K dohodě se Šilhavým zbývá podle Malíka jen dokončit formality

14.09.2018 14:06, aktualizováno 14.09.2018 14:58 - Aktuality
Jaroslav Šilhavý (© slavia.cz)
 
Fotbalová asociace ČR je podle jejího předsedy Martina Malíka velmi blízko k dohodě s Jaroslavem Šilhavým na post nového trenéra české reprezentace. Zbývá pouze dokončit formality k tomu, aby se FAČR s šestapadesátiletým bývalým koučem Liberce či pražské Slavie definitivně domluvila. Šilhavý by měl být představen na začátku příštího týdne.

"Domnívám se, že k dohodě jsme skutečně velmi blízko. Už včera jsem avizoval, že v tuto chvíli je Jaroslav Šilhavý jediný člověk, s kterým jednáme. V tuto chvíli jsou z mého pohledu jednání tak daleko, že je zapotřebí pouze dokončit některé nezbytné formality, abychom mohli říci, že jsme bezezbytku domluveni," řekl novinářům Malík.

Dnes odpoledne má podle něj vedení FAČR s Šilhavým další schůzku. "Předpokládám, že některé drobnosti budeme ještě precizovat v průběhu celého víkendu. Byli bychom velmi rádi, kdybychom v průběhu pondělí, nejpozději úterý, mohli veřejnost seznámit s tím, že máme finální dohodu a český národní tým má trenéra," dodal Malík.

Reprezentace je bez trenéra od úterý, kdy u týmu skončil Karel Jarolím. Asociace s ním ukončila spolupráci den po rekordním debaklu 1:5 v přípravném utkání v Rusku. Další zápasy čekají český celek už v polovině října, kdy v Lize národů nastoupí na Slovensku a na Ukrajině.

Jednou z větších otázek, které s Šilhavým vedení FAČR nyní řeší, je podoba realizačního týmu. Jedním z asistentů bude trenérův dlouholetý spolupracovník Jiří Chytrý a dalším by mohl být bývalý reprezentační kapitán Tomáš Galásek. "V tuto chvíli nevím, zda již pan Šilhavý s Tomášem Galáskem hovořil. Já mám v plánu se s Tomášem spojit v průběhu dnešního odpoledne, abych s ní také o této věci hovořil," řekl Malík.

Naopak nabídku dělat asistenta národního týmu odmítl Karel Poborský, který šéfuje projektu regionálních akademií. V budoucnu se však vedení FAČR k jednání s ním může vrátit. "Jeho rozhodnutí plně respektuji, naopak se domnívám, že jeho vnímání situace a toho, co je potřeba udělat v rámci mládeže a jejího následného zapracovávání do A-týmu, je správná vize. Je to bezesporu věc, o které s Karlem povedeme další debatu," uvedl Malík.

Je možné, že pro nejbližší zápasy nebude mít reprezentace klasického manažera, jako měla dříve. "Nemyslím si, že je to jedna z klíčových věcí. O podobě celého realizačního týmu vedeme poměrně rozsáhlou debatu a já se domnívám, že pokud jde konkrétně o tento post, tak realizační tým minimálně pro období do konce Ligy národů zeštíhlíme," uvedl Malík. "A tento post, nechci říct nahradíme, ale využijeme služby našeho oddělení logistiky a některých dalších oddělení a stávajících členů v rámci realizačního týmu. Takže to bude možná taková drobná změna," dodal.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 3014
Komentáře (137 / 0 nových)
8lampard8
14.09.2018 14:12
#
Jako by těch slávistů v repre nebylo poslední dobou příliš Ale co, z českých luhů a hájů asi nic lepšího takhle rychle k dispozici nebylo. Napadl mi Pivarník, ale ten je asi ideální pro klub.
Manny
14.09.2018 14:49
#
pivarnik
ZB 07
14.09.2018 14:53
#
ClancyWiggum
14.09.2018 17:40
#
GAUČ()
14.09.2018 18:51
#
REPLIKATOR
14.09.2018 19:56
#
Blasphemer
15.09.2018 09:34
#
Jako dva-tři roky zpátky to i vypadalo, že by z něj mohl být nadprůměrný trenér v nějakém klubu s vyššíma ambicema v rámci ligy.
Ale ty poslední dvě angažmá si to teda posral úplně parádně.
andrew96
15.09.2018 09:59
#
Plzeň ještě budiž, ale ze zkušenosti se Zbrojovkou se bude dostávat tak dlouho jako Bílek, jestli vůbec.
Blasphemer
15.09.2018 10:00
#
KingMaster13
15.09.2018 12:46
#
KingMaster13
15.09.2018 12:47
#
Tak od vás byl vyhozen z prvního místa, to bych tak nebral Ale v tý Zbrojovce se hezky zakopal
Blasphemer
15.09.2018 13:06
#
Jo, ale asi to nevypadalo tak dobře, když po něm pak sáhlo Brno. Od mistra k sestupujícímu to sešup prostě je.
Ale i já si myslím, že to byla chyba. Odvolali ho z prvního místa a titul jsme nakonec nebrali, takže určitě špatné rozhodnutí.
rtr
14.09.2018 16:27
#
Jo ten v Brně ukazoval kvality :D
Mirek na tenisu
14.09.2018 16:37
#
Sivi je bezradný trenér. Takový Babiš v českém fotbalu.
Klokanomet
14.09.2018 16:54
#
Pivarník - nejlepší trenér všech dob
PROrock
14.09.2018 17:24
#
tak slavia je nejlepší klub u nás.
Salfovic
14.09.2018 17:27
#
Pro slávistu určitě.
PROrock
14.09.2018 17:34
#
pro všechny, kdo rozumí fotbalu. Bez debat.
TurboPlastik
14.09.2018 17:34
#
Beči
15.09.2018 12:04
#
S tím Pivarníkem je to doufám vtip
Nr.Nobody
14.09.2018 14:14
#
hromdopolice
14.09.2018 14:18
#
Myslím, že nejlepší volba v tuhle chvíli, s Libercem dokázal udělat z hovna pomazánku, tak snad se mu to povede i teď
tnt03
14.09.2018 16:10
#
Měl úspěchy s Liberce, s Jabloncem i se Slávií. Za mě super volba
SIRBRANIKE
15.09.2018 12:30
#
Telocvikár.
Han střelil první
14.09.2018 14:21
#
To vyjednavaji jak Ustredni vybor v Moskve.
Kang & Kodos
14.09.2018 14:29
#
Furt lepší, než kdyby to vedl Karl. To by byl Jarda od úterka o chlebu a vodě
Han střelil první
14.09.2018 21:33
#
A ještě by se asi docela zapotil.
ladyboy arsenal
14.09.2018 20:10
#
stas87
14.09.2018 14:29
#
500 tisic mesacne?
Jarolim uz je kompletne vyplateny ci mu este nieco musi dat?
CR 7
14.09.2018 15:33
#
Odstupný je asi 3 mega.
Mirek na tenisu
14.09.2018 16:40
#
Lebkoun by měl něco pustit na charitu. Na zdravotnický program. Jeho trénování nám všem ubralo pár let života...
Abner
14.09.2018 19:29
#
papanegra
14.09.2018 14:31
#
KingMaster13
14.09.2018 14:37
#
Didi
14.09.2018 14:55
#
Rovnou bych začal hledat náhradu za Šilhavýho, ať na jaře zase všichni na svazu nečumí, jak půl prdele z křoví.
Klokanomet
14.09.2018 17:00
#
Izer
ladyboy arsenal
14.09.2018 20:11
#
Posledni Kovboj
14.09.2018 21:19
#
8Clint
15.09.2018 09:58
#
SIRBRANIKE
15.09.2018 12:31
#
pedro-pedro
14.09.2018 14:58
#
Byla to jediná logická volba. To že to byla JEDINÁ možná volba jen dokresluje zoufalý obrázek české vrcholové kopané.
***Chelsea FC***
14.09.2018 15:06
#
Jeste se musi vyresit to nejdulezitejsi - dolozka “Odstupne”
T7s
14.09.2018 15:17
#
Acrocephalus
14.09.2018 15:17
#
Tož je logické, že nebudou jednat s Lavičkou či Krejčím, když tady máme Šilhavého bez práce, jako dost jim to dohodu usnadní.
Bude mít pak Šilhavý vůbec možnost se s mužstvem dříve potkat? Já jen, že jestli se s mužstvem setká třeba 2-3 dny před Ligou národů, tak toho nemá šanci moc vymyslet, ne?
Salfovic
14.09.2018 15:36
#
Můžeme být rádi, že se s nimi nepotká až před kvalifikačním zápasem.
Nuno čomes
14.09.2018 15:24
#
Sen.
cetto
14.09.2018 15:35
#
Nevěřím ze je to dobra volba, ač je logická. Ale asi je to jedno. Projde si svým víceméně neuspesnym jedním cyklem a pak zase budeme začínat od nuly, akorát s o 2 roky staršími hraci.
Riviera Kid
14.09.2018 15:41
#
Zas nejake formality.
El Campeon
14.09.2018 16:03
#
tak tohle mě rozsekalo - „Slíbil mi, že mě nezastřelí ani v případě, že se s reprezentací neprobojuji na mistrovství světa 2018, protože za prioritu jsme si dali účast na EURO 2020" Jarolím o dohodě s Peltou proto se na MS dostáváme jednou za 30 let,protože priorita je EURO,na které v ru dobu postoupí už půlka Evropy
El Campeon
14.09.2018 16:03
#
*v tu dobu
RM1999
14.09.2018 16:25
#
No právě proto se ale zase vždycky dostaneme na Euro. Všichni staví tým s výhledem na MS, takže jsou na začátku cyklu, máme to s postupem snazší a minimálně 200 mega pro bafuňáře je doma. Pak zase obětujeme kvalifikaci MS stavbě nového týmu. Nakonec se ukazuje, že ten plán s Jarolímem byl geniální - on za sebou nechává tým v rozkladu, takže musíme stavět tým znovu během kvalifikace na Euro a teoreticky bychom se tak mohli dostat do stavu, že budeme mít po dlouhé době připravený tým pro kvalifikaci na Mundial (RBVCD)
Obligátní: https://i.imgflip.com/1k411p.jpg
dextroza_m
14.09.2018 16:28
#
Ty vole, tak tento plán by byl fakt vostrej
Mirek na tenisu
14.09.2018 16:34
#
MS je top turnaj, ME je významem o patro níž. Neříkám úrovní když Euro je samozřejmě vyrovnanější. Poláci to mají právě naopak. Žijou každé 4 roky Mundialem a trpí když se tam nedostanou. U nás to bylo vždy nepochopitelně naopak.
ratusek
14.09.2018 17:37
#
no u Berbra bych výrazy jako "nezastřelí" bral s rezervou
Puskas
15.09.2018 08:54
#
slib dodržel
El Campeon
15.09.2018 09:35
#
andrew96
15.09.2018 12:05
#
Pelta je rovný chlap.
dextroza_m
14.09.2018 16:10
#
Na tom sváže sedí samý kokot. Proč prostě nezkusi zahraničí nebo Trpise? Možná i Zeman, ale tohle... Nemám slov..
VP85
14.09.2018 16:17
#
Trpišovského by ze Slavie získavali velice složitě. A času do dalšího srazu není.
dextroza_m
14.09.2018 16:17
#
Tam by to bylo stejně jak s Vrbou, stačí dobře potahat za provázky..
VP85
14.09.2018 16:18
#
Tvrdík by se šprajcoval.
Zerain
14.09.2018 16:18
#
Hlavně podle mě Trpis není typ trenéra pro repre, potřebuje být s týmem..
dextroza_m
14.09.2018 16:20
#
Za pokus by to stálo, Šilhavý se vždy poseté a dobře rozjetý zápas příšeře.
Zerain
14.09.2018 16:22
#
Nerozumím řeči Tvého (chacharskeho) kmene, promiň.
dextroza_m
14.09.2018 16:24
#
Vyjebany mobil. Šilhavý je ten kouč, co když se vedlo, tak se z toho posral a začal betonovat, ne? Ne o to byl Lavička a Šilhoun hrál nakopy?
VP85
14.09.2018 16:24
#
Trpišovský má ještě čas. A Slavia by jej vážně nepustila, šlape jim to teď, budou hrát poháry a byli by blázni a "sebedestruktivci", kdyby z rozjetého vlaku uvolnili chlapa. To je docela sci-fi. Fakt zbytečná ztráta času, zkusit jej.
Zerain
14.09.2018 16:24
#
To je ta druhá (a asi důležitější) věc no :)
Salfovic
14.09.2018 16:30
#
Hlavně jeho jméno ve spekulacích vůbec nepadalo. Buď mediální mrdky vědí o nějaké jeho nedotknutelnosti nebo je pro ně Slavia více než repre.
dextroza_m
14.09.2018 16:11
#
Jinak pokud nepostoupime ani na Euro, tak bych to rozpustil...
Zerain
14.09.2018 16:17
#
Za mě je Šilhavý docel slušná volba, umí pracovat s omezeným hráčský materiálem, což je to jediný co teď naši repre vystihuje. Já osobně mu věřím ze to bude o poznání lepší (což asi není velké měřítko) než pod Jarolimem.
Zerain
14.09.2018 16:20
#
Za mě proste volba číslo jedna byl Hřebík ač to muže hodně lidi tady trosku naštvat, tak podle mě by na to měl ještě o kus víc... Uvidime jaký vliv bude mít Šilhavý na podobu nominace, pokud to bude porad to samé je jasné ze je něco špatně úplně jinde (tím nepopírám Jarolimovo diletanstvi)
rtr
14.09.2018 16:18
#
Tak trenér je to určitě dobrej, ale já jsem doufal, že by šanci mohl dostat Lavička a nebo u repre pro mě zcela nepochopitelně přehlíženej Hřebík, kterej je podle mě největší trenérskej odborník v ČR a určitě by dokázal týmu vtisknout svuj způsob hry. Uvidíme třeba nás všechny mile překvapí
Zerain
14.09.2018 16:21
#
S Hrebikem souhlasím... ten člověk má fotbalové znalosti a vzhled do hry jako málo kdo v ČR.
rtr
14.09.2018 16:34
#
Možná se úplně nekamarádí s FAČR
SK1894
14.09.2018 17:18
#
Hřebík by neposlouchal Berbra.
dextroza_m
14.09.2018 16:21
#
Trpis, Zeman, Zidane:-) nebo měli zkusit toho Ponoru..
dextroza_m
14.09.2018 16:22
#
Poboru
Zerain
14.09.2018 16:24
#
Ten odmítl i asistenta (je to v článku ) vzhledem k jeho práci s mládeži, kde se zřejmě vidí více
dextroza_m
14.09.2018 16:25
#
Odmítl asistenta, chtěl mít větší pravomoce..
Abner
14.09.2018 19:33
#
Čo narobí jedno písmenko!
On neodmietol " i asistenta", ale odmietol "asistenta"...to nie je to isté.
Zerain
14.09.2018 16:23
#
Trpis ne, Zeman proč? Aby to bylo proti Rusku příště 4:12? Zidane by do toho fakt nešel :D asi jako Wenger...
dextroza_m
14.09.2018 16:26
#
Aspoň by ty naše lemry učil presovat.. A 4:12 by jsme byli slavní:-)
Chim
14.09.2018 16:55
#
Mirek na tenisu
14.09.2018 16:24
#
Patřil jsem na EF k nej hlasitějším odpůrcům práce Jarolíma, Koubka a Kočího. K Šilhavěmu mám některé výhrady, nejsou ale zásadní, a proto mu budu fandit aby národnímu mužstvu Česka vrátil kredit.
forma
14.09.2018 16:24
#
zas ňáké formality ...
Danyl
14.09.2018 17:47
#
raduinho
14.09.2018 16:26
#
Hlavně, že už se k tomu nevyjadřuje Berbr.
RM1999
14.09.2018 16:35
#
Musí aspoň jednou za měsíc pustit do médií Malíka, aby to nevypadlo tak divně.
RM1999
14.09.2018 16:36
#
*nevypadalo
SIRBRANIKE
15.09.2018 12:35
#
REPLIKATOR
14.09.2018 16:33
#
Klokanomet
14.09.2018 16:55
#
Takže nákopy na Škodu? To si teda pomůžeme.
Ivan Bogdanov
14.09.2018 17:15
#
Jak rekl jednou moudry clovek: Z HOVNA DO HOVNA ...
SK1894
14.09.2018 17:19
#
Mírný pokrok .... v mezích ......
Tom11
14.09.2018 17:21
#
Nevím proč je tu takový hate. Z možných kandidátů mi připadá jako jasně nejlepší volba. Má za sebou několik úspěšných štací s ligovými kluby, kde si zahrál i Evropu ať už to bylo s Jabloncem, Libercem nebo Slávií.
Zná práci u reprezentace, navíc zažil jedno z posledních lepších období. Navíc práce s repre mu může být vlastní, jelikož celkem dobře pracuje s materiálem, který má k dispozici.
A v neposlední řadě většinu těch kluků velmi dobře zná, jelikož je vedl na klubové úrovni.
Salfovic
14.09.2018 17:29
#
Zrovna se Slávií bych tu Evropu nezmiňoval.
Tom11
14.09.2018 17:50
#
Nejde o to, že to tam úplně nevyšlo, ale že má zkušenosti z těžkých zápasů, zas tolik těch trenérů nemáme, kteří by si to aspoň vyzkoušeli
SIRBRANIKE
15.09.2018 12:36
#
Andis
14.09.2018 20:19
#
Tvl dokáže pochopit, že reprezentační úroveň se nepohybuje na úrovni české ligy? Hláška s Jablonce o EL taky nemá chybu, opravdu si tu Evropu s Betisem zahráli no
Shinji Kagawa
15.09.2018 13:31
#
Až na to, že proti Betisu je trénoval Skuhravý.
Tom11
15.09.2018 16:01
#
Tak mi řekni jednoho lepšího kandidáta v rámci výběru.
Losinho
14.09.2018 17:40
#
Nakopávání na Schicka <3
Liquid
14.09.2018 19:26
#
třeba povolá do repre Škodu
mario23
14.09.2018 17:44
#
Zdenda by to vzal, měli ho jednoznačně zkusit, když chtěli novej IMPULS.
SuperFrankie
14.09.2018 17:54
#
Katastrofální výběr.
mayday
14.09.2018 17:59
#
Za rok dva budeme plakat úplně stejně. Šilhavej není prostě trenér do mezinárodní úrovně.
Tom11
14.09.2018 19:01
#
Proč by neměl být? Nebo spíš, kdo v rámci možných kandidátů by byl?
ratusek
14.09.2018 19:32
#
Hřebík a jednoznačně někdo zahraniční
Aldeano
14.09.2018 20:13
#
Tom11
15.09.2018 16:07
#
Hřebík? To snad ne, v jakém aspektu je lepší než Šilhavý?
rtr
15.09.2018 17:45
#
Tak Hřebík je kromě Vrby jedinej českej trenér co v LM něco uhrál. A navíc dokazál, že když má čas si poskládat mužstvo tak s ním dokáže hrát jeho styl viz poslední stříbro U20, žádná hvězdu tam neměl, ale dokázal to nahradit dobrým systémem hry
Tom11
16.09.2018 14:27
#
Když má čas.. to je asi to nejzásadnější, tady moc času mít nebude, výsledky musí mít defakto hned, protože kvalifikace se blíží.
Abner
14.09.2018 19:36
#
Z možnýcch v rámci českých luhov a hájov.
Sú aj iné rybníky...
gocii
14.09.2018 23:10
#
To sice jsou, ale za prve na to nemaji penize a za druhe by beztak byl problem v jazyku
mayday
14.09.2018 20:30
#
Já souhlasím s Ratuskem, že někdo ze zahraničí. Nemáme odborníky s přesahem na mezinárodní úroveň. To je prostě fakt. V lize už jsou nějací mladší progresivní trenéři, ale na ně je to furt asi brzo. Šilhavej jak došel do Slavie a měl k dispozici trošku lepší kádr a musel něco vymýšlet, tak to šlo pomalu ale jistě do hajzlu. Já mu prostě nevěřím, když uspěje, tak budu samozřejmě jen rád. Ale nevěřím mu.
Abner
15.09.2018 06:49
#
Dávam Šilhavému rok, maximálne dva.
Ale vážne, myslím si, že po nejakom čase sa situácia znovu zopakuje.
Tom11
15.09.2018 16:06
#
Ze zahraničí těžko budeme někoho lovit, ten kdo by měl kvalitu, tak toho určitě nezaplatíme, a co víc takový trenér tu nebude ani důvod chtít jít. Nijak ho to neposune, to angažma pro zahraniční trenéry není nijak zajímavé.

U té Slávie bych řekl jen tolik, že to nebyla úplně jeho chyba. Vedení mu dotáhlo několik hráčů. Ať to byl Danny, Altintop a další. Otázka jak on moc je chtěl v týmu a neměli ani kvalitu, aby hráli. Přesto je nasazoval - důvod asi zná jen on. Dnes už z těch hvězdných posil nehraje nikdo.
rtr
15.09.2018 17:51
#
No úplně si nedokážu představit, že by k nám nějakej kvalitní trenér přišel. Ze západu by se jednalo o někoho slavnýho, kterej to má už za sebou(něco jak hvězdný posily slavie, sparty) jediná možnost, že by přišel někdo z vychodu, ale nejsem si jistej jestli tam jsou lepší treneři jak u nás
mayday
15.09.2018 19:01
#
Já vím, že to není snadný, ale plácnu - Island zaplatil Lagerbacka, pro příklad. To je odborník, kterej už měl dlouho úspěch u Švédska a pochybuju, že by mu narvali miliony.
Slušný jméno za rozumnej peníz by se podle mě dalo sehnat, např. někdo z Německa. Ale k tomu tady není ani vůle, co si budeme povídat, tady se to bude furt dokola dávat někomu z domácí ligy, což se podle mě neosvědčuje s to už delší dobu.
new_adventure
14.09.2018 18:26
#
Chudak...neni mu co zavidet
ratusek
14.09.2018 19:33
#
Proč? Kariéra neutrpí a na.2 roky,má garantovaný,příjem tipuju půl míče měsíčně
mayday
14.09.2018 20:31
#
Přesně, nádhera. Když neuspěje, stejně se bude říkat, že zdědil po Jarolímovi mančaft v rozkladu. Podle mě to má novej trenér úplně v pohodě, ať je situace jakákoliv.
Liquid
14.09.2018 19:27
#
repre zůstane zmrzlá....
ratusek
14.09.2018 19:36
#
Tvl Míša Bílek vede ligu, proč se o něm neuvažovalo
cristiano.K.
14.09.2018 19:50
#
Nejlepší možný kandidát, což je dost smutné. Každopádně být trenérem reprezentace je v tuhle chvíli dost nevděčná role.
mayday
14.09.2018 20:32
#
Nemyslím si. Po Jarolímovi je to v rozkladu a horší to snad nebude, i když z Šilhavýho nadšenej nejsem.
PROrock
14.09.2018 20:03
#
Tak žloutka nominovat od žlutých...dneska si podali Bohemku a jede neskutečně
kalla
14.09.2018 20:05
#
To je z bláta do louže....
Andis
14.09.2018 20:16
#
Tohle je best of jak už dneska stačí aby trenér vytáhl topící se český klub v české lize do středu tabulky a okamžitý hype jak je to dobrá volba ...tak určitě repre spasí no. Z toho se posere celá Evropa
Hristo Stoichkov
14.09.2018 20:18
#
Tragická volba. Realizák mu ještě zeštíhlíme a manažera nepotřebujeme, abychom to finančně zvládli. FAČR v kostce
Josifek
14.09.2018 20:46
#
Hmm, nevím, na jednu stranu si říkám, že relativně v rámci možností dobrá volba, na druhou stranu většina problému je jinde (a ne jen ve slabším matroši). Je třeba nějaká systémová reforma, byť teda změna kouče byla taky nasnadě..
milan78
14.09.2018 20:48
#
šilhavý VEN !!!!!!!!
Kang & Kodos
14.09.2018 21:34
#
ratusek
15.09.2018 12:12
#
říkám, že z Déčka je to lehký, Jarolím to udělal zkušeně a oni ho vyrazí
SIRBRANIKE
15.09.2018 12:43
#
Sidand
14.09.2018 21:56
#
Ceska repre by sa uz konecne mala premenit z toho Pata a Mata na Iron Mana z minulosti.
Frony
15.09.2018 09:16
#
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.