FAČR zahájila jednání se Šilhavým o postu reprezentačního kouče

12.09.2018 13:12, aktualizováno 12.09.2018 15:01 - Aktuality
Jaroslav Šilhavý (© slavia.cz)
 
Vedení Fotbalové asociace ČR dnes jednalo o pozici trenéra fotbalové reprezentace s Jaroslavem Šilhavým. Předseda FAČR Martin Malík pro iDnes.cz potvrdil, že bývalý mistr ligy s Libercem a Slavií je nyní první variantou jako náhrada za Karla Jarolíma, který v úterý ve funkci skončil.

"Začali jsme prioritně jednat s panem Jaroslavem Šilhavým o jeho případné pozici trenéra národního týmu. Tato jednání jsou pro nás v tuto chvíli z našeho seznamu prioritou číslo jedna. Doufáme, že příští týden bychom mohli mít v tomto směru jasno," řekl Malík.

"Probírali jsme konkrétní věci. Dohodnuti zatím nejsme, nic uzavřeného není. Uvidíme," řekl ČTK Šilhavý.

Velmi si váží toho, že je kandidátem číslo jedna. "Samozřejmě to potěší, vždyť je to post trenéra národního týmu. Nezáleží, jestli je tým v danou chvíli úspěšný, nebo ne. Je to prostě veliká prestiž, nejvíc, kam v té trenérské roli můžete dosáhnout. Je to čest a velká pocta, zároveň i veliký závazek," doplnil zkušený kouč, který věří v dohodu.

Šestapadesátiletý Šilhavý je rekordmanem v počtu ligových startů, v dresech Plzně, Chebu, Slavie, Drnovic a Žižkova odehrál 465 zápasů. Hráčskou kariéru uzavřel v roce 1999 a dal se na trenérskou dráhu.

V letech 2001 až 2009 byl asistentem Karla Brücknera a Petra Rady u národního týmu v době jeho největší slávy. Jako hlavní trenér vedl Kladno, Plzeň, České Budějovice, Liberec, se kterým v roce 2012 získal titul, Jablonec, Duklu a naposledy Slavii, s níž vyhrál ligu v roce 2017. Od začátku roku je bez angažmá.

Vedle Šilhavého se spekuluje také o současném trenérovi jednadvacítky Vítězslavu Lavičkovi. Podle deníku Sport existuje i varianta obsazení trenérské funkce výraznou hráčskou osobností. Tou by údajně mohl být Karel Poborský.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4755
Komentáře (267 / 0 nových)
SK1894
12.09.2018 13:14
#
Kosmetická změna.
Irek
12.09.2018 14:49
#
Přesně jak říkáš !!!
mayday
12.09.2018 15:20
#
Přesně. Z bláta do louže a za rok budeme nadávat úplně stejně. To není člověk do mezinárodního fotbalu, můj názor.
grumpa
12.09.2018 16:07
#
fabec1222
12.09.2018 18:13
#
Chim
12.09.2018 13:15
#
Tak zase za rok nad stejným tématem
didosh
12.09.2018 13:18
#
ZB 07
12.09.2018 13:16
#
C-M@ster
12.09.2018 13:16
#
Věřím, že hra začne nějak vypadat. Nevěřím, že zvládne uhrát nějaký překvapivý výhry.
Losinho
12.09.2018 13:22
#
Věřím, že zvládne uhrát nějaký překvapivý výhry. Nevěřím, že hra začne nějak vypadat.
Nr.Nobody
12.09.2018 13:22
#
exse
12.09.2018 13:24
#
Jarda Šilhavý in a nutshell.
Whitemedia
12.09.2018 13:25
#
Vosic
12.09.2018 13:40
#
ZB 07
12.09.2018 13:42
#
paver
12.09.2018 13:45
#
Posledni Kovboj
12.09.2018 14:36
#
Hyrax
12.09.2018 14:52
#
Liquid
12.09.2018 14:59
#
já nevěřím ani v jedno
Muffi
12.09.2018 15:27
#
Občas silnější týmy jako Polsko, Švédsko nebo Rusko porazíme.
Blasphemer
12.09.2018 15:30
#
PP
12.09.2018 15:38
#
ala Liberec štajla..
ǝıssn∀
12.09.2018 15:56
#
clovek1
12.09.2018 17:44
#
V tvém případě je to palec dolů nebo nahoru?
ǝıssn∀
12.09.2018 18:14
#
Pravda
db18
12.09.2018 16:41
#
REPLIKATOR
12.09.2018 18:12
#
uff
12.09.2018 19:06
#
Aldeano
12.09.2018 19:09
#
tnt03
12.09.2018 19:32
#
kardous
12.09.2018 20:53
#
ARFK4321
12.09.2018 13:16
#
Poborsky nebo zahraniční trenér by byl určitě zajímavější.
Neyjrayx
12.09.2018 13:25
#
a řekni mi koho trénuje nebo trénoval Poborský, našel jsem si že dělá sportovního řiditele v Budějovicích ale nemá žádné trenérské zkušenosti
Comic Sans power
12.09.2018 13:48
#
Řekni mi kde trénoval Ševčenko?
PlackaSKS
12.09.2018 13:54
#
Nejdřív dělal asistenta u repre až pak ji převzal
Greny
12.09.2018 13:18
#
No tak zrovna on nic nezmeni
20DollarsInMyPocket
12.09.2018 13:18
#
Já nevím, co chcete, on aspoň dá hře nějakej řád a systém. Ne možná líbivej, ale to je mi teď fakt putna.
oli9
12.09.2018 13:23
#
Blasphemer
12.09.2018 16:00
#
KingMaster13
12.09.2018 16:25
#
Raul07
12.09.2018 16:32
#
Bucky
12.09.2018 17:27
#
didosh
12.09.2018 13:18
#
Hmmm z bláta do louže...
oli9
12.09.2018 13:24
#
A koho tam jako chces ? Straku ?
didosh
12.09.2018 13:40
#
Ano Sparťanského Slavistu Franze...ne..přál jsem si Zemana i když ten už je dost starý...zajímal by mě i ten experiment s Karlem Poborakem
Colaf
12.09.2018 21:18
#
Lavička má titul z Libercem,Spartou a Sydney.Ted trénuje ČR21 myslím že je nejvyšší čas dát mu šanci u A týmu,bylo by to fér a mělo by to návaznost,tak jako u Brucknera....
oli9
13.09.2018 08:39
#
hele já nepíšu konkrétní jméno... Lavičkovi bych dal klidně šanci ale ted s U21 taky nic moc
Puskas
12.09.2018 13:19
#
V Liberci získal titul, ve Slávii získal titul. Tak aby se přihlásil na VŠ...
off-olda
12.09.2018 13:22
#
Ty krávo.... To si fakt někdo myslí, že se ta situace nebude za rok opakovat?
Abner
12.09.2018 15:11
#
Sú to dvojročné cykly...
Frantszek
12.09.2018 13:22
#
Kdo by si to nepotrénoval na pár měsíců za ty penízky.
Nr.Nobody
12.09.2018 13:22
#
KingMaster13
12.09.2018 13:23
#
Hele jo, minimálně ty sestavy a nominace budou dávat smysl, bude mít přehled o hráčích a ne jako Jarolím, který neviděl do nominace Jankta vůbec hrát Navíc on je i objektivní a věřím, že bude povolávat jak naše hráče, co si to zaslouží, Sparťany(ačkoli jich moc není), Plzeňáky i třeba hráče z Jablonce. Co se týče jeho fotbalu tak věřím, že nebude mít čas je naučit ten svůj betůnek. Jen pro připomenutí ve Slávii mu to trvalo rok a to byl s tím týmem furt a měl na to 2 přípravy. Tady bude mít každej sraz pár dnů. A Slávie hrála ten první rok hezkej fotbal, takže i z tohohle ohledu mu věřím, i kdyby se hrál beton tak obrana prostě pozvednout potřebuje. A hlavně mu nechybí sebereflexe, je kritickej a slušnej člověk. Takže pojďme všichni zase hrdě fandit repre. I já jsem byl z toho Jarolíma takovej otrávenej, že už jsem si jen přál ať jde pryč ale teď věřím, že minimálně se vrátí dobrá tvář repre. Úspěchy kdo ví, jestli budou, to nikdo neodhadne ale už jen z tohohle jsem maximálně spokojen. Snad to klapne
PlackaSKS
12.09.2018 13:24
#
*sparťana
Beči
12.09.2018 13:28
#
TheTopFootbaler
12.09.2018 14:02
#
Coutinho10
12.09.2018 15:48
#
Raul07
12.09.2018 16:32
#
>vyřazen z kádru<
12.09.2018 17:41
#
uff
12.09.2018 19:09
#
tnt03
12.09.2018 19:34
#
Naprostý souhlas, kolego
lampas
13.09.2018 00:11
#
oli9
12.09.2018 13:23
#
Boze tak napiste koho chcete... dobry nikdo nikdy nebude dost
KingMaster13
12.09.2018 13:24
#
exse
12.09.2018 13:23
#
Proboha to by i ten Csaplár byl lepší volbou.
SK1894
12.09.2018 13:25
#
KingMaster13
12.09.2018 13:26
#
Běžte už s tím Csaplárem do prdele
Kang & Kodos
12.09.2018 13:28
#
Greny
12.09.2018 13:30
#
To je teda odpoved na nekoho nazor...
KingMaster13
12.09.2018 13:42
#
Pardon ale už jsem na něj prostě alergickej. Jako zapomíná se, že ten frajer je jedno velký selhání. Dobře žvaní o fotbalu ale výsledky žádný. Takovej levnější Strama. Daří se mu v Příbrami, dařilo se mu teda v U17 ale jako na trenéra áčka je to dost málo a pro mě naprosto nepřípustný o něm vůbec uvažovat
VP85
12.09.2018 14:00
#
A vyhrál titul s Libercem (spolu se Škorpilem) v době, kdy neexistoval žádný jiný vítěz, než Sparta a jednou Slavia (samostatná ČR). Takže výsledky žádné - to úplně nesouhlasí.
KingMaster13
12.09.2018 14:03
#
Jenže na tom titulu má podíl hlavně Škorpil. Vždyť on byl trenér, ne? Csaplár mu dělal asistenta. A o angažmá ve Slávii mi nemluv, to byla těžká bída od něj
VP85
12.09.2018 14:13
#
Oni byli hlavní kouči oba. Nikdo nedělal asistenta tomu druhému.
Greny
12.09.2018 15:05
#
Plus pohar v Polsku
andrew96
12.09.2018 15:37
#
Ono i s tím dařením v Příbrami....dobře, poskládal mančaft, zvedl je z druhé ligy, což je úspěch, byť Příbram byla jedním z favoritů soutěže. Ale start do soutěže je spíš průměrný a nějak se zapomíná, že Pánik a naposledy Bílek si jej namazali na chleba.
VP85
12.09.2018 15:49
#
Já se ho nijak nezastávám. Pouze jsem poopravil kolegu v názoru, že nikdy žádný úspěch neměl. Titul z Liberce + pohár v Polsku (jak bylo zmíněné jiným kolegou) úspěchem rozhodně je. Ovšem sám nevím, co očekávat, kdyby se stal repre koučem. Nevím, jestli by to byl dobrý nápad, nebo špatný nápad, nebo jakej...
Mně úplně nejhorší varianta přišel K. Krejčí. Předháněli by se s hráči o lépe nagelovanou a sestříhanou palici. To by byl chaos v nároďáku jako za nikoho.
andrew96
12.09.2018 15:51
#
KingMaster13
12.09.2018 16:03
#
Ale jo uznávám, že něco dokázal ale furt mi to přijde prostě málo k nároďáku
VP85
12.09.2018 16:05
#
Těžko říct, kdo je nejlepší varianta.
KingMaster13
12.09.2018 16:08
#
nejlepší by byl Vrba nebo Trpiš ale ti to nevezmou
Greny
12.09.2018 16:10
#
Na druhou stranu Trpis ma uspechu jeste mene... Jen pohar se Slavii, chapu ze trenuje kratce ale i tak
KingMaster13
12.09.2018 16:13
#
Zase ale co dokázal v Liberci s tím matrošem co měl nebo i jak pozvedl naší hru Taky by si to zasloužil ale máš pravdu, že by si měl asi ještě počkat
VP85
12.09.2018 16:18
#
Stejně tak i Jílek by mohl být zajímavý, ale až za nějaký čas.
KingMaster13
12.09.2018 16:21
#
Jako Jílek určitě časem
VP85
12.09.2018 16:19
#
Vrba by do toho podruhé nešel. Na to je ještě velmi brzy. A kdoví, zda-li někdy.
KingMaster13
12.09.2018 16:21
#
Vrba mě právě hrozně mrzí v tomhle, ten hate si po tom EURU nezasloužil
VP85
12.09.2018 16:23
#
A právě kvůli němu by to nevzal. Moc lidí ho nemusí a kritiky bylo hodně na to, aby se do toho znovu dal. Každopádně skončil sám, odvolán nebyl...
KingMaster13
12.09.2018 16:25
#
Ano ale právě kvůli tomu zbytečnýmu hatu Dostal na EURU skupinu ze které se prostě postoupit nedalo, ačkoli ta hra nebyla nejlepší.
VP85
12.09.2018 16:33
#
Přetaktizoval to.
Se Španělskem gól v závěru, s Chorvaty stáhl 0:2. Jen ty Turci ho asi straší.
KingMaster13
12.09.2018 16:43
#
To byl vysloveně zápas "blbec"
Han střelil první
12.09.2018 18:04
#
Tak tam slo o to, jakym zpusobem odesel. Pak az se spustila kritika.
andrew96
12.09.2018 16:48
#
Má se umět chovat.
SK1894
12.09.2018 13:30
#
Aspoň by s ním právě ta prdel byla

Byl by to aspoň pokus o změnu. Horší už to bejt nemůže. Šilhavý, to je furt dál po stejný koleji.
Ale rád se budu plést.
Greny
12.09.2018 13:32
#
Jako Csaplar by chtel hrat fotbal a zrejme by se nebal postavit i mladsi hrace typu Matousek
KingMaster13
12.09.2018 13:38
#
Záleží jak se to bude tlouct s 21. Ono je problém, že často ty hráči se upřednostnili pro 21 aby jim pomohli třeba v postupu. Tohle dlouho zažíval třeba Schick než ho zkusili v áčku. A Šilhavý se taky nebojí mladých V tomhle ohledu bych se nebál. Csaplár věřím, že bude chtít hrát útočnej fotbal ale vždy všude kam přišel tak to dopadlo katastrofou . Ano daří se mu v Příbrami, možná kdysi v U17 jak jsi zmiňoval ale to je prostě dost málo
KingMaster13
12.09.2018 13:36
#
Neříkám, že je to nejlepší volba, kdyby to šlo tak chci prostě zpátky Vrbu. Pak další dobrá volba by byl Trpiš ale ten doufám, že zůstane ještě dlouho u nás. A pak další volby pro mě jsou prostě Lavička/Šilhavý.... oba řadím tak nějak nastejno. Možná trochu vejš Lavičku teda. Jde o to, že repre teď potřebuje stabilitu, což Jarda věřím, že dokáže. Ustálí sestavu, bude dávat hráče na posty které jim sedí a bude se držet 1 maximálně 2 svých formací. V lize dokázal získat titul s náma a Libercem a upřímně ani jeden nebyl favorizován ten rok na titul. On dokáže vyčistit ten binec a postavit pevnou kostru. A to teď ta repre prostě potřebuje, i kdyby skončil za rok s tím, že našel optimální sestavu a další trenér bude mít kde navázat, tak s ním budu maximálně spokojen
SK1894
12.09.2018 13:39
#
Kéž bys měl pravdu ...
KingMaster13
12.09.2018 13:56
#
Hele věřím tomu, že svojí práci odvede dobře, úspěchy nevím jestli přijdou ale naše hra potřebuje řád, taktiku a systém. Našim vzorem by dle soupisky mělo být Švédsko nebo Island a ne Francie, která to urve prostě individuální kvalitou
didosh
12.09.2018 13:41
#
To je ukecany curak...
J.Defoe
12.09.2018 14:20
#
mohl by trénovat áčko s Luhovým
Scorsesehö_öbočí
12.09.2018 14:21
#
Jeden z mála trenérů, který drží krok s dobou a má výbornou taktickou vyspělost
Trand
12.09.2018 16:43
#
luismiksak
12.09.2018 13:50
#
Csaplar in !
Nr.Nobody
12.09.2018 13:51
#
SK1894
12.09.2018 13:24
#
A Jarolím získal dvakrát titul v český lize. Úspěchy trenéra v český lize vypovídají leda tak o hovně...
eLJay.91
12.09.2018 15:55
#
Ty 2 tituly vyhrál s jedním týmem hned po sobě, před 10 lety. Ale taky pak ten samej tým dovedl do sr*ček a museli ho vyhodit. A pak už šel jen dolů. Vrchol prostě zažil tehdy a tehdy měl tu repre vzít, když ho tam po Brücknerovi snad všichni chtěli. Šilhavý vyhrál jeden titul s Libercem a jeden se Slavií, jak už tu někdo psal, ani jednou nebyl jeho tým favoritem. Trenérsky má vrchol teď, postupně se dopracoval až do Slavie, udělal s ní úspěch. Takže logická volba. Jasně, má svoje slabiny. Udělal chyby a i jeho nakonec vyhodili. Ale v současný chvíli je to nejlogičtější varianta.
Blasphemer
12.09.2018 16:01
#
Možná by nebylo od věci se alespoň podívat, kdy je vyhrál Jarolím a kdy měl poslední úspěch Šilhavý.
jenage
12.09.2018 13:25
#
Z bláta do louže.
TheMally11
12.09.2018 15:11
#
Tak přeci jen zlepšení
jenage
12.09.2018 15:50
#
Prašť jak uhoď.
grumpa
12.09.2018 16:13
#
Pěšky jako za vozem.
Neuro
12.09.2018 23:09
#
>vyřazen z kádru<
14.09.2018 07:37
#
callix
12.09.2018 13:25
#
oli9
12.09.2018 13:27
#
Ja bych noveho trenera hodnotil az po par zapasech nebo kvalifikaci, mne bude stacit kdyz budeme mit nejaky system, hraci budou makat ... horší jako ta jarolimova hra na nahodu byt nemuze... snad kdo prijde tak ustálí sestavu na svych 25 hracu a bude na ne spolehat
KingMaster13
12.09.2018 13:28
#
Medico
12.09.2018 13:27
#
Tak jsem rad ze Poborsky to neni. S tim tymem nikdo stejne nic neudela. Kdyz neni kvalita, tak proste neni a ani trener s tim nic neudela. Poborsky by akorat zkazil jmeno a tem "fanouskum" to stejne Poborsky nevysvetli, ze trenuje banda nekopu na urovne San Marino nebo Kazachstanu...
KingMaster13
12.09.2018 13:28
#
Poborskýho bych dal jako asistenta, ať sbírá zkušenosti
PlackaSKS
12.09.2018 13:55
#
Fantomasova sestra
12.09.2018 14:03
#
Guderian
12.09.2018 15:00
#
hele a ptal se vůbec někdo Karla jestli by chtěl trénovat?
Medico
12.09.2018 15:04
#
Kdyz netrenoval drive a ani nemel zajem, tak je to zbytecne. V C.Budejovice i v narodaku delal manazerskou prace nez trenovani.
Neda se rict ani jako hecovac do kabiny, kdyz ti hraci neprobudi ani nejvetsi pilulka viagra na svete.
Po tech letech stridani treneru, uz bychom meli ukazat na fakt, ze tu neni vybudovan vychovu mladeze a svaz dela hovno pro to. Pak se nedivme, ze jsou zde vychovany hraci, co by nosili maximalne vodu pro hraci co byli treba z ME96/04.
andrew96
12.09.2018 15:38
#
matZz
12.09.2018 13:29
#
všude, kde byl, tak měl úspěchy, je to naprosto logická volba, vůbec nechápu ty hejty na něj
10
12.09.2018 13:30
#
ideální loutka, zavřou na chvíli veřejnosti hubu, karavana jede vesele dál a nemění se nic...
Hristo Stoichkov
12.09.2018 14:49
#
Minimálně půlrok se bude ještě kritizovat Jarolím, na kterýho se hodí všechno možný i nemožný a bude se mezitím doufat, že Šilhavý něco uhaluzí. Jako sorry, ale tohle není cesta, zvlášť po tom, co předvedl se Slavií v evropských pohárech a po slibným začátku nakonec i v lize. Ještě má takovou unikátní vlastnost, že čím déle je u týmu, tím hůř to vypadá. Co jinýho by mělo svědčit o tom, že tohle rozhodně není žádný koncepční krok.

Navíc bych chtěl vidět, z čeho asi tak tu svou obvykle kvalitní obranu postaví, když nemá kde brát a je to jeden zoufalec vedle druhýho. Osobně od toho žádný zlepšení nečekám, ačkoliv hůř už snad být nemůže.
Beči
12.09.2018 13:31
#
Nevím, co by jste tady všichni chtěli. Šilhavý je úspěšný trenér, který má osobnost a v kabině si myslím bude mít i respekt. Navíc je to inteligentní slušný člověk se zdravou sebereflexí, který alespoň na tiskovkách bude odpovídat věcně a stručně. Může naší hře konečně dát nějakou tvář a taktiku. A i když bude nejspíš chtít hrát ze zajištěné obrany, v tuto chvíli je to stejně asi ten nejlepší možný krok, protože naše obrana je tragická, on by jí mohl dát slušně do pořádku. Za mě dobrá, nebo přinejmenším nejlepší možná volba v této situaci.
Jandak
12.09.2018 13:35
#
Žádná změna... viděl bych to raději i na toho Poborského.. i když netrénoval .. no a co.. ?? Dyt je to jedno.. Zdiane taky neměl žádně většíé zkušenosti jen z rezervy Realu.. a jak mu tio jde.. Nebál bych se toho nemáme co ztratit a Poborsky by mohl být pro ty naše tragédy idealní impulz.
SK1894
12.09.2018 13:37
#
Jo ... trenér nároďáku je beztak charakterem práce spíš sportovní manažer než klasickej trenér.
matZz
12.09.2018 13:38
#
netrénoval, dyť je to jedno - TY VOLE VZPAMATUJTE SE UŽ!
Fantomasova sestra
12.09.2018 14:03
#
El-Pistolero-68
12.09.2018 14:34
#
pobody's nerfect
12.09.2018 13:44
#
protože zrovna naše repre nepotřebuje dostat do hry řád, ale potřebuje nějakou osobnost, uvědom si, že nemáme kvalitu na to, poskládat na hřiště 11 špičkových hráčů a ti to odehrají z fleku a uhrají zápas individuální kvalitou, my potřebujeme vytvořit fungující systém, kterým se právě bude co nejvíce eliminovat nedostatečná individuální kvalita, jestli si myslíš, že Poborský je pro takovou funkci vhodnější než Šilhavý, tak ti to neberu, ale podle mě je v této pozici výrazně lepší varianta Šilhavý
KingMaster13
12.09.2018 13:47
#
Lépe bych to nenapsal, potřebujeme řád. Podívej kam to dotáhl Island s řádem a nějakou tváří hry. A to prostě se nám po individuální stránce nemůže rovnat. Kam to dotáhli Švédi, kteří jsou lepší než my ale zase ne o tolik. Čtvrtfinále Mundialu a ohromili celej svět. Mít takovouhle disciplínu a taktiku, tak se můžeme pokusit o podobnej zázrak
Jandak
12.09.2018 14:41
#
jo ale Island ma dvakrat tak lepsi fotbalisty momentalne
Gimme
12.09.2018 13:43
#
Tenhle tělocvikář je teda upgrade oproti fantomasovi
Vosic
12.09.2018 13:43
#
Asi nejlepší možnost. Ačkoliv ono to je v podstatě jedno. Ty hráče máme hodně podprůměrné, zatímco očekávání těžce nadrpůměrné. Je jedno, kdo se tam na pár měsíců ohřeje, než se bude zase střídat... Spíš bychom se měli vrátit na zem, povýšit tam třeba Lavičku a čistě to nasadit na hráče 25 a méně...
patrikasd
12.09.2018 13:44
#
Ideální by byl Pulpit :)
mars200
12.09.2018 13:51
#
Mel jit trenovat berbr s malikem...
luismiksak
12.09.2018 13:51
#
JARDA BETON ŠILHAVÝ !
lampas
12.09.2018 13:52
#
Co si ho pamatuji z Liberce, tak obranu a systém pořešit uměl. Do ofenzivy je ale marnej, pokud nemá k dispozici hráče jako Rosický (nebo v lize Štajner), kteří tam něco vymyslí bez jeho pokynů. Ta hra hezká nebude, ale dardy jako za Karla bychom dostávat neměli. Je to typologicky nástupce Bílka.
KingMaster13
12.09.2018 13:54
#
Zase ale směrem dopředu ty hráče máme. Schick, Jankto, Darida, Barák, Krmenčík. My spíš nemáme tu defenzívu. Takže tohle by nám dost mohlo pomoci. Protože je šance, že Schick nebo Jankto ten zápas urvou sami
Nr.Nobody
12.09.2018 13:56
#
Neni to ale zadna zmena, zadnej posun. Je to takovy prekracovani na miste. Neni to clovek, aby to zdvihl o 10 urovni jinam. Proste jen zlepsi obranu a budeme dal kolem toho 30. mista..
KingMaster13
12.09.2018 14:01
#
Já neříkám, že je to nejlepší volba. Nejlepší volba pro repre je prostě Vrba nebo Trpiš ale ti jsou momentálně zaneprádněni. Posun to bude oproti Kájovi ale taky si musíme uvědomit, že nejsme Francie a nemáme na to hrát v top 20 v žebříčku. My musíme koukat na země jako je Švédsko a zavést tu systém, díky kterému budeme překvapovat favority.
Beči
12.09.2018 14:36
#
tomasinho
12.09.2018 14:20
#
A kdo by takový posun zajistil? Já teda moc jiných variant nevidím, a až vůbec ne někoho, kdo by to zvedl až tak moc.
CR 7
12.09.2018 18:11
#
A kdo by to zvedl o 10 úrovní? Žádnej trenér, kterej umí vyrobit lepší hráče neexistuje.
SK1894
12.09.2018 13:53
#
Řád s neřádem na svazu
wesleyborland
12.09.2018 13:59
#
Petr Rada
ratusek
12.09.2018 14:01
#
Pro něj dobře, vydělá neskutečnej balík, za 2 roky ho po neuspěšné kvaldě vyrazí, uzná se, že líp to udělat nemohl a za 2 roky to zas budem řešit znova
Acrocephalus
12.09.2018 14:02
#
Debakl 5:1 s Ruskem měl jedno pozitivum - přišla rychle změna. Pro někoho měla přijít dávno, už po zpackané MS, ale zde bych ještě neviděl ten mantinel, žádné MS = vyhazov. Na MS se nám zadařilo dostat jen jednou, a to v době, kdy generaci jsme měli hodně silnou, takže to bych neviděl jako důvod pro vyhazov.
Každopádně je potřeba tam dosadit někoho nového a uvidíme, jak si povede, nic jiného nezbývá, nový trenér se nezavděčí všem fanouškům, i když by to měl brát Nedvěd, vždy se najde někdo, kdo s tím nebude souhlasit. Třeba už jen z principu, protože na repre jako takovou už je vysazenej.
Třeba se tu za rok, za dva sejdem a znovu budeme debatovat, jaká byla hovadina dosadit pana X, ale pořád je to lepší, než když bychom nechali Jarolíma u repre až do aleluje, to by byl vyloženě masochismus, pohřbívání repre zaživa.
Fantomasova sestra
12.09.2018 14:05
#
Pořád je to repre a srdcová záležitost možná. Takže jeho přednosti třeba zakryjí slabiny. Chce to systém, hráči pak budou sami chtít hrát, je to v jejich zájmu, pokud vědí, že repre je může někam posunout. Platí o Janktovi a těch mladých.
20DollarsInMyPocket
12.09.2018 14:07
#
Ligový šlágr @fcbanikostrava vs. @ACSparta_CZ odpíská v pondělí Pavel Královec.

To se zas bude nastavovat sedm minut kvůli videu
MichalKotukov
12.09.2018 14:14
#
Srovnávat Jarolíma se Šilhavým...

Momentálně nejlepší volba, po něm by to mohl přebrat Weiss, Trpišovský nebo znovu Vrba.
Han střelil první
12.09.2018 14:15
#
Nejlepsi volba!
AjaxFans
12.09.2018 14:41
#
Lacko_Boh
12.09.2018 14:19
#
Ty krávo..no nevim nevim
Jolly Roger
12.09.2018 14:20
#
Tak nominovat 5 pravých obránců a cpát krajní obránce na stopery snad nebude. Defenzívu zvládne líp než Jarolím. Výsledky asi budou lepší, ale možná to bude nudný, bílkovský fotbal k nekoukání. Ale momentálně asi nic jinýho hrát nemůžeme.
20DollarsInMyPocket
12.09.2018 14:25
#
Jakože ten Jarolímův fotbal byl ke koukání V nynějším stavu budu radši koukat na nudu něž na tragikomedii.
Jolly Roger
12.09.2018 14:27
#
Nuda to nebyla, góly padaly.
Puskas
12.09.2018 14:33
#
Ale většinou jen do jedné branky, takže nuda.
Nuno čomes
12.09.2018 14:28
#
Další hodný strýček
Juventus
12.09.2018 14:41
#
Diego2
12.09.2018 14:34
#
Juventus
12.09.2018 14:42
#
Spalovač šancí
12.09.2018 14:45
#
Už se těším, až dovede repre až do finále EURO proti Chile
pobody's nerfect
12.09.2018 14:46
#
cílem bude čtvrfinále Copa Américy, tam nás Chile vypráší
Irek
12.09.2018 14:48
#
Jarda je velký sympaťák a na titulu SKS mě obří podíl...ale hra nikdy nebyla "bůh ví co" a proto i víceméně hned v SKS skončil... celkově ti kandidáti jsou trenéři při Jablonec, Liberec, Boleslav...ne pro repre
stas87
12.09.2018 14:49
#
To je trener tak na jeden kvalifikacny cyklus. Asi teda da do poriadku defenzivu, ale nic viac pod nim ta repre nedosiahne. Nudzove riesenie fajn, ale podla mna nema tomu timu co dat do buducna.
Muffi
12.09.2018 15:14
#
Musíš se na to dívat optimisticky.
Za všechno to nadávání, ze strany médií, fanoušků a při neúspěchu i od svazu dostane půl mega měsíčně, což i kdyby tam byl jen do konce kvalifikace na ME20 dělá 7 milionů.
A budování kádru? bude točit 15-20 jmen na kterých se všichni shodnou, ze zbytku nemůžeš vybrat tak, aby jsi se zavděčil všem.
Ale stejně budou hlavními faktory pro úspěch zdravotní stav opor a samotný los, skupina Španělsko, Rusko, Srbsko (pokud budou ve 4 koši) by byla fakt velká sranda.
Liquid
12.09.2018 14:59
#
špatná volba pro repre
Liquid
12.09.2018 15:00
#
a pro sparťany, slavistů v repre neubyde
Zeleznik
12.09.2018 15:00
#
Divím se, že o to místo má vůbec někdo zájem. To je kariérní sebevražda.
Spalovač šancí
12.09.2018 15:01
#
Po Karlovi už ne ...
ratusek
12.09.2018 15:10
#
Není, a hlavně je to dost lukrativní, na 2 roky za minimálně 600tisíc měsíčně
>vyřazen z kádru<
12.09.2018 18:15
#
Svaz ted nema penize, budouci kouc uz mit tolik nebude..
Muffi
12.09.2018 15:22
#
Jak Jarolím při nástupu, tak Šilhavý nyní před sebou extra dlouhou trenérskou kariéru neměli, tým v lize bez peněz a ambicí by stejně nevzali, Slavia, Plzeň a Sparta zase nechtějí je, a na zahraničí to nevypadá. Proč si kariéru neuzavřít za luxusní peníze u reprezentace?
only1nekka
12.09.2018 15:11
#
Je s čím hrát a samozřejmě je to o trenérovi. Nemůže tam být kdokoliv, ale kombinace Šilhavý - Poborský by se mi líbila. Samozřejmě ale nominace musejí dávat smysl, ne jako ta poslední od Blbolíma. Materiál tady prostě je, neříkejte, že ne..

Koubek, Pavlenka, Vaclík

Brabec, Čelůstka, Simič, Kalas, Suchý, Kadeřábek, Gebre, Matějů, Novák

Souček, Petrák, Kalvach, Jankto, Barák, Darida, Plšek, Pavelka, Trávník, Dočkal, Černý, Čermák, Kopic, Houska, Falta

Schick, Krmenčík, Vydra, Tecl


A to jsem na spoustu dalších zapomněl (nepočítám kopyta jako je Zmrdal, Sýkora, Coufal, Bořil, Hušbauer, Hořava a podobně).


jackinho10
12.09.2018 15:36
#
Ja uz se nemuzu dockat, az ti ty kopyta 30.9. ukazou jak se ma hrat fotbal
only1nekka
12.09.2018 16:04
#
Jsou to samozřejmě lepší hráči, než ti naši, ale pořád kopyta a na reprezentaci ani v současné době nemají, bohužel. Byl bych rád, kdyby měli.
SIRBRANIKE
12.09.2018 20:45
#
Losinho
12.09.2018 15:53
#
clovek1
12.09.2018 17:51
#
TheMally11
12.09.2018 15:12
#
Štramák kurva!
Kepy_FCB
12.09.2018 15:18
#
only1nekka
12.09.2018 15:22
#
Je to tupá mrdka, nemám ji rád, nikdy jsem neměl. Prostě jen prohrávala, nedařilo se jí, vynervovala se, zanadávala si a pak se vymluví na píčovinu největšího kalibru, že bojuje za ženské práva Asi by se mohla i občas podívat do zrcadla, protože soutěží ve špatné kategorii. A pan karikaturista to vystihl perfektně. Sluníčkáři a podobná verbež se můžou posrat
Chim
12.09.2018 15:27
#
Klaus ml. to myslím zhodnotil velmi pěkně.
oli9
12.09.2018 15:46
#
horsi nez ona jsou ty dementi slunicka nebo opravdu nevim co to je jak za vsim hledaji sexismus , rasismus atd...
CR 7
12.09.2018 18:18
#
A nejlepší na tom všem je, že jí to prošlo a dočkala se ještě zastání.
Puskas
13.09.2018 08:46
#
Tak jistě, zavčasu to přehodila do této roviny, bo věděla, že jedině takto má šanci.
Greny
12.09.2018 15:25
#
Jako stezovat by si mohla Osaka...
Mass
13.09.2018 17:24
#
No vidim tam tu anketu, naštěstí drtivá většina lidí je ještě normálních. Bohužel tihleti SJW sou hrozně uřvaní.
dinss
12.09.2018 15:20
#
Za rok a půl na něj budeme nadávat úplně stejně jako na Jarolíma...
Sosi
12.09.2018 15:24
#
Lavička má podle mě atraktivnější herní styl...
mayday
12.09.2018 15:27
#
Já nevím, kdo ten fotbal pár let alespoň zběžně sleduje, má povědomí o českých týmech i zahraničních, trošku se orientuje, jak se co kde dělá... Šilhavej je podle mě skoro to stejný jako Jarolím, trenér do ČR ligy max. Do evropských pohárů nebo mezinárodního fotbalu vůbec. To je další "pokus", u kterýho budeme doufat, že vyjde a za rok dva budeme nadávat úplně stejně. Tam je potřeba okamžitě odborník, který prostě u nás nemáme. Ti mladší do toho ještě nedorostli a tady z těch zkušenějších je to jeden prašť jak uhoď, Jarolím, Rada, Šilhavej, nevidím rozdíl.
Chim
12.09.2018 15:31
#
Blasphemer
12.09.2018 15:37
#
Pokud zůstali ve hře on, Csaplár, Poborský a Chovanec tak prostě není o čem. Na rovinu říkám, že bych tam raději viděl někoho jiného, stejně jako asi většina lidí tady asi, ale ten výběr je tak tragický, že Šilhavý je proti těm ostatním naprostý trenérský titán.
Teď je hlavní ten kádr co nejdřív ustálit, vytvořit osu mužstva a dát tomu nějaký systém. Pokud možno nesestoupit ze B skupiny, což pro něj bude dost náročné vzhledem k chaosu v jakém se mužstvo zmítá, ale zkusit se to ještě musí.
Co se týče herního projevu neboli tý krásy, tak na to momentálně sere pes. Kdo argumentuje proti Šilhavému tímhle, si asi dostatečně neuvědomuje v jakých sračkách ten kádr přebírá a co ten tým akutně potřebuje.
KingMaster13
12.09.2018 15:41
#
20DollarsInMyPocket
12.09.2018 15:42
#
mayday
12.09.2018 15:42
#
Každej nadává, jak nemáme špičkový hráče, ale copak máme nějakýho špičkovýho trenéra? Vy si opravdu myslíte, že to Šilhavej vytrhne? Odehrál toho mraky, v životě nehrál venku. Trenérsky furt dokola, level česká liga. V Liberci skvělej, ve Slavii dostal k ruce už větší možnosti, už byla potřeba vyšší trenérská a jak to dopadlo, podle mě závěr toho jeho působení už bylo kurevsky vidět, že na to nestačí. A teď ho dáme teda k repre...
20DollarsInMyPocket
12.09.2018 15:49
#
Nikdo tu netvrdí, že je špičkovej trenér.
Blasphemer
12.09.2018 15:53
#
KingMaster13
12.09.2018 16:04
#
mayday
12.09.2018 17:44
#
Z mýho pohledu nemá cenu zkoušet tam dalšího průměráka.
pepinho2
12.09.2018 15:43
#
andrew96
12.09.2018 15:44
#
Za Slováky už nehraje Hološko s Jendriškem, nemám strach.
Losinho
12.09.2018 15:54
#
Koho jinýho? (ze všech, ne toho užšího seznamu)
Blasphemer
12.09.2018 15:57
#
Já už jsem tu psal, že bych chtěl Trpišovskýho nebo Kozla. Přičemž je teda reálnej akorát ten druhej. Nebo kohokoliv ze zahraničí, kdo má zkušenost s repre fotbalem a byl alespoň trochu úspěšný.
20DollarsInMyPocket
12.09.2018 16:00
#
Kozla mohli vytáhnout
KingMaster13
12.09.2018 16:05
#
To je posera, by do toho nešel
Losinho
12.09.2018 16:19
#


Ale na cizince asi nebudou prachy.
Spalovač šancí
12.09.2018 17:18
#
20 tisíc € měsíčně svaz dokupy dá v pohodě.
Losinho
12.09.2018 18:00
#
to moc kvalitní cizinec nebude
Spalovač šancí
12.09.2018 18:33
#
Na Kozáka to bude stačit.
>vyřazen z kádru<
12.09.2018 18:19
#
kasa je prazdna, a kdovi kolik se bude muset vyplacet KJVCD. Snad nic
Scorsesehö_öbočí
13.09.2018 07:05
#
Holoubek
PP
12.09.2018 16:03
#
byť jsem velmi zvědavý na základní sestavu.. Snad ho ani nenapadne hrát se třemi stopery.
KingMaster13
12.09.2018 16:06
#
To fakt nehrozí
PP
12.09.2018 16:43
#
tak mít Slávistické hráče všechny, tak trojka Ngadeu - Deli - Jugas by nemusela být špatná.. Byť Jugasova premiéra v repre byla slušná šou..
KingMaster13
12.09.2018 16:44
#
Tak mít ti 2 občanství tak si docela pískáme, protože bychom najednou neměli stopery taková jelita
VP85
12.09.2018 16:54
#
Jugas se nevešel na soupisku pro EL
salami
13.09.2018 08:06
#
Protože je ještě zranenej, stejně jako Deli a přestože má bejt relativně brzo fit, tak tam radši dali momentálně zdravyho Pokornyho.
MichalKotukov
12.09.2018 17:02
#
Nemusela být spát a v lize v no.
MichalKotukov
12.09.2018 17:02
#
*špatná
Puskas
12.09.2018 16:04
#
REPLIKATOR
12.09.2018 18:14
#
andrew96
12.09.2018 15:42
#
Nejvíc jsem chtěl Lavičku, tomu bych věřil podobně jako Vrbovi. Nebál bych se i Poborského wow efektu. U Šilhavého očekávám mírné zlepšení, ale nic světoborného, takže klasicky postup na Euro a po neúspěšné kvalifikaci na MS poletí. Snad se mýlím.
Alespoň vede repre sympaťák.
YNWA__MSN
12.09.2018 15:43
#
Šilhavy je momentalne nejlepsi volnej ceskej trener.....
Muffi
12.09.2018 15:46
#
už se těším na první nominaci s 9 slávisty(kúdela, Jugas?) a 0-0 na Slovensku, kde ani jeden tým nevystřelí na bránu.
stas87
12.09.2018 15:55
#
Az odveta v Prahe bude 0-0, pretoze Kozak pride hrat beton len vonku. V Trnave nejaky gol padne.
Prince7
12.09.2018 21:52
#
Salfovic
12.09.2018 16:00
#
Mezi kandidáty padala nejrůznější jména, ale snad nikde jsem nezaznamenal Trpišovského. Nedí to divné? Nebo se na něj vztahuje nějaká speciální nedotknutelnost?
GajzkaMendyjeta
12.09.2018 16:19
#
Tak v teplákách a kšiltovce je to hovno reprezentace,navíc už prokázal ,že nemá ani na Slávii tak co
FCSL
12.09.2018 16:28
#
Toho by to hlavně nebavilo. Mít jeden sraz za 3 měsíce, mezitim leda tak čumět na zápasy... Jako se to říkávalo o Vrbovi, tak pro Trpiše to platí ještě víc
Salfovic
12.09.2018 18:03
#
Tak zrovna s tím Vrbou je to úsměvné, snad si ještě pamatujeme, ten šílený všeobecný hon na Vrbu, že jedině on může a musí spasit repre.
lampas
12.09.2018 19:04
#
Vždyť zatím nic nedokázal, oproti Vrbovi, Šilhavýmu, Ščasnýmu nebo Lavičkovi je to cucák.
Coutinho10
12.09.2018 16:10
#
Šilhavymu to preju ten konec, kterej u nas zazil byl vzhledem k tomu, ze dokazal s nama ziskat titul hodne tezkej, mrzelo me to, tak snad se opet nastartuje a repre dokaze pozvednout
db18
12.09.2018 16:42
#
Ale jo... snad to nějak stabilizuje... a pak bych k němu časem přizval někoho progresivního, kdo by na něj postupně navázal a zdokonalil to. (Jílek, Trpíšovský, Hašek...)
KingMaster13
12.09.2018 16:45
#
Spalovač šancí
12.09.2018 17:16
#
Já bych tam šoupnul Vrbu.
eLJay.91
12.09.2018 17:49
#
Muffi
12.09.2018 18:04
#
Nestabilizuje, protože není co. Z té 6 Kadeř/Gebre, Darida, Jankto, Barák, Schick bude mačkat co se dá a kolem nich se bude točit stejných cca 30 lidí, z nichž většinu poprvé povolal do repre Jarolím. Ten na začátku kvalifikace vsadil třeba na Krejčího a Sivoka(první zápas plnil roli zkušeného M.Kadlec), po roce mu z týmu vypadli protože první přestal hrát v klubu a druhý šel s výkony dolů.
Nemůžeš stabilizovat třeba stoperskou dvojici, když máš na výběr řadu přibližně stejně kvalitních hráčů jako Suchý, Kalas, Brabec, Čelůstka, Jugas, Luftner …, kde má pokaždé formu někdo jiný. Všichni s výjimkou Suchého navíc neodehráli před Jarolímem v repre pomalu nic, maximum kalas cca 100 minut a Čelůstka jeden zápas 2013. Vsadíš na jednu dvojici, ta ti posere zápas, někdo začne zářit v klubu a měníš to. Za půl roku se to otočí a měníš to zase.
J.Defoe
12.09.2018 17:13
#
Tak doufám, že Šilhavej bude takticky trošku vyspělejší než Jarolím... Ten balon prostě musí lítat, když chceme využít relativní kvality našich útočníků.

Mně tam rozhodně chybí někdo, kdo dokáže v brejku dobře a rychle rozehrát. V Anglii to dělají více méně stopeři, ale pokud vím, tak takhle šikovného stopera nemáme. Takže jestli to jde, tak bych zase zkusil v repre Dočkala. Nevím úplně jak moc se daří třeba Pospíšilovi v Polsku ale jako taková spojka mezi útokem a obranou by taky mohl fungovat poměrně dobře.

Osobně bych se rozhodně přikláněl k tomu, aby Krmelec a Schick nehráli spolu. Radši bych to zkoušel na Schicka, kterej se víc tlačí do koncovky a je i platnější v mezihře. Má poměrně přehled a dokáže posílat slušný pasy do křídel.

Pak nám určitě chybí hráči, kteří jsou schopní hrát v rychlosti 1 na 1. Bejvával v tom dobrej Krejčí. Nevím co se s ním stalo, ale jestli na to aspoň trošku má, tak bych ho na nějak sraz povolal, ať ukáže co v něm ještě je. Třeba by mu to pomohlo i dál v kariéře.

Obrana je hodně bídná, ale taky to podle mě není nic neřešitelnýho vzhledem k tomu, že kraje máme poměrně kvalitní. Za U21 se mi celkem líbil Simič, takže bych ho taky rád někdy viděl, jak by mu to šlo za áčko. Jinak to prostě musí pořešit Šilhavej a naučit ty kluky hrát a bránit spolu... o ničem jiným to není.

No a až se vrátí Darida a Barák, tak už to tak černý nebude... Ten tým sice celkově dobrej není, co si budeme nalhávat, ale když se to trošku šikovně poskládá, tak můžeme hrát klidně podobně jako teď Ukrajina nebo Slováci před dvěma rokama na euru.
Rip
12.09.2018 17:32
#
Bude těžké napravit ten maras co tam zrobil Jarolím, snad nejhorší trenér reprezentace co pamatuju.
REPLIKATOR
12.09.2018 18:13
#
PROrock
12.09.2018 18:03
#
no nevím, zkušenosti má, ale zda je vhodný zrovna na reprezentaci, netuším....aby nechtěl navázat slávisty na Jarolíma...
Jsem Slávista, ale také realista...7 nebo 8 hráčů Slávie prostě momentálně na reprezentaci nemá.
Spalovač šancí
12.09.2018 18:35
#
Budu s tebou souhlasit. 7-8 hráčů na repre (na širší kádr) má. Bohužel ...
PROrock
12.09.2018 19:30
#
To se pak muzeme bavit, o jak moc sirokem kadru. Pokud u televize doma nebo na tribune, tak souhlas.
Spalovač šancí
12.09.2018 20:24
#
Když jsou všichni zdraví, tak mezi 30 aktuálně nejlepších českých hráčů se 7 slavistů vejde. Což je opravdu smutné zjištění. Na rozdíl od obdobné situace např. v roce 1996.
Anacron
12.09.2018 18:05
#
Stejně je to úplně jedno kdo tam je, když nejsou hráči.
REPLIKATOR
12.09.2018 18:13
#
gretzkybyldruhy
12.09.2018 19:10
#
Vyhození ze Slavie = nejlepší kvalifikace na trenéra repre
Liquid
12.09.2018 20:17
#
Takže první zahraniční kouč repre bude Pastoor ?
Spalovač šancí
12.09.2018 20:27
#
Hodil by, neb pouze pastor nebo kněz může naší repre zachránit.
Nebelung
13.09.2018 00:23
#
Aspoň by se konečně nominoval Vydra.
Pablos
12.09.2018 21:23
#
Tak to je super, když udělá nejlepší kvalifikaci... a myslíš jen Euro nebo i tu na MS ?
SK1894
12.09.2018 19:11
#
Po období hororu přichází období nudy

GajzkaMendyjeta
12.09.2018 19:54
#
Ve Slavii ho měli v pici tak se vraci v repre.Sem zvedavej jak pujde na ruku Slavii jestli bude v sestave zase 8 hracu
Kelly10
12.09.2018 21:28
#
Nominace : Vaclík, Pavlenka, Koubek
Kaderabek, Gebre, Kalas, Pernica, Suchý, Král, Coufal
Darida, Barák, Houska, Sýkora, Matoušek, Souček,
Zeman, Černý, Kopic, Jankto
Schick, Vydra, Šašinka, Šural

Nebelung
13.09.2018 00:24
#
Už to tu někdo psal - Miloš bohužel spálil trenýrky.
didosh
13.09.2018 11:06
#
Pernica,Král,Sabinka?
Gryphonheart
12.09.2018 23:29
#
Pokud by to vzal, tak mu docela věřím, dlouho dělal asistenta v repre, učil se od nejlepších. Liberec pod ním hrál pěknej fotbal. A hlavně je to slušnej člověk, takže i když se nebude vyhrávat, tak čekám minimálně nějakou normální sebereflexi a snahu to posunout někam výš..
ManUnited
13.09.2018 00:02
#
By mě zajímalo, na jakej Liberec si pod ním koukal
delfin
13.09.2018 11:14
#
Na ten Liberec s Delargem, kterej hral pohary?
ManUnited
14.09.2018 16:22
#
Poháry byly ale pěknej fotbal ne
salami
13.09.2018 08:17
#
Asi nejlepší volba z těch realnejch variant, umí vystupovat, v Liberci i ve Slavii dokázal, že umí hráče během kratkyho času namotivovat a dostat z nich slušný výkony. Tým skládá od defenzivy, což bude mít samozřejmě těžký, ale předpoklady pro zlepšení tam jsou. Dopředu se zázraky čekat nedaj, ale můj názor je, že to se nedá čekat nejspíš od nikoho, založit to na sikovnejch křídlech fakt nemůžeme a vypilovat ofenzivni pěknej fotbal na úrovni repre, je strašně těžký, když jsou k dispozici prinejlepsim průměrný hráči. Koneckonců, kdo z týmu na naší úrovni hraje s takovým materiálem nějak výrazně hezčí fotbal?
Losinho
13.09.2018 11:15
#
No třeba ta Ukrajina
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.