Heynckes by se podle Blicku mohl do konce sezony vrátit k Bayernu

05.10.2017 12:38 - Aktuality
Jupp Heynckes (© flickr.com)
 
Bayern Mnichov by mohl po odvolaném trenérovi Carlu Ancelottim převzít podle informací magazínu Blick Jupp Heynckes. Dvaasedmdesátiletý kouč by se mohl na lavičku úřadujících šampionů vrátit do konce sezony. Vedení Bayernu se zatím ke spekulacím nevyjádřilo.

Heynckes získal s bavorským velkoklubem v roce 2013 historické treble v podobě triumfu v domácí lize, poháru a Lize mistrů a poté mužstvo předal Pepu Guardiolovi. Původně si hodlal dopřát roční pauzu, zatím ale žádnou další nabídku nepřijal.

Bayern propustil Ancelottiho po slabším startu do sezony minulý týden. Týmu se ujal asistent a bývalý dlouholetý hráč klubu Willy Sagnol.
Autor: ČTK
Počet zobrazení: 4298
Komentáře (90 / 0 nových)
Blaza27
05.10.2017 12:40
#
Nejrozumnější volba
Stara.dama
05.10.2017 13:25
#
Je to reseni do konce sezony, potom tym maa prevzit Didier Deschamps ktery odmitl prevzit v rozjete sezone a chce budovat novy kadr. V nem by dvojku mohl delat Pavlenka
Blaza27
05.10.2017 13:32
#
A to info s Pavlenkou máš od kud?
Dufan
05.10.2017 13:41
#
Škoda ho na dvojku. Ale zase by měl trofeje
TurboPlastik
05.10.2017 14:22
#
Pavlenka a Bayern, konečně jsem se v tomto sychravém počasí zasmál
Stara.dama
05.10.2017 15:30
#
No aby tesmich v zime nepresel protoze Bayern v tuhle chvili skautama sleduje pouze Pavlenku,Hradeckeho a Šchwolowa
MichalKotukov
05.10.2017 17:20
#
blackhawk88
05.10.2017 12:41
#


Ak to bude oficialne, tak Jupp ide do velkeho rizika, odisiel ako vitaz. Obavam sa, aby ho fanusikovia nezatratili, ak sa mu nepodari opravit masinu, ktora sa kazila 4 sezony. Bude to ma velmi tazke. Legenda je a legendou zostane, nech sa stane cokolvek. Otazkou je, ze koho privedu v lete ? Nagelsmanna alebo Kloppa ? Ak Juppa oficialne potvrdi klub, tak Tuchel je von z hry uplne. Nagelsmann a Klopp maju obaja zacate sezony, dostat ich bolo momentalne tazke resp. nemozne. Pride mi, ze s Juppom chce Bayern spravit hrubu ciaru, za tym hadzanarskym stylom. Ak sa Juppovi podari nastolit novy styl hry (dajme tomu nieco podobne ako v jeho poslednej sezone), tak je to pripravena povoda mozno pre Kloppa, ktory hral nieco podobne s BVB a tym padom novy trener by na to nadviazal. Jupp pozna vacsinu hracov v time a ti ho maju radi, cize ich podporu bude mat. Zatial to vyzera na idealne riesenie pre Bayern, no uvidime casom. Drzim mu palce a tesim sa ako zmeni muzstvo po hernej stranke
Barcafan10
05.10.2017 12:49
#
Pokud Kloppa nevýhodi samo vedení, tak neodejde než toho aniž by vyhrál trofej
Kincl
05.10.2017 16:49
#
a co když Klopp prohlasí něco ve smyslu "Nedokázal jsem Liverpool nastartovat nechám to lepším" :? :D
Barcafan10
05.10.2017 21:05
#
Takový není
Pospovič
05.10.2017 12:57
#
bravo7
05.10.2017 13:15
#
Kyros MUFC / ACM
05.10.2017 12:49
#
Manau
05.10.2017 12:51
#
Pod jeho vedením hrál Bayern stejně nejlepší fotbal. Takovej koukatelnější. Jak tehdy přejel tu Barcu dohromady myslím 7:0, to byla pecka.
technecium
05.10.2017 12:53
#
Až na těch pár neregulérních gólů Ale jinak jo
ciernyribiz
05.10.2017 12:57
#
neboli tam aj vymyslene penalty?
krupa1919
05.10.2017 13:00
#
na to se historie nikdy ptát nebude každý si pamatuje dohromady výsledek 7:0
technecium
05.10.2017 21:47
#
ano, stejně jako 6:1 s PSG A o tom to je
Heresy
06.10.2017 04:39
#
tuhle sracku zapas vubec stimhle nesrovnavej nejvetsi podvod fotbalu ...
technecium
06.10.2017 16:24
#
Ne
>vyřazen z kádru<
05.10.2017 13:08
#
Rozhodne vsechny koser nebyl, treba ten strom Mullera jak dela ze nechce hrat a zaroven tim zboril nejakyho Bercelonaka si vybavuju..
naheCZ
05.10.2017 13:13
#
Tuším že zbořil Albu...karma no.
icka
05.10.2017 13:16
#
icka
05.10.2017 13:16
#
JM
05.10.2017 13:18
#
Barcelona nikdy neprohrává regulérně.
MichalKotukov
05.10.2017 17:20
#
Hydro
05.10.2017 20:06
#
Barcelona ani raz neskorovala o akych neregulernych goloch to točís?
technecium
05.10.2017 21:44
#
Ano. Jelikož Barcelona neskórovala, tak jediný, na koho mohlo jít obvinění z neregulérního gólu je Bayern. Co na tom nechápeš? 1+1 víme kolik je? Hm?
ke kanaka
06.10.2017 08:55
#
Prostě jste dostali zaslouženě na prdel. Nevím co tady zase trapčíš.
dextroza_m
06.10.2017 07:47
#
Neregulérních? Rozbili nás jak chtěli...
HalaMadrid_Flx
05.10.2017 13:03
#
advokat
05.10.2017 13:59
#
Áno, pod Juppom hral Bayern dokonalý futbal v poslednom roku trénovania. Je to veľký tréner a s klubom získal treble v r. 2013 a odišiel. Treba vidieť aj to, že Bayern v tom čase investoval do klubu veľa peňazí (je známe vyjadrenie prezidenta, že treba investovať, lebo klub má peniaze a nie je bankou). Treba sa pozrieť na káder, ktorý mal, napr. Robben a Ribery v plnej forme, ktorú za Peppa už nemali. Jupp vyhral LM aj s Realom a trénoval aj repre, špičkový tréner. To na rozdiel od nášho Enriqueho, kde mnohí vidia len jeho treble v jednej (prvej ) sezóne a predtým a ani potom nič, bol len v správnej chvíli na správnom mieste. Som zvedavý na jeho ďalšiu kariéru, až potom sa uvidia jeho schopnosti.
blade115
05.10.2017 14:21
#
Suverénně nejhezčí fotbal, jaký jsem kdy viděl. Heynckes je frajer.
Melda
05.10.2017 16:28
#
Souhlas, tou dobou byli pro mě v Německu Jedničky.
blade115
05.10.2017 22:52
#
Ani zdaleka.
OwenFowlerCollymore
07.10.2017 00:21
#
Conteho štýl je Heynckesovmu dosť podobný
Nr.Nobody
05.10.2017 12:53
#
Sidand
05.10.2017 12:58
#
Tak snad si neskazi ten svoj status legendy, ktory v Bayerne ma.
Mateo16
05.10.2017 12:59
#
Bayern hlavne potrebuje velku prestavbu kadra a zrovna zmena trenera neni to co potrebuju ja im nechapem
vladino10
05.10.2017 13:11
#
Potrebujeme vymeniť robbena s riberym..to je dosť zásadná zmena, ale velka prestavba kádra..
mul
05.10.2017 13:57
#
vzhľadom na káder PSG sa Draxler priam pyta ku vam
vladino10
05.10.2017 13:58
#
To sa pýtal už minulú zimu keď sa snažil odísť z vfl a nešli sme po ňom..
Ale áno, podľa mňa by bol dobrým riešením..
SpecialOne
05.10.2017 13:43
#
Stačí křídla a asi RB.
vladino10
05.10.2017 13:57
#
V tom zmare čo hráme je kimmich jedným z mala svetlých zjavení v našej zostave, takže rb (aspoň základ) máme vyriešený..
SpecialOne
05.10.2017 14:10
#
to jo ale nejsem fanouškem Rafinhy
Jardman
05.10.2017 15:21
#
To asi nikdo Ale Kimmichovi se opravdu povedlo zalepit díru po Lahmovi
DieMannschaft
05.10.2017 16:12
#
Souhlas na to jak vsichni starnou tak bayern nepribedl zadny eso ktere by bylo ten rozdilovej hrac. Pokud v lednu neprivedou draxlera nebo nekoho jeste lepsiho tak bude mit hodne tezky obdobi
bravo7
05.10.2017 13:14
#
Snad se mu podaří hráče probrat a nastolit pořádek. Po sezóně by mohl přijít Nagelsmann a udělat z Bayernu opět neuvěřitelný tým, kterého se ještě před pár lety bála celá Evropa.
luismiksak
05.10.2017 13:28
#
Tak snad vyhodí bonzaka a stěžovatele Riberiho. ...
Atlético de Madrid
05.10.2017 14:06
#
Mě fascinuje to přesvědčení, že by Bayern pod Heynckesovým vedením byl stejná mašina i po roce 2013. Povedla se jim v takovém gardu jedna sezona a to to občas i v té Champions League měli dost na hraně. Rozumim, že je třeba někomu sympatičtější způsob hry, osobnost trenéra nebo složení týmu, ale po výsledkové stránce byl Guardiola tak skvělý, že si opravdu nemyslím, že by Heynckes dosáhl na něco lepšího.
Visca el barca
05.10.2017 14:08
#
vladino10
05.10.2017 14:16
#
Lenže ak po takej sezóne ako bola 12-13 radikálne zmenis herný štýl ktorý fungoval, tak si v prípade neúspechu sám pýtaš slučku..
+ Sme vtedy mali asi najlepší káder na svete (6 hráčov v kádri ktorí vyhrali ms + top robben, top ribery), určite sa čakalo viac ako 0:5 s realom
vladino10
05.10.2017 14:21
#
Tá sezóna 13-14 bola zrejme posledná v ktorej sa z toho kádra ešte dala vymacknut aj výhra v lm, k tej radikálnej zmene hry mohlo prísť až po nej..nejde o ten dvojzápas s realom, ono sme mali problémy uz s moyesovym united..
ADM
05.10.2017 14:28
#
A 12/13 ste skoro vypadli s Arsenalom...
vladino10
05.10.2017 14:31
#
A potom vymazali juventus aj barcelonu, oboch na nulu, rok predtým sme vyradili mourinhov 100 bodový real..
ADM
05.10.2017 14:45
#
Na penalty ..
A my sme takmer vypadli uz s AC, potom s PSG, nakoniec ste nám dali presne to čo sme si zaslúžili

Ale ved ja vám to neberiem, len mi takisto príde že sa Juppove úspechy až moc glorifikujú na úkor tých Pepových len preto, že zmenil vašu "cestu". Vedenie muselo vedieť už po prvotných stretnutiach s Pepom, aká je jeho vízia a že to bude niečo úplne iné..
vladino10
05.10.2017 15:51
#
Podľa mňa je ale ta glorifikacia celkom logicka- cez všetky pepove úspechy sme v lm vyleteli vzdy na prvom silnom súperovi, to je pre mňa prvý dôvod
A druhým je to, že ten futbal nebol prave najzazivnejsi- za celý zápas sme si vytvorili dve šance, dali dva góly a vyhrali 2:0..(a to ma jeho futbal v barcelone bavil, tam to bolo zábavné, u nás skôr také strojové..)
Takisto prestupy boli take rozpačité, aj keď hlavne za thiaga a kimmicha mu budeme ešte dlho vďační..
OwenFowlerCollymore
07.10.2017 00:13
#
Guardiola bol španielska infekcia a doteraz tu jeho pohrobkovia hádžu bahno na Heynckesa
Nr.Nobody
05.10.2017 15:01
#
Dalsi vedma.
vladino10
05.10.2017 15:28
#
Kde píšem, že by sme vyhrali?
Pisem, že to bola posledná posledná sezóna kde bol ten káder na vrchole
Nr.Nobody
05.10.2017 15:38
#
A ja ti rikam, jestli jsi vedma? Jak to vis, ze to byla posledni sezona?
vladino10
05.10.2017 15:42
#
Viem to asi tak, že o sezónu na to prišli zranenia- ribery premarodil väčšinu sezóny a začal jeho výkonnostný pokles, schweinsteiger toho tiež už toľko nenahral, pustili sme si preč kroosa, namiesto danteho (ktorý siel tiez dole) prišiel deravý benatia atď
naheCZ
05.10.2017 14:21
#
Jedna? A ta před tím jakože nic? Tam se dostal taky do finále LM a jen smolně to finále Bayern nevyhrál...
JozkokozleJ
05.10.2017 14:23
#
Ved nevyhrali ligu o 8 bodov.
Atlético de Madrid
05.10.2017 15:40
#
Ja si treba nemyslim, ze Bayern v roce 2012 byl nějak lepší než pod Guardilou. Dostali se do finále Champions League, ale v jiných soutěžích to taková hitparáda nebyla. Guardiola třikrát v řadě opanoval BL (což někdo bral jako samozřejmost, ale jak ukažuje letošní ročník, uplně to tak není). Liga mistrů je holt náročná soutěž, kterou v krátkém časovém období jen tak někdo nedokáže opakovaně vyhrát.
Josifek
05.10.2017 14:31
#
No to nevím, Guardiola výsledkově určitě nezklamal, ale ani úplně nezazářil. Hlavně pro Bayern, skoro jako pro Barcu, byl co pamatuju i typický styl hry, který ale Pepek totálně rozkopal. Navíc ani nebyl důvod překopávat něco, co rok předtím skoro perfektně fungovalo jak z hlediska výsledku, tak z hlediska herního projevu.

Teď je jen otázkou, jestli ten určitý degres (výsledkový a hlavně herní), který po roce 2013 nastal, je spíš chyba Pepa, nebo spíš vedení Bayernu, že přivedli někoho, kdo nebyl schopen/ochoten pokračovat ve skvěle rozjeté mašině, kterou tehdy Bayern měl.
Atlético de Madrid
05.10.2017 15:38
#
Ano, přesně, to není chyba Guardioly. To byl nějaký specificky Heynckesův rukopis, který nelze jen tak napodobit. Pep má svůj styl a vedl to tak, jak sám uznal za nejlepší.
PV-maister
05.10.2017 23:39
#
Je to do jistý míry i neschopnost Pepa.. Když budeš trénovat ve fitku jedince, tak budeš muset také trénink přizpůsobit jeho fyziologii a nervat tu přes tu přirozenost za každou cenu..
Atlético de Madrid
06.10.2017 09:51
#
On tam prece taky nerval za kazdou cenu nejakej herni styl. Tvrdit, ze to bylo to stejný jako v Barceloně je nesmysl..
Cipinho
05.10.2017 14:31
#
raduinho
06.10.2017 22:57
#
advokat
05.10.2017 14:06
#
Riberi i Robben išli dolu už v čase Peppa, dnes sú dávno za zenitom. Dolu išiel aj Muller, ale ťažko sa im to priznáva a odskákal to Carlo, ktorý nebral ohľad na zásluhy. Káder potrebuje doplniť, ten špičkový už dohral, Lewa to nezachráni.
blackhawk88
05.10.2017 14:28
#
Jupp Heynckes confirms that he has received an offer from #FCBayern, but it's not a done deal yet.

Jupp Heynckes: "There is still nothing clear."

Heynckes: "I have to analyze the whole thing first. 4.5 years have passed since I left #FCBayern, and football has changed."

Heynckes: "I met Uli, Kalle and Brazzo and they asked me to take the office until summer 2018. Many things were discussed."

A final decision could still take time, Heynckes said he has to quietly consider the for and against and didn't mention a time frame.
Perlasberger
05.10.2017 14:29
#
Konečně zase echt deutsch fotbal.
Heresy
05.10.2017 14:52
#
snad to vyjde , jupp je frajer ...
Jardman
05.10.2017 15:26
#
Pojď Juppíku a v létě Nagelsmann
Rudnevs
05.10.2017 15:53
#
Väčšinou keď Bayern odvoláva trénera v sezóne, tak to rieši takto. Heynckes už takto nahrádzal Klinsmanna, alebo ešte dávnejšie Beckenbauer Ribbecka a Rehhagela. Jediný rozdiel je, že teraz to odvolanie prišlo skôr. Príchod Juppa by dával logiku, je to skúsený a kvalitný tréner, ktorý pozná prostredie. V lete potom príde dlhodobejšie riešenie. Jediné čo by ma mrzelo ak by naozaj prišiel, že ten koniec už nebude taký rozprávkový - nádherný zápas v "jeho" Gladbachu, zisk treble, slzy na tlačovke... už to tu niekde písal vladino.
Rudnevs
05.10.2017 16:22
#
Tak Heynckes si údajne dal podmienku, že v prípade príchodu chce, aby bol jeho asistent opäť Peter Herrmann s ktorým kedysi úspešne spolupracoval už v Leverkusene a počas tretieho a zatiaľ posledného angažmánu v Bayerne. Problém je, že Hermann je pod zmluvou v Düsseldorfe a spoločne s Funkelom tvoria úspešný trénerský tím (Fortuna vedie 2.BL).
Sedu
05.10.2017 18:46
#
!!!
hotntoot
05.10.2017 19:59
#
Hej Jupp.
Jardman
05.10.2017 20:48
#
Rudy, slušnej hakl
9Müller25
06.10.2017 08:51
#
blackhawk88
06.10.2017 10:33
#
podla Bildu bude mat Jupp v pondelok prvy trening, asistentmi mu budu Hermann, ktory je momentalne vo Fortune, mali by za neho vraj zaplatit 1 mil eur, a Tiger sa vrati spat k Acku
OwenFowlerCollymore
06.10.2017 11:44
#
Návrat kráľa!!!
blackhawk88
06.10.2017 15:43
#
Bayern to predchvilou oficialne oznamil.. tak vitaj spat Jupp
blackhawk88
06.10.2017 15:44
#
Jupp Heynckes confirms: "It's not a comeback. It's an act of friendshhip. I owe FC Bayern so much. I have a good feeling and can start now"
Busby babes
06.10.2017 15:50
#
ze by se na Bayern zase dalo koukat?
Jardman
06.10.2017 16:27
#
Juppí!
Sledování komentářů
Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.
sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé
Nový komentář
Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.
Registrace nového uživatele
Našli jste v článku chybu? Můžete nám ji oznámit.