Guardiola vyzval Bayern k souboji s Barcelonou z roku 2009

12.02.2021, 10:48
Aktuality
Pep Guardiola (© AFP)

Text článku byl v souladu s podmínkami smlouvy s autorem článku, agenturou ČTK, ze systému vymazán.

Autor: ČTK

Komentáře (270)

Přidat komentář
smazaný uživatel

Reagovat
Mönchengladbach

To by byl krátký proces. :-)

Reagovat
kilobyte

Vždyť to myslel jen jako vtip. Takový Mourek by se pochválil, že ten tým vlastně postavil on.

Reagovat
Kejza

jono! pepek je sympoš

Reagovat
Dubov

Reagovat
jack_donaghy

Aby to bolo teda viac fer, tak Bayern by postavil zostavu z 2011/12

Reagovat
AC torino

V zlozeni Butt - Breno Van Buyten Badstuber - Gustavo Schweini - Robben Tymoschuk Pranjic - Olic

Reagovat
AC torino

Zostava Neuer - Lahm Alaba Boateng Rafinha - Gustavo Kroos - Ribery Muller Robben - Gomez .. by to este dala s prehladom

Reagovat
jack_donaghy

za mna asi:

Neuer - Lahm Badstuber Boateng Alaba - Gustavo Schweinsteiger - Ribery Kroos Muller - Gomez

(Robben zraneny na tribune)

Reagovat
smazaný uživatel

Vyměň Kroose za Schweiniho + žádné střídání a po zranění Shweiniho, Robbena aj Riberyho už to tak s přehledem nebude

Reagovat
Rudnevs

Nie, že by tá zostava zrovna ovplývala kvalitou, ale s deviatimi hráčmi v poli by nemali šancu už vôbec

Reagovat
AC torino

Jezis fakt tak do utoku este Gomez, nech maju aspon nejaku sancu

Reagovat
Rudnevs

Teoreticky van a Buytena môžeš brať za dvoch a vysvetliť si to tak, že Bayern po vzore autobusu v Chelsea postavil do obrany van.

Reagovat
Jardman

Tymoschuk a Pranjič, to jsou kluci, který jsem v Bayernu nikdy nepochopil.

Reagovat
AC torino

Pranjic na to, ze na tu uroven vobec nemal odohral celkom dost Ja som zas nechapal Brena, nastastie sa dokazal vyradit sam

Reagovat
Studni

Jj, Breno v Bayernu docela vyhořel

Reagovat
smazaný uživatel

shořel jak papír

Reagovat
Rudnevs

To bola doba, keď mal Bayern lavičku plnú všeljakych takýchto týpkov Vždy si spomeniem na ten legendárny gól Grafiteho a Bayern s obranou Lell Ottl Breno a s Rensingom v bráne.

Jednou z vecí, ktorú zmenil Sammer po svojom príchode, bolo, že aj na lavičku priviedol veľkú kvalitu a zrazu to fungovalo tak, že keď sa trebárs aj v nejakom zápase nedarilo, tak to s tými náhradníkmi proste urvali. Podľa mňa jeden z veľmi dôležitých krokov na ceste za neprerušenou hegemoniou.

Reagovat
jack_donaghy

dovolim si povedat, ze vacsina velkoklubov mala vtedy tak pred 10 rokmi taku vselijaku lavicku. Az tych poslednych 10 rokov sa razi strategia mat na lavicke naozaj plnohodnotne nahrady.

Reagovat
Rudnevs

To v každom prípade. Ono je to globálne jeden z dôsledkov prílevu obrovských peňazí do futbalu a roztvárania sa nožníc medzi veľkoklubmi a ostatnými klubmi. A je to škoda. Predtým to bolo vyrovnanejšie a zábavnejšie.

Reagovat
Jardman

Bohužel tak daleko má paměť nesahá.

Reagovat
valloire

Reagovat
Seydou Doumbia

I jak začínali fantasy PL na sazce někde v roce 2014, 15 tak se dalo celkem s přehledem skládat sestavu se 100% jistotou, kdo nastoupí. Dnes můžeš třeba u City si vylosovat v kole štěstí koho dáš do sestavy a máš pravděpodobnost u všech takřka stejnou.

Reagovat
jack_donaghy

presne. Inac jak toto citam, tak som si spomenul co mali City v utoku v 11/12 - Aguero, Balotelli, Tevez, Dzeko

Reagovat
Seydou Doumbia

To v té době byla velká rarita. Já zas pamatuji jak v sezoně 13/14 měli čtyři 20+ golové střelce v sezoně. Agüero, Džeko, Negr a Vajco

Reagovat
Bayern +

Sammer bol rozhodujúci faktor, ale hodne veľa betónu do základov vtedy namiešal aj van Gaal, dokym mu nezačalo v druhej sezóne strihať.

Reagovat
db18

A to se všichni smáli van Bommelovi, když prohlašoval, že Tima do sestavy nepustí.

Reagovat
Bayern +

Ja by som tú dobu až tak čierne nevidel. Prvá LVG sezóna bola pre nás prelomová, začali sme sa v nej zbavovať prezývky FC Hollywood a v podstate sa v nej postavil ten základný kameň 4-2-3-1, ktorý akurát vtedy prichádzal do módy. Si pamätám, že na začiatku sezóny menil van Gaal tie formácie snáď každý týždeň a pred Vianocami sa to stabilizovalo do finálnej podoby, vyhrali sme posledný Hinrunde zápas 1. z 2. proti Hoffenheimu a celé sa to tak nejak vyprofilovalo do podoby, ktorú poznáme zo sezóny 12/13.

Reagovat
Rudnevs

Nepletie sa ti to? Ten zápas s Hoffenheimom vyhral Klinsmann, to bola sezóna 2008/09, rok predtým. V 2009/10 bol prvý po Hinrunde tuším dokonca Leverkusen.

Reagovat
Bayern +

Jo, bol to Gladbach, neviem či teda posledný, ale bolo to na záver Hinrunde 09/10 a myslím, že v jednom týždni s tým prelomovým zápasom proti Juventusu.

Reagovat
db18

Tima jsem měl rád... Pranjić jako backup dobrý, ale ne v obraně... vyloženě jako otřesné hráče jsem bral snad jen Braafheida a Luize Gustava.

Reagovat
smazaný uživatel

Tyma jsem na lavičku chápal mnohem víc než Pranjiče do základu

Reagovat
smazaný uživatel

Hlavně aby toho Breno moc nespálil

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Kucka

Reagovat
Rudnevs

Asi to myslel zo srandy, ale aj tak to je taká logika jak keby Pele zavolal Messimu s Ronaldom, že si zajtra zakopú na bránku a rozhodne sa, kto z nich je najlepší.

Reagovat
Mönchengladbach

Nebo jinak:

Guadiola to dokázal s Barcelonou, ale s Bayernem nedal ani finále LM.

Flick to dokázal s Bayernem, tak po sezóně šup do Barcelony, ať se vokáže, jestli je lepší než Pep.

Každopádně dohady, jestli FCB>FCB, nebo naopak FCB>FCB... nemají smysl.

Reagovat
Rudnevs

Najlepšie FCB je stejne FC Basel Podľa nich má Barça klubové farby

Reagovat
smazaný uživatel

FCBaník, ne snad? Podle nich má Barca fanoušky čuráky. neee sranda borci.

Reagovat
krupa1919

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
Psy_cho

Co v takovém žabařském klubu dělal? Dluhů jako celá Afrika, kádr na okresní přebor, ale asi by byli na spici. Vedení Barcy bez kontinuity, někdo nastoupí a udělá všechno jinak než předchůdci. To je tým pro Jirku Luňáka, jestli si dodělá Béčko.

Reagovat
Zark

A Diego by to sledoval z vrchu a smál by se

Reagovat
PH8

Kdyby to udělal Pelé, tak by byl velký frajer.

Reagovat
REPLIKATOR

Reagovat
Radikal

Barca by je porazila i dneska

Reagovat
Beči

Tak určitě

Reagovat
Mönchengladbach

Sylvinho? Busquets? Henry?

Reagovat
db18

Reagovat
SixtoRodriguez

Reagovat
Radikal

No minimálně by měli větší šanci, než současný tým

Reagovat
bayern987

Reagovat
db18

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
Hai

Reagovat
PH8

Reagovat
Mercury

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
icemike

Reagovat
KingMaster13

Reagovat
Ligter

Reagovat
Blasphemer

Reagovat
teenz

Reagovat
Bayern +

Reagovat
Infi

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
drussbarb

Reagovat
cristiano.K.

Reagovat
Nickname 9

Není to špatný nápad .Bylo by zajímavý jak ti dědci z Barcy stíhají Daviese a spol.

Reagovat
Ragnar Lothbrok

To by bylo vtipný i kdyby byli v tom svym prajmu v roce 2009.

Reagovat
smazaný uživatel

Když soupeři nedáš míč, tak nemusíš nikoho dobíhat.

Reagovat
naheCZ

Reagovat
Beči

Já bych to vidět chtěl, při současných podmínkách by Bayern nejspíš Barcelonu zdemoloval. Ale zázraky se dějí

Reagovat
Mönchengladbach

Jako v minus dvanácti stupních, v minus dvanácti letech a s týmem z velké části už promořeným čínským virem a zvyklým hrát bez diváků?

Reagovat
Beči

Jako při momentální síle Bayernu, ale pobavilo

Reagovat
LAM

Reagovat
Luc-Luc

Reagovat
smazaný uživatel

V současné době tohle jde alespoň ve virtuálním světě provést, ne? Football Manager ideálně, případně fifa ...

Reagovat
inferno08

Výsledek by pak měl stejnou váhu, jako že já jsem ve virtuálním světě již stokrát získal stanley cup a zabil zhruba milion nácků.

Reagovat
smazaný uživatel

Ty nikoho nezajímáš, Bayern a Barcelona ano.

Reagovat
inferno08

Já vím, ale výsledek by pak měl stejnou váhu, jako že já jsem ve virtuálním světě již stokrát získal stanley cup a zabil zhruba milion nácků.

Reagovat
icka

Reagovat
smazaný uživatel

Za ty nácky díky

Reagovat
Luc-Luc

srovnani Bayernu a Barcelony jsme krasne videli vloni, tehdejsi Barca by asi dala Bayernu trosku vic prace, ale i tak by s tim jejich prehistorickym tiki taka nemeli moc sanci

Reagovat
smazaný uživatel

tenkrat to bylo pure tiki taka az pak se zvrhlo v hazenou

Reagovat
Spalovač šancí

Prehistorický?

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
Mercury

Odborník se pozná

Reagovat
Reggie

Reagovat
smazaný uživatel

hroznej náklad by dostali

Reagovat
Pinturicchio

Lol, fnuky, fnuky, buu, buu. Mikroperista Pep.

Reagovat
kubys

Reagovat
Svatej

Wut? někdo ti hacknul účet?

Reagovat
vladis271

No tuna ma recht. Od peoa mi to prislo dost butthurt reakcia

Reagovat
Pinturicchio

Jinak recht mam vždycky, Vlado.

Reagovat
kubys

A v čem konkrétně?

Je to tak moc butthurt, že to má Bayern na svojem twitteru, super...

https://twitter.com/FCBayern/status/1359992009994469385

Reagovat
Pinturicchio

A to jako to ublizenectvi vyvraci?

Reagovat
kubys

1. Guardiola vůbec Bayernu nemusel gratulovat.

2. Kdo by nezaflexil, s tím, že byl první?

3. Nadsázku asi nechápeš...

Reagovat
kubys

Ublíženectví by bylo akorát, kdyby řekl "fuck off, nikomu gratulovat nebudu"...jenže to by ses o tom pravděpodobně nikdy nedozvěděl.

Reagovat
Pinturicchio

Gratulace samotna je v poradku, ale proc musi zacit tocit o tom, ze on to dokázal taky a byl první?

Reagovat
kubys

Protože to pokračovalo tou nadsázkou s exhibicí? (U které bych se teda nedivil, kdyby fakt proběhla)

Reagovat
Pinturicchio

No a nebylo by lepsi prostě pogratulovat a pak říct - pojďme dat vzájemný zapas? Za me teda jo. A lip by na me pusobilo i to, kdyby to prohodil.

Reagovat
kubys

Vždyť by ve výsledku stejně musel říct, že už tu je mančaft, co tohle dokázal. Jako mi to je jedno, jen mi prostě přijde divný tohle považovat za pocit ublíženosti.

Reagovat
Pinturicchio

Musel, ale jak píšu, prohozene by to vypadalo lip a asi by to na me pak ani ublizene nepusobilo.

Reagovat
smazaný uživatel

Kto chce psat bit...

Reagovat
Shevchenko

Reagovat
Pinturicchio

Vzdyt je to butthurt jak svina.

Reagovat
ttopi

Byl první, nemá proč fňukat

Reagovat
db18

Reagovat
BílíAndelDrcKo

Reagovat
smazaný uživatel

cringe

Reagovat
valloire

Tady bych se Guardioly zastal, prostě pogratuloval a kdo jinej by měl vědět, jaký to je, že dal 6 trofejí? Zbytečný hledat v tom něco víc.

Reagovat
ttopi

Přesně. Prostě byl první a tím to hasne. Jen si přihříl polívčičku a svůj úspěch připomenul.

Reagovat
valloire

to dělají všichni

Reagovat
ttopi

Právě. Proto nechápu co se na tom lidem nezdá.

Reagovat
Pinturicchio

Ja ne.

Reagovat
Čenda

Kde není co hřát, ani Pinturicchio nežere.

Reagovat
Gazdo

Pretoze nemas ziadny uspech

Reagovat
valloire

co by to tak asi mohlo znamenat?

Reagovat
Pinturicchio

Ze jsme skromný člověk, ktery nema potřebu exhibovat.

Reagovat
valloire

taky možnost

Reagovat
Reggie

Reagovat
smazaný uživatel

Reagovat
irik

Reagovat
Infi

Reagovat
smazaný uživatel

cringe

Reagovat
ADM

Ako nejaká exhibícia v lete za mňa super nápad

Reagovat
AC torino

Ale hraci, ktori este hraju profesionalne by pred zapasom museli stiahnut flasu :D

Reagovat
Gazdo

Aspon absinthu

Reagovat
jackinho10

Tehdejsi Barca by jim dala klepec. Myslim si, ze vyrovnanejsi by to bylo proti Bayernu pod Hoenessem.

Reagovat
Rudnevs

Hoeneß nikdy Bayern netrénoval, zrejme myslíš Heynckesa

Reagovat
smazaný uživatel

Hoenes sice taky sedel na lavici, ale to byl jiny pribeh

Reagovat
kubys

Reagovat
jackinho10

Reagovat
pa3ce

Reagovat
jackinho10

Jo pardon, mas pravdu a diky za opravu

Reagovat
smazaný uživatel

Tyhle zápasy v hokeji nejsou tak výjimečné.

Reagovat
Seydou Doumbia

OT : Nějaký český fotbalový web, kde jsou informačně a stylisticky články na velmi vysoké úrovní? Taktické analýzy, rozebiraní herních stylů daných týmů, hráčů a podobně? Něco jak tady když se psalo o Di Natalem, Vallecanu, Angers a podobně?

Reagovat
Rudnevs
Reagovat
Seydou Doumbia

90% článku jsou jen rozepsané expersky, hledám něco jiného...tady chodím jen číst komenty

Reagovat
Shevchenko

Sleduj bielsistu

Reagovat
8lampard8

Reagovat
pingla

tam ale nenajdeš analýzy, herní styly a podobně

Reagovat
db18

Reagovat
Spalovač šancí
Reagovat
smazaný uživatel

jaký slovo tam ty vařilky a tulilky používají pro fotbal?

Reagovat
Skalda29

snažilky

Reagovat
smazaný uživatel

Není to taktika, ale nejlepší články o fotbale má Bez Frází

Reagovat
Error

ceskyfotbalovywebkdejsouinformacneastylistickyclankynavelmivysokeurovni.cz

Reagovat
Mercury

so much fun

Reagovat
Error

doufam, ze ti to mistni tvrde jadro da sezrat. Vubec nejsi loajalni

Reagovat
Seydou Doumbia

Není důvod. Tady 90% lidi čte jen komenty a 10% články od Fišary. Na EF se chodí debatovat, ale na odbornější čtivost článku, kde máš hromadu témat rozebraných do detailů musíš prostě jinde at se ti to líbí nebo ne.

Reagovat
Shevchenko

Traitor

Reagovat
Svatej

Bielsista tu semtam něco přidává, ale většinou tématicky zaměřený na Bielsu nebo Pepa.

Reagovat
Nihilister

ban

Reagovat
Rich

Dobrá nadsázka od Pepa... Ale ta gratulace je od něj fakt slušná. A to kolik získal titulů s Barcou a Bayernem.

Reagovat
smazaný uživatel

tady je to zas samej trotl, co nechápe vtip

Reagovat
PH8

Ať se radši soustředí na to, aby s tímto Bayernem byl schopný hrát jeho současný ManCity

Reagovat
smazaný uživatel

Ale vždyť on se soustředí, už má 15 výher v řadě což je nový rekord v Anglii.

Reagovat
PH8

K tomu mu gratuluji, ale v Anglii už měl několik zajímavých rekordů a stejně byly v LM mírně řečeno nevýrazní.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo ale to bylo kvůli tomu, že v předešlých letech jsme zbytečně pouštěli moc gólů. Tento rok máme tu obranu stabilní, takže počítám, že se letos naše šance v LM zvýší.

Reagovat
PH8

Uvidíme. Já myslím, že největší šanci jste tedy měli když byli na vrcholu sil Yaya, Kompany, nebo později Fernandinho. Ale uvidíme.

Reagovat
vladino10

zeby aj na prechod cez stvrtfinale?

Reagovat
smazaný uživatel

Sextuple Barçy má samozřejmě mnohem větší váhu. Důvodů je více, ale hlavní je ten, že minulá sezóna LM prostě nebyla plnohodnotná, když se změnila "pravidla" turnaje v jeho průběhu.

Reagovat
Bayern +

Tak tých viac dôvodov okrem toho Covidu teda by ma fakt zaujimalo. Rozpíš sa.

Reagovat
vladino10

z sextuple barcelony si vacsina fanusikov futbalu bude pamatat tak Ovreba. Z toho od Bayernu sa bude spominat na 8:2

Reagovat
smazaný uživatel

Tady se zas našlo fanoušků, kteří nepochopili ani menší vtípek od Pepa.

Reagovat
smazaný uživatel

Když bude pískat rozhodčí Ovrebo, tak všichni asi tušíme, jak by zápas dopadl

Reagovat
smazaný uživatel

Ačkoliv nejsem fanda Chelsea, ale to jsem měl vztek na toho plešnouna jak protlačil Barcu do finále to se nedalo popsat....nebýt jeho tak by žádná Barcelona "z roku 2009" nebyla.

Reagovat
smazaný uživatel
Reagovat
valloire

Reagovat
kattos

Ale notak

Reagovat
smazaný uživatel

Keby sa piskala penalta po ruke Ballacka v 8.minute, tak som presvedceny, ze priebeh zapasu je iny. Barcelona by mala inu taktiku a k spornym situaciam na druhej strane by ani nedoslo.

Reagovat
messi80

Alebo červená pre abidal ci penalta na henryho v prvom zápase. Áno poškodil ich, ale zďaleka nie tak ako legendárnym sa to stalo

Reagovat
John Obi Mikel

Reagovat
smazaný uživatel

Já bych si přál proti nám z roku 2003: Buffon - Thuram, Ferrara, Montero, Zambrotta - Nedvěd, Davids, Tacchinardi, Camoranesi - Del Piero, Trezeguet

Reagovat
kattos

Zrovna to bych Barceloně věřil určítě.

Barcelona hrála novým stylem který přesně tyhle 2000s týmy by dával.

Zároven ale se na ten Barcelona styl dokázalo dobře připravit (Inter, Chelsea, Real)

Ale kdyby se skutečně stal zápas Barca 2012 a Juve 2003 tak by Barcelona dominovala a jasně by vyhrála.

Reagovat
Bakary3

Dobre pripravit, no...

Musel to byt beton jako krava a ještě kupa stesti, aby tehdy Barca ztratila.

Reagovat
smazaný uživatel

Těžko říct, vše na sebe navazuje..každý styl má své dobré stránky, ale i slabiny.

Reagovat
fenixLFC

myslis tim ktory v tom roku nevyhral ani LM?

Reagovat
meril

Jako fanoušek Realu, Barcu fakt nemám rád. Bayern mi nijak nevadí, ale i tak věřím, že Barca z roku 2009 je nejsilnější tým, jakej za posledních XY let po evropských hřištích běhal a současnej Bayern by vypráskali.. Mimo golmana měli snad na každým postu lepšího hráče a do toho působili mnohem kompaktněji jako tým a byl to fakt strašnej válec

Reagovat
smazaný uživatel

Jseš mimo že jo?

Reagovat
ttopi

Proč? Barcelona z roku 2009 byla lepší.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a proč? v La Lize měli štěstí, že Real hrál totální tužku, a titul Barceloně daroval, A Liga Mistrů? Všichni víme co se tenkrát odehrálo na SB . Prostě tlačenka a nechápu, že spousta lidí nevytáhlo hlavu z prdele a stále tu Barcelonu z 2009 uznávají...

Reagovat
ttopi

Aha

Reagovat
kubys

Že v BL všichni hráli skvěle...

Reagovat
smazaný uživatel

Proč vůbec tolik lidí stříká z Barcy r. 2009, když k treblu došli jako slepej k houslím? Njn, jsme národ zaslepenců a dementi jsou toho příkladem

Reagovat
kubys

Vynikající dedukce

Reagovat
h8_sfatto

každopádně Real udělal ten treble v LM jako slepej s houslema ,dodnes to nechápu

Reagovat
kattos

Já nevím.

Chelsea 2009 měla postoupit.

Inter je porazil

Chelsea 2012 je porazila

Real 2012 je porazil

A Barcelona nehrála s Bayernem té doby, ale o rok později je Bayern porazil rozdílem třídy. Možná i dvou tříd.

Prostě si myslím že nemají takové úspěchy a nebyli tak neporazitelní aby se o nich říkalo že jsou nejlepší tým historie.

Reagovat
Gazdo

A rok nato hral Bayern s Realom a dostal na prdel a dalsi rok hral opat s barcou a opat dostal na prdel

Reagovat
kattos

Již pod Guardilou, jiný tým. Barcelona se taky "počítá" 2009-2012

Reagovat
madridcan

Ako fanusik Realu by si mal vedieť o Reale 11/12

Reagovat
smazaný uživatel

to myslis vazne?

Reagovat
madridcan

No samozrejme. Pep sice doniesol to inovatorstvo na drzanie lopty, ale Mourinho s brejkami vtedy bol neskutocny. Nehovorim, ze Barcelona 2009 nebola uzasna, hovorim, ze Real 2012 bol proste pozeratelnejsi. Barcelona bola taka, ze wow super a po polroku si to uz mal v pici. Na Real si sa tesil celu sezonu. Mat uz vtedy v hlave to liderstvo, vyhra Real aj Ligu Majstrov. Aspon ho to posilnilo na 92:48

Reagovat
smazaný uživatel

no super, ja se na barcelonu kvuli tomu, co prinesl tehdy pep, tesim jeste ted.

Reagovat
smazaný uživatel

Podla gustu...

Faktom ale je, za zatial co na Mourinhov Real si dnes spomenie len fanda Realu, tak o barcelonskej tiki taka hovoril cely svet...a to aj hateri Barcelony.

Reagovat
madridcan

To som napisal tym inovatorstvom Pepa, takze je logicke, ze si nato spomenie cely svet. Ale chapem, ze si potreboval napisat nazor

Reagovat
smazaný uživatel

"Barcelona bola taka, ze wow super a po polroku si to uz mal v pici."

Reagovat
madridcan

Ako sa to vylucuje? Ved sam pises, ze podla gusta. No podla gusta bolo vela ludi v tom case, ktorych to proste nebavilo. Nijak sa to nevylucuje s novym aspektom do futbaloveho prostredia, ale Puyol-Pique-Valdes-Puyol-Pique-Xavi- Busquets-Pique mi sposobilo zivanie aj teraz, ked to pisem. Ucinne, ved to sposobilo tri tituly pre Spanielsko, ale premna proste nezazivne. Uz ten titul pre nich v roku 2012 bol navyse a to zadostucinenie premna prislo pri 5:1 s Holandskom v 2014.

Takze tu mas svoje ,,proti gustu" vs. Moje ,,wow super" nevylucujuce sa

Reagovat
valloire

liga : 38 32-4-2 121:32 100b

LM : 12 10-1-1 35:9

těžko najdeš dominantnější tým, z LM vyřazení na penalty

Reagovat
smazaný uživatel

no a co par cisel sem, par cisel tam.. mourinho neprinesl nic moc noveho, zatimco pep ano a hlavne proto se na ten tym vzpomina.

Reagovat
valloire

Co přinesl Pep novýho, co by nepřinesli Brazilci nebo Lobanovskij?

Reagovat
smazaný uživatel

vyšší kompaktnost, vyrovnanost a stabilitu

Reagovat
patas92

Real 11/12 byl v lize šílený válec. Společně s Barcou z předchozího roku asi nejlepší tým, jaký ve španělsku pamatuju.

Reagovat
madridcan

To si ma teraz akurat nasral Lebo jednemu penalty, druhemu neskutocne stastie supera zabranilo, aby nad Mnichovom bol atomovy hrib. Toto malo byt vyvrcholenim vsetkeho. Formou timov, postami a v neposlednom rade stretnutim dvoch elementov v najvacsej forme. Toto by si podla mna zelal kazdy z nas aj za cenu prehry tych svojich. Jasne, ze horuce hlavy by boli, ale toto malo byt to spravne vyvrcholenie. Uz aj keby sa stretli teraz, tak to v hlave budu mat vyhecovane, ale kondickou pomenej. Vtedy ti dvaja boli buldozeri

Reagovat
Messiáš

Tak to je jedna z nejvetsich skod LM, El Clasico ve finale LM proste melo byt a tehdy ty tymy dost mozna byly na vrcholu. Hlavne to tehdy za me podelala Spanelska federace, ktera proste nebyla schopna dat El Clasico na normalni termin a nic zadnemu z tech tymu neodlozila, pricemz tehdy bylo celkem zvykem, ze se presne tohle delalo. Mourek o tom tehdy lamentoval a ja dodnes souhlasim

Reagovat
madridcan

To vobec nebolo federaciou, to proste takto malo byt zial. Real mal oddych navyse tusim, ale zas aj v tom miernom oddychu Barca dala vykon, ktory by hocikedy stacil na postup. Ani proti PSG 6:1 neboli podla mna tak dominantni ako proti CFC. Zapas, ze keby hral s Messim vpredu Thor, tak nevyhrate

Reagovat
patas92

Tak tak

Reagovat
valloire

plus Quinta

Reagovat
irik

Je vubec možný, aby byl někdo takovej čůrák?

Reagovat
Pony Slaystation

daleko nejsi

Reagovat
kattos

Dle mého už i Bayern z 2011-2013 byl tým na jejich úrovni.

Ono Barcelona se s nejlepšíma týmama té doby vlastně vyloženě nepředčila.,

Real porazil jednu sezonu ovšem rok na to vítězil Real. Osobně si myslím že Mourinho Real a Guardiola Barcelona byli + - na stejné úrovni

S Bayernem nehráli za dob největší slávy ale rok na to je Bayern porazil rozdílem třídy.

Nevím proč ale Bayernu 2012 bych věřil více než Barce 2012.

Reagovat
smazaný uživatel

6:2 a 5:0 s Realom.

4:0 s Bayerno.

Manchestru 3 goly..

Reagovat
smazaný uživatel

4:1 s Arsenalom

Reagovat
kattos

Ale Real o rok později je v lize porazil.

Bayern 2008/2009 a 2011/2012 jsou úplně jiné týmy.

Chelsea 2009 by je porazila nebýt rozhodčího.

Inter je porazil

Chelsea to ubetonoval

Real 2011/12 byl lepší

Bayern 2012/13 je rozsekal (nebyla to už ta Barca, ale zase ten rozdíl byl tak mega a rozhodl rok)

Reagovat
kattos

Já neříkám že Barca nebyla top, možná byla nejlepší.

Ale zase tak jednoznačné to nebylo a nazvýat je nejlepší tým posledních 15 let je... nejisté..?

Reagovat
smazaný uživatel

Bayern 2012/13 bol skvely, ale moc dlho im to nevydrzalo.

Reagovat
Heresy

pepik to zrakvil no ...

Reagovat
smazaný uživatel

Mozu byt v Nemecku radi, ze tam trener tohto formatu vobec siel.

Reagovat
kattos

No udělal v Bayernu horší práci než trenér předtím, o tom není debaty

Reagovat
Heresy

ale my radi nebyli ... pepa je skvely ale jupp to dovedl k dokonalosti a ten bayern byl valec ..

Reagovat
smazaný uživatel

Jupp bol skvely, ale skoncil na svoju ziadost, ak sa nemylim.

Reagovat
Heresy

mylis se no ... oni se dohodli jeste driv nez skoncila sezona s pepou .. jinak by jupp jeste pokracoval

Reagovat
smazaný uživatel

Ok, to som nevedel.

Reagovat
Reggie

Cože? Já měl za to, že Jupp dopředu řekl, že po sezóně skončí kariéru a proto se domluvili s Pepem...

Reagovat
Heresy
Reagovat
Reggie

OK

Reagovat
Filipow

Taky si to pamatuju takhle.

A jestli třeba v dubnu řek, že by třeba pokračoval, ale Bayern už měl podepsanýho Pepa.. tak jeho chyba.

Reagovat
Reggie

Já si to pamatuju přesně jak říkáš. Že si to později asi rozmyslel.

Reagovat
kattos

? Už od roku 2009 to bylo TOP. Do 2013 to byla neskutečná mašina. 2012/13 jednoznačně nejlepší tým, diskutabilně i rok předtím.

Reagovat
smazaný uživatel

Top od 2009 ? Mozno, nemam taky prehlad. Kolko trofeji vyhrali ?

Reagovat
kattos

2009/10 finále LM, vyhraná liga

2011/12 finále LM

Mezitím nějaké poháry, myslím že i liga atd.

Pravá jízda začala s rokem 2011 ale už předtím to byl silný klub TOP v Evropě.

2012/13 nemusím povídat to byla jízda

Reagovat
smazaný uživatel

Pepkova Barcelona vyhrala za 4 roky 14 trofeji. 3 krat La Ligu v konkurenciu silneho Realu Madrid, 2 krat LM.

Reagovat
kattos

A já jsem v návaznosti na Bayern 2009 něco říkal o Barce?

Jen jsem říkal že Barcelona na peaku se neutkala s Bayernem 2012, a pak když se utkala tak to nebyla Barca na peaku.

Pokud chceme se bavit o nejlepších klubech del úspěchu tak to jasně vede Real 2014-2018

Reagovat
smazaný uživatel

Mozno sa spatne chapeme, ale uz vo svojom prvom prispevku si napisal, ze "Dle mého už i Bayern z 2011-2013 byl tým na jejich úrovni.".

No ale podla poctu trofeji...

Reagovat
kattos

Zrovna v tom dvouletí počet trofejí je minimální rozdíl, oba 1 liga mistrů, oba 2x liga.

Já to beru z fotbalového hlediska, kde kdyby bylo 2012 finále Bayern vs Barca, věřím Bayernu.

Když bereme úspěchy tak Barcelona 2009-2012 a Bayern 2011-2014 Barcelona vede, to ano.

Ovšem o to mi tady nejde, pokud se bavíme o úspěchu, nejlepší tým historie je Real 2014-2018.

Já mluvím o tom že v době Barcelona peaku byly týmy které jsou na jejich úrovni. Inter 2009 Chelsea 2009 Real 2012 Bayern 2012.

Inter je porazil, Chelsea ne (díky rozhodčímu) s Realem to bylo těsné ale spíše Barcelona měla navrch díky předchozí sezoně. (ovšem kdyby v 2012 bylo finále věřil bych Realu) a Bayern je sezonu předtím rozdtrtil ale už tam nebyl Pep.

Reagovat
smazaný uživatel

Pises o pomoci rozhodcov v zapas s Chelsea. V zapase s Interom rozhodca talianom nepomohol ?

K zvysku prispevku OK:

Reagovat
kattos

Pokud chceš brát 4:0 s Bayernem 2009

Tak dávej tu samou váhu i 0:3 a 0:4 Bayern 2013

Reagovat
smazaný uživatel

OT: https://www.idnes.cz/fotbal/zahranici/chelsea-fanouskovska-stranka-facebbok-cesko-brno.A210212_594114_fot_zahranici_rou

Maj pravdu v tom, ze modri zmrdi maji v cr ve fanklubu 110k a United a spol jen kolem 30k?

Reagovat
Aldeano

Neuvedl Ferguson jako nejsilnější tým, proti kterému kdy s United nastoupil, Barcu z finále LM 2011? To jen pro zajímavost, když už se vytahují ty historické týmy...

Reagovat
kubys

Nedivil bych se, ta byla i třeba podle mě lepší než ta 09, ale holt jim Cristy zkazil 6 trofejí.

Reagovat
Aldeano

Reagovat
CR7RONALDO

Reagovat
Pharrell

Reagovat
Dody10

Reagovat
technecium

https://youtu.be/y5LA9QamnV0

Já myslím, že tam za vse mluví už jen ten obrovsky rozdíl mezi těma dvěma muzstvy v tom zápase. United nebyli soupeřem. A to to byl jeden z nejlepších anglických týmů historie

Reagovat
Anacron

finále úplně o hovně.

Reagovat
smazaný uživatel

Jo a jakým způsobem se ti tví oblíbenci dostali do finále? Chelsea hrála o parník lépe než United, takže nebýt jedné nejmenované osoby, finále by vyhrála Chelsea

Reagovat
technecium

2011

Reagovat
r.mrazik

to ne...kdyz se podivas na tu sestavu,tak nejlepsi tym historie to fakt nebyl

Reagovat
technecium

Ta kostra týmu byla furt stejná

Reagovat
r.mrazik

kostra ti je prd platna,kdyz ti nefungujou ruce a nohy

kridlo hral park a valencia...stred puvodni krajni zaloznik giggs a utok hernandez

fakt to z nejlepsich tymu historie PL fakt nebyl

Reagovat
kattos

Reagovat
kattos

United 2008 atd je silnější než 2011

Reagovat
Reggie

Když vidím Davida Villu a uvědomím si, koho tam máme teď... Neskutečnej hráč

Reagovat
r.mrazik

jj, tehdejsi barcelona byla neskutecny tym...

skoda,ze tehdy nemohl nastoupit fletcher,ale prohrali bychom i tak...

Reagovat
kattos

Reagovat
Al Capone

To je vážně dement

Reagovat
Pharrell

Reagovat
John Obi Mikel

Chelsea 2012 by to nějak ukopala a oba týmy strčila do kapsy.

Reagovat
Psy_cho

Se přihlaš do pořadu vtip za 100, s tímhle si absolutní vítěz.

Reagovat
kattos

Kéž by to byl vtip, ale je to realita

Reagovat
h8_sfatto

tenhle turnaj klubů ukázal, jak se světový fotbal vyrovnává, ono už sice uplynulo 3/4 roku, ale i takový válec ,jakým byl na jaře Bayern, je rád za výsledky 1:0

Reagovat
Psy_cho

Výsledkově to moc nevypadá, ale v zápase jim nedali čuchnout, 27 střel, dvě tyče a soupeř neměl nic, pokud mohl jen bránit, tak to vypadalo, že jsou v pohodě. Jak měli něco vymyslet a Bayern zmáčknout, tak to bylo zoufalství.

Reagovat
SaianSupaCrew

To byl ještě Fabregas mladíček.

Dnes je to nejstarší hráč na soupisce Monaca.

Reagovat
smazaný uživatel

Nerikal nic o sestave z finale LM ale o tymu ktery ziskal 6 trofeji a ackoli jsou o 12 let starsi myslim ze by to porad byl vyrovnany match .. nekteri z hracu zas tak stari nebyli a nejsou a jini meli takovou extratridu ze by i v duchodu vetrali bavory az az .. Lets do it !

Reagovat

Sledování komentářů

Chcete-li se rychle dovědět o nových komentářích k tomuto článku, přidejte si jej ke svým sledovaným. Upozornění na nové komentáře pak najdete ve svém osobním boxu Můj EuroFotbal v pravé části hlavičky webu.

Sledovat komentáře mohou pouze registrovaní uživatelé.

Nový komentář

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce. Nahlásit nelegální obsah můžete zde.

Registrace nového uživatele

Komentáře mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé. Jste-li již zaregistrován, přihlašte se vyplněním svého loginu a hesla vpravo nahoře na stránce.

Registrace nového uživatele