Hašek reprezentaci nepovede

28.04.2008, 15:23
Aktuality

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Související články

Zobrazit jen nejnovější
Zobrazit všechny
Koller potvrdil, že v reprezentaci už hrát nebude
28.08.2008, 13:54
Reprezentaci chybí Koller a Rosický, nováčky Slepička a Drobný
28.08.2008, 13:23
Radu více než výsledek a výkon potěšila atmosféra v týmu
22.08.2008, 12:56
Svěrkošova trefa mohla přinést vítězství, litoval Rada
21.08.2008, 08:13
Kondiční trenér nachystal novinky
19.08.2008, 08:54
Capello: Čas experimentování už skončil
18.08.2008, 13:45
Capello povolal na Čechy i útočníka Heskeyho
17.08.2008, 11:44
V Radově nominaci na Anglii je i Papadopulos, chybí Fenin
11.08.2008, 13:25
Rada oznámí první nominaci. Na Anglii
11.08.2008, 08:37
Mladá Boleslav má vysoké cíle. Myslí na double
24.07.2008, 18:52
Trenér Rada se vzpamatoval z šoku a rozloučil se s Teplicemi
21.07.2008, 14:42
Sport: Rada si za asistenty vybral Hapala s Šilhavým
20.07.2008, 11:53
Dnešnímu tisku vévodí Rada, nečekaný Brücknerův nástupce
18.07.2008, 08:35
Čech i další hráči hodnotí volbu Rady jako dobrý krok
17.07.2008, 18:39
Pro Radu je prioritou postup na MS
17.07.2008, 18:08
Radovo zvolení k reprezentaci ostatní trenéry překvapilo
17.07.2008, 16:19
Nový trenér áčka Rada je prozatím trenérem bez velkých úspěchů
17.07.2008, 14:33
Novým trenérem české reprezentace je Rada
17.07.2008, 13:19
Trenérem reprezentace bude nejspíš Chovanec
16.07.2008, 14:47
Reprezentanti vesměs vítají, že novým trenérem bude nejspíš Čech
15.07.2008, 18:11
Toppmöller české reprezentanty nepovede, nedohodl se s ČMFS
15.07.2008, 12:40
Svaz o trenérovi jasno nemá, mírně vede Chovanec
08.07.2008, 19:38
Brückner: Můj konec je definitivní
02.07.2008, 20:37
Hašek nebude trenérem ČR, pokud nerezignují Mokrý a Košťál
29.06.2008, 15:55
Toppmölller měl schůzku s Košťálem, o českou reprezentaci stojí
28.06.2008, 08:24
Údajná Houllierova nabídka byla podle svazu záměrným podvrhem
27.06.2008, 17:42
O trénování reprezentace má zájem i Houllier
27.06.2008, 08:09
Výběr trenéra reprezentace pokračuje, zájem má i Brazilec
24.06.2008, 15:41
Chovanec: Být trenérem reprezentace by byla pro mne čest
23.06.2008, 16:03
Košťál má na výběr dalšího trenéra: hlásí se Němec Toppmöller
23.06.2008, 09:52
Košťál: Hašek dostal nejexkluzivnější nabídku v historii
22.06.2008, 16:51
Ivan Hašek odmítl nabídku převzít reprezentaci
22.06.2008, 13:21
Košťál kontaktoval Matthiase Sammera, propásl už Hitzfelda
20.06.2008, 13:36
Reprezentaci může vést Hašek nebo Němec Sammer
19.06.2008, 21:24
Košťál nabídl místo trenéra reprezentace Haškovi
19.06.2008, 10:25
Teplický kouč Rada nyní na reprezentaci vůbec nemyslí
17.06.2008, 16:44
Chovanec by práci u reprezentace minimálně zvážil
16.06.2008, 20:19
Brückner: Když přijímám velké výhry, musím umět i prohrát
16.06.2008, 17:24
Brückner se i přes hořký konec zařadil mezi trenérské legendy
16.06.2008, 11:00
Asistent Rada si libuje, že se týmu vyhýbají zranění
03.06.2008, 21:39
Brückner je s přípravou spokojený, experimenty nechystá
25.05.2008, 14:50
ANKETA: Brückner dostal za jedna, nástupcem Rada nebo Jarolím
31.03.2008, 14:11
Kdo nahradí Karla Brücknera?
30.03.2008, 11:43
Hašek: Vést reprezentaci nyní nepřipadá v úvahu
20.03.2008, 19:39

Komentáře (104)

Přidat komentář
M11

tak je to v prdeli

Reagovat
Mr.Jindros

Nevybírá se ten nejlepší, ale ten nejméňe špatný. Hašek je taky na hodvno, ale moc lepších variant nebylo.

Reagovat
smazaný uživatel

Hašek že je na hovno ?? Mi řekni kandidáta, kterej bude mít stejný mezinárodní zkušenosti, velký jméno v Evropě, respekt mezi hráčema a podporu českejch fandů ... NIKDO VOLE !!

Reagovat
smazaný uživatel

ZEMAN VOLE

Reagovat
GEGE

naprostou souhlasim po euru nastane velky vysledkovy a herni utlum nasi repre bohuzel

Reagovat
smazaný uživatel

Hašek je taková mediální mrdka. Nemyslím to ve zlém, je prostě zadobře s médii a to lidi hodně ovlivňuje.

Reagovat
smazaný uživatel

Tak pánové a je hotovo...Košťále umři !!!!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně ne toho pitomce Radu. Nejlepší by byl Zdeněk Zeman.

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, taky nechápu, proč to jelito Košťálovo a priori odmítá možnost Zdeňka Zemana jako trenéra nároďáku!!!

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Takže to bude Rada

Reagovat
smazaný uživatel

já ho nechci, je neschopnej a akorát bude dělat ostudu.... Jestli to bude on, tak můžem na pár let na euro a MS zapomenout. Košťál se zase předvedl.

Reagovat
smazaný uživatel

to víš, že to bude Rada je timhle hotový......ale stejně to bylo dopunktovaný už před tim. Hašan tam byl stejně jenom jako aby se neřeklo Jun znova v repre pánové, se připravte

Reagovat
alegre

Trénovat reprezentaci neni tak lukrativní jako klub, asi dost nudné, ale hlavně moc zodpovědnosti! Tak snad proto... No a ten Košťál k tomu

Reagovat
smazaný uživatel

Napiš někdy nějakej fejeton o škůdcích českého fotbalu (Horník, Košťál, atd..). Myslim, že by se to chytlo. Nebo ještě lepší by bylo udělat s Koš´tlem rozhovor a dát mu otázky na tělo. Vnímáte skutečnost, že Vás veřejnost bere jako parazita českého fotbalu ??? a podobné...krypl jeden

Reagovat
smazaný uživatel

Dyť ale Milan i Vlasta ten fotbal nedělají pro sebe

Reagovat
smazaný uživatel

sry - Ivan

Reagovat
smazaný uživatel

To ne..jenom dou tomu štěstíčku naproti

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

O Košťálovi si můžeš myslet co chceš, nicméně otázky na tělo by mu s jeho mediální zdatností nedělaly problém.

Reagovat
smazaný uživatel

Jak je to s tím Zemanem,je to oficiální? Jinak velká škoda, Hašek byl ze všech jasně nejlepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Košťál oficiáně oznámil, že jinou alternativu, než zmíněnou čtveřici na hlavního trenéra reprezentace nemá, a když dostal otázku přímo na Zemana, odpověděl, že s tím nepočítá. Aspoň v tom smyslu to bylo i tady na webu.

Reagovat
smazaný uživatel

A je to jasný, repre bude s největší pravděpodobností trénovat kouč, kterej nikdy nic nevyhrál. Jeho jediný 2 úspěchy jsou angažmá v Jablonci, kterej držel v lepším průměru a letošní boj o 3. místo s Teplicema. Dost málo stačí na to stát se trenérem české repre.

Ale asi jen těžko se dalo čekat, že po tom všem bude dělat Hašek Košťálovi poskoka...

Reagovat
alegre

otázka: co vyhrál K.B. před příchodem k reprezentaci?

Reagovat
smazaný uživatel

dobrá otázka, žádné velké úspěchy - koneckonců vzpomínáte, jaká to tenkrát byla taky hádanice, ve hře kandidáti Škorpil, Jarabinský, a podobně, a nakonec z toho vykrystalizoval Karel Brückner a nebyla to zas tak zlá volba, ne? Jenže na rozdíl od Rady, kterej neukázal nikde nic krom řvaní a dřív i celkem nevybíravýho ostudnýho chování, Brückner byl známej jako stratég, kterýmu to pálí (už v Sigmě byl slavnej svejma originálníma řešeníma standartek), kterej má fotbal perfektně zmapovanej... Škoda, že momentálně v českým fotbale nikdo takovej není.. A navíc ten parazit frontmanskej špekatej

Reagovat
smazaný uživatel

Přesně, k Brücknerovi se hodí slovo stratég. Tenkrát při jeho volbě jsem si tam taky spíš přál někoho jinýho, ale nakonec se mu to angažmá povedlo...

Reagovat
smazaný uživatel

Dobře, to jsem trochu blbě zformuloval. Ale za trenérskej úspěch jde určitě označit tažení Olomouce v Uefě, dlouholetý působení mládežnických repre. Navíc si nesl jméno trenérského doyena s přirozeným respektem. Ten podle mě Rada dost postrádá...

Reagovat
daewa

Úspěšně vedl naši mládežnickou reprezentaci a hráče, kteří jeho výběrem prošli, pak mohl trénovat v ''A'' týmu. Není to žádný velký úspěch, ale stačilo to a i když se teď třeba nehrál žádný divákovu oku lahodící fotbal, tak úspěchy z jednadvacítky potvrdil. No a teď tam je Soukup, tomu bych se jako možnému budoucímu trenérovi áčka vůbec nebránil. Jinak Zeman je podle mě špatná varianta, protože v českým fotbale se hodně dlouho neangažoval (to např. Capello taky ne, ale vybírat repre Anglie je řekl bych lehčí než tu naši) a Hašek nej varianta no. Radu snad taky nezvolí, nevím kdo. Jedině Horst

Reagovat
smazaný uživatel

mrzi me , ze neni v nominaci Zeman , podle me jde o absolutni trenerskou spicku s mnoha zkusenostmi z velkych klubu

Reagovat
smazaný uživatel

Ja bych tam videl naseho trenera z Havlickuv Brod FC Jirka Černý

Reagovat
Kongo

me by se tam nejvice libil on...ae kdyz to nejde tak Zeman

Reagovat
smazaný uživatel

me by se tam taky libil Mourinho

Reagovat
RickNash

a mne CHUCK NORRIS

Reagovat
smazaný uživatel

POdle vseho to bude Rada a to je v prdeli

Reagovat
smazaný uživatel

Nechápu,co mají všichni proti Radovi...

Porovnání Rada - Jarolím.

Rada - Přišel do Teplic,které se po 8. místě z předchozí sezony zvedly a momentálně bojujou o pohár UEFA...

A co dokázal s jabloncem? Statistika? S Radou: 9. , 8. a 6.místo... Bez Rady: Boj o udržení...

Co dokázal Jarolím? Druhé místo s 2. nejsilnějším klubem v republice. Postup se Synotem,který sestoupil,jakmile odešel vlastník...

Nevím,ale přijde mi,že Rada je pranýřovaný jen proto,že netrenoval nějakou slavii nebo spartu...

Reagovat
fantomas

Jarolim je bezpochyby kvalitnější a respektovanější kouč, o tom nemuže byt sporu

Reagovat
smazaný uživatel

Názory od slávistů a antislávistů v tomhle tematu neberu,pokud mi neřekneš,proč...

Reagovat
fantomas

jako sry, ale todle řikaj i treneři z čech, Bruckner ho tam chtel...to by ti jako argument zatim mohlo postačit

Reagovat
smazaný uživatel

Ehm,zajímavý argument,že to někdo říká Tak to musí být pravda

Reagovat
fantomas

jestli nevěříš Brucknerovi, a jakože on s tim má zkušenosti (vedením repre), takže ví, kdo tam patří, hodí se, má kvality

nebo řadě odborníku, když nevěříš, tak budiž...

Reagovat
smazaný uživatel

Tak tohle nějak nechápu...

Proč si teda Bruckner vybral za asistenta nějakou naprostou nulu,která nic neumí,když tu byli géniové typu Jarolím?

Reagovat
fantomas

protže by Jarolím samozřejmě nechtel delat "jen" asistenta u repre...ten má naopak ambice vést ji sám, nebo vést jeden z nej. klubu v zemi. Rada je přesně ten, kdo se v klidu spokojí s rolí asistenta a jen těžko sám pak repre povede

co se ti na tom nezdá?

Reagovat
smazaný uživatel

Tohle beru jako argument,konečně něco pořádnýho...

Jinak já si nemyslím,že by byl Rada nejideálnějším řešením.Mnohem radši bych tam viděl Lavičku,Uhrina ml.,Zemana nebo Haška... Ale Hašek odmítá momentálně repre,Lavička má lvíčata a někdo ten dorost vychovat musí,Zemana nepřipustí Koště a Uhrin je v Maďarsku a nikdo si na něj ani nevzpomene...

A kdo tedy zbývá?

Jarolím?Chce zůstat ve slavii,protože vidí,že po Brucknerovi by to bylo těžké a má slávku asi rád.Úspěchy? Žádné významné.

Straka?Hecíř,který nemá koncepční myšlení... Hecíř...

Hřebík?Opak Straky,nedokáže vyhecovat tým,i když taktik je to určitě brilantní...

Rada? Není to ideální trenér pro repre,ale kdo zbývá?

Když už bych musel vybírat,tak Straka+Hřebík jako duo trenérů...

Reagovat
fantomas

nevim, kdo zbývá, je to zapeklitý...

Reagovat
smazaný uživatel

Csaplár hoši

Reagovat
smazaný uživatel

Asi nejsi sám, kdo tohle nechápe. Kde se Rada vzal? Připadá mit to jak jmenování Granta v Chelsea...

Reagovat
smazaný uživatel

jj presne

Reagovat
alegre

Podívej, ono je to asi takhle: jeden bude a musí být šéfem. Druhý je jeho asistentem. Ten který šéfuje poroučí, ten který mu asistuje vykonává jeho pokyny. Má právo sem tam něco říct, ale šéf má vždy poslední a rozhodující slovo. Těžko si šéf vezme za pomocníka jiného šéfa. A jiný šéf nebude dělat pomocníka šéfovi. Někdo balóny podává a druhý do nich kope. Z dobrého asistenta nemusí být dobrý šéf trenér.

Reagovat
fantomas

přesně tak sem to myslel a píšu to ostatně víše, diky žes mi pomohl

Reagovat
smazaný uživatel

No, na druhou stranu tohle rozlišení v daném případě trochu kulhá, přeci jen ten rada (poněkud nepochopitelně pro mě) hlavního trenéra dělá. Takže "šéf" dělá pomocníka dalšímu "šéfovi". Asi fakt půjde spíš o ty ambice a stategii jejich realizace.

Reagovat
fantomas

ale Rada neni nijaký šef víš...to že delá trenera klubu, navic tu funkci nevykonává nijak extremně dobře, ještě neznamená, že je to šef

Reagovat
smazaný uživatel

To jo,Jarolím,který nedokáže vyhrát titul,i když vedl tabulku o X bodů 2 roky po sobě má mnohem větší kvality

Reagovat
fantomas

Reagovat
smazaný uživatel

Jasná věc Prostě drobná terminologická nejasnost, toť vše

Reagovat
alegre

jde ale hlavně o povahu!

Reagovat
smazaný uživatel

slavie nebo sparta s tím nemaj nic společnýho, brückner taky netrénoval ani jedno z nich..

Reagovat
smazaný uživatel

Tady nejde o to,jestli může být trenerem,ale proč není tak kvalitní jako jarolím...

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

skoda, pral jsem si haska asi jako vetsina, ale moc jsem tomu neveril, haska se totiz dockame nejdriv tehdy, az pujde kostal od valu. a pokud si vybirat mezi radou a lavickou, volba je jasna, vita lavicka, sparta, liberec, mladeznicke repre. koneckoncu i rada by nemusel byt takove zlo, si predstavte, ze by kostal vybiral mezi petrzelou , strakou , nebo hrebikem

Reagovat
smazaný uživatel

musím jen souhlasit!

Reagovat
smazaný uživatel

Sakra takže trenérem bude asi RADA ten neuvěřitelnej debi....dělá ostudu teplicím a ted jí bude dělat i celému národu

Reagovat
smazaný uživatel

To jo,tak obrovskej tým bojuje jen o UEFU.. Nechápu,jak ho tam můžou nechat...

Reagovat
smazaný uživatel

Nejde o to, kde je v tabulce, ale jakej je to neskutecnej vocas. Dost se v ocich naroda ztrapnil a ponizil tou aferou, je to naprosto neprofesialni. Radsi budu mit inteligentniho trenera z tymu TJ Sokol Dolni Lhota nez namyslenyho panaka, ktery se neboji udelat si ostudu v prvni lize.

Reagovat
smazaný uživatel

Zeman je za zenitem a neperspektivní, zatímco Brücknerovi nejspíš nabídnem smlouvu V takových případech si vzpomenu na sekretářku Jima Hackera: "A to jste vymyslel hlavou?"

Reagovat
smazaný uživatel

ja bych bral uličného

Reagovat
smazaný uživatel

lidsky jo ale nevím jestli by na něj nebylo příliš silný kafe..

Reagovat
smazaný uživatel

snad to vezme Zeman

Reagovat
smazaný uživatel

Taky doufám v Zemana,Lavička mi přijde na ty hvězdy měkej a Jarolím s Radou..

Reagovat
Counter

Zdravím jsem tu nový - aspoň nově registrovaný, jinak na Eurofotbalu nevynechám jediný článek... Na post našeho trenéra bych měl ještě jednoho adepta - Beránka jsem zvědav na reakce

Reagovat
smazaný uživatel

tak to si budes rozumet s fantomasem

Reagovat
Counter

Mno i vzhledem k tomu že stejně jako on fandím Arsenalu, tak asi jo

Reagovat
smazaný uživatel

přesně, Beránek by mi taky vyhovoval

ale vůbec se o něm nemluví

Reagovat
smazaný uživatel

musím říct, že mně překvapilo že o něm se zatím vůbec nespekuluje.stejně jako o Škorpilovi..

Reagovat
smazaný uživatel

Máme v českém fotbale osobnost, na kterou si zatím nikdo nevzpomněl, ale která je uznávaná a respektovaná jak veřejností, tak hráči, dokázala toho hodně a nebojí se ani postavit do čela týmu, takže ani ambice by neměly chybět. Jediným problémem je, že ještě asi nemá nejvyšší trenérskou licenci. Je to KAREL POBORSKÝ. Sice nemá moc zkušeností s trénováním, ale u reprezentace to ani není tak o tom samotném tréninku. Kolikrát už se stalo, že uznávaný hráč přešel po ukončení hráčské kariéry na místo trenéra špičkového mužstva, aniž by kdy dřív vedl "horší" týmy...

Reagovat
smazaný uživatel

Poborský? No radši nic,už jen proto,že ho nemám rád to nebudu komentovat... objektivita by byla hodně nízko

Reagovat
smazaný uživatel

Jj, radši se k tomu nevyjadřuj, bude to lepší. Qawert napsal svůj názor, tak reaguj nějakým protiargumentem a nepiš takové bláboly...

Reagovat
smazaný uživatel

jestli sis nevšim, tak Kája u nás dělá už něco jinýho než trenéra

Reagovat
smazaný uživatel

Kde u nás? V repre nebo Budějkách? Je snad jedno, co dělá teď, jaké má funkce v klubu, reprezentaci, firmě nebo jestli u vás doma myje nádobí. Já jen vyjadřuju svůj názor, že by pro mě byl vhodným kandidátem právě na post trenéra.

Reagovat
smazaný uživatel

v repre už má svou dobrou roli tak neni potřeba aby koučoval když je na jeho místo takejch možnejch kandidátů, navíc aby najednou začal trénovat a navíc repre..... nezní to moc rozumně

Reagovat
smazaný uživatel

Když máme tolik vhodných kandidátů, tak proč se toto téma pořád dokola řeší? Podle kritérií na reprezentačního trenéra mi vychází líp než třeba Rada. U něho vidím přednosti, které u jiných kandidátů ne. A to, že už má u repre jakoukoliv funkci, snad neodporuje tomu, aby ji změnil. Přesto netvrdím, že by byl úplně ideální volbou, ale že by to mohl klidně být jeden z kandidátů, ale vůbec se o něm nemluví. Je to můj názor a nebudu tě přesvědčovat, abys to vnímal stejně.

Reagovat
smazaný uživatel

furt se to řeší jelikož máme na trůnu to koště košťála.... však já ti tvůj pohled na věc neberu

Reagovat
smazaný uživatel

Van Basten aspoň někoho vedl, Rijkard se hned nepustil do repre........ kdyby třeba Poborský zkusil něco v budějkách nebo tak ale on nikde ještě nikoho nevedl tak na to podle mě ještě neni úplně stavěnej, kdo ví jestli by ho vůbec koučování bralo...

Reagovat
smazaný uživatel

Co dokázal před nástupem na reprezentační lavičku třeba Van Basten? Vedl rezervu Ajaxu... Co dokázal Rijkaard? Tuším že nějak obchodoval se spodním prádlem...

Reagovat
smazaný uživatel

zkušenosti jsou potřeba.to je bez debat.to co třeba provedl brückner na posledním euru proti lotyšsku střídáním ve směru posílení ofenzivy je nic než zkušenost a osvědčená strategie zkušeného trenérskýho matadora..

Reagovat
smazaný uživatel

Však já nepíšu, že zkušenosti nejsou potřeba.Sice má určitě v některých oblastech mezery, když nikdy žádný klub nevedl přímo z lavičky, ale jinak má zkušeností až až a být trenérem reprezentace je o něčem jiném, než trénovat v lize, na tom se určitě shodneme. Srovnávat ho s Brücknerem nemá význam, teď by se to mělo srovnávat s možnými nástupci Brücknera.

Reagovat
smazaný uživatel

Beztak to bude ten nekontrolovatelný dynamit Rada. Nechtěl bych ho soudit ještě před tím, než odtrénuje první přátelák (ikdyž už odtrénoval dva a víme jak to dopadlo. ), ale prostě se mi nezdá. Vystupování v médiích, to jak (ne)kontroluje emoce, jeho Teplice hrajou fotbal na náhodu, bez nějaké větší taktické vyspělosti.

Škoda, že Košťál je hlupák a je přesvědčen o tom, že Zeman je za zenitem. Přitom pod ním by byla reprezentace takticky vyspělá a navíc má skvěle zmáknutý systém 4-3-3, přesněji řečeno 4-1-2-2-1 a ten nám sedí, typově nato hráče máme.

S Košťálem si kopeme hrob, nikdo schopný pod ním nechce trénovat a když chce, tak ten prasopes usoudí, že je za zenitem....

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
fantomas

on by Zeman vážně k repre šel?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo.

Reagovat
fantomas

to že řekl?

Reagovat
smazaný uživatel

Jo.

Reagovat
smazaný uživatel

Byl s ním rozhovor v tv,řekl že by zájem měl,ale nikdo ho nekontaktoval.

Reagovat
fantomas

tak to je fakt koštál vul

Reagovat
smazaný uživatel

Slabý slovo

Reagovat
smazaný uživatel

4-3-3? Na to hráče tuším nemáme zrovna...koho bys dal na ty off křídla?

Reagovat
smazaný uživatel

Sionko zprava, Rosa zleva.

Reagovat
fantomas

v případě zranění Rosy Plašil...nebo Méda

Reagovat
smazaný uživatel

souhlasím obzvlášť s tím koncem.myslím že budou všichni souhlasit(kdo jsou proti obsazení trenéra repe Radou) že na tomhle postu by měl bejt nejen kvalitní a zkušenej trenér ale taky osobnost s určitou dávkou autority v očích nejen hráčů,svazu,odborný veřejnosti ale i širší fanouškovský obce..(viz Ježek,Brückner..).Asi mám velký oči ale tak by to podle mně mělo fakt bejt.českou smůlou je že momentálně máme osobností nadbytek tak akorát v tom negativním významu...

Reagovat
smazaný uživatel

forca ivan hašek

Reagovat
smazaný uživatel

no ale stim Zemanem by to bylo taky luxusní , ne že by mi vadil Lavička

Reagovat
Kapřík

Tak k panu Košťálovi se sice většinou nevyjadřuju a ani ho neodsuzuju. Osobně ho neznám, přes rameno se mu při práci nedívám a tak jsem odkázaný jenom na jednostranný pohled médií(mám chvílemi pocit, že pan manager Košťál si s náma se všema jenom hraje)....nicméně je škoda, že Hašek pod ním nechce pracovat. Né, že bych byl z jeho osoby nějak odvařenej, ale ono tu zas tolik lepších variant není. Ovšem ochybuju, že by byl o tolik lepší trenér než ostatní - jak z něho média dělají - ale má vysoký kredit(to hlavně), znalosti a umí mluvit s novináři. Rada by podle mě nebyl čistě z fotbalového hlediska zas tak úplně špatný nástupce, ale to jeho chování... . Vážně by mě zajímalo, jak celá tahle alotrie dopadne .

Reagovat
M11

100

Reagovat
smazaný uživatel

furt se to řeší jelikož máme na trůnu to koště košťála.... však já ti tvůj pohled na věc neberu

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele