ráno oni odjížděli z kempu a já ozraly jak prase je odvezl s přítelkyní jeho na autobus. Vypadali normálně, zdání ale klamalo, což jsem se dozvěděl později. Shodou okolností jeji otec stará chuliganska škola prý, a já tu scénu sleduji, ikdyz mám na ni svůj názor. O dva měsíce později jsem se ocitl v Praze a šli jsme na pivko, no že i nich prespim, furt večer ok ale pak se něco zlomilo. Spal jsem u nich na posteli protože nechtěli aby to zjistila matka jejich, která ten večer měla přijít, ale on se v noci ve dvě hodiny pochcal. Ha byl na sračky, vyfetovanej, posral sem se ale že bych se v noci pochcal to ne. Přešel jsem to, a ráno vypadl a oni mi volají že nemůžou najít telefon, říkám nejsem zloděj a tu vaši sracku bych ani nechtěl, já vždy nejvyšší řada Sony mobilu. No a jdu si pro rohlíky do pekárny a žádný love v peněžence, přitom jsem věděl že mi zbylo 120 korun, protože po cestě z té kalby sem si kupoval na ráno Winstonky za79 v mekym obalu a ještě nechával borcovi dyzko kacku. Tak sem se nasral a volám a že mobil našli, říkám bylo jasný ale já nenašel svoje peníze, kde jsi a už to jelo, jsem pohodar ale do jisté chvíle. Ten den hrála Sparta se slováckem. To už znáte jak já šel, psal postřehy i zde tenkrát po utkání a on tedy kontaktoval své kámoše protože samozřejmě po té krádeži vazby pretrhany. Dostali všichni tři, já dělal od šesti let karate(ic, ní, San, či, go, rok, sidz, hadů, kju, dzu) a mám zkušenosti z klece, nemohlo dopadnout jinak. No a tak si prostě myslím že ti spartani jsou logicky všichni.
Chim
14.09.2017 15:32
#
What?
gulbis
14.09.2017 15:38
#
tukan1933
14.09.2017 15:48
#
Wu-36-man
14.09.2017 16:16
#
Rct-Toluen
martin8
14.09.2017 16:17
#
Neskutečný příběh.
lichna
14.09.2017 16:44
#
Ty jsi takový Winohradyo dva levely níž ale..
Mata
14.09.2017 18:15
#
KingMaster13
14.09.2017 17:00
#
[ACS]eRw!n
15.09.2017 12:32
#
>vyřazen z kádru<
15.09.2017 13:13
#
kilobyte
14.09.2017 12:20
#
Jo hoď to sem.
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:52
#
Zaschrona
14.09.2017 02:31
#
Nihilister
14.09.2017 03:03
#
Na jednu stranu si přeji silnou špičku české kopané ale na druhou stranu je k nezaplacení koukat na smutné fanoušky Sparty po těch letech, kdy se každýmu smáli. Ať se daří ale nejlíp s novým majitelem.
rct-toulon
14.09.2017 03:52
#
Tak já si myslím že evropská liga nebyla prioritou letos když se jede o přímou vstupenku do skupin CHL
Nihilister
14.09.2017 05:26
#
Evropské poháry musí být povinností, při takovém posilování před sezónou.
Pa2el
14.09.2017 10:31
#
možná ne ale do budoucna jim to může dost ublížit
JFB_
14.09.2017 12:07
#
bože, vypadlo tolik nasazenejch týmů, to se prostě stane. Je to bohužel šílený, ale prostě tam už nehrajem a soustředíme se na ligu. To je fotbal. Celej problém je vypíčená xenofobie a rasismus. Navíc nadávat na Kotalíka můžeme jak chcem, ale letos přivedl hráče, o kterých se nám ani nesnilo.
rct-toulon
14.09.2017 03:50
#
Za zmínku stojí třeba http://www.supporters.cz/clanek/veteranos-pirates-oldschoolovy-fenomen-z-prahy/6740.html
Video ukazuje jak z chlapců ve věku jde vidět ten vrchol inteligence, že v petactyriceti vystrcim na dálnici holou prdel, zajímalo by mě jestli by dotyčný hnupko tu prdel vystrcim kdyby byl sám.. Myslím si však že ne
dinss
14.09.2017 11:24
#
Ty jsi opravdu zajímavý úkaz.
Sw!fty
14.09.2017 06:58
#
Kretinsky si sice Spartu koupil, aby se s ni mohl vychloubat pri jednanich, ale asi by to vychloubani slo lip, kdyby se klubu darilo. Kdo se bude vychloubat klubem ala Liberec?
Kretinsky se snazi, kazdy rok Spartu doslova dotuje a chyba je proste v lidech.. efekt Sparta dela z hracu dementy, nikoliv srdcare. Ja Kretinskymu a predevsim Sparte fandim, abyto tentokrat se Stramou vyslo, protoze by to mohl byt prislib revoluci v Cesky lize... kdyz si pomyslim, ze jsme tu mohli mit Giaccheriniho... Ale nikdo nemoh cekat, ze kompletne obmenenej tym okamzite vsechny posadi na zadek. Chce to cas a hlavne hraci si musi uvedomit, ze po nich nechceme nic vic nez vsechno odevzdat na hristi
Liquid
14.09.2017 07:07
#
ale ten trenér co vybrali je prostě špatnej, naprosto souhlasím s tím co tu psal jajinek a on ho z Interu dobře zná
ratusek
14.09.2017 07:41
#
Kotalík do plynu je trochu přes čáru
ZB 07
14.09.2017 08:01
#
Italiano bastardo taky...bych jim přál mít Radu.
pepinho2
14.09.2017 08:23
#
To oni by si taky přáli
ZB 07
14.09.2017 09:50
#
Však právě proto
Sosi
14.09.2017 08:48
#
Kdyz jsmr u toho, kolik z tech dementu chodi sem?
Hokaido
14.09.2017 09:03
#
O jednom vím určitě, ale není to tu žádná známá firma.

Moc jich tady ale nebude, celkově mají Sparťani na EF skvělou, pohodouvou komunitu.
Spalovač šancí
14.09.2017 09:28
#
Pěkná slova. Ještě jestli to doplní činy ...
Teoretik
14.09.2017 09:42
#
Jsou to retardi. Ale že zrovna o morálce káže majitel katamaránu na Panenských ostrovech
Bobřík
14.09.2017 10:16
#
Jak souvisí vlastnictví katamaránu s morálkou? To jako bohatý lidi jsou automaticky nemorální?
Teoretik
14.09.2017 10:47
#
Buď mu děláš PR nebo nevíš, co to jsou Panama Papers.
radimone
14.09.2017 10:08
#
Ale je dobrý vědět, že ne všichni sparťani jsou idioti jako ti, co tady píšou na EF.
ACS 1893
14.09.2017 12:14
#
Asi se od tebe nedočkám omluvy za křivé obvinění, že? Ale co čekat od blbečka co fandí klubu s fašistickýma fanouškama.
hotntoot
14.09.2017 10:19
#
126. Pro Křetínského.
SpecialOne
14.09.2017 10:45
#
Nedivim se protestům, snad ho co nejdříve odvolaji i s Kotalíkem. Ale Kotalík do plynu je přes čáru.
Teoretik
14.09.2017 11:06
#
Liquid
14.09.2017 11:14
#
když to změní na Kotalík do cementu - to už je v pohodě ?
SpecialOne
14.09.2017 10:48
#
A nehazejte kotel do jednoho pytle, není to nějaké soudrzne uskupení. Většinou se ani neznají. Jsou tam normální lidi, někteří i inteligentní a taky spousta blbců.
JFB_
14.09.2017 12:09
#
je to těžký, když se lidi v kotli mezi sebou sami sebe bojej a nejsou schopný udělat si pořádek zevnitř. Z venku to je vždyky těžší. Navíc jsem nikde nečetl vyjádření jakékoliv skupiny z kotle, že se od tohohle náckovskýho paskvilu distancujou
SpecialOne
14.09.2017 12:46
#
Tak speaker a spol jsou Ultras sparta, mají sve stránky zbytek jsou bud ovce nebo ozralci kteří budou skandovat cokoliv ale jsou tam i lidi, kteří to nepodporují. Já jsem tam párkrát s kámošem byl a rozhodne nebudu skandovat ACAB nebo hucet na černochy. Ale ITALIANO bastardo bych si klidne za skandování, chci ať vypadne i když Spartě nefandim ale chci ať má v ev. pohárech úspěch.
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:55
#
co mas proti ACAB?
SpecialOne
15.09.2017 21:31
#
to opravdu bez komentáře, doufám, že až tě někdo někdy okrade, pobodá nebo znásilní přítelkyni, že to vyřešíš sám a policii nebudeš otravovat
rufus
14.09.2017 11:21
#

Kéž by Kopr a ti píčosové kolem něj přestali chodit na fotbal.
gulbis
14.09.2017 11:46
#
Klukům z Youth Firm a spol bych doporučil, ať se jdou jednou na protilehlou atd zeptat mladší generace, proč nechodí do kotle. Drtivé většině nevadí ani tak ploty jako fakt, že by museli na malém prostoru být s lidmi jako Kopr....Ostatně Kopr a celá tahle banda vyhnala dost lidí na protilehlou a kotel tím bude navždy trpět...I já, když jsem se pár let zpět rozmýšlel, zda tam nezačnu chodit, tak Kopr a následně hajlující proxy v tričku český patriot rozhodli, že jsem zůstal na protilehlé a už tam navždy zůstanu. I když mě fandění baví.
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:56
#
osobne sem jeden z tech "vyhnanejch", ale ted uz to neresim.. davno sem vzdal, ze dojde nekdy k naky zmene
rufus
14.09.2017 15:16
#
Přesně. Já fakt nehodlám chodit do kotle s lidma, co tam mají potřebu hajlovat, křičet Sierra Leone a jiný náckovský a rasistický popěvky.
Vadí mi kvůli tomu jezdit i na výjezdy a být tam s nima v sektoru.
Chim
14.09.2017 15:19
#
A proč si neuděláte vlastní kotel na druhém konci stadionu? Evidentně je vás takových víc, co současný stav sere.
gulbis
14.09.2017 15:41
#
Výjezdy mi tolik nevadí, protože je tam dost lidí právě z protilehlé a ve velkém počtu, které máme se pak tyhle názory celkem ztratí. Ale doma je to katastrofa, tam fakt ne.
dinss
14.09.2017 11:25
#
Co by se řvalo kdyby trenérem zůstal rada? Plukovníko bastardo? Myslím si, že by Rada dokázal postavit do latě i fanoušky..nebo na buzer plac.
Wu-36-man
14.09.2017 12:05
#
No sám jsem zvědavej co se bude dít, permici mám do kotle, nejsem spokojenej s lidma, který Křetínský dosazuje do vedení Sparty, ale nejsem šťastnej za aktuálním dění v kotli.. u některých lidí mi bohužel přijde, že musí mít pocit, že na fotbale musí proti něčemu bojovat, bejt ta dark side, jinak je pro ně zážitek z fotbalu nulovej, což pro nás bude aktuálně a do budoucna jen a jen kontraproduktivní...bude to zajímavý, nicméně nejvíc smutný je, že se v klíčový sezóně, kdy jsem se těšil na atmosféru plný Letný řešíme tohle..
kilobyte
14.09.2017 12:24
#
No oni chtějí být spíš light side.
r.mrazik
14.09.2017 14:00
#
oni jsou nakonec ta vymaštěná side...
SK1894
14.09.2017 12:48
#
Kotel - jistě hodně problematickej, a jeho část hodně přes čáru.
Ale taky skvělá demagogická záminka pro odvedení pozornosti od amatérského řízení profesionálního klubu a pozor: to nezačíná u Kotalíka, ale už u Křetinskýho, který se nevznáší jen tak "nad vodami" bez odpovědnosti za řetězec pitomých rozhodnutí.
A angažování DILETANTA na post zahraničního trenéra nadlouho v ČR zdiskredituje fenomén zahraničního trenéra jako takového.
I kdyby se u ACS vše v dobré obrátilo (s rozpočtem a cenou kádru povinnost bojovat o titul se Slávkou !), tak ty chyby od začátku dosud jsou neomluvitelný.



Xaver
14.09.2017 13:16
#
Bohužel kdo nejvíc Spartu potápí, je pan Křetínský sám .... dlouhodobě, a i tím, jaký lidi si pro vedení klubu vybírá - co mu jenom mažou med kolem huby. A pan magnát Daniel to všechno cáluje.
SK1894
14.09.2017 13:22
#
Křetinskej dlouhodobě ku.ví českej fotbal.
Sice ne úmyslně, ale víc než dost.

Samozřejmě jako dodatek k těm hlavním sviním v českém fotbale.
r.mrazik
14.09.2017 13:59
#
neplacej kraviny
Xaver
14.09.2017 14:06
#
má pravdu, předseda .....
r.mrazik
14.09.2017 14:11
#
Plácá blbosti
SK1894
14.09.2017 14:29
#
Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš proti tomu protestovat, ale to je to jediné, co proti tomu můžeš dělat.
r.mrazik
14.09.2017 15:03
#
dik...tady mas lizatko
[ACS]eRw!n
14.09.2017 14:35
#
Cukroušek
14.09.2017 15:59
#
Safarcik II.
jediny rozdil je, ze tenhle trotl ma prachy...
lichna
14.09.2017 16:45
#
Spíše Petera. Šafarčík nás chtěl rozjebat, to si o Křetínském nemyslím. Třeba takový Petera ale minimálně ze začátku taky dělal chyby s dobrou vizí.
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.